Neem je toch de 245bw voor 460€
heb zelf de acer maar ik zou liever een zwarte Samsung hebben

[ Voor 12% gewijzigd door MauSS op 19-07-2007 14:19 ]
A world without gadgets is no world ;)
Neem je toch de 245bw voor 460€
[ Voor 12% gewijzigd door MauSS op 19-07-2007 14:19 ]
zit net de pagina's vanaf je post terug te lezen... maar zie nergens 399€ voor een 24" staan.MauSS schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 12:50:
[...]
Vergeet dat maarze worden wel goedkoper maar 200€ zullen ze de komende jaren nog niet gaan kosten sterker nog de lcd-panels worden weer duurder heb ik gelezen op internet.
(bron kan ik zo nie meer terug vinden of tweakers of hardwareinfo)
maar 399€ voor een 24" --->super!!
(tuurlijk zullen er minpuntjes op aan te merken zijn en kun je ze niet vergelijken met een eizo maar daar is de prijs ook niet na)
en OF die eraan komen
Goede keus! 469€ is echt geen geld voor een 24" (en ook nog een samsung) erg fijn! viel SpaSS alvast!Bram_nr2 schreef:
ik ga inderdaad voor de samsung
[ Voor 36% gewijzigd door MauSS op 19-07-2007 17:06 ]
[ Voor 30% gewijzigd door BlaBla1973 op 19-07-2007 17:33 ]
Computer nr 486 denk ik..
[ Voor 21% gewijzigd door draakhoofd op 19-07-2007 17:36 ]
Verwijderd
ik heb gezegd dat er in week 45 dit jaar 2 24" schermen uitkomen van acer die bij de winkel waar ik mn samsung ga kopen 399€ gaan kosten.DarkChylde schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:21:
[...]
zit net de pagina's vanaf je post terug te lezen... maar zie nergens 399€ voor een 24" staan.
komen die eraan?
* DarkChylde wil dat ook!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 18:51 ]
Post nuttig of post gewoon niet! Vragen die mogelijk al eerder gesteld zijn post je dan ook liever niet maar zoek dan eerst de voorgaande delen door, want in elk deel wordt wel vaker dezelfde vraag gesteld. Verder willen we geen posts zien waar enkel in staat:
|
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 19:31 ]
Wat denk je er mee te bereiken als je 'm op 75Hz zet? Voor zover ik weet maakt het bij een tft voor de beeldkwaliteit niets uit.Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:24:
Ik heb dus de viewsonic VP2030b. Bevalt super. Echter, de aanbevolen resolutie is 1600x1200...Ik zal wel kippig zijn, maar ik vind dat wel erg klein. Ik loop echt te turen naar de letters...
<knip>
Echter 1280*1024 is geen 4:3 en 1280*960 wel...Zal dit een foutje zijn, of begrijp ik iets niet? En dan zal 75H het beste werken?
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Okee, maar ja ik tuur me dus gek:-) En nee, er is niks mis met mijn ogenPromoX schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:39:
[...]
Wat denk je er mee te bereiken als je 'm op 75Hz zet? Voor zover ik weet maakt het bij een tft voor de beeldkwaliteit niets uit.
Wat de resolutie betreft is het toch het beste om de aanbevolen resolutie te gebruiken; die wordt ook niet voor niets aanbevolen. Andere resoluties leveren over het algemeen toch een minder goed beeld op. 1280*1024 zal inderdaad wel een foutje zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 22:22 ]
Heb nog nooit iemand horen klagen met een 30inch tft van slecht leesbaar. En de dotpitch bij een 30inch is nog kleiner. Dus nog kleinere letters.Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 20:05:
[...]
Okee, maar ja ik tuur me dus gek:-) En nee, er is niks mis met mijn ogen
Nog even proberen dan die 1600
edit: kan er echt niet aan wennen. Wellicht morgen proberen met 'frisse' ogen
[ Voor 14% gewijzigd door blmp op 19-07-2007 23:09 ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Verwijderd
Wow, nog kleiner...En even serieus over ogen. Ik heb een meeting etc laten doen, en ik heb een bril voor veraf...Ook met bril geprobeerd, en ook dat mocht niet baten...blmp schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 23:06:
[...]
