Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Nope er zit geen remote bij.... helaas :-(

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het met het geluid?
ik heb nu een k750i en een tijd terug een w800i.
mijn vader heeft echter via zijn werk een nokia 6233.
hiervan is het geluid echt heel helder voor een telefoon.
welke is zoal beter kwa geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-10 22:29
ik was eigenlijk heel lang v plan om de w960 te kopen, maar wegens hun slechte timing en de slechte reviews, ben ik opnieuw teruggekeerd naar nokia. En ik moet nu wel zeggen, heb helemaal in het begin altijd nokia genomen, dan 3 jaar bij SE en nu terug nokia. Uiteindelijk zie je wel dat nokia langer op de markt zit dan SE en de symbian s60 is completer dan de uiq. Bovendien vind je altijd een versie voor s60, wat niet altijd het geval is voor uiq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:46
Voor diegene die de USB drivers zoekt: ik denk dat je, net als mij, eerst de software van de SE site had gedownload... dit moet je niet doen. Je moet die versie installeren die op de bijgevoegde CD staat, dan installeert hij ook de drivers. Daarna kan je wel de nieuwste versie installeren vanaf de site.

Synchroniseren gaat super! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op zondag 16 december 2007 @ 02:41:
ik was eigenlijk heel lang v plan om de w960 te kopen, maar wegens hun slechte timing en de slechte reviews, ben ik opnieuw teruggekeerd naar nokia. En ik moet nu wel zeggen, heb helemaal in het begin altijd nokia genomen, dan 3 jaar bij SE en nu terug nokia. Uiteindelijk zie je wel dat nokia langer op de markt zit dan SE en de symbian s60 is completer dan de uiq. Bovendien vind je altijd een versie voor s60, wat niet altijd het geval is voor uiq.
Wat heb je voor Nokia gekocht... als tegenhanger voor de 960 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:37
ChrisM schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:33:
Voor diegene die de USB drivers zoekt: ik denk dat je, net als mij, eerst de software van de SE site had gedownload... dit moet je niet doen. Je moet die versie installeren die op de bijgevoegde CD staat, dan installeert hij ook de drivers. Daarna kan je wel de nieuwste versie installeren vanaf de site.

Synchroniseren gaat super! :D
Hee super bedankt voor je reply, dat had ik al een keer geprobeert, alles uninstalled en toen die van de cd gedaan , maar dat werkte ook niet, maar ik ga het dan zeker nog een keer proberen als dat het wel bij jou was, ik hd inderdaad als eerste die van de site geinstalleerd. Leek mij de meest up to date versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het met het gekuid
ik heb nu een k750i en die is opzich goed alleen niet zuiver.
mijn vaders 6233 is dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Geluid ben ik tevreden over, ik hoor geen gekke dingen ofzo. ik heb de telefoon nu 2 dagen in bezit. mijn eerste indrukken: erg gaaf! Reageert erg snel(vooral als je het een keer eerder hebt geopend. Het zit dan in het geheugen, denk ik.) Het touchscreen is heel goed te bedienen met je vingers, dus dan hoef je niet per se steeds het gammele stylus ding te gebruiken, want die is echt niet van hoge kwaliteit.
De browser (Opera Mobile) werkt erg prettig als le hem eenmaal doorhebt. Ik kom van Opera Mini dus ben al wel gewend aan mobiel browsen, maar met touchscreen is het toch wel fijner. Je kan door je vinger naar beneden te slepen over het scherm naar beneden bladeren. werkt erg goed! Ik typ nu dit bericht ook op m'n W960.
Natuurlijk mis ik ook veel... Geen profielen is jammer, je kan niet even snel alleen het licht aan doen als je bij de voordeur staat en het sleutelgat niet kan vinden, je kan niet met 1 knop naar je contacten om te bellen, moet altijd met 2 drukken. En veel dingen zijn gewoon echt geoptimaliseerd voor touchscreen, terwijl vaak het sneller zou kunnen via het toetsenbord.
Overall ben ik erg echt super blij mee! En ik ben pas net begonnen met het ontdekken van de mogelijkheden. zoals bijvoorbeeld de Timemachine in de Walkman Player. Je kan dan via een Smart Playlist nummers uit de jaren 60 ofzo laten horen. Erg grappig.
Oke, genoeg zo. Vertel later nog wel wat meer indrukken. Nu eerst nog een vraag van mij: Waar kan ik software downloaden voor deze prachtige telefoon? Wel freeware natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 14:21
Inmiddels ben ik ook drie dagen in het bezit van deze telefoon en ben er erg tevreden mee. De menu's en applicaties laden inderdaad echt snel. Naar mijn mening is de snelheid van het menu vergelijkbaar met de SE K750i. Volgens mij komt dat doordat veel in het geheugen gecached wordt. Dit kun je zien door in het standby scherm rechtsboven op die twee pijltjes te klikken en dan naar 'Openen' te gaan.

Het pennetje is inderdaad iets dun en lijkt breekbaar, maar ik kan er goed mee werken en vind het na enige tijd ermee te hebben gewerkt best meevallen. En wellicht komen er in de toekomst pennetjes van een steviger materiaal (metaal o.i.d.).

Verder nog een aantal punten:

Positief:
- De werking van de mediaplayer moet ik nog ontdekken, maar werkt in ieder geval echt goed en de interface ziet er echt strak uit.
- Op het moment gebruik ik het OSK (On Screen Keyboard) om tekst te typen. Het schrijven is nog echt wennen. De ruime keuze van invoermogelijkheden is erg fijn.
- Het snelkoppelingen menu is echt handig, aangezien in het 'normale menu' veel doorgeklikt moet worden.
- De wifi verbinding en de prioriteiten die je aan verbindingen kan hangen is erg handig imo.

Negatief:
- Bij de agenda/kalender functie: bij een afspraak blijft het alarm maar doorgaan. Bij mijn K750i was dat een simpele *pling* en dat is voldoende naar mijn mening. Weet iemand of dat anders in te stellen is?
- Bij het instellen van de geluiden: wanneer ik het standaardgeluid wil afspelen hoor ik niets. Ik ben door een afspraak erachter gekomen dat het afspraken alarm een loeiende sirene is. :+ En dus niet één keer afgaat, maar door blijft gaan...
- Het snelkoppelingen menu mag van mij wel een edit modus hebben (zoals je de werkbalk van Firefox kan indelen), want volgens mij is bijvoorbeeld de volgorde alleen aan te passen door alle snelkoppelingen aan te passen. En verder heb ik nog niet ondekt hoe je een snelkoppeling kan verwijderen.

Ik heb overigens wel een crash meegemaakt. Waarschijnlijk door unieke omstandigheden, doordat mijn batterij bijna leeg was en ik op dat punt net mijn wifi aanzette. In ieder geval kreeg ik een foutmelding (een exception error, dacht ik) en daarna herstartte de telefoon zichzelf. Daarna kreeg ik een melding dat de batterij leeg was en sloot de telefoon zich weer af.

Het is wel zo dat ik negatieve dingen iets gemakkelijker onthoud, maar dat is nu eenmaal zo. Op die paar negatieve punten na ben ik echt tevreden met deze telefoon. :-)

Oh! Enne.. ik heb de handleiding nog niet gelezen. :$ Dus wellicht zijn mijn onwetenheden gewoon beschreven. Vanavond eens kijken. :-)

Say what you want to say, BUT don't speak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Er staat niet veel nuttigs in de handleiding. :) Dus bespaar je de moeite... (Heb hem vanavond doorgelezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:09

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Hebben jullie screenshots? En de camera kwaliteit etc.?

