Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
[x] eens
ps gerard als er nog een keer een leuk feesie is laat het dan even weten ja.
oei vind ik daar nog een hos foto op een site gemaakt door een welbekende fotograaf alhier

the 2 most handsome photographers from mysteryland

jeetje wat rustig hier.
ps misschien een tip voor de strandfotografen om de dames te ondersteunen voor het insturen van een goeie foto voor deze wedstrijd http://smys.sloggi.com/?action=charts
daar moet toch iets mee te doen zijn lijkt me

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 07:49 ]

[ Voor 3% gewijzigd door Chiron op 01-09-2007 14:36 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Weer een mooie gelegenheid om de meest verschrikkelijk foto's te maken
Hakkuh!
_______
's Werelds minst indrukwekkende laser
_______
Het geluid stond vol open
_______
Chosen Few geniet van de danseressen en Buzz Fuzz draait liever een plaatje
_______
Een rolstoel is geen beperking om fun te hebben
_______
Tja...
[ Voor 4% gewijzigd door pvdplanet op 02-09-2007 02:14 ]
Verwijderd
alleen vanmiddag met mijn canon 350d weer eens bezig geweest. was wel weer even wennen hoor zo'n klein cameratje
had zowaar geen toegang kunnen regelen en wist ook niet of ze moeilijk zouden gaan doen als ik daar met mijn s5 aan zou komen. achteraf niet dus.
maar ach hier alvast 1 fototje om in de stemming te komen

(en yep ik baalde dat ik nu mijn S5 niet bij de hand had

Ik denk dat de 350D bijzonder weinig uit de tas meer gaat komen
[ Voor 59% gewijzigd door Timo op 02-09-2007 01:40 ]
MC Lady Bee

Wat publiek

Lucien Foort

Qua planning is dit voorlopig de laatste keer dat ik iets dergelijks moet fotograferen, maar misschien dat er nog andere dingen opduiken voor Pasen. Rest van het weekend moet in het concert topic, aangezien dat band optredens waren

Ter vergelijking een pic van mijn zwager met zijn D80:

Verwijderd
kijk dit is pas een camera

zou die nog te redden zijn ?

pete en kate waren er ook

oei die zal wel heel belangrijk zijn

en nog eentje die voor mij gemaakt is (stage was echt helemaal leeggehouden)

Verwijderd
nou hier dan nog wat van de kring nu weer met de S5
thema was barbapappa en dat was een leuk moment voor double exposures

de schuldige achter al het geschmink

en de rest
http://thehospages.com/pi...09-01-cirque_excentrique/
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 22:50 ]
1

2

3

4

5

Hos wat een gaaf feestje lijkt me dat. Kan de double exposures zeker waarderen
[ Voor 30% gewijzigd door Timo op 02-09-2007 21:44 ]
Verwijderd
en het zijn echt lekker maffe feesies die job organiseert

en 1 en 4 zijn wel mooi gelukt met dat groen zo bij je
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 22:11 ]
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Floor-is op 03-09-2007 11:32 ]
Moet nog foto's van gister uitzoeken, maar zit volgens mij niet veel bijzonders tussen dit keer.

