Precies, en dat zou je dus verwachten als je Black and Blue in de titel hebt staanAnoniem: 210446 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:18:
[...]
Maar blauw op zwart misschien weer niet
Anoniem: 87350
Je bent een geweldenaar. Toppie.
Persoonlijk zou ik het wel mooi vinden als het blauw was geweest. Niet dat de rom lelijk is maar het zegt iets anders in de naam dan dat het werkelijk is. Maar maakt niets uit, we zijn er nu ook blij mee hoor. Net wat je in een andere reply al aangeef, als de originele NL rom er is moet ik even goed nadenken.gwystyl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:25:
Ik zag op xda-dev iemand die Black and Blue omgetoverd had naar echt Black and Blue, maar die kan ik niet meer vinden. Hij had de ROM van tom_codon verbouwd, en met een plaatjesprogramma zelf sommige witte dingen naar blauw veranderd. Hij wist niet of de klok ook mogelijk was, maar hij dacht dat dat een register-waarde was die dus wel aan te passen moest zijn.
Ik weet niet of wij het over hetzelfde hebben. De launcher die jij aangeef is dat dingetje wat je onderin erbij krijgt als je hem activeer. Ik bedoel die launcher die naast de weerberichten zit.(Vierkant blokje ) Ik ben namelijk als ik me verveel bij een afspraak een Zuma fan. Ik heb het op mijn Starage Card staan in een map Zuma.gwystyl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:25:
de launcher van B&B is PHMTray. Die staat ook bij je programma's in het start menu. Als je het programma zo opstart, kan je items toevoegen, editen of verwijderen.
Ik heb net de
P800w_SEA_ENG_WM6_Upgrade_20070713.zip
update gedaan.
Dat is de officiele rom geloof ik (bene r nog neit in thuis; heb 'm nog maar een dag).
Eenmaal opgestart zegt hij dat mijn operator niet ondersteund wordt. Bij de vorige rom was dat geen probleem. Ik heb Base in Belgie. Wat nu?
update gedaan.
Dat is de officiele rom geloof ik (bene r nog neit in thuis; heb 'm nog maar een dag).
Eenmaal opgestart zegt hij dat mijn operator niet ondersteund wordt. Bij de vorige rom was dat geen probleem. Ik heb Base in Belgie. Wat nu?
Download hierAnoniem: 87350 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:55:
1: Nu het een Engelse rom is is de taal van het woordenboek natuurlijk ook engels. Is het mogelijk deze te veranderen in een NL woordenboek?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299036
Download hier http://forum.xda-develope...ht=clock+blue#post13873142: Ze noemen het Black and Blue maar bij mij zijn de cijfers bvb van de klok wit. Klopt dit en is dat anders in te stellen indien niet?
Mensen moeten hier nog leren dit soort vragen eerst op te zoek op XDA-Developers...
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Anoniem: 203054
Ik heb sinds kort mijn hele telefoon (MDA Compact III) schoongemaakt en alles opnieuw geïnstalleerd.
Nu loop ik weer tegen hetzelfde probleem aan.
Wanneer ik bel of gebeld word, speelt de telefoon andere geluiden af als hij zou moeten doen.
Bij ophangen klinkt het foutmeldingsgeluid en bij het maken van een verbinding weer een ander geluid dat hij niet behoort te maken.
Ik wil graag dat ik de juiste geluiden afgespeeld krijg als zou moeten. Het aanpassen in de registry lukt, maar een dag later heeft hij de geluiden weer zelf aangepast.
Weet iemand een oplossing.
Ik gebruik de volgende programma's op mijn telefoon.
SPB Mobile Shell, SPB Phone suite, BatteryStatus, SPB Dairy, TomTom
Het is alleen bij het bellen en gebeld worden dat ik allemaal andere geluiden hoor dan zou moeten.
Nu loop ik weer tegen hetzelfde probleem aan.
Wanneer ik bel of gebeld word, speelt de telefoon andere geluiden af als hij zou moeten doen.
Bij ophangen klinkt het foutmeldingsgeluid en bij het maken van een verbinding weer een ander geluid dat hij niet behoort te maken.
Ik wil graag dat ik de juiste geluiden afgespeeld krijg als zou moeten. Het aanpassen in de registry lukt, maar een dag later heeft hij de geluiden weer zelf aangepast.
Weet iemand een oplossing.
Ik gebruik de volgende programma's op mijn telefoon.
SPB Mobile Shell, SPB Phone suite, BatteryStatus, SPB Dairy, TomTom
Het is alleen bij het bellen en gebeld worden dat ik allemaal andere geluiden hoor dan zou moeten.
zojuist B&B 3.7 naar mijn telefoon geflashed, hopelijk werkt hij nu wat stabieler.
Wat ik me afvroeg, kan ik WM5torage ook op WM6 installeren?
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Een heel kort vraagje:
Als ik ophang hoor ik een raar geluid: ting ting ting ofzo.
