Hoi allemaal, heb sinds de kerst ook eentje in mn bezit, bevalt erg goed!
Beetje ontdekken enzo, hopelijk via dit forum ook nog wat nieuwe dingen leren...
Mijn opmerkingen zijn de volgende;
Googlemaps geinstalleerd... met het scroll wheel kan je van Noord naar Zuid
met 1 uitzoomen met 3 inzoomen... met sterretje n locatie eigen maken...
andere knopjes reageren niet, hoe moet ik nou van Oost naar West???
Oja nog een schoonheidsfoutje, als ik mn pdf je volledig scherm doe kan ik niet meer pagina verder alleen nog maar zoomen via t menu, ook geen terug optie, opnieuw openen is enige uitweg...
Verder vraag ik mij af bij 'taakbeheer' heb je recent en openen.. bij die laatste kun je kiezen om alles wat in de lijst staat in te sluiten (dit heeft ie onthouden van waar je geweest bent / of nog bent?)
is de snelheid van de cache / t werkgeheugen afhankelijk van hoeveel hier in staan en doe ik er goed aan dit lijstje met regelmaat op te schonen tijdens t gebruik ter bevordering van de snelheid of maakt het nix uit? hoop sowieso dat de software update m wat sneller laat lopen ...
ook bij het maken van fotos duurt het wel erg lang na de klik voordat de foto daadwerkelijk gemaakt wordt
komende tijd zal ik es deze topic door gaan lezen om meer te weten te komen over mogelijk interessante applicaties of tips voor gebruik / fun
alvast bedankt v antwoorden op mijn vragen
groetjes Mik