Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Bartjenl,

Haha tuurlijk kan ik zelf ook googlen. Dat doe ik ook zeker wel, maar vorige keer dat ik zo mijn abonnement afsloot, kreeg ik van veel mensen te horen dat ik goedkoper uit had kunnen zijn en meer korting had kunnen krijgen. Ook heb ik gehoord dat via onafhankelijke internetwinkels vaak betere acties worden gegeven. Waarom is nummerbehoud / verlenging trouwens duurder dan een nieuw nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik bij tmobile ga verlengen is het niet duurder maar vele malen goedkoper. Was naar de viewty aan het kijken de koste bij een nieuw abo 200 euro ofzo en wanneer ik me abo verleng slechts 60 euro.

Net overigens naar tmobile gebeld wanneer ze denken dat ze de w960i gaan leveren, maar dat weten ze jammer genoeg nog niet. WIl hem graag deze maand dan kan ik die 50% korting nog meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 21:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:52:
Mijn vodafone Sim-Only is afgelopen November verlopen en zit al enkele maanden op deze phone te wachten en wil hem nu zo snel mogelijk binnen halen en een nieuw abonnement afsluiten. Maar ik wil wel mijn nummer behouden (heb momenteel Vodafone) en natuurlijk en zo goedkoop mogelijke actie die aansluit op mijn belminuten en smsjes. (275min/maand + 500 smsjes). Heeft iemand tips, of is er iemand bereid mij te helpen met het zoeken? Ben niet zo'n held in het vinden van acties, en kom vaak niet veel verder dan gsmweb...

Alvast onzettend bedankt!

Maurice
Je kunt sim-only van Telfort (KPN) overwegen, heb ik ook. 300 minuten voor 7,95 per maand bij 2 jaar (http://shop.telfort.nl/in...lfort-sim-only-300-24-mnd) of 8,95 bij 1 jaar. Volgens mij kun je nergens voor dat geld zoveel bellen per maand. De SMS kosten ken ik eigenlijk niet, dat doe ik zelden. Ik vind met mensen bellen altijd interessanter dan ze een SMS sturen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ BeQuietAndDrive

Ik ben juist niet op zoek naar een nieuw Sim-Only abo, maar naar een mooie 2-jarige aanbieding die voldoet aan mijn minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:29
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:34:
@ BeQuietAndDrive

Ik ben juist niet op zoek naar een nieuw Sim-Only abo, maar naar een mooie 2-jarige aanbieding die voldoet aan mijn minuten :)
maar soms is de combinatie Sim Only + los toestel goedkoper dan nieuw-abonnement-met-daarbij-een-gratis-toestel.. :)

de mogelijkheden zijn eindeloos!

maar dat is dan weer geen originele zin.

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als ik ditzelfde 300-abonnement niet als sim-only bestel maar juist inclusief toestel, dan kost me dat 20 euro per maand extra (en nu dus zelfs 22 euro, ik betaal nu namelijk 9,95). Dat is dus minimaal 480 euro over een periode van twee jaar. Daar koop je mooie toestellen voor.

En je hebt inderdaad iets meer vrijheid.

[ Voor 20% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 05-12-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 14:21
bartjenl schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:39:
[...]

maar soms is de combinatie Sim Only + los toestel goedkoper dan nieuw-abonnement-met-daarbij-een-gratis-toestel.. :)

de mogelijkheden zijn eindeloos!

maar dat is dan weer geen originele zin.
Mijn ervaring is wisselend, soms is het totaalbedrag hoger, soms lager en soms vrijwel hetzelfde. Het enige voordeel is, naar mijn mening, dat je met een toestel + abonnement de kosten gespreid kan betalen in plaats van in een keer een groot bedrag voor het toestel.

Aangezien ik tevreden ben over mijn huidige provider heb ik mijn abonnement met een flinke korting verlengd voor twee jaar en daarnaast vind ik een gespreide betaling niet interessant, dus koop ik mijn nieuwe toestel los. :-)

Say what you want to say, BUT don't speak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genotsknots
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-11-2023
Het was eventjes wachten, maar eindelijk heb ik hem tot mijn bezit.

Ik heb al aardig wat ervaring met verschillende Sony Ericsson toestellen namelijk:

W800i
W810i
P990i
P1i

Maar ik moet zetten dat deze er een heel stuk gelikter uit ziet dan alle voorgaande modellen die ik in mijn bezit heb gehad. En dan bedoel ik eigenlijk de Walkman functie. Deze ziet er echt fantastisch uit. De rest qua software oogt de telefoon exact hetzelfde als mijn 'oude' P1i.

Alleen heb ik weer wat dingen waar ik tegenaan loop.

-Mist wéér de super handige functie om heel snel de 2 led lampjes aan te doen, deze functie had ik op mijn W810 zitten. En deze kon ik ook heel snel aan doen door dmv een snelkoppeling. Nu moet je helemaal de camera modes upstarten, dat altijd wel even duurt.
-Wanneer je bijvoorbeeld de File manager opstart dan heb je niet de mogelijkheid dmv een toets van telefoongeheugen naar 8gb flash kan switch. Wat betekent dat je elke keer met je vinger/styles op dat hele kleine knopje moet indrukken. Bij de P990 en P1i kon je daar mooi de onderste pijljestoetsjes voor gebruiken.

Pluspunten van W960i
-Het 'bureaublad' is animated wanneer je de Walkman functie heb ingeschakeld, ziet er erg mooi uit
-De menu's voelen een stuk vlotter aan met transitions aan. De vorige telefoons werden erg laggy met deze optie.
-Het overzetten van data met de datakabel gaat supersnel
-Mooie themes
-Je kan weer dmv sneltoesten functies van de camera veranderen.
-De foto's zijn van het zelfde kwaliteit als mijn P1i

Minpunten
-Mist weer de handige zaklamp functie
-Mist knoppen om naar links en rechts te gaan om te switchen van telefoongeheugen en flashgeheugen
-Cameralens niet afgedicht door klepje, zal waarschijnlijk snel gaan krassen
-Filmen is nog steeds brak van kwaliteit, als je hem vergelijkt met de N95
-Prijs, ietsje aan de dure kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:23
genotsknots schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:50:
Minpunten
hmm is er geen app voor de zaklamp functie? op mijn k800i heb ik zoiets, maar die gebruikt dan het oranje autofocus lampje, dus dat is minder, maar hier zitten witte leds op toch?
moet toch te doen zijn lijkt me.

Ga em binnenkort maar es testen, en als ie echt tegenvalt ga ik voor het eerst sinds 7 jaar terug naar Nokia (n82)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023

Ik heb al aardig wat ervaring met verschillende Sony Ericsson toestellen namelijk:

W800i
W810i
P990i
P1i

Maar ik moet zetten dat deze er een heel stuk gelikter uit ziet dan alle voorgaande modellen die ik in mijn bezit heb gehad. En dan bedoel ik eigenlijk de Walkman functie. Deze ziet er echt fantastisch uit. De rest qua software oogt de telefoon exact hetzelfde als mijn 'oude' P1i.

-Mist wéér de super handige functie om heel snel de 2 led lampjes aan te doen, deze functie had ik op mijn W810 zitten. En deze kon ik ook heel snel aan doen door dmv een snelkoppeling. Nu moet je helemaal de camera modes upstarten, dat altijd wel even duurt.
-Wanneer je bijvoorbeeld de File manager opstart dan heb je niet de mogelijkheid dmv een toets van telefoongeheugen naar 8gb flash kan switch. Wat betekent dat je elke keer met je vinger/styles op dat hele kleine knopje moet indrukken. Bij de P990 en P1i kon je daar mooi de onderste pijljestoetsjes voor gebruiken.