Ik zat al bij meldingen te kijken, maar zag oproep beindigen niet in de lijst staan.
Ik vind het wat een onnodig om een geluid af te spelen als ik ophang, kan dat uit?
Ik zat al bij meldingen te kijken, maar zag oproep beindigen niet in de lijst staan.
Ik vind het wat een onnodig om een geluid af te spelen als ik ophang, kan dat uit?
die rom is van htc asia.Jack3770 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:04:
Ik heb net de
update gedaan.
en in die rom zit een netwerk configuration wizard die automatish doe goede instellingen neerzet voor gprs en mms enzo. maar er zitten alleen asia providers in...
conclusie... hij werkt wel, maar je moet handmatig instellen en na een softreset zeurt ie er weer over.
Ja, maar hij zit al in B&B 3.7. Niet nodig dus.borgdaville schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:36:
zojuist B&B 3.7 naar mijn telefoon geflashed, hopelijk werkt hij nu wat stabieler.
Dat is in het vorige deel langsgekomen volgens mij (of mss wel in dit deel).nickpma schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:48:
Een heel kort vraagje:
Ik zou naar de geinstalleerde programma's kijken. Bij mij is het al voorgeinstalleerd.borgdaville schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:36:
Enige nadeel is dat de midlet manager veel langzamer is dan degene die er eerst op stond, maar verder werkt BB3.7 wel ok.
Hmmm ik heb dat midlet manager nu al een aantal keer voorbij zien komen, maar heb nog altijd geen flauw benul waarvoor het is. Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik nog niet op internet ben gaan zoeken om er achter te komen wat het is hoor. Maar dacht, dat de oh zo behulpzame GoT clan, en dan met name diegene die actief zijn in dit topic vast wel bereid zouden zijn om een uitleg te geven.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Java programmatjes worden in de midlet manager gedraait. Opera mini is daar een voorbeeld van. De Tao midlet manager die standaard op mijn compact zat is vele malen sneller dan degene die er nu op staat. Wel draait deze stabiel Opera mini 4 beta terwijl de beta crashed onder de Tao manager.
[ Voor 8% gewijzigd door kiddyl op 26-07-2007 12:34 ]
DjWannaB2002 heb je binnenkort nog tijd voor een nieuwe TS? we zitten al op 1111 (1112 met deze erbij) posts zag ik...DjWannaB2002 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:30:
Hmmm ik heb dat midlet manager nu al een aantal keer voorbij zien komen, maar heb nog altijd geen flauw benul waarvoor het is. Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik nog niet op internet ben gaan zoeken om er achter te komen wat het is hoor. Maar dacht, dat de oh zo behulpzame GoT clan, en dan met name diegene die actief zijn in dit topic vast wel bereid zouden zijn om een uitleg te geven.
Ja ik had al aangegeven dat ik me bewust was dat er een nieuw deel moest komen, maar heb niet zo gek veel tijd, maar zal komende week mijn best doen.gwystyl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:38:
[...]
DjWannaB2002 heb je binnenkort nog tijd voor een nieuwe TS? we zitten al op 1111 (1112 met deze erbij) posts zag ik...
Wilde voor de verandering eens andere kleuren gaan gebruiken, maar ik heb het psd bestand van de Header niet, en heb SeenD al gemaild maar geen reactie
Ik moet het even afkloppen maar heb BB 3.7 nu geflashed naar mijn TMobile Compact III.
Tot nu toe heb ik nog van niemand gehoord dat ik onbereikbaar ben.
Ook is mijn telefoon sneller en stabieler.
Ik ben nu een stuk tevredener dan eerst!
Met BB 3.7 is de look and feel ook stukken verbeterd.
Tot nu toe heb ik nog van niemand gehoord dat ik onbereikbaar ben.
Ook is mijn telefoon sneller en stabieler.
Ik ben nu een stuk tevredener dan eerst!
Met BB 3.7 is de look and feel ook stukken verbeterd.
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Anoniem: 87350
Dank je. Kan je me vertellen waar die HOME geparkeerd moet worden?Xanion schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:14:
[...]
Download hier
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299036
[...]
Download hier http://forum.xda-develope...ht=clock+blue#post1387314
Mensen moeten hier nog leren dit soort vragen eerst op te zoek op XDA-Developers...
Pagina 68 van diezelfde draad...Anoniem: 87350 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:40:
Dank je. Kan je me vertellen waar die HOME geparkeerd moet worden?
Ah daar heb ik dan overheen gelezen.....DjWannaB2002 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:59:
[...]
Ja ik had al aangegeven dat ik me bewust was dat er een nieuw deel moest komen, maar heb niet zo gek veel tijd, maar zal komende week mijn best doen.
Wilde voor de verandering eens andere kleuren gaan gebruiken, maar ik heb het psd bestand van de Header niet, en heb SeenD al gemaild maar geen reactie
Anoniem: 175049
Ik heb deze rom ook op m`n mda c3 gezet en voordat hij die dopod rommel voor azie erop gaat zetten een softreset gedaan . Dan heb je namelijk gewoon een standaard HTC rom en die werkt perfect .ianz schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:48:
[...]
die rom is van htc asia.
en in die rom zit een netwerk configuration wizard die automatish doe goede instellingen neerzet voor gprs en mms enzo. maar er zitten alleen asia providers in...
conclusie... hij werkt wel, maar je moet handmatig instellen en na een softreset zeurt ie er weer over.
Heeft iemand een mooie oplossing voor een knappe snelkoppeling naar mijn bleutooth voor op mijn today scherm? (je weet wel, met 1 klik aan/uit zetten)
Ik heb phonealarm en pocketplus geprobeerd maar ik gebruik liever 1 programma hiervoor.
Heeft iemand nog andere software ideeen?
Ik heb phonealarm en pocketplus geprobeerd maar ik gebruik liever 1 programma hiervoor.
Op de wind van gister kan je niet zeilen
2 klikjes met BatteryStatus. Daarmee kan je een snelkoppeling naar BT in je system tray zetten. Daarop tikken, dan klikken op 'turn BT on/off'MillZ schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 21:47:
Heeft iemand een mooie oplossing voor een knappe snelkoppeling naar mijn bleutooth voor op mijn today scherm? (je weet wel, met 1 klik aan/uit zetten)
helaas heb ik geen puntige nagels, nee ik wil gewoon een knop waar je met afgekloven nagels nog gewoon op kunt drukken...gwystyl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 21:50:
[...]
2 klikjes met BatteryStatus. Daarmee kan je een snelkoppeling naar BT in je system tray zetten. Daarop tikken, dan klikken op 'turn BT on/off'
Ik heb dus sinds deze morgen deze prachtige HTC.
Nu zou ik graag kunnen mmsen!
Ik ben bij het Belgische Base (Jimmobile).
Een smsje met de instellingen laten doorsturen naar een htc gaat niet.
Wel staan de nodige instellingen op de site:
Homepage (URL MMS-C): http://mmsc.base.be
APN: mms.base.be
IP Port: 9201 for WAP1 and 5080 for WAP2
Proxy address of WAP GW: 217.72.235.1
User name: base
Password: base
Waar moet ik dit precies ingeven? Bij mms, en dan opties kun ee beetje instellen, maar niet al deze dingen.
Nu zou ik graag kunnen mmsen!
Ik ben bij het Belgische Base (Jimmobile).
Een smsje met de instellingen laten doorsturen naar een htc gaat niet.
Wel staan de nodige instellingen op de site:
Homepage (URL MMS-C): http://mmsc.base.be
APN: mms.base.be
IP Port: 9201 for WAP1 and 5080 for WAP2
Proxy address of WAP GW: 217.72.235.1
User name: base
Password: base
Waar moet ik dit precies ingeven? Bij mms, en dan opties kun ee beetje instellen, maar niet al deze dingen.
Nu kan ik mijn kaart niet activeren, wie heeft de juiste *.mid file voor mij?jpbosk schreef op zondag 08 juli 2007 @ 14:41:
[...]
Dat had ik eerder ook met versie 6.030. Toen heb ik versie 6.020 maar es geinstalleerd, en had ik dat probleem niet. Op de TomTom site kan je echter een versie 6.030 speciaal voor de P3300 downloaden, die draai ik nu zonder problemen... Je kunt deze versie hier vinden: http://www.tomtom.com/sup...D=215&Language=5&FID=6738
Druk op je knop: Comm Manager.MillZ schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 22:02:
[...]
helaas heb ik geen puntige nagels, nee ik wil gewoon een knop waar je met afgekloven nagels nog gewoon op kunt drukken...
Druk dan op je scherm: BlueTooth aan.
2 klikken klaar. Standaard funcationaliteit.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
k heb phonealarm van een naamgenoot mogen testen, en eigenlijk werkt dit prima.
Mooi grote BT knop op mijn Today scherm.
MillZy is tevreden hiermee...
Gisteren probeerde ik een KPN simkaart in m'n gesimlockte MDA Compact III waar B&B 3.7 op draait. Ik had verwacht een simlock scherm te krijgen met de mogelijkheid de unlockcode in te voeren. Bij het booten bleef hij echter hangen bij het groene Windows Mobile 6 scherm....Een softreset gaf hetzelfde resultaat. Hierna m'n T-mobile sim er weer in: ook hiermee bleef hij hangen op het groene scherm. Pas na een harde reset kon er weer normaal opgestart worden.... Iemand dit ook al gehad? Suggesties?
tot welke grootte micro-sd kaartjes ondersteunt de P3300?
Ik gebruik B&B3.7(WM6).
Ik gebruik B&B3.7(WM6).
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Anoniem: 150489
Goh heet er nog iemand MillZy ,das wel heel toevalligMillZ schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:51:
k heb phonealarm van een naamgenoot mogen testen, en eigenlijk werkt dit prima.
Dit topic is gesloten.