Ben het wel met je eens!n00bdani86 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:02:
Ik weet het ik ben nou eenmaal een klaag-opa^^
Ik heb zelf besteld bij telecomadvies.nlPhusebox schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:51:
[...]
mag jij me eens een winkel zeggen die een goede aanbieding heeft met een verlenging van vodafone?
heb al op alle mogelijke manieren gezocht maar niks te vinden
gemiddeld vragen ze zo'n 300-350 euro nog voor het toestel bij een 1 jarige verlenging
1 jaar Vodafone 35 + Zorgeloos mobiel, en dan € 31 bij betalen.
Kijk daar eens wat het kost om te verlengen. Zal zeker niet rond de 300 euro liggen.
Kan je de kleur kiezen, de telefoon is simlock vrij, er zit geen vodafone rotzooi op. En in mijn geval was het allemaal vrij snel afgehandeld.
Lijkt eerder op een telefoon met Simlock.. mijne (van hi) doet dit namelijk ook met mn debitel simVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:37:
Gdvr!
'Please insert correct SIM card'
Gaf ie aan toen ik 'm vanochtend aanzette, weer een bug! Ook gezien?
Ik weet niet wat voor SLR jij dan hebt, maar mijn D50 is op volle resolutie nog steeds toppieVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:39:
als ik dat doe met de 8 megapixel spiegel reflex camera ziet het er ook niet uit.
Android fanboy
Verwijderd
Ook zo ver uitgerekt dat je 4-5 x je beeldscherm nodig hebt om em helemaal te kunnen zien? Ach misschien heb je een beter cameraIvo NL schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:34:
[...]
Ik weet niet wat voor SLR jij dan hebt, maar mijn D50 is op volle resolutie nog steeds toppie
Naja you get the point
Hierbij mijn Luminious Green photos (genomen met de K750i):

In CDS-65 Deck Stand

Met HPM-90 Head Set

Volle resolutie:
http://img180.imageshack.us/img180/193/dsc00837xd1.jpg
http://img444.imageshack.us/img444/9048/dsc00839sq2.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/5733/dsc00844ez5.jpg
Kwijl ze!
EDIT: Waarom doet alleen de eerste het?

In CDS-65 Deck Stand

Met HPM-90 Head Set

Volle resolutie:
Kwijl ze!
[ Voor 3% gewijzigd door Stormbringer op 07-11-2007 15:42 ]
Don't live for pleasure, make life your treasure
Als je bij 4-5x 22" inch inzoomt, heb je geen volle resolutie meer hoor, dan zit je gewoon digitaal in te zoomen d.v.m. interpolleren. Scherp is hij dan dus niet nee...Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:42:
[...]
Ook zo ver uitgerekt dat je 4-5 x je beeldscherm nodig hebt om em helemaal te kunnen zien? Ach misschien heb je een beter camera![]()
Naja you get the pointHet gaat er mij om dat de foto's er op beeldscherm formaat (22 inch) goed uit zien en niet dat ze tot een mega poster kunnen worden gerekt.
ja lekker is het gewoon bij vodafone , de eikels;P.K. schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:15:
[...]
Ik heb zelf besteld bij telecomadvies.nl
1 jaar Vodafone 35 + Zorgeloos mobiel, en dan € 31 bij betalen.
Kijk daar eens wat het kost om te verlengen. Zal zeker niet rond de 300 euro liggen.![]()
Kan je de kleur kiezen, de telefoon is simlock vrij, er zit geen vodafone rotzooi op. En in mijn geval was het allemaal vrij snel afgehandeld.
bij nieuw abo:
12 maanden 20% korting op je abonnement.
(Zie tabel onderaan pagina)
- 3 maanden 50% korting op Blox
- 12 maanden 50% korting op Zorgeloos Mobiel Internet Blox
bij verlenging:
niks nada noppes
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wheh. Ik heb hier een foto van anderhalf meter bij één hangen. DusVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:42:
[...]
Ook zo ver uitgerekt dat je 4-5 x je beeldscherm nodig hebt om em helemaal te kunnen zien? Ach misschien heb je een beter camera![]()
Naja you get the pointHet gaat er mij om dat de foto's er op beeldscherm formaat (22 inch) goed uit zien en niet dat ze tot een mega poster kunnen worden gerekt.
Android fanboy
De groene versie mag er zeker zijn, maar dan alleen wel zonder toetsenverlichting
Want daar blijf ik echt bij, die witte toetsenverlichting verknalt het mooie groene/zwarte uiterlijk. Is er echt geen manier om toetsenverlichting uit te zetten. Kan ik als nog voor de groene kiezen
Want daar blijf ik echt bij, die witte toetsenverlichting verknalt het mooie groene/zwarte uiterlijk. Is er echt geen manier om toetsenverlichting uit te zetten. Kan ik als nog voor de groene kiezen

[ Voor 141% gewijzigd door Joosie200 op 07-11-2007 15:52 ]
Stormbringer schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:49:
Hierbij mijn Luminious Green photos (genomen met de K750i):
[afbeelding]
In CDS-65 Deck Stand
[afbeelding]
Met HPM-90 Head Set
[afbeelding]
Volle resolutie:
Kwijl ze!

