HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) | Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 46.363 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17
Alieunited schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:28:
Ik heb zelf de Dopod 838 WWE Rom. Op mn mda II van T-Mobile
En ondanks dat ik mn Radio (volgens mij) niet heb geupdate staat bij de device information wel dat ik version 1.47 heb. Of is dat iets anders.

Ik heb zelf weinig problemen met ontvangst ed. al heb ik weinig vergelijkingsmateriaal.
Ik kan met UMTS en GPRS aan gewoon bellen en gebeld worden.

Wel heb ik het idee dat de batterij erg snel leeg gaat. Maar dat kan ook gevoelsmatig zijn.
Wat wel irritand is is dat de battery indacator van spb pocket plus allen per 10 % gaat.
Dat ligt niet aan PocketPlus maar aan het toestel. Ik merk zelf juist een enorme verbetering van batterijduur, ik draai ook de Dopod rom, met radio 1.46.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
En ondanks dat ik mn Radio (volgens mij) niet heb geupdate staat bij de device information wel dat ik version 1.47 heb. Of is dat iets anders.
Die Dopod rom is een volledige rom, dus inclusief Radio.
De meeste Cooked Rom's zijn alleen de WM versie, dus zonder Radio
Wat wel irritand is is dat de battery indacator van spb pocket plus allen per 10 % gaat.
Dat ligt niet aan spb, maar aan de manier waarop de WM Rom het doorgeeft, spb kan niet anders dan de systeem "waarden" doorgeven, en bij Hermes is at met 10% interval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf weinig problemen met ontvangst ed. al heb ik weinig vergelijkingsmateriaal.
Ik kan met UMTS en GPRS aan gewoon bellen en gebeld worden.

Wel heb ik het idee dat de batterij erg snel leeg gaat. Maar dat kan ook gevoelsmatig zijn.
hebbie eens een link kan ik ook eens testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 10:42:
[...]

Tuurlijk, probeer deze, die moet werken.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 10:42:
[...]

http://rapidshare.com/fil...rade_20070712_3_.zip.html

Linkie stond een pagina's terug
Karloe schreef op zondag 29 juli 2007 @ 09:32:
[...]

Die Dopod rom is een volledige rom, dus inclusief Radio.
De meeste Cooked Rom's zijn alleen de WM versie, dus zonder Radio

[...]
Dat ligt niet aan spb, maar aan de manier waarop de WM Rom het doorgeeft, spb kan niet anders dan de systeem "waarden" doorgeven, en bij Hermes is at met 10% interval.
Wist dat het niet aan SPB lag, maar nu weet ik dat het in stappen van 10% gaat.

Nu weet ik ook waarom mijn rom op 1.47 staat. Lees nog wel eens ergen overheen.

[ Voor 50% gewijzigd door Alieunited op 29-07-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope ik heb Orange.. ligt niet aan hun netwerkwerk volgens hun. (ik had sinds kort ook G3 netwerk beschikbaar thuis wat voorheen niet het geval was.

laat even weten of je update werkt?
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:48:
[...]

Hmm, ga ik toch maar even een andere opzetten dan.
Heb jij T-vallig ook T-Mobile? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53
Misschien dat het al voorbij gekomen is maar kan het zo snel niet vinden.
Heeft iemand weleens de gehele "housing" vervangen van de vario? en met succes?
Waar zijn deze te koop?
Ik wil dat namelijk ook gaan doen, daar mijn verflaagje het laat afweten!
alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de reparatie wil ik mijn HTC TyTN opsturen. Ik heb echter de Olipro en WM6 rom er op staan.

Welke software kan ik er beter opzetten voor mijn garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:47:
Voor de reparatie wil ik mijn HTC TyTN opsturen. Ik heb echter de Olipro en WM6 rom er op staan.

Welke software kan ik er beter opzetten voor mijn garantie?
Ik heb hem gewoon zo opgestuurd met WM6 en bij de T-Mobile shop deden ze niet moeilijk. Mijn probleem was ook hardware matig. Maar ik moet hem nog terugkrijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Benn1e schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:48:
[...]
Ik heb hem gewoon zo opgestuurd met WM6 en bij de T-Mobile shop deden ze niet moeilijk. Mijn probleem was ook hardware matig. Maar ik moet hem nog terugkrijgen...
Hoe lang is je mobiel al weg? Hebben ze gezegd hoe lang het zou gaan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschil is wel dat ik een TyTN heb en geen Vario II. De klachten die ik heb zijn ook hardware matig. Dit is de klacht zoals ik hem wil omschrijven bij Eurotwice.

- Verf op de cover slijt gemakkelijk, zie bijvoorbeeld bij het uithalen van het pennetje
- Screen Allignment probleem.
- De letter "O" op het toetsenbord moet je harder indrukken om te laten werken.

