Het SonyEricsson K850i topic

Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste
Acties:
  • 37.596 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 20:07
Ik heb eerder het idee dat ik irritant wordt, zit nou al aan me hoeveelste post op 1 pagina in deze thread? lol

btw, ik vind het niet heel erg, maar ik heb gemerkt dat het geluid soms raar doet, als je scherp stelt ofzo, dan hoor je meestal niet de normale sound, maar een misvormde versie ervan, het eerste deel van het geluid is dan heel dof/wazig/maf/apart/raar/vreemd. En ik heb het wel vaker met wat sounds. Is dit firmware?

(ah, nieuwe pagina + ik ga slapen, trusten :P)

[ Voor 3% gewijzigd door Oli4 Hokke op 06-11-2007 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:29
ik heb ook hoge verwachtingen van het toestel maar zal weinig te klagen hebben als al die irritante bugs eruit gehaald zijn. ik bedoel, ik zit zelf nog vast aan een Samsung E700, overstappen op een k750i zal al een wereld van verschil zijn, laat staan naar de k850i. heb echt paar maanden gewacht op dit ding dus zou eigenlijk wel zonde zijn om nu nog terug te vallen op de k810i, ik ga sowieso 2 jaar met het toestel doen, ben nu nog wel aan het twijfelen of ik een 1-jarig abo neem en daarna over stap op sim-only of een 2-jarig abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
(nee ik slaap nog net niet)
Ik heb voor 1 jarig gekozen, dan kun je nog een jaartje daarna beslissen wat je doet, je kunt dan als je je contract verlengt vast een ander leukertje krijgen, een telefoon schijnt toch best snel te vervelen, toch? :P Ik had ook echt maanden gewacht op dit ding, bijna elke dag de website van sony gechekt om te kijken of ie er al was, ik was echt verliefd op dat ding, maar ik heb m nu al te vaak gezien daardoor lol. Daardoor ging ik uiteindelijk twijfelen omdat ik m minder mooi vond worden, maar nu ik m in het echt heb, vind ik m er echt geweldig mooi uitzien (maar hij wordt snel vies, vette vinger vlekken enzo!! =O)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Oli4 Hokke schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 01:07:btw, ik vind het niet heel erg, maar ik heb gemerkt dat het geluid soms raar doet, als je scherp stelt ofzo, dan hoor je meestal niet de normale sound, maar een misvormde versie ervan, het eerste deel van het geluid is dan heel dof/wazig/maf/apart/raar/vreemd. En ik heb het wel vaker met wat sounds. Is dit firmware?
Bedoel je nou dat als je muziek draait, en met de camera focust, dat de muziek tijdens het focussen een beetje vervormd?

1) Niet vreemd, het toestel moet zich even "concentreren" op het focussen denk ik.
2) Wanneer luister je nu muziek als je een foto neemt?
3) Ik ben zelf een perfectionist, maar jij gaat wel heel ver! :P

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
nee nee :P niet de muziek, het geluidje dat je hoort als je focust!! (en verder staat niets aan, geen muziek, gen applicatie, niets)

Ik heb maar 1 keer meegemaakt dat hij het geluidje deed zoals'ie hoort!
Luister, de K850i:
http://www.o4web.nl/k850/focusgeluidje.wma

en dan nu de K750i die focust:
http://www.o4web.nl/k850/focusgeluidjezoalsiehoort.wma (bleh, je hoort me ademen lol, ik heb een beetje een dichte neus haha)

Zoals ik al zei, ik heb maar 1 keer meegemaakt dat de k850i zijn focus geluidje goed doet, ofwel: dit rare geluidje is niet een nieuwe sound ofzo :P tis gewoon domweg bugged hehe :P

Het is niet zo'n ramp dat het geluidje raar doet, maar ik maakte me zorgen om mijn speakers ofzo, want ik hoorde het ook wel eens bij andere geluidjes =(

en nu de vraag, hebben hier meer mensen last van?
(EN NU GA IK ECHT SLAPEN lol :P)

[ Voor 77% gewijzigd door Oli4 Hokke op 06-11-2007 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje!
Ik ben bezig geweest het proberen van internetten via mijn K850i. Maar dat heeft niet langer als 30sec geduurd want ik heb er geen internet abbonement bij.
Maar toen ik dus het internet weer afsloot, stond ineens in het beginscherm van de telefoon, een soort van reclame van sony ericsson, met allerlei nieuwsberichtjes o.i.d.! En ik wil hier graag weer vanaf maar ik heb tot nu toe nog niet kunnen vinden hoe dat moet!
Daarnaast is ook het 'G' logo weg dat helemaal in de linkerbovenhoek stond boven het ontvangsticoontje.
Kan iemand mij helpen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 02:13:
Ik heb een probleempje!
Ik ben bezig geweest het proberen van internetten via mijn K850i. Maar dat heeft niet langer als 30sec geduurd want ik heb er geen internet abbonement bij.
Maar toen ik dus het internet weer afsloot, stond ineens in het beginscherm van de telefoon, een soort van reclame van sony ericsson, met allerlei nieuwsberichtjes o.i.d.! En ik wil hier graag weer vanaf maar ik heb tot nu toe nog niet kunnen vinden hoe dat moet!
Daarnaast is ook het 'G' logo weg dat helemaal in de linkerbovenhoek stond boven het ontvangsticoontje.
Kan iemand mij helpen?
Heb je niet toevallig per ongeluk de rss feeds aangezet?

Ik kan trouwens niet op mijn hotmail via mijn telefoon. "Geen toegang, je hebt geen toegang tot deze pagina" zegt ie. Ook messenger kan ik dus niet gebruiken. Misschien dat het met een andere applet wel lukt.
Oh, en ben er achter dat hyves.nl brak werkt, maar hyves.net wel vlot loopt. (voor diegenen die graag hyven ;) )

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 02:13:
Ik heb een probleempje!
Kan iemand mij helpen?
Waarschijnlijk heeft je mobiel die reclame tijdens het internetten even tegelijk gedownload, maar ik denk niet dat je dat wegkrijgt. Dat 'G' logootje is trouwens alleen te zien als je bereik hebt daarvoor.

Ik heb nog geen enkel probleem verder ondervonden. Camera is top (je moet gewoon weten wanneerj e de flits aan moet houden: sensor is klein, lange sluitertijd en hoge iso nodig = ruizig en bewogen = gebruiken flits), geen vreemde geluidjes van de autofocus en hij is bij het unlocken absoluut niet! traag. Dus ik ben maar al te blij dat SE niet nog langer heeft gewacht met het releasen :P

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Oli4 Hokke schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 00:14:
[...]
[...]

Ik heb nergens een orange logo.. ik zie ook geen orange sofware.. en geen simlock! (keb het gechekt in service menu) En toch heb ik een orange abbo
via orange.nl of orange shop gekocht?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Ik bedenk me opeens iets wat een probleem kan zijn bij het toestel als je spelletjes speelt.

Ik speel op mijn k800i wel eens spelletjes waarbij ik veel toetsen tegelijk en snel achter elkaar in moet drukken. Ik maak nu al eens fouten door de verkeerde toets in te drukken. Je kunt vaak zowel met de joystick als met de toetsen 2, 4, 6 en 8 spelen.

Aangezien de joystick verdwenen is en de "omlaag toets" net onder de 2 zit die voor omhoog gebruikt wordt lijkt me dit wel problemen op te leveren? Ik weet niet of er al iemand spelletjes getest heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:07

Rio

Ik heb al een boek

Heb je er over nagedacht dat je daar heel misschien wel de d-pad voor kunt gebruiken? Daar zit volgend mij ook wel een omhoog op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

K850i gekocht via mijn werk (orange) :P

Zelfde problemen als eerder genoemd:

-Klepje gaat rot open (batt en simkaart gaan er wel goed in)
-Als tijdje mee gespeeld is dan volume niet meer te bedienen
-Als aan Bluetooth carkit gekoppeld en sms komen binnen dan worden smsjes automatisch gelezen en staan ze in je postvak in alsof je ze al gelezen hebt (geen carkit probleem)

Alle andere problemen nog niet tegengekomen en heb er toch nu al 4 verkocht waarvan 3 aan vrienden.

Software update is er al via S/E maar ik wacht nog even op een nieuwere..
wat betreft de foto's (in donker of overdag) zijn ECHT beter als de K750i (heb ik ook)
Qua kleur ook (misschien heb ik niet zo'n fotograven oog maar is imo gewoon super)

Hopen maar op de software update
De S/E kerel die hier regelmatig komt heeft beloofd dat die problemen opgelost worden welke dus met de software te maken hebben.
Ze zijn er bij S/E op de hoogte.

p.s.
2 jaar 25 abbo genomen (ik wil nog 2 jaar Orange naar Orange en SMS Orange naar Orange hebben dus vandaar 2 jaar.) het is nog afwachten wanneer Orange gaat verlengen met T-mobile voorwaarden, en aangezien ik er flink gebruik van maak

[ Voor 20% gewijzigd door ApC_IcE op 06-11-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:07:
[...]

Ik kan trouwens niet op mijn hotmail via mijn telefoon. "Geen toegang, je hebt geen toegang tot deze pagina" zegt ie. Ook messenger kan ik dus niet gebruiken. Misschien dat het met een andere applet wel lukt.
Oh, en ben er achter dat hyves.nl brak werkt, maar hyves.net wel vlot loopt. (voor diegenen die graag hyven ;) )
Ik heb wel toegang gekregen tot mijn hotmail. Ben er via msn.nl gekomen. Maar je moet wel ff ergens onderaan een pagina aanklikken dat je de telefoon vriendelijke versie wilt. Dat laadt ook een stuk sneller.
wiene schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:55:
Ik bedenk me opeens iets wat een probleem kan zijn bij het toestel als je spelletjes speelt.

Ik speel op mijn k800i wel eens spelletjes waarbij ik veel toetsen tegelijk en snel achter elkaar in moet drukken. Ik maak nu al eens fouten door de verkeerde toets in te drukken. Je kunt vaak zowel met de joystick als met de toetsen 2, 4, 6 en 8 spelen.

Aangezien de joystick verdwenen is en de "omlaag toets" net onder de 2 zit die voor omhoog gebruikt wordt lijkt me dit wel problemen op te leveren? Ik weet niet of er al iemand spelletjes getest heeft?
Ik heb heel kort ff wat spelletjes gespeeld maar daar heb je weinig last van. Omdat die knoppen allemaal zo duidelijk uit het toestel steken maak je niet echt snel een misser.
Weet iemand btw nog een site waar je bijv tetris of andere spelletjes die werken op een telefoon op de 240x320 reso kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:07:
[...]
Ik denk dat je gelijk hebt! Ik heb even gekeken, en er kwam inderdaad zo'n logo in beeld te staan (het oranje met witte logo van rss feeds zie ik nu op google!), eerst met een blauw pijltje en daarna met een groen vinkje erbij wat wel zal beteken dat hij inderdaad wat heeft gedownload.
En is er een mogelijkheid om dat ook weer uit te zetten dan? Want ik heb geen idee meer hoe ik dat dan aagezet moet hebben!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Rio schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:40:
Heb je er over nagedacht dat je daar heel misschien wel de d-pad voor kunt gebruiken? Daar zit volgend mij ook wel een omhoog op...
Daar doel ik juist op, normaal gebruikte ik altijd de gewone toetsen. Maar nu zit de omlaag toets van de d-pad vlak bij de omhoog toets van het nummerieke gedeelte. Lijkt me dus niks gek als je perongeluk de verkeerde in zou duwen. Bovendien doel ik op een spelletje waarbij je ook nog de 1 en 3 gebruikt voor speciale moves. Je gaat dan echt van vingerposities wisselen waardoor je wel eens fouten maakt. Het lijkt mij dat je dan heel snel ipv omhoog "2" de omlaag "d-pad" gebruikt.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:48:
Ik heb heel kort ff wat spelletjes gespeeld maar daar heb je weinig last van. Omdat die knoppen allemaal zo duidelijk uit het toestel steken maak je niet echt snel een misser.
Ik hoop het. Niet dat ik heel veel spelletjes speel maar is af en toe toch wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:52:
[...]

