There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
ja sorry... ik zag blabla kaart stuk, en de geheugenkaart-issue is al heel vaak langsgekomen dus ik heb gewoon geantwoord... ik weet niets van SIM-kaart-issues helaas.....Xanion schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:52:
[...]
Hier is geen patch voor, je bent denk ik in de war met de patch voor de geheugenkaart?
Overigens heb ik nog niet eerder van dit probleem gehoord.
Misschien heb je hier wat aan? Ik weet alleen niet meer of dat nou mijn WordCompletion ding was....VinceVega schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:42:
[...]
Als je hem nog voor me hebt, graag! Het WordCompletion bestand is dan ook nog nodig? Deze kan ik niet in dit topic vinden overigens, dus als iemand een linkje kan plaatsen...
Thanx, Phone Pad werkt nu perfekt! Onmisbare extra als je het mij vraagt. Hetzelfde geldt overigens voor Contactmanager, eindelijk kan je relatief eenvoudig en met één hand iemand uit je lijst opzoeken en bellen.gwystyl schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:08:
[...]
Misschien heb je hier wat aan? Ik weet alleen niet meer of dat nou mijn WordCompletion ding was....
[ Voor 16% gewijzigd door hendriku op 23-07-2007 15:40 ]
Lieft een knop toewijzen die in 1x keer de BT aan/uit zet.
Ik wil namelijk de BT verbinding niet steeds aanhebben, maar als ik in mijn auto kom wil ik het pas aanzetten ivm mijn carkit, en natuurlijk wil ik dit z.s.m. kunnen doen.
Uitterraad voor de levensduur van de accu, ...ok, en ik ben lui ....
Op de wind van gister kan je niet zeilen
Hiervoor heb ik de mijne opgestuurd. Ik had ook last van een niet functionerende speakers. Soms wel en soms niet. Ik had geen problemen met bellen, om de beller te verstaan, maar wel met het horen van geluid van oa. TomTom en de ringtone ed.darkphoenix schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 17:33:
die van mij blijf kuren houden uit het niets sinds 2 dagen geleden.
-spontaan doet het geluid het niet zodat je ook niet kanbellen.
zeervaak resetten help soms.
hij staat steeds op speaker en wat ik ook indruk het helpt niet. 10 minuten gelden wel weer van speaker![]()
ik ben bezig even de belangrijkste contacten op me sim te saven. na 2 keer de hele lijst doorgelopen te hebben zegt ie momory full en kan ik weer van voren aan beginnen,terwijl ik dacht dat hij ze dan overscheef.
kortom ik heb een baal dag.
Momenteel is de klacht nog in behandeling dus ik kan niet vertellen wat het probleem is.
Ik heb gebeld met EuroTwice in Belgie en deze zorgen ervoor dat je P3300 wordt opgehaald, nette service.
Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!
Is het mogelijk om met :
http://www.pocketinfo.nl/...en-vingervriendelijk.html
Je bestaande contactpersonen toe te voegen? Ik wilde die zip versie gebruiken zodat ik me eigen contact manager ook kan blijven gebruiken. Als ik hem opstart dan zijn me contact personen leeg. Hoe kan ik die makkelijk toevoegen aan dit programma?
Even een indirect antwoord op je vraag. Wat ik doe is dat ik mbv BatteryStatus icontrays van oa bluetooth en wlan op mn today scherm zet. Zo kan ik met twee klikken bluetooth aan of uit zetten zonder door allerlei menu's heen te moeten.MillZ schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:41:
Is er een mogelijkheid om een grote knop te programmeren voor het aanzetten van bluetooth?
Ik wil namelijk de BT verbinding niet steeds aanhebben, maar als ik in mijn auto kom wil ik het pas aanzetten ivm mijn carkit, en natuurlijk wil ik dit z.s.m. kunnen doen.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Bij deze instelling kan ik alleen kiezen uit de standaard geluidjes... en die zijn niet al te fraai..coldasice schreef op maandag 23 juli 2007 @ 07:42:
[...]
klik je op klok en alarminstellingen->klik op belletje en dan kun je kiezen uit een aantal geluidjes....
Gaston
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Dus als iemand nog een plekje weet waar ze fijne wekkergeluidjes hebben, dan hoor ik dat heel graag!H4ldrz schreef op maandag 23 juli 2007 @ 18:59:
> klik je op klok en alarminstellingen->klik op belletje en dan kun je kiezen uit een aantal geluidjes....
Bij deze instelling kan ik alleen kiezen uit de standaard geluidjes... en die zijn niet al te fraai..
ik heb de geluiden ergens zien staan...volgens mij in de windows map...zal straks eens zoeken...als je eenzelfde formaat daar toevoegd zal die ook wel in de lijst verschijnen....H4ldrz schreef op maandag 23 juli 2007 @ 18:59:
[...]
Bij deze instelling kan ik alleen kiezen uit de standaard geluidjes... en die zijn niet al te fraai..
Als jij een leuke geluidje hebt, zet deze dan om naar een wav file en zet die in windows\rings en dan kan je hem ook kiezen geloof ik. Zo werkte dat wel met ringtones in wm5.jpbosk schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:11:
[...]
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Dus als iemand nog een plekje weet waar ze fijne wekkergeluidjes hebben, dan hoor ik dat heel graag!
Dus niet mogelijk met 1 klik helaas...was ik al bang voor.DjWannaB2002 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 18:49:
[...]
Even een indirect antwoord op je vraag. Wat ik doe is dat ik mbv BatteryStatus icontrays van oa bluetooth en wlan op mn today scherm zet. Zo kan ik met twee klikken bluetooth aan of uit zetten zonder door allerlei menu's heen te moeten.
ff snel vraagje: levert tmobile deze al uit met WM6?
Of installeer PhoneAlarm, dan heb je een profiel voor in de auto waar de telefoon automatisch naar over schakelt als je de telefoon in de carkit zet. Dan gaat bluetooth automatisch aan als ie in de carkit komt en automatisch weer uit als je 'm uit de carkit haalt. Hoef je helemaal nooit te klikkenMillZ schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:41:
Is er een mogelijkheid om een grote knop te programmeren voor het aanzetten van bluetooth?
OVerigens heb ik Bluetooth altijd aan staan. Bluetooth vreet nl. nauwelijks stroom zolang er geen connectie tot stand gebracht is, pas als je ergens aan connect gaat het stroom vreten.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Wow, dat zoek ik!"Xanion schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:30:
[...]
Of installeer PhoneAlarm, dan heb je een profiel voor in de auto waar de telefoon automatisch naar over schakelt als je de telefoon in de carkit zet. Dan gaat bluetooth automatisch aan als ie in de carkit komt en automatisch weer uit als je 'm uit de carkit haalt. Hoef je helemaal nooit te klikken
OVerigens heb ik Bluetooth altijd aan staan. Bluetooth vreet nl. nauwelijks stroom zolang er geen connectie tot stand gebracht is, pas als je ergens aan connect gaat het stroom vreten.
:kus:
Anoniem: 24896
ben vanmiddag naar de tmobile winkel gegaan en het verhaal vertelt. dat er al 2 kaarten stuk zijn gegaan.Xanion schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:52:
[...]
Hier is geen patch voor, je bent denk ik in de war met de patch voor de geheugenkaart?
Overigens heb ik nog niet eerder van dit probleem gehoord.
ze wou me eerst 17 euro laten betalen om nieuwe simkaarten te kopen maar da wilde ik niet omdat het nu al 2 x was gebeurt.
na veel gezwam kreeg ik eindelijk 2 nieuwe simkaarten mee, en hoefde niks te betalen. ben benieuwd of het nog een keer gebeurd nu
nooit betalen voor dit soort onzin...in dit topic heb ik ergens verwezen naar een garantieverhaal....zoek maar eens....dat kun je altijd uitprinten...komt van een consumentensite met een stukje over een rechtzaak...Anoniem: 24896 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:50:
[...]
ben vanmiddag naar de tmobile winkel gegaan en het verhaal vertelt. dat er al 2 kaarten stuk zijn gegaan.
ze wou me eerst 17 euro laten betalen om nieuwe simkaarten te kopen maar da wilde ik niet omdat het nu al 2 x was gebeurt.
na veel gezwam kreeg ik eindelijk 2 nieuwe simkaarten mee, en hoefde niks te betalen. ben benieuwd of het nog een keer gebeurd nu
Gr
AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker
Mail me maar even.
Anoniem: 87350
Dat zou zomaar hetzelfde kunnen zijn met Word 2003 en 2007. Moet ook geconverteerd worden anders kan iemand met 2003 het niet lezen. Voor de pc is er een convertor maar of dat er voor dit is????visboer32 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 22:45:
Ik heb nu ook al weer even B&B v3 lopen en het loopt als een zonnetje. Nu is er echter één heel irritant iets. Als ik word documenten maak slaat hij deze op als .docx bestand, terwijl ie dat in WM5 gewoon als .doc deed. Als ik nu dus een word bestand van mijn WM6 telefoon naar iemand die ook een pda heeft met WM5 wil sturen dan kan diegene dat bestand helemaal niet lezen. Heeft Microsoft echt de bestandindeling verandert welke een oude versie niet eens kan lezen? Dat zou echt belachelijk zijn! Is hier iets aan te doen?
Gr
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 87350 op 24-07-2007 11:15 ]
volgens mij werkt mp3 ook... ik heb een kraaiende haan als wekker gehad; nu een blaffende hondDjWannaB2002 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:49:
[...]
Als jij een leuke geluidje hebt, zet deze dan om naar een wav file en zet die in windows\rings en dan kan je hem ook kiezen geloof ik. Zo werkte dat wel met ringtones in wm5.

Als ringtone heb ik een 'old phone' mid of mp3 ergens opgeduikeld. Ik ben alleen nog te lui geweest om hem weer in te stellen, zodat ik nu nog steeds verbaasd opkijk als mijn telefoon gaat
MAar dat zal niet met alle carkits werken denk ik. Met bijv mijn Mr Handsfree carkit zal dat niet werken. Want dan moet je toch echt eerst zelf bluetooth aanzetten wil hij de Carkit zien en andersom.Xanion schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:30:
[...]
Of installeer PhoneAlarm, dan heb je een profiel voor in de auto waar de telefoon automatisch naar over schakelt als je de telefoon in de carkit zet. Dan gaat bluetooth automatisch aan als ie in de carkit komt en automatisch weer uit als je 'm uit de carkit haalt. Hoef je helemaal nooit te klikken
Anoniem: 148753
Nog wat vraagjes:
1) SPB backup werkte niet om de gegevens van WM5 naar B7B 3,7 over te zetten. Intussen heb ik alles met de hand overgezet, maar misschien handig voor anderen om te weten hoe je dit het beste kunt doen.
2) NOGPRS werkt niet meer onder WM6, wat kan ik daarvoor gebruiken (een perongeluk opgezette verbinding is mij te duur!)
3) Is het mogelijk om een bestand op te starten (bv een word doc) via de HTC Home Launcher?
4) Hoe kan ik de kleuren van SPB Diary aanpassen, het standaard zwart is niet te lezen op het zwarte today scherm. Ik kan wel per categorie een kleur instellen, maar items zonder categorie blijven dan nog zwart.
Alvast bedankt!
Phonealarm schakelt over op auto-profiel als hij op stroom gezet wordt zonder active-sync. Als de telefoon in de auto niet aan de oplader gehangen wordt werkt het inderdaad niet. Heb je een actieve carholder werkt het zonder problemen.DjWannaB2002 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 04:01:
[...]
MAar dat zal niet met alle carkits werken denk ik. Met bijv mijn Mr Handsfree carkit zal dat niet werken. Want dan moet je toch echt eerst zelf bluetooth aanzetten wil hij de Carkit zien en andersom.
Ik heb ook zitten zoeken naar SPB Diary, maar krijg het niet gevonden of het mogelijk is.Anoniem: 148753 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 08:02:
b&b 3,7 werkt perfect, ik heb eindelijk de stap genomen!
Nog wat vraagjes:
1) SPB backup werkte niet om de gegevens van WM5 naar B7B 3,7 over te zetten. Intussen heb ik alles met de hand overgezet, maar misschien handig voor anderen om te weten hoe je dit het beste kunt doen.
2) NOGPRS werkt niet meer onder WM6, wat kan ik daarvoor gebruiken (een perongeluk opgezette verbinding is mij te duur!)
3) Is het mogelijk om een bestand op te starten (bv een word doc) via de HTC Home Launcher?
4) Hoe kan ik de kleuren van SPB Diary aanpassen, het standaard zwart is niet te lezen op het zwarte today scherm. Ik kan wel per categorie een kleur instellen, maar items zonder categorie blijven dan nog zwart.
Alvast bedankt!
Zijn er mensen die op de B&B3.7 rom SPB shell geinstalleerd hebben? Ben benieuwd of dat er ook nog lekker op werkt.
Ik heb het er wel op gehad, maar eigenlijk voldoet HTC Home voor mij wel, dus heb ik het er weer afgegooid. Ik heb nu op mijn Today scherm alleen HTC Home staanXanion schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:00:
[...]
Ik heb ook zitten zoeken naar SPB Diary, maar krijg het niet gevonden of het mogelijk is.
Zijn er mensen die op de B&B3.7 rom SPB shell geinstalleerd hebben? Ben benieuwd of dat er ook nog lekker op werkt.
Het moet inderdaad een .wav bestandje zijn... alleen moet dit bestand dan in de windows\ map komen te staan...... eindelijk relaxed wakker wordenDjWannaB2002 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:49:
[...]
Als jij een leuke geluidje hebt, zet deze dan om naar een wav file en zet die in windows\rings en dan kan je hem ook kiezen geloof ik. Zo werkte dat wel met ringtones in wm5.
Nu alleen nog en oplossing zien te vinden zodat ik het volume niet omhoog hoef te zetten.
Gaston
Gebruik je B&B 3.7 en welke theme heb je ingesteld? bij mij waren de letters nl ook zwart.
Anoniem: 220193
Hopelijk weet je al meer:)Anoniem: 110035 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:38:
voor de mensen die nog last hebben van het bereikbaarheidsprobleem.. T-mobile is bezig met een beta test van een radio rom..wat eind deze maand uit moet komen... vooralsnog ziet het er veelbelovend uit
Ik kreeg zonet deze reactie op mijn klacht naar de t mobile klantenservice:
Naar aanleiding van uw klacht bericht ik u het volgende.
Op dit moment wordt er middels een software update. Wanneer hiermee het probleem wordt opgelost dan zal deze update spoedig op onze internetpagina verschijnen.
Wordt je niet veel wijzer van. Ik hoop maar dat ze binnenkort met iets komen ik word er zo langzamerhand echt flauw van:( Het is een mooi toestel, maar niet kunnen bellen sucks big time. Niet bellen is niet gprs dus geen tmc.
Anoniem: 150489
B&B 3.7 met zwarte theme.groentjie77 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:31:
[...]
Gebruik je B&B 3.7 en welke theme heb je ingesteld? bij mij waren de letters nl ook zwart.
SPB letters zijn bij mij altijd wit geweest.
De eerste problemen worden voor mij nu al zichtbaar. Ten eerste heb ik geregeld dat binnenkomende gesprekken gewoon compleet genegeerd worden. Dan hoor ik later dat mensen mij geprobeerd hebben te bellen, maar zie ik helemaal niets in mijn scherm staan. Mijn vorige toestel had dit ook. Dit was een Qtek9090 met nog windows 2003, dus ik had gehoopt dat met zowel een hardware als een softwareupdate dit probleem verholpen zou zijn? Ligt dit nu aan mijn sim-kaart of weer aan het toestel? En wat is er aan te doen?
Ten tweede lukt het nog steeds niet om connectie te krijgen met een gps sateliet. Misschien ligt dat aan de software? (de standaard TomTom 6 demo die er op staat)
Rebuilding knowledge database
beide problemen zijn uitgebreid aan de orde geweest in dit forum zeker het probleem van de slechte breikbaarheid. korte samenvatting hierover: heel veel mensen met dit toestel hebben last van een slechte bereikbaarheid, t-mobile weet hiervan maar doet (nog) niets en beloofd wel wat te gaan doen, hoe/wat/wanneer is nog niet duidelijk, allerlei settings aanpassen heeft geen gunstig effect.uppie8374 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:56:
Ik heb dit toestel nu ongeveer anderhalve maand.
De eerste problemen worden voor mij nu al zichtbaar. Ten eerste heb ik geregeld dat binnenkomende gesprekken gewoon compleet genegeerd worden. Dan hoor ik later dat mensen mij geprobeerd hebben te bellen, maar zie ik helemaal niets in mijn scherm staan. Mijn vorige toestel had dit ook. Dit was een Qtek9090 met nog windows 2003, dus ik had gehoopt dat met zowel een hardware als een softwareupdate dit probleem verholpen zou zijn? Ligt dit nu aan mijn sim-kaart of weer aan het toestel? En wat is er aan te doen?
Ten tweede lukt het nog steeds niet om connectie te krijgen met een gps sateliet. Misschien ligt dat aan de software? (de standaard TomTom 6 demo die er op staat)
[ Voor 14% gewijzigd door babybox op 24-07-2007 22:14 ]
Firefox - Iphone
Dus het ligt niet aan de toestellen maar aan T-Mobile zelf?babybox schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:13:
[...]
beide problemen zijn uitgebreid aan de orde geweest in dit forum zeker het probleem van de slechte breikbaarheid. korte samenvatting hierover: heel veel mensen met dit toestel hebben last van een slechte bereikbaarheid, t-mobile weet hiervan maar doet (nog) niets en beloofd wel wat te gaan doen, hoe/wat/wanneer is nog niet duidelijk, allerlei settings aanpassen heeft geen gunstig effect.
Rebuilding knowledge database
1. download the file Artemis_USPL.zip
2. unpack into the folder c:\USPL
3. download the file ARTEMIS_WM6_3_5.rar
4. unpack into the folder c:\ROM
5. soft reset your phone and have it charged over 50% (I have it fully charged)
6. wait until the system starts on your Artemis
7. turn on flight mode (probably not necessary, but I wanted to minimize any risks)
8. connect your Artemis to PC with a USB cable
9. wait until ActiveSync icon in your tray (lower right corner of your windows desktop) turns from gray to green. If you connect your Artemis for the first time to PC, you do not need to set up synchronization, just click "cancel" on the first screen of "Synchronization Setup Wizard"
10. while ActiveSync icon is green, run c:\USPL\start_uspl.exe
11. a DOS screen will pop up with the text "Initializing: 0.." in the bottom indicating probably seconds from the start (it stopped around 70 in my case after about 1.5 min)
12. DOS screen disappears and PDA Phone ROM update utility pops up
13. at the same time, your Artemis turns blank (orange/green LED turns off as well)
14. tick the check box next to " I understand..." and then click Next
15. tick the check box next to " I completed..." and then click Next
16. a box saying "Verifying information on your PDA..." pops up
17. on the next screen click Update button
18. next screen says "Upgrade to ... image version 9.99" - click Next
19. Next screen says "You are now ready to update..." - click Next, a window with a blue progress bar appears with a text "Updating ROM image..", it quickly runs to 100%
20. next screen says "Congratulations! ..." - click Finish
21. your phone turns on and boots into your old system, however it should be CID unlocked now
22. your Active Sync should reestablish and icon turns green again
23. do not touch anything (phone or USB cable) and run C:\ROM\ROMUpdateUtility.exe (make sure activesync icon is green)
24. PDA Phone ROM Update utility window appears, tick the check box next to " I understand..." and then click Next
25. tick the check box next to " I completed..." and then click Next
26. a box saying "Verifying information on your PDA..." pops up
27. on next screen click Update button (says "Current information...")
28. next screen says "Upgrade to ... image version BnB2.0" - click Next
29. Next screen says "You are now ready to update..." - click Next
30. a window with a blue progress bar appears with a text "Updating ROM image..", your Artemis will have light gray screen with blue progress bar showing the progress of flashing - do not touch anything and wait (it took 2-3 minutes on my 3 years old PC)
31. next screen says "Congratulations! ..." - click Finish
32. your Artemis turns on and starts booting, you can disconnect it from PC now
33. the boot screen remains the same (T-Mobile in my case), so do not panic!! it is normal
34. wait until calibrate the screen appears, calibrate, choose time zone and you are ready to use your new OS
De 3.7 rom moet naar ik begrijp in de map C:ROM staan en niet zoals in deze beschrijving 3.5?
Als dit klopt ga ik er morgen maar aan beginnen.
volgens mij boeit het niet zoveel waar die ROM staat, als je hem maar terug kan vinden. Belangrijk is dat je een active-sync connectie maakt, start_uspl uitvoert en zijn werk laat doen, en dan pas de rom van je keuze flasht met RUU.exe of RomUpdateUtility.exe. Verder is het een kwestie van op 'next' drukken en hopen dat het goed gaat.Anoniem: 87350 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:26:
flash verhaal
ik mis een belangrijk deel....welke windows versie heb je? er zijn al heel wat mensen radeloos geworden van vista...je moet eerst je drivers updaten van vista...anders valt je verbinding halverwege weg ....tamelijk akelig....Anoniem: 87350 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:26:
Het blijft toch roepen he die 3.7 B&B. Ik heb van usenet iets gedownload met USPL en een 3.7 rom erin. Een beschrijving die ik zelfs snap (en dat zegt wat op dit moment) maar ik wil het toch even aan jullie voorleggen.
1. download the file Artemis_USPL.zip
2. unpack into the folder c:\USPL
3. download the file ARTEMIS_WM6_3_5.rar
4. unpack into the folder c:\ROM
5. soft reset your phone and have it charged over 50% (I have it fully charged)
6. wait until the system starts on your Artemis
7. turn on flight mode (probably not necessary, but I wanted to minimize any risks)
8. connect your Artemis to PC with a USB cable
9. wait until ActiveSync icon in your tray (lower right corner of your windows desktop) turns from gray to green. If you connect your Artemis for the first time to PC, you do not need to set up synchronization, just click "cancel" on the first screen of "Synchronization Setup Wizard"
10. while ActiveSync icon is green, run c:\USPL\start_uspl.exe
11. a DOS screen will pop up with the text "Initializing: 0.." in the bottom indicating probably seconds from the start (it stopped around 70 in my case after about 1.5 min)
12. DOS screen disappears and PDA Phone ROM update utility pops up
13. at the same time, your Artemis turns blank (orange/green LED turns off as well)
14. tick the check box next to " I understand..." and then click Next
15. tick the check box next to " I completed..." and then click Next
16. a box saying "Verifying information on your PDA..." pops up
17. on the next screen click Update button
18. next screen says "Upgrade to ... image version 9.99" - click Next
19. Next screen says "You are now ready to update..." - click Next, a window with a blue progress bar appears with a text "Updating ROM image..", it quickly runs to 100%
20. next screen says "Congratulations! ..." - click Finish
21. your phone turns on and boots into your old system, however it should be CID unlocked now
22. your Active Sync should reestablish and icon turns green again
23. do not touch anything (phone or USB cable) and run C:\ROM\ROMUpdateUtility.exe (make sure activesync icon is green)
24. PDA Phone ROM Update utility window appears, tick the check box next to " I understand..." and then click Next
25. tick the check box next to " I completed..." and then click Next
26. a box saying "Verifying information on your PDA..." pops up
27. on next screen click Update button (says "Current information...")
28. next screen says "Upgrade to ... image version BnB2.0" - click Next
29. Next screen says "You are now ready to update..." - click Next
30. a window with a blue progress bar appears with a text "Updating ROM image..", your Artemis will have light gray screen with blue progress bar showing the progress of flashing - do not touch anything and wait (it took 2-3 minutes on my 3 years old PC)
31. next screen says "Congratulations! ..." - click Finish
32. your Artemis turns on and starts booting, you can disconnect it from PC now
33. the boot screen remains the same (T-Mobile in my case), so do not panic!! it is normal
34. wait until calibrate the screen appears, calibrate, choose time zone and you are ready to use your new OS
De 3.7 rom moet naar ik begrijp in de map C:ROM staan en niet zoals in deze beschrijving 3.5?
Als dit klopt ga ik er morgen maar aan beginnen.
Anoniem: 224126
Nogmaals mensen: het is dus WEL mogelijk de bereikbaarheidsproblemen zelf op te lossen. Ik heb een maand geleden dit al een paar keer gepost hier, maar geen reacties op gekregen.babybox schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:13:
[...]
beide problemen zijn uitgebreid aan de orde geweest in dit forum zeker het probleem van de slechte breikbaarheid. korte samenvatting hierover: heel veel mensen met dit toestel hebben last van een slechte bereikbaarheid, t-mobile weet hiervan maar doet (nog) niets en beloofd wel wat te gaan doen, hoe/wat/wanneer is nog niet duidelijk, allerlei settings aanpassen heeft geen gunstig effect.
Het werkt dus als volgt (ik zeg niet dat het bij iedereen gegarandeerd werkt, maar als het bij mij werkt, zal het zeer waarschijnlijk ook bij anderen werken):
--------------------------------------------------------------------------------
Even een tip betreffende het bereikbaarheidsprobleem... Ik heb een week geleden een nieuwe SIM kaart van T-Mobile gekregen en deze in de telefoon gestopt (deze kaart is aan beide kanten roze, het nieuwste type) en daarnaast de netwerksettings (nadat ik ze had veranderd n.a.v. posts op dit forum) teruggezet als volgt (start, instellingen, telefoon, netwerk):
- alle netwerken aangevinkt, behalve de laatste 4. Deze 4 zijn: T-Mobile NL, KPN, Vodafone NL en Orange NL.
- daarnaast heb ik de netwerkselectie op 'handmatig' staan.
Sindsdien heb ik helemaal nergens meer last van betreffende bereikbaarheid!!
Wellicht een tip voor diegenen die het willen proberen.
oja, de simkaart swap is heel gemakkelijk in elke tmobile shop te doen en werkt al na 15 minuten. Zorg wel dat je al je contactgegevens vd oude kaart overzet op het interne geheugen vd telefoon, want na activatie vd nieuwe kaart doet je oude het dus niet meer!
No problem, XP natuurlijk....wie wilt er nou Vista?coldasice schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 07:41:
[...]
ik mis een belangrijk deel....welke windows versie heb je? er zijn al heel wat mensen radeloos geworden van vista...je moet eerst je drivers updaten van vista...anders valt je verbinding halverwege weg ....tamelijk akelig....
Anoniem: 210446
Je spreekt jezelf tegen: "Er is WEL een oplossing" vs "ik zeg niet dat het bij iedereen gegarandeerd werkt"Anoniem: 224126 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 08:29:
[...]
Nogmaals mensen: het is dus WEL mogelijk de bereikbaarheidsproblemen zelf op te lossen. Ik heb een maand geleden dit al een paar keer gepost hier, maar geen reacties op gekregen.
Het werkt dus als volgt (ik zeg niet dat het bij iedereen gegarandeerd werkt, maar als het bij mij werkt, zal het zeer waarschijnlijk ook bij anderen werken):
--------------------------------------------------------------------------------
Even een tip betreffende het bereikbaarheidsprobleem... Ik heb een week geleden een nieuwe SIM kaart van T-Mobile gekregen en deze in de telefoon gestopt (deze kaart is aan beide kanten roze, het nieuwste type) en daarnaast de netwerksettings (nadat ik ze had veranderd n.a.v. posts op dit forum) teruggezet als volgt (start, instellingen, telefoon, netwerk):
- alle netwerken aangevinkt, behalve de laatste 4. Deze 4 zijn: T-Mobile NL, KPN, Vodafone NL en Orange NL.
- daarnaast heb ik de netwerkselectie op 'handmatig' staan.
Sindsdien heb ik helemaal nergens meer last van betreffende bereikbaarheid!!
Wellicht een tip voor diegenen die het willen proberen.
oja, de simkaart swap is heel gemakkelijk in elke tmobile shop te doen en werkt al na 15 minuten. Zorg wel dat je al je contactgegevens vd oude kaart overzet op het interne geheugen vd telefoon, want na activatie vd nieuwe kaart doet je oude het dus niet meer!
Het probleem is door meerdere mensen "opgelost" en het is gebleken dat de vele oplossingen die er zo rondzwerven maar voor een beperkt aantal mensen werkt, bijna nooit voor allemaal.
De enige oplossing die voor iedereen lijkt te werken is een update van de radio rom.
Herhalen en blijven herhalen van je opmerking (die door de meesten vakkundig wordt genegeerd) wil niet zeggen dat het de oplossing is. In tegendeel, als het de oplossing zou zijn, zou je intussen wel de erkenning hebben gekregen voor oplossen van het probleem (voor zover je tenminste de eerste was die de oplossing aandraagt). Gaarne stoppen met herposten van een oplossing die (bewezen, zoek maar verder met google...) niet de oplossing is.
Anoniem: 178570
Ikke ikke ikke! Ben erg tevreden met mn Vista, wetende dat ik voor dit soort zaken gewoon mn XP die ik in dualboot heb staan kan gebruikenAnoniem: 87350 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:01:
[...]
No problem, XP natuurlijk....wie wilt er nou Vista?

Maar goed, zo offtopic heb ik voglens mij nog nooit gepost...
Min of meer ontopic dan maar: weet iemand een pdf reader die WEL word wrap toepast (zoals acrobat reader mobile, alleen die doet het niet op mijn P3300)
Ik ben de P3300 een week kwijt geweest, erg nette en snelle service door Euro-Twice in Belgie!!
Nu ga ik ook maar eens vogelen met WM6.... ben benieuwd!
Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!
Offtopic: VMware met xp voor dit soort zaken. Verder vista met mda compact gaat primaAnoniem: 178570 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:55:
[...]
Ikke ikke ikke! Ben erg tevreden met mn Vista, wetende dat ik voor dit soort zaken gewoon mn XP die ik in dualboot heb staan kan gebruiken![]()
Maar goed, zo offtopic heb ik voglens mij nog nooit gepost...
Min of meer ontopic dan maar: weet iemand een pdf reader die WEL word wrap toepast (zoals acrobat reader mobile, alleen die doet het niet op mijn P3300)
Tha
Die 3% komt me bekend voor.... volgens mij is dat een standaard vastloop-punt. Je kan nog eerst een soft-reset proberen of zelfs een hard-reset voor je het weer probeert. USPL opnieuw uitvoeren (onder XP, of met XP-drivers onder Vista) en dan de ROM nog een keer.Anoniem: 87350 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:27:
Ik heb drie pogingen gedaan en hou het nu maar voor gezien met B&B 3.7. Twee keer kreeg ik een fout met het eerste gedeelte met USPL en sloot hij af. De derde keer ging alles goed tot het scherm met de % balk. Op 3% stopte hij ermee en sloeg de schrik om het hart heen.....gelukkig deed alles het nog en wat er zoal veranderd is weet ik niet maar hij doet het nog. Hij gaf een melding dat het een verkeerd apparaat was of in die trend in ieder geval. Heel jammer.
Typ anders die foutmelding over en zoek daarmee op xda-dev, dikke kans dat hij daar al een keer langs is gekomen met een oplossing erbij. B&B 3.7 is het waard
misschien ga ik hem ook maar sturen.... terwijl hij het nu weer 2 dagen doetder_roedie schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:21:
Zojuist mijn gerepareerde P3300 weer terug gekregen. Erg netjes, er is onder garantie een speaker vervangen en nu werkt het allemaal weer als een zonnetje.
Ik ben de P3300 een week kwijt geweest, erg nette en snelle service door Euro-Twice in Belgie!!
Nu ga ik ook maar eens vogelen met WM6.... ben benieuwd!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Ik heb hetzelfde gehad toen ik wilde upgraden naar deze ROM. "Invalid model ID" was de melding. Ook ik schoot in de stress.gwystyl schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:33:
Die 3% komt me bekend voor.... volgens mij is dat een standaard vastloop-punt. Je kan nog eerst een soft-reset proberen of zelfs een hard-reset voor je het weer probeert. USPL opnieuw uitvoeren (onder XP, of met XP-drivers onder Vista) en dan de ROM nog een keer.
Typ anders die foutmelding over en zoek daarmee op xda-dev, dikke kans dat hij daar al een keer langs is gekomen met een oplossing erbij. B&B 3.7 is het waard
Even goed zoeken dus op XDA en je vindt hem wel.
Overigens een prachtige ROM!
[ Voor 3% gewijzigd door Jopster op 25-07-2007 14:56 ]
Er is een aangepaste rom voor? Dan gaan we nog een keer zoeken. Weet iemand wat USPL eigenlijk in die eerste fase doet met je phone?Jopster schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:55:
[...]
Even goed zoeken dus op XDA en je vindt hem wel.
Overigens een prachtige ROM!
Yep, link staat op diverse plekken in de desbetreffende ROM draad.Anoniem: 87350 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:23:
Er is een aangepaste rom voor? Dan gaan we nog een keer zoeken.
Bij het USPL gedeelte ging het bij mij steeds fout en kreeg ik ERROR [270] The image file is corrupted. Dit bleek te komen doordat ik nadat de PDA op zwart ging hem softresette om zo weer een ActiveSync connectie op te kunnen zetten zoals bij stap 14/15 nadrukkelijk op je pc scherm gevraagd wordt. Maar blijkt dus niet te moeten. PDA gewoon op zwart laten, 2x vinkje zetten en op next klikken en het USPL gedeelte wordt succesvol beeindigd. Voor het ROM gedeelte was het bij mij niet nodig de hierboven genoemde stappen allemaal uit te voeren. In het geval van B&B 3.7 gewoon de executable runnen en de wizard volgen...
hmm toch apart dat jij niet eerst de CID moest verwijderen. terwijl het overal zo uitdrukkelijk staat.Satanic_Surfer schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:49:
Vandaag ook m'n MDA III geflashed naar B&B_v3.7 en ben 'r erg gelukkig mee. Ziet er erg mooi uit en voelt sneller aan.
Bij het USPL gedeelte ging het bij mij steeds fout en kreeg ik ERROR [270] The image file is corrupted. Dit bleek te komen doordat ik nadat de PDA op zwart ging hem softresette om zo weer een ActiveSync connectie op te kunnen zetten zoals bij stap 14/15 nadrukkelijk op je pc scherm gevraagd wordt. Maar blijkt dus niet te moeten. PDA gewoon op zwart laten, 2x vinkje zetten en op next klikken en het USPL gedeelte wordt succesvol beeindigd. Voor het ROM gedeelte was het bij mij niet nodig de hierboven genoemde stappen allemaal uit te voeren. In het geval van B&B 3.7 gewoon de executable runnen en de wizard volgen...
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Btw lukt het bij jullie wel om een speed dial aan te maken in 3.7? Als ik een contact aan mijn speed dial lijst wil toevoegen dan krijg ik "Failure saving speed dial entry. Cancelling save."
Dit probleem heb ik ook, heeft iemand al een antwoord hierop?Anoniem: 225713 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 21:55:
Ik heb een vraag over WIFI. Ik heb de voorgaande posts gelezen maar volgens mij is de oplossing die ik zoek niet echt langsgeweest.
Ik heb sinds kort mijn MDA Vario vervangen voor een T-Mobile MDA Compact III. De Vario kon als geconnected was aan WIFI de internet browsing via WIFI laten verlopen en had geen GPRS verbinding nodig.
Nu, met de Compact III kan ik wel WIFI connectie maken met mijn draadloos network en krijg ik ook een correct IP adres. Echter als ik wil gaan browsen negeert het toestel dat ik al een draadloos connectie heb en gaat vrolijk een connectie via GPRS opzetten (dit probleem is wel al eerder zo gemeld).
Ik wil echter niet allerlei handelingen verrichten om met WIFI te kunnen internetten. Ook wil ik geen externe tools hebben (Modaco) die mijn registry gaan aanpassen door GPRS uit te zetten etc.
Ik wil de Compact III net als de Vario kunnen gebruiken. Is iemand dit al gelukt? Ik heb deze vraag ook al uitstaan bij T-Mobile maar daar duurt het even voordat er een antwoord komt.
Ik heb me hele netwerk open staan, alleen filter op MAC adres staat aan, netjes een IP, maar verbinden met mijn netwerkje ho maar...
[ Voor 5% gewijzigd door MillZ op 25-07-2007 22:14 ]
start>settings>(connections, tabblad)>connections>(Advanced Tabblad)>Select NetworksMillZ schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 22:05:
[...]
Dit probleem heb ik ook, heeft iemand al een antwoord hierop?
Ik heb me hele netwerk open staan, alleen filter op MAC adres staat aan, netjes een IP, maar verbinden met mijn netwerkje ho maar...
Op deze plaats moet je in de eerste je WiFi verbinding instellen.
Om echter dan weer naar GPRS om te schakelen, moet je in de eerste je GPRS verbinding activeren.
Voor zover ik weet is er maar 1 voorkeur aan te geven, en zeker niet een volgorde (jammer genoeg)
Commanager Pro schijnt dit wel te kunnen / verzorgen, he ik geen ervaring mee. Iemand?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 210446 op 25-07-2007 22:36 ]
Anoniem: 224126
prima, ik hoop alleen dat er mensen zijn bij wie het wel werkt. ik ben echt niet uit op eigen gelijk (in mijn eigen geval werkt het toch wel...) maar wie er baat bij heeft die gebruike het.Anoniem: 210446 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:21:
[...]
Je spreekt jezelf tegen: "Er is WEL een oplossing" vs "ik zeg niet dat het bij iedereen gegarandeerd werkt"
Het probleem is door meerdere mensen "opgelost" en het is gebleken dat de vele oplossingen die er zo rondzwerven maar voor een beperkt aantal mensen werkt, bijna nooit voor allemaal.
De enige oplossing die voor iedereen lijkt te werken is een update van de radio rom.
Herhalen en blijven herhalen van je opmerking (die door de meesten vakkundig wordt genegeerd) wil niet zeggen dat het de oplossing is. In tegendeel, als het de oplossing zou zijn, zou je intussen wel de erkenning hebben gekregen voor oplossen van het probleem (voor zover je tenminste de eerste was die de oplossing aandraagt). Gaarne stoppen met herposten van een oplossing die (bewezen, zoek maar verder met google...) niet de oplossing is.
in jouw relaas spreekt enige frustratie door dat er kennelijk wel mensen zijn die na enig proberen dus toch tot een oplossing zijn gekomen...
Je hoort mij ook niet beweren dat het de oplossing is maar wel een oplossing. Nogmaals, het zou statistisch gezien wel erg onsignificant zijn als ik nu net de enige ben bij wie dit dus wel werkte.
anyway; ieder doet wat ie denkt dat goed is. Echter een forum is er om elkaar tips en tricks te geven en elkaar zodoende terwille te zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 224126 op 25-07-2007 22:56 ]
All that you know, is at an end
EnjoySveNRG schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:17:
Is het mogelijk om de foto's die je bij contacts kan toevoegen groter weer te laten geven? Nu is het echt een ini mini thumbnail als iemand belt waar een foto bij zit.
http://www.pocketx.net/products/photocontacts_ppc/
Tha
Bij mij werkt hij gewoon... je moet uiteraard wel je GPRS settings van je provider zelf toevoegen. Als je helemaal geen GPRS settings hebt ingesteld dan geeft NOGPRS idd een foutmelding.Anoniem: 148753 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 08:02:
Hij kon me melden dat ze er momenteel mee aan het testen zijn, een nieuwe update, en dat het heel positief lijkt. Waarschijnlijk komt er volgende week op de site van t-mobile een update, als het zo goed blijft gaan. Die is dan zelf te installeren!
Hopelijk is het daarmee dan eindelijk opgelost! Ik gebruik nu WM6 B&B 3.7, weet niet of een update van T-Mobile dat in de weg kan zitten?
Dat weet nog niemand, maar aangezien het mogelijk is allerlei ROMs na elkaar te flashen verwacht ik geen problemen. Het wordt wel een afweging of ik dan B&B3.7 blijf gebruiken of dat ik toch voor de officiele (NL WM6?) T-mobile ROM ga.koelkast schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:08:
Oké, ik heb zojuist de afdeling aftersales van t-mobile aan de lijn gehad over het onbereikbaarheidsprobleem.
Hij kon me melden dat ze er momenteel mee aan het testen zijn, een nieuwe update, en dat het heel positief lijkt. Waarschijnlijk komt er volgende week op de site van t-mobile een update, als het zo goed blijft gaan. Die is dan zelf te installeren!
Hopelijk is het daarmee dan eindelijk opgelost! Ik gebruik nu WM6 B&B 3.7, weet niet of een update van T-Mobile dat in de weg kan zitten?
Anoniem: 149105
Wie weet waar ik die moet plaatsen ?
Voor alle duidelijkheid het gaat dus niet om beltonen maar bij instellingen>geluiden en meldingen>persoonlijk>meldingen en moet dan komen in scrollmenu > gebeurt. en geluid afspelen.
Als ik e.e.a. volgens de HTC regels doe komt mp3 bij beltonen te staan en dat is niet de bedoeling.
Alvast bedankt voor suggesties
k.o.
Ik heb een aantal vaagjes en sorry als ze al voorbij gekomen zijn.
1: Nu het een Engelse rom is is de taal van het woordenboek natuurlijk ook engels. Is het mogelijk deze te veranderen in een NL woordenboek?
2: Ze noemen het Black and Blue maar bij mij zijn de cijfers bvb van de klok wit. Klopt dit en is dat anders in te stellen indien niet?
3:Ik heb een programma op mijn card staan en wil die graag opstarten via een shortcut. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen dat ik bvb een shortcut in de launcher van B&B krijg.
Ik ben er achter dat je verbinding wel wordt gemaakt na een soft reset, maar elke keer als ik op mijn "thuis" netwerkje wil komen zou ik de HTC3300 moeten softresettten.Anoniem: 210446 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 22:31:
[...]
start>settings>(connections, tabblad)>connections>(Advanced Tabblad)>Select Networks
Op deze plaats moet je in de eerste je WiFi verbinding instellen.
Om echter dan weer naar GPRS om te schakelen, moet je in de eerste je GPRS verbinding activeren.
Voor zover ik weet is er maar 1 voorkeur aan te geven, en zeker niet een volgorde (jammer genoeg)
Commanager Pro schijnt dit wel te kunnen / verzorgen, he ik geen ervaring mee. Iemand?
Beetje jammer, misschien dat iemand hier een oplossing voor kan bedenken?
Of ervaring heeft met dit probleem en Commanager Pro?
Niet zo vreemd, aangezien je de ROM in de USPL map had gezet. Dan wordt hij automatisch herkend en hoef je niet handmatig de ruu te draaien.Anoniem: 87350 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:55:
Nadat het 100% was had ik verwacht dat ik de B&B rom er nog op zou moeten zetten maar dat is niet zo, na herstart stond die er gelijk op. Vreemd eigenlijk aangezien ik de rom niet opgestart heb.
Zwart op zwart zou toch wat lastiger zichtbaar zijn he?2: Ze noemen het Black and Blue maar bij mij zijn de cijfers bvb van de klok wit. Klopt dit en is dat anders in te stellen indien niet?
Als je bij de verbindingen (zoals eerder vermeld) je verbinding omzet, wek het echt wel......MillZ schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:56:
[...]
Ik ben er achter dat je verbinding wel wordt gemaakt na een soft reset, maar elke keer als ik op mijn "thuis" netwerkje wil komen zou ik de HTC3300 moeten softresettten.
Beetje jammer, misschien dat iemand hier een oplossing voor kan bedenken?
Of ervaring heeft met dit probleem en Commanager Pro?
Tenzij je PIE(Pocket Internet Explorer) minimalisseert, en niet afsluit. (default is het kruisje minimaliseren, niet afsluiten). Dit kun je met SPB PocketPlus bijvoorbeeld veranderen (ook met andere tools is het mogelijk om af te sluiten in plaats van minimaliseren)
Heb je een dergelijke applivccatie niet draaien, dan moet je naar settings > (system tabblad)>memory>(running programs tabblad) en daar PIE afsluiten (of zelfs alles
Hierna zou het omzetten van je default verbinding gewoon moeten werken.
PIE pakt veranderde settings niet op als hij draait......
Maar blauw op zwart misschien weer nietJopster schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:09:
[...]
Zwart op zwart zou toch wat lastiger zichtbaar zijn he?Ik heb tot nu toe geen optie gevonden om de kleuren daarvan te wijzigen, maar eerlijk gezegd heb ik daar ook geen behoefte aan. Ik vind het prima zo.
Ik heb hier enkele vraagjes over:
Black and Blue ziet er leuk uit, maar hoe werkt het buiten? is er niet te weinig contrast?
Zit TomTom in B&B 3.7? ik zie hem niet in de lijst, maar wel dat mensen het gebruiken...... (Confused)
Verder moet ik zeggen dat WM^ wel erg lekker draait, stabieler is (minder softresets) en meer mogelijkheden heeft. Yummy *wacht met spanning op de HTC rom update*
Is er al wat meer nieuws over de datum waarop WM6 van HTC "loskomt"?
Ik ben benieuwd wat er daar bij zit.....
Daar heb ik niet zo lang geleden wat over gepostAnoniem: 87350 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:55:
Ik heb een aantal vaagjes en sorry als ze al voorbij gekomen zijn.
1: Nu het een Engelse rom is is de taal van het woordenboek natuurlijk ook engels. Is het mogelijk deze te veranderen in een NL woordenboek?
Ik zag op xda-dev iemand die Black and Blue omgetoverd had naar echt Black and Blue, maar die kan ik niet meer vinden. Hij had de ROM van tom_codon verbouwd, en met een plaatjesprogramma zelf sommige witte dingen naar blauw veranderd. Hij wist niet of de klok ook mogelijk was, maar hij dacht dat dat een register-waarde was die dus wel aan te passen moest zijn.2: Ze noemen het Black and Blue maar bij mij zijn de cijfers bvb van de klok wit. Klopt dit en is dat anders in te stellen indien niet?
de launcher van B&B is PHMTray. Die staat ook bij je programma's in het start menu. Als je het programma zo opstart, kan je items toevoegen, editen of verwijderen.3:Ik heb een programma op mijn card staan en wil die graag opstarten via een shortcut. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen dat ik bvb een shortcut in de launcher van B&B krijg.
Niet echt last van. Ik vind wel dat de achtergrondverlichting wat helderder had gemogen buiten, misschien helpt contrast verhogen idd ook wel. Je kan natuurlijk altijd zelf het thema veranderen, en de andere voordelen van B&B 3.7 gewoon houdenAnoniem: 210446 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:22:
Ik lees hier veel over B&B 3.7
Ik heb hier enkele vraagjes over:
Black and Blue ziet er leuk uit, maar hoe werkt het buiten? is er niet te weinig contrast?
Nee hij zit er niet in, maar je kan gewoon de nieuwste cab downloaden van de TomTom site of TomTom opnieuw installeren vanaf DVD of hoe je hem er in eerste instantie ook op hebt gekregen. TomTom is gewoon een programma; als het in de ROM zou zitten zouden mensen die hem niet gebruiken een zinloos grote ROM moeten flashen. Tom_codon komt volgens mij uit Azie ergens, daar wordt TomTom wat minder gebruikt dan hierZit TomTom in B&B 3.7? ik zie hem niet in de lijst, maar wel dat mensen het gebruiken...... (Confused)
Bij mij draait hij ook primaVerder moet ik zeggen dat WM6 wel erg lekker draait, stabieler is (minder softresets) en meer mogelijkheden heeft. Yummy *wacht met spanning op de HTC rom update*
Is er al wat meer nieuws over de datum waarop WM6 van HTC "loskomt"?
Ik ben benieuwd wat er daar bij zit.....

[ Voor 36% gewijzigd door gwystyl op 26-07-2007 10:53 ]
Precies, en dat zou je dus verwachten als je Black and Blue in de titel hebt staanAnoniem: 210446 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:18:
[...]
Maar blauw op zwart misschien weer niet
Je bent een geweldenaar. Toppie.
Persoonlijk zou ik het wel mooi vinden als het blauw was geweest. Niet dat de rom lelijk is maar het zegt iets anders in de naam dan dat het werkelijk is. Maar maakt niets uit, we zijn er nu ook blij mee hoor. Net wat je in een andere reply al aangeef, als de originele NL rom er is moet ik even goed nadenken.gwystyl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:25:
Ik zag op xda-dev iemand die Black and Blue omgetoverd had naar echt Black and Blue, maar die kan ik niet meer vinden. Hij had de ROM van tom_codon verbouwd, en met een plaatjesprogramma zelf sommige witte dingen naar blauw veranderd. Hij wist niet of de klok ook mogelijk was, maar hij dacht dat dat een register-waarde was die dus wel aan te passen moest zijn.
Ik weet niet of wij het over hetzelfde hebben. De launcher die jij aangeef is dat dingetje wat je onderin erbij krijgt als je hem activeer. Ik bedoel die launcher die naast de weerberichten zit.(Vierkant blokje ) Ik ben namelijk als ik me verveel bij een afspraak een Zuma fan. Ik heb het op mijn Starage Card staan in een map Zuma.gwystyl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:25:
de launcher van B&B is PHMTray. Die staat ook bij je programma's in het start menu. Als je het programma zo opstart, kan je items toevoegen, editen of verwijderen.
P800w_SEA_ENG_WM6_Upgrade_20070713.zip
update gedaan.
Dat is de officiele rom geloof ik (bene r nog neit in thuis; heb 'm nog maar een dag).
Eenmaal opgestart zegt hij dat mijn operator niet ondersteund wordt. Bij de vorige rom was dat geen probleem. Ik heb Base in Belgie. Wat nu?
Download hierAnoniem: 87350 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:55:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299036
Download hier http://forum.xda-develope...ht=clock+blue#post13873142: Ze noemen het Black and Blue maar bij mij zijn de cijfers bvb van de klok wit. Klopt dit en is dat anders in te stellen indien niet?
Mensen moeten hier nog leren dit soort vragen eerst op te zoek op XDA-Developers...
Anoniem: 203054
Nu loop ik weer tegen hetzelfde probleem aan.
Wanneer ik bel of gebeld word, speelt de telefoon andere geluiden af als hij zou moeten doen.
Bij ophangen klinkt het foutmeldingsgeluid en bij het maken van een verbinding weer een ander geluid dat hij niet behoort te maken.
Ik wil graag dat ik de juiste geluiden afgespeeld krijg als zou moeten. Het aanpassen in de registry lukt, maar een dag later heeft hij de geluiden weer zelf aangepast.
Weet iemand een oplossing.
Ik gebruik de volgende programma's op mijn telefoon.
SPB Mobile Shell, SPB Phone suite, BatteryStatus, SPB Dairy, TomTom
Het is alleen bij het bellen en gebeld worden dat ik allemaal andere geluiden hoor dan zou moeten.
Wat ik me afvroeg, kan ik WM5torage ook op WM6 installeren?
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Als ik ophang hoor ik een raar geluid: ting ting ting ofzo.
Ik zat al bij meldingen te kijken, maar zag oproep beindigen niet in de lijst staan.
Ik vind het wat een onnodig om een geluid af te spelen als ik ophang, kan dat uit?
die rom is van htc asia.Jack3770 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:04:
Ik heb net de
P800w_SEA_ENG_WM6_Upgrade_20070713.zip
update gedaan.
Dat is de officiele rom geloof ik (bene r nog neit in thuis; heb 'm nog maar een dag).
Eenmaal opgestart zegt hij dat mijn operator niet ondersteund wordt. Bij de vorige rom was dat geen probleem. Ik heb Base in Belgie. Wat nu?
en in die rom zit een netwerk configuration wizard die automatish doe goede instellingen neerzet voor gprs en mms enzo. maar er zitten alleen asia providers in...
conclusie... hij werkt wel, maar je moet handmatig instellen en na een softreset zeurt ie er weer over.
Ja, maar hij zit al in B&B 3.7. Niet nodig dus.borgdaville schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:36:
zojuist B&B 3.7 naar mijn telefoon geflashed, hopelijk werkt hij nu wat stabieler.
Dat is in het vorige deel langsgekomen volgens mij (of mss wel in dit deel).nickpma schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:48:
Een heel kort vraagje:
Als ik ophang hoor ik een raar geluid: ting ting ting ofzo.
Ik zat al bij meldingen te kijken, maar zag oproep beindigen niet in de lijst staan.
Ik vind het wat een onnodig om een geluid af te spelen als ik ophang, kan dat uit?
Ik zou naar de geinstalleerde programma's kijken. Bij mij is het al voorgeinstalleerd.borgdaville schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:36:
zojuist B&B 3.7 naar mijn telefoon geflashed, hopelijk werkt hij nu wat stabieler.
Enige nadeel is dat de midlet manager veel langzamer is dan degene die er eerst op stond, maar verder werkt BB3.7 wel ok.

[ Voor 8% gewijzigd door kiddyl op 26-07-2007 12:34 ]
DjWannaB2002 heb je binnenkort nog tijd voor een nieuwe TS? we zitten al op 1111 (1112 met deze erbij) posts zag ik...DjWannaB2002 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:30:
Hmmm ik heb dat midlet manager nu al een aantal keer voorbij zien komen, maar heb nog altijd geen flauw benul waarvoor het is. Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik nog niet op internet ben gaan zoeken om er achter te komen wat het is hoor. Maar dacht, dat de oh zo behulpzame GoT clan, en dan met name diegene die actief zijn in dit topic vast wel bereid zouden zijn om een uitleg te geven.
Ja ik had al aangegeven dat ik me bewust was dat er een nieuw deel moest komen, maar heb niet zo gek veel tijd, maar zal komende week mijn best doen.gwystyl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:38:
[...]
DjWannaB2002 heb je binnenkort nog tijd voor een nieuwe TS? we zitten al op 1111 (1112 met deze erbij) posts zag ik...
Wilde voor de verandering eens andere kleuren gaan gebruiken, maar ik heb het psd bestand van de Header niet, en heb SeenD al gemaild maar geen reactie
Tot nu toe heb ik nog van niemand gehoord dat ik onbereikbaar ben.
Ook is mijn telefoon sneller en stabieler.
Ik ben nu een stuk tevredener dan eerst!
Met BB 3.7 is de look and feel ook stukken verbeterd.
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Dank je. Kan je me vertellen waar die HOME geparkeerd moet worden?Xanion schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:14:
[...]
Download hier
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299036
[...]
Download hier http://forum.xda-develope...ht=clock+blue#post1387314
Mensen moeten hier nog leren dit soort vragen eerst op te zoek op XDA-Developers...
Pagina 68 van diezelfde draad...Anoniem: 87350 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:40:
Dank je. Kan je me vertellen waar die HOME geparkeerd moet worden?
Ah daar heb ik dan overheen gelezen.....DjWannaB2002 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:59:
[...]
Ja ik had al aangegeven dat ik me bewust was dat er een nieuw deel moest komen, maar heb niet zo gek veel tijd, maar zal komende week mijn best doen.
Wilde voor de verandering eens andere kleuren gaan gebruiken, maar ik heb het psd bestand van de Header niet, en heb SeenD al gemaild maar geen reactie
Anoniem: 175049
Ik heb deze rom ook op m`n mda c3 gezet en voordat hij die dopod rommel voor azie erop gaat zetten een softreset gedaan . Dan heb je namelijk gewoon een standaard HTC rom en die werkt perfect .ianz schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:48:
[...]
die rom is van htc asia.
en in die rom zit een netwerk configuration wizard die automatish doe goede instellingen neerzet voor gprs en mms enzo. maar er zitten alleen asia providers in...
conclusie... hij werkt wel, maar je moet handmatig instellen en na een softreset zeurt ie er weer over.
Ik heb phonealarm en pocketplus geprobeerd maar ik gebruik liever 1 programma hiervoor.
Heeft iemand nog andere software ideeen?
2 klikjes met BatteryStatus. Daarmee kan je een snelkoppeling naar BT in je system tray zetten. Daarop tikken, dan klikken op 'turn BT on/off'MillZ schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 21:47:
Heeft iemand een mooie oplossing voor een knappe snelkoppeling naar mijn bleutooth voor op mijn today scherm? (je weet wel, met 1 klik aan/uit zetten)
Ik heb phonealarm en pocketplus geprobeerd maar ik gebruik liever 1 programma hiervoor.
Heeft iemand nog andere software ideeen?
helaas heb ik geen puntige nagels, nee ik wil gewoon een knop waar je met afgekloven nagels nog gewoon op kunt drukken...gwystyl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 21:50:
[...]
2 klikjes met BatteryStatus. Daarmee kan je een snelkoppeling naar BT in je system tray zetten. Daarop tikken, dan klikken op 'turn BT on/off'
Nu zou ik graag kunnen mmsen!
Ik ben bij het Belgische Base (Jimmobile).
Een smsje met de instellingen laten doorsturen naar een htc gaat niet.
Wel staan de nodige instellingen op de site:
Homepage (URL MMS-C): http://mmsc.base.be
APN: mms.base.be
IP Port: 9201 for WAP1 and 5080 for WAP2
Proxy address of WAP GW: 217.72.235.1
User name: base
Password: base
Waar moet ik dit precies ingeven? Bij mms, en dan opties kun ee beetje instellen, maar niet al deze dingen.
Nu kan ik mijn kaart niet activeren, wie heeft de juiste *.mid file voor mij?jpbosk schreef op zondag 08 juli 2007 @ 14:41:
[...]
Dat had ik eerder ook met versie 6.030. Toen heb ik versie 6.020 maar es geinstalleerd, en had ik dat probleem niet. Op de TomTom site kan je echter een versie 6.030 speciaal voor de P3300 downloaden, die draai ik nu zonder problemen... Je kunt deze versie hier vinden: http://www.tomtom.com/sup...D=215&Language=5&FID=6738
Druk op je knop: Comm Manager.MillZ schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 22:02:
[...]
helaas heb ik geen puntige nagels, nee ik wil gewoon een knop waar je met afgekloven nagels nog gewoon op kunt drukken...
Druk dan op je scherm: BlueTooth aan.
2 klikken klaar. Standaard funcationaliteit.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Mooi grote BT knop op mijn Today scherm.
MillZy is tevreden hiermee...
Ik gebruik B&B3.7(WM6).
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Anoniem: 150489
Goh heet er nog iemand MillZy ,das wel heel toevalligMillZ schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:51:
k heb phonealarm van een naamgenoot mogen testen, en eigenlijk werkt dit prima.
Mooi grote BT knop op mijn Today scherm.
MillZy is tevreden hiermee...
Dit topic is gesloten.