Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Die Dopod rom is een volledige rom, dus inclusief Radio.Alieunited schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:28:
Ik heb zelf de Dopod 838 WWE Rom. Op mn mda II van T-Mobile
En ondanks dat ik mn Radio (volgens mij) niet heb geupdate staat bij de device information wel dat ik version 1.47 heb. Of is dat iets anders.
De meeste Cooked Rom's zijn alleen de WM versie, dus zonder Radio
Dat ligt niet aan spb, maar aan de manier waarop de WM Rom het doorgeeft, spb kan niet anders dan de systeem "waarden" doorgeven, en bij Hermes is at met 10% interval.Wat wel irritand is is dat de battery indacator van spb pocket plus allen per 10 % gaat.
Verwijderd
hebbie eens een link kan ik ook eens testenAlieunited schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:28:
Ik heb zelf de Dopod 838 WWE Rom. Op mn mda II van T-Mobile
En ondanks dat ik mn Radio (volgens mij) niet heb geupdate staat bij de device information wel dat ik version 1.47 heb. Of is dat iets anders.
Ik heb zelf weinig problemen met ontvangst ed. al heb ik weinig vergelijkingsmateriaal.
Ik kan met UMTS en GPRS aan gewoon bellen en gebeld worden.
Wel heb ik het idee dat de batterij erg snel leeg gaat. Maar dat kan ook gevoelsmatig zijn.
Wat wel irritand is is dat de battery indacator van spb pocket plus allen per 10 % gaat.
Tuurlijk, probeer deze, die moet werken.Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 10:42:
[...]
hebbie eens een link kan ik ook eens testen
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
http://rapidshare.com/fil...rade_20070712_3_.zip.htmlVerwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 10:42:
[...]
hebbie eens een link kan ik ook eens testen
Linkie stond een pagina's terug
Wist dat het niet aan SPB lag, maar nu weet ik dat het in stappen van 10% gaat.Karloe schreef op zondag 29 juli 2007 @ 09:32:
[...]
Die Dopod rom is een volledige rom, dus inclusief Radio.
De meeste Cooked Rom's zijn alleen de WM versie, dus zonder Radio
[...]
Dat ligt niet aan spb, maar aan de manier waarop de WM Rom het doorgeeft, spb kan niet anders dan de systeem "waarden" doorgeven, en bij Hermes is at met 10% interval.
Nu weet ik ook waarom mijn rom op 1.47 staat. Lees nog wel eens ergen overheen.
[ Voor 50% gewijzigd door Alieunited op 29-07-2007 14:36 ]
Verwijderd
laat even weten of je update werkt?
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:48:
[...]
Hmm, ga ik toch maar even een andere opzetten dan.
Heb jij T-vallig ook T-Mobile?
Heeft iemand weleens de gehele "housing" vervangen van de vario? en met succes?
Waar zijn deze te koop?
Ik wil dat namelijk ook gaan doen, daar mijn verflaagje het laat afweten!
alvast bedankt!!!
Verwijderd
Welke software kan ik er beter opzetten voor mijn garantie?
Ik heb hem gewoon zo opgestuurd met WM6 en bij de T-Mobile shop deden ze niet moeilijk. Mijn probleem was ook hardware matig. Maar ik moet hem nog terugkrijgen...Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:47:
Voor de reparatie wil ik mijn HTC TyTN opsturen. Ik heb echter de Olipro en WM6 rom er op staan.
Welke software kan ik er beter opzetten voor mijn garantie?
Hoe lang is je mobiel al weg? Hebben ze gezegd hoe lang het zou gaan duren?Benn1e schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:48:
[...]
Ik heb hem gewoon zo opgestuurd met WM6 en bij de T-Mobile shop deden ze niet moeilijk. Mijn probleem was ook hardware matig. Maar ik moet hem nog terugkrijgen...
Verwijderd
- Verf op de cover slijt gemakkelijk, zie bijvoorbeeld bij het uithalen van het pennetje
- Screen Allignment probleem.
- De letter "O" op het toetsenbord moet je harder indrukken om te laten werken.
Als ik die Olipro ROM wil vervangen voor de oude, welke moet ik dan hebben?
