Beste mensen, ben terug van vakantie, gebruind en al. Sorry dat jullie hebben moeten wachten. Ben niet eenmaal een internetcafe ingedoken in Mallorca, een prestatie waar ik trots op ben

Overigens, mijn suggesties die ik opperde voordat ik wegging, waren gemaakt tijdens het indrinken met vrienden, dus niet al te serieus te nemen.
Ik heb even alle suggesties doorgenomen, gewikt en gewogen, en ik houd vijf alternatieven over. Omdat ik een democraat in hart en nieren ben, hier een poll. Welke na 5 dagen de meeste stemmen heeft, wordt het onderwerp voor contest 56.
Keuze 1: Achterbuurt/Ghetto
Denk aan het GTA San Andreas stijltje. Basketball Courts, Pimp my ride, Graffiti, gang-wars, smerige straten
Keuze 2: Miniatuur
Bijv. Speelgoed treintjes door een woonkamer. Contrast tussen groot en klein kan erg leuk werken denk ik.
Keuze 3: 3D WWW
Ondanks enige tegenstand, is dit onderwerp vaak genoemd. Vraagt wat creativiteit, maar kan erg verrassende resultaten brengen. Een visualisatie van Google als een soort duizendpoot die overal informatie vandaan haalt bijvoorbeeld.
Keuze 4: Foto Copycat
Foto maken van een voorwerp in en omgeving, en dan zo dichtbij proberen te komen met een 3d Rendering. Vraagt vooral veel van lightning en rendering capaciteiten. Dus als je die wilt verbeteren, is dit je keuze.
Keuze 5: Consumer Electronics
Mp3 spelers, digitale cameras, PS3, XBOX 360, Plasma TVs, Electrische tandenborstels, vibrators. Voor consumenten en op stroom. Heel breed dus. Zelf studeer ik Industrieel Ontwerpen, dus misschien heeft dit mijn lichte voorkeur
De keuze is aan jullie!
Poll: Wat wordt het onderwerp van 3D contest V56?
•
Achterbuurt/Ghetto
•
Miniatuur
•
3D WWW
•
Foto Copycat
•
Consumer Electronics
Ook een poll maken? Klik hier
Ps: Als inmiddels de minicontest is begonnen, v55.5, dan wachten we even met het opstarten van contest v56?