Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.081 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 13:09
PacinoAllstars schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 16:53:
[...]

Waarom koop je niet zo een xbox fan? Genoeg sites als je goog led die ze verkopen.

Ik zie dat je al bedreven bent in je xbox uit elkaar halen. Sluit er dan zo een extra xbox fan achterkant geval op aan.

(kan helaas niet links posten, want dan maak ik reclame)

Anyway ik bedoel zoiets [afbeelding]
Dat in combinatie met 99% zilvere koelpasta en betere bouten fixed het één en ander wel.
Ik heb deze Nyko intercooler en ik geef je een paar redens waarom je hem niet zou kunnen nemen.
1. Geluid lijkt nu echt op dat van een straaljager!
2. Je moet een airco erbij kopen. Er komt zo snel veel warme lucht uit dat je kamer net een broeikas wordt als je niet uitkijkt.

Verder denk ik wel dat de xbox cooler blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 14:49

DaWaN

'r you wicked ??

rstyled schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 23:14:
[...]

Ik heb deze Nyko intercooler en ik geef je een paar redens waarom je hem niet zou kunnen nemen.
1. Geluid lijkt nu echt op dat van een straaljager!
2. Je moet een airco erbij kopen. Er komt zo snel veel warme lucht uit dat je kamer net een broeikas wordt als je niet uitkijkt.

Verder denk ik wel dat de xbox cooler blijft.
Die Nyko intercooler is niet aan te raden, ik zou je zeggen waarom.
Hij haalt zijn stroom van de 12V toevoer van de console af. De console trekt 17,5A (!) door 3 pennen heen. De pennen in de console als op de voeding zijn rechthoekig en verguld, de contacten op de Nyko zijn van staal en niet de juiste vorm (!), terwijl er net zo goed 17,5A doorheengaat. Wat het probleem dus is is het feit dat ik 17,5A door die pennen niet veilig vind, er zijn voorbeelden op internet te vinden van zo'n verkoolde Intercooler, geen goed idee dus, bovendien vind ik het niet echt een elegante oplossing.

Ikzelf heb nu een aanpassing gemaakt aan de fanduct en ik denk dat ik de fans gewoon full time op 12V zet, niet zo stil maar het werkt denk ik wel.

Je punt dat je kamer warmer wordt is bullshit btw, je kamer wordt net zo warm met als zonder die intercooler, de hoeveelheid energie die je kamer ingaat is namelijk hetzelfde, ondanks het feit dat je Xbox360 koeler draait zal vooral bij een iets langere tijd gamen (>15 minuten) niets uitmaken op de temperatuur in je kamer.

offtopic:
Klopt het dat ik Pacino ook wel eens zie @ maxconsole ??

[ Voor 14% gewijzigd door DaWaN op 15-06-2007 23:42 ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-10 15:52
DaWaN schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 23:39:
[...]

Die Nyko intercooler is niet aan te raden, ik zou je zeggen waarom.
Hij haalt zijn stroom van de 12V toevoer van de console af. De console trekt 17,5A (!) door 3 pennen heen. De pennen in de console als op de voeding zijn rechthoekig en verguld, de contacten op de Nyko zijn van staal en niet de juiste vorm (!), terwijl er net zo goed 17,5A doorheengaat. Wat het probleem dus is is het feit dat ik 17,5A door die pennen niet veilig vind, er zijn voorbeelden op internet te vinden van zo'n verkoolde Intercooler, geen goed idee dus, bovendien vind ik het niet echt een elegante oplossing.

Ikzelf heb nu een aanpassing gemaakt aan de fanduct en ik denk dat ik de fans gewoon full time op 12V zet, niet zo stil maar het werkt denk ik wel.

Je punt dat je kamer warmer wordt is bullshit btw, je kamer wordt net zo warm met als zonder die intercooler, de hoeveelheid energie die je kamer ingaat is namelijk hetzelfde, ondanks het feit dat je Xbox360 koeler draait zal vooral bij een iets langere tijd gamen (>15 minuten) niets uitmaken op de temperatuur in je kamer.

offtopic:
Klopt het dat ik Pacino ook wel eens zie @ maxconsole ??
In dat geval zal ik er idd ook niet aan beginnen, er is trouwens wel een guide op internet te vinden om je standaard xbox fan te upgraden naar een 80mm. Schijnt ook dat die minder herrie kan maken (volgens guide).