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:01
Klinkt erg goed!
Ik kan het niet uitstaan dat ze bij vodafone pas in de 3e week van 2008 deze telefoon gaan uitgeven... :(
Ben het wachten ondertussen wel zat...

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:21

Tank80

Cyanide&&Happiness

Xardas schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:24:
[...]

Klinkt erg goed!
Ik kan het niet uitstaan dat ze bij vodafone pas in de 3e week van 2008 deze telefoon gaan uitgeven... :(
Ben het wachten ondertussen wel zat...
Die extra tijd hebben die goeiemoggels nodig om de software nog verder te vernaggelen, zodat elk verkeerd knopje wat je indrukt je geld kost. Maar dat hoeft niet en is al vaker gezegd; je kan hem bij bijna iedere telefoonwinkel (belcompany/phonehouse enz) halen met vodafone abo, ook verlengen. Heb je ook gelijk een simlock- en brandingvrije telefoon !

[ Voor 15% gewijzigd door Tank80 op 17-12-2007 19:03 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
Tank80 schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:01:
[...]
Die extra tijd hebben die goeiemoggels nodig om de software nog verder te vernaggelen, zodat elk verkeerd knopje wat je indrukt je geld kost. Maar dat hoeft niet en is al vaker gezegd; je kan hem bij bijna iedere telefoonwinkel (belcompany/phonehouse enz) halen met vodafone abo, ook verlengen. Heb je ook gelijk een simlock- en brandingvrije telefoon !
Ja, de walkman knop zal wel naar 'Vodafone Live' verwijzen en dan het vodafone logo in plaats van het 'w icoon'.

Btw ook handig:
- De back knop ingedrukt houden om de telefoon te locken.
- Camera app. sneller starten: even kort de capture knop indrukken.
- De back knop ingedrukt houden binnen een applicatie om direct terug te keren naar het standby screen.
.. Er zijn nog meer shortcuts, maar ik kom er even niet op. :-)

Edit:
ChrisM schreef op maandag 17 december 2007 @ 02:42:
...
je kan niet met 1 knop naar je contacten om te bellen, moet altijd met 2 drukken.
...
Voor een contact beginnend met de letter 'A' houd je de '2 toets' ingedrukt. Hij springt dan naar de 'A' binnen je contactenlijst. Hetzelfde met de toetsen 3 t/m 9. De '1' kan worden gebruikt om snel de voicemail service te bellen.

[ Voor 41% gewijzigd door Bamieater op 17-12-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
Die laatste tip vind ik erg handig :)
thanks...

zocht namelijk al naar een manier om contacten binnen 1 knop te kunnen bereiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Tank80 schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:01:
[...]

Dat ga je menen! Ik vond het al zo raar dat iedereen dat ding daar haalt... omg... ik ga er morgen direct achteraan! Thx voor de tip. _/-\o_

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Bamieater schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:11:
[...]
Voor een contact beginnend met de letter 'A' houd je de '2 toets' ingedrukt. Hij springt dan naar de 'A' binnen je contactenlijst. Hetzelfde met de toetsen 3 t/m 9. De '1' kan worden gebruikt om snel de voicemail service te bellen.
Ik wist die snelkoppeling wel... maar had er helemaal niet echt over nagedacht hem zo te gebruiken. Ik denk dat dat inderdaad de snelste manier is om bij Contacten te komen...

Heeft iemand al leuke software!!? :) Ik heb vandaag OpenTTD for UIQ3 geprobeerd, maar kreeg hem nog niet aan de praat. Ik vind trouwens de Google Maps for Mobile (www.google.com/gmm naar toe surfen met je mobiel) een stuk minder uitgebreid dan voor Windows Mobile.. dat is jammer.

Mijn draadloze bluetooth headsetje (SE HBH-DS970) werkt wel echt helemaal perfect met de W960. Je kan nou ook volume via bluetooth instellen (kon niet bij m'n W850) en ook lijkt de verbinding stabieler te zijn. Heb alleen nog maar muziek geluisterd, nog niet mee gebeld... binnenkort ook maar eens doen.

[ Voor 35% gewijzigd door ChrisM op 17-12-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Ben vandaag direct wezen zoeken naar een winkel die de w960 op voorraad had. Echter had geeneen winkel deze in bezit! Ik ben bij The PhoneHouse, T for Telecom en Belcompany geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
De Belcompany's waren (in ieder geval tot afgelopen vrijdag) de enige Nederlandse niet-internetwinkels die ze op voorraad hebben. Ze hebben vorige week allemaal 2 gekregen, dus je kan het proberen bij de wat kleinere Belcompany's. En... gewoon doorvragen, want vaak hebben ze er wel één liggen, maar die is al besteld door iemand anders... maar als je laat zien dat je er één wilt kopen, maken ze hem wel open. Belcompany's kunnen trouwens ook bij elkaar in de voorraad kijken, dus dan kan je even vragen of er in de buurt nog een ligt ergens.

[ Voor 1% gewijzigd door ChrisM op 18-12-2007 13:05 . Reden: niet-internet winkels toegevoegd. :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:21

Ginz

Trek Superfly 5 powered

ChrisM schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:35:
De Belcompany's waren (in ieder geval tot afgelopen vrijdag) de enige Nederlandse winkels die ze op voorraad hebben. Ze hebben vorige week allemaal 2 gekregen, dus je kan het proberen bij de wat kleinere Belcompany's. En... gewoon doorvragen, want vaak hebben ze er wel één liggen, maar die is al besteld door iemand anders... maar als je laat zien dat je er één wilt kopen, maken ze hem wel open. Belcompany's kunnen trouwens ook bij elkaar in de voorraad kijken, dus dan kan je even vragen of er in de buurt nog een ligt ergens.
Enige Nederlandse, niet internet winkel keten bedoel je....

Er zijn genoeg kleinere winkels die `m ook gewoon voorradig hebben...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Dus, eindelijke een stap verder...de mediamarkt had hem staan en zelfs één op voorraad! Ik blij naar de medewerker toe gegaan, uitgelegd dat ik graag dat toestel wil met verlening. "Ja hoor, geen probleem". Goed, abbonement selecteren > 27,50 p/m - Internet blox - SMS zorgeloos blox. "Ja, dat kost dan 400 euro". ?WTF?! 400 euro? Bij de belcompany kon ik dat ding met dezelfde abbonement voor 70 euro krijgen.... Goed, zij kon er ook niets aan doen, en ze adviseerde me ook om dan naar de belcompany te gaan.. echt zwaar klote.. ik dacht echt dat ik hem nu had :(
Heb er wel eventjes mee gespeeld though, en idd, de menu's e.d. zijn supersnel en het voelt allemaal goed aan. De stylus is idd erg smal, maar ik zie niet in waarom dit dikker zou moeten. Het past goed bij het toestel.
Nu maar weer wachten tot de belcompany hem weer op voorraad had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Xardas, 2 tips: Ga even bij een Belcompany winkel langs en vraag of ze in de voorraad willen gaan kijken. Ze kunnen ook in de voorraad van de webwinkel kijken, dus je zou ook nog online kunnen bestellen.

Tip 2: Bekijk ook eens de internetwinkels, zoals 2call.nl. Daar hadden ze een aantal op voorraad en je hebt hem nu al uitgeprobeerd, dus je weet dat je hem wil.

