Ik heb bereikbaarheidsproblemen gehad met T-Mobile en ik ben zojuist in Nijmegen even langs de winkel geweest. Daar beweerden ze dat het helpt als je minimaal één contact op je simkaart heb. Een lege simkaart zou niet werken. Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben? Het kan allicht geprobeerd worden.
Verwijderd
Ik heb mijn simkaart helemaal leeg en toch géén bereikbaarheidsproblemen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:32:
Ik heb bereikbaarheidsproblemen gehad met T-Mobile en ik ben zojuist in Nijmegen even langs de winkel geweest. Daar beweerden ze dat het helpt als je minimaal één contact op je simkaart heb. Een lege simkaart zou niet werken. Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben? Het kan allicht geprobeerd worden.
vermoed dat jij niet weet wat je met een nzb moet doen....zoek eens op binaries4all ....ik denk dat je de rest van de avond nog wel zoet bent...Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:20:
[...]
hoi
wil downloaden maar helaas lukt me niet! wat doe ik fout?
Hij zwerft nog rond op de FTP van XDA-Developers:dedominee schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:41:
Iemand in het bezit van de iPhone skin voor WM5?
klikkerdeklik
Was juist van plan die WM6 rom te installeren ... maar nu vroeg ik mij af...
- Staat daar TomTom op?
- Als ik dan een hardreset doe ga ik, neem ik aan, terug naar die WM6, en niet naar de default WM5 van nu (waar TomTom op staat).
- Is die ROM legaal/illegaal?
- Staat daar TomTom op?
- Als ik dan een hardreset doe ga ik, neem ik aan, terug naar die WM6, en niet naar de default WM5 van nu (waar TomTom op staat).
FOEI! Lees eerste de pak hem beet laatste 3 pagina's eens door, daar staan de antwoorden op al je vragen!Lacroix schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:05:
Was juist van plan die WM6 rom te installeren ... maar nu vroeg ik mij af...
- Staat daar TomTom op?
Verwijderd
hoewel de iphone erg weinig mogelijkheden heeft ivm de p3300, vind ik de interface wel goed gedaan! ze maken goed gebruik van het touchscreen, wat met wm5/6 altijd mbv de stylus moet (vanwege de kleine knopjes/schuifjes e.d.) kun je met de iphone makkelijk met je vingers door de menu's bladeren.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 19:22 ]
"pak hem beet" .. ?DaSaN schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:06:
[...]
FOEI! Lees eerste de pak hem beet laatste 3 pagina's eens door, daar staan de antwoorden op al je vragen!
Ik heb de laatste paginas hier gelezen en kan geen duidelijk antwoorden vinden.
Verwijderd
Skype voor windows mobile op MDA
Ik heb zojuist Skype geinstalleerd op mijn MDA en ben blij verrast over de kwaliteit van het geluid als je het via WIFI gebruikt.
Ik heb alleen een probleem waarvan ik hoop dat er iemand de oplossing heeft:
Als ik mijn Skype op de achtergrond laat draaien en dus mijn WIFI laat aanstaan zie ik naar een tijdje dat mij status van Online naar Verbinden is veranderd. Als ik dan de WIFI internet verbinding test door mijn Internet Explorer te openen, krijg ik geen verbinding. Ik sluit dan mijn WIFI af en start het opnieuw op en ben weer online.
Hebben andere MDA gebruikers dit ook? Gaat de WIFI in een soort van slaapstand?
Indien dit zo is - hoe kan ik dit voorkomen?
Ik heb zojuist Skype geinstalleerd op mijn MDA en ben blij verrast over de kwaliteit van het geluid als je het via WIFI gebruikt.
Als ik mijn Skype op de achtergrond laat draaien en dus mijn WIFI laat aanstaan zie ik naar een tijdje dat mij status van Online naar Verbinden is veranderd. Als ik dan de WIFI internet verbinding test door mijn Internet Explorer te openen, krijg ik geen verbinding. Ik sluit dan mijn WIFI af en start het opnieuw op en ben weer online.
ik heb gehoord dat de MDA maar net snel genoeg is voor skype...tenzij je hem overklokt...dan zou het wat beter gaan...misschien dat het een combinatie is van te hoge belasting waardoor hij niet alles kan bijhouden....Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 21:09:
Lol ja ik zag zoveel ROMs voorbij komen voor de prophet en andere toestellen, en bij elke ROM vragen mensen: Is deze geschikt voor de PDA/mijn type enz. Volgens mij zit er een stelletje blinde koeien bij die geen idee hebben waar het over gaat, maar gewoon downloaden omdat het cool is ofzo. Het leek me dus handig om de versie die ik zelf geflasht heb maar eens te posten met een handleiding die ik tegengekomen ben en een boel disclaimersH4ldrz schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 14:01:
Voor de mensen die willen updaten naar WM6 en gebruik maken van nieuwsgroepen.
Via ftd is een mooi pakketje te downloaden voor de 3.5 update inclusief handleiding.
Zoek bij ftd naar nummer : 430561 of download de .nzb via http://yabse.com/index.php?q=HTC_P3300_WM6_ROM_3_5.
Als je de handleiding die erbij zit volgt kan het (bijna) niet mis gaan. Ook voor een CID locked toestel.
Met dank aan de poster: gwystyl![]()
Verwijderd
Als je telefoon in standby gaat (na een x aantal seconden/minuten) gaat wifi ALTIJD uit. Hier kun je niets aan doen, de stroom gaat er gewoon af. Enige oplossing is de slaapstand/standby uit te zetten, maar dan loopt je batterij natuurlijk wel zo leeg.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 21:09:
Misschien dat we er nog een kleine toevoeging bij kunnen doen wat er aan HTC software meegeleverd wordt. Zit er bijv: Comm Manager, Radio applicatie, Quick GPS bij?gwystyl schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 23:33:
[...]
Lol ja ik zag zoveel ROMs voorbij komen voor de prophet en andere toestellen, en bij elke ROM vragen mensen: Is deze geschikt voor de PDA/mijn type enz. Volgens mij zit er een stelletje blinde koeien bij die geen idee hebben waar het over gaat, maar gewoon downloaden omdat het cool is ofzo. Het leek me dus handig om de versie die ik zelf geflasht heb maar eens te posten met een handleiding die ik tegengekomen ben en een boel disclaimers
Overigens wordt de WM6 rom van de Dopod versie van de P3300 de 13e gereleased, zie http://www.asia.htc.com/asia/event/WM6/index.html
Je zou dan toch zeggen dat de nederlandse dan ook niet lang meer kan duren.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Als er behoefte aan is, kan ik hier nog wel een link plaatsen waar mensen 1 zip bestand kunnen downloaden met daarin alles om de upgraden naar WM6.
Denk ongeveer hetzelfde als die op de newsserver te vinden is, maar dan gewoon zo rechtstreeks te downloaden.
Denk ongeveer hetzelfde als die op de newsserver te vinden is, maar dan gewoon zo rechtstreeks te downloaden.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
[google=htc x button 1.5] --> eerste hit heeft hem als attachment bij een post op het forum van xda-developers, maar dan moet je daar wel registreren. De overige linkjes heb ik nog niet bekeken, maar het kan niet heel moeilijk te vinden zijn....Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 00:28:
Heeft iemand een link naar de download van het programma '' x button'' ?
http://mda.force17.net/wp-content/htcxbutton15.zipVerwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 00:28:
Heeft iemand een link naar de download van het programma '' x button'' ?
Eerste link op google met "x-button 1.5"
Maar inderdaad zoals de poster boven me zegt is het handig om eens te registreren op het xda forum, dan kun je al deze programma's daar vinden.
Verwijderd
Heeft iemand een linkje met uitleg voor het instaleren van de iphone skin te instaleren ?DaSaN schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:05:
[...]
Hij zwerft nog rond op de FTP van XDA-Developers:
klikkerdeklik
Ik volg dit draadje al vanaf deel 1 maar het wordt voor mij wat onoverzichtelijk.
Met zoek is het mij ook niet gelukt en ik ben bar slecht in de Engelse taal.
Verwijderd
Wordt het niet tijd dat de FAQ wat wordt uitgebreid? Voor mijn gevoel worden er veel dubbele en kleine vraagjes gesteld. Ik wil het wel doen, maar dan moet ik wel zeker weten dat iemand anders het niet ook al doet.
Toch bereikbaarheidsproblemen met wm6 en mda compact III?
Ik heb nu sinds een week of 3/4 de b&b wm6 versie en het ging al die tijd goed! tot ik vanmorgen doorkreeg dat mijn telefoon op voicemail stond! ik kijken, was gewoon aan! maar het was wel anders. In de t-mob rom was ik onbereikbaar en als ik dan even belde (bv naar voicemail) dan was het weer goed! nu belde ik naar voicemail, maar hij belde niet! leek dus op een soort van vastgelopen, maar alle applicaties deden het wel!
Ik heb nu sinds een week of 3/4 de b&b wm6 versie en het ging al die tijd goed! tot ik vanmorgen doorkreeg dat mijn telefoon op voicemail stond! ik kijken, was gewoon aan! maar het was wel anders. In de t-mob rom was ik onbereikbaar en als ik dan even belde (bv naar voicemail) dan was het weer goed! nu belde ik naar voicemail, maar hij belde niet! leek dus op een soort van vastgelopen, maar alle applicaties deden het wel!
Ik zal, ik denk maandag, even wat update informatie erbij zetten en dan met name over de cid lock en het flashen van software aangezien het hier het meeste over gaat.Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 11:57:
Wordt het niet tijd dat de FAQ wat wordt uitgebreid? Voor mijn gevoel worden er veel dubbele en kleine vraagjes gesteld. Ik wil het wel doen, maar dan moet ik wel zeker weten dat iemand anders het niet ook al doet.
Dat probleem heb ik dus ook al een tijdje....groentjie77 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:21:
Toch bereikbaarheidsproblemen met wm6 en mda compact III?
Ben gisteren terug gegaan naar de T-mobile shop... en ze waren bekend (!) met het probleem.
Ik word in de loop van volgende week teruggebeld door de Technische Dienst.. ben benieuwd wat ze er tegen kunnen doen....
(als ik dit van te voren geweten had... had ik een andere smartphone gekocht)
Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work
Ik heb de ROM van de nieuwsgroepen dan maar eens probleem.
De installatie ging zonder problemen maar mijn telefoon functie geeft nu heel wat problemen.
Meestal staat de telefoon volgens hem AF, als ik naar settings -> phone ga krijg ik ofwel de melding dat de telefoon bezig is en ik 15 seconden moet wachten, ofwel ga ik naar het groene telefoonscherm en staat er "The phone is off. Turn it on and try again".
In de comm manager staat echter geen kruiske bij de telefoon, en er op klikken blijft niet veel te doen.
Soms krijg ik wel het zendmast icoon bovenaan, maar zonder streepjes van ontvangst en de telefoon is ook niet bereikbaar. Het is mij welgeteld 5 minuten gelukt om wél verbinding en ontvangst te krijgen, en toen viel hij weer uit.
Voor de update heb ik nooit problemen gehad, ik heb de HTC P3300 zelf, en dus geen gesimlockte versie).
Daarjuist heb ik dan maar eens een hardreset gedaan om te kijken wat het gaf, en na de reset naar WM6 had ik weer ontvangst. Toen begon hij nog de packages van P3300 te installeren en na een soft reset die hij automatisch doet heb ik weer hetzelfde voor als nu.
Heb ik iets verkeerd gedaan of heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
ps. kan ik, bij wijze van proberen, een hard reset doen en bij het installeren van de packages op cancel duwen. Kan dit kwaad?
De installatie ging zonder problemen maar mijn telefoon functie geeft nu heel wat problemen.
Meestal staat de telefoon volgens hem AF, als ik naar settings -> phone ga krijg ik ofwel de melding dat de telefoon bezig is en ik 15 seconden moet wachten, ofwel ga ik naar het groene telefoonscherm en staat er "The phone is off. Turn it on and try again".
In de comm manager staat echter geen kruiske bij de telefoon, en er op klikken blijft niet veel te doen.
Soms krijg ik wel het zendmast icoon bovenaan, maar zonder streepjes van ontvangst en de telefoon is ook niet bereikbaar. Het is mij welgeteld 5 minuten gelukt om wél verbinding en ontvangst te krijgen, en toen viel hij weer uit.
Voor de update heb ik nooit problemen gehad, ik heb de HTC P3300 zelf, en dus geen gesimlockte versie).
Daarjuist heb ik dan maar eens een hardreset gedaan om te kijken wat het gaf, en na de reset naar WM6 had ik weer ontvangst. Toen begon hij nog de packages van P3300 te installeren en na een soft reset die hij automatisch doet heb ik weer hetzelfde voor als nu.
Heb ik iets verkeerd gedaan of heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
ps. kan ik, bij wijze van proberen, een hard reset doen en bij het installeren van de packages op cancel duwen. Kan dit kwaad?
Verwijderd
Ik oefen in geduldDjWannaB2002 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:25:
[...]
Ik zal, ik denk maandag, even wat update informatie erbij zetten en dan met name over de cid lock en het flashen van software aangezien het hier het meeste over gaat.
Zelf vind ik het e.a. best moeilijk ook al heb ik hier veel geleerd..
Het Flashen durf ik nog niet maar dat komt omdat ik het niet begrijp.
Dit is een tweakerssite maar toch voor de niet tweakers interresant en leerzaam.
tnx voor wat nog komen gaat
Goed werk ! Misschien dat we voor die koeien waar je het over hebt de handleiding in het Nederlands kunnen vertalen.gwystyl schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 23:33:
[...]
Lol ja ik zag zoveel ROMs voorbij komen voor de prophet en andere toestellen, en bij elke ROM vragen mensen: Is deze geschikt voor de PDA/mijn type enz. Volgens mij zit er een stelletje blinde koeien bij die geen idee hebben waar het over gaat, maar gewoon downloaden omdat het cool is ofzo. Het leek me dus handig om de versie die ik zelf geflasht heb maar eens te posten met een handleiding die ik tegengekomen ben en een boel disclaimers
Het downloaden via de link die ik geef is alleen mogelijk als je ook weet wat nieuwsgroepen zijn. Weet je dit niet lees dan eens wat erover op http://www.binaries4all.nl/beginners/ voor dat er vragen worden gesteld. Mooeee
Heb de versie er nu zelf opgezet en moet heel eerlijk toegeven dat ik echte grote voordelen nog niet heb gevonden. Ik heb zelf (nog) nooit last gehad van bereikbaarheidsproblemen.
Ben benieuwd hoe de Nederlandse versie van t-mobile eruit gaat zien..
Gaston
Voor de mensen die niet weten hoe met nieuwsservers om te gaan, hier kan je een zip bestand downloaden met daarin alles wat je nodig hebt om te upgraden naar WM6 ook met engelse handleiding.
Hier dus.
Maar goed voor de mensen die geen engels kunnen even beknopte handleiding:
1) Verwijder voor de zekerheid je geheugenkaartje en sim kaartje.
2) Zet de bestanden ergens in een map op je harde schijf (Windos XP vereist, windows Vista werkt niet)
3) Zet je telefoon aan en verbind deze met je computer
4) Zorg dat er verbinding met ActiveSync is
5) Start het bestand "start_uspl.exe"
Nu moet alles vanzelf gaan.
Hier dus.
2) Zet de bestanden ergens in een map op je harde schijf (Windos XP vereist, windows Vista werkt niet)
[ Voor 37% gewijzigd door 13art op 07-07-2007 15:52 ]
DjWannaB2002, is het niet meer van belang dat er actice sync 4.5 is, en dat je je aanmeldt als guest?
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Pfff geen idee, ik heb dat zelf niet gedaan. En bij mij ging het gewoon goed. Ik heb wel zelf Active Sync 4.5 Maar geen idee dus of dat ook echt noodzakelijk is.Ganymedus schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 17:31:
DjWannaB2002, is het niet meer van belang dat er actice sync 4.5 is, en dat je je aanmeldt als guest?
[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 07-07-2007 17:36 ]
Verwijderd
Is dit ook voor Htc p3300 NLDjWannaB2002 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 15:49:
Voor de mensen die niet weten hoe met nieuwsservers om te gaan, hier kan je een zip bestand downloaden met daarin alles wat je nodig hebt om te upgraden naar WM6 ook met engelse handleiding.
Hier dus.
Dit is voor elk HTC P3300 toestel. Maakt niet uit welke. Let wel, dat als je alles gedaan hebt, dan is je toestel wel in het engels.
Kreeg dit als reactie op dat DeviceLock van BatteryStatus niet werkt in WM6. Iemand enig idee wat er mee bedoeld wordt?
You must use the devicelock-today-plugin of wm6 once.
Waar zit de DeviceLock-Today-Plugin in WM6?
terugkomende op een oud probleem....dit heb ik inmiddels opgelost door X-button te upgraden naar versie 1.5.....bedankt voor de mensen die laatst op zoek waren naar 1.5....bracht me op een idee...pianoman schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:13:
[...]
Druk je na je gesprek op het kruisje? Dan sluit je de telefoon app. af, en kun je die niet meer starten zonder reset. probeer eens de rode hardware knop. Dat is voor mij iig de oplossing. Ik blijf het stom vinden maar je went er aan. Ik meen dat je het ook zou kunnen oplossen met x-button.
Settings ->Personal -> Today -> Items -> Device LockDjWannaB2002 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 18:01:
Kreeg dit als reactie op dat DeviceLock van BatteryStatus niet werkt in WM6. Iemand enig idee wat er mee bedoeld wordt?
Super! Weer wat geleerdLacroix schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 18:21:
[...]
Settings ->Personal -> Today -> Items -> Device Lock
Nu werkt DeviceLock in BatteryStatus ook weer.
Welke wm6 versie is dit die er in rapidshare is word aangeboden?
Ik meld mij ook aan voor deze vraag... Waar moeten de gedownloade files heen?Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 06:52:
[...]
Heeft iemand een linkje met uitleg voor het instaleren van de iphone skin te instaleren ?
Ik volg dit draadje al vanaf deel 1 maar het wordt voor mij wat onoverzichtelijk.
Met zoek is het mij ook niet gelukt en ik ben bar slecht in de Engelse taal.
Verwijderd
Iedereen die de genoemde iPhone skin wil gebruiken, moet "wisbar advance 2" en "wisbar advance desktop" installeren. In de documentatie die daarbij hoort staat hoe je een theme installeertdedominee schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 19:24:
[...]
Ik meld mij ook aan voor deze vraag... Waar moeten de gedownloade files heen?
KlikKlik
Sinds ik met SKTools mijn toestel zo heb ingesteld dat hij het meest voordelig met het geheugen om gaat, gaat mijn geheugen met wm6 ook niet meer zo snel naar beneden, en merk eigenlijk geen verschil in prestaties. Moet bijvoorbeeld geen snelheid er voor inleveren
Verwijderd
Ik heb tot nu toe altijd PUSH Email aan staan, maar omdat de telefoon dan altijd connectie heeft via GPRS gaat de batterij nogal vlot leeg.
Daarom lijkt het me wel genoeg om alleen elk kwartier op nieuwe email te controleren, alleen moet dan dus de GPRS connectie automatisch worden verbroken na de sync. Het programma'tje GB-soft is precies wat ik bedoel, maar het probleem is dat de GPRS connectie niet wordt verbroken nadat de telefoon in standby automatisch synct na een kwartier.
Heeft iemand het wel voor elkaar gekregen dat na elke sync GPRS weer netjes uit wordt gezet, ook in standby?
Daarom lijkt het me wel genoeg om alleen elk kwartier op nieuwe email te controleren, alleen moet dan dus de GPRS connectie automatisch worden verbroken na de sync. Het programma'tje GB-soft is precies wat ik bedoel, maar het probleem is dat de GPRS connectie niet wordt verbroken nadat de telefoon in standby automatisch synct na een kwartier.
Heeft iemand het wel voor elkaar gekregen dat na elke sync GPRS weer netjes uit wordt gezet, ook in standby?
vanavond het in even door de stad gereden(van bios naar huis) met de wifi aan en wifitofum ook aan met gps! en hoe bizar is het als je het opslaat als google earth bestand en opens in google earth! alle namen en lokatie alles zie je . ik had in een kwartier 340 netwerken gevonden.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Verwijderd
kun je ook instellen dat hij alleen open netwerken vind? dan kun je een kaart maken met gratis acces points in de staddarkphoenix schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 23:58:
vanavond het in even door de stad gereden(van bios naar huis) met de wifi aan en wifitofum ook aan met gps! en hoe bizar is het als je het opslaat als google earth bestand en opens in google earth! alle namen en lokatie alles zie je . ik had in een kwartier 340 netwerken gevonden.
Kan iemand mij met spoed helpen aan een PDF viewer voor WM6.
Thanks
Thanks
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 00:34:
[...]
kun je ook instellen dat hij alleen open netwerken vind? dan kun je een kaart maken met gratis acces points in de stad

[ Voor 12% gewijzigd door darkphoenix op 08-07-2007 09:09 ]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
en hoe heb je het precies ingesteld?DjWannaB2002 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 20:45:
Sinds ik met SKTools mijn toestel zo heb ingesteld dat hij het meest voordelig met het geheugen om gaat, gaat mijn geheugen met wm6 ook niet meer zo snel naar beneden, en merk eigenlijk geen verschil in prestaties. Moet bijvoorbeeld geen snelheid er voor inleveren
Wie heeft er screenshots van de Iphone skin
Waar installeren jullie je progs op je device of op storage? Wat is beter, device of storage?
wat moet er op device geinstalleerd worden?
Ik heb oa:
TomTom
Pocket Informan 2007
spb mob shell
spb pock plus
spb backup
spb phone suite
batterystatus
wm5torage
magicall
poker, bejeweled
goosync
Ik heb oa:
TomTom
Pocket Informan 2007
spb mob shell
spb pock plus
spb backup
spb phone suite
batterystatus
wm5torage
magicall
poker, bejeweled
goosync
Die zit er standaard al op: ClearviewPDF heet het.JoopGraaf schreef op zondag 08 juli 2007 @ 06:58:
Kan iemand mij met spoed helpen aan een PDF viewer voor WM6.
Thanks
Start SKTools op -> View -> Standard -> Optimize -> Action -> Optimize for Memorygroentjie77 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 11:06:
[...]
en hoe heb je het precies ingesteld?
Wie heeft er screenshots van de Iphone skin
Verwijderd
ik zie er al een paar 'default' netwerken tussen staan dus je moet een heel eind komendarkphoenix schreef op zondag 08 juli 2007 @ 08:31:
[...]
![]()
cool goed idee! ik zal ff kijken
[afbeelding]
13 juli komt iig de engelse versie van WM6:
http://www.asia.htc.com/asia/event/WM6/index.html
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2007 13:33 ]
Hoe krijg jij wififofum met GPS aan de praat?darkphoenix schreef op zondag 08 juli 2007 @ 08:31:
[...]
![]()
cool goed idee! ik zal ff kijken
[afbeelding]
Ik krijg bij mij op COM4 4800BAUD geen fix (terwijl tomtom het wel doet met die settings)
Welke versie van WM heb jij en welke versie van Tomtom staat er dan op .ZakHooi schreef op zondag 08 juli 2007 @ 14:02:
[...]
Hoe krijg jij wififofum met GPS aan de praat?
Ik krijg bij mij op COM4 4800BAUD geen fix (terwijl tomtom het wel doet met die settings)
Bij mij krijg ik steeds Access violation error.
Dat had ik eerder ook met versie 6.030. Toen heb ik versie 6.020 maar es geinstalleerd, en had ik dat probleem niet. Op de TomTom site kan je echter een versie 6.030 speciaal voor de P3300 downloaden, die draai ik nu zonder problemen... Je kunt deze versie hier vinden: http://www.tomtom.com/sup...D=215&Language=5&FID=6738JoopGraaf schreef op zondag 08 juli 2007 @ 14:09:
[...]
Welke versie van WM heb jij en welke versie van Tomtom staat er dan op .
Bij mij krijg ik steeds Access violation error.
Sommige programma's werken niet of slecht als ze op de opslagkaart staan. Een voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld TomTom (alleen programma, kaarten kunnen natuurlijk prima op de opslagkaart). Kortom, ik probeer het gewoon. Meestal maak ikzelf onderscheid tussen programma's die noodzakelijk zijn voor mij of het functioneren van Windows (die gaan dan op het apparaat) en leuke extraatjes die totaal losstaan van Windows (die gaan dan op de opslagkaart).groentjie77 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 11:49:
Waar installeren jullie je progs op je device of op storage? Wat is beter, device of storage?
Ik heb oa:
TomTom
Pocket Informan 2007
spb mob shell
spb pock plus
spb backup
spb phone suite
batterystatus
wm5torage
magicall
poker, bejeweled
goosync
Verder zie ik dat je poker geinstalleerd hebt. Ik zoek nog een goed werkend pokerspel. Welke heb jij geinstalleerd?
Volgens http://www.aspecto-softwa...ions/wififofum/index.html werkt wififofum niet met de ingebouwde GPS van de P3300.
Heeft iemand er een workaround voor gevonden en toch de interne GPS met wififofum gebruikt?
Heeft iemand er een workaround voor gevonden en toch de interne GPS met wififofum gebruikt?
Wat heeft WIFIFOFUM met GPS te maken?ZakHooi schreef op zondag 08 juli 2007 @ 15:21:
Volgens http://www.aspecto-softwa...ions/wififofum/index.html werkt wififofum niet met de ingebouwde GPS van de P3300.
Lees stukje naar boven, daar heb je je antwoord.
Misschien iemand anders die een antwoord op mijn vraag heeft?
ik wou dat ik een antwoord had maar bij mij werkt ie helemaal top de Wifitofum met de gps. en ik heb de WM6 eropstaan van HTC 3.5
Ik ga een dezer dagen als ik tijd heb met me fietsje even een stuk draadloos rijswijk/den haag in kaart zetten.
Sommige mensen zijn zelf zo slim hun netwerknaam naar hun straat adres + nr te noemen
Ik lag me dood al die betwerk namen!
Ik ga een dezer dagen als ik tijd heb met me fietsje even een stuk draadloos rijswijk/den haag in kaart zetten.
Sommige mensen zijn zelf zo slim hun netwerknaam naar hun straat adres + nr te noemen

Verwijderd
Staat TOmTOM6 er ook nog op na de upgradedarkphoenix schreef op zondag 08 juli 2007 @ 17:25:
ik wou dat ik een antwoord had maar bij mij werkt ie helemaal top de Wifitofum met de gps. en ik heb de WM6 eropstaan van HTC 3.5
Sommige mensen zijn zelf zo slim hun netwerknaam naar hun straat adres + nr te noemen![]()
Verwijderd
Jawel, niet alleen tomtom, maar ook nog de upgrade die tomtom heeft uitgegeven (6.030), neemt die iig ook geen extra ruimte meer in in je geheugen
tot de volgende upgrade tenminste.......
Verwijderd
Ik heb een vraag over WIFI. Ik heb de voorgaande posts gelezen maar volgens mij is de oplossing die ik zoek niet echt langsgeweest.
Ik heb sinds kort mijn MDA Vario vervangen voor een T-Mobile MDA Compact III. De Vario kon als geconnected was aan WIFI de internet browsing via WIFI laten verlopen en had geen GPRS verbinding nodig.
Nu, met de Compact III kan ik wel WIFI connectie maken met mijn draadloos network en krijg ik ook een correct IP adres. Echter als ik wil gaan browsen negeert het toestel dat ik al een draadloos connectie heb en gaat vrolijk een connectie via GPRS opzetten (dit probleem is wel al eerder zo gemeld).
Ik wil echter niet allerlei handelingen verrichten om met WIFI te kunnen internetten. Ook wil ik geen externe tools hebben (Modaco) die mijn registry gaan aanpassen door GPRS uit te zetten etc.
Ik wil de Compact III net als de Vario kunnen gebruiken. Is iemand dit al gelukt? Ik heb deze vraag ook al uitstaan bij T-Mobile maar daar duurt het even voordat er een antwoord komt.
Ik heb sinds kort mijn MDA Vario vervangen voor een T-Mobile MDA Compact III. De Vario kon als geconnected was aan WIFI de internet browsing via WIFI laten verlopen en had geen GPRS verbinding nodig.
Nu, met de Compact III kan ik wel WIFI connectie maken met mijn draadloos network en krijg ik ook een correct IP adres. Echter als ik wil gaan browsen negeert het toestel dat ik al een draadloos connectie heb en gaat vrolijk een connectie via GPRS opzetten (dit probleem is wel al eerder zo gemeld).
Ik wil echter niet allerlei handelingen verrichten om met WIFI te kunnen internetten. Ook wil ik geen externe tools hebben (Modaco) die mijn registry gaan aanpassen door GPRS uit te zetten etc.
Ik wil de Compact III net als de Vario kunnen gebruiken. Is iemand dit al gelukt? Ik heb deze vraag ook al uitstaan bij T-Mobile maar daar duurt het even voordat er een antwoord komt.
Vreemd probleem! Ik heb vandaag de 3.5 wm6 erop gezet, alles draait weer. nu heb ik battterystatus er weer op gezet maar nu kan ik niet meer kiezen voor de scaler functionaliteit, hoe ken da?
ik heb versie 0.04.203
ik heb versie 0.04.203
Ik heb ook wm6 eropgezet en vandaag ook terug batterystatus (ook 1.04.203 beta4) en ik heb toch gewoon een tab cpuScaler.groentjie77 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:05:
Vreemd probleem! Ik heb vandaag de 3.5 wm6 erop gezet, alles draait weer. nu heb ik battterystatus er weer op gezet maar nu kan ik niet meer kiezen voor de scaler functionaliteit, hoe ken da?
ik heb versie 0.04.203
Bij mij is het tabje weg! in mijn vorige black &blue versie had ik het wel! strange! ik zal er ook een andere versie op zetten!Lacroix schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:15:
[...]
Ik heb ook wm6 eropgezet en vandaag ook terug batterystatus (ook 1.04.203 beta4) en ik heb toch gewoon een tab cpuScaler.
Verwijderd
heb net de update: Artemis_USPL_WM6_v3.5 gedownload. nu wil ik deze op mijn pda gaan installeren. maar vooraf de vraag:
werkt deze ook op een CID locked device zoals de t-mobile MDA Compact III (NL) ?
Zou wel beter zijn, maar vraag het even voor dat ik hem weer brick en naar t-mobile kan. Kan em namelijk niet veel missen.
werkt deze ook op een CID locked device zoals de t-mobile MDA Compact III (NL) ?
Zou wel beter zijn, maar vraag het even voor dat ik hem weer brick en naar t-mobile kan. Kan em namelijk niet veel missen.
Ja dat werkt, als je eerst USPL uitvoert.Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 10:22:
heb net de update: Artemis_USPL_WM6_v3.5 gedownload. nu wil ik deze op mijn pda gaan installeren. maar vooraf de vraag:
dan moet je hem eerst CID unlocken.Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 10:22:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311403
Ik heb wififofum geinstalleerd. ik wilde eens even kijken hoe of wat! Kan ik ergens een handleiding vinden?
Ik ben er nog niet helemaal uit hoe het werkt, met de faq op de homepage word ik niet veel wijzer. Ik lees ook tegenstrijdige berichten dat het niet werkt de interne gps van de htc p3300 maar hier lees ik dat het wel werkt?
Ik ben er nog niet helemaal uit hoe het werkt, met de faq op de homepage word ik niet veel wijzer. Ik lees ook tegenstrijdige berichten dat het niet werkt de interne gps van de htc p3300 maar hier lees ik dat het wel werkt?
Verwijderd
Beste mensen,
hier wederom een probleem met de MDA Compact III. Ik volg dit topic nu een week of 2, en heb elk deel en elke post gelezen. De problemen met de bereikbaarheid lopen dus vanaf januari. Vanuit de T-mobile shop is deze telefoon mij eind april aangeraden. Op dit moment ben ik gewoon totaal niet bereikbaar. De laatste informatie van T-Mobile is dat er gewerkt word aan het probleem en dat ik in de tussentijd maar moet wachten tot de oplossing er is. Ik heb echter aan de diverse posts gemerkt dat een update naar wm6 of een andere radiorom weinig tot geen resultaat oplevert. Zoals wellicht velen van jullie komt dit probleem en de reactie van t-mobile mij echt de neus uit. Nu zou ik graag het volgende willen weten;
- Is het mogelijk het contract per direct te laten ontbinden wegens wanprestatie?
- Heeft iemand hier ervaringen mee?
- Wat zou een alternatief toestel zijn met zelfde specs (ameo bv) ?
- Heeft iemand DE oplossing bedacht?
Ik werk zelf 10 jaar in de detailhandel (elektro), maar vind het ongehoord dat een leverancier een product aanraadt dat niet goed functioneert en vervolgens de klant met het probleem opzadelt en laat zitten tot het hun een keer uitkomt. Wat is jullie kijk op deze kwestie?
hier wederom een probleem met de MDA Compact III. Ik volg dit topic nu een week of 2, en heb elk deel en elke post gelezen. De problemen met de bereikbaarheid lopen dus vanaf januari. Vanuit de T-mobile shop is deze telefoon mij eind april aangeraden. Op dit moment ben ik gewoon totaal niet bereikbaar. De laatste informatie van T-Mobile is dat er gewerkt word aan het probleem en dat ik in de tussentijd maar moet wachten tot de oplossing er is. Ik heb echter aan de diverse posts gemerkt dat een update naar wm6 of een andere radiorom weinig tot geen resultaat oplevert. Zoals wellicht velen van jullie komt dit probleem en de reactie van t-mobile mij echt de neus uit. Nu zou ik graag het volgende willen weten;
- Is het mogelijk het contract per direct te laten ontbinden wegens wanprestatie?
Ik werk zelf 10 jaar in de detailhandel (elektro), maar vind het ongehoord dat een leverancier een product aanraadt dat niet goed functioneert en vervolgens de klant met het probleem opzadelt en laat zitten tot het hun een keer uitkomt. Wat is jullie kijk op deze kwestie?
1) Dit is ook al meerdere malen voorbij gekomen. T-Mobile is niet zo makkelijk als het gaat om het ontbinden van contracten, volgens mij is het een enkeling gelukt, maar de meeste niet. Leentoestel tot er een echte oplossing is lijkt beter haalbaar.Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:14:
Beste mensen,
2) Die zijn er wel dus, maar wie precies zou je de vorige delen er eens op na moeten slaan.
3) Alternatief zou de P3600 kunnen zijn? Verder zijn er nog zat andere toestellen zoals van ETEN. Maar kijk eens even rond op internet en in de winkels, genoeg keuze.
4) Als DE oplossing er al zou zijn had je het al lang geweten en het hier gelezen. Dus nee, die is er nog niet.
Das mooi ! Ik kan inderdaad bevestigen dat de GPS functie van WifiFofum werkt. Draai de 3.5 SuperCID versie van WM6 en heb de GPS ingesteld op COM4 en 4800 in WifiFofum.
En het is idd wel leuk om je (wifi)omgeving in kaart te brengen met GoogleEarth.
ik vind alleen met WM6 het Microsoft Live gedeelte niet helemaal lekker werken. Heb vaak dat ik wel verbonden ben maar geen Online contacts zie. Pas als ik switch account doe dan werkt het wel.
En het is idd wel leuk om je (wifi)omgeving in kaart te brengen met GoogleEarth.
ik vind alleen met WM6 het Microsoft Live gedeelte niet helemaal lekker werken. Heb vaak dat ik wel verbonden ben maar geen Online contacts zie. Pas als ik switch account doe dan werkt het wel.
[ Voor 29% gewijzigd door Tranzy op 09-07-2007 11:49 ]
Ik heb ook een leuke computer..
Verwijderd
ergens in dit topic is een link naar een oude/andere versie van Live, het bestand heet WindowsLive.PocketPC_50_arm maar waar hij precies stond weet ik niet, hoogstens een paar pagina's terug. Met deze versie heb ik de problemen die jij noemde niet meer.Tranzy schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:47:
Dit is wel vet! iemand heeft touchflo aan de praat gekregen voor de artemis
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2007 12:01 ]
Dit is HEEL stoer! heb je het er al opgezet bij jezelf?Dit is wel vet! iemand heeft touchflo aan de praat gekregen voor de artemis
Ik heb schriftelijk een klacht ingediend, maar nog geen reactie gehad. Verwacht ik wel deze week. Als er niks uitkomt ga ik wel proberen onder m'n contract uit te komen. Regelmatig niet bereikbaar zijn maar er wel voor betalen is een no-go voor mij. Dan maar via de consumentenbond ofzo. Ik snap ook niet dat de rest hier op GoT er zo relax onder is, terwijl er meerdere zijn met het probleem.Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:14:
Zoals wellicht velen van jullie komt dit probleem en de reactie van t-mobile mij echt de neus uit. Nu zou ik graag het volgende willen weten;
Ik heb de T-Mobile versie nu een paar dagen in bezit. Te gek! Zeer handige starttopic dit trouwens, mijn complimenten!
TomTom 6 aan de praat, en batterystatus geinstalleerd en naar 234 mhz geclocked. Heb ook een registryfixvoor winXP geinstalleerd zodat ik thuis via de USB kabel internet passthrough heb. Dat deed het niet. Om GPRS tijdelijk te disabelen heb ik GPRS no data tooltje. Gmail heb ik ook geinstalleerd. Een soort JAVA applet of ook wel midlet is dat. Werkt perfect! Maar hoe maak ik een snelkoppeling naar een midlet in mijn today?
Het enige wat niet goed werkt soms is het device 'uit' zetten. Soms reageert ie gewoon niet op de power knop. Of hij gaat wel uit na een paar seconden wachten, maar springt steeds weer aan af en toe. Dit lijkt me wel veel accu kosten. Er draaien geen apps zover ik kan zien. Heb ook al ingesteld dat ie apps echt afsluit met de X knop ipv naar de achtergrond verplaatsen. Wat doe ik verkeerd?
TomTom 6 aan de praat, en batterystatus geinstalleerd en naar 234 mhz geclocked. Heb ook een registryfixvoor winXP geinstalleerd zodat ik thuis via de USB kabel internet passthrough heb. Dat deed het niet. Om GPRS tijdelijk te disabelen heb ik GPRS no data tooltje. Gmail heb ik ook geinstalleerd. Een soort JAVA applet of ook wel midlet is dat. Werkt perfect! Maar hoe maak ik een snelkoppeling naar een midlet in mijn today?
Het enige wat niet goed werkt soms is het device 'uit' zetten. Soms reageert ie gewoon niet op de power knop. Of hij gaat wel uit na een paar seconden wachten, maar springt steeds weer aan af en toe. Dit lijkt me wel veel accu kosten. Er draaien geen apps zover ik kan zien. Heb ook al ingesteld dat ie apps echt afsluit met de X knop ipv naar de achtergrond verplaatsen. Wat doe ik verkeerd?
[ Voor 18% gewijzigd door SveNRG op 09-07-2007 12:33 ]
All that you know, is at an end
Verwijderd
nee het lijkt nog een beetje buggy te zijn en ik kan uit het topic ook niet helemaal duidelijk opmaken of het nou een WM6 ROM is? Ik wacht nog ff tot dit geintegreerd is in de 3.5 wm6 ROMgroentjie77 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:07:
[...]
Dit is HEEL stoer! heb je het er al opgezet bij jezelf?
Verwijderd
Misschien een al eerder gesteld vraag, maar zo gauw niet kunnen vinden;
Hoe kan ik tijdens het bellen een keuzemenu door?
Ik zie nergens op het schermpje toetsen staan tijdens het bellen, erg lastig om bijv. de voicemail te wissen etc.
Hoe kan ik tijdens het bellen een keuzemenu door?
Ik zie nergens op het schermpje toetsen staan tijdens het bellen, erg lastig om bijv. de voicemail te wissen etc.
Verwijderd
Sjeezus dat ik daar nu pas achter kom.Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:32:
"Toetsenblok" onderin gebruiken.
Nooit op gedrukt, omdat ik dacht dat het toetsenblokkering was
thanks
Ja heb het ook even doorgelezen! ik wacht ook tot het in de 3.5 komt te zitten!Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:43:
[...]
nee het lijkt nog een beetje buggy te zijn en ik kan uit het topic ook niet helemaal duidelijk opmaken of het nou een WM6 ROM is? Ik wacht nog ff tot dit geintegreerd is in de 3.5 wm6 ROM
Als het straks echt goed draait zou dat natuurlijk erg mooi zijn! de flo technologie met de functionaliteiten van de p3300. Als je dan straks ook een 8gb sd kaart erin past dan flikker ik mijn ipod uit het raam!
waarschijnlijk heb je X-Button 1.0 geinstalleerd staan, deze kun je het beste upgrade naar 1.5...dat heeft bij mij wat problemen verholpen http://mda.force17.net/wp-content/htcxbutton15.zipSveNRG schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:29:
Ik heb de T-Mobile versie nu een paar dagen in bezit. Te gek! Zeer handige starttopic dit trouwens, mijn complimenten!
device uit herken ik wel...als ik mijn oplader niet bij de hand had zette ik het ding vaker uit en kwam ik terug en stond het kreng weer aan...dacht dat dat aan mij lag maar weet niet hoe het komt....inmiddels heb ik op 3 plekken een oplader liggen en heb ik het probleem niet meer dus ook niet meer in verdiept....
Dat is hij toch? tenminste dat haalde ik uit dat topic....groentjie77 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:51:
[...]
Ja heb het ook even doorgelezen! ik wacht ook tot het in de 3.5 komt te zitten!
Als het straks echt goed draait zou dat natuurlijk erg mooi zijn! de flo technologie met de functionaliteiten van de p3300. Als je dan straks ook een 8gb sd kaart erin past dan flikker ik mijn ipod uit het raam!
cody28 cody28 is offline
Yes is WM6:
ROM version 3.5.405.1 WWE
Radio version 02.94.90
Verwijderd
Als je hem uit het raam gaat gooien, meld dan even waar en hoe laatgroentjie77 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:51:
[...]
Ja heb het ook even doorgelezen! ik wacht ook tot het in de 3.5 komt te zitten!
Ik krijg trouwens in Live Messenger geen melding als ik een nieuwe email binnenkrijg. Is dat normaal?
Ik heb in de geluidsinstellingen wel aangegeven dat bij een nieuwe email melding moet worden gegeven.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2007 17:32 ]
Verwijderd
Ik heb de versie gedownload, maar krijg hem niet geinstalleerdVerwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:57:
[...]
ergens in dit topic is een link naar een oude/andere versie van Live, het bestand heet WindowsLive.PocketPC_50_arm maar waar hij precies stond weet ik niet, hoogstens een paar pagina's terug. Met deze versie heb ik de problemen die jij noemde niet meer.
Dit is wel vet! iemand heeft touchflo aan de praat gekregen voor de artemis

Verwijderd
ja t is gewoon een beroerde bug in live messenger Live Mobile Messenger is gewoon 1 grote bug. Ik heb de 3.5 ROM (WM6) en daar heb ik de oude versie dus overheen gegooid (gaf bij mij geen foutmeldingen)Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 17:57:
[...]
Ik heb de versie gedownload, maar krijg hem niet geinstalleerd
Ik heb met de standaard msn op WM6 ook last van dat ik geen online contacten zie staan.
Wat ook nog wel eens wil helpen is in de desktop versie van Messenger naar EXTRA => OPTIES => ALGEMEEN en dan "Schermafbeelding en persoonlijk bericht altijd hetzelfde houden, waar ik me ook aanmeld." UITVINKEN
Dit wil ook nog wel eens helpen (maar niet altijd

Ik heb ook het idee dat Live Messenger niet helemaal goed met PUSH email om kan gaan, dus bij "sync schedule" in Mobile Live is het misschien de moeite waard om de sync op 'Manual' of elke X aantal minuten te zetten ipv 'as items arrive'.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2007 18:41 ]
Kent iemand een prog waarmee ik kan instellen dat mijn telefoon tussen bepaalde uren op vibrate staat en anders op ringtone?
een soort profiel zoals nokia dat ook heeft...ik heb een tijd gezocht...zou ook graag zon profiel willen hebben voor BT...maar nog neit gevonden....helaas...hou me aanbevolen....Lacroix schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:50:
Kent iemand een prog waarmee ik kan instellen dat mijn telefoon tussen bepaalde uren op vibrate staat en anders op ringtone?
Ik denk dat dat met PocketZenPhone kan.Lacroix schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:50:
Here you will set the time/days when you want the mode to be set.
Check the days you want the switch happens, select the hour then click on the '+' button.
It will add the time rule.
Verwijderd
Verwijderd
Hallo,
In het begin staat dit onderdeel beschreven:
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn toestel, via bluetooth, gezien wordt als telefoon ipv pda (sommige autoradio's bijv zoeken naar een telefoon en daarom lukt het connecten niet altijd)?
Ga naar de volgende registry key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Bluetooth\SYS
en verander de waarde van de COD-key van 120114 (hexadecimaal) in 52020C (hexadecimaal). COD staat voor "Class Of Device". Hiermee zal de telefoon zich in het Bluetooth-profiel voordoen als smartphone in plaats van PDA.
Met dank aan Mr Magic
Het probleem is ten eerste dat ik daar een andere COD-key heb staan, 1179924 en als ik er dan toch 52520C van wil maken dan krijg ik de C er niet bij??
Ik heb dit met Kilmist registry editor geprobeerd.
Iemand een oplossing want ik wil graag weer zonder kans op boetes in de auto kunnen bellen met mijn Parrot.
Thanks!!
In het begin staat dit onderdeel beschreven:
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn toestel, via bluetooth, gezien wordt als telefoon ipv pda (sommige autoradio's bijv zoeken naar een telefoon en daarom lukt het connecten niet altijd)?
Ga naar de volgende registry key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Bluetooth\SYS
en verander de waarde van de COD-key van 120114 (hexadecimaal) in 52020C (hexadecimaal). COD staat voor "Class Of Device". Hiermee zal de telefoon zich in het Bluetooth-profiel voordoen als smartphone in plaats van PDA.
Met dank aan Mr Magic
Het probleem is ten eerste dat ik daar een andere COD-key heb staan, 1179924 en als ik er dan toch 52520C van wil maken dan krijg ik de C er niet bij??
Ik heb dit met Kilmist registry editor geprobeerd.
Iemand een oplossing want ik wil graag weer zonder kans op boetes in de auto kunnen bellen met mijn Parrot.
Thanks!!
Verwijderd
Hoe heb je die er precies overheen gegooid? Ik heb ook de 3.5 ROM (WM6)Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:38:
[...]
ja t is gewoon een beroerde bug in live messenger Live Mobile Messenger is gewoon 1 grote bug. Ik heb de 3.5 ROM (WM6) en daar heb ik de oude versie dus overheen gegooid (gaf bij mij geen foutmeldingen)
Wat ook nog wel eens wil helpen is in de desktop versie van Messenger naar EXTRA => OPTIES => ALGEMEEN en dan "Schermafbeelding en persoonlijk bericht altijd hetzelfde houden, waar ik me ook aanmeld." UITVINKEN
Dit wil ook nog wel eens helpen (maar niet altijd)
Ik heb ook het idee dat Live Messenger niet helemaal goed met PUSH email om kan gaan, dus bij "sync schedule" in Mobile Live is het misschien de moeite waard om de sync op 'Manual' of elke X aantal minuten te zetten ipv 'as items arrive'.
Stomme vraag misschien maar eeeeh...hoe werkt dat Bubble Breaker precies? Wat zijn de regels etc?
...
...
Ik heb sinds donderdag de MDA Compact III met een T-mobile Relax abbo icm PIT.
Nu heb ik ook het bereikbaarheidsprobleem, waar ik dus van tevoren niets van wist, heel vervelend, en vandaag heb ik de klantenservice hierover gebeld. Ze meldden me 'eerlijk gezegd weten we dat dit probleem er is, dus voorbeelden hoeven we toch niet (nadat ze er eerst wel om vroeg), en ik word met een paar dagen teruggebeld. Als er niet binnen een paar weken een oplossing komt, dan ga ik mijn abonnement weer opzeggen, want dit is wel heel lastig!
Nu heb ik ook het bereikbaarheidsprobleem, waar ik dus van tevoren niets van wist, heel vervelend, en vandaag heb ik de klantenservice hierover gebeld. Ze meldden me 'eerlijk gezegd weten we dat dit probleem er is, dus voorbeelden hoeven we toch niet (nadat ze er eerst wel om vroeg), en ik word met een paar dagen teruggebeld. Als er niet binnen een paar weken een oplossing komt, dan ga ik mijn abonnement weer opzeggen, want dit is wel heel lastig!
Ja klopt maar er zit volgens mij veels te veel in. dat haal ik ook uit de posts. ik twijfel nog! ik wil er eigenlijk wel ff mee spelen eigenlijk!gwystyl schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:56:
[...]
Dat is hij toch? tenminste dat haalde ik uit dat topic....
[...]
Wie is er hier al zo brutaal geweest om het erop te zetten?
Ook de vario kan het inmiddels zag ik op Youtube
Voor alle mensen die messenger problemen hebben, je kan ook fring proberen http://www.fring.com/
Kun je direct je skype, googletalk personen ook zien.
Kun je direct je skype, googletalk personen ook zien.
Verwijderd
Is er trouwens voor dit toestel een soort dockingstation beschikbaar, heb hem namelijk heel vaak aan de pc hangen.
Verwijderd
Volgens mij gewoon erop gemikt en klaar. Na een clean WM6 install, dus nog niets ingesteld (geen identiteit toegevoegd) Misschien moet je je oude hotmail/msn identiteit eerst verwijderen? Ik weet niet meer precies hoe ik heb het gedaan. Ik kan me wel herinneren dat ik die foutmelding ook wel eens gehad heb (dat ie het progje niet kan installeren), maar om de een of andere reden kreeg ik hem nu niet.Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 20:05:
[...]
Hoe heb je die er precies overheen gegooid? Ik heb ook de 3.5 ROM (WM6)
ja is een stomme vraag, maar het was ook je 13e post dus die moest wel verkeerd uitpakkendedominee schreef op maandag 09 juli 2007 @ 20:15:
Stomme vraag misschien maar eeeeh...hoe werkt dat Bubble Breaker precies? Wat zijn de regels etc?
...
Dat zou kunnen. 1179924 is ook geen hex, maar decimaal. Dus dat tweede getal in hex moet je invullen als zijnde decimaal kennelijk, en dat is 5394956. Probeer dat maar eens.Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 20:05:
en verander de waarde van de COD-key van 120114 (hexadecimaal) in 52020C (hexadecimaal). COD staat voor "Class Of Device". Hiermee zal de telefoon zich in het Bluetooth-profiel voordoen als smartphone in plaats van PDA. Met dank aan Mr Magic
Is het nu 52020C of 52520C? 52020C is 5374476 decimaal, 52520C is 5394956 decimaal.
[ Voor 5% gewijzigd door grun93 op 09-07-2007 23:05 ]
Verwijderd
Jawel, te koop bij de pdashop.Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:51:
Is er trouwens voor dit toestel een soort dockingstation beschikbaar, heb hem namelijk heel vaak aan de pc hangen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 00:11 ]
Verwijderd
Ik heb hem gisteravond erop gezet en het werkt. Het enige wat niet altijd werkt, voor het halve uur dat ik er mee gespeeld heb, is het afsluitkruisje rechtsboven. De cube is erg mooi al moet ik nog al mijn data op het toestel zetten. Er zit inderdaad er veel in, wat erg mooi is is de Traylaunch eindelijk mijn veel gebruikte programma's onderin het scherm.
groentjie77 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:19:
[...]
Ja klopt maar er zit volgens mij veels te veel in. dat haal ik ook uit de posts. ik twijfel nog! ik wil er eigenlijk wel ff mee spelen eigenlijk!
Wie is er hier al zo brutaal geweest om het erop te zetten?
Ook de vario kan het inmiddels zag ik op Youtube
Dit topic is gesloten.