Nou, na een ware ROMpage (achtereenvolgens flashen van de officiele WM6 ROM, WM6 3.5, Artemis Touch en weer terug naar B&B 3.7) ben ik er achter dat het niet aan de ROM ligt. Ik heb mijn SIM maar eens in een oude telefoon gedaan, en daarmee kon ik ook alleen kiezen uit Orange, Vodafone en KPN (alledrie verboden). Blijkbaar ligt T-mob er hier (Epe) dus uit.
Intussen heb ik dus verschillende ROMs geprobeerd (wel heel vluchtig). B&B 3.7 lijkt me toch het best voor mij. Vrij clean, ziet er strak uit en heeft een paar handige programma's al voorgeinstalleerd.
De Artemis Touch ROM is echt flooded met weet ik veel wat voor zooi, het Touch gedeelte werkt niet (goed), en het aanraken van het scherm met het pennetje liet ook te wensen over (PDA reageerde soms wel, soms niet).
De officiele ROM is op zich wel OK, maar duidelijk gericht op Azie. Er zitten wat Azie-specifieke apps in en ik moet nog een stapeltje programma's installeren om hem weer naar mijn smaak in te richten.
Zo maar eens T-mobile bellen of zij weten wat er aan de hand is..... --> gedaan, ze gaan het doorsturen naar de technische dienst, maar er zijn geen meldingen van storingen bij mij in de buurt. Vanavond ga ik een eindje weg, dus ik ben benieuwd of het dan aan mij ligt of aan T-mob.
[
Voor 9% gewijzigd door
gwystyl op 18-07-2007 14:27
]