Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 7.916 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:12:
dus als ik dalijk een andere krijg EIS ik MIJN xbox terug. ga echt niet lopen klooien met steeds ingelogd zijn om mijn aangekochte dingen te gebruiken. grapjassen daar zeg.
Je hebt helemaal gelijk!

Stel je voor; je laat je wagen repareren en je krijgt een andere wagen daarvoor terug. Welliswaar dezelfde kleur en dezelfde motor, maar vol met hondehaar, cadeau van de vorige eigenaar. Dan zal iedereen zeggen "Belachelijk!", "Onacceptabel!", maar als het om een xbox gaat wordt het klaarblijkelijk geaccepteerd.

[ Voor 29% gewijzigd door Roko op 26-06-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13295

Ff verplaatst naar dit lange topic...

Eindelijk komt er 'n HDMI kabel voor de Xbox 360 op de markt, volgens dit berichtje;

http://www.hdtvinfo.eu/ne...ble-for-the-xbox-360.html

Ik ben benieuwd hoe deze kabel werkt, aangezien er naar mijn weten geen digitale uitgang op 'n standaard Xbox 360 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224298

Ik heb ff snel een vraagje :) Ik heb net een Xbox 360 gekocht en ik heb alles net geinstalleerd. Ben nu beetje mp3'tjes er mee aan het streamen maar ik kan ze niet vooruitspoelen! Is dit uberhaupt wel mogelijk? Ik gebruik gewoon windows xp op m'n pc met wm player 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:01
Roko schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:22:
[...]

Je hebt helemaal gelijk!

Stel je voor; je laat je wagen repareren en je krijgt een andere wagen daarvoor terug. Welliswaar dezelfde kleur en dezelfde motor, maar vol met hondehaar, cadeau van de vorige eigenaar. Dan zal iedereen zeggen "Belachelijk!", "Onacceptabel!", maar als het om een xbox gaat wordt het klaarblijkelijk geaccepteerd.
Ik vind het ook belachelijk. Aan de andere kant scheelt het je natuurlijk wel wachttijd (tenzij er teveel xboxen in reperatie zijn). En het is natuurlijk niet zo dat je je xbox vies (aka hondehaar) krijgt. Hooguit een krasje meer om of minder, maar ik denk niet dat je het over het algemeent kan zien.

Toch is het natuurlijk zo dat je er in principe een vrije keuze in zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Ik heb een vraag:

Ik wil een nieuwe PC of 360+goedkope laptop kopen
nu heb ik zitten nadenken, maar weet niet wat ik nou zal doen...

Ik ben wel een beetje gehecht aan mijn muis+tobo dus weet ik niet of ik een 360 ga kopen of een nieuwe pc.

Als ik een nieuwe PC koop ben ik 6 a 700 euro kwijt. (ik kan ook mijn PC upgraden, maar dan ben ik ong. 3 a 400 euro kwijt, als het niet meer is)
Als ik de 360 koop ben ik max 400 kwijt voor de Super Pack, het geld wat ik dan bespaar wil ik gebruiken om een laptop te kopen voor school... (waar ik bijvoorbeeld wel weer quake3/warsow op kan spelen :D )

Zal ik voor de PC gaan of voor een 360 + goedkope laptop?

(ik vraag het hier aangezien er hier waarschijnlijk ook mensen zijn die van pc naar 360 zijn overgestapt...)

PS: Kan ik een 360 ook aansluiten op een CRT computer scherm? (de tv is namelijk van mijn zus, en die vind het niet altijd even leuk als ik hem de hele tijd gebruik :P )
Mijn CRT kan trouwens de 1080 HD reso aan, dus dan kan ik wel gewoon op HD spelen :D

Volgens mij kan ik mijn CRT aansluiten via een Logic 3 XB772 VGA kabel, niet?

[ Voor 4% gewijzigd door Greyh0und op 26-06-2007 10:49 ]

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonicx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:12:
grappig, Microsoft heeft mij niet verteld dat ik een andere xbox zou krijgen, maar men zei letterlijk tot wel 5x "en dan heeft u UW xbox binnen 15 werkdagen terug".

dus als ik dalijk een andere krijg EIS ik MIJN xbox terug. ga echt niet lopen klooien met steeds ingelogd zijn om mijn aangekochte dingen te gebruiken. grapjassen daar zeg.
Kan ik me goed voorstellen dat je je eigen xbox dan terug eist, bij mij werd er door de helpdesk iets vager gedaan toen ik vroeg of ik een refurb of mijn eigen xbox terug zou krijgen. Ik kreeg in ieder geval geen duidelijk antwoord terug waar ik uit af kon leiden wat het nou zou worden.
Dus ik heb in dit geval denk ik niet echt een poot om op te staan.

Ik laat het hier voorlopig bij en ga het ding eens goed testen, maar als ik ook maar een ding tegenkom dat me niet aanstaat dan horen ze spoedig weer van mij. Ben er zelf als de dood voor dat ik dadelijk ook gezeik krijg met zo'n krassende dvd drive maarja dat zal ik maar vanzelf moeten ondervinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Greyh0und schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:43:
Mijn CRT kan trouwens de 1080 HD reso aan, dus dan kan ik wel gewoon op HD spelen :D
Ik wist niet dat er CRT's waren die dat kunnen? Welke is dat dan?

edit: na wat googlen zijn die er idd. Weer wat geleerd :)

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 26-06-2007 10:48 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

Gunner schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:44:
[...]

Ik wist niet dat er CRT's waren die dat kunnen? Welke is dat dan?
Gewoon een Proview CRT scherm, en dan de reso op 1920 x 1080 zetten :P (en dan het scherm kleiner maken (de hoogte bedoel ik dan :P, anders is het scherm gestretched :p )

al weet ik niet of de 360 wel weet dat mijn scherm dat wel kan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Greyh0und op 26-06-2007 10:49 ]

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Greyh0und schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:48:
[...]

Gewoon een Proview CRT scherm, en dan de reso op 1920 x 1080 zetten :P (en dan het scherm kleiner maken (de hoogte bedoel ik dan :P, anders is het scherm gestretched :p )

al weet ik niet of de 360 wel weet dat mijn scherm dat wel kan :)
dan lijkt het me niet hetzelfde als 1080i ? :?

... omdat je er nog aanpassingen aan moet doen?

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 26-06-2007 10:52 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

Gunner schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:51:
[...]

dan lijkt het me niet hetzelfde als 1080i ? :?

... omdat je er nog aanpassingen aan moet doen?
Daarom zei ik ook geen 1080i maar gewoon 1080 :P

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Greyh0und schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:53:
[...]

Daarom zei ik ook geen 1080i maar gewoon 1080 :P
Het is waarschijnlijk gewoon 576i :)

Dat je TV de input accepteerd, zegt niet veel. Mijn 1366x768 tv accepteerd ook een 1920x1080 signaal en downsized dat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Greyh0und schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:43:
Ik heb een vraag:

Ik ben wel een beetje gehecht aan mijn muis+tobo dus weet ik niet of ik een 360 ga kopen of een nieuwe pc.
De vraag die je je moet stellen is: Wat voor genres speel je, de pc is natuurlijk heer een meester in fps (alhoewel sommige hier het er niet mee eens zullen zijn), rts en sim games.

