HTC P3300 deel 6 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 20.666 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01 03:24
DaSaN schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:30:
[...]

trillen moet daar dus uit staan!

als het dan nog niet werkt => hard-reset
Hmm uit of aan, werkt allebei niet :S

Dan inderdaad maar hard-reset en via sync alles weer netjes terug.
Moet ik nog even boekje checken hoe hard-reset ook weer ging, kom ik wel uit.
Dankje en ik laat wel weten of het daarna wel werkt...

Best irritant dit nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:35

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
nickpma schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:42:
[...]

Hmm uit of aan, werkt allebei niet :S

Dan inderdaad maar hard-reset en via sync alles weer netjes terug.
Moet ik nog even boekje checken hoe hard-reset ook weer ging, kom ik wel uit.
Dankje en ik laat wel weten of het daarna wel werkt...

Best irritant dit nu
En andere ringtones doen die het wel?
En als je gewoon via mediaplayer iets afspeelt heb je dan geluid?
Heb je de opties voor berichten, alarmen ed aangevinkt? Heb even telefoon niet bij de hand, maar bij instellingen, geluiden en dan het eerste scherm, alle vakjes daar aangevinkt?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:15
groentjie77 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:04:
[...]

Dat is Slide2unlock, is gekopieerd van de Iphone, ik hebt het ook geinstalleerd maar ik heb niet de bloem maar de Vissen, ik weet dus niet precies of je die afbeeldingen zelf kan regelen.

http://rapidshare.com/fil...slide2unlock1.17.rar.html
http://forum.xda-develope...t=308361&highlight=iphone
Als je zelf normaal plaatjes kan bewerken dan kan dat heel makkelijk.
Het is een bmp-file: 240x320

Dus als je een leuke foto wilt hebben resize/crop hem naar 240x320 en save hem als bmp.
Dan als wallpaper.bmp in je slide2unlock gfx map zetten :)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:21:
[...]

Hoe autodisconnect je de GPRS data eigenlijk? Gebruik je daarvoor een aparte app en zo ja, welke dan? Of kan dit binnen WM?

;) al gevonden: http://www.gb-soft.cz/XDAII/product_gprs_tweak_wm5pe_en.htm
als je geen extra progje wilt gebruiken om automatisch GPRS te disconnecte kan het ook met een registry editor (bv. total commander) via de volgende sleutelaanpassing:

HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\CacheTime => stel hier een auto-gprs-disconnect waarde in in seconden, dus na x aantal seconden geen dataverkeer wordt GPRS gedisconnect, ook als je telefoon uit (standby) staat. Bij een automatische sync wordt automatisch connectie met GPRS gemaakt (en daarna verbroken).

Ik vind het hele Push email gedoe toch een beetje overdreven. Maakt het uit of je direct je email krijgt of elk kwartier/halfuur/uur? Volgens mij niet, vaak schuif ik het beantwoorden van emailtjes toch op de langebaan itt smsjes. Het scheelt echt een hoop batterijduur als je automatisch disconnect...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 18:18:
[...]

als je geen extra progje wilt gebruiken om automatisch GPRS te disconnecte kan het ook met een registry editor (bv. total commander) via de volgende sleutelaanpassing:

HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\CacheTime => stel hier een auto-gprs-disconnect waarde in in seconden, dus na x aantal seconden geen dataverkeer wordt GPRS gedisconnect, ook als je telefoon uit (standby) staat. Bij een automatische sync wordt automatisch connectie met GPRS gemaakt (en daarna verbroken).

Ik vind het hele Push email gedoe toch een beetje overdreven. Maakt het uit of je direct je email krijgt of elk kwartier/halfuur/uur? Volgens mij niet, vaak schuif ik het beantwoorden van emailtjes toch op de langebaan itt smsjes. Het scheelt echt een hoop batterijduur als je automatisch disconnect...
Toch doet het auto-disconnecten nog niet helemaal wat ik wil. Ik had gisteren al via GB Soft de autodisconnect tijd naar 1 minuut gesteld (minimale instelling in dat progje) en nu via de registry tweak naar 30 s. Echter, ik zie hem nog niet disconnecten.
Waar kan dat aan liggen?
Ik heb mijn "automatisch-mail-ophalen" instellingen op 10 minuten staan. Dan moet er vlg mij dus iedere keer een interval van 9min30s zijn waarop GPRS automatisch uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 19:35:
[...]

Toch doet het auto-disconnecten nog niet helemaal wat ik wil. Ik had gisteren al via GB Soft de autodisconnect tijd naar 1 minuut gesteld (minimale instelling in dat progje) en nu via de registry tweak naar 30 s. Echter, ik zie hem nog niet disconnecten.
Waar kan dat aan liggen?
Ik heb mijn "automatisch-mail-ophalen" instellingen op 10 minuten staan. Dan moet er vlg mij dus iedere keer een interval van 9min30s zijn waarop GPRS automatisch uit staat.
Hij begint pas met tellen tot het disconnecten als je dataverkeer is gestopt. Ik heb hem bij ingesteld op 60 seconden en hij disconnect hem netjes na ongeveer 80/90 seconden.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

ff mijn telefoon synq-en en hij doet het weer...... vaag

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 09:57
Griffin2k schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 17:51:
[...]

Als je zelf normaal plaatjes kan bewerken dan kan dat heel makkelijk.
Het is een bmp-file: 240x320

Dus als je een leuke foto wilt hebben resize/crop hem naar 240x320 en save hem als bmp.
Dan als wallpaper.bmp in je slide2unlock gfx map zetten :)
of je leest de readme.txt daarin staat hoe je ook een .jpg of.png inkunt stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste P3300 gebruikers,

Ik ben net nieuw hier en heb een brandende vraag:

Mijn P3300 geeft het onderstaande geheugen aan:

Opslag
totaal 37,63
in gebruik 36,05
vrij: 1,58

Programma
totaal 48,02
in gebruik: 29,61
vrij: 18,41

Ik kan dus helemaal niks meer installeren op de phone. Toch zou er 128ROM en 64RAM in moeten zitten. Iemand een idee waarom ik zo weinig ruimte heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:05
Ik heb een nieuwe laptop met vista en na outlook erop gezet te hebben en mn telefoon aangesloten, blijkt er geen synchronisatie van contactpersonen e.d. plaats te vinden.

