Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje.
Ik heb de w960i dus gekocht, en wil graag thema's die ik heb gedownload van internet op me mobile zetten.
Maar waar vind ik de map thema's ???

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukt het trouwens iemand om dat Track ID te gebruiken? Lijkt goed te gaan, wordt naar de site verbonden maar dan gebeurt er niets meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-10 17:06
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 21:43:
Lukt het trouwens iemand om dat Track ID te gebruiken? Lijkt goed te gaan, wordt naar de site verbonden maar dan gebeurt er niets meer
Hier werkt het perfect, de verbinding wordt gemaakt en even later krijg ik in het venstertje te zien welk nummer het is. Ik probeer het nu ook even en krijg echter een venstertje te zien waarin ik een disclaimer van SE en gracenote en een linkje meet Zweedse(?) tekst :S
Is hopelijk tijdelijk, af en toe wel superhandig....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 21:39:
even een vraagje.
Ik heb de w960i dus gekocht, en wil graag thema's die ik heb gedownload van internet op me mobile zetten.
Maar waar vind ik de map thema's ???

alvast bedankt.
Ik heb mijn thema's in de map 'overige' van bestandsbeheer gezet. Van daaruit kun je het thema ook instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg v/d week een brief binnen van Vodafone met deze aanbieding.

je belt al een tijdje met Vodafone en dat is nog steeds een goede keuze. maar het kan nog beter. Wist je dat Vodafone altijd de lekkerste muziektoestellen van het moment heeft?
Jij mag met heel veel voordeel zo'n toestel uitkiezen als je abbo me tnummer ***** nu verlengt.

Nou ik heb dus voor de W960i gekozen ( moest ik voor bellen want stond er niet standaard bij)
Ik heb een 2 jarig abonnement van 35 euro per maand + voordeel sms blo genomen.

Ik betaal nu dus per maand 37 euro.
En ik moet 95 euro bijbetalen voor het toestel.

kan dit kloppen? ik ben (nu ik al deze berichten hier heb gelezen) bang dat ik het verkeerd verstaan heb en dat het stiekem 195 euro is wat ik moet bijbetalen.

En dan nog een vraagje over de volgende blox van Vodafone.

Internet Blox hier kan je dus kiezen of je korting op je toestel wil of op je abonnement.
Met deze blox kan je dan altijd internetten zonder extra kosten? dus ook dingen downloaden etc? en msn etc?

Als dat zo is dan bel ik morgen op en zeg ik dat ik de internet blox er nog bij wil hebben met korting op me toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-10 15:05

Fab1Man

Live life to the fullest

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:27:
ik kreeg v/d week een brief binnen van Vodafone met deze aanbieding.

je belt al een tijdje met Vodafone en dat is nog steeds een goede keuze. maar het kan nog beter. Wist je dat Vodafone altijd de lekkerste muziektoestellen van het moment heeft?
Jij mag met heel veel voordeel zo'n toestel uitkiezen als je abbo me tnummer ***** nu verlengt.

Nou ik heb dus voor de W960i gekozen ( moest ik voor bellen want stond er niet standaard bij)
Ik heb een 2 jarig abonnement van 35 euro per maand + voordeel sms blo genomen.

Ik betaal nu dus per maand 37 euro.
En ik moet 95 euro bijbetalen voor het toestel.

kan dit kloppen? ik ben (nu ik al deze berichten hier heb gelezen) bang dat ik het verkeerd verstaan heb en dat het stiekem 195 euro is wat ik moet bijbetalen.

En dan nog een vraagje over de volgende blox van Vodafone.

Internet Blox hier kan je dus kiezen of je korting op je toestel wil of op je abonnement.
Met deze blox kan je dan altijd internetten zonder extra kosten? dus ook dingen downloaden etc? en msn etc?

Als dat zo is dan bel ik morgen op en zeg ik dat ik de internet blox er nog bij wil hebben met korting op me toestel.
Vodafone hanteert wel een FUP (Fair Use Policy), welke max. 10x het gemiddelde per maand mag zijn. Het gemiddelde verbruik is die van alle internetters en stijgt dus ook met de seconde. Overschrijdt je nu de limiet wordt je daarvan op de hoogte gebracht, maar er wordt nooit meer gerekend. Na 3x komen zie met een of andere aanbieding, maar ik heb geen idee hoe en wat, maar je zult nooit meer betalen als die 9,50 per maand. Je kunt gewoon internetten, msn'en, dingen downloaden zolang jouw toestel dat ondersteunt. Bij de W960i heeft het zeker nut, en is het ook zeker handig om internet te hebben. Waarschijnlijk neem je het toch, en dan nu ook nog korting krijgen, dan wist ik wel wat ik zou doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 20:25
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:42:
Vraagje, is het touchscreen een 'hard' touchscreen (zoals de tiptoetsen van een samsung) of een zacht touchscreen (zoals van HTC toestellen). Bedankt alvast :)
Hard en behoorlijk krasvast (heb hem paar weken in mn bezit, stop hem gewoon zonder bescherming en mn broekzak ed en nog geen kras te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:27
Een tijdje terug vroeg iemand hoe je het scherm altijd aan kon laten staan. Heel simpel eigenlijk: Klik op het batterijtje, dan instellingen. Zat dan Handheld op AAN ipv Automatisch. In de tweede tab kan je instellen hoe helder je het scherm wil hebben als je het een tijdje niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn SE W960i ook besteld en die kan ik deze week afhalen. Heb het toestel icm met Vodafone Basis 35 euro en Zorgeloos internet BloX. Zodra de telefoon binnen is zal ik ook een review hier posten met foto's en mijn bevindingen. Vervolgens zal ik ermee aan de slag gaan en zoveel mogelijk vragen van mensen hier op het forum beantwoorden. Net zoals ChrisM al een tijdje voor ons doet, hartstikke bedankt alvast hiervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand trouwens al een goed functionerend chatprogramma gevonden dat compatible is met UIQ3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Yes... natuurlijk. :) Fring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je alleen het programma fring downloaden als freeware om op msn te kunnen?
Ik heb alleen nog maar de n95 en nu de tytn2 gehad en daar stond telkens windows live op, is dit ook op de w960i te zetten?

