Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 12:32
Vandaag slide gehaald,

Eerste indruk is zeer goed, voelt degelijk aan, goed schuif mechanisme, heerlijke telefoon!!!

nu even muziek erop aan het zetten, geluid gaat echt lekker hard op speaker :D
Maar inderdaad, als je belt hoor je de andere niet heel goed... Dat is wel weer jammer

en tv-out werkt ook mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
hmm ik was vastberaden een slide te halen... gisteren nog even mee staan spelen. Voelde allemaal goed, tot ik tot de ontdekking kwam dat er geen 'call screening' in zit?
Je kunt geen lijst samenstellen van mensen die je mogen bellen en dat toevoegen aan een profiel? of uberhaupt alleen een lijst al.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week ook de slide gekocht, een heerlijk en mooi toestel... Helaas, als het toestel toe is werken de zichtbare toetsen en de navigatie niet altijd, eerlijk gezegd meer niet dan wel, als hij open is, was er geen enkel probleem. Ik heb hem dit weekend teruggebracht naar de winkel en wordt nu opgestuurd voor herstelling, blijkbaar zou er wat mis zijn met de software. Hopelijk komt ie snel terug.... Heeft nog iemand hier ervaring mee? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:49:
Ik heb vorige week ook de slide gekocht, een heerlijk en mooi toestel... Helaas, als het toestel toe is werken de zichtbare toetsen en de navigatie niet altijd, eerlijk gezegd meer niet dan wel, als hij open is, was er geen enkel probleem. Ik heb hem dit weekend teruggebracht naar de winkel en wordt nu opgestuurd voor herstelling, blijkbaar zou er wat mis zijn met de software. Hopelijk komt ie snel terug.... Heeft nog iemand hier ervaring mee? Thanks!
Ik heb het juist meer andersom..als die dicht zit werkt alles goed..en zodra ik hem open heb haperen de nav. toetsen soms..dicht open slide en dan werkt het sowieso weer ..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
vandaag viel de gsm uit, omdat de accu leeg was, :') (maar dat schijnt goed te zijn voor een nieuwe accu, helemaal opladen en dan tot die uitvalt)
maar daarna was die alle instellingen kwijt van bijvoorbeeld de profielen :S de achtergrond was weer standaart, de beltonen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
iemand die kan bevestigen of ontkennen dat de 6500 slide geen call screening heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Phusebox schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:50:
iemand die kan bevestigen of ontkennen dat de 6500 slide geen call screening heeft?
je kunt wel ieder persoon in een groep zetten. Hier kun je een groepsnaam, groepsafbeelding en groepsbeltoon bij toevoegen.
Of is dit niet wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
vandevorst schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:09:
[...]

je kunt wel ieder persoon in een groep zetten. Hier kun je een groepsnaam, groepsafbeelding en groepsbeltoon bij toevoegen.
Of is dit niet wat je bedoelt?
nee dat bedoel ik niet... op mijn huidige telefoon (SE) kan ik bv. instellen dat alleen bellers van een zelf te maken lijst mij kunnen bellen. De rest krijgt meteen voicemail. Dit is erg handig om altijd bereikbaar te zijn in noodgevallen maar toch de rest van de telefoontjes te weren.
Nu kan ik dit ook nog koppelen aan een profiel. Dat laatste is geen must op mijn nieuwe telefoon maar t zou wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:11

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Vandaag heb ik de 6500 classic bronze besteld. Ik hoop dat ik hem morgen al heb.
Als ik de telefoon heb zal ik mijn ervaring met jullie delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Ik denk van wel, tenminste bij me 8800 kon dit wel en ook bij me N95 8GB kan dit....

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Ik krijg ergens deze week de slide binnen van t-mobile, maar weet iemand of deze branded is en zo ja, kan ik de software unbranden(dus niet de t-mobile meuk).

[ Voor 4% gewijzigd door loser180 op 20-12-2007 15:33 ]

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07
Als je op de nokia site kijkt zie je dat branded toestellen speciale firmware hebben en dat deze niet zomaar kan worden geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
waar staat dat dan? en is die van t-mobile branded?

• Phusebox
Phusebox schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:50:
niemand hier dus die het weet?
damn kan het nergens vinden op internet

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:32
Kan je bij profiel niet aangeven dat je alleen gebeld wil worden door een bepaalde bellergroep? Weet niet of hij de rest dan meteen doorknalt naar de voicemail, maar kijk eens in de handleiding op de website ;)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• Phusebox
_Brake_ schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:28:
Kan je bij profiel niet aangeven dat je alleen gebeld wil worden door een bepaalde bellergroep? Weet niet of hij de rest dan meteen doorknalt naar de voicemail, maar kijk eens in de handleiding op de website ;)
zoals ik al zei: ik kan het op internet nergens vinden... de manual was het eerste waar ik keek, al was die 2 weken geleden niet makkelijk te vinden met google

• Only
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:01:
[...]

zoals ik al zei: ik kan het op internet nergens vinden... de manual was het eerste waar ik keek, al was die 2 weken geleden niet makkelijk te vinden met google
Het kan volgens mij wel..alleen het staat heel omslachtig omschreven..ik ga het nu niet testen..ben niet thuis..maar dit weekend zal ik me eraan gaan wagen..
Menu-->instellingen-->beveiliging-->vaste nummers

Daar staat ook een lijst waar je nummers in kan zetten..dus ik denk dat je daar dingen wel kan instellen..of iemand anders moet het nu gaan proberen..of ik doe het wel even in het weekend..maar ik denk wel dat het te doen is.