Pluspunten van W960i
-Het 'bureaublad' is animated wanneer je de Walkman functie heb ingeschakeld, ziet er erg mooi uit
-De menu's voelen een stuk vlotter aan met transitions aan. De vorige telefoons werden erg laggy met deze optie.
-Mooie themes

Minpunten
-Mist knoppen om naar links en rechts te gaan om te switchen van telefoongeheugen en flashgeheugen
Super man. En zijn de foto's gewoon van goede kwaliteit dan? Ik heb nu een w800i, zijn deze veel beter?

En hoe kom je eraan??

Ik ben vandaag naar de media markt geweest, en ze verwachtte hem deze week...

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

W800i
W810i
P990i
P1i

Pluspunten van W960i
-Mooie themes

Minpunten
Goeie post. Als ik jouw bericht zo lees, dan zou je niet zeggen dat de W960i voor jou een enorme verbetering is ten opzichte van de P1i. Waarom heb je de P1i dan toch vervangen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genotsknots
Phusebox schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:57:
[...]

hmm is er geen app voor de zaklamp functie? op mijn k800i heb ik zoiets, maar die gebruikt dan het oranje autofocus lampje, dus dat is minder, maar hier zitten witte leds op toch?
moet toch te doen zijn lijkt me.
Ja daar was inderdaad een app voor, maar die was unsigned. En je moest daar een aantal handelingen voor doen om het werkende te krijgen. Ik heb 't geprobeerd, maar niet werkende gekregen
edit:
Ik moet erbij vermelden dat dit voor de P1i was. En ik weet niet of hij ook op de W960 werkt

Linkje

Ja er zitten 2 witte felle leds op
Johantjuuh schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:27:
[...]
Super man. En zijn de foto's gewoon van goede kwaliteit dan? Ik heb nu een w800i, zijn deze veel beter?

En hoe kom je eraan??

Ik ben vandaag naar de media markt geweest, en ze verwachtte hem deze week...
De foto's zijn wel een stuk beter van kwaliteit, vaker scherp. En niet zo oranje getint altijd zoals bij de W800, W810 en de K800. Alleen zijn bij al m'n Sony Ericssons foto's gemaakt met donkere stukken foto helemaal dood van de ruis. Wat weer heel mooi weg te halen valt met Noiseware
Linkje

Ik heb hem Besteld via Misco

[ Voor 3% gewijzigd door genotsknots op 05-12-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genotsknots
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:00:
[...]

Goeie post. Als ik jouw bericht zo lees, dan zou je niet zeggen dat de W960i voor jou een enorme verbetering is ten opzichte van de P1i. Waarom heb je de P1i dan toch vervangen als ik vragen mag?
Ik had eigenlijk niet echt een reden om de P1i te vervangen. Maar ik heb hem voor _/-\o_ sinterklaas _/-\o_ gekregen

[edit]
Sorry voor de dubbelpost

[ Voor 3% gewijzigd door genotsknots op 05-12-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:09
(jarig!)
Wow, daar is ie wel erg duur zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dus nu weten we nog niet of die zaklampfunctie werkt omdat het uitgetest was op de P1i, hoop het wel had het ook op mijn K750i en was toch wel handig. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 14:21
schnumi schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:48:
Dus nu weten we nog niet of die zaklampfunctie werkt omdat het uitgetest was op de P1i, hoop het wel had het ook op mijn K750i en was toch wel handig. :)
Hmm.. de zaklampfunctie zal ik wel missen dan. Zonder zaklamp functie kan ik niet de shortcut van kantoor naar mn fiets nemen. :P

Hoe zit dat eigenlijk met de K850i? Want die heeft LED's + een xenon flitser.
Wat zit er eigenlijk allemaal in de doos? Volgens de whitepaper moet er namelijk een 'protective pouch' bij zitten.

[ Voor 25% gewijzigd door Bamieater op 05-12-2007 16:35 ]

Say what you want to say, BUT don't speak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:59
Januari komt die in de orange winkel. Vandaag even nagevraagd :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Waarschijnlijk zo'n zelfde soort pouche als bij de W950i. Vond hem best wel mooi alleen jammer dat hij snel kapot ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:01
Denk dat het wel mee valt. Mijn w900i heeft ook 2 jaar in mijn broekzak gezet (met sleutels en al) en de lens is nog steeds niet beschadigd. Stond me iets van bij dat SE sowieso erg ver was met anti-kras plastic.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de W960i al aangevraagd/aangeschaft door middel van zijn/haar abonnement te verlengen? En op welke acties zijn jullie gestuit of ingegaan? De beste actie die ik heb gevonden is bij Typhone switchen naar Telfort met nummerbehoud. Ik heb vrij weinig verstand van abo's en aanbiedingen, en probeer via google zoveel mogelijk, maar is er iemand die meer "into the phones" is misschien bereidt mij te helpen met het zoeken? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-09 16:22
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:34:
Heeft iemand de W960i al aangevraagd/aangeschaft door middel van zijn/haar abonnement te verlengen? En op welke acties zijn jullie gestuit of ingegaan? De beste actie die ik heb gevonden is bij Typhone switchen naar Telfort met nummerbehoud. Ik heb vrij weinig verstand van abo's en aanbiedingen, en probeer via google zoveel mogelijk, maar is er iemand die meer "into the phones" is misschien bereidt mij te helpen met het zoeken? Alvast bedankt!
* DJFliX is ook interested. Vodafone en T-Mobile kunnen me nog vrij weinig vertellen =\ In de winkel kende "hi" het hele toestel nog niet =\

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vernomen van een orange shop dat ze deze week de w960i gaat testen, volgende
week zou ik weer eens terug mogen bellen voor verdere informatie.

Na rondvraag bij alle telefoonwinkels in de stad, kreeg ik
bij elke winkel te horen dat er nog niets bekend is over
deze telefoon.

beetje tegenstijdig allemaal, maar ik wacht het geduldig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:46
@Mizzle: ik ben ook aan het zoeken om te verlengen... maar tot nu toe eigenlijk nog geen sites gevonden die hem hebben. Ik wil verlengen naar T-Mobile Flex €45+SMS verdubbelaar+PIT 1 jarig. Maar goed, nog niks gevonden dus... als iemand iets tegenkomt (online of euhm.. offline :P) laat het weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmdr_Satan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:54

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Gespot op Belzaak.nl

In combinatie met:
- Vodafone
- T-Mobile
- Telfort
- KPN
- Hi
- Orange
- Debitel

[ Voor 26% gewijzigd door Cmdr_Satan op 07-12-2007 16:16 ]

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genotsknots
Bamieater schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:32:
[...]
Wat zit er eigenlijk allemaal in de doos? Volgens de whitepaper moet er namelijk een 'protective pouch' bij zitten.
Wat er allemaal in de doos zat:

Oplader
Usb kabel
Oordopjes (de supergoeie in-ear)
Boekjes en cd's
En weer zo'n heel handig en mooi telefoonzakje Linkje (gemaakt met W960i)

Op het beeldscherm en op de camera aan de achterkant zat een beschermfolie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:47
genotsknots schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:31:
[...]

Wat er allemaal in de doos zat:

Oplader
Usb kabel
Oordopjes (de supergoeie in-ear)
Boekjes en cd's
En weer zo'n heel handig en mooi telefoonzakje Linkje (gemaakt met W960i)

Op het beeldscherm en op de camera aan de achterkant zat een beschermfolie
Oh er wordt dus geen BT stereo headset meegeleverd? Is dacht de de DS220 er standaard bij zou zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:55
jap85 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:14:
[...]

