Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 222.013 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, en dat terwijl je zou denken dat een 12" minder kost dan een 15" :')

Maar tis puur voor de woonkamer. Heb net in me computerkamer een quadcore gezet met alles erop en eraan. En dat ding koste me maar 500 euro. Dus was niet van plan veel meer uit te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:48:

Maar tis puur voor de woonkamer. Heb net in me computerkamer een quadcore gezet met alles erop en eraan. En dat ding koste me maar 500 euro. Dus was niet van plan veel meer uit te geven :)
Ik denk dat dit de goedkoopste 12" is die je kan krijgen:
http://samenkopen.net/action_product/379172/285198
je zal alleen moeten wachten op een tweede ronde
Voor een beetje internetten en remote desktop is de eee pc misschien wel wat.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:48:

12" betekent ook minder ruimte in de behuizing. Alle onderdelen moeten er wel inpassen dus het moederbord en koelsysteem moet compact zijn en het vereist meer werk van de ontwerpers om zoiets te maken. Door het compactere koelsysteem zit er liefst ook een low voltage mobiele processor in en ondanks de kleinere batterij wensen veel gebruikers van een 12" laptop ook nog een lange gebruiksduur.

Sja, dan wordt het duurder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch blijft het onzin ;)
edit:
Niet wat jij zegt, maar het feit dat het zo is

Ik zit nog te twijfelen over een 2e hands Mac notebook. Die gaan voor rond de 200, maar schijnen weer veel last te hebben van moederbord probs. En eik wil ik nieuw :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ik zou graag ook een 12"ertje hebben hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nope, miniaturisatie kost extra geld.
Ik zit nog te twijfelen over een 2e hands Mac notebook. Die gaan voor rond de 200, maar schijnen weer veel last te hebben van moederbord probs. En eik wil ik nieuw :)
Wachten op een actie van internetvoordeel.nl of zo. Maar wat dacht je van deze aanbieding? 449 euro.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
Laptops duur? Ik vind ze juist ultracheap op het moment en ze worden nog wel goedkoper. Vergeet niet dat een laptop altijd inclusief (duur) LCD scherm is. Voor 300 tot 400 euro koop je ook niet veel PC als dat inclusief Windows, toetsenbord, muis en LCD scherm moet zijn, toch?

Neem voor het gemak 70,- euro voor Windows, 20,- euro voor toetsenbord en muis en 110,- voor het scherm, dan blijft er nog maar 100 tot 200 euro over voor het systeem zelf. En dan moet je het nog miniaturiseren... ;)

[ Voor 28% gewijzigd door mvdklip op 22-12-2007 18:00 . Reden: 300-400 ipv 400-500 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die HP ziet er wel ok uit. Sowieso wordt het absoluut geen Acer, Toshiba of Fujitsu, in mijn ogen is dat troep (zeker qua service). Ik zit nu te kijken ook naar de Dell Vostro 1000. Begint vanaf 349 euro. Ex btw incl verzenden.

Gebruik zelf op het werk de Latitude serie en dat bevalt prima verder, maar deze ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WatNu?
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 16:46
Admiral Freebee schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:53:
[...]

12" betekent ook minder ruimte in de behuizing. Alle onderdelen moeten er wel inpassen dus het moederbord en koelsysteem moet compact zijn en het vereist meer werk van de ontwerpers om zoiets te maken. Door het compactere koelsysteem zit er liefst ook een low voltage mobiele processor in en ondanks de kleinere batterij wensen veel gebruikers van een 12" laptop ook nog een lange gebruiksduur.

Sja, dan wordt het duurder ;)
De belangrijkste reden is toch dat de markt voor 15" en nog grotere laptops gewoon vele malen groter is dan de markt voor 12" laptops.

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik had er een tijdje geleden ook al is last van... maar net dus weer.. ik haalde me medion 12inch uit slaapstand en het toetsenbord weigerde te werken.

Ik heb hem daarna in hibernate (sluimerstand) gezet en weer uit hibernate gehaald en toetsenbord doet het weer..

iemand hier een oplossing voor?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel Utrecht en Nieuwegein afgelopen vandaag. Goedkoopste was een Acer van 499. Celeron processor en 512 MB. Rest begon bij 599 (Asus en Packard Bell). Ik wil wel een Asus, maar geen Acer :')

Dan toch morgen maar bij Dell bestellen, 415 incl btw en verzendkosten voor een AMD 3600+ met 1 GB geheugen. Misschien kan ik er nog wat bijkrijgen maar dat weet ik nog niet.

Toch wel klote dit zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BelJoost
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:04:
Ik wil wel een Asus, maar geen Acer :')
Hmm... vertel! Is de Acer zo brak?

Ik ben me aan het orienteren voor 12" laptops voor een lage prijs en kom dan bijvoorbeeld uit op de Acer Aspire 2920, Acer TravelMate 6292 en een MSI S271 (MS-1058). De prijs duwt me richting de Acer, maar jouw opmerking brengt me dan weer aan het twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Tja kwa service en degelijkheid heeft Acer de slechtste naam weten op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 23:23
BelJoost schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:00:
[...]

Ik ben me aan het orienteren voor 12" laptops voor een lage prijs en kom dan bijvoorbeeld uit op de Acer Aspire 2920, Acer TravelMate 6292 en een MSI S271 (MS-1058). De prijs duwt me richting de Acer, maar jouw opmerking brengt me dan weer aan het twijfelen.
Zoek maar op GoT en je weet waarom Acer zo goedkoop is helaas... Ik weet niet hoe het is met die neiuwe serie bij Acer, maar ik zou voor de MSI kiezen.

Een buurjingen heeft zn Acer in 1 jaar 4 keer moeten opsturen en heeft nu na 8 maanden nog geen laptop (ja, 2 keer belazerd met een slechtere laptop) nadat hij een nieuwe had geeist, wat wettelijk zijn goed recht was. Verder heb ik er ook gewoon een schroef uit zien vallen, crashes, oververhitting. Let wel op dat het het slechtste model laptop van de eeuw is waarschijnlijk. Kijk op GoT maar eens bij het 502x topic. Deel 1, de laatste pagina's zijn het leukst overigens. Prachtig leesvoer voro Acer haters.

Over Asus zoals Tha_Duck al noemt: Mijn eigen oude Asus had geen garantie meer omdat ik er ranja over had gegooid. Ik heb zonder gezeur een nieuwe helemaal gratis gekregen omdat ze een onderdeel neit op tijd konden krijgen. Kijk, DAT is service _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigmund_Freud
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-04 08:52

Sigmund_Freud

Ignorance is bliss

zou de Medion Akoya 12'' Design Notebook MD 96360 nog verkrijgbaar zijn bij de aldi? of denk je van het is hopeloos om dit te proberen?

Ignorance is bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:15
Sigmund_Freud schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:39:
zou de Medion Akoya 12'' Design Notebook MD 96360 nog verkrijgbaar zijn bij de aldi? of denk je van het is hopeloos om dit te proberen?
Je moet heel veel geluk hebben maar ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BelJoost schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:00:
[...]

