Ik heb het toestel (slide) nu sinds woensdagmiddag 12 uur (toen in de lader gedaan), en ik hem hem vanmorgen om 8 uur voor de 2e keer in de lader gegooid, en hij is dus 66 uur meegegaan op 1 batterijlading.
Ik heb bluetooth misschien 20 min gebruikt..aardig wat spelletjes gespeeld (minstens een uur) paar smsjes gestuurd (abbo was nog niet in dus misschien 20) en een totale gespreksduur van 3 min en 41 sec. Stuk of 30 foto's gemaakt met flits en handjevol filmpjes geschoten (en uiteraard het instellen en beetje gespeur door de opties heen). Zodra de batterij bijna leeg is is camera gebruik overigens niet meer mogelijk (dus plaatje schieten tot uitval zit er niet bij).
Ik weet iig dat ik langer deed op de eerste batterijlading met mijn w800i (soortgelijk gespeel gedaan als hierboven +/- een week mee gedaan toen.(Tijdens het typen is me telefoon ondertussen volledig opgeladen binnen 1,5 uur).
Ik merk nu ook al na een paar dagen dat de slider niet van grote kwaliteit is als de rest van de behuizing, hij begint nu al wat losjes aan te voelen helaas (persoonlijk erger ik me vrij snel aan kleine details).
De camera functionaliteiten vallen me persoon ook een beetje tegen zoals ik al eerder heb gezegd (tegenover w800i), het valt gewoon op dat er veel minder functies zijn (panorama bijv. en als je een foto op volledig scherm bekijkt heb je geen opties beschikbaar, alleen in de normale bekijk stand, je kan zelfs niet zoomen met de knopjes op de zijkant..dit moet je eerst aanzetten in het menu weer, anders krijg je weer vrolijk het geluid zachter/harder) de flits is te fel voor dichtbij..je krijgt dan van die witte gezichten en zonder flits is dan weer te donker, er is dus niet echt een middenweg, aangezien het ledjes zijn hadden ze beter deze standaard aan kunnen zetten of helemaal uit en alleen flash flash, nu doet deze bij focussen al een klein flitsje..dan valt die weer weg..en dan opeens weer dubbele felle flits bij de foto echt maken. De flits kan niet worden aangezet bij film modus (dik minpuntje voor mij persoonlijk). Het geluid van het toestel vind ik erg goed (kan de w800i met geen mogelijkheid tegenop) het kan lekker hard en blijft glashelder, de headset leek in eerste instantie niet lekker te gaan zitten, maar deze blijkt juist heerlijk te zitten naar mijn mening (dopjes van SE kreeg ik last van me oren van). De mediaplayer ben ik iets minder over te spreken omdat deze niet automatisch uitgaat wanneer ik deze wegklik (en als ik dat per ongeluk doe moet ik dus weer terug naar de player om dit te doen) Ik heb de snelkoppelingen voorop uit staan btw (niet voor mij weggelegd). De screensaver had ik altijd op een digitaal klokje staan maar bij deze telefoon is die er wel..echter zo klein dat je er nog nix aan hebt, en aangezien je het scherm geen licht kan geven in deze stand (je krijgt meteen je gewone scherm zodra je een knop aanraakt) heb je er dus nix aan. Gisteren was trouwens opeens 3g aangegaan (logo in beeld bovenin) ik heb geen data bundel of iets dergelijks dus maar even ingesteld op GSM only. Al met al vind ik het een prachtig toestel, het zal aardig wat kosten om te wennen (zeker qua instellingen, petje af voor de W800i hier) en ik ben heel benieuwd hoe de slider het gaat uithouden.
Ik merkte gisteren al dat de navpad soms haperde in het menu..en nu gebeurde het zojuist weer met de navknop naar onderen..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.