Het SonyEricsson W960i topic

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 48.820 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb even een vraagje:
Ik heb ingesteld dat de router prioriteit 1 heeft met het maken van een internetverbinding, Orange World heeft prioriteit 2. Maar als ik op internet ga, doet ie het niet en maakt ie gewoon verbinding met Orange World.

P.s. Als ik eerst met de router verbinding maak en dan op internet ga, doet ie het wel gewoon. Is dus geen probleem met de router.

Weet iemand wat ik verkeerd doe of hoe het wel werkt :?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze telefoon is overal ineens een stuk duurder met een abbo...

Twee voorbeelden:

telecomadvies.nl met 1jarig tmobile flex 25
was: €236
nu: €319

2call.nl met 1jarig tmobile flex 25
was:€269
nu: €323

Ik dacht dat die toestellen alleen maar goedkoper konden worden :'( ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Jaaaaaaaaaaa man!

Echt precies de abbonomenten die ik wou!

Die flex 25 1 jarig... en gewoon duurder geworden! :( Zijn de 50% kortingen ook weg?

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 21:10

Sick Nick

Drop the top!

Was tot 31 december dus ja :p Zullen vast wel weer andere netwerkacties voor komen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sick Nick schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 13:00:
Was tot 31 december dus ja :p Zullen vast wel weer andere netwerkacties voor komen trouwens.
die korting gelde voor de 1e drie maanden bij een 1 jarig contract wat dus 'maar' 30-40 euro korting opleverde terwijl die telefoon veel duurder is geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Op gsmweb is het toestel niet duurder geworden, voor een flex 25 voor 1 jaar kost het toestel € 253,- en er staat nog steeds: 3 maanden 50% korting. Misschien dat het nog aangepast wordt, maar zo staat de aanbieding er nog.

[ Voor 23% gewijzigd door marciagillian op 01-01-2008 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga me morgen zo een toestelletje aanschaffen. Hier in België kost hij 649 euro in de phone house. Heb ik ff geluk dat het nieuwjaar is en ik deze gewoon krijg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marciagillian schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:39:
Op gsmweb is het toestel niet duurder geworden, voor een flex 25 voor 1 jaar kost het toestel € 253,- en er staat nog steeds: 3 maanden 50% korting. Misschien dat het nog aangepast wordt, maar zo staat de aanbieding er nog.
ik heb hem nu daar besteld,
voor de geen die hem ook hier willen bestellen de aktie op gsmweb duurt t/m 4 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 13:27
Zojuist het eerste probleem gehad, batterij was op dus de telefoon ging uit. Na deze in de oplader gedaan te hebben knipperde alleen de backlight en deed verder niets meer, andere batt geprobeerd, batt er in er uit enzz. Niets werkte. Probeer nu met de update service de telefoon te resetten.

Verder nog steeds uiterst tevreden met de telefoon. Gebruik de officiele divx player om films te kijken. te downloaden op www.divx.com (gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
én? heeft die update geholpen?

ik heb zelf nog geen problemen gehad <klop op hout>

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er geen leuke apps voor deze telefoon die in het TS kunnen worden geplaatst zoals fring bijv. kunnen mensen makkelijker dingen downloaden etc.

Ik werk op dit moment met een HTC toestel, er zijn op dit moment zoveel grafische / geheugen problemen met die toestellen dat ik misschien wil overstappen op de SE W960i.

Ik had echter wel een paar vragen en ik hoop dat jullie deze kunnen beantwoorden door jullie ervaring met het toestel.

1. Hoe is het gebruik van wifi i.c.m. emailen / internetten? Zit er iets op van Pocket Internet Explorer (alleen dan een andere naam) en kan je ook iets als outlook (andere naam) instellen voor je email of moet je dat via je webmail bekijken?

2. Is er al een goede messenger (is al deels beantwoord, ik hoor dat fring nu iets ondersteunt, maar nog geen bevestiging gehad dat het daadwerkelijk goed functioneert)

3. Dit is een Symbian telefoon, heeft er al iemand geprobeerd een navigatie programma te installeren of zeg ik nu iets heel doms. Collega heeft een Nokia N70 (Symbian) met TomTom en een Bluetooth GPS adapter. Ik vroeg mij af of mensen dit al hadden geprobeerd.

4. Gebruiken jullie een apart app om bijv. smsjes/emails te tikken i.p.v. het numerieke toetsenpad? Bijv. een app die je kan gebruiken dmv het touchscreen.

Zijn er uberhaupt nog leuke apps voor dit apparaat die het een nog beter toestel maken dan dat het al is?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderdw schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:48:
Zojuist het eerste probleem gehad, batterij was op dus de telefoon ging uit. Na deze in de oplader gedaan te hebben knipperde alleen de backlight en deed verder niets meer, andere batt geprobeerd, batt er in er uit enzz. Niets werkte. Probeer nu met de update service de telefoon te resetten.

Verder nog steeds uiterst tevreden met de telefoon. Gebruik de officiele divx player om films te kijken. te downloaden op www.divx.com (gratis)
niet te moeilijk doen. gewoon de telefoon aan de stekker hangen en na een paar uur pas weer opstarten dan is het probleem verholpen. Ook een keer met mijn w810 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:37
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:20:

1. Hoe is het gebruik van wifi i.c.m. emailen / internetten? Zit er iets op van Pocket Internet Explorer (alleen dan een andere naam) en kan je ook iets als outlook (andere naam) instellen voor je email of moet je dat via je webmail bekijken?
Wifi werkt super. Je stelt een account in... selecteert je wifi access point.. vult eventueel wachtwoord in. Werkt echt super!
Er zit Opera for Mobile ofzo op. 8.65 dacht ik. Werkt erg lekker!
2. Is er al een goede messenger (is al deels beantwoord, ik hoor dat fring nu iets ondersteunt, maar nog geen bevestiging gehad dat het daadwerkelijk goed functioneert)
Fring werkt goed!
3. Dit is een Symbian telefoon, heeft er al iemand geprobeerd een navigatie programma te installeren of zeg ik nu iets heel doms. Collega heeft een Nokia N70 (Symbian) met TomTom en een Bluetooth GPS adapter. Ik vroeg mij af of mensen dit al hadden geprobeerd.
Yep. TomTom heeft ook een versie voor UIQ. End ie werkt goed! :)
4. Gebruiken jullie een apart app om bijv. smsjes/emails te tikken i.p.v. het numerieke toetsenpad? Bijv. een app die je kan gebruiken dmv het touchscreen.
Hoe bedoel je? SMSen doe ik eigenlijk altijd met het numerieke toetsenpad. Je kan ook het onscreen toetsenbord selecteren, maar ik SMS veel... en dan moet het snel gebeuren en niet eerst zo'n stylus hoeven te pakken. :P
Zijn er uberhaupt nog leuke apps voor dit apparaat die het een nog beter toestel maken dan dat het al is?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Alvast bedankt.
:) Lemmings. Verder is er op GoT een onderwerp "UIQ3 Software Topic" daar staat wat software. Verder is er natuurlijk ook nog Google Maps. En wat ander spul... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:49:
[...]
Wifi werkt super. Je stelt een account in... selecteert je wifi access point.. vult eventueel wachtwoord in. Werkt echt super!
Er zit Opera for Mobile ofzo op. 8.65 dacht ik. Werkt erg lekker!

[...]
Fring werkt goed!

[...]
Yep. TomTom heeft ook een versie voor UIQ. End ie werkt goed! :)

[...]
Hoe bedoel je? SMSen doe ik eigenlijk altijd met het numerieke toetsenpad. Je kan ook het onscreen toetsenbord selecteren, maar ik SMS veel... en dan moet het snel gebeuren en niet eerst zo'n stylus hoeven te pakken. :P

[...]

