@Erasmo: Leuk idee, maar door het afsnijden van dat huisje op de voorgrond en links vergaat de waarde van de foto totaal. Een paar stappen naar achteren en nog een keer proberen is de enige oplossing hier...
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 22:03:
Erasmo: zoals hier reeds gezegd is, zeer leuke kleurtjes. Wel inderdaad jammer van het afgehakte hokje aan de linkerkant, misschien wegshoppen? Bij een crop gaat allicht wat kracht van de foto verloren...
Vanmiddag dit geschoten en foto is klikbaar:
[afbeelding]
Mag ik 'm niet snappen? Het schilderij is net te klein, en het perspectief is gek.. op het moment dat je langs een muur kijkt zoals hier, verwacht je het onderwerp veel verder naar links op de foto, zodat je wat hebt om naar 'weg te kijken'.
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 22:21:
Het contrast tussen de rustige muur en het drukke schilderij oogt wel leuk. Alleen zou ik niet zo'n drukke rand eromheen maken.
Nog een fototje van mij:
Naar aanleiding van mijn vorige topic heb ik geprobeerd de bewerking wat meer de sfeer van de plaat te laten tonen. Ben ik nu weer te ver gegaan met photomatix?
[
afbeelding]
Leuk, maar m.i. een beetje overdone, zoals je zelf stiekem ook al denkt

.
Ook krijg ik nogal plaatsvervangende claustrofobie, door de smalle beeldhoek die je gekozen hebt. Ik wil naar links en naar rechts kunnen kijken, maar kan dat hier niet.
Leuk idee, mindere afwerking. Net voeten erafsnijden kan écht niet. Een iets lager perspectief was leuk geweest (meer gezicht), en dat reclamebord rechts moet er af. Tenslotte nog even de foto rechtzetten, en iets minder zwart-wit. Waarschijnlijk is deze foto in kleur vele malen beter.
[
Voor 50% gewijzigd door
Garyu op 06-07-2007 17:04
]