Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Zou je me kunnen vertellen of er een splitscreen multiplayer in zit? Ik hoor namelijk veel verhalen over mensen die "denken van niet" maar ik zou het fijn vinden als je me daar uitsluitsel over kunt geven.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:03:
[...]
Grappig. Ik heb em gister ook gekockt op precies dezelfde manier. Ik wou eigenlijk Dirt kopen maar ben in een opwelling toch voor Flatout gegaan. Aan Forza 2 heb ik voorlopig wel genoeg als pure racer en Flatout is ook wel een racegame maar weer totaal anders.
Ik heb em gisteravond even gechecked en ik moet zeggen dat het er erg vermakelijk uitziet. Echt totale chaos man. En heb in die chaos nog geen framdrops gezien. Loopt echt heel soepeltjes. De herharlingen zijn ook de beste die ik heb gezien in een racegame.
Ik vond em vreemd genoeg toch behoorlijk lastig. Had ik niet verwacht. Het duurde wel een aantal potjes en upgrades voordat ik de 1e ronde op1 eindigde in Flatout mode. Komt misschien omdat ik de laatste tijd Forza 2 gewend ben en dus veel te voorzichtig rij. Daardoor vult min nitro niet ze snel.
Maargoed ik ga hem vandaag ff lekker spelen. Online heb ik hem nog nieteens gespeelt maar dat moet helemaal lachen zijn lijkt me
&
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Totdat de PS3 weer dood gaat geen releases meer heeftPhusebox schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:14:
dit weekend zit ik een maand zonder xbox360... gevolgen (afgezien van ontwenningsverschijnselen) zijn dat Sony nu meer geld aan mij heeft verdiend. Heb maar wat games gekocht voor de PS3 om de tijd te doden.
Zo de Xbox360 zit in de doos met alle plasticjes, papiertjes, boekjes etc. ik kon nu duidelijk de krassen zien op me disc dus ik hoef niet voor extra bewijs te zorgen morgen.
Ach ja, nood breekt wet. Ik zou niet eens een paar games op de PS3 kunnen opnoemen die ik vandaag zou willen kopen. Misschien Resistance, maar dan heb ik het ook wel gehad. Motorstorm? meh, Oblivion, heb ik al op de 360, VF5? tja...Phusebox schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:14:
dit weekend zit ik een maand zonder xbox360... gevolgen (afgezien van ontwenningsverschijnselen) zijn dat Sony nu meer geld aan mij heeft verdiend. Heb maar wat games gekocht voor de PS3 om de tijd te doden.
Ik zie er gewoon werkelijk waar niets tussen zitten en het treurige is dat er gewoon nauwelijks wat is. En om nou tweederangs spellen te kopen omdat ik me ff verveel... Neuh.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Als hij vrijdag verscheept is geworden ligt het toch niet meer aan Play.com? Zou eerder "damn TNT/UPS?" ofzo roepenWom schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:28:
Damn you play.com!!! Ik heb mijn flatout copy niet steeds niet binnen, terwijl hij al afgelopen vrijdag verscheept is.
&
Dit bedoel ik nou met zinloos posten.Domino schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:56:
Jeuh, ik heb zojuist een mailtje gehad dat microsoft de moeite heeft genomen mijn 360 in te boeken.
En dat al na bijna een week. Nu eens kijken hoe lang de reparatie duurt.
Misschien nog wel "Damn you, DOUANE!"Wom schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:28:
Damn you play.com!!! Ik heb mijn flatout copy niet steeds niet binnen, terwijl hij al afgelopen vrijdag verscheept is.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Ik vind het topic ook een stuk minder leuk lezen met al deze posts over reparaties, tijd wanneer xbox terugkomt etc. Het moet weer back to basic...Ik sla het topic zelfs soms over aangezien ik toch weet dat 80% van de posts over reparatietijden/microsoftservice/etc gaat en niet over onder andere de games die nu uit zijn en nog uit gaan komen, waarvoor je toch wel de 360 hebt gekocht neem ik aan.
Mass Effect wordt steeds een langer verhaal helaas.. Sommige sites zeggen nu januari 2008. Ben benieuwd wat daarvan waar is, alhoewel Bioware natuurlijk wel een uitgever is die zorgt dat een game uitkomt wanneer het klaar is en niet anders. Maarja vind het in principe niet heel erg aangezien ik dan nog genoeg tijd heb voor blue dragon en bioshock
Zelf ben ik ook wel benieuwd naar de aankondiging van the bourne conspiracy , hopen dat het een goede film game wordt
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-06-2007 16:11 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Da's niet raar hoor. Vanaf de kanaaleilanden duurt het vaak een (werk)dag of 5Wom schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:28:
vanuit de UK zijn er geen heffingen meer
ik ga overigens zwaar overwegen een Elite te kopen, echter zit daar dan straks ook het nieuwe koelblok in? ben es benieuwd als de eerste Europese versies ontleed worden
[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 27-06-2007 16:29 ]
Ik ook, maar ik begrijp ook zeker de frustratie van de mensen waarvan hun Xbox voor de zoveelste keer weg is. Je moet het toch ergens kwijt. Zelf zou ik het waarschijnlijk ook doen.k vind het topic ook een stuk minder leuk lezen met al deze posts over reparaties, tijd wanneer xbox terugkomt etc. Het moet weer back to basic
Yep, ik kan me voorstellen dat mensen het ergens kwijt willen en ook graag willen weten hoelang het bij diegene heeft geduurd. Maar om nou elke dag een update te doen, dat hij er nog steeds niet is en datie nu al paar weken weg is. Of dat het nu genoeg is en ze Microsoft gaan bellen waar het blijft.Dennahz schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:06:
[...]
Ik ook, maar ik begrijp ook zeker de frustratie van de mensen waarvan hun Xbox voor de zoveelste keer weg is. Je moet het toch ergens kwijt. Zelf zou ik het waarschijnlijk ook doen.
Dat lijkt een beetje te veel info, vooral het steeds herhalen van dat je hem niet terug hebt en het te lang duurt.
https://card.exophase.com/1/1116015.png

(klik)
Bron: MaxConsoleRockstar has reportedly revealed the contents of the GTA IV special editio nset, it comes with a customized metal safetty deposit box which includes the game, rare production artwork, special soundtrack CD, keychain and a Rockstar duffel bag.