Heb nog nooit iemand horen klagen met een 30inch tft van slecht leesbaar. En de dotpitch bij een 30inch is nog kleiner. Dus nog kleinere letters.
1600x1200 20inch: 0.255mm
2560x1600 30inch: 0.250mm
Denk dat dit toch zeker wel(!) met je ogen te maken heeft dan, of je moet er mijlen ver af zitten ofcourse.
zelf ook altijd gedacht dat m'n ogen super waren, maar na een meting bleek dat toch anders. Me bril opende een wereld van makkelijker kijken hehe.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Leuk meisje ookVerwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:11:
De HP w2408!:
http://www.youtube.com/watch?v=_ZweAOIwg1Y
maarja heb al een w2207 bestelt..
EIZO is vooral gericht op de professionele grafische markt en die monitoren zijn normaal erg duur. (voor ons als gamer/tweaker)draakhoofd schreef:
Nieuwe breedbeeld (20 en 24") van EIZO.
Best interessant, een 24" EIZO voor 999,-. Hier al een review ervan.
Verwijderd
als je "dit" stekkertje hebt/koopt! dan heb je dviVerwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:33:
Front page nieuws
Nieuwe 24"-breedbeeldmonitor van Iiyama aangekondigd[/url]
Jammer van die niet dvi aansluiting.
[ Voor 20% gewijzigd door MauSS op 20-07-2007 13:40 ]
Zeker weten? Dit staat namelijk op de site -> 3000:1Raznov schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:10:
er staat bij de samsung 226:
• Contrast: 100:1 (Dynamisch 3000:1)
dit moet 1000:1 zijn(ik weet niet hoe ik een persoonlijk bericht kan sturen, dus vandaar dat ik het even zo neer zet, als het aangepast is kan het bericht natuurlijk weg)
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Verwijderd
dat is t dynamisch contrast van die monitor._Apache_ schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:40:
[...]
Zeker weten? Dit staat namelijk op de site -> 3000:1
Ja de meeste 24" schermen geven dat zonder problemen weer zo ook mijn 24" (acer 2423Ws) ik kijk af en toe een full HD movie (en dan heb je nog maar hele kleine balkjes boven en onder) (bijna schermvullend dus) en ik moet zeggen.. dat ziet er erg mooi uit! het is gewoon echt scherp! altijd! super... kan niet wachten totdat de eerste hd-dvd/blueray spelers voor de pc een beetje betaalbaar worden...TheDukemaster schreef:
Maar kunnen de meeste 1920x1200 beeldschermen nu ook goed 1920x1080 weergeven?(dus met balkjes boven en onder).
Tsja, je kan/moet een EIZO ook niet vergelijken met de 24" TN schermen die ze nu uit aan het brengen zijn hè. Ongeacht het feit dat de gemiddelde pc-gebruiker die zal aanschaffen vanwege de prijs, is de EIZO met zijn 999 euro nog geen 150 euro duurder dan vergelijkbare Samsung/BenQ schermen (4launch prijzen). Ik denk dat veel mensen dat verschil willen betalen, je krijgt er namelijk ook 5jr on-site garantie bij van EIZO..MauSS schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:32:
[...]
EIZO is vooral gericht op de professionele grafische markt en die monitoren zijn normaal erg duur. (voor ons als gamer/tweaker)
Mooi dat er steeds meer betaalbare 24" monitors komen met 1920x1200 res. Dell was gloof ik de enige toen d'r tijd die ze redelijk betaalbaar hadden (een tijd terug) nu komen er steeds meer nieuwen bij! en dat is gunstig voor de "tweaker" / "consument" kwa prijs dan![]()
van geloof me: een gemiddelde gamer/tweaker zal eerder een Samsung of Acer 24" kopen rond de 400 a 500 dan een Eizo voor 1000€
Maar dat is dus via de PC? Want op mijn huidige 19'' scherm worden HD films(720p) ook met balkjes weergeven maar dat komt omdat het 16:9 en windows het ook zo weergeeft. Bij de Xbox 360 wordt het beeld in principe altijd helemaal gevuld(waardoor ik dus scaling zou krijgen) en ik dacht dat je monitor dan een 1:1 optie moest hebben of iets dergelijks. Iemand enig idee hoe dat nu precies zit?(misschien iemand die zelf een 360/Ps3 heeft).MauSS schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 09:21:
[...]