Ik denk dat je gelijk hebt! Ik heb even gekeken, en er kwam inderdaad zo'n logo in beeld te staan (het oranje met witte logo van rss feeds zie ik nu op google!), eerst met een blauw pijltje en daarna met een groen vinkje erbij wat wel zal beteken dat hij inderdaad wat heeft gedownload.
En is er een mogelijkheid om dat ook weer uit te zetten dan? Want ik heb geen idee meer hoe ik dat dan aagezet moet hebben!
Volgens mij via het internet menu -> webfeeds -> opties -> updates plannen -> nooit
En dan bij algemene opties (nog steeds in het feed menu) de stand-by ticker niet weergeven.

Dat zou moeten werken :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

wiene schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:59:
[...]

Daar doel ik juist op, normaal gebruikte ik altijd de gewone toetsen. Maar nu zit de omlaag toets van de d-pad vlak bij de omhoog toets van het nummerieke gedeelte. Lijkt me dus niks gek als je perongeluk de verkeerde in zou duwen. Bovendien doel ik op een spelletje waarbij je ook nog de 1 en 3 gebruikt voor speciale moves. Je gaat dan echt van vingerposities wisselen waardoor je wel eens fouten maakt. Het lijkt mij dat je dan heel snel ipv omhoog "2" de omlaag "d-pad" gebruikt.

[...]
Special move? Speel je Tekken, Soul Calibur of Mortal Kombat op je mobiel ofzo? :+
zou wel koel zijn trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers nog ff wat foto's van buiten:

Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/17/dsc00055wb2.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/5831/dsc00057yw5.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/1824/dsc00058re1.th.jpg

Had graag nog wat foto's gemaakt in de zon want dit is wel in grijs weer, al denk ik niet dat dat er vandaag nog in zit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TroonStraal, die heb ik nog niet gevonden ;) wel Street fighter II ;) en met 7 en 9 selecteer je idd dan je special moves.

Spelletjes spelen gaat redelijk, alleen is het wel jammer dat bij de selectie toets (vierpunten toets), niet schuin omhoog of omlaag kan. Dan moet je idd soms de 1 of 3 gebruiken en die zijn soms al voorgeprogrammeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
reAaa schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:13:
@ P.K. bij mij kost het toestel 180 euro bij een 1-jarig 35€ abonnement. over die periode zou ik dan 516 in totaal kwijt zijn. wat doe ik verkeerd? welke optie is zorgeloos mobiel?
Euh, volgens mij zit je ergens helemaal verkeerd te kijken.
Ga gewoon naar telecomadvies.nl, klik op Toestel en Abonnement.
Toestel selecteren enzo, Vodafone kiezen als provider.
Op die zelfde pagina kan je ook Zorgeloos Mobiel erbij kiezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
TroonStaal schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:05:
[...]
Special move? Speel je Tekken, Soul Calibur of Mortal Kombat op je mobiel ofzo? :+
zou wel koel zijn trouwens :D
Ik speel Gravity defead trial racing op mijn k800i
http://myforum.lasyk.net/showthread.php?t=24371

Ziet er heel primitief met lijntjes maar de gameplay is echt goed. Je moet dus met een trial bike over bergen en gaten heen. Begint makkelijk 75cc maar de laatste levels zijn echt moeilijk.

Probleem is dat je veel toetsen hebt. 2 = gas, 4 = naar achter hangen, 6 = voorover hangen, 8 = rem.
Soms moet je 2 dingen tegelijk gebruiken bijvoorbeeld gas en voorover hangen. hier zijn dan ook weer speciale toetsen voor. 1 = gas en achterover hangen, 3 = gas en voorover hangen, 7 = rem en achterover, 9 = rem en voorover.

7 en 9 gebruikte ik nooit maar 1,2,3,4,6 en 8 wel. Soms tegelijk.

Tropical Madness vond ik ook erg leuk trouwens, wel makkelijk uit te spelen. Hierbij rol je met een beestje door een 3d veld heen waar bij je zowel horizontaal als verticaal kunt rollen waardoor je dus ook alle toetsen nodig hebt. 5 is daar snel rollen en vijanden bespringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben, op wat firmware bugs na redelijk tevreden over de foto's. Ik verwacht dat ze iets uitgebalanceerder qua ruis/kleur zullen zijn na de 1e firmware upgrade.

Waar ik van baal is dat fucking SE niet reageert op mails en ook niet terugbellen over klachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Zien er goed uit. Hoe zien de pixels er op grote resolutie uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Phusebox schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:21:
[...]

via orange.nl of orange shop gekocht?
Orange shop =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Dit zijn zeker mooie foto's, maar ze zijn verkleint :9 en verkleint zijnde foto's inderdaad wel mooi, maar op 100% vind ik ze echt soms te vlekkerig
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:32:
Voor de liefhebbers nog ff wat foto's van buiten:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Had graag nog wat foto's gemaakt in de zon want dit is wel in grijs weer, al denk ik niet dat dat er vandaag nog in zit :X
Zeggen dat de K750i beter zou zijn heb ik inderdaad wel wat overdreven :P maar.. ik weet niet, ik ben gewoon niet geheel tevreden over de kwaliteit. Het is zo vlekkerig, maar misschien heeft mijn camera het meer dan die van jullie? =(

PS wel even mijn zelf gemaakte theme installeren :P hehe. En zeggen wat je er van vind uiteraard =D
http://www.o4web.nl/Legend_of_Zelda_K850_theme.zip

[ Voor 4% gewijzigd door Oli4 Hokke op 06-11-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de groene!!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
gefeliciteerd =) =P tevreden? =) (ik zeer, met mijn blauwe, ik ben helemaal verliefd, ondanks een aantal foutjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben veel winkels langs geweest en nergens de groene, de eene beweerde zelfs dat hij niet in NLD kwam, maar uit eindelijk bij de belcompany hadden ze er 1 gekregen.

offtopic: bij de belcompany beweerde ze dat de hi studentenkorting eruit was, maar op de site staat niks daar over, weet iemand meer daar over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
ik las gister nog dat iemand bij Hi studentenkorting had gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Foto's posten van de groene please :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-09 15:45
basic_touch schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:48:
Zien er goed uit. Hoe zien de pixels er op grote resolutie uit?
Eigenlijk zoals Hokke al zei, korrelig en vlekkerig. Niet bepaald scherp.
Hopelijk wordt dit verholpen in de volgende firmware update
Oli4 Hokke schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:03:
[...]