Alvast bedankt want ik ben van plan men tytn2 in te wisselen voor een w960i, hij was iets te zakelijk gericht en mss ook iets te broos om zo in men broekzak als alledaagse foon mee te nemen.
De tomtom ga ik anders wel hard missen.

Mvg D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
TomTom kan ook op de W960i. Op je DVD/CD staat een UIQ3 versie.
Fring kan je downloaden, kan je mee MSNen, Skypen, GTalken... van alles! Erg leuk programmaatje. De versie is niet zo uitgebreid als de Windows Mobile versie, maar wel leuk om mee te chatten.

Trouwens... voor de mensen die willen weten hoeveel ze hebben geSMSt enzo: Er is een programmaatje SMS Diary voor UIQ3. Daarmee kan je zien wie je hoeveel hebt geSMSt. (En als je hem koopt, kan je ook nog al je SMSjes exporteren naar een bestand! :P) Zelf maar even zoeken naar het programmaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, heb sinds de kerst ook eentje in mn bezit, bevalt erg goed!
Beetje ontdekken enzo, hopelijk via dit forum ook nog wat nieuwe dingen leren...

Mijn opmerkingen zijn de volgende;

Googlemaps geinstalleerd... met het scroll wheel kan je van Noord naar Zuid
met 1 uitzoomen met 3 inzoomen... met sterretje n locatie eigen maken...
andere knopjes reageren niet, hoe moet ik nou van Oost naar West???

Oja nog een schoonheidsfoutje, als ik mn pdf je volledig scherm doe kan ik niet meer pagina verder alleen nog maar zoomen via t menu, ook geen terug optie, opnieuw openen is enige uitweg...

Verder vraag ik mij af bij 'taakbeheer' heb je recent en openen.. bij die laatste kun je kiezen om alles wat in de lijst staat in te sluiten (dit heeft ie onthouden van waar je geweest bent / of nog bent?)
is de snelheid van de cache / t werkgeheugen afhankelijk van hoeveel hier in staan en doe ik er goed aan dit lijstje met regelmaat op te schonen tijdens t gebruik ter bevordering van de snelheid of maakt het nix uit? hoop sowieso dat de software update m wat sneller laat lopen ...
ook bij het maken van fotos duurt het wel erg lang na de klik voordat de foto daadwerkelijk gemaakt wordt

komende tijd zal ik es deze topic door gaan lezen om meer te weten te komen over mogelijk interessante applicaties of tips voor gebruik / fun ;)

alvast bedankt v antwoorden op mijn vragen

groetjes Mik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:51:
Kan je alleen het programma fring downloaden als freeware om op msn te kunnen?
Ja!
En skype, en google talk en SIP en ICQ...
naar www.fring.com op je foon en je kunt het downloaden, je kunt het ook via de pagina zelf downloaden na registratie.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al mails gestuurd, werkt dit goed met dit toestel? En valt deze functie ook het Vodafone Zorgeloos Internet BloX functie? Kun je ook zoveel mails sturen als je wilt? (dmv de ingebouwde email functie)? Want via je hotmail/gmail kan het zowiezo onbeperkt uiteraard. Ben benieuwd wat jullie ervaring hiermee is. En of het ook mogelijk zou zijn dmv WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik heb een mail account speciaal voor m'n telefoon en dat werkt perfect. Via GPRS of via WiFi kan ik alles doen. Ik ben nog niet tegen beperkingen aangelopen (heb nu zo'n 150 mails in m'n inbox staan). Attachments sturen en ontvangen... allemaal geen probleem!

Ik weet niet hoe dat zit met Vodafone Zorgeloos Internet BloX, want ik heb T-Mobile PIT en dan is het sowieso onbeperkt.

Hij staat bij mij automatisch elk half uur mailtjes binnen halen en af en toe, als ik net op dat moment aan het SMSen ofzo ben, komt er een schermpje in beeld dat je gemakkelijk weer kan verbergen. Je kan zelfs instellen dat je alleen van 7u 's ochtends tot 22 u 's avonds (bijvoorbeeld) mails wil ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de walkman player van de w960 ook de functie dat je verschilende soorten/snelheden muziek kan afspelen Sense me heet dat geloof ik, dat heeft ook de w910.

Valt het nogal op dat de voorkant van het toestel zwart glanzend is en de achterkant mat zwart, waardoor je als je vanaf de zijkant kijk zover ik kan zien op de foto's duidelijk kleurverschil zie tussen de voor en achterkant? is dit lelijk of valt dit wel mee? verder vindt ik het wel een heel mooi design aleen vroeg me dit af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
De W960 heeft Walkman Player 3.0 en dus ook SenseMe (of hoe het dan ook heet). Je kan muziekjes in verschillende soorten plaatsen. Vindt het trouwens niet super werken... moet alles handmatig doen (volgens mij?) en je kan maar uit een aantal moods kiezen. Maar goed... je achtergrond kleurtje past zich wel weer aan, dat is wel grappig. :)

Je ziet inderdaad verschil... maar net nadat ik je berichtje had gelezen bekeek ik het pas voor de eerste keer echt. Het was me dus eigenlijk nog niet opgevallen. Er zit een behoorlijk duidelijk witte streep tussen.. dus het valt sowieso niet echt op. Ik vind de achterkant in dat matte trouwens wel heel mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-10 14:40
is het voor de youtube filmpjes niet makkelijk om de linkte kopieren naar een youtubedownloader site en dan het te laten opslaan in 3gp formaat?
waarom werkt op sommige W960i's youtube wel en op andere(de mijne) alleen youtube mobile? is dit een kwestie van firmware updaten?
edit: Ik vraag me alleen af of deze wel voor Opera te vinden zijn. Weet iemand trouwens welke versie het is? want ik heb het zo snel niet kunnen vinden.
Edit(II): is het handig om een andere browser te downloaden?. Is di t makkelijker voor youtube filmpjes

[ Voor 31% gewijzigd door Themba op 15-01-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een leuke app voor op de W960i:

TCPMP 0.71b for UIQ3

Hiermee kan je heel veel video / audio bestanden afspelen. Lukt het niet met de originele speler, probeer dan deze eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Nog even een ervaring:
Ik gebruik m'n HBH DS970 headsetje erg veel met m'n W960i. En dat werkt echt perfect! Op m'n W850i was het altijd vervelend als ik een SMSje kreeg of gebeld werd, omdat dan eerst de muziek moest worden stop gezet (automatisch door de headset), dan kreeg ik het geluidje van dat ik gebeld werd/sms ontvangen had, daarna ging de muziek weer aan. Maar... met de W960i speelt de muziek gewoon door! Je hoort dus, door de muziek heen, een signaaltje dat je een berichtje hebt. Echt super handig!

Dit is me tot nu toe alleen nog maar opgevallen als ik de telefoon op Stil heb, wat ook overeenkomt met de handleiding van de DS970... maar ik zal deze week nog wel even wat testen met als de telefoon niet op stil heb, hoe het dan gaat.

Wat is het toch een gave telefoon! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM en alle andere mensen met een W960i, ik heb een vraag.

Ik heb gister mijn W960i in ontvangst mogen nemen. Wat een geweldig apparaat, super design en het werkt heerlijk. Ben er echt super blij mee! Moet hem nog even testen en dergelijke, maar wat een heerlijk ding om in je handen te houden.

Ok, nu over tot de vraag. Ik had hiervoor (heb nog steeds) een HTC P3300. Ik heb altijd de nummers opgeslagen op mijn SIM, je kon kiezen of je een complete beschrijving bij het contact wilde maken (werd dan wsl opgeslagen op je telefoon) of dat je een SIM contact wilde toevoegen. Ik heb ALTIJD sim contact gedaan voor het geval dat ik een andere telefoon zou hebben of iets dergelijks. Ik doe vanmorgen mijn SIM kaart overzetten in mijn W960i, herkent hij geen SIM contacten. Is dit een veel voorkomend probleem of doe ik gewoon iets niet goed. De enige SIM contacten zijn SE NL en een BE nummer. Ik vind het maar vaag, ik weet niet of iemand een tip voor mij heeft.

p.s. Heb de kaart in mijn oude telefoon terug gezet en deze werd direct herkend (met een SIMkaartje voor iedere contactpersoon)

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met problemen met TrackID. Ik had al eerder TrackID geprobeerd via mijn wifi verbinding. De website gaf keurig aan dat het nummer herkend was maar gaf geen verdere info over het nummer. Nu probeer ik het nogmaals maar via gprs en geen probleem. De titel van het nummer staat keurig binnen enkele seconden op het scherm.
Nu YouTube (Mobile) nog aan de praat krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja was er ook nog zoiets als shake control?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
@djelgrande: ik weet het niet, heb nooit m'n contacten op de SIM kaart staan (omdat dat niet handig is... je kan dan maar 1 nummer per contact opstaan en heelv eel handige dingen werken niet goed). Wat ik je wil aanraden: Synchroniseer je contacten met Outlook (of zoiets) vanaf je HTC P3300 en synchroniseer dan opnieuw met je W960i. Dat is de gemakkelijkste manier om het over te nemen... en je hebt meteen een backup van je contacten.

@miklanghout: er is geen shake control op deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gaat dat klepje van de batterij trouwens K*T open zeg damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 20:09:
Wat gaat dat klepje van de batterij trouwens K*T open zeg damn!
Als je onhandig bent wellicht? Hier gaat het easy, rugzijde naar je toe, twee duimen naar beneden duwen. Het klepje teurgschuiven vergt wel enige gewenning.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loekie schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 01:37:
[...]

Als je onhandig bent wellicht? Hier gaat het easy, rugzijde naar je toe, twee duimen naar beneden duwen. Het klepje teurgschuiven vergt wel enige gewenning.
Hoezo onhandig? Daar hoef je niet onhandig voor te zijn, aangezien ik al heel wat telefoons in mijn handen heb gehad waarbij het stukken makkelijker ging. Mijnes zal wel behoorlijk stroef zijn of iets. Ik duw op de bovenkant van het klepje en wil deze naar beneden schuiven, aantal keer gewoon gelukt, maar af en toe lukt het gewoon niet. Het is inmiddels wel gelukt, daar niet van :)

Geweldig apparaat. Heerlijk om mee te werken! Toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koesper
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 15:22

Koesper

Matched: Blah blah

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:23:
Oja was er ook nog zoiets als shake control?
Nope, er zit geen shakecontrol op (al meldde sommige sites dat inderdaad wel op hun productpaginas)

oh crap... spuit elf... deze vraag was al beantwoord door ChrisM

[ Voor 10% gewijzigd door Koesper op 18-01-2008 12:55 ]

When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu al een paar weken in het bezig van de w960i. Ik ben der zeer te vreden over. en er zitten heel veel mogelijk heden op:). Maar ik heb een paar probleempjes.
ik heb de Divx player op de mobiel geinstalleerd, maar als ik een film wil gaan kijken dan speelt hij hem niet af. Hij ziet de bestanden wel en ik kan als ik ze selecteer ook op het scherm kijken en ik kan ook door de film heen bladeren. Weet iemand wat der aan der had is..?
Mijn 2de vraag is: Ik heb de converter: Alive MP4 Converter. Ik heb der al een paar films mee geconvert naar MP4, maar als ik die wil afspelen op de mob dan pakt hij hem niet? terwijl ik toch op site zie dat hij MP4 kan afspelen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de telefoon staat beschreven hoe je een certificaat moet installeren.
Zet het in bestandsbeheer en van daaruit kan je hem installeren.
Echter ziet mijn w960 een certificaat als een gewoon bestand en opent Quickword, waar ik vervolgens dus niets mee kan.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik zoek me gek, probeer hem op verschillende manieren te installeren, maar niets werkt.
Help!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 10:56:
Ik ben nu al een paar weken in het bezig van de w960i. Ik ben der zeer te vreden over. en er zitten heel veel mogelijk heden op:). Maar ik heb een paar probleempjes.
ik heb de Divx player op de mobiel geinstalleerd, maar als ik een film wil gaan kijken dan speelt hij hem niet af. Hij ziet de bestanden wel en ik kan als ik ze selecteer ook op het scherm kijken en ik kan ook door de film heen bladeren. Weet iemand wat der aan der had is..?
Mijn 2de vraag is: Ik heb de converter: Alive MP4 Converter. Ik heb der al een paar films mee geconvert naar MP4, maar als ik die wil afspelen op de mob dan pakt hij hem niet? terwijl ik toch op site zie dat hij MP4 kan afspelen..?
Kijk eens op de vorige pagina. Ik heb daar een programma vermeld genaamd: TCPMP Symbian UIQ3 en daar kun je heel veel mee afspelen. Ik zou zeggen, give it a try. En laat het ons even weten als het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dat programma TCPMP Symbian UIQ3 probeer te installeren geeft ie aan "installatie afgebroken". Weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Wat is eigenlijk het verschil tussen Xenon en flash flits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie O Wie kan mijn uitleggen waarom mijn QFlashLight niet mijn lampjes activeert. Hij is signed, maar als ik kies voor de optie ON dan gebeurt er niets. Wie heeft het antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
@djelgrande: Je moet dan nog wel op het knopje drukken om foto's te maken he om de flitser aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:14:
@djelgrande: Je moet dan nog wel op het knopje drukken om foto's te maken he om de flitser aan te zetten.
Stom, sorry!

Ik ben nu TomTom aan het installeren. Maar zodra ik install doe, dan gaat het oranje balkje lopen. Daarna verdwijnt die en komt er geen vervolg scherm in beeld...want ik kan hem ook nergens op de telefoon vinden...

edit: ChrisM, jij hebt TomTom al eens geïnstalleerd. Kwam er bij jou nadat je op install had gedrukt en de oranje balk was vol een nieuw venster van TomTom? Bij mij niet, ik kan hem ook nergens terug vinden. Normaal onder extra bij de rest van mijn programma's. Maar ik krijg hem maar niet aan de praat, weet jij raad?

Werkend gekregen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
Beste tweakers,

inmiddels ben ik toe aan een nieuw toestel (hi abbo).
Nu zit ik zwaar te twijfelen tussen deze, en de N95.

Welke verschillen zijn er nou echt? En waarom moet ik voor deze of de N95 kiezen?

N95 vs w960i:
betere camera (5 mp)
24 bit scherm vs 18 bit sony
gps
ander symbian platform? 9.2 vs 9.1 (wat maakt dit precies uit?)

Op het eerste gezicht zou de camera, het (betere) scherm en de gps een optie zijn om voor de n95 te kiezen. Aan de andere kant is en blijft de n95 een nokia :(

[ Voor 29% gewijzigd door Felke op 20-01-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 16:15:
Als ik dat programma TCPMP Symbian UIQ3 probeer te installeren geeft ie aan "installatie afgebroken". Weet iemand hoe dit komt?
same here :( please help groeten Mik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Felke schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:27:
Beste tweakers,

inmiddels ben ik toe aan een nieuw toestel (hi abbo).
Nu zit ik zwaar te twijfelen tussen deze, en de N95.

Welke verschillen zijn er nou echt? En waarom moet ik voor deze of de N95 kiezen?

N95 vs w960i:
betere camera (5 mp)
24 bit scherm vs 18 bit sony
gps
ander symbian platform? 9.2 vs 9.1 (wat maakt dit precies uit?)

Op het eerste gezicht zou de camera, het (betere) scherm en de gps een optie zijn om voor de n95 te kiezen. Aan de andere kant is en blijft de n95 een nokia :(
Mijn moeder heeft een Nokia N95 en ik heb een SE W960i. In eerste instantie moest ik wennen aan de W960i, ik kom namelijk van een HTC P3300. Maar nu ik steeds meer aan de functionaliteit begin te wennen is het echt een pracht toestel. Je hebt zoveel opties en het touchscreen is voor mij ook gewoon erg belangrijk.

Voor het browsen maakt het mij niet uit. Nokia heeft in de n95 een prima browser zitten met een muis die je kan bewegen dmv de navigatie toetsen. Werkt echt super.

De camera van de N95 is beter dan die van de SE W960i
Het scherm van beide toestellen is gewoon goed helder, alleen ik vind het touchscreen toch gewoon een pré.
Dat de Nokia GPS intern heeft zegt weinig. Ik heb TomTom op het toestel van mijn moeder geïnstalleerd en die kan alleen met een externe GPS werken. Route 66 of nav4all of iets dergelijks heb ik nooit geprobeerd op het toestel. De interne GPS werkt wel, maar heb hem niet icm TomTom werkend gekregen. Aangezien ik TomTom verkies boven andere navigatieprogramma's maakt het dus voor mij persoonlijk niet uit of ik nou een N95 of W960i had genomen.
Ik dacht dat de Nokia N95 met S60 en de W960i met UIQ3 functioneert. Wat het verschil is kan ik zelf niet goed zeggen aangezien ik deze telefoon nog niet zo lang heb.

Mijn moeder heeft ook af en toe wat problemen met de N95, kan natuurlijk aan haar toestel liggen, maar een vastloper zit er nog wel eens in. Ik heb verders nog geen problemen gezien bij de W960i.

Ik zou kiezen voor de W960i, maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik heb het niet zo op nokia. SE heb ik al eens eerder gehad en de ervaringen met SE waren voor mij zeer positief.

Als je nog meer informatie of verschillen of iets wilt dan hoor ik het wel. Ik hoop dat ik een beetje je vragen heb kunnen beantwoorden en je een keuze hebt kunnen maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
ik ben toch wel benieuwd wat dat verschil in symbian platform nou is; s60 en UIQ3.
Verder zie ik dat de w960i een stukje platter is.. maar daarbij wel iets groter (aangezien de n95 inklapbaar is).

Touchscreen is natuurlijk mooi meegenomen maar voor mij geen pre (zie toch niet echt de toegevoegde waarde hiervan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Felke schreef op zondag 20 januari 2008 @ 17:24:
ik ben toch wel benieuwd wat dat verschil in symbian platform nou is; s60 en UIQ3.
Verder zie ik dat de w960i een stukje platter is.. maar daarbij wel iets groter (aangezien de n95 inklapbaar is).

Touchscreen is natuurlijk mooi meegenomen maar voor mij geen pre (zie toch niet echt de toegevoegde waarde hiervan).
Wat het verschil is, tja de UIQ3 toestellen hebben allemaal een touchscreen voor zover ik weet. Dus zal de software + programma's (sommige) daar op afgestemd zijn. Ik denk dat dat het enigste verschil is. Misschien dat iemand mijn comment nog kan aanvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er een goed programma om films te laten draaien op je W960i (avi mee te converteren en om het te resizen naar 320x240 neem ik aan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje over de Walkman Player.
Ik ben gewend om muziek van een bepaalde genre af te spelen op mijn PC en Iaudio X5.
Maar dit lukt niet op de W960i omdat je daar niet uit een bepaalde genre kan kiezen.

Ik heb geprobeerd om op de computer een playlist te maken die ik dan kopieer naar de telefoon. Echter de telefoon kan geen enkele nummer uit de playlist afspelen.

Heeft iemand hiervoor een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:36:
[...]

Stom, sorry!

Ik ben nu TomTom aan het installeren. Maar zodra ik install doe, dan gaat het oranje balkje lopen. Daarna verdwijnt die en komt er geen vervolg scherm in beeld...want ik kan hem ook nergens op de telefoon vinden...

edit: ChrisM, jij hebt TomTom al eens geïnstalleerd. Kwam er bij jou nadat je op install had gedrukt en de oranje balk was vol een nieuw venster van TomTom? Bij mij niet, ik kan hem ook nergens terug vinden. Normaal onder extra bij de rest van mijn programma's. Maar ik krijg hem maar niet aan de praat, weet jij raad?

Werkend gekregen :)
Zou jij mij misschien kunnen vertellen hoe het e gelukt is want ik krijg alle zooi wel op mijn telefoon maar de tomtom draait er niet op op een of andere manier.

Of kan iemand anders vertellen hoe ik de navigatie op de w960i installeer.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:39:
[...]

Zou jij mij misschien kunnen vertellen hoe het e gelukt is want ik krijg alle zooi wel op mijn telefoon maar de tomtom draait er niet op op een of andere manier.

Of kan iemand anders vertellen hoe ik de navigatie op de w960i installeer.
Mag ik vragen welke versie je hebt? (kan je helpen, doe maar via het forum)
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:57:
Een vraagje over de Walkman Player.
Ik ben gewend om muziek van een bepaalde genre af te spelen op mijn PC en Iaudio X5.
Maar dit lukt niet op de W960i omdat je daar niet uit een bepaalde genre kan kiezen.

Ik heb geprobeerd om op de computer een playlist te maken die ik dan kopieer naar de telefoon. Echter de telefoon kan geen enkele nummer uit de playlist afspelen.

Heeft iemand hiervoor een suggestie?
Er zijn meerdere mediaspelers te gebruiken op de W960i, The Core Player is daar bijv. één van. Misschien dat andere programma's deze functionaliteit wel hebben. Zodra ik iets heb gevonden zal ik het hier posten.

[ Voor 50% gewijzigd door pven op 21-01-2008 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er al een foto die gemaakt is met de telefoon toekunnen voegen bij een contact. Als ik dat doe dan krijg ik een fout melding. Is de foto te groot en moet deze verkleind worden? Ik vraag mij af hoe ik die foto kan gebruiken als afbeeldingen als die persoon mij belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:20:
Wie heeft er al een foto die gemaakt is met de telefoon toekunnen voegen bij een contact. Als ik dat doe dan krijg ik een fout melding. Is de foto te groot en moet deze verkleind worden? Ik vraag mij af hoe ik die foto kan gebruiken als afbeeldingen als die persoon mij belt.
Ik heb al foto's gemaakt en aan een contact toegevoegd. Ik heb geen foutmelding gehad en als diegene mij belt, krijg ik gewoon zijn foto te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:02:
[...]

Mag ik vragen welke versie je hebt? (kan je helpen, laat maar een emailadres achter)

[...]
Doe maar via het forum :)

[ Voor 32% gewijzigd door pven op 21-01-2008 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marciagillian schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:58:
[...]

Ik heb al foto's gemaakt en aan een contact toegevoegd. Ik heb geen foutmelding gehad en als diegene mij belt, krijg ik gewoon zijn foto te zien.
de contact moet op je tel geheugen staan en niet op je sim! dat was bij mij het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bericht is veranderd zie ik dus je zult het moeten doen via het forum...:D

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:35:
[...]

de contact moet op je tel geheugen staan en niet op je sim! dat was bij mij het probleem
Thanks! Dat zal idd het probleem zijn aangezien ik continue naar mijn SIM moet voor contacten :)
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:57:
Mijn bericht is veranderd zie ik dus je zult het moeten doen via het forum...:D
Mijn stappen plan:

1. Connect je telefoon dmv de USB kabel aan je PC/Laptop.
2. Doe dit dmv de 'Fast File Transfer' mode.
3. Kopier de TomTom bestanden op je geheugenkaart (niet in een mapje, maar bij de andere mapjes in de root)
4. Vervolgens vink je de drive (wsl E:\ of iets dergelijks) uit rechts onderin (in windows) en verwijder je de USB kabel.
4. Dan wacht je een paar seconden en geeft TomTom een popup. Die installeer je en kan je vervolgens instellen.
5. TomTom zal niet functioneren zonder mappen, die kun je aanschaffen bij TomTom zelf :)

(Ik neem aan dat ik hier op het forum mag uitleggen hoe je TomTom installeert, is dit niet het geval. Laat het mij weten en ik zal het verwijderen.)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 09:49:
[...]

[...]

Mijn stappen plan:

1. Connect je telefoon dmv de USB kabel aan je PC/Laptop.
2. Doe dit dmv de 'Fast File Transfer' mode.
3. Kopier de TomTom bestanden op je geheugenkaart (niet in een mapje, maar bij de andere mapjes in de root)
4. Vervolgens vink je de drive (wsl E:\ of iets dergelijks) uit rechts onderin (in windows) en verwijder je de USB kabel.
4. Dan wacht je een paar seconden en geeft TomTom een popup. Die installeer je en kan je vervolgens instellen.
5. TomTom zal niet functioneren zonder mappen, die kun je aanschaffen bij TomTom zelf :)

(Ik neem aan dat ik hier op het forum mag uitleggen hoe je TomTom installeert, is dit niet het geval. Laat het mij weten en ik zal het verwijderen.)
ja stap 3? snap ik niet en 4 ook niet hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:06:
[...]

ja stap 3? snap ik niet en 4 ook niet hahaha
Als je de telefoon aansluit met een USB kabel heb je 2 mogelijkheden, 'normaal' en 'fast file transfer'. Je kiest dan voor 'fast file transfer'. Vervolgens zal zich in Windows op je PC of Laptop een venster openen, een zelfde venster als een USB stick. Je opent dan de map. Je ziet dan 6 mappen (althans bij mij) met video, music, document, DC100, etc etc. In deze hoofdmap kopier je de bestanden van TomTom. Als die bestanden in de root staan (wat ik zojuist heb uitgelegd) dan kun je in windows net zoals je een USB loskoppelt softwarematig. De telefoon, die als verwisselbare schijf wordt herkend ontkoppelen en vervolgens de kabel uit de telefoon trekken.

Als je dit hebt gedaan, zal er een popup van TomTom in je telefoonvenster komen. En dan is het puur stapjes volgen en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:20:
[...]

Als je de telefoon aansluit met een USB kabel heb je 2 mogelijkheden, 'normaal' en 'fast file transfer'. Je kiest dan voor 'fast file transfer'. Vervolgens zal zich in Windows op je PC of Laptop een venster openen, een zelfde venster als een USB stick. Je opent dan de map. Je ziet dan 6 mappen (althans bij mij) met video, music, document, DC100, etc etc. In deze hoofdmap kopier je de bestanden van TomTom. Als die bestanden in de root staan (wat ik zojuist heb uitgelegd) dan kun je in windows net zoals je een USB loskoppelt softwarematig. De telefoon, die als verwisselbare schijf wordt herkend ontkoppelen en vervolgens de kabel uit de telefoon trekken.

Als je dit hebt gedaan, zal er een popup van TomTom in je telefoonvenster komen. En dan is het puur stapjes volgen en klaar is kees.
dat is dus het rare die popup komt bij mij niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:32:
[...]

dat is dus het rare die popup komt bij mij wel maar dan geeft ie aan deze software is mogelijk niet compatibel met uw telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik 6.01 welke heb jij gebruikt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-05 16:53
je moet versie 6.02 gebruiken... ;) dan werkt het wel

Rare jongens die Gamers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:10:
Ik gebruik 6.01 welke heb jij gebruikt dan?
Ik gebruik versie 6.020, zie ik net op mijn tel. Die werkt als een trein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:20:
[...]

Ik gebruik versie 6.020, zie ik net op mijn tel. Die werkt als een trein :)
dan moet ik die dus ook hebben haha... TIPS???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:04:
[...]

dan moet ik die dus ook hebben haha... TIPS???
Op de DVD van TomTom 6 staat ook de UIQ3 versie. Misschien is dat iets?

edit: verders is de besturingssoftware van TomTom vaak wel te downloaden. De mappen zul je wel aan moeten schaffen. Ik zou zeggen google even de software! De nieuwste build is 8120 als ik mij niet vergis?!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft de Windows Live Messenger voor op Symbian UIQ3 al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:02:
Wie heeft de Windows Live Messenger voor op Symbian UIQ3 al geprobeerd?
Ik heb zojuist AgileMessenger eropgezet, kun je kiezen uit meerdere messengers o.a. een variant van MSN. Wel grappig om te gebruiken.
Het betreft alleen wel een trialversie van 7 dagen.

[ Voor 113% gewijzigd door McWolf82 op 21-01-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McWolf82 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:13:
[...]

Ik heb zojuist AgileMessenger eropgezet, kun je kiezen uit meerdere messengers o.a. een variant van MSN. Wel grappig om te gebruiken.
Het betreft alleen wel een trialversie van 7 dagen.
Gebruik anders Fring, werkt ook prima icm MSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iki had een vraag over het hoe te instaleren van je hotmail account op je w960i ????

Ik heb de juiste instellingen niet omdat hij elke keer aangeeft "gegevens ontbreken".

Het is toch pop3? via hotmail.com ???

Graag hoor ik van iemand die zijn hotmail heeft geinstaleerd hoe die dat heeft gedaan, graag in stappen zodat ik dat kan opvolgen.

Alvast bedankt,.

Mvg,
Rosalba :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 18:18
Ik weet niets ivm Hotmail & W960i, maar bij mijn weten had Hotmail toch de gratis POP3 functie uitgeschakeld, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Het simpele antwoord: Je kan alleen je Hotmail op je W960 bekijken, als je een betaald hotmail account hebt. Ze hebben inderdaad de pop functie uitgeschakeld.

Het tweakers antwoord: Zoek eens naar GetMail for Hotmail en FreePOPs. Je kan dan je mail forwarden naar een GMail account, welke je wel weer kan lezen via je W960. Dat zou moeten werken, maar ik heb het gisteren nog geprobeerd voor een vriend van me, maar niet gelukt. (Maar was ook lui dus heb het niet helemaal 100% uitgezocht.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op http://mobile.live.com kun je toch ook je mail bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ja.. maar dat is toch niet zo handig als gewoon je eigen mail account automatisch elk half uur laten checken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:46:
Ja.. maar dat is toch niet zo handig als gewoon je eigen mail account automatisch elk half uur laten checken? :)
Dat is waar! Jammer dat je dat niet kan linken, ik gebruik echter toch een mailadres van een provider dus voor mij maakt het niet veel uit :) of gewoon een gmailaccount nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:49:
Wie heeft er een goed programma om films te laten draaien op je W960i (avi mee te converteren en om het te resizen naar 320x240 neem ik aan.)
Iemand hier een leuk programma voor? Ik neem aan dat er meerdere mensen zijn die op hun W960i films of filmpjes bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 13:27
Ik gebruik zelf de officeele divx player met de bijbehorende DivX Converter for Mobile. Dit werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
welke abbo hebben jullie bij dit toestel? Vandaag de stad in geweest maar hij is vrijwel nergens te krijgen?! (hi niet, vodafone alleen op de site.. t- for telecom heeft alleen een dummie :S?)

Via gsmtrack is hij te bestellen, maar hier krijg ik geen retentie :? korting (weet niet precies hoe dit heet.. maar daar had 1 van de verkopers het over). Bovendien kan ik hier nergens eindeloos online aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik heb T-Mobile Flex 45 met PIT via one2call.nl. Probeer ook de Belcompany eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thats Me..
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-10 23:20
Bij www.2call.nl is die ook te koop, icm T-Mobile Flex 25 - 2 jaar. Kost de mobiel los €131 Dat is in vergelijking met andere sites en zelfde mob, Bijna de helft van de prijs voor mob los.
Denk dat ik hem hier ga halen, maar heeft iemand ervaring met Hun??

Of kan ik beter wachten/Informeren of T-Mobile hem zelf in het assortiment opneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
:P Ik zeg net op de vorige pagina dat ik hem daar weg heb. Geen problemen, gewoon geleverd op tijd enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile neemt de W960i niet in het assoriment op. Die hebben op dit moment dezelfde telefoons als Orange omdat ze zowat de zelfde aanbiedingen hebben.

Ik heb zelf Vodafone Basis 35 met Zorgeloos Internet bij BC voor 1 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij belcompany 1 jaar verlengen (hekel aan 2 jaar) 225 eurie bij betalen. PS TOMTOM is gelukt ff op google tomtom 6.02 ingevoerd en vervolgens ergens gedownload. heb nu beneluw uitgebreid eropstaan, men hoofdwegen europa. Ben nog wel op zoek naar uitgebreid europa ivm de komende zomer als ik naar italie reis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 09:44:
Bij belcompany 1 jaar verlengen (hekel aan 2 jaar) 225 eurie bij betalen. PS TOMTOM is gelukt ff op google tomtom 6.02 ingevoerd en vervolgens ergens gedownload. heb nu beneluw uitgebreid eropstaan, men hoofdwegen europa. Ben nog wel op zoek naar uitgebreid europa ivm de komende zomer als ik naar italie reis....
Netjes! Was voor mij even zoeken, maar wel fijn als je hem eenmaal hebt geïnstalleerd!
sanderdw schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 16:38:
Ik gebruik zelf de officeele divx player met de bijbehorende DivX Converter for Mobile. Dit werkt perfect.
Ik ga het proberen, thanks :) Lekker filmpjes kijken!

Er zijn trouwens best wat leuke games te vinden voor op Symbian UIQ3. Brothers In Arms lijkt mij wel heel erg cool. Zodra ik leuke apps heb gevonden zal ik ze direct plaatsen!

MMPlayer en Smartmovie schijnen ook goede players te zijn voor films etc. Smartmovie draait ook de ondertitels naar behoren. Zoals boven vermeld, ik ga het uitzoeken en jullie horen nog van mij.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Heeft iemand bluetooth PAN al aan de praat? Ik heb al weer een uurtje zitten klooien, maar het lukt me gewoon niet. Ik wil dus graag, via Bluetooth, een PAN opzetten tussen m'n laptop en m'n W960, zodat ik op m'n laptop kan internetten via de verbinding van m'n telefoon... Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:29:
Heeft iemand bluetooth PAN al aan de praat? Ik heb al weer een uurtje zitten klooien, maar het lukt me gewoon niet. Ik wil dus graag, via Bluetooth, een PAN opzetten tussen m'n laptop en m'n W960, zodat ik op m'n laptop kan internetten via de verbinding van m'n telefoon... Anyone?
Als ik thuis ben zal ik eens kijken, maar is het niet veel makkelijker dmv de meegeleverde USB kabel? Of wil je niet continue met die kabel zuilen :)

Edit: misschien is dit iets?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
:P Je hebt Bluetooth toch juist zodat je geen kabels nodig hebt? Met de kabel lukt het me wel... maar die moet ik dan weer uit m'n tas halen enzo.. Pfff! Ik zal die link even bekijken, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, welke bluetooth GPS receiver gebruiken jullie i.c.m. de W960i? En wanneer krijgen jullie een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:53:
Vraagje, welke bluetooth GPS receiver gebruiken jullie i.c.m. de W960i? En wanneer krijgen jullie een fix.
de ADAPT AD-300 Bluetooth GPS Receiver. Werkt perfect op de mijne en het is de goedkoopste die ik vinden kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
ChrisM schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:07:
:P Je hebt Bluetooth toch juist zodat je geen kabels nodig hebt? Met de kabel lukt het me wel... maar die moet ik dan weer uit m'n tas halen enzo.. Pfff! Ik zal die link even bekijken, thanks.
ik ben benieuwd of het je inmiddels gelukt is, en zo ja; zie je de kans een korte handleiding hier te posten? (mooi voorin de nogal kleine startpost)

(omdat ik het zonde vind om een extra bericht op jou onderstaande reactie aan te maken;
zodra je een oplossing hebt, hoor ik het zeker graag!!)

[ Voor 13% gewijzigd door Felke op 24-01-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Het is me nog niet gelukt... Die link die djelgrande postte was om op je telefoon via de verbinding van je computer te internetten (waarom je dat zou willen......) Het is wel gek, want het ging juist zo gemakkelijk met m'n W850i. Gewoon PAN netwerk opzetten tussen telefoon en laptop, 1x toegang geven op je telefoon om op het internet te mogen... en gaan met die banaan!

Ik heb het idee dat het door drie dingen kan komen:
* Omdat het internet account "Ad-Hoc Bluetooth PAN" niet in de groep Internet zit. (Dit gaat ook niet lukken... ik heb wel een nieuw PAN internet account aangemaakt, maar dat lukt dus ook nog niet)
* Omdat de rollen niet goed zijn ingesteld (je kan voor een PAN account een rol instellen (server-client, server-server, onbekend-client, etc. etc... ik heb veel geprobeerd, maar het lijkt me niet te lukken)
* Omdat m'n bluetooth stack (Toshiba, jammer genoeg) het niet goed ondersteund. (Kan ik me eigenlijk niet voorstellen, want met m'n W850i lukte het wel.)

Misschien dit weekend maar eens een mailtje sturen naar de SE helpdesk. Is eigenlijk wel het meest logisch als je er niet uit komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
> 1000 posts tijd voor deel 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg geen you tube video te zien hij blijft staan op buffer??
werkt het bij jullie wel??
en is er al flash lite 3 voor dit toestel heb lopen zoeken maar kom er niet echt uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 11:29:
ik krijg geen you tube video te zien hij blijft staan op buffer??
werkt het bij jullie wel??
en is er al flash lite 3 voor dit toestel heb lopen zoeken maar kom er niet echt uit!!!
ik kon flash lite ook niet vinden voor uiq3...denk dat adobe ons overslaat maar youtube mobile moet wel gewoon werken hoor! misschien ondersteunt je provider geen grote downloads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij doet ook niks als ik het via het draadloze netwerk doe.
dat sterretje begint te draaien en krijg 2 melding met verbinding maken. meer doet hij niet!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 12:17
CLB schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 16:17:
It's just my personal opinion ;)
En 'onzin' praten bestaat niet :X

Voor de rest heeft m'n W880i alles wat deze ook heeft behalve Wi-Fi en HDSAP (als dat erin komt)
ook touchscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:47:
[...]

ik kon flash lite ook niet vinden voor uiq3...denk dat adobe ons overslaat maar youtube mobile moet wel gewoon werken hoor! misschien ondersteunt je provider geen grote downloads?
http://www.youtube.com/blog?entry=sAyN42I_HMI

Youtube programma dat ook daadwerkelijk van Youtube afkomt. Werd in het P1i topic gepost. Of het werkt weet ik niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 03:32
Ik zal morgen een deel 2 maken en gelijk de startpost een goede update geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube doet wel goed bij mij, die nieuwe versie ook en eindelijk staan er veel filmpjes op :D heb je weer wat te doen in de trein :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tmobile heeft mij gezegt dat de telefoon eind januari begin febuari op de site komt.
T-Mobile neemt de W960i niet in het assoriment op. Die hebben op dit moment dezelfde telefoons als Orange omdat ze zowat de zelfde aanbiedingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marciagillian schreef op zondag 13 januari 2008 @ 01:03:
[...]

Ik heb mijn thema's in de map 'overige' van bestandsbeheer gezet. Van daaruit kun je het thema ook instellen.
Ik heb vanaf een internetsite thema's gedownload en in de map "overig" opgeslagen, maar ik krijg het bericht daarna

"
Er is geen viewer aangetroffen om dit bestand te openen"

Dus bij mij lukt het niet.
Weet iemand wat ik kan doen?

alvast bedankt :)

En hoe stel je je gmail account in op de w960i?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:57:
[...]

Ik heb vanaf een internetsite thema's gedownload en in de map "overig" opgeslagen, maar ik krijg het bericht daarna

"

En hoe stel je je gmail account in op de w960i?
Via pop of door de gmail-app te downen....
mobile.google.com
Succes

[ Voor 0% gewijzigd door Loekie op 27-01-2008 15:59 . Reden: Rrrr, typo ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:57:
[...]

"

Misschien een stomme vraag; maar weet je zeker dat die thema's geschikt zijn voor de W960i?
Ik heb ook thema's van de W910i op mijn telefoon en als ik die per ongeluk wil openen, krijg ik dezelfde melding als die jij aangeeft (die thema's zijn voor mijn zoontje's gsm).

Thema's voor bv. de W910i zijn .thm bestanden en thema's voor de W960i zijn .utz bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen stomme vraag.....

Ik heb hier enkele downloads vandaan:
http://gallery.mobile9.com/

En de w960i geselecteerd.

Ik zal eens opletten bij dat .utz ;)

heb jij anders een andere site waar nog meer thema';s zijn voor de w960i?
Misschien is die site niet goed.
Ook al heb ik daar heel veel voor mijn k800i vandaan gehaald, die wel allemaal goed waren.

idg bedankt :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 20:13 ]

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.