Benieuwd of ie ook in Europa uitkomt en wat dat dan wel niet zal kosten
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
komt zeker; adviesprijs 99 euroironx schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:18:
Voor als het nog niet gepost was: inhoud speciale editie GTA:IV:
[afbeelding]
(klik)
[...]
Bron: MaxConsole
ik weet nog ruim een jaar geleden dat je een filmpje had van killzone waardoor ik toen kwijlend een ps3 wou hebben., spel zie ik ook nog steeds niet in de winkels.,Armada schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:22:
[...]
Ach ja, nood breekt wet. Ik zou niet eens een paar games op de PS3 kunnen opnoemen die ik vandaag zou willen kopen. Misschien Resistance, maar dan heb ik het ook wel gehad. Motorstorm? meh, Oblivion, heb ik al op de 360, VF5? tja...
Ik zie er gewoon werkelijk waar niets tussen zitten en het treurige is dat er gewoon nauwelijks wat is. En om nou tweederangs spellen te kopen omdat ik me ff verveel... Neuh.
ik denk langer dan een jaar geleden, de xbox360 was er toen geeneens
en er was ook een filmpje van de nieuwe getaway waarvan je echt ging watertanden, je moest toen echt goed kijken of het wel gameplay was of echte filmbeelden
[ Voor 14% gewijzigd door nnndoh op 27-06-2007 17:26 ]
Iemand?Mastasidaz schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:39:
Ik heb twee accounts, een xbox live enabled account en een normale offline. Nou ben ik ver gevorderd met Forza op mijn offline account. Is het ook mogelijk de savegame van mijn offline account naar mijn online enabled account te kopieren?Ik moet het auction house in:P
Ik heb btw een Xbox premium met HDD
Zover ik weet kan je savegames niet van het ene naar het andere account kopieren.
Een savegame is account-gebonden (net zoals je Xbox Live Gold).
Dus je voelt hem denk al aankomen ...
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Verwijderd
Tof, Vice City had van die stikkers en vakantie kaarten, San Andreas een hele stadsgids geloof ik, Rockstar is altijd erg netjes met de inhoud van doosjes.ironx schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:18:
Voor als het nog niet gepost was: inhoud speciale editie GTA:IV:
[afbeelding]
(klik)
[...]
Bron: MaxConsole
Ik had mijn xbox360 19 dagen geleden aan UPS mee gegeven voor reparatie. Ik heb hem nog steeds niet terug. Ik heb de helpdesk gebelt maar ik heb vandaag 52min en gister 28min in de wacht gestaan zonder suc6. Ook via e-mail krijg ik geen reactie
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Waarom denk je dat ik ging bellen.. juist, precies hetzelfde, alleen nog wat langer.
Is toch niet normaal zeg....
eh voor 100 euro verwacht ik er wel wat meer dan deze prullaria...Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:31:
[...]
Tof, Vice City had van die stikkers en vakantie kaarten, San Andreas een hele stadsgids geloof ik, Rockstar is altijd erg netjes met de inhoud van doosjes.
bel dit nummerUltraSub schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:40:
Man, wat krijg ik de schijt van die helpdesk van MS. Gisteravond niet bereikbaar rond een uur of vijf, en toen ik ze uiteindelijk er aan kreeg om 2140, kreeg ik te horen dat niemand me kon helpen wegens een onvoorziene technische storing. Bel ik vandaag weer, krijg ik weer een in gesprek toon. Kom op zeg.. Kost dat eigenlijk geld, of is dat een gratis nummer?
020 500 1500
menu=1 daarna 2... en dan krijg je gelijk iemand.. gewoon zeggen dat de xbox klanten service 3 dagen al niet berijkbaar is
EDIT: Konden ze me ook niet helpen. Xbox klantenservice is sterk onderbezet zij ze. Ze adviseerde me morgen te bellen en anders wisten ze het ook niet meer

(morgen bel ik nog een keer... en als ik ze dan niet te pakken krijg ga ik echt ontzettend pissed worden zeg, schiet ik niets mee op natuurlijk, maar wel lekker
[ Voor 22% gewijzigd door ElmarNieser op 27-06-2007 18:03 ]
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
http://xbox360.ign.com/articles/799/799368p1.html
7,8 Belooft niet veel bijzonders
En weer uit te spelen in 8-10 uur, waarom zijn zoveel 360 games zo kort?
[ Voor 24% gewijzigd door Mutatie op 27-06-2007 18:51 ]
eindelijk echt bevestigd gekregen: ze repareren nu alle xboxen en je krijgt dus je EIGEN gerepareerde xbox terug en geen andere refurb. Dit zeiden ze dus letterlijk.
kan iemand dat hier nog bevestigen?
Die stickers en vakantiekaarten zaten bij de standaard versie van GTA Vice City. Wat je bij GTA IV krijgt, maakt het prijsverschil van €40,- IMHO meer dan goed.Phusebox schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:50:
[...]
eh voor 100 euro verwacht ik er wel wat meer dan deze prullaria...
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Heb net even gekeken maar spiltscreen zit er niet in. Althans, ik kon het niet vinden...Weltschmerz schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:20:
[...]
Zou je me kunnen vertellen of er een splitscreen multiplayer in zit? Ik hoor namelijk veel verhalen over mensen die "denken van niet" maar ik zou het fijn vinden als je me daar uitsluitsel over kunt geven.
zo'n grote game koop je normaal voor 50 euro (die worden toch massaal gedumpt bij mediamarkt etc).MetroidPrime schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:05:
[...]
Die stickers en vakantiekaarten zaten bij de standaard versie van GTA Vice City. Wat je bij GTA IV krijgt, maakt het prijsverschil van €40,- IMHO meer dan goed.
50 euro meer voor een audio cd die ik nooit luister, een boekje waar ik 2x in blader en een tas die 5 euro kost en waarschijnlijk onbruikbaar klein is. Het enige dat ik wel grappig vindt is dat kluisje. Maar dan koop ik voor 50 euro liever een ander spel dan het hier aan uit te geven.
Maar dat is mijn mening.
Heb hem vandaag besteld, dus hoop dat ie gewoon goed werkt.
