Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:27
Henkie-Jan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:22:
[...]

Klopt, maar Duitse, Spaanse of Engelse telefoontjes werken net zo. Al zal er geen NL handleiding bij zitten.
Dat is ook zo, en met garantie kan het wat lastiger zijn,
Maar het probleem is ook dat ik mijn abbo al in een winkel verlengt heb, en dus alleen daar de korting krijg (en zal moeten wachten dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• areyouben
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:55
t for t ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Wanneer krijgen die de f700 simlock vrij binnen? ;)
1 januari? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• areyouben
vandevorst schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:28:
[...]

Wanneer krijgen die de f700 simlock vrij binnen? ;)
1 januari? ;)
Geen idee, maar de 6500 slide is zojuist binnen gekomen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
areyouben schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:00:
[...]

Geen idee, maar de 6500 slide is zojuist binnen gekomen :-)
Review!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• areyouben
Toestel ziet er super uit, dat allereerst :)
Software werkt - tot nu toe - prima, lekker snel en gewoon het standaard Nokia menutje.
De foto's: voordat de foto zichtbaar is nadat je hem genomen hebt, gaan er 3-4 seconden overheen, dat is bijvoorbeeld bij de K850 van SonyEricson niet het geval, maar dit betreft puur het opslaan, de foto's zijn niet bewogen erdoor.
De opera mini browser is een leuke toevoeging als je wil internetten op je mobiel, werkt net wat praktischer en duidelijker dan de standaard Nokia browser.
Het slide mechanisme voelt ook erg goed aan, niet zo brak als de 6280 destijds, vergelijkbaar is deze met de 6110 navigator. De numerieke toetsen zijn ook ongeveer hetzelfde als de 6110, wat lastiger zijn de * 0 en het #, die zitten helemaal aan de onderkant zonder rand eronder en zijn wat lastiger in te drukken, al is dat een kwestie van gewenning denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Vraagje aan de personen die hem al hebben via import. Hoe vergelijkt Symbian 40 met de smartphone versie (S60). Ik heb nu een N73 in gebruik, nieuwe abo komt er aan en ik zoek nu een telefoon die niet 5 seconde nodig heeft om mijn inbox te openen. De n73 is gewoon veel te sloom in mijn mening.

De 6500 slide lijkt me een pracht ding, en twijfel nu dus tussen de 6500 en de k850i. Aangezien de k850i echt bomveel early adopter problemen heeft. En ik de telefoon niet zozeer voor de camera koop. (ik bel genoeg dus een duur abo komt er, waarom dan een telefoontje nemen dat goedkoop is).
Nouja verzoek is dus of iemand die heem heeft allicht een filmpje kan maken van de menustructuur, en hoe snel deze in inboxen komt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• areyouben
Schalkie schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:47:
Vraagje aan de personen die hem al hebben via import. Hoe vergelijkt Symbian 40 met de smartphone versie (S60). Ik heb nu een N73 in gebruik, nieuwe abo komt er aan en ik zoek nu een telefoon die niet 5 seconde nodig heeft om mijn inbox te openen. De n73 is gewoon veel te sloom in mijn mening.
Ik heb hem niet via import, maar Nokia S40 werkt gewoon lekker snel, niet zoals de Symbian S60 zoals de N73!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

areyouben schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:51:
[...]

Ik heb hem niet via import, maar Nokia S40 werkt gewoon lekker snel, niet zoals de Symbian S60 zoals de N73!
ah, bedankt! nu maar hopen dat GSMweb em kan leveren zonder dikke branding, aangezien hij daar alleen nog met vodafone wordt geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
areyouben schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:51:
[...]

Zou je eens een zelfgemaakte foto willen uploaden?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• areyouben
heracles schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:51:
[...]

Zou je eens een zelfgemaakte foto willen uploaden?! :)
Ga ik maandag doen, er loopt nu nog een vodafone nummerportering waardoor ik hem vandaag niet mee kan nemen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Heb je toevallig al gezien hoe het zit met vodafone branding? Als ik ergens gruwelijk voor schuw zijn het die dingen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• areyouben
Schalkie schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 19:55:
Heb je toevallig al gezien hoe het zit met vodafone branding? Als ik ergens gruwelijk voor schuw zijn het die dingen :).
Precies, geen idee of die ze zo leveren, ik heb gewoon de simlockvrije 6500 en aan de prijs op hun site te zien levert vodafone hem ook nog simlockvrij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Bedankt voor de info. Zou je misschien kunnen vertellen hoe je kan zien of ze allicht simlock free leveren? De prijs zal waarschijnlijk hoger zijn en liggen rond de adviesprijs ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Wat is nou eigelijk het grote nadeel van import versie??
De menu's zijn toch gewoon nederlandstalig..?
Dan mis je alleen de handleiding..who cares..of zit ik er nu naast..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Only schreef op zondag 11 november 2007 @ 05:37:
Wat is nou eigelijk het grote nadeel van import versie??
De menu's zijn toch gewoon nederlandstalig..?
Dan mis je alleen de handleiding..who cares..of zit ik er nu naast..
Problemen met de garantie waarschijnlijk, en als early adopter zou je graag de mogelijkheid hebben tot inwisselen mocht er iets geks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 16:25
Na wat ik eerder suggereerde komt mijn 6500 classic bij gsmtrack vandaan. Dus heb geen problemen met garantie. Ik kan hem gewoon opsturen naar hun.

Waarom dan een geimporteerde, er zat een spaans boekje bij enz. Dus heb een geimporteerde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Jfwiet schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:07:
Na wat ik eerder suggereerde komt mijn 6500 classic bij gsmtrack vandaan. Dus heb geen problemen met garantie. Ik kan hem gewoon opsturen naar hun.