Ik heb zowel een 360 als een snelle pc, ik ben zelf behoorlijk goed in rts/fps games en vindt het persoonlijk toch wel het meest strakke om deze lekker online te doen. De pc gaat met deze genres veel dieper dan de 360 en de gameplay is met de muis stukken smoother.

Ik speel voornamelijk lang uit op de bank achter de xbox, ik speel dan voornamelijk actie/platform/rpg spellen en dan wel in singeplayer, online op een console is leuk maar kan ik persoonlijk niet echt heel serieus nemen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Phusebox schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:19:
Niet, Microsoft werkt het blijkbaar random af. Ze laten je doos gewoon liggen tot ze tijd hebben, dan scannen ze 'm. Krijg jij een mailtje dat ie aangekomen is. Ook al ligt ie er 2 weken. En dan als zij hem scannen gaan pas je 15 werkdagen in. Join the club.
Dat is dus echt bezopen he! Die van mij ligt er nu al meer als twee weken, en ik heb nog steeds niets gehoord. Vanavond bellen dus. Stelletje knuppels. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 23:57
Anoniem: 13295 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:25:
Ff verplaatst naar dit lange topic...

Eindelijk komt er 'n HDMI kabel voor de Xbox 360 op de markt, volgens dit berichtje;

http://www.hdtvinfo.eu/ne...ble-for-the-xbox-360.html

Ik ben benieuwd hoe deze kabel werkt, aangezien er naar mijn weten geen digitale uitgang op 'n standaard Xbox 360 zit.
Ik denk dat er VGA & geluid -> HDMI zal plaatsvinden. Aangezien er een kastje tussen zit wordt er een signaal omgezet (analoog naar digitaal) want zo simpel als een anders soort stekkertje is het niet. Had de Xbox wel DVI kunnen uitsturen was het wel zo simpel geweest aangezien DVI en HDMI hetzelfde videosignaal gebruiken. VGA en HDMI liggen verder qua extra mogelijkheden, zoals onderhandelen over welke resolutie apparaten aankunnen, het dichtste bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98506

UltraSub schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:09:
[...]
Dat is dus echt bezopen he! Die van mij ligt er nu al meer als twee weken, en ik heb nog steeds niets gehoord. Vanavond bellen dus. Stelletje knuppels. :(
2 weken? Niet zeuren joh ;) die van mij ligt er al sinds half mei.. Geloof dat er ook mensen zijn die hun 360 al langer kwijt zijn! Maar goed, we wachten rustig af..

Ik weet alleen wel een ding zeker.. Zodra hij terug is krijgt hij direct een enkeltje marktplaats O-)

Ga zometeen ff naar Media Markt toe en een PlayStation 3 halen voor 499 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Raar al die verhalen ineens. Mijn ervaringen met de helpdesk zeer juist louter positief (en ik ben helaas zeer ervaren ;) ). Waarschijnlijk gaan ze de boxen nu ECHT repareren waardoor het allemaal veel langer duurt of zo?

Verder ben ik er altijd op vooruit gegaan met vervangende xboxen. Ik kreeg altijd een versie die een latere productie datum had. Verder gooien ze er vrijwel zeker een nieuwe case overheen. Ik krijg ze namelijk altijd in mint-conditie terug.

Jammer dat het nu blijkbaar allemaal zo slecht gaat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomF
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:18
Ik vind het ook raar al die verhalen over kapotte xboxen heb er zelf nog geen ervaring mee gehad ken ook verder niemand met zulke problemen. En ik meende dat in nederland het hele krassen op cd probleem was opgelost?

Ik vind het trouwens raar dat niemand hier praat over de game The Darkness of het ik die over het oog gezien? Ik zelf een geflashde xbox360 (oordelen mag je voor jezelf houden) heb de game nu 2 dagen gespeelt en moet zeggen ontzettend goed verhaal en de gameplay is gewoon heerlijk en je hebt ook een zekere vrijheid in het spel zitten. Maar goed 29juni officieel in Nederland verkrijgbaar.

Afbeeldingslocatie: http://ec1.images-amazon.com/images/I/51eIJ3cMxcL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-05 16:15

Armada

-Wat wil je weten?-

Roko schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:12:
[...]
Valt wat voor te zeggen, maar aan de andere kant kan MS het niet maken om mensen ook na de garantie periode niet te helpen. Als je je xbox registreert weten zij precies wie je bent (als je maar eerlijk je n.a.w. hebt ingevuld) en ze weten precies wat voor box je hebt (aan de hand van het serienummer dat je moet invullen).
Als mijn xbox na de garantie periode ineens mijn discs begint te krassen reken maar dat zij dat gratis moeten repareren. Zij weten van dit probleem af en om welke xboxen (qua produktie) het gaat, dus zouden ze pro-actief mensen kunnen aansporen om de box te laten repareren. Als ze dat niet doen dan zijn ze op z'n minst nalatig en kunnen daarop aangesproken worden (zie aktie Kassa).
Ja, ik vind het een gevalletje: 'gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende dingen'.
Trouwens dat met het serienummer roept weer iets anders bij mij op. In het gesprek dat ik had met mijn RROD (overigens binnen twee weken terug, Phuse, maar het was in maart geloof ik), kreeg ik te horen dat ik mijn 'oude' serienummer moest opschrijven, want dat was mijn garantie. Ook al kreeg je een andere met een ander serienummer. Ik begreep dat niet erg goed en gaf ook aan dat ik dus altijd ergens een papiertje moest hebben met mijn originele serienummer. Ze houden toch ook wel bij wat ze weer aan mij geleverd hebben, dus dat is nu mijn serienummer?
Overigens, toen ik vroeg naar mijn garantietermijn, toen werd mij Januari 2008 verteld, terwijl de switch ergens in Maart of zo was. Betekent dit dan dat er geen verlenging is van mijn garantie door de reparatie? Ik zie een aantal keer vermeld worden dat die verlengd zou moeten worden (door bijv. Rappierappie), maar is dat ergens afdwingbaar?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 18:33

mace

Sapere Aude

TomF schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:10:
Ik vind het ook raar al die verhalen over kapotte xboxen heb er zelf nog geen ervaring mee gehad ken ook verder niemand met zulke problemen. En ik meende dat in nederland het hele krassen op cd probleem was opgelost?

Ik vind het trouwens raar dat niemand hier praat over de game The Darkness of het ik die over het oog gezien? Ik zelf een geflashde xbox360 (oordelen mag je voor jezelf houden) heb de game nu 2 dagen gespeelt en moet zeggen ontzettend goed verhaal en de gameplay is gewoon heerlijk en je hebt ook een zekere vrijheid in het spel zitten. Maar goed 29juni officieel in Nederland verkrijgbaar.