En puntje 3: No way dat je hem voor 70 euro mee kan krijgen bij een 1 jarig abo (tenzij je richting de hele hoge bundels gaat). Ik denk dat die kerel bij de Mediamarkt daarbij kijkt... Bij Belcompany is het namelijk ook pas zo goedkoop bij een 2 jarig abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
ChrisM schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:46:
Xardas, 2 tips: Ga even bij een Belcompany winkel langs en vraag of ze in de voorraad willen gaan kijken. Ze kunnen ook in de voorraad van de webwinkel kijken, dus je zou ook nog online kunnen bestellen.

Tip 2: Bekijk ook eens de internetwinkels, zoals 2call.nl. Daar hadden ze een aantal op voorraad en je hebt hem nu al uitgeprobeerd, dus je weet dat je hem wil.

En puntje 3: No way dat je hem voor 70 euro mee kan krijgen bij een 1 jarig abo (tenzij je richting de hele hoge bundels gaat). Ik denk dat die kerel bij de Mediamarkt daarbij kijkt... Bij Belcompany is het namelijk ook pas zo goedkoop bij een 2 jarig abo.
Je eerste tip heb ik uitvoerig uitgevoerd bij de belcompany, maar die man zei dat hij hem niet had, maar 2 had gekregen en dat er al meerdere mensen waren geweest voor dit toestel (die hij doorverwees naar andere BC vestigingen).
Verder gaat het uiteraard om een 2 jarig abbonement. En bij de mediamarkt keek ik gelukkig zelf mee in de computer, en het ging ook om een 2 jarig abbonement. Die van 35 euro was overigens 380 euro, dacht ik.

Maar thx voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
hier stond crap

[ Voor 88% gewijzigd door Xardas op 18-12-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:23
Xardas schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:20:
[...]

Je eerste tip heb ik uitvoerig uitgevoerd bij de belcompany, maar die man zei dat hij hem niet had, maar 2 had gekregen en dat er al meerdere mensen waren geweest voor dit toestel (die hij doorverwees naar andere BC vestigingen).
Verder gaat het uiteraard om een 2 jarig abbonement. En bij de mediamarkt keek ik gelukkig zelf mee in de computer, en het ging ook om een 2 jarig abbonement. Die van 35 euro was overigens 380 euro, dacht ik.

Maar thx voor de tips.
bij een 2jarige verlening 27,50 kostte mij het toestel bij de BC toch echt wel 279,95... en geen 70 euro :S lijkt me heeeeeel sterk, vodafone geeft namelijk geen drol om bestaande klanten

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Phusebox schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:30:
[...]

bij een 2jarige verlening 27,50 kostte mij het toestel bij de BC toch echt wel 279,95... en geen 70 euro :S lijkt me heeeeeel sterk, vodafone geeft namelijk geen drol om bestaande klanten
Hmmm. gisteren kwam ik op 70 euro uit, via de site.. Ik heb verder wel internet en sms blox erbij, waardoor mijn abbonement per maand 47 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
De Internet-blox, 2 jarig, maakt het inderdaad 70 euro. Das goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:23
ChrisM schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:13:
De Internet-blox, 2 jarig, maakt het inderdaad 70 euro. Das goedkoop!
dus 200 euro korting voor internetblox da's wel veel

niet dat ik deze telefoon zou willen hebben na mijn hands-on ermee

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
Xardas schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:08:
[...]

Hmmm. gisteren kwam ik op 70 euro uit, via de site.. Ik heb verder wel internet en sms blox erbij, waardoor mijn abbonement per maand 47 euro is.
Met die internet blox krijg je 120 euro extra toestelkorting, met die sms blox heb je geen voordeel behalve qua smsen dan. die 70 euro lijkt me iig niet kloppen, heb zelf ook redelijk rondgezocht naar wat het voordeligst is en dat is uiteindelijk met een orange 35 music abbo toestel is dan 100 euro. Maar heb wel spijt van orange, zou dus als ik jou was voor vodafone 35 met je blox doen en dan kan je die sms blox misschien laten vallen, scheelt 2.50 euro per maand en je hebt 7, 50 sms tegoed extra boven die 27,50 dan en je toestel moet dan op 50 euro uitkomen bij de belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de call list. Achter sommige nummers die ik gebeld heb staat (+). Dit intrigeert me zeer en ben benieuwd wat dit mag betekenen. Ik kan het echter nergens in de documentatie terugvinden. Heeft iemand enig idee wat dit plusje betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
paazei schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:18:
[...]

Met die internet blox krijg je 120 euro extra toestelkorting, met die sms blox heb je geen voordeel behalve qua smsen dan. die 70 euro lijkt me iig niet kloppen, heb zelf ook redelijk rondgezocht naar wat het voordeligst is en dat is uiteindelijk met een orange 35 music abbo toestel is dan 100 euro. Maar heb wel spijt van orange, zou dus als ik jou was voor vodafone 35 met je blox doen en dan kan je die sms blox misschien laten vallen, scheelt 2.50 euro per maand en je hebt 7, 50 sms tegoed extra boven die 27,50 dan en je toestel moet dan op 50 euro uitkomen bij de belcompany.
Nee, dat is niet te doen, dat had ik namelijk al en resulteerde in een factuur die gemiddeld 20 euro hoger lag. Sinds kort heb ik die zorgeloos sms en heb ik er geen last van.
Maargoed, ik betaal dus nu 47 euro per maand, en ik denk in verhouding dat 70e best zou kloppen. Invergelijking met orange 35 + 100 euro.
Sidenote: vodafone zei tegen mij dat ik 90e korting kreeg (overigens ook bevestigd via de helpdesk).
Maargoed, kijk desnoods zelf op de belcompany site, met de volgende concrete gegevens:
Vodafone, verlening
2 jaar
27.50 p/m
Internet Blox
Zorgeloos SMS (volgensmij kon je dat niet selecteren).
Als je dan subtotaal klikt kom je op 69,- uit. Beat that. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
Xardas schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:50:
[...]

Nee, dat is niet te doen, dat had ik namelijk al en resulteerde in een factuur die gemiddeld 20 euro hoger lag. Sinds kort heb ik die zorgeloos sms en heb ik er geen last van.
Maargoed, ik betaal dus nu 47 euro per maand, en ik denk in verhouding dat 70e best zou kloppen. Invergelijking met orange 35 + 100 euro.
Sidenote: vodafone zei tegen mij dat ik 90e korting kreeg (overigens ook bevestigd via de helpdesk).
Maargoed, kijk desnoods zelf op de belcompany site, met de volgende concrete gegevens:
Vodafone, verlening
2 jaar
27.50 p/m
Internet Blox
Dan is die 120 euro waarschijnlijk bij een nieuw abbo, no thanx to vodafone...
en als ik dat pakketje 2 weken geleden zo kon bestellen, dan had ik dat zeker gedaan(zonder de sms-blox dan) maar toen was dat bedrag van 70 euro volgens mij nog een 100 euro duurder... kan het mis hebben, maar voel me anders een beetje genaaid met dat lelijke orange netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 21:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Belcompany Arnhem had er 1 in de vitrine liggen. Het eerste wat me opviel was toch de breedte: er lagen 'normale' SE modellen naast (geen idee welke, ben er niet zo in thuis) en dan valt het goed op. Ik denk dat als je hem los in je hand hebt zonder vergelijkingsmateriaal, je er niet eens meer erg in hebt. Het toestel zag er verder mooi uit vond ik.