Waarom dan een geimporteerde, er zat een spaans boekje bij enz. Dus heb een geimporteerde versie.
Hoe zit dat met T9? Als ik het me goed herinner heeft niet elk land ook ondersteuning voor Nederlandse invoer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:03
Ja, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de kwaliteit van de gemaakte foto's en filmpjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Die T9 functie kunnen degene die een import toestel toch wel beantwoorden al?
Vrij simpel te testen of import toestel nl T9 heeft ?
Ik hoop dat hij deze week uitkomt..en anders koop ik hem import:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vermeij
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-07 07:21
is er nu een verschil in levertijd tussen de zwarte & bronse classic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:26:
Die T9 functie kunnen degene die een import toestel toch wel beantwoorden al?
Vrij simpel te testen of import toestel nl T9 heeft ?
Ik hoop dat hij deze week uitkomt..en anders koop ik hem import:)
Je hoeft dat niet te testen, dat is gewoon zo.
Alle duitse, franse, turkse, nederlandse en engelse toestellen hebben dezelfde firmware....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Vandaag eens wezen stoeien met m'n 6500 Slide, maar ik krijg die e-mail maar niet aan de praat. Ik heb via de Nokia Configurator (online) GPRS, MMS en Live! settings naar mijn phone laten sturen en alles werkt, behalve e-mail dus. Als ik de wizard wil opstarten zeur hij over dat hij geen verbindingsinstellingen kan vinden. Zo kom ik dus niks verder.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 15:41

avotar

P0werd by Black Coffee

Hmmm eens kijken of ik deze ga nemen straks..

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-07 09:45
Waarom is er eigenlijk voor deze twee telefoons 1 topic?.. Ze hebben "toevallig dezelfde naam" maar verder zijn het twee compleet verschillende telefoons... Bar/Non-bar, andere firmware, andere specificaties.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
writer schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:27:
Waarom is er eigenlijk voor deze twee telefoons 1 topic?.. Ze hebben "toevallig dezelfde naam" maar verder zijn het twee compleet verschillende telefoons... Bar/Non-bar, andere firmware, andere specificaties.....
Firmware is hetzelfde,
Verder zie je aan de toetsen enzo dat ze toch wat van elkaar weg hebben.

Het is dus een candybar met lagere specs,
en een slide met betere specs ;) Verder goede kwaliteit materialen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op http://www.smartphoneshop.nl/ is de 6500 slide uit voorraad leverbaar! Mijne zou vandaag door de post bezorgd moeten worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-07 09:45
vandevorst schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:54:
[...]

Firmware is hetzelfde,
Verder zie je aan de toetsen enzo dat ze toch wat van elkaar weg hebben.

Het is dus een candybar met lagere specs,
en een slide met betere specs ;) Verder goede kwaliteit materialen etc.
Volgens mij heb je gelijk, ik was in de veronderstelling dat de classing over een S40 firmware beschikte, en de slide over een s60. Maar het is dus beide S40?

Dit is toch het "nokia eigen" besturings systeem? Stabiel, simpel, snel maar geen mogelijkheid tot navigatie e.d. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
writer schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:59:
[...]

Volgens mij heb je gelijk, ik was in de veronderstelling dat de classing over een S40 firmware beschikte, en de slide over een s60. Maar het is dus beide S40?

Dit is toch het "nokia eigen" besturings systeem? Stabiel, simpel, snel maar geen mogelijkheid tot navigatie e.d. ?
Jep, bijde s40,
Van nokia zou ik niet zeker weten, maar veel nokia's hebben het in ieder geval. Het is zeer stabiel, snel (in tegenstelling tot s60!) alleen je kunt er niet heel veel programma's op, en geen navigatie. Je kunt wel java programma's, en die zijn er ook wel wat. Maar het blijft beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk een zeer stomme vraag maar.....

kan je met de geimporteerde slide ook gewoon emailen en internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Dat moet geen probleem zijn. Bij het internetten maakt de GSM gebruik van de instellingen die je van je provider hebt gekregen.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ik heb hem net besteld..i.c.m. hi 25 2 jaar á 20 eur. p/m. gratis toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus-nl
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 17:13
Only schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:55:
Ik heb hem net besteld..i.c.m. hi 25 2 jaar á 20 eur. p/m. gratis toestel :)
Waar?

http://www.designyourgoogle.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
gsmbestellen.nl .. hij staat er sinds vandaag op / direct leverbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
belcompany heeft hem ook op de site, morgen ga ik in de winkel kijken :)

en nee: ze hebben hem nog niet op voorraad in de winkel. althans, niet bij mij in de buurt

[ Voor 39% gewijzigd door SURFivor op 17-11-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Had hem zondag via 2call besteld, i.c.m. met een vodafone abo, kwam woensdag binnen. Non-branded simvrij telefoon. Prachtig dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de Classic brons al ergens te koop zien staan, of weet wanneer ie te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:05:
Iemand de Classic brons al ergens te koop zien staan, of weet wanneer ie te koop is?
Donderdag overal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schalkie schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:07:
Had hem zondag via 2call besteld, i.c.m. met een vodafone abo, kwam woensdag binnen. Non-branded simvrij telefoon. Prachtig dingetje.
Slider of classic?

Ik ga hem ook bestellen, geen zin om te zoeken dit keer... ziet er ok uit op foto's :D Als ie beschikbaar is gaat de bestelling de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat het nodig is om Daanno om een bron te vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10 18:36
ik heb ergens een compleet zwarte 6500 slide gezien ... wanneer komt die uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:00:
[...]

Slider of classic?

