Het Grote World of Warcraft topic - Deel 121 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.065 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:19
n0isH schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 19:41:
[...]

Battlemaster geeft elke keer dat hij proct extra threat en mongoose alleen wanner je dan door die 4% extra crit een crit slaat.
In onze guild lopen alle T4 tanks met Mongoose. Bovendien geeft één crit van je Shield Slam meer extra threat dan een BM proc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 08:53:
[...]

Lichen zat gisteren op 21000g, 3 chars met epic flying mount en een shitload aan mats op de bank. Had inmiddels 30 van z'n 70 solid star of elune voor 95 verkocht op de AH. z'n ally alt heeft inmiddels 4000g.
Lichen is een zieke farmer, was is and allways will be :P
echt altijd als ik online was/kwam was ie wel wat aan het farmen

niet te geloven man >_<

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 21-06-2007 09:01 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 00:57:
MSsn een domme vraag, maar een druid heeft als feral toch voornamelijk str, agi en stam nodig? Of moet het AP zijn ipv strengt? Ik d8 dat str en AP hetzelfde waren voor druids?
Druid = stats,. hunter en rogue = ap.

1 str = 2 ap, of 2.4 ap met HotW, of 2.472 ap met HotW and SotF
Item cost: 1 str kost net zoveel als 2 ap, dus beter 1 str nemen als druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Bokkie schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:00:
[...]

Lichen is een zieke farmer, was is and allways will be :P
echt altijd als ik online was/kwam was ie wel wat aan het farmen

niet te geloven man >_<
Als hij een goede jc is hoeft hij niet te farmen om dit soort bedragen bij elkaar te krijgen. Ik heb intussen ook 30-40k verdiend met het kopen van adamantite ore en gems op ah, en dan als gecutte versie weer terug te plaatsen. Had behoorlijk ingeslagen voor de nieuwe pvp item release van gisteren, en heb dan ook voor 6.5k aan gems verkocht, das toch weer 1.5-2k winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
FireAge schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:05:
[...]

Als hij een goede jc is hoeft hij niet te farmen om dit soort bedragen bij elkaar te krijgen. Ik heb intussen ook 30-40k verdiend met het kopen van adamantite ore en gems op ah, en dan als gecutte versie weer terug te plaatsen. Had behoorlijk ingeslagen voor de nieuwe pvp item release van gisteren, en heb dan ook voor 6.5k aan gems verkocht, das toch weer 1.5-2k winst
ook in vanilla wow had Lichen altijd al gold teveel (en alts met epic mounts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 20:49
FireAge schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:01:
[...]

Druid = stats,. hunter en rogue = ap.

1 str = 2 ap, of 2.4 ap met HotW, of 2.472 ap met HotW and SotF
Item cost: 1 str kost net zoveel als 2 ap, dus beter 1 str nemen als druid.
Ik denk dat je hier aardig misslaat.. Ik zeg niet dat het fout is, maar volgens mij is het toch anders. :P

Stats > vaste waardes. Zowel agi geeft dodge als armor(pin me hier niet op vast, i r nub in melee classes) en strenght zal ook nog wel wat meer geven dan alleen strength. Terwijl je met AP echt alleen AP krijgt, en agi dat ook geeft..

Zelfde als met Int in principe. X int geeft X spellcrit, maar ook mana! Dus als ik nou zeg ik verkies 15 critrating boven X int(te lui om op te zoeken), dan ben je stom bezig..
Het geeft altijd meer dan wat je uiteindelijk nodig hebt.

Toch? :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons in de guild zat ook zo'n zieke farmer, had pre TBC al meer dan 10k gold en exalted met bijna alle factions, zelfs 1 van die centaur clans in desolace :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
jarnotjuh schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:09:
Stats > vaste waardes. Zowel agi geeft dodge als armor(pin me hier niet op vast, i r nub in melee classes) en strenght zal ook nog wel wat meer geven dan alleen strength. Terwijl je met AP echt alleen AP krijgt, en agi dat ook geeft..
Zo zwartwit is het niet, rogues krijgen bijvoorbeeld maar 1 AP per punt str of agi. Agi levert dan wel extra crit/dodge op, maar tevens ook minder AP, en aangezien sommige abilities scalen met AP kan AP een voordeel opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:39
ImdaMned schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 08:53:
[...]

Lichen zat gisteren op 21000g, 3 chars met epic flying mount en een shitload aan mats op de bank. Had inmiddels 30 van z'n 70 solid star of elune voor 95 verkocht op de AH. z'n ally alt heeft inmiddels 4000g.
Hij heeft mij totaal geen gold gegeven in zijn trial :(

als je kan mailen, mail mij eens

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
/mourn revolt
(voor de Trollbaners hier...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
maare zit lichen nu in The inner circle dan? hij zat toch eerst in Perfectly Sane?

Revolt down :|
gaat hard met de guild (niet alleen op trollbane btw)

[ Voor 31% gewijzigd door Bokkie op 21-06-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
[...]

Ik denk dat je hier aardig misslaat.. Ik zeg niet dat het fout is, maar volgens mij is het toch anders. :P

Zelfde als met Int in principe. X int geeft X spellcrit, maar ook mana! Dus als ik nou zeg ik verkies 15 critrating boven X int(te lui om op te zoeken), dan ben je stom bezig..

Volgens mij is wat jij zegt niet strijdig met wat FireAge zegt. FireAge heeft, zover ik weet (heb geen verstand van druid talents), dan ook gewoon gelijk.

Wat betreft stength > 1 strength geeft naast 2 ap ook 1/20 shieldblock value. Dit is voor druids dan niet van belang, maar als je talents hebt die strength verhogen, dan kan je altijd beter 1 strength nemen dan 2 ap.

Het voordeel van AP tov str is dat het je ranged dmg ook verhoogd, maar daar heb je weinig aan als druid...

Prot warroirs hebben iig een talent die je str met 10% verhoogd, dat incombinatie met shieldblock value maakt 1 str >> 2 AP
Exitium schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:17:
[...]

Zo zwartwit is het niet, rogues krijgen bijvoorbeeld maar 1 AP per punt str of agi. Agi levert dan wel extra crit/dodge op, maar tevens ook minder AP, en aangezien sommige abilities scalen met AP kan AP een voordeel opleveren.
Abilities die scalen met AP, scalen ook met de AP die van str/agi komt, dus wat dat betreft maakt het niets uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Nivado op 21-06-2007 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Bokkie schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:20:
maare zit lichen nu in The inner circle dan? hij zat toch eerst in Perfectly Sane?

Zit inderdaad in TiC. PS volgens mij niet...