Als ik die Olipro ROM wil vervangen voor de oude, welke moet ik dan hebben?
En het glaasje heb ik ook niet meer voor de cameralens, heeft iemand dit al eens gehad?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Voor iedereen die twijfelt welke ROM hij/zij moet gebruiken, KarhU heeft alle ROM's getest en gebenchmarkt. De Dopod ROM (waar ik al zo blij mee was) blijkt de langzaamste. Het is dus weer flashtijd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:23
ik vind het een leuke effort die benchmark (heb veel respect voor de moeite die hij erin heeft gestoken) en hij is zelf erg enthousiast over de verschillen. Mij lijken ze echter onmerkbaar klein. Bovendien is de meetfout/afwijking ook in de orde-grootte van de verschillen waardoor je soms ziet dat 'langzamere' roms ineens beter scoren dan snellere roms.

[ Voor 9% gewijzigd door maxtrash op 31-07-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
rud schreef op maandag 30 juli 2007 @ 20:42:
[...]

Hoe lang is je mobiel al weg? Hebben ze gezegd hoe lang het zou gaan duren?
Hij is nu iets langer dan 2 weken weg. Weggebracht op 14 juli. Ze zeiden dat het een week of drie zou duren. Dus ik verwacht elk moment een seintje dat ik de telefoon weer op kan komen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:11

WTM

Vandaag zag ik op de site van Eurotwice dat m'n toestel in reparatie is (vorige week maandag opgestuurd....waar de vertraging is ontstaan, Kiala of Eurotwice laat ik in het midden). Staat nu in elk geval status reparatie. Als de SA gefixed is ben ik een tevreden mens, dan zet ik later WM6 als die officeel gereleased is er wel op. In elk geval tot m'n toestel 2 jaar is geworden dan is de garantie toch verlopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 14:34:
[...]

Ow ok, dan loopt MrVanX beetje achter volgens mij, die was bij 1.43? Heb je misschien de link naar nummer 48?
heb nu 1.48.00 + nieuwste schap's 3.57a.

weederom valt het gesprek zomaar weg. terugbellen lukt pas na een aantal pogingen.. irri!!
ff gepost op het andere forum: http://forum.xda-develope...6081&posted=1#post1406081

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01-2021
de suggestie die wordt gegeven is terug te gaan naar een oudere radio-rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu radio 1.47.00.10. kijken wat dit brengt..

toevoeging: 01-08-2007 13:00, tot nu toe 5 telefoongesprekken gehad zonder enige hapering. :*)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Ik gebruik Black Satin, maar de snelheid van me HSDPA van T-Mobile is erg langzaam. Komt dat omdat T-Mobile nu wel de snelheid aan het cappen is, of komt dat door de ROM die ik gebruik. Zijn er ook andere mensen die maar opeens met 5 Kb. kunnen internetten ongeacht of er 3G beschikbaar is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb een probleem met mijn SPV M3100,

sinds 3 dagen horen sommige mensen mij niet meer.

Als ik een vriend bel op zn mobiele nummer, hoort ie me prima. Maar als ik een bedrijf bel uit mijn telefoonboek, dan horen ze me niet.... Heb al geprobeert wat er gebeurt als ik het nummer van een vriend ook als "work"opsla, maar dan werkt t prima. Heb ook al contact gehad met de klantenservice van orange, maar die zeiden dat er geen storingen zijn en dat het aan het toestel ligt. Maar waaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:08:
[...]

heb nu 1.48.00 + nieuwste schap's 3.57a.

weederom valt het gesprek zomaar weg. terugbellen lukt pas na een aantal pogingen.. irri!!
ff gepost op het andere forum: http://forum.xda-develope...6081&posted=1#post1406081
heb nu de black satin (normal) erop gezet en de radio geupdate naar 1.47 en het schijnt nu lekker te gaan met 3G... vooralsnog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die schap's met 1.47.00.10 werkt tot nu toe ook naar behoren..pfieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

De officiele HTC WM6 NL versie:

ftp://htc_member:htc_memb...2_6275_1.47.00.10_108.exe

Download via rapidshare, wat wel snel gaat:

http://rapidshare.com/fil...2_6275_1.47.00.10_108.exe

[ Voor 30% gewijzigd door vozzie op 02-08-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ooooh, shiny. NL versie is op zich ook wel soepel. Is deze ROM gewoon te installeren als je HardSPL draait?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Deddiekoel schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:41:
[...]

Ooooh, shiny. NL versie is op zich ook wel soepel. Is deze ROM gewoon te installeren als je HardSPL draait?
Ik heb hem zelf nog niet draaien, maar moet gewoon werken denk. Zal hem straks efvies proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Bij mij draait hij.. Ziet er goed uit.. Alhoewel ik de HTC customization lelijk vind, dus het theme is snel weer terug gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Ik heb hem ook draaien. Ik heb de SD-kaart manier van flashen gedaan zoals altijd. Het betreft wel een complete update, dus ROM, extended ROM en Radio versie 1.47.00.10

Heb hem nu klein kwartier draaien en wat voornamelijk opvalt is de snelheid. Hij reageert super snel. Sneller als Black Satin. Theme van HTC is inderdaad lelijk groen, maar ken je natuurlijk zelf aanpassen.

