Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 5) Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:
  • 67.057 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23-04 11:06
Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 5)
Index
  1. Welkom!
  2. De vorige delen
  3. Wat is de bedoeling van dit topic?
  4. En wat is niet de bedoeling?
  5. Handige links!

Welkom!
Wederom een deel van 'Wat verdient de ICTer gemiddeld.'.
Een redelijk breed onderwerp, want niet alleen het geld telt me; maar ook je leasebak, en vooral je secundaire voorwaarden tellen zwaar mee.

De vorige delen

Wat is de bedoeling van dit topic?
In dit topic kun jij jouw salaris vergelijken met dat van andere tweakers.
Je kunt het beste je brutoloon posten.
Dat kunnen we namelijk het beste vergelijken aangezien de één andere aftrekposten (zoals leaseauto's, belastingen, verzekeringen etc.) heeft.

Als je je loon wilt posten kun je tabelletje als onderstaande gebruiken:

Leeftijd:
Opleiding:
Werkervaring:
Werkgever:
Huidige functie:
Laptop:
Vakantiegeld:
Vakantiedagen:
13/14e maand of winstuitkering:
GSM:
Auto:
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Werkweek:
Maand salaris(bruto):

:? Werkervaringen?

- Beschrijf bij je werkervaring even netjes neer wat je gedaan hebt, bijvoorbeeld;

• Stage gelopen
• Vrijwilligerswerk gedaan
• Professionele werkervaring opgedaan
• Etc.

:? Wat moet ik doen als ik "Ik wil eigenlijk mijn werkgever niet vermelden.." denk?
- Geef in dit geval aub wel even aan wat voor soort bedrijf het is. (Detacheerder, klein ontwikkelhuis, MKB)

:? Wat moet ik doen als ik "hahahaha, hij verdient wel triest!!!!11" denk?
- Lees in dat geval nog een keer zijn post door en controleer of hij wel 40 uur per week werkt, wat zijn werkervaring is, en of hij speciale secundaire voorwaarden heeft. Blijf in ieder geval gewoon aardig.

Wat is niet de bedoeling in dit topic?
Dat is eigenlijk best wel simpel:

Hou dit topic aub zuiver over inkomens en achtergronden delen. Als iets discussie behoeft, maak er dan gewoon een topic voor. Discussies hier volgt geen kip want dan lopen er tig door elkaar.

Handige links!
Credits naar Endless :O . .
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou dit topic aub zuiver over inkomens en achtergronden delen. Als iets discussie behoeft, maak er dan gewoon een topic voor.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True