Mijn ervaringen zijn zeer beroerd. Zit hier in een business omgeving met 1400+ collega's. Meeste is Dell (95%) maar zwerven ook wat andere merken. De laatste keer dat ik een Acer in garantie moest melden (defecte USB poort) heeft het welgeteld 9 maanden geduurd voor ik de laptop werkend terug had. Ondertussen keer of 4 terug gekregen, steeds meer kapot. Gek werd je ervan.

Overigens raad ik je Toshiba ook af, die moet je opsturen en duurt 2 weken voor ie terug is. Geef mij maar de service van bijvoorbeeld Dell, vandaag bellen en dan morgen een monteur hebben in 99% van de gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3gA schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:40:
[...]

Je moet heel veel geluk hebben maar ik betwijfel het.
Zojuist naar de plaatselijke aldi geweest en ze hadden hem nog! dus dan had ik blijkbaar geluk.. Nu is ff checken of het een stabiel dingetje is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 10:15
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:26:
[...]

Zojuist naar de plaatselijke aldi geweest en ze hadden hem nog! dus dan had ik blijkbaar geluk.. Nu is ff checken of het een stabiel dingetje is
Ik ben er heel tevreden over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn Vostro besteld. Kreeg er nog gratis 1 GB geheugen bij a 130 euro :) En geen verzendkosten. Dus voor 415 euro een goede koop volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:12:
Ik heb net mijn Vostro besteld. Kreeg er nog gratis 1 GB geheugen bij a 130 euro :) En geen verzendkosten. Dus voor 415 euro een goede koop volgens mij.
Is dat de standaardprijs of had je korting?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:12:
Ik heb net mijn Vostro besteld. Kreeg er nog gratis 1 GB geheugen bij a 130 euro :)
Bij Dell kost dat 130,- bij 'n webshop 3 tientjes ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
CLB schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:14:
[...]

Bij Dell kost dat 130,- bij 'n webshop 3 tientjes ;)
En waarschijnlijk is de kostprijs van die extra 1GB voor dell nog geeneens de helft van die 3 tientjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kostprijs van dat geheugen zal wel 25 pleuro zijn ofzo. Heb geen korting op deze laptop geregeld extra trouwens, daarvoor is de prijs al te laag. En heb maand geleden al een Dell XPS van 1250 voor 525 euro gekregen van Dell :')

Kreeg nu gewoon als aardigheidje die 2e GB. Maar ook niet echt nodig.

Overigens kost een Dell DVD brander ze netto 2 euro hoorde ik van mijn contactpersoon. 2 fukking euro, dat is echt totaal niets dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:34
Er was toch laatst ook eentje bij de Gamma in de reclame?

Heeft iemand hier nog informatie over? Specs, prijs etc?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat een pagina of 2 terug Kurvers

edit:

Toch niet blijkbaar, sorry dan weet ik het niet

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2007 12:35 ]

Verwijderd

Voor mensen die zo'n 12"ALDI zoeken: ze zijn nog steeds te krijgen. Ik heb er vanmorgen eentje gekocht. In een ander filiaal zeiden ze dat je 'm ook kon bestellen.

• gsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:43

gsm

Hoi

Is er iemand die mij kan vertellen of de Medion MD8828, die pas geleden bij Aldi in de reklame was, een IDE aansluiting heeft ?
We willen namelijk een extra DVD brander er bij kopen.
Wie heeft advies ?

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-08 20:27
Als je die dvd brander erbij wilt kopen kan je hem toch ook gewoon als serial-ata kopen mocht er geen ide-aansluiting inzitten. En waarom wil je er trouwens 2 er zit al een dvd-brander in.

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
gsm schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:30:
Hoi

Is er iemand die mij kan vertellen of de Medion MD8828, die pas geleden bij Aldi in de reklame was, een IDE aansluiting heeft ?
Wie heeft advies ?
Schroef de kast open (dat moet toch om de brander er in te zetten) en vergelijk de kabel met dit plaatje. Als de kabel op die breede platte lijkt (rechts) dan heb je een ide kabel.

• gsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:43

gsm

Dat begrijp ik wel.
Ik kan de kast vanuit hier niet openmaken, hij staat ergens anders en hij wil er graag 2 dvd branders in hebben.
Ik zoek eigenlijk een overzicht van het moederbord zodat ik weet wat er in kan en een nieuwe IDE hebben we nog liggen.
Ik weet ook niet of je er zo maar een SATA brander in kan doen en hoe ? Is daar nog een aansluiting voor op hetmoederbord.
Dus een plattegrond met de aansluitingen zou welkom zijn.

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bij de Aldi in Delft zag ik vanmiddag Medion(?) USB Bluetooth dongels liggen voor E2,50. (Heb er zelf geen ervaring mee.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike421
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-08 18:50
Sigmund_Freud schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:39:
De aldi in Bolsward (friesland) had er nog zat liggen van de week in zwart en wit.
Ik ben er nog steeds happy mee :D :D :D

14x 310wp 15º platdak op 185º S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je zo'n ding kunt bestellen en dat ze 'm dan gewoon naar jouw fiiaal doorsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Best een aardige aanbieding bij Modern.nl:

* processor : AMD Sempron 3600+
* geheugen 2048 MB , harddisk 120 GB
* DVD RW dual layer rewriter
* ATI Radeon X 1200 videokaart
* maximaal 384 MB ATI HyperMemory
* toetsenbord met apart numeriek gedeelte
* 4 x USB 2.0 , 4 in 1 cardreader
* ingebouwde webcam , 802.11 b/g
* Microsoft Windows Vista Home Basic
* 15,4 " breedbeeld Diamond View Scherm

Ofwel een PACKARD BELL EASYNOTE MX52-F-023 voor 499,- euro. Het leuke is dat je gratis bezorging en 2 jaar uitgebreide garantie van Modern krijgt.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02
Een paar dagen terug heeft een maat van mij de Medion MD 8828 aangeschaft via de actie van de Aldi. Hij is tevreden met de pc, echter maakt deze wel overmatig geluid bij bijvoorbeeld het internetten en het laden van bestanden. Je hoort dan een typisch geratel/computer denken. Wat ik mij afvraag is, komt dit inderdaad van de harde schijf af?

Heeft iemand anders ook deze ervaring? Retourneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 447 euro moet dit toch wel de goedkoopste laptop zijn die je op dit moment kan krijgen. Intel® Celeron® M Processor 520 1.6 GHz, 1024 MB, WIFI, 80GB, 15.4" Diamond View breedbeeld beeldscherm, DVD+/-R/RW Double Layer , ATI Mobility Radeon X200 videokaart, Windows Vista.
Aanbieding gezien op: http://www.goedkopeaanbie...z36-v-120-prijs-447-euro/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Bij de Mediamarkt is er nu een heuse dualcore (2130) Fujitsu Siemens 1GB RAM voor 499 euro.

Aanvulling: Filiaal Groningen, niet in krantje gezien maar in de winkel. Het was zelfs een 17inch... zal straks eens kijken of ze er nog zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door Gianni Rombios op 04-01-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:30:
Bij de Mediamarkt is er nu een heuse dualcore (2130) Fujitsu Siemens 1GB RAM voor 499 euro.
Moet je wel het filiaal noemen, en ook een directe link naar de folder geven!

Ik vind alleen deze 17": http://www.mediamarkt.nl/...aanbiedingen/zpagina1.jpg
of deze Celeron: http://www.mediamarkt.nl/...aanbiedingen/zpagina1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ja het is die 17" maar ik zag hem voor 499 euro...! Ik ga straks even kijken. Ook 599 euro is niet bepaald slecht alleen was 2GB Ram wel leuk geweest.

Edit: heb gekeken het stapeltje was verdwenen. Kon zo snel niet zien of ze nog ergens anders stonden, het was vrij druk.

[ Voor 29% gewijzigd door Gianni Rombios op 04-01-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
gsm schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:30:
Hoi

Wie heeft advies ?
Nee, helaas zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

renem schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:01:
[...]

Nee, helaas zit er niet in.
SATA wel neem ik aan? Dan kun je gewoon een brander kopen met SATA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Is iemand de actie op deze laptop opgevallen? Gratis uitbreiding van 1 naar 3 jaar op een laptop van minder dan 450,- euro vind ik best een strakke actie. En zo te zien geldt dat dus op alle Fujitsu Siemens notebooks:

http://www.happynewnotebook.nl/

De actie is van 15 december tot en met 5 januari. Alleen morgen dus nog.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:52:
Voor 447 euro moet dit toch wel de goedkoopste laptop zijn die je op dit moment kan krijgen. Intel® Celeron® M Processor 520 1.6 GHz, 1024 MB, WIFI, 80GB, 15.4" Diamond View breedbeeld beeldscherm, DVD+/-R/RW Double Layer , ATI Mobility Radeon X200 videokaart, Windows Vista.
Aanbieding gezien op: http://www.goedkopeaanbie...z36-v-120-prijs-447-euro/
Niet dus, de mediamarkt biedt een soortgelijke laptop aan voor 444,- euro, en (binnen de actieperiode) zelfs met 3 jaar garantie. Het is wel stunten de laatste tijd met laptops zeg!

[ Voor 38% gewijzigd door mvdklip op 04-01-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvdklip schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:14:
Gratis uitbreiding van 1 naar 3 jaar op een laptop van minder dan 450,- euro vind ik best een strakke actie. En zo te zien geldt dat dus op alle Fujitsu Siemens notebooks:

http://www.happynewnotebook.nl/
Maar daar moet je wel AL je privégegevens voor invullen. Waarom moeten zij mijn telefoonnummer hebben? Als je ze vraagt naar het privénummer van de directeur van FujitsuSiemens krijg je het zeker weten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, kopen of nog eventjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 21:00:
[...]

Maar daar moet je wel AL je privégegevens voor invullen. Waarom moeten zij mijn telefoonnummer hebben? Als je ze vraagt naar het privénummer van de directeur van FujitsuSiemens krijg je het zeker weten niet.
Voor de meeste internet bestellingen moet je deze gegevens opgeven - lijkt mij geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvdklip schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:14:
Niet dus, de mediamarkt biedt een soortgelijke laptop aan voor 444,- euro, en (binnen de actieperiode) zelfs met 3 jaar garantie. Het is wel stunten de laatste tijd met laptops zeg!
Bij welke mediamarkt filialen is dat ding verkrijgbaar? :9 Want ik zie hem nergens staan in de folder?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 01:32:
Bij welke mediamarkt filialen is dat ding verkrijgbaar? :9 Want ik zie hem nergens staan in de folder?
Beetje late reactie, maar het was een quote van een aanbieding wat lager. Helaas stond daar ook niet het exacte filiaal bij, maar met wat klooien met de URL was je er zo achter gekomen:

http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/155/

Da's dus Maastricht. Maar ja, de actie van FSC is nu over... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvdklip schreef op zondag 30 december 2007 @ 08:46:
Best een aardige aanbieding bij Modern.nl:

* processor : AMD Sempron 3600+
* geheugen 2048 MB , harddisk 120 GB
* DVD RW dual layer rewriter
* ATI Radeon X 1200 videokaart
* maximaal 384 MB ATI HyperMemory
* toetsenbord met apart numeriek gedeelte
* 4 x USB 2.0 , 4 in 1 cardreader
* ingebouwde webcam , 802.11 b/g
* Microsoft Windows Vista Home Basic
* 15,4 " breedbeeld Diamond View Scherm

Ofwel een PACKARD BELL EASYNOTE MX52-F-023 voor 499,- euro. Het leuke is dat je gratis bezorging en 2 jaar uitgebreide garantie van Modern krijgt.
Zo, dat ziet er goed uit moet ik eerlijk zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Een nette doorsnee aanbieding, het is tenslotte een Sempron + Vista Home Basic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Als je nu een laptop koopt (en deze van plan bent een aantal jaar te gebruiken), wil je toch echt wel een dual core processor en geen single core.

Maar voor iemand die alleen surft en officedingetjes doet is een Sempron meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extra kracht (dual core) lijkt mij best handig. Het wachten op je laptop gaat op den duur toch irriteren.

Lijkt jullie dit dan een goede aanbieding? http://www.goedkopeaanbie...ptop-aanbieding-599-euro/

Intel® Pentium® Dual Core Processor T2310 1.46 GHz
2,8 kg
2048 MB
WIFI
Kaartlezer:
15.4″ breedbeeld scherm
160 GB Harddisk
DVD+/-R/RW Double Layer
Windows Vista™ Home Premium (NL/UK Dual Boot)
12 Mnd garantie, haal&breng service aan huis, 6 mnd op accu/batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt jullie dit dan een goede aanbieding?
[...]
Intel® Pentium® Dual Core Processor T2310 1.46 GHz
Als je even in de pricewatch kijkt weet je wat notebooks met zulke processors ongeveer doen.
http://tweakers.net/pricewatch/cat/68?keyword=T2310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 22:38

TMoose

Mooooooose !!

Er is nu ook een laptop actie op samenkopen.net.

