Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.081 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:27

Nitai

Live the life you love.

Gisteren Kameo gespeeld, en ik vond het leuk! :D Soms lekker brainless platformen, af en toe een simpele puzzel, en een OK verhaal (standaard Rare verhaal dat wel).

Ik heb nu de tweede Sprite (Rubble), wat is doorgaans het aantal uur voordat dit spel uitgespeeld is?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:25:
Gisteren Kameo gespeeld, en ik vond het leuk! :D Soms lekker brainless platformen, af en toe een simpele puzzel, en een OK verhaal (standaard Rare verhaal dat wel).

Ik heb nu de tweede Sprite (Rubble), wat is doorgaans het aantal uur voordat dit spel uitgespeeld is?
Ik heb hem ook, alleen ben er na een uurtje eigenlijk mee gestopt omdat het totaal geen uitdaging is... wordt ie nog wat moeilijker na een tijdje? Kan m dan wel uitspelen voor de achievements ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:13:
[...]

OT: Concerten kosten meestal geld.. Dit doen ze puur voor promotie, PR, klantbinding, etc. Het geld verdienen ze toch echt met de cd's/dvd's/singles.

Nu weer OT! :)
Sorry maar een artiest verdient maar iets van 25 cent per cd , het echte geld wordt verdiend met tours en optredens, waarom denk je dat ze anders een wereldtournee doen.

Maar nu we de feiten weten kunnen we weer OT.

Ligt het aan mij of wordt de arcade steeds beter met Catan, Pacman CE, Prinse of Persia, Puzzle fighter, Katamari, Bomberman en nog veel meer solid releases... Ik ben arm :'( ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:01
fingerhead schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:43:
[...]

geen muziek meer ?? en games??
muziek, muzikanten verdienen amper met albums die halen toch echt het grote grove geld uit concerts enzo hoor. (sommige verdienen flink aan albums) maar zijn toch altijd mensen die het kopen dus muziek vliegt echt niet weg. En geen games slaat ook nergens op mensen kopen het toch wel en mensen blijven het toch maken dus dat valt nog best mee.
Dames en heren, als u goed luistert hoort u hier iemand die zijn eigen wangedrag probeert goed te praten met zeer kromme redeneringen......hoort u het ook daarachter? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 16:21
Kunnen we weer on-topic gaan?
Dit topic raakt al zo snel vol, als je een keer 3 dagen afwezig bent heb je weer heel wat blz te lezen waarvan de helft offtopic is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 09:40

-SaveMe-

-klik-

Damn, krijg ik net een mailtje van xbox support, is het slechts de bevestiging dat ze hem binnen hebben. Dat terwijl ups de console al op 1 juni had afgeleverd .... doh!

Ga ook maar vast bellen voor een gratis game ofzo :D

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Die Pac-Man CE schijnt wel ongeloofelijk goed te zijn, wie had dat gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcell
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02-2023
Pfff, ik heb 6 dagen geleden een 360 gekocht - de forza 2 pack bij bart smit - en hij maakt nu al krassen! Ik kan sommige races gewoon niet meer laden met forza en het startscherm ziet er gaar uit, daar laad hij de achtergrond niet! :(
Ik ga m zo omruilen maar is de kans niet erg groot dat ik met een nieuwe krassentrekker naar huis ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Heeft er hier iemand enig idee of de mediamarkt in de Bijlmer al Collin Mcrae Dirt verkoopt?

@Harcell
Denk dat die kans wel mee zal vallen. Heb zelf 2x mijn xbox moeten opsturen omdat ie kapot ging. Maar met geen van de xboxen heb ik het kras probleem gehad. Hetzelfde geld voor vrienden van mij. Hopelijk geeft dit je weer een beetje hoop ;)

@PWM
Heb je de demo al geprobeert? Vondhet zelf ook leuker dan ik in eerste instantie zou verwachten. Komt denkik ook omdat de speelsnelheid omhoog gaat naarmate je verder komt. Ga em misschien ook wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

-SaveMe- schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:00:
Damn, krijg ik net een mailtje van xbox support, is het slechts de bevestiging dat ze hem binnen hebben. Dat terwijl ups de console al op 1 juni had afgeleverd .... doh!

Ga ook maar vast bellen voor een gratis game ofzo :D
Jij ook al? Hier ook... !! :?
Wel vreemd, ik heb afgelopen vrijdag met de MS telefoon gebelt. Volgens deze medewerker zou mijn console deze week terug worden gestuurd en was deze al op 30 mei binnengeboekt (24 mei opgehaald). Dus ergens klopt er iets niet....

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Phusebox schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:48:
kreeg vandaag ook een mail dat mijn xbox was aangekomen in het repair center... en dat nadat ie er al 2 weken is...

snif
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 09:22:
[...]

Hmm, ik heb die van mij 8 juni meegegeven aan de UPS en al een paar dagen later had ik de mail dat ie aangekomen was.
Ik heb er alleen nu voorderest niks meer van gehoord. Ligt nu een weekje daar in Duitsland.
Shit, dat beloofd wat. Die van mij ligt er al bijna 14 dagen, en ik heb nog geen mail van het repaircenter gehad! Alleen gezien via UPS tracking dattie is afgeleverd in duitsland. Sjeez... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:02:
Die Pac-Man CE schijnt wel ongeloofelijk goed te zijn, wie had dat gedacht.
De game is zeker ERG leuk, heb em zelf ook gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik zeker 1 van de mazzelaars die nooit problemen met de 360 heeft :*)

Afkloppen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:11:
Ben ik zeker 1 van de mazzelaars die nooit problemen met de 360 heeft :*)

Afkloppen... ;)
Dat dacht ik ook.....
Tot 15 pagina's geleden :(

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 03-10 23:11
it0 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:39:
[...]

Sorry maar een artiest verdient maar iets van 25 cent per cd , het echte geld wordt verdiend met tours en optredens, waarom denk je dat ze anders een wereldtournee doen.

Maar nu we de feiten weten kunnen we weer OT.
Toch nog even een OT-opmerking: bijna alle minder bekende bands zijn hiermee niet professioneel/fulltime bezig en doen daarom maar een handjevol optredens per jaar. De CDs zijn dan het enige waarmee ze inkomsten binnen halen om de CD-opnames/persingen/distributie te financieren. Dat soort bands worden bijzonder hard getroffen als CD-verkopen tegenvallen. Verder heb je nog heel veel elektronische acts die alleen in de studio werken en niet als DJ werkzaam zijn. Ook dat soort muziek zul je alleen op CD horen en nooit live. Die mensen worden ook hard getroffen door notoire MP3-kopieerders die artiesten alleen geld gunnen via concerten en niet via de CD-verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Dit begint op een xbox probleem topic te lijken ! Niemand iets positiefs te melden ? >:)

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 16:22
ja ik heb iets positiefs: ik heb een samsung drive die geen krassen maakt. werkt goed en is super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcell
Ik heb inmiddels ook weer een nieuwe xbox hier staan. Volgens de bart smit moest ik ff naar microsoft bellen i.v.m. die krassen want die hadden daar wat voor? :? Ik vroeg of ik hem dan moest opsturen ofzo , ik had hem inmiddels al geruild, maar dat wisten ze ook niet. Beetje vaag verhaal.
Naja ik ga 6 dagen bikkelen met forza 2 opnieuw doen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Ferreur schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:58:
Mijn X-doos heeft het probleem dat hij alleen nog maar open gaat wanneer er een schijfje in zit. Als er geen schijfje inzit probeert de lade wel open te gaan maar het lijkt alsof hij dan ergens klem zit. Een vriend van me had dit ook, en die heeft nu de beruchte Ring of Death.
Nu is het simpel te omzeilen door constant een schijfje in de doos te hebben zitten, maar dit kan niet goed zijn toch?
Kent iemand dit probleem en wat heeft diegene er aan gedaan?
Schaamteloze bump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:12
waterking schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:52:
Dit begint op een xbox probleem topic te lijken ! Niemand iets positiefs te melden ? >:)
mijn xbox heeft nog geen enkel probleem gehad. Ik wil trouwens wel eens een poll om te kijken hoeveel mensen in dit topic een probleem hebben met hun xbox en hoeveel niet. Hoop dan wel op een eerlijke poll.