Oh er wordt dus geen BT stereo headset meegeleverd? Is dacht de de DS220 er standaard bij zou zitten?
Geloof dat dat eerst wel de bedoeling was, maar dat dat op een bepaald moment uit de specs is verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer kunnen we een prijsdaling gaan verwachten? Wat zal de prijs rond eind januari bijvoorbeeld ongeveer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
iemand met hands-on ervaring die me kan zeggen of het keypad fijn typt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boblelie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09 20:46
bij deze kan ik melden dat ik de 1e ben uit arnhem die hem in handen heeft gehad:D
(of tenminste dat denk ik dan maar)

alle winkels afgeweest vandaag maar niemand had ze, totdat ik bij belcompany kwam.
ik vroeg of ze de 960 al heeel toevallig onwaarschijnlijk met een zwak hard smekend hadden.
zegt ze tot mn verbasing: bedoel je deze? <trekt een dummy uit dr bloeszakje>
nou die heb ik nét binnen gekregen vandaag, ik zal hem even boven voor je pakken.
:O:O:O

nou dat ding zat nog helemaal verpakt en alles, en ik mocht er even mee spelen.
(1e keer opstarten duurt wel heeeel lang trouwens, maar dat schijnt te horen...)

wel kicke dat ik de allereerste was, nadeel was alleen weer dat dat ding dus gloedje nieuw was.
er stond dus nog niets op, niet eens muziek of wat dan ook.
en dat is wel moeilijk testen dan.
maar toch, leuk speeltje, alhoewel die stylus echt hoere goedkoop aanvoelt. dat ding sneuvelt denk ik binnen het 1e uur al.

ik heb ook geen bluetooth headset gezien, alleen die mét draad. wel jammer:(

vervelende is wel dat bij dat testen je constant op de vingers word gekeken, niet zo gek ook als je gratis met een een speeltje van 600 euro mag spelen natuurlijk haha. maar ik kon dr niet ff lkkr voor gaan zitten. zeker ook omdat dit dan mn eerste SE zou worden wou ik graag het menu leren kennen.

ik heb ook meteen wat abbonnementen aangesmeerd gekregen:
voor mij is de eis simpel, zo goedkoop mogelijk en geen gekke fratsen erbij.
dan bleef er orange over of vodafone:
orange: €35 music 2 jaar 1e 12 maanden 50% korting, toestel 100 euro.
vodafone: €35 +zorgeloos mob inet (9,95p/mnd) 1e 8 maanden 50% korting op je abbo. niet op dat inet dus! hier toestel €50

als je dus alleen thuis met wifi internet, dan is orange leuk. anders is vodafone denk ik beter.

owja, als er ergens anders een betere prijs was, dan moest ik maar terug komen en dan zou zij me een mooie deal aanbieden. internetwinkels uitgesloten.
volgens mij is dat een standaard lok-truc maar daar val ik wel voor:p

ik denk dat orange voor mij beter is, maar dat abbo is met orange music, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet. tis wel leuk om erbij te hebben natuurlijk, maar het is niet nodig.

nou heb ik nog een vraagje, ik hoor wel eens mensen zeggen dat je na een jaar het abbonnement naar beneden kan bijstellen. hoe werkt dit precies? want 35 euro per maand is wel te doen, maar vind ik toch wel beeeetje aan de hoge kant. (je bent student of je bent het niet he:P)

[ Voor 10% gewijzigd door boblelie op 06-12-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
boblelie schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:04:
want 35 euro per maand is wel te doen, maar vind ik toch wel beeeetje aan de hoge kant. (je bent student of je bent het niet he:P)
Moa ik vindt het best meevallen, helemaal met de extra kosten voor het toestel zelf.
Op dit moment ben ik rond de 70 euro kwijt per maand door bellen/sms'en buiten mijn budget, dus constant 40e zou een mooi resultaat zijn :)
Kon je hem direct mee krijgen? Of hoelang is de levertijd?

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boblelie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09 20:46
Xardas schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:18:
[...]

Moa ik vindt het best meevallen, helemaal met de extra kosten voor het toestel zelf.
Op dit moment ben ik rond de 70 euro kwijt per maand door bellen/sms'en buiten mijn budget, dus constant 40e zou een mooi resultaat zijn :)
Kon je hem direct mee krijgen? Of hoelang is de levertijd?
direct denk ik, die griet deed er alles aan om mij dat ding aan te smeren haha.
boven lagen de gsms klaar om meegegeven te worden.

was wel leuke griet trouwens O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boblelie schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:04:

vodafone: €35 +zorgeloos mob inet (9,95p/mnd) 1e 8 maanden 50% korting op je abbo. niet op dat inet dus! hier toestel €50
Dus behalve de €35 zit je dus ook 2 jaar vast aan die Zorgeloos Internet BloX?
8 x 16,95 = € 135.6
16 x 35 = € 560 -----> € 934.4
24 x 9.95 = € 238.8

Volgens mij is Sim-Only + kopen dus cheaper. Zeker als je even wacht tot hij in prijs is gedaald. Ik heb alleen geen flauw idee wanneer dit kan zijn... Anyone?

Ik denk dat het me niet gaat lukken dit toestel voor een redelijke prijs te krijgen.

Ik zit nu Sim-Only Vodafone 35 + Zorgeloos SMS Blox voor €10,95 + €10,00.
Verlengen of overstappen met nummerbehoud maakt mij niet uit, maar ik heb het volgende nodig:
275 minuten
500 smsjes
Aangezien het sowieso 2-jarig wordt, lijkt een verzekeringetje me dus wel verstandig.

Ik hoopte zo rond de €50 te kunnen komen.

Heeft iemand tips/ideeën/aanbevelingen? Misschien zou iemand mij willen helpen met mijn zoektocht (via msn ofzo :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
BelCompany heeft idd vanaf vandaag de W960i in het assortiment. Los is ie €600.

Met Orange Music (€35 p/m, toestel is dan €99,99) of met Voda €35 + internet (toestel is dan €50 en onb. internet via UMTS) is ook een mooie deal. 1e indruk van het toestel is goed.

Viel me een beetje tegen dat de Bluetooth Stereo Headset ontbrak, en er geen afstandsbediening meer op het headsetje zit. Was met de W950i echt verrast met het luxe pakket, met de W960i valt het me weer een beetje tegen. Ook jammer dat er nog steeds UIQ 3.0 op staat. Verder best benieuwd naar het toestel, maar wacht zelf nog even de 1e gebruikservaringen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Laatst online: 14-03 14:09
Wat?! niet eens een remote? Het pakket wordt slechter en slechter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Wat heb ik weer een pech :(
Ben vanavond naar de Belcompany gegaan in Breda... Er waren deze dag twee exemplaren binnengekomen... Beiden waren binnen no-time uitverkocht... SNIK

Nu maar hopen dat SE heeeeeel erg snel nieuwe voorraad zendt...

Overigens de andere GSM winkels in Breda:

T-for Telecom: Had enkel een dummy, daadwerkelijke toestel is nog niet bekend wanneer deze gaat komen daar
The Phone House: Heeft de GSM nog niet eens in zijn systeem staan (waardeloze winkels zijn dat toch)
Ritel: heeft momenteel (welgeteld) drie verschillende SE toestellen in haar vitrine liggen... jammerrrrrrrrrr

Ik heb de W960i laten reserveren bij de Belcompany... stiekem hoop ik 'm nu volgende week te kunnen bemachtigen....

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister avond bij de mediamarkt geweest, hadden ze hem net binnen. Heb er even mee zitten spelen, erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook even gespeeld bij de MediaMarkt maar vond hem eerlijk gezegd nogal tegenvallen. Traag en een combi tussen Touch screen en knoppen bedienen die ik niet snel kon volgen. Ook het typen vond ik ingewikkelder dan op de W810i die ik nu gebruik... Ben dus niet overtuigd. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genotsknots
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 08:06:
Traag en een combi tussen Touch screen en knoppen bedienen die ik niet snel kon volgen. Ook het typen vond ik ingewikkelder dan op de W810i die ik nu gebruik... Ben dus niet overtuigd. Jammer
Nou traag zou ik echt niet durven zeggen, Het enigste dat een beetje traag aanvoelt is de Walkman functie. Maar dat is hij echt niet, bij mij althans

Naar mijn idee is het typen PRECIES hetzelfde als op jouw W810i. Zelfs de knoppen zitten opdezelfde plek. Ik gebruik altijd de predictive tekst, werkt nog goed ook.

