Het SonyEricsson W960i topic

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 48.820 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 20:07:
Geen stomme vraag.....

Ik heb hier enkele downloads vandaan:
http://gallery.mobile9.com/

En de w960i geselecteerd.

heb jij anders een andere site waar nog meer thema';s zijn voor de w960i?
Misschien is die site niet goed.
Ook al heb ik daar heel veel voor mijn k800i vandaan gehaald, die wel allemaal goed waren.

idg bedankt :D
Ik heb daar ook een aantal thema's vandaag gehaald en bij mij werken ze wel allemaal.
Maar daar ben jij natuurlijk niet mee geholpen.
Als je dat thema in je gsm ziet staan, staat er dan ook een afb. van een palet voor het thema of staat er een rood vraagteken voor het thema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-10 14:17
Ik heb deze telefoon sinds 24 januari, bij een 1 jarig abo van t-mobile (relax 150) incl. PIT kostte hij me 200 euro (verlenging), het is wel even wennen t.o.v. mijn oude w810, die geen touchscreen had.

Ik dacht ik test die standaard SonyEricsson toetscode om in de servicemenu's te komen ook eens op deze telefoon, en het werkt ook nog (sterretje links, sterretje rechts, sterretje links links, sterretje links, sterretje) (met links en rechts bedoel ik de jogdial trouwens). Doe er je voordeel mee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gooi je eigenlijk een programma/spel eraf dat je erop hebt gezet. Want ik heb er een aantal opgezet waarvan ik er een paar wil verwijderen, maar ik kan nergens een optie verwijderen vinden :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koesper
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 15:22

Koesper

Matched: Blah blah

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:17:
Hoe gooi je eigenlijk een programma/spel eraf dat je erop hebt gezet. Want ik heb er een aantal opgezet waarvan ik er een paar wil verwijderen, maar ik kan nergens een optie verwijderen vinden :S.
in het control panel bij other staat een optie uninstall

When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:17:
Nu even wat uitgebreider uitgelegd:

Hoofdmenu -> Extra -> Configuratie Scherm -> Overige -> Verwijderen. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:56:
Tmobile heeft mij gezegt dat de telefoon eind januari begin febuari op de site komt.

[...]
Als je nog even wacht, kun je de nieuwe variant kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ab
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:19:
[...]

Als je nog even wacht, kun je de nieuwe variant kopen :)
Mijn abbonement loopt dacht ik 7 feb. af! Wat is het verschil dan met de nieuwe variant en deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 00:13:

Googlemaps geinstalleerd... met het scroll wheel kan je van Noord naar Zuid
met 1 uitzoomen met 3 inzoomen... met sterretje n locatie eigen maken...
andere knopjes reageren niet, hoe moet ik nou van Oost naar West???
iemand hier al iets voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-10 17:06
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:18:
Mijn ab
[...]

Mijn abbonement loopt dacht ik 7 feb. af! Wat is het verschil dan met de nieuwe variant en deze?
Als jij weet wat de nieuwe is....
Ik heb het vermoeden dat hij bedoelde dat als je daarop wacht deze phone niet meer 'the latest and greatest' is, als dat voor jou een probleem is dan moet je idd niet op T-Mobile wachten.
Elke webshop kan voor je verlengen, dan je een unbranded and unlocked telefoon. Bij T-mobile krijg je waarschijnlijk een gelockte en wellicht zelfs gebrande telefoon, als dat voor jou geen probleem is....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:53
Demandela schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:34:
[...]

iemand hier al iets voor gevonden?
De nieuwe Google Maps for Mobile downloaden. Op je telefoon naar http://www.google.com/gmm gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even over you tube bekijken jullie de filmpjes gewoon met de mediaplayer van het toestel??
want ik heb SE een mail gestuurd met de melding dat you tube niet werkt.
krijg ik terug dat er een flashplayer voor nodig is, maar heb hier al een paar x gelezen dat het bij iedereen/de meeste gewoon werkt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
ChrisM schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:55:
[...]

De nieuwe Google Maps for Mobile downloaden. Op je telefoon naar http://www.google.com/gmm gaan.
Ook ik kan alleen noord-zuid navigeren met de laatste versie, oost-west lukt niet. Hij lijkt de oriëntatie van de browser over te nemen, maar zelfs gedraaid is alleen noord-zuid mogelijk.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:34:
even over you tube bekijken jullie de filmpjes gewoon met de mediaplayer van het toestel??
krijg ik terug dat er een flashplayer voor nodig is, maar heb hier al een paar x gelezen dat het bij iedereen/de meeste gewoon werkt. :(
Volgens mij werd het filmpje direct bij het aanklikken geopend in de mediaviewer van de unbranded versie, heb je de unbranded? Ik klik dan 'watch video' aan dat onder het filmpje staat....
Werken normale webpagina's wel?