Ik denk toch dat ik hierbij blijf, vind de NL taal toch wel lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al iets over de voortgang van Tmobile en WM6? Heb nl. geen zijn mijn garantie te verkloten, maar wil hem nu toch wel graag eens hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Eerst (kleine) bug is reeds gevonden.. In de lijst met geluiden bij binnenkomst nieuwe e-mail staan er een aantal dubbele geluiden tussen..

Wat ik wel balen vind is dat - na de HTC customizatie - het dial pad nog steeds lelijk groen is. Iemand een idee hoe je deze naar Windows Default krijgt?

[ Voor 36% gewijzigd door Equator op 02-08-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equator schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:07:
Eerst (kleine) bug is reeds gevonden.. In de lijst met geluiden bij binnenkomst nieuwe e-mail staan er een aantal dubbele geluiden tussen..

Wat ik wel balen vind is dat - na de HTC customizatie - het dial pad nog steeds lelijk groen is. Iemand een idee hoe je deze naar Windows Default krijgt?
Ik ben persoonlijk een groot fan van de groene theme, maar mocht je een andere dialpad willen installeren kijk dan eens hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Equator schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:07:

In de startpost van het MDA Compact 3/HTC Artemis topic staat het volgende:

Orginele windows dailer skin gebruiken:
"HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin" zet "Enabled" op 0 en doe vervolgens een softreset

werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Is er ook een Engelse versie hiervan? Zo ja, kan iemand daar even een linkvan posten want ik vind helemaal geen ene reet op de website van HTC eclub.

Ik heb namelijk een Engelse versie van WM5, en ja mijn Tytn was officieel voor de NL markt uitgebracht. Staat mooi groot op de doos.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:58
Ik kan via de officiele weg eclub van HTC geen download zien. Weet iemand of dit nog moet komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Engelse versie van 02-08-07 met radio 1.48.00.10:

http://rapidshare.com/fil...3_6275_1.48.00.10_108.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen wat lopen jullie achter de feiten aan. Kijk eens op XDA-Dev. Daar staat alweer een radio 1.50

It's hard to keep up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 06:57:
Mensen wat lopen jullie achter de feiten aan. Kijk eens op XDA-Dev. Daar staat alweer een radio 1.50

It's hard to keep up!
Nieuwe radioversies zijn niet per definitie beter, sommige versies zijn geoptimaliseerd voor bepaalde netwerken (zoals 1.48 voor het amerikaanse AT&T, welke in europa nogal eens problemen oplevert). Verder moet je niet uit het oog verliezen dat een update van 1.48 naar 1.50 echt geen significante veranderingen met zich meebrengt, een update van zeg 1.27 naar 1.47 kan dan weer wel gunstig zijn voor bereik en gesprekskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:01

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

austin_77 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 21:15:
Ik kan via de officiele weg eclub van HTC geen download zien. Weet iemand of dit nog moet komen?
Download pagina functioneerd momenteel niet :(
Het support call aangemaakt hiervoor.
Aangezien de aankondiging er wel al stond.

Laat wel weten als ik er iets van hoor

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
kaasszje schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:10:
[...]

Download pagina functioneerd momenteel niet :(
Het support call aangemaakt hiervoor.
Aangezien de aankondiging er wel al stond.

Laat wel weten als ik er iets van hoor
Dankje! Ik vind het toch een beetje een scary idee om die versie van de rapidsharelink te gebruiken. Ook al komt ie overeen qua benaming met de officiele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Heb net de rapidshare versie zitten flashen en voor zover werkt die gewoon lekker. Ben nu alles aan het instellen maar ik moet zeggen dat alles wel vlotter reageert. TomTom staat er al op en heb geen vastloper gehad en internetten via PIT werkt ook naar behoren.

Nu afwachten hoe gesprekskwaliteit is en batterijtijd door de nieuwe radio.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:41
Gaat lekker nog steeds geen WM-6 update hier.
Heb ze proberen te bellen, maar hun telefoon lijkt afgesloten, lekker dan ;) dat is nog een service.

Net iemand van HTC aan de telefoon gekregen en ik was volgens hem nummer 526 die er een vraag over had.
Er wordt geadviseerd om het ergens vannacht nogmaals te proberen, de data servers zijn namelijk overbelast. Zeker geen extra capaciteit ingekocht.

[ Voor 46% gewijzigd door joke_name op 03-08-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:26
Ik draai sinds gisteren ook de rapidshare versie, de accutijd lijkt toegenomen, het toestel reageert duidelijk vlotter op knopjes, draaien van het scherm en toetsaanslagen dan black satin. Ook ben ik erg blij dat ik weer een NL talige rom heb.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ook de Bluetooth stack ziet er sterk verbeterd uit.. Ik heb zowaar een goede verbidning met mijn carkit gekregen, en hij houd hem ook zeg maar :)
Dat wilde voorheen nog wel eens misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rleunk
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-08-2024
TheGeneral schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:52:
Mmmm ik probeer ook te updaten, maar het wil ff niet. Heb eerst die HARDspl erop gezet, dat ging prima. Maar daarna probeer ik die vesie 3.54.707 erop te zetten. De link die hierboven genoemd wordt zeg maar. Alleen dan krijg ik zodra hij wil gaan flashen een error 620. En gaat me telefoon ff op zwart en is me activesync verbind dus ook weg. Error komt als laatst uiteraard.

