HTC P3300 deel 6 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 20.671 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

grun93 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:56:
[...]

Het Tomtom programma staat op de sd-kaart die je bij de mda kreeg. Op de DVD staan alleen de kaarten en het TT-Home programma, niet het programma wat op de mda zelf hoort.
Dus na een harde reset hoef ik geen tomtom meer te installeren omdat deze direct functioneert?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
DjWannaB2002 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:37:
[...]

Ik zal morgen een poll maken. Had al geprobeerd of ik de poll makkelijk kon uitbreiden maar dat lukte niet. Dus morgen komt ie in de TS erbij. Komt dan in de plaatst van de huidige poll (ten minste die vul ik dan aan).
Hier is ie dan:
Poll: Heb jij nog steeds last van onbereikbaarheid met WM6?
Ja, met T-Mobile.
Nee, niet meer met T-Mobile.
Ja, met andere provider.
Nee, niet meer met andere provider.
Nee, nooit last van gehad.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=211549&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:31:
Dag mensen!

Ik ben nu weer up-to-date bij deel 6 maar ik kan nog steeds geen antwoord vinden op de vraag van tobias.dierckx.
Het gaat hier om een beltoon die niet meer werkt.
Even een kleine samenvatting:

Probleem: Beltoon werkt niet als iemand belt, bij een sms werkt de toon wel.

Mogelijke oplossingen die geprobeerd zijn (door mij):

- Gekeken of het vakje bij 'Geluiden en meldingen > gebeurtenissen' aan staat
- Als ik bij 'Meldingen > Telefoon: Ink. Oproep' op play druk, speelt de ringtone gewoon af (hij staat op Bellen + Trillen).
- Ik heb eerder ook in het register lopen kloten maar dit heb ik nu weer op 'apw3r' staan (dit heb ik uit de OP > apw3r = speelt je melodie af, na afloop 3 sec. pauze en weer herhaling.)
- Pocket Music had ik er eerst ook op staan maar heb ik er maar afgegooid...
- Ohw ja, ik zet het er maar ff bij... Ik heb wel gewoon mijn geluid aan staan ;)

Niets blijkt te werken... Iemand nog een idee?
sorry voor de quote maar ik weet echt niet wat ik moet doen..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:40:
[...]

je zou van iemand een bovenliggende registry key kunnen vragen...die je importeert en dus al je sleutel terugzet naar de oude waarde....hopelijk helpt dat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:40:
[...]

Heb je uit het register alle verwijzingen naar pocket musicplayer verwijderd? Ik denk dat pmp register aanpassingen heeft gemaakt waardoor je niet meer mp3-tjes als ringtone in kan stellen. Mogelijk blijven die verwijzingen dus wel staan als je pocketmusic verwijderd.....

Heb hier geen bewijs voor hoor, alleen maar wat brainstormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is weliswaar de eerste keer dat ik reageer, maar sinds ik in bezit ben van een P3300 (eind vorig jaar) volg ik dit forum al en heb er al veel waardevolle informatie vanaf gehaald.
Nu lees ik dat sommigen van jullie al WM6 hebben en natuurlijk wil ik dat ook... Waar kan ik dit vanaf halen en hoe veilig is dat. Ik bedoel het is nog niet officieel gereleased.

Alvast bedankt.

PS. zou het geen idee zijn om een apart topic voor de onbereikbaarheid van de t-mobile bezitters te starten, ik weet nu wel dat er geen bereik is en dat t-mobile niet klantvriendelijk is. En vanaf deel 1 wordt hier al (te) veel hetzelfde over gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:24:
Dit is weliswaar de eerste keer dat ik reageer, maar sinds ik in bezit ben van een P3300 (eind vorig jaar) volg ik dit forum al en heb er al veel waardevolle informatie vanaf gehaald.
Nu lees ik dat sommigen van jullie al WM6 hebben en natuurlijk wil ik dat ook... Waar kan ik dit vanaf halen en hoe veilig is dat. Ik bedoel het is nog niet officieel gereleased.

Alvast bedankt.

PS. zou het geen idee zijn om een apart topic voor de onbereikbaarheid van de t-mobile bezitters te starten, ik weet nu wel dat er geen bereik is en dat t-mobile niet klantvriendelijk is. En vanaf deel 1 wordt hier al (te) veel hetzelfde over gezegd...
Voel je vrij om een topic daar over te openen. Denk alleen dat je snel uitgepraat bent. Alles is er al over gezegd en het zal dan denk ik alleen maar een topic worden waar T-Mobile afgezeken wordt.

Waar WM6 te verkrijgen is zal je toch zelf moeten uitzoeken. Ik blijf er bij dat dit soort dingen officieel niet hier op GoT besproken mogen worden. Heb al meerdere keren gevraagd of een mod hier uitleg over wil geven wat wel precies mag en wat niet mbt rom's, maar tot nu toe nog geen respons helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:54:
[...]

Voel je vrij om een topic daar over te openen. Denk alleen dat je snel uitgepraat bent. Alles is er al over gezegd en het zal dan denk ik alleen maar een topic worden waar T-Mobile afgezeken wordt.

Waar WM6 te verkrijgen is zal je toch zelf moeten uitzoeken. Ik blijf er bij dat dit soort dingen officieel niet hier op GoT besproken mogen worden. Heb al meerdere keren gevraagd of een mod hier uitleg over wil geven wat wel precies mag en wat niet mbt rom's, maar tot nu toe nog geen respons helaas.
Ik bedoelde de topic ook sarcastisch, ik heb een orginele P3300 met een KPN ab. en dus nergens last van .
Maar mijn vraag over WM6 is ook serieus en niet illegaal bedoeld. Ik heb ergens wat gelezen over een duitse versie die gewoon door HTC is uitgegeven. Wat zijn de consequenties van het installeren van deze versie en waar kan ik hem vinden? Of een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand met WM6 eens vertellen of het een enorme vooruitgang is? wordt de telefoon merkbaar langzamer of sneller met WM6 bijvoorbeeld? En hoe is het gebruiksgemak, is dat 10% verbeterd, of 50 of 100%?

Uit de promotie van MS zelf maak ik op dat het maar om hele kleine verschillen gaat, ik bedoel het is fijn html email te kunnen lezen maar echt wereldschokkend is het ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk kan ik je het afraden. Ik vind de MDA met wm5 soms al traag.

Nu mijn probleem. Gister kwam ik erachter dat ik de telefoon niet meer kon opladen. Niet via de pc en niet via de netstroomlader. Tevens zag ook active sync de ppc niet. Zeer strange. Ligt dus zowiezo aan de telefoon zelf. Ik heb nog een hardreset gedaan tevergeefs zonder effect.
Iemand vaker van dit probleem gehoord?
Lijkt of die complete usb aansluiting op de phone geen contact meer heeft oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 07:46:
Kan iemand met WM6 eens vertellen of het een enorme vooruitgang is? wordt de telefoon merkbaar langzamer of sneller met WM6 bijvoorbeeld? En hoe is het gebruiksgemak, is dat 10% verbeterd, of 50 of 100%?

Uit de promotie van MS zelf maak ik op dat het maar om hele kleine verschillen gaat, ik bedoel het is fijn html email te kunnen lezen maar echt wereldschokkend is het ook niet..
WM6 maakt je telefoon juist iets sneller, vooral bij het openen van de menuutjes. Je moet echter geen wonderen verwachten. Het blijft een 200 Mhz telefoon. Verder zijn de grootste wijzigingen het uiterlijk. Alles is wat gerestyled. Ook zijn alle geluiden veranderd. In de agenda en mail zijn ook wat kleine aanpassingen gemaakt. Samenvattend, het verschil is vooral visueel en 'audueel?' Het had wat dat betrefd ook beter WM5 S.E. kunnen heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:01:
Sinds een weekje ook de MDA Compact III in bezit. Bevalt super (afkloppen dat ik geen bereikbaarheidsproblemen krijg) en ik ben nu aan het kijken naar een houdertje voor in de auto. De brodit houder uit de TS ziet er nice uit maar ik kan niet opmaken of je dat ding nou aan je dash bevestigt of dat er een zuignap bij zit?

Iemand ervaring met een brodit houder?
Ik heb de passieve brodit houder met HR Richter set gekocht en ben er tevreden over. In het begin gebruikte ik de klem voor op de ventilatieroostertjes, echter deze krijg je heel slecht los. Mijn vriendin heeft hem deze week dus ook kapot getrokken.

Nu gebruik ik de zuignap die echt heel makkelijk te plaatsen en te verwijderen is. Ik heb ook even aan die broditclip gedacht, maar wil iets hebben wat je makkelijk kunt verwijderen en waar niks meer van te zien is. Dit ivm inbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAJ
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-05-2023

DAJ

In het Todayscherm zie je standaard alleen de afspraken van vandaag of, als die er niet zijn, de afspraken voor de eerstvolgende dag.
Ik zou het wel prettig vinden als je, net als in Outlook, de afspraken voor bijv. de eerstvolgende 7 (of een zelf in te stellen aantal) dagen zou kunnen zien.

Mijn vragen:
1. bestaat er een registeraanpassing waarmee dit mogelijk wordt?
2. bestaat er een Today-plugin waarmee dit mogelijk is?
3. weet iemand of WM6 wel de mogelijk heeft om afspraken voor meerdere dagen te kunnen weergeven in het Today scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:52
Pieth schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:51:
In het begin gebruikte ik de klem voor op de ventilatieroostertjes, echter deze krijg je heel slecht los. Mijn vriendin heeft hem deze week dus ook kapot getrokken.
Denk ook niet dat die klem bedoeld is om eraf te halen 8)
Gebruik hem zelf ook, laat hem altijd in de auto zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 29-06-2007 11:54 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
DAJ schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:13:
In het Todayscherm zie je standaard alleen de afspraken van vandaag of, als die er niet zijn, de afspraken voor de eerstvolgende dag.
Ik zou het wel prettig vinden als je, net als in Outlook, de afspraken voor bijv. de eerstvolgende 7 (of een zelf in te stellen aantal) dagen zou kunnen zien.

Mijn vragen:
3. weet iemand of WM6 wel de mogelijk heeft om afspraken voor meerdere dagen te kunnen weergeven in het Today scherm?
Voor dit soort functionaliteit moet je wel betalen.
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/diary/?en

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:01:
Persoonlijk kan ik je het afraden. Ik vind de MDA met wm5 soms al traag.

Nu mijn probleem. Gister kwam ik erachter dat ik de telefoon niet meer kon opladen. Niet via de pc en niet via de netstroomlader. Tevens zag ook active sync de ppc niet. Zeer strange. Ligt dus zowiezo aan de telefoon zelf. Ik heb nog een hardreset gedaan tevergeefs zonder effect.
Iemand vaker van dit probleem gehoord?
Lijkt of die complete usb aansluiting op de phone geen contact meer heeft oid.
Weet niemand hier meer over? Ik voel me er best wel screwed over. Heb ik nog garantie als ik hem terug breng? Anders breng ik hem zo terug, na 7 maanden, voor reperatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:17:
[...]

Weet niemand hier meer over? Ik voel me er best wel screwed over. Heb ik nog garantie als ik hem terug breng? Anders breng ik hem zo terug, na 7 maanden, voor reperatie.
Waarom zou je geen garantie meer hebben??? Lijkt mij een hardware probleem, opsturen voor reparatie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:17:
[...]

Je hebt 2 jaar garantie op het toestel MITS je niet een rom erop hebt geflashed die niet officieel door de fabrikant (t-mobile bij mda, anders htc) is uitgegeven, en niet je bootloader hebt geflashdmet HardSPL o.i.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pittie schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:44:
[...]

Slecht nieuws :( nog langer wachten.
Ma ik draai WM6 inmiddels op de manier die eerder in dit topic stond. Maar als hij officieel wordt gereleased door HTC gaat die versie erop.
Ik zou dat ook graag willen, maar waar moet ik kijken en hoe moet ik het doen. En is het een verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:29:
[...]

Ik zou dat ook graag willen, maar waar moet ik kijken en hoe moet ik het doen. En is het een verbetering?
Wordt er hier ook nog gelezen in dit topic, of alleen *hoppa* een vraag dumpen en wachten op het antwoord? :(
Sorry hoor, ik stel ook wel eens foute vragen, maar ten eerste is een paar posts terug gezegd door de TS dat hij (nog) niet wil dat er hier al te expliciet over wordt gesproken, totdat er meer duidelijkheid is over de regelementen hierover op GoT.
Ten tweede is (volgens mij zelfs door mijzelf, maar ook door anderen) hier al over gepraat door enkele externe links te geven naar topics/fora die hier over gaan.
Overigens worden er de laatste tijd sowieso veel vragen gesteld die met behulp van een simpele search of zelfs in de handleiding makkelijk te vinden zijn.

Nougoed, omdat mijn woede alweer enigzins is gezakt een kleine hint:
forum.xda-developers.com [zorg dat je -nu wel- goed leest, voordat je met ROM's aan de slag gaat, want je kunt je PDA hier makkelijk mee om zeep helpen]

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vragen:
Je kunt meer afspraken krijgen door bij de 'Today/Vandaag' instellingen naar tabblad 'Items' te gaan en daar op 'Agenda' te tikken. Nu kun je op 'Opties' tikken om wat meer instellingen te kunnen wijzigen. Maar volgens mij gaat dit tot maximaal 3 of 4 komende afspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Bij mij doet ie dat standaard? Ik heb nu een afspraak voor volgende week donderdag in het scherm staan, en ik kan me niet herinneren daar ooit iets speciaals voor ingesteld te hebben. Als er op de tussenliggende dagen ook afspraken staan laat ie het trouwens niet zien geloof ik, maar gewoon de eerstvolgende twee of drie afspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:05:
[...]

Sorry hoor, ik stel ook wel eens foute vragen, maar ten eerste is een paar posts terug gezegd door de TS dat hij (nog) niet wil dat er hier al te expliciet over wordt gesproken, totdat er meer duidelijkheid is over de regelementen hierover op GoT.
Heb nogmaals een poging ondernomen om een mod zover te krijgen dat hij hier duidelijkheid over geeft, wat wel mag en wat niet mbt flashen van onofficiele roms op een toestel met cid lock.

Hopelijk krijgen we snel een reactie van Ginz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:01
Heb eindelijk me abbo bij T-mobile opgezegt. Gewoon 500 euro betaald voor de P3300 en ben nieteens bereikbaar. Wat een gezeik. Ga nou lekker voor vodafone of kpn. Zijn deze providers wel betrouwbaar met de P3300? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:23:
[...]

Dit is geen Radio ROM maar de 'gewone' ROM, dus alleen het besturingssysteem. De nieuwe Radio ROM is hier te vinden. Of deze de bereikbaarheidsproblemen oplost kan ik niet zeggen, omdat ik deze nog nooit gehad heb.

[...]

Persoonlijk vind ik de Black & Blue versie veel te overdadig. Als ik extra theme's/progjes wil installeer ik ze wel zelf. Ik heb Bepe's Artemis Windows Mobile 6 ROM gebruikt omdat deze het meest 'basic' is zonder extra programma's.
Waar kan ik die dan downloaden want de versie waar jou URL naar verwijst is wel goed, maar de rar is corrupt.
Stat het bestand nog ergens anders?
Het gaat om deze rom Bepe's Artemis Windows Mobile 6 ROM

[ Voor 3% gewijzigd door JoopGraaf op 29-06-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
Heb ik een virus?
Hoe kan het dat mijn RAM-geheugen na een reset 20 MB is, na een dagje gebruiken nog maar 5 MB, terwijl de hoeveelheid geheugen die de "running processes" innemen gelijk is gebleven?
Er staan geen programma's open, niks? Waaarrrr zit die ruimte? Dat is de reden van al die crashes lijkt me!

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 21:01:
[...]

Ik ga ook naar m.youtube.com maar dan krijg ik dus bovenstaande melding... Bij jou speelt hij de filmpjes dus gewoon af? Iemand een idee waar de melding bij mij aan kan liggen? Verder geen problemen met mediaplayer, andere filmpjes speelt hij gewoon af.
Iemand al een oplossing voor dit probleem?
Ik heb precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super bedankt voor jullie reacties omtremt mijn oplaad probleem. Ik ga morgen ff naar de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Tmulder schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:42:
Info hoe je pocket MSN op je telefoon kan krijgen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=300923

Heb het WMXL Pocket MSN.CAB zelf ook op me mda compact III staan en werkt uitstekend.

Succes
het programma werkt prachtig maar ik krijg het alleen maar via taakbeheer dood....het kruisje werkt niet...overigens wel bij alle andere programma's...hij blijft terugkomen...erg irri....vooral vanwege stroomverbruik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik wil graag vanavond nog mijn Compact 3 simlock vrij hebben, omdat ik morgenochtend naar het buitenland vertrek.

Kan ik dit zelf doen? Heeft iemand hier ervaringen mee?

Zo niet, weet iemand een adres in Rotterdam dat vanavond nog open is? (Dus niet de gsmdokter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
wortel1 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 09:09:
[...]

Na overleg met T-Mobile sevice center besloten mijn P3300 op te sturen voor reparatie.
Ik zal jullie op de hoogte houden of dit daadwerkelijk een miniUSB hardware fout is.
Na 4 dagen mijn MDA terug gekregen is gewoon ingeruild voor een nieuwe.
Dus bij aanblijvende sync problemen kun je hem dus inruilen.
En kan het dus wel degelijk een hardware fout zijn.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een tip betreffende het bereikbaarheidsprobleem... Ik heb een week geleden een nieuwe SIM kaart van T-Mobile gekregen en deze in de telefoon gestopt (deze kaart is aan beide kanten roze, het nieuwste type) en daarnaast de netwerksettings (nadat ik ze had veranderd n.a.v. posts op dit forum) teruggezet als volgt (start, instellingen, telefoon, netwerk):
- alle netwerken aangevinkt, behalve de laatste 4. Deze 4 zijn: T-Mobile NL, KPN, Vodafone NL en Orange NL.
- daarnaast heb ik de netwerkselectie op 'handmatig' staan.

Sindsdien heb ik helemaal nergens meer last van betreffende bereikbaarheid!!
Wellicht een tip voor diegenen die het willen proberen.

oja, de simkaart swap is heel gemakkelijk in elke tmobile shop te doen en werkt al na 15 minuten. Zorg wel dat je al je contactgegevens vd oude kaart overzet op het interne geheugen vd telefoon, want na activatie vd nieuwe kaart doet je oude het dus niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nog een vraag over het connecten vd compact III aan je autoradio. Ik heb een autoradio zonder line-in mogelijkheid dus moet gebruik maken van een zgn FM transmitter. Deze plug je in de mini USB ingang (je audio out vd telefoon, met behulp van een usb-to-jack verloopkabeltje) waarna de transmitter op een specifieke FM frequentie je muziek van de compact III uitzendt. Stel je radio daarop in en voila...

Maar nu het volgende: ik maak ook vaak gebruik vd autolader om de batterij op te laden wat dus via hetzelfde usbpoortje gaat. Er bestaan wel splitters om van 1 naar 2 usbpoortjes te gaan, maar ik vraag me af of je dan tegelijk kan laden en kan audio luisteren. Heeft iemand concrete ervaring hiermee en hoe heb je e.e.a. opgelost??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb spb mobileshell 1.5 geinstalleerd gehad.
Ik heb deze verwijderd omdat hij veel te veel geheugen in beslag neemt (ongeveer 5 mb en lijkt te lekken naar 10Mb). Regelmatig een reset moeten doen omdat het geheugen volloopt. Nu verwijderd, maar nu is mijn smartdialer weg. Weet iemand hoe die is terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
Weet iemand of (en zo ja waar) er een GPRS data teller in zit? Ik heb gezocht, maar kom alleen een gesprekstijd teller tegen. Heb een data abbo per kb, maar wil toch even testen of er echt geen data wordt gegenereerd als de verbinding open staat.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

[TAG]Speedy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 21:28:
Weet iemand of (en zo ja waar) er een GPRS data teller in zit? Ik heb gezocht, maar kom alleen een gesprekstijd teller tegen. Heb een data abbo per kb, maar wil toch even testen of er echt geen data wordt gegenereerd als de verbinding open staat.
Bij mijn Compact3 werd SPB gprs monitor (oid) op de cd meegeleverd. Als je die installeert zou je je verbruik bij moeten kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raarrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-08 13:55
Ik ben sinds 2 maanden ook in bezit van de T-Mobile HTC 3300 en tot nu toe, is alles duidelijk.

Er is alleen een item dat ik niet kan vinden!

Wanneer je een sms typt slaat de HTC woorden die je vaak gebruikt op. Alleen wanneer je een woord fout typt slaat hij dit ook zo op.

Weet iemand waar ik het woordenboek kan vinden waarin de HTC de 'nieuwe' woorden opslaat? Zodat ik ze kan aanpassen!

Dankje, Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
MatMich schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:46:
[...]

Iemand al een oplossing voor dit probleem?
Ik heb precies hetzelfde.
Ik vind het toch wel tekenend voor deze hele site dat je dus op dit soort irritante probleempjes zelden een antwoord krijgt aangereikt.
Wel op problemen op veel ingewikkelder niveau (scripting) en op veel simpeler niveau (zit de stekker er wel in?)
Een ander probleem is, dat als je gaat zoeken veel te veel hits krijgt,wat komt door het feit dat alles maar dan ook werkelijk alles hier gecontroleerd wordt maar nooit eens wordt opgeschoond.
D.w.z. dat hoe gespecificeerd je je zoek opdracht ook maakt, er altijd teveel hits uitrollen.
Als ik dus nu de woorden probleem,oplossing,wifi ,lan ,modem,XP,Vista,Excel ,Word ,database,linux, T/mobile, bereikbaarheidsprobleem, batterij, etc,etc, typ, zal deze post in alle zoekacties gaan verschijnen waar mensen een probleem hebben met o.a dit soort zaken.
Slim systeem hoor!
8)7

[ Voor 4% gewijzigd door MatMich op 30-06-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01-2023

BLS

Mijn vragen:
Een heel goed programma hiervoor is Calendar+. Dit doet alles wat je wilt en is gratis en voor niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die alleen de radio rom update naar 2.93.90 heeft gedaan? En had je daarvoor wel last van het bereikbaarheidsprobleem en daarna niet meer? Of moet ik wm6 installeren om van het niet bereikbaar zijn af te komen. Wie kan me antwoord geven op die vragen?
BVD
Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piratebob, lees mijn eerdere berichten hierboven nog eens over het bereikbaarheidsprobleem. Bij mij werkt het nog steeds... (na 1 week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb voor eerst vandaag harde reset gedaan!

helaas was taken opgeslagen nog!! hoe kan dat? wie weet het?

zoals tom tom software was weg! doe ik iets fout? of moet ik anders doen?
(harde reset heb volgens de boek gedaan, twee vingers op de min knop gedrukt tergelijker tijd opde zijkant en daarna op de groene knop gedruk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
BLS schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 19:13:
Een heel goed programma hiervoor is Calendar+. Dit doet alles wat je wilt en is gratis en voor niets!
Goeie tip. Mooi programma, thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 22:35:
Heb voor eerst vandaag harde reset gedaan! helaas was taken opgeslagen nog!! hoe kan dat? wie weet het? zoals tom tom software was weg! doe ik iets fout? of moet ik anders doen?
"helaas was taken opgeslagen nog!!"... Het is me niet duidelijk wat je daarmee bedoelt.

Na een harde reset heb je de originele instellingen weer terug, alsof hij juist uit de fabriek kwam. Het klopt dat TomTom verdwenen is want die maakt geen deel uit van de ROM en/of extROM. Je hebt dus niks fout gedaan. Alles wat je in de loop der tijd extra geinstalleerd hebt zul je weer opnieuw moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLS schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 19:13:
[...]
even een applausje: _/-\o_
fijn programma, geen rompslomp en lost precies dat ene kleine ergernisje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 22:35:
Heb voor eerst vandaag harde reset gedaan!

helaas was taken opgeslagen nog!! hoe kan dat? wie weet het?

zoals tom tom software was weg! doe ik iets fout? of moet ik anders doen?
(harde reset heb volgens de boek gedaan, twee vingers op de min knop gedrukt tergelijker tijd opde zijkant en daarna op de groene knop gedruk!
Nou snap ik wat ze bedoelen als ze zeggen dat de kennis van de Nederlandse taal zo hard achteruit gaat. :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 08:46:
[...]

"helaas was taken opgeslagen nog!!"... Het is me niet duidelijk wat je daarmee bedoelt.

Na een harde reset heb je de originele instellingen weer terug, alsof hij juist uit de fabriek kwam. Het klopt dat TomTom verdwenen is want die maakt geen deel uit van de ROM en/of extROM. Je hebt dus niks fout gedaan. Alles wat je in de loop der tijd extra geinstalleerd hebt zul je weer opnieuw moeten installeren.
Ik bedoel: als je start-agenda-taken volgt krijg je de taken die je hebt opgeslagen, maar die staan er nog als ik een harde reset geef. Hoe kan dat?
Ik neem aan dat het nu wel duidelijk is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:09:
Ik bedoel: als je start-agenda-taken volgt krijg je de taken die je hebt opgeslagen, maar die staan er nog als ik een harde reset geef. Hoe kan dat? Ik neem aan dat het nu wel duidelijk is :*)
Geen idee, misschien heb je die ergens op je sd-card staan, anders zou ik het niet weten. Ga er maar vanuit dat bij een harde reset alles gewist wordt op je mda, maar de inhoud van je sd-card blijft wel bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En mijn volgende vraag is: start-instellingen-vergrendeling-wachtwoord

Wanneer ik mijn wachtwoord moet typen wanneer de toetsenblokkering aanstaat krijg ik een normale toetsenbord en dan moet ik mijn stylus gebruiken, maar ik wil een nummeriek, zodat ik met mijn vingers kan typen. Eerst kon dar wel maar nadat ik een harde reset had gedaan kan het niet meer. Wie weet hoe dat moet? Ik heb dit hard nodig op het werk .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:17:
[...]

Geen idee, misschien heb je die ergens op je sd-card staan, anders zou ik het niet weten. Ga er maar vanuit dat bij een harde reset alles gewist wordt op je mda, maar de inhoud van je sd-card blijft wel bewaard.
bedant voor je reactie, ik heb het gevonden. Instellingen-systeem-opslagen wissen dan heb je alles gewist, soort reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:48:
[...]

bedant voor je reactie, ik heb het gevonden. Instellingen-systeem-opslagen wissen dan heb je alles gewist, soort reset.
Dat is de software-variant van de hard-reset. Misschien had je niet genoeg knopjes ingedrukt bij je eerdere hard-reset-poging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:44:
En mijn volgende vraag is: start-instellingen-vergrendeling-wachtwoord

Wanneer ik mijn wachtwoord moet typen wanneer de toetsenblokkering aanstaat krijg ik een normale toetsenbord en dan moet ik mijn stylus gebruiken, maar ik wil een nummeriek, zodat ik met mijn vingers kan typen. Eerst kon dar wel maar nadat ik een harde reset had gedaan kan het niet meer. Wie weet hoe dat moet? Ik heb dit hard nodig op het werk .
Misschien omdat je eerst misschien T9 keypad moet installeren? Die zit niet standaard in WM5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste medegebruikers,

Ik heb in mijn auto een parrot (ck 3.16) en krijg deze niet gekoppeld aan mijn MDA compact 3. De telefoon ziet hem wel maar niet als handsfree set, of de parrot ziet de telefoon niet als telefoon. Ik heb al een tweak geprobeert die in het register een nummer veranderd maar dat werkt ook niet. Weet iemand een oplossing??

Alvast bedankt,

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:08:
Beste medegebruikers,

Ik heb in mijn auto een parrot (ck 3.16) en krijg deze niet gekoppeld aan mijn MDA compact 3. De telefoon ziet hem wel maar niet als handsfree set, of de parrot ziet de telefoon niet als telefoon. Ik heb al een tweak geprobeert die in het register een nummer veranderd maar dat werkt ook niet. Weet iemand een oplossing??

Alvast bedankt,

Martijn
Neem aan dat dat dezelfde tweak is die in de TS staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAJ
  • Laatst online: 17-05-2023

DAJ

Het is al vaker gezegd en ik sluit me daar volledig bij aan: geweldige tip!! Dit programma doet volledig wat ik wil.

Misschien een tip voor anderen die dit programma willen gebruiken: installeer het programma op het apparaat en niet op de sd-kaart. Na installatie op de sd-kaart, werkte het bij mij niet. Na installatie op het apparaat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:04:
[...]

Misschien omdat je eerst misschien T9 keypad moet installeren? Die zit niet standaard in WM5.
Voorheen kon het bij mij (heb T-Mobile versie Compact III) Min vriend heeft HTC P3300 en bij hem kan het wel. Hij heeft niks geinstalleerd. (T9 keypad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:41:
[...]

Voorheen kon het bij mij (heb T-Mobile versie Compact III) Min vriend heeft HTC P3300 en bij hem kan het wel. Hij heeft niks geinstalleerd. (T9 keypad)
Je moet zorgen dat je bij instellingen-wachtwoord 'simple pin' kiest als wachtwoord, tenminste, in WM6. Dus een wachtwoord met alleen cijfers. Dan krijg je een full-screen numeriek toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij nog helpen bij de onderstaande vraag (had ik vorige week gepost). Zou erg mooi zijn!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:47:
en nog een vraag over het connecten vd compact III aan je autoradio. Ik heb een autoradio zonder line-in mogelijkheid dus moet gebruik maken van een zgn FM transmitter. Deze plug je in de mini USB ingang (je audio out vd telefoon, met behulp van een usb-to-jack verloopkabeltje) waarna de transmitter op een specifieke FM frequentie je muziek van de compact III uitzendt. Stel je radio daarop in en voila...

Maar nu het volgende: ik maak ook vaak gebruik vd autolader om de batterij op te laden wat dus via hetzelfde usbpoortje gaat. Er bestaan wel splitters om van 1 naar 2 usbpoortjes te gaan, maar ik vraag me af of je dan tegelijk kan laden en kan audio luisteren. Heeft iemand concrete ervaring hiermee en hoe heb je e.e.a. opgelost??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:41:
[...]

Je moet zorgen dat je bij instellingen-wachtwoord 'simple pin' kiest als wachtwoord, tenminste, in WM6. Dus een wachtwoord met alleen cijfers. Dan krijg je een full-screen numeriek toetsenbord.
hoi, ik kies ook bij mij als eenvoudige pincode in wm5, nu doet het niet!! voorheen wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:48:
[...]

hoi, ik kies ook bij mij als eenvoudige pincode in wm5, nu doet het niet!! voorheen wel!!
hey heb eindelijk gevonden!!!

Als men bij eenvoudige pincode vier cijfer intypt (0000) krijg je dan nummeriek toetsenbord, maar tot heden gaf ik maar vijf cijfers vandaar kreeg ik de qwert toetsenbord!!
:) :) en mensen tweakers.net forum bedankt voor jullie informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Laatst online: 17-06 00:51
Wanneer ik mijn Blue Tooth aanzet, staat het vinkje bij blue tooth instellingen: "Dit apparaat zichtbaar maken voor andere apparatuur" niet aangevinkt. Deze moet ik telkens aanvinken om hem te kunnen connecten met mijn handsfree kit.

Is er een tweak voor dat wanneer ik blue tooth aanzet dit vinkje ook staat aangevinkt??

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Biker-mouse schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:44:
Is er een tweak voor dat wanneer ik blue tooth aanzet dit vinkje ook staat aangevinkt??
Daarvoor gebruik ik een tooltje, BT Toggle heet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAdD
  • Laatst online: 31-08 14:23
MAdD schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:00:
Ik heb sinds 2 weken ook de MDA van T-Mobile.. en ik moet (tot op heden) afkloppen dat ik (nog) niet onbereikbaar ben geweest.
En helaas ik heb er nu ook last van. 7(8)7 |:( :'( ;( :r :N
Wat ik wel merkte (voor de 2de keer) is dat ik mijn sim moest actieveren (zonder dat mijn MDA was gesoftreset). Hiermee bedoel ik, ik moest mijn pincode van mijn simkaart invoeren, om weer contact te maken. Waarna ik de sms-jes binnen kreeg met daarin de mededeling dat een aantal personen mij gebeld hadden

Hebben meer mensen last van dit probleem?? (dat je je opnieuw moet aanmelden op het T-Mobile netwerk)

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
MAdD schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:55:
Hebben meer mensen last van dit probleem?? (dat je je opnieuw moet aanmelden op het T-Mobile netwerk)
Slechts een keertje in 7 maanden tijd. Ik merkte het doordat het groene ledje niet meer knipperde. Daarna checkte ik de mda en de ontvangststreepjes bleken ook allemaal weg (hoewel ik gewoon thuis was en normaal heb ik daar een prima ontvangst). In de comm manager bleek de telefoon uitgeschakeld te zijn. Erg wazig allemaal, ik weet zeker dat ikzelf het niet veranderd heb en ook geen apps geinstalleerd ofzo in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:42:
[...]

hey heb eindelijk gevonden!!!

Als men bij eenvoudige pincode vier cijfer intypt (0000) krijg je dan nummeriek toetsenbord, maar tot heden gaf ik maar vijf cijfers vandaar kreeg ik de qwert toetsenbord!!
:) :) en mensen tweakers.net forum bedankt voor jullie informatie
In WM6 hebben ze daar blijkbaar nu een aparte instelling voor gemaakt...wm6 stijgt weer iets in aanzien :)
Biker-mouse schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:44:
Wanneer ik mijn Blue Tooth aanzet, staat het vinkje bij blue tooth instellingen: "Dit apparaat zichtbaar maken voor andere apparatuur" niet aangevinkt. Deze moet ik telkens aanvinken om hem te kunnen connecten met mijn handsfree kit.

Nee, zichtbaar maken is alleen nodig als je via een ander apparaat (bijvoorbeeld een PC) verbinding wil maken met je telefoon. Bij een handsfree kit brengt je telefoon de verbinding tot stand en is het aanvinken van "zichtbaar maken" niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:46:
kan iemand mij nog helpen bij de onderstaande vraag (had ik vorige week gepost). Zou erg mooi zijn!

[...]
Dit is met name in de vorige topics meerdere malen langs gekomen. Dus volgende keer toch wat beter zoeken. Maar er zijn inderdaad splitters die dat doen. Zoek maar eens op expansys.nl Daar is er oa eentje te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op xda-developers.com lijkt er een doorbaak te zijn wat betreft een originele HTC WM6 ROM.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=314675

Ik ga hem vanavond flashen denkik...

EDIT: Ohohoh... wat ben ik toch ongeduldig :*)

Ik heb em geflasht, ging ontzettend snel, draai nu WM6... ervaringen post ik vanavond

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Wat is nu de 'verbetering' ten opzichte van de eerdere wm6 roms.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het feit dat hij origineel HTC is. Dus heeft een EXT ROM met de nodige programma's. De vorige waren homebrew, deze als het goed is niet. Dat geeft mij meer zekerheid en veiliger gevoel. Tot zo ver geen problemen ondervonden. Het ziet er slick uit...

edit1: De letter recognizer is terug, persoonlijk vind ik dat wel fijn...

edit2: messenger zit standaard meegebakken...

edit3: helaas lijkt het erop dat je de software toetsen niet meer kunt benoemen... beetje jammer wel

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Klinkt positief.
Ik zat er gisteren ook al naar te kijken, maar aangezien ik nog steeds met het aanbod zit om hem terug te brengen kon ik het niet over mijn hart halen om het te doen. :D

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:56:
Op xda-developers.com lijkt er een doorbaak te zijn wat betreft een originele HTC WM6 ROM.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=314675

Ik ga hem vanavond flashen denkik...

EDIT: Ohohoh... wat ben ik toch ongeduldig :*)

Ik heb em geflasht, ging ontzettend snel, draai nu WM6... ervaringen post ik vanavond
Ik ga 'm zo proberen denk ik... zit alleen nog te twijfelen of ik het op mijn desktop doe (met Vista) of dat ik de laptop met XP pak. Iemand ervaring met flashen onder Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou lekker XP pakken voor de zekerheid, waarm het risico lopen. Zorg wel dat je versie 3.5 pakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
Ik heb van het weekend mijn HTC P3300 ook naar WM6 geholpen.
Werkt perfect!!!! :+

Ik heb tomtom 6 er op geinstalleerd maar hij vindt mijn kaarten niet terwijl ze er toch op staan.
Iemand hier een oplossing voor?

Weet iemand nog een goed oplossing om de telefoon ook op de autoaccu te kunnen gebruiken?????

Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Net geprobeerd om onder Vista te flashen, maar op een gegeven moment (als start_uspl RomUpdate aanroept) loopt start_uspl vast vanwege compatibiliteits-issues.
Nu nog maar een poging onder XP dus :)
Victorie!
een paar minuten 'fingers crossed' gezeten, maar hij start nu op met een ander boot-logo dan eerst. Hij is nog wel erg langzaam (mss vanwege eerste start?). Nu bezig met het 'customizen' --> ext-rom installeren. Ik ben benieuwd, maar het ging uitermate soepel onder XP.

1. voer start_uspl.exe uit
2. volg de aanwijzingen op het scherm (vinkjes, next)
3. voer ROMUpdateUtility.exe van je gewenste ROM uit (in mijn geval 3.5)
4. volg de aanwijzingen op het scherm (vinkjes, next)
5. fingers crossed
6. Spelen!

nu bij het opstarten/soft-reset:
IPL 1.13.0001
SPL 1.11.001
GSM 2.94.9
OS 3.5.0.0

[ Voor 60% gewijzigd door gwystyl op 02-07-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, heb USPL tool niet gebruikt, mijn MDA Compact III is CID unlocked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De WWE WM6 ROM van Bepe (xda-developers) is ook vrij basic. Tot nu toe geen problemen, behalve de memory error, waar overigens iedereen last van lijkt te hebben met WM6.
Heeft deze nieuwe ROM hier ook nog last van? (je krijgt de error vaak als je intensieve programma's opent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Heb een probleem waar ik geen oplossing voor kan vinden.
Als ik een sms krijg dan duurt het 3 seconden voordat hij stopt met trillen. Weet iemand waar je dit kunt veranderen naar bv. 1 seconden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:51:
De WWE WM6 ROM van Bepe (xda-developers) is ook vrij basic. Tot nu toe geen problemen, behalve de memory error, waar overigens iedereen last van lijkt te hebben met WM6.
Dat hoeft niet, er is zelfs een speciaal draadje daarover daar. Het schijnt iets te maken te hebben met het wel of niet aanwezig zijn van een extROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Heb nog niet alle reacties gelezen op XDA-Developers, maar wat ik nu lees mist er nog wel het één en ander. Is het met name een basic besturingssysteem zonder oa, QuickGPS etc. Vraag me af in hoeverre dit een echte officiele release is van HTC en of het niet gewoon een versie is die uitgelekt is bij HTC.

edit:
hmmm op wat volgende screenshots lijkt QuickGPS er dan wel weer in te zitten....

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 02-07-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:53:
[...]

Dat hoeft niet, er is zelfs een speciaal draadje daarover daar. Het schijnt iets te maken te hebben met het wel of niet aanwezig zijn van een extROM.
yep heb ik ook gelezen, er is ook een oplossing voor, maar die is nogal ingewikkeld. Als dit een ROM is zonder die problemen installeer ik liever een nieuwe ROM dan te moeten prutsen in het register e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DjWannaB2002 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:11:
Heb nog niet alle reacties gelezen op XDA-Developers, maar wat ik nu lees mist er nog wel het één en ander. Is het met name een basic besturingssysteem zonder oa, QuickGPS etc. Vraag me af in hoeverre dit een echte officiele release is van HTC en of het niet gewoon een versie is die uitgelekt is bij HTC.

edit:
hmmm op wat volgende screenshots lijkt QuickGPS er dan wel weer in te zitten....
In die 3.5 versie zit wel QuickGPS, en die werkt ook prima. Ik vond het wel jammer dat ik na de hard-reset 25 mb vrij had, en na het installeren van een paar basisprogramma's in het geheugen (Resco Explorer, T-mob gprs-instellingen, TomTom) nog maar op 12 zit. Vooral TomTom neemt veel meer plek in dan de 5,76 die hij aangeeft :(.
Voorlopig doet de rom het prima, evenals de programma's die ik geprobeerd heb. Hij lijkt ook sneller te reageren op het indrukken van knoppen, dus ik ben er zeer tevreden over!
Leuk detail: Windows Mobile Device Center geeft nu een plaatje van de P3300 ipv een standaard PDA weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik heb een originele HTC NL. Kan ik zonder pardon zomaar de WWE versie flashen ? Wat wordt er onder een SuperCID versie verstaan

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tranzy schreef op maandag 02 juli 2007 @ 15:15:
Ik heb een originele HTC NL. Kan ik zonder pardon zomaar de WWE versie flashen ? Wat wordt er onder een SuperCID versie verstaan
zie ook de startpost en de faq op xda-developers... een CID-lock is een soort beveiliging zodat je geen andere ROM's op je apparaat kan flashen (bijv een standaard WM5/WM6 rom op een T-mobile branded compact 3). Volgens mij heeft de HTC P3300 die beveiliging niet (nodig)
SuperCID wil zeggen dat je die ROM kan flashen nadat je je CID-lock hebt omzeild/verwijderd (hoe dat kan staat wel op xda-developers, mag je het hier niet over hebben).
Als je je CID-lock hebt omzeild kan je zonder problemen een andere ROM installeren die geschikt is voor de P3300. Ik heb nu de rom uit ARTE_WM6_3_5.rar geflasht op mijn T-mobile MDA Compact 3 NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
thanks ... ik dacht dat alleen de devices die door T-mobile ed. geleverd zijn voorzien waren van een CID beveiliging. Is er ook een originele WM5 HTC NL Rom (just in case :))

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tranzy schreef op maandag 02 juli 2007 @ 15:44:
thanks ... ik dacht dat alleen de devices die door T-mobile ed. geleverd zijn voorzien waren van een CID beveiliging. Is er ook een originele WM5 HTC NL Rom (just in case :))
Die is vast wel ergens op het internet, maar waar..... ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
Yippie, vanmiddag ook met veel succes de update naar wm6 uitgevoerd op mijn p3300.
Maar toen ik mijn beltonen wilde instellen miste ik de 'old phone' beltone. Weet iemand misschien waar ik deze kan downloaden zodat ik toch weer mijn klassieke telefoon geluid heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
Is het ook mogelijk om het lelijke T-mobile opstart logo weg te halen/vervangen?

Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
JoopGraaf schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:18:
Is het ook mogelijk om het lelijke T-mobile opstart logo weg te halen/vervangen?

Joop
Dat is mogelijk, maar niet zonder meer. Aangezien je dan een nieuwe afbeelding moet flashen moet je oppassen dat je je telefoon niet brickt.

Alleen begrijp ik niet helemaal waarom je dat zou willen: je ziet het immers toch alleen als je een reset geeft? Ik kan me voorstellen dat je je meer irriteert aan het lelijke t-mobile theme en dialer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotty
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-02-2024
Sinds afgelopen vrijdag ook in het bezit van de T-mobile versie van de HTC P3300. Ik heb al veel gehad aan dit topic ! Rest mij nog wel een vraag welke ik (nog) niet tegen ben gekomen. k laat het apparaat om het uur mijn mail checken. Hij maakt keurig een GPRS verbinding en haalt mijn mail op. Hij verbreekt echter niet automatisch de GPRS verbinding terwijl toch liever heb dat ie de verbinding netjes afsluit. Zie ik een instelling over het hoofd en moet ik mijzelf gaan schamen ???

[ Voor 5% gewijzigd door Rotty op 02-07-2007 16:57 ]

**MCSA**MCSE**CCNA**VCP4**VCP5&CCNP in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Mijn telefoon blijft hangen na 1 telefoontje...daarna werkt alleen nog een soft reset omdat het scherm niet meer ververst....hij sluit de telefoonapplicatie niet goed af....weet iemand hier een oplossing voor...het is namelijk redelijk irritant om je telefoon continu te herstarten...

mss wel een goeje reden om een overstap te maken naar WM6....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raarrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-08 13:55
Raarrr schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:24:
Ik ben sinds 2 maanden ook in bezit van de T-Mobile HTC 3300 en tot nu toe, is alles duidelijk.

Er is alleen een item dat ik niet kan vinden!

Wanneer je een sms typt slaat de HTC woorden die je vaak gebruikt op. Alleen wanneer je een woord fout typt slaat hij dit ook zo op.

Weet iemand waar ik het woordenboek kan vinden waarin de HTC de 'nieuwe' woorden opslaat? Zodat ik ze kan aanpassen!

Dankje, Ruben
:? Zoveel kennis, maar zo weinig antwoorden! Wie kan me helpen met deze vraag? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:53
Heb ook die WM6 versie 3.5 van xda-developers geflashed in m'n MDA Compact III.

Alles werkt goed, maar in plaats van "T-Mobile NL" ben ik nu opeens geconnect aan "PROXIMUS".

En nee, ik woon niet bij de grens :) Als ik de lijst met beschikbare netwerken oproep staat T-Mobile er gewoon bij (plus alle andere Nederlandse providers), maar geen Proximus :?

Iemand anders daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn.. Ik heb mn telefoon terug gebracht na 7 maanden omdat hij niet meer wil opladen en connecten met de pc.
Typisch probleem in de telefoon dus. Verder is de telefoon onbeschadigt en heb ik gelukkig nog nooit de rom geflashed.
Nu zei die lieve technische dame dat ze dacht dat het niet onder de garantie ging vallen.
Tevens zou ik 42 euro moeten betalen als blijkt dat ze het niet voor me kunnen oplossen.

Hoe weird is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:41:
Damn.. Ik heb mn telefoon terug gebracht na 7 maanden omdat hij niet meer wil opladen en connecten met de pc.
Typisch probleem in de telefoon dus. Verder is de telefoon onbeschadigt en heb ik gelukkig nog nooit de rom geflashed.
Nu zei die lieve technische dame dat ze dacht dat het niet onder de garantie ging vallen.
Tevens zou ik 42 euro moeten betalen als blijkt dat ze het niet voor me kunnen oplossen.

Hoe weird is dit?
heb ff met google gezocht want ik wilde ook weleens weten wat het officiele standpunt is....hier komt ook een verhaal in voor dat precies zegt wat jij ook hebt met afhandelingskosten:

http://www.computerconsum.../printen.php?redartID=240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, en dan ook wordt er iets gemompelt over:

"Volgens het gerechtshof mag dit niet omdat de wet zegt dat de verkoper gedurende de gehele (redelijkerwijze te verwachten) 'levensduur' van een product aansprakelijk blijft voor het goed functioneren daarvan."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 09:57
Ik heb getracht om mijn toestel op: http://member.htc.com te registreren. om zodoende toegang te krijgen in updates en dergelijke. Echter deze site wil mijn serienummer maar niet accepteren. zijn er mensen met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

nicoho schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:05:
Ik heb getracht om mijn toestel op: http://member.htc.com te registreren. om zodoende toegang te krijgen in updates en dergelijke. Echter deze site wil mijn serienummer maar niet accepteren. zijn er mensen met hetzelfde probleem?
Dat had ik ook bij mijn vorige PDA (i-mate PDA-N). Die kon ik ook niet bij HTC registreren omdat het een rebranded versie was. Dat geldt voor de T-mobile versies waarschijnlijk ook wel. Je kan wel bij HTC zoeken naar software updates voor de P3300, die kan je namelijk wel gewoon downloaden. De SD-card corruptie-patch is weer weg volgens mij, nu staat er alleen nog een audio-driver update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 09:57
ik heb echter geen T-mobile maar een losse HTC p3300 gekocht, waarin ik de SIM kaart van mijn werk gedaan heb. Ik heb ook een bereikbaarheids probleem: namelijk dat ik de hele dag gebeld wordt 8)
af en toe heb ik echt de neiging om hem af te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans G
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-07-2024
nicoho schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:05:
Ik heb mij net geregistreerd met een serienummer van T-mobile en dat ging perfect.
Mijn serienummer begint met HTxxxxxxxxxx

Fgeer

Frans G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:41:

Hoe weird is dit?
ik vind dit idd ook een achterlijke regeling, hoe raar is het dat je misschien 42 euro moet betalen, terwijl ze voortijd niet kunnen vertellen of het onder garantie valt? Er zijn toch vast wel duidelijke regels over wat wel en wat niet onder garantie valt, dus dan kunnen ze het voortijd toch wel vertellen? Dat is ook een beetje het beroerde van een 2-jarig contract: je zit 2 jaar aan je telefoon vast en tegenwoordig (of:altijd al) hebben veel telefoons wel eens problemen binnen twee jaar tijd. Duimen dus dat die van mij het 2 jaar gaat trekken...ik vind HTC toestellen niet echt gemaakt voor duurzaamheid (vorige HTC toestel volume-schuifje stuk en de lens was snel beschadigd terwijl ik altijd extreem voorzichtig ben op m'n toestel).

daarom hoop ik dat TM met een nieuwe ROM gaat komen want dan kan ik die in geval van aanspraak op garantie er snel voortijd even op flashen...
Heeft iemand wel eens een 'illegaal' geflashede telefoon opgestuurd naar T-Mobile (of een andere provider) en deden ze daar toen moeilijk over?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 21:32 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.