Bij deze:

Poll: Heb jij problemen (gehad) met je xbox360?
Nee, mijn xbox360 werkt perfect
Ja, Ring of Death
Ja, Krassen
Ja, namelijk....
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=208866&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

DarkShadow schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:41:
[...]

mijn xbox heeft nog geen enkel probleem gehad. Ik wil trouwens wel eens een poll om te kijken hoeveel mensen in dit topic een probleem hebben met hun xbox en hoeveel niet. Hoop dan wel op een eerlijke poll.

Bij deze:

Poll: Heb jij problemen (gehad) met je xbox360?
Nee, mijn xbox360 werkt perfect
Ja, Ring of Death
Ja, Krassen
Ja, namelijk....
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Goeie poll, zo krijg je misschien een minder vertekend beeld van hoeveel mensen er wel of niet problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 01-10 20:44

Armada

-Wat wil je weten?-

it0 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:39:
[...]
Ach, ja, laatst heb ik mijn voortuin en achtertuin laten aanleggen. Ik heb gewoon niet betaald voor de voortuin, want ik vond dat hij al genoeg aan de achtertuin verdiende... :+

In feite vind ik het best als jullie downloaden en helemaal niet kopen, ik wil alleen dat er voldaan wordt aan de volgende zaken:
1) ik hoef niet te weten hoe geweldig het niet betalen is
2) ik hoef niet te weten hoe de spellen zijn die nog niet officieel verkocht worden
3) stoor me niet met vragen over hoeveel hinder je van een ban hebt
4) en zeik niet over de eenheidsworst-spellen die bedrijven als EA eruit poepen, helaas verhindert het downloaden dat er nog langer risico's genomen kunnen worden met projecten in combinatie met de torenhoge budgetten die nodig zijn.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op maandag 18 juni 2007 @ 18:12:
[...]

Goeie poll, zo krijg je misschien een minder vertekend beeld van hoeveel mensen er wel of niet problemen hebben.
helemaal neutraal is het niet, dit topic trekt namelijk mensen met problemen aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou kunnen ja, iets minder dan de helft zegt problemen te hebben ( gehad ) volgens de poll op dit moment, terwijl dat in werkelijkheid een stuk lager ligt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:21
Hardcell schreef op maandag 18 juni 2007 @ 16:54:
Ik heb inmiddels ook weer een nieuwe xbox hier staan. Volgens de bart smit moest ik ff naar microsoft bellen i.v.m. die krassen want die hadden daar wat voor? :? Ik vroeg of ik hem dan moest opsturen ofzo , ik had hem inmiddels al geruild, maar dat wisten ze ook niet. Beetje vaag verhaal.
Naja ik ga 6 dagen bikkelen met forza 2 opnieuw doen! :(
je had uiteraard je harde schijf moeten houden want nu kan de volgende gebruiker (als ze em zo verkopen) inloggen op jouw gameraccount...

harde schijf omwisselen is normaal niet zo'n probleem

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Iets positiefs: vandaag xna account genomen en de eerste stappen in homebrew gemaakt :) (en tot nu toe geen krassen/ring)

[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 18-06-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
huidige stand in mijn poll is dat het percentage mensen waarbij een repair 5 weken of langer duurt drastisch omhoog is geschoten:

voor 1 mei: 17%
na 1 mei: 71%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
met deze xbox tot nu toe geen problemen, geen geluid als een vliegtuig of krassen op de cd..

vorige xbox was wel wat anders, oververhitting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

johnnyv.nl schreef op maandag 18 juni 2007 @ 18:49:
Iets positiefs: vandaag xna account genomen en de eerste stappen in homebrew gemaakt :) (en tot nu toe geen krassen/ring)
Ben benieuwd hoe XNA bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 01:01
Armada schreef op maandag 18 juni 2007 @ 18:16:
[...]

Ach, ja, laatst heb ik mijn voortuin en achtertuin laten aanleggen. Ik heb gewoon niet betaald voor de voortuin, want ik vond dat hij al genoeg aan de achtertuin verdiende... :+

In feite vind ik het best als jullie downloaden en helemaal niet kopen, ik wil alleen dat er voldaan wordt aan de volgende zaken:
1) ik hoef niet te weten hoe geweldig het niet betalen is
2) ik hoef niet te weten hoe de spellen zijn die nog niet officieel verkocht worden
3) stoor me niet met vragen over hoeveel hinder je van een ban hebt
4) en zeik niet over de eenheidsworst-spellen die bedrijven als EA eruit poepen, helaas verhindert het downloaden dat er nog langer risico's genomen kunnen worden met projecten in combinatie met de torenhoge budgetten die nodig zijn.
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:37

SaN

Je zou eigenlijk meerdere keren moeten kunnen stemmen. Er zijn ook mensen die hun xbox al 4 keer terug gestuurd hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Ik ben een vervent PC-gamer, die al met één voet in XBOX-land staat.

Mijn huidige PC heeft een AMD X2 4200+, 2 gig en een 8800GTS. Ik speel voornamelijk FPS.
De redenen dat ik overweeg over te stappen op de XBOX 360:
1. mijn pols heeft het gehad wat betreft muis-gebruik, pijnklachten door RSI :'(
2. mijn systeem is nog redelijk recent geupdate en toch moet ik weer compromissen sluiten wat betreft de grafische instellingen omboven de 40 frames per seconde te blijven
3. ellenlang zoeken naar een server waar als een teamgespeeld wordt

Zijn hier ook ervaringsdeskundigen? Met name FPS fans die de overstap gemaakt hebben?
Is er iets waar ik rekening mee moet houden bij overstap naar de XBOX 360? Iets waaraan ik mijn hoofd kan stoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Frank76NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:58:

Mijn huidige PC heeft een AMD X2 4200+, 2 gig en een 8800GTS. Ik speel voornamelijk FPS.
1. mijn pols heeft het gehad wat betreft muis-gebruik, pijnklachten door RSI :'(
2. mijn systeem is nog redelijk recent geupdate en toch moet ik weer compromissen sluiten wat betreft de grafische instellingen omboven de 40 frames per seconde te blijven
3. ellenlang zoeken naar een server waar als een teamgespeeld wordt

Zijn hier ook ervaringsdeskundigen? Met name FPS fans die de overstap gemaakt hebben?
Is er iets waar ik rekening mee moet houden bij overstap naar de XBOX 360? Iets waaraan ik mijn hoofd kan stoten?
Persoonlijk vind ik FPS games echt thuis horen op een PC. Speelt (imho) beter met tobo/muis, dan met een joystick. Je kunt dan wel een tobo/muis misschien aansluiten op je 360, je zit dan nog steeds op de bank.

FPS games zijn dan ook zowat de enige games die ik nooit speel op een console. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Exorcist schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:02:
[...]

Persoonlijk vind ik FPS games echt thuis horen op een PC. Speelt (imho) beter met tobo/muis, dan met een joystick. Je kunt dan wel een tobo/muis misschien aansluiten op je 360, je zit dan nog steeds op de bank.

FPS games zijn dan ook zowat de enige games die ik nooit speel op een console. :)
Ik speel alleen FPS op de Console :)

Het gaat prima. Het gaat iets langzamer. De meeste vinden de muis het beste, prima. Maar dat zegt niet dat de controller het slecht doet.

Ik zag laatst een reportage van een FPS toernooi. Daar zitten ze te spelen, en als ze 180 graden draaien, gebeurd dat met de muis in 0,001 seconde. Richten? 0,00012 seconde.

Ja, als dat is wat je wilt :?

