HTC P3300 deel 6 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 20.668 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:12:
[...]
Ik krijg dan de volgende melding :

netwerkfout
kan uw wijzegingen niet in het netwerk opslaan. Probeer de instellingen later te wijzigen of verbreek de gegevensverbinding en probeer het opnieuw.

Tja verder dan dit kom ik dus niet!

alvast bedankt voor een reply!
Het volgende geldt voor t-mobile. Bij andere providers zal dit op soortgelijke manier aan te passen zijn.
Mijn voicemail schakelt voicemail te snel in. Hoe kan ik dit wijzigen?

Je kunt het tijdsinterval van uw T-Mobile Voicemail wijzigen in maximaal dertig seconden. Het tijdsinterval is de tijd waarna je Voicemail het inkomende gesprek overneemt. Hiervoor voer je de volgende code in:

* * 61 * +31624 uw tiencijferige nummer * 11 * aantal seconden #
Hierna toets je op het groene hoorntje of de `OK`-toets van je toestel.

Als je mobieletelefoonnummer bijvoorbeeld 06 - 1234 5678 is en je wilt het tijdsinterval wijzigen in 25 seconden, voer je dus in: * * 61 * +316240612345678 * 11 * 25 # OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:33
Xanion schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 23:59:

Overigens wordt de WM6 rom van de Dopod versie van de P3300 de 13e gereleased, zie http://www.asia.htc.com/asia/event/WM6/index.html
Je zou dan toch zeggen dat de nederlandse dan ook niet lang meer kan duren.
Hollie schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:27:
[...]

Heeft iemand de Dopod WM6 rom al? Volgens mij is het vandaag de 13e :-)
Ik heb inmiddels deze Rom op mijn Artemis geplaatst. Werkt als een zonnetje!

[ Voor 37% gewijzigd door Hollie op 13-07-2007 20:19 ]

Apple en Joppiesaus all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Jazzper schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 20:11: Om toch alvast een vraag vooruit te stellen: Die ruimte $@#$ Ik heb de TT6 versie. Van mijn 1gb SD kaartje is dus al 800 ofzo opgeslokt door TT6. Is dat normaal? Ik kan amper iets.. Dat is toch niet functionerend. Nu moet ik wel of downgraden naar Benelux of een groter kaartje kopen :(
Je beantwoord je eigen vraag al. Je moet dus of een groter kaartje kopen of alleen de Beneluxmappen installeren. Maar dit is eerder iets van TomTom dan van je mobiel.

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 13-07-2007 21:16 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Hollie schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 20:18:
[...]

[...]

Kun je screenshots plaatsen van de Rom, ben wel benieuwd wat er allemaal extra ingestopt is.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Jazzper schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 20:11:
pfff omdat ik niet teveel noob vragen wil stellen ben ik 6 delen aan het bijwerken :)
Ben nu bij Deel 2 pagina 10 :)

om toch alvast een vraag vooruit te stellen: Die ruimte $@#$ Ik heb de TT6 versie. Van mijn 1gb SD kaartje is dus al 800 ofzo opgeslokt door TT6. Is dat normaal? Ik kan amper iets.. Dat is toch niet functionerend. Nu moet ik wel of downgraden naar Benelux of een groter kaartje kopen :(
Even er van uitgaand dat dat een T-mobile branded versie is: heb je heel Europa op je SD-kaart staan? Ik heb gewoon de Benelux vanaf de DVD geïnstalleerd, en als ik naar het buitenland ga gooi ik die kaart erop. Ik had er trouwens maar een 512 kaartje bij; die is inmiddels vervangen door een 2Gb exemplaar. Het is toch wel fijn om naast je TT6 kaart(en) wat andere programma's, documenten en muziek mee te slepen. Ik verwacht dus dat dat wel normaal is, maar je kan gewoon de kaarten die je niet gebruikt weghalen en er weer opzetten als je ze nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Waar kan deze Rom gehaald worden?
Inloggen lukt mij niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

[...]

[...]

Welke S/n key heb jij gebruikt dan want de mijne pakt ie niet.

edit

http://www.aray.cn/res/sprom/P800w_SEA_ENG_WM6.zip

[ Voor 11% gewijzigd door darkphoenix op 14-07-2007 08:20 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Hoe nauwkeurig is die TomTom West-Europa... Het eerste de beste adres (sterker nog adressen) pakt hij al niet..

Het gaat om Schakelstede, Nieuwegein

Als ik inzoom op nieuwegein zie ik ook paar hoofdwegen en that's it.
Dat is toch waardeloos?!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb sinds vorige week ook een MDA van T-Mobile. Ik vraag me af hoe jullie je contacten vullen? Ik heb nl. mijn oude nokia 6230, maar vanuit daar kan ik het niet gelijk overzenden.
Met Outlook vind ik het wel erg overdreven (staat ook niet geinstalleerd). Is er een klein programma, zodat ik handig en snel contacten op mijn pc kan typen, en vervolgens in mijn MDA kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Jazzper schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 08:41:
Hoe nauwkeurig is die TomTom West-Europa... Het eerste de beste adres (sterker nog adressen) pakt hij al niet..

Dat is toch waardeloos?!
Heb je misschien niet de major roads van Benelux-versie? Daar staat inderdaad alleen de hoofdwegen op. Maar kijk verder even in het Tomtom topic, want dit wordt een beetje offtopic hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch waardeloos?!
heb je wel de goede map geinstalleerd, klinkt alsof je de duitsland plus map hebt geslecteerd? Controleer ff of je de goede map kaart hebt geselecteerd bij instellingen->beheer kaarten->wissel kaarten o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch waardeloos?!
Heb je wel kaarten geladen?
Ik heb Benelux en vindt alle straten in Nieuwegein incl. Schakelstede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een orginele HTC P-3300 en heb nu het probleem dat de standby knop nu niet meer reageerd als hij in standby staat. Ik kan hem dus wel uit zette, maar niet mer aan. Ik heb het idee dat hij wel iets activeerd, maar het scherm blijft zwart. Rara......?

Wie weet of er een instelling verkeerd staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik heb de DVD er niet in gehad. Gewoon out of the box TT6 premium pack

Moet je dat soort dingen instellen op de foon of via de DVD?
Zal eens een ide DVD speler aansluiten

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 07:08:
[...]

Waar kan deze Rom gehaald worden?
Inloggen lukt mij niet. ;)
Zie ook dit topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=316995
Er staan verschillende downloadlinks in. Pick one.