[afbeelding]
Die ga ik morgen ff checken, deze ligt al een tijdje op de stapel thuis.
Hij is van de makers van Riddick, Escape from Butcher Bay. Dat was echt een tof spel.
(En een van de weinige fatsoenlijke filmspellen!) Dus qua gameplay enzo zal het wel goedzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Nitai schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:02:
[...]

Hij vraagt letterlijk hoe hij een ROD kan veroorzaken. Vooral omdat hij hem weinig gebruikt en hij vindt dat het veel lawaai maakt. Zijn intentie is dan ook het liefst een stillere Xbox ervoor terug te krijgen niet voor een goedwerkende Xbox (daar hij die al heeft). Daar haal ik iets anders uit dan wat jij stelt. Iedereen is bang dat een apparaat na de garantietermijn verloopt en dan het haasje is. Maar ik ga ook m'n Plasma scherm niet opzettelijk misbruiken zodat ik een garantiegeval krijg.

Als het aan de begin van zijn garantie dit zou voorvallen dan had je zo'n vraag nooit gezien.
Jij focust op dat de stillere drive hem aanstaat, ik op zin die komt na zijn vraag om een RROD te veroorzaken. Ik ben het met je eens dat het 'overvoeren' van de servicedesk niet ethisch is, als je het doet om in een loterij voor een stillere drive wilt meedoen. Wel als je bang bent voor een (waarschijnlijk) sluimerend probleem.
Even nog voor de duidelijkheid: het gaat er mij dan alleen om, om een RROD te veroorzaken via normaal gebruik. Dus als ik daarvoor de 360 vaker aan moet zetten, dan dat ik nu doe, of met meer belasting door steeds een relatief zwaar spel steeds te draaien, dan vind ik het acceptabel. Allerlei zaken die niet bij normaal gebruik zouden voorkomen, vind ik niet acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomF
MaCe1337 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:16:
[...]

Die ga ik morgen ff checken, deze ligt al een tijdje op de stapel thuis.
Hij is van de makers van Riddick, Escape from Butcher Bay. Dat was echt een tof spel.
(En een van de weinige fatsoenlijke filmspellen!) Dus qua gameplay enzo zal het wel goedzitten.
Ja ik had de screenshots en paar filmpjes gezien in principe hou ik niet zo van die beetje sci fi spellen en dan met de slangen naast je leek me super irritant! maar het is zo goed uitgewerkt het speelt gewoon echt fijn. Alleen het schieten is nogal wennen qua richten etc doet het me denken aan het spel Mafia van de pc. Wat soms ook lastig is dat je geen informatie op je scherm hebt hoeveel health je nog hebt of hoeveel kogels er nog in een magazijn zitten maar het hindert niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

sonicx schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:09:
Heb ook gechecked of die nieuwe heatsink er in zit, en dat is inderdaad het geval. Hij is vrij duidelijk te zien als je een fel lampje gebruikt en de onderkant van de xbox in kijkt.
Als je hier beeldmateriaal van hebt, dan heb je denk ik een primeur.
Zou je ook eens kunnen kijken of, zoals Phuse al eerder aangaf, er een duidelijk verschil is in gewicht? Wij kunnen je allemaal bevestigen hoe zwaar zo'n ding zou moeten zijn zonder de extra heatsink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:01
Armada schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:22:
[...]

Als je hier beeldmateriaal van hebt, dan heb je denk ik een primeur.
Zou je ook eens kunnen kijken of, zoals Phuse al eerder aangaf, er een duidelijk verschil is in gewicht? Wij kunnen je allemaal bevestigen hoe zwaar zo'n ding zou moeten zijn zonder de extra heatsink.
eh je bedoelt deze nieuwe heatsink toch?
Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/gpu-heatsink/P6120079.JPG
Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/gpu-heatsink/P6120081.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Armada schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:15:
[...]
.....kreeg ik te horen dat ik mijn 'oude' serienummer moest opschrijven, want dat was mijn garantie. Ook al kreeg je een andere met een ander serienummer. Ik begreep dat niet erg goed en gaf ook aan dat ik dus altijd ergens een papiertje moest hebben met mijn originele serienummer. Ze houden toch ook wel bij wat ze weer aan mij geleverd hebben, dus dat is nu mijn serienummer?
Overigens, toen ik vroeg naar mijn garantietermijn, toen werd mij Januari 2008 verteld, terwijl de switch ergens in Maart of zo was. Betekent dit dan dat er geen verlenging is van mijn garantie door de reparatie? Ik zie een aantal keer vermeld worden dat die verlengd zou moeten worden (door bijv. Rappierappie), maar is dat ergens afdwingbaar?
Dit geeft ook een beetje mijn gedachte weer. Je hebt je xbox geregistreerd met dat serienummer en dan gaan ze ineens vertellen dat je die maar ergens moet noteren voordat je hem inlevert. Echt de wereld op zijn kop!
Als je je xbox binnen de garantie periode ter reparatie terugstuurd (een RMA met instemming van MS) dan MOETEN zij jouw eigen xbox weer teruggeven want daar heb je voor gedokt, vervolgens geregistreerd en daar hangt je garantie aanvast en niet aan een of andere refurbished stofbak. Als je hem buiten de garantieperiode inlevert i.v.m. het krasprobleem dan mogen ze een refurb terugsturen.

Natuurlijk moeten zij op gerepareerde xboxen ook weer een soort garantie afgeven op dezelfde klachten, helemaal als het binnen de garantieperiode defect is gegaan. Al was het maar om aan te geven dat ze een deugdelijke reparatie hebben uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

martijn1992 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:28:
[...]
eh je bedoelt deze nieuwe heatsink toch?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, maar dat zijn de plaatjes die iedereen heeft gezien. Dat hoeft nog niets te zeggen, dat kan een unieke mod zijn. Er is nog geen materiaal dat dit ook daadwerkelijk nu in de 360's 'out there' ingebouwd zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

evilpin0 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:01:
[...]
De vraag die je je moet stellen is: Wat voor genres speel je, de pc is natuurlijk heer een meester in fps (alhoewel sommige hier het er niet mee eens zullen zijn), rts en sim games.

bla....
Ik was van plan om Shooter te gaan spelen. (Halo 2/3, Gears o' War) en een paar RPG's (Overlord)
en dan een Gold membership halen voor online...

Want ik wil ook een keer een klasgenoot leren wat ECHT gamen is (hij lult veel dat hij mij zal ownen in Gears of War, waar ik niet veel van geloof, aangezien ik nogal snel games oppak :D )

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesflex
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 14:27
Armada schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:20:
[...]

Jij focust op dat de stillere drive hem aanstaat, ik op zin die komt na zijn vraag om een RROD te veroorzaken. Ik ben het met je eens dat het 'overvoeren' van de servicedesk niet ethisch is, als je het doet om in een loterij voor een stillere drive wilt meedoen. Wel als je bang bent voor een (waarschijnlijk) sluimerend probleem.
Even nog voor de duidelijkheid: het gaat er mij dan alleen om, om een RROD te veroorzaken via normaal gebruik. Dus als ik daarvoor de 360 vaker aan moet zetten, dan dat ik nu doe, of met meer belasting door steeds een relatief zwaar spel steeds te draaien, dan vind ik het acceptabel. Allerlei zaken die niet bij normaal gebruik zouden voorkomen, vind ik niet acceptabel.
Wel mooie discussie... Het grootste punt waarom ik vroeg of je een RROD zou kunnen 'forceren' (komen doet ie toch wel) omdat ik bang ben dat hij pas gaat voorkomen na het verlopen van de garantie periode. Dan krijg ik opeens voor het leveren van een slecht apparaat een kostenplaatje voor reparatie voor me kiezen.
Dat kan ik dus voorkomen door de boel een beetje te versnellen, wat idd mijn vraag was.

