HTC P3300 deel 6 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 20.673 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:28:
[...]

ik vind dit idd ook een achterlijke regeling, hoe raar is het dat je misschien 42 euro moet betalen, terwijl ze voortijd niet kunnen vertellen of het onder garantie valt? Er zijn toch vast wel duidelijke regels over wat wel en wat niet onder garantie valt, dus dan kunnen ze het voortijd toch wel vertellen? Dat is ook een beetje het beroerde van een 2-jarig contract: je zit 2 jaar aan je telefoon vast en tegenwoordig (of:altijd al) hebben veel telefoons wel eens problemen binnen twee jaar tijd. Duimen dus dat die van mij het 2 jaar gaat trekken...ik vind HTC toestellen niet echt gemaakt voor duurzaamheid (vorige HTC toestel volume-schuifje stuk en de lens was snel beschadigd terwijl ik altijd extreem voorzichtig ben op m'n toestel).

daarom hoop ik dat TM met een nieuwe ROM gaat komen want dan kan ik die in geval van aanspraak op garantie er snel voortijd even op flashen...
Heeft iemand wel eens een 'illegaal' geflashede telefoon opgestuurd naar T-Mobile (of een andere provider) en deden ze daar toen moeilijk over?
volgens mij heb ik op XDA-developers wel eens wat gelezen over iemand die een gebrickte opgestuurd had. Die deed niets meer (DUH), dus hebben ze bij T-mob hun originele ROM er weer opgezet. Niet echt een garantie dus, maar volgens mij komt het wel voor.
Ik hoop ook snel op een nieuwe ROM, want ik heb nu WM6 er op gezet, en dan kan je dus niet terug naar de originele WM5-NL rom (kan technisch ws wel, maar die is niet te vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook een Registry Tweak die in de contactenlijst de filter op 'Persoonlijk' zet ipv 'Alle contacten'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:41:
Damn.. Ik heb mn telefoon terug gebracht na 7 maanden omdat hij niet meer wil opladen en connecten met de pc.
Typisch probleem in de telefoon dus. Verder is de telefoon onbeschadigt en heb ik gelukkig nog nooit de rom geflashed.
Nu zei die lieve technische dame dat ze dacht dat het niet onder de garantie ging vallen.
Tevens zou ik 42 euro moeten betalen als blijkt dat ze het niet voor me kunnen oplossen.

Hoe weird is dit?
Klinkt alsof de mini-usb stekker kapot is. En die vrouw weet er geen zak van, want dit valt gewoon onder de garantie!!!

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je gelijk hebt dan ben ik vet blij!
Ik ben een blije klant bij tmobile. Maar afschrikken zoals dat wmeisje deed is gruwelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Xanion schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:45:
[...]

Klinkt alsof de mini-usb stekker kapot is. En die vrouw weet er geen zak van, want dit valt gewoon onder de garantie!!!
Ik kan op zo'n afstand niet beoordelen of de vrouw er wel of niets van weet. Wat ik namelijk wel erg goed vind, is dat verkopers gewoon wijzen op de voorwaarden waaronder een reparatie wordt opgestuurd, afgezien van het feit of het wettelijk wel of niet juist is. Deze mensen krijgen al het gal over hun heen, terwijl zij gewoon goed hun werk willen doen.
Ik heb mijn P3300 gewoon verzekerd, dan heb ik ten minste geen gezeik als blijkt dat het toestel schade heeft of wat niet onder garantie valt...
Trouwens erg blij met mijn P3300, ga overmorgen met de auto naar Parijs voor enkele dagen, echt heerlijk om geen gezeik te hebben met landkaarten, routes, nee simpel Tomtom aan en gaan _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Le0032 op 02-07-2007 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
nicoho schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:05:
Ik heb getracht om mijn toestel op: http://member.htc.com te registreren. om zodoende toegang te krijgen in updates en dergelijke. Echter deze site wil mijn serienummer maar niet accepteren. zijn er mensen met hetzelfde probleem?
Ik had dit ook
Ik ben toen terug gegaan naar de BC, deze hebben me een email adres gegeven. Hierheen heb ik gemaild. En uiteindelijk hebben ze er toen bij HTC (of smart mobility) voor gezorgd dat mijn nummer door de website herkent werd. Want mijn serienummer was was door hun bevestigt, dat het een legaal toestel was en geen grijs zoals de website aangaf.
Voor dat mijn mailadres, mail of DM me maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:03
Hier een voorbeeld van hoe de Compact 3 er uit kan zien met WM6 ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~munckhgf/foonscreen.png

informatie hierover is er genoeg te vinden op het xda-developers forum O-)

[ Voor 3% gewijzigd door FouT op 03-07-2007 01:44 . Reden: ... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
FouT schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 01:43:

[afbeelding]

Hee bij jou zijn het Huisje zonnetje etc in kleur bij mij niet, hoe doe je dat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:28:
Heeft iemand wel eens een 'illegaal' geflashede telefoon opgestuurd naar T-Mobile (of een andere provider) en deden ze daar toen moeilijk over?
Er heeft wel eens een berichtje in een van de vorige delen gestaan van iemand die dat idd gedaan had. T-Mobile deed daar toen niet moeilijk over en berekende zelfs geen kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10-2023
DaSaN schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:31:
[...]

Dat is mogelijk, maar niet zonder meer. Aangezien je dan een nieuwe afbeelding moet flashen moet je oppassen dat je je telefoon niet brickt.