Dit is de directe link van HTC asia: http://210.64.124.194/dow..._WM6_Upgrade_20070713.zip

Specs van de Rom:
P800w WM6 Upgrade code (2007/07/13)
ROM version: 3.7.707.1
WWE ROM date: 06/21/07
Radio version: 02.69.90
Protocol version: 4.1.13.30
ExtROM version: 3.6.707.101

Voor wat betreft de extra functionaliteiten: In de aangeboden ROM zit een 'new features guide' PDF. Hier staan de nieuwe toevoegingen van WM6.

Hij werkt bij mij als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:35

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 09:55:
Ik heb een orginele HTC P-3300 en heb nu het probleem dat de standby knop nu niet meer reageerd als hij in standby staat. Ik kan hem dus wel uit zette, maar niet mer aan. Ik heb het idee dat hij wel iets activeerd, maar het scherm blijft zwart. Rara......?

Wie weet of er een instelling verkeerd staat?
En als je hem in het stopcontact stopt? Krijg je dan wel weer een verlicht scherm? Kijk dan even bij de instellingen van het scherm. Kijken of de schuifjes daar staan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de lader zetten heeft ook geen uitwerking. Waar ik nu achter ben is dat hij wel iets activeerd, maar kan het scherm haast niet zien. Dan druk ik op de camera knop en dan komt het scherm wel terug, weliswaar met camera beeld, maar ide druk je dan weg.

Vreemde manier van uit de standby stand halen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollie schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 09:58:
[...]

Zie ook dit topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=316995
Er staan verschillende downloadlinks in. Pick one.

Dit is de directe link van HTC asia: http://210.64.124.194/dow..._WM6_Upgrade_20070713.zip

Specs van de Rom:
P800w WM6 Upgrade code (2007/07/13)
ROM version: 3.7.707.1
WWE ROM date: 06/21/07
Radio version: 02.69.90
Protocol version: 4.1.13.30
ExtROM version: 3.6.707.101

Voor wat betreft de extra functionaliteiten: In de aangeboden ROM zit een 'new features guide' PDF. Hier staan de nieuwe toevoegingen van WM6.

Hij werkt bij mij als een zonnetje!
Ik heb een orginele P3300.
Deze file update mijn pda niet en meldt dat deze versie niet geschikt is voor mijn PDA..
Mijn huidige versie is 1.12.404.1

Heb ik nog iets vooraf te doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijs_schouten
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-08 18:38
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 10:22:
Op de lader zetten heeft ook geen uitwerking. Waar ik nu achter ben is dat hij wel iets activeerd, maar kan het scherm haast niet zien. Dan druk ik op de camera knop en dan komt het scherm wel terug, weliswaar met camera beeld, maar ide druk je dan weg.

Ik heb hetzelfde probleem denk ik. alleen heb ik er alleen last van als hij aan de lader of pc hangt (dus ook laadt) Jouw "truc" met de camera knop werkt bij mij ook. Ik verwacht dat dit met een harde reset of installatie wm6 wel weer weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
gijs_schouten schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 10:52:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem denk ik. alleen heb ik er alleen last van als hij aan de lader of pc hangt (dus ook laadt) Jouw "truc" met de camera knop werkt bij mij ook. Ik verwacht dat dit met een harde reset of installatie wm6 wel weer weg is.
Dat lijkt dus echt met de instellingen van het scherm te maken te hebben. Veel komt dit voor na installatie van SPB PocketPlus, al zou dit met een update verholpen moeten zijn.

Bij instellingen van het beeldscherm (Start -> Instellingen/Settings -> Systeem/System -> Backlight) kan je kiezen voor de helderheid van het scherm bij gebruik van de accu, en een schuif voor helderheid bij netstroom. Als de 1 van de schuifjes, of beide links staan heb je dus amper beeld. Kwestie van proberen de schuifjes toch weer naar rechts te krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 14-07-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een WM6. Kan ik nu gewoon WM6 opnieuw er op zetten of moet ik alleen een harde reset doen? En hoe doe je een harde reset. De 2 streepjes ingedrukt lukt niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 11:02:
Ik heb al een WM6. Kan ik nu gewoon WM6 opnieuw er op zetten of moet ik alleen een harde reset doen? En hoe doe je een harde reset. De 2 streepjes ingedrukt lukt niet echt.
Als je echt een harde reset wil doen (maar zou eerst kijken of je schuifjes dus wel goed staan voor je scherm verlichting) dan moet je dat doen met de twee streepjes en de stylus in de kleine reset gaatje links van je toestel. Ten minste zo werkte dat bij WM5 lijkt me niet dat het anders werkt bij WM6. Lees je gebruiksaanwijzing daar staat het in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuifjes staan goed. Ik ga het gokken. Een harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 10:40:
[...]

Ik heb een orginele P3300.
Deze file update mijn pda niet en meldt dat deze versie niet geschikt is voor mijn PDA..
Mijn huidige versie is 1.12.404.1

Heb ik nog iets vooraf te doen??
Een zetje in de goede richting :-)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311403

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera...............
Ze stonden in de rechterhoek, maar toch maar even de schuifjes verschoven en nu is het weer voormekaar.

Even goed bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijs_schouten
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-08 18:38
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 11:12:
Hoera...............
Ze stonden in de rechterhoek, maar toch maar even de schuifjes verschoven en nu is het weer voormekaar.
Bij mij precies hetzelfde, alle settings stonden wel goed, maar na het opnieuw in te stellen werkt het nu wel... vage bug maar prima oplossing! dank DjWannaB2002!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx. vor het zetje in de goede richting ;)
Mijn Engels is minimaal dus heb het gedaan in vertrouwen en het is gelukt en werkt prima..
Ik kan helaas mijn TomTom niet meer vinden..
Deze zat toch in Rom!
Heb ik hier iets te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 11-09 06:20
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 10:22:

DAn heb je een instelling verkeerd staan. Onder stroom besparen kan je 2 schuifjes verplaatsen van de backlight. Zet deze maar eens naar rechts. Ik had hetzelfde probleem als ik een vastloper had en moest booten. Dan gaat het scherm idd niet meer. Aan. Niets aan de hand maar even de stroombesparing aanpassen

Edit: Mosterd na de maaltijd advies.