1 Beetje donker en ook de DJ had er wel op gemogen.

2 Nog steeds donker en weer die DJ

3 Zwarte mensen met een petje op, erg moeilijk vond ikzelf.

4 DJ #2, weer erg donker

5 Proberen te flitsen tegen een rookpluim. Had dat hier gelezen en gelijk uitgeprobeerd.

6 Leuk idee, maar een stap naar rechts zou mooi geweest zijn

7 Dj's in actie, met strobo ter hoogte van de platentas

Dit zijn naar mijn menig de beste die uit de camera zijn komen rollen, geschoten met een D70 en verders geen nabewerking gedaan. Ik ben er ondertussen al achter dat een externe flitser geen miskoop is. Ook het camera display mag wel wat minder, van veel foto's was ik ervan overtuigd dat ze redelijk belicht waren, maar bij thuiskomst was dat toch iets anders
Verwijderd
Belachelijk vette foto's die laatste serie van je. Het licht in die tent zat volgens mij ook wel goed.
@fooker, lekkere shoot. 3 vind ik toch het minste, maar dat komt misschien omdat het zo leeg oogt voor de dj.
ik ken dat "probleem" schermpje op -2 helpt wel ietsjadjong schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:36:
Ook het camera display mag wel wat minder, van veel foto's was ik ervan overtuigd dat ze redelijk belicht waren, maar bij thuiskomst was dat toch iets anders
hier een D70s icm SB-600 voor partyfotografie, werkt goed, maar het heeft toch meerdere maanden geduurd eer ik durfde zeggen dat ik het begon te kunnen... (hoewel ik natuurlijk door de grond zak van schaamte als ik mijn foto's vergelijk met die van hos/gerard/...)
met iso400 red je het trouwens niet, zeker zonder flits... alleen spijtig dat de ruisonderdrukking bij die cam echt brak is, vanaf iso800 is het echt erg al vind ik
ook niet bang zijn om te experimenteren met (zeer) lange sluitertijden, kan soms leuke effecten geven
ik probeer maar wat te zeggen... kheb zelf ook nog veel te leren
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Verwijderd
thanksVerwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 00:24:
@hos2,
Belachelijk vette foto's die laatste serie van je. Het licht in die tent zat volgens mij ook wel goed.
was ideale situatie voor mijn manier van fotograferen. en daarbij zijn die feesies ook gewoon supergaaf

Verwijderd
Ik herken zelfs twee mensen op je laatste foto, zie ik zojuist! De kring, waar ergens is dat?Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 23:24:
[...]
thanksen yep het licht was perfect veel naar het plafond gericht en relatief weinig op de mensen. veel beter dan de nacht ervoor waarbij de muren en plafond zwart waren en de spots allemaal naar beneden stonden gericht.
was ideale situatie voor mijn manier van fotograferen. en daarbij zijn die feesies ook gewoon supergaaf![]()
![]()
![]()
![]()
Sta er ook elke keer van te kijken hoeveel jij van zulk soort feestjes fotografeert.
Maar jij deed doet dit toch op eigen initiatief? Niet via een opdrachtgever?
Verwijderd
yep doe ik allemaal op eigen initiatief. ik ga gewoon naar de feesies toe die ik leuk vind om naar toe te gaan. dat zijn vooral underground feesies en sinds een tijdje ook de kring feesies. van het 1 komt het ander en leer je ook weer andere mensen kennen en kom je ook weer op andere feesies terecht.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 00:49:
[...]
Ik herken zelfs twee mensen op je laatste foto, zie ik zojuist! De kring, waar ergens is dat?
Sta er ook elke keer van te kijken hoeveel jij van zulk soort feestjes fotografeert.![]()
Maar jij deed doet dit toch op eigen initiatief? Niet via een opdrachtgever?
ik zie er weinig in om in opdracht en betaald te schieten op feesies waarbij ongeveer iedereen belangeloos aan meewerkt. Vooral op de underground feesies werkt iedereen belangeloos mee om een leuk feesie te bouwen.
en op dit soort feesies is ook niet echt budget om een professionele fotograaf in te huren en dito naar gelang te betalen. en voor een paar tientjes wat een realistischer bedrag is op dit soort feesies doe ik liever gewoon zelf waar ik zin in heb en laat ik me niet vastleggen. en de kring zit op het leidseplein boven palladium is een onopvallende kunstenaarssocieteit. en de kring feesies van WHIP zoals deze zijn gewoon helemaal te gek

grappig , ken je die 2 meiden in de stoel ? moet je anders volgende keer met ze mee gaan
ik hou gewoon van uitgaan naar plekken waarbij er nog gewoon lekker ongecompliceerd en zonder commerciele achtergronden een leuk feesie in elkaar gezet kan worden. (en af en toe ter afwisseling naar zoiets als mysterland en meubelstukken
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 08:19 ]
http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl
Verwijderd
bij mysteryland kon ik als fotograaf zijnde voor allisone naar binnenLittleWan schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:21:
hos, raak jij dan zomaar overal binnen met je camera? Op je vage feesjes zal dat wel geen probleem zijn, maar hoe doe je dat dan op de grotere events?

