bij deze kan ik melden dat ik de 1e ben uit arnhem die hem in handen heeft gehad:D
(of tenminste dat denk ik dan maar)
alle winkels afgeweest vandaag maar niemand had ze, totdat ik bij belcompany kwam.
ik vroeg of ze de 960 al heeel toevallig onwaarschijnlijk met een zwak hard smekend hadden.
zegt ze tot mn verbasing: bedoel je deze? <trekt een dummy uit dr bloeszakje>
nou die heb ik nét binnen gekregen vandaag, ik zal hem even boven voor je pakken.
:O:O:O
nou dat ding zat nog helemaal verpakt en alles, en ik mocht er even mee spelen.
(1e keer opstarten duurt wel heeeel lang trouwens, maar dat schijnt te horen...)
wel kicke dat ik de allereerste was, nadeel was alleen weer dat dat ding dus gloedje nieuw was.
er stond dus nog niets op, niet eens muziek of wat dan ook.
en dat is wel moeilijk testen dan.
maar toch, leuk speeltje, alhoewel die stylus echt hoere goedkoop aanvoelt. dat ding sneuvelt denk ik binnen het 1e uur al.
ik heb ook geen bluetooth headset gezien, alleen die mét draad. wel jammer:(
vervelende is wel dat bij dat testen je constant op de vingers word gekeken, niet zo gek ook als je gratis met een een speeltje van 600 euro mag spelen natuurlijk haha. maar ik kon dr niet ff lkkr voor gaan zitten. zeker ook omdat dit dan mn eerste SE zou worden wou ik graag het menu leren kennen.
ik heb ook meteen wat abbonnementen aangesmeerd gekregen:
voor mij is de eis simpel, zo goedkoop mogelijk en geen gekke fratsen erbij.
dan bleef er orange over of vodafone:
orange: €35 music 2 jaar 1e 12 maanden 50% korting, toestel 100 euro.
vodafone: €35 +zorgeloos mob inet (9,95p/mnd) 1e 8 maanden 50% korting op je abbo. niet op dat inet dus! hier toestel €50
als je dus alleen thuis met wifi internet, dan is orange leuk. anders is vodafone denk ik beter.
owja, als er ergens anders een betere prijs was, dan moest ik maar terug komen en dan zou zij me een mooie deal aanbieden. internetwinkels uitgesloten.
volgens mij is dat een standaard lok-truc maar daar val ik wel voor:p
ik denk dat orange voor mij beter is, maar dat abbo is met orange music, en dat wil ik eigenlijk helemaal niet. tis wel leuk om erbij te hebben natuurlijk, maar het is niet nodig.
nou heb ik nog een vraagje, ik hoor wel eens mensen zeggen dat je na een jaar het abbonnement naar beneden kan bijstellen. hoe werkt dit precies? want 35 euro per maand is wel te doen, maar vind ik toch wel beeeetje aan de hoge kant. (je bent student of je bent het niet he:P)
[
Voor 10% gewijzigd door
boblelie op 06-12-2007 16:09
]