En het glaasje heb ik ook niet meer voor de cameralens, heeft iemand dit al eens gehad?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 23:41 ]
[ Voor 9% gewijzigd door maxtrash op 31-07-2007 09:59 ]
Hij is nu iets langer dan 2 weken weg. Weggebracht op 14 juli. Ze zeiden dat het een week of drie zou duren. Dus ik verwacht elk moment een seintje dat ik de telefoon weer op kan komen halen.rud schreef op maandag 30 juli 2007 @ 20:42:
[...]
Hoe lang is je mobiel al weg? Hebben ze gezegd hoe lang het zou gaan duren?
Verwijderd
heb nu 1.48.00 + nieuwste schap's 3.57a.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 14:34:
[...]
Ow ok, dan loopt MrVanX beetje achter volgens mij, die was bij 1.43? Heb je misschien de link naar nummer 48?
weederom valt het gesprek zomaar weg. terugbellen lukt pas na een aantal pogingen.. irri!!
ff gepost op het andere forum: http://forum.xda-develope...6081&posted=1#post1406081
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 13:26 ]
Verwijderd
toevoeging: 01-08-2007 13:00, tot nu toe 5 telefoongesprekken gehad zonder enige hapering.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 13:02 ]
Verwijderd
ik heb een probleem met mijn SPV M3100,
sinds 3 dagen horen sommige mensen mij niet meer.
Als ik een vriend bel op zn mobiele nummer, hoort ie me prima. Maar als ik een bedrijf bel uit mijn telefoonboek, dan horen ze me niet.... Heb al geprobeert wat er gebeurt als ik het nummer van een vriend ook als "work"opsla, maar dan werkt t prima. Heb ook al contact gehad met de klantenservice van orange, maar die zeiden dat er geen storingen zijn en dat het aan het toestel ligt. Maar waaraan?
Verwijderd
heb nu de black satin (normal) erop gezet en de radio geupdate naar 1.47 en het schijnt nu lekker te gaan met 3G... vooralsnogVerwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:08:
[...]
heb nu 1.48.00 + nieuwste schap's 3.57a.
weederom valt het gesprek zomaar weg. terugbellen lukt pas na een aantal pogingen.. irri!!
ff gepost op het andere forum: http://forum.xda-develope...6081&posted=1#post1406081
ftp://htc_member:htc_memb...2_6275_1.47.00.10_108.exe
Download via rapidshare, wat wel snel gaat:
http://rapidshare.com/fil...2_6275_1.47.00.10_108.exe
[ Voor 30% gewijzigd door vozzie op 02-08-2007 11:27 ]
Ooooh, shiny. NL versie is op zich ook wel soepel. Is deze ROM gewoon te installeren als je HardSPL draait?vayip schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:13:
De officiele HTC WM6 NL versie:
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik heb hem zelf nog niet draaien, maar moet gewoon werken denk. Zal hem straks efvies proberen.Deddiekoel schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:41:
[...]
Ooooh, shiny. NL versie is op zich ook wel soepel. Is deze ROM gewoon te installeren als je HardSPL draait?
Heb hem nu klein kwartier draaien en wat voornamelijk opvalt is de snelheid. Hij reageert super snel. Sneller als Black Satin. Theme van HTC is inderdaad lelijk groen, maar ken je natuurlijk zelf aanpassen.
Ik denk toch dat ik hierbij blijf, vind de NL taal toch wel lekkerder.
Verwijderd
Wat ik wel balen vind is dat - na de HTC customizatie - het dial pad nog steeds lelijk groen is. Iemand een idee hoe je deze naar Windows Default krijgt?
[ Voor 36% gewijzigd door Equator op 02-08-2007 14:10 ]
Verwijderd
Ik ben persoonlijk een groot fan van de groene theme, maar mocht je een andere dialpad willen installeren kijk dan eens hierEquator schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:07:
Eerst (kleine) bug is reeds gevonden.. In de lijst met geluiden bij binnenkomst nieuwe e-mail staan er een aantal dubbele geluiden tussen..
Wat ik wel balen vind is dat - na de HTC customizatie - het dial pad nog steeds lelijk groen is. Iemand een idee hoe je deze naar Windows Default krijgt?
In de startpost van het MDA Compact 3/HTC Artemis topic staat het volgende:Equator schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:07:
Eerst (kleine) bug is reeds gevonden.. In de lijst met geluiden bij binnenkomst nieuwe e-mail staan er een aantal dubbele geluiden tussen..