Als je er trouwens over nadenkt is het sowieso een aanfluiting te noemen als jezelf je console zodanig moet modificeren om hem goed bruikbaar te maken :D

Anyway mijne is ook nog altijd kook heet, maar doet het perfect nog. Overigen s verkoop ik mijne op marktplaats om de 4 maanden >:)

Die guide als je interesse hebt.

http://www.google.nl/sear...box+fan&btnG=Zoeken&meta=
eerste hit ;)

offtopic:
ben niet van maxconsoles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Die guide is voor de Xbox 1, de fans die in de 360 zitten zijn 60mm

En ja het is idioot dat je de console moet aanpassen voordat hij goed werkt, Microsoft heeft haar zaakjes op hardware gebied niet goed voor elkaar, als je een betrouwbare console wilt dan moet je toch echt een PS3 kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
DaWaN schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 00:30:
Die guide is voor de Xbox 1, de fans die in de 360 zitten zijn 60mm

En ja het is idioot dat je de console moet aanpassen voordat hij goed werkt, Microsoft heeft haar zaakjes op hardware gebied niet goed voor elkaar, als je een betrouwbare console wilt dan moet je toch echt een PS3 kopen :)
LOL zie het nu pas altijd gedacht dat die van 360 was maar ja 2003 is toch alweer zo een 4 jaar :D

Misschien dan maar zelf gaten erin zagen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 11:10

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:17:
Ik had even een vraag, is het ook mogelijk om op een xbox360 waar al een xboxlive account op gemaakt is, een nieuw xbox live account te maken? Of kun je maar 1 xbox live account per xbox360?
Je kan er meerdere maken. Je kan dan wanneer je je xbox opstart kiezen met welke account je wil inloggen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 16:22
MetroidPrime schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 20:08:
[...]

Volgens verschillende berichten verschijnen er bruine brandplekken op het plastic rond het punt waar de Nyko Intercooler is aangesloten. Microsoft kan dus makkelijk zien of zo'n externe koeler de oorzaak is geweest van een kapotte Xbox 360.
ik heb ook een externe cooler maar niet die van nyko maar die van logic3 die wekt goed en word aangesloten via de usb doet het perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 19:19
Is er een apart topic over garantie afhandeling enz? In de startpost kon ik er niets over vinden.
Mijn launch machine is er gisteren mee gestopt :( Gekocht bij FRS, wat zijn mijn opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PeterPan schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:11:
Is er een apart topic over garantie afhandeling enz? In de startpost kon ik er niets over vinden.
Mijn launch machine is er gisteren mee gestopt :( Gekocht bij FRS, wat zijn mijn opties?
Zomaar een gok, bellen met Microsoft? :?

Dat had je zelf kunnen verzinnen nietwaar?

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 16-06-2007 11:12 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

PeterPan schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:11:
Geef je kapotte xbox aan mij 8)7 en ga een nieuwe halen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond werd ik plots gebeld door iemand van de tweede lijn-support van Microsoft, omdat er een probleem was met de Xbox'en die tussen 1 en 20 mei waren opgestuurd. Deze man (Mo genaamd) wist mij te vertellen dat het nog ongeveer 1,5 a 2 weken ging duren, voordat ik mijn 360 terug zou krijgen en dat er 'iets' bij zou zitten ter compensatie.. Hij wist niet precies wat dit was, maar het zou een maand gratis Live kunnen zijn :s nee, daar zit ik op te wachten! |:(

Verder had ik een voeding die alleen nog maar een oranje lampje gaf, ook al zette ik de 360 aan. Dit had ik doorgegeven toen ik belde met Microsoft (kreeg een Duitser aan de lijn), welke ook constateerde dat de voeding defect was en dat ik deze mee moest sturen. Wat schetst mijn verbazing; meneer Mo wist mij te vertellen dat er in mijn 'file' stond dat de voeding oke was en dat er nergens stond dat ik de voeding ook mee zou moeten sturen :'(

Lekker zo'n Duitser aan de telefoon...