Ik ga hem ook bestellen, geen zin om te zoeken dit keer... ziet er ok uit op foto's :D Als ie beschikbaar is gaat de bestelling de deur uit.
Gaat bij mij om de slider :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, volgende week maar even bellen met 2call :D
thx

Unbranded zeg je he? Das echt een voordeel, iig geen vies logotje erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danda schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:27:
ik heb ergens een compleet zwarte 6500 slide gezien ... wanneer komt die uit?
Waar heb je die gezien, online of irl?! Ik kan zo'n versie namelijk nergens vinden.
Het valt natuurlijk wel zelf te modden met een spuitbus o.i.d. maar dat is niet echt praktisch / resultaat kan tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 15:20
Ik heb de 6500 classic besteld, met "Zorgeloos Mobiel Internet" (Vodafone). Ik vraag me af: kan ik dan de 6500 aansluiten op m'n laptop en dan de internetverbinding van de 6500 gebruiken om te browsen op m'n laptop, dus internetten op m'n laptop via de altijd online verbinding van de 6500?

[ Voor 16% gewijzigd door fritsjof op 19-11-2007 20:13 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
fritsjof schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:11:
Ik heb de 6500 classic besteld, met "Zorgeloos Mobiel Internet" (Vodafone). Ik vraag me af: kan ik dan de 6500 aansluiten op m'n laptop en dan de internetverbinding van de 6500 gebruiken om te browsen op m'n laptop, dus internetten op m'n laptop via de altijd online verbinding van de 6500?
Nee, dat mag niet, volgens hun voorwaarden van november 2007. Een bijzonder misleidende productnaam, als je het mij vraagt.
Als je echt zorgeloos mobiel internet wilt gebruiken is t-mobile vziw de enige aanbieder die het echt zonder dergelijke stuitende beperkingen aanbiedt. Heb je via internet besteld? Dan kun je via de wet 'koop op afstand' binnen 7 dagen de koop ontbinden.
Let ook even op branded telefoons: deze kennen soms ook beperkingen tov de unbranded variant.

[ Voor 3% gewijzigd door Fuzzillogic op 19-11-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Fuzzillogic schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:21:
[...]

Nee, dat mag niet, volgens hun voorwaarden van november 2007. Een bijzonder misleidende productnaam, als je het mij vraagt.
Als je echt zorgeloos mobiel internet wilt gebruiken is t-mobile vziw de enige aanbieder die het echt zonder dergelijke stuitende beperkingen aanbiedt. Heb je via internet besteld? Dan kun je via de wet 'koop op afstand' binnen 7 dagen de koop ontbinden.
Let ook even op branded telefoons: deze kennen soms ook beperkingen tov de unbranded variant.
Waarom misleidend? Zijn er databeperkingen dan?
Ik heb gesproken met een medewerker van t-mobile en de snelheid van hun internetverbinding is wel heel traag, 9kbit up/18kbit down ofzo, weet 't niet meer precies (de beste man wist het verschil tussen kilobit en kilobyte overigens niet uit te leggen, maargoed).
Die van Vodafone is beter, zo lijkt het. Wel even duur als die van t-mobile.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
iemand enig idee of op de 6500 iets van een exchange-client gedraaid kan worden?

ik bedoel dat ik op mijn telefoon email van de exchange-server van werk kan ontvangen

[ Voor 35% gewijzigd door SURFivor op 19-11-2007 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
fritsjof schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:54:
[...]

Waarom misleidend? Zijn er databeperkingen dan?
Ja. Er was een 50MB-limiet, nu is er een FUP. Beperkingen dus.
Ik heb gesproken met een medewerker van t-mobile en de snelheid van hun internetverbinding is wel heel traag, 9kbit up/18kbit down ofzo, weet 't niet meer precies (de beste man wist het verschil tussen kilobit en kilobyte overigens niet uit te leggen, maargoed). Die van Vodafone is beter, zo lijkt het. Wel even duur als die van t-mobile.
Wat heb je aan 3,6Mpbs als je maar 50MB mag verbruiken?...

Bij t-mobile betaal je voor de snelheid. Goedkoopste abo is 64Kbps. Da's niet veel, maar voor internet op mobiel snel genoeg (imo). Het is iig onbeperkt, en ik heb het nog niet getest (met 'dank' aan Nokia :/) maar je zou kunnen VoIPen. Internet op laptop is iig geen probleem. Ideaal voor in de trein. VPN-verbinding naar huis aanklikken, en laptop legt via bluetooth verbinding met mobiel, die de rest afhandelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Fuzzillogic schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:59:
[...]

Ja. Er was een 50MB-limiet, nu is er een FUP. Beperkingen dus.

[...]

Wat heb je aan 3,6Mpbs als je maar 50MB mag verbruiken?...

Bij t-mobile betaal je voor de snelheid. Goedkoopste abo is 64Kbps. Da's niet veel, maar voor internet op mobiel snel genoeg (imo). Het is iig onbeperkt, en ik heb het nog niet getest (met 'dank' aan Nokia :/) maar je zou kunnen VoIPen. Internet op laptop is iig geen probleem. Ideaal voor in de trein. VPN-verbinding naar huis aanklikken, en laptop legt via bluetooth verbinding met mobiel, die de rest afhandelt.
Uit de algemene voorwaarden van Vodafone:

Zorgeloos Internet
- Met “Zorgeloos Internet” kun je binnen Nederland op het internet vrijwel onbeperkt
surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon, dat wil zeggen dat het
datagebruik niet regelmatig tien keer zoveel (of meer) per maand mag zijn dan het
gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
- Indien Contractant een datagebruik heeft dat tien keer zoveel (of meer) per maand is
dan het gemiddelde van alle gebruikers, zal Vodafone contact opnemen met
Contractant om het gebruik te matigen. Duurt dit datagebruik echter drie maanden
binnen een periode van 12 maanden, dan behoudt Vodafone zich het recht voor om
Zorgeloos Internet te beëindigen en Contractant een passend aanbod te doen.
- Bij Zorgeloos Internet is het onder meer niet toegestaan de mobiele telefoon
te gebruiken als modem voor PC, laptop e.d. of voor VOIP en SMSoIP.
- Vodafone behoudt zich het recht voor om ingeval van misbruik Zorgeloos
Internet per direct te beëindigen.