:) Lemmings. Verder is er op GoT een onderwerp "UIQ3 Software Topic" daar staat wat software. Verder is er natuurlijk ook nog Google Maps. En wat ander spul... :)
ChrisM helemaal top! Klinkt super! Alleen is deze telefoon wel aan de dure kant voor een 1-jarig abonnement...eens kijken hoe ik dat ga oplossen :-)

Ik heb op dit moment een HTC P3300 en ik gebruik een volledig onscreen toetsenbord om mijn smsjes te typen. Ik vroeg mij af of dit ook op de SE w960i kon of dat je alleen het numerieke toetsenpad kon gebruiken. Zou leuk zijn als het kon, anders pech :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Er zijn 3 manieren voor invoer:
Numerieke toetsenbord, onscreen handwriting, onscreen toetsenbord. Volgens mij kan je deze 3 mogelijkheden bij alle invoerschermpjes gebruiken.

Ik had hem bij een 1-jarig T-Mobile Flex 45 verlenging voor €170 bij 2call.nl. Is toch niet zo duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 23:30:
Er zijn 3 manieren voor invoer:
Numerieke toetsenbord, onscreen handwriting, onscreen toetsenbord. Volgens mij kan je deze 3 mogelijkheden bij alle invoerschermpjes gebruiken.

Ik had hem bij een 1-jarig T-Mobile Flex 45 verlenging voor €170 bij 2call.nl. Is toch niet zo duur?
Ok top. Ik zie het dan wel! ;)

Nee is zeker niet duur. Ik zit echter bij Orange en ik wil graag verlengen. Ik heb een behoorlijk duur abonnement maar ik zie ze alleen maar voor 300+. Dat vind ik toch net ff iets teveel. Helaas nog geen zaak gevonden die mij een betere prijs kan voorschotelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-05 16:53
Modbreak:Gewoon de legale kopen..!

Ondersteunig voor warez geven wij niet!

[ Voor 85% gewijzigd door Ginz op 03-01-2008 13:02 ]

Rare jongens die Gamers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het je hier niet abonnementen moet gaan vergelijken etc. Maar ik vroeg me af wie deze telefoon i.c.m. Orange (1 jaar) voor een leuke prijs heeft afgesloten en waar? Wil deze telefoon namelijk dolgraag bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij wel gelukt om Tom Tom werkend te krijgend. Meer info in onderstaande link.

*Weg*
Ga jij [PSGG] Policy maar even lezen!

Hoewel ik er eigenlijk nog niet over gehoord heb vind ik het enige echte nadeel tot nu toe het sms'en. en dan bedoel ik die woordvoorspelling. Bij nokia gaat dat volgens mij een stuk sneller.

[ Voor 15% gewijzigd door Ginz op 03-01-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correctie: Tom Tom werkt, maar had nog geen stemmen. Heb er nu een paar stemmen opgezet. Ik heb deze in de Tom Tom map op mijn geheugenkaart gezet. Ik kan ze wel kiezen maar ze praten niet. Iemand tips???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
marciagillian schreef op maandag 31 december 2007 @ 01:22:
Ik heb even een vraagje:
Ik heb ingesteld dat de router prioriteit 1 heeft met het maken van een internetverbinding, Orange World heeft prioriteit 2. Maar als ik op internet ga, doet ie het niet en maakt ie gewoon verbinding met Orange World.

P.s. Als ik eerst met de router verbinding maak en dan op internet ga, doet ie het wel gewoon. Is dus geen probleem met de router.

Weet iemand wat ik verkeerd doe of hoe het wel werkt :?

Alvast bedankt.
Iemand enig idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Je moet even een nieuw account aanmaken in WLAN menu. (Meer - Nieuwe Account). Normaal gaat Wifi namelijk over de standaard account (DefaultWiFiAccount) en ik merk dat als je zelf een account maakt en deze koppelt aan een accesspoint (je ziet het wel als je het instelt), dan werkt het altijd en goed. Dit is vooral het geval bij niet openbare accesspoints. Als je deze dan een hogere prioriteit geeft dan je GPRS account, zou het goed moeten gaan...
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:36:
Correctie: Tom Tom werkt, maar had nog geen stemmen. Heb er nu een paar stemmen opgezet. Ik heb deze in de Tom Tom map op mijn geheugenkaart gezet. Ik kan ze wel kiezen maar ze praten niet. Iemand tips???
Geen idee... maar ik moet eerlijk zeggen dat ik TomTom alleen nog maar even getest heb terwijl ik stil stond... nog niet mee gereden. Dus ik weet niet zeker of de stemmen werken...... Als ik via het menu - voorkeuren en dan Kies een stem selecteer, hoor ik wel de stemmen.. dus ik neem aan dat het wel werkt. Volgens mij staan de stemmen trouwens in de VOICES map, welke bij mij in de root staat op het mediageheugen.
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:58:
Hoewel ik er eigenlijk nog niet over gehoord heb vind ik het enige echte nadeel tot nu toe het sms'en. en dan bedoel ik die woordvoorspelling. Bij nokia gaat dat volgens mij een stuk sneller.
Klopt... het SMSen is nog niet ideaal bij de W960i. Wat ik ook vooral jammer vind, is dat als je bezig bent met een woord te typen dat niet bestaat, je deze niet gemakkelijk kan toevoegen aan Mijn Woorden. Je moet deze altijd weer opnieuw invoeren (en dus doe ik dat meestal niet, totdat ik het woord weer een keer invoer en weer denk "Wat irritant!"). Ook, als je je vingers verkeerd hebt, ik denk iets te hoog op het touchscreengedeelte waar de mediaplayer knopjes zitten, dan is het lastig woorden invoeren omdat hij altijd de eerste keuze selecteert (waarna je dus niet verder kan typen met dat woord). Ik leg het een beetje onhandig uit... maar goed... je vingers moeten echt alleen op de knopjes zitten. :)
Ook had ik, vooral in het begin, nog wel eens dat ik per ongeluk een SMSje verzond terwijl hij nog niet af was, omdat ik een woord uit de keuzemogelijkheden selecteer. Wat dat betreft zou ik een definitief versturen mogelijkheid niet erg vinden...

Handige tip: Als je een nieuwe SMS aan het typen bent, zonder geaddresseerde, en je wilt hem naar iemand sturen naar wie je laatst nog hebt geSMSt, ga dan met het scrollwheel naar Aan.... en druk dan op Contact (onderaan je scherm, de knop in het midden). Je kan dan Contact Selecteren doen (dit gaat sowieso sneller dan dat je op Aan.... drukt en dan op dat pijltje om dan Contact Selecteren te doen), maar er staan daar ook een aantal contacten naar wie je het laatst hebt geSMSt. Erg handig! (Werkt trouwens ook bij het emailen).

[ Voor 67% gewijzigd door ChrisM op 03-01-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
[quote]ChrisM schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:56:
[...]

Je moet even een nieuw account aanmaken in WLAN menu. (Meer - Nieuwe Account). Normaal gaat Wifi namelijk over de standaard account (DefaultWiFiAccount) en ik merk dat als je zelf een account maakt en deze koppelt aan een accesspoint (je ziet het wel als je het instelt), dan werkt het altijd en goed. Dit is vooral het geval bij niet openbare accesspoints. Als je deze dan een hogere prioriteit geeft dan je GPRS account, zou het goed moeten gaan...