Ik begin nu echt te vrezen, want ik heb dus ook mijn harde schijf op mijn 360 moeten laten zitten, omdat deze ook mogelijk kapot zou zijn (tja, het is de 4e keer dat hij richting repair center gaat).

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:21:
Gisteravond werd ik plots gebeld door iemand van de tweede lijn-support van Microsoft, omdat er een probleem was met de Xbox'en die tussen 1 en 20 mei waren opgestuurd. Deze man (Mo genaamd) wist mij te vertellen dat het nog ongeveer 1,5 a 2 weken ging duren, voordat ik mijn 360 terug zou krijgen en dat er 'iets' bij zou zitten ter compensatie.. Hij wist niet precies wat dit was, maar het zou een maand gratis Live kunnen zijn :s nee, daar zit ik op te wachten! |:(
Volgens mij sturen ze nu standaard een maand Xbox Live mee als je je 360 terugkrijgt. Toen ik mijn Xbox twee maanden geleden terugkreeg zat er ook een maand Xbox Live bij, terwijl ik maar iets meer dan anderhalve week heb hoeven wachten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
Gunner schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:11:
[...]

Zomaar een gok, bellen met Microsoft? :?

Dat had je zelf kunnen verzinnen nietwaar?
Zeker ;) Misschien dat ik een apart topic over het hoofd had gezien? Alle informatie en ervaringen staan dus in de afgelopen 36 topics? Ik ga er eens lekker voor zitten dit weekend (heb toch niks beters te doen zonder werkende 360 :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 09:40

-SaveMe-

-klik-

Ik wacht ondertussen ook al weer 2 1/2 week op mijn 360 ... :X

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-10 19:50

BaT

Is DiRT nu al te koop trouwens?

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluebit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-08 13:04

bluebit

Fear the bunny

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:21:
hier hetzelfde, xbox is volgens de mail op 16 mei aangekomen in het repair centre. volgens de helpdesk is ie op 24 mei vervangen door een andere xbox 360 en sindsdien staat ie op het punt om verzonden te worden. tegen mij werd ook al gezegd dat er een kaartje met een maand xbox live erbij zou zitten, maar die maand is inmiddels al verstreken..ik krijg als het goed is nog een call-back van de support desk

[ Voor 3% gewijzigd door bluebit op 16-06-2007 12:50 ]

I hope I never get so old I get religious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluebit schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 12:49:
[...]

hier hetzelfde, xbox is volgens de mail op 16 mei aangekomen in het repair centre. volgens de helpdesk is ie op 24 mei vervangen door een andere xbox 360 en sindsdien staat ie op het punt om verzonden te worden. tegen mij werd ook al gezegd dat er een kaartje met een maand xbox live erbij zou zitten, maar die maand is inmiddels al verstreken..ik krijg als het goed is nog een call-back van de support desk
Tja, echt belachelijk! Ik heb ook al gezegd dat ik er zeker niet mee accoord ga als ik maar een maandje Live krijg. Dat begreep die man van de helpdesk wel, maar hij kon er zelf weinig aan doen.. Hij raadde me aan om het af te wachten (lekker makkelijk) en als ik de360 terug had, nogmaals te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:58:
[...]

Tja, echt belachelijk! Ik heb ook al gezegd dat ik er zeker niet mee accoord ga als ik maar een maandje Live krijg. Dat begreep die man van de helpdesk wel, maar hij kon er zelf weinig aan doen.. Hij raadde me aan om het af te wachten (lekker makkelijk) en als ik de360 terug had, nogmaals te bellen.
Tsja, zij krijgen het ook maar van hogerhand opgelegd, dus uitvallen tegen zo'n persoon heeft geen nut. Kun je beter een nette brief sturen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon mooi gaan zeuren, krijg je een mooie game-waardebon cadeau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonicx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik zit ondertussen ook al bijna 4 weken zonder Xbox 360, een paar dagen geleden heb ik eens even gebeld naar MS met de vraag hoe lang het nog gaat duren. Kreeg als antwoord "uiterlijk tot de 28ste" maar ze gaven geen verdere informatie.
Mijn Xbox is overigens 22 mei verzonden en volgens de UPS website op 23 mei afgeleverd in Duitsland, volgens het systeem bij de helpdesk hadden ze mijn Xbox pas ontvangen op 30 mei. Ze zullen dus wel met een flinke achterstand zitten.
Nu maar hopen dat ik ook zo'n extra heatsink in m'n xbox krijg en voorlopig weer vooruit kan als ik hem terug heb.