Review hier trouwens:
http://www.gamersreports.com/review/113/
Verwijderd
Hoi Phusebox, heb dit idd ook al een paar keer gehoord van de klantenservice. Werd ook als reden gegeven voor het feit dat het langer dan 15 werkdagen ging duren. Vandaag was trouwens werkdag 26 voor mij, ik ga ze maar eens bellen om te vragen of ik nu wel een keertje aanspraak maak op een compensatie... toen ik vorige week belde was dat niet zo, omdat ik nog binnen de termijn zat (die ze sinds de vorige keer dat ik had gebeld hadden aangepast van 15 naar 25 werkdagen)Phusebox schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:50:
eindelijk echt bevestigd gekregen: ze repareren nu alle xboxen en je krijgt dus je EIGEN gerepareerde xbox terug en geen andere refurb. Dit zeiden ze dus letterlijk.
Wanneer had je die van jou opgestuurd?
De eerste versie gewoon XPFS (zonder pro) scheen nou niet echt fantastisch te zijn, heb er veel negatieve ervaring over gehoord. De pro versie had wat aanpassing en je kon volgens mij ook nu de gevoeligheid instellen.punisher007 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:22:
Iemand trouwens ervaring met de xfps pro ?
[afbeelding]
Heb hem vandaag besteld, dus hoop dat ie gewoon goed werkt.
Review hier trouwens:
http://www.gamersreports.com/review/113/
Benieuwd wat je er van vindt
Hee, das precies hetzelfde verhaal als dat ze mij 5 minuten geleden en gisteren vertelde. Probeer al 2 dagen mijn kapotte 360 aan te melden. Moest morgen weer terug bellen zeiden ze.UltraSub schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:40:
Man, wat krijg ik de schijt van die helpdesk van MS. Gisteravond niet bereikbaar rond een uur of vijf, en toen ik ze uiteindelijk er aan kreeg om 2140, kreeg ik te horen dat niemand me kon helpen wegens een onvoorziene technische storing. Bel ik vandaag weer, krijg ik weer een in gesprek toon. Kom op zeg.. Kost dat eigenlijk geld, of is dat een gratis nummer?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Hahah allemaal precies hetzelfde hier, dacht in het begin echt van, dat ga je niet menen dat dit zo moeilijk gaat worden. Maar na een paar upgrades en wat meer ervaring (toch iets meer rammen, en blind door stof en struiken rijden) nu toch al bij Level 3 van Race class. In de tussentijd nog geen framedrops gezien, wel veel crashes, stof en ander rondvliegend materiaal. Echt een spel om ff snel tussendoor te spelen, waarna het opeens weer een uurtje later is.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:03:
[...]
Grappig. Ik heb em gister ook gekockt op precies dezelfde manier. Ik wou eigenlijk Dirt kopen maar ben in een opwelling toch voor Flatout gegaan. Aan Forza 2 heb ik voorlopig wel genoeg als pure racer en Flatout is ook wel een racegame maar weer totaal anders.
Ik heb em gisteravond even gechecked en ik moet zeggen dat het er erg vermakelijk uitziet. Echt totale chaos man. En heb in die chaos nog geen framdrops gezien. Loopt echt heel soepeltjes. De herharlingen zijn ook de beste die ik heb gezien in een racegame.
Ik vond em vreemd genoeg toch behoorlijk lastig. Had ik niet verwacht. Het duurde wel een aantal potjes en upgrades voordat ik de 1e ronde op1 eindigde in Flatout mode. Komt misschien omdat ik de laatste tijd Forza 2 gewend ben en dus veel te voorzichtig rij. Daardoor vult min nitro niet ze snel.
Maargoed ik ga hem vandaag ff lekker spelen. Online heb ik hem nog nieteens gespeelt maar dat moet helemaal lachen zijn lijkt me
En over het hele gedoe hier met de reparaties e.d.: tja misschien zou een ander topic ook iets handiger zijn. Zo gaan alle posts die betrekking hebben op games en console een beetje verloren...
There can be only one.... en ik dan ??
Kan het ook omdraaien, het is gewoon een belangrijk deel van de 360 geworden en moet MS het gewoon maar eens fixen (ipv dat zielige gedoe van ze, ze ontkennen het nog steeds).x0r schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:46:
[...]
Hahah allemaal precies hetzelfde hier, dacht in het begin echt van, dat ga je niet menen dat dit zo moeilijk gaat worden. Maar na een paar upgrades en wat meer ervaring (toch iets meer rammen, en blind door stof en struiken rijden) nu toch al bij Level 3 van Race class. In de tussentijd nog geen framedrops gezien, wel veel crashes, stof en ander rondvliegend materiaal. Echt een spel om ff snel tussendoor te spelen, waarna het opeens weer een uurtje later is.
En over het hele gedoe hier met de reparaties e.d.: tja misschien zou een ander topic ook iets handiger zijn. Zo gaan alle posts die betrekking hebben op games en console een beetje verloren...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Begin die zeikposts nou wel een beetje zat te worden en ik weet zéker dat ik niet de enige ben.
Begrijp me niet verkeerd.. ik ben de laatste die zal zeggen dat MS het goed aanpakt op deze manier.
Daarmee bedoel ik dan dat stelselmatig ontkennen van de red-lights of death problemen.
Die krassen geloof ik wel. Ik heb een zogenaamde krassen-drive, maar ik heb nergens last van.
Ook mijn box is een paar maanden geleden overleden aan het three-red-lights-syndroom.
Wel netjes dat ze niet meer random boxen versturen maar gewoon je eigen repareren.
Helaas voor jullie zijn de wachttijden hierdoor logischerwijs langer..
Eerst gezeur over dat je een andere box krijgt, en nu ze dat niet meer doen en er dus langer over doen om ze te repareren is het wéér niet goed
Het is natuurlijk een slechte situatie voor iedereen en MS heeft dit nooit voorzien (kost ze veels te veel). Ik zie het nog wel goed komen trouwens, ze moeten wel willen ze weer de verkoop laten stijgen. Aangezien het veel hitte gerelateerde problemen zijn verwacht ik snel in nieuwe xboxen ook heatsinks en binnenkort overstap op het 65 nm proces.
Nee, joh is toch leuk. Kan je met die mensen meeleven. Krijg je ook een beetje idee hoe het gaat voelen als je hem paar weken mis. Kan je ook elke dag een update doen van de status van je xbox..KeN. schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:15:
Nee, gewoon maar een andere topic lijkt me beter.