Standby op telefoon staat uit.
Heb hier hetzelfde probleem als ik de officiele HTC WM6 NL versie probeer te flashen op m'n MDA vario II, heb hem via de rapidshare link gedownload, meer mensen dit probleem, en iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 22:52

netblade

Sunrise

Ik mis RemoteDesktop in de WM6 NL versie van HTC.
Iemand anders dat probleem ook opgevallen?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je kan doen, is hem even handmatig in de bootmode zetten ;)
( reset + ok en power ingedrukt houden )

En dan proberen te flashen, succes ;)
rleunk schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 18:49:
[...]

Heb hier hetzelfde probleem als ik de officiele HTC WM6 NL versie probeer te flashen op m'n MDA vario II, heb hem via de rapidshare link gedownload, meer mensen dit probleem, en iemand een oplossing?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren met HardSPL NL versie van RapidShare er op. Geen gekke dingen, wel is de orientatie van Media Player verkeerd bij full screen en landscape: bij NOS journaal moet ik het toetsenbord omhoog draaien. Verder veel betere WiFi verbinding. Snelheid is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het UMTS ontvangst is duidelijk verbeterd ten opzichte van de 1.48 of 1.47
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:01:
[...]

Nieuwe radioversies zijn niet per definitie beter, sommige versies zijn geoptimaliseerd voor bepaalde netwerken (zoals 1.48 voor het amerikaanse AT&T, welke in europa nogal eens problemen oplevert). Verder moet je niet uit het oog verliezen dat een update van 1.48 naar 1.50 echt geen significante veranderingen met zich meebrengt, een update van zeg 1.27 naar 1.47 kan dan weer wel gunstig zijn voor bereik en gesprekskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Is het nodig om Hard SPL (olipro) te draaien op je MDA Vario 2 als je deze HTC rom wilt installeren? Want de country ID lijkt mij hier niet aan de orde omdat de rom update ook nederlands is?

Ik wil namelijk graag deze rom op mijn vario 2 draaien, alleen wil ik mijn garantie niet verklooien door de bootloader te flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Remote desktop is helaas geen standaard feature meer van WM6.

Wil iemand de NLD Dictionary files ergens uploaden ?
Ik ben dol op de WWE versie maar voor autoaanvullen gebruik ik toch liever een NL woordenboek.

Het zou dan moeten gaan om de volgende bestanden uit de NLD ROM.
dictprob.dat
mssp2.nl.lex
statdict.dat

Alvast bedankt ..

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
ReVolpe schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:06:
Remote desktop is helaas geen standaard feature meer van WM6.

Wil iemand de NLD Dictionary files ergens uploaden ?
Ik ben dol op de WWE versie maar voor autoaanvullen gebruik ik toch liever een NL woordenboek.

Het zou dan moeten gaan om de volgende bestanden uit de NLD ROM.
dictprob.dat
mssp2.nl.lex
statdict.dat

Alvast bedankt ..
Er is wel een aparte cab verkrijgbaar voor remote desktop. Heb hem online gezet: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=287

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
anders upload je hem even op rapidshare ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
fn002449 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 23:51:
anders upload je hem even op rapidshare ofzo :S
Ben geen fan van rapid. Ik ga even megaupload zo voor je opzoeken.

http://www.megaupload.com/nl/?d=JC4GYTTC

[ Voor 8% gewijzigd door DaannO op 03-08-2007 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexFL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:05
En hoe zit het met de T-Mobile versie? komt die eerstdaags beschikbaar, en waar kun je hem dan downloaden? Kan me niet registreren voor my t-mobile omdat ik geen abo daar heb, enkel hun branded tytn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
www.t-mobile.nl
En dan zakelijk kiezen linksbovenin..
service..hardware-updates.

Daar staan enkele roms voor andere toestellen...neem aan dat als die ooit beschikbaar komt, dat die dan daar ook gewoon komt te staan...Je hoeft je in ieder geval niet te registreren om te downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
Nou....nog steeds werkt die e-club pagina van htc niet :-( Hadden ze toch iets beter kunnen regelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
Weet iemand hoe je superCID weer ongedaan kan maken?! Of is dit niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Wuzi schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 14:12:
En hoe zit het met de T-Mobile versie? komt die eerstdaags beschikbaar, en waar kun je hem dan downloaden? Kan me niet registreren voor my t-mobile omdat ik geen abo daar heb, enkel hun branded tytn.
www.t-mobile.nl/software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
austin_77 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:13:
Nou....nog steeds werkt die e-club pagina van htc niet :-( Hadden ze toch iets beter kunnen regelen denk ik.
Heb hem er wel op staan voor je, maar ik ga deze niet ook nog is een keer uploaden naar megaupload.

http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=319

[ Voor 8% gewijzigd door DaannO op 04-08-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

DaannO schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 23:04:
[...]

