ja stap 3? snap ik niet en 4 ook niet hahahaVerwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 09:49:
[...]
[...]
Mijn stappen plan:
1. Connect je telefoon dmv de USB kabel aan je PC/Laptop.
2. Doe dit dmv de 'Fast File Transfer' mode.
3. Kopier de TomTom bestanden op je geheugenkaart (niet in een mapje, maar bij de andere mapjes in de root)
4. Vervolgens vink je de drive (wsl E:\ of iets dergelijks) uit rechts onderin (in windows) en verwijder je de USB kabel.
4. Dan wacht je een paar seconden en geeft TomTom een popup. Die installeer je en kan je vervolgens instellen.
5. TomTom zal niet functioneren zonder mappen, die kun je aanschaffen bij TomTom zelf![]()
(Ik neem aan dat ik hier op het forum mag uitleggen hoe je TomTom installeert, is dit niet het geval. Laat het mij weten en ik zal het verwijderen.)
Verwijderd
Als je de telefoon aansluit met een USB kabel heb je 2 mogelijkheden, 'normaal' en 'fast file transfer'. Je kiest dan voor 'fast file transfer'. Vervolgens zal zich in Windows op je PC of Laptop een venster openen, een zelfde venster als een USB stick. Je opent dan de map. Je ziet dan 6 mappen (althans bij mij) met video, music, document, DC100, etc etc. In deze hoofdmap kopier je de bestanden van TomTom. Als die bestanden in de root staan (wat ik zojuist heb uitgelegd) dan kun je in windows net zoals je een USB loskoppelt softwarematig. De telefoon, die als verwisselbare schijf wordt herkend ontkoppelen en vervolgens de kabel uit de telefoon trekken.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:06:
[...]
ja stap 3? snap ik niet en 4 ook niet hahaha
Als je dit hebt gedaan, zal er een popup van TomTom in je telefoonvenster komen. En dan is het puur stapjes volgen en klaar is kees.
Verwijderd
dat is dus het rare die popup komt bij mij niet..Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:20:
[...]
Als je de telefoon aansluit met een USB kabel heb je 2 mogelijkheden, 'normaal' en 'fast file transfer'. Je kiest dan voor 'fast file transfer'. Vervolgens zal zich in Windows op je PC of Laptop een venster openen, een zelfde venster als een USB stick. Je opent dan de map. Je ziet dan 6 mappen (althans bij mij) met video, music, document, DC100, etc etc. In deze hoofdmap kopier je de bestanden van TomTom. Als die bestanden in de root staan (wat ik zojuist heb uitgelegd) dan kun je in windows net zoals je een USB loskoppelt softwarematig. De telefoon, die als verwisselbare schijf wordt herkend ontkoppelen en vervolgens de kabel uit de telefoon trekken.
Als je dit hebt gedaan, zal er een popup van TomTom in je telefoonvenster komen. En dan is het puur stapjes volgen en klaar is kees.
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:32:
[...]
dat is dus het rare die popup komt bij mij wel maar dan geeft ie aan deze software is mogelijk niet compatibel met uw telefoon
je moet versie 6.02 gebruiken...
dan werkt het wel
Rare jongens die Gamers :D
Verwijderd
Ik gebruik versie 6.020, zie ik net op mijn tel. Die werkt als een treinVerwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:10:
Ik gebruik 6.01 welke heb jij gebruikt dan?
Verwijderd
dan moet ik die dus ook hebben haha... TIPS???Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:20:
[...]
Ik gebruik versie 6.020, zie ik net op mijn tel. Die werkt als een trein
Verwijderd
Op de DVD van TomTom 6 staat ook de UIQ3 versie. Misschien is dat iets?Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:04:
[...]
dan moet ik die dus ook hebben haha... TIPS???
edit: verders is de besturingssoftware van TomTom vaak wel te downloaden. De mappen zul je wel aan moeten schaffen. Ik zou zeggen google even de software! De nieuwste build is 8120 als ik mij niet vergis?!
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 15:18 ]
Ik heb zojuist AgileMessenger eropgezet, kun je kiezen uit meerdere messengers o.a. een variant van MSN. Wel grappig om te gebruiken.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:02:
Wie heeft de Windows Live Messenger voor op Symbian UIQ3 al geprobeerd?
Het betreft alleen wel een trialversie van 7 dagen.
[ Voor 113% gewijzigd door McWolf82 op 21-01-2008 22:28 ]
Verwijderd
Gebruik anders Fring, werkt ook prima icm MSN.McWolf82 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:13:
[...]
Ik heb zojuist AgileMessenger eropgezet, kun je kiezen uit meerdere messengers o.a. een variant van MSN. Wel grappig om te gebruiken.
Het betreft alleen wel een trialversie van 7 dagen.
Verwijderd
Iki had een vraag over het hoe te instaleren van je hotmail account op je w960i ????
Ik heb de juiste instellingen niet omdat hij elke keer aangeeft "gegevens ontbreken".
Het is toch pop3? via hotmail.com ???
Graag hoor ik van iemand die zijn hotmail heeft geinstaleerd hoe die dat heeft gedaan, graag in stappen zodat ik dat kan opvolgen.
Alvast bedankt,.
Mvg,
Rosalba
Ik heb de juiste instellingen niet omdat hij elke keer aangeeft "gegevens ontbreken".
Het is toch pop3? via hotmail.com ???
Graag hoor ik van iemand die zijn hotmail heeft geinstaleerd hoe die dat heeft gedaan, graag in stappen zodat ik dat kan opvolgen.
