Intro
Zo, na al dat Bloomingdale geweld kan ik natuurlijk niet ontbreken.
Volgens mij (gezien de foto's en reacties) had iedereen het wel naar z'n zin.... iedereen behalve ik. Ik had koorts, keelpijn, een te erge koppijn en voelde me zwak. Jaja, ik had griep. Ik had eigenlijk ook thuis moeten blijven, maar dit was helaas niet iets waarvoor ik me ziek kon melden.
Alcohol, drugs, je vriendin, allemaal dingen die NIET samengaan als je serieus moet werken op een feestje (ongeschreven regels), maar ziek zijn hoort daar ook bij want G%@verdom&^ wat kon ik niet schieten gisteren. Geen excuus, want ik kon echt niets. Hoe dan ook, toch maar even wat plaatjes, maar eerst de GoT-historie van Bloomingdale
GoT op Bloomingdale
Bloomingdale is DE grootste strandtent van Nederland, onderdeel van ID&T (niet helemaal) en een bekende locatie in "de scene". Aangezien ik nauw betrokken ben geweest bij de aankleding, opbouw en organisatie werd mij begin deze zomer gevraagd om ook de fotografie tot mij te nemen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik als nerd *kuch* kon het natuurlijk niet laten om enkele GoT'ers te betrekken bij de geweldige zondagse feestjes van Bloomingdale, dus deze zomer heb ik vele van jullie gezien en/of uitgenodigd; CRiSiS, Floris, hos, Henk, GsJosh, momania, Dodge (heel vaak), Zoefff, DaannO etc etc (vergeet er vast een paar). Altijd gezellig, of je nou met een Nikon, Fuji of Pentax-camera shoot, het maakte niet uit (ja ja!). Wel veel onbekende mensen van GoT die kwamen zeuren om gastenlijstplekken, maar die werden keurig selectief genegeerd. Nee, ik noem geen namen.
Hoe dan ook, het was een leuke GoTse zomer!
Werkloze Gerard?
Gisteren kreeg ik vaak de vraag wat ik dan nu ging doen aangezien Bloomgindale op dit moment (letterlijk, op dit moment van schrijven) wordt afgebroken. Mensen maakte zich zowaar zorgen over mijn inkomen ofzo

De feestjes van Bloomingdale waren bijna altijd op zondag. Zoals jullie weten zijn de meeste feestjes op vrijdag en zaterdag dus wat betreft partyfotografie blijf ik vrolijk doorgaan. Die ene vaste dag minder boeit dus niet. En trouwens, voor Bloomingdale had ik ook zat werk, maar goed. Blijkbaar ben ik "bekend" geworden als DE GoT-fotograaf van Bloomingdale en vergeten de meeste dat ik meer doe dan dat

Anyway, de komende maanden tot aan de zomer zal ik me verder richten op meer artiestenwerk (presskits), modellen (ja ja, ik ga weer meer studiowerk doen) en de overige feestjes die voorbijkomen.
SHUT UP! We willen foto's zien!
Ja sorry, zit zwaar aan de Ibuprofen nu, dus ben wat suf en langdradig

Gisteren dus op stap met momania (hielp mij/Bloomingdale), Floris (schoot voor zichzelf), Dodge (schoot ook voor mij/zichzelf), Henk (schoot voor een of andere partysite

) en GsJosh (schoot foto's VAN mij voor aan z'n muur). Ohja, kutfoto's dus. Geertje niet echt helder. Gepruts met Lightroom. <vul hier excuus in voor slechte foto's>
#01 - Slotfeest Bloomingdale 2007. Extra tenten. Plaats voor 5000 man.
#02 - Lieve dames (personeel)
#03 - Emotie tijdens optreden! Norman Soares.
#04 - Echte mannen drinken Fristi!
#05 - DJ
dwerg Roog
#06 - Fuck al die andere strandtenten: Bloomingdale is de grootste!
#07 - Dodge met lipstick over z'n hele wang.... Sletje!
#08 - Kon het niet laten
#09 - Tiesto ofzo
#10 - Danseresje van [reclame] Jewels Agency [/reclame]
#11 - Thijs. Tiesto, whatever.
#12 - Tiesto vs. Lightroom
#13 - Lasertjes
#14 - Voor het personeel was het ook de laatste werkdag.. dus.. ZUIPUH!
#15 - Dat zei ik, echte mannen drinken Fristi!
#16 - momania aan de rose (volgens Floris zijn er door GoT 12 flessen gedronken)
#17 - "The Dodge-GH-look" (c) 2007 DocGonzo.com & GerardHenninger.net
#18 - Zelfde idee maar dan met Henk
#19 - En dan nog een keer met momania
#20 - GoT-powerrrrrrrrr. Nerds!
#21 - MC Stretch die me wilde filmen
#22 - Don Diablo was er ook nog (andere zaal)
#23 - M'n schatje van zomer-2007
#24 - Andere schatje van zomer-2007
#25 - Suck it baby! Suck it!
#26 - Chuckie
#27 - Goedkoop en simpel silhouette
#28 - Backstage bij Chuckie
Einde
Zo, dat was het weer wat Bloomingdale betreft (van mijn kant). Maar dit is voorlopig ook het einde wat betreft GoT; ik zal hier niet meer zoveel posten. Sterker nog, zal ook niet meer inloggen. Heel misschien als ik jullie mis, maar ik ga proberen wat meer tijd en energie te steken in andere dingen. Dus... vaarwel
Dank
Bij deze wilde ik iedere GoT'er bedanken die ik heb gezien op Bloomingdale. Het was iedere keer weer leuk nieuwe gezichten te zien en het was nog leuker de dag erna de foto's hier in dit topic te zien

Met een speciaal bedankje richting Dodge voor de gezellige Burger-King ervaringen, backup en heerlijke wiet lucht in m'n kleding
Toedels!