Er is wel een aparte cab verkrijgbaar voor remote desktop. Heb hem online gezet: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=287
Yes! Mijn dank is groot, deze werkt namelijk ook onder WM5 :P
Bij mijn Qtek9090 met WM5 rom is de meegeleverde Terminal Client namelijk stuk, en de WM6 client heeft ook een veel prettiger bediening + opties.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
alt-92 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 17:56:
[...]

Yes! Mijn dank is groot, deze werkt namelijk ook onder WM5 :P
Bij mijn Qtek9090 met WM5 rom is de meegeleverde Terminal Client namelijk stuk, en de WM6 client heeft ook een veel prettiger bediening + opties.
Heb jij de instellingen voor Vista toevallig ergens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als je bedoelt de security settings dan moet je dat op je PC anders instellen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.alt-92.net/zooi/vista/rdsettings_vista.jpg

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
hebben er meer mensen het probleem met de officiele versie van WM6 dat het programma pimp my black niet meer wil draaien?!

Hij geeft een foutmelding over ongeldige certificaten :S

--

en weet iemand of dat HSDPA in de bundel van telfort zit?! ik bedoel die van 10 euro voor 1 gb datalimiet per maand... of weet iemand waar ik dat kan checken?!

[ Voor 31% gewijzigd door fn002449 op 05-08-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
srblackbird in "HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Var..."
beekware in "HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Var..."
Dit probleem (dat dus je MSN-contactpersonen in het adresboek komen) heb ik ook met de 'legale' HTC WM6 NL versie. (vayip in "HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Var...")
Is dit alleen te vermijden door de nieuwste Engelse versie erop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:01

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Nou heb hem wel eindelijk via officiele htc site kunnen downloaden.
Via phone software updates.
Maar dan een half uurtje geleden, toen stond mijn telefoon er wel opeens tussen.

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Saturnus schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:55:
srblackbird in "HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Var..."
beekware in "HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Var..."
Dit probleem (dat dus je MSN-contactpersonen in het adresboek komen) heb ik ook met de 'legale' HTC WM6 NL versie. (vayip in "HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Var...")
Is dit alleen te vermijden door de nieuwste Engelse versie erop te zetten?
Dit is niet te vermijden en is een "feature" van Windows live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fn002449 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 16:05:
en weet iemand of dat HSDPA in de bundel van telfort zit?! ik bedoel die van 10 euro voor 1 gb datalimiet per maand... of weet iemand waar ik dat kan checken?!
Ja, zit er gewoon in. Het is wel gecapped op 128 Kb/s, dus heel veel heb je niet aan je HSDPA (misschien betere latency?). Omdat Telfort over het KPN netwerk gaat kun je niet tegelijkertijd HSDPA-en en bellen, zodat het verstandig kan zijn HSDPA uit te schakelen (enkel UMTS geeft geen problemen). Zie verder het Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:41:
[...]

Ja, zit er gewoon in. Het is wel gecapped op 128 Kb/s, dus heel veel heb je niet aan je HSDPA (misschien betere latency?). Omdat Telfort over het KPN netwerk gaat kun je niet tegelijkertijd HSDPA-en en bellen, zodat het verstandig kan zijn HSDPA uit te schakelen (enkel UMTS geeft geen problemen). Zie verder het Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic
Het is wel degelijk sneller; verschil in latency is goed te merken bij bijvoorbeeld remote desktop en pagina's met veel plaatjes.

Er is en blijft echter dat vervelende KPN-probleem (bij Vodafone hetzelfde probleem, lees ik in het data-abo topic)... is dat opgelost, dan is het leuk om HSDPA weer aan te zetten :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
Sorcerer8472 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:01:
[...]

Het is wel degelijk sneller; verschil in latency is goed te merken bij bijvoorbeeld remote desktop en pagina's met veel plaatjes.

Er is en blijft echter dat vervelende KPN-probleem (bij Vodafone hetzelfde probleem, lees ik in het data-abo topic)... is dat opgelost, dan is het leuk om HSDPA weer aan te zetten :)
Dit is echt de giller van de maand... ik belde vanmiddag Telfort klantenservice op en daar wist die griet me zowiezo met horten en stoten te vertellen dat ze "weleens gehoord had" van HSDPA. Maar uiteindelijk kwam er doodleuk uit der mond dat het nog niet werd gebruikt.... dat ook KPN het niet gebruikt :S

hahaha :D naja iig goed dat het in de bundel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Is er echt niemand met de NLD ROM die even de Dictionaryfiles uit de NLD ROM wil uploaden ??
Ik voel er weinig voor om daar alleen een NLD ROM upgrade te doen.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Deddiekoel schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 08:58:
[...]