Ik heb het gedaan, maar hij doet het nog steeds niet.
Ach ja, dan verbind ik wel eerst met mijn WLAN en ga dan internetten.
Op zich niet zo'n probleem hoor, hij doet het tenminste ;)

Toch bedankt voor je advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
Hmmm.... lees alles nu pas, Sorry mr moderator. Ik heb wel hetzelfde probleem met die smsjes dat je ze perongelijk verzend, gewoon goed opletten wat je doet of eerst je sms typen en dan pas een nummer invullen. Ik heb wel meer kleine dingetjes die ik vervelend vind (foto's roteren) maar en zijn ook weer dingen die makkelijker (menu's enzo) zijn.

Heben jullie trouwens ook dat als je een filmpje maakt met je camera, dat ie dan automatisch van de eerste shot een foto maakt en die in de map van de foto's wordt gezet? Het filmpje staat gewoon in de map video's.

Al met al nog steeds een super goeie tel _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Diavolo op 03-01-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:00
Eind januari begin februari bij orange en t-mobile. Prijs nog onbekend.. Ben benieuwd want dan kan ik juist verlengen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:56:
[...]

Geen idee... maar ik moet eerlijk zeggen dat ik TomTom alleen nog maar even getest heb terwijl ik stil stond... nog niet mee gereden. Dus ik weet niet zeker of de stemmen werken...... Als ik via het menu - voorkeuren en dan Kies een stem selecteer, hoor ik wel de stemmen.. dus ik neem aan dat het wel werkt. Volgens mij staan de stemmen trouwens in de VOICES map, welke bij mij in de root staat op het mediageheugen.
Ik heb geen map VOICES. Heb de stemmen in de tomtom map. Ik kanze gewoon zien in het kies stem menu. Alleen niet horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boinkie schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:59:
Eind januari begin februari bij orange en t-mobile. Prijs nog onbekend.. Ben benieuwd want dan kan ik juist verlengen! :D
99euro bij een verlenging van orange bij BC. 35euro music abbo.
Ik moet tot 14febr. wachten dan gaan mijn 3 maanden in.

Koopje, toch? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
@Mark75: Je hebt wel de UIQ versie, neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 23:28:
@Mark75: Je hebt wel de UIQ versie, neem ik aan?
ja want hij werkt gewoon. Alleen de stemmen niet. Ik heb begrepen dat de stemmen het op zowel op UIQ3 versie als op de andere symbian versie zouden moeten doen. Dit klopt toch of zijn er speciale UIQ3 stemmen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boinkie schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:59:
Waar heb je dit gehoord? Ben je toevallig in een shop geweest? Ik wil namelijk ook verlengen bij Orange met deze telefoon. Ik weet zeker dat de telefoon bij Orange goedkoper aangeboden zal worden dan bij bijv. BC.
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:45:
[...]

99euro bij een verlenging van orange bij BC. 35euro music abbo.
Ik moet tot 14febr. wachten dan gaan mijn 3 maanden in.

Koopje, toch? _/-\o_
Leuke prijs, alleen wel 2 jarig. Ben ik niet zo weg van. Ik ben gewend rond de 200 euro bij te betalen voor een telefoon met 1 jarig contract. Dat vind ik ook niet erg, maar 300+ vind ik veels te veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 13:27
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:34:
[...]

niet te moeilijk doen. gewoon de telefoon aan de stekker hangen en na een paar uur pas weer opstarten dan is het probleem verholpen. Ook een keer met mijn w810 gehad.
Maar had dus een andere volle batterij geprobeerd waarbij die het ook niet deed dus lijkt me erg sterk dat het zo zou werken.
In iedergeval lukte het met de update service de software er op nieuw op te zetten.
Raad dus aan als je de agenda intensief gebruikt om deze toch zeker af en toe te syncen met je pc.
Maar hij werkt weer perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop hem liever net niet bij orange. Soms hebben die een eigen versie van de software en simlock.
Een 1 jarig zou inderdaad beter zijn.

Ik ben bij de Orange shop geweest, en die zeide dat ze hem niet binnenkregen omdat die shops gaan verdwijnen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 08:24:
Ik koop hem liever net niet bij orange. Soms hebben die een eigen versie van de software en simlock.
Een 1 jarig zou inderdaad beter zijn.

Ik ben bij de Orange shop geweest, en die zeide dat ze hem niet binnenkregen omdat die shops gaan verdwijnen binnenkort.
Klopt over eigen software etc. Maar dat heeft vodafone (al eens eerder meegemaakt met een SE), T-mobile etc etc ook.

Orange shops gaan weg? Zit net een nieuw flagshipstore in Rotterdam, neem aan dat die niet zal verdwijnen...

Ik vind 309 euro met een 1 jarig abonnement veels te veel. Ik wacht even af, maar houd zeker dit topic in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Niet alle orange shops gaan weg. Slechts een aantal gaan er deze maand sluiten. Orange Flagship store in R'dam gaat misschien sluiten. En als dat gebeurt dan gaat dat in Juni gebeuren :)

Die in Delft op de hoek gaat sluiten en dat wordt dan de T-mobile in die lange straat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boinkie schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:05:
Niet alle orange shops gaan weg. Slechts een aantal gaan er deze maand sluiten. Orange Flagship store in R'dam gaat misschien sluiten. En als dat gebeurt dan gaat dat in Juni gebeuren :)

Die in Delft op de hoek gaat sluiten en dat wordt dan de T-mobile in die lange straat. :)
Dat meen je niet? Flagship eventueel weg? Waarom gaan ze alle stores sluiten dan? Ik dacht dat Orange en T-Mobile samen gingen, maar niet dat de stores gaan sluiten. Vreemd! Blijven Orange en T-Mobile wel bestaan dan of gaan ze een nieuwe naam verzinnen :)

Ik vind het jammer, want had graag een SE W960i daar aangeschaft....dan misschien toch maar BC? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd kijk dat je sommige shops sluit lijkt me logisch, zo zit in Zwolle bijv de Orange en T-mobile shop tegenover elkaar... dat je daar 1 van sluit lijkt me wel logisch ja.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, wie heeft er hier een internetbundel voor zijn/haar W960i afgesloten? Is dat relevant om af te sluiten? Of word hier toch meer van wifi gebruik gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er trouwens achter. De tom tom stemmen doen het niet als de telefoon in stille modus staat. Dit was bij nokia niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:19:
Even een vraagje, wie heeft er hier een internetbundel voor zijn/haar W960i afgesloten? Is dat relevant om af te sluiten? Of word hier toch meer van wifi gebruik gemaakt.
Ik heb mn vodafone internetblox aangezet. Handig dat ik per maand kan beslissen of ik van het internet gebruik wil maken of niet. Ik reis veel met het openbaarvervoer en dan is het handig om te kijken hoelaat ik de bus oid kan pakken, mijn email bekijken etc. Werkt erg goed allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:19:
Ik heb T-Mobile PIT afgesloten (waarvan binnenkort trouwens de snelheid wordt verdubbeld!) en gebruik het best wel veel. Toch wel vaak dat je eventjes snel wat bioscoopinfo wilt opzoeken of bijv. waar de flitsers staan. Op m'n W850i gebruikte ik het wel vaker, want als ik nu thuis ben, gaat het over WiFi (en dat is toch wel fijner.. gaat wel een stuk sneller!), maar toch gebruik ik het nog best wel vaak. Dus... Heb je een aantal keer per maand dat je ergens bent waar geen WiFi is en je wilt internetten.. gewoon doen. Altijd handig toch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:57:
[...]