[ Voor 3% gewijzigd door Lumics op 14-07-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:00:
[...]

tnx. vor het zetje in de goede richting ;)
Mijn Engels is minimaal dus heb het gedaan in vertrouwen en het is gelukt en werkt prima..
Ik kan helaas mijn TomTom niet meer vinden..
Deze zat toch in Rom!
Heb ik hier iets te doen?
Tom Tom zit niet standaard in de ROM ingebakken.
Die zul je dus ergens anders vandaan moeten halen :-) Dat zetje in de goede richting kan ik je hier niet geven! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollie schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:41:
[...]

Die zul je dus ergens anders vandaan moeten halen :-) Dat zetje in de goede richting kan ik je hier niet geven! 8)
oeps.. maar zat toch wel in mijn Rom gebakken.. na hardreset kwam TomTom weer boven water..
Jammer van de voorzet ;) maar ik wil graag mijn TomTom terug.. alleen weet ik niet hoe..

Ik had vooraf een backup gemaakt met SpriteBackup maar dat werkt niet meer dus tracht het e.a. terug te zetten.. Gelukkig werkt de active sync wel en staan de adressen en afspraken er weer in.

Na wat spelen valt mij het e.a. tegen.. (ligt aan mij) ik had heel wat verwacht maar had beter op de oude versie gebleven want daar werkte alles en ik zie hier tot nu toe geen enkel voordeel (voor mij).
Eigenlijk is er voor mij geen enkel verschil behalve dat niet alles meer werkt en ik TomTom kwijt ben..

De tijd zal het leren :) want uit alles wat ik lees moet dit toch het summum zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Hollie schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:41:
In de MDA Compact III niet, maar in de P3300 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die nog last hebben van het bereikbaarheidsprobleem.. T-mobile is bezig met een beta test van een radio rom..wat eind deze maand uit moet komen... vooralsnog ziet het er veelbelovend uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Ik vraag me af hoe jullie je contacten invoeren in de P3300?
Is het een kwestie van alles intypen in het toestel, of synchoniseer je met de computer o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koelkast schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:02:
Ik vraag me af hoe jullie je contacten invoeren in de P3300?
Is het een kwestie van alles intypen in het toestel, of synchoniseer je met de computer o.i.d.?
Ik gebruik Outlook en synchronieseer met de computer..

Eigenlijk vul ik de meeste afspraken in via outlook en niet via de PDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag mij het volgende af..
Ik heb een P3300 en die heeft TomTom ingebakken..
Zal dat weer keurig hersteld worden door de orginele WM6 of zie ik dat verkeerd.
m.a.w. na update van WM6 orginal voor de p3300 zal dan de TomTom weer hersteld zijn of heb ik het e.a. verprutst met de Engelse huidige versie ?

Wie kan mij daar verder een goede raad in geven?

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:38:
voor de mensen die nog last hebben van het bereikbaarheidsprobleem.. T-mobile is bezig met een beta test van een radio rom..wat eind deze maand uit moet komen... vooralsnog ziet het er veelbelovend uit
Klinkt veelbelovend! Maar hoe kom je aan deze informatie? * ZjieB is na vele beloften wat wantrouwend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:12:
Ik heb een P3300 en die heeft TomTom ingebakken. Zal dat weer keurig hersteld worden door de orginele WM6 of zie ik dat verkeerd.
Ik twijfel er niet aan dat straks, als de originele Nederlandse versie van HTC WM6 beschikbaar komt, daar ook weer TomTom in zal zitten. Anders zou iedere HTC bezitter die er een TT DVD met de kaarten bijgekocht heeft, benadeeld worden als het niet zo zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:16:
[...]

Ik twijfel er niet aan dat straks, als de originele Nederlandse versie van HTC WM6 beschikbaar komt, daar ook weer TomTom in zal zitten. Anders zou iedere HTC bezitter die er een TT DVD met de kaarten bijgekocht heeft, benadeeld worden als het niet zo zou zijn.
tnx grun93.. dit is het antwoord waar ik op wachte.. Dus heb ik even geduld te hebben.
Hollie schreef ; Ik heb inmiddels deze Rom op mijn Artemis geplaatst. Werkt als een zonnetje!
Maar gebruikt waarschijnlijk de TT niet..

Dan maar even zonder TT alhoewel ik daarom de Artemis (p3300) gekocht had..

Verders zie ik nog geen enkel voordeel van deze nieuwe rom behalve dat ik nu weet hoe te upgraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:24:
Dan maar even zonder TT alhoewel ik daarom de Artemis (p3300) gekocht had.
Er zijn ook wel ROM's te krijgen waar wel de TomTom applicatie inzit... lees het draadje maar even een paar pagina's terug. Nu je eenmaal toch een andere ROM geflashed hebt maakt dat ook niet zoveel meer uit, en ben je in ieder geval voorlopig geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:45:
[...]

Er zijn ook wel ROM's te krijgen waar wel de TomTom applicatie inzit... lees het draadje maar even een paar pagina's terug. Nu je eenmaal toch een andere ROM geflashed hebt maakt dat ook niet zoveel meer uit, en ben je in ieder geval voorlopig geholpen.
Ik ga even op zoek.. ik ben een beginner wat dit betreft dus hoop het te begrijpen.
Maar je hebt gelijk grun93... ik heb het nu toch al een beetje verpest..
Ik ga kijken wat je bedoelt..

tnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08 14:23
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:38:
Das goed nieuws...

ps hoe weet je dit ?? :)

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:12:
Ik vraag mij het volgende af..
Ik heb een P3300 en die heeft TomTom ingebakken..
Zal dat weer keurig hersteld worden door de orginele WM6 of zie ik dat verkeerd.
m.a.w. na update van WM6 orginal voor de p3300 zal dan de TomTom weer hersteld zijn of heb ik het e.a. verprutst met de Engelse huidige versie ?

Wie kan mij daar verder een goede raad in geven?

tnx
TomTom wordt alleen maar geinstalleerd als die ook in de ROM staat waarmee je het apparaat hebt geflashed. Als dat niet zo is dan zul je ergens extern een installatie van TT moeten halen.
Als je bijvoorbeeld de DOPOD wm6 rom hebt gebruikt dan staat daar standaard geen TomTom in.
Het kan wel zo zijn dat TomTom automatisch wordt geinstalleerd vanaf je SD kaartje dmv een autorun.
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:52:
[...]

Na wat spelen valt mij het e.a. tegen.. (ligt aan mij) ik had heel wat verwacht maar had beter op de oude versie gebleven want daar werkte alles en ik zie hier tot nu toe geen enkel voordeel (voor mij).
Eigenlijk is er voor mij geen enkel verschil behalve dat niet alles meer werkt en ik TomTom kwijt ben..

