Het SonyEricsson K850i topic

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:
  • 37.599 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:29
waarschijnlijk duurt het nog fftjes voordat ze nieuwe firmware gaan uitbrengen, want het lijkt mij dat ze alle bekende bugs in die firmware update eruit zullen halen. dat is iig wel t beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 21:02

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Nou, de groene is hier binnen :D Nogmaals dank voor de tip, P.K. :)

Over het "G" verhaal. Dit kan ook betekenen dat je HSDPA ontvangst hebt. Er zit echter een bugje in de firmware, er zou een "H" getoond moeten worden.
Bladiebla... Het 3G icoontje zou een H moeten zijn bij HSDPA beschikbaar

Overigens, heeft iemand al eens geprobeerd een podcast via een RSS feed op te halen. Ik heb als test de podcast RSS van 538 Powermix toegevoegd. Krijg ze ook keurig te zien en ik kan ze downloaden. Echter, ze worden opgeslagen naar het telefoongeheugen! En dat lukt niet bij een podcast van 57MB :+
Ik heb onder Berichten > Instellingen > Algemeen > Opslaan Naar al de geheugenkaart aangegeven (waarop 400MB vrij is), maar dat helpt niet: Na 33MB downloaden krijg ik een waarschuwing over opslagruimte vol. Iemand enig idee?

[ Voor 5% gewijzigd door Maestro op 08-11-2007 23:39 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 20:07
Nyarlathotep schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:13:
Ik heb hem ook sinds vandaag. Nu probeer ik echter de software te updaten, maar dit werkt gewoon niet. Ik heb de software (PCSuite) geinstalleerd onder Vista. Nu vraagt de software tijdens de (vreemde) updateprocedure om een bepaalde flash driver. Die kan hij echter nergens vinden! Zefls niet in de installatie en driver mappen van het programma, die het zelf voorschoteld.
Ik ga de boel even onder XP installeren, en laat wel weten of het gelukt is. Zou wel een gigantische misser zijn als het onder XP wel werkt :X
Vincent7 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:24:
[...]

Ik zou het juist een misser vinden als het wel zou doen onder Vista en niet onder XP, maar goed.

PC Suite van SE maakt gebruik van Adobe Flash en IE. Ik had Firefox als default prog ingesteld en toen wilde PC Suite ook niet installeren. Nadat ik IE weer als standaard had ingesteld ging het wel. Geen idee of dat ook bij jou zal werken.
Ik heb windows Vista, en Firefox als default browser, en nog werkte het probleemloos bij mij. Misschien een verschil:
Ik heb eerst de PC Suite vanuit de CD geïnstalleerd en daarna heb ik op de CD op een link geklikt om de update service te installeren, wat mij naar hun website stuurde.
De installatie wilde maar niet doorgaan, die stond ergens vast, tot ik opmerkte dat mijn mobiel was aangesloten met de USB kabel, toen ik hem eruit deed ging de installatie direct verder. Toen opende ik het programma en toen probeerde ik te updaten, (het opstarten van het programma duurde wel lang, hij bleef lang dat begin filmpje laten zien)

Netjes de stappen gevolgd en resultaat? ja en nee. Ja: het werkte, Nee: geen nieuwe firmware (maar dat wisten we allemaal maar al te goed)

wacht.. heb je het nou over het updaten van je firmware? of PC suite? want dat updaten van de PC suite deed hij bij mij automatisch

[ Voor 3% gewijzigd door Oli4 Hokke op 08-11-2007 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Toverdoos schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:12:
[...]
Van mij mogen we die hele discussie 'die is mooier' buiten beschouwing laten..
Ajoh! O-) Ja-nee discussies zijn lache! En helpen andere bij hun keuze! En discussie vind ik een groot woord, het is meer simpele meningsuiting >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:32:
Weet iemand hoe je die irritante powersafe kunt uitschakelen? Na +/- 18 sec wordt het beeld zwart en kun je niet zien of je toestel nog aanstaat. Zelfs de gemiste oproepen kun je niet zien. Je moet eerst je toestel aanraken!! TE IRRITANT.
Maar gelukkig is er dan nog wel een beetje rekening mee gehouden: Als je, in de zwarte powersavemodus op een van beide volumeknoppen drukt, zie je de huidige tijd en of je gemiste oproepen of messages hebt. En dat wordt dan ook nog eens fatsoenlijk verlicht, beter dan turen op het gelockte scherm van mijn D750i (a.k.a. K750i)

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-09 15:45
Wat ik nu toch heb meegemaakt.
Omdat het zo koud was buiten, en m'n handen dus ook steenkoud waren (jup roker) kreeg m'n touchscreen niet aan de praat! Moest echt 10x drukken voordat er wat gebeurde, nadat ik m'n handen wat had opgewarmd ging alles overigens een stuk vlotter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
ArnoudBM schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:52:
[...]

Maar gelukkig is er dan nog wel een beetje rekening mee gehouden: Als je, in de zwarte powersavemodus op een van beide volumeknoppen drukt, zie je de huidige tijd en of je gemiste oproepen of messages hebt. En dat wordt dan ook nog eens fatsoenlijk verlicht, beter dan turen op het gelockte scherm van mijn D750i (a.k.a. K750i)
Bij de K750i kon je ook op de volumeknoppen drukken, en was het display zelfs nog beter verlicht! :P Hoe dan ook vind ik het jammer en raar dat het niet standaard wordt getoont, en het gewoon verlicht wordt als je op die volumeknoppen drukt (gewoon zoals bij de K750i dus)...

@Joint: Het is ook een warmtegevoelige touchscreen... ;) :+

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-09 15:45
Snap ik natuurlijk ook wel, maar je hebt dus mooi een probleem als je last hebt van koude handen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:41

Vrijdag

De Zwarte

j0ynT schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 08:50:
Snap ik natuurlijk ook wel, maar je hebt dus mooi een probleem als je last hebt van koude handen ;)
En het staat natuurlijk wat raar als je met je tong je telefoon aflebberd :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:23:
[...]

Best knap dat je de UMTS variant HSDPA bij Orange hebt. Orange heeft namelijk geen HSDPA ondersteuning, alleen vodafone, KPN en T-mobile hebben dat nog. Maar UMTS is theoretisch tot 384 kb/s en HSDPA 1,8 mb/s (in nederland, maar het kan hoger zijn).
Bij T-mobile is het idd zo dat je voor UMTS en HSDPA meer betaald. Voor UMTS en HSDPA zijn de antenne's hetzelfde in tegenstelling tot GPRS die gewoon het gsm netwerk gebruikt. Alleen bij Orange hebben ze de upgrade naar hsdpa (nog) niet opengesteld.
Overigens, binnenkort met de integratie van T-mobile en Orange zullen dus idd alle providers HSDPA ondersteunen........
Ik weet het niet zeker hoor, want heb 't aan niemand bij Orange gevraagd of iets dergelijks, maar hoe kom jij daar nou bij dan? :S Want 1 snelle blik op google en dan lijkt het duidelijk te zijn dat dat wel het geval is:

http://www.mobielinternet...task=view&id=38&Itemid=34
http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=1024&ch=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rythym & light doet bij mij nix in de mediaplayer zelfs niet met koptelefoon.. alleen als iemand belt doet ie wel wat maar meer ook niet. iemand die wel R&L heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik volg dit topic al vanaf het begin en nu ben ik de vraag hoe je kon internetten via bluetooth op je telefoon via de connectie van je PC al een aantal keer tegengekomen. Maar daar is nooit echt op geantwoord. Mij lijkt het wel een leuke functie 8) . Is er al iemand die dit aan de praat gekregen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:50:
Hey,

Ik volg dit topic al vanaf het begin en nu ben ik de vraag hoe je kon internetten via bluetooth op je telefoon via de connectie van je PC al een aantal keer tegengekomen. Maar daar is nooit echt op geantwoord. Mij lijkt het wel een leuke functie 8) . Is er al iemand die dit aan de praat gekregen heeft?
Voor mac is het nog niet duidelijk, voor windows is het volgens mij al meerdere mensen gelukt. Je moet hier wel WIDCOMM bluetooth drivers voor hebben. Die krijg je echter bij de meeste bluetooth stickjes erbij. Hoe het moet weet ik zelf niet, maar is wel vrij makkelijk te vinden door even te googlen op bijvoorbeeld "Share internet PAN K850i". Als je daar niks interessants vind kan je ook ipv op K850i op K800i zoeken, omdat het volgens mij voor die telefoon vrijwel hetzelfde is. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Mensen, heeft er al iemand last van stof bij de lens? Heb 't net ontdekt. Zo lang het niet erger wordt is het goed, zo niet dan gaat 'ie per direct terug:

Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07455/stofcamera.jpg :o :(

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik heb geen last van stof bij me lens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Ivo NL schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:03:
Mensen, heeft er al iemand last van stof bij de lens?
Uhoh, ook hier een stofje (en de eerste krasjes op de achterkant)

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Nadat bleek dat Vodafone wat dingen heeft veranderd aan sim-only abo's sinds ik mijnes had staan, kan ik nu allen verlengen naar een abo wat ik niet wil.

Dus is het tijd voor een nieuw abo, en ook een nieuwe telefoon. Nu vroeg ik me af heeft iemand ervaring met de snelheid(traaaaagheid) van een N73, ik wil graag weten hoe deze vergelijkt met de K850i. Dus hoe snel is het menuutje, en hoe snel open je bijvoorbeeld je smsinbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 19:07

Rio

Ik heb al een boek

Schalkie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:28:
Nadat bleek dat Vodafone wat dingen heeft veranderd aan sim-only abo's sinds ik mijnes had staan, kan ik nu allen verlengen naar een abo wat ik niet wil.

Dus is het tijd voor een nieuw abo, en ook een nieuwe telefoon. Nu vroeg ik me af heeft iemand ervaring met de snelheid(traaaaagheid) van een N73, ik wil graag weten hoe deze vergelijkt met de K850i. Dus hoe snel is het menuutje, en hoe snel open je bijvoorbeeld je smsinbox.
Wil je dat we dat met een stopwatch voor je gaan meten? Misschien moet je even naar buiten (ja, beetje eng, ik weet het) en een bezoek aan een winkel brengen met deze vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook een blauwe K850i gekocht in de Vodafone winkel in Hengelo, gelukkig is ie unbranded! Er waren er nog 2 op voorraad op dat moment. Kostte me 135,- icm 2 jaar 22,50 verlengen + 12 maand 25% korting op abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Rio schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:35:
[...]

Wil je dat we dat met een stopwatch voor je gaan meten? Misschien moet je even naar buiten (ja, beetje eng, ik weet het) en een bezoek aan een winkel brengen met deze vraag?
Bedankt, maar naar buiten gaan is niet zo eng meer tegenwoordig. Wat ik heb meegemaakt met die N73 is dat het toetstel na een tijd in gebruik ernstig trager is geworden. Dus vandaar de vraag aan mensen die hem al even hebben liggen. Moar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
ik heb hem gisteren gekocht op de luchthaven in schiphol, volledig simlock vrij en abbonementsvrij (zou ook niet ideaal geweest zijn voor in belgie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik heb ook stof tussen de lens en het beschermglas. Ik denk dat het binnendringt door de uitsparing van de speaker.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
Schalkie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:49:
[...]

Bedankt, maar naar buiten gaan is niet zo eng meer tegenwoordig. Wat ik heb meegemaakt met die N73 is dat het toetstel na een tijd in gebruik ernstig trager is geworden. Dus vandaar de vraag aan mensen die hem al even hebben liggen. Moar ja.
Bij de n73 is het van belang dat je de programma's die draaien afsluit. Als je dat niet doet wordt die idd erg traag. Duw maar is even een seconden of 3 op de menu toets en kijk wat er allemaal draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1 miniem stofje aan de rand van het afdekglaasje zitten, that's it for now.

Normaal gesproken zie je dit soort stofjes (ook de jouwe) niet terug op de foto, daarvoor is de afstand tot sensor en het oplossend vermogen gewoon te klein. Ik zou er niet wakker van liggen. Als je het toestel minder dan 2 weken geleden hebt gekocht kan je 'm nog proberen om te ruilen.

Wat helpt is je toestel niet in je broekzak te dragen waarbij de stof er zo ongeveer ingeperst wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:45:
Ik heb 1 miniem stofje aan de rand van het afdekglaasje zitten, that's it for now.

Normaal gesproken zie je dit soort stofjes (ook de jouwe) niet terug op de foto, daarvoor is de afstand tot sensor en het oplossend vermogen gewoon te klein. Ik zou er niet wakker van liggen. Als je het toestel minder dan 2 weken geleden hebt gekocht kan je 'm nog proberen om te ruilen.

Wat helpt is je toestel niet in je broekzak te dragen waarbij de stof er zo ongeveer ingeperst wordt...
Nee ik snap dat je de stofjes niet ziet op de foto. Maar als 't er heel veel worden dan kan je gewoon geen foto meer maken natuurlijk ;)

Ik heb geen zin om een handtas mee te nemen om daar m'n mobiel in te doen :+

Trouwens, bij mij zit de rechterkant van het toestel los van het beeldscherm! Kan een nagel tussen de richel van het beeldscherm en zijkant doen, hij laat dan een beetje los. Aan de linkerkant is dit niet zo... :o

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Over die stof...: oh oh!

En dat internetten moet zogenaamd in Phone Mode lukken als je hem met USB verbindt. Maar dat is natuurlijk geen Bluetooth... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m gister gehaald..

alleen als ik nu fotos ga bekijken zie ik ze scherp, en dan komt er een wazige gloed overeen (op mn toestel).

hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:07:
Ik heb m gister gehaald..

alleen als ik nu fotos ga bekijken zie ik ze scherp, en dan komt er een wazige gloed overeen (op mn toestel).

hebben jullie dit ook?
Ja, dit hoort zo. Je ziet eerst een zeer gecompresseerde afbeelding die snel te laden is. Die wazige gloed is de 'goede kwaliteit'.

Overigens is dat polsbandje ook verschrikkelijk snel versleten, alle stiksels laten nu los en zorgen nu alleen voor meer stof. Gaat er dus af..

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:09:
[...]

