Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genotsknots
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-11-2023
Nou ik snap helemaal niets van dat handwriting in iedergeval. Zo'n virtueel toetsenbordje werk bij mj nog beter. Simpelweg omdat ik niet alle characters in 1 beweging weet te maken. Ik weet bijvoorbeeld nog steeds niet hoe ik een Q maak.

Dus naar mijn mening kun je beter het (virtueel) toetsenbordje gebruiken. Of al die basisschool letters weer gaan oefenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Handwriting moet je gewoon oefenen.. en je hoeft echt geen basisschool letters te maken. Je kunt gewoon blokletters gebruiken. (lees ook de handleiding hoe je alle letters moet 'tekenen')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genotsknots
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-11-2023
Hier een linkje naar Geschreven letters voor de mensen die nog moeten leren schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:02:
Weet iemand hoe ik windows live messenger op mn W960i krijg?
Ik heb hem unbranded via de belcompany gekocht met een vodafone abbonement.
Ik kan dus niet via vodafone live die messenger downloaden.

Heeft iemand dat windows live messenger SIS bestand voor mij?
SIS? Voor zover ik weet heeft Microsoft helemaal geen UIQ3-versie van Live Messenger, alleen S60v3 (=Nokia). Probeer Agile Messenger of IM+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreamvoid schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:27:
[...]

SIS? Voor zover ik weet heeft Microsoft helemaal geen UIQ3-versie van Live Messenger, alleen S60v3 (=Nokia). Probeer Agile Messenger of IM+.
Wat je ook kan proberen is Fring. (Linkje) Hiermee kan je óók voipen over wifi.
Voor het voipen hoef je alleen maar Fring in te stellen op je voip provider, zoals voipbuster of skype.
Ik ga dit zelf ook doen als ik de w960 eindelijk binnen heb.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fring werkt nog niet met de w960i, handset is nog niet beschikbaar krijg ik te zien.
nog even wachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 13:27
Heb hem nu een weekendje binnen. En ik moet zeggen dat ie mij erg bevalt. Het is wel even wennen met symbian als je altijd de gewone standaard telefoons van Sony Ericsson gewent bent (tochscreen, menu's enz).
De walkman speler is weer perfect. Veel opties en een hele mooie gui.

Ook de opera browser kan de pagina's mooi compleet renderen.

Verder heb ik agile messenger geprobeerd, deze werkt erg goed maar jammer dat der betaald voor moet worden.

TomTom heb ik ook geinstalleerd en dit werkt ook perfect, of hij soepel loopt tijdens het rijden heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:10:
Fring werkt nog niet met de w960i, handset is nog niet beschikbaar krijg ik te zien.
nog even wachten dus..
je kan de P1i versie proberen, die zal waarschijnlijk ook wel werken. Maar op de officiële versie is het idd nog effe wachtten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 11:01
Klinkt erg goed!
Ik heb de laatste paar dagen erg zitten twijfelen of ik de W960 zou nemen, of toch voor de N95-8Gb ga. De Nokia is namelijk nu te verkrijgen (bij mijn provider), in tegenstelling tot de W960, die pas 15 januari(!!!!) te verkrijgen is bij vodafone... Maar de Nokia kost weer 180e extra...

Ik denk dat ik toch bij SE blijf :)

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:01
DJFliX schreef op maandag 10 december 2007 @ 08:20:
[...]

Horen die niet in de PC Suite te zitten? Hier werkt het okay op vista ultimate x64... maar of ik nog extra dingen moest installeren naast de pc suite? Volgens mij niet...
dat is dus het hele probleem, om een of andere reden installeert hij die dus niet goed, in de help staat dan dat je handmatig de drivvers moet installeren van de cd. Nu is het probleem dat de folder "drivers" niet op de cd staat :? wie kan mij hiermee helpen? staat hij bij andere mensen wel op de cd en wat kan anders het probleem zijn? Hij staat ingesteld op normal transfer, ipv fast transfer, dus dat is het probleem niet. Als hij op fast transfer staat kan ik hem wel gewoon openen in deze computer...

Wil graag mijn telefoonnummers een keer kopieren, dus wie mij kan hellpen dit op te lossen is mijn held.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:40:
[...]

je kan de P1i versie proberen, die zal waarschijnlijk ook wel werken. Maar op de officiële versie is het idd nog effe wachtten
ik heb de P1i versie geprobeerd, de W960i versie is er gewoon nog niet.
Ik krijg bericht als fring voor de w960i beschikbaar word.
afwachten dus. Ik wil eigenlijk gewoon live messenger
voor m'n W960i, dat werk echt perfect, gezien op de N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

genotsknots schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:11:
Hier een linkje naar Geschreven letters voor de mensen die nog moeten leren schrijven
Bedankt voor de moeite !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 15:23
alle minpunten op een rijtje van de w960i, de tekortkomingen van de Nokia 6500slide (alhoewel supermooi design) hebben mij doen besluiten maar eens te kijken naar de w890i. Lijkt me een goed alternatief, misschien voor meer mensen interessant.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Phusebox schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:27:
alle minpunten op een rijtje van de w960i
welke minpunten?

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
alle minpunten op een rijtje van de w960i, de tekortkomingen van de Nokia 6500slide (alhoewel supermooi design) hebben mij doen besluiten maar eens te kijken naar de w890i. Lijkt me een goed alternatief, misschien voor meer mensen interessant.
Ja daar heb ik ook naar gekeken, ziet er leuk uit maar is nog maar een maand geleden aangekondigd ofzo? Kan wel eens tegen de zomer worden eer die verschijnt en die camera heeft geen autofocus schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een aantal dagen de W960i in bezit te hebben, begint deze telefoon mij steeds meer te bevallen.
Hiervoor had ik een SE K800i (met een lelijke oranje sticker) maar het is wel wennen dat UIQ.

De walkman-functie is echt superrelaxed. Vooral de interface vind ik lekker werken, alleen album clipart heb ik nog niet werkend gekregen. (who cares anyway) Qua geluid doet deze phone niet veel onder t.o.v. mijn iAudio X5 (die nu ergens ongebruikt licht te roesten). Vooral als je de equalizer op MegaBass zet. Alleen jammer vind ik dat je de equalizer niet zelf kan instellen. maar alleen uit voorgeprogrammeerde instellingen kan kiezen.

Verder vind ik dat de W960i lekker snelbladert door de menu's en programma's, zolang je ze maar in taakbeheer op de achtergrond actief zijn. Het menustructuur vind ik makkelijk in gebruik en is vrij overzichtelijk.
Touchscreen werkt echt lekker. alhoewel het wel goed te bedienen is met je vingers moet je soms uitwijken naar de stylus. Stylus voelt wel goedkoop aan, soort van oversized tandenstoker. Ik ben wel zo erg gewend aan de touchscreen dat wanneer ik soms ook op het scherm van de K800i druk om iets te selecteren :+

De camera heb ik niet uitvoerig getest, maar overdag is de kwaliteit net zo goed als die van de K800i. Alleen in donkere omstandigheden merk je het gemis van een xenon-flitser.

Verdere wat minpunten die ik in de loop der dagen ben tegengekomen:
  1. Geen profielen, vind ik wel jammer.
  2. Navigeren is soms wel lastig. Bvd als je brede websites hebt, ben je genoodzaakt om met de stylus horizontaal te scrollen. Ik had liever een kantelbaar Jogdail gezien, zoals je ze ziet bij de meeste muizen.
  3. Alarm: je hebt nu keuze uit 3 alarmen terwijl je bij de K800i je er 5 kon instellen. Ook het alarmgeluid wordt niet afgespeeld met een toenemende volume, maar gaat hard af. (instelbaar?)
  4. Scherm gaat te snel in beveiliging.
Maar ja, dit zijn allemaal kleine puntjes. ik kan er wel mee leven.
Verder is deze W960i gewoon super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 890 is een opvolger van de 880... weet niet of je daar wel eens mee gebeld hebt... Had hem als een van de eersten en heb hem na 2maanden via MP weer verkocht.. veel te klein in je handen en slecht mee te smsen, en eigenlijk geen meerwaarde dan mijn oude W800... zoals het nu lijkt is het bijna hetzelfde toestel maar dan met iets groter toetsen en betere camera... vindt dat niet te verglijken met een W960i.. die is toch een stuk hoger in de markt gezet... heeft touchscreen.. (die alleen als nadeel heeft dat je hem bijna niet met je vingers kan bedienen, en om een telefoon met 2 handen te gaan gebruiken gaat mij te ver).....veel meer geheugen en ga zo maar door...
Denk dat al tegenhanger voor wat ie kan je de N95 8GB ernaast moet zien.... maar dan mis je wel het touchscreen....