De tijd zal het leren :) want uit alles wat ik lees moet dit toch het summum zijn..
WM6 heeft zeker de nodige voordelen. Als zijn ze niet enorm ingrijpend.
Je kunt de exacte aanpassingen lezen in het PDF bestand dat bij de DOPOD wm6 update zat. Zie ook hierboven.
Ook dit artikel is wel interessant: http://www.pcmweb.nl/software_review.jsp?productid=2114

Je kunt daarnaast ook altijd weer terugvallen op een oudere ROM. Een stapje terug in de tijd laten we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek voor mijn P3300 een ROM waar ook TT ingebrand is.
Ik heb hier veel gelezen maar weet nog niet welke dat is..

Heeft iemand voor mij een linkje

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 08:34:
Heeft iemand voor mij een linkje
Lees het berichtje maar even in dit draadje van zaterdag 7 juli 15:49 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 08:39:
[...]

Lees het berichtje maar even in dit draadje van zaterdag 7 juli 15:49 uur.
Deze had ik gevonden en gedownload.
Ik krijg dan geen zipfiles maar HTM
Hier heb ik dan iets mee te doen maar renamen laat het geheel niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

grrrr ik heb de p3300 nu een paar dagen. Het leek erop alsof ik geen last had van het bereikbaarheidsprobleem maar gisteravond was het raak: "ik heb je 2x gebeld maar kreeg je voicemail". Ik "neuh, ik weet van niets". Uren later... pieppiep 2 gemiste oproepen... wtf???

En na 6 jaar uitstel en opbouw van een monster contactenlijst heb ik gisteravond zo'n 4 uur lopen buffelen en van 1800 items opgeruimd en aangevuld terug naar 370 contacts :) (en maar een handvol mensen weggegooid dus ga maar na hoeveel dubbele, complementaire etc info erin stond ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 09:06:
Deze had ik gevonden en gedownload.Ik krijg dan geen zipfiles maar HTM. Hier heb ik dan iets mee te doen maar renamen laat het geheel niet werken.
<grr>... ;) Nee hoor, met de file is niks mis, net nog geprobeerd. Ik denk dat je kennis van het Engels wat te wensen overlaat.

Om de file te downloaden klik je op de link in het berichtje, je komt dan op een Engelse pagina die Rapidshare heet. Een beetje naar beneden zie je een vakje met Free erin, onder een kolom die ook Free heet. Klik op het vakje. Je komt dan op een tweede pagina met een blanco vakje en ernaast een willekeurige code. Die code moet je precies zo overtypen in het blanco vakje, daarna kun je pas de file downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 10:05:
[...]

<grr>... ;) Nee hoor, met de file is niks mis, net nog geprobeerd. Ik denk dat je kennis van het Engels wat te wensen overlaat.

Om de file te downloaden klik je op de link in het berichtje, je komt dan op een Engelse pagina die Rapidshare heet. Een beetje naar beneden zie je een vakje met Free erin, onder een kolom die ook Free heet. Klik op het vakje. Je komt dan op een tweede pagina met een blanco vakje en ernaast een willekeurige code. Die code moet je precies zo overtypen in het blanco vakje, daarna kun je pas de file downloaden.
tnx grun93 voor de hulp, duidelijkheid en vooral geduld ;)
Ik zag geen scherm alleen de Downloadmager die zijn werk deed.
Na jouw melding heb ik dit programma uitgeschakeld en de Cookies welwillend gezet..

Ik heb het kunnen downloaden en instaleren.
Ik begin er al aan te wennen :) en is eigenlijk kinderlijk eenvoudig.
Misschien een beetje bang om het app te verknallen.

Wat mij opvalt is dat deze versie wel snel is en nat TT zit er weer in.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:24:
Ik heb het kunnen downloaden en instaleren. Ik begin er al aan te wennen :) en is eigenlijk kinderlijk eenvoudig. Misschien een beetje bang om het app te verknallen.
Als je iedere keer dat USPL pakket draait voordat je een nieuwe ROM probeert kan er eigenlijk weinig mis gaan. Er zijn nog wel meer ROMs om te proberen maar die je nu hebt is de enige waar ook TomTom standaard inzit, dus ik zou daar maar eerst bij blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu dus de officiele HTC wm6 dopod versie op m`n mda compact draaien . Maar activesync vind em niet meer op m`n vista machine . Iemand enig idee ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wel ActiveSync 4.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 13:53:
Ik heb nu dus de officiele HTC wm6 dopod versie op m`n mda compact draaien . Maar activesync vind em niet meer op m`n vista machine . Iemand enig idee ???
Heb je andere drivers geladen? Anders kan Vista je mda niet meer zien in bootloader mode. Om het makkelijk te maken zou ik gewoon een Xp machine gebruiken om te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter lezen Grun93. Hij heeft het ROM er al opstaan, dus dat is het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 13:53:
Nieuwste activesync download (moest ik ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Waarom zou je AC onder Vista gebruiken? Daar is het Mobile Device Centre voor in de plaats gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar met mobile device center vind ik em niet meer :'( . Dat vind ik nu dus raar , heb em via de xp machine geflashed en toen weer aangesloten op m`n vista machine , je hoord wel tudu geluidje als je een usb apperaat aankoppeld maar krijg niks te zien dat er nieuwe hardware is gevonden ofzo .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 16:12:
Ja maar met mobile device center vind ik em niet meer :'( . Dat vind ik nu dus raar , heb em via de xp machine geflashed en toen weer aangesloten op m`n vista machine , je hoord wel tudu geluidje als je een usb apperaat aankoppeld maar krijg niks te zien dat er nieuwe hardware is gevonden ofzo .
Misschien heb je hier wat aan:

PROBLEM SOLVED!

Finally my problem is solved!! Thnx for all your help debully. This is what I did to solve it:

1. I installed Windows Vista Ultimate 64 bit, I used to have the 32 bit version on my AMD 64bit proccessor

2. So my whole pc was fresh again, I configured my wireless lan pci card. And launched 3 times Windows Update to make sure I had all the newest drivers.

3. Then I downloaded WMDC (64 bit version!), after I installed I checked Windows Update to see if there were any WMDC updates. But he didn't find any.