Begin die zeikposts nou wel een beetje zat te worden en ik weet zéker dat ik niet de enige ben.
Begrijp me niet verkeerd.. ik ben de laatste die zal zeggen dat MS het goed aanpakt op deze manier.
Daarmee bedoel ik dan dat stelselmatig ontkennen van de red-lights of death problemen.
Die krassen geloof ik wel. Ik heb een zogenaamde krassen-drive, maar ik heb nergens last van.
Ook mijn box is een paar maanden geleden overleden aan het three-red-lights-syndroom.
Wel netjes dat ze niet meer random boxen versturen maar gewoon je eigen repareren.
Helaas voor jullie zijn de wachttijden hierdoor logischerwijs langer..
Eerst gezeur over dat je een andere box krijgt, en nu ze dat niet meer doen en er dus langer over doen om ze te repareren is het wéér niet goed
Ik heb aardig het idee hoe het moet nu:
- Doos waar je hem in moet doen is meestal te groot, dus gebruik van oud krant of papier is een pre( in sommige gevallen wilt het helpen om een string van je vriendin erin te doen, scheelt je een paar dagen)
- Nummer van UPS en Microsoft ken ik nu langzamerhand uit me hoofd en de namen van de call center medewerkster. ( handig als je iets extra wilt omdat het te lang duurt, weetje welke erin mee gaat)
- Hoe ik een dagelijkse update moet plaatsen op het forum om jullie allemaal ophoogte te houden van de ontwikkelingen.
- Om de uur me mail checken of eriets binnen is van Microsoft.
-Hoe lang het ongeveer duurt
- Dat de reperatie termijn inplaats van 15 werkdagen nu 25 is.
- en veel van die dingen...... altijd handig toch.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Verwijderd
wat denk je dat dat kost...? Dan zitten ze straks met miljoenen kappotte 360's en krijg je demopads bij de Zeeman en AldiVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:52:
Microsoft pakt het gewoon dom aan, ze moeten die kapotte consoles helemaal niet fixen, maar gewoon een nieuwe opsturen. Een reparatie is altijd maar een tijdelijke oplossing, dat is dus het probleem met de mensen die er 11 360's doorheen jagen. Steeds maar weer die refurbished troep en oude rotzooi. Gewoon op het moment dat hun de doos met jouw Xbox hebben, een nieuwe sturen. Die oude repareren, gebruiken in demo pods, Developer SDK's etc. of gewoon weggooien. Maar niet constant losse onderdelen vervangen... en zomaar een random 360 opsturen naar een klant.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Wat is daar verkeerd aan?Flipm0de schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 23:21:
[...]
wat denk je dat dat kost...? Dan zitten ze straks met miljoenen kappotte 360's en krijg je demopads bij de Zeeman en Aldi
Deze oplossing is ook debiel, er zwerven nu miljoenen "tijdbommen" rond die ieder moment kapot gaan...
En het is ook leuk om nu een hoogtepunt in de klachten te zien, maar als de extra heatsink echt zijn werk doet en de grote hausse geweest is in de reparaties, dan zal je de klachten in zien zakken, ook in dit topic. En dat lijkt me een goede weerspiegeling van wat er bij het 360-kopende publiek aan de hand is.
Verwijderd
Dat cker, het probleem is echter dat dit Microsoft vroeg of laat de kop gaat kosten. Stel men lanceert met veel bombarie HALO 3 en direct stijgt het aantal uitvallers enorm.. oef lul je daar maar eens uit. Op een gegeven moment pikken de gamers het niet meer, ik denk dat men het nu slikt vanwege de alternatieven die er zijn voor de 360. De PS3 met tot op heden niet echt veel leuke games, de Wii geen grafische kachtpatser is en ook niet echt een heel divers/hoogstaand spelaanbod heeft. Ik ben helaas tot de conclusie gekomen dat deze console generatie zwaar tegenvalt.Armada schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 23:41:
Ook al heb ik nu geen defecte 360, ik vind het nog wel interessant over hoe het reparatie proces loopt. Het is nu zo integraal aan het 360 verhaal, dat ik dit niet in een ander topic zou plaatsen. Mocht het nu exemplarisch zijn, dan zou ik je gelijk geven, maar op bijna elke nieuwssite zie je hier informatie over. Dit hoort nu bij de 360. Meer dan de vraag welke HD-TV ik erbij zou moeten hebben IMO..
En het is ook leuk om nu een hoogtepunt in de klachten te zien, maar als de extra heatsink echt zijn werk doet en de grote hausse geweest is in de reparaties, dan zal je de klachten in zien zakken, ook in dit topic. En dat lijkt me een goede weerspiegeling van wat er bij het 360-kopende publiek aan de hand is.

Een voorbarige conclusie. De PS3 is nog niet eens op stoom gekomen, dus wacht dat nou maar even af. En zoals uit het verleden al vaker is gebleken: MS moet even de hete adem van een concurrent in hun nek voelen en dan zetten die ook weer een spurt. Wacht nou maar even af. De vorige generatie was lekker op gang gekomen en de ene hit na de andere kwam uit, maar dat heeft ook zijn aanlooptijd gehad.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 23:46:
[...]
Ik ben helaas tot de conclusie gekomen dat deze console generatie zwaar tegenvalt.
Ik weet donders goed hoe gaar ik het vond toen ik de three red lights had en hoe lang ik moest wachten. Had mijn 360 toen net een week ofzo en kon gelijk twee weken (of waren het er drie ?) wachten tot ik een pakketje kreeg van MS. Tig maal gebeld en rondgevraagd, heel herkenbaar
Maar misschien gewoon niet elke dag een update van "ik heb 'm nog steeds niet wat kut etc etc"..
We weten inmiddels wel wie er allemaal zitten te wachten en hoe lang het duurt.. phusebox
ik geloof dat ik niet de enige ben, en zeker al een tijdje geen nutteloze berichten meer heb gepost.KeN. schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 00:55:
Hmm jullie hebben ook wel gelijk eigenlijk. Het is ook wel handig ergens.
Ik weet donders goed hoe gaar ik het vond toen ik de three red lights had en hoe lang ik moest wachten. Had mijn 360 toen net een week ofzo en kon gelijk twee weken (of waren het er drie ?) wachten tot ik een pakketje kreeg van MS. Tig maal gebeld en rondgevraagd, heel herkenbaar
Maar misschien gewoon niet elke dag een update van "ik heb 'm nog steeds niet wat kut etc etc"..