Heeft het er iets mee te maken dat er geen active sync meer gebruikt word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 20:50:
Beste P3300 gebruikers,

Ik ben net nieuw hier en heb een brandende vraag:

Mijn P3300 geeft het onderstaande geheugen aan:

Opslag
totaal 37,63
in gebruik 36,05
vrij: 1,58

Programma
totaal 48,02
in gebruik: 29,61
vrij: 18,41

Ik kan dus helemaal niks meer installeren op de phone. Toch zou er 128ROM en 64RAM in moeten zitten. Iemand een idee waarom ik zo weinig ruimte heb?
Omdat je ROM ook de nodige ruimte inneemt die niet meegerekend wordt. Denk ik ten minste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

corrado20vt schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 21:02:
Ik heb een nieuwe laptop met vista en na outlook erop gezet te hebben en mn telefoon aangesloten, blijkt er geen synchronisatie van contactpersonen e.d. plaats te vinden.

Heeft het er iets mee te maken dat er geen active sync meer gebruikt word?
Als het goed is krijg je na het aansluiten van een PDA in Vista een update voor het Mobile Device Center bij de volgende keer dat je WindowsUpdate uitvoert. als je daar niet op wil wachten kan je hem ook hier downloaden.
Als die update gedaan is moet het werken.
Houd er wel rekening mee dat je PDA maar 2 connecties kan hebben. Het kan dus zijn dat hij geen partnerverband meer kan aangaan omdat je bijvoorbeeld je PC en je oude laptop of een andere computer al had ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 20:08:
[...]

Hij begint pas met tellen tot het disconnecten als je dataverkeer is gestopt. Ik heb hem bij ingesteld op 60 seconden en hij disconnect hem netjes na ongeveer 80/90 seconden.
en er is geen andere software geinstalleerd (zoals GB soft) die dat doet? Maw je hebt alleen het registry zitten tweaken?

Ik heb dat nu ook zo gedaan, maar ontdek nog niet dat gprs wordt uitgezet automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 00:20:
[...]

en er is geen andere software geinstalleerd (zoals GB soft) die dat doet? Maw je hebt alleen het registry zitten tweaken?

Ik heb dat nu ook zo gedaan, maar ontdek nog niet dat gprs wordt uitgezet automatisch.
heb je in Live messenger ook niet toevallig een sync aan staan? of een ander programma dat automatisch connect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 02:17:
[...]

heb je in Live messenger ook niet toevallig een sync aan staan? of een ander programma dat automatisch connect?
Nee, ik heb geen live messenger geinstalleerd, en ook andere apps connecten volgens mij niet automatisch (quickgps, tomtom (die je trouwens uberhaupt eerst aan moet zetten voordat hij kan connecten) etc etc)

Wie-o-wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hmm niet zulk mooi nieuws: de WM6 ROMs van HTC worden uitgesteld volgens telecomwereld. Ik ben benieuwd wat dat voor invloed heeft op het uikomen van Nederlandstalige T-mobile roms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 00:20:
[...]

Ik heb de GB-soft Tweak er ook op staan maar die staat op 10 min.

Maar nadat ik de registersleutel had zien staan heb ik die aangepast naar 60 seconden en sinds die tijd disconnect hij netjes na ongeveer 80/90 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:14:
Hmm niet zulk mooi nieuws: de WM6 ROMs van HTC worden uitgesteld volgens telecomwereld. Ik ben benieuwd wat dat voor invloed heeft op het uikomen van Nederlandstalige T-mobile roms...
Ik heb het idee dat het een upgrade drama gaat worden. Veel beloven en toezeggen maar de uitvoering ervan daar gaat het altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:23:
[...]

Ik heb het idee dat het een upgrade drama gaat worden. Veel beloven en toezeggen maar de uitvoering ervan daar gaat het altijd mis.
Dan ga ik m nu toch maar ' upgraden'. Iemand een suggestie voor welke versie ik moet gaan ?
Ik heb er al veel voorbij zien komen de laatste tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:20:
[...]

Dan ga ik m nu toch maar ' upgraden'. Iemand een suggestie voor welke versie ik moet gaan ?
Ik heb er al veel voorbij zien komen de laatste tijd :P
Ik gebruik nu Black & Blue 3.7, die is wel erg mooi en heeft redelijk wat nuttige extra apps, en zo'n 32 mb vrij na flashen.

Het rare is dat ik nu geen netwerk heb (T-mobile); dat was gisteren nog niet zo, dus ik verwacht dat het niet aan de ROM ligt. Als het vanmiddag nog niet over is ga ik wel een reflash doen, eventueel met de WM6 3.5 ROM.
Een derde optie (om het makkelijk te maken ;)) is de officiele WWE WM6 rom.

Als je een complete rom wil, ga dan voor 3.7, die is een stuk mooier en heeft meer ruimte vrij dan 3.5. Als je zelf dingen naar eigen smaak wil aanpassen (vanaf HTC groen :X), zou ik voor de officiele gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 18-07-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 13:13

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Idd de B&B 3.7 Ik heb hem ook draaien en ziet er erg gelikt uit. Loopt helemaal smooth en ik heb nu gewoon bereik met T-Mobile ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
gwystyl schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:14:
Hmm niet zulk mooi nieuws: de WM6 ROMs van HTC worden uitgesteld volgens telecomwereld.
De (Engelstalige) Asia versie is anders gewoon volgens de planning vorige week vrijdag gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

grun93 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:45:
[...]

De (Engelstalige) Asia versie is anders gewoon volgens de planning vorige week vrijdag gereleased.
Ja dat is waar... enig idee wanneer de planning voor de rest van de wereld (incl een NL of T-mob versie) zou zijn? Veel meer dan 'ze zijn er mee bezig' hoor je niet .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:38:
[...]

Nee, ik heb geen live messenger geinstalleerd, en ook andere apps connecten volgens mij niet automatisch (quickgps, tomtom (die je trouwens uberhaupt eerst aan moet zetten voordat hij kan connecten) etc etc)

Wie-o-wie?
heb je een soft reset gedaan na de registeraanpassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
gwystyl schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:34:
[...]

Ik gebruik nu Black & Blue 3.7, die is wel erg mooi en heeft redelijk wat nuttige extra apps, en zo'n 32 mb vrij na flashen.