Dat je een refurbished exemplaar terugkrijgt met waarschijnlijk een stillere drive (want de latere versies van Xboxen zijn gewoon een stuk stiller dan die van de release-day) zou mooi meegenomen zijn... :9

Over de discussie dat je niet je eigen apparaat terugkrijgt, ben ik het eigenlijk wel eens met de 'auto' voorbeelden... Als ze mijn goed onderhouden kastje van binnen vervangen (moederbordje, drive, etc) dan is het aan de buitenkant nog steeds hetzelfde apparaat. Gewoon een kastje van iemand anders teruggeven (die er misschien wel overheen heeft staan pissen :? ) vind ik eigenlijk niet kunnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Ik kan trouwens echt iedereen Shadowrun aanbevelen :). Afgezien van het feit dat het op sommige sites een wat lager cijfer, is het echt 1 van de beste shooters op de 360. Goed warmhoudertje tot Halo 3!!!

De game is erg verslavend, erg goed gebalanceerd en ook nog vernieuwend! Heerlijk spel echt waar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomF
Geen id of deze foto's/filmpje al bekend is hier op tweakers maar zijn wat duidelijk dan foto's van de heatsink als hiervoor getoond.
MS installing new heatsinks in refurb 360s
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.xbox360fanboy.com/media/2007/06/heatsinknumber2-1.jpg
The technophiles at Xbox-Scene have uncovered a tasty bit of Xbox 360 news that should serve as some relief to sufferers of the Red Ring of Death. It looks like Microsoft is employing new heat-combating measures when refurbishing broken units. Specifically, a new heatsink is being installed. The heatsink resides directly under the DVD drive, connected to one of the other heatsinks with copper tubing. Blessedly untouched by the Red Ring of Death thus far, we don't know how effective this new heatsink is, but we're hopeful that it will solve perpetually publicized 360 failures. Whether or not Microsoft is also installing the heatsink in new Xbox 360s is unknown. See video proof of the new heatsink after the break.
En het Youtube filmpje ervan nog.
http://www.youtube.com/v/tSTy9tog1RU

Bron:http://www.xbox360fanboy....heatsinks-in-refurb-360s/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonicx
  • Niet online
Armada schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:32:
[...]

Ja, maar dat zijn de plaatjes die iedereen heeft gezien. Dat hoeft nog niets te zeggen, dat kan een unieke mod zijn. Er is nog geen materiaal dat dit ook daadwerkelijk nu in de 360's 'out there' ingebouwd zit.
Foto van nieuwe heatsink

Hierbij dan een 'poging tot' het maken van een foto van de heatsink, heb even niks beters voor handen dan m'n telefooncamera maar de heatsink is zichtbaar. Zonder de xbox open te slopen (waar ik uiteraard weinig voor voel :P) kan ik er momenteel geen betere foto van maken. Rechtsonder op de foto zie je ook een stukje van de grote heatsink die ernaast zit.
Als je die 2e foto van Martijn1992 als referentie aanhoudt kun je wel zien dat dit hem toch echt is. :) Je kijkt nu dus recht tegen die koperen uitstulping achterop de nieuwe heatsink aan.

Het wegen van het ding gaat helaas iets lastiger worden omdat ik hiervoor geen geschikte weegschaal heb staan. Op de doos stond btw een gewicht van 3,8kg vermeld maar dat zal ook maar een ruwe schatting zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

yorroy schreef op maandag 25 juni 2007 @ 10:56:
Is dit geen xbox-only meer? Dus we zitten nu opgescheept met Tenchu voor old-fashion hakken :/
Tenchu heeft weinig met hakken van doen, tis een tranentrekkend saaie stealth game. Neem Splinter Cell, strip de goede graphics, strip de verhaallijn, strip de spanning van het sluipwerk, en vervang Sam's mes door een katana, en je hebt Tenchu Z.
Rafe schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 00:12:
[...]

Edit: iemand die Project Sylpheed demo geprobeerd? Leek me wel gaaf maar damn wat een chaos is het zeg tijdens die space battle, viel uiteindelijk toch wel een beetje tegen vond ik.
Ik vind de full version best te pruimen so far. Heb er nog niet veel tijd ingestoken, maar tis best een geinige moderne Jap-versie van Wing Commander. Space battles zijn idd wel aardig chaotisch, dus nog geen idee of het spel enige lastability heeft.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Curry heb jij Shadowrun ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Heb 'm zelfs al gereviewed als je om m'n mening erover wilde gaan vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179082

Ik heb vorige week vrijdag ook een 360 gekocht bij bart smit met het forza 2 pack. Ik heb helemaal geen last van krassen alleen maakt de dvd wel wat lawaai wat ik opzich niet erg vind want je zet toch het geluid lekker hard aan en dan merk je er niets meer van. Nou was ik van de week forza aan het spelen en toen ik ondertussen moest eten heb ik de xbox met het spel aan aan laten staan, toen ik terugkwam kreeg ik ook de melding 'disc unreadable' en sindsdien niet meer gehad.

Ik weet nu niet of ik hem terug zal brengen aangezien ik nu nog binnen de 2 weken zit, of omdat het kwam dat het gewoon niet zo goed was voor de xbox om hem aan te laten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Anoniem: 179082 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:46:
Ik heb vorige week vrijdag ook een 360 gekocht bij bart smit met het forza 2 pack. Ik heb helemaal geen last van krassen alleen maakt de dvd wel wat lawaai wat ik opzich niet erg vind want je zet toch het geluid lekker hard aan en dan merk je er niets meer van. Nou was ik van de week forza aan het spelen en toen ik ondertussen moest eten heb ik de xbox met het spel aan aan laten staan, toen ik terugkwam kreeg ik ook de melding 'disc unreadable' sindsdien niet meer gehad.

Ik weet nu niet of ik hem terug zal brengen aangezien ik nu nog binnen de 2 weken zit, of omdat het kwam dat het gewoon niet zo goed was voor de xbox om hem aan te laten staan
Ik had dus eerst hetzelfde probleem lawaai, een enkele disc read error. Geen krassen op mijn disc. Volgende dag 2 disc read errors, nog geen krassen. Toen deed die het een halve week zonder problemen en nu gister weer disc read error, haal disc eruit vol met krassen. Het gaat dus geleidelijk. Daarnaast wordt mijn Xbox360 echt veel te heet vergeleken met die van mijn broer. Het lijkt er dus op dat men met de "goedkope" forza pack oude troep verkooopt. Deze Xbox360 heeft als MFR Date: 2006-12-03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-04 11:36

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

/me Zelfdenk-modus
Hhmmmmmmmmmm dus toch koelblokken in de Xbox360.
Hier heb ik nu toch een dubbel gevoel over.

