Nou omdat idd de kwaliteit van de foto minder was heb ik vandaag even een nieuwe geschoten, nu met mezelf erop omdat er geen andere testpersonen in huis aanwezig waren. Trouwens ik schiet deze fotos niet met mobiel maar met een nikon d50 alleen is er voor de vorige foto gebruik gemaakt van een hoge ISO waarde omdat tussen een aantal spiegels weinig licht te vinden is. Ik moet het hebben van een klein straaltje lichtinval van buiten en had even geen zin om een lampenset op te stellen.
Daarnaast werd er een opmerkinging gemaakt over een vlek op de foto... wees gerust het is geen bloed maar een kras op 1 van de spiegels (beetje jammer)
Maar misschien dat deze foto beter gelukt is:

Misschien dat ik het nog een keer met een opject als een bloem probeer en dan met hele spiegels en een goede lamp erachter. Tsja het gaat ook eigelijk meer om het idee
edit: kras is nu niet echt meer te zien.
Daarnaast werd er een opmerkinging gemaakt over een vlek op de foto... wees gerust het is geen bloed maar een kras op 1 van de spiegels (beetje jammer)
Maar misschien dat deze foto beter gelukt is:

Misschien dat ik het nog een keer met een opject als een bloem probeer en dan met hele spiegels en een goede lamp erachter. Tsja het gaat ook eigelijk meer om het idee
edit: kras is nu niet echt meer te zien.
[ Voor 11% gewijzigd door CaVeFiSh op 13-07-2007 13:42 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/