4. I hard-resetted the phone, and turned "advanced USB connection" off.

5. Then I pulled my storage card + sim out off the phone.

6. Now I finally connected the phone, and strangely enough Vista was installing something like "USB Serial for Artemis" , was too late to make a printscreen. After that it installed "Smartphone USB sync" and also "Windows Mobile Based Device".

7. Then the EULA Agreement of WMDC popped up . Jeez what a relief! It finally worked

I think the 64 bit version did the trick for me, maybe this 64 bit version of WMDC is more stable and less buggy than the 32 bit one. I don't know but it did the trick for me.

Now I use my old Motorola V3 as phone, and I won't use my HTC P3300 until HTC releases Windows Mobile 6 . I'm too scared to fuck things up again haha, hopefully Windows Mobile 6 will make an end to all of these syncing problems!

Thnx for reading, hopefully I can help someone with this!

De quote komt van xda-dvelopers. Als dit het niet is weet ik het ook niet (heb geen Vista).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi guy's,
ik heb een heel vreemd probleem.
als ik mijn mda compact 3 verbind met mijn labtop(xp) gaat activesync(4.5) mijn contactpersonen email notities enz..synchroniseren.als ik vervolgens mijn outlook 2003 start zie ik dat alleen mijn notities gesynct zijn!?
hoe is dit mogelijk of wat doe ik fout?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:35:
[...]

Als je iedere keer dat USPL pakket draait voordat je een nieuwe ROM probeert kan er eigenlijk weinig mis gaan. Er zijn nog wel meer ROMs om te proberen maar die je nu hebt is de enige waar ook TomTom standaard inzit, dus ik zou daar maar eerst bij blijven.
Je hebt gelijk grun93... ik laat het hierbij.. totdat de nederlands versie uitkomt.
De Rom (CrossBow_3.5) werkt prima en snel..
De meeste programma's kon ik weer instaleren behalve SKSoftware.
Deze staat wel ergens maar werkt niet.
OOk bij een vriend (P3300) lukt het niet om de SKSoftware te instaleren.
Wellicht doen we iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op zondag 15 juli 2007 @ 09:10:
grrrr ik heb de p3300 nu een paar dagen. Het leek erop alsof ik geen last had van het bereikbaarheidsprobleem maar gisteravond was het raak: "ik heb je 2x gebeld maar kreeg je voicemail". Ik "neuh, ik weet van niets". Uren later... pieppiep 2 gemiste oproepen... wtf???
Hier heb ik dus ook last van... ik heb mijn gemiste oproep sms 20 uur later ontvangen :X
ff gebeld met T-mobile: ff een paar keer per dag uit en aanzetten of in een ander toestel proberen 8)7 yeah right. ALs het dan nog niet werkt misschien een anders SIM kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 2 dagen kan ik niet mee mijn QuickGPS en Spb Weather updaten, het lijkt wel of ActiveSync wel van mijn SPV naar mijn computer synct maar andersom niet. Is er een instelling veranderd of zoiets. Wten jullie hier iets van? Sorry voor de simpele vraag, maar ik ben nog niet zo gevorderd als de meeste van jullie (al doe ik wel hard mijn best)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 09:21:
Sinds 2 dagen kan ik niet mee mijn QuickGPS en Spb Weather updaten, het lijkt wel of ActiveSync wel van mijn SPV naar mijn computer synct maar andersom niet. Is er een instelling veranderd of zoiets. Wten jullie hier iets van? Sorry voor de simpele vraag, maar ik ben nog niet zo gevorderd als de meeste van jullie (al doe ik wel hard mijn best)
misschien een probleem met je firewall?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:19

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

zo, ik ga maar eens updaten naar WM6 :P

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tylen schreef op maandag 16 juli 2007 @ 09:55:
zo, ik ga maar eens updaten naar WM6 :P
Ik ben benieuwd... laat je bevindingen maar eens achter.
Ben ook wel benieuwd welke versie je gebruikt.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

zojuist de WM6 update succesvol uitgevoerd, :9
maar het lukt met niet om de twee knopjes beneden de Calendar en Contacts in het scherm te wijzigen. Ik weet niet hoe dat moet. In Wm5 kon dat heel eenvoudig

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Gelukt.

Ik heb de B&B 3.7 gebruikt. Lekker veel apps erbij ;)
Te vet ziet het eruit, en loopt allemaal erg soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

babybox schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:24:
maar het lukt met niet om de twee knopjes beneden de Calendar en Contacts in het scherm te wijzigen. Ik weet niet hoe dat moet. In Wm5 kon dat heel eenvoudig
Hahaha daar ben ik nu ook mee bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005

sjaool

Every life should have 9 cats

Tylen schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:25:
Gelukt.

Ik heb de B&B 3.7 gebruikt. Lekker veel apps erbij ;)
Te vet ziet het eruit, en loopt allemaal erg soepel.
Vreemd genoeg liep die bij mij voor geen meter. Op het moment dat ik mijn profiel in Outlook aan wilde maken vroeg hij om mijn mailgegevens en daarna was er geen land meer mee te bezeilen. :'(

Ik heb er nu de Artemis Touch Flo Edition-rom op staan en draai wel als een zonnetje alleen hou je wat minder geheugen over dan bij B&B 3.7.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Heb net profiel aangemaakt en gesyched over gprs met mijn excahnge server. Ging allemaal lekker soepel. Alleen het standaard gprs profiel voor T-Mobile heeft de verkeerde access point. Ff bewerken is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babybox schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:24:
je hebt hier een extra progje voor nodig (in WM5 ook al, maar dat stond standaard al op de TM ROM). als je op xda-developers zoekt naar 'remap softkeys' krijg je een aantal nuttige resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01 03:24
Het is een prima ding die P3300 (SPV M650) en ik ben erg blij dat ik dit toestel heb gekozen, alleen toch nog even een vraagje.

Is er iets van een programma waarmee je een numeric keyboard op het scherm krijgt zodat je snel kan smsen net als dat je een nokia 3310 zou hebben. Dus met t9!?

Het Windows toetsenbord is erg klein, de grote versie heeft geen vraagtekens enzo en is eigenlijk nog te klein.
Dat Fullscreenkeyboard ofzo vind ik ook niet prettig werken. Er moet toch iets van een numeric keyboard zijn met t9 optie?

Dan nog een vraag over het geluid. Ik wil eigenlijk gewoon dat mijn telefoon gaat trillen bij een telefoontje of bericht. Bij geluiden staat inkomen sms bericht op trillen maar er gebeurd niets. Bij een telefoontje gebeurd het wel!? Vreemd. Ook vind ik 1 schuifje voor zowel het geluid van de telefoon als voor inkomende oproepen niet handig, is daar iets voor?