Alvast bedankt,.
Mvg,
Rosalba
Ik weet niets ivm Hotmail & W960i, maar bij mijn weten had Hotmail toch de gratis POP3 functie uitgeschakeld, niet?
Het simpele antwoord: Je kan alleen je Hotmail op je W960 bekijken, als je een betaald hotmail account hebt. Ze hebben inderdaad de pop functie uitgeschakeld.
Het tweakers antwoord: Zoek eens naar GetMail for Hotmail en FreePOPs. Je kan dan je mail forwarden naar een GMail account, welke je wel weer kan lezen via je W960. Dat zou moeten werken, maar ik heb het gisteren nog geprobeerd voor een vriend van me, maar niet gelukt. (Maar was ook lui dus heb het niet helemaal 100% uitgezocht.)
Het tweakers antwoord: Zoek eens naar GetMail for Hotmail en FreePOPs. Je kan dan je mail forwarden naar een GMail account, welke je wel weer kan lezen via je W960. Dat zou moeten werken, maar ik heb het gisteren nog geprobeerd voor een vriend van me, maar niet gelukt. (Maar was ook lui dus heb het niet helemaal 100% uitgezocht.)
Ja.. maar dat is toch niet zo handig als gewoon je eigen mail account automatisch elk half uur laten checken?
Verwijderd
Dat is waar! Jammer dat je dat niet kan linken, ik gebruik echter toch een mailadres van een provider dus voor mij maakt het niet veel uitChrisM schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:46:
Ja.. maar dat is toch niet zo handig als gewoon je eigen mail account automatisch elk half uur laten checken?
Verwijderd
Iemand hier een leuk programma voor? Ik neem aan dat er meerdere mensen zijn die op hun W960i films of filmpjes bekijkenVerwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:49:
Wie heeft er een goed programma om films te laten draaien op je W960i (avi mee te converteren en om het te resizen naar 320x240 neem ik aan.)
Ik gebruik zelf de officeele divx player met de bijbehorende DivX Converter for Mobile. Dit werkt perfect.
welke abbo hebben jullie bij dit toestel? Vandaag de stad in geweest maar hij is vrijwel nergens te krijgen?! (hi niet, vodafone alleen op de site.. t- for telecom heeft alleen een dummie
?)
Via gsmtrack is hij te bestellen, maar hier krijg ik geen retentie
korting (weet niet precies hoe dit heet.. maar daar had 1 van de verkopers het over). Bovendien kan ik hier nergens eindeloos online aanklikken.
Via gsmtrack is hij te bestellen, maar hier krijg ik geen retentie
Bij www.2call.nl is die ook te koop, icm T-Mobile Flex 25 - 2 jaar. Kost de mobiel los €131 Dat is in vergelijking met andere sites en zelfde mob, Bijna de helft van de prijs voor mob los.
Denk dat ik hem hier ga halen, maar heeft iemand ervaring met Hun??
Of kan ik beter wachten/Informeren of T-Mobile hem zelf in het assortiment opneemt?
Denk dat ik hem hier ga halen, maar heeft iemand ervaring met Hun??
Of kan ik beter wachten/Informeren of T-Mobile hem zelf in het assortiment opneemt?
Verwijderd
T-Mobile neemt de W960i niet in het assoriment op. Die hebben op dit moment dezelfde telefoons als Orange omdat ze zowat de zelfde aanbiedingen hebben.
Ik heb zelf Vodafone Basis 35 met Zorgeloos Internet bij BC voor 1 jaar
Ik heb zelf Vodafone Basis 35 met Zorgeloos Internet bij BC voor 1 jaar
Verwijderd
Bij belcompany 1 jaar verlengen (hekel aan 2 jaar) 225 eurie bij betalen. PS TOMTOM is gelukt ff op google tomtom 6.02 ingevoerd en vervolgens ergens gedownload. heb nu beneluw uitgebreid eropstaan, men hoofdwegen europa. Ben nog wel op zoek naar uitgebreid europa ivm de komende zomer als ik naar italie reis....
Verwijderd
Netjes! Was voor mij even zoeken, maar wel fijn als je hem eenmaal hebt geïnstalleerd!Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 09:44:
Bij belcompany 1 jaar verlengen (hekel aan 2 jaar) 225 eurie bij betalen. PS TOMTOM is gelukt ff op google tomtom 6.02 ingevoerd en vervolgens ergens gedownload. heb nu beneluw uitgebreid eropstaan, men hoofdwegen europa. Ben nog wel op zoek naar uitgebreid europa ivm de komende zomer als ik naar italie reis....
Ik ga het proberen, thankssanderdw schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 16:38:
Ik gebruik zelf de officeele divx player met de bijbehorende DivX Converter for Mobile. Dit werkt perfect.
Er zijn trouwens best wat leuke games te vinden voor op Symbian UIQ3. Brothers In Arms lijkt mij wel heel erg cool. Zodra ik leuke apps heb gevonden zal ik ze direct plaatsen!
MMPlayer en Smartmovie schijnen ook goede players te zijn voor films etc. Smartmovie draait ook de ondertitels naar behoren. Zoals boven vermeld, ik ga het uitzoeken en jullie horen nog van mij.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 14:04 ]
Heeft iemand bluetooth PAN al aan de praat? Ik heb al weer een uurtje zitten klooien, maar het lukt me gewoon niet. Ik wil dus graag, via Bluetooth, een PAN opzetten tussen m'n laptop en m'n W960, zodat ik op m'n laptop kan internetten via de verbinding van m'n telefoon... Anyone?