• loser180
ZIjn er ook gebruikers met een 6500slide en een mac? Werkt dit zonder problemen of moet je hier nog dingen voor downloaden?

Heeft iemand ook een T-mobile versie van de slide, zo ja is hij branded?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:10

Korakal

Up up up!

Ik heb een 6500 classic + mac. Ben ook voor de slide al plugins voor iSync etc tegengekomen. M'n classic wordt ook netjes herkend als MSD. Verder geen drivers nodig.

• Phusebox
Only schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:39:
[...]

Het kan volgens mij wel..alleen het staat heel omslachtig omschreven..ik ga het nu niet testen..ben niet thuis..maar dit weekend zal ik me eraan gaan wagen..
Menu-->instellingen-->beveiliging-->vaste nummers

Daar staat ook een lijst waar je nummers in kan zetten..dus ik denk dat je daar dingen wel kan instellen..of iemand anders moet het nu gaan proberen..of ik doe het wel even in het weekend..maar ik denk wel dat het te doen is.
volgens mij zijn dat nummers die je alleen kan bellen, dus om bijvoorbeeld iemand je gsm uit te lenen zodat ie alleen jou thuis kan bellen ofzo

• Korakal

Korakal

Up up up!

Ja, dit is inderdaad andersom. Wat je zou moeten doen, is een groep (of groepen) toekennen aan de mensen die jou mogen bellen. Daarna stel je in je profiel in dat in plaats van 'iedereen' alleen de bepaalde groep mag worden gesignaleerd. ('waarschuwen bij')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Korakal schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:33:
Ja, dit is inderdaad andersom. Wat je zou moeten doen, is een groep (of groepen) toekennen aan de mensen die jou mogen bellen. Daarna stel je in je profiel in dat in plaats van 'iedereen' alleen de bepaalde groep mag worden gesignaleerd. ('waarschuwen bij')
ok dus het kan wel :) dan kan ik vandaag mijn nieuwe telefoon gaan kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Schrok ik toch gisteravond even... haalde m'n 6500c uit m'n jaszak en hij was uit. 's Ochtends was er nog voldoende accuduur over volgens de indicator. Aan de lader gehangen, maar hij ging niet aan. Batterij eruit gehad, maar nog steeds niks. Gelukkig, na een nachtje aan de lader ging 'ie vanochtend wel weer aan en heeft 'ie vandaag het ook gewoon weer gedaan. Wel een beetje maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 16:30
Ik vind het een heel goede telefoon. Alleen jammer dat het geen "smartphone"is als de N73.
Ik ben namelijk aan het twijvelen tussen deze 2 telefoons. Voordeel is dat de 6500 video-out heeft, micro sd tot 4gb, micro-usb. Maar dan geen serie 60 is.
Wat is jullie mening, ok ik heb gehoord dat de n73 soms traag zijn, maar heeft niet te maken met firmware icm draaiende apps???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Bliksem B schreef op maandag 24 december 2007 @ 18:49:
Ik vind het een heel goede telefoon. Alleen jammer dat het geen "smartphone"is als de N73.
Ik ben namelijk aan het twijvelen tussen deze 2 telefoons. Voordeel is dat de 6500 video-out heeft, micro sd tot 4gb, micro-usb. Maar dan geen serie 60 is.
Wat is jullie mening, ok ik heb gehoord dat de n73 soms traag zijn, maar heeft niet te maken met firmware icm draaiende apps???
Ik zou gaan voor de N73..persoonlijk ben ik meer voor de looks van de slide gaan, maar mocht je daar niet al te veel om geven..dan zijn de mogelijkheden van de N73 zoveel uitgebreider..en die video out van de slide is niet al te geweldig, aangezien je alleen je eigen foto's en filmpjes normaal vloeiend (rest "stotterd" kan tonen en de resolutie+beeldkwaliteit niet al te super is in deze modus.
De N73 kan dacht ik ook gewoon 4gb aan..en tja..of micro usb nou echt een wereldwonder is dat je telefoon handiger maakt? hiervoor sony ericsson gehad met eigen aansluiting..en dat werkt even snel en handig om maar iets te noemen..dus denk niet dat het echt een voordeel is. Misschien dat de slide iets sneller in menu's is..maargoed..echte apps kan je toch niet echt draaien ;) dus is niet echt te vergelijken! beste wat je kan doen is naar een winkel gaan waar je ze beide even kan proberen..en dan een keus maken.

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Bliksem B schreef op maandag 24 december 2007 @ 18:49:
Is het niet een idee om naar een wat meer up-to-date Symbian 60 toestel te kijken om te vergelijken. Dit toestel is namelijk al oud en vooral dingen als mini-SD( ipv microSD) Het ligt er denk ik vooral aan bij wat voor dingen jij gaat gebruiken van je N73. Als het om specifieke programma's gaat zoals Tom Tom of iets dergelijks dan zie ik het voordeel tegenover een S60 toestel nog.