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:06:
Denk dat al tegenhanger voor wat ie kan je de N95 8GB ernaast moet zien.... maar dan mis je wel het touchscreen....
Idd, dat had ik dus ook. De n95-8gb is echt een super ding qua specificaties. Alleen is hij weer wat groot, kost hij veel meer en is het geen SE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:06:
Mja dan vergelijk je wel een smartphone met een niet-smartphone

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

Tank80

Cyanide&&Happiness

Heb toevallig met dezelfde gedachte lopen spelen, dus zo gek is het niet hoor... ;)
óf een jaartje de w890,
óf 2 jaar de w960,
óf nog ff uitzingen met m'n w810 tot deze komt :9

Afbeeldingslocatie: http://www.sony-ericsson-cz.com/clanky_img/mv/data/p5i.jpg

:> :> :>

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag met dit toestel bij Media Markt Zoetermeer uitgebreid gespeeld. Ik moet zeggen dat het echt super gaaf toestel is! Hij is ook een stuk sneller dan mijn oude M600i. Ik heb een trauma overgehouden aan de vastlopers van mijn M600i.

Ik heb enkele vragen aan de gelukkige W960i bezitters:
  • Hoe zit het met vastlopers? Is het toestel stabiel?
  • Ik zag dat er een andere type USB kabel bij zit. Is de snelheid bij het uploaden van muziek, film of foto's acceptabel? Voorheen werd er een USB 1.0 kabel bijgeleverd die niet optimaal van de doorvoersnelheid van het toestel aanpast. Is dat nog steeds zo?
Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw

* Hoe zit het met vastlopers? Is het toestel stabiel?

Ik heb er al van alle soorten software opgehad en nog niet 1x vastgelopen.

* Ik zag dat er een andere type USB kabel bij zit. Is de snelheid bij het uploaden van muziek, film of foto's acceptabel? Voorheen werd er een USB 1.0 kabel bijgeleverd die niet optimaal van de doorvoersnelheid van het toestel aanpast. Is dat nog steeds zo?

Daar was ik in het begin ook bang voor, gebruikte bij mijn oude telefoons het geheugenkaartje altijd in een cardreader omdat dat gewoon stukken sneller was. Maar bij deze telefoon is het net of dat je de cardreader gebruikt, supersnel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:35:
Ik heb vandaag met dit toestel bij Media Markt Zoetermeer uitgebreid gespeeld. Ik moet zeggen dat het echt super gaaf toestel is! Hij is ook een stuk sneller dan mijn oude M600i. Ik heb een trauma overgehouden aan de vastlopers van mijn M600i.

• Hoe zit het met vastlopers? Is het toestel stabiel?
  • Ik zag dat er een andere type USB kabel bij zit. Is de snelheid bij het uploaden van muziek, film of foto's acceptabel? Voorheen werd er een USB 1.0 kabel bijgeleverd die niet optimaal van de doorvoersnelheid van het toestel aanpast. Is dat nog steeds zo?
Bij voorbaat dank!
Ik ben één van de trotse bezitters van een W960i :*)
Ben er heel erg tevreden over (had hiervoor een K800i)...

- Ik heb geen enkele vastloper mee mogen maken (heb het apparaat nu sinds afgelopen zaterdag);
- De snelheid bij uploaden is ongekend snel! Er is een nieuw programma bijgeleverd (op de disc) waarmee je echt binnen luttele seconden een gehele cd op je W960i zet.

Ik heb wel even moeten wennen aan de nieuwe wijze van telefoon hanteren (geen joystickje meer) maar nu ben ik toch echt al wel om.

Dus wat mij betreft: W960i is een aanrader!!!

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:03:
[...]

Mja dan vergelijk je wel een smartphone met een niet-smartphone
Ik had dat vergelijk van de 6500 niet geschreven maar phusebox, heb sowieso niets met de 6500... vindt het gewoon geen mooi toestel....

@xardas
De N95 is dan wel groter maar wel beter in de hand dan de kleine 880 en straks de 890...
Blijft idd een Nokia en geen SE maar heb zelf altijd maar toestellen voor 1 jaar omdat ik veel bel en toestel meer te lijden heeft en er gaat bij beide merken na 14 maanden vaak wat fout en dan kun je je oude toestel weer pakken en das nog irritanter... Prijsverschil is voor mij denk ik rond de 150 Euro, is genoeg maar je wilt toch ook iets leuks en dat mag geld kosten...
Had ook nog voor het touchscreen bij de LG viewty gekeken, zijn nl. meer mensen die de tegenvallende 960 (laat, en niet wat verwacht) hebben gelaten voor wat het is.... ben er nog niet uit... nog goed advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:33:
[...]
De N95 is dan wel groter maar wel beter in de hand dan de kleine 880 en straks de 890...
Blijft idd een Nokia en geen SE maar heb zelf altijd maar toestellen voor 1 jaar omdat ik veel bel en toestel meer te lijden heeft en er gaat bij beide merken na 14 maanden vaak wat fout en dan kun je je oude toestel weer pakken en das nog irritanter...
ben er nog niet uit... nog goed advies?
Nou ik overweeg iig geen 880/890 door de eerder genoemde redenen.
Ik kan me niet voorstellen dat een toestel meer te lijden heeft omdat je er mee belt... Ik heb tot nu toe alleen maar SE's gehad die langer dan 2 jaar meegingen, en daarna toch behoorlijk acceptabel waren (lees: T68i, W900i). Daarnaast bel ik regelmatig en sms ik zo'n 400 berichten per maand (aldus mijn laatste nota). Dus ik gebruik hem imho wel behoorlijk vaak.

Het liefst zou ik graag de n95-8gb en de w960 even naast elkaar zien, en er even mee klooien. Maar als ik het zo lees, zijn menig gebruiker er wel van te spreken, en dat is voor mij toch wel een van dé cruciale factoren. Once a Sony, always a Sony _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:33:
[...]

Ik had dat vergelijk van de 6500 niet geschreven maar phusebox, heb sowieso niets met de 6500... vindt het gewoon geen mooi toestel....

@xardas
Blijft idd een Nokia en geen SE maar heb zelf altijd maar toestellen voor 1 jaar omdat ik veel bel en toestel meer te lijden heeft en er gaat bij beide merken na 14 maanden vaak wat fout en dan kun je je oude toestel weer pakken en das nog irritanter... Prijsverschil is voor mij denk ik rond de 150 Euro, is genoeg maar je wilt toch ook iets leuks en dat mag geld kosten...
Had ook nog voor het touchscreen bij de LG viewty gekeken, zijn nl. meer mensen die de tegenvallende 960 (laat, en niet wat verwacht) hebben gelaten voor wat het is.... ben er nog niet uit... nog goed advies?
heb ook naar de viewty gekeken en uitgeprobeerd; maar dat is echt een :r toestel. Uiterlijk gaat nog maar menu's en alles is zo lelijk, ze hadden daar beste een grafisch designer voor 10 uurtjes aan mogen zetten. Nu ziet ie er zo cheap uit he.

en de 6500, dacht eerst ook; lelijk ding, tot ik em in t echt zag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdedreu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-05-2020
Net als iedereeen heb ik ook nog een vraagje voor ge gelukkige bezitters van dit mooie toestel.
Als ik de site lees zou het mogenlijk moeten zijn om Word Excel en Poweroint documenten te openen. Is dit ook echt mogenlijk. Heb destijds de W950 ook om duie reden gekocht maar uiteindelijk zat daar alleen een proef versie van office bij en moest je de echte versie nog kopen. |:(

Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Woow!