Ja de meeste 24" schermen geven dat zonder problemen weer zo ook mijn 24" (acer 2423Ws) ik kijk af en toe een full HD movie (en dan heb je nog maar hele kleine balkjes boven en onder) (bijna schermvullend dus) en ik moet zeggen.. dat ziet er erg mooi uit! het is gewoon echt scherp! altijd! super... kan niet wachten totdat de eerste hd-dvd/blueray spelers voor de pc een beetje betaalbaar worden...
Dukemaster heb jij een wide of normale tft ? en dat schermvullend wat je krijgt bij de xbox 360 dat is gewoon zo ingesteld op je xbox (omdat de games eigenlijk allemaal 4:3 zijn) en rekt ie het zelf gewoon op. wanttt-> als een game namelijk 16:9 is (gemaakt) dan zou het op een 4:3 tv er niet uit zien en zou je dus zwarte balken boven en onder hebben. snap je wat ik bedoel ?TheDukemaster schreef:
Maar dat is dus via de PC? Want op mijn huidige 19'' scherm worden HD films(720p) ook met balkjes weergeven maar dat komt omdat het 16:9 en windows het ook zo weergeeft. Bij de Xbox 360 wordt het beeld in principe altijd helemaal gevuld(waardoor ik dus scaling zou krijgen) en ik dacht dat je monitor dan een 1:1 optie moest hebben of iets dergelijks. Iemand enig idee hoe dat nu precies zit?(misschien iemand die zelf een 360/Ps3 heeft).
Ik denk niet dat dat veel mensen zullen zijn,..draakhoofd schreef:
Ongeacht het feit dat de gemiddelde pc-gebruiker die zal aanschaffen vanwege de prijs, is de EIZO met zijn 999 euro nog geen 150 euro duurder dan vergelijkbare Samsung/BenQ schermen (4launch prijzen). Ik denk dat veel mensen dat verschil willen betalen, je krijgt er namelijk ook 5jr on-site garantie bij van EIZO..
[ Voor 33% gewijzigd door MauSS op 21-07-2007 14:11 ]
Ik zit ook al een tijdje te kijken voor een 24inch om mijn xbox360 op aan te sluiten, omdat hij nu nog op een 100hz 4:3 crt aangesloten zit en mijn computer scherm toch een update nodig heeft. Maar tot mijn grote verbazingde 360(en als het goed is ook de ps3) ondersteund nog geen 16:10....TheDukemaster schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 13:17:
[...]
Maar dat is dus via de PC? Want op mijn huidige 19'' scherm worden HD films(720p) ook met balkjes weergeven maar dat komt omdat het 16:9 en windows het ook zo weergeeft. Bij de Xbox 360 wordt het beeld in principe altijd helemaal gevuld(waardoor ik dus scaling zou krijgen) en ik dacht dat je monitor dan een 1:1 optie moest hebben of iets dergelijks. Iemand enig idee hoe dat nu precies zit?(misschien iemand die zelf een 360/Ps3 heeft).
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2007 20:59 ]
Maar dat gaat meer over breedbeeldschermen met een compleet andere resolutie zoals 1440x900(zoals ook mijn scherm, vandaar dat ik graag een andere wil). Volgens mij ondersteunen een hoop beeldschermen met een resolutie van 1920x1200 ook 1080p door boven en onder wat beeld weg te laten. Echter dat weet ik dus niet zeker, en zie het niet zo zitten om een beeldscherm van 400-500 euro te kopen om er dan achter te komen dat het niet goed werkt...Baardmeester schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 20:24:
[...]