bij meubelstukken had ik wel een verzoek ingediend maar niks vernomen.

wou toen ook niet echt erop wagen om mijn dure spullen daar mee voor niks naar toe te zeulen dus toen mijn 350d meegenomen. achteraf maar goed ook geweest want sommige plekken was geen doorkomen aan en heb ik daardoor in ieder geval nog fotos alwaar ik geen andere prof fotograaf heb waargenomen
laatste keer dat er moeilijk werd gedaan over mijn camera was bij mysteryland 2004 toen ik een nikon d70 had. maar uiteindelijk toch mee naar binnen gekomen als bezoeker.
merk dat organisaties, lokaties en evenementen veel minder moeilijk doen over cameras dan zo'n 10 20 jaar geleden. een tijdje geleden dacht ook een bekende van me dat ik door mijn connecties mijn camera paradiso had binnengekregen voor OHAF terwijl ik gewoon via de voordeur naar binnen ben gekomen

Verwijderd
#01 - Jolien - The Pole, Bikini Dance Night

#02 - Tina - The Pole, Bikini Dance Night

#03 - Jolien & Tina - The Pole, Bikini Dance Night

#04 - Overzichtje - The Pole, Jump "Back to School"

#05 - The Rebel - The Pole, Jump "Back to School"

#06 - Koppeltje - The Pole, Jump "Back to School"

#07 - Fluo Gagdets - Tropicana, Groovity "Fluo Edition"

#08 - Overzichtje 1 - Tropicana, Groovity "Fluo Edition"

#09 - One Love - Tropicana, Groovity "Fluo Edition"

#10 - Dj F.R.A.N.K. - Tropicana, Groovity "Fluo Edition"

#11 - Zusjes? - Tropicana, Groovity "Fluo Edition"

#12 - Overzichtje 2 - Tropicana, Groovity "Fluo Edition"

#13 - Tja

Zaterdag weekje naar Tunesië...

Bij de foto's van de tie euh dames kan ik de schuine hoek wel waarderen
[ Voor 79% gewijzigd door Timo op 05-09-2007 18:30 ]
Verwijderd
Ik heb "Rechte" overzichtjes ook hoor, maar vind de schuine persoonlijk leukerfooker schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:28:
[...]
Bij de foto's van de tie euh dames kan ik de schuine hoek wel waarderenMaar ik vind het toch wat minder bij je overzichtjes?
Zou dat nou lekker zitten zo'n hele avond?Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:23:
#01 - Jolien - The Pole, Bikini Dance Night
[afbeelding]
P R N D
Verwijderd
on en sonica festival in italie nog vergeten. daar kreeg ik persacreditatie 2 jaar geleden en dit jaar door gewoon te vertellen wat ik doe en natuurlijk wat fotos te laten zien van boomfestival die ik het jaar ervoor had gemaaktLittleWan schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:21:
hos, raak jij dan zomaar overal binnen met je camera? Op je vage feesjes zal dat wel geen probleem zijn, maar hoe doe je dat dan op de grotere events?
vorig weekend tropical poolparty 2 tenten met verschillende muziekgenres, groot middenplein met 2 jacuzzi's @ 40° en zwembad en daarrond stoelen en tafeltjes om wat te chillen met er vlakbij een open tent met cocktailbar. Lekker feestje, alleen spijtig dat het vrij frisjes was waardoor het zwembad en de jacuzzi's niet echt druk gebruikt werden...
1. Vrijgezellenfeestje, opdracht voor de bijna-getrouwde: knip 40 bh-bandjes door