En het linker schuifje is toch voor het geluid van de knoppen en de rechter als je telefoon krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
nickpma schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:33:
Het is een prima ding die P3300 (SPV M650) en ik ben erg blij dat ik dit toestel heb gekozen, alleen toch nog even een vraagje.

Is er iets van een programma waarmee je een numeric keyboard op het scherm krijgt zodat je snel kan smsen net als dat je een nokia 3310 zou hebben. Dus met t9!?

Het Windows toetsenbord is erg klein, de grote versie heeft geen vraagtekens enzo en is eigenlijk nog te klein.
Dat Fullscreenkeyboard ofzo vind ik ook niet prettig werken. Er moet toch iets van een numeric keyboard zijn met t9 optie?

Dan nog een vraag over het geluid. Ik wil eigenlijk gewoon dat mijn telefoon gaat trillen bij een telefoontje of bericht. Bij geluiden staat inkomen sms bericht op trillen maar er gebeurd niets. Bij een telefoontje gebeurd het wel!? Vreemd. Ook vind ik 1 schuifje voor zowel het geluid van de telefoon als voor inkomende oproepen niet handig, is daar iets voor?

En het linker schuifje is toch voor het geluid van de knoppen en de rechter als je telefoon krijgt?
Het linkerschijfje is voor alle geluiden, behalve je beltoon. Dus systeem-geluiden, knopgeluiden, geluiden in programma's/games, volume van je wekker/alarm regel je allemaal met het linker schuifje. Het rechterschuifje is voor het volume van je beltoon.

Tevens veranderen die schuiven in 1 enkel schuifje wanneer je een telefoongesprek voert. Dat enkele schuifje is dan voor het gespreksvolume.

Je moet bij "Geluiden en Meldingen" gewoon bij zowel sms als telefoon aangeven dat hij gewoon met een ringtone over moet gaan. Je kan namelijk je gehele toestel op trillen zetten als je bij die 2 schuifjes onderaan de middelste optie kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:25:
[...]

je hebt hier een extra progje voor nodig (in WM5 ook al, maar dat stond standaard al op de TM ROM). als je op xda-developers zoekt naar 'remap softkeys' krijg je een aantal nuttige resultaten.
omde softkeys te remappen heb ik het programmaatje smartskeys 0.56 geinstalleerd

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=256525

echter na het bestandje op de pda te zetten en dubbelklikken gebeurd er niets, hij verschijnt niet bij de programma's en ook niet bij de settings.
weet iemand een oplossing, danwel andere manier om de softkeys te kunnen veranderen van functie/programma?? :)

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen.
Sinds kort heb ik de mda compact 3, waar ik dik tevreden mee ben, op één ding na: het lukt niet om smsjes te versturen. Elke keer krijg ik de melding : "het tekstbericht kan niet worden verzonden".
Heeft iemand enig idee hoe dit probleem verholpen kan worden, want bij T-Mobile weten ze het ook al niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Ik wil dus de Phone Pad - International.CAB.zip (1,012.2 KB, 6549 views) gaan installeren op me HTC. Maar wat moet ik doen als het me niet bevalt om hem te verwijderen? Kan dat gewoon via programma's? En kan je na installatie kiezen tussen dit phonepad of gewoon qwerty toetsenbord?

En hoe doe je eigenlijk een soft reset? Bij een soft reset blijft toch alles gewoon erop staan? Geen wijzigingen toch dan?

[ Voor 10% gewijzigd door Damocles.NL op 16-07-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

babybox schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:04:
[...]

omde softkeys te remappen heb ik het programmaatje smartskeys 0.56 geinstalleerd

echter na het bestandje op de pda te zetten en dubbelklikken gebeurd er niets, hij verschijnt niet bij de programma's en ook niet bij de settings.
weet iemand een oplossing, danwel andere manier om de softkeys te kunnen veranderen van functie/programma?? :)
Hmm ik zal deze eens testen. Ik heb net deze: http://www.freewarepocket...nload-remap-softkeys.html geprobeerd. Werk opzich goed. Alleen kan ik geen directe link maken naar: New SMS :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Damocles.NL schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:07:
Ik wil dus de Phone Pad - International.CAB.zip (1,012.2 KB, 6549 views) gaan installeren op me HTC. Maar wat moet ik doen als het me niet bevalt om hem te verwijderen? Kan dat gewoon via programma's? En kan je na installatie kiezen tussen dit phonepad of gewoon qwerty toetsenbord?

En hoe doe je eigenlijk een soft reset? Bij een soft reset blijft toch alles gewoon erop staan? Geen wijzigingen toch dan?
Je kan hem inderdaad gewoon via programma's verwijderen, en na installatie kan je kiezen tussen de verschillende input methodes door op het pijltje naast het plaatje middenonderin je beeld te klikken. Je krijgt dan een menuutje omhoog met al je geïnstalleerde input methods.

Bij een soft-reset blijven inderdaad alle programma's en instellingen bewaard, maar dan kunnen systeembestanden vervangen worden of programma's die gelijk met windows gestart worden. Vergelijkbaar met 'het grote' windows. Je invoermethode is één van de dingen die bij het laden van windows gestart worden, dus daarvoor moet je herstarten (bij installatie of deinstallatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draude
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
babybox schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:04:
[...]

Zit ook een INI file bij waarin je je settings moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Na lang twijfelen ben ik toch ook maar overstag gegaan. Updaten ging prima en alles werkt nu onder WM6. Het is weer lekker snel, maar dat zal nog wel gaan veranderen.

Grappig om een Windows Update functie te zien. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:40:
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen.
Sinds kort heb ik de mda compact 3, waar ik dik tevreden mee ben, op één ding na: het lukt niet om smsjes te versturen. Elke keer krijg ik de melding : "het tekstbericht kan niet worden verzonden".
Heeft iemand enig idee hoe dit probleem verholpen kan worden, want bij T-Mobile weten ze het ook al niet :(
Met deze post kunnen we helemaal niets natuurlijk.

vertel eerst eens welke instellingen jij hebt gebruikt bij je sms-account, en waarhet precies fout gaat e.d.