Mijn Xbox heeft geen problemen, maar die kunnen nog komen.
En het lijkt me toch zo dat de levensduur van een console met koelblok hoger moet liggen aangezien deze beduidend minder warm worden.

Maar goed, nu ter reparatie aanmelden, betekend een refurbished console terug, met ik weet niet hoeveel verborgen gebreken, en misschien een krassende disc-drive.

Ook de tijd dat de console voor reparatie weg is kan oplopen tot meer dan 2 maanden.

Hmmmmmmmmmmmmmmmmm

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:52:
[...]

Ik had dus eerst hetzelfde probleem lawaai, een enkele disc read error. Geen krassen op mijn disc. Volgende dag 2 disc read errors, nog geen krassen. Toen deed die het een halve week zonder problemen en nu gister weer disc read error, haal disc eruit vol met krassen. Het gaat dus geleidelijk. Daarnaast wordt mijn Xbox360 echt veel te heet vergeleken met die van mijn broer. Het lijkt er dus op dat men met de "goedkope" forza pack oude troep verkooopt. Deze Xbox360 heeft als MFR Date: 2006-12-03
Als ik het goed heb heeft mijne een MFR Date: 2006-12-09.

Staat die van jouw recht op of horizontaal?

Edit: welke datas van de consoles die nu verkocht worden zitten er eigenlijk in de superpack of de normale premium pack ook rond dec. 2006 of begin 2007?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 179082 op 26-06-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179082 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:02:
[...]

Als ik het goed heb heeft mijne een MFR Date: 2006-12-09.

Staat die van jouw recht op of horizontaal?
Horizontaal vanaf dag 1, niet in een kastje maar netjes op bureau naast monitor met voldoende ruimte ervoor erachter en ernaast. Het is vreemd dat die van een vriend van me die hem gewoon op ze versterker heeft gedumpt het blijft doen. Damn ik heb zelfs de Power Brick een aparte open plek gegeven en niet bij de rest van de draden neergepleurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

curry684 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:34:
[...]

Heb 'm zelfs al gereviewed als je om m'n mening erover wilde gaan vragen ;)
Kan je review niet zien ( zit op m'n werk ), maar misschien wil je wat potjes spelen binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:05:
[...]

Horizontaal vanaf dag 1, niet in een kastje maar netjes op bureau naast monitor met voldoende ruimte ervoor erachter en ernaast. Het is vreemd dat die van een vriend van me die hem gewoon op ze versterker heeft gedumpt het blijft doen. Damn ik heb zelfs de Power Brick een aparte open plek gegeven en niet bij de rest van de draden neergepleurd.
Mijnes staat horizontaal en op me dvd speler, kan dat dan problemen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179082 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:07:
[...]

Mijnes staat horizontaal en op me dvd speler, kan dat dan problemen geven?
Ik weet het niet, mijn disc drive is in ieder geval defect...
Op zich moet het geen probleem zijn denk als die op andere apparaten staat, zolang erachter maar een beetje ruimte is vanwege de koeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-05 20:49
Greyh0und schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:36:
[...]

Ik was van plan om Shooter te gaan spelen. (Halo 2/3, Gears o' War) en een paar RPG's (Overlord)
en dan een Gold membership halen voor online...

Want ik wil ook een keer een klasgenoot leren wat ECHT gamen is (hij lult veel dat hij mij zal ownen in Gears of War, waar ik niet veel van geloof, aangezien ik nogal snel games oppak :D )
Voor zulke games moet je echt gewoon de 360 halen!
Bij GoW nooit de muis gemist en ik ben/was ook een echte PC gamer..

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:19:
[...]

Ik weet het niet, mijn disc drive is in ieder geval defect...
Op zich moet het geen probleem zijn denk als die op andere apparaten staat, zolang erachter maar een beetje ruimte is vanwege de koeling.
Ja dat heb ik, mijne word opzich niet heet alleen de lucht wat eruit komt dus het zit opzich ook wel goed qua koeling.

Ik kan btw het Wireless Expansion Pack op me werk halen voor 55 euro, aangezien hij niet in de pricewatch staat, heeft iemand hem al ergens goedkoper gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Zijn er al mensen die Overlord hebben?

Ik vond de demo echt waanzinnig houterig en tegenvallen.
Hoe is de game voor de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

kernie schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:20:
[...]

Dan ga ik denk ik toch maar voor een 360 + goedkope laptop...

Want bij de pc draait niet elk spel lekker :D (op max settings)

PS: maar kan ik hem dmv een verloop stekker aansluiten op een CRT?

[ Voor 8% gewijzigd door Greyh0und op 26-06-2007 16:22 ]

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Vandaag dan eindelijk het langverwachte mailtje ontvangen
Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action! Your shipping information is provided below for your reference:

CarrierName : UPS
CarrierTrackingNbr : xxxxxx
ShipmentDate : 2007-05-18 16:33:12

Note: This is not a monitored e-mail address.
Nu hoop ik alleen dat dit ook echt mijn console is en niet de gratis game die de supportdesk mij aan heeft geboden.
Ik wacht in spanning af.. Maar hoop dat er morgen bij thuiskomst een mooie doos met een 360 console staat te wachten.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132488

Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:52:
[...]
Het lijkt er dus op dat men met de "goedkope" forza pack oude troep verkooopt.
daar ga ik helemaal in mee. heb vandaag nog 2 zaken gevraagd om de drive. beide warne samsung, dus ik houd me nog steeds aanbevolen voor een BenQ. is er btw ook maar 1 iemand die een xbox 360 heeft gekocht waar meteen een BenQ in zat?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 132488 op 26-06-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Laatst online: 22:54
weet iemand trouwens wat het voordeel van de xbox 360 elite is tov de premium? Ik dacht misschien alleen die 65 nm en hdmi. Kan iemand mijn meer vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:10:
Zijn er al mensen die Overlord hebben?

Ik vond de demo echt waanzinnig houterig en tegenvallen.
Hoe is de game voor de rest?
De game krijgt toch wel goeie cijfers van diverse bladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145139

Ik was echt ontzettend bang voor weggegooid geld, maar ik heb uiteindelijk toch maar een 360 gekocht (Forza 2 bundle) en tot op heden nog geen enkel probleem gehad wat betreft errors, vastlopers of krassen.
Hij staat horizontaal en ik heb 'm sinds afgelopen vrijdag. Als ik me goed herinner was mijn date 2006-12-09 en ik vind het toch raar dat ze zo'n console nu nog in de winkel leggen. Niet dat er veel verbeteringen zijn geweest in de hardware, maar toch..