Ik heb alleen wel nog een min puntje. De bijgeleverde stylus voelt echt el-cheapo aan. En al helemaal vergeleken met m'n P1i stylus. Hij is tè ligt en helemaal van plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
genotsknots schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 08:59:
[...]

Nou traag zou ik echt niet durven zeggen, Het enigste dat een beetje traag aanvoelt is de Walkman functie. Maar dat is hij echt niet, bij mij althans

Naar mijn idee is het typen PRECIES hetzelfde als op jouw W810i. Zelfs de knoppen zitten opdezelfde plek. Ik gebruik altijd de predictive tekst, werkt nog goed ook.

Ik heb alleen wel nog een min puntje. De bijgeleverde stylus voelt echt el-cheapo aan. En al helemaal vergeleken met m'n P1i stylus. Hij is tè ligt en helemaal van plastic.
maar ja gebruik je de stylus vaak? en past er geen ander merk stylus in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat ervaarde ik dus duidelijk anders. Ik vond het typen lastig omdat je uit een lijst met opties moest kiezen op het touchscreen wat er erg klein stond en dus niet met je vinger handig te doen was. Dan is de knop op de W810i handiger. Raar maar waar...

En ik vond hem trager reageren op de menu's dan de HTC Touch van mijn vriendin. En dat is ook geen snelheidsmonster (maar wel overclocked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genotsknots
Ik had op m'n P1i weleens spelletjes geinstalleerd waarbij je de stylus wel intensief gebruikt bijvoorbeeld:

Hex-a-hop - Dit is echt een hersenkraker
Icebloxx
Lemmings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:23:
Nou dat ervaarde ik dus duidelijk anders. Ik vond het typen lastig omdat je uit een lijst met opties moest kiezen op het touchscreen wat er erg klein stond en dus niet met je vinger handig te doen was. Dan is de knop op de W810i handiger. Raar maar waar...

En ik vond hem trager reageren op de menu's dan de HTC Touch van mijn vriendin. En dat is ook geen snelheidsmonster (maar wel overclocked)
hmm ja typen en met stylus tegelijk werken is niks... kun je niet scrollen om woorden te kiezen?
je hebt wel gelijk dat het me lastig lijkt, nu kies ik gewoon met een up/down het woord wat ik moet hebben. Hmm. Toch maar wachten op de N82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genotsknots
Phusebox schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:39:
[...]
kun je niet scrollen om woorden te kiezen?
Je kan inderdaad scrollen om woorden te kiezen, maar dan moet je inderdaad wel even het scherm aanraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
genotsknots schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:44:
[...]

Je kan inderdaad scrollen om woorden te kiezen, maar dan moet je inderdaad wel even het scherm aanraken
de scrollknop is niet klikbaar dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genotsknots
De scrollknop is wel klikbaar en door jou ben ik er ook achter gekomen dat je bij de predictive tekst ook gewoon kan invoeren door het scrollwieltje in te klikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
genotsknots schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:01:
De scrollknop is wel klikbaar en door jou ben ik er ook achter gekomen dat je bij de predictive tekst ook gewoon kan invoeren door het scrollwieltje in te klikken :+
lol :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
net in de winkel een w960i getest... beviel me best wel, alleen kon ik nergens profielen ontdekken?
ook geen 1 staps mogelijkheid naar je contacten...?

normaal had ik altijd shortcuts maar die kon ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:47
Net ook even bekeken in de winkel (hij stond achter glas maja :z ). Wat me opviel is dat ie wel behoorlijk groot is, groter dan ik had verwacht. Mede gezien de hoge prijs (ik moet m los kopen) wacht ik nog maar even lekker af. Huidige w850 voldoet nog prima namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genotsknots
Phusebox schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:33:
net in de winkel een w960i getest... beviel me best wel, alleen kon ik nergens profielen ontdekken?
ook geen 1 staps mogelijkheid naar je contacten...?

normaal had ik altijd shortcuts maar die kon ik niet vinden.
Je hebt 15 shortcuts die je met dmv een knopje heel mooi naar boven en beneden kan schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Laatst online: 14:01
genotsknots schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:01:
Heb je het today-scherm al naar voren kunnen halen? Die kon ik nl niet vinden toen ik bij de MM aan het spelen was. Er stond daar ook geen muziek op :(
Verder werkt het ding relatief snel voor een smartphone en ben ik benieuwd wat mń aanbieder voor me kan betekenen. Wellicht nog voor de kerst een nieuwe phone.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genotsknots
Loekie schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:31:
[...]

Heb je het today-scherm al naar voren kunnen halen? Die kon ik nl niet vinden toen ik bij de MM aan het spelen was. Er stond daar ook geen muziek op :(
Nee het today-scherm is niet meer beschikbaar. Althans, ik kan hem niet vinden.

Je kan 2 dingen op je 'bureaublad' weergeven. Dat is de Walkman (op de plek waar je het today-scherm had) en de Visualization. De Visualization is trouwens echt mooooi. En als je deze optie inschakeld word deze automatisch weergeven wanneer je muziek afspeelt met de Walkman functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
genotsknots schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:40:
[...]
Nee het today-scherm is niet meer beschikbaar. Althans, ik kan hem niet vinden.

Je kan 2 dingen op je 'bureaublad' weergeven. Dat is de Walkman (op de plek waar je het today-scherm had) en de Visualization. De Visualization is trouwens echt mooooi. En als je deze optie inschakeld word deze automatisch weergeven wanneer je muziek afspeelt met de Walkman functie.
bij standby application kun je volgens mij instellen of je walkman of today scherm wil?

maar na veel zoeken ben ik tot de conclusie gekomen dat er geen profielen opzit... en dat gebruik ik dus echt elke dag minimaal 5x... zucht waarom verkloten ze zo'n telefoon nou door een dergelijke basic functie die ik al 6 jaar op elke telefoon heb te verwijderen

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 07-12-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genotsknots
Phusebox schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:49:
[...]

bij standby application kun je volgens mij instellen of je walkman of today scherm wil?

maar na veel zoeken ben ik tot de conclusie gekomen dat er geen profielen opzit... en dat gebruik ik dus echt elke dag minimaal 5x... zucht waarom verkloten ze zo'n telefoon nou door een dergelijke basic functie die ik al 6 jaar op elke telefoon heb te verwijderen
Standby application - Hij zit er inderdaad! Sorry voor de verwarring. Maar hij zit op een totaal andere plek dan op m'n P1i. Hij zit onder Control Panel / Device / Standby Application.

Ik heb even zitten zoeken naar profielen, maar ik kan hem ook niet vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

genotsknots schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:12:
[...]
Standby application - Hij zit er inderdaad! Sorry voor de verwarring. Maar hij zit op een totaal andere plek dan op m'n P1i. Hij zit onder Control Panel / Device / Standby Application.

Ik heb even zitten zoeken naar profielen, maar ik kan hem ook niet vinden :/
Misschien komt dat in een nieuwere firmware

Misschien krijg ik ook deze telefoon van de Kerstman:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Ik ben net naar de Media Markt geweest...

en na veel zoeken en zoeken hadden ze er eentje liggen!! :D
Zelf kende ze de telefoon nog niet eens. Het opstarten duurde trouwens best wel lang, maar dit kwam omdat het de eerste keer was.