Ook vreemd trouwens, gisteren kreeg ik ineens een mailtje binnen van MS dat ze mijn xbox hebben ontvangen :? Ook lekker op tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
BaT schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 12:42:
Is DiRT nu al te koop trouwens?
hij zou de 15de te koop zijn, maar ben hem nog niet tegen gekomen, vandaag ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

nnndoh schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:23:
[...]

hij zou de 15de te koop zijn, maar ben hem nog niet tegen gekomen, vandaag ook niet
Hier in Enschede net rond gelopen; Games Plaza had hem niet; MediaMarkt ook niet; maar Gameshop Twente verkoopt hem al wel! Zowel PC als 360 versie; heb maar meteen de 360 versie gekocht! En nu gamen met die handel :9

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga Dirt nu toch wel steeds meer waarderen :) Het sliden met de handbrake door een hairpin gaat ook lekker nu. Het was idd weer een kwestie van wennen na 2 weken Forza.

En ow ja, ik vindt dit écht een van de best looking games ever :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:19
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:38:
Ik ga Dirt nu toch wel steeds meer waarderen :) Het sliden met de handbrake door een hairpin gaat ook lekker nu. Het was idd weer een kwestie van wennen na 2 weken Forza.

En ow ja, ik vindt dit écht een van de best looking games ever :9~
blegh bleeping downloaders ... ga er ff niet vanuit dat je dit spel gekocht hebt namelijk (indien wel, mijn excuses alvast)
sonicx schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:14:
Ook vreemd trouwens, gisteren kreeg ik ineens een mailtje binnen van MS dat ze mijn xbox hebben ontvangen :? Ook lekker op tijd...
hmm krijg je daar bevestiging van dan? die van mij is al 2 weken in duitsland en heb ook nooit bevestiging gekregen dat ie er was

Ik kijk trouwens ook erg uit naar Ace Combat 6.. die gaat op mijn 'to buy list'

[ Voor 38% gewijzigd door Phusebox op 16-06-2007 18:06 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

-SaveMe- schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 12:28:
Ik wacht ondertussen ook al weer 2 1/2 week op mijn 360 ... :X
Alweer?

PAS, zul je bedoelen. Ik denk dat je minimaal nog 2 1/2 week moet wachten.

Ik wacht volgende week vrijdag al 6 weken. :'(

Maaaaar dat weten we nu wel. O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 16-06-2007 18:12 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonicx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:56:
hmm krijg je daar bevestiging van dan? die van mij is al 2 weken in duitsland en heb ook nooit bevestiging gekregen dat ie er was
Blijkbaar wel dus, maar die bevestiging heeft bij mij ook 3 weken op zich laten wachten. Misschien krijg jij er dus ook nog wel een binnenkort.
Baalde wel toen ik het mailtje opende, msn gaf een popup dat er mail was van Xbox support dus ik helemaal :D en dan blijkt het maar een ontvangstbevestiging te zijn. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ik heb nooit een ontvangstbevestiging gehad.

Boeit me ook verder niet. Als ik hem komende week maar terug krijg. Ik heb vanmiddag Forza 2 gekocht, GoW gisteren gekregen van MS, en Splinter Cell: Double Agent was ik ook nog maar net mee begonnen. :)

Kheb iig wat te doen als ik hem terug heb. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 18:41 . Reden: M$ is zo kinderachtig ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sonicx schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 18:10:
[...]

Blijkbaar wel dus, maar die bevestiging heeft bij mij ook 3 weken op zich laten wachten. Misschien krijg jij er dus ook nog wel een binnenkort.
Baalde wel toen ik het mailtje opende, msn gaf een popup dat er mail was van Xbox support dus ik helemaal :D en dan blijkt het maar een ontvangstbevestiging te zijn. :|
ow dus met die 15 werkdagen bedoelen ze bij support hoe lang het geautomatiseerde systeem erover doet voor je een bevestigingsmail krijgt 8)

ik snap het niet hoor, doos komt binnen met ups tracking code; koppel die aan je intern systeem. Scan de doos bij binnenkomst en voila klant krijgt binnen een paar minuten een mailtje. Lijkt me sterk dat dat zo moeilijk te implementeren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:56:
[...]

blegh bleeping downloaders ... ga er ff niet vanuit dat je dit spel gekocht hebt namelijk (indien wel, mijn excuses alvast)

[...]
Gozer ga je nou elke keer zeiken als er over een spelletje gepraat wordt wat of wel óf net niet uit is?
Ja ik heb 'm bleeping gedownd, maar dat is mijn eigen zaak en niet de jouwe. Net zoals het mijn eigen zaak is mocht de box het begeven, ik geen recht heb op garantie.

Ik wacht gewoon net zolang tot de mijne geband wordt van Live met een niewe kopen, tot die tijd moet je niet gaan haten ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 18:21:
[...]

Gozer ga je nou elke keer zeiken als er over een spelletje gepraat wordt wat of wel óf net niet uit is?
Ja ik heb 'm bleeping gedownd, maar dat is mijn eigen zaak en niet de jouwe. Net zoals het mijn eigen zaak is mocht de box het begeven, ik geen recht heb op garantie.

Ik wacht gewoon net zolang tot de mijne geband wordt van Live met een niewe kopen, tot die tijd moet je niet gaan haten ;)
Was jou gamertag. Wil wel eens een potje racen online (dirt) Die eentonige forza circuits komen mijn neusje uit :+ (niet de auto's)

Mensen trouwens ace combat 6 gezien. Dit wordt echt het mooiste spel tot nu toe op de 360. Voor 150 euro kan je één of andere hele set met 2 joysticks faceplate etc etc. Spel kan je gewoon met ze 32 online knallen coop, deathmatch. Wingmans etc de hele topgun feeling is er.

Overigens brengen ze de game niet op de ps3 uit totdat ze het online netwerk van hun verbetert is. Namco gaat namelijk de online richting op, want dat vinden ze het belangrijkst.

Anyway lees dit maar en je bent overtuigd http://xbox360.ign.com/articles/797/797120p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 18:58:
[...]

Was jou gamertag. Wil wel eens een potje racen online (dirt) Die eentonige forza circuits komen mijn neusje uit :+ (niet de auto's)
Hmm ik vertrouw Dirt niet zo online als je snapt wat ik bedoel ;) maar is er een head to head mode dan bij Dirt online? Ik dacht dat je enkel je tijden kon posten via Live?

Maar je kan me altijd toevoegen voor Forza. UnitedArt is me nick.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:00:
[...]

Hmm ik vertrouw Dirt niet zo online als je snapt wat ik bedoel ;) maar is er een head to head mode dan bij Dirt online? Ik dacht dat je enkel je tijden kon posten via Live?

Heb multiplayer nog geen kans gegeven, maar ik veronderstelde dat er wel een head 2 head zou zijn? Als dat niet het geval is :'(

Zal zo eens even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:00:
[...]

je race tijden worden ook steeds geupload online. als er wat zou moeten gebeuren had het al gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Zo; even een break van al het DiRT geweld :D Hij speelt ontzettend lekker weg en elke track is gewoon leuk om te racen, terwijl ik niet eens zo'n race fanaat ben. Het is iig elke euro waard die ik er voor heb betaald. Leuk dat na elke lap die je maakt je tijd meteen online gegooid wordt en ook vind ik de replays heel mooi, jammer dat je ze alleen niet kan opslaan. Ik ben alleen benieuwd of het Microsoft stuurtje nu wel fatsoenlijk ondersteund wordt standaard, zonder dat je vanalles kwa settings moet tweaken voordat het speelbaar rijdt. Ik zie nu die stuurtjes bij de lokale winkel voor 99 euro; en dat is wel een interessante prijs!; maakt het gevoel wel compleet.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
BaT schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:49:
Zo; even een break van al het DiRT geweld :D Hij speelt ontzettend lekker weg en elke track is gewoon leuk om te racen, terwijl ik niet eens zo'n race fanaat ben. Het is iig elke euro waard die ik er voor heb betaald. Leuk dat na elke lap die je maakt je tijd meteen online gegooid wordt en ook vind ik de replays heel mooi, jammer dat je ze alleen niet kan opslaan. Ik ben alleen benieuwd of het Microsoft stuurtje nu wel fatsoenlijk ondersteund wordt standaard, zonder dat je vanalles kwa settings moet tweaken voordat het speelbaar rijdt. Ik zie nu die stuurtjes bij de lokale winkel voor 99 euro; en dat is wel een interessante prijs!; maakt het gevoel wel compleet.
nou, ik vind hem heerlijk spelen met de microsoft stuur, net zo lekker als bij forza 2
ik had gister het stuurtje van logitech, 40 euro, maar binnen een uur weer terug gebracht omdat hij niet echt force feedback heeft
en met die van microsoft is dat wel heerlijk,