Orginele windows dailer skin gebruiken:
"HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin" zet "Enabled" op 0 en doe vervolgens een softreset
werkt perfect!
Is er ook een Engelse versie hiervan? Zo ja, kan iemand daar even een linkvan posten want ik vind helemaal geen ene reet op de website van HTC eclub.vayip schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:13:
De officiele HTC WM6 NL versie:
Ik heb namelijk een Engelse versie van WM5, en ja mijn Tytn was officieel voor de NL markt uitgebracht. Staat mooi groot op de doos.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
http://rapidshare.com/fil...3_6275_1.48.00.10_108.exe
Verwijderd
It's hard to keep up!
Verwijderd
Nieuwe radioversies zijn niet per definitie beter, sommige versies zijn geoptimaliseerd voor bepaalde netwerken (zoals 1.48 voor het amerikaanse AT&T, welke in europa nogal eens problemen oplevert). Verder moet je niet uit het oog verliezen dat een update van 1.48 naar 1.50 echt geen significante veranderingen met zich meebrengt, een update van zeg 1.27 naar 1.47 kan dan weer wel gunstig zijn voor bereik en gesprekskwaliteit.Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 06:57:
Mensen wat lopen jullie achter de feiten aan. Kijk eens op XDA-Dev. Daar staat alweer een radio 1.50
It's hard to keep up!
Download pagina functioneerd momenteel nietaustin_77 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 21:15:
Ik kan via de officiele weg eclub van HTC geen download zien. Weet iemand of dit nog moet komen?
Het support call aangemaakt hiervoor.
Aangezien de aankondiging er wel al stond.
Laat wel weten als ik er iets van hoor
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Dankje! Ik vind het toch een beetje een scary idee om die versie van de rapidsharelink te gebruiken. Ook al komt ie overeen qua benaming met de officiele.kaasszje schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:10:
[...]
Download pagina functioneerd momenteel niet
Het support call aangemaakt hiervoor.
Aangezien de aankondiging er wel al stond.
Laat wel weten als ik er iets van hoor
Nu afwachten hoe gesprekskwaliteit is en batterijtijd door de nieuwe radio.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Heb ze proberen te bellen, maar hun telefoon lijkt afgesloten, lekker dan
Net iemand van HTC aan de telefoon gekregen en ik was volgens hem nummer 526 die er een vraag over had.
Er wordt geadviseerd om het ergens vannacht nogmaals te proberen, de data servers zijn namelijk overbelast. Zeker geen extra capaciteit ingekocht.
[ Voor 46% gewijzigd door joke_name op 03-08-2007 15:35 ]
"If you don't know where you are going, any road will take you there"
Dat wilde voorheen nog wel eens misgaan.
Heb hier hetzelfde probleem als ik de officiele HTC WM6 NL versie probeer te flashen op m'n MDA vario II, heb hem via de rapidshare link gedownload, meer mensen dit probleem, en iemand een oplossing?TheGeneral schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:52:
Mmmm ik probeer ook te updaten, maar het wil ff niet. Heb eerst die HARDspl erop gezet, dat ging prima. Maar daarna probeer ik die vesie 3.54.707 erop te zetten. De link die hierboven genoemd wordt zeg maar. Alleen dan krijg ik zodra hij wil gaan flashen een error 620. En gaat me telefoon ff op zwart en is me activesync verbind dus ook weg. Error komt als laatst uiteraard.
Standby op telefoon staat uit.
Iemand anders dat probleem ook opgevallen?
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
( reset + ok en power ingedrukt houden )
En dan proberen te flashen, succes
rleunk schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 18:49:
[...]
Heb hier hetzelfde probleem als ik de officiele HTC WM6 NL versie probeer te flashen op m'n MDA vario II, heb hem via de rapidshare link gedownload, meer mensen dit probleem, en iemand een oplossing?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 20:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:01:
[...]
Nieuwe radioversies zijn niet per definitie beter, sommige versies zijn geoptimaliseerd voor bepaalde netwerken (zoals 1.48 voor het amerikaanse AT&T, welke in europa nogal eens problemen oplevert). Verder moet je niet uit het oog verliezen dat een update van 1.48 naar 1.50 echt geen significante veranderingen met zich meebrengt, een update van zeg 1.27 naar 1.47 kan dan weer wel gunstig zijn voor bereik en gesprekskwaliteit.