Hahha trouwens, de verkoopster kreeg hem trouwens niet eens van zn lock af. Druk op * en op vrijgeven, maar zij drukte op * en op een toets. Terwijl je dus op het scherm moest drukken.. hehe :P

Verder wel een mooi dingetje... maar ik ben benieuwd op dat touchscreen nou echt wel zo handig is. Ik denk dat ik misschien toch nog maar even wacht op de N82..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de w960i ook vandaag bij de MM Utrecht in mijn handen gehad en er mee gespeeld. Ik vond hem vrij (te) groot en goedkoop uitzien met de witte rand. Jammer, wilde hem mijn K750i laten opvolgen, ik wacht nu wel even op iets nieuws van SE of de Iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambr0
  • Laatst online: 29-08 14:25
Ik heb hem vandaag ook eventjes gezien bij de Belcompany in Roosendaal, vond hem eigenlijk super tegenvallen in het echt. Groot en die witte rand zorgt er idd voor dat ie er goedkoop uitziet...

Toch niet voor mij denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag bij de Belcompany geweest, en zij hadden toch wel een heel mooi aanbod voor mij.
Ik heb nu SimOnly: Vodafone 35€ (275min) + Onbeperkt SMS (10€)
Nummerbehoud was eigenlijk een vereiste, maar verlenging bij Vodafone was klote, vandaar de volgende oplossing.

Mijn huidige nummer laat ik omzetten naar Prepaid zodat ik oproepen kan aannemen en doorverwijzen naar mijn nieuwe nummer en dit ook in mijn Voicemail vermelden.

Ik sluit een nieuw abonnement af bij Vodafone, als volgt:
- Vodafone 35€ (275 minuten) 2-jarig. Het toestel kost dan 170€
- Vodafone Zorgeloos SMS (10,00€/maand)

Maar als ik er Zorgeloos Internet bij neem à €9,50/maand krijg ik 120€ korting. Deze Blox is na 1 jaar op te zeggen, dus leverd geen extra kosten op maar juist extra diensten.

De aanbieding van Vodafona is:
- Geen aansluitkosten
- 8 maanden 50% korting op mijn abonnement
- 8 maanden 50% korting op mijn aangesloten Blox, met uitzondering van Zorgeloos Internet
- Waardecheque van €25,00

Verder krijg ik van de Belcompany nog een Waardecheque van €10,00 en mocht ik een leuke gadget/ accessoire uitzoeken omdat hij geen extra korting kon geven op het toestel.

Ik heb besloten er een verzekering bij te nemen van 9,95€/maand, waarbij ik bij schade geen verantwoording hoef af te leggen en uitstekende service krijg.

Mijn kosten worden dus:
Aanschaf Toestel: €50,00 (eenmalig)
Maand 1 t/m 8: €41.95/maand (Abo + 2x Blox + Verzekering) Met korting!
Maand 9 t/m 12: €64.45/maand (Abo + 2x Blox + Verzekering) Kortingen voorbij!
Maand 13 t/m 21: €54.95/maand (Abo + SMS Blox + Verzekering) Waarschijnlijk laat ik hier internetblox vallen vanwege de kosten, maar weet ik nog niet zeker.
Maand 22: 3 maanden voor einddatum dus mag weer verlengen.

Zat ook nog te overwegen of ik alleen het eerste jaar verzekerd blijf, maar dat is van latere zorg, tips zijn wel welkom.

Ik denk al met al dat ik hier toch een prima dealtje te pakken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambr0
  • Laatst online: 29-08 14:25
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:55:
Ik ben vandaag bij de Belcompany geweest, en zij hadden toch wel een heel mooi aanbod voor mij.
Ik heb nu SimOnly: Vodafone 35€ (275min) + Onbeperkt SMS (10€)
Nummerbehoud was eigenlijk een vereiste, maar verlenging bij Vodafone was klote, vandaar de volgende oplossing.

Mijn huidige nummer laat ik omzetten naar Prepaid zodat ik oproepen kan aannemen en doorverwijzen naar mijn nieuwe nummer en dit ook in mijn Voicemail vermelden.
Wel omslachtig om zo nummerbehoud te doen, volgens mij kun je als je naar een Vodafone shop gaat heus wel evenveel korting bedingen bij verlenging als bij een nieuw abbonnement

[ Voor 59% gewijzigd door gambr0 op 07-12-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:38
Die 120euro korting krijg je bij de blox van 2jaar. Dit is sinds kort veranderd en waarschijnlijk heeft jou verkoper niet zo goed opgelet ;)

Waarom overweeg je de Nokia N81 8GB niet? Ik heb deze namelijk en moet je heel eerlijk zeggen, ik ben zeer tevreden. Toestel voelt degelijker aan de W960i. Hij is wel iets zwaarder maar dat geeft hem een stevig gevoel.
Je moet het toestel zelf proberen en niet van de reviews afgaan. Want had ik dat gedaan dan had ik deze telefoon nooit genomen. Kennelijk hebben de reviewers een niet-definitieve-retail-versie van de N81 gekregen.

Plus bij BelCompany heb je 14 dagen omruil garantie, dus mocht die N81 niet bevallen dan ruil je hem toch om? Constructie is verder wel grappig. En over dat servicepakket, het kan ook voor 6,50 dan is het een Safe and Sure verzekering (5,50 + 1 euro omdat de waarde van het toestel boven 450 of 500 is). Echter deze verzekering sluit je voor 1 jaar af.

Sterkte met je koop!,

Nico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambr0 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:21:
[...]

Wel omslachtig om zo nummerbehoud te doen, volgens mij kun je als je naar een Vodafone shop gaat heus wel evenveel korting bedingen bij verlenging als bij een nieuw abbonnement
Het is misschien wel omslachtig maar wel effectief... En daarbij komt dat mijn toestel op het punt staat te overlijden, en Vodafone geen flauw idee heeft wanneer ze hem kunnen verwachten. Denk je echt dat ik er een grotere korting af kan praten? Want ondertussen loopt mijn abonnement dat inmiddels geen Sim-Only meer is (full price dus) wel door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NicoF schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 06:18:
Die 120euro korting krijg je bij de blox van 2jaar. Dit is sinds kort veranderd en waarschijnlijk heeft jou verkoper niet zo goed opgelet ;)

Waarom overweeg je de Nokia N81 8GB niet?

Plus bij BelCompany heb je 14 dagen omruil garantie, dus mocht die N81 niet bevallen dan ruil je hem toch om?

En over dat servicepakket, het kan ook voor 6,50 dan is het een Safe and Sure verzekering (5,50 + 1 euro omdat de waarde van het toestel boven 450 of 500 is). Echter deze verzekering sluit je voor 1 jaar af.
Nico thanks voor je response. Betekent dit dat de verkoper er naast zit en dat ik dus wel vast zit aan 2 jaar Internet Blox?

Ik ben een trouwe fan van Sony Ericsson, en de overstap van SE naar Nokia is me vorige keer niet zo goed bevallen. Niets tegen Nokia, het is denk ik puur gewenning...

Die verzekering ga ik zeker even overwegen, wat betreft de 12 maanden looptijd is het geen probleem. Maar bij BelGarant a 9,95euro hoef ik geen verantwoording af te leggen bij schade en wordt hij meteen vervangen door hetzelfde model / opvolger. Geen vragen over onverstandig gebruik en wantrouwen dus. Ik weet verder neit hoe dit zit bij de Safe & Sure...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Waarom overweeg je de Nokia N81 8GB niet? Ik heb deze namelijk en moet je heel eerlijk zeggen, ik ben zeer tevreden. Toestel voelt degelijker aan de W960i. Hij is wel iets zwaarder maar dat geeft hem een stevig gevoel.
Je moet het toestel zelf proberen en niet van de reviews afgaan. Want had ik dat gedaan dan had ik deze telefoon nooit genomen. Kennelijk hebben de reviewers een niet-definitieve-retail-versie van de N81 gekregen.
Nou ik heb de N81 vast gehad en alles rammelde en kraakte aan dat ding... de w960i voelde daarentegen heel solide aan. geen enkel onderdeel wat kraakte of los zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 09:17:
[...]