Alleen begrijp ik niet helemaal waarom je dat zou willen: je ziet het immers toch alleen als je een reset geeft? Ik kan me voorstellen dat je je meer irriteert aan het lelijke t-mobile theme en dialer...
Het is scherm is roze en dat vindt ik niet een fijne kleur. Maar vertel hoe moet het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 11:53
Welke WM6 ROM heb jij gebruikt? Ik heb die nieuwe 3.5 ROM van HTC geflashed, maar zie nu geen T-Mobile NL meer als provider, maar PROXIMUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ymetro
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-08 17:24
gwystyl schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:08:
[...]
...Je kan wel bij HTC zoeken naar software updates voor de P3300, die kan je namelijk wel gewoon downloaden. De SD-card corruptie-patch is weer weg volgens mij, nu staat er alleen nog een audio-driver update.
Hoi. Ik wou even melden dat de SD-card corruptie-patch wel op de site staat, maar niet meer bij de software updates. Hij staat bij de FAQ's onder categorie Multimedia. ff de directe link: http://www.europe.htc.com/support/faq.html?id=545
Rechtsboven de link naar het bestand.

Ik denk toch dat het netter van HTC zou zijn als ze deze ook zouden plaatsen bij de software updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ymetro
Ik had een vraag: ik zit te denken om de P3300 al te flashen met de wm6 3.5, maar ik wil eerst weten of alle contactpersonen, agendapunten en taken daarna met activesync er weer op komen te staan. Uiteraard sync ik de P3300 voordat ik hem ga flashen. Iemand die hier al ervaring mee heeft? En is de WM6 3.5 in het Nederlands? Zijn er al ROM's in het Nederlands?

[ Voor 14% gewijzigd door Ymetro op 03-07-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mr Magic schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 08:54:
[...]

Welke WM6 ROM heb jij gebruikt? Ik heb die nieuwe 3.5 ROM van HTC geflashed, maar zie nu geen T-Mobile NL meer als provider, maar PROXIMUS.
Ik heb ook die 3.5 gebruikt, maar ik zie wel gewoon T-mobile staan. Ik denk dat hij de black&blue heeft (daar zag ik volgens mij die grote klok enzo in)

@hierboven: contactpersonen komen gewoon weer mee met synchroniseren, net zoals agenda en taken. Die informatie staat namelijk gewoon (ook) in Outlook, en die zal het zorg zijn waarmee je synchroniseert.
Houd er wel rekening mee dat je SMS-jes en e-mail (behalve de outlook-account) verdwijnen.

[ Voor 26% gewijzigd door gwystyl op 03-07-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

woei! verkeerde telefoon is aangekomen bij t-mobile. Nieuwe is nu opnieuw besteld en binnen 5 werkdagen binnen. Tussen het moment dat ik bedacht dat ik een P3300 wilde en over 5 dagen zit ongeveer 7 maanden... :(

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Laatst online: 03-09 23:19
coldasice schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:44:
Mijn telefoon blijft hangen na 1 telefoontje...daarna werkt alleen nog een soft reset omdat het scherm niet meer ververst....hij sluit de telefoonapplicatie niet goed af....weet iemand hier een oplossing voor...het is namelijk redelijk irritant om je telefoon continu te herstarten...

mss wel een goeje reden om een overstap te maken naar WM6....
Druk je na je gesprek op het kruisje? Dan sluit je de telefoon app. af, en kun je die niet meer starten zonder reset. probeer eens de rode hardware knop. Dat is voor mij iig de oplossing. Ik blijf het stom vinden maar je went er aan. Ik meen dat je het ook zou kunnen oplossen met x-button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:44:
[...]

Ik kan op zo'n afstand niet beoordelen of de vrouw er wel of niets van weet. Wat ik namelijk wel erg goed vind, is dat verkopers gewoon wijzen op de voorwaarden waaronder een reparatie wordt opgestuurd, afgezien van het feit of het wettelijk wel of niet juist is. Deze mensen krijgen al het gal over hun heen, terwijl zij gewoon goed hun werk willen doen.
Ik heb mijn P3300 gewoon verzekerd, dan heb ik ten minste geen gezeik als blijkt dat het toestel schade heeft of wat niet onder garantie valt...
Trouwens erg blij met mijn P3300, ga overmorgen met de auto naar Parijs voor enkele dagen, echt heerlijk om geen gezeik te hebben met landkaarten, routes, nee simpel Tomtom aan en gaan _/-\o_
ik zou voor de zekerheid wel een backup papieren kaart mee nemen, ik bedoel, het zou vervelend zijn als amerika overmorgen weer eens een oorlogje begint tegen een 1 of ander land en tijdelijk de GPS uitschakeld terwijl jij net op de peripherique staat :P

Trouwens, een projectje om in de gaten te houden is HTC TouchFlo voor de P3300. Voor de HTC Wizard is het blijkbaar al gelukt om deze applicatie, die van de HTC Touch afkomstig is, in een Wizard ROM te zetten. Op deze site kun je zien wat je er mee kunt doen, ziet er erg handig uit!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Laatst online: 25-01-2020
warrie schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:27:
Heb ik een virus?
Hoe kan het dat mijn RAM-geheugen na een reset 20 MB is, na een dagje gebruiken nog maar 5 MB, terwijl de hoeveelheid geheugen die de "running processes" innemen gelijk is gebleven?
Er staan geen programma's open, niks? Waaarrrr zit die ruimte? Dat is de reden van al die crashes lijkt me!
Iemand die hier een oplossing voor weet? Hebben jullie dit ook, of moet ik hard-resetten?..plz?

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
warrie schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:59:
Iemand die hier een oplossing voor weet? Hebben jullie dit ook, of moet ik hard-resetten?..plz?
Welke ROM versie gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
Ymetro schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:05:
Ik had een vraag: ik zit te denken om de P3300 al te flashen met de wm6 3.5, maar ik wil eerst weten of alle contactpersonen, agendapunten en taken daarna met activesync er weer op komen te staan. Uiteraard sync ik de P3300 voordat ik hem ga flashen. Iemand die hier al ervaring mee heeft? En is de WM6 3.5 in het Nederlands? Zijn er al ROM's in het Nederlands?
Eerst syncen en dan flashen en dan weer syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Weet iemand hoe ik met de P3300 kan printen?
Ik wil dan graag een printopdracht naar een netwerkprinter sturen.
Dus naar poort 9100 op een bepaald IP.

Weet iemand hoe dat moet?
Ik neem aan dat daar een proggie voor nodig is.
In het verleden had HP een mobileprinting projectje lopen maar daar zijn ze mee gestopt.

Al vast bedankt voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij kon ik direct syncen en alles was weer terug naar normaal. De WM6 3.5 ROM is in het Engels. Er is naar mijn weten nog geen HTC of T-Mobile update in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een heer van T-Mobile Aftersales aan de lijn gehad. Eerst een vergoeding van reparatiekosten geregeld, daarna zei ik dat ik nog een vraag had. Meneer wachtte de vraag niet eens af (blijkbaar wist ie al dat ik over de bereikbaarheid zou beginnen) maar vertelde meteen dat er in de komende week getest zou worden met nieuwe software om het bereikbaarheidsprobleem op te lossen (waar ik helaas ook mee zit...). Ik had deze reactie nog niet eerder gehoord.

Vraag me af of dit weer een nieuwe smoes is om ons nog langer te laten wachten.En anders....toch maar over op WM6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:29:
Net een heer van T-Mobile Aftersales aan de lijn gehad. Eerst een vergoeding van reparatiekosten geregeld, daarna zei ik dat ik nog een vraag had. Meneer wachtte de vraag niet eens af (blijkbaar wist ie al dat ik over de bereikbaarheid zou beginnen) maar vertelde meteen dat er in de komende week getest zou worden met nieuwe software om het bereikbaarheidsprobleem op te lossen (waar ik helaas ook mee zit...). Ik had deze reactie nog niet eerder gehoord.

Vraag me af of dit weer een nieuwe smoes is om ons nog langer te laten wachten.En anders....toch maar over op WM6?
Misschien is die nieuwe software wel WM6 NL. Maar als ze komende week gaan testen kan het nog wel een paar weken duren voor hij echt uitkomt. Als er nu niet mee te werken is kan je natuurlijk vast een Engelse WM6 ROM proberen. Het installeren gaat supersimpel, en ik heb nog niemand gehoord over bereikbaarheidsproblemen daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:40:
[...]

Misschien is die nieuwe software wel WM6 NL. Maar als ze komende week gaan testen kan het nog wel een paar weken duren voor hij echt uitkomt. Als er nu niet mee te werken is kan je natuurlijk vast een Engelse WM6 ROM proberen. Het installeren gaat supersimpel, en ik heb nog niemand gehoord over bereikbaarheidsproblemen daarmee.
ik vraag me af of wm6 uberhaupt ooit een oplossing kan bieden, gaat het bij de bereikbaarheidsproblemen namelijk niet om de Radio ROM? Het OS maakt daarbij toch niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:14:
ik vraag me af of wm6 uberhaupt ooit een oplossing kan bieden, gaat het bij de bereikbaarheidsproblemen namelijk niet om de Radio ROM? Het OS maakt daarbij toch niet uit?
De WM6 ROM bestaat uit drie delen: het OS, het radio gedeelte en de extROM. Het OS zal idd waarschijnlijk niet uitmaken, maar misschien het radio gedeelte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer het programma windows live vanaf live-messenger te downloaden, echter krijg ik allemaal codes als ik hem wil downloaden.

Weet iemand een programma waar ik de link met de file in kan plakken en hem dan kan downloaden? (download manager)

De link van het programma is:
http://www.live-messenger...ndowsLive.PPC2005_ARM.CAB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
Ook hier geen problemen met het synchronizeren van de contacts en afspraken.
Vóór het flashen van ROM 3.5 heb ik nog wel de USPL-update moeten doen op mijn HTC P3300.

(Ter info: toen ik dat nog niet had gedaan kreeg ik de foutmelding "Error[294]: INVALID VENDER ID")

[ Voor 5% gewijzigd door Canard op 03-07-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
pianoman schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:13:
[...]

Druk je na je gesprek op het kruisje? Dan sluit je de telefoon app. af, en kun je die niet meer starten zonder reset. probeer eens de rode hardware knop. Dat is voor mij iig de oplossing. Ik blijf het stom vinden maar je went er aan. Ik meen dat je het ook zou kunnen oplossen met x-button.
zal het eens probere....tnxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ymetro
Het is me gelukt om de nieuwe WM 6 3.5 ROM er op te zetten. Eerst zonder start_uspl.exe, waardoor ik een Vendor ID error kreeg. (Toch stug proberen, hehe) Daarna via xda-developers forum dat bestand gevonden in een pakket en gebruikt. Waarna ik de flash-wizard annuleerde en de 3.5 versie startte. Wel vreemd dat de P3300 eruit ziet tijdens het flashen alsof die dood is (geen lampjes, geen beeld, nix!). Naarja, dan maar wat minder "flashy" :*)
Hierna gesync't en ik kan weer verder! Top! :7

Dank aan allen die gereageerd hadden op mijn vraag @ dinsdag 03 juli 2007 @ 09:05! Dat heeft me toch over de streep getrokken. _/-\o_

edit: eh, klap ik niet te veel uit de school, mod?

[ Voor 6% gewijzigd door Ymetro op 03-07-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
Eergisteren WM6 geinstalleerd.

Gisteravond heb ik Tomtom 6 geinstalleerd die staat er ook op.

Weet iemand hoe je in tomtom kan in zoomen en uit zoomen op de kaart met behulp van het draai wieltje op de HTC P3300??

Is dat iets in het register ofzo?

Wie kan mij helpen?

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ymetro
Canard schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:17:
[...]
...
(Ter info: toen ik dat nog niet had gedaan kreeg ik de foutmelding "Error[294]: INVALID VENDER ID")
Me too! Fantastisch! Wohoo!