2. enkele dames die hun fuif kwamen adverteren

3. DJ in de main tent

4. peopleshotje

5. groepje dat buiten rondliep

6. 3 mensen die het totaal niet doorhadden dat ze op de foto staan

7. toch nog enkelen die zich in de jacuzzi waagden

8. zij wouden natuurlijk niet onderdoen

9. nog wat feestgangers

10. DJ in de kleinere tent

11. Tuurlijk mogen jullie op de foto

Nou, tip de zattevrienden eens zou ik zeggen. Denk dat ze na de flop van SpringBreak 2 wel op wat nieuwe input zitten te wachtenVerwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:22:
Lachen die poolparty Freddy.
Moeten ze in Antwerpen ook maar eens houden.
P R N D
Verwijderd
That's the one I wanted to show: http://www.pbase.com/digitalfrog/image/85111994
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Het werkt komt de laatste tijd in vlagen tegelijkertijd of blijft weg. Dit weekend weer eens 2 klussen, morgen festival The City Is Ours en zondag een strandfeestje in Bloemendaal. Vanavond iig zelf nog ff op stap
Verwijderd
Allebei die meiden ken ik van gezicht, maar 1tje gewoon ook persoonlijk. Maar niet echt contact meer mee. Alleen al komen we elkaar tegen bijvoorbeeld op feestjes.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 07:56:
[...]
grappig , ken je die 2 meiden in de stoel ? moet je anders volgende keer met ze mee gaan
ik hou gewoon van uitgaan naar plekken waarbij er nog gewoon lekker ongecompliceerd en zonder commerciele achtergronden een leuk feesie in elkaar gezet kan worden. (en af en toe ter afwisseling naar zoiets als mysterland en meubelstukken)
Maar misschien moet ik idd een keertje mee kijken op zo'n feestje
Thx voor de uitleg, weet ik ook een beetje hoe dat zit bij jou
En ik kan me goed inbeelden dat er op zulke feestjes meestal niet echt een budget is voor fotografen.
#Sneak1

Zo, en nu slapen

Verwijderd
deze zijn van vannacht dancemission, feestje hier in de buurt
effe 2 dametjes

eens een deftige laser op een fuif

effe de nieuw 50 mm testen

sfeer

laser

en nog eens laser

Verwijderd
Verwijderd
Komende van 'n 350D is het nog wel even wennen, moet ik zeggen.
Bijkomend "probleempje" is ook nog dat LightRoom nog niet overweg kan met de .CR2's van de 40D, dus ik doe eerst een export naar 16-bit TIFF vanuit Canon DPP.
Picsssss :
#01: Slices crewmembers zijn liev!

#02: Meiden 01.

#03: Meiden 02.

#04: Overzichtje en ISO 3200 testje

#05: Available Light en ISO 3200 testje

#06: Cheecky, cheecky

#07: Mooie dame

#08: DJ Shotje

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Dames waren er ook

Groeten uit de euh.. Rimboe?

Mascotte!

Gekke hoeden hoorde er ook bij natuurlijk

[ Voor 4% gewijzigd door Timo op 09-09-2007 22:58 ]
Verwijderd
en yep fooker dit komt wel heel dicht in de buurt van een what is happening here feesie