Dit zijn zeker mooie foto's, maar ze zijn verkleint :9 en verkleint zijnde foto's inderdaad wel mooi, maar op 100% vind ik ze echt soms te vlekkerig
Weten jullie een site, waar ik ze full size kan uploaden?

[ Voor 11% gewijzigd door j0ynT op 06-11-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oli4 Hokke schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:03:

PS wel even mijn zelf gemaakte theme installeren :P hehe. En zeggen wat je er van vind uiteraard =D
Hij is erg mooi :9 Ik ben niet eens zo'n zelda fan maar hij ziet er beter en professioneler uit dan een aantal van de standaard themes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:47:
[...]

Hij is erg mooi :9 Ik ben niet eens zo'n zelda fan maar hij ziet er beter en professioneler uit dan een aantal van de standaard themes.
_/-\o_ :D :+ 8) 8)7 }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Oli4 Hokke schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:34:
ik las gister nog dat iemand bij Hi studentenkorting had gekregen
Klopt, gisteren bij de Hi Shop in Amsterdam nog gewoon gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
j0ynT schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:46:
[...]

Eigenlijk zoals Hokke al zei, korrelig en vlekkerig. Niet bepaald scherp.
Hopelijk wordt dit verholpen in de volgende firmware update

[...]

Weten jullie een site, waar ik ze full size kan uploaden?
www.xs.to

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb mijn zwarte siliconen hoesje nu ook binnen. En ik vind het qua kleur nog meevallen, mooi donkerzwart en niet flets. :)

En Oli4 Hokke, mooi dat je hem in de Orange winkel hebt gehaald. Weet ik zeker dat ik een non branded, simlockvrije K850i zal krijgen rond de kerst 8) Ik wil nu inderdaad ook wel foto's in real life van de groene versie zien.

@Blondjuh85: gefeliciteerd met je groene K850i! d:)b Zou je voor ons alsjeblieft een paar foto's willen maken van je toestel? Zo hebben we het plaatje compleet hier, foto's van zowel de blauwe als groene in het echt. ;) Alvast bedankt! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Ik heb ontdekt wanneer ik het volume niveau niet meer kan aanpassen, dat is wanneer ik een theme (her)instel. =( en daar had ik veel last van, aangezien ik een theme aan het maken was die ik constant moest testen. hehehe, ik moet het gewoon nog even herhalen lol :P ik wil deze theme graag verspreiden en dat veel mensen m gaan gebruiken ^.^

;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou straks even foto's maken van de groene!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Graag, ik heb hem nog niet irl gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ok, ik heb de Luminious Green, en hij is echt super! :D:D:D

Dat "fingerprint magnet" klopt wel als een bus, abnormaal gewoon! :p Klepje gaat wel goed open, camera is superdepuper, doos en documentatie is prima, hele systeem werkt perfect, en de bediening is top!

Alleen baal ik nu enorm dat hij niet met iSync werkt! :( Baal ik wel enorm van, ga het van top tot teen uitzoeken!

P.S.: Foto's doe ik morgen, enige camera die ik hier heb is de K750i (met de K850i kan ik geen foto's van zichzelf nemen ;)), en nu is het te donker voor een beetje fatsoenlijke foto's...
P.P.S.: Wel raar trouwens dat de zoom-knoppen andersom werken: de buitenste is uitzoemen, en de binnenste is inzoomen... :/

[ Voor 9% gewijzigd door Stormbringer op 06-11-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Laatst online: 12-09 21:29
Stormbringer ik vind dat eigenlijk logischer hoor naar links uitzoomen en naar rechts inzoomen :'). kan aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Je kan ook nu foto's ervan maken met de K750i en morgen nog eens met een betere cam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Stormbringer schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:42:
Ok, ik heb de Luminious Green, en hij is echt super! :D:D:D

Dat "fingerprint magnet" klopt wel als een bus, abnormaal gewoon! :p Klepje gaat wel goed open, camera is superdepuper, doos en documentatie is prima, hele systeem werkt perfect, en de bediening is top!

Alleen baal ik nu enorm dat hij niet met iSync werkt! :( Baal ik wel enorm van, ga het van top tot teen uitzoeken!

P.S.: Foto's doe ik morgen, enige camera die ik hier heb is de K750i (met de K850i kan ik geen foto's van zichzelf nemen ;)), en nu is het te donker voor een beetje fatsoenlijke foto's...
P.P.S.: Wel raar trouwens dat de zoom-knoppen andersom werken: de buitenste is uitzoemen, en de binnenste is inzoomen... :/
Gefeliciteerd! Inderdaad, dat zoomen is een beetje vreemd. Maarja. Ene Fluc werkt hier volgens mij ook met iSync (toch?) en bij hem is het wel gelukt.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
grr ik had mijn k850i vorige week gehad als de orange winkel had meegewerkt (kon toen mijn abo met nummerbehoud volgens hun niet 3 mnd later laten ingaan)
Nu hebben ze het inmiddels rechtgezet en kan het wel maar hebben ze de telefoon niet meer op voorraad en de volgende lading is dus branded volgens hen... lekker dan

daarnaast zeg ik ook steeds tegen mezelf; je hebt al een k800i, pak gewoon lekker 2 jaar abo van vodafone voor 6 euro... en dan kijk ik hier weer en dan MOET ik dat ding gewoon hebben... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Phusebox schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:06:
grr ik had mijn k850i vorige week gehad als de orange winkel had meegewerkt (kon toen mijn abo met nummerbehoud volgens hun niet 3 mnd later laten ingaan)
Nu hebben ze het inmiddels rechtgezet en kan het wel maar hebben ze de telefoon niet meer op voorraad en de volgende lading is dus branded volgens hen... lekker dan

daarnaast zeg ik ook steeds tegen mezelf; je hebt al een k800i, pak gewoon lekker 2 jaar abo van vodafone voor 6 euro... en dan kijk ik hier weer en dan MOET ik dat ding gewoon hebben... zucht
Waarom moet je hem per se via de Orange shop? Is het zoveel goedkoper dan via internet?

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Hee Stormbringer, mail me even als je wilt overleggen enzo over startpost ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Ivo NL op 06-11-2007 19:23 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ivo NL schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:08:
[...]

Waarom moet je hem per se via de Orange shop? Is het zoveel goedkoper dan via internet?
nja niet per se goedkoper, orange.nl is zelfs goedkoper trouwens

maar orange is de enige met leuke prijzen... ik ben al 5 jaar klant bij vodafone en ze willen me gewoon bij een 2jarige verlenging met abo van 30 euro nog 250 euro voor de telefoon laten betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: Ontvangen T-MOBILE K850i mms instellingen via se.com of t-mobile.nl (helpdesk) werkten bij mij niet. Je maakt ze zo werkend: Ga naar menu->berichten->instellingen-> mms-instellingen-> MMS-profiel . Selecteer bewerken-> druk op opties-> Bewerken -> verbinden via, bewerken -> opties bewerken -> Proxy instellingen-> zet deze aan -> zet "zelfde vr. all servers" aan, -> bewerk dan proxy-servers hier voer je het volgendeproxy-adres in 010.010.010.011 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Ivo NL schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:08:
[...]

Orange shop is geen internet O-)

O wacht.. ik las het verkeerd denk ik :P

[ Voor 8% gewijzigd door Oli4 Hokke op 06-11-2007 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Phusebox schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:23:
[...]

maar orange is de enige met leuke prijzen... ik ben al 5 jaar klant bij vodafone en ze willen me gewoon bij een 2jarige verlenging met abo van 30 euro nog 250 euro voor de telefoon laten betalen
Ja dat is leuk, mijn moeder is al klant van KPN sinds de eerste mobiele telefoon op de markt was ofzo. Ze was een van de eerste met zo'n koelkast hier in rotterdam :P maar ze zou 2 jaar geleden haar abonnement verlengen, en ik zou dan haar mobiel krijgen. Dus ik zoeken op het internet, vind ik een mooi abonnementje waarbij ik de k750i gratis kon krijgen omdat ik die zo zo zo graag wou. Maar als je al klant bent van kpn, dan is het verlengen duurder _/-\o_ :z ;( :? :o

We moesten bij betalen voor het mobieltje of een duurder abonnement kiezen haha :P gekkerds zijn het toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
[...]

Je kan natuurlijk ook bij andere zaken kijken voor een verlenging he ;)
Vodafone heeft redelijke aanbiedingen op dit moment, maar niet via eigen kanalen.
Terwijl Orange juist alleen goede aanbiedingen heeft via de eigen kanalen.
Gewoon goed rondkijken, er is vast wel wat te vinden. :)

[ Voor 39% gewijzigd door P.K. op 06-11-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
[...]

Ik betaal trouwens in totaal met alle korting voor mijn 1 jarig abbo slechts 470 euro, TOTAAL, dus abbo kosten + kosten telefoon.

470 is de losse toestel prijs van een k850i op smartphoneshop.nl :9~

(dus mensen die denken dat het goedkoper is om het toestel los te kopen en dan een sim only te nemen: niet doen ;] gewoon lekker naar orange gaan (reclame ;] ))

[ Voor 12% gewijzigd door Oli4 Hokke op 06-11-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:14:
Ik zou straks even foto's maken van de groene!!
Hierbij de foto's.
Foto's zijn niet heel erg super omdat het donker is.

[img]http://http://img137.imageshack.us/my.php?image=dsc00993bk2.jpg[/img]

[img]http://http://img216.imageshack.us/my.php?image=dsc00995ye8.jpg[/img]
Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/my.php?image=dsc00996jt0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Enige wat ik jammer vind aan de groene is dat met verlichting je echt niks van het groene terugziet in het D-pad, en nog vager vind ik dat dat stoere lampje om de camera-lens blauw is... 8)7

Fluc, ik lees dat jij ook iSync gebruikt. Lukt het syncen bij jou wel (met Leopard)?

En Ivo: You'v Got Mail (leuke film btw ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zonder verlichting vind ik de groene d-pad mooi. Tevens vind ik die zijkant, de groene streep mooi. Maar zodra het toestel oplicht, zit er zo'n lelijke witte laag om de groene D-pad waardoor ik het toch weer 3x niets vind :P En inderdaad, toch te idioot dat de groene versie rondom de camera lens blauw is :S Of de knopjes die blauw zijn. Nee, blijf toch bij de blauwe versie, ondanks de zilveren zijkant.

Bedankt voor het plaatsen van de foto's Blondjuh85! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff over de opstart tijd, als ik 'm aanzet duurt het wel anderhalve minuut voor dat ik kan bellen. Ik heb hier een samsung liggen die in 25 seconden klaar is.

Hoe lang duurt het bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormbringer schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:42:
Onderaan deze pagina plugin downloaden en iSync werkt :)

http://www.mobiletechrevi...s/Sony-Ericsson-K850i.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
bij mij wel iets sneller :P alleen voor de rest is ie overal wat traag, met het openen van menutjes, of het zoeken van contacten door in je contacten lijst op knopjes te drukken

Ik vond de groene trouwens eerst ook mooi, maar uiteindelijk begon ik de blauwe toch echt veel mooier te vinden! =D Die zilveren zijkant vind ik ook echt wel mooi hoor =D

PS.
Zal ik mijn theme ook in het groen maken?

[ Voor 7% gewijzigd door Oli4 Hokke op 06-11-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje: Ik zie totaal geen verschil in pixels en kleur en helderheid en wat voor kwaliteit dan ook tussen foto's genomen met de 3mp en 5 mp stand! Is dit normaal? Als ik een foto maak met mijn K800 en met mijn K850 op beste beeldkwaliteit is het enige verschil de helderheid en kleur maar bij het uitvergroten is er niets te zien wat kan duiden op 5mp! Ik heb zowiezo 1 van de bekende bugs met mijn phone. De flitser gaat pas flitsen als de foto genomen is dit resulteerd in geweldige zwarte foto's 's nachts en zelfs in het daglicht maakt hij dan foto's alsof het nacht is als ik de flits niet uitzet. Kan niet wachten totdat ze dat gefixed hebben! Maar ik heb twijfels over het aantal megapixels dat mijn telefoon produceerd. Ik had net zogoed mijn K800 kunnen houden want dit is niet echt een verbetering! Zijn er meer mensen die dit hebben met hun 850?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Mja, ik vind de groene mooier. Ziet er wat serieuzer uit, dat groene D-pad is prachtig, en ik vind de combinaties van de blauwe niet mooi...

Overigens totaal geen last van bugs (tot nu toe), en alles werkt best snel (alleen het "draaien" van de telefoon met de accelerometer duurt 1-2 sec.). Over de foto's, zoals eerder gezegd: houd helemaal niks aan de achterkant van het toestel, ook niet een klein vingertje wat er een cm uitsteekt! De lichtsensor raakt dan waarschijnlijk in de war en krijg je donkere foto's...

Trouwens, wat een godschuwelijk mooie foto's maakt dat ding! Die flits is ook meer dan geweldig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@stormbringer. Accelerometer is bewust met vertraging gedaan, anders springt bij de minste geringste beweging op en neer. Speel marbel madness, en je ziet dat ie wel snel reageert.

Wil je echt bewijs, ga dan naar het SE service menu >*<<*<* dan naar service tests en accelerometer. Reageert snel he. Tevens kun je in het service menu allerlei tests doen op zich handig als je denkt dat iets mankeert aan je K850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
P.K. schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:47:
[...]

Je kan natuurlijk ook bij andere zaken kijken voor een verlenging he ;)
Vodafone heeft redelijke aanbiedingen op dit moment, maar niet via eigen kanalen.
Terwijl Orange juist alleen goede aanbiedingen heeft via de eigen kanalen.
Gewoon goed rondkijken, er is vast wel wat te vinden. :)
mag jij me eens een winkel zeggen die een goede aanbieding heeft met een verlenging van vodafone?
heb al op alle mogelijke manieren gezocht maar niks te vinden

gemiddeld vragen ze zo'n 300-350 euro nog voor het toestel bij een 1 jarige verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:33:
...De flitser gaat pas flitsen als de foto genomen is dit resulteerd in geweldige zwarte foto's 's nachts en zelfs in het daglicht maakt hij dan foto's alsof het nacht is als ik de flits niet uitzet. Kan niet wachten totdat ze dat gefixed hebben! ...
Ik had zeg maar het zelfde probleem, tot ik erachter kwam dat ik mijn k850i vasthield zoals van ouds met mijn k750i: mijn vingers houden de mobiel ook aan de achterkant vast, waardoor de flits niet goed naar voren komt en de licht sensor dat wel verwacht waardoor de foto's donker worden. Je moet je telefoon aan de bovenkant/onderkant/zijkant vasthouden, en niet met de voor en achterkant =)

(beetje scheef uitgelegd, hoop dat je eruit komt :P, in de doos van de telefoon zit overigens een klein wit blaadje waarop staat hoe je de telefoon moet vasthouden als je een foto maakt)

[ Voor 11% gewijzigd door Oli4 Hokke op 06-11-2007 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
even een vraagje; iemand hier de k850i bij tmobile gekocht? zo ja, online of winkel? en zit er een simlock en/of branding op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Phusebox schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:04:
even een vraagje; iemand hier de k850i bij tmobile gekocht? zo ja, online of winkel? en zit er een simlock en/of branding op?
De K850 in de winkel en online zijn beide branded. Ze zijn helaas niet zelf met SEUS flashbaar (itt nonbranded K850i's), hebben een T-mobile logo achterop en een web en walklogootje in het menu. De rest van de software heeft ook wat wijzigen (startscherm e.d.), maar die zijn zelf aan te passen.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha dank je Oli4 Hokke! Dank je voor je uitleg... Maar lees het onderstaande:
K850 Firmware Overview

Each firmware revision listed below contains the fixes listed against that revision plus the fixes of all the firmwares below that entry.

R1CA037
- Released to SE Service Centres around 25/10/07 (Not generally available)

Improvements / Changes
- The Media player speed has been increased when dealing with many entries.

Bug fixes
- Improved / fixed flash synchronization, preventing photos taken in dark conditions from coming out as very dark or black.

Het legt echt niet aan mijn vingers! Het is een echte bug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ivo NL schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:08:
[...]

De K850 in de winkel en online zijn beide branded. Ze zijn helaas niet zelf met SEUS flashbaar (itt nonbranded K850i's), hebben een T-mobile logo achterop en een web en walklogootje in het menu. De rest van de software heeft ook wat wijzigen (startscherm e.d.), maar die zijn zelf aan te passen.
ok valt dat ook weer af dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Hartelijk dank daarvoor! :D

@_dez_: Hij doet het inderdaad goed ja, alleen had ik hem liever sneller reagerend bij de Media Player gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Phusebox, als je perse t-mobile wilt, zie dan andere online shops, zoals 2call, die leveren t-mobile met de K850i unbranded en simlock. Deze heb vaak ook goede aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:12:
K850 Firmware Overview

Each firmware revision listed below contains the fixes listed against that revision plus the fixes of all the firmwares below that entry.

R1CA037

Improvements / Changes

Bug fixes
- Improved / fixed flash synchronization, preventing photos taken in dark conditions from coming out as very dark or black.

Nee, echt niet. Niemand in Europa heeft last van het flitsprobleem mits je je vingers goed houdt! Buiten Europa schijnen er wel problemen te zijn.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wat nieuwe pics wil zien, de 1e is echt helemaal super scherp, kleur echt, kan echt niet beter!
Zie met name het origineel, klik op de links!

http://www.wijhenke.com/e...arious/SE_k850i_macro.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.wijhenke.com/e107_plugins/autogallery/Gallery/BlackSP/various/pv_SE_k850i_macro.JPG

http://www.wijhenke.com/e...rious/SE_k850i_normal.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.wijhenke.com/e107_plugins/autogallery/Gallery/BlackSP/various/pv_SE_k850i.JPG

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:12:
K850 Firmware Overview

R1CA037

Improvements / Changes

Bug fixes

O cool! (soms als ik zwart beeld kreeg, vroeg ik mezelf al af van "ik zat wel met mijn vinger aan de achterkant, maar ik zat toch echt niet voor de flits.. " en dat resulteerde dan in het besluit dat ik gewoon niet goed had opgelet :P)
Ivo NL schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:35:
[...]

Nee, echt niet. Niemand in Europa heeft last van het flitsprobleem mits je je vingers goed houdt! Buiten Europa schijnen er wel problemen te zijn.
O.. dus ik let idd gewoon niet goed op lool

[ Voor 13% gewijzigd door Oli4 Hokke op 06-11-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oli4 Hokke schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:05:
PS.
Zal ik mijn theme ook in het groen maken?
Ik heb een groene variant van LaserPrecision als je wilt. Ook heb ik een zelf aangepast met zwartwit submenu's etc, eigenlijk een hele revisie alleen is het hoofdmenu hetzelfde (die kan je blijkbaar niet aanpassen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:55:
Als je wat nieuwe pics wil zien, de 1e is echt helemaal super scherp, kleur echt, kan echt niet beter!
Zie met name het origineel, klik op de links!

http://www.wijhenke.com/e...arious/SE_k850i_macro.JPG
[afbeelding]

http://www.wijhenke.com/e...rious/SE_k850i_normal.JPG
[afbeelding]
Holy shit! hoe maak jij zulke goede foto's met dat ding :P die vlekkerigheid is gewoon bijna niet terug te zien! :o instellingen allemaal op auto? (behalve dan macro dinges, die zou die toch ook auto moeten doen?) maar hoe kun je zo dichtbij komen, mijn k850i wilt dan echt niet focussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Nette foto's redSP.

Om toch 1 minpuntje naar voren te brengen:
Bij die laatste (donkere) foto heb ik echter meer last van de door jouw (programma) gekozen jpg compressie dan de camera aan detail kan weergeven. (overal blokjes in het donker, zelfs zichtbaar op de Thumb)
Kan je niet de jpeg 'direct uit de camera' hosten?

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:10:
Bij die laatste (donkere) foto heb ik echter meer last van de door jouw (programma) gekozen jpg compressie dan de camera aan detail kan weergeven. (overal blokjes in het donker, zelfs zichtbaar op de Thumb)
Kan je niet de jpeg 'direct uit de camera' hosten?
Huh? Als ik ze inzoom zie ik geen blokjes op m'n Samsung 215TW.

Ik heb ze ietsje gecompressed (op 90% gelaten) en tot 80% verkleind, anders waren ze te groot.
Geloof me, er is geen verschil met het origineel tenzij je (digitaal) inzoomt, dat scheelt dan ietsjes.
Met The Gimp natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oli4 Hokke schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:08:
[...]

Holy shit! hoe maak jij zulke goede foto's met dat ding :P die vlekkerigheid is gewoon bijna niet terug te zien! :o instellingen allemaal op auto? (behalve dan macro dinges, die zou die toch ook auto moeten doen?) maar hoe kun je zo dichtbij komen, mijn k850i wilt dan echt niet focussen
Als je het goed wil doen zet je ook nog iso op 100, dat voorkomt nogal wat ruis. Ik had ze hier trouwens nog op auto staan dus er kan wel met 200 of 400 zijn geschoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:06:
[...]

Ik heb een groene variant van LaserPrecision als je wilt. Ook heb ik een zelf aangepast met zwartwit submenu's etc, eigenlijk een hele revisie alleen is het hoofdmenu hetzelfde (die kan je blijkbaar niet aanpassen).
Sharen! Sharen! Sharen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:42:
[...]

Als je het goed wil doen zet je ook nog iso op 100, dat voorkomt nogal wat ruis. Ik had ze hier trouwens nog op auto staan dus er kan wel met 200 of 400 zijn geschoten...
Jij snapt vast wel wat van die dingen, wat zijn nou ISO waarden, iemand heeft het ooit uitgelegd, maar ik snap er nog geen drol van. Fotograferen vind ik leuk, dus ik moet er ook wel wat van snappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Oli4 Hokke schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:50:
[...]

Jij snapt vast wel wat van die dingen, wat zijn nou ISO waarden, iemand heeft het ooit uitgelegd, maar ik snap er nog geen drol van. Fotograferen vind ik leuk, dus ik moet er ook wel wat van snappen :P
Hoe hoger de ISO waarde, hoe gevoeliger voor licht. Dit betekent dat je een kortere sluitertijd kan nemen (opening van de lens, hoe langer hoe moeilijker het is om bewegingsonscherpte te voorkomen), wat vooral handig is 's avonds. Echter, hoe hoger de ISO hoe meer ruis (door die hogere lichtgevoeligheid). Daar moet je dus een beetje een goede combinatie per situatie voor zoeken.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Ivo NL schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:58:
[...]

Hoe hoger de ISO waarde, hoe gevoeliger voor licht. Dit betekent dat je een kortere sluitertijd kan nemen (opening van de lens, hoe langer hoe moeilijker het is om bewegingsonscherpte te voorkomen), wat vooral handig is 's avonds. Echter, hoe hoger de ISO hoe meer ruis (door die hogere lichtgevoeligheid). Daar moet je dus een beetje een goede combinatie per situatie voor zoeken.
ah ok =D thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Hmm... Mooi dat je kan kiezen tussen vier verschillende modi als je de telefoon met de computer verbindt, maar bij mij werkt hij alleen als "Mass Storage" (op een Mac). En ik had die 512MB al met 9 albums vol, haal ik wat weg om er iets anders op te zetten, zegt hij nog steeds dat hij vol is... :'(

Even uitzoeken dus nog...

Trouwens, hoe zet je album covers erop? Hoopte dat hij het automatisch met iTunes zou kopieren, maar dat doet hij niet...

[ Voor 15% gewijzigd door Stormbringer op 07-11-2007 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Stormbringer schreef op woensdag 07 november 2007 @ 00:43:
Hmm... Mooi dat je kan kiezen tussen vier verschillende modi als je de telefoon met de computer verbindt, maar bij mij werkt hij alleen als "Mass Storage" (op een Mac). En ik had die 512MB al met 9 albums vol, haal ik wat weg om er iets anders op te zetten, zegt hij nog steeds dat hij vol is... :'(

Even uitzoeken dus nog...
misschien moet je je prullenmand legen nadat je er een aantal hebt verwijderd
en je kunt bij instellingen bij de laatste tab ofzo en dan USB een standaard modes instellen waarin hij zichzelf zet. Alleen weet ik niet zeker of dat werkt voor mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ja, ik heb hem als "mass storage" laten openen. Heb nu ALLES verwijderd (muziek, films, foto's, thema's, contacten), en zowel de telefoon als computer geven 127MB aan... Kan ik de kaart niet formatteren ofzo?

EDIT: Zat met de Media Player te klooien, wilde ik de nummers uit de lijsten verwijderen zegt ie steeds "failed". Logisch, want het bestand bestaat niet meer... Maar het blijft wel gewoon in de lijst. En wat gebeurde er toen? Hij liep vast en startte opnieuw op (zonder PIN), en nu geeft hij 379MB aan! Nog steeds niet genoeg, misschien moet ik hem nogmaals laten crashen... :+

EDIT2: Nu staan er nog een aantal nummers in de Player, maar ik kan ze gewoon afspelen! :? En terugvinden lukt niet met de File Manager noch met de computer!

Maar... Ik zie al wat ik (en de mensen met de vastlopers waarschijnlijk ook onder andere) verkeerd deed: als je bijv. nummers verwijdert, moet je even wachten tot ze ook echt van het scherm verdwijnen. Want anders gaat het systeem flippen blijkbaar. Nu heb ik netjes gewacht, alles gaat moeiteloos weg, en ik heb weer 455MB (lijkt me nog steeds niet "leeg", maar ik vind het wel goed zo). :D

En ik zag dat hij sommige covers wel pakte trouwens, maar andere weer niet. Moet ik anders een *.jpg'tje in de album-map zetten?

[ Voor 85% gewijzigd door Stormbringer op 07-11-2007 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 11:51
Whiehoee... Heb mijn K850i ook binnen. De blauwe dan wel. Maakt hier goede foto's met en zonder flits. Tis wel net dat je hem even goed vast houd. Heb er een 1gb micro sd kaartje ingedaan. Alles gaat als een trein. Ook geen vertragingen in het menu ofzo. Ik zal kijken of ik morgen even wat foto's kan schieten en posten. Heb vandaag niet zo heel veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Stormbringer schreef op woensdag 07 november 2007 @ 01:26:
...ik zag dat hij sommige covers wel pakte trouwens, maar andere weer niet. Moet ik anders een *.jpg'tje in de album-map zetten?
Hmmm, ik zie (in mass-storage-mode) dat er geen enkele jpg-file aanwezig is. Toch toont ie album art bij het afspelen. Waar haalt ie die dan vandaan?

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gdvr!

'Please insert correct SIM card'

Gaf ie aan toen ik 'm vanochtend aanzette, weer een bug! Ook gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou me MMS instellingen instellen op mijn k850i. Maar weet iemand de instellingen van HI? via de website van HI lukt het niet, hij geeft aan dat mijn mobiel niet overeen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:23:
Ik wou me MMS instellingen instellen op mijn k850i. Maar weet iemand de instellingen van HI? via de website van HI lukt het niet, hij geeft aan dat mijn mobiel niet overeen komt.
Krijg je die niet automatisch per sms? Ik kreeg ze van KPN Mobile nog dezelfde dag dat ik de nieuwe telefoon had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:33:
[...]

Krijg je die niet automatisch per sms? Ik kreeg ze van KPN Mobile nog dezelfde dag dat ik de nieuwe telefoon had.
Nee ik heb geen sim lock telefoon. Bij me vorige telefoon waar dus wel een simlock van KPN op stond was dat ook al automatisch, maar bij deze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:37:
Gdvr!

'Please insert correct SIM card'

Gaf ie aan toen ik 'm vanochtend aanzette, weer een bug! Ook gezien?
Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Kan natuurlijk dat die hele K850i van jou een beetje verneukt is ipv dat het allemaal algemene bugs zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:54:
[...]

Nee ik heb geen sim lock telefoon. Bij me vorige telefoon waar dus wel een simlock van KPN op stond was dat ook al automatisch, maar bij deze niet
Ik heb ook geen simlocked foon, ik kreeg ze automatisch. Voor KPN mobile kan je ook op je eigen profielpagina (internet) deze instellingen aanpassen. Misschien dat het ook via Hi kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-09 15:45
wiene schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:02:
[...]

Zijn de foto's gemaakt in de schemering met of zonder flits? Standaardinstellingen??
Zonder flits,
Op volgorde instellingen:
Normaal, Landschap, 5MP, Auto, Auto, Uit, Auto, Normaal, Bewolk, Uit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja als ze ze helemaal uitrekt wordt het natuurlijk minder maar dat vind ik altijd zo'n onzin argument. Niemand heeft een beeldscherm om dan nog de hele foto te kunnen zien en als ik dat doe met de 8 megapixel spiegel reflex camera ziet het er ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:05:
[...]

Ik heb ook geen simlocked foon, ik kreeg ze automatisch. Voor KPN mobile kan je ook op je eigen profielpagina (internet) deze instellingen aanpassen. Misschien dat het ook via Hi kan?
Ja dat je je 06 moet invullen en dan een code moet tiepen en dan zouden de instellingen naar je verzonden worden, maar ik krijg steeds een foutmelding dat mijn toestel niet geschikt is ofzo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik heb wel een paar rare dingen gevonden:

Als ik gebeld word, en hij staat op toetsblokkering dan wordt het hoofdmenu weergegeven als ik opgehangen heb. Als ik hem van toetsblok afhaal dan kan ik op terug drukken en komt ie weer in het standby scherm. Dit gebeurt niet altijd btw.

Als ik foto's en filmpjes bekijk dmv de camera aan het zetten en het schuifknopje op de fotobekijk functie zet. En ik zet de camera uit, en ik open het mediacentre, dan is deze in de liggende positie, terwijl ik hem staand heb ingesteld. Ik moet hem dan weer op staand zetten.

Het zijn kleine dingetjes, maar na een tijdje begin ik me er wel aan te ergeren. Hopelijk is er een firmware update.

Scrollen door het telefoonboek en in het mediacentre gaat ook bestwel laggy.
Als ik tijdens het bellen m'n tel op speaker wil zetten dan moet ik eerst naar "geluid" en dan "naar speaker". Bij de K800i kon je gewoon met de linker softkey de speaker in 1x inschakelen.

Ik weet het ik ben nou eenmaal een klaag-opa :D ^^

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.