Tja, maar wel zin... om weet ik veel hoe lang te discussiëren over een knopje dat bij iedereen wel werkt en bij jouw niet
En dat geen zin hebben in... Daar hebben ze mede de backup voor uitgevonden, zodat jij hem niet helemaal (op kleine dingetjes na) opnieuw hoeft te configureren
Dus hoe wil je jouw probleempje nou gaan oplossen
Want niemand hier weet toch wat jij allemaal op je telefoon hebt uitgespookt enz.
Dus wat is nou verstandiger... eindeloos doorgaan met wellicht geen resultaat of even 5 minuten zelf aktief worden
Eerst een backup maken (vanaf de telefoon zelf dus!) en
daarnaa een full-reset, hierna is hij weer in de fabrieksstand en dus schoon!
Dit blijft mijn inziens de beste optie (ca. 5 min werk!)
Na de full-reset meteen het knopje configureren en controleren!
Doet hij het dan nog niet, dan moet je terug naar een Service Center, want bij een schoon toestel moet hij gewoon werken!
Maar doet hij het wel, daarna gewoon je backupje weer terugzetten

en kijken of hij het dan nog steeds doet! Dan weet je in iedergeval of je het probleem bij je zelf moet zoeken of bij de telefoon.
Ik vermoed dat jij een backupje (toevallig van halfgaar syteem) van v4.07xxxx heb teruggezet zonder
EERST het knopje te hebben geconfigureerd.
Hoe denk je dat ze jouw probleem in een Nokia Service Center zouden oplossen
, juist ja, meteen de snelste methode hanteren natuurlijk
Dus eerst controleren of de klant inderdaad gelijk heeft, zo ja, dan een full reset (toestel aanzetten en 3 toetsen tegelijk (groene hoorn) + (3) + (*) indrukken) doet hij het daarna nog niet dan de firmware opnieuw flashen en doet hij het dan nog niet dan wordt hij waarschijnlijk opgestuurd!