Is zelf een E50( die op S60 werkt) gebruiker, maar kijkt altijd toch maar weer naar de snelheid en gemak van mijn vaders 6300( welke op S40 werkt)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik wilde deze toestel binnenkort halen, maar ik ben niet zo tevreden met het batterij verhaal. Ik lees over de slechte uithoudingsvermogen en dat de telefoon spontaan overlijdt. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben. En wat vinden jullie van de batterij duur?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Only
  • Niet online
Over welke heb je het nu ? de slide of classic?
De batterijduur is niet super (slide)..maar ook niet slecht..ik heb hem maandag in de oplader gedaan..en ik zit nu nog vrijwel helemaal vol (geen streepje nog weg)..nu heb ik hem nog niet veel gebruikt deze week..maar toch..je kan het stukken slechter treffen..en overlijden? tjaa..mijne leeft nu al een hele maand ;) .

• Phusebox
nokia staat nou eenmaal niet bekend om hun geweldige accuduur...

mijn bijna 1,5 jaar oude SE houdt het makkelijk een week uit met regelmatig gebruik. Maar bij een Nokia moet je uitgaan van 3 dagen met 90 minuten gebruik.

• Tonkey
Ik heb het probleem dat als ik het klepje van de batterij bij de slide eraf haal, dat de profielen weer standaart worden, achtergrond veranderd weer... en als ik muziek aan het luisteren ben verspringt het liedje dan :S

Dat zou niet zo erg zijn als het alleen gebeurd door het klepje er ook helemaal af te halen, maar door de gsm ooit op tafel te leggen trilt dat al genoeg om weer de instellingen te verwijderen...
Heel iritant

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik ben in elk geval erg nieuwsgierig naar het apparaat. IK heb hem net voor de kerst bij T-Mobile besteld.. ik hoop hem maar snel binnen te hebben..
Dat ie maar een stuk minder buggy mag zijn dan de 6288

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Phusebox
k krijg echt de schijt van telecom providers tegenwoordig, vooral vodafone. Ben al jaren trouwe klant, nu is mijn gsm gaar en wil ik graag een redelijk alternatief (6500 slide), maar dan mag ik gewoon ff de volle mep voor het abo betalen en dan ook nog es 250 euro voor de telefoon MET simlock en MET vodafone software :S dan vraag ikj e toch :S:S

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Phusebox schreef op donderdag 27 december 2007 @ 09:17:
nokia staat nou eenmaal niet bekend om hun geweldige accuduur...

mijn bijna 1,5 jaar oude SE houdt het makkelijk een week uit met regelmatig gebruik. Maar bij een Nokia moet je uitgaan van 3 dagen met 90 minuten gebruik.
Errmm.... Een paar jaar geleden kwam geen enkel fabrikant in de buurt van Nokia. Ze hadden veruit de beste batterijen en beste design. Helaas is het een tijdje minder gegaan. En intussen zie je dat andere fabrikanten ook goeie of zelfs beter batterijen hebben dan Nokia wat wel spijtig is. Qua design zijn ze gelukkig weer goed bezig.

Ik heb vroeger de Nokia 8210 gehad wat ik nog steeds de beste telefoon vind die ik ooit hebt gehad. De Nokia 6500 komt er qua grootte dicht in de buurt. Het is jammer dat ze de classic niet nog meer basic gemaakt hebben. De toestellen waren vroeger niet stuk te krijgen vanwege het feit dat ze zo simpel waren. tegenwoordig is dat heel anders. Maar een telefoon is een telefoon voor mij. mp3, camera is allemaal overbodig.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Phusebox
FrankGuthrie schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:11:
[...]

Errmm.... Een paar jaar geleden kwam geen enkel fabrikant in de buurt van Nokia. Ze hadden veruit de beste batterijen en beste design.
maar we leven in de tegenwoordige tijd... en het gaat om de huidige toestellen

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Het feit dat ze zo simpel waren betekent niet dat ze daarom niet stuk te krijgen zijn. Alsof er voor alle functionaliteit extra hardware nodig is. Alleen voor de camera misschien.

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
MarcoC schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:24:
Het feit dat ze zo simpel waren betekent niet dat ze daarom niet stuk te krijgen zijn. Alsof er voor alle functionaliteit extra hardware nodig is. Alleen voor de camera misschien.
Nee, maar wel andere hardware. De telefoon van nu is gebundeld met camera, speakers, en kleinere (en mogelijk daardoor makkelijker te beschadigen) hardware.

Vormkracht10

• Only
  • Niet online
Ik heb trouwens ook al meerdere keren gehad dat me profiel weer standaard was met de standaard achtergrond..gebeurt soms ook als hij net niet vastloopt ofzo..is wel erg vervelend bugje.

Ik heb trouwens zojuist firmware update gedaan van versie 3.80 naar 4.81 maar of hierbij ook bugs / veranderingen zijn gemaakt weet ik niet..zie nergens rapportje met zulke eventuele dingen..

[ Voor 34% gewijzigd door Only op 27-12-2007 18:06 ]

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Net de toestel gehaald, maar krijg de kap er niet af om de batterij in te doen. Iemand een idee?