We weten inmiddels wel wie er allemaal zitten te wachten en hoe lang het duurt.. phusebox
heb alleen dingen verteld die nieuw waren; dat er nu eindelijk werd toegegven dat er reparaties gebeurden ipv vervanging etc.
uhm...
Aan het serienummer te zien is het niet dezelfde console. Hij is wel een stuk stiller dan mijn oude, ook de DVD-drive is een heel stuk stiller.
Wel netjes van Microsoft, ze hebben er 1 maand Xbox Live Gold bijgedaan. De compensatiegame Viva Pinata moet ik nog binnenkrijgen.
Console ziet er trouwens netjes uit. Geen krasjes e.d.. Alleen de harde schijf steekt aan een kant 2 milimeter uit. Weet niet of dit door de console of behuizing van schijf komt. Het is in ieder geval niet de moeite om de console hier weer 3 weken voor te gaan missen.
[ Voor 24% gewijzigd door Calitomnication op 28-06-2007 08:41 ]
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Verwijderd
Een nieuwe console is ook een tijdelijke oplossingVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:52:
Microsoft pakt het gewoon dom aan, ze moeten die kapotte consoles helemaal niet fixen, maar gewoon een nieuwe opsturen. Een reparatie is altijd maar een tijdelijke oplossing, dat is dus het probleem met de mensen die er 11 360's doorheen jagen. Steeds maar weer die refurbished troep en oude rotzooi. Gewoon op het moment dat hun de doos met jouw Xbox hebben, een nieuwe sturen. Die oude repareren, gebruiken in demo pods, Developer SDK's etc. of gewoon weggooien. Maar niet constant losse onderdelen vervangen... en zomaar een random 360 opsturen naar een klant.
Volgens mij heb je gelijk ook.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 08:55:
[...]
Een nieuwe console is ook een tijdelijke oplossing
Als ik de hete lucht voel wat er achter de xbox uitkomt, dan denk ik dat mijn 1 maand oude xbox niet zo lang leeft
Verder nog helemaal geen problemen gehad... warm wordt hij wel maar dat lijkt mij vrij logisch.
Verwijderd
Als ik de linker stick helemaal naar links of rechts duw en dus hard ronddraai dan zie ik niet 1 red dot (dat punt je waar je heen richt met je guns) maar een stuk of 5. Ligt dit aan het spel of heeft dit met mijn lcd te maken die niet helemaal goed ververst? Hij heeft refreshrate van 8ms dat zou toch genoeg moeten zijn toch?
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Ja, heb mijn box gisteren terug gekregen en was dus niet mijn eigenPhusebox schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:50:
net ook gebeld, was er binnen 10 minuten door

Het SE GTA IV pack is trouwens bij gcshop te pre-orderen voor 84,50, is al een betere prijs lijkt mij zo.
No pain, no gain.... [Gamertag: ijskonijn]
Als ik kijk naar het gedrag van MS met bijvoorbeeld Windows-patches, dan communiceren ze een probleem het liefst op het moment dat er een patch beschikbaar is. Weliswaar voor misbruik, maar goed.
Wat als MS nou nog niet helemaal zeker is of dit het probleem gaat oplossen? Dat ze dit nog aan het tracken zijn en als het voldoende betrouwbaar is, ze volledige communicatie zal volgen?
Want als je toegeeft dat je een systematisch probleem hebt, dan moet je er helemaal wat aan doen. En als dan mogelijk blijkt dat de extra heatsink ook niet helpt, heb je helemaal de poppen aan het dansen.
Of die volledige communicatie ook vervolgens een terugroepactie zal inhouden. Ik denk het niet. 360s die uit zichzelf kapot gaan en aangeleverd worden zullen voor een veel regelmatigere stroom van reparaties zorgen dan een algehele terugroepactie. En dit heeft dan eenmaal voor een 'hiccup' gezorgd met als oorzaak waarschijnlijk het tegenhouden van de 360s die al aangeleverd werden, vertraging vanuit de aanvoer van extra heatsinks en relatief onbekendheid met het installatieproces.
Puur speculatie, maar dit kan ik me goed voorstellen.
MS zal ook nooit officieel naar buiten komen met de mededeling dat ze een probleem hebben want volgens de consumenten wet houdt dat in dat ze ook de gevolgen daarvan moeten accepteren. En in Amerika betekend dat gelijk miljoenen $ claims.Armada schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:37:
Ik heb nog even over na zitten denken over het feit dat MS niet naar buiten komt met de aanpassing van de extra heatsink.
Dus installeerd MS de extra heatsinks alleen als een soort voorzorg en natuurlijk niet omdat de xbox een warmte probleem heeft, nee nee, het is eigenlijk helemaaaaaal niet nodig. Sure
Verwijderd
ik heb een vraagje.
ik heb net een film op mijn ubs-stick gezet en doe mijn usb stick in mijn xbox 360.
maar de 360 vind die film niet.
Wat doe ik fout?
is er nog een andere manier waar ik makkelijk een film op mijn 360 kan kijken behalve branden.(ik heb de film ook op mijn pc staan overigens
Alvast bedankt!
Hoef je je geen al te grote zorgen over te maken.Dennahz schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 09:59:
Mijn Xbox is gister tijdens het spelen van Saints Row weer vastgelopen, dit is al de 2de keer. (Geen rode leds, gewoon een freeze) Het lijkt wel een PC
Verder nog helemaal geen problemen gehad... warm wordt hij wel maar dat lijkt mij vrij logisch.
Dat is bij Saints Row helaas een bekend probleem. Net als de glitches in-game waar je, als je in een auto aan het rijden bent, opeens de auto om je heen ziet verdwijnen en je al zwevend over het wegdek heen cruised
Afgezien van die dingen: verder een heerlijke game
Verwijderd
je moet even kijken wat de extensie is van die film! de xbox ondersteund niet alle codecsVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:29:
Hallo,
ik heb een vraagje.
ik heb net een film op mijn ubs-stick gezet en doe mijn usb stick in mijn xbox 360.
maar de 360 vind die film niet.
Wat doe ik fout?
is er nog een andere manier waar ik makkelijk een film op mijn 360 kan kijken behalve branden.(ik heb de film ook op mijn pc staan overigens
Alvast bedankt!
