Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 222.011 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike421
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-08 18:50
In culemborg ging het toch aardig snel toen ik er was werden er al snel een stuk of 6 verkocht.

Ik ging voor de witte versie en ging tevreden de winkel uit.

Het ziet er netjes uit en wat opviel een aan en uit knopje op de voeding!!

Verder is het nu een beetje spelen ik zal later wel mededelen hoe hij bevalt.

14x 310wp 15º platdak op 185º S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
hmmm dan ga ik zo ook maar even kijken of ik er nog eentje kan kopen bij de aldi in den haag

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Let me know, anders ga ik vanavond ook nog even langs.. Anders wacht ik wel :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de laptop bij jullie ook erg warm na een half uur in gebruik? ongeveer 50C?

en zzzt / piept als je de laptop op de hoogste prestaties hebt gezet (ipv energiebesparend of gebalanceerd)?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Hadden jullie deze al gezien:

MEDION AKOYA 12' Design Notebook
Grote prestaties in klein formaat.
In zwart en wit verkrijgbaar
• 1.8 GHz, AMD Turion™ 64 x2 Dual Core mobiele technologie TL-56
• 160 GB harde schijf voor bijv. tot 30.000 digitale foto's of 30.000 mp3-muziektitels
• Groot werkgeheugen 2 GB
• Windows Vista™ Home Premium met nieuwe Media Center-interface
• 8x Multi-Standaard DVD/CD-Brander ook Dual Layer & DVD-Ram1
• 12" TFT W-XGA breedbeeldscherm, resolutie 1280 x 800 pixels,
16:10 breedbeeldformaat
• Lange werktijd accu
• Zeer licht en buitengewoon plat
• Grafische kaart ATI ™ Mobility Radeon™ Xpress 1150M PCI-Express
• Software-pakket OEM-versies vooraf geinstalleerd
en/of bijgeleverd op cd/dvd resp. herstel-dvd of -cd
• Ingebouwde 4-in-1 multikaartlezer
SD, MMC, MS, MS PRO
• W-LAN Draadloos 802.11b/g tot 54 Mbits/s
• Accessoires, Comfortabele draagtas, USB-scrollmuis,
externe netadapter met VDE/GS-keurmerk, Li-on high performance-accu
voor 699,-

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_50pc/P_OFF01.HTM

wat vinden jullie ervan?

Edit: meer info gevonden: http://www.aldi-essen.de/OFFER_D_MO/OFFER_43/OFF001.SHTML

[ Voor 3% gewijzigd door Philflow op 12-12-2007 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike421
klopt verschillende hier hebben hem al waaronder ik ook :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:31:
Heeft iemand hier ervaring met de Lidl Pc's? Ik heb zelf zo'n Aldi geval en ben daar best tevreden over. Maar zag dat ze nu weer een aanbieding bij de Lidl hadden. Het is niet voor mijzelf maar voor kennissen van mij die de PC puur willen om te internetten, voor de kinderen voor school en voor een paar simpele gamepjes.

Ik weet dat het goedkoper kan met het zelf samenstellen maar heb daar geen interesse in hiervoor en wil gewoon een kant en klaar systeem.

Link naar de folder
Nog niemand die ervaring heeft met de Lidl (Targa) PC's? Volgens mij werd Targa vroeger bij de Vobis verkocht, of zit ik er nu helemaal naast? Waren toen niet zulke goede Pc's. Is dit veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:07
Ik wil hem ook....! ! ! !

€700 is echt geen geld voor zo'n zeer mobiel kastje!

Maarja ik heb nog een mooie Asus A6 die nog 100% voldoet... dus eigenlijk is het belachelijk om deze te verkopen voor een paar euro en dan dit aan te schaffen. Tenzij er hier toevallig iemand is die 700 euro voor mijn A6 1,6Ghz 100GB wil neertellen :P

Maar mocht een laptop nodig hebben gehad dan had ik me deze vandaag zeker gehaald!

Kijk maar eens naar de prijzen van de MSI S721 in de pricewatch met een lelijke sempron 3400+ kost hij al €708 en dan heb je geen 3 jaar volledige garantie en ondersteuning, een tas en een muis (en geen bak bloatware :P maar dat heb je toch altijd helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:38
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:25:
[...]

Nog niemand die ervaring heeft met de Lidl (Targa) PC's? Volgens mij werd Targa vroeger bij de Vobis verkocht, of zit ik er nu helemaal naast? Waren toen niet zulke goede Pc's. Is dit veranderd?
Was dat niet Target wat vobis eerder verkocht?

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike421
Weet iemand al waar het geheugen verstopt zit bij de 12" van de aldi laptop?
Er zit geen klepje waar het normaal wel zit.
Ik kreeg eerder te horen hier dat hij maximaal maar 2gb aan kan maar ik ben benieuwd of dit door anderen ook word bevestigd.
Ik heb nog 2x2gb geheugens liggen met dezelfde specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mike421 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:32:
Ik kreeg eerder te horen hier dat hij maximaal maar 2gb aan kan maar ik ben benieuwd of dit door anderen ook word bevestigd.
Of aan de onderkant of onder het toetsenbord. Verder is er niet zo veel plek om het te verbergen ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Mike421 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:32:
Dit is gewoon een barebone van de MSI S271 specs: http://global.msi.com.tw/...cat2_no=270&cat3_no=#menu

zie MSI S2xx toppic hier voor informatie hoe je de laptop uit elkaar kan halen voor mem upgrade

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21
Heb er nu XP opgezet, sterker nog, ik tik nu dit bericht van die rebadged S271. Fijn laptopje hoor. Heb hem de halve dag aangehad voor de spielerij op het werk en vanavond pas was de accu leeg. Ben daar al zeer te spreken over. Het scherm is gewoon van het matte type en heeft een lekkere inkijkhoek (dat zie ik bij duurdere Dell Latitude's op het werk wel eens anders. Geen dode pixels en helder. Er zit geen bluetooth op. Hardeschijf is van WD: WD1600BEVS. De RALink wlan chipset werkt goed samen met mijn Linksys WRT54GL met Tomato. Hij is lekker warm, maar geen pijnlijke dijen. De fan is amper hoorbaar. Er zit een 8-cells accu bij, maar deze is niet van het schuin-aan-de-onderkant-uitstekende-potentie-tot-krom-buigen-type, maar hij steekt gewoon iets uit aan de achterkant.

Op de bijgeleverde driver CD stonden XP drivers, heb echter de meeste van de website van MSI gedownload. Op de Nederlandse Medion website is dit model nog niet bekend! Op de Duitse site wel, maar alleen auf Deutsch. Durf nog niet aan een BIOS flash van MSI zelf, heeft iemand dit al wél getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebia schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:43:
Heb er nu XP opgezet, sterker nog, ik tik nu dit bericht van die rebadged S271. Fijn laptopje hoor. Heb hem de halve dag aangehad voor de spielerij op het werk en vanavond pas was de accu leeg. Ben daar al zeer te spreken over. Het scherm is gewoon van het matte type en heeft een lekkere inkijkhoek (dat zie ik bij duurdere Dell Latitude's op het werk wel eens anders. Geen dode pixels en helder. Er zit geen bluetooth op. Hardeschijf is van WD: WD1600BEVS. De RALink wlan chipset werkt goed samen met mijn Linksys WRT54GL met Tomato. Hij is lekker warm, maar geen pijnlijke dijen. De fan is amper hoorbaar. Er zit een 8-cells accu bij, maar deze is niet van het schuin-aan-de-onderkant-uitstekende-potentie-tot-krom-buigen-type, maar hij steekt gewoon iets uit aan de achterkant.

Op de bijgeleverde driver CD stonden XP drivers, heb echter de meeste van de website van MSI gedownload. Op de Nederlandse Medion website is dit model nog niet bekend! Op de Duitse site wel, maar alleen auf Deutsch. Durf nog niet aan een BIOS flash van MSI zelf, heeft iemand dit al wél getest?
hey ebia..kan ik je wat vragen?
als je hem op het hoogste stand hebt staan..kom je rond de 50 graden?
want bij mij komt hij bij energiespaarstand al op de 40 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Zit nu te werken op mn nieuwe medion 12" laptopje mét vista en het valt me eerlijk gezegt nog niet tegen.
Heb al wel wat software geinstalleerd én dat UAC uitgezet, maar nog niet echt uitgebreid mee gespeeld enzo. Tot nu toe draait het allemaal erg lekker.
Zag al wel dat mijn vga al ruim 256mb toegedeeld kreeg. Maar met bijna 1800mb werkgeheugen draait het natuurlijk nog steeds lekker.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
ebia schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:43:

Dit is de batterij die bij mijn S270 zit..
Die van jou loopt dus niet als deze schuin naar beneden maar naar achteren?
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2172/2105745543_6699a785fb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

xychix schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:22:
bij de aldi in a'dam zuid stond ik echt in mijn uppie voor de deur. Bij opening waren er 3 gegadigden..
dus als je d'r nog een wilt moet je daar zijn (ff bij de kassa vragen, ze liggen achter)
ik heb er debian op draaien, inclusief drivers voor wifi en ati. alles in 64 bits alleen voor vmware player (ontdanks dat deze 64bits zou moeten zijn) moest ik ialibs32 installen. voor vragen moet je me maar ff stolken zie profile (sorry voor de offtopic opmerking)

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:54:
hey ebia..kan ik je wat vragen?
als je hem op het hoogste stand hebt staan..kom je rond de 50 graden?
want bij mij komt hij bij energiespaarstand al op de 40 graden
Met welke tool lees je dat uit? Laat maar even weten, dan installeer ik dat ff en lees ik het uit voor je.
Eastman schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:26:
Dit is de batterij die bij mijn S270 zit..
Die van jou loopt dus niet als deze schuin naar beneden maar naar achteren?
Klopt! Heb m'n camera niet bij de hand anders had ik foto gemaakt. Type: BTY-S28, op Google slechts 1 link :(

• Eastman
  • Niet online
Je zei ook dat het scherm niet glazend is... Maar voorzover ik weet, zijn alle barebones van de S2xx voorzien van een glanzendscherm.. beeetje vreemd eigenlijk

btw.. hoeveel uur geeft windows aan wanneer je werkt op een volopgeladen accu? met wlan aan en scherm op het donkerst of net een stapje hoger..

[ Voor 31% gewijzigd door Eastman op 13-12-2007 00:39 ]

Verwijderd

Ik heb vandaag die Aldi labtop ook gekocht. Ik heb Vista er nog op laten staan, wel een groot deel van de meegeleverde software eraf geflikkerd natuurlijk en dit vervangen door de software die ik graag gebruik. Dat van die meegeleverde software is natuurlijk vrij standaard als je een complete PC haalt. De labtop is lekker klein en stil en wordt ook niet te warm, nu kan ik letter achter de buis internetten.
Knud Gosens schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:00:
Zit nu te werken op mn nieuwe medion 12" laptopje mét vista en het valt me eerlijk gezegt nog niet tegen.
Heb al wel wat software geinstalleerd én dat UAC uitgezet, maar nog niet echt uitgebreid mee gespeeld enzo. Tot nu toe draait het allemaal erg lekker.
Zag al wel dat mijn vga al ruim 256mb toegedeeld kreeg. Maar met bijna 1800mb werkgeheugen draait het natuurlijk nog steeds lekker.
Dan heb je zeker de 256MB die standaard aan je Ati chipje niet meegerekend, want dit kan je ook veranderen natuurlijk.

Verwijderd

ebia schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:47:
[...]

Met welke tool lees je dat uit? Laat maar even weten, dan installeer ik dat ff en lees ik het uit voor je.
alvast thanks voor snelly reply..
dit was de prog, want volgens de GoT forum was dit een goede prog voor warmte indicatie
http://www.almico.com/sfdownload.php

energiespaarstand : minimaal 40C
hoge prestatie : minimaal 45C - 53C
dit is te warm? zo ja dan breng ik hem morgen weer terug

iig thanks en ik wacht op je nieuws..

• Mike421
ik meet met het programma van everest (lavasys)

Temperaturen:
CPU 36 °C (97 °F)
CPU #1 / Kern #1 38 °C (100 °F)
CPU #1 / Kern #2 41 °C (106 °F)
WDC WD1600BEVS-00RST0 32 °C (90 °F)

dit gemeten in de spaarstand

• BraveWorld
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb ook de Aldi 12" laptop. Ik houd hem en de bijgeleverde accessoires nog heel even zo veel mogelijk intakt voor het geval ik 'm toch binnen een maandje wil terugbrengen. Maar de eerste indruk is goed.

- De eerste keer 3,5 uur op de akku. Beetje geïnternet, scherm meest op standje 2, een tijdje internetradio aan gehad, af en toe sprong de schermbeveiliging/energiebesparing aan waarna ik 'm meest weer snel aanzette. Nog geen gekke dingen mee gedaan echter. Nog geen ventilator gehoord, maar ik heb 'm dan ook nog niet echt belast noch op netadapter gehad.

- Eigenlijk vind ik 'm niet eens zo heel klein voor en 12 incher in vergelijking met mij huidige 14 incher (hij is ook net zo zwaar), maar het scheelt, en vooral de akkuduur is een verbetering voor me, plus het memory en de 160G harddisk. Toetsenbord maakt iets meer geluid dan mijn huidige, maar dat is niet zo erg. Elk ander toetsenbord is ook even wennen. Eigenlijk mot ik meer aan Vista wennen... Maar de witte uitvoering is best mooi..

- Beetje stom, zal er wel uitkomen, moet nog meer zoeken, maar misschien weet iemand dat meteen: ik kan nog niet scrollen met (de rechterkant van) het touchpad. Vaak kan je dat bij de muisinstellingen aanzetten, maar daar zag ik niks. Wellicht heb ik nog niet goed gezocht, of moet ik MSI-drivers installeren? Op de restore/drivers partitie (die is gewoon zichtbaar) vond ik geen touchpad drivers...

Dit is geen signature...

• Eastman
  • Niet online
BraveWorld schreef op donderdag 13 december 2007 @ 06:02:
Heb ook de Aldi 12" laptop. Ik houd hem en de bijgeleverde accessoires nog heel even zo veel mogelijk intakt voor het geval ik 'm toch binnen een maandje wil terugbrengen. Maar de eerste indruk is goed.

- De eerste keer 3,5 uur op de akku. Beetje geïnternet, scherm meest op standje 2, een tijdje internetradio aan gehad, af en toe sprong de schermbeveiliging/energiebesparing aan waarna ik 'm meest weer snel aanzette. Nog geen gekke dingen mee gedaan echter. Nog geen ventilator gehoord, maar ik heb 'm dan ook nog niet echt belast noch op netadapter gehad.

- Eigenlijk vind ik 'm niet eens zo heel klein voor en 12 incher in vergelijking met mij huidige 14 incher (hij is ook net zo zwaar), maar het scheelt, en vooral de akkuduur is een verbetering voor me, plus het memory en de 160G harddisk. Toetsenbord maakt iets meer geluid dan mijn huidige, maar dat is niet zo erg. Elk ander toetsenbord is ook even wennen. Eigenlijk mot ik meer aan Vista wennen... Maar de witte uitvoering is best mooi..

- Beetje stom, zal er wel uitkomen, moet nog meer zoeken, maar misschien weet iemand dat meteen: ik kan nog niet scrollen met (de rechterkant van) het touchpad. Vaak kan je dat bij de muisinstellingen aanzetten, maar daar zag ik niks. Wellicht heb ik nog niet goed gezocht, of moet ik MSI-drivers installeren? Op de restore/drivers partitie (die is gewoon zichtbaar) vond ik geen touchpad drivers...
Dat de 12 inch niet veel kleiner is, komt doordat je 14inch niet breedbeeld is en je 12inch een enorme accu heeft die uitsteekt aande achterkant..

voor je touchepad, heb je drivers nodig van synaptics

is jou scherm nou spiegelend of mat?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:23
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 01:11:
[...]

alvast thanks voor snelly reply..
dit was de prog, want volgens de GoT forum was dit een goede prog voor warmte indicatie
http://www.almico.com/sfdownload.php

dit is te warm? zo ja dan breng ik hem morgen weer terug

iig thanks en ik wacht op je nieuws..
Hele normale temps hoor. Dat is wat ik met mn Asus F3Sc ook heb met een C2D 1.8GHz. Mijn Oude Asus A6T met Turion 64 X2 TL-52 is zelfs wel eens 85 graden geworden onder 100%, maar normaal gesproken was die ook wel 60-70 graden! Hele mooie temps dus.

Verwijderd

GENETX schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:39:
[...]

Hele normale temps hoor. Dat is wat ik met mn Asus F3Sc ook heb met een C2D 1.8GHz. Mijn Oude Asus A6T met Turion 64 X2 TL-52 is zelfs wel eens 85 graden geworden onder 100%, maar normaal gesproken was die ook wel 60-70 graden! Hele mooie temps dus.
bedankt voor jullie snelle replys
want met mijn vorige toshiba zat hij vaak maar tegen de 0 of 1 graden aan
dus waarom zou deze zo warm moeten zijn, dacht ik bij mezelf,
maar als dit normaal is, dan vind ik het best ;D

thanks

@eastman: scherm is mat bij mij

• GENETX
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:52:
[...]

bedankt voor jullie snelle replys
want met mijn vorige toshiba zat hij vaak maar tegen de 0 of 1 graden aan
dus waarom zou deze zo warm moeten zijn, dacht ik bij mezelf,
maar als dit normaal is, dan vind ik het best ;D

thanks

@eastman: scherm is mat bij mij
ROFL! Dan is er iets niet helemaal goed gegaan bij het uitlezen van de toshiba... 0-1 graden in een laptopje is impossible. Nooit het idee gehad dat je laptop warmer was dan dat het programma aangaf? :+

Verwijderd

GENETX schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:55:
[...]

ROFL! Dan is er iets niet helemaal goed gegaan bij het uitlezen van de toshiba... 0-1 graden in een laptopje is impossible. Nooit het idee gehad dat je laptop warmer was dan dat het programma aangaf? :+
jawel, maar er kwam ook veel koude lucht uit..alleen bij 100% gebruik merkte je soms dat hij iets warmer werd

• GENETX
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:59:
[...]

jawel, maar er kwam ook veel koude lucht uit..alleen bij 100% gebruik merkte je soms dat hij iets warmer werd
Maar ik denk dat die "koude" lucht een stuk warmer was dan je denkt. Nooit daarna je hand in de koelkast gestoken? Die is warmer dan 1 graden ;)

• SYQ
  • Niet online

SYQ

verdient de laptop geen eigen topic?? :)

Verwijderd

Heb hem ook gekocht, de zwarte versie nadat ik ook de foto's had gezien van de verkleurde witte laptop in het MSI topic, en eigenlijk maakt me de kleur toch niet zoveel uit.

Hij bevalt prima, vrij stil, alleen bij het opstarten maakt hij wat veel lawaai en bij het afspelen van een DVD. Ondanks zn kleine omvang vind ik het scherm nog prettig werken, en het toetsenbord is vrijwel even groot als bij een normale pc. Al is het wel weer even wennen op mn desktop met 17inch flatscreen, mn scherm lijkt ineens 10x zo groot :P .

De trialversies heb ik allemaal er vanaf gegooid, en McAfee Plus geinstalleerd (gratis via mn provider). Hij start gelukkig nog steeds vrijwel even snel op (iets onder de minuut tot volledig geladen).

Enige probleem wat ik heb is dat internet nog niet helemaal werkt, meeste sites laadt hij wel (wel erg langzaam), en sites zoals google.nl helemaal niet. En gmail.com laadt hij wel, echter zodra ik wil inloggen en hij begint te laden kan hij de site/server niet meer vinden. Windows of Ati update doet het ook niet. Ik heb hem gewoon via kabel naar mn router aangesloten (heb geen draadloos op router), en het rare is dat de rest van de pc's hier nergens last van heeft. Ik heb zowel Firefox als IE geprobeerd, ook tijdelijk mn firewall uitgschakeld, tijdelijk internetbestanden verwijderd enz.

Ik heb mn desktop laatst pas geformatteerd en daar had ik meteen toegang tot internet zonder problemen, evenals mn oom die hier wel eens vaker zn laptop aansluit die heeft ook nooit problemen. Morgen de laptop maar eens bij mn vriendin aansluiten, om erachter te komen of t aan de laptop ligt (lijkt me sterk, ook alle firewalls uitgeschakeld gehad enz, tegelijkertijd werken wel weer alle andere pc's hier gewoon), of aan de router instellingen (terwijl mn desktop en andere pc's meteen toegang hebbe). Maar nu ff tentamenweek dus helaas ff niet al te veel tijd over, morgen voorbij dus dan maar nog eens uitgebreid zoeken, ben gelukkig al wat oudere topics tegengekomen hierover. Maar mocht iemand een idee hebben waar het aan ligt, graag :) . Sorry als dit stukje beetje erg offtopic was.

@ Mace, nog bedankt voor je reply :) , zodra ik internet weer fatsoenlijk heb lopen installeer ik Source, ben benieuwd naar de framerate. Vind het formaat van de laptop erg gunstig, past gewoon in mn schooltas, na tentamenweek eens zoeken naar een second skin of iets dergelijks :). Ben zeer tevreden over mn aankoop :) . Eigen topic is misschien idd erg handig.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:26:
Enige probleem wat ik heb is dat internet nog niet helemaal werkt, meeste sites laadt hij wel (wel erg langzaam), en sites zoals google.nl helemaal niet. En gmail.com laadt hij wel, echter zodra ik wil inloggen en hij begint te laden kan hij de site/server niet meer vinden. Windows of Ati update doet het ook niet. Ik heb hem gewoon via kabel naar mn router aangesloten (heb geen draadloos op router), en het rare is dat de rest van de pc's hier nergens last van heeft. Ik heb zowel Firefox als IE geprobeerd, ook tijdelijk mn firewall uitgschakeld, tijdelijk internetbestanden verwijderd enz.
Is waarschijnlijk een Vista DNS probleem. Zoek daar maar eens op :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Maar is targa nu een beetje goed? ;)
Nieuwe folderlaptopactie:
http://www.lidl.nl/nl/hom...o.20071217.p.Notebook_154

Notebook 15,4''

AMD AthlonTM 64 X2 Dual-Core

* Processor TK-55
* Dual Core met elk 1,8 Ghz
* 512 KB L2 cache en hypertransport met 1.600 Mhz

Werkgeheugen 2.048 MB

* DDR-2 667

S-ATA harde schijf 160 GB (5.400 rpm)
8 x DVD-brander DVD±RW

* Brandt alle gangbare CD/DVD-formaten, incl. dual layer DVD-R, DVD+R en DVD-RAM

Wireless LAN

* Beleef de kabelloze vrijheid!

GeForce Go 6100

* Tot 380 MB grafisch werkgeheugen

Verdere highlights

* Geintegreerde 4-in-1 cardreader
* LAN (10/100 MBit)
* Firewire (IEEE 1394a)
* Geintegreerde modem (56k)
* Notebooktas
* Optische USB-muis

Het nieuwe besturingssysteem!