Ik heb een zeer goedkope winkel gevonden!

http://www.gsmplaza.nl/to...telid=sony-ericsson_w960i

(gsmplaza.nl)

Hier is hij maar liefst 380 euro LOS!
Ook is hij met abbonomenten zeer goedkoop! Wat abonnementen voor 1 jaar van zo'n 12.50, en dan is toestel maar 320. Dus allemaal onder de 500 euro.

Klopt dit? Is dit een vertrouwde winkel...??

Verder vond ik dit ook wel een zeer goede aanbieding:

http://www.telecomvergeli...pv=5&ndm=11&ndv=5&nsms=30

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-10 14:46
WOOHAA! Dat is echt SUPER goedkoop! T-Mobile Flex 45, 1 jaar, verlengen... kost maar €7! Dat kan toch bijna niet???

Hier zijn wat reviews over de winkel zelf: http://kieskeurig.nl/wink...CCA2BC1256BB2005063BE.htm

Ik denk dat ik hem maar gewoon moet bestellen daar... Ik wil hem toch en zo goedkoop vind je hem nergens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Is inderdaad zeer goedkoop.

Maar volgens mij is die winkel niet helemaal vertrouwd. Ik lees niet al te goede (en ook niet zoveel) reviews over deze winkel.

Andere mensen nog ervaring met deze winkel??

Als 2e optie zou voor mij dit een zeer goede abbonoment zijn:

http://www.telecomvergeli...pv=5&ndm=11&ndv=5&nsms=30

Tmobile Relax 150.1 jaar. Met toestel prijs van 237. (ook is dit een winkel, die wel redelijk goed bekend staat)

Dan kom je na 1 jaar tot een totaal van zo'n 500 euro. Toch netjes denk ik.

Alleen heb ik nog een vraagje over dat abbonnement (ik heb namelijk altijd nog prepaid gehad).
Je hebt dan een abbonoment van 19.50 per maand (1 jaar lang), dus dat betaal je dan elke maand. En dan kan je dus 150 minuten bellen? Maar kan je hiermee nou ook smsen? Of moet je dat apart betalen? En wat als je maar 100 minuten per maand zou bellen...?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-10 13:56
Hij staat nu op de site voor 580 euro.
Dus die 380 was iets te voorbarig, vrees ik.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Jaa inderdaad.

Nu voor 550. maar die 380 is weg.

Ook zijn alle abbonnement verhoogd. Geen goede aanbiedingen meer nu..

Helaaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 08:47
Ja bij T-mobile relax betaal je extra voor je smsjes (25 cent!) Als je veel smst is het dan verstandig een sms bundel te nemen. Bij t-mobile flex abonnementen betaal je alles uit een bundel (buitenland,sms,0900 etc) Het is dus even een keuze... Meestal zijn de toestelaanbiedingen slechter met flex. (je kan overigens je relax abbo na een maand laten omzetten naar flex, maar of je je korting op het abonnement houd is mijn onbekend, zou daar even contact over opnemen met t-mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Julius schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:22:
Ja bij T-mobile relax betaal je extra voor je smsjes (25 cent!) Als je veel smst is het dan verstandig een sms bundel te nemen. Bij t-mobile flex abonnementen betaal je alles uit een bundel (buitenland,sms,0900 etc) Het is dus even een keuze... Meestal zijn de toestelaanbiedingen slechter met flex. (je kan overigens je relax abbo na een maand laten omzetten naar flex, maar of je je korting op het abonnement houd is mijn onbekend, zou daar even contact over opnemen met t-mobile)
Ok bedankt!

Dan wordt het denk ik dit abbonnement:

http://www.telecomvergeli...=18&ndm=42&ndv=18&nsms=15

Voor 480 euro na 1 jaar lang!
Dus heb ik 150 belminuten + 25 smsjes per maand. (en andere 0.25 extr per smsje).

Maar wat ik graag nog zou willen weten, hoe zit dat precies met die 150 belminuten. Als ik bijvoorbeeld naar een 0900 nummer bel, wat 1.30 per gesprek kost, gaat dit dan ook van die belminuten af, of komt dan dan weer bovenop die 19.50 ??

En met 0900 nummers waar het 1.30 p minuut kost, gaat dat ook van die 150 af? Of werkt dit ook anders?

bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
dat komt bovenop die 19.50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Ok bedankt.

Dan ga ik denk ik voor de FLEX25.

Bij 2call hebben ze het abbonnemnt FLEX25 1 jaar + W960i (272 euro).

Houdt dit dan gewoon in dat ik elke maand gewoon voor 25 euro!!! kan besteden. Dus inclusief SMS , MMS , bellen en naar 0900 nummers. !!?

Dan is dit toch een ideaal abbonnement ? Dan ben je na 1 jaar 500 euro kwijt + elke maand 25 euro BTG. maar hoe zit dat als je bijvoorbeeld de ene maand maar 19 euro verbruikt? Krijg je dan de volgende 6 erbij?

En weet iemand of T-mobile een goede provider, als je bijvoorbeeld wilt bellen (en gebeld worden +sms) in het buitenland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Flex = alles uit 1 bundel en onbeperkt geldig. Dus, ja, als je de ene week 19 verbruikt en je hebt een 25 abo, dan kan je de volgende maand die 6 extra ook nog gebruiken.

Het leuke van Flex is ook dat als je buiten je bundel belt, dat je de "goedkope" tarieven blijft betalen (tussen aanhalingstekens, omdat bijv. t-mobile Relax goedkopere tarieven heeft, maar de tarieven zijn nog altijd goedkoop bij Flex). Dus als je een abo van 25 hebt en je hebt dat opgemaakt en de maand is nog niet op, dan blijven de SMSjes en minuten enzo goedkoop. EN.. Als je het bedrag van de volgende bundel hebt gebruikt, volgens mij is dat Flex 30 (?), dan krijg je over de gehele maand de tarieven van die duurdere bundel (en die tarieven zijn dus goedkoper).

T-mobile is een goede provider, vind ik... Ook internationaal, ook al is het wel iets duurder dan Vodaphone. Volgens mij is dat de handigste provider voor internationaal.

[ Voor 10% gewijzigd door ChrisM op 12-12-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
ChrisM schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:56:
Flex = alles uit 1 bundel en onbeperkt geldig. Dus, ja, als je de ene week 19 verbruikt en je hebt een 25 abo, dan kan je de volgende maand die 6 extra ook nog gebruiken.

Het leuke van Flex is ook dat als je buiten je bundel belt, dat je de "goedkope" tarieven blijft betalen (tussen aanhalingstekens, omdat bijv. t-mobile Relax goedkopere tarieven heeft, maar de tarieven zijn nog altijd goedkoop bij Flex). Dus als je een abo van 25 hebt en je hebt dat opgemaakt en de maand is nog niet op, dan blijven de SMSjes en minuten enzo goedkoop. EN.. Als je het bedrag van de volgende bundel hebt gebruikt, volgens mij is dat Flex 30 (?), dan krijg je over de gehele maand de tarieven van die duurdere bundel (en die tarieven zijn dus goedkoper).

T-mobile is een goede provider, vind ik... Ook internationaal, ook al is het wel iets duurder dan Vodaphone. Volgens mij is dat de handigste provider voor internationaal.
Okeej bedankt.

Maar 25 euro is voor mij meer dan genoeg. En als de 0900 nummers en SMS ook ALL IN, in die 25 euro zitten is dat helemaal mooi. Dan heb ik als het goed is dus elke maand een rekening van 25 euro.

Kan je trouwens ook zien hoever je al bent met je beltegoed tijdens de maand? ?

En zijn telefoons altijd simlock vrij als je ze met ABBO koopt? Of ligt dat aan de winkel? Want ik zou de W960i dan willen bestelling + flex25 (1jaar) bij telecomadvies. Zou deze sim free zijn?

En ook zou ik dan ook graag nummerbehoud willen instellen. Ik heb op dit moment een vodafone(z11) prepaid kaart. Gaat dit allemaal gewoon zonder problemen?