Ik wil namelijk graag deze rom op mijn vario 2 draaien, alleen wil ik mijn garantie niet verklooien door de bootloader te flashen...
Wil iemand de NLD Dictionary files ergens uploaden ?
Ik ben dol op de WWE versie maar voor autoaanvullen gebruik ik toch liever een NL woordenboek.
Het zou dan moeten gaan om de volgende bestanden uit de NLD ROM.
dictprob.dat
mssp2.nl.lex
statdict.dat
Alvast bedankt ..
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
Er is wel een aparte cab verkrijgbaar voor remote desktop. Heb hem online gezet: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=287ReVolpe schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:06:
Remote desktop is helaas geen standaard feature meer van WM6.
Wil iemand de NLD Dictionary files ergens uploaden ?
Ik ben dol op de WWE versie maar voor autoaanvullen gebruik ik toch liever een NL woordenboek.
Het zou dan moeten gaan om de volgende bestanden uit de NLD ROM.
dictprob.dat
mssp2.nl.lex
statdict.dat
Alvast bedankt ..
Ben geen fan van rapid. Ik ga even megaupload zo voor je opzoeken.
http://www.megaupload.com/nl/?d=JC4GYTTC
[ Voor 8% gewijzigd door DaannO op 03-08-2007 23:55 ]
En dan zakelijk kiezen linksbovenin..
service..hardware-updates.
Daar staan enkele roms voor andere toestellen...neem aan dat als die ooit beschikbaar komt, dat die dan daar ook gewoon komt te staan...Je hoeft je in ieder geval niet te registreren om te downloaden..
www.t-mobile.nl/softwareWuzi schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 14:12:
En hoe zit het met de T-Mobile versie? komt die eerstdaags beschikbaar, en waar kun je hem dan downloaden? Kan me niet registreren voor my t-mobile omdat ik geen abo daar heb, enkel hun branded tytn.
Heb hem er wel op staan voor je, maar ik ga deze niet ook nog is een keer uploaden naar megaupload.austin_77 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:13:
Nou....nog steeds werkt die e-club pagina van htc nietHadden ze toch iets beter kunnen regelen denk ik.
http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=319
[ Voor 8% gewijzigd door DaannO op 04-08-2007 16:33 ]
Yes! Mijn dank is groot, deze werkt namelijk ook onder WM5DaannO schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 23:04:
[...]
Er is wel een aparte cab verkrijgbaar voor remote desktop. Heb hem online gezet: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=287
Bij mijn Qtek9090 met WM5 rom is de meegeleverde Terminal Client namelijk stuk, en de WM6 client heeft ook een veel prettiger bediening + opties.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Heb jij de instellingen voor Vista toevallig ergensalt-92 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 17:56:
[...]
Yes! Mijn dank is groot, deze werkt namelijk ook onder WM5
Bij mijn Qtek9090 met WM5 rom is de meegeleverde Terminal Client namelijk stuk, en de WM6 client heeft ook een veel prettiger bediening + opties.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Hij geeft een foutmelding over ongeldige certificaten
--
en weet iemand of dat HSDPA in de bundel van telfort zit?! ik bedoel die van 10 euro voor 1 gb datalimiet per maand... of weet iemand waar ik dat kan checken?!
[ Voor 31% gewijzigd door fn002449 op 05-08-2007 16:07 ]
beekware in "HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Var..."
Dit probleem (dat dus je MSN-contactpersonen in het adresboek komen) heb ik ook met de 'legale' HTC WM6 NL versie. (vayip in "HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Var...")
Is dit alleen te vermijden door de nieuwste Engelse versie erop te zetten?
Via phone software updates.
Maar dan een half uurtje geleden, toen stond mijn telefoon er wel opeens tussen.
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Dit is niet te vermijden en is een "feature" van Windows live.Saturnus schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:55:
srblackbird in "HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Var..."
beekware in "HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Var..."
Dit probleem (dat dus je MSN-contactpersonen in het adresboek komen) heb ik ook met de 'legale' HTC WM6 NL versie. (vayip in "HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Var...")
Is dit alleen te vermijden door de nieuwste Engelse versie erop te zetten?