Wat een enorme maandbedragen zie ik hier voorbij komen trouwens. Ik betaal sim only Telfort nu 7,95 per maand voor 300 belminuten. Hoeveel bellen jullie wel niet dan? Volgens mij kun je zo'n toestel dan makkelijk los kopen en het binnen een jaar terugverdienen (hoewel ik het nog niet precies heb uitgerekend).

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-05 16:53
Phusebox schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:30:
[...]

Klopt, het zelfde als bij hi. Een nieuwe abbo is 100-150 euro goedkoper dan een abbo verlengen. Ik heb de goedkoopste verleng aanbieding (voor Hi dan) tot nu toe gevonden op www.gsmbestellen.nl voor een hi 25. Kijk daar maar ff tussen, ik heb em al besteld en krijg em donderdag binnen (moest zelf perse thuis zijn :S). Ben nog bij de phonehouse enzo geweest maar die konde weinig voor mij betekenen, ook niet met een nieuwe abbo van vodafone, alles was nog steeds heel duur.

btw Die internet blox maar de andere abbo zo goedkoop, das bij hi ook. Maar dan ben je wel gelijk bijna 50e per maand kwijt.

[ Voor 7% gewijzigd door Diavolo op 19-12-2007 00:55 ]

Rare jongens die Gamers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik de reviews moet geloven is dit niet zo'n goed toestel.
is het echt zo onlogisch gebouwd ofvalt het allemaal wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 03:17:
als ik de reviews moet geloven is dit niet zo'n goed toestel.
is het echt zo onlogisch gebouwd ofvalt het allemaal wel mee?
Heb je een link naar een aantal van die reviews? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo heb de phone ook sinds enkele dagen bevalt me goed.
alleen 2 vraagjes weet iemand of je het licht ook aan kan krijgen zonder foto te maken en
of er flash lite (3) op werkt en waar die te downlaoden is.Ik heb al gegoogled maar kon niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:23
kijk even op www.p1iblog.com en zoek daar naar even goed. Staat een post over een flashlight app. Is voor de P1i, maar dat is feitelijk hetzelfde toestel (zonder walkman en 8gb natuurlijk, maar toch)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Aanvulling op Sluuz hierboven: Als je het bestandje hebt gedownload, werkt het niet, omdat hij niet gesigned is (staat ook wel vermeld in de post op p1iblog.com). Als je even bij de comments kijkt, staat daar wel hoe je hem moet signen. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar had al wel even de links gevolgd (maar geen openbaar internet hier, dus moet via m'n W960i. :P En daar kan ik geen Windows programma's op draaien. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 08:46:
[...]

Heb je een link naar een aantal van die reviews? :)
deze heb ik gelezen.
http://www.mobile-review....onyericsson-w960-en.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:23
ik lees in de reviews dat deze telefoon een BST-33 batterij meegeleverd krijgt. Klopt dit? Zou ik erg vreemd vinden aangezien mijn P1i een BST-40 batterij kreeg meegeleverd

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Sluuz schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:02:
ik lees in de reviews dat deze telefoon een BST-33 batterij meegeleverd krijgt. Klopt dit? Zou ik erg vreemd vinden aangezien mijn P1i een BST-40 batterij kreeg meegeleverd
In die van mij zit inderdaad een BST-33 batterij. Ik vind de batterij duur trouwens nog niet echt denderend. Ik moet hem echt elke dag opladen, anders houdt hij niet uit tot de volgende dag 's avonds. Maar goed, aan de andere kant... ik heb ook altijd alles aan staan: WiFi, Bluetooth (en niet op de energiebesparende mogelijkheden :P) en gebruik hem ook echt veel (muziek over bluetooth wel 1 tot 2 uur per dag met de HBH-DS970, sowieso wel een half uurtje internetten over WiFi of GPRS en gewoon lekker klooien. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de W960i sinds maandag en ben er erggggg blij mee!

Heb hem gekocht via gsmweb.nl

Nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone voor 35e per maand voor 1 jaar. 1e 3 maanden krijg ik 50% korting op de belbundel en heb 168e betaald voor de telefoon. Komen nog wel 8e verzendkosten bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb net de W960i besteld bij gsmweb.nl

Nieuw abonnement Vodafone 1 jaar € 35,- pm eerste 3 mnd 50% korting op de belbundel:

3 x € 17,50 = € 52,50 (3 mnd 50% korting)
9 x € 35,00 = € 315,-
12 x € 9,50 = € 114,- (internet abo)
Toestel = € 109,- + € 8,- verz.kosten

Totaal = € 598,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Ligt het aan mij, of doet gsmweb niet aan verlenging van een vodafone abbonement :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik zie niet nee.. .:S Vaag... Misschien anders maar even met de klantenservice bellen, misschien kunnen zij wat voor je doen?! Dit is verder wel een van de goedkopere webwinkels die ik gezien heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-10 14:40
Om het even te laten ophouden over de verschillende abbonementen:P. Weet iemand of er al gratis games of andere software te downloaden is en zo ja waar dan? Het is namelijk een prachtige mobiel, maar tetris ofzo is altijd leuk(S-tris op mn P910i, maar installeert niet op de W960i)

• ChrisM
Ik zou zeggen: Kijk eens op die link hierboven naar dat p1iblog. Daar staat veel software (ook gratis) op.

Ik ben op dit moment aan het klooien met GDesk. Leuk programmaatje die je standby-scherm (desktop) kan veranderen, zodat je je eigen knopjes kan gebruiken naar de applicaties die jij wil.
Ook gebruik ik QFlashLight om m'n mobiel toch weer te kunnen gebruiken als zaklampje. :) Dat is toch wel heel handig.
SMS Diary = leuk programmaatje die je SMSjes kan bekijken, zodat je kan zien hoeveel je hebt gestuurd, naar wie, en hoe lang je SMSjes zijn. Slaat nergens op, maar is wel grappig. :)
Swiss Manager = Een alles in één programmaatje voor geheugen management. Leuk.
Google Maps = Google Maps (http://www.google.com/gmm, naar toe browsen met je telefoon). Altijd handig... Is wel gewoon de Java versie trouwens, die achterblijft bij de Windows Mobile versie.

Qua spelletjes heb ik nog niet veel... Maar ik heb al wel gezien (op p1iblog) dat je Lemmings kan krijgen voor de UIQ. En ik heb ook al Open Transport Tycoon Deluxe voor UIQ3 gevonden, maar die krijg ik nog niet aan de praat... als iemand daarmee kan helpen, graag!

[ Voor 3% gewijzigd door ChrisM op 20-12-2007 11:36 ]

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ChrisM schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:10:
Google Maps = Google Maps (http://www.google.com/gmm, naar toe browsen met je telefoon). Altijd handig... maar de UIQ versie blijft wel (ver) achter bij de Windows Mobile versie.. Das jammer. En slecht.
:? Is er een UIQ native versie? Ik dacht dat er alleen een Java versie was?

• ChrisM
Dreamvoid schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:14:
[...]
:? Is er een UIQ native versie? Ik dacht dat er alleen een Java versie was?
Heb je helemaal gelijk in! Het is de java versie!

Weet iemand eigenlijk een snelle manier om smileys in te voegen met het toetsenbord? Op m'n W850 kon dat gemakkelijk door 3x op 1 te drukken, dan kon ik kiezen tussen de smileys... Nu moet ik met m'n vinger op het Smiley-tje drukken en dan 1 kiezen... (en zo precies is mijn vinger niet, dus het gaat vaak mis. :P)

Dat zijn de enige dingen die ik wel jammer vind... Teveel MOET via het touchscreen gebeuren, terwijl op de W850 enzo dat altijd gemakkelijk via het toetsenbord kon...

