Wat ik mij nu afvraag: er wordt door de meeste mensen vanuit gegaan dat het systeem precies zo blijft als het nu is. Is het niet mogelijk dat er nog wat dingen gaan veranderen op basis van feedback? Zou het zin hebben om een topic voor potentiele verberingen te openen? Misschien dat de crew wil overwegen om de meest aangevraagde veranderingen door te voeren?
(of zoiets, wat iedereen aan kan vullen:)
Ik wil trouwens niet klinken alsof het systeem niet goed genoeg is ofzo... maar verbetering kan altijd
Misschien is het sowieso wel handig om een extra topic te maken voor "vragen over het nieuwe moderatiesysteem" zodat dit topic niet zo ontzettend lang wordt.
(of zoiets, wat iedereen aan kan vullen:)
Verbetering | mensen voor | neutraal | mensen tegen |
Een extra niveau erbij | diederik77 | ... | ... |
Tag erbij | diederik77 | ... | ... |
terug naar oude systeem | ... | ... | diederik77 |
Ik wil trouwens niet klinken alsof het systeem niet goed genoeg is ofzo... maar verbetering kan altijd
Misschien is het sowieso wel handig om een extra topic te maken voor "vragen over het nieuwe moderatiesysteem" zodat dit topic niet zo ontzettend lang wordt.
zelfs?? eerst hadden de powermods een factor 'oneindig', nu zijn ze omlaag gegaan naar een factor 3botoo schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:53:
Na de inloopperiode gaat de penaltyratio bepalen hoe ver en hoe vaak jij van de norm afwijkt en nar aanleiding daarvan je modstatus aanpassen. Er is een ploeg die niet meer dan enkelvoudige moderaties kan doen en de experts die doen dubbel zoveel impact. Er zijn er zelfs een aantal die met factor 3 modereren.