Verwijderd
er staat: Type: videofragmentVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:42:
[...]
je moet even kijken wat de extensie is van die film! de xbox ondersteund niet alle codecs
In het icoontje staat een dia en daar onder staat er AVI
verder staat er bij eigenschappen videocompressie met XVID
Verwijderd
Ik geloof dat er een dashboard update is die dit wel ondersteund toch? ik heb mijn xbox360 nog maar 2 weken dus ik weet er nog niet alles van. misschien dat iemand anders evaring heeft met een dasboard update?Domino schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:02:
Dan heb je pech, uit mijn hoofd ondersteunt de 360 alleen mpeg (1/2) en wmv.
Zeker lekkere game. Had zonet ook dat ik in een missie zat en ineens zat ik onder het asfalt en zag het level gewoon boven me.KeN. schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:36:
[...]
Hoef je je geen al te grote zorgen over te maken.
Dat is bij Saints Row helaas een bekend probleem. Net als de glitches in-game waar je, als je in een auto aan het rijden bent, opeens de auto om je heen ziet verdwijnen en je al zwevend over het wegdek heen cruisedOok vaak genoeg in het asfalt 'weggezakt'.
[ Voor 86% gewijzigd door Dennahz op 28-06-2007 12:14 ]
Ja zijn gewoon EU/PAL games bij Play. Voorraad kan ik niks nuttigs over zeggen. Kwestie van wachten. Duurt normaal nooit zo lang bij Play.Smoonshine schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 08:17:
Beuh, gisteren Colin Mcrae besteld bij Play.com terwijl hij in stock stond. Staat er nu bij mijn bestelling awaiting stock. Heeft iemand ervaring met de tijden waarop de voorraad weer wordt bijgewerkt bij play? En het zijn toch gewoon PAL games bij play?
Ze waren wss snel door de voorraad heen toen DiRT eergister voor €38 op de site stond. Heb toen ook een bestelling geplaatst waarbij de status eveneens veranderde naar "awaiting stock". Maar wees niet bang, die lui hebben ongetwijfeld voor het weekend nog nieuwe voorraad.Smoonshine schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 08:17:
Beuh, gisteren Colin Mcrae besteld bij Play.com terwijl hij in stock stond. Staat er nu bij mijn bestelling awaiting stock. Heeft iemand ervaring met de tijden waarop de voorraad weer wordt bijgewerkt bij play? En het zijn toch gewoon PAL games bij play?
Verwijderd
Is er nog een mogelijkheid dat ik hem naar mpeg of wmv kan omtoveren?Domino schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:02:
Dan heb je pech, uit mijn hoofd ondersteunt de 360 alleen mpeg (1/2) en wmv.
Die heb je met Google zo gevonden.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:23:
[...]
Is er nog een mogelijkheid dat ik hem naar mpeg of wmv kan omtoveren?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
Rechts in de bovenhoek staat alleen het volgende ...volka schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:23:
[...]
Het SE GTA IV pack is trouwens bij gcshop te pre-orderen voor 84,50, is al een betere prijs lijkt mij zo.
- - GC Shop werkt met vooruitbetaling.
- - Levering geschiedt binnen gemiddeld 3 werkdagen na ontvangst betaling.
- - Bij voorraadproblemen krijgt u uw geld terug.
- - Door gamers, voor gamers.
Staat overal bij. Niets bijzonders dus.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:36:
[...]
Rechts in de bovenhoek staat alleen het volgende ...Er zal wel een run zijn op die SE's. Mogelijk worden er zelfs maar een beperkt aantal in NL geleverd. Zeker met de genoemde prijs, zou het dus zo kunnen zijn dat ze nooit genoeg SE's binnen krijgen om aan de vraag te voldoen.
- - GC Shop werkt met vooruitbetaling.
- - Levering geschiedt binnen gemiddeld 3 werkdagen na ontvangst betaling.
- - Bij voorraadproblemen krijgt u uw geld terug.
- - Door gamers, voor gamers.
uhm...
Verwijderd
Ter compensatie mocht ik kiezen uit een aantal games en ik heb gekozen voor... FORZA 2!! Die is dus nu ook te krijgen
Ik had ook vastlopers. Net een missie voltooid en dan krijg je dat scherm met welke neighbourhood je hebt gekregen. vastloper. Snelwegen die plots verdwijnen als je erover heen rijdt..KeN. schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:36:
[...]
Hoef je je geen al te grote zorgen over te maken.
Dat is bij Saints Row helaas een bekend probleem. Net als de glitches in-game waar je, als je in een auto aan het rijden bent, opeens de auto om je heen ziet verdwijnen en je al zwevend over het wegdek heen cruisedOok vaak genoeg in het asfalt 'weggezakt'.
Hoe kan ik het beste de laatste missie van de Rollerz doen?
Hahah, wat leuk voor je. Wel geluk bij een ongeluk maar dat is het toch misschien wel waard geweest heVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:11:
Even ter informatie voor de mensen die wachten. Net even gebeld met de helpdesk van Microsoft en kreeg een zeer vriendelijke Duitse meneer, welke mij eindelijk verder heeft kunnen helpenHij kon direct contact opnemen met het repair centre in Duitsland (waar mijn 360 al enkele weken vakantie aan het vieren is). Daar bleek dat mijn console al enige tijd lag te luieren.. Hij heeft mij nu beloofd dat hij direct gerepareerd wordt en deze begin volgende week deze kant op komt
![]()
Ter compensatie mocht ik kiezen uit een aantal games en ik heb gekozen voor... FORZA 2!! Die is dus nu ook te krijgen![]()
In Engeland zou volgens dit bericht (http://www.360-gamer.com/news.asp?id=1143) 2500 360's per dag ter reparatie aangeboden worden. Als het waar is, is het wel erg een boel, maar goed, is allemaal de schuld van de gebruiker he.
[ Voor 40% gewijzigd door MeNTaL_TO op 28-06-2007 14:07 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Tja, opzich is het wel een leuk extra'tje, maar denk dat ik toch liever m'n 360 (max.) 15 dagen kwijt was geweest en geen game had gekregen, dan 6 weken wachten en een game. Maar goed, het is waarschijnlijk niet anders in die repair centra en dan is dit een nette manier van Microsoft om z'n klanten tegemoet te komen.AMD1800 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:37:
[...]