PS: Misschien is dit ook voor anderen, wie de "w960i zoeken een goede aanbieding!! (in totaal 498 euro)

[ Voor 3% gewijzigd door Johantjuuh op 12-12-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je eigenlijk echte websites bekijken op dit toestel? Dus bijv. tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Je kan via My T-Mobile zien hoever je bent. Ook kan je daar instellen dat je een SMSje krijgt als je bundel op is en dat je een SMSje krijgt wanneer je nieuwe bundel weer begint. Superhandig dus!

Over het algemeen zijn telefoons die je niet bij een provider-gebonden winkel koopt, simlock vrij. Maar hiervoor kan je het beste even mailen met de winkel.

Nummerbehoud moet ook allemaal gemakkelijk kunnen. Het kan zijn dat je hiervoor apart een formulier moet invullen... (ik zit al lange tijd bij dezelfde provider, dus dat weet ik niet). Ook hiervoor kan je het beste even mailen met de winkel.

Over "echte" websites bekijken: Er zit Opera Mobile op, dacht ik.. dus dan kan je het beste even wat info opzoeken over die browser. Verder kan je met "gewone" telefoons ook wel echt alle websites bekijken, via Opera Mini 4. Deze werkt op alle telefoons die java ondersteunen en dat zijn er een heleboel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Dat is dan toch gewoon perfect??

Maar hoe kan het dan dat je bij T-mobile (flex) 25 p maand betaald en nog maar 270 hoeft te betalen. En dat wanneer je bijvoorbeeld KPN ook zo'n 25 p maand veel meer (zn 400) moet betalen.

T-mobile is toch gewoon goed? En je kan er toch gewoon mee bellen / gebeld worden in het buitenland? Trouwens.. als je in het buitenland belt, dit gaat gaat gewoon van die 25euro tegoed af..?

bedankt hoor! >:) :o :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Buitenland bellen gaat ook van de Flex bundel af, ja... En je kan er gewoon mee bellen/gebeld worden in het buitenland. Het enige nadeel is dat het bereik een klein beetje slechter is dan KPN, maar ik heb hier nog nooit last van gehad... Maar nu ze Orange hebben overgenomen, zeggen ze dat de twee netwerken gecombineerd gaan worden voor nog betere dekking.

Hoe het kan dat je meer moet betalen bij KPN... tsja, dat is niet te zeggen... Elke provider doet het anders. En soms heb je ook nog speciale aanbiedingen enzo, he.. (Zoals nu bij T-Mobile: eerste 3 maanden halve abo kosten bij 1 jarig abo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
Heb je de vorige posts niet gelezen (en heb je bij telecomvergelijker niet opgelet?) je stelt steeds dezelfde vragen, begin me er een beetje aan te ergeren. Buitenland,0900 etc gaat allemaal uit je flex bundel. Zo duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Bedankt.

Nu is alles grotendeels duidelijk.

Nog even wat reviews lezen, en wat reviews over shops.
En dan ga ik hem denk ik bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderdw schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:13:
Heb hem nu een weekendje binnen. En ik moet zeggen dat ie mij erg bevalt. Het is wel even wennen met symbian als je altijd de gewone standaard telefoons van Sony Ericsson gewent bent (tochscreen, menu's enz).
De walkman speler is weer perfect. Veel opties en een hele mooie gui.

Ook de opera browser kan de pagina's mooi compleet renderen.

Verder heb ik agile messenger geprobeerd, deze werkt erg goed maar jammer dat der betaald voor moet worden.

TomTom heb ik ook geinstalleerd en dit werkt ook perfect, of hij soepel loopt tijdens het rijden heb ik nog niet geprobeerd.
Welke versie van Tom Tom is dat? Zijn de tom tom kaarten voor nokia en SE hetzelfde of heb je hier ook een UIQ3 versie voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:57:
[...]

Welke versie van Tom Tom is dat? Zijn de tom tom kaarten voor nokia en SE hetzelfde of heb je hier ook een UIQ3 versie voor nodig?
Huh. Hoe zit dat dan eigenlijk? :9

Hij heeft geen eens GPS?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
Ik heb een aparte GPS die tomtom automatisch verbind met het opstarten.

Verder kan je altijd alle mappen gebruiken, of ze nou voor nokia, pda of uiq zijn.
De applicatie van TomTom is wel uiq, anders werkt het natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 14:21
MarcoC schreef op zondag 09 december 2007 @ 01:39:
Waarom volstaat een verloopje met 3,5mm plug niet om hem op de autoradio aan te sluiten? Ik snap dat een 3,5mm jack veel handiger is, maar bij gebrek aan beter werkt een verloopje toch ook perfect?

Kijk overigens eens naar de HTC Touch Cruise. Nokia N82/N95 voldoen opzich ook wel, alleen kan je daar geen TomTom op gebruiken.
Zoiets? :-)

Afbeeldingslocatie: http://82.94.245.10/pics/DSC00928.jpg

Say what you want to say, BUT don't speak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xardas schreef op woensdag 12 december 2007 @ 01:50:
[...]

Nou ik overweeg iig geen 880/890 door de eerder genoemde redenen.
Ik kan me niet voorstellen dat een toestel meer te lijden heeft omdat je er mee belt... Ik heb tot nu toe alleen maar SE's gehad die langer dan 2 jaar meegingen, en daarna toch behoorlijk acceptabel waren (lees: T68i, W900i). Daarnaast bel ik regelmatig en sms ik zo'n 400 berichten per maand (aldus mijn laatste nota). Dus ik gebruik hem imho wel behoorlijk vaak.

Het liefst zou ik graag de n95-8gb en de w960 even naast elkaar zien, en er even mee klooien. Maar als ik het zo lees, zijn menig gebruiker er wel van te spreken, en dat is voor mij toch wel een van dé cruciale factoren. Once a Sony, always a Sony _/-\o_
800 in okt 2005 gekocht, in een jaar tijd 3x weg geweest en toen helemaal nieuwe gekregen in december 2006 onder garantie.... vond ik wel netjes, helemaal omdat het over het jaar heen was maar das ook deels dankzij mijn leverancier... in feb 2007 880 gekocht, na een week helemaal niets meer doen, toen zouden ze hem gaan opsturen voor reparatie (niet mee eens) en dus volledige nieuwe gekregen... die doordat het niet beviel verkocht in mei 2007 en sindsdien de 800 weer in gebruik maar die geeft nu ook al kuren... heb van alle telefoons (Nokia, Motorola, Samsung, SE) die ik gehad heb minstens 2 gehad (maar wellicht ligt dat ook aan mij...grijns)... bel vanaf 150 per maand, met uitschieters dit jaar tot 300... en sms ook heel veel.. denk dat een toestel die vaak en veel gebruikt wordt (terwijl ik er wel zuinig op ben)... veel meer te lijden heeft dan een toestel wat voor 20 euro per maand bellen gebruikt wordt...

Zag in een andere reactie van jou dat je bij citypoint geweest was en bij vodafone wil verlengen.
Bel zelf al sinds het nog libertel was bij vodafone en het netwerk en de service is altijd goed en als lange klant willen ze best wel iets voor je doen (was tussentijds 1 jaar bij telfort, toen ze net begonnen en ze deels het vodafone netwerk gebruikten, goedkoop en je kon zelf via vodafone netwerk altijd bellen, heb wel mooi nummer bij telfort gekocht 8 jr geleden daar kon je toen nog uitzoeken, en deze meegenomen naar vodafone) Heb van de week gevraagd bij vodafone klantenservice en ze gaven eerlijk toe dat de N95 8GB dus gelockt en gebrand is, is dus wel iets goedkoper daardoor, maar zit vol met vodafone dingen die er dus niet uit kunnen (mijn vader kocht vorige maand de E65 met hetzelfde erin) Kwamen gelijk met actie dat je toestel nog 100 euro goedkoper krijgt als je jaar internet (12 x 9,50) erbij neemt, maar wil absoluut geen toestel met alles van Vodafone.... Ga naar mijn eigen dealer, wellicht betaal ik iets meer maar heb altijd super service en das toch ook belangrijk !!

Ben jij er al beetje uit wat het wordt? Ben zelf erg SE fan maar als je reacties leest zijn er toch een aantal mensen die juist de 960 perse wilden afgehaakt.... De Viewty is van mijn lijstje... leuk om te zien, leuk touchscreen, maar onlogische "binnenkant", te veel klachten , mijn dealer wil hem mij absoluut niet "slijten" omdat ie er 2 binnen eenweek terug kon sturen, maar heeft ze wel op voorraad....dus mocht iemand er snel een willen hebben...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 23:18 ]

Verwijderd

dennisdedreu schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:02:
Net als iedereeen heb ik ook nog een vraagje voor ge gelukkige bezitters van dit mooie toestel.
Als ik de site lees zou het mogenlijk moeten zijn om Word Excel en Poweroint documenten te openen. Is dit ook echt mogenlijk. Heb destijds de W950 ook om duie reden gekocht maar uiteindelijk zat daar alleen een proef versie van office bij en moest je de echte versie nog kopen. |:(
Word en Excel bestanden openen werkt, powerpoint heb ik eerlijk gezegd nog niet getest,
ik zal dat binnenkort wel even doen, moet geen probleem zijn. Voor de rest ben ik zeer tevreden met dit toestel. Hoe meer ik hem ben gaan gebruiken in de loop van de week hoe tevredener ik raak met dit toestel. Hiervoor heb ik een T610, W800i en W850i gehad. SE for live _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 01:17:
[...]
Hiervoor heb ik een T610, W800i en W850i gehad. SE for live _/-\o_
Is de W960i merkbaar groter dan W800i, of krijg je hem nog makkelijk weggestopt in je broekzak?

Ik hoop dat ik hem deze week eens ergens kan gaan bewonderen.. :*)
Phonehouse en Mediamarkt hadden hem afgelopen weekend nog niet.. :'(

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 07:50:
[...]

Is de W960i merkbaar groter dan W800i, of krijg je hem nog makkelijk weggestopt in je broekzak?

hij is vooral breder, hij is volgens mij 1,5x zo breed als mijn k800i (en die is vergelijkbaar met de w800i)

• ChrisM
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 07:50:
[...]

BelCompany heeft hem... alle vestigingen hebben er 2 gekregen, dus even doorvragen of je een bestelde mag bekijken. :)

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 07:03
Kort vraagje aan de mensen die deze markt wat beter kennen dan mijzelf:

Wat is de kans dat de w960i in begin 2008 (na de feestdagen dus) goedkoper zal worden i.c.m. een 2-jarig abonnement? Ik wil hem het liefst met een 2-jarig Vodafone 27,50 abonnement, maar dan moet ik alsnog zo'n €140 betalen bij 2call.nl

Als deze kans nihil is dan ga ik toch maar voor een goedkoper model telefoon kijken (wellicht toch maar de 910i)

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 18:36
kellhus schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:58:

Wat is de kans dat de w960i in begin 2008 (na de feestdagen dus) goedkoper zal worden i.c.m. een 2-jarig abonnement? Ik wil hem het liefst met een 2-jarig Vodafone 27,50 abonnement, maar dan moet ik alsnog zo'n €140 betalen bij 2call.nl

Als deze kans nihil is dan ga ik toch maar voor een goedkoper model telefoon kijken (wellicht toch maar de 910i)
die prijzen dalen extreem snel. dus zou gewoon even wachten!!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• ChrisM
Net even gebeld met GSMPlaza over de beschikbaarheid van de W960i... en toen vertelden ze me dat mijn aanbieding ook is aangepast. Van €7 voor de W960i met T-Mobile Flex 45, 1 jaar verlenging, SMS verdubbelaar en PIT naar €167. Shit. :) Maar ja, was wel te verwachten natuurlijk. Volgens mij is de prijs nu ongeveer gelijk met die van 2call.nl. Morgen nog maar eens alles uit gaan zoeken op mijn vrije dag. :)

• Julius
voor mensen die hem goedkoop zoeken, op telecomadvies is ie redelijk goedkoop

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Kheb een vraagje al tijdje rond gezocht maar is et nou mogelijk om met de w960 op gewone wireless lans te komen of moeten ze echt het B protocol hebben ? want volgens mij hebben niet zo heel veel wireless routers dit of is het gewoon compatible ??

[ Voor 17% gewijzigd door Zer0cool12342 op 13-12-2007 16:55 ]

• Bamieater
Zer0cool12342 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:42:
Kheb een vraagje al tijdje rond gezocht maar is et nou mogelijk om met de w960 op gewone wireless lans te komen of moeten ze echt het B protocol hebben ? want volgens mij hebben niet zo heel veel wireless routers dit of is het gewoon compatible ??
De meeste routers/access points ondersteunen wel wireless B/G.

Ik heb inmiddels de telefoon besteld. In het meest optimische geval heb ik em morgen binnen en anders zaterdag. :-)

• Zer0cool12342
Bamieater schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:19:
[...]

De meeste routers/access points ondersteunen wel wireless B/G.

Ik heb inmiddels de telefoon besteld. In het meest optimische geval heb ik em morgen binnen en anders zaterdag. :-)
Maar staat dit ook altijd aan? ik weet dat ze het ondersteunen maar STEL dat ik in een stad sta en ik wil ff internetten moet ik dan perse een acces point vinden met wireless B of staat dit standaard altijd aan?

ow ja en waar heb jij em besteld? Bamieater..

[ Voor 4% gewijzigd door Zer0cool12342 op 13-12-2007 17:29 ]

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-09 16:22
Zer0cool12342 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:28:
[...]

Maar staat dit ook altijd aan? ik weet dat ze het ondersteunen maar STEL dat ik in een stad sta en ik wil ff internetten moet ik dan perse een acces point vinden met wireless B of staat dit standaard altijd aan?

Meeste Access Points en Wireless Routers staan standaard op B/G-Mode, aangezien de fabrikant niet weet of jij een complete G-set koopt, of dat de helft van je huis op B zit...

[ Voor 5% gewijzigd door DJFliX op 13-12-2007 18:32 ]

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Verwijderd

Over wifi gesproken. Sinds vanochtend kan ik thuis niet meer via wifi op het internet komen met W960i. Als ik ga scannen op beschikbare netwerken, wordt mijn netwerk gevonden en wordt er een verbinding gemaakt. Wanneer de verbinding gemaakt is. heeft de telefoon IP adress: 169.254.190.158. Maar in mijn router is 192.168.0.117 ingesteld als IP voor de telefoon.

De afgelopen heeft wifi gewoon gewerkt. Toen ik voor het eerst met wifi op Inet ging, waren er ook helemaal geen problemen. Het was alleen ff scannen -> verbinden -> en gaan met de default instellingen.

Probleem is opgelost. Het lag aan de DHCP server, deze moest ik resetten en opniwue instellen. Thanks Bamieater

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 20:41 ]

• Bamieater
Zer0cool12342 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:28:
[...]

Bij 2Call.

Een wifi router of access point staat inderdaad vaak standaard op B/G ingesteld, maar de beheerder kan em zo instellen dat B of G geforceerd wordt.

Het is dus afhankelijk van de configuratie.

• Bamieater
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:16:
Over wifi gesproken. Sinds vanochtend kan ik thuis niet meer via wifi op het internet komen met W960i. Als ik ga scannen op beschikbare netwerken, wordt mijn netwerk gevonden en wordt er een verbinding gemaakt. Wanneer de verbinding gemaakt is. heeft de telefoon IP adress: 169.254.190.158. Maar in mijn router is 192.168.0.117 ingesteld als IP voor de telefoon.

De afgelopen heeft wifi gewoon gewerkt. Toen ik voor het eerst met wifi op Inet ging, waren er ook helemaal geen problemen. Het was alleen ff scannen -> verbinden -> en gaan met de default instellingen.
Het lijkt erop dat je telefoon van de DHCP server geen IP verstrekt krijgt. Vaak krijg je dan na een aantal time-outs een IP in de 169.*.*.* range.

Check of de DHCP server nog naar behoren werkt. En of het MAC-adres wel overeen komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Bamieater op 13-12-2007 20:29 ]

Verwijderd

Bamieater schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:28:
[...]

Het lijkt erop dat je telefoon van de DHCP server geen IP verstrekt krijgt. Vaak krijg je dan na een aantal time-outs een IP in de 169.*.*.* range.