Kortom: meer info graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Die batterij duur is wel erg bagger moet ik concluderen na een paar dagen dit toestel te hebben. Ik doe de wifi uit en elke keer braaf de foon op standbye maar echt lang gaat hij niet mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

He ik heb nu iets. als ik bel of gebelt word staat ie op speaker en ook als ik speaker off zeg dan blijft ie op speaker staan.
een softreset is ook niet de oplossing.
Heel misschien heeft het te maken met me kop telefoon die ik soms gebruik met bellen dat ie vanslag is ofzo.

Ps denken jullie dat ik die toutch er al op kan gooien zonder al te veel problemen achteraf.
Jazzper schreef op maandag 16 juli 2007 @ 17:00:
Die batterij duur is wel erg bagger moet ik concluderen na een paar dagen dit toestel te hebben. Ik doe de wifi uit en elke keer braaf de foon op standbye maar echt lang gaat hij niet mee :(
tja! ik heb dat helemaal als ik de gps heb gebruikt en wifi dan is de lol snel voorbij.
ik had net om 4 uur nog maar 12 % battery left. omdat die stomme kut googlemaps de gps niet goed had uitgeschaked.

[ Voor 40% gewijzigd door darkphoenix op 16-07-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op maandag 16 juli 2007 @ 17:00:
De batterijduur is relatief gezien best goed. Een Nokia N95 (is qua specs ongeveer vergelijkbaar met de P3300) gaat zelfs bij zuinig gebruik maar een (kleine) dag mee.
Ik heb de GPRS auto-disconnect op 1 minuut staan en elke 30 minuten een sync. Dan haal ik met een volle batterij 2 tot 3 dagen (afhankelijk van hoeveel ik bel/pruts met de telefoon).
Navigeren op een volle batterij gaat ook best goed, ik haal iets van 4-5 uur voordat de batterij echt helemaal leeg is. Dan moet je bedenken dat GPS dus altijd aan staat, net als de backlight en TomTom ook redelijk wat processorkracht vereist!
[b]Jopster schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:55:
Grappig om een Windows Update functie te zien. :)
Ik vraag me af of Microsoft ook daadwerkelijk updates gaat uitbrengen via deze manier. Tot nu toe nog niets namelijk.
Ook wel grappig is de 'error reporting' service die je aan of uit kunt zetten. Vooral grappig omdat je dan pas merkt hoe vaak WM6 vastloopt, ik heb al een dozijn foutmeldingen gekregen van svhost o.i.d.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter

Helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 17:46:
[...]

De batterijduur is relatief gezien best goed. Een Nokia N95 (is qua specs ongeveer vergelijkbaar met de P3300) gaat zelfs bij zuinig gebruik maar een (kleine) dag mee.
Ik heb de GPRS auto-disconnect op 1 minuut staan en elke 30 minuten een sync. Dan haal ik met een volle batterij 2 tot 3 dagen (afhankelijk van hoeveel ik bel/pruts met de telefoon).
Navigeren op een volle batterij gaat ook best goed, ik haal iets van 4-5 uur voordat de batterij echt helemaal leeg is. Dan moet je bedenken dat GPS dus altijd aan staat, net als de backlight en TomTom ook redelijk wat processorkracht vereist!

[...]

Ik vraag me af of Microsoft ook daadwerkelijk updates gaat uitbrengen via deze manier. Tot nu toe nog niets namelijk.
Ook wel grappig is de 'error reporting' service die je aan of uit kunt zetten. Vooral grappig omdat je dan pas merkt hoe vaak WM6 vastloopt, ik heb al een dozijn foutmeldingen gekregen van svhost o.i.d.
Hoe autodisconnect je de GPRS data eigenlijk? Gebruik je daarvoor een aparte app en zo ja, welke dan? Of kan dit binnen WM?

;) al gevonden: http://www.gb-soft.cz/XDAII/product_gprs_tweak_wm5pe_en.htm

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Zou je eigenlijk ook andere apparaten aan die usb poort kunnen hangen? Ik denk aan een cardreader of usb stickie ofzo. Of is die poort daar niet krachtig genoeg voor?

En de map op de kaart: Central Europa plus majour routes of WE, die staat niet op de DVD die erbij kwam. Als ik die weghaal ben ik hem zeker helemaal kwijt?

ik voel me zo'n dikke noob met dit toestel. En dat noemt zich tweaker. Nou laat ik je vertellen dat dit toestel je gelijk degradeert tot beginner haha. Er is gewoon nergens (anders dan zoeken in fora) een goede uitleg. Ja ok voor de dagelijkse dingetjes wel, maar voor alle andere fratsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005

itarix

404 soul not found

Jazzper schreef op maandag 16 juli 2007 @ 23:28:
Zou je eigenlijk ook andere apparaten aan die usb poort kunnen hangen? Ik denk aan een cardreader of usb stickie ofzo. Of is die poort daar niet krachtig genoeg voor?
de Artemis heeft geen usb host chip en daarom kun je er geen hardware aan hangen.
er is wel een pda met zown chip en daar kun je inderdaad harde schijven enzo aanhangen via een usb hub met voeding.
Jazzper schreef op maandag 16 juli 2007 @ 23:28:
En de map op de kaart: Central Europa plus majour routes of WE, die staat niet op de DVD die erbij kwam. Als ik die weghaal ben ik hem zeker helemaal kwijt?
er staat bij de tomtom dvd niet letterlijk een map central europa (windows verkenner)

maar via het installatie programma kun je de kaart als het goed is wel installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Volgens mij ondersteunt die OMAP het wel degelijk. Heb even op XDA forums rondgekeken en waren meerdere mensen mee bezig. Al dan niet heb je een usb hubje nodig voor de stroomvoorziening.

Ik heb de hele map gekopieerd naar mijn pc en ik heb in het TT programma de boel gebackupped. Toen gedelete en nu 62mb benelux erop ipv 444mb CE en main roads. Dat scheelt. Gelijk install mania :)

hij staat niet onder die noemer op de DVD iig. Nog even uitvinden of het werkt als ik er straks frankrijk bijzet. En of je dan in een keer door kan plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
Ik heb nu enige tijd de Touchflo rom draaien en in samenwerking met de cpuscaler van batterystatus werkt het prima! Zo af en toe een soft reset maar dat moest met wm5 ook wel eens!
Ik ben benieuwd naar de volgende release hiervan!