[ Voor 49% gewijzigd door ChrisM op 20-12-2007 13:54 ]

• paazei
ChrisM schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:10:
Ik zou zeggen: Kijk eens op die link hierboven naar dat p1iblog. Daar staat veel software (ook gratis) op.

Qua spelletjes heb ik nog niet veel... Maar ik heb al wel gezien (op p1iblog) dat je Lemmings kan krijgen voor de UIQ. En ik heb ook al Open Transport Tycoon Deluxe voor UIQ3 gevonden, maar die krijg ik nog niet aan de praat... als iemand daarmee kan helpen, graag!
Voor lemmings:
Zippy2000 in "Het UIQ3 Software Topic voor de P990i - ..."

Vind zelf ook dat je in sommige gevallen iets teveel neer het touscreen gedwongen word, terwijl het makkelijker met een knopje zou kunnen.
Ook mis ik bij sommige spelletjes een knuppreltje, heb bijvoorbeeld braintraining, en dan moet je bij sommige spelletjes een knuppeltje gebruiken om te kunnen bewegen met je pijltje, de 0-9 toetsen zijn in gebruik voor cijfer-invoer. Bijvoorbeeld sudoku (al vind ik dat niet zo erg), het is gewoon lullig dat je zon spelletjes ineens niet meer kan spelen. Het heeft mijn rating ook flink verneukt omdat ik bij sommige spelletjes die verlplicht zijn dus niks kan doen... vind het toch een beetje een gemis van SE.

Verwijderd

Ik kan nergens zien hoelang ik gebeld heb en hoeveel gesmst hebt.. :| Klopt dit?! (of moet ik toch gewoon even in het boekje kijken... |:( )

• Bamieater
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:44:
Ik kan nergens zien hoelang ik gebeld heb en hoeveel gesmst hebt.. :| Klopt dit?! (of moet ik toch gewoon even in het boekje kijken... |:( )
Vanuit het standby menu:
Oproepen -> Meer -> Totale gespreksinfo

Verwijderd

Bamieater schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:36:
[...]

Vanuit het standby menu:
Oproepen -> Meer -> Totale gespreksinfo
thnx!
Maar hoeveelheid smsjes kan ik echt nergens vinden?

• krispy
  • Laatst online: 12-04 19:12

krispy

weet het ook niet meer

Niet echt een log, maar als je je verzonden SMSjes laat opslaan in de "Sent"-folder, kun je als je die folder bekijkt onder de kop "Messages" de folder naam ("Sent") met het aantal items zien staan.

Moet je alleen wel elke maand die folder leeghalen als je het per maand wil bijhouden. :/

hmm.. that's interesting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
En.. sinds gisteravond, nadat m'n batterij leeg was (en ik kreeg niet eens even een waarschuwing!) en ik hem weer had opgeladen, doet m'n webbrowser het niet meer! Shit! Ik krijg een foutmelding "Beschadigd" of in het Engels "Corrupt". Ook de automatische toetsbeveiliging gaat niet meer automatisch aan als ik in het standby menu zit. Ga nu maar even Googlen en draai ondertussen ook een backupje (alles doet het verder wel), straks dan maar even Master Reset. Altijd vervelend!

Een master reset heeft het probleem opgelost. Nu eens even kijken of de Backup Manager z'n werk ook goed doet. :)

Ik ben alleen mijn thema's kwijt. Dat is jammer. Kan ik die ergens downloaden? Of kan iemand mij het zwarte Walkman thema sturen? Email staat wel in m'n profiel.

[ Voor 22% gewijzigd door ChrisM op 21-12-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
Ik heb em gister binnen gehad. Dus Ik gelijk opstarten, moest ik een taal keizen. Had nog een kater van de vorige avond, kies ik Deutsch (dacht dat er dutch stond, dyslectisch). Dus alles was ineens in het Duits. Maar nu is het probleem dat ik niet meer nederlands kan kiezen al1 maar engels (ook niet na een master reset). Dus alles is nu in het engels (opzich niet zo erg, maar toch....) heb maar gebelt naar SE en die vertelde dat ik het taalpakket van de P1i ff moetst installen, maar dat werkt ook niet. Iemand nog surgestisch? Ga zo maar weer ff bellen met SE denk. Dus voor de andere mensen: wel gelijk de goede taal instellen!

Verder vind ik het een fijne telefoon tot nu toe. Dat touchscreen is wel ff wennen (had hiervoor een W800i) maar alles werkt goed. De walkman is fijn, je kan je playlist van WMP zo kopiëren naar je tel, das handig ;). Heb al1 een paar nummers die niet afgespeelt kunnen worden, maar daar moet ik nog ff naar kijken. Verder had ik nog een vraagje over die W-LAN, ik heb wel verbinding maar kan niet op internet ofzo.... snap er nix van.

Maar al met al: Ik vind het een goede telefoon die erg uitgebreid is, leuke functies en mooi uiterlijk. Wederom weer goed gedaan van SE _/-\o_

ps dat gezeur over die stylus vind ik onterecht, dat ding breekt echt niet zo maar hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand nog tips voor een goede freeware messenger? IM+ voldoet niet geheel aan mijn wensen, je kunt bijv. geen woorden aan je T9 woordenboek toevoegen, ook zit er geen voice functie op.

Agile messenger loopt heel vaak vast (zowel oude, nieuwe als beta versie's), hier had ik op mijn oude p910i ook al last van....

fring kan ik nog niet installeren, versie is alleen met p990 en p1i werkend te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
Ik heb probelemen met het instaleren van QFlashlight, hij zegt dat een "required capability is not signed for"..... iemand een idee? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Hij is niet gesigned. Op de vorige pagina heb ik wel beschreven waar je kan vinden hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
niet gezien bedankt, maar dat signe is echt weer een tering werkt dus lama....

[ Voor 60% gewijzigd door Diavolo op 21-12-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren eindelijk toestel vast gehad en ermee kunnen spelen. Had best hoge verwachtingen, steeds het topic gevolgd en reviews gelezen. Moet heel eerlijk zeggen dat het toestel me tegen valt. Oogt goedkoop en voelt ook zo aan (ondanks een losse prijs van 699) en lijkt/is heel erg breed.
Ook de combinatie vant touch, toetsen en zijkantbediening met het "terughaakje" aan de voorkant is eerder lastig dan logisch. Toestel moet van binnen zelfde zijn als de P1i maar die voelt alsof ie van betere kwaliteit is! Nadeel van de P1i is dat de toetsen met dubbele letters aangegeven zijn.
Ga in elk geval naar een ander toestel kijken, ben SE fan maar kan op dit moment niet bij SE echt een leuk toestel vinden! Iemand nog leuke suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
Je moet er gewoon even aan wennen. Ik had hiervoor een K810i en heb een aantal dagen moeten wennen aan de besturing van de W960i.

Ik begin nu het "handwriting" steeds beter te kunnen en vind na een twee weken deze GSM vele malen beter dan alle andere toestellen die ik hiervoor heb gehad.