Ik houd m'n hart vast en hoop dat ie het effe een tijdje volhoudt. Toch raar.. aangezien m'n Atari2600, NES, SNES, PSX, Game Boy, PS2 en N64 nog steeds vlekkeloos werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:22

MeNTaL_TO

The future is not set

AMD1800 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:50:
weet iemand trouwens wat het voordeel van de xbox 360 elite is tov de premium? Ik dacht misschien alleen die 65 nm en hdmi. Kan iemand mijn meer vertellen?
Volgens mij alleen HDMI en geen 65 nm, ook niet de nieuwe heatpipe vanaf de gpu gezien de berichten dat ook de premium de ring of death heeft.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ook een HD van 120 of 160 GB, weet niet welke. en er zit ook een BenQ drive in, die is stiller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Geen 65nm. Enkel zwart kleurtje, HDMI en 120GB schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 11-05 07:00
Ligt de helpdesk er nou uit? Krijg zo'n raar in gesprek toontje daar op 0800 023 3894...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:33
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar Raibow Six Vegas en Collin McRae Dirt; Bij play.com voor 27,99 en 38,99 per stuk incl. verzending!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 145139 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:53:

Ik houd m'n hart vast en hoop dat ie het effe een tijdje volhoudt. Toch raar.. aangezien m'n Atari2600, NES, SNES, PSX, Game Boy, PS2 en N64 nog steeds vlekkeloos werken.
Ja, dat hoop ik ook inderdaad. Ik heb zowat iedere console vanaf 88 die gemaakt is, en die doen het allemaal nog. Eerlijk gezegd ben ik bang dat mn 360 het over 3 jaar al niet meer doet, heb er niet veel vertrouwen in. De mijne heb ik nu 1 jaar, en heb 2x een unreadable disc melding gehad, dus de kans is aanwezig dat hij de 3 ook niet haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 05:55
UltraSub schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 17:30:
Ligt de helpdesk er nou uit? Krijg zo'n raar in gesprek toontje daar op 0800 023 3894...
ik dacht al dat ze alleen mijn nummer op de blacklist hadden gezet ;)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 07-05 12:35
Ik was echt ontzettend bang voor weggegooid geld, maar ik heb uiteindelijk toch maar een 360 gekocht (Forza 2 bundle) en tot op heden nog geen enkel probleem gehad wat betreft errors, vastlopers of krassen.

Uit dit soort reacties kun je toch goed merken dat de vele RROD-verhalen gevolgen beginnen te krijgen. Potentiele kopers maken zich steeds meer zorgen over de betrouwbaarheid van de console, ze gaan twijfelen of ze er wel goed aan doen om er een te kopen vanwege het risico van een kat in de zak. Het is toch absurd dat er bijv mensen zijn die in een winkel alle dozen laten open maken omdat ze alleen maar een 360 met een BenQ-drive willen kopen omdat ze anders bang zijn voor ronde krassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ymmv schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:27:
[...]

Uit dit soort reacties kun je toch goed merken dat de vele RROD-verhalen gevolgen beginnen te krijgen. Potentiele kopers maken zich steeds meer zorgen over de betrouwbaarheid van de console, ze gaan twijfelen of ze er wel goed aan doen om er een te kopen vanwege het risico van een kat in de zak. Het is toch absurd dat er bijv mensen zijn die in een winkel alle dozen laten open maken omdat ze alleen maar een 360 met een BenQ-drive willen kopen omdat ze anders bang zijn voor ronde krassen?
Het gaat mij nog niet eens om die RROD, maar na al het geouwehoer koop ik echt geen Xbox meer zonder een BENQ drive. vandaag met 3 winkels contact gehad, gameshop enschede wilde niet kijken, gameshop hengelo heeft wel de doos open gemaakt en gekeken, en 4evergames heeft zelfs 2 verschillende packs bekeken na mijn email. allemaal helaas geen benq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-05 13:28
Anoniem: 132488 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:36:
[...]

Het gaat mij nog niet eens om die RROD, maar na al het geouwehoer koop ik echt geen Xbox meer zonder een BENQ drive. vandaag met 3 winkels contact gehad, gameshop enschede wilde niet kijken, gameshop hengelo heeft wel de doos open gemaakt en gekeken, en 4evergames heeft zelfs 2 verschillende packs bekeken na mijn email. allemaal helaas geen benq
Volgens mij zijn er nog niet eens Benq drives gespot hier in Nederland, laat staan in Enschede ;)

Ze zullen toch eerst de hele voorraden moeten opmaken, ik zag volgens mij net een reactie van iemand die een 360 heeft gekocht met proddatum van sept 2006? Weet niet wanneer ze zijn begonnen met Benq?

[ Voor 17% gewijzigd door yorroy op 26-06-2007 20:46 ]



Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192831

Ik ben opzoek naar een capture card om wars op xbox live op te nemen in games als Gears of War, Shadowrun en Forza2. Wat ik dus nodig heb is een capture card die 60hz aan kan. Weten jullie er 1 met een goede prijs/kwaliteit verhouding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Anoniem: 192831 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:20:
Ik ben opzoek naar een capture card om wars op xbox live op te nemen in games als Gears of War, Shadowrun en Forza2. Wat ik dus nodig heb is een capture card die 60hz aan kan. Weten jullie er 1 met een goede prijs/kwaliteit verhouding?
Alle kaarten doen ntsc, daarnaast is het 9 van de 10x dezelfde chipset.
Dan zijn er nog 2 soorten
wel of niet hardwarematige capture. Dat laatste is vrijwel altijd in mpeg2 er zijn ook die er divx doen.

Maar met een moderne PC maakt het niet meer zoveel uit, mijn persoonlijke voorkeur gaat toch voor een hw capture kaart uit, meestal heb je met een haupage pvr 150 voor rond 50 euro wel een goede deal.

Het enigste verschil gaat er zijn als je een HD capture kaart neemt en betaal je je blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij staat horizontaal en ik heb 'm sinds afgelopen vrijdag. Als ik me goed herinner was mijn date 2006-12-09 en ik vind het toch raar dat ze zo'n console nu nog in de winkel leggen. Niet dat er veel verbeteringen zijn geweest in de hardware, maar toch..

Dat geeft me weer hoop, kun je trouwens even kijken wat voor drive erin zit(kun je vrij simpel herkennen aan het laadje) :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxversions.com/images/360drives_thumb.jpg
Ik ben namelijk benieuwd of echt iedere Forza 2 bundel een Samsung heeft, anders maakt omruilen ook geen flikker uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
nogmaals, totaal geen problemen met mijn samsung drive, en de xbox staat ook gewoon overeind en ligt niet horizontaal.
lijkt mij dat je horizontaal meer kans op krassen dan hebt, omdat de cd dan echt boven de laser hangt
en als je xbox overeind staat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nnndoh schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:14:
nogmaals, totaal geen problemen met mijn samsung drive, en de xbox staat ook gewoon overeind en ligt niet horizontaal.
lijkt mij dat je horizontaal meer kans op krassen dan hebt, omdat de cd dan echt boven de laser hangt
en als je xbox overeind staat niet
Het lijkt mij eigenlijk dat het geen verschil maakt. misschien is die iets minder stabiel als de Xbox staat. Wat is trouwens je MFR Date(staat achterop de console)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 26-06-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 06-05 13:53
De mijn staat sinds het begin verticaal, geen enkel probleem tot nu toe. Maak me geen zorgen, Microsoft bestaat voorlopig nog wel en met twee jaar garantie komt het wel goed. Als hij voor reparatie weg moet ga ik wel op vakantie naar Thailand om tot rust te komen. Ieder nadeel heeft zijn voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik wil graag een tweede account op xbox live aanmaken, ik heb gelezen dat je max 3 accounts mag aanmaken op 1 redeem code. Nou is mijn vraag hoe ik dit moet doen, gister kwam ik daar niet achter. Had me bijna gergistreerd en ton vroeg ie weer om een nieuw lidmaatschap.