Dat meen je niet? Flagship eventueel weg? Waarom gaan ze alle stores sluiten dan? Ik dacht dat Orange en T-Mobile samen gingen, maar niet dat de stores gaan sluiten. Vreemd! Blijven Orange en T-Mobile wel bestaan dan of gaan ze een nieuwe naam verzinnen :)

Ik vind het jammer, want had graag een SE W960i daar aangeschaft....dan misschien toch maar BC? :(
Wordt gewoon voorlopig T-mobile. Shops die elkaar overlappen worden gesloten. De shop boven de koopgoot (beursplein 60) wordt op dit moment omgebouwd tot t-mobile. Moet half januari open gaan als T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:31:
[...]

Ik heb T-Mobile PIT afgesloten (waarvan binnenkort trouwens de snelheid wordt verdubbeld!) en gebruik het best wel veel. Toch wel vaak dat je eventjes snel wat bioscoopinfo wilt opzoeken of bijv. waar de flitsers staan. Op m'n W850i gebruikte ik het wel vaker, want als ik nu thuis ben, gaat het over WiFi (en dat is toch wel fijner.. gaat wel een stuk sneller!), maar toch gebruik ik het nog best wel vaak. Dus... Heb je een aantal keer per maand dat je ergens bent waar geen WiFi is en je wilt internetten.. gewoon doen. Altijd handig toch. :)
Dat wel, maar ik heb niet zon goede ervaring met T-Mobile en ik hoor ook vaak dat het bereik van T-Mobile echt K*T is.... en daar zit ik niet echt op te wachten. Maar als ik het goed begrijp dan word Orange uiteindelijk T-Mobile, misschien dat ik dan terzijnertijd nog PIT kan nemen of iets dergelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Heeft iemand ervaring met de fm transmitter MMR-70 van SE waarmee je de muziek van de W960i op FM kunt uitzenden? Op de SE site staat ie bij accessoires, als je verder leest staat er dat ie niet is toegestaan in Nederland 8)7
Hij wordt wel in NL verkocht en ik vroeg me dus af of iemand hem al heeft gebruikt en of het goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marciagillian schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:40:
Heeft iemand ervaring met de fm transmitter MMR-70 van SE waarmee je de muziek van de W960i op FM kunt uitzenden? Op de SE site staat ie bij accessoires, als je verder leest staat er dat ie niet is toegestaan in Nederland 8)7
Hij wordt wel in NL verkocht en ik vroeg me dus af of iemand hem al heeft gebruikt en of het goed werkt.
Ik heb hem persoonlijk niet gebruikt, maar mijn collega heeft hem en gebruikt op de w950 en w960i en werkte volgens hem erg goed. HIj had hem besteld in het buitenland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:16:
[...]

Ik heb hem persoonlijk niet gebruikt, maar mijn collega heeft hem en gebruikt op de w950 en w960i en werkte volgens hem erg goed. HIj had hem besteld in het buitenland...
Misschien stomme vraag, wie gebruikt er hier T-mobile i.c.m. de W960i en woont niet in een grote stad (dorpje of iets dergelijks) en heeft daar goed bereik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:16:
[...]

Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds gisteren ook de gelukkige eigenaar van de W960i, wat een supertelefoon!

Wel heb ik een vraagje over de accuduur, heb hem nu 1 dag en hij staat na 30 uur op 15% en heb er niet veel geks mee gedaan (eerste keer volledig opgeladen).

Nou zag ik dat er voor de P1i de BST-40 accu heeft met 1120mAh tegen de BST-33 met 950mAh.
Dat scheel 17%, alle beetjes helpen.

Past dit de BST-40 in de W960i? want volgens mij zijn het bijna dezelfde telefoons.

Wat voor accuduur hebben de wat meer ervaren W960i gebruikers?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:59

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nope, de BST-40 gaat helaas niet passen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:57:
[...]

Misschien stomme vraag, wie gebruikt er hier T-mobile i.c.m. de W960i en woont niet in een grote stad (dorpje of iets dergelijks) en heeft daar goed bereik?
Inderdaad stomme vraag.. :P Het ene dorpje is het andere dorpje niet. Vraag gewoon iemand uit je vriendenkring met T-Mobile of hij eventjes naar die dorpjes wil gaan waar jij vaak komt, om te kijken of hij daar bereik heeft of niet... dan weet je het gewoon! Of vraag of je even z'n sim een tijdje mag lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:37
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 01:22:

Wat voor accuduur hebben de wat meer ervaren W960i gebruikers?
Ik moet hem ongeveer om de 4 dagen aan de lader hangen. Gebruik dan ook niet zoveel toepassingen, behalv muziek onderweg ( denk zon 2 uur gemiddeld per dag) en bel er ook niet veel mee. heb em nu 3,5 week. In het begin had ik het gevoel dat de batterij eerder leeg ging, maar toen was ik er ook meer mee aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
  • Laatst online: 07-01-2021
Ik ga maar door met vragen stellen, maar: Op de connexie review site staat dat hij soms traag is met het opstarten van muziek e.d., iemand ervaringen (posi-,negatief), en hier staan allemaal navigatie verhalen, maar hij heeft toch helemaal geen GPS-module ? Of zeg 'k nu iets heel doms :p

merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Je kan een bluetooth GPS ontvanger kopen en die gebruiken voor GPS navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik streaming video wil bekijken, vanaf bijvoorbeeld de youtube of divx site, krijg ik altijd de waarschuwing "This link appears not to be working. Try again?". Dit is zowel via een verbinding via wlan als via mijn provider (orange). Proxy settings staan op automatic. Werkt dit bij anderen wel, of moet ik instellingen veranderen?

Verder prima telefoon. En na het uitzetten van de Transitions is hij ook nog eens heerlijk snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
koen61 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 13:30:
Ik ga maar door met vragen stellen, maar: Op de connexie review site staat dat hij soms traag is met het opstarten van muziek e.d., iemand ervaringen (posi-,negatief), en hier staan allemaal navigatie verhalen, maar hij heeft toch helemaal geen GPS-module ? Of zeg 'k nu iets heel doms :p

merci
nummer starten duurt inderdaad soms wat langer dan ik gewend ben, soms zo'n 2-3 seconden, maar ik heb er niet zo heel veel last van, hoop wel dat er nog een keer een update komt om de walkman player in zijn geheel wat sneller of soepeler te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koesper
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 15:22

Koesper

Matched: Blah blah

Johantjuuh schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:03:
Woow!

Ik heb een zeer goedkope winkel gevonden!

http://www.gsmplaza.nl/to...telid=sony-ericsson_w960i

(gsmplaza.nl)

Hier is hij maar liefst 380 euro LOS!
Ook is hij met abbonomenten zeer goedkoop! Wat abonnementen voor 1 jaar van zo'n 12.50, en dan is toestel maar 320. Dus allemaal onder de 500 euro.

Klopt dit? Is dit een vertrouwde winkel...??
Ik heb hem toen gelijk besteld bij gsmplaza.nl met een 1 jarig tmob abo, en dat was inderdaad echt spót goedkoop.
De volgende ochtend was de prijs al weer aangepast naar 580, dus ze hadden inderdaad gewoon een typfout gemaakt.