Dat het toestel er "goedkoop" uit zou zien is een kwestie van smaak (ik ben het er persoonlijk helemaal niet mee eens namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
@Diavolo: dat signen valt echt wel mee, hoor... ok, je bent eventjes 10 minuutjes bezig... maar dan is het ook klaar. En dat torch programmaatje is toch wel heeel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
Jah ok, maar je moet je eerst aanmelden op een website die geen hotmail ondersteunt, dan moet je die dingetjes dlen, dan weer naar die site en van alles invullen met dat progammatje.... pffft ik ben lui man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waar ik een geinstalleerde applicatie kan terug vinden. Heb hem niet op het telefoon geheugen, maar op die 8gb schijf. Kon hem na het installeren gelijk opstarten maar daarna niet meer terug vinden. Het lukt me ook niet tom tom te installeren. Vindt wel de sis file bij installeren, geeft ook de versie aan, maar doet verder niets. Wie heeft er tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:01
marciagillian schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:36:
Ik heb net de W960i besteld bij gsmweb.nl

Nieuw abonnement Vodafone 1 jaar € 35,- pm eerste 3 mnd 50% korting op de belbundel:

3 x € 17,50 = € 52,50 (3 mnd 50% korting)
9 x € 35,00 = € 315,-
12 x € 9,50 = € 114,- (internet abo)
Toestel = € 109,- + € 8,- verz.kosten

Totaal = € 598,50
Ik probeer het al een aantal dagen i.c.m. verlenging, krijg echter geen bericht via mail of post van ze. Aan de telefoon hebben ze een ongeïnteresseerde dame zitten die bijna niet te verstaan is, hoe ging het bij jou?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 22:53:
Kan iemand mij vertellen waar ik een geinstalleerde applicatie kan terug vinden. Heb hem niet op het telefoon geheugen, maar op die 8gb schijf. Kon hem na het installeren gelijk opstarten maar daarna niet meer terug vinden. Het lukt me ook niet tom tom te installeren. Vindt wel de sis file bij installeren, geeft ook de versie aan, maar doet verder niets. Wie heeft er tips?
Ga naar menu en dan rechtsonderin tools, mijne staat op engels, maar je vind het wel. in deze lijst zal hij ergens onderin moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Loekie schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 23:03:
[...]

Ik probeer het al een aantal dagen i.c.m. verlenging, krijg echter geen bericht via mail of post van ze. Aan de telefoon hebben ze een ongeïnteresseerde dame zitten die bijna niet te verstaan is, hoe ging het bij jou?
Ik heb de de 19de de telefoon besteld en de volgende dag de papieren gefaxt. Gisteren is ie netjes thuis bezorgd en mag dus niet klagen. Ik heb ze vorige week een mailtje gestuurd en kreeg de volgende dag antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
marciagillian schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:59:
[...]
Ik heb de de 19de de telefoon besteld en de volgende dag de papieren gefaxt. Gisteren is ie netjes thuis bezorgd en mag dus niet klagen. Ik heb ze vorige week een mailtje gestuurd en kreeg de volgende dag antwoord.
Vaag, ik heb woensdag, ook de 19e dus, in de middag een formulier ingevuld, krijg hierbij ook een melding dat het gelukt is en dat ik binnen 24 uur papieren in de bus krijg(welke bus, email of post?) en ik zit nu dus al even te wachten.
Ik heb alles ook al klaar liggen wacht alleen op bericht van gsmweb, mail reageren ze ook niet echt op en via de telefoon zijn ze bijna niet te verstaan.
Een 2e aanvraag krijg ik ook geen reactie op.
Dus jij kreeg de papieren via de post? of mail?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
^^^^

leuk als je een keer een klacht hebt. Als bedrijven vóór de aankoop al zó slecht bereikbaar zijn dan zegt mij dat over het algemeen al wel genoeg...

pauper bedrijfjes allemaal!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Loekie schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:12:
[...]

Vaag, ik heb woensdag, ook de 19e dus, in de middag een formulier ingevuld, krijg hierbij ook een melding dat het gelukt is en dat ik binnen 24 uur papieren in de bus krijg(welke bus, email of post?) en ik zit nu dus al even te wachten.
Ik heb alles ook al klaar liggen wacht alleen op bericht van gsmweb, mail reageren ze ook niet echt op en via de telefoon zijn ze bijna niet te verstaan.
Een 2e aanvraag krijg ik ook geen reactie op.
Dus jij kreeg de papieren via de post? of mail?
Hmm....ik zou de papieren ook per post krijgen, maar heb die idd niet gehad. Ik heb een email gehad dat het contract per post onderweg was. Daar stond een link in om het contract zelf uit te printen en in te vullen, samen met een code die je moet vermelden. Heb dat formulier uitgeprint, ingevuld en op het postkantoor gefaxt omdat de post het zo druk heeft. Toen ik thuis kwam, had ik een bevestigingsemail dat ze het hadden ontvangen. Om 18.05 uur een email dat ie verstuurd was met de barcode voor T&T om het pakket te volgen. Volgende dag geleverd.

Ik heb vandaag pas het contract per post ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 08:32
Xardas schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:50:
[...]

Vodafone, verlening
2 jaar
27.50 p/m
Internet Blox
Ik bven benieuwd hoe je dat doet. Ik namelijk nog steeds op 219 euro uit.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
Ik heb een vraagje over TomTom op mn W960.... ik ben er meer bezig geweest en vanalles gedownload maar ik krijg het niet voor elkaar om het werkend te krijgen. Kan iemand mij vertellen waar die zij TOMTOM vandaan heeft en hoe die em geinstalleerd heeft dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, ik ben nu een Nokia gebruiker en zit eraan te denken om dit toestel aan te schaffen. Vraagje.
Hoe zit ´t met het overbrengen van muziek van je pc naar de w960? Ik had ooit een eerder type uit de W serie, en toen moest je nog hannissen met speciale sony software .... Je was minimaal een uur bezig om 1gb aan muziek over te brengen, ZEER IRRITANT.
Kun je de w960 als een " schijf" op je pc zien ( in de explorer) zodat je gemakkelijk muziek kan overbrengen ?
Met m´n huidige nokia gaat dit namelijk zeer gemakkelijk. In 15 - 20 min heb ik 2gb aan muziek copied -pasted.
Dank voor jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:53:
Beste mensen, ik ben nu een Nokia gebruiker en zit eraan te denken om dit toestel aan te schaffen. Vraagje.
Hoe zit ´t met het overbrengen van muziek van je pc naar de w960? Ik had ooit een eerder type uit de W serie, en toen moest je nog hannissen met speciale sony software .... Je was minimaal een uur bezig om 1gb aan muziek over te brengen, ZEER IRRITANT.
Kun je de w960 als een " schijf" op je pc zien ( in de explorer) zodat je gemakkelijk muziek kan overbrengen ?
Met m´n huidige nokia gaat dit namelijk zeer gemakkelijk. In 15 - 20 min heb ik 2gb aan muziek copied -pasted.
Dank voor jullie reactie.
Ik heb de W960i net 2 dagen in mijn bezit en het overzetten van music heb ik via de Media Manager van SE gedaan. Gaat supersnel en de W960i is inderdaad zichtbaar als een schijf in explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Even voor de duidelijkheid: Je kan dus inderdad je W960 gewoon in " fast mode" zetten, waarmee het gewoon een schijf in Verkenner wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
marciagillian schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:35:
[...]