Het rare is dat ik nu geen netwerk heb (T-mobile); dat was gisteren nog niet zo, dus ik verwacht dat het niet aan de ROM ligt. Als het vanmiddag nog niet over is ga ik wel een reflash doen, eventueel met de WM6 3.5 ROM.

Als je een complete rom wil, ga dan voor 3.7, die is een stuk mooier en heeft meer ruimte vrij dan 3.5. Als je zelf dingen naar eigen smaak wil aanpassen (vanaf HTC groen :X), zou ik voor de officiele gaan.
Ik draai nog altijd de Black & Blue versie 3.5 als ik het goed heb.
Eerst had ik hier vrij vaak last van de geheugen error, dus de melding krijgen, terwijl ik nog meer dan genoeg geheugen vrij had. Echter inmiddels krijg ik deze melding totaal niet meer 8)7. Dit zonder ik voorzover ik weet iets verandert heb. Wat voegt deze 3.7 update eigenlijk voor nieuws toe aan de rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej DarkPhoenix,

hier hetzelfde probleem, heb m nu drie weken, en inderdaad gesprekken gaan niet echt geruisloos zeg maar, volume is niet aan te passen, dus de hele straat luistert mee!! :( :( Jij zegt dat het probleem weg is als je Synct.... maar lijkt mij niet echt de bedoeling toch? Ik ga iig contact opnemen met HTC, niets lijkt te werken, want het bij mij al 2x weggeweest... waarsch. dan toch door sync-en...? :/ En nu weer terug.... Ben bang voor een hardware probleem.... |:( Laat me ff weten als jij meer weet...?

Greetzzz
darkphoenix schreef op maandag 16 juli 2007 @ 17:03:
He ik heb nu iets. als ik bel of gebelt word staat ie op speaker en ook als ik speaker off zeg dan blijft ie op speaker staan.
een softreset is ook niet de oplossing.
Heel misschien heeft het te maken met me kop telefoon die ik soms gebruik met bellen dat ie vanslag is ofzo.

Ps denken jullie dat ik die toutch er al op kan gooien zonder al te veel problemen achteraf.

[...]

tja! ik heb dat helemaal als ik de gps heb gebruikt en wifi dan is de lol snel voorbij.
ik had net om 4 uur nog maar 12 % battery left. omdat die stomme kut googlemaps de gps niet goed had uitgeschaked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Misschien moet ik het boekje lezen hoor maar jullie weten het vast wel.

Als ik mijn volume op en neer schuif krijg je twee balken.
Links: Telefoontje.
Rechts: Hoorntje.

Wat doet wat nou precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Pittie schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:43:
[...]

Ik draai nog altijd de Black & Blue versie 3.5 als ik het goed heb.
Eerst had ik hier vrij vaak last van de geheugen error, dus de melding krijgen, terwijl ik nog meer dan genoeg geheugen vrij had. Echter inmiddels krijg ik deze melding totaal niet meer 8)7. Dit zonder ik voorzover ik weet iets verandert heb. Wat voegt deze 3.7 update eigenlijk voor nieuws toe aan de rom?
Ik ken B&B 3.5 niet, ik had de 'kale' 3.5. Vegeleken met die is B&B 3.7 wel een hele vooruitgang. Ik ben nu de officiele WM6 aan het flashen om te kijken of ik dan wel kan bellen (lijkt me vrij essentieel voor een telefoon) en om te kijken hoe het er standaard uit hoort te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Tylen schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:08:

Of je leest even wat pagina's terug voordat je hier wat vraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:14:
[...]

En andere ringtones doen die het wel?
En als je gewoon via mediaplayer iets afspeelt heb je dan geluid?
Heb je de opties voor berichten, alarmen ed aangevinkt? Heb even telefoon niet bij de hand, maar bij instellingen, geluiden en dan het eerste scherm, alle vakjes daar aangevinkt?
Wacht eens even.
Ik heb net bij geluiden en instellingen ook die 2e optie aangevinkt van programma's. Blijkbaar valt een sms onder programma's want ik heb nu weer geluid :D
Bedankt!

Toch nog een vraagje, kan ik bij een verzonden berichten de melding dat het bericht verstuurd is ook uitzetten en wanneer ik een smsje krijg, staat er standaard beantwoorden. Ik wil standaard lezen/weg klikken, kan ik dat ook veranderen?

Maar wel mooi dat het geluid terug is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

nickpma schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:17:
[...]

Of je leest even wat pagina's terug voordat je hier wat vraagt!
Lol inderdaad bedankt...
Het linkerschijfje is voor alle geluiden, behalve je beltoon. Dus systeem-geluiden, knopgeluiden, geluiden in programma's/games, volume van je wekker/alarm regel je allemaal met het linker schuifje. Het rechterschuifje is voor het volume van je beltoon.

Tevens veranderen die schuiven in 1 enkel schuifje wanneer je een telefoongesprek voert. Dat enkele schuifje is dan voor het gespreksvolume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Tylen schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:08:

SCHAAM JE! DIT SOORT POSTS HOREN HIER NIET THUIS!

EDIT: LUILAK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nou, na een ware ROMpage (achtereenvolgens flashen van de officiele WM6 ROM, WM6 3.5, Artemis Touch en weer terug naar B&B 3.7) ben ik er achter dat het niet aan de ROM ligt. Ik heb mijn SIM maar eens in een oude telefoon gedaan, en daarmee kon ik ook alleen kiezen uit Orange, Vodafone en KPN (alledrie verboden). Blijkbaar ligt T-mob er hier (Epe) dus uit.
Intussen heb ik dus verschillende ROMs geprobeerd (wel heel vluchtig). B&B 3.7 lijkt me toch het best voor mij. Vrij clean, ziet er strak uit en heeft een paar handige programma's al voorgeinstalleerd.

De Artemis Touch ROM is echt flooded met weet ik veel wat voor zooi, het Touch gedeelte werkt niet (goed), en het aanraken van het scherm met het pennetje liet ook te wensen over (PDA reageerde soms wel, soms niet).

De officiele ROM is op zich wel OK, maar duidelijk gericht op Azie. Er zitten wat Azie-specifieke apps in en ik moet nog een stapeltje programma's installeren om hem weer naar mijn smaak in te richten.