(alleen het schminken is een beetje grof gedaan aldaar
Met wat voor camera heb je deze foto's gemaakt?Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:06:
ja eerste keer dak hier fotokes zet
deze zijn van vannacht dancemission, feestje hier in de buurt
effe 2 dametjes
[afbeelding]
eens een deftige laser op een fuif
[afbeelding]
effe de nieuw 50 mm testen
[afbeelding]
sfeer
[afbeelding]
laser
[afbeelding]
en nog eens laser
[afbeelding]
Die van de 50mm testen vind ik veeel te donker bijvoorbeeld. Die van de lasers zijn of met een hele hoge iso genomen of je hebt de camera bewogen. Verder is die 2e laser niet echt spannend doordat hij achter die kolommen gaat en je verder alleen maar donker ziet.
Je "sfeer"-foto is redelijk kapot geflitst naar mijn idee.
Klinkt misschien een beetje hard, maar als je al over 50mm praat en dergelijke dan moet er toch echt wel iets beters uit te halen zijn
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Verwijderd
nikon D200 trouwens gebruiktPaxlie schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:21:
[...]
Met wat voor camera heb je deze foto's gemaakt?
Die van de 50mm testen vind ik veeel te donker bijvoorbeeld. Die van de lasers zijn of met een hele hoge iso genomen of je hebt de camera bewogen. Verder is die 2e laser niet echt spannend doordat hij achter die kolommen gaat en je verder alleen maar donker ziet.
Je "sfeer"-foto is redelijk kapot geflitst naar mijn idee.
Klinkt misschien een beetje hard, maar als je al over 50mm praat en dergelijke dan moet er toch echt wel iets beters uit te halen zijn
was de eerste keer dat ik 50 mm gebruikte, is allemaal nog beetje wennen
hoop er beter mee te worden allesinds. iso is niet boven de 800 geweest
foto's zijn idd beetje donker, maar weet niet meer exact welke ik met de 50 mm en welke met de kitlens genomen zijn, die close up van booth allesinds met 50 mm.
over de sfeerfoto geef ik je volkomen gelijk
Jullie site werkt niet al te goed? Zo gauw ik een fotoreeks/forum wil lezen is er wel een phpBB of mysql errorVerwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:53:
[...]
nikon D200 trouwens gebruikt
was de eerste keer dat ik 50 mm gebruikte, is allemaal nog beetje wennen
hoop er beter mee te worden allesinds. iso is niet boven de 800 geweest
foto's zijn idd beetje donker, maar weet niet meer exact welke ik met de 50 mm en welke met de kitlens genomen zijn, die close up van booth allesinds met 50 mm.
over de sfeerfoto geef ik je volkomen gelijkheb nog veel te leren maar, laser en zo zag er hier niet zo donker uit, kan aan mijn monitor liggen dat

Mja.. Tenzij het er echt ECHT ECHT donker is, moet je met /1.8 toch wel wat licht kunnen vangen
[ Voor 4% gewijzigd door Arrigi op 10-09-2007 20:21 ]
Verwijderd
site heeft momenteel te leiden onder zin populariteitArrigi schreef op maandag 10 september 2007 @ 20:20:
[...]
Jullie site werkt niet al te goed? Zo gauw ik een fotoreeks/forum wil lezen is er wel een phpBB of mysql error
Mja.. Tenzij het er echt ECHT ECHT donker is, moet je met /1.8 toch wel wat licht kunnen vangen. 1/20 is nog vrij kort. Mix er nog een zacht flitsje bij en tis alweer een stuk beter belicht
volgend weekend eens proberen met zacht inflitsen
wordt sinds gisteren nogal platgetrokken... teveel foto's genomen dit weekend (ze vroegen 4 fotografen, ze kregen er 4Arrigi schreef op maandag 10 september 2007 @ 20:20:
[...]
Jullie site werkt niet al te goed? Zo gauw ik een fotoreeks/forum wil lezen is er wel een phpBB of mysql error
ook een greep uit mijn foto's van zaterdag, zelfde fuif als kurt......
Ook heel even kurt zn 50mm 1.8 opgedraaid, maar ik kon er totaal niet aan wennen, ik werk veel liever met breedhoek en deze is dat verre van natuurlijk...
1. focus gone bananas hier