Hmm....ik zou de papieren ook per post krijgen, maar heb die idd niet gehad. Ik heb een email gehad dat het contract per post onderweg was. Daar stond een link in om het contract zelf uit te printen en in te vullen, samen met een code die je moet vermelden. Heb dat formulier uitgeprint, ingevuld en op het postkantoor gefaxt omdat de post het zo druk heeft. Toen ik thuis kwam, had ik een bevestigingsemail dat ze het hadden ontvangen. Om 18.05 uur een email dat ie verstuurd was met de barcode voor T&T om het pakket te volgen. Volgende dag geleverd.

Ik heb vandaag pas het contract per post ontvangen.
Gister contract gehad en maar meteen op de bus gedaan, faxen zou vandaag pas op m'n werk kunnen, is praktisch niet veel sneller ;)
Nu start het wachten, maar het zal wel donderdag of vrijdag worden dan.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
ChrisM schreef op maandag 24 december 2007 @ 01:38:
Even voor de duidelijkheid: Je kan dus inderdad je W960 gewoon in " fast mode" zetten, waarmee het gewoon een schijf in Verkenner wordt.
Ja klopt, werkt perfect. Heb op die manier ook al films overgezet om mijn W960i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
  • Laatst online: 07-01-2021
Even kort vraagje, is 't beeldscherm groot genoeg voor films + ondertitels? Verder lees k hier vooral positief dus dat is mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
koen61 schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:42:
Even kort vraagje, is 't beeldscherm groot genoeg voor films + ondertitels? Verder lees k hier vooral positief dus dat is mooi!
Ik vind het scherm groot genoeg om films te kijken en de ondertiteling te lezen. Persoonlijk had het scherm van mij iets groter gemogen. Maar ja, dan was de gsm ook weer wat groter geworden. Ben hier tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
Wel type bestand is die film dan want gewoon .avi werkt niet.... (mssn een beetje domme vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
  • Laatst online: 07-01-2021
Pff geen id heb de telefoon nog niet, maar zoek even op google, is dr geen software meegeleverd om te converten? anders google is heilig :)

Nog een vraag: Krijg je veel krassenop 't scherm of valt het mee :p dankje schön!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
Ik heb er nog geen last van. Heb em nu een week. vind al1 de knopjes aan de zijkant wat gammel. verder een prima foon nog steeds (schrijf dit nu met mn foon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
koen61 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:54:
Nog een vraag: Krijg je veel krassenop 't scherm of valt het mee :p dankje schön!
heb hem bijna 3 weken nu en nog geen enkel krasje. Snap niet dat ze niet zon mooie beschermlaag op mijn sony nwa808 mp3 speler hebben gedaan.
Weet iemand of je id3 tags van mp3's kan veranderen ergens op de phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt het nogal op dat de voorkant van het toestel zwart glanzend is en de achterkant mat zwart, waardoor je als je vanaf de zijkant kijk zover ik kan zien op de foto's duidelijk kleurverschil zie tussen de voor en achterkant? is dit lelijk of valt dit wel mee? verder vindt ik het wel een heel mooi design aleen vroeg me dit af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Diavolo2000 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:22:
Wel type bestand is die film dan want gewoon .avi werkt niet.... (mssn een beetje domme vraag)
Ik heb .avi omgezet in mpeg4. Via google een programma gevonden (trialversie) en die zet het perfect om. Weet alleen ff niet meer op welke site ik die heb gevonden :?
Het programma heet: ipod converter v 1.0, je kunt bestanden converteren voor je ipod of voor je gsm, zijn 2 verschillende instellingen. Duurt wel even voordat het omgezet is, maar ja, dat maakt mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paazei schreef op woensdag 26 december 2007 @ 02:21:
[...]

heb hem bijna 3 weken nu en nog geen enkel krasje. Snap niet dat ze niet zon mooie beschermlaag op mijn sony nwa808 mp3 speler hebben gedaan.
Weet iemand of je id3 tags van mp3's kan veranderen ergens op de phone?
het kan met dit programma http://mobile.symbianer.c...tuiq/200710/uiq-2949.html

voor zover ik weet kan het niet met de standaard applicaties die op de w960i te vinden zijn. Als iemand het weet hoor ik het graag, ik vind irritant om weer naar een menu te gaan, dat programma op te zoeken, dan het liedje op te zoeken die je moet editten....

p.s.

ik zie dat fring ook voor de W960 is gereleased. www.fring.com

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
marciagillian schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:38:
[...]

Ik heb .avi omgezet in mpeg4. Via google een programma gevonden (trialversie) en die zet het perfect om. Weet alleen ff niet meer op welke site ik die heb gevonden :?
Het programma heet: ipod converter v 1.0, je kunt bestanden converteren voor je ipod of voor je gsm, zijn 2 verschillende instellingen. Duurt wel even voordat het omgezet is, maar ja, dat maakt mij niet uit.
Bedankt dacht al wel zoiets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:47
wil iemand met een w960i voor mij even naar het volgende adres gaan? wap.tunein.fm en kijken of het mogelijk is de player te downloaden? Als dat zo is graag doen en kijken of ie goed loopt. Alvast bedankt, als dat namelijk wil ga ik zeker de w960i nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Julius schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 12:45:
wil iemand met een w960i voor mij even naar het volgende adres gaan? wap.tunein.fm en kijken of het mogelijk is de player te downloaden? Als dat zo is graag doen en kijken of ie goed loopt. Alvast bedankt, als dat namelijk wil ga ik zeker de w960i nemen :)
Ik heb het geprobeerd, maar krijg de melding: Dit Sony Ericsson toestel wordt nog niet ondersteund.
Nog even afwachten dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:09
(jarig!)
Geinig, op mijn W850 werkt die url.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben van plan deze gsm te kopen wanneer hij uitkomt in België. Ben gisteren in de winkel geweest maar ze konden er nog geen dag op plakken wanneer hij er zou zijn.

Ik heb echter enkele vragen ivm het toestel. Sommige zijn mss al gesteld, maar ik voel de nood niet om 36 paginas te lezen :)

Is het mogelijk youtube films te zien?
Kunnen er andere films op gekeken worden (bv scary movie etc)?
Is het invoeren van tekst met behulp van tekenen op het scherm overal beschikbaar? (sms, email, internet, ...)
Kan het toestel gebruikt worden zonder de touchscreen? Indien niet, is het makkelijk te bedienen zonder de stylus?
Zit er vertraging in de menu's of gaat het allemaal vlot?

Als mensen negatieve dingen over dit toestel weten te vertellen mag dit gerust... want ik vind op internet enkel goede commentaar :)

Ahja, ook nog... voor hoeveel hebben de eigenaars onder jullie het toestel gekocht? De enige prijs die ik op internet vind is rond de 700 €...

Alvast bedankt voor het snelle antwoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Goed, de kogel is door de kerk. Ik heb vandaag een SE P1i genomen. Niet omdat ik deze beter vind, maar meer omdat mijn oude telefoon nu echt kuren begon te vertonen, en ondertussen kan ik alweer een tijdje een nieuwe telefoon uitzoeken.
Bij Vodafone hadden ze het erover dat de huidige W960i batch teruggestuurd werd omdat die problemen had met het geheugen. De phone schijnt namelijk nog wel eens vast te willen lopen zodra je rond de 8gb in gebruik hebt.... lekker weer.
Maargoed ze hadden wel 14 P1i's op voorraad en na nagedacht te hebben vond ik de P1i toch wel een waardige 2e keus.

Ik heb hem nu een aantal uur in gebruik, en hij bevalt me best. De nadelen blijven nog wel. Zo kan ik mijn oude batterij hier niet in doen (in de w960 wel), ik heb geen nummeriek toetsenbord (al hoewel dit best wenbaar is), de telefoon zelf is qua specs langzamer en hij ziet er niet zo stijlvol uit..