Als je maar 1 live account per redeem code mag hebben is het dn ook mogelijk de bestaande te deleten en dan een andere account te enablen op xbox live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:27

Rival24

I'll Be Back

Mastasidaz schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 00:32:
Ik wil graag een tweede account op xbox live aanmaken, ik heb gelezen dat je max 3 accounts mag aanmaken op 1 redeem code. Nou is mijn vraag hoe ik dit moet doen, gister kwam ik daar niet achter. Had me bijna gergistreerd en ton vroeg ie weer om een nieuw lidmaatschap.

Als je maar 1 live account per redeem code mag hebben is het dn ook mogelijk de bestaande te deleten en dan een andere account te enablen op xbox live?
Je kunt een hele hoop Xbox Live Silver accounts aanmaken op je Xbox 360, maar alleen de eerste 3 krijgen 1 maand gratis Gold. De maand, kwartaal of jaarkaarten voor Xbox Live die je in de winkel koopt kun je maar 1x gebruiken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:18:
[...]

Het lijkt mij eigenlijk dat het geen verschil maakt. misschien is die iets minder stabiel als de Xbox staat. Wat is trouwens je MFR Date(staat achterop de console)
25 - 08 - 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Laatst online: 11-05 16:34

jij moet niet zeuren over de mrf date ik kan dat wel
ik heb de xbox gekocht op 12-05-2007
en de mrf date is 14-07-2007
mijnes is een 5maand ouder als die van jou.

ik heb een samsung drive maakt krasjes niet opvallend zichtbaar
verhoging van de voorkant en maakt geen krasjes meer
die samsung doet hettrouwens wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-04 10:23

x0r

dus ik

Ik heb de mijne nu ook al bijna een jaar en nog steeds geen problemen, heeft eerst een tijdje plat gelegen, maar nu staat ie ook gewoon rechtop.

Heeft iemand al anders eigenlijk al Flatout: Ultimate Carnage? (kom nog niet veel NL vlaggetjes tegen in ranking :p) Ik heb m sinds zaterdag en ik moet zeggen, het is een toppertje. Ik was eigenlijk van plan CM: Dirt te kopen, maar zag toen dit spel staan,

There can be only one.... en ik dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 05:55
amoi schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 07:37:
[...]

jij moet niet zeuren over de mrf date ik kan dat wel
ik heb de xbox gekocht op 12-05-2007
en de mrf date is 14-07-2007
mijnes is een 5maand ouder als die van jou.

ik heb een samsung drive maakt krasjes niet opvallend zichtbaar
verhoging van de voorkant en maakt geen krasjes meer
die samsung doet hettrouwens wel goed
knap... jouw xbox360 die je in mei hebt gekocht wordt pas over 2 weken gemaakt...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 20:37

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:45:
[...]

Dat geeft me weer hoop, kun je trouwens even kijken wat voor drive erin zit(kun je vrij simpel herkennen aan het laadje) :)
[afbeelding]
Ik ben namelijk benieuwd of echt iedere Forza 2 bundel een Samsung heeft, anders maakt omruilen ook geen flikker uit :/
Ik heb een hitachi drive in mijn Forza bundel. Niet iedere bundel heeft dus een Samsung.

Overigens net Colin Mcrae Dirt besteld bij Play.com. Dat zijn toch gewoon PAL spellen daaro?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-05 17:19
Phusebox schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 07:51:
[...]

knap... jouw xbox360 die je in mei hebt gekocht wordt pas over 2 weken gemaakt...
Vet he? Misschien heeft hij ook wel een drive waarvan we nog nooit gehoord hebben! :P

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smoonshine schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 08:29:
[...]

Ik heb een hitachi drive in mijn Forza bundel. Niet iedere bundel heeft dus een Samsung.

Overigens net Colin Mcrae Dirt besteld bij Play.com. Dat zijn toch gewoon PAL spellen daaro?
hier ook hitachi in forza bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind dat we hier maar eens wat meer over games moeten praten ipv wanneer je Xbox nou terug komt en wat voor problemen je allemaal wel of niet ermee hebt. Imo kan daar best een ander topic voor worden aangemaakt.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34934

Even een vraagje nog over HD films. Het zal vast al een keer gesteld zijn maar ik kan het zo snel niet vinden. Ik heb een externe USB HD geformateerd als FAT32 en nu kan mijn Xbox360 deze zien. Echter een beetje HD film is zo'n 9 gigabyte. Dit gaat niet passen op de HD aangezien de max bestandsgrootte 4 gigabyte is. Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Heeft iemand de Darkness al kunnen krijgen in de winkels? Ik zag dat de FRS een reclame hadden in de metro dat ze hem verkochten. Op hun site staat ook geen preorder meer. Lijkt me een erg cool spel :)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheKillingBean schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:11:
Heeft iemand de Darkness al kunnen krijgen in de winkels? Ik zag dat de FRS een reclame hadden in de metro dat ze hem verkochten. Op hun site staat ook geen preorder meer. Lijkt me een erg cool spel :)
Lijkt me idd een supervette game, maar heb gister al Overlord gekocht. Waarschijnlijk ga ik die ruilen wanneer ik daar klaar mee ben, gewoon via internet :).

Overlord is ERG tof btw!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 34934 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:07:
Even een vraagje nog over HD films. Het zal vast al een keer gesteld zijn maar ik kan het zo snel niet vinden. Ik heb een externe USB HD geformateerd als FAT32 en nu kan mijn Xbox360 deze zien. Echter een beetje HD film is zo'n 9 gigabyte. Dit gaat niet passen op de HD aangezien de max bestandsgrootte 4 gigabyte is. Hoe kan ik dit oplossen?
yorroy in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 36" na 4 seconden zoeken. :+ Je moet hem dus als hfs+ formatteren (macdrive)

[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 27-06-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jij kan keigoed zoeken zeg. Bedankt hè? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 09-05 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik ben nog druk bezig met Saints Row. Erg vermakelijk spel! Jammer dat de performance niet altijd even goed is en je soms echt ziet dat de Xbox er moeite mee heeft.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MacDrive FTW! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
kernie schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:20:
[...]