Het is misschien wel omslachtig maar wel effectief... En daarbij komt dat mijn toestel op het punt staat te overlijden, en Vodafone geen flauw idee heeft wanneer ze hem kunnen verwachten. Denk je echt dat ik er een grotere korting af kan praten? Want ondertussen loopt mijn abonnement dat inmiddels geen Sim-Only meer is (full price dus) wel door...
Als je overstapt naar een andere provider kun je ook gewoon nummerbehoud aanvragen hoor. Is bij mij vlekkeloos verlopen van Orange naar Telfort/KPN destijds. Dan moet het bij je bestaande provider toch ook makkelijk gaan?

[ Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 08-12-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de W960i bij Belcompany gekocht.

Eerste indruk: Geweldig!!! ik moet wel eerlijk zeggen dat hij wel wat breed oogt. Maar vergeleken met mijn vorige telefoon (SE K800i) valt het reuze mee. Ik ga vanavond wat verder spelen met deze walkman.

Ik heb hem gekocht i.c.m. een 1 jarige Vodafone €35,- + Zorgeloos Internet (€9,95)
Toestelprijs was €230,- maar ik heb er wat vanaf kunnen praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-10 14:40
kan iemand me precies vertellen wat het verschil tussen de walkmanplayer van de W910i en de W960i? want de W960i lijkt me erg leuk vanwege het touchscreen, maar de shakecontrol en het design van de W910i mogen er ook wezen. Uiteindelijk wil ik de mobiel ook voor het beluisteren van muziek gebruiken en dan is 8GB ook erg fijn. (ik begrijp dat dit soort keuzes persoonlijk zijn, maar tweakers kunnen vaak een onafhankelijk zicht geven) Verder is deze telefoon niet te vinden in hartje amsterdam :s. De winkels hadden hem nog niet eens gehad en hij was dus niet uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
nvm

[ Voor 92% gewijzigd door ReseT op 08-12-2007 21:01 ]

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekijk het hele verhaal over de W960 beetje en heb alle bladzijdes gelezen....
Vallen een paar dingen op, is eigenlijk een P1i, alleen mooier uiterlijk en meer walkman gericht
en hij schijnt een beetje goedkoop aan te voelen en eigenlijk al achterhaalt. Maar aan de andere kant lijkt ie super om te zien (heb hem nog niet beetgehad) en dat touchscreen is ook niet verkeerd.
Bel al jaren met SE en heb mijn oude (reeds vervangen) W800i weer in gebruik (had een van de eerste W880i en die moest ik toen hebben.... ging na 1 week op zwart en heb de nieuwe na 2 wk verkocht voor een wereldprijs. Was niet mijn toestel, te klein, te iel, en sneltoests voor internet steeds spontaan aangetikt wat je ineens zag op je rekening)... Dacht dat de W960i het zou moeten worden maar ga twijfelen... Heb xof gevolgd en die is nu naar LG over... Blijft een beetje de vraag wat is wijsheid.. W960i, een eenvoudiger toestel van SE or wellicht gaan voor Nokia (ja Nokia) en dan de N95 8GB, vindt de N82 dezelfde toetsjes hebben als de W880 en das te klein...En LG heeft niet zo best gescoord met de Chocolate....
Geef mij nou een een goed advies...

Prijs is niet zo belangrijk, bel veel en al jaren Vodafone...
Zag ook dat men dan voor simlock en bij provider zelf gaat kopen maar das altijd een zooi software van binnen en vaak dingen verwijderd.... dat is dus geen optie ondanks de korting...
Overstappen is niet interessant, woon in het Noorden en daar zijn bij anderen( T-Mobile, Orange) vaak toch nog witte vlekken... Dus enige juiste hier is KPN of Vodafone...
Ga voor jaar verlengen en koop bij Phonehouse business center, super service!!
Maar wat voor toestel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:37
Heb hem gister gehaald bij de belcompany in Utrecht, icm een orange 35 music abbo. Heb er wel enorme spijt van dat ik voor orange heb gekozen, ik woon namelijk tussen de weilanden (wie bouwt daar dan ook een school??) en heb ineens geen bereik meer, terwijl ik met vodafone altijd vol bereik had.. Of het ligt aan de ontvanger van de w960?
Verder ben ik tot nu toe heel tevreden over deze telefoon, er zitten misschien wat kleine nadeeltjes aan, maar welke telefoon heeft dat niet... ze hadden sommige menutjes beter uit kunnen denken en vooral de besturing ervan. maar dat zijn dingen die je gewoon ff door moet krijgen en vanaf dan weet je niet beter, verder maakt hij al zijn beloftes waar. Ook is hij niet langzaam zoals iemand hier beweerde, zeker als je de walkman functie van het hoofdscherm haalt, dan gaat hij best soepel door zijn menutjes heen.
Vorige telefoon was trouwens een w800.
Ik snap trouwens niet wat iedereen mhier aan komt zetten met n81 en n82 nokia's, ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die dat namelijk als alternatief zien.
Ik was bijna voor de samsung f700 gegaan, maar ben blij dat ik geen tijd meer had om ff langs de stad te gaan en ik net op tijd las dat hij bij belcompany te krijgen was( had trouwens meteen de laatste, als ik die gasten mag geloven).

Weet iemand misschien waarom de pc suite mijn telefoon niet ziet terwijl ik hem wel in deze computer zie staan en gewoon verder alles goed doet?

[ Voor 10% gewijzigd door paazei op 09-12-2007 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom overweeg je de Nokia N81 8GB niet? Ik heb deze namelijk en moet je heel eerlijk zeggen, ik ben zeer tevreden. Toestel voelt degelijker aan de W960i. Hij is wel iets zwaarder maar dat geeft hem een stevig gevoel.Nico
Sorry Nico de N81 vind ik helemaal geen alternatief voor S.E. W960 i .
De N 81 heeft geen TOUCHSCREEN. Wel nieuwe software, maar niet te vergelijken met W960i.

De Nokia N 96 die nog moet uitkomen is wel vergelijkingsmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
Het zijn alledrie smartphones met het uiterlijk van een gewone telefoon. N81 en W960 zijn Music-Flagship-Phones. N82 is een alleskunner, wat de W960 ook zou moeten zijn. Jammer dat het apparaat zo goedkoop aanvoelt, zo groot is, en TE DUUR is. Als je nu een telefoon uitbrengt die het beste is dat je te bieden hebt, dan verwacht ik: HSDPA, Wireless G (en misschien GPS) en een mooi pakket dat je krijgt bij aankoop (dat er geen bluetooth headset bij zit, ok, maar niet eens een remote?).

Daarnaast snap ik niet waarom de back-knop onder het scrollwiel weg moest, en waarom ze bij SE maar niet door willen krijgen dat mensen gewoon een 3.5 mm plug willen hebben. Als je een mooie equalizer maakt, geef die dan ook de optie 'line-out' zodat je hem écht op een stereo aan kan sluiten. Als ik mijn W850i aansluit op de autoradio van mijn vriendin kan ik horen of we de telefoon of de autoradio harder zetten..

Je zult mij niet horen zeggen dat de Nokia's perfect zijn, maar die Finnen lijken wel een idee te hebben wat de consument wil, en daar ook op in te spelen (3,5 mm pluggen, micro-usb).

Einde Rant.

Weet er iemand een telefoon die aan dit wensenlijstje voldoet?
  • Eisen:
  • Smartphone - ik wil een mappenprogramma en de gmailclient installeren.
  • Goede muziekplayer - Ik heb geen behoefte aan een extra apparaat in mijn broekzak.
  • Dus ook weergave die ik aan een versterker kan aanbieden - Line-out.
  • (Redelijk) Compact - W960 is al aan de grote kant eigenlijk (vooral doordat het apparaat zo vierkant is)
  • Geen Samsung - nog nooit een apparaat van dat merk gezien dat ik te bedienen vond.