Hoe kan ik ALT-Tab doen op mijn MDA CIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Ik denk niet dat we ze met de regelmaat van normale Windows updates mogen verwachten. En dan maar hopen dat ze ook een stukje kleiner zijn. :Y)
Ik heb het inderdaad ook voorbij zien komen. Nou ja, wellicht binnenkort een hotfix via Windows update die het probleem aanpakt? ;)

Overigens kan ik mijn Wifi niet meer uitschakelen via de normale manier in deze rom. Via Comm manager kan het wel, dus doe ik het wel via die manier. Echt boeiend is het niet.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik weer:
Draai ik een nummer welk ik vaak gebruik krijg ik de boodschap "sorry, u heeft geen toegang tot dit nummer of deze dienst" (telfort). Met kalntenservice gebeld, moet ik toestel resetten.
Doe ik, zijn al mijn applicaties weg.
Met verkenner gekeken, zie ik dat ik "storage card2" EN "storage card" heb. Op de eerste staan mijn programma's dus niet weg, maar verplaatst.
Oplossing was (na zoeken in wizard forum) simpel:
daar staat: verwijder de map "storage card" en doe een soft reset.
wekte niet omdat PIE de folder gelockd had. Gelukkig is WM6 wel in staat om de folder te hernoemen. Ik heb de folder dus hernoemd naar "Storage card6" (wat ruimte houden he :) )
Soft-reset en voila..... alles werkt weer naar behoren.

Nu alleen dat bellen naar een nummer nog mogelijk maken... :( (het heeft dus niks geholpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 09-09 10:47
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 10:20:
Heb ik weer:
Draai ik een nummer welk ik vaak gebruik krijg ik de boodschap "sorry, u heeft geen toegang tot dit nummer of deze dienst" (telfort). Met kalntenservice gebeld, moet ik toestel resetten.
Doe ik, zijn al mijn applicaties weg.
Met verkenner gekeken, zie ik dat ik "storage card2" EN "storage card" heb. Op de eerste staan mijn programma's dus niet weg, maar verplaatst.
Oplossing was (na zoeken in wizard forum) simpel:
daar staat: verwijder de map "storage card" en doe een soft reset.
wekte niet omdat PIE de folder gelockd had. Gelukkig is WM6 wel in staat om de folder te hernoemen. Ik heb de folder dus hernoemd naar "Storage card6" (wat ruimte houden he :) )
Soft-reset en voila..... alles werkt weer naar behoren.

Nu alleen dat bellen naar een nummer nog mogelijk maken... :( (het heeft dus niks geholpen)
Dit grapje is me laatst ook voor de tweede keer overkomen. Ik heb uiteindelijk met sktools, de temp map van IE verplaatst. Toen kon Storage card1 gelukkig wel verwijdert worden, en daarna softreset en toen was alles ook weer in orde.Maar iritant was het wel :X

Maar ik ga jou manier even onthouden, voor als het nog eens mocht voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma

Precies wat ik geloof ik ook zoek! Ga hem gelijk proberen thuis, gelukkig ook nederlandse t9 versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[
Mag ik vragen waar jij dat instel? Ik zoek me rot maar kan het zo 123 niet vinden.

Edit.

Nog wat vaagjes.

Dat plaatje wat hier staat, weet iemand waar die achtergrond te vinden is? (bloem)
Als ik bvb die achtergrond heb, hoe kan ik die in Slide2Unlock krijgen? Zou wel mooi zijn als die hetzelfde is.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
Dat plaatje wat hier staat, weet iemand waar die achtergrond te vinden is? (bloem) Welke programmaatjes zijn die icoontje s die onderin staan?
Dat is Slide2unlock, is gekopieerd van de Iphone, ik hebt het ook geinstalleerd maar ik heb niet de bloem maar de Vissen, ik weet dus niet precies of je die afbeeldingen zelf kan regelen.

http://rapidshare.com/fil...slide2unlock1.17.rar.html
http://forum.xda-develope...t=308361&highlight=iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
In de laatste link van XDA staat dus ook wat over de plaatjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Weer iets niet leuks vandaag.
Ik hr dat er gebelt wrd maar zdra er is pgenmen hr je niks aan bijde kanten.
ik kan ng maar alleen bellen via me headset.

en volgends mij doet me o het vandaag niet lekker.

[ Voor 15% gewijzigd door darkphoenix op 17-07-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
darkphoenix schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:41:
Weer iets niet leuks vandaag.
Ik hr dat er gebelt wrd maar zdra er is pgenmen hr je niks aan bijde kanten.
ik kan ng maar alleen bellen via me headset.

en volgends mij doet me o het vandaag niet lekker.
Volgens mij zijn er wat toetsen kapot op je toetsenbord! ;)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
DaSaN schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:48:
[...]

Het linkerschijfje is voor alle geluiden, behalve je beltoon. Dus systeem-geluiden, knopgeluiden, geluiden in programma's/games, volume van je wekker/alarm regel je allemaal met het linker schuifje. Het rechterschuifje is voor het volume van je beltoon.

Tevens veranderen die schuiven in 1 enkel schuifje wanneer je een telefoongesprek voert. Dat enkele schuifje is dan voor het gespreksvolume.

Je moet bij "Geluiden en Meldingen" gewoon bij zowel sms als telefoon aangeven dat hij gewoon met een ringtone over moet gaan. Je kan namelijk je gehele toestel op trillen zetten als je bij die 2 schuifjes onderaan de middelste optie kiest.
Ik ga naar geluiden en meldingen -> meldingen -> gebeurtenissen: berichten, nieuw tekstbericht en daar staat orange_sms aangevinkt en trillen ook.
Druk ik op play, hoor ik al niets :S
Ook de andere geluidjes in de lijst niet :S

Trillen staat ook aan dus, maar hij trilt ook niet als ik een bericht krijgt. Bij gebeld worden gaat het wel goed en schuifjes staan dus ook aan...

Wat kan het nog zijn?!? Hij heeft het wel gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
nickpma schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:13:
[...]

Ik ga naar geluiden en meldingen -> meldingen -> gebeurtenissen: berichten, nieuw tekstbericht en daar staat orange_sms aangevinkt en trillen ook.
Druk ik op play, hoor ik al niets :S
Ook de andere geluidjes in de lijst niet :S

Trillen staat ook aan dus, maar hij trilt ook niet als ik een bericht krijgt. Bij gebeld worden gaat het wel goed en schuifjes staan dus ook aan...

Wat kan het nog zijn?!? Hij heeft het wel gedaan...
trillen moet daar dus uit staan!

als het dan nog niet werkt => hard-reset
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.