CoD2 en CoD3, en vele andere FPS-en spelen prima op je console. Anders? Ja, misschien wel, maar ik mik tegenwoordig fantastisch snel met een controller. Met de Halo 3 Beta en de Snipper Rifle schoot ik iedereen uit de lucht die de Airlift nam, met 1 schot.

Het gaat meer dan prima, je moet alleen even wennen.

De spellen zijn er ook op gemaakt, en je Xbox Live tegenspelers, spelen ook met een controller. Je merkt het niet meer na een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcell
Phusebox schreef op maandag 18 juni 2007 @ 18:42:
[...]

je had uiteraard je harde schijf moeten houden want nu kan de volgende gebruiker (als ze em zo verkopen) inloggen op jouw gameraccount...

harde schijf omwisselen is normaal niet zo'n probleem
Toch nog even een vraagje hierover voor ik mijn nieuwe xbox inplug. Wat saved hij nu eigenlijk bij je gamertag en wat niet? Ik heb liever niet dat ik zometeen mijn gamertag recover en dan bijv. wel bepaalde races unlocked heb en een bepaald level bereikt heb, maar dat al mijn zuur verdiende credits weg zijn. In dat geval begin ik liever met een 'clean sheet' en maak ik een nieuwe gamertag aan. Misschien kan ik die oude zelfs verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:36

Sagat

Is pappa x2!

Frank76NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 09:06:
OK, mooi. Dan lijkt het me waard er één met 2 controllers te kopen. Right?
Twee goede redenen om het te doen buiten alles wat al genoemd is.
pgr 3 en straks 4. Erg leuk om split screen te racen.
Ik heb voor mijn verjaardag een extra pad gehad (vroegah kocht ik die vrijwel direct zelf, maar mede door live dacht ik het niet echt nodig te hebben) maar alleen al de pgr 3 fun is al hoog genoeg om de waarde van de pad err terug te verdienen?

Heavy weapon vind ik trouwens ook erg leuk met zijn 2-en en gears zou ook goed kunnen zijn (kijk naar hoe phuse zijn vrijdagavond sessies mist).....ikzelf ben nog niet door de controller fps limiet heen gekomen (zit er zelfs aan te denken om GoW te verkopen en dan later de pc versie aan te schaffen), en aangezien mijn vriendenkring voornamelijk pc (en nu wii) gamers zijn willen die ook niet echt meewerken :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Omdat de muis ergonomisch zo'n ramp is ben ik wel verplicht over te stappen op een console.
Ik moet alleen nog overtuigd worden dat FPS goed/leuk zijn op de console (XBOX 360).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 02-10 09:40

-SaveMe-

-klik-

Frank76NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:58:

Had ik aantal jaren terug ook. Overgestapt op de xbox (1) en sindsdien nooit meer problemen mee gehad!

En persoonlijk vind ik FPS games uiteindelijk ook echt relaxter spelen op een console. Het is waar dat het mikken wat trager is, maar de ervaring is imho een stuk prettiger. Mede door de manier waarop je zit te games (vanaf de bank/ luie stoel).

En mijn no 1 reden om over te stappen was ook dat ik er genoeg van kreeg steeds weer mijn systeem te moeten upgraden en dan nog moeten piemelen met de settings tot dat ik de juiste balans grafische pracht / frames te pakken had. Met een console weet je dat als je de disc erin doet je kunt gaan, lekker games en precies zoals de ontwikkelstudio het heeft bedacht met alle pracht en praal aan.

Geen mainstream PC gaming meer voor mij (slechts af en toe een rpg, die mis ik nog wat op de consoles)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 14:40

Smoonshine

Feyenoord!!

Frank76NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:29:
Omdat de muis ergonomisch zo'n ramp is ben ik wel verplicht over te stappen op een console.
Ik moet alleen nog overtuigd worden dat FPS goed/leuk zijn op de console (XBOX 360).
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat een pookje beter voor de RSI is dan een muis. Misschien dat je nu bij intensief gamen wat meer de duim belast in plaats van de bovenarm/pols.

De FPS games op een console zijn gewoon dusdanig aangepast dat ze gewoon prima spelen. Kijk alleen al naar de topscores die GRAW, CoD3, GoW en noem maar op op de X360 krijgen. Die krijgen ze vast niet vanwege een gemankeerde besturing.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:36

Sagat

Is pappa x2!

-SaveMe- schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:31:
[...]
Had ik aantal jaren terug ook. Overgestapt op de xbox (1) en sindsdien nooit meer problemen mee gehad!
*snip*
Geen mainstream PC gaming meer voor mij (slechts af en toe een rpg, die mis ik nog wat op de consoles)
Heh en ik was nog bang dat mijn reactie op een post van 2 pagina's terug van mij off topic zou zijn :P

goldeneye,Halo2, Metroid prime en nu dus Gears.....stuk voor stuk toppers maar ik kon/kan ze (nog) niet spelen puur omdat ik me aan de controls erger. Wat dat betreft hoop ik op de wii, hoewel ik met mijn beperkte speeltijd met die controller me afvraag hoe dat in de praktijk gaat zijn.
Aan de andere kant, als je door rsi niet anders kan, tsja dan zou ik het echt wel weten. (niet gamen? pffff wel serieus blijven he :P)

Wat betreft rpg's errr de 360 heeft er nog niet zo veel, maar is dat genre juist niet volop vertegenwoordigd op de consoles? grappig dat je daarvoor de pc verkiest, of zijn dit nu juist de bioware achtige pc rpg's, die eigenlijk pas nu met games als kotor, jade empire en natuurlijk elder scrolls op de console te spelen zijn?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Smoonshine schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:47:
[...]

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat een pookje beter voor de RSI is dan een muis. Misschien dat je nu bij intensief gamen wat meer de duim belast in plaats van de bovenarm/pols.
De afgelopen 2 jaar heb ik last van mijn pols. Tegen de tijd dat mijn duim het begeeft stap ik weer over de muis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 18:27

Nitai

Live the life you love.

Hardcell schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:19:
[...]

Toch nog even een vraagje hierover voor ik mijn nieuwe xbox inplug. Wat saved hij nu eigenlijk bij je gamertag en wat niet? Ik heb liever niet dat ik zometeen mijn gamertag recover en dan bijv. wel bepaalde races unlocked heb en een bepaald level bereikt heb, maar dat al mijn zuur verdiende credits weg zijn. In dat geval begin ik liever met een 'clean sheet' en maak ik een nieuwe gamertag aan. Misschien kan ik die oude zelfs verwijderen?
Als je je Xbox tag recovered op je nieuwe Xbox, dan moet de andere (degene die jouw hd krijgt) jouw tag recoveren. En dat zal niet gaan daar hij je password niet weet.

Ik heb hetzelfde gehad, ik was bij de broertje van mijn verloofde, en had me daar aangemeld door te recoveren (coop GoW spelen in de dode uurtjes). Toen mocht ik, toen ik thuis was, dat mooi opnieuw doen op m'n eigen xbox.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 14:42

Spooksel

Spooksel!

Woei feest... en we hebben een Ring of Death :(

Godver de godver :(

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
hmm, ik heb ook met enige regelmaat last van RoD's, alleen komt het alleen voor als ik met een game-dvd in de speler opstart, of opstart met een controller. (niet altijd, maar in 75% van de gevalllen). dvd eruit of met de knop opstarten, en dan doet ie het prima..

hij geeft dan het error-code equivalent van "fout met hard disk drive" (E69). of E65, fout met dvd-speler.

Ik weet dat ik em eigenlijk op moet laten halen, maar hij doet het al een paar maand zo en in principe doet hij het prima als ik hem op voorgenoemde manier opstart. Ik wil em niet 5 weken kwijtzijn, misschien toch nog even wachten...

De xbox is niet gemod overigens.