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Only
  • Niet online
Druk dat kleine vierkante knopje in bovenop je toestel..(driehoekje met een streepje erop) naast het gaatje waar je oplader erin gaat dus..
zet dan gewoon je nagels aan de zijkant erin en het komt vanzelf los..lijkt me nogal vreemd dat dat niet lukt?

• Korakal

Korakal

Up up up!

Da's het kapje van de lader/USB. Maar FrankGuthrie bedoelt denk ik de batterijklep. Daar heb ik ook een halve avond over gedaan. Gewoon lomp veel kracht zetten was de oplossing :(

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Korakal schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:28:
Da's het kapje van de lader/USB. Maar FrankGuthrie bedoelt denk ik de batterijklep. Daar heb ik ook een halve avond over gedaan. Gewoon lomp veel kracht zetten was de oplossing :(
Jup dat was de oplossing. Heb mezelf heel kwaad gemaakt en veel kracht gebruikt en toen is het gelukt. Dus veel brute kracht. Als je niet van plan bent om veel te wisselen met je Sim is het perfect. Je weet dat de kap er permanent op blijft zitten. Maar als je vaak moet wisselen kan het heel vervelend worden.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Tonkey
Only schreef op donderdag 27 december 2007 @ 17:18:
Ik heb trouwens ook al meerdere keren gehad dat me profiel weer standaard was met de standaard achtergrond..gebeurt soms ook als hij net niet vastloopt ofzo..is wel erg vervelend bugje.

Ik heb trouwens zojuist firmware update gedaan van versie 3.80 naar 4.81 maar of hierbij ook bugs / veranderingen zijn gemaakt weet ik niet..zie nergens rapportje met zulke eventuele dingen..
Kun je aub testen of de instellingen terug gaan als je de achterkant er even afhaalt?
Bij mij gebeurt dit op deze manier namelijk, zou mooi zijn als de update dit verhelpt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ow..die batterij gewoon me nagel op het randje gezet en kwam er gemakkelijk uit..maargoed.
De update lijkt iets kleins toe te voegen tot zover ik nu gezien heb, ik heb het klepje als eerste uitgeprobeerd, maar als je deze eraf haalt komt nog steeds je standaard profiel weer naar boven toe vliegen..helaas pindakaas dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee of en hoe ik prive email verzonden krijg?
wel gelukt m'n mail te lezen, voor verzenden heb ik een smtp nodig
by my.vodafone.nl account aangemaakt, instellingen gedaan zoals ze daar suggereren, alleen dan niet met die stomme vodafone mailbox, maar met m'n eigen. username en password voor de smtp heb ik telnr en wachtwoord van vodafone account (klopt dit?)

zelfde probleem heb ik als ik via bluetooth met m'n laptop een internetverbinding maak, dan moet ik ook een smtp hebben om te kunnen verzenden. Enig idee welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een 6500 slide en soms gaan de ringtone terug naar standaard ringtone,weet iemand hoe dit komt? Ik heb softwareversie 3.80

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 19:27:
Hallo,

Ik heb een 6500 slide en soms gaan de ringtone terug naar standaard ringtone,weet iemand hoe dit komt? Ik heb softwareversie 3.80

grtz
Ja, dan gaat je klepje er van af, of door een trilling waardoor je hetzelfde effect krijgt ;)
Ook je achtergrond veranderd daarmee, tenminste bij iedereen zover ik weet.

En een oplossing is er ook nog niet voor.... heel raar, ik heb dat ook dagelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ok lekker dan als ik het hier zo hoor, daar heb ik in geen enkele review iemand over gehoord :S ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Phusebox schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 11:28:
ok lekker dan als ik het hier zo hoor, daar heb ik in geen enkele review iemand over gehoord :S ??
Klopt, ik ook niet, maar hier lees ik er meer mensen over, en zelf heb ik het dus ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er eigenlijk een fm radio op de classic? Kan het nergens vinden want verschillende sites spreken elkaar tegen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 19:27:
het is gewoon harstikke stom!
ik heb dat als ik naar het stil profiel ga (waar berichttoon op UIT staat) hij toch gewoon de standaard toon laat horen. nou dat is toch effe echt niet wat je wilt als je op een begrafenis bent ofzo. uit is dus niet uit.
workaround die ik nu heb is een ringtone zonder geluid ingesteld daarvoor.
overigens als je terug gaat naar normaal profiel (waar berichttoon bij mij ook op UIT staat) gaat er ook gewoon een ringtone af. (dus daar dezelfde workaround voor gemaakt).

kraakt de phone bij jullie ook zo als jem uitgeschoven hebt!?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
PuckStar schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:17:
[...]

het is gewoon harstikke stom!
ik heb dat als ik naar het stil profiel ga (waar berichttoon op UIT staat) hij toch gewoon de standaard toon laat horen. nou dat is toch effe echt niet wat je wilt als je op een begrafenis bent ofzo. uit is dus niet uit.
workaround die ik nu heb is een ringtone zonder geluid ingesteld daarvoor.
overigens als je terug gaat naar normaal profiel (waar berichttoon bij mij ook op UIT staat) gaat er ook gewoon een ringtone af. (dus daar dezelfde workaround voor gemaakt).

kraakt de phone bij jullie ook zo als jem uitgeschoven hebt!?
Dat heb je ook ja, als profiel standaart wordt,
Je kunt dit trouwens zien, als je in today screen bent, als het profiel stil staat, moet er ook zo'n muziektoon met een streep door staan ;) ik heb ook ooit dat er alleen stil staat, en dan heb je inderdaad gewoon de standaart tonen.