Verwijderd
Ja, zit er gewoon in. Het is wel gecapped op 128 Kb/s, dus heel veel heb je niet aan je HSDPA (misschien betere latency?). Omdat Telfort over het KPN netwerk gaat kun je niet tegelijkertijd HSDPA-en en bellen, zodat het verstandig kan zijn HSDPA uit te schakelen (enkel UMTS geeft geen problemen). Zie verder het Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topicfn002449 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 16:05:
en weet iemand of dat HSDPA in de bundel van telfort zit?! ik bedoel die van 10 euro voor 1 gb datalimiet per maand... of weet iemand waar ik dat kan checken?!
Het is wel degelijk sneller; verschil in latency is goed te merken bij bijvoorbeeld remote desktop en pagina's met veel plaatjes.Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:41:
[...]
Ja, zit er gewoon in. Het is wel gecapped op 128 Kb/s, dus heel veel heb je niet aan je HSDPA (misschien betere latency?). Omdat Telfort over het KPN netwerk gaat kun je niet tegelijkertijd HSDPA-en en bellen, zodat het verstandig kan zijn HSDPA uit te schakelen (enkel UMTS geeft geen problemen). Zie verder het Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic
Er is en blijft echter dat vervelende KPN-probleem (bij Vodafone hetzelfde probleem, lees ik in het data-abo topic)... is dat opgelost, dan is het leuk om HSDPA weer aan te zetten
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Dit is echt de giller van de maand... ik belde vanmiddag Telfort klantenservice op en daar wist die griet me zowiezo met horten en stoten te vertellen dat ze "weleens gehoord had" van HSDPA. Maar uiteindelijk kwam er doodleuk uit der mond dat het nog niet werd gebruikt.... dat ook KPN het niet gebruiktSorcerer8472 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:01:
[...]
Het is wel degelijk sneller; verschil in latency is goed te merken bij bijvoorbeeld remote desktop en pagina's met veel plaatjes.
Er is en blijft echter dat vervelende KPN-probleem (bij Vodafone hetzelfde probleem, lees ik in het data-abo topic)... is dat opgelost, dan is het leuk om HSDPA weer aan te zetten
hahaha
Ik voel er weinig voor om daar alleen een NLD ROM upgrade te doen.
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
Wat ongelooflijk zeg...dit is nou zoiets waarbij je denkt van hoe kunnen ze dit bedenken. Blijkbaar waren er dus ook geen alpha/beta testers die dit erg vonden...typisch MS denk ik maar...Deddiekoel schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 08:58:
[...]
Dit is niet te vermijden en is een "feature" van Windows live.

@ReVolpe
Als je kan vertellen waar dat zit wil ik het wel proberen.
http://www.pocketcm.com/index.php
Hij is trouwens helemaal te te veranden kwa kleur dmv een settingsfile
Al een keertje eerder gepost in een vorig deel maar geen nood; hier staan de WM5 en WM6 Dutch Language files: dutch languageReVolpe schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:40:
Is er echt niemand met de NLD ROM die even de Dictionaryfiles uit de NLD ROM wil uploaden ??
Ik voel er weinig voor om daar alleen een NLD ROM upgrade te doen.
Coole oplossing, helemaal in HTC touch stijl. Alleen jammer dat jij direct je normale contacts ook overschrijft. Werkt nl. niet helemaal perfect. Ik kan nu bijvoorbeeld geen contacts meer bewerken of toevoegen...TripleQ schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:01:
Ik maak gebruik van een custom contactlist...en daar worden de msn mensen niet getoond...
[ Voor 6% gewijzigd door Deddiekoel op 06-08-2007 22:51 ]
Verwijderd
Ook als ik mn TyTn op de Parrot Boombox aansluit stotterd het muziek om de 10 sec.
Nu heb ik gisteren de WM6 update op mn toestel gezet en dacht dat het probleem verholpen was. Echter heb ik nog steeds hetzelfde probleem alleen hapert de muziek nu om de 30 sec ongeveer !!
en dat is zeeeer vervelend! het is net alsof je een cd speelt met krassen erin en de muziek soms 1 sec blijft hangen.
Ik heb al geprobeerd om andere mp3 software op mn toestel te zetten (Winamp voor WM ) ook deze geeft dezelfde lag.
vraag: Hoe los ik de bluetooth lag op ?
Het zou ook in de combinatie TyTN/Parrot of TyTN/Logitech kunnen zitten. Of alleen maar aan de Parrot of Logitech.