Vanaf hier wensen:
  • Standaard aansluitingen - micro/mini-USB, 3.5 mm (wel met een adapter zodat er halverwege mijn eigen oordoppen op kunnen, anders kan je er nl. niet mee bellen.
  • Ingebouwde GPS
  • Wi-Fi
  • HSDPA
  • USB-Host - Het lijkt mij ideaal om een cardreadertje aan te sluiten, de foto's van mijn camera af te halen en deze vervolgens mobiel up te loaden. Ben ik gek of is het protocol hiervoor precies hetzelfde als voor de cardreader die al in het toestel zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:05
Waarom volstaat een verloopje met 3,5mm plug niet om hem op de autoradio aan te sluiten? Ik snap dat een 3,5mm jack veel handiger is, maar bij gebrek aan beter werkt een verloopje toch ook perfect?

Kijk overigens eens naar de HTC Touch Cruise. Nokia N82/N95 voldoen opzich ook wel, alleen kan je daar geen TomTom op gebruiken.

[ Voor 25% gewijzigd door MarcoC op 09-12-2007 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor alle W960i -bezitters, hoe werkt het handwritingsysteem. Is het beter dan intoetsen van qwerty??? Wordt je letterlijke handschrift bewaard of worden de geschreven notities omgezet in normale letters??? BvD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
lees net dat er ook nooit 'profielen' zullen komen voor de w960i, sonyericsson staat 3rd party ontwikkelaars niet toe dit te ontwikkelen.

heb ook ontdekt dat in tegenstelling tot de goedkopere telefoons je geen gesprekken kan opnemen.

vaag hoor waar ze daar bij SE mee bezig zijn. Elke dag groei ik nu meer naar Nokia toe als ik zie wat ze bij SE allemaal verprutsen. De k850i is ook al een mislukking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
MarcoC schreef op zondag 09 december 2007 @ 01:39:
Waarom volstaat een verloopje met 3,5mm plug niet om hem op de autoradio aan te sluiten? Ik snap dat een 3,5mm jack veel handiger is, maar bij gebrek aan beter werkt een verloopje toch ook perfect?

Kijk overigens eens naar de HTC Touch Cruise. Nokia N82/N95 voldoen opzich ook wel, alleen kan je daar geen TomTom op gebruiken.
Het staat me gewoon tegen eigenlijk. Anti-gebruiksvriendelijk, en ik kan me niet voorstellen dat het veel moeilijker is om te maken. Tuurlijk is een verloopje beter dan niks.

Nokia N82 krijg je dus weer slechte oordopjes bij, en helemaal geen verloopje. Dat wordt dus weer 40 euro uitgeven.. Oh ja.. Losse memory kaartjes zijn natuurlijk ook veel handiger dan ingebouwd geheugen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Hoe is verder de muziek functie op de N82? Want ik heb zelf gewoon mn eigen oordoppen, dus dat is dan geen probleem.

Maar is het goed geluid? De bass? En kan je BV ook muziek afspelen terwijl je door het menu bladerd.. (enz).. (n82 dus:p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
Johantjuuh schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:11:
Hoe is verder de muziek functie op de N82? Want ik heb zelf gewoon mn eigen oordoppen, dus dat is dan geen probleem.

Maar is het goed geluid? De bass? En kan je BV ook muziek afspelen terwijl je door het menu bladerd.. (enz).. (n82 dus:p)
Sorry, maar dit begint me toch wat te offtopic te gaan, nu dat deze telefoon eenmaal uit is...

-> Nokia N82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
Johantjuuh schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:11:

Afgezien van het feit dat het zwaar off-topic is, zie ik nokia's nog steeds niet als music phones. Trouwens, dat Nokia bij de N82 eindelijk bedacht heeft dat je misschien wel muziek op de achtergrond wilt, is een beetje laat. w800i kon dit al. En de moto V3i... etc.

w960i spreekt me meer aan dan een samsung met "B&O Amp" of een "Nokia xPressMusic" phone.

[ Voor 6% gewijzigd door DJFliX op 09-12-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
DJFliX schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:42:
[...]

Afgezien van het feit dat het zwaar off-topic is, zie ik nokia's nog steeds niet als music phones. Trouwens, dat Nokia bij de N82 eindelijk bedacht heeft dat je misschien wel muziek op de achtergrond wilt, is een beetje laat. w800i kon dit al. En de moto V3i... etc.

w960i spreekt me meer aan dan een samsung met "B&O Amp" of een "Nokia xPressMusic" phone.
Nog even off-topic..

Dan is de N82 toch gewoon goed? Als hij ook misschien kan afspelen terwijl je in je hoofdmenu zit. (of op de achtergrond).

Ik ben dus nog steeds aan het twijfelen tussen de W960i en de N82. Maar ik denk dat het de N82 wordt, ook wordt hij volgens mij ietsjes goedkoper ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
Johantjuuh schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:15:
[...]

Nog even off-topic..

Dan is de N82 toch gewoon goed? Als hij ook misschien kan afspelen terwijl je in je hoofdmenu zit. (of op de achtergrond).

Ik ben dus nog steeds aan het twijfelen tussen de W960i en de N82. Maar ik denk dat het de N82 wordt, ook wordt hij volgens mij ietsjes goedkoper ..
Daar zijn ze dan een beetje laat mee he ;) w800i is alweer een tijdje geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Jaa is waar.

Ik heb zelf nu ook de w800i, bevalt me nog reuze goed. Zeker de muziekspeler.

Maar ik wil nu dus de N82 of w960i.... :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
Johantjuuh schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:17:
Jaa is waar.

Ik heb zelf nu ook de w800i, bevalt me nog reuze goed. Zeker de muziekspeler.

Maar ik wil nu dus de N82 of w960i.... :) ;)
Ik ben nog niet zo into symbian, maar ALS de w960i voortborduurt op de stabiliteit en designishheid (in combinatie met functionaliteit) dan zou ik zeker voor S-E gaan. Nokia heeft me sinds de beperkingen van bluetooth op de 6310i nog steeds niet weten te overtuigen voor hen te kiezen. En de blokkerige slideshow die ze foto's beheren noemen draagt hier ook aan bij (N95). Dan liever niet-bewegende thumbnails, overzichtelijk en snel (w850i). (Music manager van vorige nokia's vond ik trouwens vreselijk... 20 seconden wachten tot je mediaplayer werkt :X Nachtmerrie :X)

[ Voor 8% gewijzigd door DJFliX op 09-12-2007 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DJFliX schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:37:
[...]

Ik ben nog niet zo into symbian, maar ALS de w960i voortborduurt op de stabiliteit en designishheid (in combinatie met functionaliteit) dan zou ik zeker voor S-E gaan. Nokia heeft me sinds de beperkingen van bluetooth op de 6310i nog steeds niet weten te overtuigen voor hen te kiezen. En de blokkerige slideshow die ze foto's beheren noemen draagt hier ook aan bij (N95). Dan liever niet-bewegende thumbnails, overzichtelijk en snel (w850i). (Music manager van vorige nokia's vond ik trouwens vreselijk... 20 seconden wachten tot je mediaplayer werkt :X Nachtmerrie :X)
w960i heeft niks van de kwaliteit die ik van SE gewend was met mijn T610, W800 en K800

Ik heb 6 maanden uitgekeken naar deze telefoon maar wat valt ie tegen zeg. Ben blij dat ik em niet online besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
Phusebox schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:57:
[...]

w960i heeft niks van de kwaliteit die ik van SE gewend was met mijn T610, W800 en K800

Ik heb 6 maanden uitgekeken naar deze telefoon maar wat valt ie tegen zeg. Ben blij dat ik em niet online besteld heb.
Als dat je vorige telefoons waren dan heeft het denk ik meer te maken met symbyan of het touchscreen wat je niet gewend bent en anders reageert. Heb er zelf ook 6 maanden of langer naar uitgekeken en hij valt mij niet tegen.