[ Voor 44% gewijzigd door Loekie op 29-01-2008 14:51 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:34:
ik heb hem net 2 dagen, nog verder gen flash geinstaleerd ofzo, en bij mijn werkt het ook niet.

hij opent bij mij de media viewer en dan buffert die, geeft ook aan hoelang de clip duurt, maar speelt vervolgens niet af... staat wel boven googlevideo N/A

is het ook mogelijk om voor bepaalde applicaties de schermvergrendeling uit te zetten? bijvoorbeeld voor tomtom? soms is het nogal ververlend dat na zo' n korte tijd de blokkade eral weer op springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Loekie schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:46:
[...]

Ook ik kan alleen noord-zuid navigeren met de laatste versie, oost-west lukt niet. Hij lijkt de oriëntatie van de browser over te nemen, maar zelfs gedraaid is alleen noord-zuid mogelijk.
Heb je wel versie 2.0.2? Of is die alleen van http://www.google.co.uk/gmm te downloaden? In ieder geval, bij die versie kan ik gewoon het scherm verslepen om te scrollen. Werkt fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
ChrisM schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:00:
[...]

Heb je wel versie 2.0.2? Of is die alleen van http://www.google.co.uk/gmm te downloaden? In ieder geval, bij die versie kan ik gewoon het scherm verslepen om te scrollen. Werkt fijn!
heb hem steeds van google.com/gmm gedownload. daar stond dan alleen een linkje om te downloaden.

net ben ik naar google.nl/gmm gegaan, en daar kwam direct te staan download google maps for sony ericsson uiq. nu werkt het idd.

ik had dus denk ik de versie voor de s90 versie ofzo.

maar goed het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
ik kan ook alleen noord-zuid navigeren.. ik ben naar www.google.com/gmm gegaan en druk op download google maps. Daarna laad hij en krijg ik de error:

kan het jad-bestand niet lezen??

Iemand help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Felke schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:35:
ik kan ook alleen noord-zuid navigeren.. ik ben naar www.google.com/gmm gegaan en druk op download google maps. Daarna laad hij en krijg ik de error:

kan het jad-bestand niet lezen??

Iemand help?
ik heb hier ook last van... help zou inderdaad wel leuk zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
zo live vanuit mijn sony.. google maps werkt nu perfect. verbonden via wifi en toen gedownload. misschien dat daar het verschil zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Hmmm, nog steeds alleen noord-zuid, heb wel 2.02. Hoe navigeren jullie dan oost-west? Want de touchscreen doet het met googlemaps nog steeds niet.
Ik ga zo de instellingen van google maps even resetten, wellicht helpt dat?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Probeer de versie eens van http://www.google.nl/gmm of http://www.google.co.uk/gmm (naar toe browsen met je Web browser op je telefoon!!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze toestel sinds woensdag en ik heb al twee groote fouten ondekt. 1. wekker (alarm) doet het niet als je telefoon uit doet. Werkt aleen als je hem uitzet in flight modus. Beetje raar dat je telefoon aan moet laten staan als je gewekt wilt worden. 2. equilezer kan niet handmatig ingesteld worden waardoor geluid veel te zacht is. Bij w800i was dit wel mogelijk en geluid is heel hard en van top kwaliteit. Bent U met me eens is dat dat ook zo zou moeten zijn met zo'n dure model als w960i. Balkjes van equilezer zouden omhoog en omlaag moeten kunnen om dan perfecte geluid te maken. Als we met ze allen gaan klagen bij Sony Ericsson mischien gaan ze software aanpassen. Dat moet mogelijk zijn. Ik heb ze al e-mail verzonden met de klacht. Verder is het top toestel maar als het walkman phone is moet geluid beter kunnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
2 korte vragen:

m.youtube.com > zodra ik een fimpje wil afspelen gaat hij naar de media-viewer, echter;
ik krijg de foutmelding: deze koppeling lijkt niet te werken. Opnieuw proberen?

Ik lees dat het bij sommige mensen wel werkt? Wat doe ik fout.

Qflashlite zou ervoor moeten zorgen dat je het lampje als zaklamp kunt gebruiken; wie weet waar ik een werkende versie hiervan kan vinden?
(deze moet gesigned worden; mijn studentenmail wordt geweigerd op symbiansigned?)

Alvast bedankt.