@hieronder: Volgens mij kan Gears of War dat

[ Voor 8% gewijzigd door Magic op 18-06-2007 22:12 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Xboxworld.nl biedt enig overzicht, maar geeft mij geen uitsluitsel:
Zijn er ook games waarin je het coöp/splitscreen met twee spelers op kunt nemen tegen anderen online? _/-\o_

Edit: met één console bedoel ik dus

[ Voor 9% gewijzigd door FrankNLD op 18-06-2007 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 03-10 22:25

Wom

Frank76NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:11:
Zijn er ook games waarin je het coöp/splitscreen met twee spelers op kunt nemen tegen anderen online? _/-\o_

Gears of war is de eerste titel waar ik aan denk. Dan heb je ook gelijk een topper te pakken :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
OK, bedankt.
En GRAW, Call of Duty of Rainbow Six?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 14:42

Spooksel

Spooksel!

Hmm, de RoD was idd weg toen ik heb wilde booten met HD. Daarna HD er weer in en toen de RoD nog 1x gezien. Maar de meeste keren loopt hij gewoon vast tijdens de boot of tijdens het gamen, 't lijkt wel alsof je er binnen no-time een ei op kan bakken. Gevalletje heat distribution problemen dus lijkt me.

Is ie al eens eerder weggeweest, toen was ie welgeteld 4 dagen weg :P lol, zo snel zal het wel niet weer gaan :(

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Ook nog even een vraag over de beeldkwaliteit van de XBOX 360:

Ik heb net eeen HD-filmpje gezien van Call of Duty 2 en een aantal screens. De beeldkwaliteit viel mij tegen zeker t.o.v. hetgeen mijn PC genereerd. De screen van COD 4 zien er heel wat beter uit.

Is er sprake van een ontwikkeling in de beeldkwaliteit van de XBOX 360? Is er bij COD niet het uiterste uit de XBOX gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds kort een Xbox360 en vanmiddag schrok ik wel even. Mijn DVD drive maakte een piepend geluid en Forza 2 had missende/bad textures.. Ik zie niet echt duidelijke krassen op de disc dus misschien was dit een eenmalig iets... kun je echter herkennen wanneer een DVD drive slecht functioneerd? Lost planet heb ik als tweede game en daar eigenlijk geen problemen ondervonden, hoewel ik Forza op het moment veel vaker speel.

Tegenwoordig vind ik zoiezo dat de retail discs echt in kwaliteit achteruit gaan. Het is niet alleen de roekeloosheid van winkeliers waardoor ze vaak bekrast raken, maar zelfs games nieuw ingesealed hebben tegenwoordig vaak krassen of missende boekjes. Het aantal uitvallers is een stuk hoger als een aantal jaar geleden(de aantallen ook maar toch...) Daarnaast lijkt het niets uit te maken of je een game bij de FRS, Bartsmit, Intertoys, Dimplus koopt, je hebt evenveel risico op een beschadigt schijfje. Zelf ben ik een tegenstander van de piraterij, maar ik moet toegeven dat retail discs lang niet meer zo goed zijn als vroeger.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Frank76NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:43:
Ook nog even een vraag over de beeldkwaliteit van de XBOX 360:

Ik heb net eeen HD-filmpje gezien van Call of Duty 2 en een aantal screens. De beeldkwaliteit viel mij tegen zeker t.o.v. hetgeen mijn PC genereerd. De screen van COD 4 zien er heel wat beter uit.

Is er sprake van een ontwikkeling in de beeldkwaliteit van de XBOX 360? Is er bij COD niet het uiterste uit de XBOX gehaald?
Ik weet niet wat jij voor pc hebt, maar toen ik SCDA zag ivm de pc (en zag wat een pc die dat kon leveren moest kosten, en dan nog een hoop gezeik had), dacht ik bij mezelf, doe maar een xbox.
Bij COD kan ik je dat helaas niet vertellen,want die heb ik niet gespeeld, sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Frank76NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:43:
Dude wat dacht je zelf van een launchgame.
Frank76NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:11:

Doen de meeste online titels wel, inclusief Shadowrun, Gears, GRAW, GRAW2, COD2, COD3, R6V en PDZ.

[ Voor 43% gewijzigd door curry684 op 18-06-2007 23:16 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:49:
Heb sinds kort een Xbox360 en vanmiddag schrok ik wel even. Mijn DVD drive maakte een piepend geluid en Forza 2 had missende/bad textures.. Ik zie niet echt duidelijke krassen op de disc dus misschien was dit een eenmalig iets... kun je echter herkennen wanneer een DVD drive slecht functioneerd? Lost planet heb ik als tweede game en daar eigenlijk geen problemen ondervonden, hoewel ik Forza op het moment veel vaker speel.
Ik kon het makkelijk herkennen omdat ik steeds vaker en vaker "Disc is unreadable" errors kreeg. Super als je een tijd Oblivion hebt gespeeld en vergeten bent om te saven. Zelfs bij Forza 2, nog geen dag oud kreeg ik ze al net voor dat ie wou gaan saven.

Vanmiddag is mijn zoveelste 360 dus opgehaald door UPS en komt morgen aan in Duitsland. Mocht van de Servicedesk wel een gratis game uitzoeken "om de pijn wat te verlichten"...
Tegenwoordig vind ik zoiezo dat de retail discs echt in kwaliteit achteruit gaan. Het is niet alleen de roekeloosheid van winkeliers waardoor ze vaak bekrast raken, maar zelfs games nieuw ingesealed hebben tegenwoordig vaak krassen of missende boekjes. Het aantal uitvallers is een stuk hoger als een aantal jaar geleden(de aantallen ook maar toch...) Daarnaast lijkt het niets uit te maken of je een game bij de FRS, Bartsmit, Intertoys, Dimplus koopt, je hebt evenveel risico op een beschadigt schijfje. Zelf ben ik een tegenstander van de piraterij, maar ik moet toegeven dat retail discs lang niet meer zo goed zijn als vroeger.
Of dat nou echt zo is betwijfel ik eerlijk gezegd. Al mijn discs zijn op de normale zeer kleine gebruiks haar-krasjes na in perfecte conditie. Wat ik echter wel heb geleerd is om geen games in geopende verpakking meer te kopen (Bart Smit, Free Record Shop etc.).

Heb zelfs al eens bij de Bart Smit meegemaakt dat ik spellen kocht en de Nintendo-spaapunten kaarten al open waren gekrast. Eén keer kocht ik een GameCube en was die spaarpunten kaart al uit de doos gevist. Ging ik terug, haalden ze gewoon een kaart uit een andere doos 8)7

Nee, ik koop alleen nog gesealde games. Vind het zoieso onzin dat ze al die schijfjes en boekjes er uit zitten te halen terwijl ze makkelijk een paar dummie-doosjes kunnen neerzetten, of net als bij de Media Markt in van die plastic dozen te doen.

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik ook, alleen gesealed. Al een keer gehad met SC:DA van bij de MM. Bekrast en was duidelijk geprobeerd. Ik vind het spelen van een game, en dan terug brengen dan ook echt niet kunnen. Snap niet dat winkeliers daar in mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
curry684 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:15:
[...]

[...]

Doen de meeste online titels wel, inclusief Shadowrun, Gears, GRAW, GRAW2, COD2, COD3, R6V en PDZ.
ehm mag je mij dat eens voor komen doen met Call of Duty 2... niet dus. Zelfde geldt voor R6V, kan dus niet splitscreen online.

CoD3 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 07:56:
[...]

ehm mag je mij dat eens voor komen doen met Call of Duty 2... niet dus.
R6V weet ik niet, maar ik kan me sterk vergissen, volgens mij heb ik CoD2 wel degelijk met mensen hier op de bank splitscreen Live gespeeld in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 08:16:
[...]