Verwijderd
Als ik thuis ben zal ik eens kijken, maar is het niet veel makkelijker dmv de meegeleverde USB kabel? Of wil je niet continue met die kabel zuilenChrisM schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:29:
Heeft iemand bluetooth PAN al aan de praat? Ik heb al weer een uurtje zitten klooien, maar het lukt me gewoon niet. Ik wil dus graag, via Bluetooth, een PAN opzetten tussen m'n laptop en m'n W960, zodat ik op m'n laptop kan internetten via de verbinding van m'n telefoon... Anyone?
Edit: misschien is dit iets?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 15:01 ]
Verwijderd
Vraagje, welke bluetooth GPS receiver gebruiken jullie i.c.m. de W960i? En wanneer krijgen jullie een fix.
Verwijderd
de ADAPT AD-300 Bluetooth GPS Receiver. Werkt perfect op de mijne en het is de goedkoopste die ik vinden kan.Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:53:
Vraagje, welke bluetooth GPS receiver gebruiken jullie i.c.m. de W960i? En wanneer krijgen jullie een fix.
ik ben benieuwd of het je inmiddels gelukt is, en zo ja; zie je de kans een korte handleiding hier te posten? (mooi voorin de nogal kleine startpost)ChrisM schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:07:
Je hebt Bluetooth toch juist zodat je geen kabels nodig hebt? Met de kabel lukt het me wel... maar die moet ik dan weer uit m'n tas halen enzo.. Pfff! Ik zal die link even bekijken, thanks.
(omdat ik het zonde vind om een extra bericht op jou onderstaande reactie aan te maken;
zodra je een oplossing hebt, hoor ik het zeker graag!!)
[ Voor 13% gewijzigd door Felke op 24-01-2008 23:16 ]
Het is me nog niet gelukt... Die link die djelgrande postte was om op je telefoon via de verbinding van je computer te internetten (waarom je dat zou willen......) Het is wel gek, want het ging juist zo gemakkelijk met m'n W850i. Gewoon PAN netwerk opzetten tussen telefoon en laptop, 1x toegang geven op je telefoon om op het internet te mogen... en gaan met die banaan!
Ik heb het idee dat het door drie dingen kan komen:
* Omdat het internet account "Ad-Hoc Bluetooth PAN" niet in de groep Internet zit. (Dit gaat ook niet lukken... ik heb wel een nieuw PAN internet account aangemaakt, maar dat lukt dus ook nog niet)
* Omdat de rollen niet goed zijn ingesteld (je kan voor een PAN account een rol instellen (server-client, server-server, onbekend-client, etc. etc... ik heb veel geprobeerd, maar het lijkt me niet te lukken)
* Omdat m'n bluetooth stack (Toshiba, jammer genoeg) het niet goed ondersteund. (Kan ik me eigenlijk niet voorstellen, want met m'n W850i lukte het wel.)
Misschien dit weekend maar eens een mailtje sturen naar de SE helpdesk. Is eigenlijk wel het meest logisch als je er niet uit komt.
Ik heb het idee dat het door drie dingen kan komen:
* Omdat het internet account "Ad-Hoc Bluetooth PAN" niet in de groep Internet zit. (Dit gaat ook niet lukken... ik heb wel een nieuw PAN internet account aangemaakt, maar dat lukt dus ook nog niet)
* Omdat de rollen niet goed zijn ingesteld (je kan voor een PAN account een rol instellen (server-client, server-server, onbekend-client, etc. etc... ik heb veel geprobeerd, maar het lijkt me niet te lukken)
* Omdat m'n bluetooth stack (Toshiba, jammer genoeg) het niet goed ondersteund. (Kan ik me eigenlijk niet voorstellen, want met m'n W850i lukte het wel.)
Misschien dit weekend maar eens een mailtje sturen naar de SE helpdesk. Is eigenlijk wel het meest logisch als je er niet uit komt.
Verwijderd
ik krijg geen you tube video te zien hij blijft staan op buffer??
werkt het bij jullie wel??
en is er al flash lite 3 voor dit toestel heb lopen zoeken maar kom er niet echt uit!!!
en is er al flash lite 3 voor dit toestel heb lopen zoeken maar kom er niet echt uit!!!
Verwijderd
ik kon flash lite ook niet vinden voor uiq3...denk dat adobe ons overslaat maar youtube mobile moet wel gewoon werken hoor! misschien ondersteunt je provider geen grote downloads?Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 11:29:
ik krijg geen you tube video te zien hij blijft staan op buffer??
Verwijderd
hij doet ook niks als ik het via het draadloze netwerk doe.
dat sterretje begint te draaien en krijg 2 melding met verbinding maken. meer doet hij niet!!!
dat sterretje begint te draaien en krijg 2 melding met verbinding maken. meer doet hij niet!!!
ook touchscreen?CLB schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 16:17:
It's just my personal opinion
En 'onzin' praten bestaat niet
Voor de rest heeft m'n W880i alles wat deze ook heeft behalve Wi-Fi en HDSAP (als dat erin komt)
http://www.youtube.com/blog?entry=sAyN42I_HMIVerwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:47:
[...]
ik kon flash lite ook niet vinden voor uiq3...denk dat adobe ons overslaat maar youtube mobile moet wel gewoon werken hoor! misschien ondersteunt je provider geen grote downloads?