* Home Premium + verdere OEM-software

EDIT
Heb net een Asus gevonden met ongeveer dezelfde specs en prijs:
pricewatch: Asus F3U-AP058C

EDIT2:
Verschil zit vooral in grafische kaart.
Targa's Go 6100 VS Asus's X1250
Ff zoeken welke beter is, tot nu toe de X1250

[ Voor 13% gewijzigd door Kixtart op 13-12-2007 17:13 ]

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Eastman schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:34:
[...]
voor je touchepad, heb je drivers nodig van synaptics
Iemand enig idee (linkje) waar ik de betreffende drivers kan vinden?

• Eastman
  • Niet online
ik ga zo wel even de synaptics drivers posten, heb net zelf de medion ook gekocht...

Heb beide laptops even naast elkaar gezet, me oude MSI S270 en de Medion..

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2303/2109040484_f22861e792.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2311/2108264231_60d17cffaa.jpg

Foutje, de drivers voor touchpad is niet van synaptics, maar van Elantech.. even googelen en je hebt hem... ik plaats zo wel een link nadat ik het heb uitgeprobeerd...

[ Voor 21% gewijzigd door Eastman op 13-12-2007 17:54 ]

• Mike421
36uur verder en de notebook bevalt uitstekend.
Ik ken nu al meerdere die hem vandaag nog wilden kopen.

JA ik hoop ook dat er een eigen topic geopend worden over dit notebook.

@Eastman: Leuk die foto's van msi en medion naast elkaar.
Ben benieuwd naar de drivers die je gaat posten want het scrol gedeelte op het touchpad mis ik toch een klein beetje.

• CLB
  • Niet online

CLB

Mike421 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:55:
JA ik hoop ook dat er een eigen topic geopend worden over dit notebook.
Dat is natuurlijk onzin :) Aangezien er als MSI topics bestaan, en hij precies 't zelfde is :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Eastman
  • Niet online
elantech drivers werken ook niet goed.... ik ga even andere synaptics drivers proberen van andere MSI notebooks.... hopen dat die het wel doen :)

ik moet trouwens wel zeggen dat het scherm minder goed is dan die van me MSI S270. Hoewel het geen spiegelend scherm is (wat ik niet eens zo erg vind), is de kijkhoek veel kleiner dan die van me S270

[ Voor 41% gewijzigd door Eastman op 13-12-2007 18:19 ]

• ebia
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 01:11:
Net opgestart lees ik deze waardes uit:
Hdd 22c
Temp1 37c
Core 40c

Na 5 minuutjes flash video:
Hdd 27c
Temp1 37c
Core 50c (met vuurtje icoon erbij ;))

Denk dus dat er niks bijzonders met je laptop is... De fan begint trouwens nog niet te joelen nu.

• BraveWorld
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Eastman schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:34:
Is jou scherm nou spiegelend of mat?
Scherm is mat (behuizing wit).

Mooie foto zo van die MSI270 en de Medion naast elkaar!!!

Een apart topic lijkt me best leuk. Alleen dan zouden de modjes veel tijd moeten besteden om de juiste posts uit dit topic over te hevelen.

Ondanks dat het een rebadged MSI271 zou zijn, lijken er minieme (uiterlijke) verschillen te zijn:
- De accu steekt inderdaad recht naar achteren uit, en niet zoals bij sommige MSI's schuin naar beneden waardoor de laptop enigszins opgelicht wordt.
- de muisknoppen (onder het touchpad) zijn anders van vorm.
- dat de touchpad-drivers ontbreken lijkt me ook iets dat niet bij een MSI271 zou mogen voorkomen.

Dit is geen signature...

• Mike421
CLB schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:03:
[...]

Dat is natuurlijk onzin :) Aangezien er als MSI topics bestaan, en hij precies 't zelfde is :)
Understood sir i'm so sorry }:O }:O

• Eastman
  • Niet online
ik heb deze synaptic drivers geinstalleerd.... ze werken tot nu to probleemloos... alleen werk middelste knop klikken niet (met 2 vingers tegelijk klikken)

scrollen werkt, ik heb in de hoek tikken nu tijdelijk geactiveerd als middelste knop

http://global.msi.com.tw/...c=driverfile&dno=5285&i=0

[ Voor 33% gewijzigd door Eastman op 13-12-2007 18:42 ]

• Mike421
ik heb ze ook geinstalleerd en het werkt goed hoor ik kan weer vrolijk scrollen met de touchpad .

dank je Eastman voor het posten van de link .

• Eastman
  • Niet online
toetsenbord typt trouwens best zwaar.. Vista valt me eigenlijk nog best mee... Had erger gekund :)

btw... er zit geen ingebouwde bluetooth op de laptop... Grootste nadeel tot nu toe :( (ik maak gebruik van bluetooth om te internetten via me telefoon)

[ Voor 44% gewijzigd door Eastman op 13-12-2007 20:45 ]

Verwijderd

@ Gambieter: Thanks, ik heb flink wat topics gevonden met dat zoekwoord, vele hebben hetzelfde probleem. Echter helaas nog steeds niet aan de gang, router is al behoorlijk oud en nieuwe firmware schijnt een vastloper versie te zijn, en handmatig de gegevens van de ISP rechstreeks invoeren helaas ook niet. Mja morgen eens de andere opties uitproberen, ik heb goede hoop dat t wel gaat lukken. Netwerk doet t bijv raar genoeg wel, ik kan gewoon bestanden van de andere pc's hier afhalen, alleen internet wil nog steeds niet echt.

@ Eastman, voor 11 euro heb je bijv op http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1 een USB2 bluetooth adapter, ik denk dat ik deze ook ga kopen, voor 5 euro meer eentje die 100m bereik heeft maar zal ook wel meer energie verbruiken (en heb toch geen 100m nodig). Al vind ik het ook jammer dat er geen ingebouwde bluetooth inzat, is toch weer ff iets handiger.

Verwijderd

Eastman schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:40:
scrollen werkt, ik heb in de hoek tikken nu tijdelijk geactiveerd als middelste knop
http://global.msi.com.tw/...c=driverfile&dno=5285&i=0
Top! bedankt, is een verademing dat ik weer kan scrollen.
Vind het scherm trouwens erg helder en fris vergeleken bij de Asus A7T (17 inch) die ik hiervoor had.
En die hoge resolutie is ook erg prettig op 12 inch.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 02:31
Ik zou deze bluetooth adapter halen. Het steek maar paar mm uit, dus er is bijna geen kans dat de adapter ergens gaat haken en je usb poorten stuk gaan.

• StraightOn.NL
karakedi schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:25:
Ik zou deze bluetooth adapter halen. Het steek maar paar mm uit, dus er is bijna geen kans dat de adapter ergens gaat haken en je usb poorten stuk gaan.
Een soortgelijke (maar niet van trust) blauwtand adapter staat ook in het Asus EEE topic vermeld, daar blijkt wel dat hij toch verder uitsteekt dan je in eerste instantie zou verwachten, aldus de gebruikers ervan:
GekkePrutser schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:57:
[...]

http://www.blogsmithmedia...ubt3s-small-bluetooth.jpg

Ik heb deze (nouja, de Cirago maar is volgens mij precies dezelfde) trouwens binnen nu. Hij steekt wel veel meer uit dan het op de foto lijkt (van het metalen stuk steekt namelijk ook een paar millimeter uit, ongeveer een evengroot stuk als het plastic gedeelte).

En Bluetooth is zeker niet eenvoudig om aan de gang te krijgen op de EEE, maar als je eenmaal alles hebt gedaan dan werkt het weer wel redelijk simpel (met een bluetooth icoontje op de balk onderin). Zie dit topic voor instructies. Ik zal van de week even foto's maken!

[ Voor 3% gewijzigd door StraightOn.NL op 13-12-2007 21:37 ]

• Eastman
  • Niet online
Ik heb altijd zo'n gevoel dat extern aangesloten apparaten meestal meer stroom zal verbruiken dan interne.. dus een externe adapter, negatiever is voor de batterijduur.. ik weet niet of dit klopt hoor.

En het is altijd prettig als het niet uitsteekt.. Misschien is er iets in pc-card formaat dat helemaal niet uitsteekt??

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 01:05:
Ik heb vandaag die Aldi labtop ook gekocht. Ik heb Vista er nog op laten staan, wel een groot deel van de meegeleverde software eraf geflikkerd natuurlijk en dit vervangen door de software die ik graag gebruik. Dat van die meegeleverde software is natuurlijk vrij standaard als je een complete PC haalt. De labtop is lekker klein en stil en wordt ook niet te warm, nu kan ik letter achter de buis internetten.

[...]

Dan heb je zeker de 256MB die standaard aan je Ati chipje niet meegerekend, want dit kan je ook veranderen natuurlijk.
Zag het achteraf staan in de bios. Ach, ga het ook niet aanpassen, het werkt prima zo.

Vandaag (na 1 dag) al wel systeem herstel kunnen doen. Had Alcohol 120% geinstalleerd, melding van vista genegeerd --> blue screen. Kwam zelfs niet meer in veilige modus. Maar system herstel werkte wel prima. Krijg alleen office niet eraf gegooid, want het system herstel punt is precies tijdens een de-installatie daarvan.... Heb maar gewoon de folder van office weg gegooid :P

Maar verder, leuk laptopje, lange accu duur (+/- 3 uur met software installeren en herstarten), wordt wel warm, maar maakt geen herrie.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

• ebia
Eastman schreef op donderdag 13 december 2007 @ 00:21:
btw.. hoeveel uur geeft windows aan wanneer je werkt op een volopgeladen accu? met wlan aan en scherm op het donkerst of net een stapje hoger..
Nu, na één volledige battery cycle, schommelt het tussen 3 en 3:30.

En nu vrij stabiel op 3:26 en counting down.

[ Voor 6% gewijzigd door ebia op 13-12-2007 22:36 ]

• StraightOn.NL
Eastman schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:56:
Ik heb altijd zo'n gevoel dat extern aangesloten apparaten meestal meer stroom zal verbruiken dan interne.. dus een externe adapter, negatiever is voor de batterijduur.. ik weet niet of dit klopt hoor.

En het is altijd prettig als het niet uitsteekt.. Misschien is er iets in pc-card formaat dat helemaal niet uitsteekt??
Bluetooth is volgens mij erg zuinig in energie, althans als ik het heb aanstaan op mijn telefoon W850i merk ik nauwelijks verschil in batterij duur...

Want volgens mij staat het gewoon uit als je het niet gebruikt, of iig op een soort van standby

Verwijderd

Eastman schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:13:
heb net zelf de medion ook gekocht...
Heb je er op donderdag nog een kunnen kopen?

• Eastman
  • Niet online
ja, heb er gewoon even naar gevraagd bij de kassa... Ze haalde er eentje op ergens achter. (Aldi Rijswijk ZH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb donderdagochtend bij drie ALDI's gevraagd, en ving overal bot. Je hebt dus mazzel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Is dat bij jullie ook zo, het gevoelige gedeelte van de touchepad is net een centimeter kleiner dan de touchpad zelf. Best irritant omdat ik er zelf vaak net buiten zit, vooral met scrollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 15:05
De komt denk ik binnenkort ook een nieuwe 15.4" van de aldi. Er staat er in ieder geval al 1 op de medion site van duitsland. Die is de 13 in de verkoop van duitsland gegaan.
technische details:
http://www.medion.de/md96...nt/techdetails/index.html

ik weet alleen de prijs niet wat het in nederland wordt in DL koste hij geloof ik 899 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
kan iemand mij vertellen welke wifi kaart er in de 12" van de aldi zit? Ik kan geen verbinding maken met een signaal van 4 streepjes sterk. Als ik naast m'n router zit kan het wel:S. Zouden jullie weten wat het probleem kan zijn? Even drivers updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
Er zit een RAlink chipset in. Een 6833B om precies te zijn.
Xp drivers: http://global.msi.com.tw/...c=driverfile&dno=2868&i=2

Werken bij mij gewoon goed met de zero-configuration tool in Windows. Heb de WPA2 patch over XP gezet en maakt goed contact met m'n Linksys WRT54GL met Tomato (zonder opgeschroefd vermogen of andere antennes). In m'n slaapkamer zakt het niveau iets in (zo'n 8 meter verderop, maar door 3 muren waarvan één 20cm beton), naar 4 strepen. Goed genoeg voor een stabiele verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ebia schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:29:
Er zit een RAlink chipset in. Een 6833B om precies te zijn.
Xp drivers: http://global.msi.com.tw/...c=driverfile&dno=2868&i=2

Werken bij mij gewoon goed met de zero-configuration tool in Windows. Heb de WPA2 patch over XP gezet en maakt goed contact met m'n Linksys WRT54GL met Tomato (zonder opgeschroefd vermogen of andere antennes). In m'n slaapkamer zakt het niveau iets in (zo'n 8 meter verderop, maar door 3 muren waarvan één 20cm beton), naar 4 strepen. Goed genoeg voor een stabiele verbinding.
De RALink tool schijnt een veiligheidsrisico te hebben, zie het s2xx topic. Ik gebruik de WZC op mijn s271.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

Heeft iemand al de AKOYA MD 8828 gekocht?

(van de site)
Authentieke Windows Vista® Home Premium
Overal perfect entertainment. De optimale software voor digitale foto's, digitale muziek en video's. (OEM-versie)
> Krachtige prestaties
Intel® Viiv™ Processortechnologie met
Intel® Core™2 Duo Processor E6750
(2.66 GHz, 4 MB L2 Cache, 1333 MHz FSB)
> High-end full HD grafische weergaves met HDMI-aansluiting
Alleen het beste is goed genoeg voor uw ogen: De NVIDIA® GeForce® 8600 GS PCI-Express grafische kaart met HDMI-aansluiting en HDCP-ondersteuning.
> Reusachtig werkgeheugen
Reusachtig 2048 MB DDR2 Dual Channel werkgeheugen zodat u nog sneller kunt werken.
> Gigantische opslagcapaciteit op harde schijf
500 GB S-ATA harde schijf voor meer dan 100.000 muziektitels, foto's of 300 uur televisieopnames.*
> Snel WLAN
geïntegreerde WLAN IEEE 802.11n Draft met tot 300 Mbit/s., compatibel met IEEE 802.11b/g**
> Het multitalent
Bekijk films in de sublieme Blu-Ray / HD-DVD-kwaliteit of sla uw gegevens op alle gangbare blanco dvd’s of cd’s op.

En dat allemaal met maar één apparaat.***
> Bekroond met de PlusX Award voor bedieningscomfort
> Grenzeloos televisieplezier
dankzij de geïntegreerde 2-in-1 tv-tuner voor DVB-S en
analoge tv-signalen****
> HD-cinema tv/video
Sluit simpelweg de MD8828 via een HDMI-kabel aan op uw
LCD-TV en geniet van bioscoopfilms in de hoogste kwaliteit.
(HDMI-kabel niet meegeleverd)
> eSATA-aansluiting
voor aansluiting op externe SATA-apparaten
> Super uitgebreid, met tal van handige aansluitingen
voor digitale camera, harde schijf, beeldscherm, printer, microfoon en andere apparaten
> Probleemloos upgraden*****
Dankzij het MEDION basisstation kunt u in één stap op comfortabele wijze de externe vaste USB-schijf HDDrive2Go of HDDrive2Go Ultra Speed aansluiten en zo uw opslagcapaciteit uitbreiden.
> Thuisbioscoopervaring met optimaal geluid******
8-kanaals High Definition Audio
> Snel en betrouwbaar opslaan:
De geïntegreerde Multi-kaartlezer, leest en schrijft alle gangbare geheugenkaarten.*******
> Fluisterstil
Buitengewoon stil en geruisloos dankzij de innovatieve ventilatortechniek.

Heel interessant met name de gecombineerde hddvd+br player!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jefjef schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 20:53:
Heeft iemand al de AKOYA MD 8828 gekocht?

(van de site)
Authentieke Windows Vista® Home Premium
Overal perfect entertainment. De optimale software voor digitale foto's, digitale muziek en video's. (OEM-versie)
> Krachtige prestaties
Intel® Viiv™ Processortechnologie met
Intel® Core™2 Duo Processor E6750
(2.66 GHz, 4 MB L2 Cache, 1333 MHz FSB)
> High-end full HD grafische weergaves met HDMI-aansluiting
Alleen het beste is goed genoeg voor uw ogen: De NVIDIA® GeForce® 8600 GS PCI-Express grafische kaart met HDMI-aansluiting en HDCP-ondersteuning.
> Reusachtig werkgeheugen
Reusachtig 2048 MB DDR2 Dual Channel werkgeheugen zodat u nog sneller kunt werken.
> Gigantische opslagcapaciteit op harde schijf
500 GB S-ATA harde schijf voor meer dan 100.000 muziektitels, foto's of 300 uur televisieopnames.*
> Snel WLAN
geïntegreerde WLAN IEEE 802.11n Draft met tot 300 Mbit/s., compatibel met IEEE 802.11b/g**
> Het multitalent
Bekijk films in de sublieme Blu-Ray / HD-DVD-kwaliteit of sla uw gegevens op alle gangbare blanco dvd’s of cd’s op.

En dat allemaal met maar één apparaat.***
> Bekroond met de PlusX Award voor bedieningscomfort
> Grenzeloos televisieplezier
dankzij de geïntegreerde 2-in-1 tv-tuner voor DVB-S en
analoge tv-signalen****
> HD-cinema tv/video
Sluit simpelweg de MD8828 via een HDMI-kabel aan op uw
LCD-TV en geniet van bioscoopfilms in de hoogste kwaliteit.
(HDMI-kabel niet meegeleverd)
> eSATA-aansluiting
voor aansluiting op externe SATA-apparaten
> Super uitgebreid, met tal van handige aansluitingen
voor digitale camera, harde schijf, beeldscherm, printer, microfoon en andere apparaten
> Probleemloos upgraden*****
Dankzij het MEDION basisstation kunt u in één stap op comfortabele wijze de externe vaste USB-schijf HDDrive2Go of HDDrive2Go Ultra Speed aansluiten en zo uw opslagcapaciteit uitbreiden.
> Thuisbioscoopervaring met optimaal geluid******
8-kanaals High Definition Audio
> Snel en betrouwbaar opslaan:
De geïntegreerde Multi-kaartlezer, leest en schrijft alle gangbare geheugenkaarten.*******
> Fluisterstil
Buitengewoon stil en geruisloos dankzij de innovatieve ventilatortechniek.

Heel interessant met name de gecombineerde hddvd+br player!
Prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

Prijs?
[/quote]

899,- lidl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:33
Ik heb vandaag ook nog een mooie 12 inch notebook gekocht bij de Aldi, ik heb alleen dat lelijke stickertje aan de linkerkant weggehaald met die waarschuwing voor wifi en ziekenhuizen.

Nu blijft er echter een plaklaag zitten, heeft iemand die al goed kunnen weghalen, en zo ja waarmee?

Verder is de wifi ontvangst met mijn Fon router perfect maar met mijn Zyxel is wifi hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
Ik heb alle stickers gewoon goed weten te verwijderen met mn vingers. Gewoon rustig overheen rollen/schuren met je vingertoppen, ging er uiteindelijk helemaal vanaf bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Laatst online: 20:33
Bedankt....dat gaat inderdaad prima!

Ik was bang dat er nog een dunner laagje zou blijven zitten als je het met je vinger weghaald, maar niet dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Mediacj schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:17:
Ik heb vandaag ook nog een mooie 12 inch notebook gekocht bij de Aldi, ik heb alleen dat lelijke stickertje aan de linkerkant weggehaald met die waarschuwing voor wifi en ziekenhuizen.

Nu blijft er echter een plaklaag zitten, heeft iemand die al goed kunnen weghalen, en zo ja waarmee?

Verder is de wifi ontvangst met mijn Fon router perfect maar met mijn Zyxel is wifi hopeloos.
Ervan uitgaande dat het gewoon een soort lijm is, kan je dat altijd verwijderen met een beetje wasbenzine of alcohol op een doekje en dan voorzichtig wrijven, dat zou geen probleem moeten zijn.

Ik neem niet dat de laptop gespoten is en dat de verf gaat oplossen :P probeer dat anders heel even uit aan de onderkant van de laptop ofzo. Maar het lijkt me toch dat het gewoon zwarte of witte plastic is dus dan kan dat echt geen kwaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuurzaagje
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-09-2020
Kwa Akoya 12"

De eerste indruk van de laptop is goed. Vrij kleine letters maar het is een 12" op 1280 dus dat moet je verwachten. Het beeld is scherp, geen glimmend scherm maar een mat scherm wat ik persoonlijk fijner vind. De laptop is zeer stil. De warmteontwikkeling is flink, ik zet hem alleen maar op harde oppervlakken omdat hij van onder moet "ademen". Over het algemeen is het een mooi handzaam apparaat. Het geluid is typisch laptoppig zonder bas, maar niet vervormd.

Groot probleem: Geen WLAN mogelijk met wachtwoorden. Truuk met onbeveiligd aan melden en dan gauw WPA aanzetten werkte 1X maar en kan ik niet herhalen. Ik wil binnen een week een oplossing onder Vista of een downgrade naar XP. Zo niet, gaat het ding retour Aldi, want internet was het belangrijkst voor het gebruik van deze laptop. De hulplijn van Medion kan niks voor me doen.

Dom probleem is ook het afspelen van DVD's die je zelf hebt openomen. Op één of andere manier lukt het me niet een signaal mee te geven dat mijn DVD's anamorfisch zijn. Het programma die dit kan oprekken naar 16:9 heeft geen geluid (moet je kopen). Alle andere programma's kunnen het beeld niet aanpassen. Nou, fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat ding die vanaf maandag bij de GAMMA te koop is ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 14-09 09:14
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:46:
En dat ding die vanaf maandag bij de GAMMA te koop is ???
Goed ding voor zijn geld, kun je mooie gaten mee boren. Wat ik wel lastig vind is dat het snoer wat kort is, moet dus een gewone haspel tussen, vooral als je veel gaten achter elkaar moet doen. Die snelspankop is ook wel makkelijk.
Kortom; kopen die Black en Decker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:30

XyS

0.o.O

niemand een wat serieuzere reactie over de laptop van de gamma?
het lijkt mij persoonlijk een leuk ding, hier een linkje:
http://gamma.com/main.html?pid=383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuurzaagje
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-09-2020
Ziet er niet gek uit, maar geen mega gaming laptop. Meer voor standaard werk als extra computer of eenvoudig kantoorwerk. Je kan er misschien met photoshop op werken of met een videobewerkingsprogramma maar echt pijlsnel zal het niet gaan. Beetje bloggen, surfen en websites maken. Wel zouden de processoren wat zuiniger moeten zijn omdat ze iets minder krachtig zijn. Overigens wel geschikt voor 64 bit toepassingen later. Vergeet niet dat maandag ook een Lidl aanbieding komt, en die heeft 3 jaar garantie!! Toch een jaar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
http://www.4launch.nl/sho...rion-tl56--160gb/tweakers deze is dan wat beter (kijk maar in de pricewatch: notebooks - zoeken op tl-56 ; prijzen vanaf ongeveer 650 euro). Maar is geen slechte aanbieding (hoewel er geloof ik niet bijstaat hoeveel jaar garantie je hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

Mediacj schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:17:

ik heb alle stickers verwijderd en met terpentine de rest schoongemaakt. geen schade aan het plastic

nu nog kijken of ik de medion letters van het deksel kan krjigen.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de fujitsu siemens scaleo al zien staan in mediamarkt ?

windows vista
intel core 2 quad Q6600
2 GB DDr II
Nvidia 8800 GTS
2 x 360 GB SATA harde schijf
DVD Rw
DVD Rom
kaartlezer
wifi
5 x usb
1 x firewire
ethernetkaart
enz..

dit voor 1245 € !!!!!!

Wat denken jullie ? kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 23:06:
Heeft iemand de fujitsu siemens scaleo al zien staan in mediamarkt ?

windows vista
intel core 2 quad Q6600
2 GB DDr II
Nvidia 8800 GTS
2 x 360 GB SATA harde schijf
DVD Rw
DVD Rom
kaartlezer
wifi
5 x usb
1 x firewire
ethernetkaart
enz..

dit voor 1245 € !!!!!!

Wat denken jullie ? kopen ?
Uhm, 1245 euro voor een Q6600 met 8800GTS pc? Lijkt me een beetje duur he? Heb je al eens een PC samengesteld hier op tweakers? http://tweakers.net/pricewatch/ --> kan je veel goedkopere en/of snellere systemen samen stellen dan die 1245 euro kostende FS pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

vergelijkbaar systeempje, alleen 2x 500 GB ipv 360

#ProductPrijsSubtotaal
1Apacer Embedded Card Reader 15 in 1 (USB 2.0, Zwart)€ 7,63€ 7,63
1Asus P5K€ 93,70€ 93,70
1Corsair TWIN2X2048-6400C4€ 69,90€ 69,90
1ECS GeForce 8800GTS 320MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI) N8800GTS-320MX€ 233,10€ 233,10
1Intel Core 2 Quad Q6600€ 204,50€ 204,50
1Lite-On DH-16D2S€ 14,04€ 14,04
1Lite-On LH-20A1S€ 22,10€ 22,10
1Microsoft Windows Vista home premium€ 99,-€ 99,-
2Samsung SpinPoint T166, 500GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ)€ 83,90€ 167,80
1Sweex Wireless LAN PCI Card 54 Mbps€ 10,66€ 10,66
ImporterenTotaal€ 922,43

Edit: wireless kaartje en vista erbij.

[ Voor 102% gewijzigd door mace op 16-12-2007 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik denk niet dat er 800mhz geheugen en een Asus P5K moederbord in die PC van FS zit ;)

En je bent trouwens Windows Vista vergeten. Plus, je kan beter een 8800GT videokaart voor 199 euro kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

silmaril8 schreef op zondag 16 december 2007 @ 23:54:
Ik denk niet dat er 800mhz geheugen en een Asus P5K moederbord in die PC van FS zit ;)

En je bent trouwens Windows Vista vergeten. Plus, je kan beter een 8800GT videokaart voor 199 euro kiezen.
Ja, haha, als die 8800 GT te krijgen is, wat hij nu nog niet is voor dat geld. ;)
(in de PW staat hij wel maar hij is nergens op voorraad.)

Maar het was ff snel om te laten zien dat je iets beters voor minder kan krijgen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door mace op 16-12-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:46:
[...]
Goed ding voor zijn geld, kun je mooie gaten mee boren. Wat ik wel lastig vind is dat het snoer wat kort is, moet dus een gewone haspel tussen, vooral als je veel gaten achter elkaar moet doen. Die snelspankop is ook wel makkelijk.
Kortom; kopen die Black en Decker.
[cynisch]Hahaha...jij bent ech wel geestig zeg !!....... :O [/cynisch]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 00:47:
[...]

[cynisch]Hahaha...jij bent ech wel geestig zeg !!....... :O [/cynisch]
Maar welk ding bedoelde je nou dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaCe1337 schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:02:
[...]
Maar welk ding bedoelde je nou dan.
Sorry MaCe1337, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Het is uiteraard zo dat als ik de Gamma in loop ik helemaal overdonderd wordt door het mega aanbod van Complete systemen & laptops :? . Ik ben tegen beter weten in er vanuit gegaan dat iedereen wel zou weten waar ik het over had als ik deze reactie in het topic "Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 4" zou plaatsen. :+ ................................... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Stelletje kinderen, hou eens op met huilen.

patjuhh moet specifieker zijn, en MaCe1337 moet zijn zak zout op zak houden. Zo, en nu weer ontopic please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien interessant voor mensen die een laptop zoeken.
Bij 1dayfly vandaag een xxodd laptop met de volgende specificaties voor €699,-

WXGA 15,4" TFT-scherm ClearView (1280x800)
Intel Core 2 Duo T5250 (1,5GHz, 667MHz FSB, 2Mb cache)
2GB DDR2 667MHz
120GB 5400RPM Serial-ATA
Dedicated nVidia GeForce 8400M G 128MB VGA videokaart
High Definition 3D twee kanaals audio
DVD-/+ dual layer
Bedraad/draadloos netwerk
7-in-1 Cardreader
3x USB2.0 connector
1,3 Megapixel webcam ingebouwd
1 jaar pick up & return garantie

Voor dezelfde prijs zijn volgens mij laptops met betere specificaties te vinden.
De behuizing van xxodd zijn echter meestal wel van goede kwaliteit. En het is een groot voordeel dat je kan kiezen uit Windows Vista of Windows XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Laatst online: 04-09 17:29
Netjes die aanbieding van 1dayfly. Alleen jammer van de garantie, maar een Core 2 Duo met 8400M voor minder dan 699,- euro? Waar dan?

[ Voor 15% gewijzigd door mvdklip op 17-12-2007 17:33 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.s. zaterdag bij de mediamarkt Den Haag een Asus X51R voor €499,-

Specs:
intel core duo 2130
120gb hdd
2048 MB geheugen
ati x1100 videokaart

Ik kan heel weinig info vinden over deze laptop. Iemand ervaring? Zou dit een fijne laptop zijn voor deze prijs?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

ehuurman schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:27:
Stelletje kinderen, hou eens op met huilen.

patjuhh moet specifieker zijn, en MaCe1337 moet zijn zak zout op zak houden. Zo, en nu weer ontopic please
Wat heb ik nou weer gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:34:
A.s. zaterdag bij de mediamarkt Den Haag een Asus X51R voor €499,-

Specs:
intel core duo 2130
120gb hdd
2048 MB geheugen
ati x1100 videokaart

Ik kan heel weinig info vinden over deze laptop. Iemand ervaring? Zou dit een fijne laptop zijn voor deze prijs?
In geen enkele andere mediamarkt verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvdklip schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:33:
Netjes die aanbieding van 1dayfly. Alleen jammer van de garantie, maar een Core 2 Duo met 8400M voor minder dan 699,- euro? Waar dan?
Vraag ik me ook af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Die Asus X51R heb ik een paar weken geleden gekocht voor m'n vrouw, maar dan wel met een miezerige Celeron, 1GB geheugen en 80GB HDD. En dat voor 478,- euro. De deal van de mediamarkt lijkt me scherp, zeker aangezien Asus standaard 2 jaar garantie levert. Toch heb ik wel wat aanmerkingen op deze laptop:
  • Accu gaat slechts een krappe 2 uur mee
  • Met de meegeleverde Vista is ie echt traaaag
Zelf heb ik er voor gekozen om er Windows XP Home op te knallen (had nog een licentie liggen), maar dat was niet echt makkelijk. Vooral wireless heeft een paar dagen geduurd voordat ik een stabiele driver te pakken had. Het scherm is trouwens wel heel fijn. Veel beter dan het scherm van m'n drie keer zo dure Dell (van de zaak).

[ Voor 17% gewijzigd door mvdklip op 18-12-2007 14:03 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herian10
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 13:34
deze week bij dynabyte Toshiba Satellite A200-1K7 15,4 inch voor € 577,00
spec Intel Core Duo T2130
int geheugen 1024 MB uit tebreiden tot 2 gig
harde schijf 200 GB
video Intel GMA 900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvdklip schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:33:

Vraag ik me ook af..
Een laptop met Core 2 Duo met een 8400M onder de €700,- zijn inderdaad niet te vinden in de pricewatch.

Bij Dell kan wel met behulp van de volgende 5% kortingscode: P5L9NZN50SG53W de Dell Inspiron 1520 voor €710,- gekocht worden. Dat is iets duurder dan de actie. Echter zijn er ook regelmatig 10% kortingsbonnen in omloop of kan er via de telefoon nog een korting bedongen worden. Hierdoor kan er alsnog onder de €700,- gekomen kunnen worden
De laptop heeft ongeveer dezelfde specificaties als die van XXODD als je ga voor het voor het derde model van links. Dell 1520

Verder is de Acer Aspire 5920G ook erg scherp geprijsd. Voor 60 euro meer heb je een sterkere processor en videokaart en een grotere harde schijf.
pricewatch: Acer Aspire 5920G-302G25Mi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaCe1337 schreef op zondag 16 december 2007 @ 23:51:
vergelijkbaar systeempje, alleen 2x 500 GB ipv 360

#ProductPrijsSubtotaal
1Apacer Embedded Card Reader 15 in 1 (USB 2.0, Zwart)€ 7,63€ 7,63
1Asus P5K€ 93,70€ 93,70
1Corsair TWIN2X2048-6400C4€ 69,90€ 69,90
1ECS GeForce 8800GTS 320MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI) N8800GTS-320MX€ 233,10€ 233,10
1Intel Core 2 Quad Q6600€ 204,50€ 204,50
1Lite-On DH-16D2S€ 14,04€ 14,04
1Lite-On LH-20A1S€ 22,10€ 22,10
1Microsoft Windows Vista home premium€ 99,-€ 99,-
2Samsung SpinPoint T166, 500GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ)€ 83,90€ 167,80
1Sweex Wireless LAN PCI Card 54 Mbps€ 10,66€ 10,66
ImporterenTotaal€ 922,43

Edit: wireless kaartje en vista erbij.
Ik ben op zoek naar een nieuwe pc, zo rond de 1000-1100 euro (er moet namelijk ook nog een monitor bij), en deze samengestelde pc leek me wel wat. Ik heb nog nooit een pc zelf in elkaar gezet, maar met wat geknutsel en geplak moet het lukken... :) Nou heb ik een paar vraagjes over enkele van bovenstaande onderdelen, waarvan ik hoop dat jullie ze voor me kunnen beantwoorden.

Zal ik een 32 bit of 64 bit-versie van Windows Vista nemen? Wat zijn zoal de voordelen van 64 bit tegenover 32? En weet toevallig iemand waarom Informatique Vista zo goedkoop kan leveren i.v.m. andere (web)shops? Het prijsverschil is nogal groot (niet dat je mij hoort klagen, hoor :P).

Ik had tot voor kort nog nooit van Samsung hardeschijven gehoord. Zijn die een beetje aantrekkelijk voor gamers in vergelijking met andere 7200 rpm schijven? 1 TB ruimte is in ieder geval wel genoeg ruimte voor mij.

Is de genoemde ECS GeForce 8800GTS 320MB..... de beste videokaart in de prijsklasse 200-300 euro?

En tot slot, ik weet dat het noobvragen zijn (sorry daarvoor ;) ), zie ik daar vier sloten voor intern geheugen in het moederbord? Ik neem aan dat ik later kan upgraden naar 4GB?

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:34:
Bij Dell kan wel met behulp van de volgende 5% kortingscode: P5L9NZN50SG53W de Dell Inspiron 1520 voor €710,- gekocht worden. Dat is iets duurder dan de actie. Echter zijn er ook regelmatig 10% kortingsbonnen in omloop of kan er via de telefoon nog een korting bedongen worden. Hierdoor kan er alsnog onder de €700,- gekomen kunnen worden
De laptop heeft ongeveer dezelfde specificaties als die van XXODD als je ga voor het voor het derde model van links. Dell 1520
OK, daar heb je gelijk in, laptops worden sowieso steeds goedkoper. Wat je wel "vergeet" bij Dell zijn de belachelijk hoge verzendkosten en prijzen voor uitbreiding van de garantie. ;)
Verder is de Acer Aspire 5920G ook erg scherp geprijsd. Voor 60 euro meer heb je een sterkere processor en videokaart en een grotere harde schijf.
Sja, wat dat betreft is het gewoon een waar prijzenslagveld als het op laptops aan komt... Volgens mij duurt het niet lang meer voordat de eerste "normale" 15,4" laptops dezelfde prijs dragen als een Eee PC :P

[ Voor 4% gewijzigd door mvdklip op 19-12-2007 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

XyS schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:00:
niemand een wat serieuzere reactie over de laptop van de gamma?
het lijkt mij persoonlijk een leuk ding, hier een linkje:
http://gamma.com/main.html?pid=383
Vriendin heeft 'm aangeschaft, kon in de PW niks vinden wat vergelijkbare specs had (overal direct of een 120GB schijf, of 1GB ram, of minder garantie). Een luie pixel, rechtsboven (blauw) en het WLAN kaartje deed even moeilijk.

Ga morgen XP installeren, dan zien we verder...

MD96559 oftwel de WAM2070

http://www.preissuchmaschine.de/product_672994.html
http://www.preisvergleich...72994/Medion/WAM2070.html

Kan ook nog de 2030 zijn geloof ik, maar dat zien we wel tijdens het installeren van de XP drivers.

Edit: alle XP drivers, behalve die voor de webcam, staan gewoon op de medion site trouwens.
Edit2: De webcam werkt met native XP drivers :) Wlan knopje doet het niet trouwens, maar pas 1 driver geprobeerd en zonder de bijgeleverde tool. Verder geen problemen.

[ Voor 13% gewijzigd door Cio op 21-12-2007 11:51 ]

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:34:
[...]

Een laptop met Core 2 Duo met een 8400M onder de €700,- zijn inderdaad niet te vinden in de pricewatch.

De Acer is inderdaad erg interessant, ik ben van plan één van de komende weken een nieuwe laptop aan te schaffen, ik zal deze dan ook goed in de gaten houden. Wellicht dat hij nog meer in prijs zal dalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Wat betreft die Dell 1520: er zijn op dit moment weer wat nieuwe acties bij Dell. Een 1721 kun je nu al voor 696,57 euro inclusief bezorging samenstellen. Dat is dan wel met 1 jaar garantie pickup & return, maar toch best scherp voor Dell's doen.

Athlon TK-57, Vista HP, 1 jaar p&r, 17" LCD, 2048MB DDR2, 160GB 5400 rpm SATA, Radeon Xpress 1270, 8x DVD-RW, 6-cell lithium-ion

Een 1520 haal je voor 677,98 euro inclusief bezorgkosten, maar daar zit dan wel een Intel GMA 3100 in ipv een 8400M.

En je krijgt 25% korting op bedragen voor garantieverlenging. Nog steeds geen superdeal, maar als je toch al zo'n Dell wilde, is het wel een leuk moment om te kopen volgens mij.

[ Voor 29% gewijzigd door mvdklip op 22-12-2007 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn de laptops nog zo duur :(

Ik zoek een laptop, puur voor remote desktop/internet explorer. Liefst een 12" beeldschermpje. En tussen de 300 en 400 euro.

Niet te vinden zowat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:31:
Waarom zijn de laptops nog zo duur :(

Ik zoek een laptop, puur voor remote desktop/internet explorer. Liefst een 12" beeldschermpje. En tussen de 300 en 400 euro.

Niet te vinden zowat :(
EEE Pc? 300-400 euro is wel heel goedkoop, zeker voor een 12". Die vallen nog in de ultraportable range. Je hebt een betere kans op een 14-15" laptop :)

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor vragen als 'is deze laptop wel goed??' of iets in die trend.