Dit is niet te vermijden en is een "feature" van Windows live.
Wat ongelooflijk zeg...dit is nou zoiets waarbij je denkt van hoe kunnen ze dit bedenken. Blijkbaar waren er dus ook geen alpha/beta testers die dit erg vonden...typisch MS denk ik maar... 8)7

@ReVolpe
Als je kan vertellen waar dat zit wil ik het wel proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Ik maak gebruik van een custom contactlist...en daar worden de msn mensen niet getoond...

http://www.pocketcm.com/index.php

Hij is trouwens helemaal te te veranden kwa kleur dmv een settingsfile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Dat is inderdaad een mooie oplossing, die verdient een plaats in de TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmaarten
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2010
ReVolpe schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:40:
Is er echt niemand met de NLD ROM die even de Dictionaryfiles uit de NLD ROM wil uploaden ??
Ik voel er weinig voor om daar alleen een NLD ROM upgrade te doen.
Al een keertje eerder gepost in een vorig deel maar geen nood; hier staan de WM5 en WM6 Dutch Language files: dutch language
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

TripleQ schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:01:
Ik maak gebruik van een custom contactlist...en daar worden de msn mensen niet getoond...

Coole oplossing, helemaal in HTC touch stijl. Alleen jammer dat jij direct je normale contacts ook overschrijft. Werkt nl. niet helemaal perfect. Ik kan nu bijvoorbeeld geen contacts meer bewerken of toevoegen...

[ Voor 6% gewijzigd door Deddiekoel op 06-08-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn TyTn gaf met WM5 een vrij irritante lag als ik muziek luisterde op mn Bluetooth stereo headset van logitech.
Ook als ik mn TyTn op de Parrot Boombox aansluit stotterd het muziek om de 10 sec.

Nu heb ik gisteren de WM6 update op mn toestel gezet en dacht dat het probleem verholpen was. Echter heb ik nog steeds hetzelfde probleem alleen hapert de muziek nu om de 30 sec ongeveer !!

en dat is zeeeer vervelend! het is net alsof je een cd speelt met krassen erin en de muziek soms 1 sec blijft hangen.

Ik heb al geprobeerd om andere mp3 software op mn toestel te zetten (Winamp voor WM ) ook deze geeft dezelfde lag.

vraag: Hoe los ik de bluetooth lag op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Jij gaat er dus klakkeloos van uit dat het probleem in de TyTN zit, terwijl de BT stack van de TyTN op WM6 zeer sterk verbeterd is.. ik gebruik hem dagelijks op mijn carkit en ondervind geen problemen, waar ik deze op WM5 wel had..

Het zou ook in de combinatie TyTN/Parrot of TyTN/Logitech kunnen zitten. Of alleen maar aan de Parrot of Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 02:10vraag: Hoe los ik de bluetooth lag op ?
Go to HKLM\Software\Microsoft\Bluetooth\A2DP\Settings in registry and delete the following values: UseJointStereo, SampleRate, MaxSupportedBitPool, BitPool, it may fix the problem.

Dit werkte bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Mijn HTC 4350 gaat vandaag of morgen binnen komen. Als ik het goed begrijp is dit de zelfde als de Hermes, dus het lijkt mij dat ik in het juiste topic zit

Vraagje. Volgens mij en de website van HTC draait de HTC 4350 Windows Mobile 5. Ik kort dit af naar WM5. In dit topic zie ik overal terug komen dat er een update is die de naam "WM6" draagt......

Betekend dit dan dat er Windows Mobile 6 op word gezet...?

Als ik helemaal in het verkeerde topic zit dan hoor ik het graag.

Pic van mij HTC 4350

Afbeeldingslocatie: http://www.htc.com/product/PRODUCTS_IMAGES/p4350_141x228.jpg

link naar specs
http://www.htc.com/product/03-product_p4350.htm
Van HTC site
Operating System
Microsoft® Windows Mobile® 5.0 Pocket PC Phone Edition

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:01:

Zeer goede en gebruiksvriendelijke contact lijst. Het komt dacht ik ook in Black X, de nieuwe rom van jasjamming. Er is nog wat werk die kan gedaan worden om het te verbeteren, maar ik ben onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Decon Frost schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:22:
Mijn HTC 4350 gaat vandaag of morgen binnen komen. Als ik het goed begrijp is dit de zelfde als de Hermes, dus het lijkt mij dat ik in het juiste topic zit

Vraagje. Volgens mij en de website van HTC draait de HTC 4350 Windows Mobile 5. Ik kort dit af naar WM5. In dit topic zie ik overal terug komen dat er een update is die de naam "WM6" draagt......

Betekend dit dan dat er Windows Mobile 6 op word gezet...?

Als ik helemaal in het verkeerde topic zit dan hoor ik het graag.

Pic van mij HTC 4350

[afbeelding]

link naar specs
http://www.htc.com/product/03-product_p4350.htm

[...]
Helaas, je zit verkeerd.. De P4350 is absoluut niet gelijk aan de TyTN.Als eerste verschil heeft de P4350 een 200Mhz Omap850 processor, en de TyTN een 400Mhz Samsung processor..

De P4350 staat ook niet op het lijstje met PDA's waarvoor een Windows Mobile 6 (WM6) update voor zal verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:34:
[...]

Zeer goede en gebruiksvriendelijke contact lijst. Het komt dacht ik ook in Black X, de nieuwe rom van jasjamming. Er is nog wat werk die kan gedaan worden om het te verbeteren, maar ik ben onder de indruk.
Ik vond het al een mooie toevoeging op de Black Roms. Maar ik weet nog steeds niet hoe ik contacts kan toevoegen etc via die tool. Ik wist trouwens niet dat JJ toch aan een nieuwe Black versie aan het werken is. Ik dacht dat Satin de laatste was...