Zo maar eens T-mobile bellen of zij weten wat er aan de hand is..... --> gedaan, ze gaan het doorsturen naar de technische dienst, maar er zijn geen meldingen van storingen bij mij in de buurt. Vanavond ga ik een eindje weg, dus ik ben benieuwd of het dan aan mij ligt of aan T-mob.

[ Voor 9% gewijzigd door gwystyl op 18-07-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

DaSaN schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:11:
[...]

SCHAAM JE! DIT SOORT POSTS HOREN HIER NIET THUIS!

EDIT: LUILAK!
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
Ik heb de touch rom draaien en ik ben niet echt ontevreden!

Heb weinig last van bugs, touchflo is grappig maar niet meer dan dat, nog geen echte toegevoegde waarde.

Misschien ga ik B&B 3.7 proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn P3300 loopt om de haverklap vast, wanneer ik hem een tijdje niet gebruik.
Enige optie is opnieuw opstarten (aan/uit). Ook blijft het een probleem dat degene die ik bel / mij belt mij niet hoort, maar ik degene wel.

Ook zag ik pas geleden een G van 'GPRS verbinding verbonden' in beeld. Deze heb ik zelf NOOIT opgestart. Hoe kan ik GPRS volledig uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik voorkomen dat de p3300 aanspringt (van toetsenblokkering) als ik bijvoorbeeld een SMS ontvang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:45:
Mijn P3300 loopt om de haverklap vast, wanneer ik hem een tijdje niet gebruik.
Enige optie is opnieuw opstarten (aan/uit). Ook blijft het een probleem dat degene die ik bel / mij belt mij niet hoort, maar ik degene wel.

Ook zag ik pas geleden een G van 'GPRS verbinding verbonden' in beeld. Deze heb ik zelf NOOIT opgestart. Hoe kan ik GPRS volledig uitschakelen?
MoDaCo NoData > Google = handig progje dat het inmiddels tot de TS geschopt heeft.

btw, de G links van je netwerksterkteindicator (mooi scrabblewoord) geeft alleen aan dat GPRS beschikbaar is, niet dat het gebruikt wordt. Als er een kleine G linksboven de oplopende streepjes van de netwerksterkteindicator staat heb je pas dataverkeer.

[ Voor 18% gewijzigd door gwystyl op 18-07-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
gwystyl schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:52:
[...]

MoDaCo NoData > Google = handig progje dat het inmiddels tot de TS geschopt heeft.

btw, de G links van je netwerksterkteindicator (mooi scrabblewoord) geeft alleen aan dat GPRS beschikbaar is, niet dat het gebruikt wordt. Als er een kleine G linksboven de oplopende streepjes van de netwerksterkteindicator staat heb je pas dataverkeer.
Kleine aanvulling: dan heb je geen dataverkeer, maar is de weg vrij voor dataverkeer;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:48:
Hoe kan ik voorkomen dat de p3300 aanspringt (van toetsenblokkering) als ik bijvoorbeeld een SMS ontvang?
Harley2, dit is al heel erg vaak voorbij gekomen. Als je wat moeite had gedaan had je het zo gevonden.
Maar goed, er zijn hier programma's voor. Een veel gebruikt programma is BatteryStatus. Dat programma kan je ook gebruiken voor overclocken, maar dus ook om je toestel gelocked te houden.

Trouwens bedenk met net dat device lock ook moet werken. Settings -> Today -> Items en dan Device Lock (zo werkt het in WM6 ten minste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
nickpma schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:22:
[...]

Wacht eens even.
Ik heb net bij geluiden en instellingen ook die 2e optie aangevinkt van programma's. Blijkbaar valt een sms onder programma's want ik heb nu weer geluid :D
Bedankt!

Toch nog een vraagje, kan ik bij een verzonden berichten de melding dat het bericht verstuurd is ook uitzetten en wanneer ik een smsje krijg, staat er standaard beantwoorden. Ik wil standaard lezen/weg klikken, kan ik dat ook veranderen?

Maar wel mooi dat het geluid terug is
Ja dat kan, in een van de vorige delen staat een registry tweak waarmee je dat kan uitschakelen. Weet alleen niet uit mijn hoofd welke, maar moet je even zoeken. Ik zelf klik altijd meteen het berichtenmenu weg en dan krijg je ook de melding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:19:
[...]

Harley2, dit is al heel erg vaak voorbij gekomen. Als je wat moeite had gedaan had je het zo gevonden.
Maar goed, er zijn hier programma's voor. Een veel gebruikt programma is BatteryStatus. Dat programma kan je ook gebruiken voor overclocken, maar dus ook om je toestel gelocked te houden.

Trouwens bedenk met net dat device lock ook moet werken. Settings -> Today -> Items en dan Device Lock (zo werkt het in WM6 ten minste).
THX.

Op deze manier moet je nog op beeldscherm klikken, vraag was hoe toestel gelockt te houden door alleen de rechterbovenknop te bedienen. Gaat nu dus aan met SMS ontvangen.

edit, batterystatus geinstald, werkt nu zoals ik wil _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2007 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Begin het toestel wat meer onder controle te krijgen na anderhalve week in mijn bezit. Heb de CE&mainroads kaart eraf gehaald en alleen benelux erop. 444mb>62mb. Wordt het ook weer wat leuker om dingen te installeren. Toch nog even een 2gb SDmicro aanschaffen voor vakantie (waar goedkoop? MediaMarkt is 29euro voor een gewone).

Batterijtijd suckte big time, maar ook dat is verbeterd: En ik ben wat scherper met keuzes (snel uit, continue dingen uitzetten etc, en hij is paar keer ontladen/opgeladen). Gaat nu prima. Ik ben benieuwd hoe ik het op vakantie ga doen. Ga niet 4 uur bij de washokken zitten naast de oplader en om nou speciaal stroom te nemen voor alleen de P3300...

Internetten was steeds traag terwijl ik dacht dat hij connected was mijn mijn thuis wifi. Bleek ook wel zo te zijn maar kennelijk mocht hij internet niet op. Gister liet ik hem eens connecten met mijn FON router en man man man wat een snelheid. Wifi ftw!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

groentjie77 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:17:
Ik heb de touch rom draaien en ik ben niet echt ontevreden!

Heb weinig last van bugs, touchflo is grappig maar niet meer dan dat, nog geen echte toegevoegde waarde.