Je kunt dit ook oplossen door gewoon even hekje in te houden (profiel normaal) en dan weer hekje inhouden zodat deze weer in profiel stil komt, dan zie je wel dat het geluid echt uitstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik heb linksboven in het scherm heb ik 3g staan. Kan dit de reden zijn van het feit dat de batterij snel leeg is?

http://discussions.europe...=by_date_ascending&page=2

Inmiddels alleen GSM geselecteerd. Screensaver ook uitgedaan, maar volgens mij kost dat meer stroom.

[ Voor 17% gewijzigd door FrankGuthrie op 31-12-2007 15:18 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
weet iemand waar ik de gmail applicatie los kan downloaden? (6500c)

met de standaard browser krijg ik een foutmelding ("onbekende reactie") en in Opera geeft ie de pagina (gmail.com/app) weer als een internetpagina zoals op je computer.

[ Voor 6% gewijzigd door SURFivor op 31-12-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:17:
Zit er eigenlijk een fm radio op de classic? Kan het nergens vinden want verschillende sites spreken elkaar tegen. :/
Iemand hier een antwoord op ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je software vinden voor de 6500 slide?
Mijn software versie is 3.80

vr grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Heb je zelf uberhaubt wel wat geprobeerd?
Nokia PC Suite..software updater?
Nokia.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 13:59:
Waar kan je software vinden voor de 6500 slide?
Mijn software versie is 3.80

vr grt
http://europe.nokia.com/softwareupdate

Als ie er niet bijstaat heb je pech. Googlevraagje btw.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtStrider schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:37:
[...]

http://europe.nokia.com/softwareupdate

Als ie er niet bijstaat heb je pech. Googlevraagje btw.
Bedankt,heb nu software 4.81
Hopelijk is het probleem van dat terug gaan naar standaard beltoon verholpen.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:01
Dat teruggaan naar standaard theme/beltoon zal niet door een update verholpen worden.
Dat komt namelijk door het suffe design van het achterklepje wat met een pinnetje naast de geheugenkaart drukt.
Dit is heel gevoelig en in je broekzak verliest hij waarschijnlijk snel even contact door de druk dus kan hij de geheugenkaart niet meer lezen en springt terug naar standaard.
Op te lossen door de achterklep wat te buigen zodat hij beter contact maakt of je theme/beltonen in het geheugen van de telefoon zelf te zetten ipv op memcard want dat kan hij altijd uitlezen en reset hij dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Dan is het dus logisch dat die wegvalt ;)
Inderdaad even naar geheugen van telefoon verplaatsen, ga ik zo proberen...

Wat ik trouwens gisteren had was ook raar: de gsm ging neit meer van toetsenblokkering.
Zelfs als ik de gsm openschoof bleef de toetsenblokkering werken. Niks werkte, de batterij heb ik er gewoon uit moeten halen!

Edit: thema's naar map thema's verplaats (is ook net zo handig, alles in 1 map :P) en deze blijft gewoon werken na verwijderen klep. beltonen gebruik ik niet meer, profiel stil :)

Problem solved!

[ Voor 23% gewijzigd door Tonkey op 02-01-2008 11:57 . Reden: lees hierboven maar ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vandevorst, dat toetsenblokkeringsprobleem (wat een woord!) heb ik ook al enkele keren voorgehad, mijn oplossing: hem een paar keer open en dicht schuiven, en hem dan uit dichtgeschoven toestand te deblokeren (door op centrale toets te drukken en dan op ok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Probleem inderdaad opgelost door het toontje & achtergrondje wat ik gebruik op te slaan op intern geheugen! werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:05

The_Scarabial

MTB for life!

Zit er ook over te denken om een 6500 classic aan te schaffen, maar wat ik graag wil weten is of deze nog een beetje stof bestendig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

1 januari toestel opgeladen en batterij geeft nog steeds een volledig groene status aan.. Dat was eerst anders. Het uitzetten van 3G en screensaver heeft dus echt gewerkt. Een tip voor mensen die hun batterijduur willen verlengen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Een vraag over de Nokia 6500 Classic

heb zojuist de firmware geupdate naar versie 4.xx en het probleem blijft aanhouden dat de flash niet goed werkt.

Maak maar eens een foto in het donker en je zult zien dat alleen de bovenste 'lijn' belicht wordt en de rest niet.

iemand een oplossing hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:41:
@vandevorst, dat toetsenblokkeringsprobleem (wat een woord!) heb ik ook al enkele keren voorgehad, mijn oplossing: hem een paar keer open en dicht schuiven, en hem dan uit dichtgeschoven toestand te deblokeren (door op centrale toets te drukken en dan op ok)
ehm, ik had dacht ik alles geprobeert :p
maar mocht het nog eens voorvallen probeer ik het ;)

(ohja, in dichtgeschoven stand heb ik ook vaak proberen te deblokkeren, werkte ook niet toen, normaal wel natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:54
ik heb ook een slide, alleen vind ik de bijgeleverde dopjes vrij bagger, op m'n oude W850I kon ik m'n eigen oordopjes aannsluiten, bestaat er geen mogelijkheid om dat ook op de 6500 te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
andyy schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:19:
ik heb ook een slide, alleen vind ik de bijgeleverde dopjes vrij bagger, op m'n oude W850I kon ik m'n eigen oordopjes aannsluiten, bestaat er geen mogelijkheid om dat ook op de 6500 te doen ?
Ja, adaptertje kopen van 2,5mm naar 3,5mm of een bluetooth 3,5mm adapter van Sony bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

3 dagen verder en nog steeds een volledig batterij. dat 3G gezeur trok stroom zeg :r

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ondekte onlangs een leuke screensaver op mijn slide...
Na de update werd mijn screensaver en achtergrond terug gereset.
Wat ik toen bemerkte was dat de standaard screensaver bij mijn thema (bronze.nth) de screensaver genaamd 'bronze.swf' is.
Zoals de meeste screensavers kan je ze ook als je achtergrond instellen (huidige achtergrond 'effect.swf'), nu toen ik dit wou doen met die standaard screensaver vond ik hem echter niet terug in de gallerij...

Mijn vraag aan jullie is nu: Weet er iemand hoe ik het bestand 'bronze.swf' kan vinden?

PS Nokia Phonebrowser heb ik al geprobeerd maar geen succes, blijkbaar is het een verborgen bestand en aangezien je de mapopties van de phonebrowser niet kan aanpassen, kan je dus ook geen verborgen bestanden bekijken...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Heb gister een 6500 Slide gehaald icm vodafone abbo.

Had hiervoor een N6280 dus qua uiterlijk veranderd er niet zoveel (hij is iets kleiner en smaller) maar verder een hele verbetering!! Zowiezo gaat t door de menu's scrollen allemaal veel sneller en ziet t er allemaal weer net iets mooier uit. Camera heb ik nog niet echt kunnen testen. Bij mn N6280 was alleen het probleem als je een foto maakte met flits je dan in de foto de flits ook echt zag (dus dat de flits te dicht bij de lens zat) dat is gelukkig bij deze niet!

Over de batterij hoorde ik voor t eerst dat je die niet gelijk helemaal moet opladen omdat ze tegenwoordig voor 75% zijn gevuld vanaf de fabriek. Maar eerst helemaal leeg laten gaan en dan 15 uur opladen. Is dit nieuw?

De RVS buitenkant is helemaal niet gevoelig voor vette vingers, tenminste deze niet. Gister in de T-mobile winkel er ff 1 vastgehouden die net uit de doos kwam. Daar zag je wel vingerafdrukken op maar bij deze dus niet.

Enige nadeel wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is dat er op t batterijklepje een heeeeel klein beetje speling zit... Maar dat went wel, maandag toch ff bellen naar the phone house, kijken of een ander klepje helpt ;) Wie niet waagt wint niks >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ligt het aan mij of is de 6500 slide ineens belachelijk duur? voor hetzelfde geld koop je bijna een n82???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ligt denk ik aan jou hoor? Hij is juist alleen maar goedkoper geworden sinds ik hem gekocht heb..
Ik denk gewoon dat je verkeerd kijkt..de slide staat voor 340 ong. (waar ik hem kocht toen voor 360 nog steeds 360) en de N82 staat voor rond de 500? Dus als jij een N82 voor 350 ziet ergens moet je het me maar ff laten weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een handige site met een overzicht van reviews (niet allen in Engels):
http://www.mobiles-live.com/index.php?showtopic=24100
en voor de classic:
http://www.mobiles-live.com/index.php?showtopic=24099

Weet iemand nog een nette site waar je hoesjes kunt kopen/screen protectors voor de classic?
Heb deze gevonden maar weet niet of ze kwaliteit leveren voor die prijs: http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=1387&gid=11

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 16:48 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Hmmz..ik heb wel duidelijkere en betere review sites gezien ook met de slide en alles erop..
En me eigen ervaring verschilt dan zelfs ook nog aardig wat met de reviews..review sites maken meestal een review terwijl ze het toestel maar eventjes in handen hebben om het zomaar te zeggen..terwijl als je hem een tijd zal gebruiken het vaak toch anders uitvalt imho..meestal gebruik ik zulke sites alleen voor specs & foto's..en dan verschillen op sites de specs vaak ook nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
__REMCO__ schreef op zondag 06 januari 2008 @ 11:04:
Enige nadeel wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is dat er op t batterijklepje een heeeeel klein beetje speling zit... Maar dat went wel, maandag toch ff bellen naar the phone house, kijken of een ander klepje helpt ;) Wie niet waagt wint niks >:)
Bespaar je de moeite; dat hebben ze allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON

ZOMERZON

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:41:
Hier een handige site met een overzicht van reviews (niet allen in Engels):
http://www.mobiles-live.com/index.php?showtopic=24100
en voor de classic:
http://www.mobiles-live.com/index.php?showtopic=24099

Weet iemand nog een nette site waar je hoesjes kunt kopen/screen protectors voor de classic?
Heb deze gevonden maar weet niet of ze kwaliteit leveren voor die prijs: http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=1387&gid=11
hoi, kan ik aannemen dat je de 6500 classic hebt dan ?

Mag ik vragen of de flash wel goed werkt bij je.
Maak maar eens een foto in het donker met flash en laat even weten of hij de kamer wel goed verlicht

thanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de classic hopelijk dinsdag binnen via elektrosky...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Only schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:44:
Ligt denk ik aan jou hoor? Hij is juist alleen maar goedkoper geworden sinds ik hem gekocht heb..
Ik denk gewoon dat je verkeerd kijkt..de slide staat voor 340 ong. (waar ik hem kocht toen voor 360 nog steeds 360) en de N82 staat voor rond de 500? Dus als jij een N82 voor 350 ziet ergens moet je het me maar ff laten weten :P
ik heb het over de prijs met een verlenging van mijn abo... ze vragen er gewoon nog 270 euro voor bij een 1 jarige verlenging met 30 euro vaste kosten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn dat is echt veel zeg voor een slide. Ik had bij orange (frankrijk wel teverstaan) nokia slide of classic voor verlenning een aanbod voor 80euro. Voor mij is het de classic geworden. Ik hoef alleen maar tebellen en wat te sms'en en hij moest doen met mijn bluetooth radio in de auto. Zeer mooi toestel. Direct software update gedaan en werkt perfect. Zelfs de accu gaat 5dagen mee met veel bellen en smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON

ZOMERZON

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:51:
damn dat is echt veel zeg voor een slide. Ik had bij orange (frankrijk wel teverstaan) nokia slide of classic voor verlenning een aanbod voor 80euro. Voor mij is het de classic geworden. Ik hoef alleen maar tebellen en wat te sms'en en hij moest doen met mijn bluetooth radio in de auto. Zeer mooi toestel. Direct software update gedaan en werkt perfect. Zelfs de accu gaat 5dagen mee met veel bellen en smsen.
Mauce,

kan ik dan aan jou vragen of jij een test wil doen met de flash en of deze wel goede foto's geven in een donkere kamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZOMERZON schreef op maandag 07 januari 2008 @ 07:06:
[...]

Mauce,

kan ik dan aan jou vragen of jij een test wil doen met de flash en of deze wel goede foto's geven in een donkere kamer?
Do not border... geen goeie picture's. Het zal geen goeie kwaliteit geven in bar's, discotheeks. Ik werk er zelf in (als sound engineer bij dj'sets) en verleden weekend wilde ik wat foto's maken maar het is niet "je van het". Niet dat het barslecht is maar je ziet gewoon een hoop ruis.
Zal morgen of vanavond even proberen een foto voor je uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Ok. WTF!? Ik zet m'n wekker op mn nokia slide 6500 en de volgende dag merk ik dat ik em opnieuw moet zetten. Dus ik denk ik zet Herhalen op Aan..........wat denk je? Gaat de wekker helemaal niet af !!!!!! (nu heb ik me dus verslapen). Kan iemand checken of die dat ook heeft? firmware 4.81

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON

ZOMERZON

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:19:
[...]

Do not border... geen goeie picture's. Het zal geen goeie kwaliteit geven in bar's, discotheeks. Ik werk er zelf in (als sound engineer bij dj'sets) en verleden weekend wilde ik wat foto's maken maar het is niet "je van het". Niet dat het barslecht is maar je ziet gewoon een hoop ruis.
Zal morgen of vanavond even proberen een foto voor je uploaden.
ja, maar het gaat er meer om dat de flash gewoon niet goed werkt.
maak maar een foto van de muur (in het donker) dan zul je zien dat de flash maar 1/8e van de scherm goed verlicht en de rest van de foto donker is....

dacht dat het misschien aan de software lag, dat de timing niet goed was, maar heb dus een firmware update gedaan en het probleem is er nog steeds.....dus wil vragen of andere het ook hebben en dat het gaat om een hardware probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
StrayDog schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:20:
[...]

Bespaar je de moeite; dat hebben ze allemaal ;)
vanmiddag toch nog even naar the phone house gegaan. Die man heeft even gekeken naar de speling, met t klepje van zn eigen 6500 slide geprobeerd > Geen speling. Dus heeft ie een nieuw klepje vanuit t magazijn gepakt en ik heb geen speling meer. Jammer voor degene die mijn oude klepje krijgt maar ik heb geen speling meer op mn telefoon *O*

wat toch wel fijn is na 2.5 jaar een N6280 met veel speling gehad te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Kan iemand mij bevestigen of in de 6500 classic versie in het bluetooth menu de functie "externe SIM kaart" staat? (of SIM Access-Server/Profile)

hartelijk dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Weten jullie of je het opstartgeluid van je telefoon nog ergens kan wijzigen....?

En daarbij... ik had op mijn 6288 rechtsbovenin de tijd gewoon als een analoog uurwerk staan. Zit dat in de 6500 slide ook?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
avotar schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:40:
Weten jullie of je het opstartgeluid van je telefoon nog ergens kan wijzigen....?

En daarbij... ik had op mijn 6288 rechtsbovenin de tijd gewoon als een analoog uurwerk staan. Zit dat in de 6500 slide ook?
Ik weet wel dat je de starttoon aan en uit kunt zetten..maar verder geen idee..
En het klokje kun je gewoon naar een analoge veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Only schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:43:
[...]