Vind het alleen jammer dat hun software voor de pc niet op orde is. Ben er namelijk achter gekomen dat er een mapje "drivers" op de cd hoort te staan, maar die staat er bij mij niet op.. heb dus nog geen v erbinding kunnen maken met SE pc suite. is er iemand die mij hiermee kan helpen of de driver ff door kan sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De W960i "los" bij Typhone.nl voor EUR 557, -, met thuiswinkelwaarborg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
paazei schreef op zondag 09 december 2007 @ 23:16:
[...]

Als dat je vorige telefoons waren dan heeft het denk ik meer te maken met symbyan of het touchscreen wat je niet gewend bent en anders reageert. Heb er zelf ook 6 maanden of langer naar uitgekeken en hij valt mij niet tegen.

Vind het alleen jammer dat hun software voor de pc niet op orde is. Ben er namelijk achter gekomen dat er een mapje "drivers" op de cd hoort te staan, maar die staat er bij mij niet op.. heb dus nog geen v erbinding kunnen maken met SE pc suite. is er iemand die mij hiermee kan helpen of de driver ff door kan sturen?
Horen die niet in de PC Suite te zitten? Hier werkt het okay op vista ultimate x64... maar of ik nog extra dingen moest installeren naast de pc suite? Volgens mij niet...
Phusebox schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:57:
[...]

Jammer dat je 'm zo tegen vindt vallen. Ken je andere symbian phones? Of was dit je eerste poging? Ik denk namelijk dat veel mensen symbianphones haten omdat er symbian (dus traag) op draait? Of zeg ik nu iets heel raars? :+

[ Voor 25% gewijzigd door DJFliX op 10-12-2007 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DJFliX schreef op maandag 10 december 2007 @ 08:20:
[...]

[...]

Jammer dat je 'm zo tegen vindt vallen. Ken je andere symbian phones? Of was dit je eerste poging? Ik denk namelijk dat veel mensen symbianphones haten omdat er symbian (dus traag) op draait? Of zeg ik nu iets heel raars? :+
nou ik mis allerlei functies die een simpele niet symbian phone wel heeft... zoals profielen... duh hoe kunnen ze dat nu vergeten. Ze verwachten dus echt dat als ik nu een vergadering inga ik 10+ handelingen doe om mijn settings aan te passen? Terwijl ik normaal slechts 3x hoef te drukken op een knopje.

Daarnaast is het redelijk traag. Smsen werkt niet fijn met het kiezen van een alternatief woord omdat je moet scrollen, en da's met 1 hand niet handig te doen (scrollen, klikken en typen).

Geen back knop bij de scroll-knop; da's gewoon een grote designfout.

8gb geheugen; leuk, maar geen sd/ms slot... handig als je ff je fotokaartje erin wil duwen, ahem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Laatst online: 14:01
Phusebox schreef op maandag 10 december 2007 @ 08:31:
[...]

nou ik mis allerlei functies die een simpele niet symbian phone wel heeft... zoals profielen... duh hoe kunnen ze dat nu vergeten. Ze verwachten dus echt dat als ik nu een vergadering inga ik 10+ handelingen doe om mijn settings aan te passen? Terwijl ik normaal slechts 3x hoef te drukken op een knopje.

Daarnaast is het redelijk traag. Smsen werkt niet fijn met het kiezen van een alternatief woord omdat je moet scrollen, en da's met 1 hand niet handig te doen (scrollen, klikken en typen).

Geen back knop bij de scroll-knop; da's gewoon een grote designfout.

8gb geheugen; leuk, maar geen sd/ms slot... handig als je ff je fotokaartje erin wil duwen, ahem
Profielen ben ik met je eens, mijn normale gebruik levert vaak wisselen van profielen op. Vergadering is niet het ergste, wat als je in je auto stapt, het ding gebruikt met navigatie en bluetooth handsfree?
SMS al minder, ik ben links, die scrollknop vond ik goed te bedienen icm met maken sms(trouwens best halve zolen hadden dat ding al in handen gehad voordat ik dat had, rare teksten)
Die backknop zit aan de voorzijde, een designkeus die mij bevalt.
Dat van het geheugenslot moet ook maar net uitkomen met je camerakaartje... ik heb nog geen phone gezien met multicard reader ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Loekie op 10-12-2007 12:15 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:46
Voor vergaderingen: je kan toch nog steeds de mute knop inhouden (rechtsonder op je toetsenbord)? Dan is in ieder geval het geluid uit... Ik schakel eigenlijk alleen op mijn W850 over tussen "normaal" en "vergadering" (waarbij vergadering het normale profiel is zonder geluid). Soms ook nog "kantoor", waar het volume van de beltoon wat zachter staat.

En.. ik zit even met de online demo te spelen.. Als je vanaf standby op More drukt, kan je dan niet Ring Volume instellen? Kan je hem daar niet zachter zetten?

[ Voor 18% gewijzigd door ChrisM op 10-12-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ChrisM schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:31:
Voor vergaderingen: je kan toch nog steeds de mute knop inhouden (rechtsonder op je toetsenbord)? Dan is in ieder geval het geluid uit... Ik schakel eigenlijk alleen op mijn W850 over tussen "normaal" en "vergadering" (waarbij vergadering het normale profiel is zonder geluid). Soms ook nog "kantoor", waar het volume van de beltoon wat zachter staat.

En.. ik zit even met de online demo te spelen.. Als je vanaf standby op More drukt, kan je dan niet Ring Volume instellen? Kan je hem daar niet zachter zetten?
ja maar denk aan caller blocking e.d. volume is het probleem nog niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan me iemand vertellen of alles op de telefoon in het engels is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genotsknots
Wanneer je de telefoon voor het eerst opstart kun je zelf kiezen in welke taal je hem wilt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vodafone.nl staat de telefoon nu bij comming soon: http://www.vodafone.nl/sh...22420011&_requestid=48785

Kan iemand mij vertellen of je tijdens het bellen notities kan maken met de styles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Ben vandaag bij een citypoint geweest, want sinds zaterdag mag ik er weer 1 uitzoeken.
Ze hadden hem nog niet, en 15januari was ook hun verwachte levertijd.

Verder adviseerde de medewerker dat ik anders ook de p1i moest overwegen, maar dat weiger ik sowieso. Was overigens wel jammer dat ze van geen 1 telefoon hadden die ik wilde testen (N95 8gb, W960, P1i). Maargoed, ik wacht nog even rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik windows live messenger op mn W960i krijg?
Ik heb hem unbranded via de belcompany gekocht met een vodafone abbonement.
Ik kan dus niet via vodafone live die messenger downloaden.

Heeft iemand dat windows live messenger SIS bestand voor mij?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 02:33:
Vraagje voor alle W960i -bezitters, hoe werkt het handwritingsysteem. Is het beter dan intoetsen van qwerty??? Wordt je letterlijke handschrift bewaard of worden de geschreven notities omgezet in normale letters??? BvD
Genotsknots, wie o wie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 15:28

Tim Schuhmacher

abasios

qwerty zit er toch niet op of bedoel je zo'n onscreen toetsenbord? Dan is schrijven makkelijker en het wordt omgezet naar normale letters.

maar zo is het op de w950i, dus ik neem aan dat 960i niet anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim Schuhmacher schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:13:
qwerty zit er toch niet op of bedoel je zo'n onscreen toetsenbord? Dan is schrijven makkelijker en het wordt omgezet naar normale letters.

maar zo is het op de w950i, dus ik neem aan dat 960i niet anders is.
Ja Schuhmacher , ik bedoel een onscreen toetsenbord.
Okay dus het is net zoals op de W950i , kan iemand dat bevestigen ???

Maar kan je ook notes opslaan in je eigen handschrift???
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.