R6V weet ik niet, maar ik kan me sterk vergissen, volgens mij heb ik CoD2 wel degelijk met mensen hier op de bank splitscreen Live gespeeld in het begin.
vind ik wel raar dan want ik heb deze optie echt weken lopen zoeken met een vriend van mij. uiteindelijk maar besloten om te wachten op cod3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 05:49:
Ik ook, alleen gesealed. Al een keer gehad met SC:DA van bij de MM. Bekrast en was duidelijk geprobeerd. Ik vind het spelen van een game, en dan terug brengen dan ook echt niet kunnen. Snap niet dat winkeliers daar in mee gaan.
waar ben je er zeker van dat je gesealde games aanschaft? cdwow en bol.com bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 09:01:
[...]

waar ben je er zeker van dat je gesealde games aanschaft? cdwow en bol.com bijvoorbeeld?
Eigenlijk alle online shops.

Van www.gcshop.nl en inderdaad bol.com heb ik alleen maar gesealde spellen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
PWM schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:37:
[...]

Ben benieuwd hoe XNA bevalt.
Tot nu toe ziet het er érg interessant uit. Ben me nog volledig aan het oriënteren en heb nu alleen een model in beeld wat ik kan roteren en verplaatsen. Vanavond ga ik eens kijken naar hoe de camera werkt en/of eens een klein simpel spelletje proggen.

Ter vergelijking, hiervoor heb ik weleens met Ogre (een open source 3d engine) gewerkt en daar duurde het al tijden voor het bovenstaande goed werkte op mijn pc :P (nou ja, voor ik door had hoe het moest of wat ik dan zogenaamd fout deed :P)

[ Voor 23% gewijzigd door pagani op 19-06-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
stelletje f*%$heads daar bij Microsoft Repair/Support

Volgens UPS heeft ene meneer Berger mijn pakje op 5 juni in ontvangst genomen. Microsoft zegt gewoon; nee hoor, 17 juni pas (dat is bovendien een zondag!!!, sinds wanneer bezorgt UPS op zondag).

En vanaf 17 juni gaan mijn 15 werkdagen in... ja lekker zo kan ik het ook ja eikels
Ben nu echt zo pissig he... 3 weken ok, maar eerst 2 weken in een magazijn laten liggen en er dan nog es 3 weken minimaal aanplakken.

Tijd voor een klachtenbrief.

edit: nog een ergernis erbij; stuur je een mail via de site krijg je op je scherm:
"Bedankt voor uw feedback... bla die bla... helaas kunnen wij niet persoonlijk reageren op uw feedback."

Nee lekker waarom stuur ik zoiets dan... iemand hier die een email adres heeft van Xbox360 Support?

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 19-06-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Phusebox schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:12:
stelletje f*%$heads daar bij Microsoft Repair/Support

Nee lekker waarom stuur ik zoiets dan... iemand hier die een email adres heeft van Xbox360 Support?
Repaircenter is van Teleplan (staat ook op het UPS-label). Deze heeft ook het onderdeel Teleplan Communications (het Callcenter?) in Zoetermeer zitten.

Ook krijg je waneer je je Xbox terugkrijgt een vragenformulier waarop je je eventuele klacht kwijt kunt. Deze moet je dacht ik opsturen naar Engeland. Vraag is echter of ze daar wat mee doen :)

[ Voor 47% gewijzigd door ironx op 19-06-2007 15:41 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu guitar hero 2, crackdown en dead rising gekocht. En ooknog iets: met die tenchu Z demo, bij de eindbaas: Ik was zo aant vechte, en die gozer had ik pas een paar keer geraakt. Kvond ut best moeilijk en kwam er net achter dat in een inventory had. Dus ik gooi dat balletje en denk echt zo van WTF? En die gozer stond precies bij de rand van het schip maar zat voor een paar seconden vast in dat hoekie. Ik wil net gaan slaan, ontploft die bal en word die gozer het water in geworpen: DEUD! Heb helemaal kapot gelache :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:28:
Heb nu guitar hero 2, crackdown en dead rising gekocht. En ooknog iets: met die tenchu Z demo, bij de eindbaas: Ik was zo aant vechte, en die gozer had ik pas een paar keer geraakt. Kvond ut best moeilijk en kwam er net achter dat in een inventory had. Dus ik gooi dat balletje en denk echt zo van WTF? En die gozer stond precies bij de rand van het schip maar zat voor een paar seconden vast in dat hoekie. Ik wil net gaan slaan, ontploft die bal en word die gozer het water in geworpen: DEUD! Heb helemaal kapot gelache :P!
Na 1 minuut spelen was ik al gestopt.. wat een vreselijk spel is dat geworden zeg! Bring back the old vibe !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm, heb in Forza nu 2x een "Disc is unreadable" melding gekregen. Uiteraard direct na een moeilijk gewonnen race, voordat het spel opslaat.

Hopelijk krijg ik die melding niet veel vaker..heb t tot nog toe maar één keer gezien bij Saints Row, voor de rest geen problemen. Discs zijn allemaal onbekrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
@ Frank76NL en al die andere die FPS vrees hebben op een console.

Ik probeer een paar feiten op een rij te zetten wat de 'keuze' wat makkelijker kan maken, alhoewel je pas echt kan oordelen als je meer dan een week op de console hebt ge'fps't.

Historie
In de oudheid BXB (Before Xbox), in de tijd van de Videopac en de Atari 2600 bestonden er geen FPS games, simpelweg omdat de hardware het niet aankon. Wel werden alle 'games' bestuurd met een joystick (Gedeelte van een controller ......)

Veeeeeel later, toen de PC de markt begon te penetreren met de DX60 en DX100 intel processoren (het 386 / 486 tijdperk) werden games voor de PC interesant. Ik denk aan Leisure Suit Larry (een 'point and click adventure' O-) ) en Commander Keen O-) (Top Down Platform) (al van de 286/386. De games werden allemaal met toetsenbord bespeeld, simpelweg omdat er bijna geen joysticks waren voor de PC (zeker niet standaard) en een muis was ook nog geen gemeengoed (we hebben het nog over DOS)

Maar opeens was daar Castle Wolfenstein, een 3D shooter (Een FPS). Best aardig met toetsenbord te besturen, daar lopen en richten nog gekoppeld waren (alsof je geweer vast aan je hoofd zat)

Quake zorgde ervoor dat iedereen naar de winkel liep om een (seriele) muis te kopen. Quake was een killer applicatie, een spel wat de aanschaf van een PC rechtvaardigde. Iedereen wou Quacken, en het gerne First Person Shoot'm Up was geboren, alhoewel de naam pas veel later kwam.

De muis ging een steeds prominentere rol spelen in het FPS genre, en de consoles lieten het genre links liggen. Dus FPS was een echte PC aangelegenheid wat gespeeld werd met de uitrusting van de PC : Een toetsenbord en een Muis.

(Nu weet ik dat er meer FPS op consoles zijn geweest, maar toch)
En toen was er HALO, een FPS op de Xbox. Bovenverwachting speelde dit soepel en goed. De controls met de controller waren helemaal niet zo slecht. Sterker nog, het gevoel dat je bij veel FPS games op de PC had dat je meer in een flipperkast zat dan in een gevecht, was verdwenen omdat een controller nu eenmaal langzamer richt dan een muis.

Verschillende wapen experts hebben ook gezegd dat FPS met een controller realistischer is omdat je met een (zwaar) wapen nooit binnen 0,1 seconde kan draaien en richten en een headshot veroorzaken. Nu gaat het natuurlijk niet alleen om realisme, maar ook om speelplezier.

Halo voor de Xbox heeft een kentering teweeg gebracht. FPS zijn gemeengoed geworden op de consoles en worden voor vol aangezien.

Feit blijft, dat een FPS op een console anders speelt dan op de PC. Ikzelf heb ervaring met COD2, dat ik zowel op een goede PC als op de Xbox 360 gespeeld hebt. De PC is 'sneller', elke kogel is fataal en het flits meer. De Console is wat bedaarder. Persoonlijk vindt ik de console versie spannender.