Even schaamteloos de specs/prijzen gekopieerd :

15,4" top range met webcam 789 euro

Omschrijving:

15.4" WXGA TFT Intel Core2 Duo T7250 (2.0Ghz)
2Gb DDR2
160Gb SATA
DVD brander
GeForce 8400M-GS 256M
Intel 4965AGN Wireless
1.3 Mega Pixel Webcam (in behuizing)
1 x IEEE 1394
1 x New Card Slot (34/54mm)
3 x Audio jacks: Mic-in /Line-in /Headphone out
1 x S-Video port 4 x USB ports (v2.0)
1 x RJ45 connector for Ethernet
1 x RJ11 connector for Modem
1 x DVI port
1 x 4 in 1 card reader

gewicht: 2.69kg

15,4" top range laptop 839 euro

Omschrijving:

15.4" WXGA TFT
Intel Core2 Duo T7250 (2.0Ghz)
2GB DDR2
1Gb Turbo Memory (alleen onder Vista)
160Gb SATA
DVD brander
256Mb/128bit GF8600M GS (Support DX10)
Intel 4965AGN Wireless
2 x Phone jacks for microphone input / audio output
1 x RJ45 LAN
1 x New Card Slot (34/54mm)
4 x USB 2.0 ports
1 x DVI port
1 x 4 in 1 card reader
2 speakers + subwoofer

gewicht: 2.79kg

13,3" budget laptop 349euro

Omschrijving:

13.3" WXGA TFT
Intel 64bit Celeron M 540 (1.86Ghz)
512MB DDR
80GB SATA harddisk
SIS M672 chipset
1 x DC-in jack
1 x S-Video output port
2 x Phone jacks for microphone input / audio output
1 x RJ45 LAN
4 x USB 2.0 ports
1 x VGA
1 x 4 in 1 card reader

Let op: géén wireless en geen cd/dvd drive.

12,1" laptop 499 euro

12.1" WXGA TFT
Core duo T2130 (1.86 ghz)
120GB S-ATA harddisk
DVD Brander
Ati Mobility Xpress 200M
2GB DDR2
802.11 b/g wireless
Ati chipset (RC410MD)
VGA uit
Firewire
Audio in/uit/microfoon (uit ook SP/DIF (coaxiaal digitaal))
Express card
10/100 LAN
3x USB 2.0
Ingebouwde microfoon
cardreader
gewicht: 1.79kg

12,1" laptop 2 550 euro

12.1" WXGA TFT
Intel Core 2 DUO T5450 (1.66Ghz)
2GB DDR2
160GB PATA harddisk
DVD brander
Intel GL 960 Chippest
X3100 Graphics Card (max 384mb shared)
802.11B/G WIRELESS
1 x CRT port
1 x IEEE 1394 port
1 x Audio-out jack with SPDIF
1 x Microphone-in jack
1 x RJ-45 LAN
3 x USB 2.0 ports
1 x 4 in 1 card reader

gewicht:1.73 kg

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Augustus,
Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Dit is meer grappig dan echt een hele goeie aanbieding:

http://www.wehkamp.nl/w2/...ArtikelNummer=590003&ZM=0

Blijkbaar moet je deze laptop bij defecten terugbrengen en flink laten vallen (zgn. Drop In garantie) ;)

Bij 4launch hebben ze een leuke instapper van Fujitsu Siemens voor 425,- euro:

http://www.4launch.nl/sho...35-15-4---cel-m-530--80gb

Jammer dat die happy new notebook actie afgelopen is.

[ Voor 31% gewijzigd door mvdklip op 23-01-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookstar
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Vanaf 28 januari is er weer een PC in de aanbieding bij de Lidl:
High-end PC 5000+ Dual Core
  • AMD Athlon64TM X2 5000+ Dual core processor
  • Mainboard: ASUS MB M2N-TE Socket M2 ATX, Full ATX PCI/PCI-E-Board met nVidia NForce4 Chipset, Hypertransport 1.000
  • nVidia Geforce 8550GT: 256 MB GDDR2, DVI-I/HDCP
  • LAN: Wireless USB WLAN Stick
  • Seagate 500 GB HD SATA, 7.200
  • ADI 1988: 8-kanaals high definition audio
  • 2.048 MB Werkgeheugen DDR2 667 ( 2x 1.024 MB)
  • OPTIARC DVD±RW: (20x8x48) Dual Layer (8,4 GB)
  • SAMSUNG DVD-speler: (16x48) DVD-ROM
  • Aansluitingen: o.a. 1x E-SATA, 4x SATA, 1x PATA, 1x FDD, 4x USB 2.0, 1x FireWire, 8-in-1 CardReader, etc.
  • Gigantisch OEM-Software-Pakket: o.a. Windows Vista Home premium edition, PC Suite 2007, antivirussoftware (trial), NERO 7.0, etc.
  • Uitklapbaar multipanel: Goed toegankelijke frontaansluitingen: met 8-in-1 cardreader, 4x USB, line-out en audio in
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.07_6556/$file/07_6556_b.jpg

EUR 799,00

Link: http://www.lidl.nl/nl/hom...igh-end_PC_5000_Dual_Core

Geen flauw idee of het wat is. Geforce 8550GT :?..nog nooit van gehoord. Zal wel een gemankeerde Geforce 8800GT zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Rookstar op 24-01-2008 13:46 ]

Gadgeteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Niet online
Rookstar schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 13:44:
Geen flauw idee of het wat is. Geforce 8550GT :?..nog nooit van gehoord. Zal wel een gemankeerde Geforce 8800GT zijn.
Ik denk eerder een aangepaste 8500GT. Een goedkope budget kaart dus en niet echt high-end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berzerker
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:53
Rookstar schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 13:44:
Vanaf 28 januari is er weer een PC in de aanbieding bij de Lidl:
High-end PC 5000+ Dual Core
Dit is zo te zien dezelfde PC als ze in oktober hadden (in dit topic genoemd op pagina 7) en voor dezelfde prijs, wat tegenvallend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-08 11:11

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

TMoose schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:45:
Er is nu ook een laptop actie op samenkopen.net.

Even schaamteloos de specs/prijzen gekopieerd :

LAPTOP SPECS
Waar haal je deze info vandaan? Ik zoek die hele site af, maar vind helemaal niks....

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Niet online
all_by_myself schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:05:
[...]

Waar haal je deze info vandaan? Ik zoek die hele site af, maar vind helemaal niks....
Gewoon hier op de laptop naar keuze klikken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:57
hou dit forum al langer in gaten, en ik post ook maar eens wat

Nu ook bij dixons en dynabite:

PACKARD BELL EasyNote MX37-V-022 notebook

Merk processor : Intel
Type processor : Celeron M530
Kloksnelheid : 1,73 GHz
Cachegeheugen : 1024 KB
Bustechnologie : 533 MHz
Intern geheugen : 2048 MB
Harde schijf : 120 GB
CD/DVD (RW) : double layer DVD
Diskettestation : nee
Grafische kaart : SiS Mirage 3+ Graphics Engine
Grafisch geheugen : 256 MB
Shared videogeheugen : ja
Modem : geen
IEEE 1394 : nee
Netwerkkaart : ja
Parallelpoort : nee
Seriële poorten : nee
USB-poorten : 4x USB 2.0
TV-out : nee
Touchpad : ja
Accu : Li-ion
PCMCIA : nee
Schermformaat : 15,4 inch
Widescreen scherm : ja
Besturingssysteem : Win Vista Home Basic
IRDA : nee
WiFi : 802.11g
Garantie : carry in
Garantieduur : 12 maanden
Bluetooth : nee
Ingebouwde webcam : nee
Nummeriek toetsenbord : ja
Geheugenkaartlezer : nee

http://dixons.nl/De_onlin...fault.aspx#specifications

niet slecht als je niet gamed en alleen voor licht werk nodig hebt

edit: voor 100 euri meer heb je een dual-core en 3gb intern geheugen, dan wordt het de PACKARD BELL EasyNote MX37-V-023 notebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop voor rond de 1000 euro. Ik wil hier voornamelijk film op kijken en internetten. Voorwaarde is wel dat ik er af en toe een spel op moet kunnen spelen. Nu kwam ik op deze uit:

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_05/OFF24.HTM

Uitgebreide specs...

http://www.medion.de/md96420/nl/flash.html

Nu kan ik niet de exacte specs vinden van het scherm en de hdd. Ben wel even aan het googlen geweest maar kwam er niet uit.
Voor de rest heeft iemand ervaring met het merk AKOYA. Ik heb er zelf nog nooit van gehoord. Dus weet niet of ze goede service en garantie verlenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 11:04

mux

99% efficient!

Het is een Quanta 8227D, ook wel verkocht als FCb 8227d (Friesland Computers) en XXODD XNi8227d (xxodd.nl). Budgetmodelletje 17", zo goed als geen reviews over te vinden, alleen doen als je moet besparen dus.

Scherm is overigens 1440x900.

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Aldi laptops koop je toch meestal om te besparen? Exacte specs van de schijf maakt niet veel uit lijkt me, gewoon een heel recente 5400rpm 250GB schijf. Liever deze dan een Acer met maar 1 jaar garantie. Een Topangebot volgens deze review http://www.computerbild.d...uer-899-Euro_2199409.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe het eigenlijk niet om te besparen maar zoek een goede laptop waar ik minimaal 3 jaar garantie op heb. Het budget is 900 tot 1000 euro. Ik ben al vanaf oktober aan het zoeken naar een geschikte laptop en voor dat geld ben ik er nog geen een tegen gekomen van een ander merk met betere prestaties. Mochten die er zijn hoor ik het graag.

Ik had als vorige laptop een acer 1522 (2005) met een 15.4"breedbeeld monitor (1280*800). Ik neem aan dat de AKOYA toch wel wat beter is als me oude acer scherm. Als het goed is, is het scherm mat. Dus geen glimmend scherm wat ik begrepen heb. Voor mij ideaal omdat ik zo'n glimmend scherm irritant vind als je er in de zomer buiten mee werkt.

Hier een videoreview van de laptop.

http://www.computerbild.d...oya-MD-96370_2053556.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anouk68
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 19:50

anouk68

Ik heb deze laptop van de Aldi ook opgemerkt, medion akoya md96420. Mij lijken de specs ook wel in orde. Was eigenlijk op zoek naar een qua processor sneller laptop met een 15,4" inch scherm.
Ik heb er enkele van Asus en MSI gezien met een Intel core 2 duo 7250.
Wat zouden jullie doen. Een 15,4" met een snellere processor en 2 jaar garantie of toch deze Aldi laptop met 17" minder sneller processor maar wel 3 jaar garantie. Ik ga niet echt gamen op de laptop tenminste geen ultieme 3D spellen. Veel internetten, films downloaden en branden.
Alvast bedankt voor jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor veel internetten, films downloaden en branden lijkt me de aldi laptop al snel zat. Ik weet uit eigen ervaring dat 3 jaar garantie een must is omdat er altijd wel iets aan stuk gaat. Als je het later zelf moet betalen kun je beter al een nieuwe laptop halen omdat de reparatie kosten gewoon te hoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anouk68

anouk68

Ja maar het gaat me ook een beetje over de kwaliteit. MSI, Asus en ook Toshiba hebben een naam hoog te houden. Ik heb nu van deze merken ook wat 17" laptops gevonden met betere specs dan de Aldi alleen een jaar minder garantie.

Asus Notebook Pro70SV-7S065C 17", T5450, 160GB - Euro 828,50[/i]

MSI Notebook EX700 17", T5250, 160GB - Euro 962

Toshiba Notebook Satellite P200-1HK 17.1", T7250, 200GB - Euro 912,50[/i]

Vooral de laatste vind ik niet slecht. Snelle processor, grote harddisk, HDMI uitgang.

Wat vinden jullie van deze 3 laptops in vergelijking met de nieuwe Aldi aanbieding ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

anouk68 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 01:15:
Wat vinden jullie van deze 3 laptops in vergelijking met de nieuwe Aldi aanbieding ????
Zie de Notebook FAQ, die beslissing kan je goed zelf nemen na het lezen van reviews en vergelijken van specs :)

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 28-01-2008 01:47 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ anouk68. Waar heb je de Toshiba Notebook Satellite P200-1HK 17.1", T7250, 200GB gevonden voor 912,50 euro? Kan hem niet vinden in de pricewatch. Grafische kaart is iets minder maar tis wel een een toshiba.

Vraagje voor de rest.... Is die aldi laptop niet gewoon een xxod maar dan met een andere merknaam erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anouk68

anouk68

http://www.4launch.nl/shop/ - Internet winkel in Eindhoven. Dit zijn de specs van de Toshiba Satellite P200-1HK

Display: 17,1", WXGA+ Resolutie 1440x900
Processor: Mobile Intel Core 2 Duo T7250 Dual-Core (2.00GHz)
Bussnelheid: 800MHz
L2 Cache: 2MB
Geheugen: 2GB (2x1GB) DDR2 PC5300 (Max. 4GB)
Videokaart: ATI Mobility Radeon HD2400 supporting HyperMemory technology (up to 895MB hyper memory)
Harddisk: 200GB
Optische drive: DVD-/+RW Dual-Layer
LAN 100Mbit
WLAN 54Mbit
1x ExpressCard
1x Firewire
6x USB2.0
6-in-1 Cardreader
Webcam 1.3MP
1x S/PDIF Out
1x HDMI
Microsoft Windows Vista Home Premium
Afmetingen: 399 x 288 x 36.0 (voorkant) / 46.5 (achterkant) mm
Gewicht: vanaf 3.27 kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 00:44:
Voor veel internetten, films downloaden en branden lijkt me de aldi laptop al snel zat. Ik weet uit eigen ervaring dat 3 jaar garantie een must is omdat er altijd wel iets aan stuk gaat. Als je het later zelf moet betalen kun je beter al een nieuwe laptop halen omdat de reparatie kosten gewoon te hoog zijn.
Kan op zich wel meevallen bij medion service, de inverter (voor de TL buis in het laptopscherm)
was stuk na de garantie periode. Voor rond de 100 euro kwamen ze hem halen, repareren en weer terug brengen.
€35 voor het vervoer, €30 arbeid, €15,78 onderdeel en €15,35 overdebalk btw

[ Voor 3% gewijzigd door bouwfraude op 28-01-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een tip voor vandaag. Bij mediamarkt geen btw op laptops, pc en printers. Kan dus best wat schelen.
Weet iemand bij welke van de 3 (arnhem, Deventer of Ede) je de meeste keus hebt in laptops? Ga namekijk vanmiddag eens kijken of er wat leuks tussen zit :P .

Bron; http://www.mediamarkt.nl

@ anouk68. Op zich een leuke laptop van 4launch alleen de grafische kaart is toch niet echt super te noemen als ik hem vergelijk met die van de aldi.

Leuke overzichtelijke site waar je grafische kaarten van notebook grafische kaarten kunt vergelijken.

http://nl.notebookcheck.c...adeon-HD-2400.3788.0.html

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 04:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Jammer dat laptops niet in prijs dalen zoals computers dat doen, laptop die ik 5 jaar geleden had zou nu nog prima volstaan, maar ipv de laptops in prijs te korten halen ze 'm gewoon al redelijk snel uit de productie... waardoor minimum aanschaf toch 600+ euro blijft.

Ik zoek gewoon een strakke laptop voor m'n studie de komende 4 jaar. Accu die langer dan gemiddeld meegaat, niet te heet wordt, en de rest mag allemaal gemiddeld of laag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anouk68

anouk68

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 04:29:
Even een tip voor vandaag. Bij mediamarkt geen btw op laptops, pc en printers. Kan dus best wat schelen.
Weet iemand bij welke van de 3 (arnhem, Deventer of Ede) je de meeste keus hebt in laptops? Ga namekijk vanmiddag eens kijken of er wat leuks tussen zit :P .

@ anouk68. Op zich een leuke laptop van 4launch alleen de grafische kaart is toch niet echt super te noemen als ik hem vergelijk met die van de aldi.

Leuke overzichtelijke site waar je grafische kaarten van notebook grafische kaarten kunt vergelijken.

Is die video kaart: ATI Mobility Radeon HD2400 supporting HyperMemory technology (up to 895MB hyper memory) echt zo slecht. Wat vinden jullie van de adapter die in de nieuwe Aldi laptop zit ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Laatst online: 02-09 12:37
tjah ligt eraan wat jij onder slecht verstaat...
als je 3d games wilt spelen op de natieve reso van laptops (1280x800 en hoger) dan gaat dat niet soepel nee... maar het kan zijn dat je er zelf niet aan stoort op de grafische details laag te zetten en de resolutie lager te zetten dan de natieve (waardoor ook de kwaliteit afneemt) resolutie, en dan kun je waarschijnlijk wel wat mee spelen...
je hebt op zich genoeg info te vinden op het net wat betreft de prestaties van zulke kaarten, een leuke richtlijn is bijvoorbeeld de desktop-tegenhangers ervan te "bestuderen"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ook bij de BCC vandaag BTW-korting op laptops, desktops etc. Bijvoorbeeld:

Acer ASPIRE 5315-051G08MI - Celeron M 530, 1GB RAM, 80GB HDD voor 394,- euro
Compaq PRESARIO C740ED-KM920EA - Celeron M 540, 2GB RAM, 80GB HDD voor 419,- euro
Compaq PRESARIO C710ED - Dual Core T2310, 1GB RAM, 120GB HDD voor 461,- euro

Best leuke aanbiedingen, lijkt me zo. Alleen wel ff garantie bijkopen als je daar behoefte aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 04:41:
Jammer dat laptops niet in prijs dalen zoals computers dat doen, laptop die ik 5 jaar geleden had zou nu nog prima volstaan, maar ipv de laptops in prijs te korten halen ze 'm gewoon al redelijk snel uit de productie... waardoor minimum aanschaf toch 600+ euro blijft.
Voor 2000 gulden kocht je niet veel, nu voor 500 euro krijg je best een aardig ding (plus inflatie niet vergeten) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Laatst online: 14:39

Thandor

SilverStreak

Even een huishoudelijke noot:
Dit topic is eigenlijk niet bedoeld voor vragen zoals 'is deze laptop wel goed?'. Dit is in strijd met het CSL Beleid :). Het is altijd een kwestie van even opzoeken wat de specificaties zijn, hoe de laptop eruit ziet, wat er allemaal bij zit en wat de ervaringen van vergelijkbare modellen waren.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Laatst online: 14:56
Hertog_Martin schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 04:41:
Volgens mij heb jij niet echt een goed beeld van de PC/notebook-markt van de afgelopen jaren.
In nov. 2005 kocht ik een Centrino notebook met 1 GB RAM en een degelijke grafische kaart (X700), voor 1200 euro. (FSC 1437, vergelijkbaar met Acer 1692). Nu betaal je 800 euro voor een dual-core machine met 3GB en een GF8400.

Ander voorbeeld:
Jan 2007 kocht mijn vriendin een Toshiba dual-core met 1 GB RAM voor 900 euro. Was op dat moment de beste koop in het 15,4" segment.
Jan 2008 koop je een Toshiba dual-core met 2GB RAM voor 600 euro.

Minimum prijs voor een notebook is inmiddels op 450 euro uitgekomen, en met de Asus EEE pc en alternatieven zal die prijs alleen maar verder dalen.
Voor 1400 euro heb je tegenwoordig een topmachine (C2D met 4GB RAM, 500 GB hdd, tv-tuner etc), in 2004 was dat een normale prijs voor een Centrino met 512 MB.

Meer voorbeelden nodig?
Dec 2002 kocht mijn vader een Athlon XP mobile laptop met 256 MB, combodrive en 30 GB voor 1700 euro, tegenwoordig krijg je voor 480 euro een Celeron machine met 1 GB ram, DVD/RW, WiFi en 80 GB...

We hebben dus het geluk dat we steeds betere specs krijgen voor steeds minder geld 8).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
RAILGUNNER schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:27:
[...]

Volgens mij heb jij niet echt een goed beeld van de PC/notebook-markt van de afgelopen jaren.
In nov. 2005 kocht ik een Centrino notebook met 1 GB RAM en een degelijke grafische kaart (X700), voor 1200 euro. (FSC 1437, vergelijkbaar met Acer 1692). Nu betaal je 800 euro voor een dual-core machine met 3GB en een GF8400.

Ander voorbeeld:
Jan 2007 kocht mijn vriendin een Toshiba dual-core met 1 GB RAM voor 900 euro. Was op dat moment de beste koop in het 15,4" segment.
Jan 2008 koop je een Toshiba dual-core met 2GB RAM voor 600 euro.

Minimum prijs voor een notebook is inmiddels op 450 euro uitgekomen, en met de Asus EEE pc en alternatieven zal die prijs alleen maar verder dalen.
Voor 1400 euro heb je tegenwoordig een topmachine (C2D met 4GB RAM, 500 GB hdd, tv-tuner etc), in 2004 was dat een normale prijs voor een Centrino met 512 MB.