Ik ben zelf nl. toch maar weer (zucht) overgestapt naar de laatste Schaps ROM. Die is ondertussen helemaal in Black/Touch stijl te modden. Verder vind ik het namelijk nog steeds een erg prettige ROM. Black Satin gaf me toch wat problemen de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Deddiekoel schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:02:
[...]

Ik vond het al een mooie toevoeging op de Black Roms. Maar ik weet nog steeds niet hoe ik contacts kan toevoegen etc via die tool. Ik wist trouwens niet dat JJ toch aan een nieuwe Black versie aan het werken is. Ik dacht dat Satin de laatste was...

Ik ben zelf nl. toch maar weer (zucht) overgestapt naar de laatste Schaps ROM. Die is ondertussen helemaal in Black/Touch stijl te modden. Verder vind ik het namelijk nog steeds een erg prettige ROM. Black Satin gaf me toch wat problemen de laatste tijd.
Wat ik mij afvraag, zou dit ook werken op een MDA Vario.. (Geen MDA Vario II).?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Deddiekoel schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:02:
[...]

Je kan wel een contact wijzigen..al zit dat misschien beetje verstopt, als je een contact geselecteerd hebt. moet je op z'n afbeelding (of het standaard plaatje) klikken. Dan opend er zich een nieuw menu;)

Daar zie je overigens ook de optie om een nieuwe toe te voegen..

Wat ook kan, is helemaal naar beneden scrollen in je lijst. Daar zie je de optie <New Contact>

Verder draai ik ook weer de laatste versie van Schaps..Vind die zeer stoer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Black Satin draait prima, heb hem met radio 1.43.

Kan nu veel langer met de batterij doen dan met Majik want dan haalde ik de avond meestal niet, hij was altijd bijna leeg, rond de 20 a 40% en dan gaat het hard.

Misschien ga ik nog naar 1.47, weet niet of die nog veel verschil zal uitmaken.

Weet wel dat Black Satin prima bevalt, en ik nog geen problemen heb meegemaakt op één puntje na: Ik haal hem een keer uit me broekzak en toen moest ik me pincode opnieuw invoeren om te unlocken terwijl ik dit nooit heb ingesteld of eerder heb meegemaakt.

Black x ? heb ik iets gemist...is dat de nieuwe dan...iemand link, want wmblack.info staat nog Satin.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De link naar het forum van Black X Beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

o Beta :)
neeeeehhh hou t op Satin :) maar toch bedankt.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Schaps is nu ook in het nederlands!!!

Vind het toch 1000x zo goed als de officiele HTC roms..waar helemaal niks mee wordt geleverd..

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=321332

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als complete noob, weet iemand een plek waar het hele verhaal over radio's en roms etc. wordt uitgelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:20:
Als complete noob, weet iemand een plek waar het hele verhaal over radio's en roms etc. wordt uitgelegd?
XDA-Developers wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je, maar aan de header van http://wiki.xda-developer...ermes_UpgradeForBeginners te zien, ga ik het eerst maar eens proberen met de officiele HTC versie.

Nog een vraagje van wat meer simpele orde: kennelijk verdwijnt alle data uit je telefoon. Is het wel zo dat ik mijn agenda en contacten behoud door activesync ism outlook, of is echt alles kwijt?

En zijn er nog additionele handelingen nodig voordat ik mn vario II naar de officiele htc versie kan upgraden, iets van hard spl ofoz(geen idee wat het is hoor), of kan ik gewoon de ruu starten en het beestje zijn werk laten doen?

thnx

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:43:
Dank je, maar aan de header van http://wiki.xda-developer...ermes_UpgradeForBeginners te zien, ga ik het eerst maar eens proberen met de officiele HTC versie.

Nog een vraagje van wat meer simpele orde: kennelijk verdwijnt alle data uit je telefoon. Is het wel zo dat ik mijn agenda en contacten behoud door activesync ism outlook, of is echt alles kwijt?

En zijn er nog additionele handelingen nodig voordat ik mn vario II naar de officiele htc versie kan upgraden, iets van hard spl ofoz(geen idee wat het is hoor), of kan ik gewoon de ruu starten en het beestje zijn werk laten doen?

thnx
Ik raad je aan de Wiki goed door te lezen voor je begint, probeer de upgrade guide van mrvanx. Als bovenstaande vragen dan nog niet beantwoordt zijn, gewoon niet aan een upgrade beginnen en op de officiele update wachten.
De upgrade guide vind je via google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
TripleQ schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:35:
Schaps is nu ook in het nederlands!!!

Vind het toch 1000x zo goed als de officiele HTC roms..waar helemaal niks mee wordt geleverd..

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=321332
Ik heb hem geïnstaleerd, maar ben nog niet overtuigd, denk dat het een beetje 'overkill' is. Hij is bij mij in ieder geval al een aantal keer vastgelopen. Ga maar weer terug naar mn oude Dopod, of een lite versie van de schaps rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:12:
[...]