Online is in mijn ogen de console helemaal beter. Ik heb ronduit slechte ervaringen op de PC. Het verschil in hardware is duidelijk merkbaar. Vaak werd ik op de PC geconfronteerd met kils waarvan ik het gevoel had dat het echt niet kon. Van 20 spelers een of twee personen die alles en iedereen loepzuiver verrot schieten, en jouw compleet kansloos maken.
Cheaters wil ik het niet over hebben, maar het gebeurt. Bovendien had ik vaak moeite met een gezellige groep te vinden. Veel tieners die meer vloekten dan wat anders e.d.

Op Live is het wat 'proffesioneler'. Natuurlijk vindt je hier ook vloekende tieners, maar in mindere mate. Mijn Xbox friendslist bestaat grotendeels uit personen waar ik tegen gestreden heb en waarvan we achteraf elkaar becomplimenteerde met de goede game. COD3 online heeft mij weken geboeid, erg leuk, en vooral gezellig. Met de headset, zonder complicaties, lekker spelen op de bank met een glaasje prik.

Ditzelfde maak ik nu weer mee met dat andere genre wat als PC only betiteld werd :RTS. Command and Conquer Tiberium War is top op de Xbox, met voice en cam gewoon leuk.

Toch zijn er goede gamers die maar niet kunnen wennen aan de controller, ook al hebben ze het een forse periode geprobeerd.

De voordelen van een console (subjectief)
-No fuzz, DVD erin en gamen maar, geen driver ellende, geen getweak om FPS te halen
-On-line geintregreerd, makkelijk, snel en simpel
-On-line serieuzer, ivm betalende gamers (scheid het kaf van het koren)
-Geen cheaters

Nadelen console
-Duurder (on-line is niet gratis, games zijn duurder, mappacks kosten geld)
-Andere, afwijkende gameplay, trager
-Niet upgradable O-)
-Batterijen van je controller altijd leeg op moment supreme ...... ;)

Sorry voor de lange post, maar zo ben ik ........

[ Voor 0% gewijzigd door Roely op 20-06-2007 14:45 . Reden: Historische feiten aangepast .......... ]

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Roely schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:56:
Leisure Suit Larry (soort van RPG)
Dude :D

Dat genre heet "Point & Click Adventure".

Het onderscheidende element van RPG's oftewel Role Playing Games is dat je in een karakter wordt geplaatst dat zich moet ontwikkelen door het spel, door middel van het verzamelen van uitrusting, het trainen van skills, en het levelen om krachtiger te worden. Indien deze 3 elementen niet aanwezig zijn heb je een spel dat enkel draait om het uitspelen van het verhaal, waarbij je keuzes onderweg weinig tot niets uitmaken omdat ze enkel 'het script' doen voortgaan. Dan is het een "Adventure", waarbij onderscheid is tussen de ouderwetse "Text Adventures" als Zork, de "Point&Click Adventures" als de Larry reeks en het oude werk van LucasArts, en "Graphic Adventures" als Myst en de modernere 3D-escapades.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11:10

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Exorcist schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:54:
Hmm, heb in Forza nu 2x een "Disc is unreadable" melding gekregen. Uiteraard direct na een moeilijk gewonnen race, voordat het spel opslaat.

Hopelijk krijg ik die melding niet veel vaker..heb t tot nog toe maar één keer gezien bij Saints Row, voor de rest geen problemen. Discs zijn allemaal onbekrast.
Bij mij kreeg ik me disc-read error in een endurance race van 30 laps (Silverstone dacht ik) in de 30ste lap :/ Hiervoor heb ik ook iets van 6 vastlopers gehad met forza en allemaal was disc-read error.
Toen de volgende dag naar frs gegaan, (waar ik hem gekocht had). Ik kreeg een nieuwe mee en nu 3 dagen al geen vastlopers of disc-read errors.

Op de disc waren 2 diepe krassen aanwezig, maar onmogelijk dat je die zelf kan maken. Volgens mij zaten ze erop toen ik het had gekoch. Zelf had ik er niet naar gekeken, was al blij dat ik op de launch day een LE editie had zonder te reserveren O-)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Laatst online: 19:06
Ik zit er sterk over na te denken om ook maar een xbox te kopen. Ik heb alleen nog een paar vraagje. Hier komt ie:

- Zijn de spellen te spelen met een 15 ich tft zonder dat er beeld wegvalt ofzo?

Als er een stuk van het beeld wegvalt, moet ik namelijk op een tv gaan spelen die beneden staat, en andere mensen willen ook wel eens tv kijken :( .

Als ik een xbox koop, koop ik er TDU en Forza 2 bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
Roely, ik denk dat je Commander Keen bedoelt en die was er ook al eerder dan het DX60/100 tijdperk.

Ik kan trouwens ook nog steeds niet wennen aan het fps besturen op een console, toetsenbord en muis blijven mijns inziens echt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
@ Roely
Bedankt voor de uitgebreide reactie.

Ik denk dat ik inderdaad zelf moet ervaren hoe "anders"het speelt op een console.
Helaas worden ze niet (dat ik weet) verhuurd en moet ik dus alles uit filmpjes, recenties en fora halen. Het gaat tenslotte wel om zo'n 400 euro voor een beetje compleet setje.
Aande andere kant kan ik echt niet meer met een muis werken (behalve een klein beetje met een verticale muis, maar dat gamed voor geen meter) en gamen vind ik toch nog steeds leuk.

Grappig is dat mijn vriendin dacht dat de consoles alleen voor kinderen waren. Ze heeft er zelf een als kind gehad (wie niet), misschien vandaar. Ik vertelde haar dat ik bovendien niet voor tekstverwerken en internetten een videokaart van 400 euro in mijn pc heb zitten :)
Toen ik doorvroeg blijk het toch het feit te zijn dat je puur voor gamen een apparaat koopt. Misschien te veel in zitten bouwen om zelf dat onderscheid te zien.
Toch ben ik ook wel nieuwsgierig nar de gemiddelde leeftijd van de XBOX 360-gamer. Consoles in het algemeen is 29 dacht ik t.o.v. 37 voor de PC (in 2001 of zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:33

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

You gotta love Epic! 8) 8)

Na 3 / 4 maanden amper meer gespeeld heb ik sinds een paar dagen Gears of War weer echt HERvonden..
Vandaag voor het eerst dus serieus annex gespeeld. Wat is dat cool zeg. Heb nog nooit zo tactisch gespeeld als vanmiddag (wel met een paar friends, maar daar heb ik ook genoeg execution mee gespeeld en dat ging er gewoon echt anders aan toe. :).

Toen annex voor het eerst uitkwam vond ik het niet leuk klinken....respawns... en had het ook niet geprobeerd omdat ik nog genoeg andere games had, maar nu ik annex eindelijk geprobeerd heb is dit een geschenk uit de hemel aangezien er op dit moment weinig andere games mij boeien en zo'n verslavend karakter kennen als GoW. :P. Dus ik weet wel wat ik ga doen tot bioshock en blue dragon uitkomt.

You gotta love Epic!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
iemand GOW dubbel voor een zacht got prijsje ?

als dit niet mag verwijder ik het asap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Grrr, mijn xbox heeft het zojuist begeven.

Random vastlopers, en bij het opnieuw inschakelen van het apparaat drie vrolijke rode led's :(.
Het rare is dat ik wel alle in het dashboard kan doen, en ook na de ring of death kan ik de console en een spel gewoon weer opstarten. Maar krijg daarna wel weer een vastloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Ik heb een "oude" non-HD televisie en de Xbox360 premium. Nu ben ik op zoek naar zo'n advanced scart kabel.
Welke moet ik dan hebben? En waar zou ik deze evt. kunnen bestellen?

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:01

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ferreur schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 18:54:
Ik heb een "oude" non-HD televisie en de Xbox360 premium. Nu ben ik op zoek naar zo'n advanced scart kabel.
Welke moet ik dan hebben? En waar zou ik deze evt. kunnen bestellen?

Bvd.
De MS Advanced Scart Cable @ Bart Smit, Dixons, FRS... 29,95..

Had je makkelijk kunnen vinden.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Ik ben bij de Bart Smit binnen gewandeld en die keken me aan alsof ze water zagen branden. Dus ging ik er voor het gemak uit dat die hem niet hebben. Maar bedankt.