Misschien ga ik B&B 3.7 proberen
Ik heb hier dezelfde ervaring. Touch Flo is inderdaad grappig en leuk om mee te showen (wel eerst even doen voordat je anderen laat zien anders hapert ie wel eens ;) ).

De B&B 3.7 liep bij mij dus telkens vast als ik wil syncen en hij vroeg telkens om de inlog van mijn e-mail. :?

(Ik heb btw een T-mobile MDA Compact II geflashed met USPL en de Touch Flo Rom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
sjaool schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 19:34:
[...]

Ik heb hier dezelfde ervaring. Touch Flo is inderdaad grappig en leuk om mee te showen (wel eerst even doen voordat je anderen laat zien anders hapert ie wel eens ;) ).

De B&B 3.7 liep bij mij dus telkens vast als ik wil syncen en hij vroeg telkens om de inlog van mijn e-mail. :?

(Ik heb btw een T-mobile MDA Compact II geflashed met USPL en de Touch Flo Rom).
hmm ok, en ik wilde eigenlijk zodirect gaan overstappen van touch rom naar b&B 3.7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
DjWannaB2002 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:22:
[...]

Ja dat kan, in een van de vorige delen staat een registry tweak waarmee je dat kan uitschakelen. Weet alleen niet uit mijn hoofd welke, maar moet je even zoeken. Ik zelf klik altijd meteen het berichtenmenu weg en dan krijg je ook de melding niet.
Deze tweak zou ik dan toch ook wel willen weten!!
Ben hem iig nog niet eerder tegengekomen....

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier kunje upgra naar wm6

( in Azie)

http://www.asia.htc.com/asia/event/WM6/download.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans G
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-07-2024
Jazzper schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 19:03:
Toch nog even een 2gb SDmicro aanschaffen voor vakantie (waar goedkoop? MediaMarkt is 29euro voor een gewone).
Kijk eens op klik hier of hier
Goedkoper vind je niet snel.

Fgeer

[ Voor 6% gewijzigd door Frans G op 18-07-2007 21:17 ]

Frans G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fysiootje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10-2023
Frans G schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 21:12:
[...]

Kijk eens op klik hier.
Goedkoper vind je niet snel.

Fgeer
Kan echt veel goedkoper via Marktplaats. De aanbieder uit Enschede is betrouwbaar. Twee kaartjes (micro 2 Gb) bestelt a 22,95 inclusief verzendkosten en na 2 dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

sjaool schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 19:34:
[...]

hij liep bij mij vast op syncen als ik de kalender ingesteld had. Die heb ik dus nu uitgezet; morgen nog eens kijken of het werkt met minder dagen oid.
De inlog van de e-mail is de voorbeeldaccount. Die kan je gewoon weghalen bij berichten, of je eigen account(s) toevoegen.
groentjie77 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 20:16:
[...]

hmm ok, en ik wilde eigenlijk zodirect gaan overstappen van touch rom naar b&B 3.7.
zou ik gewoon doen, hij werkt verder prima :)
Daarbij moet je registreren... bij mijn vorige post stond een mirror van aray.cn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik heb die enschede gast een mail gestuurd. Ga zondag op vakantie dus wil eigenlijk het vrijdag binnen hebben zodat ik zaterdag nog e.e.a, kan klaar maken. Anders betaal ik wel paar euro meer bij MyCom of MM. Maar hij is wel lekker goedkoop!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand (liefst uit ervaring!) of deze (http://www.shoppingcentre...o-transmitter-p-3746.html) FM transmitter met de p3300 werkt? (is een tool om je mp3's dmv radiosignaal via je autoradio te kunnen beluisteren)?
Ik heb de lui al een mailtje gestuurd maar krijg hierop geen reactie.

Je zou zeggen dat het wel zou werken en zelfs handig vanwege de mini USB ingang. Alleen; bestaat er een kabel van mini-USB naar mini-USB?

Wie-o-wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Stel ik mail even naar HTC denk je dat ze dan de release van de HTC Polaris kunnen verplaatsen naar laten we zeggen... morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:00

itarix

404 soul not found

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:03:
weet iemand (liefst uit ervaring!) of deze (http://www.shoppingcentre...o-transmitter-p-3746.html) FM transmitter met de p3300 werkt? (is een tool om je mp3's dmv radiosignaal via je autoradio te kunnen beluisteren)?
Ik heb de lui al een mailtje gestuurd maar krijg hierop geen reactie.

Je zou zeggen dat het wel zou werken en zelfs handig vanwege de mini USB ingang. Alleen; bestaat er een kabel van mini-USB naar mini-USB?

Wie-o-wie?
als dat ding werkt zoals ik denk dat het werkt dan zou ik zeggen dat ie het doet.. alleen dan moet je wel wm5 storage draaien.

maar ik zou hem niet kopen, heb zelf zown radio transmittor gehad en het geluid was zwaar klote.

meschien dat deze van betere kwaliteit is.

vreemd eigenlijk dat er geen normale 3,5mm ingang op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:34:
[...]

OK bedankt, dan ga ik de B&B 3.7 eens proberen. Hoop dat het gaat lukken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:11:
[...]

Kleine aanvulling: dan heb je geen dataverkeer, maar is de weg vrij voor dataverkeer;)
Dus de 'uren' dat hij op G en kabeltje heeft er geen dataverkeer plaatsgevonden (heb immers ook niet gebrowsed/ webpagina bezocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 18:59
Hallo,
ik heb gezocht maar niet gevonden...

Ik maak nogal eens mee dat, nadat ik gebeld heb of gebeld ben, dat telefoonscherm (groen bij de HTC) dominant blijft staan. Dat krijg ik dan niet weg, niet met afsluiten en ook niet door bv via menu 'vandaag' te kiezen. De boel wordt traag en loopt ook vast na verloop van tijd. Dan moet ik een soft reset geven en dan ist weg.
Nog meer mensen met deze ervaringen? En liever nog... met oplossingen...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Biker-mouse schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 20:48:
[...]