Hahah, wat leuk voor je. Wel geluk bij een ongeluk maar dat is het toch misschien wel waard geweest he
Nu maar hopen dat ik m'n eigen 360-behuizing + DVD-drive terugkrijg met een nieuwe koeling.
Ja idd. Weet iemand hier trouwens of je bij een xbox 360 supersize pack zon gerepareerde console krijg of een nieuwe. Denk er namelijk aan om ook maar ens een xbox te kopen en dit leek me wel een mooi pakket.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:47:
[...]
Tja, opzich is het wel een leuk extra'tje, maar denk dat ik toch liever m'n 360 (max.) 15 dagen kwijt was geweest en geen game had gekregen, dan 6 weken wachten en een game. Maar goed, het is waarschijnlijk niet anders in die repair centra en dan is dit een nette manier van Microsoft om z'n klanten tegemoet te komen.
Nu maar hopen dat ik m'n eigen 360-behuizing + DVD-drive terugkrijg met een nieuwe koeling.
Ik heb nog nooit vastlopers gehad met Saints Row. Wel glitches in het spel zoals jij die ook hebt.GBI schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:31:
[...]
Ik had ook vastlopers. Net een missie voltooid en dan krijg je dat scherm met welke neighbourhood je hebt gekregen. vastloper. Snelwegen die plots verdwijnen als je erover heen rijdt.
Hoe kan ik het beste de laatste missie van de Rollerz doen?spoiler:Je moet hier die auto's kapot knallen op de truck maar het lukt niet zo goed
Over de je missie: gewoonweg knallen, ik heb er ook een paar keer over gedaan.
(inmiddels hoef ik alleen nog een aantal escort activities, dan heb ik hem 100% gespeeld)
http://blogs.msdn.com/xbo...7-video-playback-faq.aspx legt alles uit. In het kort: MPEG-4 is meer dan alleen de DivX/XviD-achtige codecs (die vallen onder het Advanced Simple Profile), en de MPEG-4 ASP wordt nog steeds niet ondersteund.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:05:
[...]
Ik geloof dat er een dashboard update is die dit wel ondersteund toch? ik heb mijn xbox360 nog maar 2 weken dus ik weet er nog niet alles van. misschien dat iemand anders evaring heeft met een dasboard update?
Verwijderd
Ik heb dit al eerder meegemaakt bij diverse leveranciers, spellen etc. O.a. met meerdere PC-games ( UT2K4, HL2 ), diverse PS2 titels, Saints Row. Dan kreeg ik of niet de limited/special edition, of te laat, of hadden ze mijn bestelling/pre-order al verkocht. Vandaar dat ik nu altijd even vraag hoe een pre-order tot stand komt (bijv. dat pre-order tot 4 weken voor levering een gegarandeerde bestelling is, of dat ze zoveel pre-orders aannemen als dat er toegewezen zijn).
Ik hou in ieder geval niet van dit soort disclaimers. Tuurlijk, je voorkomt dat mensen bij meerdere leveranciers pre-orderen, maar over te late levering wordt niets geroepen, en enige boete/compensatie op het niet leveren wordt niet gemeld, terwijl wel een verwachting gewekt wordt.
Daarnaast moet je van te voren betalen en garanderen ze niet dat ze kunnen leveren, en geven ze alleen geld terug bij niet-levering. In dit geval is de pre-order zover van te voren dat ze niet kunnen weten hoeveel GTA IV SE's ze kunnen verwachten. Neem dan een pre-order aan, en laat mensen hooguit 10-15 % aanbetalen, wat realistischer is.
Dus misschien niet bijzonder, maar wel iets om rekening mee te houden, het voorkomt teleurstellingen.
Bij gcshop gaat het gewoon op volgorde van inschrijving. Wanneer ze het gevoel hebben genoeg pre-orders te hebben aangenomen om iedereen te kunnen leveren, stoppen ze met pre-orderen of er komt een extra mededeling bij te staan dat ze niet kunnen garanderen dat je het produkt op launchdatum hebt. Tenminste, zo deden ze het in het verleden. Heb er nu al een tijdje niet meer besteld. Eerder kreeg je dingen altijd op launchdatum in de bus, maar mijn laatste paar bestellingen kreeg ik allemaal een paar dagen later.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:14:
[...]
Ik heb dit al eerder meegemaakt bij diverse leveranciers, spellen etc. O.a. met meerdere PC-games ( UT2K4, HL2 ), diverse PS2 titels, Saints Row. Dan kreeg ik of niet de limited/special edition, of te laat, of hadden ze mijn bestelling/pre-order al verkocht. Vandaar dat ik nu altijd even vraag hoe een pre-order tot stand komt (bijv. dat pre-order tot 4 weken voor levering een gegarandeerde bestelling is, of dat ze zoveel pre-orders aannemen als dat er toegewezen zijn).
Ik hou in ieder geval niet van dit soort disclaimers. Tuurlijk, je voorkomt dat mensen bij meerdere leveranciers pre-orderen, maar over te late levering wordt niets geroepen, en enige boete/compensatie op het niet leveren wordt niet gemeld, terwijl wel een verwachting gewekt wordt.
Daarnaast moet je van te voren betalen en garanderen ze niet dat ze kunnen leveren, en geven ze alleen geld terug bij niet-levering. In dit geval is de pre-order zover van te voren dat ze niet kunnen weten hoeveel GTA IV SE's ze kunnen verwachten. Neem dan een pre-order aan, en laat mensen hooguit 10-15 % aanbetalen, wat realistischer is.
Dus misschien niet bijzonder, maar wel iets om rekening mee te houden, het voorkomt teleurstellingen.
uhm...
Als je hem nieuw koopt in de winkel, zal je ongetwijfeld een nieuw product hebben, lijkt me stug dat het anders gaat, ik heb zelf een forza packet gekocht (althans me pa voor mij, leuk verjaardagscadeau). En ik heb zelf in de mediamarkt nog een supersize packet gekocht voor een maat van mij. Lijken allemaal nieuw. Buitenkant zat geen krasje op. Onderdelen opzich zijn ook helemaal niet duur, ja voor de consument, maar voor de producent kost het zowat niks.AMD1800 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:51:
[...]
Ja idd. Weet iemand hier trouwens of je bij een xbox 360 supersize pack zon gerepareerde console krijg of een nieuwe. Denk er namelijk aan om ook maar ens een xbox te kopen en dit leek me wel een mooi pakket.