Verwijderd
Go to HKLM\Software\Microsoft\Bluetooth\A2DP\Settings in registry and delete the following values: UseJointStereo, SampleRate, MaxSupportedBitPool, BitPool, it may fix the problem.Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 02:10vraag: Hoe los ik de bluetooth lag op ?
Dit werkte bij mij
Vraagje. Volgens mij en de website van HTC draait de HTC 4350 Windows Mobile 5. Ik kort dit af naar WM5. In dit topic zie ik overal terug komen dat er een update is die de naam "WM6" draagt......
Betekend dit dan dat er Windows Mobile 6 op word gezet...?
Als ik helemaal in het verkeerde topic zit dan hoor ik het graag.
Pic van mij HTC 4350

link naar specs
http://www.htc.com/product/03-product_p4350.htm
Van HTC site
Operating System
Microsoft® Windows Mobile® 5.0 Pocket PC Phone Edition
FreeReef.nl
Verwijderd
Zeer goede en gebruiksvriendelijke contact lijst. Het komt dacht ik ook in Black X, de nieuwe rom van jasjamming. Er is nog wat werk die kan gedaan worden om het te verbeteren, maar ik ben onder de indruk.TripleQ schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:01:
Ik maak gebruik van een custom contactlist...en daar worden de msn mensen niet getoond...
Helaas, je zit verkeerd.. De P4350 is absoluut niet gelijk aan de TyTN.Als eerste verschil heeft de P4350 een 200Mhz Omap850 processor, en de TyTN een 400Mhz Samsung processor..Decon Frost schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:22:
Mijn HTC 4350 gaat vandaag of morgen binnen komen. Als ik het goed begrijp is dit de zelfde als de Hermes, dus het lijkt mij dat ik in het juiste topic zit
Vraagje. Volgens mij en de website van HTC draait de HTC 4350 Windows Mobile 5. Ik kort dit af naar WM5. In dit topic zie ik overal terug komen dat er een update is die de naam "WM6" draagt......
Betekend dit dan dat er Windows Mobile 6 op word gezet...?
Als ik helemaal in het verkeerde topic zit dan hoor ik het graag.
Pic van mij HTC 4350
[afbeelding]
link naar specs
http://www.htc.com/product/03-product_p4350.htm
[...]
De P4350 staat ook niet op het lijstje met PDA's waarvoor een Windows Mobile 6 (WM6) update voor zal verschijnen.
Ik vond het al een mooie toevoeging op de Black Roms. Maar ik weet nog steeds niet hoe ik contacts kan toevoegen etc via die tool. Ik wist trouwens niet dat JJ toch aan een nieuwe Black versie aan het werken is. Ik dacht dat Satin de laatste was...Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:34:
[...]
Zeer goede en gebruiksvriendelijke contact lijst. Het komt dacht ik ook in Black X, de nieuwe rom van jasjamming. Er is nog wat werk die kan gedaan worden om het te verbeteren, maar ik ben onder de indruk.
Ik ben zelf nl. toch maar weer (zucht) overgestapt naar de laatste Schaps ROM. Die is ondertussen helemaal in Black/Touch stijl te modden. Verder vind ik het namelijk nog steeds een erg prettige ROM. Black Satin gaf me toch wat problemen de laatste tijd.
Wat ik mij afvraag, zou dit ook werken op een MDA Vario.. (Geen MDA Vario II).?Deddiekoel schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:02:
[...]
Ik vond het al een mooie toevoeging op de Black Roms. Maar ik weet nog steeds niet hoe ik contacts kan toevoegen etc via die tool. Ik wist trouwens niet dat JJ toch aan een nieuwe Black versie aan het werken is. Ik dacht dat Satin de laatste was...
Ik ben zelf nl. toch maar weer (zucht) overgestapt naar de laatste Schaps ROM. Die is ondertussen helemaal in Black/Touch stijl te modden. Verder vind ik het namelijk nog steeds een erg prettige ROM. Black Satin gaf me toch wat problemen de laatste tijd.
Je kan wel een contact wijzigen..al zit dat misschien beetje verstopt, als je een contact geselecteerd hebt. moet je op z'n afbeelding (of het standaard plaatje) klikken. Dan opend er zich een nieuw menu;)Deddiekoel schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:02:
[...]