Deze tweak zou ik dan toch ook wel willen weten!!
Ben hem iig nog niet eerder tegengekomen....
Hij staat ook in het HTC TyTN topic... zoekt u maar even;)

EDIT: wel zo vriendelijk om hem gelijk even te geven:

Disable SMS Sent Notification :

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSNoSentMsg"= dword
->1 = geen notification
->0 = wel een notification

[ Voor 28% gewijzigd door DaSaN op 19-07-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:02:
[...]

Dus de 'uren' dat hij op G en kabeltje heeft er geen dataverkeer plaatsgevonden (heb immers ook niet gebrowsed/ webpagina bezocht).
klopt, alleen als er een kleine G staat met 2 pijltjes eronder (op de plek waar normaal een groot vierkant met een G staat) heb je een GPRS verbinding, maar dan nog hoeft er geen dataoverdracht plaats te vinden.

Alleen als je daadwerkelijk gaat surfen, je mail binnenhaalt of andere dingen met internet doet gaat het datatellertje lopen. Je zou een GPRS data monitor (zoals SPB) kunnen gebruiken om je daadwerkelijke dataverkeer te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
DaSaN schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:48:
[...]

Hij staat ook in het HTC TyTN topic... zoekt u maar even;)

EDIT: wel zo vriendelijk om hem gelijk even te geven:

Disable SMS Sent Notification :

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSNoSentMsg"= dword
->1 = geen notification
->0 = wel een notification
Bedankt voor de moeite, maar ik kan de map "settings" niet vinden die jij aan geeft....
Ik heb daar map, LdapInfo, SendDriver, Syc staan....

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
gwystyl schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:10:
[...]

Ik ken B&B 3.5 niet, ik had de 'kale' 3.5. Vegeleken met die is B&B 3.7 wel een hele vooruitgang. Ik ben nu de officiele WM6 aan het flashen om te kijken of ik dan wel kan bellen (lijkt me vrij essentieel voor een telefoon) en om te kijken hoe het er standaard uit hoort te zien.
Ik heb het nog even nagekeken, en ikheb deze versie "ARTEMIS_Black_Blue_v2.zip"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Ik heb al een aantal keer een vraag gesteld, maar krijg maar geen antwoord hierop.

De vraag is alsvolgt:

- Hoe kan ik de tril duur van een sms veranderen van nu 3 seconden naar bijv. 1 seconden.

Heb het script gebruikt wat in de post staat namelijk:

Voorbeelden van scipts:
af1v1w1f0r = vibratie en knipperende display

Maar het vage is dat hij gewoon 3 seconden blijft vibreren vanplaats de 1 namelijk v1. De v staat voor vibreren en de 1 voor 1 seconden.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Biker-mouse schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:50:
[...]

Bedankt voor de moeite, maar ik kan de map "settings" niet vinden die jij aan geeft....
FF de map aanmaken. Heb het net ook gedaan en het werkt (mobile6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
Nou de B&B 3.7 werkt echt prima! ik vond de touch rom goed, maar deze werkt erg stabiel en snel! niks geen rare dingen tegen gekomen tot nu toe, alles werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Biker-mouse schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:50:
[...]

Die moet je dan even zelf aan maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ianz schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 23:38:
[...]

als dat ding werkt zoals ik denk dat het werkt dan zou ik zeggen dat ie het doet.. alleen dan moet je wel wm5 storage draaien.

maar ik zou hem niet kopen, heb zelf zown radio transmittor gehad en het geluid was zwaar klote.

meschien dat deze van betere kwaliteit is.

vreemd eigenlijk dat er geen normale 3,5mm ingang op zit?
Waarom moet je dan wm5 storage draaien? (wm5 is om de ppc in een USB stick om te tunen). Om via de bijgeleverde headset muziek te kunnen luisteren hoeft dat toch ook niet?

- Heeft er iemand ervaring met deze FM transmitter (of evt een andere)?
- Weet iemand of er mini USB-to-mini USB kabeltjes te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
Tylen schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:33:
[...]

FF de map aanmaken. Heb het net ook gedaan en het werkt (mobile6)
DaSaN schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:23:
[...]

Die moet je dan even zelf aan maken 8)7
Dat werkt dus niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Biker-mouse schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 14:02:
[...]

[...]

Dat werkt dus niet.....
Jawel hoor, alleen doe je het niet goed (en dat zie ik vanaf hier;)):

je gaat naar HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox

dan doe je New => Key

en die Key noem je Settings

Dan open je die key (dus gaat die map in) en dan doe je New => DWORD

en die DWORD noem je SMSNoSentMsg en geeft die de waarde 1

Dan een soft-reset, en voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAJ
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-05-2023

DAJ

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:02:
Heren,

Ik heb al een aantal keer een vraag gesteld, maar krijg maar geen antwoord hierop.

De vraag is alsvolgt:

- Hoe kan ik de tril duur van een sms veranderen van nu 3 seconden naar bijv. 1 seconden.

Heb het script gebruikt wat in de post staat namelijk:

Voorbeelden van scipts:
af1v1w1f0r = vibratie en knipperende display

Maar het vage is dat hij gewoon 3 seconden blijft vibreren vanplaats de 1 namelijk v1. De v staat voor vibreren en de 1 voor 1 seconden.
Dat script (uit de startpost neem ik aan?) is bedoeld voor de beltoon en niet voor de SMS-toon. Logisch dus dat je trilduur van je SMS niet veranderd.
Waar je de trilduur van een SMS kunt veranderen, weet ik niet.

Ik heb een tijdje geleden al een soortgelijke vraag gesteld, maar ook nog geen antwoord gekregen.
Wat mij geregeld gebeurt, is dat ik een SMS'je mis (dat ding geeft maar heel kort een toon en daarna blijft het stil). Wat ik dus graag zou willen is een SMS-toon, dan een pauze van bijvoorbeeld 60 seconden en dan weer een SMS-toon. Op die manier wordt je iedere minuut herrinnert aan een ongelezen SMS'je. Bij mijn vorige telefoon (een Samsung) kon dit gewoon via het menu ingesteld worden, maar ik ben er nog niet achter of zoiets bij de P3300 ook mogelijk is (middels een script aanpassing, via een menu lukt het sowiezo niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

die van mij blijf kuren houden uit het niets sinds 2 dagen geleden.
-spontaan doet het geluid het niet zodat je ook niet kanbellen.
zeervaak resetten help soms.
hij staat steeds op speaker en wat ik ook indruk het helpt niet. 10 minuten gelden wel weer van speaker 8)7

ik ben bezig even de belangrijkste contacten op me sim te saven. na 2 keer de hele lijst doorgelopen te hebben zegt ie momory full en kan ik weer van voren aan beginnen,terwijl ik dacht dat hij ze dan overscheef.

kortom ik heb een baal dag. :*)

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ned. handleiding HTC P3300 te vinden op
http://www.htc.com/support/support_htcp3300.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAdD
  • Laatst online: 31-08 14:23
DAJ schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:08:
[...]