Ik zit ook al een tijdje te kijken voor een 24inch om mijn xbox360 op aan te sluiten, omdat hij nu nog op een 100hz 4:3 crt aangesloten zit en mijn computer scherm toch een update nodig heeft. Maar tot mijn grote verbazingde 360(en als het goed is ook de ps3) ondersteund nog geen 16:10....
In dit topic op xbox.com staan alle resoluties waar uit je kan kiezen als je de xbox360 aansluit met de vga kabel
http://forums.xbox.com/196109/ShowPost.aspx
1280x768(16:9,6) komt dus het meest overeen
hier is het klaag topic van xbox.com over dat er geen 16:10 wordt ondersteund
http://forums.xbox.com/40/7917477/ShowPost.aspx#7917477
Gefeliciteerd met je aankoop! Maar ik heb ook eens gecheckt naar dat type, blijkt dat er geen S-IPS maar P-MVA panel in zit... bron (staat overigens ook fout in de het openingspost)DaCoTa schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 20:21:
Als grondlegger van dit topic wil ik jullie met vreugde mededelen dat, na heel lang zoeken, twijfelen, modellen op de shortlist zetten en er weer afhalen, googlen, specificaties boven water zien te halen, prijzen vergelijken en reviews lezen, het nu eindelijk zover is. Mijn IIyama 19"CRT kan aan de wilgen en er staat sinds vandaag een nieuwe voor in de plaats:
[afbeelding]
Een LG L245WP-BN. 24", 1920x1200, S-IPSHDMI/d-Sub, 8ms, 1000:1, 500cd/m2. Hier niet populair, maar bevalt tot nu toe erg goed. Het betreft een demo model (aka B voorraad), gekocht bij Komplett.nl voor €625,-. Een beetje een gok, maar het enige dat is gezien heb is dat de verpakking al eens open was geweest. Ik heb geen dode pixels kunnen ontdekken voor zover ik nu gezien heb, maar ga daar ook niet bewust naar op zoek.
Review volgt nog later, als ik hem wat langer in gebruik heb. Dat zal dan voorlopig mijn laatste bijdrage in dit topic zijn.
* DaCoTa signing out!
[ Voor 15% gewijzigd door Q op 22-07-2007 19:01 ]
Verwijderd
die dell kun je beter bestellen via QSix, vanuit NL, kost 650€ incl. btw excl verzending.Q schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:00:
Ik zie net dat de dell 24 inch voor 739 inc btw en ex transport kosten op de site staat. Erg aantrekkelijk. Die transportkosten zijn volgens mij in dit geval ook niet veel.
Toch altijd bang voor dooie pixels, hoe gaat dell hiermee om?
Verwijderd
Klopt idd, ik wist het wel maar had deze keer blind en doof de specs van de TS overgenomen...draakhoofd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 18:22:
[...]
Gefeliciteerd met je aankoop! Maar ik heb ook eens gecheckt naar dat type, blijkt dat er geen S-IPS maar P-MVA panel in zit... bron (staat overigens ook fout in de het openingspost)
Volgens mij verangen zij gewoon de monitor, beste kun je even bellen of een mailtje sturen naar support.Q schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:00:
Verwijderd
Dat ben ik ook en je bent niet de enigste. Ik ben heel happig op defecte pixels want een dork-dot is niet zo erg, maar een bright-dot is vele male irritanter. Gelukkig is mijn scherm pixelperfect, maar mijn oude scherm had een bright dot helemaal bovenin, maar daar had ik toch weinig last van. Je moest er echt op letten want je moet er ook maar net op kijken. Deze dot was niet echt fel, maar lichtte zachtjes groen op. Eern dot dus die het wel doet, maar niet helemaal jovel.Q schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:00:
Ik zie net dat de dell 24 inch voor 739 inc btw en ex transport kosten op de site staat. Erg aantrekkelijk. Die transportkosten zijn volgens mij in dit geval ook niet veel.