Sorry hoor maar je weet wel dat GoW vergeleken met pc shooters echt rete sloom speelt? Je kan niet springen, mannetjes hebben afmeting big momma en je speelt maar max 8 mensen. GoW is goed en idd je mist de muis niet door net genoemde punten maar sluit je controller eens aan op de pc en ga een snelle arcade shooter spelen. 8)7

xbox shooters en pc shooters zijn 2 verschillende genres.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De sloomheid/snelheid van GoW draagt wel flink bij aan het realisme, helemaal gecombineerd met het dekkingssysteem. Ik ben toch al niet zo van de arcade shooters en speelde op de pc ook vooral enemy territory en dergelijke, die speelden ook niet supersnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-05 17:19
evilpin0 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:49:
[...]

Sorry hoor maar je weet wel dat GoW vergeleken met pc shooters echt rete sloom speelt? Je kan niet springen, mannetjes hebben afmeting big momma en je speelt maar max 8 mensen. GoW is goed en idd je mist de muis niet door net genoemde punten maar sluit je controller eens aan op de pc en ga een snelle arcade shooter spelen. 8)7

Je haalt precies dezelfde argumenten aan als degene die je quote?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
ik heb hitachi gehad en heb nu samsung. Beide geen problemen met het krassen

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

evilpin0 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:49:
[...]
Bedankt voor het inzicht!
*wijst naar Shadowrun*
Maar ik denk dat het toch echt van het spel afhangt, niet de machine waar je het op speelt.

Anyhoe, on a different topic:
- Wanneer kunnen we eindelijk wat verwachten van de video marketplace. De kaken blijven bij MS angstvallig op elkaar...
- En daarbij horend: wanneer gaat die 120GB harddisk hier beschikbaar komen? Ik heb gisteren nog even fijn Geometry Wars zitten spelen, maar wilde daar mijn eigen muziek bij zetten (zonder mijn PC aan te hebben moeten staan). Dus ik wilde een zooi CD's rippen, maar dat gaat er denk ik met de stapels die ik heb toch wel redelijk inhakken met zo'n beperkte HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik heb twee accounts, een xbox live enabled account en een normale offline. Nou ben ik ver gevorderd met Forza op mijn offline account. Is het ook mogelijk de savegame van mijn offline account naar mijn online enabled account te kopieren?Ik moet het auction house in:P

Ik heb btw een Xbox premium met HDD

[ Voor 6% gewijzigd door Mastasidaz op 27-06-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-05 13:56
Dennahz schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:26:
Ik ben nog druk bezig met Saints Row. Erg vermakelijk spel! Jammer dat de performance niet altijd even goed is en je soms echt ziet dat de Xbox er moeite mee heeft.
daar ben ik ook mee bezig. Heb ook wel eens last van frame drops. Wel een vermakelijk spel. Echte gangstah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:08
Jeuh, ik heb zojuist een mailtje gehad dat microsoft de moeite heeft genomen mijn 360 in te boeken ;).
En dat al na bijna een week. Nu eens kijken hoe lang de reparatie duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-04 10:29

Moortn

Hallo

Ik had een vraagje, omdat ik misschien een xbox360 ga kopen.
Omdat ik geen TV op m'n kamer heb, maar wel een monitor (Acer AL1951), heb ik opgezocht of ik deze aan kon sluiten op de Xbox360. Ik las toen dat dit kon met bijv. de
JOYTECH Xbox 360 VGA kabel. Maar kan ik nu de rode en witte (voor audio neem ik aan?) aansluiten op m'n subwoofer, waar ik normaal 3 kabels instop die naar de PC gaan?
Dus deze kabel: Afbeeldingslocatie: http://www.pczaak.nl/catalog/images/60-1-xbox360_digital_av_vga_cabl.jpg
In bijvoorbeeld de groene en oranje van deze subwoofer: Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.info/images/old/reviews/000209-06.jpg

EDIT: Ik las net dat de aansluitingen in de sub Tulps blijken te zijn ( 8)7 ), dus dan zou BANDRIDGE AL344 verloopkabel 3,5 mm jack naar 2x tulp, 5 meter werken?

[ Voor 54% gewijzigd door Moortn op 27-06-2007 12:17 ]

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Laatst online: 11-05 16:34
Phusebox schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 07:51:
[...]

ik bedoelde 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 19:12
Leuke nieuwe layout op xbox.com (voor zover ik kan zien alleen ander achtergrondje en headertje, maargoed)... Alleen de servers zijn volgens mij nogal van slag :)

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/tweakers/xbox_com-rare_data.jpg

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluppie007
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:41
Ik weet niet of de vraag hier al gesteld is maar wanneer komt de elite naar europa,
en zouden jullie het risico nemen om er te importeren ? Of beter niet doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fluppie007 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:47:
Ik weet niet of de vraag hier al gesteld is maar wanneer komt de elite naar europa,
en zouden jullie het risico nemen om er te importeren ? Of beter niet doen ?
Elite komt op 24 augustus en kost 449,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

x0r schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 07:47:
Heeft iemand al anders eigenlijk al Flatout: Ultimate Carnage? (kom nog niet veel NL vlaggetjes tegen in ranking :p) Ik heb m sinds zaterdag en ik moet zeggen, het is een toppertje. Ik was eigenlijk van plan CM: Dirt te kopen, maar zag toen dit spel staan,
Grappig. Ik heb em gister ook gekockt op precies dezelfde manier. Ik wou eigenlijk Dirt kopen maar ben in een opwelling toch voor Flatout gegaan. Aan Forza 2 heb ik voorlopig wel genoeg als pure racer en Flatout is ook wel een racegame maar weer totaal anders.

Ik heb em gisteravond even gechecked en ik moet zeggen dat het er erg vermakelijk uitziet. Echt totale chaos man. En heb in die chaos nog geen framdrops gezien. Loopt echt heel soepeltjes. De herharlingen zijn ook de beste die ik heb gezien in een racegame.

Ik vond em vreemd genoeg toch behoorlijk lastig. Had ik niet verwacht. Het duurde wel een aantal potjes en upgrades voordat ik de 1e ronde op1 eindigde in Flatout mode. Komt misschien omdat ik de laatste tijd Forza 2 gewend ben en dus veel te voorzichtig rij. Daardoor vult min nitro niet ze snel.

Maargoed ik ga hem vandaag ff lekker spelen. Online heb ik hem nog nieteens gespeelt maar dat moet helemaal lachen zijn lijkt me :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-05 13:56
Moortn schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:45:

EDIT: Ik las net dat de aansluitingen in de sub Tulps blijken te zijn ( 8)7 ), dus dan zou BANDRIDGE AL344 verloopkabel 3,5 mm jack naar 2x tulp, 5 meter werken?
Dat is een verkeerde kabel. Die gaat van 3.5mm jack naar tulp. Je moet van tulp naar jack.
Rood en Wit zijn alleen stereo geluid. Dus dat zal alleen je front speakers zijn.

Bestnr.: 302100 - 89 bij conrad gaat wel werken

[ Voor 3% gewijzigd door MeneerKrab op 27-06-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even een vraagje. Zijn er ook al site's voor ondertitels voor HD films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Anoniem: 34934 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:18:
Nog even een vraagje. Zijn er ook al site's voor ondertitels voor HD films?
Het lijkt me dat hier andere topics voor zijn. Dit hoort iig niet in het Xbox 360-topic.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.