Zou die 50 mb die jij bedoelt dan 10x het gemiddelde zijn? Dus de gemiddelde gebruiker gebruikt 5MB per maand?

Heb je een linkje of ander bron voor dat getal?

-edit-

Ok "WAS" 50MB.
Ben benieuwd wat het nu is in exacte cijfers...

-edit2-

Ok sorry voor de offtopic, ik lees hier verder over de Vodafone FUP etc. Back to topic! :o

[ Voor 5% gewijzigd door fritsjof op 19-11-2007 23:57 ]

Bekabelde WIFI

• Only
  • Niet online
Ik heb hem binnen, en ik moet zeggen, tis een schitterend toestel naar mijn mening!
Er zitten wel kleine nadelen aan tegenover mijn oude telefoon (SE W800i), en ook wat pluspuntjes uiteraard, maar bij eerste indruk is mijn oude camera van de SE, 2MP toch uitgebreider en misschien zelfs iets beter als deze 3,2 MP.
Grootste gemis tot nu toe voor mij is dat je de ledjes niet als zaklamp kan gebruiken, en ik krijg de ledjes ook niet aan in Filmmodus (das bagger daarom in ook maar een klein beetje minder licht), maargoed..misschien kijk ik eroverheen..en anders hoor ik het graag!
Dit weekend zal ik wel een korte review proberen te maken met voor en nadelen:)

Verwijderd

only, als je je slide in opengeslide modus staan hebt, en je schudt zachtjes met je gsm, hoor je dan ook een tikgeluid dat wijst op een ietsie pietsie te los zittende schuiver?

• Only
  • Niet online
Je voelt het wel een beetje..het is niet veel..maar als je hem open slide en je duwt beetje heen en weer voel je het wel bewegen..viel me wel op..is wel jmmr opzich..doe je zo'n hoogwaardige behuizing en dan toch dit beetje:)

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 18:33
Heb vandaag ook mijn 6500 slide bij de BC gehaald. Het toestel zit heel degelijk in elkaar en ik heb nog geen speling kunnen ontdekken. Wel zit er een rare "afwerkingsfout" in en ik ben benieuwd of iemand anders deze ook heeft.

Als je op de achterkant van het toestel kijkt dan zie je aan de kant van de cameralens dat de metalen voorkant niet mooi aansluit op het toestel. Je kijkt als het ware op de rand van het metalen frame. Het is vanzelfsprekend ook goed te voelen. Aan de andere kant van het toestel sluit dit wel mooi aan. Verder vind ik de kwaliteit van het geluid niet geweldig. Mijn SE was daarin beter. Maarja, elke merk heeft zijn voor- en nadelen.

Verwijderd

vind de kwaliteit van het geluid echt fenomenaal, let wel dat je niet via pcsuite muziek bestanden op je slide zet want dat had ik ook gedaan en toen was de kwaliteit echt brak

trouwens je kan dat batterijcover probleem makkelijk oplossen door een stukje tape op de batterij de kleven, zo sluit de cover beter aan (heb ik ergens gelezen op een forum, dit is bij mij niet het geval)

verder ben ik zeer tevreden, heb nog geen software problemen gemerkt, zoals bij de import versies wel het geval was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb toch echt geen software problemen terwijl die van mij een importversie is :) verder zit er niks los en sluit alles perfect aan...

...kortom ik vind t echt een toptoestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

rik schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:07:
Vandaag eens wezen stoeien met m'n 6500 Slide, maar ik krijg die e-mail maar niet aan de praat. Ik heb via de Nokia Configurator (online) GPRS, MMS en Live! settings naar mijn phone laten sturen en alles werkt, behalve e-mail dus. Als ik de wizard wil opstarten zeur hij over dat hij geen verbindingsinstellingen kan vinden. Zo kom ik dus niks verder.

Iemand enig idee?
Is er iemand die e-mail aan de praat heeft én Vodafone als provider heeft? Ik ben benieuwd naar de "verbindingsinstellingen" want ik kom er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Ook ik heb de 6500 Slide en ben uiterst tevreden. Het toestel ligt lekker "zwaar"in de hand en voelt gewoonweg erg degelijk aan. Ook het Slidemechanisme is beter dan die ik tot nu toe ben tegengekomen. Ik sms met twee vingers, maar als je probeert te smsen met alleen de hand waarmee je het toestel vasthoudt, dan is het wat zwaar. Afwerking is supermooi, de camera vind ik tsja, redelijk. Scherm is mooi. Alle software werkt goed en loopt als een trein. Hij is lekker vlot en ook het geluid is uitstekend. Kortom 9/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Hebben jullie ook dat de binnenkant van je roestvrij stalen cover beetje aangebrand is op het punt waar het geluid uitkomt? bij dat roostertje dus als je hem eraf haalt..en klein beetje onderin in het hoekje..viel me op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 18:33
Only schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:58:
Hebben jullie ook dat de binnenkant van je roestvrij stalen cover beetje aangebrand is op het punt waar het geluid uitkomt? bij dat roostertje dus als je hem eraf haalt..en klein beetje onderin in het hoekje..viel me op
Ja heb ik ook. Viel mij ook direct op toen ik de simkaart in het toestel plaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JP-tjuh schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:04:
[...]

