Ja je hebt helemaal gelijk, ik weet dat ook allemaal wel. Alleen zocht het niet uit te typenwappie1980 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:12:
[...]
Heb zelf 6 jaar in dezelfde functie gewerkt met dezelfde achtergrond op een middelbare school.
Wat je zegt over onbetaalde dagen is niet correct.
Je krijgt toch elke maand €1760,- bruto? Of je nou vakanties in die periode hebt of niet.
Je werkt 40 uur, maar officieel is het 37.8 ofzo. De uren die je daardoor extra opbouwt zijn ter compensatie van je extra vakantiedagen.
Ook heb je niet de hele zomervakantie vrij.
OOP (onderwijsondersteunend personeel) gaat een week langer door en start een week eerder dan OP (onderwijzend personeel). (als dit bij jou anders is heb je ontzettend veel mazzel)
Dit alles staat in je CAO.
Je salaris wordt tegenwoordig geschaald op basis van FUWA (functie waarderingssysteem)
Toen ik weg ging zat ik in schaal 6-9 (elke 1e augustus ga je een sub-schaal omhoog)
Ik zou zeggen, doe ervaring op, haal zo veel mogelijk certificaten als je kan en probeer als je het op kan brengen om in deeltijd je HBO te halen.
Stukje CV building waarmee je dan over een paar jaar een erg leuke job hop kunt doen.
Maar wil niet verder in de ICT, ik wil graag les gaan geven