Ik heb een tijdje geleden al een soortgelijke vraag gesteld, maar ook nog geen antwoord gekregen.
Wat mij geregeld gebeurt, is dat ik een SMS'je mis (dat ding geeft maar heel kort een toon en daarna blijft het stil). Wat ik dus graag zou willen is een SMS-toon, dan een pauze van bijvoorbeeld 60 seconden en dan weer een SMS-toon. Op die manier wordt je iedere minuut herrinnert aan een ongelezen SMS'je. Bij mijn vorige telefoon (een Samsung) kon dit gewoon via het menu ingesteld worden, maar ik ben er nog niet achter of zoiets bij de P3300 ook mogelijk is (middels een script aanpassing, via een menu lukt het sowiezo niet).
Ik gebruik hiervoor het SPB programma phone suite.
Hiermee kan je opgeven of je bij een oproep, sms of beide na x minuten gewaarschuwd wilt worden

FF google en je vind het zo O-) ;)

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Handig voor in de TS en om mensen met standaardvragen naar te verwijzen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

was het zat en heb maar de nieuwe rom PDAVIET Rom Black&Blue v3.7 er opgegooit.
En ziet er erg matrix like uit! leuk! en gelijk die stome kut errors weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAdD schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:26:
[...]

Ik gebruik hiervoor het SPB programma phone suite.
Hiermee kan je opgeven of je bij een oproep, sms of beide na x minuten gewaarschuwd wilt worden

FF google en je vind het zo O-) ;)
Dit is niet de oplossing om de vibratie van een sms te veranderen van 3 seconden naar X seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin2k
  • Laatst online: 11-09 20:15
Ik krijg ook steeds meer problemen met mijn P3300.
- Steeds vaker vastlopers
- Als ik iemand bel dan doet mijn beeindigknop het niet (softwarematig denk ik)

- En dan nog even niet te spreken over de bereikbaarheidsproblemen ;)

Ik heb zelf een Tmobile P3300 - MDA Compact III
Zijn er al mensen die succesvol Windows Mobile 6 (NL of NL vertaald) erop hebben?
(Neem aan dat de telefoon eerst unlocked moet zijn hiervoor?)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
De B&B 3.7 is tot nu toe voor mij een verademing!

wie gebruikt er SPB Diary? Ik heb het zwarte schermpje maar de afspraken in diary staat ook in het zwart. niet leesbaar dus, hoe pas ik de kleuren in spb diary aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Griffin2k schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:16:

Zijn er al mensen die succesvol Windows Mobile 6 (NL of NL vertaald) erop hebben?
Ik heb de t-mobile versie. Maar de NL WM6 heb ik er niet op. Ik werk met de ENG B&B 3.7. Erg mooie rom. Wel eerst CID unlocken idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[.....]
Tylen schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:35:
Ik heb de t-mobile versie. Maar de NL WM6 heb ik er niet op. Ik werk met de ENG B&B 3.7. Erg mooie rom. Wel eerst CID unlocken idd ;)
Of SuperCid (USPL) draaien voor je flashed, dit CID-Unlocked je toestel voor de eerstvolgende flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAdD
  • Laatst online: 31-08 14:23
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:04:
[...]

Dit is niet de oplossing om de vibratie van een sms te veranderen van 3 seconden naar X seconden.
Nee maar wel het antwoord op de vraag:
Wat ik dus graag zou willen is een SMS-toon, dan een pauze van bijvoorbeeld 60 seconden en dan weer een SMS-toon
Bij mijn vorige telefoon (een Samsung) kon dit gewoon via het menu ingesteld worden, maar ik ben er nog niet achter of zoiets bij de P3300 ook mogelijk is (middels een script aanpassing, via een menu lukt het sowiezo niet).

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
DaSaN schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 14:16:
[...]

Jawel hoor, alleen doe je het niet goed (en dat zie ik vanaf hier;)):

je gaat naar HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox

dan doe je New => Key

en die Key noem je Settings

Dan open je die key (dus gaat die map in) en dan doe je New => DWORD

en die DWORD noem je SMSNoSentMsg en geeft die de waarde 1

Dan een soft-reset, en voila!
Zo had ik het dus gedaan met TC, maar werkt dus niet zoals ik al aangaf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
Wie kent dit http://www.pocketinfo.nl/...en-vingervriendelijk.html
Is het wat of is er wat beters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Laatst online: 11-09 09:07

Ik heb de NL versie 2 weken draaien nu maar het knopjes probleem is erg irritant...de windows knop werkt niet meer en de andere onderste ook niet....voor de rest werkt het wel redelijk alleen EnAlarmPPC speelt maar 1 liedje af met een alarm en stopt dan,,.,erg irri!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Biker-mouse schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:06:
[...]

Zo had ik het dus gedaan met TC, maar werkt dus niet zoals ik al aangaf....
Dan is er toch iets mis met je toestel hoor. Doe eens een hard reset en probeer het dan nog eens: er moet iets zijn dat dit blokkeert want dit is de enige juiste manier om die melding uit te zetten

EDIT:

Staat na de soft reset de versgemaakte registersleutel er nog in? Ik heb namelijk wel eens gehad dat bij een soft reset de hele sleutel weer verdwenen is

probeer andere een andere register tweaker. Ikzelf gebruik Resco, werkt erg prettig

[ Voor 24% gewijzigd door DaSaN op 20-07-2007 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Heb deze geinstalleerd staan, werkt echt erg mooi en perfect.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Laatst online: 30-08 12:01
Zojuist ook maar mijn contract verlegnd bij T-Mobile. Heb nu nog een brakke SDAII binnen 5 tot 10 dagen een MDA. Dan zal ik me ook in de discussie mengen hier. tot die tijd hou ik het mooi in de gaten!
:)

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
Ik heb het ook geinstalleerd, het is inderdaad handig en makkelijk!