Ik vond het al een mooie toevoeging op de Black Roms. Maar ik weet nog steeds niet hoe ik contacts kan toevoegen etc via die tool. Ik wist trouwens niet dat JJ toch aan een nieuwe Black versie aan het werken is. Ik dacht dat Satin de laatste was...
Daar zie je overigens ook de optie om een nieuwe toe te voegen..
Wat ook kan, is helemaal naar beneden scrollen in je lijst. Daar zie je de optie <New Contact>
Verder draai ik ook weer de laatste versie van Schaps..Vind die zeer stoer!
Kan nu veel langer met de batterij doen dan met Majik want dan haalde ik de avond meestal niet, hij was altijd bijna leeg, rond de 20 a 40% en dan gaat het hard.
Misschien ga ik nog naar 1.47, weet niet of die nog veel verschil zal uitmaken.
Weet wel dat Black Satin prima bevalt, en ik nog geen problemen heb meegemaakt op één puntje na: Ik haal hem een keer uit me broekzak en toen moest ik me pincode opnieuw invoeren om te unlocken terwijl ik dit nooit heb ingesteld of eerder heb meegemaakt.
Black x ? heb ik iets gemist...is dat de nieuwe dan...iemand link, want wmblack.info staat nog Satin.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
neeeeehhh hou t op Satin
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Vind het toch 1000x zo goed als de officiele HTC roms..waar helemaal niks mee wordt geleverd..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=321332
Verwijderd
Verwijderd
XDA-Developers wikiVerwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:20:
Als complete noob, weet iemand een plek waar het hele verhaal over radio's en roms etc. wordt uitgelegd?
Verwijderd
Nog een vraagje van wat meer simpele orde: kennelijk verdwijnt alle data uit je telefoon. Is het wel zo dat ik mijn agenda en contacten behoud door activesync ism outlook, of is echt alles kwijt?
En zijn er nog additionele handelingen nodig voordat ik mn vario II naar de officiele htc versie kan upgraden, iets van hard spl ofoz(geen idee wat het is hoor), of kan ik gewoon de ruu starten en het beestje zijn werk laten doen?
thnx
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 20:57 ]
Ik raad je aan de Wiki goed door te lezen voor je begint, probeer de upgrade guide van mrvanx. Als bovenstaande vragen dan nog niet beantwoordt zijn, gewoon niet aan een upgrade beginnen en op de officiele update wachten.Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:43:
Dank je, maar aan de header van http://wiki.xda-developer...ermes_UpgradeForBeginners te zien, ga ik het eerst maar eens proberen met de officiele HTC versie.
Nog een vraagje van wat meer simpele orde: kennelijk verdwijnt alle data uit je telefoon. Is het wel zo dat ik mijn agenda en contacten behoud door activesync ism outlook, of is echt alles kwijt?
En zijn er nog additionele handelingen nodig voordat ik mn vario II naar de officiele htc versie kan upgraden, iets van hard spl ofoz(geen idee wat het is hoor), of kan ik gewoon de ruu starten en het beestje zijn werk laten doen?
thnx
De upgrade guide vind je via google.
Ik heb hem geïnstaleerd, maar ben nog niet overtuigd, denk dat het een beetje 'overkill' is. Hij is bij mij in ieder geval al een aantal keer vastgelopen. Ga maar weer terug naar mn oude Dopod, of een lite versie van de schaps romTripleQ schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:35:
Schaps is nu ook in het nederlands!!!
Vind het toch 1000x zo goed als de officiele HTC roms..waar helemaal niks mee wordt geleverd..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=321332
Verwijderd
Op het moment (stap 4) dat ik mijn radio ga updaten, en op autodetect klik, geeft de PC aan "Error. Unknown version. You should use SPLL", heb wel net hard SPL geinstalleerd. Weet iemand raad?Kassad schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:12:
[...]
Ik raad je aan de Wiki goed door te lezen voor je begint, probeer de upgrade guide van mrvanx. Als bovenstaande vragen dan nog niet beantwoordt zijn, gewoon niet aan een upgrade beginnen en op de officiele update wachten.
De upgrade guide vind je via google.