Meer voorbeelden nodig?
Dec 2002 kocht mijn vader een Athlon XP mobile laptop met 256 MB, combodrive en 30 GB voor 1700 euro, tegenwoordig krijg je voor 480 euro een Celeron machine met 1 GB ram, DVD/RW, WiFi en 80 GB...

We hebben dus het geluk dat we steeds betere specs krijgen voor steeds minder geld 8).
Ja met dat soort veranderingen ben ik wel bekend. Maar dus betere spec voor hetzelfde/iets minder geld. Ik zie liever dezelfde spec laptop steeds goedkoper worden dan dat ie uit assortiment gaat en vervangen wordt door een betere voor dezelfde prijs. Inderdaad meer waard voor je geld, maar heb dan liever een voor 300 euro :P Maar goed, dat is voor bedrijven niet interessant om te blijven produceren. Meeste van de specs zal ik niet nodig hebben, tis slechts voor de studie, maar aangezien ik er wel 5 jaar mee moet doen kan het geen kwaad iets meer geld uit te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 13:50

DFS

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:57:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop voor rond de 1000 euro. Ik wil hier voornamelijk film op kijken en internetten. Voorwaarde is wel dat ik er af en toe een spel op moet kunnen spelen. Nu kwam ik op deze uit:

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_05/OFF24.HTM

Uitgebreide specs...

http://www.medion.de/md96420/nl/flash.html

Nu kan ik niet de exacte specs vinden van het scherm en de hdd. Ben wel even aan het googlen geweest maar kwam er niet uit.
Voor de rest heeft iemand ervaring met het merk AKOYA. Ik heb er zelf nog nooit van gehoord. Dus weet niet of ze goede service en garantie verlenen.
wel raar dat bij de "duitse" versie wel iets gezegd wordt over de dvb-t ontvanger en ik daar niets over zie bij de nederlands aanbieding.. link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zit de dvb-t tuner en ab erbij. Bij een maat ook maar las op een ander forum dat iemand anders het weer niet had. Misschien omdat ik dicht bij de duitse grens woon of zo. Gisteren al even naar de laptop gekeken en moet zeggen dat het er allemaal netjes uit ziet. Ga van de week me laptop aanslingeren en hopen dat de dvb-t tunner werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
http://www1.euro.dell.com...gc=BA&cid=6862&lid=178910

Vostro 1000
Nu voor € 415,- (incl. BTW, incl. Verzenden)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 13:50

DFS

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:23:
Bij mij zit de dvb-t tuner en ab erbij. Bij een maat ook maar las op een ander forum dat iemand anders het weer niet had. Misschien omdat ik dicht bij de duitse grens woon of zo. Gisteren al even naar de laptop gekeken en moet zeggen dat het er allemaal netjes uit ziet. Ga van de week me laptop aanslingeren en hopen dat de dvb-t tunner werkt.
Inmiddels de laptop aangeschaft* en er zat idd bij mij ook een dvb-t ontvanger bij. Verder een prima laptop, ga nu eens kijken of dat tv kijken werkt...

edit:* provincie utrecht overigens

edit2: die tv tuner werkt echt super, free to air kanalen zijn prima te zien. Gewoon met "live tv"bij windows media center. Ned 1,2 en 3 en rtv utrecht + nog gratis digitale radio zenders

[ Voor 15% gewijzigd door DFS op 31-01-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 04:29:

Geld deze actie van mediamarkt nog of was het echt alleen voor die ene dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit2: die tv tuner werkt echt super, free to air kanalen zijn prima te zien. Gewoon met "live tv"bij windows media center. Ned 1,2 en 3 en rtv utrecht + nog gratis digitale radio zenders
Wees maar jaloers op de Duitsers, Fransen en Engelsen die zo 25 TV-kanalen ontvangen, zonder abonnement. Only In The Netherlands moet je 6 euro per maand betalen om reclamezenders te kunnen ontvangen.

Als je bereid bent om bij KPN een abonnement af te sluiten kun je met het aansluiten van een phoenix kaartlezer ook de overige kanalen op je notebook ontvangen: http://www.sat4all.com/fo...umber/1293414#Post1293414
Of je koopt de grote KPN-usb-stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Laatst online: 14:56
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:46:
Geldt deze actie van mediamarkt nog of was het echt alleen voor die ene dag?
Nope, was alleen dinsdag de 29e.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort vraagje voor degene die de aldi laptop hebben aangeschaft. Als ik via mediacenter live tv kijken krijg ik me draadloze netwerk niet meer aan de gang. ik heb de standby stand van de wifi kaart uitgeschakeld. Ligt dit nu aan een instelling of aan vista?

@ wilcoholic. Was helaas maar 1 dag. Ik was er rond 2 uur smiddags maar alle goede laptop waren al weg. Voor de rest kun je er ook geen extra fabrieksgarantie afsluiten maar een of andere mediamarkt verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:21

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

stijnovinchi schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:04:
hou dit forum al langer in gaten, en ik post ook maar eens wat

Nu ook bij dixons en dynabite:

PACKARD BELL EasyNote MX37-V-022 notebook

Merk processor : Intel
Type processor : Celeron M530
Kloksnelheid : 1,73 GHz
Cachegeheugen : 1024 KB
Bustechnologie : 533 MHz
Intern geheugen : 2048 MB
Harde schijf : 120 GB
CD/DVD (RW) : double layer DVD
Diskettestation : nee
Grafische kaart : SiS Mirage 3+ Graphics Engine
Grafisch geheugen : 256 MB
Shared videogeheugen : ja
Modem : geen
IEEE 1394 : nee
Netwerkkaart : ja
Parallelpoort : nee
Seriële poorten : nee
USB-poorten : 4x USB 2.0
TV-out : nee
Touchpad : ja
Accu : Li-ion
PCMCIA : nee
Schermformaat : 15,4 inch
Widescreen scherm : ja
Besturingssysteem : Win Vista Home Basic
IRDA : nee
WiFi : 802.11g
Garantie : carry in
Garantieduur : 12 maanden
Bluetooth : nee
Ingebouwde webcam : nee
Nummeriek toetsenbord : ja
Geheugenkaartlezer : nee

http://dixons.nl/De_onlin...fault.aspx#specifications

niet slecht als je niet gamed en alleen voor licht werk nodig hebt

edit: voor 100 euri meer heb je een dual-core en 3gb intern geheugen, dan wordt het de PACKARD BELL EasyNote MX37-V-023 notebook
heb idd de laatstgenoemde gekocht, bij de mediamarkt tijdens die "zonder btw" dagen. 530 euro.
Tja, ook al is het tegen mijn principes, ik heb een (vrij kaal uitgevoerde) packard bell.. :S

En garantie... 2 jaar is verplicht, dus dat gokje wil ik wel wagen....

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Waarom kocht je dan geen Dell met een Dual Core processor, Vista home premium en 2GB voor minder dan 500 euro? Waarom voor een duurdere laptop gaan die langzamer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AYCE
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
IS het niet zo met Dell dat het vaak ex btw is en ex 90€ verzendkosten?

www.heinyreimes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

silmaril8 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 15:18:
Waarom kocht je dan geen Dell met een Dual Core processor, Vista home premium en 2GB voor minder dan 500 euro? Waarom voor een duurdere laptop gaan die langzamer is?
Toen ik zei "laatstgenoemde" doelde ik op de mx37-v-23:

Deze heeft ook een dual core 1.6ghz én 3gb intern.
Vista evt. upgraden is het probleem niet (lees: onderwijslicenties).

Ik heb naar een Dell gekeken, maar vergelijkbaar ga je heel gauw richting de 650-700 voordat je hem kant en klaar in huis hebt. Nu ben ik voor 560 euro klaar samen met ultimate en office 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Toch gewoon 415 euro hoor:
Base AMD® Athlon 64 X2 Mobile Technology TK57
Besturingssysteem Legitieme Windows Vista™ Home Basic - Nederlands
Geheugen 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 1.024)
Toetsenbord Intern toetsenbord - VS Int. (QWERTY)
Grafische kaart ATI Radeon® Xpress 1150 HyperMemory (geïntegreerd)
Harde schijf 80 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf
Modem Voor 56,6K/V92 geschikte interne modem & adapter - Nederland
Optische stations Vast intern 8x DVD+/-RW-station met software
Draadloze connectiviteit Dell™ Wireless 1390 802.11b/g Minikaart - Europa
Verzendingsdocumenten Nederlandse documentatie en Europese stroomkabel
Gedis-pakketreferentie N0110002
Microsoft-software Microsoft® Works 8.0 - Nederlands
Standaardondersteuning Basisgarantie - 1 jaar hardwaresupport voor bedrijven
Ondersteuningsdiensten Basisgarantie - 1 jaar hardwaresupport voor bedrijven
Beveiligingssoftware Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands
Voeding 65 W wisselstroomadapter
Bestelgegevens Vostro Laptop Order - Netherlands
Primaire Batterij 4-cel lithium-ion batterij (29 W/h)
Draagtassen Geen draagtas
Systeemmedia DVD met hulpbronnen - diagnosemiddelen en drivers
Accidental Damage Support Geen Accidental Damage-support
Bestelling via internet bij Dell Bestelling via internet bij Dell
LCD-scherm 15,4-inch WXGA-breedbeeldscherm (1.280 x 800)

Subtotaal € 349,00 19,00 % € 415,31
Totale leveringskosten € 75,00 19,00 % € 89,25
Korting leveringskosten -€ 75,00 19,00 % -€ 89,25
Totaalprijs € 349,00 € 415,31

[ Voor 70% gewijzigd door Gianni Rombios op 03-02-2008 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Gianni Rombios schreef op zondag 03 februari 2008 @ 02:37:
[...]

Toch gewoon 415 euro hoor:
Base AMD® Athlon 64 X2 Mobile Technology TK57
Besturingssysteem Legitieme Windows Vista™ Home Basic - Nederlands
Geheugen 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 1.024)
Toetsenbord Intern toetsenbord - VS Int. (QWERTY)
Grafische kaart ATI Radeon® Xpress 1150 HyperMemory (geïntegreerd)
Harde schijf 80 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf
Totaalprijs € 349,00 € 415,31
Ok, maar dan heb je 2GB intern ipv 3, en een kleinere HD (80 to 120 GB). En dan laat ik de processor buiten beschouwing. Verder ontlopen ze elkaar idd niet heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
teacher schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:31:
Ok, maar dan heb je 2GB intern ipv 3, en een kleinere HD (80 to 120 GB). En dan laat ik de processor buiten beschouwing. Verder ontlopen ze elkaar idd niet heel veel.
Voor 507 euro (inclusief alles) heb je eenzelfde Dell laptop maar dan met een TL-60 processor (een van de snelste AMD Dual Core processoren), 120GB en Windows Vista Business (=Vista Home Premium). De videokaart (Intel 950) is ook beter dan de SiS vga (vandaar dat de Dell ook Windows Vista Home Premium kan draaien en de Packard bell niet). Deze is ook nog steeds goedkoper dan die Packard Bell. Dan heb je alleen het voordeel van de 3GB intern geheugen.
Alhoewel die packard bell laptop met 3GB en T2330 voor 530 euro ook een goede deal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

silmaril8 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 15:04:
[...]

Voor 507 euro (inclusief alles) heb je eenzelfde Dell laptop maar dan met een TL-60 processor (een van de snelste AMD Dual Core processoren), 120GB en Windows Vista Business (=Vista Home Premium). De videokaart (Intel 950) is ook beter dan de SiS vga (vandaar dat de Dell ook Windows Vista Home Premium kan draaien en de Packard bell niet). Deze is ook nog steeds goedkoper dan die Packard Bell. Dan heb je alleen het voordeel van de 3GB intern geheugen.
Alhoewel die packard bell laptop met 3GB en T2330 voor 530 euro ook een goede deal is.
Daarom.. reken hem maar eens uit met 3GB intern en kijk dan nog eens naar de prijs. De AMD intel discussie laat ik hier dus even buiten (maar het gaat niet voor niets niet zo goed met AMD)...

En ik heb die packard bell net voorzien van ultimate, en alle toeters en bellen (aero interface enzo) werken prima. Ik heb even gezocht, en echt heel beroerd is die mirage 3 niet:
http://images.dailytech.c...arge_SiS_Roadmap_2007.png

Maar goed, eens kijken of deze packard bell mijn oude vertrouwde (lees: bejaarde en afgeragde) inspiron 7500 kan vervangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
teacher schreef op zondag 03 februari 2008 @ 22:04:
[...]

Daarom.. reken hem maar eens uit met 3GB intern en kijk dan nog eens naar de prijs. De AMD intel discussie laat ik hier dus even buiten (maar het gaat niet voor niets niet zo goed met AMD)...

En ik heb die packard bell net voorzien van ultimate, en alle toeters en bellen (aero interface enzo) werken prima. Ik heb even gezocht, en echt heel beroerd is die mirage 3 niet:
http://images.dailytech.c...arge_SiS_Roadmap_2007.png

Maar goed, eens kijken of deze packard bell mijn oude vertrouwde (lees: bejaarde en afgeragde) inspiron 7500 kan vervangen :+
De TL-60 is echt veel sneller dan de T2330. Dat het nu niet zo goed gaat met AMD heeft natuurlijk niks te maken met de snelheid deze processor ;) (btw, zelfs de TK-57 is sneller dan de T2330)
Betreffende het geheugen:
Koop er 2GB bij (kost je 33 euro, check)
Dus, voor 450 (met TK-57) of 540 (met de TL-60) euro heb je een veel snellere laptop met 3GB geheugen (en nog 1 extra 1GB module ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

ok ok.. jij wint :+

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor vragen als 'is deze laptop wel goed??' of iets in die trend.