Verwijderd
Verwijderd
Bovenstaande staat in de Startpost, echter had ik toch wel dedelijk een dode pixel in die 214T, en dez was Rood, dit was een S-PVA scherm, dus of het klopt niet wat hier beweerd wordt, of die 214T had geen S-PVA schermWat dode pixels betreft is er ook nog een verschil: Bij TN kunnen ze elk kleur hebben in tegenstelling tot *VA en IPS waar ze altijd zwart zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Oet op 23-07-2007 23:10 ]
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan
Dat stukje in de startpost heb ik geschreven. Dat van die dode pixels kwam ik op meerdere sites tegen, waardoor het ook in de startpost terechtgekomen is. Maar het zou dan zomaar kunnen dat het niet klopt.Oet schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:04:
Overigens:
[...]
Bovenstaande staat in de Startpost, echter had ik toch wel dedelijk een dode pixel in die 214T, en deze was Rood, dit was een S-PVA scherm, dus of het klopt niet wat hier beweerd wordt, of die 214T had geen S-PVA scherm
De afwerking is echt geweldig ja.Chaoss schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 08:58:-Design is ook top! niet alleen is het scherm opzich mooi het heeft ook erg handige dingen, een van de weinige 22" die hoogte verstelbaar is, handige kabelgootjes aan de voet en een USB hub... wat mij betreft allemaal waardevolle toevoegingen.
Blij dat ik hem gekocht heb... en dat voor 332,-
[ Voor 41% gewijzigd door Chaoss op 24-07-2007 14:08 ]
Verwijderd
Ik weet niet precies was de inputlag is. Maar ik heb een viewsonic VP2030B en ben erg tevreden...Oet schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:04:
Daarentegen, waar vind je tegenwoordig een een 4:3 monitor van 20 inch of meer zonder veel input lag? (Dus onder de 15-20ms).
Weet iemand nog een aanrader?
[ Voor 16% gewijzigd door DarkChylde op 24-07-2007 12:56 ]
Hmm, nu ben ik geintresseerd, ik heb zo de reviews op tweakers eens doorgelezen en het ziet er allemaal érg goed uit!Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:22:
[...]
Ik weet niet precies was de inputlag is. Maar ik heb een viewsonic VP2030B en ben erg tevreden...
(het scherm is alleen niet waterpas(door de poot met pivot) met een filtje is dit opgelost. Maar heb viewsonic gebeld en krijg een NIEUWE, want dit hoort niet zeggen ze...(en zo is dat natuurlijk!) Dus geen refurbished, maar gewoon een nieuwe..
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
Volgens mij is dit is een oud modelletje, zie deel 6 en 7 van deze thread. En als ik het goed herinner, eentje met wat grote nadelen waardoor hij uit de TS is gehaald.crazyheinz schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:13:
Ik heb een interessant scherm gevonden denk ik. Nergens geen reviews gevonden ofzo, maar met de prijs zit het zeker al goed. Look-o-look
Whoops je hebt gelijk. Khad nochtans de naam in de search ingegeven, blijbaar moest ik enkel 2416 ingeven ipv heel het zooitje.DaCoTa schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:38:
[...]
Volgens mij is dit is een oud modelletje, zie deel 6 en 7 van deze thread. En als ik het goed herinner, eentje met wat grote nadelen waardoor hij uit de TS is gehaald.
heb net zelf ook ff gesearched, maar zie geen hele grote nadelen..crazyheinz schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:05:
[...]
Whoops je hebt gelijk. Khad nochtans de naam in de search ingegeven, blijbaar moest ik enkel 2416 ingeven ipv heel het zooitje.
Verwijderd
ja wat zijn de nadelen dan, want de prijs intereseerd me welDarkChylde schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:42:
[...]
heb net zelf ook ff gesearched, maar zie geen hele grote nadelen..
en het is een 24" voor een prijs van een 22"
Nadelen zijn volgensmij.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:47:
[...]
ja wat zijn de nadelen dan, want de prijs intereseerd me wel
[ Voor 12% gewijzigd door blmp op 24-07-2007 19:58 . Reden: typo ]
think interactive
Verwijderd
Jups, niet heel goedkoop. Maar denk dat een goed scherm gewoon wat geld kost :-) Verder is 400 euro een mooie prijs voor dit scherm. Vorige week was ie nog 500-550 euro.Oet schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:37:
[...]