**edit**

ok, van ps wist ik niet

[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 21-06-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Zonde eigenlijk dat horde site op trollbane genoeg guildpotenties zitten (veel mensen die echt wel kunnen spelen, maar niet bij een passende guild kunnen komen omdat er weinig keuze is), terwijl er nu zelfs geen keys nodig zijn. Juist om die reden verwacht ik dat een beetje guild snel progressie zou kunnen maken die de eerste periode wel de boel bij elkaar kan houden.

Dat is tenminste het idee dat ik krijg. De enige opzetjes zijn guilds die hardcore willen worden, maar een server met enkel "hardcore" guilds en dan een flink gat met de rest. Gaat het ook niet echt redden volgens mij op de lange duur.

[ Voor 31% gewijzigd door morpheus op 21-06-2007 09:27 ]

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
morpheus schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:25:
Zonde eigenlijk dat horde site op trollbane genoeg guildpotenties zitten (veel mensen die echt wel kunnen spelen, maar niet bij een passende guild kunnen komen omdat er weinig keuze is), terwijl er nu zelfs geen keys nodig zijn. Juist om die reden verwacht ik dat een beetje guild snel progressie zou kunnen maken die de eerste periode wel de boel bij elkaar kan houden.
tbc heeft veel nieuwe guilds veroorzaakt door 10/25 man raids
echter atunements en diezelfde hoeveelheid guilds heeft ook gezorgd voor veel guildhoppers die snel oversprongen naar guilds die iets verder zijn

in het begin schoten de guilds als paddestoelen uit de grond, laatste paar weken echt overal recruitposts, zowel realm als crossrealm

@imda
hij was iig van Drama naar Perfectly Sane gegaan weet ik nog

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 21-06-2007 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Bokkie schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:28:
[...]

tbc heeft veel nieuwe guilds veroorzaakt door 10/25 man raids
echter atunements en diezelfde hoeveelheid guilds heeft ook gezorgd voor veel guildhoppers die snel oversprongen naar guilds die iets verder zijn

in het begin schoten de guilds als paddestoelen uit de grond, laatste paar weken echt overal recruitposts, zowel realm als crossrealm

@imda
hij was iig van Drama naar Perfectly Sane gegaan weet ik nog
Vanuit die optiek snap ik de stap wel van blizzard, om de key requirements weg te gooien. Juist voor de keys heb je wel een guild nodig en als guild met mogelijkheden wil je niet eerst 1maand tegengehouden worden door keyrequirements.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:31:
[...]

Psst! Geen slowchat :Y)

@MantaMania
Mooi dat jullie hem gekilled hebben, dus jullie hebben ook Netherspite al op zn rug liggen?
Ik vind dat zon irritante boss he, en ik kan gewoon geen gevoel krijgen voor die fight.
Meeste fights krijg je een bepaald ritme wat je moet doen en bij Netherspite komt dat gewoon niet, denk dat ik me maar gewoon moet opofferen en een hoop moet gaan wipen ;(

Trouwens, op welk moment gaan de meeste guilds naar Gruul's Lair toe?
Heb constant het idee dat onze guild nog niet klaar is voor die 25 man, terwijl 2 afwisselende raidgroepen toch vrij veel succes hebben in Karazhan.
Ja netherspite hebben we al down das inderdaad een rot fight maar nu we tijdens zijn banish fase allemaal (dus ook de tank) naar het raam rennen scheelt het heel veel.
Gruuls lair zijn wij nu voor het eerst 1 x heen geweest we hadden zelfs 5 pickups (uiteraard wel bekende) nodig om de boel compleet te krijgen maar de high king ging toch na een try of 4 heel erg netjes neer. Probleem bij ons is die 25 man bij elkaar te krijgen maar als je 25 man hebt moet je het zeker gaan proberen. Enige vereiste bij ons was dat er 2 hunters waren met wat nature gear zodat ze die shaman konden tanken een mage met flink veel hp en een tank die behoorlijk goed gegeared is want die high king geeft hele harde klappen.
Gruul hadden we tot 48% maar dat kan nog wel een stukkie beter we hebben maar een paar tries op hem gedaan we waren het eigenlijk niet eens van plan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MantaMania schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:59:
[...]

Ja netherspite hebben we al down das inderdaad een rot fight maar nu we tijdens zijn banish fase allemaal (dus ook de tank) naar het raam rennen scheelt het heel veel.
Gruuls lair zijn wij nu voor het eerst 1 x heen geweest we hadden zelfs 5 pickups (uiteraard wel bekende) nodig om de boel compleet te krijgen maar de high king ging toch na een try of 4 heel erg netjes neer. Probleem bij ons is die 25 man bij elkaar te krijgen maar als je 25 man hebt moet je het zeker gaan proberen. Enige vereiste bij ons was dat er 2 hunters waren met wat nature gear zodat ze die shaman konden tanken een mage met flink veel hp en een tank die behoorlijk goed gegeared is want die high king geeft hele harde klappen.
Gruul hadden we tot 48% maar dat kan nog wel een stukkie beter we hebben maar een paar tries op hem gedaan we waren het eigenlijk niet eens van plan ;)
Nature res is niet nodig, ik heb als mage met unbuffed 6200 hp ook al een keer die shaman getanked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Of nog makkelijker gebruik een Oomkin of Feral, maar idd nature gear absoluut niet nodig gebruikte ik ook nooit toen de hunters nog wel tankten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

toch scheelt het een hoop dmg die nature gear wij hebben 1 healer in die hoek staan en die moet meerdere mensen daar up houden.
En je bedoelt een oomkin druid denk ik wat een feral druid moet nog steeds in die melee range van hem staan.
Een mage met 6200 hp zou ik hem niet willen laten tanken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Een feral moet idd in melee range maar hij kan niet gehexed worden, en healing op die druid tank is niet zo lastig.

Met alleen Aspect of the Wild en normale buffs kom je toch al over 100 NR, maar als jullie het met NR willen doen vooral doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik ben deze week lekker uit mijn semi-casual guild gestapt :')

Ook heb ik mijn 66 Undead Mage aan de kant gezet en na een uitstapje met Druid tot level 44 een Belf Rogue gerolled. Damn! Wat is dat bruut...