Ik raad je aan de Wiki goed door te lezen voor je begint, probeer de upgrade guide van mrvanx. Als bovenstaande vragen dan nog niet beantwoordt zijn, gewoon niet aan een upgrade beginnen en op de officiele update wachten.
De upgrade guide vind je via google.
Op het moment (stap 4) dat ik mijn radio ga updaten, en op autodetect klik, geeft de PC aan "Error. Unknown version. You should use SPLL", heb wel net hard SPL geinstalleerd. Weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castilio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 07:56
Op het moment (stap 4) dat ik mijn radio ga updaten, en op autodetect klik, geeft de PC aan "Error. Unknown version. You should use SPLL", heb wel net hard SPL geinstalleerd. Weet iemand raad?
Had ik ook zie hieronder (post uit vorige Tytn topic)

quote:
artworx schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:42:

ik heb een mda vario 2 van t-mobile, en ben gister bezig geweest met flashen
ik heb SPL version 2.10.olipro erop gekregen, maar bij upgraden van radiorom krijg ik telkens een error dat hij via autodetect niet me telefoon kan vinden.. kan ik "spl-2.02/2.10 new bootloader" kiezen en dan verdergaan voordat ik dadelijk me foon in de asbak kan gooien???

quote:
van mij

Ja dat kan. Heb ik ook gedaan, bij mij kon hij ook niet autodetecten (komt denk ik omdat ik nog de originele van t-mobile had??). Heb er toen wat info overgezcht op XDA en las dat je dan idd "spl-2.02/2.10 new bootloader" moest kiezen en "is it Hard-SSPL?" aanvinken. Toen ging het perfect bij mij.

Zelfde heb ik gedaan toen ik de Rom ging flashen, kon hij hem namelijk weer niet autodetecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:26
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:01:
Nog een vraagje.
ik heb nu ook die rom van Schap's op mijn tytn staan, en nu wilde ik mijn BT gps verbinden zodat ik hem kan gebruiken voor TomTom 6. maar hij wilt van geen com0 com3 com7 aanmaken zodat TT6 hem kan zien. De andere com-poorten wilt hij wel maken. Hij geeft als fout: Compoort kon niet worden gemaakt. Controleer de instellingen en probeer het opnieuw. Wat heb ik dan fout ingesteld?

groetjes
Crap, heb ook bovenstaand probleem. Wilde een compoort aanmaken met m'n gpsontvanger zodat TT6 gaat werken. Ik krijg echter de volgende melding:
The COM port could not be created. Please check your settings and try again.
In de help staat dat de compoort die je dan probeert te maken al in gebruik is...?
Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Zou hem vanmiddag rond 16.00 willen gebruiken. Hoop dat het lukt.
Ter info, draai Black Majik van 15-5-07 verder geen rare aanpassingen en naar mijn weten ook geen programma's die compoorten gebruiken.

Edit: Opgelost! Heb de andere compoorten 1 voor 1 geprobeerd. Compoort aanmaken en kijken of die in TomTom te kiezen is en werkt. Com 4 werkte voor mij. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Niek_ op 09-08-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Castilio schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:30:
[...]

Had ik ook zie hieronder (post uit vorige Tytn topic)

quote:
artworx schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:42:

ik heb een mda vario 2 van t-mobile, en ben gister bezig geweest met flashen
ik heb SPL version 2.10.olipro erop gekregen, maar bij upgraden van radiorom krijg ik telkens een error dat hij via autodetect niet me telefoon kan vinden.. kan ik "spl-2.02/2.10 new bootloader" kiezen en dan verdergaan voordat ik dadelijk me foon in de asbak kan gooien???

quote:
van mij

Ja dat kan. Heb ik ook gedaan, bij mij kon hij ook niet autodetecten (komt denk ik omdat ik nog de originele van t-mobile had??). Heb er toen wat info overgezcht op XDA en las dat je dan idd "spl-2.02/2.10 new bootloader" moest kiezen en "is it Hard-SSPL?" aanvinken. Toen ging het perfect bij mij.

Zelfde heb ik gedaan toen ik de Rom ging flashen, kon hij hem namelijk weer niet autodetecten
Heb net mijn MMS / Internet gegevens proberen over te schrijven en daarbij deze vergeleken met die zoals van Tmobile in de startpost. Bij internet staat er bij mij echter gebruikersnaam noch wachtwoord ingevuld. Bij MMS is de gebruikersnaam wél gewoon 'tmobilemms', maar het wachtwoord is veel langer dan "tmobilemms", maar kan het wachtwoord niet overnemen vanwege sterretjes. Instellingen lijken dus heel anders, en niet te noteren...

Enne, krjig ik na het flashen nu wel mijn contactpersonen/agenda terug via outlook op de pc?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:07
Ff een stom vraagje tussen door, maar die Schaps rom werkt die ook op me oude vario 1? Die heb ik ook nog liggen?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheGeneral schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:01:
Ff een stom vraagje tussen door, maar die Schaps rom werkt die ook op me oude vario 1? Die heb ik ook nog liggen?
nee
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.