[ Voor 19% gewijzigd door Felke op 29-01-2008 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik ben tevreden over het geluid. En de wekker... tsja, eigenlijk is het toch niet gek dat hij het niet doet als hij uit staat? :P Je zet hem toch uit! Maar goed.

Over QFlashLite... zoek in dit topic.. paar pagina's terug.. ik heb het er toen nog uitgebreid over gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
ChrisM schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:16:
Probeer de versie eens van http://www.google.nl/gmm of http://www.google.co.uk/gmm (naar toe browsen met je Web browser op je telefoon!!!!)
Ik heb ook het probleem gehad dat ik alleen noord-zuid kon scrollen.
Ik heb de applicatie zojuist verwijderd en heb via www.google.nl/gmm opnieuw geïnstalleerd.
Er staat inderdaad meteen bovenaan versie 2.00.2 voor Sony Ericsson uiq.
Deze versie werkt bij mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
marciagillian schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:42:
[...]

Ik heb ook het probleem gehad dat ik alleen noord-zuid kon scrollen.
Ik heb de applicatie zojuist verwijderd en heb via www.google.nl/gmm opnieuw geïnstalleerd.
Er staat inderdaad meteen bovenaan versie 2.00.2 voor Sony Ericsson uiq.
Deze versie werkt bij mij perfect.
Zelfde bij mij, die link stond er toen ik GM eerder het gedownload volgens mij niet, anyway, duidelijk andere versie met ondersteuning touchscreen. Alles werkt zoals het moet lijkt het :)
Jammer dat die plaatsbepaling a.d.h. van zendmasten nog niet werkt, ik begreep dat dat met vodafone(heb zelf T-mobile) wel zou werken?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Is het mogelijk om certificaten toe te voegen bij een WLAN verbinding? (universiteit twente)

Details van de verbinding die ik in zou moeten stellen:

Connection name: WLAN
Data bearer: Wireless LAN
WLAN netw. name: WLAN
Network status: public
WLAN netw. mode: Infrastructure
WLAN security mode: 802.1x
WLAN security settings:
WPA/WPA2: EAP
EAP plug-in settings:
EAP-PEAP
User certificate: (none defined)
CA certificate: Surfnet-PCA-Root-CA SU...
User name in use: User-configured
User name: <studentnummer>
Realm in use: User-configured
Realm: utwente.nl
Allow PEAPv0: Yes
Allow PEAPv1: No
Allow PEAPv2: No
EAP-MSCHAPv2
Prompt password: No
Password: <password>

Er staat wel een handleiding voor symbian 60 versie 3, maar dit is echt heel anders.
Kan iemand mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Felke schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:05:
Is het mogelijk om certificaten toe te voegen bij een WLAN verbinding? (universiteit twente)

Details van de verbinding die ik in zou moeten stellen:

Connection name: WLAN
Data bearer: Wireless LAN
WLAN netw. name: WLAN
Network status: public
WLAN netw. mode: Infrastructure
WLAN security mode: 802.1x
WLAN security settings:
WPA/WPA2: EAP
EAP plug-in settings:
EAP-PEAP
User certificate: (none defined)
CA certificate: Surfnet-PCA-Root-CA SU...
User name in use: User-configured
Realm in use: User-configured
Realm: utwente.nl
Allow PEAPv0: Yes
Allow PEAPv1: No
Allow PEAPv2: No
EAP-MSCHAPv2
Prompt password: No
Password: <password>

Er staat wel een handleiding voor symbian 60 versie 3, maar dit is echt heel anders.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Ik heb:
SSID: WLAN
Beveiliging: Dynamische WEP
Netwerk modus: Infrastrctuur
Netwerkauthenticatie: PEAP
Binnen-authenticatie: EAP-MS-CHAPv2
gebr.naam + ww

Met deze instellingen werkt het op m'n laptop, zou op mobiel ook moeten kunnen. Niet geprobeerd, want ben al ruim week niet op UT geweest. Kan zijn dat het niet overal werkt omdat er ook nogal wat G-only AP's zijn. Thuis heb ik bovendien de ervaring dat het op B-only stabiel werkt, maar in mixed-mode instabiel is zodra andere PC contact maakt.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-01-2021
ik heb heeeeeem :D Beetje aan het uitvogelen maar eerste indruk is super !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
In de horst geprobeerd, krijg geen verbinding. Toch wel raar dat je nergens certificaten kan gebruiken? (iemand anders hier ervaning mee toevallig?)