Eh, sorry, ben nogal enthousiast over no.6: oogt nog mooier en sneller (niet meer die trage scrolled menu's) en minder irri geluiden!

En ik zie mijn apparaat mooi afgebeeld op Windows Mobile. Er staat ook een directe link naar de ondersteuning van HTC voor de P3300.

Nu nog wachten dat de Nederlandse ROM uit komt van HTC voor de P3300 en dat de Nederlandse Windows Mobile site van Microsoft klaar is voor gratis ringtones e.d. Hopelijk zit de ringtone Old-Phone hier ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ymetro
Is er een manier om de klok van de Engelse AM/PM naar 24 uurs te zetten in WM6? Een regedit soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Laatst online: 25-01-2020
grun93 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:04:
[...]

Welke ROM versie gebruik je?
Ik heb ROM versie 1.13.114.1 NLD, ext ROM 1.13.114.101 ...

Is deze aan een vervanging toe?

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
ZakHooi schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:36:
Weet iemand hoe ik met de P3300 kan printen?
Ik wil dan graag een printopdracht naar een netwerkprinter sturen.
Dus naar poort 9100 op een bepaald IP.

Weet iemand hoe dat moet?
Ik neem aan dat daar een proggie voor nodig is.
In het verleden had HP een mobileprinting projectje lopen maar daar zijn ze mee gestopt.

Al vast bedankt voor de tips
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ymetro schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:48:
Is er een manier om de klok van de Engelse AM/PM naar 24 uurs te zetten in WM6? Een regedit soms?
Start->settings->system->regional settings
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:02:
Ik probeer het programma windows live vanaf live-messenger te downloaden, echter krijg ik allemaal codes als ik hem wil downloaden.

Weet iemand een programma waar ik de link met de file in kan plakken en hem dan kan downloaden? (download manager)

R.muisknop -> opslaan als

(dit is toch tweakers.net?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:53:
[...]

[...]

zelfs links aanklikken werkt bij mij in zowel IE7 als FF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoopGraaf schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:34:

Weet iemand hoe je in tomtom kan in zoomen en uit zoomen op de kaart met behulp van het draai wieltje op de HTC P3300??

Wie kan mij helpen?

_/-\o_ _/-\o_
Kan voor zover ik weet niet met het draaiwieltje, wel met het balletje. Op en neer is zoom in/zoom out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
warrie schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:51:
Ik heb ROM versie 1.13.114.1 NLD, ext ROM 1.13.114.101 ...Is deze aan een vervanging toe?
Sorry, ik bedoelde eigenlijk of je Windows Mobile 5 of 6 gebruikte. Met sommige versies van die laatste zijn idd wat memory problemen. Anders zou ik het ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Foei... kicken binnen 24 uur... >:)

Er bestaat wel een progje voor, Printboy 7.0, maar dat is niet gratis helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ymetro
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:53:
[...]

Sjeesh, wat dom van me, sorry! Was zo enthousiast dat ik niet kon nadenken. Was er niet zelf achter gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Laatst online: 12-09 11:53
gwystyl schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:13:
[...]
Ik heb ook die 3.5 gebruikt, maar ik zie wel gewoon T-mobile staan. Ik denk dat hij de black&blue heeft (daar zag ik volgens mij die grote klok enzo in)
Grrr... lijkt wel of ik de enige ben die geen T-Mobile NL meer ziet maar Proximus met die nieuwe 3.5 ROM :?

Zal toch eens een hard reset en/of reflash proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
JoopGraaf schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:34:

Wie kan mij helpen?

_/-\o_ _/-\o_
Hier doet ie dat standaard? Ik kan gewoon door te draaien in en uit zoomen. (Tomtom 6.030)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0

afbeelding

Weet iemand hoe je het zonnetje en huisje in keur krijgt bij mij is het Kleurloos :S

Heb ook gewoon de rom van XDA gehaald of is er alweer een nieuwe

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~munckhgf/foonscreen.png

[ Voor 5% gewijzigd door 0Burner0 op 03-07-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans G
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-07-2024
Hoe zijn de ervaring met de virusscanner van T-mobile F-secure op je MDA. Vertraagt dit je apparaaat. Werkt het soepel. Is een virusscanner nuttig op je MDA. Ik wil dit graag weten voor ik ga installeren.

Frans G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Frans G schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:58:
Hoe zijn de ervaring met de virusscanner van T-mobile F-secure op je MDA. Vertraagt dit je apparaaat. Werkt het soepel. Is een virusscanner nuttig op je MDA. Ik wil dit graag weten voor ik ga installeren.
Heb er zelf geen ervaring mee maar een virus scanner zal altijd vertragen.
En denk dat alleen handig is als je veel op internet zit op rare site's

Als je alleen msnt nieuws leest etc

Denk dat dan risco te verwaarloze is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Pff virusscanner, ik zou het gewoon lekker laten. Er zijn zo weinig virussen voor een pocketpc, dus gewoon er af laten en regelmatig een backup maken.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdb1982
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-03 21:51
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:56:
Op xda-developers.com lijkt er een doorbaak te zijn wat betreft een originele HTC WM6 ROM.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=314675

Ik ga hem vanavond flashen denkik...