Had ik ook zie hieronder (post uit vorige Tytn topic)Op het moment (stap 4) dat ik mijn radio ga updaten, en op autodetect klik, geeft de PC aan "Error. Unknown version. You should use SPLL", heb wel net hard SPL geinstalleerd. Weet iemand raad?
quote:
artworx schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:42:
ik heb een mda vario 2 van t-mobile, en ben gister bezig geweest met flashen
ik heb SPL version 2.10.olipro erop gekregen, maar bij upgraden van radiorom krijg ik telkens een error dat hij via autodetect niet me telefoon kan vinden.. kan ik "spl-2.02/2.10 new bootloader" kiezen en dan verdergaan voordat ik dadelijk me foon in de asbak kan gooien???
quote:
van mij
Ja dat kan. Heb ik ook gedaan, bij mij kon hij ook niet autodetecten (komt denk ik omdat ik nog de originele van t-mobile had??). Heb er toen wat info overgezcht op XDA en las dat je dan idd "spl-2.02/2.10 new bootloader" moest kiezen en "is it Hard-SSPL?" aanvinken. Toen ging het perfect bij mij.
Zelfde heb ik gedaan toen ik de Rom ging flashen, kon hij hem namelijk weer niet autodetecten
Crap, heb ook bovenstaand probleem. Wilde een compoort aanmaken met m'n gpsontvanger zodat TT6 gaat werken. Ik krijg echter de volgende melding:Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:01:
Nog een vraagje.
ik heb nu ook die rom van Schap's op mijn tytn staan, en nu wilde ik mijn BT gps verbinden zodat ik hem kan gebruiken voor TomTom 6. maar hij wilt van geen com0 com3 com7 aanmaken zodat TT6 hem kan zien. De andere com-poorten wilt hij wel maken. Hij geeft als fout: Compoort kon niet worden gemaakt. Controleer de instellingen en probeer het opnieuw. Wat heb ik dan fout ingesteld?
groetjes
The COM port could not be created. Please check your settings and try again.
In de help staat dat de compoort die je dan probeert te maken al in gebruik is...?
Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Zou hem vanmiddag rond 16.00 willen gebruiken. Hoop dat het lukt.
Ter info, draai Black Majik van 15-5-07 verder geen rare aanpassingen en naar mijn weten ook geen programma's die compoorten gebruiken.
Edit: Opgelost! Heb de andere compoorten 1 voor 1 geprobeerd. Compoort aanmaken en kijken of die in TomTom te kiezen is en werkt. Com 4 werkte voor mij.
[ Voor 6% gewijzigd door Niek_ op 09-08-2007 13:04 ]
Verwijderd
Heb net mijn MMS / Internet gegevens proberen over te schrijven en daarbij deze vergeleken met die zoals van Tmobile in de startpost. Bij internet staat er bij mij echter gebruikersnaam noch wachtwoord ingevuld. Bij MMS is de gebruikersnaam wél gewoon 'tmobilemms', maar het wachtwoord is veel langer dan "tmobilemms", maar kan het wachtwoord niet overnemen vanwege sterretjes. Instellingen lijken dus heel anders, en niet te noteren...Castilio schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:30:
[...]
Had ik ook zie hieronder (post uit vorige Tytn topic)
quote:
artworx schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:42:
ik heb een mda vario 2 van t-mobile, en ben gister bezig geweest met flashen
ik heb SPL version 2.10.olipro erop gekregen, maar bij upgraden van radiorom krijg ik telkens een error dat hij via autodetect niet me telefoon kan vinden.. kan ik "spl-2.02/2.10 new bootloader" kiezen en dan verdergaan voordat ik dadelijk me foon in de asbak kan gooien???
quote:
van mij
Ja dat kan. Heb ik ook gedaan, bij mij kon hij ook niet autodetecten (komt denk ik omdat ik nog de originele van t-mobile had??). Heb er toen wat info overgezcht op XDA en las dat je dan idd "spl-2.02/2.10 new bootloader" moest kiezen en "is it Hard-SSPL?" aanvinken. Toen ging het perfect bij mij.
Zelfde heb ik gedaan toen ik de Rom ging flashen, kon hij hem namelijk weer niet autodetecten
Enne, krjig ik na het flashen nu wel mijn contactpersonen/agenda terug via outlook op de pc?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 16:19 ]
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Verwijderd
neeTheGeneral schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:01:
Ff een stom vraagje tussen door, maar die Schaps rom werkt die ook op me oude vario 1? Die heb ik ook nog liggen?
Dit topic is gesloten.