Check of de DHCP server nog naar behoren werkt. En of het MAC-adres wel overeen komt.
Bedankt Bamieater, probleem opgelost

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 14:00
hebben mensen al ergens wat foto's geplaatst?, zo ja waar dan, want dan heb ik er over heen gelezen, omdat ik de specs wel nice vind, maar nog een beetje twijfel aan het uiterlijk

Verwijderd

kellhus schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:58:

Jan 2008 kan je echt shaken , deze telefoon is erg gewild. Ik vermoed dat de prijs een lange periode vrij hoog zal blijven.
Pas als de S.E. P5i wordt geintroduceerd kan je volgens mij echt grove prijsdalingen verwachten.

De situatie rond de W950i is niet dezelfde als de W960i.

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:59:
[...]

Jan 2008 kan je echt shaken , deze telefoon is erg gewild. Ik vermoed dat de prijs een lange periode vrij hoog zal blijven.
Pas als de S.E. P5i wordt geintroduceerd kan je volgens mij echt grove prijsdalingen verwachten.

De situatie rond de W950i is niet dezelfde als de W960i.
erg gewild? alle winkels hier in de buurt spreken dit tegen, overal op voorraad of binnen een dag leverbaar. De prijs is gewoon te hoog voor al zijn tekortkomingen. Ik verwacht minimaal 100 euro prijsdaling medio januari

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:04:
[...]

erg gewild? alle winkels hier in de buurt spreken dit tegen, overal op voorraad of binnen een dag leverbaar. De prijs is gewoon te hoog voor al zijn tekortkomingen. Ik verwacht minimaal 100 euro prijsdaling medio januari
Laten we het hopen, maar ik denk dat dit mobiel redelijk waardevast is.
Alhoewel de software nu al outdated is, o.a. geen HSDPA. Laten we het hopen.

• Zer0cool12342
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:22:
[...]

Laten we het hopen, maar ik denk dat dit mobiel redelijk waardevast is.
@Phusebox :
Wat zou jij dan voor mobiel kopen voor dit geld als et zoveel te kort komt?

@ErosSensi:
Mischien komt der nog wel een update voor een nieuwere symbian versie?

[ Voor 13% gewijzigd door Zer0cool12342 op 13-12-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een zeer vervelend probleem met de synchronisatie tussen mijn Outlook 2007 en de telefoon met de PC Suite 1.3.33 De synchronisatie lijkt goed te gaan, maar de categorieën van de telefoonnummers (Mobile, Phone(h), Mobile (w) etc.) komen niet overeen met die in Outlook. Dit resulteert erin dat nummers in andere categorieën worden geplaatst. Ik kan hierin overigens geen logica vinden. Hebben meer mensen dit probleem en weet misschien iemand of de mapping aan te passen is in de synchronisatie? Het is zo normaal tegenwoordig dat mensen meerdere mobiele en vaste nummers hebben dat dit toch een zeer vervelend probleem is. Ik heb al een mail gestuurd naar SE. Ik laat het weten als zij een oplossing weten.

Verder ben ik uitstekend te spreken over deze telefoon. Was erg wennen aan Symbian na mijn k800i, vooral de instellingen. Groot voordeel vind ik de wifi verbinding en de mogelijkheid verbindingen in groepen in te delen. En de geluidskwaliteit van de mediaplayer is veel beter dan die van de k800i!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:22:
[...]
Als je doelt up uiq3.0 ipv van 3.1 is dit geen issue. 3.1 kent alleen wijzigingen voor telefoons zonder touch screen. Verder is de versie identiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zer0cool12342 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:17:
[...]

@Phusebox :
Wat zou jij dan voor mobiel kopen voor dit geld als et zoveel te kort komt?

@ErosSensi:
Mischien komt der nog wel een update voor een nieuwere symbian versie?
gezien het feit dat dit het duurste toestel op de markt is ongeveer (afgezien van belachelijke toestellen waar je alleen betaald voor de naam en het materiaal waarvan het gemaakt is), zou ik toch wel een meer compleet toestel verwachten.

Camera valt me tegen (kwaliteit en flits)
Geen profielen mogelijke
El Cheapo Stylus (productiekosten € 0,02 waarschijnlijk)
Sms typen lastig ism scrollknop en woordenlijsten (niet te doen met 1 hand voor mij)
Toestel voelt aan alsof het 1 jaar gebruik net gaat redden qua materiaal gebruik (maar dat ben ik wel gewend van SE, alle toestellen kraken en zijn gammel (heb al 4 jaar SE))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Phusebox schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 07:23:
[...]

gezien het feit dat dit het duurste toestel op de markt is ongeveer (afgezien van belachelijke toestellen waar je alleen betaald voor de naam en het materiaal waarvan het gemaakt is), zou ik toch wel een meer compleet toestel verwachten.

Camera valt me tegen (kwaliteit en flits)
Geen profielen mogelijke
El Cheapo Stylus (productiekosten € 0,02 waarschijnlijk)
Sms typen lastig ism scrollknop en woordenlijsten (niet te doen met 1 hand voor mij)
Toestel voelt aan alsof het 1 jaar gebruik net gaat redden qua materiaal gebruik (maar dat ben ik wel gewend van SE, alle toestellen kraken en zijn gammel (heb al 4 jaar SE))
Ok, ja dat zijn idd dingen die minder zijn toch begin ik toch weer te twijfelen (A)....

Nog een vraag hoe gaat het browsen op de w960 kan je gewoon via wifi internetten? en werkt dit een beetje redelijk?

@Phusebox
Maar wat zou jij aanraden dan? geen nokia n81, mischien de HTC Touch Cruise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zer0cool12342 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 07:54:
[...]

Ok, ja dat zijn idd dingen die minder zijn toch begin ik toch weer te twijfelen (A)....

Nog een vraag hoe gaat het browsen op de w960 kan je gewoon via wifi internetten? en werkt dit een beetje redelijk?

@Phusebox
Maar wat zou jij aanraden dan? geen nokia n81, mischien de HTC Touch Cruise?
ik wacht zelf even af tot ik de n82 in het echt heb gezien, na 3 telefoons met touchscreen getest te hebben weet ik dat ik dat niet als een pre zie op een nieuwe telefoon. Momenteel brengt het meer nadelen dan voordelen (Samsung F700, LG Viewty, SE W960i). Wachten is op de volgende lichting touchscreen telefoons, hopelijk komen ze dan met een goede interface/ergonomie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ben ik raar als ik zeg dat ik deze telefoon geen toegevoegde waarde vindt op de w950i? Op de camera en wifi na dan. Ben nog aan het twijfelen of ik m'n w950i (die ik nu alleen gebruik voor mobiel internet) weg moet doen.

Is er iemand die de 2 telefoons naast elkaar heeft gevonden op een foto oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
Mr.Nash schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:58:
Ben ik raar als ik zeg dat ik deze telefoon geen toegevoegde waarde vindt op de w950i? Op de camera en wifi na dan. Ben nog aan het twijfelen of ik m'n w950i (die ik nu alleen gebruik voor mobiel internet) weg moet doen.

Mwah... behalve de dubbele opslagcapaciteit, nieuw design, wifi, camera, vernieuwde mediaplayer, net iets ander homescreen, verdubbelde ram en batterijduur zijn er geen dingen vernaderd nee. De mensen van Sony-Ericsson eten namelijk de hele dag uit hun neus.

Eerlijkgezegd ben ik ook niet echt vrolijk over de F700, Viewty en w960i, maar voor mij steekt de w960i er toch met kop en schouders bovenuit ;)

[ Voor 11% gewijzigd door DJFliX op 14-12-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
DJFliX schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:29:
[...]

Mwah... behalve de dubbele opslagcapaciteit, nieuw design, wifi, camera, vernieuwde mediaplayer, net iets ander homescreen, verdubbelde ram en batterijduur zijn er geen dingen vernaderd nee. De mensen van Sony-Ericsson eten namelijk de hele dag uit hun neus.

Eerlijkgezegd ben ik ook niet echt vrolijk over de F700, Viewty en w960i, maar voor mij steekt de w960i er toch met kop en schouders bovenuit ;)
Ja, in vergelijking tot de mobiels die nu te koop zijn is die wel et beste maar als je deze nou is vergelijkt met een htc touch cruize? welk zou je dan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

[...]

Ik had altijd de 960i op het oog. Maar door de veel te lange uitstelling, gebrek aan features en te hoge prijs ben ik uiteindelijk voor de F700 gegaan. Daar heb ik geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:01
Zou iemand mij kunnen vertellen of er bij hem/haar wel het mapje "drivers" op de cd staat? Kan nog steeds geen verbinding maken en ik weet dat de drivers eigenlijk door de pc-suite geistalleerd worden, maar dat werkt bij mij nou eenmaal niet :o

Reden dat er volgens mij geen back knop onder het scroll wieltje zit is volgens mij omdat je hem daar constant per ongeluk in zou drukken, wat mij betreft een goede keuze van SE. Vind het echter wel irritand dat ik vaak per ongeluk op een volume knopje druk en dat het een tijdje duurt voordat hij het venstertje toont. had wel iets soepeler mogen gaan, dan was het ook niet zo irritand als je een foutje maakt.

[ Voor 45% gewijzigd door paazei op 14-12-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

[...]

Alleen de wifi en camera zijn voor mij een toegevoegde waarde bovenop mijn w950i, de overige punten die je noemt zijn misschien wel beter (op design na), alleen vind ik dat deze punten bij de w950i al ok waren. Wordt nu afwachten hoe de p5i wordt want SE is toch m'n favoriete telefoonmerk en ik wil weer terug naar een goede SE als vervanger van mn w950i en luna..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mr.Nash schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:58:

Het is nog steeds UIQ3, dus als je WiFi en de camera niet nodig hebt kan je idd veel beter een w950i kopen voor €180 dan een 960 voor 350 euro meer. Maar punt is dat veel mensen die dingen wel willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
Zer0cool12342 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:43:
[...]

Ja, in vergelijking tot de mobiels die nu te koop zijn is die wel et beste maar als je deze nou is vergelijkt met een htc touch cruize? welk zou je dan kiezen?
Je kent me niet, maar ik ben op zich al een tegenstander van Windows, alhoewel ik het nog wel gebruik (macht der gewoonte zullen we het maar noemen), maar ik zit er totaal NIET op te wachten om een product als windows op mijn telefooon te hebben =\
Dan ga ik dus DUIDELIJk voor symbian! Het is ZO jammer dat palm stopt met Palm OS in de huidige vorm... alles wordt zo traaaaaaag....

Maar goed. w960i dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johantjuuh schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:59:
Dat is dan toch gewoon perfect??

Maar hoe kan het dan dat je bij T-mobile (flex) 25 p maand betaald en nog maar 270 hoeft te betalen. En dat wanneer je bijvoorbeeld KPN ook zo'n 25 p maand veel meer (zn 400) moet betalen.

T-mobile is toch gewoon goed? En je kan er toch gewoon mee bellen / gebeld worden in het buitenland? Trouwens.. als je in het buitenland belt, dit gaat gaat gewoon van die 25euro tegoed af..?

bedankt hoor! >:) :o :)
T-Mobile..... Als je er geen moeite mee hebt om soms geen bereik te hebben.... Als je er geen moeite mee hebt af en toe buiten moet gaan staan bellen.... (het kan aan de plaats liggen of het gebied, maar wel veel witte vlekken zonder bereik, al ontkennen ze dat) Als je het niet erg vindt als je binnen 3 maanden na afsluiten abo in het buitenland veel belt dat ze je dan ineens afsluiten (omdat ze je nog niet kennen en niet weten of je wel betaald)... kun je best voor T-Mobile gaan...

Voor mij zijn er maar 2 aanbieders die naar mijn idee overal bereik hebben ook in het buitenland en dat zijn Vodafone of KPN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:20:
[...]

Voor mij zijn er maar 2 aanbieders die naar mijn idee overal bereik hebben ook in het buitenland en dat zijn Vodafone of KPN...
waarbij KPN nog steeds geen ontvangsbevesting op je smsjes ondersteunt (hoezo ze liggen 8 jaar achter?)
en Vodafone alle bestaande klanten wegjaagd door ze nauwelijks korting te geven bij verlenging. Mij willen ze opzadelen met een simlocked telefoon EN 250 euro minder korting dan ik bij tmobile krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:41:
[...]

waarbij KPN nog steeds geen ontvangsbevesting op je smsjes ondersteunt (hoezo ze liggen 8 jaar achter?)
en Vodafone alle bestaande klanten wegjaagd door ze nauwelijks korting te geven bij verlenging. Mij willen ze opzadelen met een simlocked telefoon EN 250 euro minder korting dan ik bij tmobile krijg
KPN schijnt verschil in abo te hebben en bij ene abo heb je wel ontvangstbevestiging en bij de andere abo niet
Vodafone is wellicht duurder, maar hangt er vanaf wat je weer koopt en wat voor abo, (bel zelf best veel en ze willen je branded telefoons in je maag splitsen met meer korting) maar wel overal bereikbaar en daar heb ik wel meer geld voor over.... verdiend zich in mijn geval terug...

Maar al beetje uit je keuze? Ik heb de viewty van mijn lijstje, twijfel nog tussen 960 en N95 8GB, moet alleen de 960 nog vast houden maar ontbreekt aan tijd om bij de winkel langs te gaan.. reviews zijn niet best.... en krijg niet echt hoogte van de F700....en dan touchscreen ---- meerwaarde of niet ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Ik vind touchscreen cker een meerwaarde :0 maar ik zit idd ook te twijfelen tussen een n95,w960 of een HTC touch cruise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Zer0cool12342 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:39:
Ik vind touchscreen cker een meerwaarde :0 maar ik zit idd ook te twijfelen tussen een n95,w960 of een HTC touch cruise
Persoonlijk valt een HTC sowieso bij me af. Ik wil graag een telefoon, en als daar office-applicaties op zitten dan is dat super. Maar ik wil geen PDA met een telefoon-functie. Die dingen schijnen erg snel vast te lopen. (Voorbeeld: Mn telefoon reboot ik eens in de 2 maanden, zelfs nog minder. Maar mn PDA reset ik praktisch elke week).
De n95-8gb is bij me afgevallen door de prijsverschil en het formaat.

Deze keer geen state-of-the art... gewoon sophisticated functies en een smooth design. Die w960, die wordt van mij O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 21:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Phusebox schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:41:
[...]

Heb je bij KPN ooit een SMS verstuurd die niet aankwam dan? Nu stuur ik ze niet veel, maar ik heb in al die tijd niet meegemaakt dat er 1 niet aankwam.
Xardas schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:10:
[...]

Voorbeeld: Mn telefoon reboot ik eens in de 2 maanden, zelfs nog minder. Maar mn PDA reset ik praktisch elke week
Ik heb een SPV M500 (Windows 2003 smartphone van Orange) die ik zelden hoef te resetten. Ik ken ook mensen met zo'n HTC Touch en de P3300 die dat niet hoeven te doen. Misschien eens je PDA nakijken? ;)

[ Voor 36% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 15-12-2007 02:38 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 02:35:
[...]

Heb je bij KPN ooit een SMS verstuurd die niet aankwam dan? Nu stuur ik ze niet veel, maar ik heb in al die tijd niet meegemaakt dat er 1 niet aankwam.
[...]
ik wil graag weten wanneer een sms aankomt... vaak hebben mensen hun telefoon uitstaan of wat dan ook. en dan is het fijn te weten of ie wel of niet is aangekomen.

En iemand hierboven opperde dat kpn bij sommige abonnementen dit wel ondersteund; lijkt me sterk, heb al verschillende keren gevraagd en zelf getest maar t werkt echt bij niemand. Ja of je moet steeds bij je sms een of andere achterlijke code intypen voor je sms :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Phusebox schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 09:12:
[...]

ik wil graag weten wanneer een sms aankomt... vaak hebben mensen hun telefoon uitstaan of wat dan ook. en dan is het fijn te weten of ie wel of niet is aangekomen.

En iemand hierboven opperde dat kpn bij sommige abonnementen dit wel ondersteund; lijkt me sterk, heb al verschillende keren gevraagd en zelf getest maar t werkt echt bij niemand. Ja of je moet steeds bij je sms een of andere achterlijke code intypen voor je sms :S
Nou sms ik vrij veel 300 smsjes in de maand is wel et gemiddelde ;) maar et komt wel is VOOR dat bij hi/kpn er een sms niet aankomt al meerder malen meegemaakt en van andere bekenden gehoord met kpn dat ze soms niet aankomen.... mischien ist 1 smsje op de 300...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 21:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ah, ik SMS er 300 per jaar, een heel ander gemiddelde dus ;) Duurt me te lang dat SMS-en, bellen is sneller en gezelliger (en goedkoper bij mijn abonnement).

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 02:35:
Ik heb een SPV M500 (Windows 2003 smartphone van Orange) die ik zelden hoef te resetten. Ik ken ook mensen met zo'n HTC Touch en de P3300 die dat niet hoeven te doen. Misschien eens je PDA nakijken? ;)
Ik bazeer mijn bevindingen niet alleen op mn eigen PDA. Verder ontkracht het niet de reden dat een PDA+phone vaker gereset moet worden dan telefoon met office functionaliteit.
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan. Over het algemeen, als ik iemand bel/wordt gebelt, dan krijg je eerst het nutteloze standaard smaltalk:
"hoe is het?"
- "Ja goed, en met jou?"
"Ook goed"

En aan dat soort dingen kan ik me ergeren. Je belt me met een reden. Zeg gewoon welke reden dat is. Als we gezellig willen doen spreken we wel wat af. Daarom SMS ik liever. Meestal binnen 5 min antwoord en je kan altijd terugzien wat er gesms't is.

Maargoed, dit is natuurlijk voor iedereen anders ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Xardas op 15-12-2007 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet goedkoper om een los toestel met een 1 jarig sim-only kaartje te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Weer een vraagje ik zat ff bij SE op hun site te kijken maar nou bieden hun gratis software aan voor op de p1i maar werkt dit dan ook op de w960?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:11:
is het niet goedkoper om een los toestel met een 1 jarig sim-only kaartje te nemen?
Dat is situatieafhankelijk. STEL (ik baseer me voor de lol even nergens op).
Het toestel kost 600 eu los: 600/12=50
Je krijgt het toestel bij een eenjarig abonnement van 50 eu per maand, en je betaalt 100 euro bij, kost 1 jaar bellen en de w960i je in totaal 700 euro.

Alternatief is de w960i los kopen: 600 euro
Sim only met 50 eu tegoed [optimisme]25 euro per maand, 12 maanden[/optimisme]
12*25=300
300+600=900.

Het tweede voorbeeld is dus in mijn ogen duidelijk minder slim, maar soms hebben mensen hun redenen om toch de telefoon los te kopen. Het verhaal wordt nog anders als je een 2-jarig abonnement neemt... maar ook dat si weer providerafhankelijk. Ik zie het als neem de prijs die je gedurende je hele contractperiode betaalt, haal daar de toestelprijs vanaf, en dan bel je voor wat je overhoudt 1 jaar lang X minuten. Cheap deal :D (In mijn geval 12x22,5 (voda abo van 22,50) + 12*2 (Voda Live Blox met voordeel ofzo.. nja ik geloof dat ik een paar maanden gratis had ofzo) + 12*6 (Toestelverzekering), en 2*45 (eigen risico na claim bij verzekering) minus 1x Motorola v3x (destijds toestelwaarde 460 euro), Sony Ericsson w850i Black (Destijds tw 450 euro) en 1x Sony-Ericsson w850i White (zelfde toestelwaarde in de database van voda)... dus.. goede deal :P (270 + 24 + 72 + 90 = 456, 460 + 460 + 450 = 1370. 456 - 1370= -€914. Hmm. Lijkt net alsof ik geld cadeau krijg :D Maarja, nu willen ze me niet meer =\)
Zer0cool12342 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:25:
Weer een vraagje ik zat ff bij SE op hun site te kijken maar nou bieden hun gratis software aan voor op de p1i maar werkt dit dan ook op de w960?
I guess... symbian = symbian (jaja... versies zijn er wel ja, maar dat verschil is vrij klein bij de P1i en de w960i :P) dus waarom niet? Enige wat ik kan bedenken is een check in de installer of je wel een P1i hebt... maar ik zou verder niet zien waarom niet...

[ Voor 15% gewijzigd door DJFliX op 15-12-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
DJFliX schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:49:

I guess... symbian = symbian (jaja... versies zijn er wel ja, maar dat verschil is vrij klein bij de P1i en de w960i :P) dus waarom niet? Enige wat ik kan bedenken is een check in de installer of je wel een P1i hebt... maar ik zou verder niet zien waarom niet...
Mwa ja omdat ik best veel software kan vinden voor nokia's enzo en p1i ook wel maar ik ben wel ff benieuwd of dat nou echt werkt op die de w960 maar der verschijnen akkelig weinig reviews uit nederland beetje jammer maar der zijn toch ook mensen hier die er 1 hebben kunnen die niet een reviewtje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Nou, ik heb hem binnen! :) Prachtig dingetje... ga er lekker mee spelen. Maar... wat is een goede site voor software/info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 14:01
Zer0cool12342 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 22:08:
[...]

Mwa ja omdat ik best veel software kan vinden voor nokia's enzo en p1i ook wel maar ik ben wel ff benieuwd of dat nou echt werkt op die de w960 maar der verschijnen akkelig weinig reviews uit nederland beetje jammer maar der zijn toch ook mensen hier die er 1 hebben kunnen die niet een reviewtje maken?
Ik was ook al even aan het kijken naar de software, vnl de exchange-plugin vind ik interessant. Ik gebruik nl exchange voor m'n werk en het is handig om ingeplande vergaderingen direct op m'n telefoon te krijgen.
Ik neem aan dat deze software net als voor de P1i beschikbaar komt, de P1i is natuurlijk ook al langer uit.
Zit nu bij T-mobile zonder data-abonnement en wil een data-abonnement, maar het abonnement van T-mobile is geknepen begreep ik, enige kans dat dit veranderd?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-05 16:53
Ik wil graag mijn abbo verlengen, heb nu hi 25 2jaar gehad met de W800 (zeer tevreden). Ik heb geen zin in dat gezeur met nummer behoud, dan wachten totdat het is overgezet, slechte netwerk dekking enzo (T-mobile heeft wel een mooie aanbieding maarjah :? ). Dus ik ben opzoek naar de goedkoopste aanbieding die er is om de w960+hi25 verlengt te krijgen. Na veel site's kwam ik bij de goedkoopste:

http://www.gsmbestellen.nl/default.aspx?Location=Sales&id=7783&page=1&data=XtXCliCs+WJduCqxAcbUY8dSfrbluFwqVhgjWaQT5NPw8eg0OE8L+6Dayv6omr4YIMqJoBI5Eo90e53H5WfAa8qr2CxjVES+o4A+F2mbZ4ggE1vHlRMgtMbd6s4o4Eo/u2aotmO0zkMlqAKgcQXySg==

Toestel: € 281,52
Korting: +- € 44 (een actie omdat je je abbo verlengt, dit verschilt ook per gebruiker)
Abbo: 2 jarig hi25 waarvan je het eerste jaar € 15 betaal (2e jaar gewoon 25)

Na een vluchtig rekensommetje kom ik dan op dat je voor je toestel al1 +-€120 betaal (281-44-120). Ik kan hier me leven. Dit is echt de goedkoopste die ik kon vinden met die kortingen.

Ik baal er al1 van dat ik moet verlengen, vind het absurdt dat ik dan 100 euries extra moet betalen ivm een nieuwe abbo afsluiten 8)7

De telefoon is bij deze site op voorraad (heb vrijdag ff gebeld) en ga em dus maandag bestellen (dindag binnen _/-\o_ ). Dus heeft er iemand nog een betere aanbieding? Dan hoor ik het graag!!!

W8e is geen optie, wacht nu al bijna 3 maanden

Owjah dan nog ff een vraagje aan de mensen die em al hebben: zit er echt geen remote bij de headset?

[ Voor 3% gewijzigd door Diavolo op 15-12-2007 23:52 ]

Rare jongens die Gamers :D

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.