Overigens wel leuk om te weten: Ik heb niets bij hoeven te betalen bij deze phone (27,50 + Zorgeloos SMS + Internet Blox).

Dus mensen, ik spreek jullie nog wel es ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 20:06:
Hallo allemaal,

Ik ben van plan deze gsm te kopen wanneer hij uitkomt in België. Ben gisteren in de winkel geweest maar ze konden er nog geen dag op plakken wanneer hij er zou zijn.

Ik heb echter enkele vragen ivm het toestel. Sommige zijn mss al gesteld, maar ik voel de nood niet om 36 paginas te lezen :)

Is het mogelijk youtube films te zien?

Kunnen er andere films op gekeken worden (bv scary movie etc)?

Is het invoeren van tekst met behulp van tekenen op het scherm overal beschikbaar? (sms, email, internet, ...)
Kan het toestel gebruikt worden zonder de touchscreen? Indien niet, is het makkelijk te bedienen zonder de stylus?

Zit er vertraging in de menu's of gaat het allemaal vlot?

Als mensen negatieve dingen over dit toestel weten te vertellen mag dit gerust... want ik vind op internet enkel goede commentaar :)

Ahja, ook nog... voor hoeveel hebben de eigenaars onder jullie het toestel gekocht? De enige prijs die ik op internet vind is rond de 700 €...

Alvast bedankt voor het snelle antwoord....
Even mijn antwoorden:
Ik heb al verschillende you tube filmpjes gekeken.
Ik heb er tot nu toe 5 films opgezet. Goed te kijken ook de ondertiteling.
Ik heb nog geen ervaring met handschrift herkenning, dus dat weet ik niet.
Het toestel is te bedienen zonder touchscreen, met behulp van de jog dial.
Ik gebruik de stylus als ik op internet ga, voor de rest eigenlijk niet.
Ik heb nog geen last van vertraging in de menu's.

Ik heb mijn W960i gekocht met een nieuw abonnement, maar op gsmplaza.nl is ie te koop voor € 550,- + verz.kosten. Ze leveren volgens mij ook in België.

P.s. Ik heb lange nagels, misschien dat ik daarom minder vaak de stylus gebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Ik heb 2 dagen geleden de W960i gekocht. Ik ben er zeer blij mee dat ik deze heb genomen. Maar ik heb een paar vraagjes waar ik niet uit kan komen.
- mijn vorige mobiel was de w550i. waar waren de contacten mooi gerangschikt en had ik dus bij elk persoon huis en mobnummer. Maar nu heb ik dus naar sim-kaart gestuurd en toen de simkaart bij de w960i der in gedaan en nu krijg ik zo'n lijst zoals die altijd op de sim-kaart staat. Weet iemand hoe ik weer alles mooi op een rijtje krijg??
- mijn 2de vraag: hoe zet ik mijn walkman-player uit. Want als ik op pauze druk en dan de terug button gebruik blijft hij aan. Nu zet ik heb uit bij taakmanager steeds uit.

al vast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:44:
Hallo, Ik heb 2 dagen geleden de W960i gekocht. Ik ben er zeer blij mee dat ik deze heb genomen. Maar ik heb een paar vraagjes waar ik niet uit kan komen.
- mijn vorige mobiel was de w550i. waar waren de contacten mooi gerangschikt en had ik dus bij elk persoon huis en mobnummer. Maar nu heb ik dus naar sim-kaart gestuurd en toen de simkaart bij de w960i der in gedaan en nu krijg ik zo'n lijst zoals die altijd op de sim-kaart staat. Weet iemand hoe ik weer alles mooi op een rijtje krijg??
- mijn 2de vraag: hoe zet ik mijn walkman-player uit. Want als ik op pauze druk en dan de terug button gebruik blijft hij aan. Nu zet ik heb uit bij taakmanager steeds uit.

al vast bedankt...
Op je simkaart kan je niet alles mooi bij elkaar zetten en daarom doet hij het niet. Wat je het beste kan doen is via bluetooth (zit dat op de w550i?! Vast wel toch?) je hele adresboek doorsturen. Moet je wel in allebei een simkaart hebben (maakt niet uit van wie die is dan)

Als je je walkmanplayer op stop zet en dan terug gaat moet hij gewoon sluiten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:21:
[...]

Op je simkaart kan je niet alles mooi bij elkaar zetten en daarom doet hij het niet. Wat je het beste kan doen is via bluetooth (zit dat op de w550i?! Vast wel toch?) je hele adresboek doorsturen. Moet je wel in allebei een simkaart hebben (maakt niet uit van wie die is dan)

Als je je walkmanplayer op stop zet en dan terug gaat moet hij gewoon sluiten....
Ja hij stopt ook wel maar, je ziet op ut hoofdscherm dat de player nog steeds aan is omdat je dan ut liedje wat je heb afgespeeld heb nog staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:21

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Xardas schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:29:
Goed, de kogel is door de kerk. Ik heb vandaag een SE P1i genomen. Niet omdat ik deze beter vind, maar meer omdat mijn oude telefoon nu echt kuren begon te vertonen, en ondertussen kan ik alweer een tijdje een nieuwe telefoon uitzoeken.
Bij Vodafone hadden ze het erover dat de huidige W960i batch teruggestuurd werd omdat die problemen had met het geheugen. De phone schijnt namelijk nog wel eens vast te willen lopen zodra je rond de 8gb in gebruik hebt.... lekker weer.
Komt waarschijnlijk wel weer door de Vodafone aangepaste firwmare.
Maargoed ze hadden wel 14 P1i's op voorraad en na nagedacht te hebben vond ik de P1i toch wel een waardige 2e keus.

Ik heb hem nu een aantal uur in gebruik, en hij bevalt me best. De nadelen blijven nog wel. Zo kan ik mijn oude batterij hier niet in doen (in de w960 wel), ik heb geen nummeriek toetsenbord (al hoewel dit best wenbaar is), de telefoon zelf is qua specs langzamer en hij ziet er niet zo stijlvol uit.
Jouw BST-33 (als je die bedoel) gaat echt wel werken in de P1i. Bij mij werkte het in ieder geval gewoon goed. 2 keer de ALT indrukken en dan heb je `n numeriek toetsenbord.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:44:
Of synchroniseer de boel even met je computer (via de USB kabel of Bluetooth) via je w550i en synchroniseer daarna dezelfde contacten met je W960i. Werkt perfect!.

Weet je wat ook perfect werkt met de W960i? De Bluetooth headset HBH DS970! Ik had hiervoor een W850i, dat was ook wel ok, maar niet super. Toch nog vaak storing enzo... maar met de W960i: geen probleem! Nooit! Echt super!
En... Aangezien de Top 2000 op de radio is... zit ik nu ook even radio te luisteren... en dan zie je de radiozender dus ook gewoon in het schermpje! Ik weet niet of dat al was bij de W850, maar ik vind het wel gaaf! :D
Wat sowieso anders is... bij de W850, als ik het volume veranderde, veranderde hij het volume op de headset, maar niet op de telefoon. Je had dus eigenlijk 2 volume meters (telefoon en headset). Nu werkt het gewoon zoals het hoort, als je op de headset de volume hoger doet, zie je het op de telefoon gebeuren. Werkt dus veel netter.

Wat is het toch een gave telefoon! :D
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.