Ik weet wel dat je de starttoon aan en uit kunt zetten..maar verder geen idee..
En het klokje kun je gewoon naar een analoge veranderen.
maar waar dan.. want ik krijg het niet gevonden.. :/
dat klokje dan he..

de starttoon aan/uit had ik al wel gevonden.. :s)

[ Voor 10% gewijzigd door avotar op 08-01-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZOMERZON schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:24:
[...]

hoi, kan ik aannemen dat je de 6500 classic hebt dan ?

Mag ik vragen of de flash wel goed werkt bij je.
Maak maar eens een foto in het donker met flash en laat even weten of hij de kamer wel goed verlicht

thanks alvast
Hey zomerzon,

heb de telefoon nu binnen en ik heb het idee dat dit probleem bij mij niet gaande is. Ik zal het vanavond eens goed bekijken.

Heeft iemand een handige site met filmpjes/wall papers, want wat er standaard op staat is het net niet vind ik :)

Schrok mij trouwens rot, dacht dat het tril alarm het niet deed. Gelukkig kwam ik erachter dat hij het bij voorbaat niet doet als je oplader eraan hangt ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik G3 op de 6500 slide kan uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:55:
Weet iemand hoe ik G3 op de 6500 slide kan uitzetten?
Naar instellingen -> telefoon -> netwerkmodus -> gsm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:59:
[...]

Naar instellingen -> telefoon -> netwerkmodus -> gsm :)
Super, dankjewel!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON

ZOMERZON

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:04:
[...]

Hey zomerzon,

heb de telefoon nu binnen en ik heb het idee dat dit probleem bij mij niet gaande is. Ik zal het vanavond eens goed bekijken.

Heeft iemand een handige site met filmpjes/wall papers, want wat er standaard op staat is het net niet vind ik :)

Schrok mij trouwens rot, dacht dat het tril alarm het niet deed. Gelukkig kwam ik erachter dat hij het bij voorbaat niet doet als je oplader eraan hangt ;)
misschien dat je dan in het donker een foto wil maken met de flash aan.... van de muur of iets... wil heel graag weten of de flash wel de hele 'foto' belicht

laat ook even weten welke versie je hebt met *#0000#

Mochten andere ook al de Nokia 6500 Classic hebben, gelieve te helpen en te kijken of de Flash goed werkt.

Dank je alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

http://www.korakal.nl/got/Afb244.jpg

Foto met flits in het donker van een egaal grijze muur. V03.21

[ Voor 3% gewijzigd door Korakal op 08-01-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON

ZOMERZON

Korakal schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:09:
http://www.korakal.nl/got/Afb244.jpg

Foto met flits in het donker van een egaal grijze muur. V03.21
vandaag weer voor de zoveelste keer naar Nokia teruggegaan, ze hebben toen een demo model geprobeerd en daar speelt hetzelfde probleem

toch wel vreemd dat dit gebeurt - misschien dat het te maken heeft met de batch dat naar Azie is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
PuckStar schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:32:
Ok. WTF!? Ik zet m'n wekker op mn nokia slide 6500 en de volgende dag merk ik dat ik em opnieuw moet zetten. Dus ik denk ik zet Herhalen op Aan..........wat denk je? Gaat de wekker helemaal niet af !!!!!! (nu heb ik me dus verslapen). Kan iemand checken of die dat ook heeft? firmware 4.81
wil niemand dit even testen voor mij?
gewoon alarm op 2 minuten later zetten. herhalen "aan". en kijken of tie afgaat.
en dat 2 of 3 keer. want het lijkt soms wel te werken :(
vanmorgen werkte het weer niet. gisteren wel. (maar zet sinds maandag 2 wekkers)

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Laatst online: 30-01 17:16
Is het ook mogelijk om Google Maps for Mobile op deze Nokia te zetten? Ik zie via Google wel allerlei opties voor de N-serie, maar nog niet voor mijn Nokia 6500 Classic.

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google-maps staat er standaard op, en werkt goed moet ik zeggen (lekker snel ook).

Ik heb alleen het probleem dat ik nu al aardig veel op internet (vooral buitenlandse sites) ben tegengekomen, namelijk dat mijn numpad bekrast begint te worden, en dat terwijl ie vandaag 2 weken oud is :| Heb nokia dan ook een mail gestuurd, want dat moet toch eigenlijk neit de bedoeling zijn...

En verder tikt mijn camera wel erg hard, na het weergeven van een gemaakte foto, hebben meer mensen dit? Moet zeggen dat de flitser bij mij wel erg goed is, heb net eens wat ermee geprutst, als ik in een schemerdonkere-kamer (gordijnen dicht) een foto maak met de flitser aan, is die even goed als met de gordijnen open met de flitser aan. Echter zet je bij gordijnen open de flitser uit, dan krijg je heel veel ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ik heb dat ook, de bovenste rij toetsen zie je dat het schuif mechanisme daar de toetsen raakt, ik zie ook al krassen staan. Ziet er nu al niet meer mooi uit...

Laat maar weten of je er reactie op krijgt, anders mail ik ook :D
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste