Met het nieuwe nieuwe modartiesysteem van 05.06.2007 is de score van een offtopic reactie mogelijk aan verandering onderhevig.
Voorheen was offtopic een 0 maar toen was de +1 de default waarde. Nu is de default 0 en daarmee komt de ouderwetsche 0 offtopic in het gedrang.
Femme stel hier het volgende:
De eerste echte offtopic (dus geheel zonder raakvlakken) is in die thread ongewenst dus -1
De reacties die daar op reageren en nuttig/behulpzaam/informatief zijn, die hoeven niet naar de -1 maar komen op 0 (default) uit. Indien de opvolgreactie bijzonder waardevol lijkt mag dat best wel gewaardeerd worden maar enige terughoudend is wel gewenst.
Nu bepalen wij met zn allen (binnen bepaalde grenzen) wat verstandig is en produceren op die manier de consensus
Dus ik stel voor dat we dat hier bespreken.
Hou het ontopic
Voorheen was offtopic een 0 maar toen was de +1 de default waarde. Nu is de default 0 en daarmee komt de ouderwetsche 0 offtopic in het gedrang.
Femme stel hier het volgende:
Mij insteek is als volgt:Het -1 niveau is bedoeld voor echt misbruik. Een onschuldige off-topic reactie (iemand die wat afdwaalt van het hoofdonderwerp maar wel de intentie heeft om behulpzaam te zijn, ook al slaat de inhoud van zijn reactie niet meer direct op het hoofdonderwerp van de discussie) is mijn inziens geen -1 waar maar mag gewoon op 0 blijven staan.
De eerste echte offtopic (dus geheel zonder raakvlakken) is in die thread ongewenst dus -1
De reacties die daar op reageren en nuttig/behulpzaam/informatief zijn, die hoeven niet naar de -1 maar komen op 0 (default) uit. Indien de opvolgreactie bijzonder waardevol lijkt mag dat best wel gewaardeerd worden maar enige terughoudend is wel gewenst.
Nu bepalen wij met zn allen (binnen bepaalde grenzen) wat verstandig is en produceren op die manier de consensus
Hou het ontopic
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