2. laser

3. DJ Wout

Dan toch maar verder met mn 18-70...
4. laser

5. cola uitgieten

6. koppeltje

7. overzichtje (niet geflitst, kreeg wat hulp van de strobo's

8. Celine, flugelmeisje van dienst

9.confetti! (aleja, grote snippers

10. Plaatje

comments zijn welkom (vooral negatieve, daar leer je meer uit
#2 zou hier voor wat contrast zorgen(kan best achteraf)..verder niet echt een spannende foto
#3 zie ik daar nou een dj staan? (foto is erg donker)
#4 vind ik wel vet
#5 die foto zou ik (zacht) inflitsen
#6 vette foto maar stapje naar voren kan geen kwaad
#7 netjes! (alleen volgende keer zo'n foto maken op het hoogtepunt van de plaat, nu staat iedereen er saai bij)
#8 wel leuk qua foto (laat d'r de volgende keer wel ff lachen ofzo
#9 dat confitti is kut fotograferen vind ik, zou proberen wat contrast toe te voegen in je nabewerking
geen topfoto's en mis wat contrast in al je foto's. 't is wat grijzig ondanks dat je best wat licht had zo te zien.
(opbouwend bedoelt)
Verwijderd
@pvdplanet:
@dodge: succes met de cam..
@fooker: apart feestje.. vind die laatste foto leuk.. is weer eens wat anders als een gewoon gezicht.
@ppFreddy: 4 vind ik een mooie foto.. de rest doet me eigenlijk niet zoveel, en ook hier waarom zoveel ruimte om een foto van een persoon?
Ga zo zelf nog wat foto's uitzoeken van dit weekend en eens kijken wat jullie daar dan van vinden

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 18:32 ]
Te donker, te weinig beeldvullend, te weinig omgevingslicht.
Bericht hierboven
Verwijderd

Verwijderd
lekker blijven oefenen.. wat zoiezo zal moeten..
andere keuzes maken uit de foto's..
complete serie staat hier
Ga er zelf nog eens doorheen bladeren..
Verwijderd
jeetje kan je die thumbnails nog kleiner makenVerwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:55:
Dan zijn er eigenlijk 2 mogelijkheden..
lekker blijven oefenen.. wat zoiezo zal moeten..
andere keuzes maken uit de foto's..
complete serie staat hier
Ga er zelf nog eens doorheen bladeren..

dat red bull blikje vind ik wel leuk
en yep portretjes hebben iets te weinig achtergrond licht nog om te overtuigen
Verwijderd
Maar volgende keer dus proberen meer licht te vangen..
Verwijderd

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 11:07 ]
Lekker feesje was het !
De pic's staan al op m'n site, voor de mensen die een preview willen of niet kunnen wachten
http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl
Verwijderd
als ik bv foto 5 zie dan heb ik eerder het idee dat ze al een dagje in het mortuarium lagen voordat ze nog besloten om te gaan feestenVerwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:25:
Wat bedoel je met vrij vlak, grauwig? Ik ben hier om bij te leren hé...
het is vrij grijs allemaal. denk dat je iets te zacht flitst.
verder kan je het natuurlijk ook verbeteren door wat nabewerking dmv contrast verhogen (niet teveel anders wordt het ook weer eng
Voor mijn gevoel moet ik bij iedere foto mijn monitor draaien. Een truukje is leuk, maar doe het niet constantVerwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:07:
Hier enkele foto's van mijn weekend...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
voor sommige mensen kan dat een soort van stijl zijnPaxlie schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:06:
[...]
Voor mijn gevoel moet ik bij iedere foto mijn monitor draaien. Een truukje is leuk, maar doe het niet constant
@ partyshooter (originele nick trouwens

compostitie vind ik goed, redelijk wat omgevingslicht gevangen ook, alleen mochten de kleuren iets "levendiger" vooral de huidtinten vind ik nogal grijzig/grauw
Maar ik vind dit eigelijk ook wel kunnen zo, zelfs met nog minder kleur (maar dan wel meer contrast) zijn dit soort beelden leuk. (imo)
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
1

2

3

4

5

6 (jammer van de lege zaal

7

8

9

10

11

12

ik had dan persoonlijk hun hoofden en armen eruit gecropt en de rest laten vallen, dan heb je hun gezichten van wat dichterbij en valt het niet op dat de zaal op dat moment leeg was
mooie foto's voor de rest
Maar dan heb je de lichten niet meer, en hun uitdrukking ook niet meer, zo zou de foto te saai worden, maar das mijn mening dan.ppFreddy schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:05:
[...]
ik had dan persoonlijk hun hoofden en armen eruit gecropt en de rest laten vallen, dan heb je hun gezichten van wat dichterbij en valt het niet op dat de zaal op dat moment leeg was
mooie foto's voor de rest
[ Voor 11% gewijzigd door LittleWan op 12-09-2007 21:21 ]

net ff geprobeerd, en ik zou het zo aanpakken
mja, wie ben ik...(iemand die nog veel te leren heeft
Verwijderd
voor degene die het niet kennen , het is vaaaaaaggggg . mijn allereerste fotos stammen nog uit die tijd uit 2002 toen het nog lekker op ADM was en nog echt underground mocht heten. het LHOP komt nu ook weer wat toendertijd ongeveer de meeste ramen uit de loods heeft geblazen en waar iedereen in een straal van 10 km dacht dat de oorlog was uitgebroken

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 23:22 ]
Zo te horen moet het wel goedkomen met die foto's van je, als ik dit lees op hun site:
Ben benieuwdFoto's
Verboden te fotograferen!
Zonder schriftelijke toestemming of medeweten van directie Robodock Festival mogen geen foto's en video's worden genomen.
Professionele fotografen dienen zich vooraf te melden bij de organsiatie.
Geen gebruik van flits.
Verwijderd
voor de impressies zie http://thehospages.com/index.php?page=robodock
en voor degene die van iets vaags houden, vorig jaar was er naast robodock ook een leuk alternatief op de helling van ndsm dat volstrekt gratis en wappie was. was gezellige boel daar

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 23:29 ]
Enfin, wie weet kom ik je donderdag tegen.
Verwijderd
yep ben wel van plan ook donderdag te gaan. dan is het LHPO tenminste om half 9 als het al redelijk donker ispuchelaar schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:31:
Nah, Hos, kom ik je daar misschien weer tegen; ik heb voor donderdag toegang als pers, hoewel ik heb begrepen dat 't niet meer is dan een sticker op je jas... Las ergens dat gebruik van flits in principe niet toegestaan is. Is voor mij niet anders dan ik bij (straat-)theater gewend ben, maar ben wel benieuwd hoe donker 't af en toe gaat zijn.
Enfin, wie weet kom ik je donderdag tegen.
Kwam je nou nog een borrel pakken in Arnhem of wat?jules schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 01:10:
Oe, robodock. Damn, volgende week nog ff druk... Ben vrijdag avond naar Faithless, m'n eigen oren eens strelen ipv beeldmateriaal verzorgen...
Al daar kwam GsJosh ons vergezellen met een vriend van 'm. Hij had ook z'n camera meegenomen en durfde die in eerste instantie tussen al dat 1D geweld niet tevoorschijn te halen.
Was achteraf gezien misschien ook maar beter geweest als dat 'ding' in de tas bleef, want Floris is nu nog aan de medicijnen

Verwijderd
arme floris, een zware nikonietsdus virus opgelopen.momania schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 19:33:
Afgelopen zondag was het natuurlijk weer zo ver, Floris, Gerard en ik waren op Bloomingdale voor het zoveelste feestje dit seizoen.
Al daar kwam GsJosh ons vergezellen met een vriend van 'm. Hij had ook z'n camera meegenomen en durfde die in eerste instantie tussen al dat 1D geweld niet tevoorschijn te halen.
Was achteraf gezien misschien ook maar beter geweest als dat 'ding' in de tas bleef, want Floris is nu nog aan de medicijnen
[afbeelding]

nou prop er even een paar 16MP canonientjes in en je bent zo weer de oude
ps even een technisch vraagje. dat sb800 ding van mij begint opeens een halve seconde pre flashes te geven als ik een foto wil maken. hoe is zulks uit te schakelen ?
is niet altijd handig als je echt een moment wil vastleggen dat cruciaal is in timing

en gaan er morgen nog mensjes naar earthdance in den bosch toe per ongeluk

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2007 00:04 ]
Hmz, agenda ff niet bij de hand, afhankelijk van tot hoe laat dat concert duurt en tot hoe laat de treinen rijden/slaapplek. Vernam dat GsJosh er ook heen gingneographikal schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 03:42:
[...]
Kwam je nou nog een borrel pakken in Arnhem of wat?
Veenendaal? Sinds wanneer is er in dat christelijke gat iets te beleven? Was 10 jaar geleden blij dat ik daarvandaan verhuisde. Zaterdag om 01.00u de kroegen dicht en zondag gewoon alles dicht. Hoe verzinnen ze hetKeppie schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:29:
Zijn er nog mensen hier die morgen naar Veenendaal gaan naar het Full House Festival?

rode ogen reductie uitzetten op body of op de sb800. Zou anders niet weten wat het anders zou kunnen zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 20:03:
[...]
ps even een technisch vraagje. dat sb800 ding van mij begint opeens een halve seconde pre flashes te geven als ik een foto wil maken. hoe is zulks uit te schakelen ?![]()
is niet altijd handig als je echt een moment wil vastleggen dat cruciaal is in timing
Nope, morgen mogelijk stappen in Roermond. Daar waar de kroegen tot veel later dan 01.00u geopend zijn! Oh, en zondag nog een strandfeestje, uberhaubt één van de laatsten van het seizoen geloof ik. En damn, wat was die zomer slecht zeg, kwa weer... De herfst was al begin juli begonnen geloof iken gaan er morgen nog mensjes naar earthdance in den bosch toe per ongeluk
Verwijderd
yep daar kwam ik op een gegeven moment ook achter gisteravond dat rode ogen reductie aan stondjules schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 02:09:
rode ogen reductie uitzetten op body of op de sb800. Zou anders niet weten wat het anders zou kunnen zijn.

Geniaalmomania schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 19:33:
Afgelopen zondag was het natuurlijk weer zo ver, Floris, Gerard en ik waren op Bloomingdale voor het zoveelste feestje dit seizoen.
[afbeelding]

hè?! Plechtig? Niet waar! Zoveel had ik niet gezopen.momania schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 14:21:
Gelukkig is GsJosh heel makkelijk over te halen en heeft plechtig beloofd dat zijn volgende camera een Canon wordt
[afbeelding]

momania heeft mijn plaat overbelicht! GRrrr
[ Voor 13% gewijzigd door Josh op 15-09-2007 14:30 ]
Q-Base 2007
Even snel wat pics uitgezocht van vorige week.. Floor, jij ook!
#1 - Euhm, Right?

#2 - Showtje

#3 - Aankleding

#4 - Q-Dance Tattoo

#5 - Lasers!

#6 - Telefoon!

#7 - Overzichtje!

#8 - Charly Lownoise @ Q-Base 2007

Q-Base in Weeze was het
F1:

F2:

F3:

F4:

F5:

F6:

F7:

F8:

F9:

F10:

F11:

F12:

F13:

Dus dat! Plaatjes willen we zien!!
Bericht hierboven
Dit topic is gesloten.
* Lees de topicstart, daar staat alles eigenlijk al wel in :)
Voor luie honden:
* Gebruik de [check images] knop voordat je een bericht met foto's post.
* Plaats band- en concertfoto's niet hier maar in dit topic.
* Stel hier géén open Welke-instellingen-moet-ik-gebruiken vragen. Wij kennen de exacte situatie niet en er is niet zo iets als een "met-deze-instelling-ga-je-het-redden" setting. ;)
* Voor vragen over welke gear je als starter het beste kan kopen is dit ook niet de juiste plek. Het is volledig afhankelijk van je budget, je wensen, je kunnen en de plekken waar je je gear wilt gaan gebruiken. Meer info vind je o.a. hier hier en in de startpost.
Informatie over "Dragging the shutter"
NIEUW!! Nu ook zonder wallpaper-verzoeken.
En ook nieuw: geen stop op 1000 posts. Laten we het eens naar de 2500 trekken :)