Dat, en de website van de FRS en Bart Smit hebben hem ook niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Ferreur op 19-06-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 21:38
Domino schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:51:
Grrr, mijn xbox heeft het zojuist begeven.

Random vastlopers, en bij het opnieuw inschakelen van het apparaat drie vrolijke rode led's :(.
Het rare is dat ik wel alle in het dashboard kan doen, en ook na de ring of death kan ik de console en een spel gewoon weer opstarten. Maar krijg daarna wel weer een vastloper.
Ik had precies dezelfde symptomen, beetje jammer als je net 2 nieuwe games hebt gehaald.
De mijne staat bij het repair center sinds 13 juni. Sterkte ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:42
Ferreur schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:11:
Ik ben bij de Bart Smit binnen gewandeld en die keken me aan alsof ze water zagen branden. Dus ging ik er voor het gemak uit dat die hem niet hebben. Maar bedankt.

Dat, en de website van de FRS en Bart Smit hebben hem ook niet.
Bij de Dixons moet je em dan kopen, daar weten ze wel wat je bedoelt (heb em daar namelijk ook gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 14:16

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Ik heb een probleem met mn box. Laat ik van tevoren alvast melden dat ik niks gemod heb aan mijn console, nooit cheats heb geinstalleerd of andere vormen van rommelen met de xbox heb toegepast.

Als ik de xbox opstart gaat alles goed, inloggen op live prima. Als ik dan echter een game start (arcade of "full game") wordt mn hele gamerscore leeggegooid (0 dus) en kan geen achievements halen.

De gamerscore wordt wel weergegeven zodra die net is ingelogd op Live, maar zodra ik ook maar iets ga doen wat die gamerscore nodig heeft (achievements halen, van mn friendslist games vergelijken, arcade games spelen), en ik wil dan mijn gamerscore bekijken, staat het op 0.
Bij sommige arcade games krijg ik zelfs de melding dat er geen Live profiel te vinden is, en kan ik niet eens gamen. Ik heb toch echt een xbox live gold abo.

Ik heb al meerdere dingen gegoogled (gamerscore gone, xbox live gamerpoints 0, enzovoort) maar daar kwam niks anders uit dan van mensen die hun console hadden omgebouwd, en zo hun punten waren kwijtgeraakt?

Is er iemand die dit heeft meegemaakt of misschien een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
Hier wat pics: VGA vs. 720. Deze zijn niet van mij zelf, komen van een ander forum vandaan.

Afbeeldingslocatie: http://byfiles.storage.msn.com/x1pMvt0I80jTgT2V7GgvoI0t-gf5nH6QTgDi_FEi75Uw7BQEOHNxg5Wa67BvzEpBj7n-PIDFpXpBCkKEonlz7UjXk0X1_j_fkt-qDmUDjcPuDsOVT4nxoIf4Q
Afbeeldingslocatie: http://byfiles.storage.msn.com/x1pMvt0I80jTgT2V7GgvoI0t2PI6u7yBoo5mLsVb5lNMJQXOoM4Tdy24vwvcxQ0yyI6pEGL352hEjIXDH1XPpwJccheCeO2dOojgR8o_BpNzRQQ9ukJXdug-Q
Afbeeldingslocatie: http://byfiles.storage.msn.com/x1pMvt0I80jTgT2V7GgvoI0t929Ml3WoR5rUb0rlEy0FT7Fyn4LBQw6uwn7ihFzXk-92pDk80znR51Q-c0C6nT_EinXPBBakT9MzwnsJrVag0mg4SnYWBRm5g
Afbeeldingslocatie: http://byfiles.storage.msn.com/x1pMvt0I80jTgT2V7GgvoI0t4a9C35pzoai-9TmZBXXfT-NRyphmav3P3gZgZWEIiR6R5kP-bkLPgNmYQLDBNsWc5sC_ZXqjXD6b8OR0iQZKsAji3qApvYOIw
Afbeeldingslocatie: http://byfiles.storage.msn.com/x1pMvt0I80jTgT2V7GgvoI0twV45CWte0tVjRprz0-tAhtQopDvGBXD9BNRhWF0f4bXAGI2lrved1Mx28UjMlJyrh_b53Aesu_eLSKkS2t5I9gdQJx54xPdog
Afbeeldingslocatie: http://byfiles.storage.msn.com/x1pMvt0I80jTgT2V7GgvoI0t-fk9-8gJhTOvvcHNmFKmfhr4NGwa32Ovi3Pm1UZsoo3A-YL2B9WylQTJ9hZ4cG2lxfDIOJgJjJiQHsZhnfQc12J1aW7EInNbw
Afbeeldingslocatie: http://byfiles.storage.msn.com/x1pMvt0I80jTgT2V7GgvoI0t7w0W1qR6uEzZ5Kq5HUTGzRs0ummGRgkxHCF9TMgQC4lkon1YSjQK13JRtYBIT6GQLU8gW0rF1GrEIe5uv8qcOvVnhAIz4RULQ
Afbeeldingslocatie: http://byfiles.storage.msn.com/x1pMvt0I80jTgT2V7GgvoI0txU-qkyG1r47SE9ayJWc9o6v3CGMumBzk0Wji3CKV-eyeIXTQhNaPn3HR2OTqcXHRCK1VL3YLyDIhoQwj9bhUlHFTj6ltAY5hA

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
wat is precies het nut van je post ?

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 03-10 22:25

Wom

Bizzarro schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:09:
Ik heb een probleem met mn box. ...
Al geprobeerd je Live account te restoren?

[ Voor 73% gewijzigd door Wom op 19-06-2007 21:23 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Sinds half vorige maand heb ik een Xbox360 en heb daarbij meteen PGR3 gekocht, tot zover geen problemen echter sinds ik Forza 2 heb komt het zo af en toe voor dat het geluid vast loopt(spel zelf is nog wel te spelen) en kreeg ik gister de melding dat de Xbox opnieuw opgestart moest worden omdat de disc schijnbaar vuil was.

Vind dit wat vreemd omdat ik dit soort praktijken vroger met mijn PS2 nooit had.

Is dit iets om zorgen over te maken of is dit "gewoon"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Heeft iemand hier wel eens geprobeerd een shooter te spelen met de Xbox 360 controller op de PC?
En zo ja, hoe speelt dit?
(Laatste punt om de keus voor de Xbox te verzilveren. Want mocht dit goed werken dan kan ik op mijn PC blijven spelen. Zo niet dan wordt het toch de Xbox denk ik.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
dat kan prima inderdaad, alleen onthoud wel dat shooters voor een pc geen "hulpjes" hebben. je zult dus gruwelijk in de pan gehakt worden online, en ook offline zullen de spellen érg pittig zijn.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 16:21
martijn1992 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:20:
Hier wat pics: VGA vs. 720. Deze zijn niet van mij zelf, komen van een ander forum vandaan.
[Afbeeldingen]
Het lijkt erop dat component scherper is.
Maar zo te zien zijn deze pics nog van voor de Spring Update. Dat wil zeggen dat de update voor VGA er nog niet in verwerkt is.
Tevens verschilt het volgens mij per tv, de één geeft vga beter, de ander component.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
vroeg me af of er nog meer mensen waren waarbij UPS aangeeft de xbox allang bezorgt te hebben, en dat microsoft dan opeens 2 weken later pas beweert je xbox ontvangen te hebben?

Met het leuke gevolg dat hun 15 werkdagen pas ingaan op een door hun nader te bepalen fictieve datum... vind dit geen normale gang van zaken en heb daarom een mail van 3 a4tjes gestuurd.

[angry mode]iemand nog interesse in een refurb xbox360 met 12 spellen als ie terugkomt?[/angry mode]

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 19-06-2007 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
waterking schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:22:
wat is precies het nut van je post ?
Het verschil zien tussen een component en VGA kabel, of zo'n VGA kabel nou het zoveel beter beeld geeft. Waarom zou ik het anders posten :?
yorroy schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:46:
[...]