Youtube programma dat ook daadwerkelijk van Youtube afkomt. Werd in het P1i topic gepost. Of het werkt weet ik niet.
Ik zal morgen een deel 2 maken en gelijk de startpost een goede update geven.
Verwijderd
YouTube doet wel goed bij mij, die nieuwe versie ook en eindelijk staan er veel filmpjes op
heb je weer wat te doen in de trein
Verwijderd
Tmobile heeft mij gezegt dat de telefoon eind januari begin febuari op de site komt.
T-Mobile neemt de W960i niet in het assoriment op. Die hebben op dit moment dezelfde telefoons als Orange omdat ze zowat de zelfde aanbiedingen hebben.
Verwijderd
Ik heb vanaf een internetsite thema's gedownload en in de map "overig" opgeslagen, maar ik krijg het bericht daarnamarciagillian schreef op zondag 13 januari 2008 @ 01:03:
[...]
Ik heb mijn thema's in de map 'overige' van bestandsbeheer gezet. Van daaruit kun je het thema ook instellen.
"
Er is geen viewer aangetroffen om dit bestand te openen"
Dus bij mij lukt het niet.
Weet iemand wat ik kan doen?
alvast bedankt
En hoe stel je je gmail account in op de w960i?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 15:02 ]
Via pop of door de gmail-app te downen....Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:57:
[...]
Ik heb vanaf een internetsite thema's gedownload en in de map "overig" opgeslagen, maar ik krijg het bericht daarna
"
alvast bedankt
En hoe stel je je gmail account in op de w960i?
mobile.google.com
Succes
[ Voor 0% gewijzigd door Loekie op 27-01-2008 15:59 . Reden: Rrrr, typo ]
Misschien een stomme vraag; maar weet je zeker dat die thema's geschikt zijn voor de W960i?Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:57:
[...]
Ik heb vanaf een internetsite thema's gedownload en in de map "overig" opgeslagen, maar ik krijg het bericht daarna
"
alvast bedankt
Ik heb ook thema's van de W910i op mijn telefoon en als ik die per ongeluk wil openen, krijg ik dezelfde melding als die jij aangeeft (die thema's zijn voor mijn zoontje's gsm).
Thema's voor bv. de W910i zijn .thm bestanden en thema's voor de W960i zijn .utz bestanden.
Verwijderd
Geen stomme vraag.....
Ik heb hier enkele downloads vandaan:
http://gallery.mobile9.com/
En de w960i geselecteerd.
Ik zal eens opletten bij dat .utz
heb jij anders een andere site waar nog meer thema';s zijn voor de w960i?
Misschien is die site niet goed.
Ook al heb ik daar heel veel voor mijn k800i vandaan gehaald, die wel allemaal goed waren.
idg bedankt
Ik zal eens opletten bij dat .utz
Ook al heb ik daar heel veel voor mijn k800i vandaan gehaald, die wel allemaal goed waren.
idg bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 20:13 ]
Ik heb daar ook een aantal thema's vandaag gehaald en bij mij werken ze wel allemaal.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 20:07:
Geen stomme vraag.....
idg bedankt
Maar daar ben jij natuurlijk niet mee geholpen.
Als je dat thema in je gsm ziet staan, staat er dan ook een afb. van een palet voor het thema of staat er een rood vraagteken voor het thema?
Ik heb deze telefoon sinds 24 januari, bij een 1 jarig abo van t-mobile (relax 150) incl. PIT kostte hij me 200 euro (verlenging), het is wel even wennen t.o.v. mijn oude w810, die geen touchscreen had.
Ik dacht ik test die standaard SonyEricsson toetscode om in de servicemenu's te komen ook eens op deze telefoon, en het werkt ook nog (sterretje links, sterretje rechts, sterretje links links, sterretje links, sterretje) (met links en rechts bedoel ik de jogdial trouwens). Doe er je voordeel mee ;-)
Ik dacht ik test die standaard SonyEricsson toetscode om in de servicemenu's te komen ook eens op deze telefoon, en het werkt ook nog (sterretje links, sterretje rechts, sterretje links links, sterretje links, sterretje) (met links en rechts bedoel ik de jogdial trouwens). Doe er je voordeel mee ;-)
Verwijderd
Hoe gooi je eigenlijk een programma/spel eraf dat je erop hebt gezet. Want ik heb er een aantal opgezet waarvan ik er een paar wil verwijderen, maar ik kan nergens een optie verwijderen vinden
.
in het control panel bij other staat een optie uninstallVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:17:
Hoe gooi je eigenlijk een programma/spel eraf dat je erop hebt gezet. Want ik heb er een aantal opgezet waarvan ik er een paar wil verwijderen, maar ik kan nergens een optie verwijderen vinden.
When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3
Verwijderd
Nu even wat uitgebreider uitgelegd:Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:17:
Hoe gooi je eigenlijk een programma/spel eraf dat je erop hebt gezet. Want ik heb er een aantal opgezet waarvan ik er een paar wil verwijderen, maar ik kan nergens een optie verwijderen vinden.
Hoofdmenu -> Extra -> Configuratie Scherm -> Overige -> Verwijderen. Succes
Verwijderd
Als je nog even wacht, kun je de nieuwe variant kopenVerwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:56:
Tmobile heeft mij gezegt dat de telefoon eind januari begin febuari op de site komt.
[...]
Verwijderd
Mijn ab
Mijn abbonement loopt dacht ik 7 feb. af! Wat is het verschil dan met de nieuwe variant en deze?Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:19:
[...]
Als je nog even wacht, kun je de nieuwe variant kopen
iemand hier al iets voor gevonden?Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 00:13:
Googlemaps geinstalleerd... met het scroll wheel kan je van Noord naar Zuid
met 1 uitzoomen met 3 inzoomen... met sterretje n locatie eigen maken...
andere knopjes reageren niet, hoe moet ik nou van Oost naar West???
Als jij weet wat de nieuwe is....Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:18:
Mijn ab
[...]
Mijn abbonement loopt dacht ik 7 feb. af! Wat is het verschil dan met de nieuwe variant en deze?
Ik heb het vermoeden dat hij bedoelde dat als je daarop wacht deze phone niet meer 'the latest and greatest' is, als dat voor jou een probleem is dan moet je idd niet op T-Mobile wachten.
Elke webshop kan voor je verlengen, dan je een unbranded and unlocked telefoon. Bij T-mobile krijg je waarschijnlijk een gelockte en wellicht zelfs gebrande telefoon, als dat voor jou geen probleem is....
De nieuwe Google Maps for Mobile downloaden. Op je telefoon naar http://www.google.com/gmm gaan.
Verwijderd
even over you tube bekijken jullie de filmpjes gewoon met de mediaplayer van het toestel??
want ik heb SE een mail gestuurd met de melding dat you tube niet werkt.
krijg ik terug dat er een flashplayer voor nodig is, maar heb hier al een paar x gelezen dat het bij iedereen/de meeste gewoon werkt.
krijg ik terug dat er een flashplayer voor nodig is, maar heb hier al een paar x gelezen dat het bij iedereen/de meeste gewoon werkt.
Ook ik kan alleen noord-zuid navigeren met de laatste versie, oost-west lukt niet. Hij lijkt de oriëntatie van de browser over te nemen, maar zelfs gedraaid is alleen noord-zuid mogelijk.ChrisM schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:55:
[...]
De nieuwe Google Maps for Mobile downloaden. Op je telefoon naar http://www.google.com/gmm gaan.
Volgens mij werd het filmpje direct bij het aanklikken geopend in de mediaviewer van de unbranded versie, heb je de unbranded? Ik klik dan 'watch video' aan dat onder het filmpje staat....Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:34:
even over you tube bekijken jullie de filmpjes gewoon met de mediaplayer van het toestel??
Werken normale webpagina's wel?
[ Voor 44% gewijzigd door Loekie op 29-01-2008 14:51 ]
ik heb hem net 2 dagen, nog verder gen flash geinstaleerd ofzo, en bij mijn werkt het ook niet.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:34:
hij opent bij mij de media viewer en dan buffert die, geeft ook aan hoelang de clip duurt, maar speelt vervolgens niet af... staat wel boven googlevideo N/A
is het ook mogelijk om voor bepaalde applicaties de schermvergrendeling uit te zetten? bijvoorbeeld voor tomtom? soms is het nogal ververlend dat na zo' n korte tijd de blokkade eral weer op springt.
Heb je wel versie 2.0.2? Of is die alleen van http://www.google.co.uk/gmm te downloaden? In ieder geval, bij die versie kan ik gewoon het scherm verslepen om te scrollen. Werkt fijn!Loekie schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:46:
[...]
Ook ik kan alleen noord-zuid navigeren met de laatste versie, oost-west lukt niet. Hij lijkt de oriëntatie van de browser over te nemen, maar zelfs gedraaid is alleen noord-zuid mogelijk.
heb hem steeds van google.com/gmm gedownload. daar stond dan alleen een linkje om te downloaden.ChrisM schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:00:
[...]
Heb je wel versie 2.0.2? Of is die alleen van http://www.google.co.uk/gmm te downloaden? In ieder geval, bij die versie kan ik gewoon het scherm verslepen om te scrollen. Werkt fijn!
net ben ik naar google.nl/gmm gegaan, en daar kwam direct te staan download google maps for sony ericsson uiq. nu werkt het idd.
ik had dus denk ik de versie voor de s90 versie ofzo.
maar goed het werkt.
ik kan ook alleen noord-zuid navigeren.. ik ben naar www.google.com/gmm gegaan en druk op download google maps. Daarna laad hij en krijg ik de error:
kan het jad-bestand niet lezen??
Iemand help?
Iemand help?
Verwijderd
ik heb hier ook last van... help zou inderdaad wel leuk zijnFelke schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:35:
ik kan ook alleen noord-zuid navigeren.. ik ben naar www.google.com/gmm gegaan en druk op download google maps. Daarna laad hij en krijg ik de error:
Iemand help?
zo live vanuit mijn sony.. google maps werkt nu perfect. verbonden via wifi en toen gedownload. misschien dat daar het verschil zit?
Hmmm, nog steeds alleen noord-zuid, heb wel 2.02. Hoe navigeren jullie dan oost-west? Want de touchscreen doet het met googlemaps nog steeds niet.
Ik ga zo de instellingen van google maps even resetten, wellicht helpt dat?
Ik ga zo de instellingen van google maps even resetten, wellicht helpt dat?
Probeer de versie eens van http://www.google.nl/gmm of http://www.google.co.uk/gmm (naar toe browsen met je Web browser op je telefoon!!!!)