Ja heb ik ook. Viel mij ook direct op toen ik de simkaart in het toestel plaatste.
ja heb ik ook, waarschijnlijk zal dit geval zijn bij alle toestellen, staal is immers moeilijk te bewerken en dit kan dus wat sporen na laten, maar mij stoort het niet in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ik heb het toestel (slide) nu sinds woensdagmiddag 12 uur (toen in de lader gedaan), en ik hem hem vanmorgen om 8 uur voor de 2e keer in de lader gegooid, en hij is dus 66 uur meegegaan op 1 batterijlading.
Ik heb bluetooth misschien 20 min gebruikt..aardig wat spelletjes gespeeld (minstens een uur) paar smsjes gestuurd (abbo was nog niet in dus misschien 20) en een totale gespreksduur van 3 min en 41 sec. Stuk of 30 foto's gemaakt met flits en handjevol filmpjes geschoten (en uiteraard het instellen en beetje gespeur door de opties heen). Zodra de batterij bijna leeg is is camera gebruik overigens niet meer mogelijk (dus plaatje schieten tot uitval zit er niet bij).
Ik weet iig dat ik langer deed op de eerste batterijlading met mijn w800i (soortgelijk gespeel gedaan als hierboven +/- een week mee gedaan toen.(Tijdens het typen is me telefoon ondertussen volledig opgeladen binnen 1,5 uur).
Ik merk nu ook al na een paar dagen dat de slider niet van grote kwaliteit is als de rest van de behuizing, hij begint nu al wat losjes aan te voelen helaas (persoonlijk erger ik me vrij snel aan kleine details).
De camera functionaliteiten vallen me persoon ook een beetje tegen zoals ik al eerder heb gezegd (tegenover w800i), het valt gewoon op dat er veel minder functies zijn (panorama bijv. en als je een foto op volledig scherm bekijkt heb je geen opties beschikbaar, alleen in de normale bekijk stand, je kan zelfs niet zoomen met de knopjes op de zijkant..dit moet je eerst aanzetten in het menu weer, anders krijg je weer vrolijk het geluid zachter/harder) de flits is te fel voor dichtbij..je krijgt dan van die witte gezichten en zonder flits is dan weer te donker, er is dus niet echt een middenweg, aangezien het ledjes zijn hadden ze beter deze standaard aan kunnen zetten of helemaal uit en alleen flash flash, nu doet deze bij focussen al een klein flitsje..dan valt die weer weg..en dan opeens weer dubbele felle flits bij de foto echt maken. De flits kan niet worden aangezet bij film modus (dik minpuntje voor mij persoonlijk). Het geluid van het toestel vind ik erg goed (kan de w800i met geen mogelijkheid tegenop) het kan lekker hard en blijft glashelder, de headset leek in eerste instantie niet lekker te gaan zitten, maar deze blijkt juist heerlijk te zitten naar mijn mening (dopjes van SE kreeg ik last van me oren van). De mediaplayer ben ik iets minder over te spreken omdat deze niet automatisch uitgaat wanneer ik deze wegklik (en als ik dat per ongeluk doe moet ik dus weer terug naar de player om dit te doen) Ik heb de snelkoppelingen voorop uit staan btw (niet voor mij weggelegd). De screensaver had ik altijd op een digitaal klokje staan maar bij deze telefoon is die er wel..echter zo klein dat je er nog nix aan hebt, en aangezien je het scherm geen licht kan geven in deze stand (je krijgt meteen je gewone scherm zodra je een knop aanraakt) heb je er dus nix aan. Gisteren was trouwens opeens 3g aangegaan (logo in beeld bovenin) ik heb geen data bundel of iets dergelijks dus maar even ingesteld op GSM only. Al met al vind ik het een prachtig toestel, het zal aardig wat kosten om te wennen (zeker qua instellingen, petje af voor de W800i hier) en ik ben heel benieuwd hoe de slider het gaat uithouden.
Ik merkte gisteren al dat de navpad soms haperde in het menu..en nu gebeurde het zojuist weer met de navknop naar onderen.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zet je die 3g uit, ik kreeg die ook op een gegeven moment... Behalve mijn loszittend uitschuifstuk ben ik zeeeeeeer tevreden over de telefoon (behalve over de flits, die is idd veel te sterk), hopelijk dekt de garantie dat uitschuifstuk... Ik kreeg ook overal positieve reacties erop: 'waaaaw shiny!' en 'ooooo zoo'n mooie heb ik nog nooit gezien'

UPDATE: heb hem ondertussen ook op GSM gekregen, trouwens kan mij iemand het verschil uitleggen tussen dual, umts en gsm???

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ik hoop ook dat dat slide stukje gedekt gaat worden want ik voorzie problemen idd.

Dual = umts + gsm
Umts = dus bellen + internetstand zegmaar
GSM = alleen bellen enzo dus ;) niet de rest van de poespas, kan je dus ook niet internetten in deze stand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom van een SE 750i, waarover ik matig te spreken was. Met name de bouwkwaliteit liet te wensen over. Kwaliteit van het geluid bij bellen was dik in orde, maar iets te zacht. Afijn, tijd om weer terug te keren bij Nokia, dacht ik. Met de 6500 slide wel te verstaan.

Okee, hier gaat 'ie dan:

Bouwkwaliteit
Dik in orde. Het RVS voelt goed aan, het toestel is mooi afgewerkt en solide. Het slide mechanisme is bij mij nog niet losjes geworden, of wankel.
Wel een groot minpunt: De mooie glanstoetsen van de cijfers worden bekrast door het open- en dichtschuiven van het mechanisme. Nu valt het nog wel mee, maar ik vraag me af hoe het er dan over een half jaar uitziet, als de verf er op plekken is afgeschuurd.

Muziek
De luidspreker is goed hard en geeft goed geluid. Vergeleken bij de SE is het geluid via de oordopjes wel erg vlak, de equalizer stelt niet veel voor en bas zijn ze bij Nokia even vergeten. Matig dus.