Ja, dit hoort zo. Je ziet eerst een zeer gecompresseerde afbeelding die snel te laden is. Die wazige gloed is de 'goede kwaliteit'.

Overigens is dat polsbandje ook verschrikkelijk snel versleten, alle stiksels laten nu los en zorgen nu alleen voor meer stof. Gaat er dus af..
Ok, maar wel raar want die eerste foto is gewoon mooi, daarna juist niet.. maarja, als ze op de pc maar scherp zijn :-)

verder mooi toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zo zeuren over stof luitjes, ik draag m'n k850i altijd hierin en ik heb geen, ik herhaal geen, last van stof!

Afbeeldingslocatie: http://www.tassenboetiek.nl/ProductImages/Modesto.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:28:
Niet zo zeuren over stof luitjes, ik draag m'n k850i altijd hierin en ik heb geen, ik herhaal geen, last van stof!

[afbeelding]
Jij gaat ook uit met een koffer? ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Over het Bluetooth internet heb ik het volgende gevonden:
Configure your PC:
1/add your handset as a BT device normally.
2/ Quote:
Originally Posted by speedyandre
Now go to your PC and open "My bluetooth places". Choose "My bluetooth services" from the bluetooth tasks" menu. You should see now the bluetooth services the PC is offering. Now open the properties for "My network access" service ... Now change the type of service offered to remote devices to "Allow other devices to access the Internet/LAN via this computer

3/Start menu > control panel > network connections > right click on your Internet connection > proprieties > advanced > and here you can share Internet access with the other network users (under firewall settings)
4/Also you can set the "My network access service" starting mode to automatic.

Configure your Handset:
1/ Menu > Settings > Bluetooth > Activate.
2/ Menu > Settings > Bluetooth > My devices > new device > add your PC ( and give it a name of your choice / mine is "Ordinateur").
3/ Menu > Settings > Internet Settings > New profile >

Name : "Test"
Connect using : "Ordinateur" Here the name of you BT device (PC) will be displayed as a data account SO YOU MUST CHOOSE IT

4/ Menu > Settings > Internet Settings > Select "Test" as default connection
5/ Menu > Settings > Bluetooth > powersave > on.
Bij Mac moet je overigens het volgende doen:

1) System Preferences > Bluetooth > Set Up Bluetooth Device (of dat "+"je linkonder)
2) System Preferences > Bluetooth > Advanced > Share my internet connection with other Bluetooth Devices

Maar, het probleem zit bij mij bij de telefoon. Want zoals in die handleiding staat moet je bij 3/ een nieuw profiel aanmaken. Maar bij "internet settings" kom ik op het volgende:

1) Connect using:
- SEMC GPRS
- Mobiele StartSite (default)
2) Allow local conn.
- on (default)
- off

Beetje verderzoeken bij "Device Management" geeft mij bij "internet settings" dezelfde optie, en dat geldt ook als ik "Synchronisation" of "Bluetooth > data accounts" probeer. Altijd kom ik op SEMC GPRS en Mobiele StartSite terecht...

Iemand nog ideeën hoe je "connect using > naam computer" kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ivo NL, bij mij kan ik ook een nagel tussen de recht richel stoppen. Viel me gisteren ook op, zat wat vuil tussen.

Tevens is ook al de eerste lak af mijn "oh zo mooie" groene D-pad! Ik ga er toch voorzichtig me op, maar gebruik wel geen beschermhoesje (moet ook niet nodig zijn!). Denk niet dat het normaal is, er zit tenslotte ook geen lakstiftje bij het toestel :S (zoals bij auto's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:41:
@Ivo NL, bij mij kan ik ook een nagel tussen de recht richel stoppen. Viel me gisteren ook op, zat wat vuil tussen.

Tevens is ook al de eerste lak af mijn "oh zo mooie" groene D-pad! Ik ga er toch voorzichtig me op, maar gebruik wel geen beschermhoesje (moet ook niet nodig zijn!). Denk niet dat het normaal is, er zit tenslotte ook geen lakstiftje bij het toestel :S (zoals bij auto's)
Lak weg van het d-pad? HELP! :o

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Internet via bluetooth. Ik heb het volgende gevonden bij hulp van de bluetooth software. Misschien helpt het jullie.

Troubleshooting...

Internet Sharing Not Working - The Bluetooth network adapter does not share the Internet connection.

This occurs because Internet Connection Sharing was already enabled when Bluetooth was installed (this is a Microsoft Windows behavior and is considered proper operation).

To resolve the “problem”

Disable Sharing for the Ethernet adapter

From the Windows Control Panel, select Network and Dial-up Connections

Right-click “Local Area Connection,” select Properties, and then select the Sharing tab.

Clear (un-check) the box for “Enable Internet Connection Sharing for this connection” and then click OK.

Re-enable sharing for the Ethernet adapter: repeat step in 1. a. & 1. b., and then, in step 1. c., select (check) the sharing box.

If offered an option to select an adapter, select “Bluetooth network adapter.” (This option is not available unless more than one adapter is installed.)

If asked to reboot the computer, do so.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:31:
[...]
Jij gaat ook uit met een koffer? ;)
Nee, ik duik in de koffer en dan film ik haar, waarom denk je dat ie zo groot is })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-H7LDFC4B.jpg

"AL" twee weken oud :'( En wat andere foto's link.

* SE gebeld, advies naar service center gaan. In Nuth geweest, onervaren man, zou wel hoogstwaarschijnlijk wel onder garantie vallen. Man had het over opsturen, zou 2-3 weken duren. Terwijl reparatie centrum van SE in het zelfde gebouw site :-S. Beste was dinsdag nog een keer langs gaan. "Ervaren man" was er dan. Vroeg na de v37update, wist niet hoe dat werkten. Hij kende mijn type toestel niet eens. Als ik er dinsdag ben, graag ik gelijk naar de nieuwste update en over de "stof verhalen".

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:13:
[afbeelding]

"AL" twee weken oud :'( En wat andere foto's link.
WTF! Gewoon naar SE gaan, dit kan natuurlijk niet

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:12:
[...]

Nee, ik duik in de koffer en dan film ik haar, waarom denk je dat ie zo groot is })
Je koffer filmen van de binnenkant, tis maar wat je leuk vindt 8)7

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zien ik stofffffffffff onder de beschermlens...inderdaad ...zo met het blote oog niet te zien maar zodra je er met een lamp en met je giegel erboveopkijk dan zie je inderdaad wat ligge..in mijn geval 3 deeltjes stof,dus straks de stofzuiger er ma op bij de speaker hahaha....dan heb je klep achterop bij de battery...die maakt een kraak geluid als je met je vingers er wat op drukt maar goed daar is mee te leve toch? Je kan ook niet alles hebbe...voor de rest goed ding en zal beter worden met updates die dacht ik volgend jaar Januari komen...

groeten all en veel plesier met je K850iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 00:40
Mag ik vragen waar iedereen die de groene versie heeft, waar die hem besteld heeft.
Want ik kan alleen maar de blauwe steeds vinden in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

MineMine schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:52:
Mag ik vragen waar iedereen die de groene versie heeft, waar die hem besteld heeft.
Want ik kan alleen maar de blauwe steeds vinden in de winkels.
nee dat mag je niet vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ík ben even bezig geweest met internet via bluetooth. Maar ik zit nu vast. Ik heb een Pan verbinding gemaakt met de computer. Nu moet ik bij internetinstellingen in de telefoon een nieuw profiel aanmaken. Die moet gebruik maken van mijn PAN data account. Zoals hierboven al staat uitgelegt zal er in het rijtje van dataaccounts de PAN verbinding moeten staan met het bluetooth icoontje. Maar dit lukt niet bij mij :( . Iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ook precies waar ik niet verder kom. Bij Windows moet dat op 1 of andere manier op te lossen zijn via die Widcomm drivers. Ook heb ik verhalen gelezen over een of ander soleil programma waarmee je iets zou moeten kunnen

Ikzelf heb Mac en ben dus zover ik weet even ver als Stormbringer, kan ook nergens dat bluetooth icoontje vinden bij internet-instellingen, of bluetooth netwerken of waar dan ook. Ook kan ik op m'n mac geen functie vinden om die er wel te krijgen (in de telefoon).

Op google is d'r ook niks te vinden over dat internet delen met een mac en K850i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 call........... voor groen...
hi voor blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
die hi'ers hebben nu ook de foto op hun site veranderd.... ik heb mijn toestel nog steeds niet binnen....

geduld wordt aardig op proef gesteld......

ikke

http://shop.hi.nl/hi/RAPR...son-K850i/tsek850ibl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediamarkt en RAF voor groen en blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:57:
Mediamarkt en RAF voor groen en blauw
Royal Air Force? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verf laat los? Ik begin steeds meer te denken dat ik net zo goed, of beter, de P1 had kunnen kopen.
Build quality is stukken beter, alu frame en deels alu buitenkant. Zelfde kwaliteit scherm, speelt divx, 3mp (goede) camera, wifi.
Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij zit echt onder het stof gezien ik mn telefoon nu eenmaal altijd in mn broekzak heb. Gelukkig is er nog nergens echt iets tussen gekomen. Het beeldscherm en de lens zijn nog helemaal vrij. Wel hier en daar wat kleine krasjes maar dat zie je eigenlijk alleen onder een felle bureau lamp.
Ik denk dat je het toch min of meer moet accepteren dat dat soort digen gebeuren. Die phones maken uiteindelijk net zo veel mee als jij zelf alleen kan je in het geval van de telfoon niet echt veel meer doen dan poetsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:14:
De verf laat los? Ik begin steeds meer te denken dat ik net zo goed, of beter, de P1 had kunnen kopen.
Build quality is stukken beter, alu frame en deels alu buitenkant. Zelfde kwaliteit scherm, speelt divx, 3mp (goede) camera, wifi.
Zucht...
Niet zo negatief ;) Een k850 kan je niet vergelijken met een P1i, een totaal andere doelgroep! K850i is een prachttoestel, SE moet alleen even leren alles wat beter in elkaar te knutselen

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
spijtig dat topmodellen als een P1 ook altijd pas een jaar later de zwaarste camera hebben, anders kocht ik me een P1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pooets me suffffffffffffffff net als me glaze salon tafel...ojaa die lak laat hier ook los op het D pad...
tja tis ma plastic en de krasjes kome toch....

G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf een half jaar terug hield ik de website al in de gaten vanwege de dringende nood naar een nieuwe telefoon omdat mijn K750 gewoon niets meer waard is. Wegens de vele problemen met het vreugdeknuppeltje maar besloten dat mijn volgende telefoon maar eentje word zonder.

En maandag avond is het dan zover! :D De blauwe uitvoering van de k850i die ik al een tijdje op het oog had zal hopelijk binnenkomen... Ik hoop dat hij gaat voldoen aan al mijn verwachtingen! :P

Ik mag wel hopen dat deze wat langer mooi blijft en mee gaat dan mijn huidige feun, en om dat te ondersteunen heb ik ook gelijk maar een verhard-plastieken case besteld voor de K850i :)

Graag zou ik alle mensen willen bedanken voor het plaatsen van de nodige info, want het heeft veel onduidelijkheden opgelost. Ik zal tevens proberen om de nodige ervaringen e.d. te delen voor mede eigenaars van de telefoon.

Groeten,

Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zijn de dingen als afbladdering van d-pad, ruimte tussen scherm & toestel waardoor er stof kan verzamelen + stof rondom de lens de foutjes die voorkomen bij de eerste lading van K850i toestellen? Of zijn dit structurele fouten? Want ookal ziet de K850i er mooier uit, ik kan ook gaan voor de T650i, eveneens de blauwe versie. Oké, geen 5 megapixels, maar ik ben zelf nog 2 megapixels gewend, dus die 3,2 megapixels is als nog een mooie stap voorwaarts.

Moet het nog maar eens overwegen voordat ik ga beslissen. Want de dingen die ik nu lees, heb ik zelf nooit met mijn W800i meegemaakt. Scherm zit gewoon vast en kan geen stof tussen, bij de lens evenmin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Joosie200 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:16:
Zijn de dingen als afbladdering van d-pad, ruimte tussen scherm & toestel waardoor er stof kan verzamelen + stof rondom de lens de foutjes die voorkomen bij de eerste lading van K850i toestellen? Of zijn dit structurele fouten? Want ookal ziet de K850i er mooier uit, ik kan ook gaan voor de T650i, eveneens de blauwe versie. Oké, geen 5 megapixels, maar ik ben zelf nog 2 megapixels gewend, dus die 3,2 megapixels is als nog een mooie stap voorwaarts.

Moet het nog maar eens overwegen voordat ik ga beslissen. Want de dingen die ik nu lees, heb ik zelf nooit met mijn W800i meegemaakt. Scherm zit gewoon vast en kan geen stof tussen, bij de lens evenmin.
WAH! De W800 van mijn vader heeft zoveel stof onder z'n scherm :(

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ivo NL schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:22:
[...]
Of ik heb gewoon mazzel gehad de afgelopen 2 jaar terwijl ik mijn toestel regelmatig goed gebruik. Kan natuurlijk ook. :) En dan versta ik daaronder: op bed of bank werpen, laten vallen, verder gebruiken waar ie bedoelt voor is: bellen/smsen/filmen/foto's schieten. Scherm zit een dikke veeg overheen, rondom de lens (dat oranje gedeelte is half gebroken :P) Toetsen zijn vaal en hij valt om de meest onbegrijpelijke reden om de haverklap uit nu.

Maargoed, hij heeft het wel tot nu goed uitgehouden. Enige wat irritant is, is dat ie om de haverklap uitvalt. Kijk je hoe laat het is, doe ik hem weer terug in mijn jaszak. Wil ik hem 1 minuut later pakken, issie uitgevallen. :S Dus ik ben gewoon benieuwd in hoeverre de K850i er tegen opgewassen is, tegen het dagelijks gebruik. Ik herinner me de tijden rondom Nokia 3310 nog goed, je kon ermee voetballen en nog deed ie het :P Nu ga ik dat niet meer doen met GSM's, maar ze moeten wel tegen een stootje kunnen vind ik. Ga natuurlijk niet express er dingen mee uithalen, maar hij kan uit mijn hand vallen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Joosie200 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:36:
[...]

Of ik heb gewoon mazzel gehad de afgelopen 2 jaar terwijl ik mijn toestel regelmatig goed gebruik. Kan natuurlijk ook. :) En dan versta ik daaronder: op bed of bank werpen, laten vallen, verder gebruiken waar ie bedoelt voor is: bellen/smsen/filmen/foto's schieten. Scherm zit een dikke veeg overheen, rondom de lens (dat oranje gedeelte is half gebroken :P) Toetsen zijn vaal en hij valt om de meest onbegrijpelijke reden om de haverklap uit nu.

Maargoed, hij heeft het wel tot nu goed uitgehouden. Enige wat irritant is, is dat ie om de haverklap uitvalt. Kijk je hoe laat het is, doe ik hem weer terug in mijn jaszak. Wil ik hem 1 minuut later pakken, issie uitgevallen. :S Dus ik ben gewoon benieuwd in hoeverre de K850i er tegen opgewassen is, tegen het dagelijks gebruik. Ik herinner me de tijden rondom Nokia 3310 nog goed, je kon ermee voetballen en nog deed ie het :P Nu ga ik dat niet meer doen met GSM's, maar ze moeten wel tegen een stootje kunnen vind ik. Ga natuurlijk niet express er dingen mee uithalen, maar hij kan uit mijn hand vallen bijvoorbeeld.
Koop dan zo'n goedkope Motorola F3, die kan niet kapot... Je moet gewoon zuinig omgaan met je spullen :+

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ivo NL schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:39:
[...]

Koop dan zo'n goedkope Motorola F3, die kan niet kapot... Je moet gewoon zuinig omgaan met je spullen :+
Ik heb die F3 gezien, een kamergenoot heeft hem. En ik heb zo het idee dat wanneer ik hem in de hand heb en maar genoeg kracht zet dat ding wel in tweeën krijg :P En ik probeer ook zo zuinig mogelijk, zeker met een GSM waar ik nog 2 jaar op zijn minst mee moet doen. Maar dat neemt niet weg dat er altijd dingen kunnen gebeuren, hoe zuinig je ook bent, waardoor je toestel wel tegen een stootje moet kunnen ;) Heb niet voor niets zo'n hoesje al aangeschaft. Heeft ie siliconen bescherming, landt ie altijd zacht :+

Maargoed, nog anderhalve maand te gaan en dan kan ik genoeg testcases uitvoeren met mijn exemplaar >:) O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je vertellen dat ik em vandaag voor het eerst heb laten vallen (vanaf stahoogte) :+
Had wat te veel in mn handen en glipte er uit. Hij is op straat terecht gekomen en volgens mij op de hoek geland maar er is niks van te zien op het toestel. Hij doet het in elk geval nog prima 8)

Ik vraag me af of er een barst in was gekomen als hij op de achterkant geland was maar dat gaan we maar niet proberen. :X

Mja die oude telefoons kon je idd mee voetballen maar er zat natuurlijk ook niet zo veel in dat stuk kon. Gewoon zuinig op wezen. Ik neem denk ik gewoon tijdens het uitgaan de w800i mee, daar van weet ik al dat ie tegen een stootje kan.
Hoe iemand het btw voorelkaar krijgt daar geen stof onder het scherm te hebben is me een raadsel. Er zit bij mij meer stof aan de binnenkant dan aan de buitenkant. Was al na één jaar zo en nu na 2 jaar is het nog veel erger. Nog prima bruikbaar though.

Waar ik trouwens ook wel blij mee ben is dat sony ericsson niet tijdens de aankondigingen van eergisteren een nieuwe cybershot heeft gepresenteerd. Lijkt me ook weer niet zo super als ie direct al weer oud is :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Joosie200 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:36:
Maargoed, hij heeft het wel tot nu goed uitgehouden. Enige wat irritant is, is dat ie om de haverklap uitvalt. Kijk je hoe laat het is, doe ik hem weer terug in mijn jaszak. Wil ik hem 1 minuut later pakken, issie uitgevallen. :S
Ha, dat had ik ook met mijn D750i: Bleek dat de batterij te veel speling had en door schokken kon ie het contact verliezen. Je kon hem zelfs een beetje horen rammelen als je de telefoon bij je oor hield en schudde. Opgelost door een strookje papier (in mijn geval papieren zakdoekje) om het einde van de batterij te wikkelen en dan de batterij-afsluiting eroverheen. Geen beweging meer in te krijgen. :*)

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:22:
[...]

Heb ik ook gehad, de W800 en inderdaad, overal kwam wel stof tussen hoor.. :P

wat dat betreft is de K850 beter gedaan met de camera.. kan zo niet echt snel direct op de lens komen behalve misschien via speakergleuf?

iig ik heb het (nog) niet, maar heb m pas 1 hele dag nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toverdoos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-08 23:05
Joosie200 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:16:

Elke telefoon heeft dit soort dingen, het is een prachttoestel, kwalitatief zeker goed. Al die dingetjes die je nu hoort zijn ook echt aanwezig bij andere telefoons, het zij in een andere vorm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:14:
Zucht...
De p1i camera is niet zo lekker te bedienen hoor. Als je flits wilt aanzetten (duidelijk minder effectieve flits dan K850) moet je met je vingers priegelen op dat touchscreen en het duurt gewoon ff. En meestal als je een foto maakt, wil je gewoon snel ff wat schieten zonder dat je eerst alles moet instellen, toch? Tenzij hij automatisch de flits aanzet als het nodig is? Dat heb ik niet kunnen zien.
Maar ook inzoomen en zo moet je met touchscreen doen. Dit gaat gewoon niet zo lekker als bij gewone toetsen.
Het lijkt me dat dit makkelijker moet gaan op de K850, al heb ik de interface niet kunnen uitproberen...

Daarbij moet je om divx filmpjes te spelen voor de P1i een Divx player downloaden en ik geloof dat filmpjes over het algemeen niet zo soepel afspelen als het zou moeten.

De robuustheid van de P1i en interface in principe ook.

De K850i is meer een stoer gadget ding, de P1i een niet trendy alleskunner. De K850 is wel krasgevoelig, that's all :)

Of toch maar de LG KU990 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De KU990 had ik ook in gedachten maar de verhalen van 1 seconde sluiter vertraging deden me gruwen van afkeer. Uiteindelijk is onze k850i wellicht toch de betere keuze. Hopen dat de bugs snel verdwijnen met de verwachtte firmware upgrade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 09:59
Ik heb hem vandaag eindelijk ook binnen gekregen. In mooi velvet blue. Na even ermee gespeeld te hebben kan in de vele positieve reacties alleen maar beamen. Van de bugs heb ik eigenlijk nog niks gemerkt, behalve dat hij 1 keer bleef hangen tijdens het installeren van mms instellingen die ik via de SE site had laten versturen. Het is echt een fijn ding. Het was wel even wennen qua besturing maar het went inderdaad zeer snel. In het begin had ik wat moeite met die touch-sensitive toetsen maar dat gaat nu ook als een trein. Foto's heb ik er nog niet mee gemaakt, dat ga ik morgen eens bekijken allemaal. _/-\o_ :9~

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga m toch maar ruilen voor de nokia 6500 slide......ik word helemaal gek van die vlekken overal op me telefoon :(

ik heb nu in een week tijd meer gepoetst dan in de 6 jaar die ik nu samenwoon :)

als me vrouw dat hoort haha vind t verder een toptoestel maar volgens mij zit er tussen 3.2 megapixel en 5.0 weinig verschil...iig ik zie t niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:34:
ik ga m toch maar ruilen voor de nokia 6500 slide......ik word helemaal gek van die vlekken overal op me telefoon :(

ik heb nu in een week tijd meer gepoetst dan in de 6 jaar die ik nu samenwoon :)

als me vrouw dat hoort haha vind t verder een toptoestel maar volgens mij zit er tussen 3.2 megapixel en 5.0 weinig verschil...iig ik zie t niet
Het is toch wel een hele stap terug hoor! K850 is zeker hogere klasse dan een 6500. Die 6500 kan je meer vergelijken met de T650.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta op het punt de blauwe te kopen,maar wordt na dit alles lezen niet echt vrolijk,twijfels dus of ik op de volgende versie moet wachten.
http://forum2.mobile-revi...hp?p=620958&postcount=107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 00:02:
Sta op het punt de blauwe te kopen,maar wordt na dit alles lezen niet echt vrolijk,twijfels dus of ik op de volgende versie moet wachten.
http://forum2.mobile-revi...hp?p=620958&postcount=107
Het grooste gedeelte van die problemen heb ik hier nog niet eens voorbij zien komen dus het kunnen natuurlijk heel goed incidenten zijn. Ik denk dat je bij aardig wat telefoons zo'n lijst krijgt als iedereen voor z'n eigen probleem een nieuwe thread gaat maken. Zeker nu hij nieuw is staan al die threads vervolgens bovenaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2007 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 00:26:
[...]

Het grooste gedeelte van die problemen heb ik hier nog niet eens voorbij zien komen dus het kunnen natuurlijk heel goed incidenten zijn. Ik denk dat je bij aardig wat telefoons zo'n lijst krijgt als iedereen voor z'n eigen probleem een nieuwe thread gaat maken. Zeker nu hij nieuw is staan al die threads vervolgens bovenaan.
Yes zo denk ik er ook over. Als je twijfelt, talita, kan je misschien toch beter wachten denk ik. Zo kun je nog even verder lezen over de negatieve en positieve kanten. Of je wacht tot de nieuwe firmware :P
Of je koopt m gewoon =D (zoals ik dat heb gedaan lol)

Ik moet zeggen dat ik er niet ontevreden mee ben =D Alleen wat negatieve punten waarvan ik weet dat een aantal gefixt kunnen worden.

Over videocalls gesproken, wie kan dat? Ik niet namelijk.. wat moet ik daarvoor doen om dat te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
ArnoudBM schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:01:
[...]

Ha, dat had ik ook met mijn D750i: Bleek dat de batterij te veel speling had en door schokken kon ie het contact verliezen. Je kon hem zelfs een beetje horen rammelen als je de telefoon bij je oor hield en schudde. Opgelost door een strookje papier (in mijn geval papieren zakdoekje) om het einde van de batterij te wikkelen en dan de batterij-afsluiting eroverheen. Geen beweging meer in te krijgen. :*)
Ik had dit ook met een w800i, ik had er een dik stukje papier onderaan tussen gedaan en inderdaad, no problemo!

Ik had namelijk soms als ik m op tafel legde dat'ie "zomaar" ineens uitviel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik heb hem sinds vandaag ook eindelijk binnen, maar heb er voor de zekerheid wel verzekering bij genomen, als ik de problemen krijg zoals ik ze hier zie kan ik hem tenminste gewoon stukmaken en een ander uitzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Jeetje man, op allerlei fora wordt de k850i tot op het bot afgekraakt. Niet normaal :( Het is gewoon een goede telefoon, SE is alleen niet zo goed bezig met de firmware en bouwkwaliteit :'( 8)7

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ivo NL schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 01:24:
Jeetje man, op allerlei fora wordt de k850i tot op het bot afgekraakt. Niet normaal :( Het is gewoon een goede telefoon, SE is alleen niet zo goed bezig met de firmware en bouwkwaliteit :'( 8)7
haha en bouwkwaliteit en een goed werkend product is ook echt iets wat je niet mag verwacten bij iets wat 500 euro kost :S

als ik het hier zo lees: lak die loslaat, stof onder de behuizing... ben echt blij dat ik em niet gekocht heb... er is ook zo snel geen alternatief want ik wil gewoon niet van SE af, dus ik wacht fijn op de opvolger die er over 6 maanden zal zijn en waar dit allemaal opgelost is.

[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 10-11-2007 10:37 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Phusebox schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 10:33:
[...]

haha en bouwkwaliteit en een goed werkend product is ook echt iets wat je niet mag verwacten bij iets wat 500 euro kost :S

als ik het hier zo lees: lak die loslaat, stof onder de behuizing... ben echt blij dat ik em niet gekocht heb... er is ook zo snel geen alternatief want ik wil gewoon niet van SE af, dus ik wacht fijn op de opvolger die er over 6 maanden zal zijn en waar dit allemaal opgelost is.
Ik hoop voor je dat alles dan is opgelost :P ik heb er bijna geen vertrouwen in lol. Ik dacht de aankoop van dit toestel dat ze ook wel geleerd hadden van hun vorige fouten, maar kennelijk toch niet. Wat ik niet begrijp is.. hebben ze hem zelf wel een keer getest? Een paar proefpersonen een paar weken met dat ding rond laten lopen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 20:41

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Oli4 Hokke schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 00:49:
[...]

Over videocalls gesproken, wie kan dat? Ik niet namelijk.. wat moet ik daarvoor doen om dat te fixen?
Bij mijn K800i werkt een video call alleen als er umts bereik is, misschien gaat het daar (softwarematig?) fout :/

Wat PAN betreft: Ik maakte eerst vanaf m'n pc een PAN verbinding met de K800i en verbrak deze weer.
Ik kreeg toen een nieuw data account in de K800i en dat was de pc naam met een $ ervoor.
Soms verschijnt het account niet meteen, maar pas als het toestel uit is geweest.
Als je het account eenmaal hebt dan kan je hem kiezen bij de internet instellingen van de K800i.
Maak een nieuw internet profiel en kies 'verbinden via' het nieuwe data account.
Als nu de ingebouwde browser, RSS reader of een java applet een internet verbinding maakt dan gaat dat via bluetooth PAN.
Bij mij werkte dit ondanks de Kpn sim lock ;)

Soms is het nodig om internet delen op de pc in te stellen, ook kan het gebeuren dat de Widcomm software een wizard start om dit te regelen.
Het gaat er om dat je de vaste internet verbinding van je pc (LAN) deelt met bluetooth PAN.
Ook kan het zijn dat je pc in de war raakt omdat je eerst een PAN verbinding naar de gsm maakte, in dat geval gaat je pc via de gsm internetten.
Als je het andersom wilt doen dan snapt de pc het weer als je internet delen hebt ingesteld.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Speedy-Andre schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:12:
[...]

Bij mijn K800i werkt een video call alleen als er umts bereik is, misschien gaat het daar (softwarematig?) fout :/
Ik woon zeg maar best wel in het hartje van rotterdam :P dus geen umts bereik lijkt me sterk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Speedy-Andre schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:12:
[...]

Videobellen werkt alleen maar met UMTS. Anders is de data doorvoersnelheid te laag.
http://www.vodafone.nl/pr...ebeld_worden/beeldbellen/

[ Voor 3% gewijzigd door GoTyce op 10-11-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Er wordt bij de K850i toch geklaagd over videobellen dat niet werkt, het zou best kunnen dat de K850i ondanks het aanwezige umts icoontje geen calls kan maken door een software fout o.i.d.
Bij Kpn kan je dit trouwens testen met je pc, ik heb Kpn internet beeldtelefoon software gedownload en je krijgt een eigen 0844 nummer zodat je naar je pc kan bellen :)
Op je pc heb je uiteraard wel een webcam en een microfoon nodig.

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/beeldbellen.jpg

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Over dat internet: heb nu volgens mij PAN-verbinding, en de K850i is met het netwerk verbonden, maar verder weet ik niet wat te doen. Op de K850i kan ik nergens de computer selecteren, en van de computer naar de telefoon zie ik ook niks. Misschien dat iemand iets ziet?

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/my.php?image=picture1fp3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/my.php?image=picture2dt6.jpg

Kan iemand me nou uitleggen wat ik precies verkeerd doe met de plaatjes? Heb toch gewoon [img]link_naar_geupload_plaatje[/img] ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Kom er net achter dat als je deze foon ism een T-Mobiel abbo heb aangeschaft een gratis 2gb memorystick kan krijgen. Dit geld overgens ook voor de K770i.
Gratis 2gb :D

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
Dat staat een paar pagina's terug ook al, inclusief links ;) Ik heb dat formulier ook al ingevuld alleen ik weet niet of het geldt voor verlengingen. Staat nergens dat het niet zo is. Ben alleen benieuwd wat ik dan mee moet sturen. Op mijn "aankoopbon" staan zowel het bewijs van de gekochte k850i als de bevestiging van de verlengde abo. Normaal moet je een contract meesturen. Heeft iemand hier toevallig ideetjes over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Wessee schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:58:
Dat staat een paar pagina's terug ook al, inclusief links ;) Ik heb dat formulier ook al ingevuld alleen ik weet niet of het geldt voor verlengingen. Staat nergens dat het niet zo is. Ben alleen benieuwd wat ik dan mee moet sturen. Op mijn "aankoopbon" staan zowel het bewijs van de gekochte k850i als de bevestiging van de verlengde abo. Normaal moet je een contract meesturen. Heeft iemand hier toevallig ideetjes over?
Ow :D niet gezien, maar beter teveel als niet vermeld. Denk ik...
Ja ik zou gewoon je oude contract en de aankoopbon opsturen, en dan dat stukje van de bevestiging ff onderstrepen ofzo..

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Stormbringer schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:05:
Over dat internet: heb nu volgens mij PAN-verbinding, en de K850i is met het netwerk verbonden, maar verder weet ik niet wat te doen. Op de K850i kan ik nergens de computer selecteren, en van de computer naar de telefoon zie ik ook niks. Misschien dat iemand iets ziet?

Kan iemand me nou uitleggen wat ik precies verkeerd doe met de plaatjes? Heb toch gewoon [[url="link_naar_geupload_plaatje"]afbeelding[/url]] ?
Als je mijn bericht quote dan zie je hoe het plaatje werkt, gewoon de url tussen img tags zetten.
Je kan dit ook doen door op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/toolbar/image.gif te klikken en dan de url invullen.

Wat PAN betreft zie ik dat je een 169.x.x.x ip krijgt, dit betekent dat je geen werkend IP hebt, maar een private IP die je krijgt als er een probleem is.
Een goed lokaal IP is bijv. 192.168.1.x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 16:18

Lord_Nemesis

Wa oars?

Hebben meer mensen hier last van;

Ik kan sinds gisteren niet meer sms-en... Bij versturen crashed de k850 en moet ik hem weer aanzetten (waarbij mij geen PIN wordt gevraagt, maar hij vrolijk opstart).
Batterij eruit enzo al geprobeerd. Ook de update gedaan, maar volgens de software heb ik de nieuwste. Ik heb R1CA029, welke volgens mij al niet meer de nieuwste is...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
Ik heb "pas" 1 crash gehad, tijdens het installeren van dat MMS gedoe. Ik hoop dat SE wel snel met een firmware update komt. Dat zal veel mensen helpen en geruststellen.
StaarTT schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:08:
[...]

Ow :D niet gezien, maar beter teveel als niet vermeld. Denk ik...
Ja ik zou gewoon je oude contract en de aankoopbon opsturen, en dan dat stukje van de bevestiging ff onderstrepen ofzo..
Ja das ook weer waar..'t is natuurlijk wel nuttig om te vermelden.
Ik heb het idd zo maar gedaan. Binnen nu en 30 dagen hoop ik hem dan te verwachten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Nemesis schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:55:
Hebben meer mensen hier last van;

Ik kan sinds gisteren niet meer sms-en... Bij versturen crashed de k850 en moet ik hem weer aanzetten (waarbij mij geen PIN wordt gevraagt, maar hij vrolijk opstart).
Batterij eruit enzo al geprobeerd. Ook de update gedaan, maar volgens de software heb ik de nieuwste. Ik heb R1CA029, welke volgens mij al niet meer de nieuwste is...
Hmm die had ik nog van niemand gehoord. Je kan een master reset proberen, staat bij de instellingen (wel eerst alles goed opslaan!) maar anders moet je em gewoon inruilen voor een nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:41:
[...]

Het is toch wel een hele stap terug hoor! K850 is zeker hogere klasse dan een 6500. Die 6500 kan je meer vergelijken met de T650.
dat is misschien wel waar maar ik word echt gek van het gepoets en er zijn nog een aantal dingetjes die me totaal niet bevallen maar das puur persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Ik vraag 't nog ff 'n keer, vorige keer werd er niet op gereageerd. Het is niet mogelijk om het signaal bij het ontvangen van een SMS'je te laten herhalen net als bij al m'n vorige Samsungs bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 17:24:
[...]

Hmm die had ik nog van niemand gehoord. Je kan een master reset proberen, staat bij de instellingen (wel eerst alles goed opslaan!) maar anders moet je em gewoon inruilen voor een nieuwe...
Dank je!
De master reset did the trick! _/-\o_

Wel slecht dat er nog dergelijke fouten in zitten, maar dat had ik kunnen weten. Ruim 2 jaar terug had ik ook allemaal bugjes in mijn k750i... Komt tijd, komt nieuwe firmware. Hoop alleen dat ze er wat vaart achter zetten.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

jbswinkels schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 17:45:
Ik vraag 't nog ff 'n keer, vorige keer werd er niet op gereageerd. Het is niet mogelijk om het signaal bij het ontvangen van een SMS'je te laten herhalen net als bij al m'n vorige Samsungs bijvoorbeeld?
Bij alle SE telefoons die ik heb gehad was dit niet mogelijk voor zover ik weet. Wel kun je een eigen MP3 of wat dan ook als smstoon instellen. Die wordt wel redelijk lang afgespeeld dacht ik.

(menu > instellingen > geluiden & signalen > berichtsignaal > de onderste > vervangen. Zoek dan de toon die je wilt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic eigenlijk al vanaf het begin. Eergister kreeg ik hem dan eindelijk zelf, de groene :) Wat een geweldig toestel ondanks een lijst(je) met dingen die nog niet kloppen of waar ik niet uitkom. Wie zou mij met het volegnde kunnen helpen:

- Overdag als de zon schijnt maak ik met de juiste instellingen prachtige foto's. Maar zodra ik binnen ben of het wordt wat donkerder gaat de kwaliteit drastisch omlaag. Met de flits krijg ik ook niet bepaald mooie foto's, het voorwerp wat het dichtste bij de camera is wordt fel opgelicht en de rest is donker tot zwart. De teelfoon heb ik gewoon goed vast zoals het hoort dus ligt het aan de instellingen of is de software nog niet goed?

- Ook ben ik al een aantal bugs tegen gekomen. Hier heb ik geen opzich geen last van op 2 bugs na: 1), Als ik de telefoon met de computer verbonden heb en hem loskoppel(zodra het kan) 'crasht' hij. Opnieuw aanzetten zonder pin. 2) Zodra ik foto's een label heb geven in de medieplayer, geeft hij bij cam.-album aan dat er geen foto's zijn in de maand (nu november dus) en het vierkantje waar nromaal een voorbeeld foto staat is wit dan. dit wordt pas weer normaal als ik het label heb verwijderd.

- Op de computer zelf werkt het ook nog niet helemaal vlekkeloos met de telefoon. Als ik de foto's van mijn telefoon wil openen op de computer zijn er een paar problemen. Het maakt niet uit welke modus ik heb gekozen. Bij elke map staat er een slotje in het mapje, waar dit voor dient weet ik niet maar als ik in de mag van de foto's kan ik geen miniaturen zien (weergave staat wel op minaturen). Dit is ook het geval in PcSuite. Verder als ik meerdere foto's selecteer kan ik ze niet tegelijk openen om te bekijken. En als ik een foto aanklik om te bekijken kan ik niet door naar d evolgende als ik op volgende druk.

Dan heb ik verder nog een paar kleine vraagje:
- Heeft iemand nog mooi thema's voor de groene versie, dus met groene accenten. Las ergens dat iemand Laser prcision voor de groene had gemaakt. Zou deze online kunnen komen te staan? En staan er nog gratis goede spellen ergens op het web voor deze telefoon? want ik heb alleen maar demo's, niet eens de orginele spellen.
- Onder vodafone in het standbij scherm staat: Regio 073(dit is mijn netnummer). hoe kan ik dit weghalen?
- Als ik een smsje binnekrijg komt ongeveer de eerste zijn meteen leesbaar in beeld. kan ik dit veranderen?
- En tot slot, mijn telefoon is jammer genoeg Vodafone branded. Zou ik het warmtegevoelige knopje die nu meteen naar vodafone live gaat kunnen instellen met een andere functie? Want ik raak te vaak perongeluk dit knopje aan en het begint nu toch wel irritant te worden.

Ondanks al mijn commentaar O-) vind ik het echt een pracht toestel. Had er veel van verwacht maar naarmate ik steeds meer met de telefoon aan het 'spelen' ben kom ik erachter dat hij mijn verwachtingen heeft overtroffen! _/-\o_ Alvast bedankt voor het antwoorden op mijn vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Nsfu

Volgens mij moet je dat net nummer wat onder vodafone staat bij jouw kunnen uitschakelen door te gaan naar berichten -> instellingen -> regio-info -> uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 19:49:
@ Nsfu

Volgens mij moet je dat net nummer wat onder vodafone staat bij jouw kunnen uitschakelen door te gaan naar berichten -> instellingen -> regio-info -> uit.
Klopt, bedankt! dat is weer een 'probleempje' minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
Ja, hoe zit het met die slotjes in de map? Ik heb hem ook binnen gekregen namelijk, de blauwe vanmiddag..

Ik vind hem super mooi! en de camera werkt ook prima bij mij, bij mij doet hij alleen niet dat automatisch het scherm gaat liggen..

[ Voor 70% gewijzigd door bartus1989 op 10-11-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartus1989 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 20:17:
Ja, hoe zit het met die slotjes in de map? Ik heb hem ook binnen gekregen namelijk, de blauwe vanmiddag..

Ik vind hem super mooi! en de camera werkt ook prima bij mij, bij mij doet hij alleen niet dat automatisch het scherm gaat liggen..
Het werkt alleen in het media gedeelte. Je kan het in of uit schakelen onderaan het foto's, muziek, filmpjes hoofdmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 19:22:
Ik volg dit topic eigenlijk al vanaf het begin. Eergister kreeg ik hem dan eindelijk zelf, de groene :) Wat een geweldig toestel ondanks een lijst(je) met dingen die nog niet kloppen of waar ik niet uitkom. Wie zou mij met het volegnde kunnen helpen:

- Overdag als de zon schijnt maak ik met de juiste instellingen prachtige foto's. Maar zodra ik binnen ben of het wordt wat donkerder gaat de kwaliteit drastisch omlaag. Met de flits krijg ik ook niet bepaald mooie foto's, het voorwerp wat het dichtste bij de camera is wordt fel opgelicht en de rest is donker tot zwart. De telefoon heb ik gewoon goed vast zoals het hoort dus ligt het aan de instellingen of is de software nog niet goed?
Als het redelijk donker is moet de telefoon een langere sluitertijd gebruiken en een hogere iso wat resulteert in een bewogen foto/foto met meer ruis. De flits is niet sterk genoeg voor verre afstanden, hij is vooral goed te gebruiken tot 3/4 meter. De flits is prima, mits dus niet te ver van het onderwerp.
- Ook ben ik al een aantal bugs tegen gekomen. Hier heb ik geen opzich geen last van op 2 bugs na: 1), Als ik de telefoon met de computer verbonden heb en hem loskoppel(zodra het kan) 'crasht' hij. Opnieuw aanzetten zonder pin.
Dit is niet crashen. Omdat de telefoon in [massaopslag]-modus zit, moet hij alle telefoonfuncties uitzetten. Als je hem dan loskoppeld moet hij alle telefoonfuncties weer activeren en hij doet dit door de telefoon eventjes uit te zetten en dan weer aan: dit gaat echter automatisch, je moet eventjes wachten voordat ie weer aangaat maar de aan/uit knop hoef je niet in te drukken!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het beeld van de camera erg sloom als ik hem heen en weer beweeg.
Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:11:
Ik vind het beeld van de camera erg sloom als ik hem heen en weer beweeg.
Hebben jullie dat ook?
Het staat hier boven al een beetje uitgelegd maar ligt aan de lichtsterkte. Probeer em morgen maar in het daglicht of gebruik em in een goed verlichte ruimte (richt voor de grap eens van dichtbij op je beeldscherm). Als er genoeg licht is zal je erg duidelijk verschil zien. Als de ruimte niet te groot is en je flits krijg je btw alsnog een prima resultaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2007 21:19 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.