Voor deze rogue was ik nooit verder gegaan dan level 16 met een Rogue en vond ze altijd maar zwakjes. Maar ik had even iets verder moeten gaan :D Ben nu 28 en wat speelt dat heerlijk zeg! Heb echt weer lol in het spelletje. Nu snap ik ook de lol van world PVP ^^

Heeft het zin om op 29 te blijven hangen en de battlegrounds te misbruiken voor PVP rewards? Of gewoon lekker doorlevellen? Als ik iig mijn marks maar bij elkaar heb voor een PVP Raptor @ 60, want ga niet voor altijd met die kip rondlopen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.dkpsigs.com/sigs/Trollbane/20791.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Ebayzo op 21-06-2007 10:24 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17-09 12:52
Ebayzo schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:22:

Ook heb ik mijn 66 Undead Mage aan de kant gezet en na een uitstapje met Druid tot level 44 een Belf Rogue gerolled. Damn! Wat is dat bruut...

Voor deze rogue was ik nooit verder gegaan dan level 16 met een Rogue en vond ze altijd maar zwakjes. Maar ik had even iets verder moeten gaan :D Ben nu 28 en wat speelt dat heerlijk zeg! Heb echt weer lol in het spelletje. Nu snap ik ook de lol van world PVP ^^

Heeft het zin om op 29 te blijven hangen en de battlegrounds te misbruiken voor PVP rewards? Of gewoon lekker doorlevellen? Als ik iig mijn marks maar bij elkaar heb voor een PVP Raptor @ 60, want ga niet voor altijd met die kip rondlopen :D

[afbeelding]
Ik zou niet teveel moeite in die char stoppen eerlijk gezegd. Met zo'n naam ben je vrij snel gebanned :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Bosmonster schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:25:
[...]

Ik zou niet teveel moeite in die char stoppen eerlijk gezegd. Met zo'n naam ben je vrij snel gebanned :P
http://armory.wow-europe....eks&searchType=characters

3 chars waarvan één 45. Zal wel loslopen...Maar zal het vanavond eens navragen bij een GM, was het toch al van plan ^^

[ Voor 9% gewijzigd door Ebayzo op 21-06-2007 10:27 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

buttseks... :+
tis maar wat je lekker vind ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

deadsy33 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:27:
Sjah rogues he, je moet je een beetje inleven in je rol.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
deadsy33 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:27:
niks mis mee, maar als charnaam zou ik het niet nemen :P

En dat er geen boven level 45 is zegt genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 16-09 21:29
ze bannen je niet om je naam :) tenzij het echt TE grof is... 2e wereldoorlog shit etc verzin zelf maar wat. maar je zal waarschijnlijk gewoon gevraagd worden om uit te loggen en vervolgens moet je inloggen en dan krijg je te zien dat je die character een naam moet geven :) dan moet je natuurlijk wel een normale naam kiezen anders krijg je denk ik wel probs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Bosmonster schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:25:
[...]

onzin mijn twink heet buttsekz :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

ph4nt0m schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:33:
ze bannen je niet om je naam :) tenzij het echt TE grof is... 2e wereldoorlog shit etc verzin zelf maar wat. maar je zal waarschijnlijk gewoon gevraagd worden om uit te loggen en vervolgens moet je inloggen en dan krijg je te zien dat je die character een naam moet geven :) dan moet je natuurlijk wel een normale naam kiezen anders krijg je denk ik wel probs
Ach, ik maak vanavond de slapende honden wel even wakker en dan zien we wel. Ik verwacht ook weinig problemen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:20:
/mourn revolt
(voor de Trollbaners hier...)
ja zoiets hoorde ik ook gisteren.... ;(

iemand daar details over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:42:
[...]

ja zoiets hoorde ik ook gisteren.... ;(

iemand daar details over?
Wie kan de noob (me) even uitleggen wat /mourn revolt betekent?

Ik speel namelijk sindskort op trollbane :) lvl 8 mage :P

Vanavond tijd om ff flink te levelen op m'n trial account :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vermoedelijk een guild dat uit elkaar gevallen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Carnagy schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:00:
[...]

/mourn -> you mourn over the death of <target>

Ik zit niet op trollbane, maar ik gok dat de guild genaamd revolt ge disbanned is.

[ Voor 12% gewijzigd door Nivado op 21-06-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:06:
vermoedelijk een guild dat uit elkaar gevallen is.
revolt was idd een van de wat grotere guilds van de server...
(of in ieder groter dan de guild waar ik in zit :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 13:47
Carnagy schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:00:
[...]

/mourn is rouwen (als er iets/iemand dood is)

en afaik is revolt een die-hard guild..

/edit spuit 18 :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 16:49
Bokkie schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:20:

Blackraven -> Drama -> Perfectly Sane -> Drama -> TiC
Teveel keer in en uit blackraven gegaan ;)

Ommeg zie net dat http://ravenblood.nl/ nog steeds online is Sweet!

[ Voor 8% gewijzigd door MrOizo2005 op 21-06-2007 11:19 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Nivado schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:08:
[...]

/mourn -> you mourn over de death of <target>

Ik zit niet op trollbane, maar ik gok dat de guild genaamd revolt ge disbanned is.
Was dit een grote guild? Was dit de grote nederlandse alliance guild?

Questen is toch het beste om in het begin te lvl-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
MrOizo2005 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:19:
[...]

Denial > Blackraven/Drama tbh...
Sund... :P

Om niet een al te OT post te maken.. Hoever is de guild waar iedereen van Drama inzit dan? The Remains ofzo? Is het casual, hardcore?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrOizo2005 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:19:
[...]

huu oizo :)

blackraven.nl ook nog steeds :P zowel de oude als de nieuwe

las ook dat veel ex-drama nu in Sterf zit na even in TR gezeten te hebben
gaat lekker daaro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 16:49
jarnotjuh schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:21:
[...]

Denial > Blackraven/Drama tbh...
Sund... :P

Om niet een al te OT post te maken.. Hoever is de guild waar iedereen van Drama inzit dan? The Remains ofzo? Is het casual, hardcore?
De meeste mensen zijn ook al uit TR en zijn een nieuwe guild begonnen genaamd STERF de naam zelf zit een heel verhaal achter. maar daar zit grotendeels van Drama die uit Blackraven kwamen.

Verder is het een beetje verdeeld Drama is verdeeld in:
Vortex, STERF, The Remains en alleen de lieve mensen in TiC ;)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ramon1984 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:36:
[...]

onzin mijn twink heet buttsekz :S
1 report is genoeg. Als je hogere levels bereikt krijg je daar meer last van dan tussen de twink-populatie, want dat zijn allemaal irritante pubertjes die denken dat ze een stoere naam hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Bleh! Ik ben geen puber :(

Maargoed, vanavond meer over dit onderwerp. Eens kijken wat de altijd aardige GM's ervan vinden. Beter nu gebanned worden dan als ik tegen de 70 aanloop :') Even terugkomend op mijn vraag:

Heeft het zin om op 29 te blijven hangen en de battlegrounds te misbruiken voor PVP rewards? Of gewoon lekker doorlevellen? Als ik iig mijn marks maar bij elkaar heb voor een PVP Raptor @ 60, want ga niet voor altijd met die kip rondlopen

[ Voor 42% gewijzigd door Ebayzo op 21-06-2007 11:34 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:22:

[afbeelding]
Lekker volwassen naam :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ik zou blijven hangen. ik doe het ook en ik vind het geweldig ben nu halverwege met de rewards. en straks gaat het lvlen ook sneller door alle pvp rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Ebayzo schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:33:
Bleh! Ik ben geen puber :(

Maargoed, vanavond meer over dit onderwerp. Eens kijken wat de altijd aardige GM's ervan vinden. Beter nu gebanned worden dan als ik tegen de 70 aanloop :') Even terugkomend op mijn vraag:

Heeft het zin om op 29 te blijven hangen en de battlegrounds te misbruiken voor PVP rewards? Of gewoon lekker doorlevellen? Als ik iig mijn marks maar bij elkaar heb voor een PVP Raptor @ 60, want ga niet voor altijd met die kip rondlopen
is dit je main? dan zou ik doorlevelen.. als dit een alt is, is het een persoonlijke keuze.. ik, en sommige anderen vinden twinks beetje kansloos, maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

ja ik moet eerlijk zeggen dat ik daar de lol ook niet echt van in zit.
ben blij dat ik op een RP-PVP server zit. en gewoon een beetje normale namen tegenkom.
en al helemaal geen NL namen.
maar goed komt weer een oude discussie terug :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
BootVluchteling schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:35:
[...]

is dit je main? dan zou ik doorlevelen.. als dit een alt is, is het een persoonlijke keuze.. ik, en sommige anderen vinden twinks beetje kansloos, maar goed..
twinks zijn kansloos.. waarom zou je anders een level 19 of 29 mannetjes gaan spelen met 1/3 van de potentie van het spel? Zijn alle skills op level 70 te moeilijk? Beetje zonder skill met pimped gear clothies one-shotten? En is spelen tegen mensen met dezelfde kwaliteiten teveel uitdaging? Met namen als 'Buttseks' of 'Twinky'?

Kweetniet, maar de eerste volwassen twink moet ik nog tegenkomen :O

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 21-06-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
[...]

Hunter heeft niks aan dodge en armor van agi, en alleen een beetje crit is niet genoeg, daarom 2 ap > 1 agi voor hunter. Voor rogue kan dodge en armor nog wel nice zijn, maar voor pve wederom niet belangrijk, weer 2 ap > 1 agi. Beter 1x +16 ap gem, en 1x +8 crit gem, dan 2x +8 agi gem.

Bij druid is agi weer beter dan ap, want bij een druid heb je bijna niks aan ap. Zodra je ongeveer 2500 ap hebt, kun je beter doorploegen op crit, dan op ap. 5000 ap doet wel meer schade dan 2500 ap, maar niet indrukwekkend veel. Damage schaalt zeer slecht met ap.

Voor druid is het ongeveer: ap < 2200, als crit <30% neem agi, ander neem str, ap > 2500 neem agi.

Voordeel van stats is natuurlijk dat ze van BoK en dat soort grappen profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Meer mensen die veranderingen hebben opgemerkt die niet in de patch notes staan?

1. Voor patch 2.1.2 gaf de Unholy enchant op m'n staff een paarse glow, terwijl dat 2 groene doodshoofdjes moesten zijn. Dat is gefixt.

2. Voor de patch kreeg je voor de daily quest Escape from Skettis naar keuze 3 health of 2 mana pots, dat zijn er nu allebei 2 (en van mindere kwaliteit!!!!!!!!), beetje jammer (maar begrijpelijk, was wel erg makkelijk pots farmen).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:33
SnoeiKoei schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:40:
Meer mensen die veranderingen hebben opgemerkt die niet in de patch notes staan?

1. Voor patch 2.1.2 gaf de Unholy enchant op m'n staff een paarse glow, terwijl dat 2 groene doodshoofdjes moesten zijn. Dat is gefixt.

2. Voor de patch kreeg je voor de daily quest Escape from Skettis naar keuze 3 health of 2 mana pots, dat zijn er nu allebei 2 (en van mindere kwaliteit!!!!!!!!), beetje jammer (maar begrijpelijk, was wel erg makkelijk pots farmen).
As in every patch, there are changes which arent mentioned in patch notes, here are the undocumented changes in patch 2.1.2 (let us know if you notice anything else):

General

- The Poor and Common loot thresholds have been removed (presumably for the Vashj exploit).

Rogues

- Rogues can't Cloak out of Acid Geyser.

Shamans

- Fire Elemental Totem now cause guards to aggro them when dropped in neutral cities.

Warlocks

- Warlock can no longer recast Banish to get it to break.

Quests

- The Skettis escort daily quest now rewards Unstable Mana Potions - not Super Mana Potions.

Items

- Illidari marks are now Uncommon instead of Common.
- The zone-restricted potions from TK and SSC now stack up to 15 (instead of 5).

Dungeons and Raids

Black Temple
- Seethe in reliquary of souls phase 3 have been changed. You also drop combat between phases now.

Serpentshrine Cavern
- New items have been added to SSC bosses loot tables (some of them can be viewed here)
- After killing Lurker Below, the water doesn't scald anymore, nor are there fishies.

World Environment

- AI changed on the Time Lost High Priests in Skettis.
- the Monstrous Kaliri to not attack people on the ground (Skettis).
- Apparently a lot of the mobs over at Netherwing Ledge don't drop cloth or silver anymore. They also skin a lot more Knothide Scraps instead of Fel Scales (seem to be completely removed), Crystal Infused Leather and Knothide Leather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Thnx m8, waar vind je die lijst?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Warlocks

- Warlock can no longer recast Banish to get it to break.
:? Recasten van banish? Dan istie gewoon immune hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hunter heeft niks aan dodge en armor van agi, en alleen een beetje crit is niet genoeg, daarom 2 ap > 1 agi voor hunter.
Is al enige tijd geleden aangepast, ook hunters krijgen nog maar 1 ap van 1 agility, deze vergelijking gaat daarom natuurlijk niet echt op. Is hetzelfde als zeggen item X met 100 agility is beter als item Y met 50 agility.

Indien items hetzelfde aantal agility of ap hebben zal ik altijd de agility aanraden, tis wel niet veel verschil, maar iets is beter als niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 18:14

http://www.worldofraids.com/#4954

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:39:
[...]

Hunter heeft niks aan dodge en armor van agi, en alleen een beetje crit is niet genoeg, daarom 2 ap > 1 agi voor hunter. Voor rogue kan dodge en armor nog wel nice zijn, maar voor pve wederom niet belangrijk, weer 2 ap > 1 agi. Beter 1x +16 ap gem, en 1x +8 crit gem, dan 2x +8 agi gem.

Bij druid is agi weer beter dan ap, want bij een druid heb je bijna niks aan ap. Zodra je ongeveer 2500 ap hebt, kun je beter doorploegen op crit, dan op ap. 5000 ap doet wel meer schade dan 2500 ap, maar niet indrukwekkend veel. Damage schaalt zeer slecht met ap.

Voor druid is het ongeveer: ap < 2200, als crit <30% neem agi, ander neem str, ap > 2500 neem agi.

Voordeel van stats is natuurlijk dat ze van BoK en dat soort grappen profiteren.
Dodge en armor niet belangrijk voor een rogue in pve? Ik kan al niet meer tellen hoevaak ik een rogue al een trashmob heb zien tanken/evasiontanken in noodgevallen of bad pulls. Handig is het dus zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:33
Bosmonster schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:44:
[...]

:? Recasten van banish? Dan istie gewoon immune hoor...
Voor de patch kon je met een rebanish de oude banish breaken.. dat hebben ze nu weer generfed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cls schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:48:
[...]

Voor de patch kon je met een rebanish de oude banish breaken.. dat hebben ze nu weer generfed :(
dat is dan maar heel even geweest, had er nog nooit van gehoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:39:
[...]

twinks zijn kansloos.. waarom zou je anders een level 19 of 29 mannetjes gaan spelen met 1/3 van de potentie van het spel? Zijn alle skills op level 70 te moeilijk? Beetje zonder skill met pimped gear clothies one-shotten? En is spelen tegen mensen met dezelfde kwaliteiten teveel uitdaging? Met namen als 'Buttseks' of 'Twinky'?

Alsof je op lvl 70 wel alle skills gebruikt. Verder dan die paar knopjes kom je op 70 ook niet. En waarom is een een twink verachtelijker dan een tier6 of season 2 gegearde char die de lvl 70 greenie 1 shot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:47:
[...]

Dodge en armor niet belangrijk voor een rogue in pve? Ik kan al niet meer tellen hoevaak ik een rogue al een trashmob heb zien tanken/evasiontanken in noodgevallen of bad pulls. Handig is het dus zeker wel.
Bovendien levert agility voor een rogue ook nog crit op... Ik kies in ieder geval voor +8 agi ipv van +16 attack power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:50:
[...]

Heb ik regelmatig gebruikt, erg handig. Jammer dat het nu 'generfed' is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Gohan-san schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:39:
[...]

ja ik moet eerlijk zeggen dat ik daar de lol ook niet echt van in zit.
ben blij dat ik op een RP-PVP server zit. en gewoon een beetje normale namen tegenkom.
en al helemaal geen NL namen.
maar goed komt weer een oude discussie terug :P
[...]

Ik zal voor de volledigheid even reageren. Een naam is een naam, who cares? Sowieso was de vraag niet of jullie mijn naam nou zo leuk vonden. Ik ga toch ook niet zitten miepen dat over het feit dat jullie het hele RP gedeelte way to serious nemen? Dit is zo'n doelloze welles/nietes discussie dat we dit beter achterwege kunnen laten.

Wat betreft het "twink" gedeelte. Dit slaat ook nergens op, ik heb nog geen enkele G uitgegeven aan twinkwapens en/of twinkenchants. Ik vraag gewoon of het zin heeft om op level 29 te blijven hangen zodat ik voor het levellen wat betere gear kan verzamelen. Het gaat me niet om het wtfomgh4xorenp0wnen0neshot-en van lowbies, ik wil gewoon misschien iets sneller door mijn quests heenraggen.

Ik zal mijn vraag even opnieuw formuleren:

Is het nuttig om voor PVP rewards te gaan in tegenstelling tot de normale quest rewards? Heeft het toegevoegde waarde of kan ik beter gewoon doorlevellen?Want een wapen waar ik maar liefst 3 levels lol van heb en ik hem dan alweer kan vervangen door een beter quest wapen ga ik geen moeite voor lopen doen in BG's.

[ Voor 8% gewijzigd door Ebayzo op 21-06-2007 12:02 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
FireAge schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:39:
[...]

Agi is en blijft net als voor TBC DE stat voor een hunter, Agi levert RAP en crit op en scaled met BoK, totdat een hunter met base agi op 30% crit komt is Agi de stat om voor te gaan pas als je dat passeerd ga je verder op AP gear, het is de balans tussen die 2 waar je mee moet werken.

Zelfs als BM waar je pet Scaled met RAP is Agi de betere factor (voor een raider tenminste) gewoon puur door de scaling met raidbuffs. Het is ducht echt 1Agi > 2AP

Wat/Wie ben jij ingame meen me te herinneren dat we de vorige keer ook al een flinke discussie over hunters hadden.

[ Voor 10% gewijzigd door Ashrah op 21-06-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
Bosmonster schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:50:
[...]

Sinds de 1.2 patch afaik.
Wij gebruikten dat wel op Hydross, kon je timen wanneer add 3 en 4 loskwamen om gekilld te worden (met 2 locks in raid). Was wel handig, maar unintended van Blizz.
Gister op Hydross dus maar zonder banish, maar met SoC's gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ebayzo schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:58:
[...]

[...]

[...]
Ik zal voor de volledigheid even reageren. Een naam is een naam, who cares? Sowieso was de vraag niet of jullie mijn naam nou zo leuk vonden.

Wat betreft het "twink" gedeelte. Dit slaat ook nergens op, ik heb nog geen enkele G uitgegeven aan twinkwapens en/of twinkenchants. Ik vraag gewoon of het zin heeft om op level 29 te blijven hangen zodat ik voor het levellen wat betere gear kan verzamelen. Het gaat me niet om het wtfomgh4xorenp0wnen0neshot-en van lowbies, ik wil gewoon misschien iets sneller door mijn quests heenraggen.

Ik zal mijn vraag even opnieuw formuleren:

Is het nuttig om voor PVP rewards te gaan in tegenstelling tot de normale quest rewards? Heeft het toegevoegde waarde of kan ik beter gewoon doorlevellen?
ik reageerde alleen op een naam waarvan ik denk, hoe wil je daar nu serieus mee genomen worden? (en ja ik weet het het is maar een spelletje)

maar inhoudelijk op je vraag denk ik dat je beter gewoon kan doorlevel, vooral rond dat lvl, ding je elke avond wel als je een beetje slim quest (misschien wel 2x) en dan zijn je pvp rewards toch zou oudated.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
[...]

hmmm mayb... becauseee.... itss fun?!

waarom denk je dat zoveel mensen een fun twink hebben.. omdat je soms helemaal gek word van een week lang elke avond 19/00 ssc/magh enz...

daarna wil je ff alles op 0 en ff funnen met friends.. iedereen logt dan de twink en doen we een paar premades... lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf nooit een imba twink gemaakt, verder dan de blues uit DM en de deviate belt ben ik nooit gegaan voor lvl 19. Vind dat opzich ook wel prima, net iets sterker als de normale pvpers van dat lvl, maar om nou een paar honderd g aan een twink te besteden, nee dank je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
maar waarom zou je niet gewoon een poosje op lvl 29 of welk x9 lvl dan ook niet blijven hangen ?
Als de pvp leuk is en de rewards goed zie ik het probleem niet. Ik doe het zefl ook en als ik straks geen zin meer heb in pvp dan ga ik gewoon weer pve maar dan heb ik wel mijn pvp rewards om het spelen makelijker te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:35:
[...]

En ik ook
Twinks zijn gewoon zinloos
ze verpesten het voor alle andere
en denken dat ze iets heel groots zijn
tot dat ze level 70 zijn ( als ze het ooit halen )
en dan besefen dat je nieks meer hebt aan AH

Ga ma eens kijken op level 19 ,
90% van de aly is twink

Ik gasten die al 4 maanden op level 19 blijven ><

@ramon1984
Wat vind jij fun , aan iemand die de meeste in 2 hits afmaakt

Dat noem ik geen skill
gewoon 2 knopjes :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:14:
[...]

En ik ook

90% van de aly is twink

ik kan niet meer kwijt dan.... *LOL*

twink is en blijft twink.. twink zonder main kan niet.. want dan is het geen twink meer..
main is 70.. anders is het geen main.. waar gaat je verhaal over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
[...]

En ik ook

90% van de aly is twink

Dat is dan ook gewoon voor mensen die niet met veel spells overweg kunnen, dus dan maar zorgen dat er nog maar weinig zijn. :P
Gister seizoen 2 dagger gehaald en soulfrost opgeknald. Eindelijk in de 1100 shadow damage, met mijn priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

En ik ook

90% van de aly is twink

Zoals hier boven is gezegt zijn twinks voor de fun om even je gedacht van het raiden af te halen. Veel al zijn het mensen die al meerdere chars op de 70 hebben.
Twinks verpesten alles voor anders is een beetje overdreven de echte die hard twinks zitten bijna alleen in de 19 games (tegenwoordig ook wat in de 39) dat weet je doe die dan niet als je toch gewoon levelt in 2 dagen ben je over de 20 en kan je gewoon pvpen dus zoveel word er niet verpest.
Aan beide kanten word er net zo hard getwinkt hoor en ik ken gasten die al 2 jaar op 19 zitten wat is het probleem? mijn twink bestaat denk ik ook al 1,5 jaar en ik zie ook geen reden om die ooit te levelen ik speel daar om even niet te raiden of wat dan ook.

Altijd dat gezeur over twinks maak je niet druk het is in grote lijnen alleen de lvl 19 games blijf daar weg en je hebt er amper last van.
Dan nog zijn er altijd mensen die meer of minder gold te makken hebben is dat de fout van de gene die beter kan handelen / grinden?
Vincentio schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:18:
[...]

Dat is dan ook gewoon voor mensen die niet met veel spells overweg kunnen, dus dan maar zorgen dat er nog maar weinig zijn. :P
Gister seizoen 2 dagger gehaald en soulfrost opgeknald. Eindelijk in de 1100 shadow damage, met mijn priest.
vaak zijn het trouwens ook gewoon hele goeie spelers alleen iedereen roept meteen dat het noob zijn omdat ze het niet kunnen hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door MantaMania op 21-06-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ramon1984 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:17:
[...]

twink is en blijft twink.. twink zonder main kan niet.. want dan is het geen twink meer..
Wat dacht je van papi betaalt aan arme chinizen ?

Ik ken er genoeg die elke week iets van de 200g bestellen ;)

Vanaf , level 10 tot 49 heb ik altijd veel tijd gestoken in BG
en heb nog nooit in team gezeten zonder twinks ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:23:
[...]

huu oizo :)

blackraven.nl ook nog steeds :P zowel de oude als de nieuwe

las ook dat veel ex-drama nu in Sterf zit na even in TR gezeten te hebben
gaat lekker daaro :+
Dat is dus een reden voor mij om ook te applien by TiC zitten veel oudmembers van RB en BR in ;)

Maar laat ik eerst maar wat lobbien voor dat ik ga applien, zit nu eigenlijk in een soort tussen guild niet bij The Remains by the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ramon1984 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:05:
[...]

hmmm mayb... becauseee.... itss fun?!

waarom denk je dat zoveel mensen een fun twink hebben.. omdat je soms helemaal gek word van een week lang elke avond 19/00 ssc/magh enz...

daarna wil je ff alles op 0 en ff funnen met friends.. iedereen logt dan de twink en doen we een paar premades... lachen :)
jij geniet ervan om anderen hun genot te ontnemen? tja, apart mannetje ben je.. als je je verveelt lvl je een alt.

en verschil tussen een twinkvs lvl 19 en een lvl 70 green vs T5?

uhm, een lvl 70 green maakt nog enigszins kans. een lvl 19 non-twink wordt geoneshot. probeer jij maar eens een lvl 70 green te oneshotten.. lukt je nooit.

ach ja.. geniet van het kansloos twink spelen.. dan is er nog íemand van de 2 die geniet |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk als je een nice level 70 main hebt

Snap ik wel , af en toe afwisseling
Ma sommige die beginnen er gewoon mee ;)

En kopen dan gold van gold farmers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Het probleem met twinks is wanneer er een twink groep tegenover een niet-twink groep komt. Dan is het eventjes leuk, maar vooral voor de niet-twink groep is het snel niet meer zo grappig. Dit is het zelfde als wanneer een erg skilled player tegen een newbie vecht; dat is ook niet leuk voor de newbie.

Ik kan me goed voorstellen dat het maken van een twink leuk is, je hebt tenslotte de beste gear voor dat level, waar soms best nog moeite voor gedaan moet worden (BoP stuff, etc..). Het geeft denk ik net zo'n kick als in T5 rondlopen. Maar het verpest het wel een beetje voor mensen zonder die "uber" gear.

Het probleem is denk ik grotendeels opgelost wanneer het systeem van gelijke gear tegen elkaar goed gaat werken. Want ik heb het idee - van verhalen hier en ingame - dat dit nu nog niet goed werkt. Helaas, zoals eerder al een discussie in deze topic; is het ook wel erg lastig om een goed systeem daarvoor te maken.

-- edit --

En waarom kan bijna niemand hier normaal discussieeren? Gelijk wordt de ander bestempeld als "kansloos" of "n00b" of "triest". Ieder heeft zo zijn eigen mening en opvattingen; prima toch. Zolang iedereen normaal post en goede argumenten gebruikt, dan kan er best een leuke discussie ontstaan, ipv het mindless flamen zoals (vooral de laatste tijd) veel gebeurd. Jammer is dat.

[ Voor 17% gewijzigd door OkkE op 21-06-2007 12:30 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:14:Twinks zijn gewoon zinloos
Waarom praat je niet normaal nederlands ? Je idee is al fout, een twink maak je om gewoon even simpel een uurtje te relaxen met pvp op een eenvoudig niveau. Jouw idee dat een 19 twink daarna gaat levelen naar de 70 is onbegrijpelijk want iedereen weet dat dat juist neit de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
BootVluchteling schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:25:
[...]

jij geniet ervan om anderen hun genot te ontnemen? tja, apart mannetje ben je.. als je je verveelt lvl je een alt.

uhm, een lvl 70 green maakt nog enigszins kans. een lvl 19 non-twink wordt geoneshot. probeer jij maar eens een lvl 70 green te oneshotten.. lukt je nooit.

ach ja.. geniet van het kansloos twink spelen.. dan is er nog íemand van de 2 die geniet |:( |:(
kerel hij betaald ook gewoon en hij speelt volgens de regels dus waar heb je het over als iemand het niet leuk vind moet hij ook maar tot lvl70 lvlen en een lvl 19 twink bouwen. Of je kunt je er ook gewoon niks van aantrekken en sla de lvl 10-19 bracket over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Klikkerdeklik

Met weer wat upgrades (ja er mist nog een +18 stamina enchant op het schild, die komt er asap aan ;))

Begint al ergens op te lijken he? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Atlas op 21-06-2007 12:33 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:26:
Kijk als je een nice level 70 main hebt
Snap ik wel , af en toe afwisseling
Ma sommige die beginnen er gewoon mee ;)
En kopen dan gold van gold farmers
Heb je ook een ondersteuning van deze wilde claims ?

Als ik jouw postings zie, dan druipen die allemaal van de afgunst en jaloezie over alles en iedereen. Iedereen die raid is no-life, iedereen koopt goud, etc. Misschien moet je eens stoppen met anderen te inspecten in de stad en gewoon zelf spelen en lol hebben.

Zelf kan ik me niet voorstellen dat iemand die nog nooit WOW gespeeld heeft op zijn eerste char goud gaat kopen en die dan op 19 houdt om te pvp'en. Volgens mij zit je hier gewoon glashard te liegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

Je geniet ervan om tegen andere twinks leuke games te doen met spelers die weten wat ze doen maar gewoon zonder dat het je iets kan schelen.

En 19 twink kan never nooit een lvl 19 green normale speler one shotten dat ie een lvl 11 kan one shotten klopt idd omdat die in greens lopen.
Daarbij maakt een lvl 70 green netzoveel kans tegen een 70 T5 als een non twink tegen een twink, beide gevallen geen dus.
Atlas schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:30:
Klikkerdeklik

Met weer wat upgrades (ja er mist nog een +18 stamina enchant op het schild, die komt er asap aan ;))

ziet er idd netjes uit en niet alleen je schild mist de juiste enchant je boots, chest, cloak mag ook nog wel wat anders op ;)

[ Voor 19% gewijzigd door MantaMania op 21-06-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:14
ramon1984 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:17:
[...]

dan nog wat is de lol van twinks? ik zie dat echt niet in.

Waarom pvp-en op level 19 terwijl je het ook op level 70 kan doen met meer abilities etc.

ik blijf het een beetje n00b pvp-en vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
weet niet op wat voor server jij speelt..

maar ik voel wat diepe weggestopte emoties... wil je erover praten of? hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 18:14
[...]
En ik ook

90% van de aly is twink

@ramon1984
Wat vind jij fun , aan iemand die de meeste in 2 hits afmaakt

Dat noem ik geen skill
gewoon 2 knopjes :+
euhmz, heb geen twink maar kan wel begrijpen dat mensen die maken
mensen spelen het spel voor de fun, als hun het fun vinden om als lvl 19 lekker de BG in te gaan is dat voor hun de fun en niet het lvl'en of raiden
en adt het dan een kick geeft dat je andere 19's in 2 hits afmaakt, tsjah, das etzelfde princeipe wat voor iedereen dus ook anders ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
[...]

Genot ontnemen valt ook wel mee hoor. Blizz geeft de mogelijkheid daar toe, dus kijk hun daar op aan niet de mensen die hun character tot de puntjes uitrusten met de beste gear en enchants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
[...]

* HolyCorn raadt tomvdburg aan om is een gesprekje met een psychiater te voeren over z'n opgekropte woede tegen twinks Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ramon1984 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:33:
weet niet op wat voor server jij speelt..

maar ik voel wat diepe weggestopte emoties... wil je erover praten of? hehe
tja.. diep weggestopte emoties.. ach. laat ik het zo zeggen.. ik heb een duidelijk zelfbeeld. ik heb geen grote getallen op mn beeldscherm nodig om een dikke lul te krijgen.

als jij het "stoer" vindt om mensen het leven zuur te maken..

kijk, hahaha ik 2shot hem. wat een kneus, ik ben stoer.. /flex

zucht. tja. je mag dan even oud als mij zijn, maar geestelijk loop je blijkbaar achter.
HolyCorn schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:36:
[...]

* HolyCorn raadt tomvdburg aan om is een gesprekje met een psychiater te voeren over z'n opgekropte woede tegen twinks Oo
valt wel mee hoor schat. ik heb een heel stabiel karakter. ik heb ook geen lowbies waar ik mee speel, dus ik ben niet zo moeilijk. tis gewoon dat ik IEDEREEN het plezier van WoW gun, en dat nieuwe mensen zich welkom voelen in het spel. Als je maar even een verkeerde beweging maakt en je wordt al verrot gescholden, tja.. dan rennen die mensen ook weg.

hoe meer zielen, hoe meer vreugd. maar hou het wel leuk en gezellig voor IEDEREEN.

[ Voor 35% gewijzigd door BootVluchteling op 21-06-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
BootVluchteling schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:38:
[...]

tja.. diep weggestopte emoties.. ach. laat ik het zo zeggen.. ik heb een duidelijk zelfbeeld. ik heb geen grote getallen op mn beeldscherm nodig om een dikke lul te krijgen.

als jij het "stoer" vindt om mensen het leven zuur te maken..

kijk, hahaha ik 2shot hem. wat een kneus, ik ben stoer.. /flex

zucht. tja. je mag dan even oud als mij zijn, maar geestelijk loop je blijkbaar achter.
ach care.. meeste bg's 19/29 zijn toch gevult met twinks.. bij ons dan..
dus careeee niemand klaagt erover.. heb geen whine posts gezien op het forum nog nooit trouwens over twinks.. dus ik denk dat niet zoveel mensen er last van hebben als jou..

en dan nog vind ik arena met me 70 priest leuker hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Klikkerdeklik

Zometeen wordt je nog een grotemannentank :+

Enige wat ik nog zou doen is serieuze gems in die oathkeepers helm zetten (hij is het waard) 120 armour op die cloak (de eerste upgrade voor dat ding komt in tempest keep pas weer, gg blizz :'( ) en wat hippe gems in je timewardens leggings zetten (tenzij je het geld niet hebt, daar komt je upgrade nl vrij snel voor van de curator of van gruul, ik vind persoonlijk de curator legs beter.

Qua stamina mag het nog wel wat meer voordat je dingen als prince/nightbane kan gaan tanken, maar dat komt vanzelf met de gear upgrades en hippe enchants wel.

Overigens zit je ruim over je defense minimum heen (515 tov 490) dus kan je misschien eens gaan kijken naar pure migitation of stamina gems (+12 stam of +8 dodge) ipv defense gems (+4 def +6 stam en +8 def)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado

Die pots grap was wel even slikken idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Moet het in dit geval toch met Tom eens zijn, twinken have fun maar daarmee meteen de eerste pvp ervaring van newbs verpesten en dan zeggen vermijdt de 10-19 bracket dan maar is natuurlijk belachelijk, er worden ook level 29/39/49 twinks gemaakt moeten alle brackets maar overgeslagen worden dan?
Klikkerdeklik

Begint er netjes uit te zien :) keep it up.

[ Voor 7% gewijzigd door Ashrah op 21-06-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:31:
[...]

Heb je ook een ondersteuning van deze wilde claims ?

Als ik jouw postings zie, dan druipen die allemaal van de afgunst en jaloezie over alles en iedereen. Iedereen die raid is no-life, iedereen koopt goud, etc. Misschien moet je eens stoppen met anderen te inspecten in de stad en gewoon zelf spelen en lol hebben.

Zelf kan ik me niet voorstellen dat iemand die nog nooit WOW gespeeld heeft op zijn eerste char goud gaat kopen en die dan op 19 houdt om te pvp'en. Volgens mij zit je hier gewoon glashard te liegen.
Uhm ja
de gasten waar ik WOW mee ben begonnen ;)
1 van hun ontdekte een site van gold farmers en daarna ging die BG en op level 19 werd die verslagen door iedereen ,
En kwam die erachter wat twinks zijn en daarnaa door verteld aan alle andere

Ze zijn nu alle 3 level 49 ( alleen er is maar 1 die net level 70 is en heeft al 5k Gold besteld ;) )
3 van hun hebben op elke x9 getwinkt
ze spelen nu bijna een jaar :)

En ohja waarom zou je een twink aan maken als je een main hebt eigenlijk, je kan ook toch op 70 pvpen ?
Of is het zo moeilijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ja, maar ik ben nog niet uncrushable :)

Maar idd kan ik eens wat gems gaan upgraden. Heb me daar nog niet echt in verdiept en altijd gewoon de groene gems gepakt :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel begrip opbrengen voor twinks (heb er zelf geen).
Eigelijk is het gewoon precies hetzelfde als op lvl 70.

Op lvl 70 zijn toch ook mensen met zieke gear aan die mensen met bagger gear afslachten?
Dit is op lage levels niet anders natuurlijk.

En dit hele probleem met de BG's zou toch opgelost worden doordat alleen nog maar twinks vs twinks en nubs vs nubs kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:45:
Ik kan wel begrip opbrengen voor twinks (heb er zelf geen).
Eigelijk is het gewoon precies hetzelfde als op lvl 70.

Op lvl 70 zijn toch ook mensen met zieke gear aan die mensen met bagger gear afslachten?
Dit is op lage levels niet anders natuurlijk.

En dit hele probleem met de BG's zou toch opgelost worden doordat alleen nog maar twinks vs twinks en nubs vs nubs kunnen?
Nee dat klopt niet
op level 70 kan iedereen aan goede gear komen
op level x9 niet ;)
alleen als je een main hebt of je koopt gold

En die mensen die zieke gear hebben , hebben dat niet in een paar avonden gedaan
daar hebben ze hard voor gewerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Atlas schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:44:

Maar idd kan ik eens wat gems gaan upgraden. Heb me daar nog niet echt in verdiept en altijd gewoon de groene gems gepakt :P
Het enige wat je uncrushable maakt is block.
Defense verandert crushing blows percentage niet. Daarom kan je na 490 defense beter in andere skills investeren, zoals dodge/hp/block.
Probleem echter als paladin is dat je niet zelf in de hand hebt of je genoeg blockt, omdat redoubt nou eenmaal een kans is. Waar een sterk slaande mob vaak niet zoveel slaat dat het niet mogelijk is om altijd shield block op te houden als warrior.

En druids hebben nu eenmaal hun 30k armor tegen crushings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Wat een moeilijk gedoe naar redenen waarom je met een twink zou pvpen. Simpel, je hebt vaak 1 main en daar gaat al enorm veel tijd in zitten als je serieus pve doet. Dan heb je geen zin om een alt tot lvl 70 te brengen om eens met een andere class wat pvp te doen. Dan is een twink een relatief makkelijke investering met 100% fun gegarandeerd.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik heb geen 30k...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Atlas schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:44:

+Dodge op je cloak
+12 Sta gems overal in
+Sta op je boots
+HP op chest

Uncrushable komt wel, je krijg al gear uit Kara, die missende paar % kom je overheen met MotW/Kings/Pots totdat je de rest update. 11k HP moet te halen zijn met die gear + nieuwe gems / enchants.

En check hier: http://maintankadin.failsafedesign.com/ O+

[ Voor 9% gewijzigd door Tranzity op 21-06-2007 13:00 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.