Verder heb ik nog een vraag;

als je een applicatie start en sluit, staat deze nog wel op de achtergrond (bij je taakbeheer). Is dit te voorkomen? Oftewel; wanneer ik iets sluit wil ik dat het ook echt weg is uit het geheugen! (zonder dat ik telkens steeds naar me taakbeheer > openen > sluiten moet gaan).

Verder; Coreplayer werkt fantastisch (versie 1.1.2), QFlashlight en Googlemaps doen het nu allemaal perfect...

Misschien wordt het ook eens tijd voor een update van de startpost, waarin ook plaats is voor intressante programma's zoals bovengenoemde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Felke schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:52:
In de horst geprobeerd, krijg geen verbinding. Toch wel raar dat je nergens certificaten kan gebruiken? (iemand anders hier ervaning mee toevallig?)
Hmmm, volgens mij is dat een van de locaties waar een G-only netwerk ligt, m'n huisgenoot moest daarom zijn netwerkkaart upgraden.
Moet eens testen of een B-kaart ook een G-netwerk kan detecteren, anders gaat m'n theorie aan diggelen.
Ik heb wel het UT-certificaat geïnstalleerd door het op de foon te zetten en vervolgens te installeren, maar in de instellingen kan je het nergens opgeven...

[ Voor 25% gewijzigd door Loekie op 30-01-2008 18:06 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
Ik heb, toen ik net mijn telefoon kreeg, de functie uitgezet dat je op het bureaublad de walkman ziet... soort snelkoppeling... groot in het midden op het scherm.

maar nu kan ik dus nergens meer vinden waar ik dat had uitzegt. ik wil het nu weer aanzetten namelijk...

waar zit die optie :S zit nu al een uur te zoeken, maar kan het niet vinden...

het moet ergens bij standby applicaties staan, daar kan ik kiezen uit walkman en zakelijk. maar wanneer ik op walkman druk krijg ik helemaal geen walkman te zien op mijn achtergrond

[ Voor 20% gewijzigd door Demandela op 30-01-2008 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Demandela schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:31:
Ik heb, toen ik net mijn telefoon kreeg, de functie uitgezet dat je op het bureaublad de walkman ziet... soort snelkoppeling... groot in het midden op het scherm.

maar nu kan ik dus nergens meer vinden waar ik dat had uitzegt. ik wil het nu weer aanzetten namelijk...

waar zit die optie :S zit nu al een uur te zoeken, maar kan het niet vinden...
Rechts onderin: Meer >> Voorkeur >> Walkman >> weergave

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
Loekie schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:44:
[...]

Rechts onderin: Meer >> Voorkeur >> Walkman >> weergave
YEAH! pff eindelijk gevonden! thnx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:30:
Ik ben tevreden over het geluid. En de wekker... tsja, eigenlijk is het toch niet gek dat hij het niet doet als hij uit staat? :P Je zet hem toch uit! Maar goed.

Over QFlashLite... zoek in dit topic.. paar pagina's terug.. ik heb het er toen nog uitgebreid over gehad.
Heb jij andere walkman phone gehad van SE. Die hebben veel hardere geluid door dat je equilezer kan handmatig instellen, deze niet. Wat betreft wekker dit is mijn eerste tel. waarvan wekker het niet doet als ie uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:14:
Heb jij andere walkman phone gehad van SE. Die hebben veel hardere geluid door dat je equilezer kan handmatig instellen, deze niet.
Ik had hiervoor de W850i... En ik heb het geluid toen niet en nu ook niet op het hardst staan... dus ik ben er wel tevreden mee.
Wat betreft wekker dit is mijn eerste tel. waarvan wekker het niet doet als ie uit staat.
Tsja... UIQ3 heeft dat gewoon niet... Niks aan te doen, ook niet met een upgrade te verhelpen. Alleen een downgrade... naar een andere telefoon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Wanneer ik bij config scherm > beveiligingen een VPN aan wil maken, staat er dat ik eerst een internetaccount moet of beleid moet registreren.
Als ik bij config scherm > verbindingen internet accounts doe zie ik vanalles, maar nergens hoe ik een account of beleid moet registreren? Weet iemand hoe dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Felke schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:26:
Wanneer ik bij config scherm > beveiligingen een VPN aan wil maken, staat er dat ik eerst een internetaccount moet of beleid moet registreren.
Als ik bij config scherm > verbindingen internet accounts doe zie ik vanalles, maar nergens hoe ik een account of beleid moet registreren? Weet iemand hoe dit werkt?
Het staat uitgelegd als je bij VPN accounts de help bekijkt wat je moet doen. Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik weet het niet... maar de help lijkt het aardig goed uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:14:
[...]

Heb jij andere walkman phone gehad van SE. Die hebben veel hardere geluid door dat je equilezer kan handmatig instellen, deze niet.
Wij hebben verschillende walkman phones gehad van SE. De W300i, W710i, W800i, W850i, W910i en nu de W960i. Equilizer kon je idd handmatig instellen, maar ik heb de telefoons nooit op z'n hardst gezet. Voor mij gaat ie iig hard genoeg ;)

Wat betreft de wekker: ik zet de telefoon 's nachts niet uit. Zet mijn telefoon eigenlijk alleen uit als ik in het vliegtuig zit en dat is aanstaande zondag weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
marciagillian schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:59:
[...]
Wat betreft de wekker: ik zet de telefoon 's nachts niet uit. Zet mijn telefoon eigenlijk alleen uit als ik in het vliegtuig zit en dat is aanstaande zondag weer :)
En ook dat hoeft niet! :) De w960i heeft een vliegtuigmodus... dan kan je in ieder geval nog spelletjes spelen en muziek luisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe typ ik een / op de telefoon?

en meer speciale tekens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het al!

nu krijg ik de melding als ik die google maps wil downloaden

kan het jad bestand niet openen!

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 08:57:
hoe typ ik een / op de telefoon?

en meer speciale tekens?
Meerdere malen op de 1 drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker toetsel :)

Ik had hem vrijdag gehaald, en jammer genoeg had ik een defecte die zaterdags zo warm werd dat die denk ik zou exploderen. naja ik toetsel omgeruild nu alles prima.

Ik ga vnadaag nog proberen of ik de wifi op de hva (eduroam) werkende kan krijgen

iemand een idee hoe ik de automatische toetsenvergendeling eraf kan krijgen ??? kan het in de menus niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Toetsvergrendeling: Configuratiescherm - Beveiligingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het makkelijk om de w960i te customizen?
Ik heb hem nu binnen en alles is nog steeds zo standaard.

Ik wil er tomtom op en wat andere thema's etc.
is dat goed te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
ChrisM schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:59:
[...]

Het staat uitgelegd als je bij VPN accounts de help bekijkt wat je moet doen. Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik weet het niet... maar de help lijkt het aardig goed uit te leggen.
Ik verwacht toch van de mensen hier op het forum dat ze een serieus antwoord geven. Als je zelf de help doorgekeken had, had je gezien dat mijn vraag direct daarmee te maken heeft.
In de help staat namelijk dat ik een internetaccount en beleid moet registeren. Er staat echter nergens hoe dit moet.

Dus nogmaals mijn vraag; hoe registreer ik een internetaccount en beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een applicatie installeert onder configuratie scherm en dan overige. waar komt de applicatie dan uiteindelijk te staan?

ik heb namelijk tomtom mapje op me telefoon gezet en hij zag een sis bestand wat ik geinstalleerd heb alleen zie ik de applicatie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik hem via pc suite installeer dus het sis bestandje aangeef dan kan ik de installatie voortzetten op de telefoon alleen dan als ik op installeren klik dan staat er op de pc installatie is afgebroken???

ligt het aan het bestandje of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Standaard staan nieuwe applicaties in het menu Extra. (Hoofdmenu en dan rechtsonder) Je moet wel even naar beneden scrollen om ze te zien.

En dat tweede ligt waarschijnlijk aan het bestandje, ja. Welke applicatie probeer je te installeren? Als het goed is, moet je als er op de PC Suite staat dat je verder moet gaan op je telefoon, wat verschijnen op je telefoon. Even installeren enzo drukken... zo hoort een standaard installatie te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:45:
Standaard staan nieuwe applicaties in het menu Extra. (Hoofdmenu en dan rechtsonder) Je moet wel even naar beneden scrollen om ze te zien.

En dat tweede ligt waarschijnlijk aan het bestandje, ja. Welke applicatie probeer je te installeren? Als het goed is, moet je als er op de PC Suite staat dat je verder moet gaan op je telefoon, wat verschijnen op je telefoon. Even installeren enzo drukken... zo hoort een standaard installatie te gaan.
ik was met tomtom6 bezig. maar ik krijg dan de melding ga verder op de telefoon en als ik daar op installeren druk dan gaat het heel snel en zie ik op de pc een melding dat de installatie is afgebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat ik hem wel binnen het Hva Netwerk werkende kon krijgen op WIFi maar is me niet gelukt. Weet iemand hoe die deze telefoon op Eduroam netwerk kan krijgen. Laptop instellingen zijn niet hetzelfde !!!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03:32
Ik heb deel 2 aangemaakt, deze is hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:22

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.