volgens mij heb ik op XDA-developers wel eens wat gelezen over iemand die een gebrickte opgestuurd had. Die deed niets meer (DUH), dus hebben ze bij T-mob hun originele ROM er weer opgezet. Niet echt een garantie dus, maar volgens mij komt het wel voor.Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:28:
[...]
ik vind dit idd ook een achterlijke regeling, hoe raar is het dat je misschien 42 euro moet betalen, terwijl ze voortijd niet kunnen vertellen of het onder garantie valt? Er zijn toch vast wel duidelijke regels over wat wel en wat niet onder garantie valt, dus dan kunnen ze het voortijd toch wel vertellen? Dat is ook een beetje het beroerde van een 2-jarig contract: je zit 2 jaar aan je telefoon vast en tegenwoordig (of:altijd al) hebben veel telefoons wel eens problemen binnen twee jaar tijd. Duimen dus dat die van mij het 2 jaar gaat trekken...ik vind HTC toestellen niet echt gemaakt voor duurzaamheid (vorige HTC toestel volume-schuifje stuk en de lens was snel beschadigd terwijl ik altijd extreem voorzichtig ben op m'n toestel).
daarom hoop ik dat TM met een nieuwe ROM gaat komen want dan kan ik die in geval van aanspraak op garantie er snel voortijd even op flashen...
Heeft iemand wel eens een 'illegaal' geflashede telefoon opgestuurd naar T-Mobile (of een andere provider) en deden ze daar toen moeilijk over?
Ik hoop ook snel op een nieuwe ROM, want ik heb nu WM6 er op gezet, en dan kan je dus niet terug naar de originele WM5-NL rom (kan technisch ws wel, maar die is niet te vinden).