Máár sinds afgelopen donderdag heb ik hem toch in huis, voor die hele goedkope aanbieding!
Daar ben ik uiteraard erg blij mee, maar damn... dat is niet soepel gegaan...
ik had direct mijn contract op de fax gegooid, maar na twee dagen was hij volgens hun site nog niet binnen was... dus ik bellen en nogmaals faxen...
De volgende dag was hij nog niet verwerkt, dus ik weer bellen naar dan 0900 nummer om te controleren... weer niets... wel kreeg ik toen een rechtstreeks mailadres, dus ik het daar digitaal naar toegestuurd, en ik zou teruggebeld worden... mooi niets dus...
de volgende dag hadden ze het uiteindelijk wel ontvangen, en ze zouden het verwerken...
via de site zou ik de status kunnen volgen...
een paar dagen later stond hij nog steeds op 'niet ontvangen', gaat lekker! ook t-mobile zelf had nog geen contractsaanvraag ontvangen. Dus ik weer bellen... gelukkig kon ze me toen wel vertellen dat het toestel besteld was en die dag alles geregeld zou worden. en inderdaad, de volgende dag was de status aangepast. dit was dus twee weken na mijn aanvraag!
(daarna heb ik nog een week moeten wachten omdat de TPG aan het kloten was, maar daar kan gsmplaza.nl niets aan doen)

Wat ik wil zeggen, gsmplaza.nl is wat mij betreft niet echt de meest prettige partij, maar uiteindelijk heb ik natuurlijk wel een fantastische deal gehad... toestel was daardoor 200 euro goedkoper dan normaal (-10€ belkosten naar 0900, en in totaal 3 weken wachten)

Het toestel zelf is erg gaaf! past lekker veel muziek op, de transfer van pc naar gsm is razendsnel!

When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:22:

Verder prima telefoon. En na het uitzetten van de Transitions is hij ook nog eens heerlijk snel!
wat doet dat transistions dan? ik had het ook aan staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diavolo2000 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:28:
[...]

wat doet dat transistions dan? ik had het ook aan staan....
Ben ik ook zeer benieuwd naar, in het boekje staat er niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:45:
[...]

Ben ik ook zeer benieuwd naar, in het boekje staat er niks over.
lijkt me dat dat de overgangen zijn, is hetzelfde dat als je in xp of vista de fade van menutjes uitzet dat de menutjes vaak sneller laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Heeft iemand eigenlijk al het Bluetooth PAN netwerk aan de gang gekregen? Zodat je via je telefoon met je laptop kan internetten? (Handig dus als je geen Wifi bereik hebt maar wel een €10 mobiel internetaccountje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-09 16:22
ChrisM schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:47:
Heeft iemand eigenlijk al het Bluetooth PAN netwerk aan de gang gekregen? Zodat je via je telefoon met je laptop kan internetten? (Handig dus als je geen Wifi bereik hebt maar wel een €10 mobiel internetaccountje)
Klinkt alsof je niet zoals met de w850i gewoon rechtermuisknop op bluetooth > Deelnemen aan PAN > Kies je telefoon
doet, en dat je dan internet hebt? Zonde.

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Bij m'n W850i lukte het me inderdaad wel... maar nu nog niet. Het moet vast wel kunnen... maar iemand moet nog even uitvinden hoe. :) Ik heb al veel geprobeerd. Mijn computer maakt ook wel verbinding met m'n telefoon via bluetooth PAN... en op m'n telefoon zie ik alleen maar het wereldbolletje knipperen (wat in principe betekent verbinding maken/gegevens binnenhalen), en op m'n laptop zie ik dan verbinding maken.. maar verder dan dat kom ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:29:
Bij m'n W850i lukte het me inderdaad wel... maar nu nog niet. Het moet vast wel kunnen... maar iemand moet nog even uitvinden hoe. :) Ik heb al veel geprobeerd. Mijn computer maakt ook wel verbinding met m'n telefoon via bluetooth PAN... en op m'n telefoon zie ik alleen maar het wereldbolletje knipperen (wat in principe betekent verbinding maken/gegevens binnenhalen), en op m'n laptop zie ik dan verbinding maken.. maar verder dan dat kom ik niet.
Ik dacht dat zoiets niet toegestaan was met een 10 euro internet abonnement. Of heb je toevallig T-Mobile PIT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Van T-Mobile, ja... Daar mag alles mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
Ik vind de geluidssterkte van de headset echt jammer.... Hij kan gewoon niet hard op de standaard headset. Hebben de andere gebruikers van de w960 daar ook last van? En heeft het mssn nu om een andere headset te kopen?

Echt klote dat ie zo zacht gaat (mn w800 ging veel harder!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diavolo2000 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:12:
Ik vind de geluidssterkte van de headset echt jammer.... Hij kan gewoon niet hard op de standaard headset. Hebben de andere gebruikers van de w960 daar ook last van? En heeft het mssn nu om een andere headset te kopen?

Er zullen vast en zeker wel headsets op de markt zijn die harder kunnen dan de standaard headset. Er zijn behoorlijk wat headsets beschikbaar en ook headsets d.m.v. bluetooth verbinding maken. Ik zou dan voor zoiets gaan, scheelt weer wat kabels. Ik vind die kabels in ieder geval zwaar irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diavolo2000 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:12:

De laatste tijd zijn ze veel meer bezig met wedgeving wat betreft geluidssterkte van headsets e.d. Je hebt kans dat de regels nu al anders zijn er hij daarom niet zo hard kan als de w800i (is ouder, dus waarschijnlijk toen ook andere regels..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan deze schitterende telefoon aan te schaffen. Ik wil graag een HI abbo maar deze zijn nog erg duur. Weet iemand hoelang het duurt voordat HI deze telefoon zelf aanbiedt op HI.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:08:
Ik ben van plan deze schitterende telefoon aan te schaffen. Ik wil graag een HI abbo maar deze zijn nog erg duur. Weet iemand hoelang het duurt voordat HI deze telefoon zelf aanbiedt op HI.nl ?
Ik zou zeggen, geef ze een belletje. Ik heb Telfort, T-Mobile en Orange al gebeld. Geen van drieën zegt zelf plannen te hebben met de w960i. :'(
Vind ik wel belangrijk ivm verzekering en dergelijken die eerst bij vodafone toch vrij soepel liepen. Als ik um bij T for telecom ofzo haal loopt het apart, en zijn de voorwaarden vaak minder gunstig (of de prijs hoger :+)

[ Voor 20% gewijzigd door DJFliX op 08-01-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:53:
[...]

Er zullen vast en zeker wel headsets op de markt zijn die harder kunnen dan de standaard headset. Er zijn behoorlijk wat headsets beschikbaar en ook headsets d.m.v. bluetooth verbinding maken. Ik zou dan voor zoiets gaan, scheelt weer wat kabels. Ik vind die kabels in ieder geval zwaar irritant..
Jah dat is wel een idee, maar ik wil eigenlijk gewoon een SE headset want doe eardrops zijn echt goud _/-\o_ Kan iemand mij zeggen of het geluid met zijn SE (Blauwtand) headset wel harder is?

Die oordopjes van Bose zijn ook wel ok maarjah best prijzig en dan heb je zo'n idioot lang kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diavolo2000 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:20:
[...]

Jah dat is wel een idee, maar ik wil eigenlijk gewoon een SE headset want doe eardrops zijn echt goud _/-\o_ Kan iemand mij zeggen of het geluid met zijn SE (Blauwtand) headset wel harder is?

Die oordopjes van Bose zijn ook wel ok maarjah best prijzig en dan heb je zo'n idioot lang kabeltje.
Zodra ik de SE w960i heb aangeschaft ga ik deze headset erbij kopen. Kost iets van 120 euro, maar volgens mij heb je dan ook wel iets goeds. En inderdaad die oordopjes van SE bevielen mij bij mijn w900i ook prima.

Misschien een leuk alternatief voor je?
DJFliX schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:22:
[...]