Wie heeft het antwoord op mijn vraag: hoe verander ik de kleur van de zwarte letters in spb diary, mijn theme default windows (Black & blue 3.7 wm6rom) is zwart dus je ziet dan niks! Je kan in spb diary 2.2 wel aangeven dat elke categorie een bepaalde kleur moet krijgen maar je kan niet zeggen dat geen categorie bijv wit moet zijn! wie o wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:26:
[...]

Heb deze geinstalleerd staan, werkt echt erg mooi en perfect.
Ik heb het ook net geïnstalleerd. Eerst even de zip bekeken en dat ziet er gelikt uit. Alleen......als ik de cab installeer en dan naar contact personen ga dan geeft en fout melding. Hij kan het niet openen...weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 18:30:
[...]

Ik heb het ook net geïnstalleerd. Eerst even de zip bekeken en dat ziet er gelikt uit. Alleen......als ik de cab installeer en dan naar contact personen ga dan geeft en fout melding. Hij kan het niet openen...weet iemand hoe dit komt?
Contacten in je telefoon staan? Sim werkt niet, lees ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

dat ContactManager is wel geniaal zeg! Supertip. Je oude contactpersonen manager doet het helaas niet meer, maar who cares ;)
oh als reactie op boven mij: je moet die softbutton dus opnieuw toewijzen maar nu aan ContactMan. Dit doe je bij start > instellingen

iets anders. Iemand Neef for Speed al eens geprobeerd? Ik kan niet gas geven. Daar heb je pijltjes voor nodig maar ja die heb ik niet ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Jazzper op 20-07-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 19:03:
dat ContactManager is wel geniaal zeg! Supertip. Je oude contactpersonen manager doet het helaas niet meer, maar who cares ;)
oh als reactie op boven mij: je moet die softbutton dus opnieuw toewijzen maar nu aan ContactMan. Dit doe je bij start > instellingen

iets anders. Iemand Neef for Speed al eens geprobeerd? Ik kan niet gas geven. Daar heb je pijltjes voor nodig maar ja die heb ik niet ;)
Oke ik snap, maar daar kan je toch alleen de knoppen toewijzen en niet bvb contactprs? Zou geniaal zijn want ik vind het sjiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 09:57
aan allen die slide 2 unlock geinstalleerd hebben:
klopt het dat dit 6Mb van je geheugen verbruikt?
ik vind het een leuke gadget maar 6Mb kost me wel erg veel performance:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 19:10:
[...]

Oke ik snap, maar daar kan je toch alleen de knoppen toewijzen en niet bvb contactprs? Zou geniaal zijn want ik vind het sjiek :)
puike shit...kan het iedereen aanraden... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

puike poep indeed! i love gadets. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coldasice schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 23:38:
[...]

puike shit...kan het iedereen aanraden... :P
Juist, maar is hhet mogelijk om deze gadget aan de button toe te wijzen die in het scherm staan. Contactprs etc? Zou wel mooi zijn als dat kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Doet hij toch standaard? Hier wel iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 00:46:
[...]

Juist, maar is hhet mogelijk om deze gadget aan de button toe te wijzen die in het scherm staan. Contactprs etc? Zou wel mooi zijn als dat kon.
een gedeelte heb ik inmiddels gevonden in de registry...

de niet cruciale rij knoppen is toe te wijzen door de volgende keys aan te passen...onder cruciale bedoel ik de bovenste rij knoppen en de standby knop...deze zitten waarschijnlijk ergens anders...ik ga nog even zoeken....

de knoppen zijn als volgt te herkennen:
linksonder: 40C1
windows toets: 40C2
ok knop: 40C3
wnw: 40C4
camera: 40C5
opnamen: 40C6

ga naar HKLM\Software\Microsoft\Shell\Keys

hier zul je er misschien al een aantal terugvinden...maar nu maak je een mapje aan met de gewenste knop...ik zal als voorbeeld de opname knop nemen....die gebruik ik toch nooit en daar kan ik dan mijn contactpersonen aan hangen:

map: 40C5
key: value
(Default): "\programmabestanden\contactmanager\contactmanager.exe"

sidenote: als je die hebt aangemaakt en daarna uit de registry weggaat zie je dat windows zelf 2 strings heeft toegevoegd waaronder WndCls...dit zijn zogenaamde windows commands......bijvoorbeeld voor berichten: inbox.mainWnd.....ik het een niet functionerende windows en ben op zoek naar dit commando...als iemand dit kent hou ik me aanbevolen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx voor de info. Ik heb nog een vraagje. Ik wil die 3.7 rom erop zetten. Is er een manier om mijn huidige (originele) rom te back-uppen?

PS.
Met update naar 3.7 is het toch alleen aan pc hangen en op de update klikken, gaat alles vanzelf....klopt?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kan gewoon via settings en dan buttons,althans bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coldasice schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 09:02:
[...]

een gedeelte heb ik inmiddels gevonden in de registry...

de niet cruciale rij knoppen is toe te wijzen door de volgende keys aan te passen...onder cruciale bedoel ik de bovenste rij knoppen en de standby knop...deze zitten waarschijnlijk ergens anders...ik ga nog even zoeken....

de knoppen zijn als volgt te herkennen:
linksonder: 40C1
windows toets: 40C2
ok knop: 40C3
wnw: 40C4
camera: 40C5
opnamen: 40C6

ga naar HKLM\Software\Microsoft\Shell\Keys

hier zul je er misschien al een aantal terugvinden...maar nu maak je een mapje aan met de gewenste knop...ik zal als voorbeeld de opname knop nemen....die gebruik ik toch nooit en daar kan ik dan mijn contactpersonen aan hangen:

map: 40C5
key: value
(Default): "\programmabestanden\contactmanager\contactmanager.exe"

sidenote: als je die hebt aangemaakt en daarna uit de registry weggaat zie je dat windows zelf 2 strings heeft toegevoegd waaronder WndCls...dit zijn zogenaamde windows commands......bijvoorbeeld voor berichten: inbox.mainWnd.....ik het een niet functionerende windows en ben op zoek naar dit commando...als iemand dit kent hou ik me aanbevolen.....
Dit kan gewoon via settings en dan buttons,althans bij mij wel.
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.