Foto's
Kwaliteit is redelijk. Er zijn volgens mij inmiddels toestellen met een betere kwaliteit bij dezelfde resolutie. Groot minpunt is dat de instellingen van de camera wel heel erg basic zijn. Er zijn geen voorinstellingen voor verschillende soorten foto's (portret, daglicht, nacht, landschap, panoramafoto etc.) en de flitser is een beetje truttig. Voordeel van led is dat het ook kan blijven branden, dus waarom geen belichting bij video, of zoals SE dat doet, een zaklamp optie toevoegen?

Batterij
Ongetwijfeld is de maximale capaciteit nog niet bereikt, maar ja... 2,5 dag bij beperkt gebruik... Moet ik daar vrolijk van worden?

Spraakherkenning
Universeel, volgens Nokia, omdat het dan gebruiker onafhankelijk zou zijn. Nou, doe mij maar de zelf in te spreken spraakherkenningsstukjes, met die computerstem krijg ik alleen maar ruzie...

Belkwaliteit
Niet geweldig. okee, het is luid genoeg, maar het lijkt wel of iedere beller slist en door een zakdoek praat (met name in drukke omgeving maakt dat het moeilijk verstaanbaar) en er zit een irritant hoog piepje in, dat na een paar minuten begint te irriteren.

Al met al een aardig apparaat, maar met name door de matige belkwaliteit niet helemaal wat ik ervan gehoopt had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
krijg deze misschien dit weekend, hooguit begin volgende week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan_1972
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-11-2021
Overweeg ook een 6500 Slide maar ik heb deze nog nergens in winkels gezien, zodat ik even kan voelen en ervaren hoe het toestel is. Enig idee welke winkels dit toestel hebben liggen?

Leef !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik heb sinds vandaag ook de 6500 Classic als opvolger van mijn 6300. De kwaliteit van het bellen valt mij idd ook wat tegen en ik vind het ook wat irritant dat de je de toetsen naar benden (lees: onder) moet drukken. Verder is het wel een heerlijk ding en erg zakelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Only schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 18:10:
Ik hoop ook dat dat slide stukje gedekt gaat worden want ik voorzie problemen idd.

Dual = umts + gsm
Umts = dus bellen + internetstand zegmaar
GSM = alleen bellen enzo dus ;) niet de rest van de poespas, kan je dus ook niet internetten in deze stand :)
Dual = zoekt naar UMTS als GSM netwerken, en pakt UMTS waar dat kan.
3G/UMTS = zoekt alleen naar UMTS netwerken (voor bellen en data)
GSM = zoekt alleen naar GSM netwerken (voor bellen en data, GPRS dus)

Als je de snelle dataverbinding van UMTS niet nodig hebt is het handig om 'm op GSM-only te zetten, spaart de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
nog niets gehoort... misschien morgen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ik heb vandaag de 6500 Classic ontvangen.

Hij is lekker op gewicht, dus niet zo'n plastic-feel, ziet er zeer goed uit, en is snel in de menu's etc.

Ik vond tegenvallen:

Stemgeluid van beller, beetje blikkerig, alsof er wordt geslist
Stemgeluid van mijzelf is ook iets blikkerig te horen voor de ander
Plastic kapje aan de achterkant (batterij-cover0 sluit niet helemaal goed aan op de aluminum bovenkant, dus je kunt met je nagel onder het bovenste frontje komen als je er langs gaat, ik denk zelfs dat als je kracht zet je je er aan zou kunnen openhalen (dit is slechts aan 1 kant, aan de andere kant geen randje).
SIM-kaart gaat er lastig in en uit, ik moest wat gegevens overzetten van oude SIM-kaart en het erin en eruit doen is niet makkelijk, maar dit is natuurlijk geen ramp omdat je dit verder nooit meer doet.

Dat even voor een eerste indruk.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook nog te twijfelen tussen de G800, de G600 en de 6500 slide. Voor de G800 moet ik 30 euro meer bijleggen dan voor de Slide en voor de G600 30 euro minder dan voor de Slide. Het gaat mij vooral om de camera. Welke telefoon is hiervoor de beste? (Ik heb reviews van de G800 gezien maar die vond ik niet echt oke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 08:50:
Ik zit ook nog te twijfelen tussen de G800, de G600 en de 6500 slide. Voor de G800 moet ik 30 euro meer bijleggen dan voor de Slide en voor de G600 30 euro minder dan voor de Slide. Het gaat mij vooral om de camera. Welke telefoon is hiervoor de beste? (Ik heb reviews van de G800 gezien maar die vond ik niet echt oke)
G800. Je zult wat meer met de instellingen moeten spelen dan bij deze gsm, maar de camera is gewoon veel uitgebreider, betere flits, optische zoom!

De camera van de G600 weet ik niet, maar het design van die gsm spreekt me niet aan dus daarin heb ik me niet verdiept ;)
Ik moet volgens mij 50 euro meer betalen voor de g800, en ik moet toch al 100 bijbetalen voor de slide dus ik ga daar ook voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
Volgens de specificaties van Nokia.nl heeft de 6500 classic bluetooth 1.2+EDR maar volgens Mobileburn.com heeft de 6500 classic Bluetooth 2.0.

Daarnaast meld deze review dat er de Series 40 Editie 5 software opzit, terwijl Nokia op de website zegt dat de 6500 classic Series 40 Editie 3 heeft..

Kan iemand mij vertellen wat het juiste is? :S

[ Voor 25% gewijzigd door christiaann1985 op 07-12-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Series 40 Editie 5 Feature Pack 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
en wat betreft bluetooth?

ps. slecht dat het verkeerd op de website van nokia staat trouwens

[ Voor 58% gewijzigd door christiaann1985 op 07-12-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Nog even over 't stemgeluid van de 6500 classic: het is alsof de gene met wie ik bel verkouden is, het geluid is gewoon niet helder.

Ik ben er nog niet aan gewend, dat is duidelijk.

De batterij houdt het ook maar 1,5-2 dagen uit, valt echt wel tegen, hij is net zo snel leeg als de batterij van m'n 6230, na 3 jaar gebruik...

[ Voor 28% gewijzigd door fritsjof op 07-12-2007 19:17 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

christiaann1985 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:20:
en wat betreft bluetooth?

ps. slecht dat het verkeerd op de website van nokia staat trouwens
Bluetooth 2.0 + EDR. Java programma's kunnen gebruik maken van de JSR 82 Bluetooth API.

Profiles : A2DP, AVRCP, DUN, FTP, GAP, GAVDP, GOEP, HFP, HSP, OPP, SAP, SDAP*, SDP*, SPP

* = alleen Slide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
fritsjof schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:57:
Nog even over 't stemgeluid van de 6500 classic: het is alsof de gene met wie ik bel verkouden is, het geluid is gewoon niet helder.

Ik ben er nog niet aan gewend, dat is duidelijk.

De batterij houdt het ook maar 1,5-2 dagen uit, valt echt wel tegen, hij is net zo snel leeg als de batterij van m'n 6230, na 3 jaar gebruik...
Dat geluid klinkt bij mij niet verkouden..maar ik merk wel kraak verschil met of ik hem dicht hou..of hem openslide..open klinkt beter gek genoeg.
Batterij houdt het opzich wel langer uit dan bij jou..ik zit nu nog helemaal vol..ik heb hem 2 dagen geleden voor het laatst opgeladen.
Alleen die slider blijft slechte kwaliteit, waardoor het toestel wel erg cheap aanvoelt..en de reden waarom ik hem juist kocht was de bouwkwaliteit..
Zou er eigelijk nog een firmware update gaan uitkomen waardoor je die ledjes kan gebruiken als flashlight? ik mis die functie echt heel erg opzich :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:31:
[...]
Bluetooth 2.0 + EDR. Java programma's kunnen gebruik maken van de JSR 82 Bluetooth API.

Profiles : A2DP, AVRCP, DUN, FTP, GAP, GAVDP, GOEP, HFP, HSP, OPP, SAP, SDAP*, SDP*, SPP

* = alleen Slide
Dank! Waar heb je deze info vandaan? Ben wel benieuwd wat de complete specs zijn..

En is het niet handiger om dit forum te scheiden in een classic en slide? Het zijn toch bijna compleet andere telefoons, soms is het verwarrend iets te lezen en niet te weten of het nou om de classic of om de slide gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
M'n 6500 classic is vannacht, in m'n slaap, jammerlijk overleden.

Gister was alles nog goed, ik heb 'em volledig opgeladen, nog gesms't voordat ik ging slapen, had m'n wekker gezet maar die is nooit afgegaan, en de 6500 classic staat uit, en gaat met geen mogelijkheid meer aan.

Ik heb de batterij er nog even uitgehaald en er weer ingestopt, opnieuw aan de oplader, maar niks werkt, scherm blijft zwart.

Ik heb 'em net 5 dagen :'(

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
Ik ben van plan de nokia 6500 te kopen, vanuit Azie, scheelt 100 euro, ik wil alleen wel zeker weten of de telefoon dan een nederlandse t9 functie heeft. Kan iemand mij vertellen of dat zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
christiaann1985 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 15:52:
Ik ben van plan de nokia 6500 te kopen, vanuit Azie, scheelt 100 euro, ik wil alleen wel zeker weten of de telefoon dan een nederlandse t9 functie heeft. Kan iemand mij vertellen of dat zo is?
Ik denk het eigelijk niet..als ik zo in me telefoon kijk staan er maar 11 talen in..en ik vrees als je hem daar haalt dat nederlands hier niet onder gaat vallen..aangezien ik ook geen aziatische talen heb of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:21
zijn er eigenlijk ook sites (zoals sonyericsson dat heeft) waar je de telefoon kan testen?

Het design van de 6500 slide bevalt me wel, maar ik heb al 8 jaar geen nokia meer gehad. En vraag me af of deze alles biedt wat ik zoek:

- fatsoenlijk in te stellen profielen (denk aan andere volume's, ringtones en callfilters)
- fatsoenlijke agenda, met herhalende afspraken met willekeurige interval
- 1000+ smsjes opslaan
- minimaal 3 wekkers
- zelf in te stellen shortcuts

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 09 december 2007 @ 01:58:
zijn er eigenlijk ook sites (zoals sonyericsson dat heeft) waar je de telefoon kan testen?

Het design van de 6500 slide bevalt me wel, maar ik heb al 8 jaar geen nokia meer gehad. En vraag me af of deze alles biedt wat ik zoek:

- fatsoenlijk in te stellen profielen (denk aan andere volume's, ringtones en callfilters)
- fatsoenlijke agenda, met herhalende afspraken met willekeurige interval
- 1000+ smsjes opslaan
- minimaal 3 wekkers
- zelf in te stellen shortcuts
Ik zou als ik jou was opzoek gaan naar een andere telefoon dan..want deze is niet geschikt voor je als ik je eisen hoor..

- Profielen instellen is redelijk, voor mij persoonlijk niet genoeg.
- Agenda zelfde verhaal.
- Smsjes gaat wel lukken, ik heb er nu al 500+ instaan, is geheugen gekoppeld.
- Er is 1 wekker, met snooze en herhalingsdagen, maar dus geen 3 wekkers op 1 dag.
- Shortcuts kan je wel instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Only schreef op zondag 09 december 2007 @ 04:34:
[...]

Ik zou als ik jou was opzoek gaan naar een andere telefoon dan..want deze is niet geschikt voor je als ik je eisen hoor..