Ik zou zeggen, geef ze een belletje. Ik heb Telfort, T-Mobile en Orange al gebeld. Geen van drieën zegt zelf plannen te hebben met de w960i. :'(
Vind ik wel belangrijk ivm verzekering en dergelijken die eerst bij vodafone toch vrij soepel liepen. Als ik um bij T for telecom ofzo haal loopt het apart, en zijn de voorwaarden vaak minder gunstig (of de prijs hoger :+)
Vodafone verwacht de telefoon week 3 / 4 van januari dacht ik. Ik wacht zelf ook op die aanbieding :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of deze GPS unit van SE werkt i.c.m. TomTom voor UIQ3 toestellen? Scheelt weer een bluetooth GPS adapter :)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
djelgrande: als je 120 euro voor de DS970 betaald, word je flink opgelicht. Dat ding kost iets van 60 euro en er is een nieuwere versie/andere kleur (980) voor nog geen 80 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 08:07:
[...]

Zodra ik de SE w960i heb aangeschaft ga ik deze headset erbij kopen. Kost iets van 120 euro, maar volgens mij heb je dan ook wel iets goeds. En inderdaad die oordopjes van SE bevielen mij bij mijn w900i ook prima.

Misschien een leuk alternatief voor je?

[...]

Vodafone verwacht de telefoon week 3 / 4 van januari dacht ik. Ik wacht zelf ook op die aanbieding :)
De HBH-DS970 kreeg ik bij de w850i, gratis, en daar zou ik zelf geen 120 euro voor betaald hebben. Overigens zit ik nu dus bij vodafone, maar ik wilde eigenlijk graag naar een andere provider omdat ik geen leuke aanbieding krijg voor verlenging. Waarschijnlijk krijg ik een betere als ik ergens anders heen ga of me als nieuwe klant aanmeld nadat mijn sim naar prepaid is overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:59

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 08:08:
Weet iemand of deze GPS unit van SE werkt i.c.m. TomTom voor UIQ3 toestellen? Scheelt weer een bluetooth GPS adapter :)
Waarom zou je dat willen?

- Als er een draadbreukje in het draad zit, is `ie onbruikbaar.
- Connector is bezet, autolader gebruiken is dan niet meer mogelijk
- Waarschijnlijk duurder dan een Adapt 300
- Zit vast aan een draadje
- .....
- .....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:04:
djelgrande: als je 120 euro voor de DS970 betaald, word je flink opgelicht. Dat ding kost iets van 60 euro en er is een nieuwere versie/andere kleur (980) voor nog geen 80 euro...
Ok... ik ga het eens uitzoeken, bedankt voor de tip!! :) (linkje? :)) gevonden :)

edit: Voor 55 euro de DS970 en voor 85 euro de DS980 (A2DP) misschien interessant, of iemand anders een betere headset i.c.m. de w960i?
Ginz schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:41:
[...]

Waarom zou je dat willen?

- Als er een draadbreukje in het draad zit, is `ie onbruikbaar.
- Connector is bezet, autolader gebruiken is dan niet meer mogelijk
- Waarschijnlijk duurder dan een Adapt 300
- Zit vast aan een draadje
- .....
- .....
Dat is waar, wilde alleen even weten of het uberhaupt mogelijk was. Maar de opmerking dat je dan geen autolader meer kan aansluiten is inderdaad gewoon een gemis. Was het zowiezo niet van plan te kopen, je betaalt zowiezo meer omdat het van SE is :)

Vodafone biedt de SE w960i aan voor rond de 295 euro voor wat ik wil. (1 jaar) Bij BC kan ik hem voor 170 al krijgen. Denk toch dat ik dat ga overwegen. Dan maar een maandje dubbel betalen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 20:25
DJFliX schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:22:
[...]

Hmm dat vind ik wel vaag want toen ik eind december met T-mobile belde zeiden ze dat de W960i in het 1e kwartaal zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:56:
[...]

Ok... ik ga het eens uitzoeken, bedankt voor de tip!! :) (linkje? :)) gevonden :)

edit: Voor 55 euro de DS970 en voor 85 euro de DS980 (A2DP) misschien interessant, of iemand anders een betere headset i.c.m. de w960i?
Ik gebruik zelf de DS970 icm de W960i en dat werkt echt super. Die apparaten lijken wel voor elkaar gemaakt! :) (Trouwens, het lijkt alsof je schrijft dat de DS980 alleen A2DP heeft, maar dat is niet waar... de DS970 heeft dat ook. Volgens mij zijn ze gelijk, alleen is de DS980 nieuwer en iets andere kleur. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds 8 december 2007 in het bezit van een W960i. Ik moet zeggen dat hij me op een flink aantal punten tegenvalt. Ik vind dat de menu's niet logisch in elkaar steken en ben dan ook vaak even bezig voordat ik bijvoorbeeld een geavanceerde instelling heb gevonden. Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog nooit eerder een Sony Ericsson telefoon heb gehad, en dat Symbian ook nieuw voor me is. Ik begrijp dat het een zeer geavanceerde telefoon is waarvan ik nog lang niet alle mogelijkheden heb ontdekt. Daarom hoop ik dat mensen mij kunnen helpen met onderstaande problemen/irritaties/vragen over de W960i.