Hmm, nu ben ik geintresseerd, ik heb zo de reviews op tweakers eens doorgelezen en het ziet er allemaal érg goed uit!
Lage input lag: gemiddeld 10.8ms en een max van 16ms, dat mag er best wezen, 1600x1200, geen/weinig ghosting, goeie kleuren door MVA paneel en goeie kijkhoeken ook.... HMmmmm
Alleen, hij is wel wat prijzig, toch nog minimaal 400euro..
Verwijderd
als dat de nadelen zijn is dat toch gewoon vergelijkbaar met de samsung 245bw of heb ik dat mis?blmp schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:55:
[...]
Nadelen zijn volgensmij.
- 1:1 pixel mapping mist, dus o.a. 'fat' gaming experience(als je op 4:3/5:4 gamed dan)
- Niet verticaal aan te passen (hoogte verstelbaar), alleen naar voor/achter.
- Niet veel input mogelijkheden (d-sub/dvi alleen, er is ook een versie met alleen d-sub volgensmij)
De vraag is natuurlijk of je het ook gebruikt. Ik koos zelf juist voor een scherm met veel inputs/outputs al is het maar voor de toekomst
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Ja in het algemeen wel. Alleen is de acer 2416 kwa kleuren beter als de samsung 245bw, aangezien die naar mijn weten een TN paneel heeft. De acer 2416 heeft een s-pva paneel (met glossy scherm coating volgensmij).Baardmeester schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:55:
[...]
als dat de nadelen zijn is dat toch gewoon vergelijkbaar met de samsung 245bw of heb ik dat mis?
[ Voor 48% gewijzigd door blmp op 25-07-2007 15:02 . Reden: Foute formulering ]
Als je het tft-test.exe programmatje draait wat je kan vinden in de aanleiding van dit topic dan zie je een kapote pixel meteen, die kan je niet missen.. Het is gewoon een heel klein puntje wat qua kleur afwijkt (blijft meestal op 1 kleur hangen bij een TN scherm, en als het een *VA scherm is blijft ie zwart)..coelho schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:38:
Ik heb vrijdag een Samsung 226BW gekocht, wat een beest vergeleken met mijn oude 17"CRT. Nu heb ik natuurlijk ook zo'n dode pixel programma gedraaid, en ik kan niet zo snel iets afwijkends vinden. Maar, hoe duidelijk zie je een dode pixel? Valt dat meteen met het blote oog op, of dien je elke cm2 van je scherm minitieus te bestuderen? Heb nog nooit een dode pixel gezien, en weet dus niet goed wat ik moet verwachten, hoe erg het opvalt.
klinksmilex schreef:
Ik ben van plan de 23 inch van apple aan te schaffen, maar is er iemand die ervaring heeft met gamen op dit scherm?
Leuk schermpie maar geen dvicrazyheinz schreef:
Ik heb een interessant scherm gevonden denk ik. Nergens geen reviews gevonden ofzo, maar met de prijs zit het zeker al goed. Look-o-look
Wat is slecht ?TheDukemaster schreef:
Ik zit te denken om een samsung 245BW te halen echter deze heeft een TN paneel en ik lees overal dat dat slecht is?
[ Voor 47% gewijzigd door MauSS op 25-07-2007 19:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 23:02 ]
[ Voor 26% gewijzigd door JaccoW op 26-07-2007 10:31 ]
Z-machine OriginID: JaccoW
Verwijderd
ik sluit me bij cvj aan, velen staren zich blind op 'n zo laag mogelijke reactie tijd en kijkhoek enz... maar mijn oude 17" 16ms monitor van Xerox deed het altijd prima! wel iets ghosting maar vergelijken met een standaard 5 ms schermpje weinig verschil.. dus tja?jcvjcvjcvjcv schreef:
@MrSnake: de ene reactietijd is de andere niet.