Die CDS-65 is toch wel erg tof. Betwijfel alleen of ik het die 20 euro waard vind.. Hoe heb jij je mediaplayer oranje gekregen?
Kan je trouwens niet t toestel gewoon van die CDS65 afhalen door hem naar voren te kantelen?
[ Voor 6% gewijzigd door Ivo NL op 07-11-2007 15:21 ]
Android fanboy
Ben ook in het bezit van een K850i, heb de blauwe versie.
186 euri bijbetalen bij TMobile abo verlenging naar Relax150 2jr (1e jaar kost me dan 9,75 ipv 19,50).
Toestel hangt nu aan de lader, straks even mee spelen en nummers inprogrammeren.
Was na 3 jaar rondlopen met een P910i wel weer toe aan iets kleiners, en vooral met een leuke camera erbij, want dat was echt behelpen (lees: kut) met die max res van 640*480 bij de P910i.
186 euri bijbetalen bij TMobile abo verlenging naar Relax150 2jr (1e jaar kost me dan 9,75 ipv 19,50).
Toestel hangt nu aan de lader, straks even mee spelen en nummers inprogrammeren.
Was na 3 jaar rondlopen met een P910i wel weer toe aan iets kleiners, en vooral met een leuke camera erbij, want dat was echt behelpen (lees: kut) met die max res van 640*480 bij de P910i.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Seus werkt nog niet ..
Er is nog geen nieuwe software/firmware voor.
Heb het net geprobeert.
Nog eventjes wachten dus
Er is nog geen nieuwe software/firmware voor.
Heb het net geprobeert.
Nog eventjes wachten dus
Bij mij (blauwe) is ie ook die kleur..Ivo NL schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:08:
Die CDS-65 is toch wel erg tof. Betwijfel alleen of ik het die 20 euro waard vind.. Hoe heb jij je mediaplayer oranje gekregen?
Kan je trouwens niet t toestel gewoon van die CDS65 afhalen door hem naar voren te kantelen?
Die CDS65 vraag wil ik ook weten eigenlijk...
heel goed ziet die eruit .. es kijken of ik em ergens kan bestellen
Wat raar! Bij mij isie dus blauw en ik kan het niet veranderenApC_IcE schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:24:
[...]
Bij mij (blauwe) is ie ook die kleur..
Die CDS65 vraag wil ik ook weten eigenlijk...
heel goed ziet die eruit .. es kijken of ik em ergens kan bestellen
Android fanboy
1) Ik had toch "[img]link[/img]" gebruikt? En de eerste deed het, en de andere twee niet...Ivo NL schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:08:Die CDS-65 is toch wel erg tof. Betwijfel alleen of ik het die 20 euro waard vind.. Hoe heb jij je mediaplayer oranje gekregen?
2) Die CDS-65 vind ik super. Ten eerste heel strak, en ik hoef mijn telefoon niet te gaan zoeken. Ook is opladen supersimpel, gewoon dat ding erop zetten, en geen geknoei met kabels. USB idem dito, er hangt een kort (gebonden) kabeltje achter de Deck Stand. En als je hem niet wilt laden kun je hem er ook gewoon op zetten, maar gewoon niet vastklikken. Afhalen kan inderdaad door hem gewoon te kantelen, maar dan moet je met je andere hand wel de Deck Stand vasthouden, want zo zwaar is hij niet. Of vastlijmen natuurlijk...
4) Heb hem ook via Bol.com besteld. 's Avonds betaald, de volgende dag in huis!
3) Geen idee waarom de media player oranje is, wist niet eens dat hij anders is. Misschien iets met de theme?
[ Voor 3% gewijzigd door Stormbringer op 07-11-2007 15:40 ]
Welk theme heb je ingesteld?Stormbringer schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:39:
[...]
1) Ik had toch "[[url="link"]afbeelding[/url]]" gebruikt? En de eerste deed het, en de andere twee niet...
2) Die CDS-65 vind ik super. Ten eerste heel strak, en ik hoef mijn telefoon niet te gaan zoeken. Ook is opladen supersimpel, gewoon dat ding erop zetten, en geen geknoei met kabels. USB idem dito, er hangt een kort (gebonden) kabeltje achter de Deck Stand. En als je hem niet wilt laden kun je hem er ook gewoon op zetten, maar gewoon niet vastklikken. Afhalen kan inderdaad door hem gewoon te kantelen, maar dan moet je met je andere hand wel de Deck Stand vasthouden, want zo zwaar is hij niet. Of vastlijmen natuurlijk...![]()
3) Geen idee waarom de media player oranje is, wist niet eens dat hij anders is. Misschien iets met de theme?
Android fanboy
Verwijderd
Heyy!
Ik volg dit topic al een maandje of 2, maar hier dan mijn eerst post. Heb vorige week ook de K850i gekocht, had hiervoor de K800i. Vind'm zelf enigzins tegenvallen, hoewel er ook wel dingen zijn verbeterd. Enkele dingen die ik vervelend vind zijn:
Bij't spelen van spelletjes waarbij je 1 van de selectietoetsen ingedrukt moet houden, kan dat niet met die warmte gevoelige dingen
Hij play/stop knopje dat ontbreekt
De bugs die iedereen noemt uiteraard
De camera valt me tegen vergeleken met de K800i
Maar VOORAL, wat bij m'n K800i een heel stuk beter was, is de snelheid. Hij is vergeleken met de K800i zo vreselijk traag, zelfs als je de muziek ed uit hebt staan. Ook bij't van door liedjes zoeken in de mediaplayer en door je contacten zoeken.
Nou heb ik echter 1 vraagje.. Met de K800i was het via Internet Instellingen oid mogelijk internet via bluetooth te gebruiken, waarmee ik dus het internet van mijn computer met mijn telefoon kon delen. Bij de K850i hebben ze 'Data Accounts' en "Internet-instellingen" samen gevoegd, en nu kan ik niet meer vinden hoe dat mogelijk moet zijn (via PAN). Iemand enig idee hoe dit nu moet? Want vooral voor Track ID enzo kan dat wel handig zijn
Ik gebruik een mac, dus wil puur weten wat met de telefoon te doen, wat ik met m'n computer moet doen weet ik wel.
Alvast bedankt
Ik volg dit topic al een maandje of 2, maar hier dan mijn eerst post. Heb vorige week ook de K850i gekocht, had hiervoor de K800i. Vind'm zelf enigzins tegenvallen, hoewel er ook wel dingen zijn verbeterd. Enkele dingen die ik vervelend vind zijn:
Bij't spelen van spelletjes waarbij je 1 van de selectietoetsen ingedrukt moet houden, kan dat niet met die warmte gevoelige dingen
Maar VOORAL, wat bij m'n K800i een heel stuk beter was, is de snelheid. Hij is vergeleken met de K800i zo vreselijk traag, zelfs als je de muziek ed uit hebt staan. Ook bij't van door liedjes zoeken in de mediaplayer en door je contacten zoeken.
Nou heb ik echter 1 vraagje.. Met de K800i was het via Internet Instellingen oid mogelijk internet via bluetooth te gebruiken, waarmee ik dus het internet van mijn computer met mijn telefoon kon delen. Bij de K850i hebben ze 'Data Accounts' en "Internet-instellingen" samen gevoegd, en nu kan ik niet meer vinden hoe dat mogelijk moet zijn (via PAN). Iemand enig idee hoe dit nu moet? Want vooral voor Track ID enzo kan dat wel handig zijn
Alvast bedankt
Ik zat inderdaad ook al te klooien met PAN maar het is me nog niet gelukt. De snelheid van een toestel is waarschijnlijk een kwestie van software, hopen dat dat idd met de volgende firmware is opgelost. Camera is gewoon bijna gelijk aan de K800 maar dan met meer megapixels.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:46:
Heyy!
Nou heb ik echter 1 vraagje.. Met de K800i was het via Internet Instellingen oid mogelijk internet via bluetooth te gebruiken, waarmee ik dus het internet van mijn computer met mijn telefoon kon delen. Bij de K850i hebben ze 'Data Accounts' en "Internet-instellingen" samen gevoegd, en nu kan ik niet meer vinden hoe dat mogelijk moet zijn (via PAN). Iemand enig idee hoe dit nu moet? Want vooral voor Track ID enzo kan dat wel handig zijnIk gebruik een mac, dus wil puur weten wat met de telefoon te doen, wat ik met m'n computer moet doen weet ik wel.
Alvast bedankt
Overigens ontdekt dat bij 'Clarity' en 'Luminosity' je een andere kleur mediaplayer krijgt. Echter geen oranje te vinden...
[ Voor 3% gewijzigd door Ivo NL op 07-11-2007 15:50 ]
Android fanboy
Verwijderd
Ik kan ook op google nergens iets vinden over je internet mbv PAN van je computer met je K850i delen.. Als iemand d'rachter komt, geef een gil
Ik heb de "Pink Floyd 3" theme bij dat oranje...
Geen idee hoe hij origineel heette, en waar ik hem vandaan heb.
Over dat internet via Bluetooth met Mac ben ik ook wel erg geïnteresseerd...
Over dat internet via Bluetooth met Mac ben ik ook wel erg geïnteresseerd...
Verwijderd
Twas ook maar een slechte schattingStormbringer schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:59:
[...]
Als je bij 4-5x 22" inch inzoomt, heb je geen volle resolutie meer hoor, dan zit je gewoon digitaal in te zoomen d.v.m. interpolleren. Scherp is hij dan dus niet nee...

Het thema heeft soms idd invloed op de kleuren in het media gedeelte al heb ik geen idee waar het op gebaseerd is. Als ik iets anders instel dan het laser precision theme worden in het media gedeelte de strepen wit en die van muziek oranje. Zoals die in de foto hierboven heb ik het echter nooit gezien. Vaag...
Een afstandsbediening! Die wil ik ookStormbringer schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:39:
[...]
1) Ik had toch "[[url="link"]afbeelding[/url]]" gebruikt? En de eerste deed het, en de andere twee niet...
2) Die CDS-65 vind ik super. Ten eerste heel strak, en ik hoef mijn telefoon niet te gaan zoeken. Ook is opladen supersimpel, gewoon dat ding erop zetten, en geen geknoei met kabels. USB idem dito, er hangt een kort (gebonden) kabeltje achter de Deck Stand. En als je hem niet wilt laden kun je hem er ook gewoon op zetten, maar gewoon niet vastklikken. Afhalen kan inderdaad door hem gewoon te kantelen, maar dan moet je met je andere hand wel de Deck Stand vasthouden, want zo zwaar is hij niet. Of vastlijmen natuurlijk...![]()
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
HPM-90. Duur grapje hoor (57 euro), maar dan heb je ook wat. Volume aanpassen, rewinden/forwarden, nummer skippen, play/pause (handig sinds die telefoon dat niet heeft), en een mooi OLED schermpje!TroonStaal schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:12:
[...]
Een afstandsbediening! Die wil ik ookOf is die van je oude telefoon?
Zal ik dan ook nog maar wat plaatjes van de blauwe tonen? mag het.. mag het.. ? 

oooooooo

oooooooo
[ Voor 6% gewijzigd door Toverdoos op 07-11-2007 16:32 ]
Joehoe! Die dingen moet je resizen! Smicht! 
Maar ik vind de mijne toch mooier gelukkig...
Maar ik vind de mijne toch mooier gelukkig...
[ Voor 7% gewijzigd door Stormbringer op 07-11-2007 16:38 ]
Heb uitgevonden hoe je de kleuren van de mediaplayer zelf kan aanpassen via de PC. Wil het wilt weten moet maar roepen
Android fanboy
nu ik beide amateurfoto's heb gezien moet ik zeggen dat ik de blauwe versie toch mooier vind dan de Groene
. vrijdag maar eens naar de stad I guess
*roept*Ivo NL schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:47:
Heb uitgevonden hoe je de kleuren van de mediaplayer zelf kan aanpassen via de PC. Wil het wilt weten moet maar roepen

Nee, oe lala!Toverdoos schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:21:
Zal ik dan ook nog maar wat plaatjes van de blauwe tonen? mag het.. mag het.. ?
[afbeelding]
oooooooo
Kan liggen aan je laatste foto, maar ik vind die zilveren/aluminium zijkant toch best meevallen. Het heeft een beetje mat effect, waardoor de overgang van de zwarte voorkant toch best mooi is
Waarom post je het niet gewoon?Ivo NL schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:47:
Dankje.. mooie flame..reAaa schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:50:
nu ik beide amateurfoto's heb gezien moet ik zeggen dat ik de blauwe versie toch mooier vind dan de Groene. vrijdag maar eens naar de stad I guess
@ Stormbringer: Ik ben vrij goed in direct uploaden van mijn memorystick naar internet
@ Joosie200: Ik had orgineel ook de groene besteld (a), maar moet zeggen dat ik de blauwe met de dag mooier ga vinden..
Same here.Toverdoos schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:02:
[...] moet zeggen dat ik de blauwe met de dag mooier ga vinden..
Het is gewoon een ongelooflijk designfout dat ze bij die groene versie het licht blauw hebben gelaten.
Hoe kan je dat doen, het vloekt
Vast op te lossen met nieuwe firmwarebasic_touch schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:06:
[...]
Same here.
Het is gewoon een ongelooflijk designfout dat ze bij die groene versie het licht blauw hebben gelaten.
(grapje
O, dat maakt me niet zo heelveel uit, kan best.. 't is meer dat ik denk dat die zwarte omlijsting saai wordt.basic_touch schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:06:
[...]
Same here.
Verwijderd
Over die 'Place correct SIM card'
Die komt soms (2x voorgekomen sinds vrijdag) bij het aanzetten. Als je dan de accu eruit haalt en opnieuw opstart doet ie het weer gewoon.
Weer een bug dus...
Die komt soms (2x voorgekomen sinds vrijdag) bij het aanzetten. Als je dan de accu eruit haalt en opnieuw opstart doet ie het weer gewoon.
Weer een bug dus...
Volgens mij ben je de enige die er last van heeftVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:23:
Weer een bug dus...

[ Voor 7% gewijzigd door Ivo NL op 07-11-2007 17:26 ]
Android fanboy
geen dank.
maar je snapt natuurlijk wel dat ik het bedoel in de zin van Foto's geschoten door mensen die het telefoontje zelf hebben ipv foto's uit de startpost. die geven je namelijk geen goed beeld van hoe het toestel er werkelijk uit ziet
Ik zie het. Bij mijn "amateurfoto's" had ik wel wat meer problemen ja...Toverdoos schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:02:
Dankje.. mooie flame..
@ Stormbringer: Ik ben vrij goed in direct uploaden van mijn memorystick naar internetZeker als het 'amateurfoto's' betreft..
Trouwens, bij de tweede foto van Toverdoos kun je dat mooi zien: de rand van de achterkant heeft bij aan de zijkanten een kleine uitstulping (waar "SonyEricsson" staat, en aan de andere kant "Cybershot"). Waar dat goed voor is?
Dit truucje doetet echt niet voor mij hoor. Ik heb Hi, en jij?Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:23:
Weer een bug dus...
Behoort het niet ook aan de buitenkant van de doos te staan of er een simlock opzit?
@ reAaa: jaaaja, praat je er maar uit... maar ok, vooruit, geef je wel gelijk. Amateurfotografen noem ik diegenen die de macro-stand nog niet ontdekt hebben
Op de accuklep, aan de camerazijde zit ook een stukje soort van rubber wat iets hoger is dan het 'normale' oppervlak. Door die twee puntjes ligt het toestel alleen met het rubber en de twee puntjes op tafel en voorkom je krassen.
Android fanboy
Verwijderd
Wat bedoel je, heb je ook zo'n error?Toverdoos schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:47:
[...]
Dit truucje doetet echt niet voor mij hoor. Ik heb Hi, en jij?
Behoort het niet ook aan de buitenkant van de doos te staan of er een simlock opzit?
@ reAaa: jaaaja, praat je er maar uit... maar ok, vooruit, geef je wel gelijk. Amateurfotografen noem ik diegenen die de macro-stand nog niet ontdekt hebben
Ik heb KPN en in m'n Samsung nooit zo'n foutmelding gehad!
Volgens mij geeft Hi wel een simlock mee met zn toestellen, ofwel ook dat van mij. Dus dan zou het geen bug zijn.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:35:
[...]
Wat bedoel je, heb je ook zo'n error?
Ik heb KPN en in m'n Samsung nooit zo'n foutmelding gehad!
Verwijderd
Maar ik heb een simlockvrij toestel zonder abbo gekocht!
Ik ga wel een nieuwe simkaart aanvragen, deze is misschien we beschadigd...
Ik ga wel een nieuwe simkaart aanvragen, deze is misschien we beschadigd...
Verwijderd
Fantastisch bericht van Sony Ericsson, wat een waardeloze club, ik ga ze morgen bellen!
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Wanneer dit probleem verholpen zal worden hebben wij geen informatie over. We kunnen u aanraden de update service in de gaten te houden.
Voor verdere vragen kunt u altijd contact opnemen met het Sony Ericsson Call Center. Bezoekt u ook gerust onze website. Op www.sonyericsson.com/nl ontvangt u altijd het laatste nieuws en de meest interesante content.
U kunt e-mails sturen naar het volgende adres: questions.nl@support.sonyericsson.com.
Het case-id in het onderwerp van deze e-mail is uitsluitend bedoeld voor vragen die direct te maken hebben met deze case.
Met vriendelijke groeten,
Barry Ruivenkamp
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Wanneer dit probleem verholpen zal worden hebben wij geen informatie over. We kunnen u aanraden de update service in de gaten te houden.
Voor verdere vragen kunt u altijd contact opnemen met het Sony Ericsson Call Center. Bezoekt u ook gerust onze website. Op www.sonyericsson.com/nl ontvangt u altijd het laatste nieuws en de meest interesante content.
U kunt e-mails sturen naar het volgende adres: questions.nl@support.sonyericsson.com.
Het case-id in het onderwerp van deze e-mail is uitsluitend bedoeld voor vragen die direct te maken hebben met deze case.
Met vriendelijke groeten,
Barry Ruivenkamp
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Verwijderd
Kunnen de mensen met een HI abbo mijn vertellen welke instellingen ze hebben bij MMS?
Berichten>instellingen>MMS instellingen>MMS Profiel> -Naam mms profiel ??
-berichtenserver ??
-verbinden via ??
-berichtenserver ??
-verbinden via ??
Die instelling kun je door Hi laten opsturen naar je telefoon, moet je even kijken www.hi.nl/mms .Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:51:
Kunnen de mensen met een HI abbo mijn vertellen welke instellingen ze hebben bij MMS?
-berichtenserver ??
-verbinden via ??
Verwijderd
Nee dat werkt niet, hij kent deze telefoon niet.KoppenSneller schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:09:
[...]
Die instelling kun je door Hi laten opsturen naar je telefoon, moet je even kijken www.hi.nl/mms .
"Uw telefoon komt niet in aanmerking voor deze dienst"
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 20:59 ]
Gewoon de K800i nemenVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:57:
[...]
Nee dat werkt niet, hij kent deze telefoon niet.
"Uw telefoon komt niet in aanmerking voor deze dienst"
Android fanboy
Verwijderd
Ik heb even gegoogled en ben via een andere site er achter gekomen hoe het ook kon. Toch bedankt allemaal!:)
Zodat het glas niet direct de tafel raakt, om het glas te beschermen ( het zit aan de andere kant van de kamera kant ook) + aan de onderkant van de achterkant steekt een stuk uit van de batterij klep dat ervoor zorgt dat de mobiel dus een beetje word opgetild, en zoals ik al zei, om schade te voorkomenStormbringer schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:46:
Trouwens, bij de tweede foto van Toverdoos kun je dat mooi zien: de rand van de achterkant heeft bij aan de zijkanten een kleine uitstulping (waar "SonyEricsson" staat, en aan de andere kant "Cybershot"). Waar dat goed voor is?
[ Voor 21% gewijzigd door Oli4 Hokke op 07-11-2007 21:58 ]
Had nou ff 10 posts boven je gekekenOli4 Hokke schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:54:
[...]
Zodat het glas niet direct de tafel raakt, om het glas te beschermen ( het zit aan de andere kant van de kamera kant ook) + aan de onderkant van de achterkant steekt een stuk uit van de batterij klep dat ervoor zorgt dat de mobiel dus een beetje word opgetild, en zoals ik al zei, om schade te voorkomen
Android fanboy
Verwijderd
Ik weet niet of de mac-gebruikers onder ons al Leopard gebruiken, maar ik ben op zoek gegaan naar hoe ik die internet verbinding nou kan delen ennn.. Dat is nog niet gelukt 
Via m'n foon internetten met m'n laptop is makkelijk, andersom minder.
Je kunt wel als je bij instellingen kijkt, en dan bij Delen of in het Engels Share oid, Internet Delen. Daar ergens kan je ook iets met Bluetooth PAN selecteren. Dat is volgens mij wel in de juiste richting, maar nu zit ik alsnog vast. Heb m'n foon opnieuw gepaired, en hij weergeeft nu wel dat het mogenlijk is met deze telefoon.., maar de vraag is hoe.
Als jullie nog ergens achter komen het gelieve even te laten horen
Je kunt wel als je bij instellingen kijkt, en dan bij Delen of in het Engels Share oid, Internet Delen. Daar ergens kan je ook iets met Bluetooth PAN selecteren. Dat is volgens mij wel in de juiste richting, maar nu zit ik alsnog vast. Heb m'n foon opnieuw gepaired, en hij weergeeft nu wel dat het mogenlijk is met deze telefoon.., maar de vraag is hoe.
Ik ga er nu naar op zoek...Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:42:
Ik weet niet of de mac-gebruikers onder ons al Leopard gebruiken, maar ik ben op zoek gegaan naar hoe ik die internet verbinding nou kan delen ennn.. Dat is nog niet gelukt
@Rest: Inderdaad handig, die steuntjes op de achterkant... Overigens moet ik ook zeggen dat het toestel wat langzaam is ten opzichte van de K750i. Niet storend, maar toch beetje jammer. Maar des te meer zijn we blij met de nieuwe firmwire straks...
Verwijderd
In welk mapje moet je de games plaatsen?Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:36:
Handige site: games/theme SEK850I : http://www.sethpo.de/Games.html
@tetziat: moet idd zo werken. Denk dat je dan wel op een lan-pc moet doen (ma weet ik niet zeker). Laat maar horen of het lukt.
Verwijderd
Boven de bars die het ontvangst signaal aangeven, helemaal links boven, staat een heel klein rondje, dat lijkt op: ©
Iemand enig idee wat dit is?
Iemand enig idee wat dit is?
Volgens mij is het een "G". Misschien iets van dat 3G?
Nu we het daar toch over hebben... Dat EDGE en HSDPA gedoe, wat heb je er aan? Is dat alleen voor sneller internet?
Nu we het daar toch over hebben... Dat EDGE en HSDPA gedoe, wat heb je er aan? Is dat alleen voor sneller internet?
Verwijderd
Kan bijna geen g zijn wat dat heb ik netwerk settings uitgezet, GSM only!.
Misschien is het wel de G van GSM dan?
Is iemand toevallig ergens een overzicht van alle display symbolen tegengekomen?
Is iemand toevallig ergens een overzicht van alle display symbolen tegengekomen?
G = GPRS. Dat betekent alleen maar dat GPRS kan ontvangen, maar niet dat je het gebruikt.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:46:
Games opslaan in Others, daarna installeren via bestandsbeheer.
Nu komtie dan, hoe verander je de mediaplayer van kleur:
Download een theme op je pc vanaf je mobiel
Verander bestandsnaam van .thm in .tar
Open met Tugzip (ff googlen
Pak alles uit in een map
Open de .xml met kladblok
Onderaan de bestand zie je de kleurcodes staan, een beetje puzzelen welke code voor wat is, maar in principe staat alles goed aangegeven
.xml weer opslaan
Alles inpakken met tugzip naar een .tar bestand
.tar veranderen in .thm
Op je mobiel gooien en gaan
[ Voor 41% gewijzigd door Ivo NL op 08-11-2007 00:11 ]
Android fanboy
Verwijderd
Ik denk dat het van gprs is. Als ik hem op 3G zet krijg je heel even een grijs blokje naast de ontvangst blaken met een G er in (Even groot als bijv. het stil symbool dus goed te zien) maar die verdwijnt direct weer. Volgens mij is dat omdat er in Nederland helemaal geen (of amper) dekking is voor dat netwerk.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:46:
Correct me if I'm wrong.
Verwijderd
Ik heb constant een grijs/blauw vakje met 'G3' naast het ontvangst logo, en ook het kleine 'g-tje' staat bij constant in beeld!Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 00:10:
[...]
Ik denk dat het van gprs is. Als ik hem op 3G zet krijg je heel even een grijs blokje naast de ontvangst blaken met een G er in (Even groot als bijv. het stil symbool dus goed te zien) maar die verdwijnt direct weer. Volgens mij is dat omdat er in Nederland helemaal geen (of amper) dekking is voor dat netwerk.
Correct me if I'm wrong.
Even 2 vragen:
- zoals bij andere SE gsms kun je bij deze agenda herinneringsgeluid niet aanpassen of wel?
- weet iemand wanneer de update beschikbaar wordt?
- zoals bij andere SE gsms kun je bij deze agenda herinneringsgeluid niet aanpassen of wel?
- weet iemand wanneer de update beschikbaar wordt?
[ Voor 54% gewijzigd door remix999 op 08-11-2007 01:59 ]
Hmm, toch aantrekkelijk. Nuja, misschien iets voor sinterklaas. Oh wacht, dat vier ik nietStormbringer schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:21:
[...]
HPM-90. Duur grapje hoor (57 euro), maar dan heb je ook wat. Volume aanpassen, rewinden/forwarden, nummer skippen, play/pause (handig sinds die telefoon dat niet heeft), en een mooi OLED schermpje!En natuurlijk een 3.5mm jack-uitgang.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Die G rechtsbovenin bij je bereik is inderdaad dat GPRS beschikbaar is, dit betekend niet dat je het op dat moment ook daadwerkelijk gebruikt. Die 3G in zo'n blauw vlakje is UMTS/HSDPA, dat is nog weer een stuk sneller internet, verder heb je er niks aan, betekend ook puur dat het beschikbaar is waar je op dat moment bent.
Het aanstaan van het zoeken naar dat 3G kost echter wel heel veel batterij en kun je als je toch nooit internet gebruikt uitzetten bij Menu > Instellingen > Tabblad Verbindingen > Mobiele Netwerken > GSM-/3G-netwerken. En die dus naar Alleen GSM zetten. GPRS is dan nog wel gewoon te gebruiken.
Dan even het verschil tussen al die namen enzo ;p
Simpelweg WAP is een inbelverbinding, en is super traag en super duur. Deze word echter bijna nooit meer gebruikt, omdat GPRS vrijwel overal beschikbaar is.
GPRS is "snel" internet, waarbij je per data (en niet per tijd online) betaald
UMTS is snelLER internet, waarbij je per data (en niet per tijd online) betaald
HDSPA is NOG snelLER internet, waarbij je per data (en niet per tijd online) betaald
EDGE is volgens mij tussen GPRS en UMTS in, maar alleen beschikbaar in Amerika zover ik weet, dus niet interessant.
Snelheden van de types hangen per provider af en kun je wel achter komen door te googlen.
Ook de dekking verschilt per provider. En de algemene dekking is zeker niet slecht, maar ook niet om voor naar huis te bellen. Ook googlen als je meer wilt weten
Ik hoop wat dingen opgeklaard te hebben
Het aanstaan van het zoeken naar dat 3G kost echter wel heel veel batterij en kun je als je toch nooit internet gebruikt uitzetten bij Menu > Instellingen > Tabblad Verbindingen > Mobiele Netwerken > GSM-/3G-netwerken. En die dus naar Alleen GSM zetten. GPRS is dan nog wel gewoon te gebruiken.
Dan even het verschil tussen al die namen enzo ;p
Simpelweg WAP is een inbelverbinding, en is super traag en super duur. Deze word echter bijna nooit meer gebruikt, omdat GPRS vrijwel overal beschikbaar is.
GPRS is "snel" internet, waarbij je per data (en niet per tijd online) betaald
UMTS is snelLER internet, waarbij je per data (en niet per tijd online) betaald
HDSPA is NOG snelLER internet, waarbij je per data (en niet per tijd online) betaald
EDGE is volgens mij tussen GPRS en UMTS in, maar alleen beschikbaar in Amerika zover ik weet, dus niet interessant.
Snelheden van de types hangen per provider af en kun je wel achter komen door te googlen.
Ook de dekking verschilt per provider. En de algemene dekking is zeker niet slecht, maar ook niet om voor naar huis te bellen. Ook googlen als je meer wilt weten
Ik hoop wat dingen opgeklaard te hebben
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 09:01 ]
Interessant
Verwijderd
Volgens mij maakt het inderdaad niet uit wat je gebruikt, hoewel het ZOU kunnen dat er een provider bij zit die je meer laat betalen voor UMTS en HSDPA dan voor GPRS.
HSDPA is trouwens niet echt iets anders dan UMTS, maar een variant ervan. Volgens mij hebben nog niet veel providers UMTS, maar de providers die dat wel hebben, hebben overal waar ze UMTS bereik hebben ook HSDPA bereik. 1 van de providers waarvan ik zeker ben dat ze de HSDPA variant van UMTS hebben is Orange. Hierbij haal ik zover ik tot nu toe gemerkt heb snelheden van zo'n 60 KB/s
HSDPA is trouwens niet echt iets anders dan UMTS, maar een variant ervan. Volgens mij hebben nog niet veel providers UMTS, maar de providers die dat wel hebben, hebben overal waar ze UMTS bereik hebben ook HSDPA bereik. 1 van de providers waarvan ik zeker ben dat ze de HSDPA variant van UMTS hebben is Orange. Hierbij haal ik zover ik tot nu toe gemerkt heb snelheden van zo'n 60 KB/s
Verwijderd
en ik vond de K800i al traag in vgl met m'n W550iVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:46:
Alvast bedankt
Ik heb KPN Mobile, snelheid is meestal best te doen, qua laden en downloaden betreft. Sommige dingen werken ook niet lekker (privéberichten via Hyves, hotmail via het .com domein) en af en toe klapt ie er ineens uit maar dat neem ik maar voor lief.
Weet ook niet waar dat aan kan liggen, de telefoon, de zender, of ik stilsta of beweeg of de site zelf. In elk geval browsed het best lekker op de k850, dat kantelen is erg praktisch als ik bijvoorbeeld verhalen lees (via www.litgothic.com kan ik veel werk van Lovecraft lezen)
Weet ook niet waar dat aan kan liggen, de telefoon, de zender, of ik stilsta of beweeg of de site zelf. In elk geval browsed het best lekker op de k850, dat kantelen is erg praktisch als ik bijvoorbeeld verhalen lees (via www.litgothic.com kan ik veel werk van Lovecraft lezen)
Verwijderd
Best knap dat je de UMTS variant HSDPA bij Orange hebt. Orange heeft namelijk geen HSDPA ondersteuning, alleen vodafone, KPN en T-mobile hebben dat nog. Maar UMTS is theoretisch tot 384 kb/s en HSDPA 1,8 mb/s (in nederland, maar het kan hoger zijn).Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:06:
Volgens mij maakt het inderdaad niet uit wat je gebruikt, hoewel het ZOU kunnen dat er een provider bij zit die je meer laat betalen voor UMTS en HSDPA dan voor GPRS.
Bij T-mobile is het idd zo dat je voor UMTS en HSDPA meer betaald. Voor UMTS en HSDPA zijn de antenne's hetzelfde in tegenstelling tot GPRS die gewoon het gsm netwerk gebruikt. Alleen bij Orange hebben ze de upgrade naar hsdpa (nog) niet opengesteld.
Overigens, binnenkort met de integratie van T-mobile en Orange zullen dus idd alle providers HSDPA ondersteunen........
Het is niet mogelijk om de berichttoon bij het krijgen van 'n SMS'je te laten herhalen net als bij een Samsung, Of zie ik wat over het hoofd?
Verwijderd
hallo,
gister eindelijk de groene k850i ontvangen. mooi apparaatje, vind hem toch echt 3x stijlvoller als de blauwe uitvoering.
de hele avond lopen spelen en prutsen ermee en ik moet zeggen dat die temp. gevoelige toetsjes werken als een treintje, menu is lekker vlot, geen vastlopers. volume kan ten alletijden aangepast worden zelf na installeren van thema's
camera doet het goed maar is nog beetje uitvinden welke instellingen enz de mooiste foto's opleveren.
ik heb momenteel 1 vraagje. ik las dat het toestel rythym en lights effecten zou hebben maar ik kan deze instelling nergens terugvinden..
heeft ie dit wel en waar kan ik het instellen?
en ik zag dat er een screensaver was met een soort maansverduistering?? die je dan dmv het kantelen van het toestel kan beinvloeden/besturen??
klopt dit eigenlijk wel? en zo ja waar zit dit?
verder zeer tevreden ermee..
gister eindelijk de groene k850i ontvangen. mooi apparaatje, vind hem toch echt 3x stijlvoller als de blauwe uitvoering.
de hele avond lopen spelen en prutsen ermee en ik moet zeggen dat die temp. gevoelige toetsjes werken als een treintje, menu is lekker vlot, geen vastlopers. volume kan ten alletijden aangepast worden zelf na installeren van thema's
camera doet het goed maar is nog beetje uitvinden welke instellingen enz de mooiste foto's opleveren.
ik heb momenteel 1 vraagje. ik las dat het toestel rythym en lights effecten zou hebben maar ik kan deze instelling nergens terugvinden..
en ik zag dat er een screensaver was met een soort maansverduistering?? die je dan dmv het kantelen van het toestel kan beinvloeden/besturen??
Ik heb nog steeds niet echt een goede (scherpe) foto gezien van de groene versie waarbij duidelijk te zien is hoe de display oplicht 
Zoals deze:
http://www.nwebsite.nl/k850i/DSC02554_thumb.jpg
Zoals deze:
[ Voor 19% gewijzigd door PatrickG op 08-11-2007 12:09 ]
Ik kan het volume alleen aanpassen als ik iets met geluid doe, dus een filmpje, muziek of bellen. Anders geeft de toets telefoonstatus.
En ik ben nog steeds op zoek naar iets wat makkelijk filmpjes kan coden naar een ondersteund formaat.
En ik ben nog steeds op zoek naar iets wat makkelijk filmpjes kan coden naar een ondersteund formaat.
Plato Video to 3GP Converter!TroonStaal schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:12:
Ik kan het volume alleen aanpassen als ik iets met geluid doe, dus een filmpje, muziek of bellen. Anders geeft de toets telefoonstatus.
Android fanboy
Ivo NL had al een foto gepost van de groene versie. Maar die is wel afkomstig van mobile review. En inhoeverre je hem scherp vindt moet je voor jezelf uitmaken, maar met deze en die jij poste van de blauwe moet je toch wel je eigen conclusie trekken welke display het mooiste oplicht.basic_touch schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:08:
Ik heb nog steeds niet echt een goede (scherpe) foto gezien van de groene versie waarbij duidelijk te zien is hoe de display oplicht
Zoals deze:
Blauw, zeker 
Als ze nou een zwarte versie met blauwe lijnen hadden gemaakt

Foto gemaakt door Stormbringer. Zie je iets beter de oplichting, althans zo kijk ik er tegen aan.
Ik zou hem kunnen omdraaien in Photoshop zodat het display oplicht linksonder, waardoor je het net iets fijner kunt bekijken maar daar heb ik nu geen zin in
Precies mijn mening over de beide versiesbasic_touch schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:40:
Blauw, zeker
[ Voor 45% gewijzigd door Joosie200 op 08-11-2007 12:49 ]
Ik heb blauw, en ik vind dat zilveren veel sjiekerJoosie200 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:45:
[afbeelding]
Precies mijn mening over de beide versiesMaar ik vind de zilveren zijkant nog helemaal niet zo storend op de foto's van Toverdoos. Dus jammer dat de blauwe niet volledig zwart is, maar ik vind het na het zien van foto's gemaakt door K850i bezitters i.p.v. professionele reviewers het helemaal niet erg, dat zilvere. Vind het wel wat hebben
Dankje!
Verwijderd
Die rythem en light effects heb ik tot nu toe alleen nog maar gezien als je de lader of de earphone kabel er in doet terwijl die aan staat. Dan krijg je een golf effect over het toetsenbord. Ik zou eigenlijk niet weten of je daar niet iets aan in kan stellen. Die maan heb ik ook wel eens gezien tijdens een demo filmpje op youtube maar ik betwijfel of die op de positie van de telefoon reageerde. Volgens mij ging hij gewoon alle kanten op terwijl de telfoon stil werd gehouden.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:05:
hallo,
Ik vind het em btw ook helemaal niet zo traag. Ik heb hiervoor een W800i gehad en wel eens met een K800i gespeeld maar ik kan toch niet zeggen dat deze trager is dan die anderen. Het duurt idd even een halve seconde voor je contact lijst op komt maar je kan ondertussen wel gewoon vast de eerste letter van de gene die je zoekt in tikken en op bellen drukken. Je hoeft nergens op te wachten. Wat ook handig is, al zat dat vast al op de andere toestellen, is dat je ook gewoon nummers kan gaan typen in de volgorde van iemands naam vanaf het standby scherm en hij zoekt dan automatisch matchende contacten er bij. Je hoeft de lijst niet eens in.
Ik vind em juist op het belangrijste punt lekker snel, de foto's doorbladeren. Totaal geen wachttijd voor de volgende foto op je scherm komt en je hebt geen last van een korrelige versie die eerst wordt geladen zoals bij de K800i.
Verwijderd
Ik zal het proberen om een scherpe foto te maken van de groene waarbij je kan zien hoe de display oplicht.basic_touch schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:08:
Zoals deze:
Verwijderd
ok vanavond eens testen...Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:27:
[...]
Die rythem en light effects heb ik tot nu toe alleen nog maar gezien als je de lader of de earphone kabel er in doet terwijl die aan staat. Dan krijg je een golf effect over het toetsenbord. Ik zou eigenlijk niet weten of je daar niet iets aan in kan stellen. Die maan heb ik ook wel eens gezien tijdens een demo filmpje op youtube maar ik betwijfel of die op de positie van de telefoon reageerde. Volgens mij ging hij gewoon alle kanten op terwijl de telfoon stil werd gehouden.
Ik vind het em btw ook helemaal niet zo traag. Ik heb hiervoor een W800i gehad en wel eens met een K800i gespeeld maar ik kan toch niet zeggen dat deze trager is dan die anderen. Het duurt idd even een halve seconde voor je contact lijst op komt maar je kan ondertussen wel gewoon vast de eerste letter van de gene die je zoekt in tikken en op bellen drukken. Je hoeft nergens op te wachten. Wat ook handig is, al zat dat vast al op de andere toestellen, is dat je ook gewoon nummers kan gaan typen in de volgorde van iemands naam vanaf het standby scherm en hij zoekt dan automatisch matchende contacten er bij. Je hoeft de lijst niet eens in.
Ik vind em juist op het belangrijste punt lekker snel, de foto's doorbladeren. Totaal geen wachttijd voor de volgende foto op je scherm komt en je hebt geen last van een korrelige versie die eerst wordt geladen zoals bij de K800i.
bladeren gaat ook snel idd alleen als je goed kijkt zie je wel dat ie na een seconde verscherpt ie de afbeelding wel ietsjes maar loopt mooi vlot dat toestel.
zoek alleen nog goeie camera settings maar op auto vind ik het al niet slecht.
Oke, ik verklaar de groene nu echt tot kerstboom

Android fanboy
THNX!
Ik weet nu in ieder geval dat ik toch de blauwe leuker vind...
Zou iemand me trouwens kunnen uitleggen waarom www.telecomadvies.nl zo goedkoop is bij het verlengen van een toestel?
Ik zou daar 103 euro moeten betalen en bij de andere webshops altijd minimaal 250 euro...
Het gaat om een 1jarige verlenging van vodafone 50 incl onbeperkt internetbundel.
Hoe het display oplicht? Dat is bij de groene en blauwe toch gelijk? Zit toch dezelfde in, of niet?
Geen idee, maar ik heb daar vandaag ook een bestelling (blauwe k850) geplaatst omdat ze zo goedkoop zijn. Zal wel waardeloze service zijn voor dat geldbasic_touch schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:01:
[...]
THNX!
Ik weet nu in ieder geval dat ik toch de blauwe leuker vind...
Zou iemand me trouwens kunnen uitleggen waarom www.telecomadvies.nl zo goedkoop is bij het verlengen van een toestel?
Ik zou daar 103 euro moeten betalen en bij de andere webshops altijd minimaal 250 euro...
Het gaat om een 1jarige verlenging van vodafone 50 incl onbeperkt internetbundel.
Het is onderdeel van Belcompany, kan je altijd daar nog gaan zeuren.Rio schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:43:
[...]
Geen idee, maar ik heb daar vandaag ook een bestelling (blauwe k850) geplaatst omdat ze zo goedkoop zijn. Zal wel waardeloze service zijn voor dat geld
Nog ff over het oplichten van de toetsen bij de groene versie. In gewoon daglicht blijf je het groene wél zien. Dan ziet het er een stuk mooier uit.
Binnen niet, dat is wel jammer.
Jongens, ik wil niet veel zeggen, maar bij de blauwe is de verlichting ook blauw-achtig, en is dat diepe blauwe van het D-pad praktisch ook weg. Wat ik wat storender vind is dat de "camera-lampjes" blauw zijn bij de groene, en de "camera-lens-verlichting". Maargoed, de combinatie blauw-groen is ook niet echt vloekend... Overdag vind ik mijn groene sowieso veel mooier...
Dat G'tje, want dat is het volgens mij, geeft gewoon aan dat je 3g of GPRS ontvangst hebt of iets in die richting, of je het nou aan heb staan ofniet, het geeft alleen aan dat het er isVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:46:
(dat is wat ik vermoed)
bleehhh mensen hebben hier al op gereageerd
[ Voor 7% gewijzigd door Oli4 Hokke op 08-11-2007 18:41 ]
Ik vind de groene wel zo veel minder dan mijn blauweVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:46:
Hier is iemand die de "groene" uitpakt met foto's ervan
Van mij mogen we die hele discussie 'die is mooier' buiten beschouwing laten..Oli4 Hokke schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:44:
[...]
Ik vind de groene wel zo veel minder dan mijn blauwe
Ik heb hem ook sinds vandaag. Nu probeer ik echter de software te updaten, maar dit werkt gewoon niet. Ik heb de software (PCSuite) geinstalleerd onder Vista. Nu vraagt de software tijdens de (vreemde) updateprocedure om een bepaalde flash driver. Die kan hij echter nergens vinden! Zefls niet in de installatie en driver mappen van het programma, die het zelf voorschoteld.
Ik ga de boel even onder XP installeren, en laat wel weten of het gelukt is. Zou wel een gigantische misser zijn als het onder XP wel werkt
Ik ga de boel even onder XP installeren, en laat wel weten of het gelukt is. Zou wel een gigantische misser zijn als het onder XP wel werkt

Ik zou het juist een misser vinden als het wel zou doen onder Vista en niet onder XP, maar goed.Nyarlathotep schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:13:
Ik heb hem ook sinds vandaag. Nu probeer ik echter de software te updaten, maar dit werkt gewoon niet. Ik heb de software (PCSuite) geinstalleerd onder Vista. Nu vraagt de software tijdens de (vreemde) updateprocedure om een bepaalde flash driver. Die kan hij echter nergens vinden! Zefls niet in de installatie en driver mappen van het programma, die het zelf voorschoteld.
PC Suite van SE maakt gebruik van Adobe Flash en IE. Ik had Firefox als default prog ingesteld en toen wilde PC Suite ook niet installeren. Nadat ik IE weer als standaard had ingesteld ging het wel. Geen idee of dat ook bij jou zal werken.
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Zojuist geprobeerd onder XP en het gaat probleemloos. Ik heb bij zowel Vista als XP Firefox als default browser. Al opende hij hier onder XP stiekem wel IE voor de updatepagina. Of hij dat onder Vista ook deed durf ik niet te zeggen.
Overigens geeft hij aan dat er geen update is. Maar ik meen in dit topic gelezen te hebben dat er 29 oktober een nieuwe firmware de deur uit is gegaan??
Overigens geeft hij aan dat er geen update is. Maar ik meen in dit topic gelezen te hebben dat er 29 oktober een nieuwe firmware de deur uit is gegaan??
Nee, er is nog geen nieuwe firmware uitNyarlathotep schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:28:
Zojuist geprobeerd onder XP en het gaat probleemloos. Ik heb bij zowel Vista als XP Firefox als default browser. Al opende hij hier onder XP stiekem wel IE voor de updatepagina. Of hij dat onder Vista ook deed durf ik niet te zeggen.
Android fanboy
Verwijderd
Weet iemand hoe je die irritante powersafe kunt uitschakelen? Na +/- 18 sec wordt het beeld zwart en kun je niet zien of je toestel nog aanstaat. Zelfs de gemiste oproepen kun je niet zien. Je moet eerst je toestel aanraken!! TE IRRITANT.
Dat van die gemiste oproepen en geen klok vind ik inderdaad irritant... Denk ook niet dat ze dat zo snel in een nieuwe firmwire gooien, maar hoop het wel...
Dit topic is gesloten.