Verwijderd
Ik heb deze toestel sinds woensdag en ik heb al twee groote fouten ondekt. 1. wekker (alarm) doet het niet als je telefoon uit doet. Werkt aleen als je hem uitzet in flight modus. Beetje raar dat je telefoon aan moet laten staan als je gewekt wilt worden. 2. equilezer kan niet handmatig ingesteld worden waardoor geluid veel te zacht is. Bij w800i was dit wel mogelijk en geluid is heel hard en van top kwaliteit. Bent U met me eens is dat dat ook zo zou moeten zijn met zo'n dure model als w960i. Balkjes van equilezer zouden omhoog en omlaag moeten kunnen om dan perfecte geluid te maken. Als we met ze allen gaan klagen bij Sony Ericsson mischien gaan ze software aanpassen. Dat moet mogelijk zijn. Ik heb ze al e-mail verzonden met de klacht. Verder is het top toestel maar als het walkman phone is moet geluid beter kunnen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 21:03 ]
2 korte vragen:
m.youtube.com > zodra ik een fimpje wil afspelen gaat hij naar de media-viewer, echter;
ik krijg de foutmelding: deze koppeling lijkt niet te werken. Opnieuw proberen?
Ik lees dat het bij sommige mensen wel werkt? Wat doe ik fout.
Qflashlite zou ervoor moeten zorgen dat je het lampje als zaklamp kunt gebruiken; wie weet waar ik een werkende versie hiervan kan vinden?
(deze moet gesigned worden; mijn studentenmail wordt geweigerd op symbiansigned?)
Alvast bedankt.
m.youtube.com > zodra ik een fimpje wil afspelen gaat hij naar de media-viewer, echter;
ik krijg de foutmelding: deze koppeling lijkt niet te werken. Opnieuw proberen?
Ik lees dat het bij sommige mensen wel werkt? Wat doe ik fout.
Qflashlite zou ervoor moeten zorgen dat je het lampje als zaklamp kunt gebruiken; wie weet waar ik een werkende versie hiervan kan vinden?
(deze moet gesigned worden; mijn studentenmail wordt geweigerd op symbiansigned?)
Alvast bedankt.
[ Voor 19% gewijzigd door Felke op 29-01-2008 23:22 ]
Ik ben tevreden over het geluid. En de wekker... tsja, eigenlijk is het toch niet gek dat hij het niet doet als hij uit staat?
Je zet hem toch uit! Maar goed.
Over QFlashLite... zoek in dit topic.. paar pagina's terug.. ik heb het er toen nog uitgebreid over gehad.
Over QFlashLite... zoek in dit topic.. paar pagina's terug.. ik heb het er toen nog uitgebreid over gehad.
Ik heb ook het probleem gehad dat ik alleen noord-zuid kon scrollen.ChrisM schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:16:
Probeer de versie eens van http://www.google.nl/gmm of http://www.google.co.uk/gmm (naar toe browsen met je Web browser op je telefoon!!!!)
Ik heb de applicatie zojuist verwijderd en heb via www.google.nl/gmm opnieuw geïnstalleerd.
Er staat inderdaad meteen bovenaan versie 2.00.2 voor Sony Ericsson uiq.
Deze versie werkt bij mij perfect.
Zelfde bij mij, die link stond er toen ik GM eerder het gedownload volgens mij niet, anyway, duidelijk andere versie met ondersteuning touchscreen. Alles werkt zoals het moet lijkt hetmarciagillian schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:42:
[...]
Ik heb ook het probleem gehad dat ik alleen noord-zuid kon scrollen.
Ik heb de applicatie zojuist verwijderd en heb via www.google.nl/gmm opnieuw geïnstalleerd.
Er staat inderdaad meteen bovenaan versie 2.00.2 voor Sony Ericsson uiq.
Deze versie werkt bij mij perfect.
Jammer dat die plaatsbepaling a.d.h. van zendmasten nog niet werkt, ik begreep dat dat met vodafone(heb zelf T-mobile) wel zou werken?
Is het mogelijk om certificaten toe te voegen bij een WLAN verbinding? (universiteit twente)
Details van de verbinding die ik in zou moeten stellen:
Connection name: WLAN
Data bearer: Wireless LAN
WLAN netw. name: WLAN
Network status: public
WLAN netw. mode: Infrastructure
WLAN security mode: 802.1x
WLAN security settings:
WPA/WPA2: EAP
EAP plug-in settings:
EAP-PEAP
User certificate: (none defined)
CA certificate: Surfnet-PCA-Root-CA SU...
User name in use: User-configured
User name: <studentnummer>
Realm in use: User-configured
Realm: utwente.nl
Allow PEAPv0: Yes
Allow PEAPv1: No
Allow PEAPv2: No
EAP-MSCHAPv2
Prompt password: No
Password: <password>
Er staat wel een handleiding voor symbian 60 versie 3, maar dit is echt heel anders.
Kan iemand mij hiermee helpen?
WLAN security settings:
EAP plug-in settings:
EAP-PEAP
EAP-MSCHAPv2
Er staat wel een handleiding voor symbian 60 versie 3, maar dit is echt heel anders.
Ik heb:Felke schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:05:
Is het mogelijk om certificaten toe te voegen bij een WLAN verbinding? (universiteit twente)
WLAN security settings:
EAP plug-in settings:
EAP-PEAP
EAP-MSCHAPv2
SSID: WLAN
Beveiliging: Dynamische WEP
Netwerk modus: Infrastrctuur
Netwerkauthenticatie: PEAP
Binnen-authenticatie: EAP-MS-CHAPv2
gebr.naam + ww
Met deze instellingen werkt het op m'n laptop, zou op mobiel ook moeten kunnen. Niet geprobeerd, want ben al ruim week niet op UT geweest. Kan zijn dat het niet overal werkt omdat er ook nogal wat G-only AP's zijn. Thuis heb ik bovendien de ervaring dat het op B-only stabiel werkt, maar in mixed-mode instabiel is zodra andere PC contact maakt.
ik heb heeeeeem
Beetje aan het uitvogelen maar eerste indruk is super !
In de horst geprobeerd, krijg geen verbinding. Toch wel raar dat je nergens certificaten kan gebruiken? (iemand anders hier ervaning mee toevallig?)
Verder heb ik nog een vraag;
als je een applicatie start en sluit, staat deze nog wel op de achtergrond (bij je taakbeheer). Is dit te voorkomen? Oftewel; wanneer ik iets sluit wil ik dat het ook echt weg is uit het geheugen! (zonder dat ik telkens steeds naar me taakbeheer > openen > sluiten moet gaan).
Verder; Coreplayer werkt fantastisch (versie 1.1.2), QFlashlight en Googlemaps doen het nu allemaal perfect...
Misschien wordt het ook eens tijd voor een update van de startpost, waarin ook plaats is voor intressante programma's zoals bovengenoemde?
Verder heb ik nog een vraag;
als je een applicatie start en sluit, staat deze nog wel op de achtergrond (bij je taakbeheer). Is dit te voorkomen? Oftewel; wanneer ik iets sluit wil ik dat het ook echt weg is uit het geheugen! (zonder dat ik telkens steeds naar me taakbeheer > openen > sluiten moet gaan).
Verder; Coreplayer werkt fantastisch (versie 1.1.2), QFlashlight en Googlemaps doen het nu allemaal perfect...
Misschien wordt het ook eens tijd voor een update van de startpost, waarin ook plaats is voor intressante programma's zoals bovengenoemde?
Hmmm, volgens mij is dat een van de locaties waar een G-only netwerk ligt, m'n huisgenoot moest daarom zijn netwerkkaart upgraden.Felke schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:52:
In de horst geprobeerd, krijg geen verbinding. Toch wel raar dat je nergens certificaten kan gebruiken? (iemand anders hier ervaning mee toevallig?)
Moet eens testen of een B-kaart ook een G-netwerk kan detecteren, anders gaat m'n theorie aan diggelen.
Ik heb wel het UT-certificaat geïnstalleerd door het op de foon te zetten en vervolgens te installeren, maar in de instellingen kan je het nergens opgeven...
[ Voor 25% gewijzigd door Loekie op 30-01-2008 18:06 ]
Ik heb, toen ik net mijn telefoon kreeg, de functie uitgezet dat je op het bureaublad de walkman ziet... soort snelkoppeling... groot in het midden op het scherm.
maar nu kan ik dus nergens meer vinden waar ik dat had uitzegt. ik wil het nu weer aanzetten namelijk...
waar zit die optie
zit nu al een uur te zoeken, maar kan het niet vinden...
het moet ergens bij standby applicaties staan, daar kan ik kiezen uit walkman en zakelijk. maar wanneer ik op walkman druk krijg ik helemaal geen walkman te zien op mijn achtergrond
maar nu kan ik dus nergens meer vinden waar ik dat had uitzegt. ik wil het nu weer aanzetten namelijk...
waar zit die optie
het moet ergens bij standby applicaties staan, daar kan ik kiezen uit walkman en zakelijk. maar wanneer ik op walkman druk krijg ik helemaal geen walkman te zien op mijn achtergrond
[ Voor 20% gewijzigd door Demandela op 30-01-2008 19:44 ]
Rechts onderin: Meer >> Voorkeur >> Walkman >> weergaveDemandela schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:31:
Ik heb, toen ik net mijn telefoon kreeg, de functie uitgezet dat je op het bureaublad de walkman ziet... soort snelkoppeling... groot in het midden op het scherm.
waar zit die optiezit nu al een uur te zoeken, maar kan het niet vinden...
YEAH! pff eindelijk gevonden! thnx...Loekie schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:44:
[...]
Rechts onderin: Meer >> Voorkeur >> Walkman >> weergave
Verwijderd
Heb jij andere walkman phone gehad van SE. Die hebben veel hardere geluid door dat je equilezer kan handmatig instellen, deze niet. Wat betreft wekker dit is mijn eerste tel. waarvan wekker het niet doet als ie uit staat.ChrisM schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:30:
Ik ben tevreden over het geluid. En de wekker... tsja, eigenlijk is het toch niet gek dat hij het niet doet als hij uit staat?Je zet hem toch uit! Maar goed.
Ik had hiervoor de W850i... En ik heb het geluid toen niet en nu ook niet op het hardst staan... dus ik ben er wel tevreden mee.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:14:
Heb jij andere walkman phone gehad van SE. Die hebben veel hardere geluid door dat je equilezer kan handmatig instellen, deze niet.
Tsja... UIQ3 heeft dat gewoon niet... Niks aan te doen, ook niet met een upgrade te verhelpen. Alleen een downgrade... naar een andere telefoon.Wat betreft wekker dit is mijn eerste tel. waarvan wekker het niet doet als ie uit staat.
Wanneer ik bij config scherm > beveiligingen een VPN aan wil maken, staat er dat ik eerst een internetaccount moet of beleid moet registreren.
Als ik bij config scherm > verbindingen internet accounts doe zie ik vanalles, maar nergens hoe ik een account of beleid moet registreren? Weet iemand hoe dit werkt?
Als ik bij config scherm > verbindingen internet accounts doe zie ik vanalles, maar nergens hoe ik een account of beleid moet registreren? Weet iemand hoe dit werkt?
Het staat uitgelegd als je bij VPN accounts de help bekijkt wat je moet doen. Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik weet het niet... maar de help lijkt het aardig goed uit te leggen.Felke schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:26:
Wanneer ik bij config scherm > beveiligingen een VPN aan wil maken, staat er dat ik eerst een internetaccount moet of beleid moet registreren.
Wij hebben verschillende walkman phones gehad van SE. De W300i, W710i, W800i, W850i, W910i en nu de W960i. Equilizer kon je idd handmatig instellen, maar ik heb de telefoons nooit op z'n hardst gezet. Voor mij gaat ie iig hard genoegVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:14:
[...]
Heb jij andere walkman phone gehad van SE. Die hebben veel hardere geluid door dat je equilezer kan handmatig instellen, deze niet.
Wat betreft de wekker: ik zet de telefoon 's nachts niet uit. Zet mijn telefoon eigenlijk alleen uit als ik in het vliegtuig zit en dat is aanstaande zondag weer
En ook dat hoeft niet!marciagillian schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:59:
[...]
Wat betreft de wekker: ik zet de telefoon 's nachts niet uit. Zet mijn telefoon eigenlijk alleen uit als ik in het vliegtuig zit en dat is aanstaande zondag weer
Meerdere malen op de 1 drukken.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 08:57:
hoe typ ik een / op de telefoon?
en meer speciale tekens?
Verwijderd
lekker toetsel 
Ik had hem vrijdag gehaald, en jammer genoeg had ik een defecte die zaterdags zo warm werd dat die denk ik zou exploderen. naja ik toetsel omgeruild nu alles prima.
Ik ga vnadaag nog proberen of ik de wifi op de hva (eduroam) werkende kan krijgen
iemand een idee hoe ik de automatische toetsenvergendeling eraf kan krijgen ??? kan het in de menus niet vinden
Ik had hem vrijdag gehaald, en jammer genoeg had ik een defecte die zaterdags zo warm werd dat die denk ik zou exploderen. naja ik toetsel omgeruild nu alles prima.
Ik ga vnadaag nog proberen of ik de wifi op de hva (eduroam) werkende kan krijgen
iemand een idee hoe ik de automatische toetsenvergendeling eraf kan krijgen ??? kan het in de menus niet vinden
Verwijderd
is het makkelijk om de w960i te customizen?
Ik heb hem nu binnen en alles is nog steeds zo standaard.
Ik wil er tomtom op en wat andere thema's etc.
is dat goed te doen?
Ik heb hem nu binnen en alles is nog steeds zo standaard.
Ik wil er tomtom op en wat andere thema's etc.
is dat goed te doen?
Ik verwacht toch van de mensen hier op het forum dat ze een serieus antwoord geven. Als je zelf de help doorgekeken had, had je gezien dat mijn vraag direct daarmee te maken heeft.ChrisM schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:59:
[...]
Het staat uitgelegd als je bij VPN accounts de help bekijkt wat je moet doen. Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik weet het niet... maar de help lijkt het aardig goed uit te leggen.
In de help staat namelijk dat ik een internetaccount en beleid moet registeren. Er staat echter nergens hoe dit moet.
Dus nogmaals mijn vraag; hoe registreer ik een internetaccount en beleid.
Verwijderd
als je een applicatie installeert onder configuratie scherm en dan overige. waar komt de applicatie dan uiteindelijk te staan?
ik heb namelijk tomtom mapje op me telefoon gezet en hij zag een sis bestand wat ik geinstalleerd heb alleen zie ik de applicatie niet
ik heb namelijk tomtom mapje op me telefoon gezet en hij zag een sis bestand wat ik geinstalleerd heb alleen zie ik de applicatie niet
Standaard staan nieuwe applicaties in het menu Extra. (Hoofdmenu en dan rechtsonder) Je moet wel even naar beneden scrollen om ze te zien.
En dat tweede ligt waarschijnlijk aan het bestandje, ja. Welke applicatie probeer je te installeren? Als het goed is, moet je als er op de PC Suite staat dat je verder moet gaan op je telefoon, wat verschijnen op je telefoon. Even installeren enzo drukken... zo hoort een standaard installatie te gaan.
En dat tweede ligt waarschijnlijk aan het bestandje, ja. Welke applicatie probeer je te installeren? Als het goed is, moet je als er op de PC Suite staat dat je verder moet gaan op je telefoon, wat verschijnen op je telefoon. Even installeren enzo drukken... zo hoort een standaard installatie te gaan.
Verwijderd
ik was met tomtom6 bezig. maar ik krijg dan de melding ga verder op de telefoon en als ik daar op installeren druk dan gaat het heel snel en zie ik op de pc een melding dat de installatie is afgebroken.ChrisM schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:45:
Standaard staan nieuwe applicaties in het menu Extra. (Hoofdmenu en dan rechtsonder) Je moet wel even naar beneden scrollen om ze te zien.
Verwijderd
Ik dacht dat ik hem wel binnen het Hva Netwerk werkende kon krijgen op WIFi maar is me niet gelukt. Weet iemand hoe die deze telefoon op Eduroam netwerk kan krijgen. Laptop instellingen zijn niet hetzelfde !!!.
Ik heb deel 2 aangemaakt, deze is hier te vinden.
Please continue @ Het SonyEricsson W960i topic - deel 2
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit topic is gesloten.