Als het scherm 1:1 pixelmapping ondersteund is die wel interessant ja, ondersteund het kleinere broertje dat toevallig?F_demon schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:29:
Ja de W2408.
http://h10025.www1.hp.com...n&product=3440923&lang=en
Ik ben er ook op aan het wachten.
Op de site van Hp staan de volgende specs:
-BriteView Technology enhances clarity and provides brilliant colors
-1920 x 1200 factory-set resolution
-Video inputs supported:
VGA analog signal
DVI-D digital signal
-Plug and Play capability, if supported by your computer system
-Tilt adjustment
-Height adjustment
-Pivot adjustment, for landscape or portrait viewing (select models only)
Contrast ratio: 1000:1
Response time 5 ms (on-off)
En nog wat dingen, maar dan moet je zelf maar even kijken.
Verwijderd
Ik heb de afgelopen dagen in een werksituatie mijn LG 245WP op d-sub gehad ipv DVI en ik moet wel zeggen dat het beeld wel een stuk onrustiger was. Aan de andere kant, voor een console is het wat minder spannend omdat je dan niet de hele dag kleine lettertjes aan het lezen bent.DarkChylde schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:18:
weet iemand of het echt een probleem gaat zijn dat de acer 2416 alleen een d-sub aansluiting heeft?
(bcc heeft 'm trouwens voor dezelfde prijs, net aan pricewatch toegevoegd)
Omschrijf "vervelender" aub.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:55:
En ik moet zeggen: de inputlag is vervelender dan de ghosting!
Die resultaten zijn niet afhankelijk van de gebruikte PC, maar van paneeltype en electronica revisie van het scherm. En er zijn wel degelijk Wat lastig aan input lag is, is dat het wel erg persoonlijk is of je er last van hebt. En voor gebruikers, ik pak een willekeurige google hit, waar mensen een Samsung 244t en een Dell 2405FPW terug hebben gebracht vanwege de input lag. In de reviews op o.a. lesnumeriques staan voor verschillende schermen toch metingen van 30 tot 60ms input lag.MrSnake schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:18:
[...]
Omschrijf "vervelender" aub.
Ik heb nog nergens gebruikers of reviewers zien klagen over input-lag.
Heb enkel wat meetresultaten gevonden, op milliseconden niveau, en het is nog eens afhankelijk per PC. In hoeverre is die inputlag dan "erg"?
Verdict: Unless colour accuracy is vital or you have money to burn the Eizo FlexScan HD2441W doesn’t look good value compared to some of its competitors...
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Verwijderd
Zou je eens een input-lag test kunnen doen alstublieft?Daklem schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 17:15:
Mijn nieuwe scherm:
Samsung SyncMaster 245 B
[afbeelding]
Kleine review:
<knip>
Voor degene die twijfelen, gewoon doen! geweldig scherm.
kan dat op een mac?Oet schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:50:
[...]
Zou je eens een input-lag test kunnen doen alstublieft?
Verwijderd
Ghosting (dat iets nagloeit enMrSnake schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:18:
[...]
Omschrijf "vervelender" aub.
Ik heb nog nergens gebruikers of reviewers zien klagen over input-lag.
Heb enkel wat meetresultaten gevonden, op milliseconden niveau, en het is nog eens afhankelijk per PC. In hoeverre is die inputlag dan "erg"?
Ik wil gerust wel een 800 Euro neerpoten voor een monitor, maar dan wil ik ook wel dat ie duidelijk beter gaat dan eentje van 400 euro.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2007 21:24 ]
Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1
[ Voor 84% gewijzigd door maleadt op 29-07-2007 14:14 ]
Verwijderd
Eerder zo'n €50 à €55, terwijl de 226BW hier en daar voor ruwweg dezelfde prijs gaan.AMD user schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:10:
Dat is raar dat de Samsung daar wel erg duur is volgens jou terwijl de W2207 daar een stuk goedkoper is dan hier (ongeveer 100 euro).
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq