Ik weet niet hoe het zit met de kwaliteit van de behuizing en componenten (en dan heb ik het over de condensators/transistors/mosfets die overal opzitten) van Targa maar het voordeel van de prijs hebben ze in ieder geval. Deze Targa is vele malen aantrekkelijker betreffende prijs en specificaties dan de Medion.PASware schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 00:17:
Vanaf 29-5 bij de lidl:
Targa 15.4" laptop
[afbeelding]
* AMD Athlon 64 X2 TL52
* ATI Mobility Radeon, HD2600 met 256MB
* HD: 160 GB, 5400 rpm
* RAM: 2.048 MB DDRII
* DVD-RW: Multinorm DVD-brander
8x+R /8x-R (8x+RW/6x-RW) met 6x Double Layer
* Besturingssysteem: Microsoft VISTA
* HOME PREMIUM EDITION
* Wireless LAN: Wireless LAN als minikaart in notebook geïntegreerd
* Beeldscherm / TV / Video / Beamer: VGA (D-Sub), TV-OUT
* Audio / HiFi / Surround Sound: geïntegreerde microfoon, line-in, microfoon-in, koptelefoon-out / SPDIF (digitaal 5.1 surround sound), analoog 5.1 surround sound, 2 x stereoluidspreker
* Randapparatuur: 4 x USB 2.0, 1x RJ 11 modem, 1x RJ45 ethernetaansluiting, 1 x ExpressCard 34/54
* Communicatie: wireless LAN: (IEEE 802.11g), LAN (10/100 Mbit), 56k V.90 modem
* Kaartlezer: in notebook geïntegreerde 4 in 1 multikaartlezer, leest en schrijft Smart Media™ (SM), Secure DigitalTM (SD), MultiMediaCardTM (MMC), Memory StickTM (MS) alsmede Memory Stick ProTM (MS pro - via adapter)
En meest belangrijke, de prijs: € 579.-
Medion / MSI is daarentegen wel uberdegelijk en 3 jaar volledige garantie en ik weet niet hoe dat met de Targa's van de Lidl zit...nogmaals prijs is in ieder geval dik oké!
En deze van de Aldi een Slimline externe 2.5'' harde schijf 250 GB usb €79,99
Zou het eentje zijn zonder externe voeding? Dus USB-power alleen ? dan zou het zeker geen gekke aanbieding zijn! een WD Passport van 250GB kost toch al gauw 90-100 euro