Het lijkt erop dat component scherper is.
Maar zo te zien zijn deze pics nog van voor de Spring Update. Dat wil zeggen dat de update voor VGA er nog niet in verwerkt is.
Tevens verschilt het volgens mij per tv, de één geeft vga beter, de ander component.
Hij is inderdaad van voor de spring update, het is gepost op: ' 03-09-2006, 7:39 PM'. Want er zaten wat dingen in de spring update waardoor VGA beter werd, zoals hier te lezen is.

[ Voor 52% gewijzigd door martijn1992 op 19-06-2007 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Phusebox schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:52:
vroeg me af of er nog meer mensen waren waarbij UPS aangeeft de xbox allang bezorgt te hebben, en dat microsoft dan opeens 2 weken later pas beweert je xbox ontvangen te hebben?

Met het leuke gevolg dat hun 15 werkdagen pas ingaan op een door hun nader te bepalen fictieve datum... vind dit geen normale gang van zaken en heb daarom een mail van 3 a4tjes gestuurd.

[angry mode]iemand nog interesse in een refurb xbox360 met 12 spellen als ie terugkomt?[/angry mode]
Ik snap dat je frustie bent over het gemis van je Xbox, maar kun je alsjeblieft nu ophouden met je statusupdates en aandachttrekkerij tot je het ding weer terughebt?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap dat je frustie bent over het gemis van je Xbox, maar kun je alsjeblieft nu ophouden met je statusupdates en aandachttrekkerij tot je het ding weer terughebt?
Ik deel die frustratie eerlijk gezegd, en wil juist om de reden die The Killer nu geeft mijn gal hier niet spuwen, maarrrrr... Het lijkt een vaak voorkomend probleem te zijn en ik vraag me dan ook af of er voor problemen met de Xbox helpdesk geen apart topic geopend moet worden. Daar kunnen we misschien allemaal (ik hoop dat jouw 360 nooit stuk gaat, maar stel je voor. Ik zit bijvoorbeeld al twee weken te wachten tot hij wordt opgehaald) ons voordeel mee doen en, wie weet, wordt er op één of ander manier wel door Microsoft naar geluisterd: er komen toch veel bezoekers op Tweakers tenslotte. Wat vinden jullie van dat idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 14:40

Smoonshine

Feyenoord!!

Hier kwam ik overigens gisteren achter. Je kunt met je VGA kabel je reference level instellen. Wanneer je dus een beetje doffe zwarte kleuren hebt, kun je die range veranderen. Daardoor is je beeld stukken beter.

Overigens heb ik wel een probleem met het media center gebeuren. Ik heb me ook een ongeluk gezocht, maar ik kom er niet uit. Ik kan mijn pc met Vista Home Premium gewoon vinden. Ik kan media streamen via het media tabblad, alleen het media center kan ik niet configureren. Alles gaat goed, totdat de instellingen van de extender worden ingesteld. Dan lijkt het net alsof ze elkaar niet meer kunnen vinden. Iemand hier ervaring mee? Ik wordt er een beetje moedeloos van.

Alles is gewoon via draad aangesloten via een sitecom router. De firewall op de router heb ik uitgeschakeld. Ook de windows firewall en virusscanner heb ik al uitgeschakeld om te proberen of dat eventueel wat tegenhield. Zonder resultaat. Zowel bij de Live test, als de Media test kom ik overal door. Ik heb echt geen idee waar het nu nog aan kan liggen :(

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-10 14:43
Ik had 2 weken geleden een defecte wireless controller. Alles ingevuld en op de mail gezet. wanneer ik hem gekocht had, waar, hoe gebruikt en aangezet. Serienummer van console erbij etc...
Krijg ik na 3 dagen mail terug (ondertussen maar support gebeld) (op de website staat binnen 24uur)
met daarin de melding dat ze onvoldoende gegevens hebben en dat ik maar ff moest bellen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 22:20:
[...]

Ik deel die frustratie eerlijk gezegd, en wil juist om de reden die The Killer nu geeft mijn gal hier niet spuwen, maarrrrr... Het lijkt een vaak voorkomend probleem te zijn en ik vraag me dan ook af of er voor problemen met de Xbox helpdesk geen apart topic geopend moet worden. Daar kunnen we misschien allemaal (ik hoop dat jouw 360 nooit stuk gaat, maar stel je voor. Ik zit bijvoorbeeld al twee weken te wachten tot hij wordt opgehaald) ons voordeel mee doen en, wie weet, wordt er op één of ander manier wel door Microsoft naar geluisterd: er komen toch veel bezoekers op Tweakers tenslotte. Wat vinden jullie van dat idee?
nog maar weer ff offtopic dan; ik denk dat als je genoeg klachten verzameld er ook iets gedaan kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Waar moet je nu op letten bij de aanschaf van een HD-tv voor de Xbox 360?
Hoe zit het met VGA? 720p?? :?
Moeten er bepaalde ingangen op zitten?
Allemaal nieuw voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Frank76NL schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 08:10:
Waar moet je nu op letten bij de aanschaf van een HD-tv voor de Xbox 360?
Hoe zit het met VGA? 720p?? :?
Moeten er bepaalde ingangen op zitten?
Allemaal nieuw voor mij.
vast wel ergens te vinden maar je hebt minimaal nodig:

HD Ready tv (720p)
Component OF VGA aansluiting

that's it eigenlijk

maar wil je beetje toekomstgericht kijken let dan op dat je ook minimaal 2 hdmi aansluitingen hebt. Meestal wel standaard tegenwoordig maar toch.

Ik zou me niet blind staren op 1080p tenzij je een 52" inch scherm op 1,5 meter afstand gaat zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
VGA gebruikt een sub-D ingang, op zich wel veel voorkomend op HD (Ready) TV's, maar niet altijd aanwezig. En 720p wordt over het algemeen doorgegeven via HDMI en/of Component (kan ook via VGA).

Aangezien de 360 geen HDMI uitgang heeft zit je vast aan component. Het goede nieuws is dat ik nog nooit een HD (Ready) TV het gezien zonder component ingang. Nadeel is wel dat er vaak maar een (1) ingang opzit, dus meerdere apparaten via component lukt niet.

Tenzij je extern gaat switchen, bijvoorbeeld via een receiver. Maar dat valt buiten jouw vraagstelling, ik neem dan ook aan dat je dit weet, of niet wil/hoeft te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Is dit geschikt?
PC: VGA +3.5 mm stereo jack. Video:TV / SCART1 / SCART2 / HDMI / AV+R/L / S-Video+R/L / YPbPr+R/L

Edit: YPbPr is component! (weer wat geleerd)

720p wordt namelijk meestal niet vermeld bij de eigenschappen. Ik zie bijv. wel 1366 x 768 als resolutie. Dus dat voldoet (i.c.m. de juiste aansluitingen)?

Merk je bij de weergave nog verschillen bij een responsetijd van minder dan 8 ms?

[ Voor 6% gewijzigd door FrankNLD op 20-06-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Frank76NL schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:08:
Is dit geschikt?
PC: VGA +3.5 mm stereo jack. Video:TV / SCART1 / SCART2 / HDMI / AV+R/L / S-Video+R/L / YPbPr+R/L

Edit: YPbPr is component! (weer wat geleerd)

720p wordt namelijk meestal niet vermeld bij de eigenschappen. Ik zie bijv. wel 1366 x 768 als resolutie. Dus dat voldoet (i.c.m. de juiste aansluitingen)?

Merk je bij de weergave nog verschillen bij een responsetijd van minder dan 8 ms?
aansluitingen zijn in ieder geval geschikt

maar specs zeggen niet alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Bedankt.
Ik zag dat dit ook uitgewerkt wordt op de forums over de kabels.

[ Voor 80% gewijzigd door FrankNLD op 20-06-2007 10:11 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.