Mijn “W960i problemen/irrigaties/vragen lijstje”:
- Wanneer ik in het menu kies voor Berichten, staat hij standaard op Postvak IN. Als ik mijn verzonden berichten wil inzien moet ik op die kleine priegel pijltjes (op het scherm) drukken om van map te wijzigen. Ik moet zeggen dat dit me niet vaak in één keer lukt zonder gebruik van de stylus. Dit vind ik erg vervelend, vooral als ik bijvoorbeeld op de fiets zit, en de telefoon met 1 hand probeer te bedienen. Ik probeer dan met mijn vinger die pijltjes te raken maar mis vrijwel altijd, met als gevolg dat hij mijn Postvak IN gaat openen. Jullie zullen begrijpen dat ik me op die momenten flink zit op te vreten. Als er daarom iemand is die een manier heeft om simpel zonder gebruik van de stylus bij je verzonden items te komen, laat het horen!
- Weet iemand een manier om die 2 felle Led-jes, die als flitser fungeren voor de camera, met een simpele druk op de knop aan te zetten zonder dat je daarbij de camera hoeft te starten? Dat zou ik namelijk heel handig vinden. Die Led-jes geven echt heel veel licht, een prima zaklamp voor in het donker :)
- Het ontbreken van de mogelijkheid verschillende profielen in te stellen vind ik echt zwaar vervelend. Ik had hiervoor een nokia en was helemaal verliefd op de profielenfunctie. Ik kan nu alleen kiezen tussen 'normale modus' en 'stille modus'. Snel switchen tussen een 'normale modus(geluid)', een 'trilmodus(alleen tril)' en een 'totaal stille modus(geen tril, geen geluid)' is er dus niet bij.
- Wat ik persoonlijk een totaal onlogisch indeling vind is dat Afbeeldingengalerie (om je fotos/plaatjes te bekijken) in het hoofdmenu onder Multimedia te vinden is, maar dat Video (om je videos te bekijken) dan weer onder Entertainment valt. In het begin deed ik het altijd verkeerd, maar heb er daarom nu snelkoppelingen van gemaakt. Dat is overigens een pluspunt, dat je die snelkoppelingen helemaal naar wens kan instellen.
- Ik had mijn telefoonboek via mijn simkaart gekopieerd van mijn oude nokia naar mijn W960i. Verrassend genoeg sorteerde mijn W960i al mijn telefoonboekcontacten op achternaam.. Hier was ik totaal niet blij mee aangezien ik helemaal gewend was op voornaam te zoeken, en erg gewend was aan de ‘op voornaam gesorteerde volgorde’. Ik heb de optie om hem anders te sorteren niet kunnen vinden. Of hij niet bestaat, of dat ik hem in die onlogische menu’s niet heb kunnen vinden, weet ik niet :X . Iemand met hetzelfde probleem? Ik heb het opgelost door alle achternamen te wissen, en de complete naam van het contactpersoon gewoon onder 'Voornaam' te plaatsen (was erg veel werk, waarbij ik constant dacht: "dit moet sneller/handiger kunnen").
- Over het algemeen vind ik een hoop icoontjes en buttons op het touchscreen met de vinger moeilijk te raken. Vaak klik ik naast, of registreert het touch screen mijn "klik" niet. Ik weet niet of dit aan mijn gebrek aan touchscreen ervaring ligt, of dat dit een probleem is die meerdere mensen ondervinden. Als ik de stylus gebruik is er niets aan de hand.
- Vaak wil ik een smsje typen terwijl ik maar 1 hand beschikbaar heb (op de fiets/in de auto). Hierdoor moet ik gebruik maken van de toetsen. Immers, voor de handschrifherkenningsmethode heb je 2 handen nodig: 1 hand nodig om het toestel beet te houden en 1 hand voor de stylus. Ook het qwerty-toetsenbord op het touchscreen krijg ik niet lekker bediend zonder stylus. Het “echte” toetsenbordje vind ik ook niet prettig werken, de toetsen zijn niet erg groot en voelen goedkoop en glad aan. Als ik op de fiets even blind een smsje typ druk ik ook vaak op de Walkman knop in plaats van op de ‘2’ die eronder zit. Deze twee toetsen zitten strak onder elkaar, hebben dezelfde grootte en voelen ook hetzelfde aan. De misstap is dan ook snel gemaakt. De gevolgen zijn niet leuk: door de misdruk start de Walkman functie op, en slaat hij het voor de helft getypte smsje op in een concept. Daardoor moet ik mijn Walkman weer afsluiten , terug naar Berichten gaan, waar het probleem met de priegel pijltes weer optreed.. ik kom niet bij concepten omdat ik die kleine priegel pijltjes fietsend niet weet te raken zonder stylus. Vrij vervelend dus :/ Iemand hier ervaring mee?
- Een vraagje: ondersteund de w960i de mogelijkheid om via een wifi verbinding bijvoorbeeld een youtube filmpje online te bekijken? Of is dit niet mogelijk? Het is mij iig nog niet gelukt 8)7 .

Dat was het even voor nu, als ik weer wat tegenkom vul ik het nog even aan :).
Als iemand oplossingen/tips heeft om bovengenoemde problemen/irritaties op te lossen hoor ik het graag!

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 09-01-2008 19:59 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Geen oplossing voor al je problemen... ben het er ook wel mee eens... Maar wel een paar:
* Nagels groeien. :P Dan kan je veel gemakkelijker overal op drukken. ;)
* De ledjes kan je laten branden via het programmaatje: QFlashLight. Even zoeken in dit topic, wordt wel een keer naar verwezen. Erg handig programmaatje trouwens. (Wel steeds weer uitzetten nadat je hem gebruikt hebt via Exit in het menu, anders kan je geen foto's meer maken)
* Voor de contactenlijst: In het Contacten scherm (dus waar je je contacten ziet), doe Meer, dan Instellingen (even naar beneden scrollen), dan Sorteren op en dan Voornaam, Achternaam.
* Je mist touchscreen ervaring. Druk meer met de voorkant van je vinger, dan moet het wel lukken. Ik klik bijna nooit meer naast.
* Als je nog een keer op de Walkman knop drukt, ga je weer terug naar waar je mee bezig bent. En ik heb net even geprobeerd, je gaat dan ook weer terug naar je Concept berichtje. Dus gewoon nog een keer op de Walkman knop drukken (dit werkt trouwens in alle applicaties!)
* Volgens mij kan je in ieder geval de Youtube Mobile site bezoeken... Je gaat dan naar de Media Viewer... moet werken, denk ik?

Verder... volg dit onderwerp... er wordt nog wel eens wat zinnigs gezegd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, die youtube filmpjes wil ik ook wel werkend krijgen. Maar ik denk dat het probleem is dat flash niet wordt ondersteunt... Moet mss is iemand zoeken voor flash voor uiq.

Anyways... ik had ook nog een vraag: ik hem divX codec geinstalleerd op men toestel. Maar wanneer ik een film aan het kijken ben moet ik steeds het scherm aanraken omdat de verlichting al na 5 seconden uitgaat. Ook in de menu's, bij het typen van een sms, bij het spelen van een spel is dit het geval. Is er een instelling ergens hiervoor? Of weet iemand een programma dat dit tegengaat? Ik vind het iig niet ...

Alvast bedankt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Je kan wat proberen door op je batterijtje te drukken en dan instellingen. En in configuratiescherm/apparaat schermbeveiliging uit, en de schermvergrendeling uitzetten in Beveiliging/Vergrendeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
Hmmm dit zijn allemaal vragen die je zelf ook wel kan uitvinden... heb ik ook gedaan ;)

Youtube werkt gewoon goed, heb ik ook al geprobeerd

Met SMSen vind ik het een beetje vervelende dat als je een sms aan het typen bent en je wordt gebeld of je krijgt een sms, dan wordt je berigt in draft (engels) opgeslagen en ga ik dus niet gewoon terug naar mn concept zoals dat wel bij mn w800 was.

Dan nog bedank voor die info over die headsets :D en @ChrisM: vind jij dat je headset hard genoeg kan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik vind de headset wel hard genoeg, ja... Geen problemen mee. En... Je kan hem harder zetten he met het volumeknopje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al Psiloc.irRemote.v1.00 geprobeerd op zijn/haar w960i? Ondanks het feit dat het gemaakt is voor S60... Ben zeer benieuwd, zou een goed programma zijn. Snap eerlijk gezegd niet waarom er nog niet een versie is voor de UIQ3 maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het config scherm nog eens grondig doorzocht, maar ik vind de optie niet om het scherm langer verlicht te houden. Iemand hetzelfde probleem en mss al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 02:51:
Ik heb het config scherm nog eens grondig doorzocht, maar ik vind de optie niet om het scherm langer verlicht te houden. Iemand hetzelfde probleem en mss al een oplossing gevonden?
Heb je ook al eens op je batterijtje gedrukt en daar met de instellingen klooien? Zoals energiebesparingsmodus uitzetten of de tijd hoger zetten? Ik heb het namelijk wel voor elkaar gekregen toen ik met TomTom zat te klooien. Ik had gewoon de helderheid van m'n scherm omhoog gezet en nog wat andere instellingen (misschien scherm/toetsvergrendeling?) en ik zag (iig langer dan 5 minuten) gewoon de hele tijd TomTom. Dus het kan wel. :)
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:51:
Iemand al Psiloc.irRemote.v1.00 geprobeerd op zijn/haar w960i? Ondanks het feit dat het gemaakt is voor S60... Ben zeer benieuwd, zou een goed programma zijn. Snap eerlijk gezegd niet waarom er nog niet een versie is voor de UIQ3 maar goed.
Een S60 versie gaat sowieso niet werken op UIQ3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanaf vandaag een SE w960i :P . Maar ik heb een probleem mijn telefoon installeert geen sis bestand :( .
Krijg de volgende melding: deze versie van het istallatiebestand wordt niet meer ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diavolo2000 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:39:
Ik heb probelemen met het instaleren van QFlashlight, hij zegt dat een "required capability is not signed for"..... iemand een idee? Alvast bedankt
Ook ik heb problemen hiermee. Al Googlend kom ik op een forum (http://www.ipmart-forum.com/showthread.php?t=154609) waarbij ik weer word doorverwezen naar: https://www.symbiansigned...quest_30_10_2006_v2.0.exe (registratie nodig!)
Het gedownloade prog. doet echter helemaal..... nakkes! Iemand tips om QFlashlight signed te krijgen?
Ook alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo :)

Ik zit in de overweging de w960i te nemen.

Nu vroeg ik mij af hoe goed de camera is.
Zijn de foto's net zo goed en scherp als die met de K800i gemaakt zijn?

Ik las "geen flitser" en weer ergns anders, "camera met flitser".

Wat heeft hij nou?
wel of geen flitser?

En als het geen flitser is, wat is het dan voor lampje?
En werkt deze goed?
kan je ook in het donker goed foto's maken?

heb je net als bij de k800i, de optie bij instellingen, verbindingen en dan tellers....zodat je kunt zien hoeveel smsjes je hebt verstuurd en hoelang je gebelt hebt?

Kun je ook mappen maken met afbeeldingen?

Ik hoop antwoord te krijgen, zo ie zo op mijn vragen over de camera.
ben ik erg benieuwd naar.

En welke winkels de telefoon al hebben?
Hebben de nieuwste telefoons, niet nog kinderziektes?
Zodat je beter nog 1 maandje kunt wachten?

groetjes,Rosalba en bedankt voor het antwoord alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik heb de camera nog niet zoveel gebruikt... maar het blijft meer een gadget dan echt een fotocamera, natuurlijk. Hij heeft autofocus, dus over het algemeen is het wel ok. Er is geen flitser, maar een tweetal lampjes die aan blijven terwijl je de foto maakt. je kan foto's in het donker maken, maar verwacht er niet teveel van (dat kan trouwens geen één phone-camera).

Je kan, volgens mij, niet zien hoeveel SMSjes je hebt verstuurd, behalve via je Verzonden items gedeelte. Je kan wel zien hoeveel je hebt gebeld. Ga naar oproep uit het hoofdmenu, dan Meer en dan Totale Gespreksinfo.

Je kan mappen maken en daar afbeeldingen.

Welke winkels ze hebben, gebruik daar het internet maar voor. :P

En als er kinderziektes zijn, dan kan je via de bijgeleverde usb kabel de telefoon updaten, zodat je dezelfde software er op hebt staan als die op de telefoons over een maand staan. :)

Nu... over Symbian Signen... Zoek even naar mijn berichten in dit topic... ergens heb ik het ook over QFlashLight (a.h.v. een berichtje van iemand anders). Daarbij verwijs ik naar een link waar wordt uitgelegd hoe je je programmaatje kan signen. Die informatie daar is niet meer 100% up-to-date (je kan het programmaatje niet meer downloaden vanaf die locatie die ze zeggen, maar je moet even ergens in de software database ofzo zoeken van symbiansigned). Verder is alles uitgelegd in de link. Even wat moeite doen, jongens! :)

edit: Het gaat om deze link: http://www.p1iblog.com/20...ducing-new-p1i-torch.html
Hier zie je een comment die verwijst naar deze blog: http://www.gsmblog.net/ar...word=symbian-self-signing en daar staat het uitgelegd. Dan komt het wel goed.

[ Voor 13% gewijzigd door ChrisM op 11-01-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:32:

Nu... over Symbian Signen... Zoek even naar mijn berichten in dit topic... ergens heb ik het ook over QFlashLight (a.h.v. een berichtje van iemand anders). Daarbij verwijs ik naar een link waar wordt uitgelegd hoe je je programmaatje kan signen. Die informatie daar is niet meer 100% up-to-date (je kan het programmaatje niet meer downloaden vanaf die locatie die ze zeggen, maar je moet even ergens in de software database ofzo zoeken van symbiansigned). Verder is alles uitgelegd in de link. Even wat moeite doen, jongens! :)

edit: Het gaat om deze link: http://www.p1iblog.com/20...ducing-new-p1i-torch.html
Hier zie je een comment die verwijst naar deze blog: http://www.gsmblog.net/ar...word=symbian-self-signing en daar staat het uitgelegd. Dan komt het wel goed.
Komt nu een hele domme vraag, maar waarom wil je het programma signed krijgen? Kan iemand mij dit uitleggen, functioneert het anders niet?

Edit: (Geen ervaring met symbian toestellen..) :) hehe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:39:
[...]

Komt nu een hele domme vraag, maar waarom wil je het programma signed krijgen? Kan iemand mij dit uitleggen, functioneert het anders niet?

(Geen ervaring met symbian toestellen..)
Anyhow, I wanted to try out the early bird version of mShell for 3rd edition, and realized that I would have to sign the application myself to be able to install it. I realized that I actually never had done that before, and when trying to do it I realized it would be easier with a tutorial. Unfortunately all of the guides out there seemed to be rather lousy. Most of them step by step guides, with millions of pictures that just made things harder to understand. So I decided to make my own quick and dirty guide, for those of us who have used a computer before, and don’t need a picture-by-picture tutorial. So here goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:32:

Thanks voor al deze info! Ben echt geen nono maar het programmaatje (DevCertRequest_30_10_2006_v2.0) dat ik download van Symbian voert niets uit. Dubble click maar er gebeurt niets... Heb echt alles geprobeerd. Kga maar eens spitten op die Symbian site. Mocht iemand nog tips hebben, let me know!
Greets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 18:36:
[...]

Thanks voor al deze info! Ben echt geen nono maar het programmaatje (DevCertRequest_30_10_2006_v2.0) dat ik download van Symbian voert niets uit. Dubble click maar er gebeurt niets... Heb echt alles geprobeerd. Kga maar eens spitten op die Symbian site. Mocht iemand nog tips hebben, let me know!
Greets!
Deze heb je nodig: https://www.symbiansigned.com/DevCertRequest_2.1.1.exe (misschien moet je even inloggen, je vindt het onder My Symbian Signed, Open Signed en dan in het tekstje onder het gele/oranje vlak). En verder gewoon de instructies volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
ik heb het ook voor elkaar gekregen met die link en proggie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, is het touchscreen een 'hard' touchscreen (zoals de tiptoetsen van een samsung) of een zacht touchscreen (zoals van HTC toestellen). Bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:26:
[...]

Deze heb je nodig: https://www.symbiansigned.com/DevCertRequest_2.1.1.exe (misschien moet je even inloggen, je vindt het onder My Symbian Signed, Open Signed en dan in het tekstje onder het gele/oranje vlak). En verder gewoon de instructies volgen.
Muchas gracias!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
ChrisM schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:26:
[...]

Programma werkt wel, maar ik kan geen account aanmaken bij symbiansigned.
Hij geeft aan: Registration from this email domain is not allowed.

Wat moet ik nu doen? Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Even ergens anders een account maken? Je hebt een hotmail account? Probeer eens een gratis gmail account ofzo... Maar dit is wel heel erg basic, hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
ChrisM schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:01:
Even ergens anders een account maken? Je hebt een hotmail account? Probeer eens een gratis gmail account ofzo... Maar dit is wel heel erg basic, hoor...
Sorry hoor, ik dacht dat ik misschien niet de enige was.
Gmail, hotmail en yahoo zijn niet toegestaan.
Ik heb trouwens een account bij chello van UPC.
Email van @home accepteert ie ook niet.

Maar maakt niet uit, dan maar geen applicatie...
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.