EDIT: Ohohoh... wat ben ik toch ongeduldig :*)

Ik heb em geflasht, ging ontzettend snel, draai nu WM6... ervaringen post ik vanavond
Heb net de HTC P3300 binnen, maar weet niet precies welke ik nu moet hebben van de 3?
Ben een beetje bang dat ik de verkeerde kies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ben ook overstag en heb WM6 erop gezet. Ziet er met name visueel mooier uit. alleen stom dat de HTC achtergrond niet is aangepast aan de balkjes onder en boven. Gelukkig heb ik zelf nog wel een leuke, beter passende achtergrond daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Mr Magic schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:29:
Grrr... lijkt wel of ik de enige ben die geen T-Mobile NL meer ziet maar Proximus met die nieuwe 3.5 ROM :? Zal toch eens een hard reset en/of reflash proberen dan.
Ik denk niet dat het uitmaakt, er zijn meer meldingen hierover op xda-developers. Maar ook al zie je geen T-Mobile, je belt er wel mee.
mvdb1982 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 18:10:
Heb net de HTC P3300 binnen, maar weet niet precies welke ik nu moet hebben van de 3? Ben een beetje bang dat ik de verkeerde kies ;)
Je moet niks gelukkig. Ik zou gewoon eerst eens kijken hoe de P3300 bevalt met WM5. Puur formeel ben je trouwens de garantie kwijt als je gaat flashen, al doen ze er geloof ik niet al te moeilijk over.

[ Voor 35% gewijzigd door grun93 op 03-07-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdb1982
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-03 21:51
grun93 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 18:15:
[...]
Je moet niks gelukkig. Ik zou gewoon eerst eens kijken hoe de P3300 bevalt met WM5. Puur formeel ben je trouwens de garantie kwijt als je gaat flashen, al doen ze er geloof ik niet al te moeilijk over.
hahaha, nee das waar. Mijn vorige telefoon had WM5 en wil eigenlijk wel overstappen naar WM6. Ziet er toch een stukje mooier uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Als SPB Pocketplus wordt geïnstalleerd verschijnen er in de bovenste balk van WM5/6 allemaal kleine blokjes. Weet iemand hoe je deze weg kan krijgen zodat je weer een gewoon mooie egale balk krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 18:36:
Als SPB Pocketplus wordt geïnstalleerd verschijnen er in de bovenste balk van WM5/6 allemaal kleine blokjes. Weet iemand hoe je deze weg kan krijgen zodat je weer een gewoon mooie egale balk krijgt?
Door bij Options de Taskbar battery Indicator uit te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
DaSaN schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 18:48:
[...]

Door bij Options de Taskbar battery Indicator uit te zetten
Ow, wat stom, nooit geweten en doorgehad dat dat de taskbar battery indicator was... Mijn dank is groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik de ARTE_WM6_3_5.rar rom geflasht op mijn mda compact? Ik heb de _uspl.exe al uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:10:
Hoe krijg ik de ARTE_WM6_3_5.rar rom geflasht op mijn mda compact? Ik heb de _uspl.exe al uitgevoerd.
Dat archief bevat alleen OS.nb geloof ik. Dat is vragen om problemen, althans het is veel moeilijker. Waarom neem je geen versie met ingebouwde flasher? Dan hoef je alleen maar een .exe op te starten en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:23:
[...]

Dat archief bevat alleen OS.nb geloof ik. Dat is vragen om problemen, althans het is veel moeilijker. Waarom neem je geen versie met ingebouwde flasher? Dan hoef je alleen maar een .exe op te starten en gaan met die banaan.
En waar kan ik die versie met de ingebouwde flasher vinden, en hoe gaat dat in z'n werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 09:57
Ymetro schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:41:
[...]
. Hopelijk zit de ringtone Old-Phone hier ook bij.
ff googlen "index of \ oldphone.wma"
tadaa 2e hit is al raak
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:27:
[...]
En waar kan ik die versie met de ingebouwde flasher vinden, en hoe gaat dat in z'n werk?
Volgens mij heeft die wel een flasher, ik heb namelijk dezelfde rom gebruikt. Zie een pagina terug hoe het in zijn werk gaat (5-stappen-plan oid). Een uitgebreide uitleg nodig? Zoek op xda-developers op 'fools guide'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:41:
Damn.. Ik heb mn telefoon terug gebracht na 7 maanden omdat hij niet meer wil opladen en connecten met de pc.
Typisch probleem in de telefoon dus. Verder is de telefoon onbeschadigt en heb ik gelukkig nog nooit de rom geflashed.
Nu zei die lieve technische dame dat ze dacht dat het niet onder de garantie ging vallen.
Tevens zou ik 42 euro moeten betalen als blijkt dat ze het niet voor me kunnen oplossen.

Hoe weird is dit?
Ik heb dit dus ook gehad, alleen bij deed het laden het wel.
Ik heb de telefoon met een begeleidend briefje met welke acties ik had ondernomen ter reperatie aangeboden.
Na twee dagen kreeg ik een nieuwe opgestuurd.
En nu werkt alles weer perfect.
Dus gewoon opsturen en weer een nieuwe ontvangen.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen degenen die WM6 hebben geinstalleerd misschien uitsluitsel geven of het probleem met de onbereikbaarheid hiermee verholpen wordt? Volgens de Poll op pag. 1. zijn er nog steeds veel gebruikers die hier last van hebben. Dat zou voor mij namelijk de enige reden zijn om te upgraden naar WM6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er de ballen van hoe te upgraden naar wm6 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:06:
Mail me maar even, dan kan ik je denk ik wel verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:06:
Binnenkort gaan we voor een nieuwe site een complete walktrough maken voor Windows Mobile en daar zal het flashen van een nieuwe rom ook in opgenomen worden. Ik zal het wel even posten als we zo ver zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
gwystyl schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:31:
Volgens mij heeft die wel een flasher, ik heb namelijk dezelfde rom gebruikt.
My bad, tja, tegenwoordig zijn er zoveel verschillende ROM's.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:38:
[...]

Binnenkort gaan we voor een nieuwe site een complete walktrough maken voor Windows Mobile en daar zal het flashen van een nieuwe rom ook in opgenomen worden. Ik zal het wel even posten als we zo ver zijn. :)
en welke site mag dat dan wel zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

idd ik hou het in de gaten!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Iemand enig idee waar de HTC Green background ergens staat op het toestel of waar hij ergens op internet te downloaden is? Wil de kleur iets aanpassen zodat het beter past bij de balken van WM6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:50:
Iemand enig idee waar de HTC Green background ergens staat op het toestel of waar hij ergens op internet te downloaden is? Wil de kleur iets aanpassen zodat het beter past bij de balken van WM6.
\Windows\Bkgnd_Port.bmp? FF gekeken met Resco Photo viewer in \Windows, deze leek er het meest op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:14:
[...]

Kan voor zover ik weet niet met het draaiwieltje, wel met het balletje. Op en neer is zoom in/zoom out.
Helemaal super, dat had ik nog niet geprobeerd.
In WM5 van t-mobile ging dit met het wieltje vandaar dat ik het even vroeg.

Maar bedankt !!!!!!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
Pittie schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:31:
[...]

Hier doet ie dat standaard? Ik kan gewoon door te draaien in en uit zoomen. (Tomtom 6.030)
Maar welke rom van WM6 heb je dan geflashed?
Daar ben ik dan benieuwd naar of heb je nog die van T-mobile (WM5)????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
gwystyl schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:09:
[...]

\Windows\Bkgnd_Port.bmp? FF gekeken met Resco Photo viewer in \Windows, deze leek er het meest op
Die zie ik er bij mij niet tussen staan met resco file explorer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Gevonden, moest even wat instellingen veranderen in file explorer. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

ik sta op het punt me mda 3 the flashen naar WM6_HTC_3.5.
moet ik nog iets doen voor dat ik verder ga? ik zie soms iets op CID unlocken staan?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
darkphoenix schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:32:
ik sta op het punt me mda 3 the flashen naar WM6_HTC_3.5.
moet ik nog iets doen voor dat ik verder ga? ik zie soms iets op CID unlocken staan?
Lees eerst maar eens de voorgaande berichten, daar staat genoeg info in over hoe je aan de informatie moet komen over hoe te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:42:
[...]

Lees eerst maar eens de voorgaande berichten, daar staat genoeg info in over hoe je aan de informatie moet komen over hoe te flashen.
ik heb deze hele topic al gelezen, maar ben eigenlijk een beetje bang iets fout te doen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:56:
Op xda-developers.com lijkt er een doorbaak te zijn wat betreft een originele HTC WM6 ROM.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=314675

Ik ga hem vanavond flashen denkik...

EDIT: Ohohoh... wat ben ik toch ongeduldig :*)

Ik heb em geflasht, ging ontzettend snel, draai nu WM6... ervaringen post ik vanavond
Here is Official(not hand made) Artemis WM6 OS dump!!!

Please do not ask me about anything!
I will not comment anything.

http://uploaded.de/?id=5g88lr - ROM ver 1.38
http://uploaded.de/?id=f1zt2f - flasher for SuperCID devices only
http://uploaded.de/?id=2qok1e - Artemis Another WM6 Rom ver 3.5 - not coocked - for SuperCID devices only

All in you hands!

Welke rom kan ik nu het beste nemen ik heb een HTC P3300 van T-mobile????
:? :?

Ik gok op de 2e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
darkphoenix schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:49:
[...]

ik heb deze hele topic al gelezen, maar ben eigenlijk een beetje bang iets fout te doen. |:(
Tja op je toestel zit een CID lock, dus die moet je omzeilen. Hoe je dat moet doen kan je dus elders op het internet vinden. Het is echt niet moeilijk. Gewoon even goed lezen hoe je het moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
JoopGraaf schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:49:
[...]

Here is Official(not hand made) Artemis WM6 OS dump!!!

Please do not ask me about anything!
I will not comment anything.

http://uploaded.de/?id=5g88lr - ROM ver 1.38
http://uploaded.de/?id=f1zt2f - flasher for SuperCID devices only
http://uploaded.de/?id=2qok1e - Artemis Another WM6 Rom ver 3.5 - not coocked - for SuperCID devices only

All in you hands!

Welke rom kan ik nu het beste nemen ik heb een HTC P3300 van T-mobile????
:? :?

Ik gok op de 2e?
Ik gok de 3de ;)
In de tweede zit bijv geen QuickGPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
JoopGraaf schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:17:
[...]
Maar welke rom van WM6 heb je dan geflashed?
Daar ben ik dan benieuwd naar of heb je nog die van T-mobile (WM5)????
Ik heb deze WM6 rom erin geflasht. PDAVIET ROM FOR HTC ARTEMIS ( Black&Blue)
http://forum.xda-develope...read.php?t=311479&page=10

Echter volgens mij kon ik ook al in WM5 met het scrolwiel zoomen in Tomtom.
Ik heb trouwens de HTC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wat is iedereen ineens druk aan het flashen..... Blijkbaar gaat het wel bij iedereen goed, ik heb hier nog geen verhalen over onbruikbare P3300/compact3's gezien d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Toch 1 probleem gevonden....
Had met SPB Backup een backup gemaakt van mijn contactpersonen en agenda. Maar na het terugzetten van de agenda is deze niet meer bruikbaar. Afspraken staan er wel in, maar als ik er 1 wil toevoegen of wil veranderen krijg ik de volgende melding:
The database for this application has been corrupted. Restore the database from a backup.

Tja en als je dan nog een keer de backup terug zet krijg je net zo hard weer dezelfde melding :(

Vrees dat ik gewoon weer opnieuw moet flashen en alles met de hand in moet voeren aangezien ik nog altijd niet kan syncen.

edit:
Heb al het pim bestand gevonden waar alle afspraken uit je agenda instaan, dus alleen die verwijderen is voldoende om de agenda volledig leeg te krijgen en zo weer de agenda bruikbaar te maken. Maar goed blijft balen dat alles weer met de hand ingevoerd moet worden....

[ Voor 29% gewijzigd door 13art op 03-07-2007 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even goed lezen op xdadevelopers forum.. staat een sticky over CID en unlocken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
gwystyl schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:12:
Wat is iedereen ineens druk aan het flashen..... Blijkbaar gaat het wel bij iedereen goed, ik heb hier nog geen verhalen over onbruikbare P3300/compact3's gezien d:)b d:)b
Ach zo moeilijk is het toch niet O-)
Beetje inlezen, beetje bedenken wat je aan het doen bent en dan gaan :z

Echter die "nieuwe" versie waar jullie het nu over hebben, die 3.5 ROM heeft deze ook nog steeds dat probleem met de melding dat er te weinig telefoon geheugen vrij is?
Want ik begin me er een beetje aan te ergeren.
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:20:
Toch 1 probleem gevonden....
Had met SPB Backup een backup gemaakt van mijn contactpersonen en agenda. Maar na het terugzetten van de agenda is deze niet meer bruikbaar. Afspraken staan er wel in, maar als ik er 1 wil toevoegen of wil veranderen krijg ik de volgende melding:
The database for this application has been corrupted. Restore the database from a backup.

Tja en als je dan nog een keer de backup terug zet krijg je net zo hard weer dezelfde melding :(

Vrees dat ik gewoon weer opnieuw moet flashen en alles met de hand in moet voeren aangezien ik nog altijd niet kan syncen.
Dat is inderdaad een stuk minder. Ik had last ook bijna een groot probleem. Ik had mijn laptop moeten formateren. Oftewel een lege outlook (alle agenda etc punten weg) Ondertussen ook een beetje aan het spelen/ prutsen met telefoon. En daar mijn laptop bij de active sync optie verwijdert. Echter toen vond mijn telefoon het dus ook leuk om alle gesynchroniseerde data (agenda en contact personen) te verwijderen...

Gelukkig had ik het .psk bestand ge-back-upped. Anders was ik alles kwijt geweest. 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door Pittie op 03-07-2007 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Pittie schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:31:
[...]

Ach zo moeilijk is het toch niet O-)
Beetje inlezen, beetje bedenken wat je aan het doen bent en dan gaan :z

Echter die "nieuwe" versie waar jullie het nu over hebben, die 3.5 ROM heeft deze ook nog steeds dat probleem met de melding dat er te weinig telefoon geheugen vrij is?
Want ik begin me er een beetje aan te ergeren.
Heb wel het idee dat geheugen leeg geslurpt wordt ja, heb nog geen melding gehad, maar ja ook veel aan het kloten vandaag met veel restarts. Maar goed geheugen gaat wel snel naar benenden. Sneller als bij WM5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:34:
[...]
Heb wel het idee dat geheugen leeg geslurpt wordt ja, heb nog geen melding gehad, maar ja ook veel aan het kloten vandaag met veel restarts. Maar goed geheugen gaat wel snel naar benenden. Sneller als bij WM5.
Mm dan wacht ik gewoon nog even lekker af totdat de officiele rom uitkomt. Het geheugen gaat hier inderdaad ook snel omlaag. Na een soft-reset is er 22Mb vrij en na een dag, (belletje IE een keer opstarten en wat mail bekijken) daalt het tot 12-14MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

nou dat cid unlocken gaat hem niet worden vanavond ik krijgt steeds maar errors op het laaste moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
darkphoenix schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:58:
nou dat cid unlocken gaat hem niet worden vanavond ik krijgt steeds maar errors op het laaste moment
Laat me raden, hij zegt dat hij je toestel niet kan vinden, dat hij geen verbinding kan krijgen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
darkphoenix schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:58:
Gebruik je wel ActiveSync 4.5 en laat je de mda connecten als een guest?

Op een forum las ik een bericht van iemand bij wie het eerst ook niet lukte, wel succes had toen hij deze twee dingen veranderd had.

[aanvulling:] Wat ook nog wel eens schijnt voor te komen is dat een bepaald bestand onbedoeld naar je sd-card geschreven wordt ipv naar de mda zelf, dan werkt het ook niet. Eerst de card verwijderen en het nog eens proberen dus.

[ Voor 21% gewijzigd door grun93 op 04-07-2007 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Ymetro schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:48:
quote:
basthemannl schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:02:

Ik bedoel voor de MDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Je download gewoon die file op je pc, verbind de mda via de usb kabel met de pc, met behulp van de explorer copieer je die file naar de sdkaart op de mda en installeert hem daar vandaan. Het lijkt me niet zo moeilijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 08:52:
[...]

Je download gewoon die file op je pc, verbind de mda via de usb kabel met de pc, met behulp van de explorer copieer je die file naar de sdkaart op de mda en installeert hem daar vandaan. Het lijkt me niet zo moeilijk allemaal.
Dat begrijp ik ook allemaal wel, echter als ik een keer geen pc bij de hand heb dan lukt het weer niet. En de meeste mensen kunnen nooit lang wachten als ze iets nieuws uit willen proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Hmm CID unlocking links naar illegale roms, uitleg hoe je moet flashen... jongens kijken we een beetje uit dat we niet de regels van tweakers.net overtreden?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raarrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-08 13:55
Raarrr schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:24:
Ik ben sinds 2 maanden ook in bezit van de T-Mobile HTC 3300 en tot nu toe, is alles duidelijk.

Er is alleen een item dat ik niet kan vinden!

Wanneer je een sms typt slaat de HTC woorden die je vaak gebruikt op. Alleen wanneer je een woord fout typt slaat hij dit ook zo op.

Weet iemand waar ik het woordenboek kan vinden waarin de HTC de 'nieuwe' woorden opslaat? Zodat ik ze kan aanpassen!

Dankje, Ruben
Flashen is interessant, maar weet iemand ook een antwoord op deze 'eenvoudige' vraag? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ganymedus schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:31:
Hmm CID unlocking links naar illegale roms, uitleg hoe je moet flashen... jongens kijken we een beetje uit dat we niet de regels van tweakers.net overtreden?
Wat is het verschil tussen dit en het "modden" van computer onderdelen waarvan ook je garantie vervalt. Dit is ook gewoon tweaken van een apparaat. CID-unlocken is een grijs gebied maar er zijn er genoeg die een 3300 hebben die niet gelocked is.

Roms zijn naar mijn beste weten niet illegaal... wel customized.

[ Voor 6% gewijzigd door Tranzy op 04-07-2007 09:39 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
@tranzy mij maakt het in principe niks uit, ik zou het alleen jammer vinden als er gemod moet worden.

Om je vergelijk naar de computer door te trekken. Het is vergelijkbaar met een link te plaatsen naar waar je een windows vista kunt downloaden waarvoor je geen key nodig hebt. Ondanks dat de rom uiteindelijk gratis beschikbaar gesteld zal worden door HTC zelf, behoort het voorlopig nog wel in het gebied van warez. Het CID unlocken is idd een grijs gebied, en zolang er geen noodzaak toe is, zal daar ook geen policy over geschreven worden. Echter wanneer het fenomeen een dusdanige grote rol gaat spelen binnen een forum moeten de moderators uiteindelijk een standpunt innemen of ze het wel of niet gaan verbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Tranzy schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:38:
Wat is het verschil tussen dit en het "modden" van computer onderdelen waarvan ook je garantie vervalt. Dit is ook gewoon tweaken van een apparaat. CID-unlocken is een grijs gebied maar er zijn er genoeg die een 3300 hebben die niet gelocked is.
Roms zijn naar mijn beste weten niet illegaal... wel customized.
Dat van die hardware tweaks is idd een goed punt. Ik heb bijvoorbeeld een X800 GTO2 grafische kaart waarmee, door het flashen van een getweakte bios, extra pipelines ter beschikking kwamen. Dat was niet helemaal zoals de fabrikant het bedoeld had, toch was hier moeiteloos een draadje op GoT over te vinden.

Cid-unlocken is idd een grijs gebied, maar ik vermoed dat een provider er niet al te moeilijk over doet zolang je maar via zijn netwerk belt (en hij dus geld aan je verdient). Hier hebben immers ook berichten gestaan van users van wie de provider de mda gratis herstelde nadat een software flash mislukt was. Ik zeg 'grijs' want het zou mogelijk een inbreuk op copyrights kunnen zijn, al is niet duidelijk of en zo ja, customized ROM's hier onder vallen. Is een customized ROM een uitbreiding of een verandering van het origineel? Ik zou denken: uitbreiding ja, verandering niet per se, maar ik ben geen jurist.
Dit in tegenstelling tot sim unlocken. Door een sim van een concurrent te gebruiken ontneem je de provider de kans om de korting terug te verdienen die hij je gaf toen je een nieuw abonnement afsloot.
Het lijkt me vrij duidelijk dat dat in ieder geval illegaal en hier dus onbespreekbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:24:
[...]

Dat begrijp ik ook allemaal wel, echter als ik een keer geen pc bij de hand heb dan lukt het weer niet. En de meeste mensen kunnen nooit lang wachten als ze iets nieuws uit willen proberen :P
Aha...nu snap ik je probleem, je bedoeld als je vanaf je PDA een CAB bestand probeert te downloaden... praat dan ook eens duidelijk ;)
Waarom microsoft dit zo oplost vind ik ook nogal vaag. Maar, de oplossing die ik heb gevonden is door Opera te gebruiken i.p.v. IE, deze vraagt netjes of je het CAB bestand wilt opslaan. Nadeel: opera is betaalde software.
Ganymedus schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:31:
De TS heeft al een paar keer gemaild naar de moderator, maar blijkbaar heeft deze hier nog steeds geen antwoord op gegeven. Een beetje duidelijkheid van over de regels zou wel prettig zijn.

Ik heb trouwens eindelijk een fatsoenlijke oplossing gevonden voor SMS-jes typen:
http://www.tengo.net/
Dit werkt echt stukken prettiger dan de phonepad. Er is ook een TenGO Thumbpad, maar die is er helaas nog niet in het nederlands. De gewone TenGO wel.
Afbeeldingslocatie: http://www.tengo.net/images/tengo_pocketpc/tengo_qvga.gif
Gewone TenGO (ook met nederlands woordenboek)

Afbeeldingslocatie: http://www.tengo.net/images/tengo_thumb/tengothumb_screenshot.gif
TenGO Thumb, speciaal om zonder stylus te gebruiken, helaas (nog?) geen Nederlands woordenboek.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Hey dat TenGo ziet er goed uit. Eindelijk een fatsoenlijke manier om te sms-en en te mailen. :P

En ach, zolang de moderators er nog geen standpunt over hebben ingenomen, dan mogen we op dat vlak autonoom fungeren.

[ Voor 38% gewijzigd door Ganymedus op 04-07-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
How stop, er zijn ook zat zogenoemde costomised ROM's waar allerlei extra software in verwerkt is waar je normaal gesproken voor zou moeten betalen. Echter het zit zo in de ROM gebakken dat dat dan niet meer hoeft. Op dat moment is het dus naar mijn wete wel degelijk illegaal.

Als een fabrikant zou willen dat het gewoon allemaal kon, hadden ze ook nooit de cid lock er op hoeven zetten.

Maar ja het blijft lastig, want welke rom mag dan wel, en welke niet. Mag je een WWE rom van HTC wel flashen op een Nederlands toestel, maar dan bijv een PDAMobiz rom weer niet?

(niet zozeer vraag voor jullie, maar eerder iets wat aangeeft hoe lastig het is om 1 rechte lijn te trekken)

[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 04-07-2007 10:50 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.