Ok, mar je wist toch wel dat ze in die forza packs van die gerepareerde consoles doen, vandaar dat ik het ook ff wil weten wat betreft het supersize pack. Dus waarschijnlijk zal er wel een nieuw frontje omheen gaan toch?Speedy55 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:19:
[...]
Als je hem nieuw koopt in de winkel, zal je ongetwijfeld een nieuw product hebben, lijkt me stug dat het anders gaat, ik heb zelf een forza packet gekocht (althans me pa voor mij, leuk verjaardagscadeau). En ik heb zelf in de mediamarkt nog een supersize packet gekocht voor een maat van mij. Lijken allemaal nieuw. Buitenkant zat geen krasje op. Onderdelen opzich zijn ook helemaal niet duur, ja voor de consument, maar voor de producent kost het zowat niks.
of iemand die het al gespeeld heeft? lijkt mij strak maar ook omdat ik gundam gewoon een vette reeks vindt.
Bears and Bulls
Shit!!Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:11:
Ter compensatie mocht ik kiezen uit een aantal games en ik heb gekozen voor... FORZA 2!! Die is dus nu ook te krijgen![]()
Ik bel een uur geleden, en kon ook kiezen. Maar gekozen voor Crackdown. Forza werd niet genoemd.
Ik ga dus nog eens bellen, en vragen of ze het willen veranderen
/edit
Wordt nu veranderd as we speak. Werd wel gewaarschuwd dat ze heel veel klachten kregen over de kwaliteit van de betreffende disc. Of ik het zeker wist. Naja, assie kapot gaat, dan bellen we toch?
[ Voor 20% gewijzigd door UltraSub op 28-06-2007 16:00 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
crackdown rules!UltraSub schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:46:
[...]
Shit!!
Ik bel een uur geleden, en kon ook kiezen. Maar gekozen voor Crackdown. Forza werd niet genoemd.
Ik ga dus nog eens bellen, en vragen of ze het willen veranderen
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Meen je dat nou? Dat lijkt me toch heel sterk, heb je hier ergens een bron van?AMD1800 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:25:
[...]
Ok, mar je wist toch wel dat ze in die forza packs van die gerepareerde consoles doen, vandaar dat ik het ook ff wil weten wat betreft het supersize pack. Dus waarschijnlijk zal er wel een nieuw frontje omheen gaan toch?
Ben bang dat mijn 360 binnenkort ook ter reparatie moet, had een tijdje terug al allerlei artifacts in het dashboard (zijn nu overigens weer weg maargoed) en steeds vaker disc onleesbaar.
Misschien wacht ik even totdat microsoft een andere strategie kiest want als je eenmaal in het omruil traject zit blijf je aan de gang volgens mij.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 15:57 ]
Verwijderd
Lol een service center dat defecte discs verspreidUltraSub schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:46:
/edit
Wordt nu veranderd as we speak. Werd wel gewaarschuwd dat ze heel veel klachten kregen over de kwaliteit van de betreffende disc. Of ik het zeker wist. Naja, assie kapot gaat, dan bellen we toch?
Kan MS nog dieper zinken?
Ze zijn al vrij lang geleden gemaakt(dec 2006), maar wel nieuw volgens mij, MS mag toch ook niet refurbished als nieuw verkopen?Ok, mar je wist toch wel dat ze in die forza packs van die gerepareerde consoles doen, vandaar dat ik het ook ff wil weten wat betreft het supersize pack. Dus waarschijnlijk zal er wel een nieuw frontje omheen gaan toch?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 16:03 ]
Nee, hou op joh, ik doe het bijna in mijn broek. We gaan uren aftellen tot er een trailer beschikbaar komt? Argh!yorroy schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:00:
Over ongeveer 4 uur komt er een nieuwe trailer van GTA4 @gametrailers.com![]()
Klik!
Redelijk bijzonder dat een medewerker dat soort mededelingen doet. Als het nou een sticker was, maar een gamedisc die als niet betrouwbaar bestempeld wordt? Nah...Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:02:
[...]
Lol een service center dat defecte discs verspreid![]()
[...]
Ze zijn al vrij lang geleden gemaakt(dec 2006), maar wel nieuw volgens mij, MS mag toch ook niet refurbished als nieuw verkopen?
Natuurlijk mag MS geen refurbished als nieuw verkopen, gewoon weer zo'n gerucht. Wat wel gebeurd is, is dat sommige oudere pakketten (deze waren dus nog niet verkocht) repacked zijn in de combi-pakketten. Daardoor kan je een oudere MRF-datum hebben, die sommige mensen verkeerde conclusies laat trekken.
De foto's vond ik werkelijk ongeloofijk en die limited versie met stuurknuppels ga ik zeker bestellen
Niet echt een bron ofzo, maar amoi zegt dat hierVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:57:
[...]
Meen je dat nou? Dat lijkt me toch heel sterk, heb je hier ergens een bron van?
Ben bang dat mijn 360 binnenkort ook ter reparatie moet, had een tijdje terug al allerlei artifacts in het dashboard (zijn nu overigens weer weg maargoed) en steeds vaker disc onleesbaar.
Misschien wacht ik even totdat microsoft een andere strategie kiest want als je eenmaal in het omruil traject zit blijf je aan de gang volgens mij.
Het ziet er inderdaad wel erg mooi uit, maar ik weet het nooit zo met vlieggames op een console.Ferry34 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:10:
Hopelijk komt dat ace combat 6 heeeeel rap uit, heel benieuwd naar de game.
De foto's vond ik werkelijk ongeloofijk en die limited versie met stuurknuppels ga ik zeker bestellen
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hier zal wel staan wanneer ie uit komt (uit het Ace combat 6 topic gestolen).PWM schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:59:
Ace Combat is nu officieel aangekondigd in EuropaBlijkbaar was het eerst nog niet eens zeker:
http://www.gamer.nl/doc/39960
&
microsoft maakt de dvd's niet maar een andere fabrikant en die heeft slecht materiaal gebruikt.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:02:
[...]
Lol een service center dat defecte discs verspreid![]()
dus het licht niet aan microsoft van die defecte dvd's
en hij is gewaarschuwd dus microsoft is daar niet aansprakelijk voor
Dit topic is gesloten.