- Profielen instellen is redelijk, voor mij persoonlijk niet genoeg.
- Agenda zelfde verhaal.
- Smsjes gaat wel lukken, ik heb er nu al 500+ instaan, is geheugen gekoppeld.
- Er is 1 wekker, met snooze en herhalingsdagen, maar dus geen 3 wekkers op 1 dag.
- Shortcuts kan je wel instellen.
ok thanks... jammer, ik snap niet waarom fabrikanten het niet voor elkaar krijgen om dergelijke basis functies op elke telefoon te zetten.

zo heb ik er al heel wat van mijn lijstje kunnen schrappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik lees net op een ander forum dat je wel meerdere wekkers hebt?

en heb je bij nokia ook zoiets als bij SE K800i dat als je een sms aan het typen bent ook even kunt switchen naar een ander iets, en dan weer terug switchen? soort multitasking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:33:
Ik lees net op een ander forum dat je wel meerdere wekkers hebt?

en heb je bij nokia ook zoiets als bij SE K800i dat als je een sms aan het typen bent ook even kunt switchen naar een ander iets, en dan weer terug switchen? soort multitasking?
Dan mogen ze mij wel vertellen waar die andere wekkers verstopt zijn, want als ik naar organizer ga --> Wekker..heb ik toch echt maar 1 wekker ter beschikking (met de eerder genoemde herhalingsdagen, maar das geen multiwekker)
Als je een sms aan het maken bent en je drukt weg dan word deze automatisch opgeslagen in concepten, maar als je dan teruggaat moet je hem eerst weer openen via concepten anders krijg je weer gewoon een leeg nieuw bericht, wel opgeslagen, maar niet bepaald multitasking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Only schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:39:
[...]

Dan mogen ze mij wel vertellen waar die andere wekkers verstopt zijn, want als ik naar organizer ga --> Wekker..heb ik toch echt maar 1 wekker ter beschikking (met de eerder genoemde herhalingsdagen, maar das geen multiwekker)
Als je een sms aan het maken bent en je drukt weg dan word deze automatisch opgeslagen in concepten, maar als je dan teruggaat moet je hem eerst weer openen via concepten anders krijg je weer gewoon een leeg nieuw bericht, wel opgeslagen, maar niet bepaald multitasking.
alarm misschien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kun je ook zelf ringtones kiezen voor sms geluid? dus mp3tjes hiervoor gebruiken?

Een oplossing voor de wekker kan zijn een afspraak in je agenda maken op ma,di,wo,do,vr en die wekelijks laten herhalen, maar je kunt vast geen eigen geluid kiezen per afspraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appies
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-10 12:23
fritsjof schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:58:
M'n 6500 classic is vannacht, in m'n slaap, jammerlijk overleden.

Gister was alles nog goed, ik heb 'em volledig opgeladen, nog gesms't voordat ik ging slapen, had m'n wekker gezet maar die is nooit afgegaan, en de 6500 classic staat uit, en gaat met geen mogelijkheid meer aan.

Ik heb de batterij er nog even uitgehaald en er weer ingestopt, opnieuw aan de oplader, maar niks werkt, scherm blijft zwart.

Ik heb 'em net 5 dagen :'(
Fritsjof is het probleem al opgelost? Sta op het punt dit toestel te halen, alleen hoop ik niet dat dit soort ongein een productiefout oid blijkt te zijn. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ik moet m'n overleden 6500classic terugsturen naar 2Call of naar een Nokia servicepoint brengen, maar eigenlijk wil ik gewoon een nieuw toestel, hij is nog geen week oud en nu gaat ie al niet meer aan na spontaan te zijn uitgevallen :'(

Kan ik een nieuw toestel eisen, of is het gebruikelijk dat 'ie ter reparatie teruggaat?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appies
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-10 12:23
fritsjof schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:03:
Ik moet m'n overleden 6500classic terugsturen naar 2Call of naar een Nokia servicepoint brengen, maar eigenlijk wil ik gewoon een nieuw toestel, hij is nog geen week oud en nu gaat ie al niet meer aan na spontaan te zijn uitgevallen :'(

Kan ik een nieuw toestel eisen, of is het gebruikelijk dat 'ie ter reparatie teruggaat?

Heeft iemand hier ervaring mee?
Hoewel ik geen ervaring hiermee heb en inmiddels de 6500c heb (keep fingers crossed) kun je natuurlijk wel je ongenoegen laten blijken. In de trant dat je geen vertrouwen in dit specifieke toestel hebt en dat je ervan uitgaat dat ze het adhoc oplossen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekasj
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-10 11:39
Meestal is het binnen 8 dagen kapot een DOA en kan je hem omruilen (bij fatsoenlijke mobieltjes- winkels iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ok my mind is made up; enige echte nadeel aan de 6500 slide is dat er maar 1 alarm opzit, maar met een zelf in te snellen snooze tijd is dat ook te overkomen. En dan gebruik ik mijn huidige k800i gewoon als wekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu ook een classic, ben er wel blij mee. Met mobile master kan ik mooi syncen met thunderbird, met goosync kan ik mooi syncen met mijn google calendar.

de nokia pc suite ben ik niet super enthousiast over, maar het lijkt nodig om dat te hebben draaien voordat ie wil opladen over usb. Iemand daar misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:38:
kun je ook zelf ringtones kiezen voor sms geluid? dus mp3tjes hiervoor gebruiken?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Zover ik weet kan je voor SMS ook een mp3 kiezen ja, kan het niet meer checken omdat mn 6500c dood is.

Ik ga em idd proberen DOA te laten verklaren bij 2Call, bedankt voor de tip.

Toen ie nog werkte kon ik em via de USB ook opladen op pc's waar geen PC-suiite op draaide, probeer even de kabel uit en in de pc te doen opnieuw, misschien helpt dat.

Bekabelde WIFI

• Only
  • Niet online
MP3 tonen als sms toon is mogelijk ja:)

Edit: ik zie nu pas dat jullie het over Classic hebben..heb slide zelf.

[ Voor 49% gewijzigd door Only op 13-12-2007 09:51 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste