HTC P3300 deel 6 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 20.669 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wb bereikbaarheidsprobleem... onderstaande werkt nog steeds voor mij! Heeft iemand het nog geprobeerd?
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:41:
Even een tip betreffende het bereikbaarheidsprobleem... Ik heb een week geleden een nieuwe SIM kaart van T-Mobile gekregen en deze in de telefoon gestopt (deze kaart is aan beide kanten roze, het nieuwste type) en daarnaast de netwerksettings (nadat ik ze had veranderd n.a.v. posts op dit forum) teruggezet als volgt (start, instellingen, telefoon, netwerk):
- alle netwerken aangevinkt, behalve de laatste 4. Deze 4 zijn: T-Mobile NL, KPN, Vodafone NL en Orange NL.
- daarnaast heb ik de netwerkselectie op 'handmatig' staan.

Sindsdien heb ik helemaal nergens meer last van betreffende bereikbaarheid!!
Wellicht een tip voor diegenen die het willen proberen.

oja, de simkaart swap is heel gemakkelijk in elke tmobile shop te doen en werkt al na 15 minuten. Zorg wel dat je al je contactgegevens vd oude kaart overzet op het interne geheugen vd telefoon, want na activatie vd nieuwe kaart doet je oude het dus niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

eindelijk mijn P3300... althans hij ligt op het postkantoor die open is op de momenten dat ik werk... aaarg duurt nog even dus.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:58
Wat is de beste Screenprotector voor de P3300, en waar is die het het goedkoopste en zonder verzendkosten te bestellen?

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
borgdaville schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 09:43:
Wat is de beste Screenprotector voor de P3300, en waar is die het het goedkoopste en zonder verzendkosten te bestellen?
Ik heb deze: http://www.pdashop.nl/pro...bile-mda-compact-iii.html

Bevalt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
borgdaville schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 09:43:
Brando Ultra Clear bij www.gpsplaza.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Die is toch nog 7 euro goedkoper bij gps-plaza :)

Overigens vind ik de Ultra Clear beter/mooier: het beeld wordt echt kraakhelder met dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Heb even een stukje over flashen bij het kopje Rom's gezet.

Ook bij de faq een vraag die weer doorverwijst naar dat stukje.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:33
arene schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:50:
[...]

Ik heb dit ook. Ik heb al diverse monitorprogramma's geprobeerd maar wat ik ook surf ik krijg op de teller nog niet 1 kb.

Ik wil ook wel graag weten hoe dit kan en hoe het opgelost kan worden.

Bovendien ben ik benieuwd of het ook mogelijk is te gprs 'en terwijl je via een kabel aan het syncen bent. Die vraag is ook al vaker gesteld.......
scrappy.doo en ik hadden deze vraag nog open staan. Weet iemand hoe het komt dat GPRS tellers ons verkeer niet 'zien'.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan aangeven hoe ik mijn mda compac III (van t-mobile) in kan stellen als modem van mijn laptop en dus gebruik kan maken van internet van t-mobile. t-mobile heb ik al geprobeerd te bellen maar dan proberen ze me terug te bellen en dan blijkt mijn bereikbaarheid met dit toestel tegen te vallen (hmmm, waar heb ik dit eerder gehoord....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Je gebruikershandleiding kan dat. Even wat meer initiatief hoor.

Mocht je het dan nog niet weten, ik heb dat 3 dagen terug gepost in een van de HTC topics. Even zoeken kan dus ook geen kwaad.

[ Voor 50% gewijzigd door DaSaN op 10-07-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Zijn er mensen die problemen hebben met de speaker van de P3300? Sinds een paar dagen heb ik last van een niet werkende speaker, als ik een SMS binnenkrijg dan krijg ik geen geluidje en bij TomTom vallen soms hele stukken van de aanwijzing weg. Ik heb al gesoft-reset maar de problemen blijven.. iemand tips voordat ik een hard-reset probeer?

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

Zo ik heb net even een deel van me buurt in kaartgebracht met Wifitofum! met Gps!!!!!

Voor diegene die intresse hebben klik hier om het google earth bestandje te downloaden.

http://rapidshare.com/files/42128364/mijnbuurt.kml.html

dus je ziet de namen van het netwerk en de lokatie!

Erg grappig!

gewoon in google earth zeggen file/bestand open...(het bestand) en klaar.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgen meer mensen geen melding van een nieuwe email bij Live Messenger?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

2 vragen:

mbt telefoneren op moment dat tomtom aanstaa en de auto rijdtt:

situatie 1: ik word gebeld ;)
ik doe accepteren of aannemen (groen knopje) en vervolgens kan ik met diegene praten, echter dan moet ik drukken op: luidspreker aan, dit is omslachtig kan dit niet zo gaan dat hij automatisch op luidspreker komt.

situatie 2: ik rijd met de tomtom aan, ineens bedenk ik mij dat ik nog iemand moet bellen, en druk zodoende op de groene knop en haal het nummer uit de snlkeuze, echter nergens zie ik dan de optie om luidspreker aan te hebben.

vraag is: Kan ik het zo regelen dat tijdens het rijden met de tomtom aan meteen bij opnemen van telefoontje of bij plegen van een telefoontje automatisch de luidspreker aan staat, zonder op een extra knop te drukken?? (is wel handig)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijs_schouten
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-08 18:38
babybox schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:53:

vraag is: Kan ik het zo regelen dat tijdens het rijden met de tomtom aan meteen bij opnemen van telefoontje of bij plegen van een telefoontje automatisch de luidspreker aan staat, zonder op een extra knop te drukken?? (is wel handig)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Dat zou ik ook wel handig vinden! ik hou me aanbevolen voor een evt. oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arene schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:51:
[...]

scrappy.doo en ik hadden deze vraag nog open staan. Weet iemand hoe het komt dat GPRS tellers ons verkeer niet 'zien'.?
Hebben jullie soms een Orange abo (SPV M650)? Er is nl onlangs bekend gemaakt dat er een bug in de Orange Rom zit waardoor hij geen enkele vorm van GPRS data telt.
Ik heb hier zelf ook last van met mijn Orange SPV M650

http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1719

Some users with "HTC 3300" (AKA Orange M650) have encountered a problem : The amount of data is staying at zero...
It seems that it is a bug in Orange's ROM... It is not working with another GPRS counter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
babybox schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:53:
2 vragen:

mbt telefoneren op moment dat tomtom aanstaa en de auto rijdtt:

situatie 1: ik word gebeld ;)
ik doe accepteren of aannemen (groen knopje) en vervolgens kan ik met diegene praten, echter dan moet ik drukken op: luidspreker aan, dit is omslachtig kan dit niet zo gaan dat hij automatisch op luidspreker komt.

situatie 2: ik rijd met de tomtom aan, ineens bedenk ik mij dat ik nog iemand moet bellen, en druk zodoende op de groene knop en haal het nummer uit de snlkeuze, echter nergens zie ik dan de optie om luidspreker aan te hebben.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Hmm geen idee of dit kan. Weet wel dat door nogmaals de groene knop in te drukken en ingedrukt houdt dat hij dan op de speaker gaat, maar dat wist je zelf denk ik ook al.

Ook kan je automatisch laten opnemen, maar dan moet je hem nog altijd zelf op de speaker zetten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt erop dat de nederlandse WM6 upgrade nog wel even op zich zal laten wachten...

http://www.engadgetmobile...-dates-being-pushed-back/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Voor de mensen met bereikbaarheidsproblemen. Wellicht interessant om te kijken of het flashen van de nieuwe radio-rom het probleem oplost.
Zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=316292

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:22:
[...]

Hmm geen idee of dit kan. Weet wel dat door nogmaals de groene knop in te drukken en ingedrukt houdt dat hij dan op de speaker gaat, maar dat wist je zelf denk ik ook al.
ja en nee,
omdat als je aanneemt en vervolgens groene ingedrukt houdt, hij wel op de luidspreker gaat, maar ik zou het graag automagisch zien, maar dat kan dus niet

als je ophangt, sluit hij ook meteen tomtom af. Meer mensen hier problemen mee??. Ik eindig dus het gesprek met de rode knop, echter het telefoonschermpje blijft dan open staan, waarna ik druk op Ok knop en dan sluit tomtom ook, dat wil ik dus niet.
Weet iemand hoe je het gesprek beindigd zonder dat tomtom afgesloten wordt??

[ Voor 3% gewijzigd door babybox op 10-07-2007 21:28 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:22:
[...]

Ook kan je automatisch laten opnemen, maar dan moet je hem nog altijd zelf op de speaker zetten.
Kan niet automatisch in WM5, ik heb zelf PhoneAlarm geinstalleerd staan. (http://www.pocketmax.net/phoneAlarm.html) . Kun je profielen aanmaken, bijv. eentje voor in de auto. En in dit profiel kun je aanzetten dat bij een telefoontje deze automatisch op speaker moet.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Ik heb op deze site 2 spelletjes gevonden die me niet onaardig lijken.
Maar ik krijg ze niet aan de praat.
Is er iemand die ze wel aan de praat krijgt. En uit kan leggen hoe.

Het is Freeware en volgens deze site de moeite waard om te installeren.

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Xanion schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 21:32:
[...]

Kan niet automatisch in WM5, ik heb zelf PhoneAlarm geinstalleerd staan. (http://www.pocketmax.net/phoneAlarm.html) . Kun je profielen aanmaken, bijv. eentje voor in de auto. En in dit profiel kun je aanzetten dat bij een telefoontje deze automatisch op speaker moet.
Dat phonealarm is echt een mooi programma.

Je kunt afhankelijk van de zendmast (je locatie dus) de profielen activeren.

Je kunt in een profiel ook programma's automatisch starten of juist afsluiten en je kan je bluetooth aan en vervolgens op discoverable zetten. Dit is heel handig i.c.m. mijn pioneer bluetooth autoradio die hem anders nooit kan vinden.

De moeite waard om je eens in te verdiepen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:13
Heeft iemand ervaring met het synchroniseren via activesync d.m.v. Bluetooth en/of WiFi? Krijg het zo snel niet aan de praat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Xanion schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 21:32:
[...]

kun je dit ook specifieker voor in tomtom regelen, dus als je tijdens navigeren met tomtom een telefoontje krijgt deze bij aanname ervan automatisch op de speaker gaat.
Ik heb er namelijk geen behoefte aan als hij altijd automatisch op de speaker gaat (noem een supermarkt, openbaar vervoer etc :+ ) dan wil ik gewoon kunnen opnemen, zonder dat hij automatisch op de speaker overgaat.

[ Voor 5% gewijzigd door babybox op 10-07-2007 23:07 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
darkphoenix schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:15:
Zo ik heb net even een deel van me buurt in kaartgebracht met Wifitofum! met Gps!!!!!

Voor diegene die intresse hebben klik hier om het google earth bestandje te downloaden.

Erg grappig!

Ik heb dat hier in de buurt ook gedaan. twee straten door en ik had 300!! netwerken gevonden. Waarvan ook veel onbeveiligd. ongeveer 10% schat ik.

Ik gebruik het programma hitchhiker om contact te zoeken maar zodra er een verbinding kan worden gemaakt geeft het programma een foutmelding. Volgens het forum van Hitchhiker was dat op WM 2005 ook al zo. En het programma wordt blijkbaar niet meer doorontwikkeld.

Zijn er ook alternatieve programma's? Wififofum niet echt want dat kan geen verbinding maken bijvoorbeeld.

Het zou natuurlijk heel mooi zijn als je gewoon volautomatisch op de open netwerken inlogt zodat je kunt surfen, tv kijken en skypen op de hoogste snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
heb nu 3.4.207.1 NLD draaien als OS maar dat was een zweterig avontuurtje en had niet verwacht dat het goed zou gaan....maar nu toch eindelijk WM6 draaien....

allereerst het CID unlocken ging moeizaam zoals op xda wordt omschreven....sommige dingen gaan ineens en twijfel je of het wel uitgevoerd is...zoals de bootloader in 3 sec van 1 naar 100% springt....

daarna de ARTE_NLD_WM6 geinstalleerd maar na 40min deed die niks meer....dus maar een reset gegeven en me erbij neergelegd dat het wel niet zou werken....opnieuw opstarten...keurig 3.4.9 OS...daarna dat ik niet goed heb afgesloten en volgde er een harde reset...daarna het groene welkomscherm en daarna het opnieuw instellen van het scherm....wel een error bij het customization help bestand maar ach....WM6 draait...het volgende is de proberen de Touch Flo aan de praat te krijgen...

overigens vind ik de snelheid van het menu ed sneller als bij WM5....maar dat komt ook omdat ik nog niks geinstalleerd heb...ben wel benieuwd of er alles op en aan zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

coldasice schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:26:
heb nu 3.4.207.1 NLD draaien als OS maar dat was een zweterig avontuurtje en had niet verwacht dat het goed zou gaan....maar nu toch eindelijk WM6 draaien....

allereerst het CID unlocken ging moeizaam zoals op xda wordt omschreven....sommige dingen gaan ineens en twijfel je of het wel uitgevoerd is...zoals de bootloader in 3 sec van 1 naar 100% springt....

daarna de ARTE_NLD_WM6 geinstalleerd maar na 40min deed die niks meer....dus maar een reset gegeven en me erbij neergelegd dat het wel niet zou werken....opnieuw opstarten...keurig 3.4.9 OS...daarna dat ik niet goed heb afgesloten en volgde er een harde reset...daarna het groene welkomscherm en daarna het opnieuw instellen van het scherm....wel een error bij het customization help bestand maar ach....WM6 draait...het volgende is de proberen de Touch Flo aan de praat te krijgen...

overigens vind ik de snelheid van het menu ed sneller als bij WM5....maar dat komt ook omdat ik nog niks geinstalleerd heb...ben wel benieuwd of er alles op en aan zit...
Bij mij ging het flashen supersimpel: een paar minuten pielen met uspl, dan RUUbla.exe uitvoeren en weer een paar minuten wachten. Ik ben wel benieuwd naar die NLD rom..... waar heb je die vandaan? Ik kan hem nergens vinden op XDA-dev of met google :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

darkphoenix schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:15:

Erg grappig!

wauw! dat ziet er cool uit zeg! Definieer 'even' eens trouwens? Als iedereen dat in NL doet krijg je een pracht plaatje!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
gwystyl schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:56:
[...]

Bij mij ging het flashen supersimpel: een paar minuten pielen met uspl, dan RUUbla.exe uitvoeren en weer een paar minuten wachten. Ik ben wel benieuwd naar die NLD rom..... waar heb je die vandaan? Ik kan hem nergens vinden op XDA-dev of met google :?
uhm...gezocht en kan hem niet meer terugvinden waar hij vandaan komt...zal even verder zoeken...komt goed...

aanvulling:
het is deze: ARTE_NLD_WM6_RvBCrS ...ik vermoed dat het laatste de naam van maker is...mss dat dat helpt...

[ Voor 11% gewijzigd door coldasice op 11-07-2007 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

coldasice schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 00:30:
[...]

uhm...gezocht en kan hem niet meer terugvinden waar hij vandaan komt...zal even verder zoeken...komt goed...

aanvulling:
het is deze: ARTE_NLD_WM6_RvBCrS ...ik vermoed dat het laatste de naam van maker is...mss dat dat helpt...
Dat deed 't hem inderdaad... hier is de thread. Hij loopt ook gewoon op GoT rond zag ik. Wel apart dat hij dan nog niet gepost heeft in dit topic :).

edit: ik had deze thread al eens eerder gezien, maar na het lezen ervan heb ik de rom laten liggen. Hij klonk een beetje buggy. Hoe zijn je ervaringen ermee? De Engelse rom die ik nou heb is in ieder geval stabiel, dus ik blijf daar nog even bij tot er een officiele of meer stabiele NL rom uit is.

[ Voor 19% gewijzigd door gwystyl op 11-07-2007 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
gwystyl schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:01:
[...]

Dat deed 't hem inderdaad... hier is de thread. Hij loopt ook gewoon op GoT rond zag ik. Wel apart dat hij dan nog niet gepost heeft in dit topic :).

edit: ik had deze thread al eens eerder gezien, maar na het lezen ervan heb ik de rom laten liggen. Hij klonk een beetje buggy. Hoe zijn je ervaringen ermee? De Engelse rom die ik nou heb is in ieder geval stabiel, dus ik blijf daar nog even bij tot er een officiele of meer stabiele NL rom uit is.
Ik lees nu de thread ook pas...de bugs die zijn genoemd zoals de knoppen. klopt inderdaad...ik denk dat ik dat wel gefixt krijg....SPB krijgt de bovenste knoppen ook toegewezen dus die andere moeten ook gewoon kunnen werken...iemand een tip?

de rest van de programma;s kon ik prima installeren en nog weinig bugs tegengekomen....ik ga vandaag de pocket msn proberen om te kijken of ik problemen tegenkom....tomtom en gps werken iig prima...

wireless lan werkt beter als in WM5....helaas heb ik het syncen via BT nog niet aan de praat gekregen op mijn werk....ik probeer het eerst thuis omdat ik hier allerlei beveiligingen moet omzeilen...

update: met het programma buttonmapper: http://freewareppc.com/utilities/buttonmapper.shtml
kun je al je buttons zelf toewijzen...zeker een handig programma...maar erg basic...dus verwacht geen fijne GUI maar een ouderwetse CLI (toewijzen van commandos via intypen)....heerlijk _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door coldasice op 11-07-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Iemand dit al gezien?
Jammer van de taal, maar iig interessant om eens te bekijken.

ps is dus de wm6 upgrade, origineel van htc, alleen voor azië

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005

itarix

404 soul not found

dat is de dopod rom en die zou je met upls gewoon kunnen flashen.
strerker nog ik had de wm5 verzie daarvan draaien :*) .
overges is ie gewoon engels.
het enige probleem is dat je moet registreren om hem daar vanaf te downloaden..
dus ik wacht wel todat iemand het op rappidshare heeft gezet ;)

overgens is er nu op xda-developers een rom met touchflow voor de artemis.

ik heb hem zelf draaien en touchflow werkt :P

helaas heeft ie nog wel een paar bugjes zo doet het kruisje rechts boven het bij mij nietmeer en moet ik met de ok hardbutton alles sluiten :O

maar het bewijst wel dat het kan :P en ik voorzie dat er binnenkort een bugvrije versie komt.

maar voorlopig wacht ik tot de dopod rom met flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
ianz schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:41:
dat is de dopod rom en die zou je met upls gewoon kunnen flashen.
strerker nog ik had de wm5 verzie daarvan draaien :*) .
overges is ie gewoon engels.
het enige probleem is dat je moet registreren om hem daar vanaf te downloaden..
dus ik wacht wel todat iemand het op rappidshare heeft gezet ;)

overgens is er nu op xda-developers een rom met touchflow voor de artemis.

ik heb hem zelf draaien en touchflow werkt :P

helaas heeft ie nog wel een paar bugjes zo doet het kruisje rechts boven het bij mij nietmeer en moet ik met de ok hardbutton alles sluiten :O

maar het bewijst wel dat het kan :P en ik voorzie dat er binnenkort een bugvrije versie komt.

maar voorlopig wacht ik tot de dopod rom met flashen.
Ja ik wil ook graag gebruiken maken van de Touchflo maar ook gelezen van de buggy-rom. Ik heb het liefst de touchflo gewoon als cab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005

itarix

404 soul not found

groentjie77 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:53:
[...]

Ja ik wil ook graag gebruiken maken van de Touchflo maar ook gelezen van de buggy-rom. Ik heb het liefst de touchflo gewoon als cab
daar zeuren ze ook over op xda-dev schijnt dat bij de cab versie touchflow nietmeer werkt na een softreset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
groentjie77 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:53:
[...]

voor de meeste mensen is het flashen naar wm6 en dan de touch flo erop zetten te riskant en te moeilijk dus ik vermoed dat het niet erg veel mensen gaan doen...tenzij t-mobile een wm6 rom gaat uitbrengen....als er straks een goeje wm6 rom met touch flo is waarom dan niet die rom erop zetten....

een andere aanrader is slide2unlock...werkt erg goed

[ Voor 4% gewijzigd door coldasice op 11-07-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 23:02:
[...]

Dat zou kunnen. 1179924 is ook geen hex, maar decimaal. Dus dat tweede getal in hex moet je invullen als zijnde decimaal kennelijk, en dat is 5394956. Probeer dat maar eens.

Is het nu 52020C of 52520C? 52020C is 5374476 decimaal, 52520C is 5394956 decimaal.
Hallo,
Code is inderdaad 52020C en met je oplossing ben ik zeker een stap dichterbij :) . Ik krijg nu alleen de mededeling :"memory is full" door de speakers??
Doe ik nog iets fout?, heb de pincode 1234(5)en 0000(0) gebruikt, ik wist het namelijk niet meer precies. Is er nog een oplossing behalve een nieuwe carkit kopen?

By the weg ontzettend bedankt voor je reactie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:03:
Code is inderdaad 52020C en met je oplossing ben ik zeker een stap dichterbij :) . Ik krijg nu alleen de mededeling :"memory is full" door de speakers??
Sorry, ik weet veel van hex maar niks van carkits. Misschien anders eens op een internationaal forum vragen? Misschien dat daar meer users met dezelfde combinatie zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

Jazzper schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:58:
[...]

wauw! dat ziet er cool uit zeg! Definieer 'even' eens trouwens? Als iedereen dat in NL doet krijg je een pracht plaatje!
nou "even".... ik heb er een klein uurtje op me fiets gezeten met zo'n 700 netwerken gevonden :P

En ik ben met andere progamma's nog niet bekend maar ik ga alles proberen!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

arg! stress! als verrassing lag de P3300 thuis. Eindelijk! informatie overload! boekjes, cd's dvd's chippies, accu, snoeren, adapters, headset, aarg! Screen protector binnen 1 minuut verneukt. Wat een kloteklusje.. luchtbellen enzo :(

* Jazzper telt tot 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
coldasice schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:21:
[...]

voor de meeste mensen is het flashen naar wm6 en dan de touch flo erop zetten te riskant en te moeilijk dus ik vermoed dat het niet erg veel mensen gaan doen...tenzij t-mobile een wm6 rom gaat uitbrengen....als er straks een goeje wm6 rom met touch flo is waarom dan niet die rom erop zetten....

een andere aanrader is slide2unlock...werkt erg goed
wat is de slide2unlock precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:09:
arg! stress! als verrassing lag de P3300 thuis. Eindelijk! informatie overload! boekjes, cd's dvd's chippies, accu, snoeren, adapters, headset, aarg! Screen protector binnen 1 minuut verneukt. Wat een kloteklusje.. luchtbellen enzo :(

* Jazzper telt tot 10
Ik ben het helemaal met je eens..
P3300 is leuk om te hebben want je wordt er zo rustig van ;)

Mijn screenprotector wordt er door de dealer zelf opgezet.....
.. Ik oefen in geduld en mij P3300 is mijn leeraar... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
ok heb het al gevonden, de slide2unlock, ik zit meer te wachten op de touchflo eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ok we zijn nu paar uur later. Echt teeee veel opties. In het begin was het een piepen all over the place van nieuwe dingen, mailtjes, berichten, etc etc. Begint nu enigszins tot rust te komen. Finetunen gaat nog dagen duren heb ik al door. En dan heb ik nog geen proggie geinstalleerd haha. Veel gadgets krijg je er ook bij. Sony Ericsson headset, automeuk etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogenlijk een domme vraag.... Ik heb nog maar net een P3300 van HTC en wil eigenlijk dat m'n ringtone wat langer over gaat zodat ik meer tijd heb om de telefoon op te nemen.

Nu heb ik dit gelezen :

++++++++++++++++++++
Aanpassen van duur en style van je ringtone / vibra / verlichting:
quote:
Ga naar : HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\RingTone0
"Sound" geeft de lokatie van je bestand aan (mp3)
"Script" bepaald hoe de melodie / verlichting / vibra zich moeten gedragen.

Hoe je zelf je scipts kan aanpassen:
'a' : geeft de informatie weer op je display
'f' : schakeld de verlichting in
'p' : start je melodie
'c' : geeft aan hoe luid hij moet afspelen (mogeljkheden : c50, c100, c150, c200)
'v' : staat voor vibratie, vX (X vervangen door cijfer) geeft aan hoelang hij moet vibreren in secondes. v0 is de duur van het scipt.
'w': geeft aan dat het een pauze is, wX (X vervangen door cijfer) geeft de duur van de pauze in secondes.
'r' : geeft aan dat de script opnieuw gedraaid moet worden.

Voorbeelden van scipts:
af1w60f0 = Verlichting brand gedurende 60 secondes, de rest is uit.
apw3r = speelt je melodie af, na afloop 3 sec. pauze en weer herhaling.
c50apw3c150r = speelt melodie af met toenemende volume.
af1v1w1f0r = vibratie en knipperende display
av0pr = blijft afspelen en vibreren zonder pauze en daarna weer opnieuw.

+++++++++++++++++++++++

Maar hier snap ik dus helaas niks van....Hoe kom ik in de positie om dit commando te geven? Hoe kom je in het register?

Sorrie ben een echte digibeet dus heel graag uitleg in jip en janneke taal.

Bij voorbaad dank...

Reen.

update....

sorrie heb niet goed gelezen.

heb nu iets gevonden wat total commander heet......dat ga ik eerst zelf even proberen!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:58:
Mogenlijk een domme vraag.... Ik heb nog maar net een P3300 van HTC en wil eigenlijk dat m'n ringtone wat langer over gaat zodat ik meer tijd heb om de telefoon op te nemen.

Nu heb ik dit gelezen :

++++++++++++++++++++
Aanpassen van duur en style van je ringtone / vibra / verlichting:
quote:
Ga naar : HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\RingTone0
"Sound" geeft de lokatie van je bestand aan (mp3)
"Script" bepaald hoe de melodie / verlichting / vibra zich moeten gedragen.

Hoe je zelf je scipts kan aanpassen:
'a' : geeft de informatie weer op je display
'f' : schakeld de verlichting in
'p' : start je melodie
'c' : geeft aan hoe luid hij moet afspelen (mogeljkheden : c50, c100, c150, c200)
'v' : staat voor vibratie, vX (X vervangen door cijfer) geeft aan hoelang hij moet vibreren in secondes. v0 is de duur van het scipt.
'w': geeft aan dat het een pauze is, wX (X vervangen door cijfer) geeft de duur van de pauze in secondes.
'r' : geeft aan dat de script opnieuw gedraaid moet worden.

Voorbeelden van scipts:
af1w60f0 = Verlichting brand gedurende 60 secondes, de rest is uit.
apw3r = speelt je melodie af, na afloop 3 sec. pauze en weer herhaling.
c50apw3c150r = speelt melodie af met toenemende volume.
af1v1w1f0r = vibratie en knipperende display
av0pr = blijft afspelen en vibreren zonder pauze en daarna weer opnieuw.

+++++++++++++++++++++++

Maar hier snap ik dus helaas niks van....Hoe kom ik in de positie om dit commando te geven? Hoe kom je in het register?

Sorrie ben een echte digibeet dus heel graag uitleg in jip en janneke taal.

Bij voorbaad dank...

Reen.

update....

sorrie heb niet goed gelezen.

heb nu iets gevonden wat total commander heet......dat ga ik eerst zelf even proberen!
Dit zijn geen commandos, maar waardes voor registersleutels. Om in het register te komen moet je even de topicstart doorlezen, daar staat het in (kan met verschillende programma's). Vervolgens zoek je die sleutel op, tap je erop en wijzig je de waarde die er stond in degene die je hebben wil (wat je hebben wil stel je dus samen uit de letters daarboven).
Total commander kan inderdaad in het register, evenals resco explorer of phm regedit (oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ten overvloede, ik heb de Brodit houder gekocht uit de topicstart, de passieve versie. Daarbij ook een 'voucher' voor de passende clip.

Een dag na plaatsing van de bestelling en betaling via I-Deal, had ik de houder in huis. De 'bon' heb ik per e-mail ingeleverd op dezelfde dag en de volgende dag had ik de clip in huis om het ding te monteren. Kan niet anders zeggen dan dat die lui voorbeeldig leveren, dus.

De houder werkt goed en icm de clip vind ik het een hele elegante oplossing. Geen zuignap op het raam, geen lange flexibele arm, een clipje wat je op een strategische plek op het dashboard clipt (maakt gebruik van randen en hoeken in het dashboard) en daar schroef je de houder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:58:

Nu heb ik dit gelezen :
Met 'meer tijd om de telefoon op te nemen' bedoel je dat het langer duurt voordat ie op voicemail springt? In dat geval hoe je namelijk in je register niets aan te passen maar kun je in het settings-menu bij telefooninstellingen bij 'oproepen doorschakelen' aangeven na hoeveel seconde hij naar de voicemail gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 02:01:
Misschien ten overvloede, ik heb de Brodit houder gekocht uit de topicstart, de passieve versie. Daarbij ook een 'voucher' voor de passende clip.

Een dag na plaatsing van de bestelling en betaling via I-Deal, had ik de houder in huis. De 'bon' heb ik per e-mail ingeleverd op dezelfde dag en de volgende dag had ik de clip in huis om het ding te monteren. Kan niet anders zeggen dan dat die lui voorbeeldig leveren, dus.

De houder werkt goed en icm de clip vind ik het een hele elegante oplossing. Geen zuignap op het raam, geen lange flexibele arm, een clipje wat je op een strategische plek op het dashboard clipt (maakt gebruik van randen en hoeken in het dashboard) en daar schroef je de houder op.
Ik had de actieve brodit houder gekocht met voucher. Na levering van de voucher heb ik deze ook per email ingestuurd. Bij mij duurde het echter 3 weken voor ik de clip heb ontvangen. Ik heb meermaals een email gestuurd, maar nooit enige reactie van hun gekregen. Maar 'Opeens' 3 weken na bestelling stond de postbode voor de deur met een pakketje.

De proclip zelf is geniaal! Ziet er netjes en afgewerkt uit en zit ook nog eens vrij stevig in het dashbord vast zonder enige beschadigingen. Zeker een aanrader als je niet zo'n lelijke zuignap op je raam wilt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
groentjie77 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:58:
[...]

wat is de slide2unlock precies?
voor de andere die het niet weten....

Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y159/ac8dl/KB/Screen019.png

dit is je nieuwe screenlock scherm en om de lock op te heffen zul je met je duim van links naar rechts over het scherm moeten bewegen met het schuifje....deze applicatie werkt echt goed itt de touchflo die nog vol met errors zit...ik heb de touch flo cab van de wizard geinstalleerd maar krijg net als vele(met Wizard) een black screen bij het uitvoeren...het voordeel is dat je de software niet geintegreerd hebt en er zo weer af kunt gooien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek mij suf 8)7 waar staat beschreven hoe je ervoor kan zorgen dat niet telkens ActiveSync op de telefoon geactiveerd wordt. Ik heb mijn telefoon helemaal opnieuw moeten installeren en was daardoor die instelling kwijt.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

wat een wereldapparaat! Net naar mijn werk in de bus (interliner) mooi lopen klooien. TT was het gelukkig met de chauf eens ;)

En toen google maps op satteliet met gps aan. En inderdaad het klopt op de meter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Dit is misschien wel een handig progje om met een hand teksten in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

grun93 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:47:
die is al eens langsgekomen in het Touch topic, ook met een black skin. Klinkt inderdaad wel handig, maar ik heb hem nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
Zijn er ook mensen die de Rom met Touchflo erin hebben geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 11-09 06:20
groentjie77 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:52:
Daar ben ik dus ook benieuwd naar. Of er mensen zijn die zich als proefkonijn willen aanbeiden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Voor diegene die graag alvast WM6 willen flashen. De nieuwe 3.5 versie die deze week via XDA-Developers uit moet komen ziet er erg goed uit. Denk dat ik die er ook maar eens op ga zetten :X

Afbeeldingslocatie: http://i138.photobucket.com/albums/q265/tom_codon/BB_v3.png
Afbeeldingslocatie: http://i138.photobucket.com/albums/q265/tom_codon/Phone_Comm_v3.5.png

[ Voor 13% gewijzigd door Xanion op 12-07-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
Xanion schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:01:
Voor diegene die graag alvast WM6 willen flashen. De nieuwe 3.5 versie die deze week via XDA-Developers uit moet komen ziet er erg goed uit. Denk dat ik die er ook maar eens op ga zetten :X

[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik hou XDA ook goed in de gaten, ik had graag Touchflo erin gezien maar die komt er niet in. Ik ga ook overstappen op de B&B3.5 men is er erg lyrisch over!

Het zal niet lang duren denk ik voordat ze Touchflo ook bugfree gaan aanbieden in een rom, misschien wel in V4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Xanion schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:01:

[afbeelding]
[afbeelding]
THNX voor je post ik hou het nog ff bij me 3.0 (volgens mij) maar 4.0 komt er zeker op :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind dat zwarte niet mooi. De gewone 'uncooked' WM6 3.5 release doet het hier perfect zonder problemen of wat dan ook. Draait niet merkbaar sneller of langzamer dan WM5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:47:
pak dan Tengo, met een goed nederlands woordenboek erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groentjie77 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:52:
Ik heb hem al draaien en afgezien van het afsluitkruisje dat soms niet wil reageren loopt het naar behoren. Ik gebruik nu de hardware OK-knop en dat gaat ook. De Cube is een leuke toevoeging al heeft de tray-icon applicatie meer mijn voorkeur. Wat helaas niet met de TouchFlowCube mogelijk is is het veranderen van de applicatie van de mediaprogramma's (vraag staat open op xdadeveloppers maar nog geen antwoord). De HTC audiomanager is een HTC versie van de Windows mediaplayer , liever de gratis GSplayer waar je oa het geluid en hardwarebuttons kan instellen. Wat wel lekker werkt is de sroll mogelijkheid door met je vinger op het scherm te schuiven.
De rom staat verder vol met alle mogelijke bijgevoegde applicaties om je toestel optimaal te tweaken, bv de 2 schermbuttons op het todayscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
ik wacht nog even met flashen naar de touch maar dat wordt de volgende...eerst mijn radio rom flashen....werk nu op de NL versie van WM6 en werkt prima...knopjes kun je met een programma toevoegen en als je vervolgens in je registry gaat zoeken vind je hem gewoon terug zodat je hem zelf kunt aanwijzen....verder nog geen bugs tegengekomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
zit Touchflo standaard in de WM6 upgrade van HTC zelf??? (die er aan zit te komen uiteraard.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Diamond AT schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:12:
zit Touchflo standaard in de WM6 upgrade van HTC zelf??? (die er aan zit te komen uiteraard.)
Lijkt me niet: dan zouden ze het hele coole van de HTC Touch beschikbaar maken voor al hun WM6-modellen. Lijkt me niet slim, omdat dat juist een unieke feature is van de Touch. Dat anderen dat erin hacken is niet handig voor hun, maar je houdt dat toch niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Even een kleine mededeling van mijzelf.

De onbereikbaarheid van T-mobile zit em niet in de ROM, ik heb een orginele HTC P3300 dus niet de compact III, en ik heb ook last van het probleem.

Dat was het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

TomTom icm met p3300 heeft de irritante eigenschap bij een afslag pas erg laat te waarschuwen, bijvoorbeeld nog 500 meter en dan rechtsaf slaan wordt er gezegd en verschijnt in het schermpje, terwijl er dan veel korter de afstand is tot de afslag.

Dit heeft misschien te maken met het feit dat het einde v.d. uitvoegstrook als referentie wordt genomen. Maar is zeer vervelend, omdat je erg op moet letten niet de verkeerde afslag te nemen danwel de afslag voorbij te rijden, omdat je denkt dat de afstand nog langer is dan deze feitelijk is.

Weet iemand hoe dit probleem te tacklen is, misschien iets anders instellen in tomtom ik heb al in de instellingen gekeken maar je kunt dit nergens wijzigen.

Een ander irritant punt is dat je kunt uitzoomen (zodat er meer in het scherpje past en je dus wat kunt anticiperen) maar dit is niet blijvend. Als je dat minnetje bovenin het scherm gebruikt om uit te zoomen dan gebeurd dat ook, maar even later keert hij weer terug naar de vorige instelling.

Alvast dank hiervoor.

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

babybox schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:59:
TomTom icm met p3300 heeft de irritante eigenschap bij een afslag pas erg laat te waarschuwen, bijvoorbeeld nog 500 meter en dan rechtsaf slaan wordt er gezegd en verschijnt in het schermpje, terwijl er dan veel korter de afstand is tot de afslag.

Dit heeft misschien te maken met het feit dat het einde v.d. uitvoegstrook als referentie wordt genomen. Maar is zeer vervelend, omdat je erg op moet letten niet de verkeerde afslag te nemen danwel de afslag voorbij te rijden, omdat je denkt dat de afstand nog langer is dan deze feitelijk is.

Weet iemand hoe dit probleem te tacklen is, misschien iets anders instellen in tomtom ik heb al in de instellingen gekeken maar je kunt dit nergens wijzigen.

Een ander irritant punt is dat je kunt uitzoomen (zodat er meer in het scherpje past en je dus wat kunt anticiperen) maar dit is niet blijvend. Als je dat minnetje bovenin het scherm gebruikt om uit te zoomen dan gebeurd dat ook, maar even later keert hij weer terug naar de vorige instelling.

Alvast dank hiervoor.
Beide zijn 'features' van TomTom voor zover ik weet. Vooral die eerste is erg irritant als je vriendin rijdt en ze er van uit gaat dat ze inderdaad na 800m af moet ipv na 500m oid (erg leuk bij ring Utrecht waar de afslagen erg dicht op elkaar zitten, maar ik bemoei me niet met de route als zij rijdt).
Misschien weten ze in Het TomTom Navigator 6 Topic | Deel 2 wel antwoord op je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:35:
De onbereikbaarheid van T-mobile zit em niet in de ROM, ik heb een orginele HTC P3300 dus niet de compact III, en ik heb ook last van het probleem.
Dat zegt helemaal niets. Het vermoeden was dat het met de versie van het radio-rom te maken zou kunnen hebben. In jouw originele HTC P3300 kan ook best een 'oud' radio-ROM zitten.

Ik heb in elk geval geen last van het probleem, met een Compact III bij T-mobile en de WM6 3.5 uncoocked rom.

Waar staat dat uncooked eigenlijk voor?

Hele andere vraag; zijn er ook sites waar je skins kunt downen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:54:
[...]

Ik heb hem al draaien en afgezien van het afsluitkruisje dat soms niet wil reageren loopt het naar behoren. Ik gebruik nu de hardware OK-knop en dat gaat ook. De Cube is een leuke toevoeging al heeft de tray-icon applicatie meer mijn voorkeur. Wat helaas niet met de TouchFlowCube mogelijk is is het veranderen van de applicatie van de mediaprogramma's (vraag staat open op xdadeveloppers maar nog geen antwoord). De HTC audiomanager is een HTC versie van de Windows mediaplayer , liever de gratis GSplayer waar je oa het geluid en hardwarebuttons kan instellen. Wat wel lekker werkt is de sroll mogelijkheid door met je vinger op het scherm te schuiven.
De rom staat verder vol met alle mogelijke bijgevoegde applicaties om je toestel optimaal te tweaken, bv de 2 schermbuttons op het todayscreen.
Gebruik je het toestel als hoofdtoestel of als toestel erbij?
Ik twijfel nl om over te stappen omdat het mijn hoofdtoestel is, moet hij het 'gewoon' goed doen. maar aan de andere kant heb ik ook maanden geklooi gehad met het onbereikbaar zijn!

Vind je de touchflo echt van toegevoegde waarde of is het meer nice to have? Het scrollen lijkt me super in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
babybox schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:59:

Alvast dank hiervoor.
op de snelweg waarschuwt TT al 2km van te voren....en je kijkt toch wel vaker op het scherm....dan zie je de afstand tot de afslag...kun je een schatting maken van de tijd....ook de naam staat er al bij dus dan weet je al meteen welke afslag +nummer je moet hebben....meer heb je toch echt niet nodig :?

of moet je een hamer hebben die je slaat net voor de afslag ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZjieB schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 04:10:
[...]

Met 'meer tijd om de telefoon op te nemen' bedoel je dat het langer duurt voordat ie op voicemail springt? In dat geval hoe je namelijk in je register niets aan te passen maar kun je in het settings-menu bij telefooninstellingen bij 'oproepen doorschakelen' aangeven na hoeveel seconde hij naar de voicemail gaat...
dat is exact wat ik bedoel!

ik vind het juist fijn als m'n gsm soms lang over gaat omdat deze soms onderin een tas ofzo zit...

Nou heb ik het volgende geprobeerd :
start, instellingen, telefoon, oproep doorschakelen (instellingen ophalen), dan kiezen voor 30 sec (staat nu op 20 sec), dan op ok.

Ik krijg dan de volgende melding :

netwerkfout
kan uw wijzegingen niet in het netwerk opslaan. Probeer de instellingen later te wijzigen of verbreek de gegevensverbinding en probeer het opnieuw.

Tja verder dan dit kom ik dus niet!

alvast bedankt voor een reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
Ik heb de touchflo erop gezet! Tot nu toe nog weinig gekke dingen gezien, de x knop werkt idd niet helelaam jofel, uitlijning is een beetje verkeerd volgens mij. als je aan de bovenkant van de X drukt dan doet hij het, de cube-mode is wel grappig. Het scrollen gaat tot nu toe goed! Ga nu weer even wat appz terug zetten en dan meld ik mij morgen weer met de bevindingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:24:
pak dan Tengo, met een goed nederlands woordenboek erin.
Een NL woordenboek is idd wel handig, maar Tengo kost bijna 25$, terwijl de mijne gratis is. Dan maar geen woordenboek. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
groentjie77 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:16:
Ik heb de touchflo erop gezet! Tot nu toe nog weinig gekke dingen gezien, de x knop werkt idd niet helelaam jofel, uitlijning is een beetje verkeerd volgens mij. als je aan de bovenkant van de X drukt dan doet hij het, de cube-mode is wel grappig. Het scrollen gaat tot nu toe goed! Ga nu weer even wat appz terug zetten en dan meld ik mij morgen weer met de bevindingen!
dit zou je zelf kunnen corrigeren door de uitlijning van je scherm een beetje aan te passen...of er gewoon aan wennen :z ben wel benieuwd hoe irritant je het gaat vinden...als het niet zo is dan wordt het ernstig tijd voor touch flo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar ik NL versie kan vinden MSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

coldasice schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:42:
[...]

dit zou je zelf kunnen corrigeren door de uitlijning van je scherm een beetje aan te passen...of er gewoon aan wennen :z ben wel benieuwd hoe irritant je het gaat vinden...als het niet zo is dan wordt het ernstig tijd voor touch flo :9
Dan wel graag in cab-versie die niet na een soft-reset pleite is. Misschien pak ik de aangepaste B&B wel mee, maar ik heb net al mijn zooi weer geïnstalleerd op de 'gewone' 3.5 (wel met touch comm manager en die zwarte phonepad), dus als het ff kan heb ik het liever als losse app.

* gwystyl struint xda-dev af naar de cabs. Toch nieuwsgierig geworden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:07:
Wie weet waar ik de Nederlandse versie van MSN kan vinden?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:11:
[...]

Dat moet 2 keer binnen 5 minuten gevraagd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb de cabs nog niet gevonden, dus als iemand ze wel heeft houd ik me aanbevolen.
Ik heb wel de laatste versie van Wififofum (2.2.12) gedownload, en nu heb ik in no-time een GPS-fix. Met de oude 2.1.1 die ik had werkte hij nog niet goed samen met de GPS-ontvanger van de Compact 3. Morgen maar eens een overzichtje maken van AP's in Doetinchem (verwacht ik, ik weet nog niet precies waar ik ga rondrijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Een geweldige telefoon. Ik mis alleen UMTS op deze telefoon. Wat zou nou een telefoon zijn met dezelfde functionaliteiten etc maar dan met UMTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
gwystyl schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:10:
[...]

Dan wel graag in cab-versie die niet na een soft-reset pleite is. Misschien pak ik de aangepaste B&B wel mee, maar ik heb net al mijn zooi weer geïnstalleerd op de 'gewone' 3.5 (wel met touch comm manager en die zwarte phonepad), dus als het ff kan heb ik het liever als losse app.

* gwystyl struint xda-dev af naar de cabs. Toch nieuwsgierig geworden O-)
Als je het dan tegenkomt, let me know! ik wil eigenlijk graag op de B&B 3.5 overstappen maar dan met Touchflo (hoezo voor een dubbeltje op de 1e rang zitten). maar goed tot die tijd werkt touchflo best aardig! enige vreemde is dat ik niet precies weet hoe ik in Touchflo kom, ik kan het met de startknop, maar er moet een makkelijkere manier zijn! verder heb ik weinig klachten tot nu toe! ik krijg alleen mijn HTC home plugin niet helemaal goed geconfigureerd maar daar ga ik nog even mee spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
groentjie77 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 07:52:
[...]

Als je het dan tegenkomt, let me know! ik wil eigenlijk graag op de B&B 3.5 overstappen maar dan met Touchflo (hoezo voor een dubbeltje op de 1e rang zitten). maar goed tot die tijd werkt touchflo best aardig! enige vreemde is dat ik niet precies weet hoe ik in Touchflo kom, ik kan het met de startknop, maar er moet een makkelijkere manier zijn! verder heb ik weinig klachten tot nu toe! ik krijg alleen mijn HTC home plugin niet helemaal goed geconfigureerd maar daar ga ik nog even mee spelen
de meeste doen het met een hardware key... bijvoorbeeld met dit programmatje... http://freewareppc.com/utilities/buttonmapper.shtml

ik heb gisteravond de ROM van de touch uit mekaar gehaald maar kan geen programma vinden waarin de touch zit...iig nog niet...ik wil binnenkort de B&B uit mekaar halen en kijken naar de verschillen om zo alle bestanden te elimineren waarin geen verschil zit....daarna met mijn eigen rom....ik denk dat ik dan een hele eind tot de kern van de verschillen in rom moeten kunnen komen...hopelijk hou ik dan maar enkele bestanden over die zorgen voor de Touch...deze terugintegreren in de B&B en kijken wat het resultaat is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groentjie77 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 21:05:
[...]

Gebruik je het toestel als hoofdtoestel of als toestel erbij?
Ik twijfel nl om over te stappen omdat het mijn hoofdtoestel is, moet hij het 'gewoon' goed doen. maar aan de andere kant heb ik ook maanden geklooi gehad met het onbereikbaar zijn!

Vind je de touchflo echt van toegevoegde waarde of is het meer nice to have? Het scrollen lijkt me super in ieder geval
Het is mijn hoofdtoestel, onbereikbaar ben ik nooit geweest want ik heb een orange abbonement.
De touchflo is meer een leuke feature dan toegevoegde waarde. Je moet eerst de touchflo activeren, (over het scherm heen schuiven, alleen eerste keer) en dan is de cube er. De system tray is er gelijk, al heeft deze kleinere knopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waarom ik Wordlogic of Tengo op de 3300 niet aan de praat krijg?
Installeren gaat wel maar verder doen ze het niet..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coldasice schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 08:29:
[...]

de meeste doen het met een hardware key... bijvoorbeeld met dit programmatje... http://freewareppc.com/utilities/buttonmapper.shtml

ik heb gisteravond de ROM van de touch uit mekaar gehaald maar kan geen programma vinden waarin de touch zit...iig nog niet...ik wil binnenkort de B&B uit mekaar halen en kijken naar de verschillen om zo alle bestanden te elimineren waarin geen verschil zit....daarna met mijn eigen rom....ik denk dat ik dan een hele eind tot de kern van de verschillen in rom moeten kunnen komen...hopelijk hou ik dan maar enkele bestanden over die zorgen voor de Touch...deze terugintegreren in de B&B en kijken wat het resultaat is....
Als je hem dan ook in de normale 3.5 ROM zou willen integreren, zou je mij helemaal gelukkig maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:10:
Iemand een idee waarom ik Wordlogic of Tengo op de 3300 niet aan de praat krijg?
Installeren gaat wel maar verder doen ze het niet..... 8)7
1. Heb je een soft-reset gedaan ná installatie?
2. Verschijnen ze wel in beeld als je op het kleine pijltje naast het tobo-icoontje tikt?
3. Heb je ze wel op het telefoongeheugen gezet en niet op de geheugenkaart (dat laatste mag namelijk niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:14:
[...]

Als je hem dan ook in de normale 3.5 ROM zou willen integreren, zou je mij helemaal gelukkig maken _/-\o_
wat versta jij onder de normale 3.5 rom?NL?UK? B&B...of de originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coldasice schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:30:
[...]

wat versta jij onder de normale 3.5 rom?NL?UK? B&B...of de originele?
Ik denk dat hij http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=314675 bedoeld. De meest standaard, kale 3.5. Die B&B zit naar mijn mening vol met rotzooi. Ik zou er ook wel wat voor voelen als de touchflo in de 3.5 (hierboven) gezet kan worden....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
Hoe kan ik met de touchflo bijv in mijn mail meerdere mails tegelijkertijd selecteren (dat deed je eerst door te scrollen) maar nu heb je natuurlijk de touchflo scroll functie en dan lukt het dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:16:
[...]

1. Heb je een soft-reset gedaan ná installatie?
2. Verschijnen ze wel in beeld als je op het kleine pijltje naast het tobo-icoontje tikt?
3. Heb je ze wel op het telefoongeheugen gezet en niet op de geheugenkaart (dat laatste mag namelijk niet)?
1,2,3 allen ja.
Erg vreemd,want word logic heeft het ooit wel gedaan???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Damocles.NL schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 00:28:
Een geweldige telefoon. Ik mis alleen UMTS op deze telefoon. Wat zou nou een telefoon zijn met dezelfde functionaliteiten etc maar dan met UMTS?
De opvolger => HTC Polaris, of als je echt een gaaf toestel wilt = > HTC Kaiser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC P3600. Betere specs maar mi minder mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
Of misschien gewoon even wachten... :)
Dan heb je dezelfde telefoon, maar met UMTS (en wat andere verbeteringen).
Afbeeldingslocatie: http://imajr.com/th/6f0820985e_178776.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
maestrodesigns schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:54:
[...]

[afbeelding]
Dat zei ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
maestrodesigns schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:54:
[...]

[afbeelding]
En niet te vergeten een VGA-scherm... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
  • Laatst online: 22-08 15:33
Xanion schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 23:59:

Overigens wordt de WM6 rom van de Dopod versie van de P3300 de 13e gereleased, zie http://www.asia.htc.com/asia/event/WM6/index.html
Je zou dan toch zeggen dat de nederlandse dan ook niet lang meer kan duren.
Heeft iemand de Dopod WM6 rom al? Volgens mij is het vandaag de 13e :-)

Apple en Joppiesaus all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groentjie77 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:40:
Hoe kan ik met de touchflo bijv in mijn mail meerdere mails tegelijkertijd selecteren (dat deed je eerst door te scrollen) maar nu heb je natuurlijk de touchflo scroll functie en dan lukt het dus niet
Dat gaat normaal: je blijft het scherm indrukken en je scrolled over de mailtjes heen. Als hij wel wil gaan scrollen met je eerst naar links of rechts en dan pas naar boven of beneden met selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

pfff omdat ik niet teveel noob vragen wil stellen ben ik 6 delen aan het bijwerken :)
Ben nu bij Deel 2 pagina 10 :)

om toch alvast een vraag vooruit te stellen: Die ruimte $@#$ Ik heb de TT6 versie. Van mijn 1gb SD kaartje is dus al 800 ofzo opgeslokt door TT6. Is dat normaal? Ik kan amper iets.. Dat is toch niet functionerend. Nu moet ik wel of downgraden naar Benelux of een groter kaartje kopen :(

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.