heb dus een nieuwe microsoft stuur gehaald omdat de ander niet meer gemaakt kon worden, leuk voor onderdelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een xbox 360 premium
Hij was een paar dagen geleden 333 bij de mediamarkt, weet iemand in welke winkel(niet online) ze hem nog ongeveer voor die prijs verkopen.. ik zie overal alleen het supersize pakket voor 399 maar die hoef ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Muthas schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 21:37:
:? En hoe sluit ik 'm dan aan op m'n monitor/TV/LCD/beamer/whatever?
De X360 heeft een generieke A/V uitgang waarop je een divers aantal kabels kunt aansluiten. Bij het Core System zit standaard een composiet kabel dus met SCART adapter, waardoor je hem op iedere TV aan kunt sluiten. Los verkrijgbaar en standaard bij de Premiumversie zit de HD-kabel met zowel component- als composietaansluitingen waarmee je beamers, LCD- en plasma-TV's kunt aansluiten. Voor aansluiting op een computermonitor heb je de los verkrijgbare VGA-bekabeling nodig.
Ik begrijp het niet helemaal. :? Ik moet dan ook nog een XBOX kopen.

Ik begrijp dat je voor aansluiting op je PC-monitor (CRT hier) een aparte kabel aan dient te schaffen. Krijg je dan HD-kwaliteit op je pc-monitor en is die kwaliteit (resolutie) dan gelijk is aan aansluiting op een HD(ready)-TV?

[ Voor 4% gewijzigd door FrankNLD op 16-06-2007 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 16:53:
[...]

Waarom koop je niet zo een xbox fan? Genoeg sites als je goog led die ze verkopen.
ws omdat het totaal geen nut heeft je bereikt er weinig mee, aangezien op beide gaten al een venitilator zit. Die beide ook nog eens behoorlijk hoogtoerig zijn. Oftewel de luchtverplaatsing neemt vrijwel niet toe. Het zal gemiddeld 1 a 2 graden schelen, echt niks naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er in 2008 Gears of War 2 uitkomen? :D Ik ben nog steeds zo enorm verslaafd aan GoW. Alle respect aan de makers! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank76NL schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:54:
[...]

Ik begrijp het niet helemaal. :? Ik moet dan ook nog een XBOX kopen.

Ik begrijp dat je voor aansluiting op je PC-monitor (CRT hier) een aparte kabel aan dient te scaffen. Krijg je dan HD-kwaliteit op je pc-monitor en is die kwaliteit (resolutie) dan gelijk is aan aansluiting op een HD(ready)-TV?
Met de vga kabel krijg je maximaal 1920 x 1080 uit je 360, dan ligt het alleen nog an je monitor of je hd krijgt.
1280x720 voor 720i dacht Ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:51:
Ik ben opzoek naar een xbox 360 premium
Hij was een paar dagen geleden 333 bij de mediamarkt, weet iemand in welke winkel(niet online) ze hem nog ongeveer voor die prijs verkopen.. ik zie overal alleen het supersize pakket voor 399 maar die hoef ik niet.
Zijn ze er niet meer bij Mediamarkt dan?

En bedankt ulekai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-10 19:24
Frank76NL schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 22:36:
[...]

Zijn ze er niet meer bij Mediamarkt dan?

En bedankt ulekai
Die actie is afgelopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Tomasi
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-06 21:33
(jarig!)
Zag de premium afgelopen woensdag nog voor 333 bij de Bart Smit (Almere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Ik heb een crt monitor die op maximaal 1600x1200 kan (geen breedbeeld dus). is het via dat speciale kabeltje mogelijk te gamen op 720i met zwarte balken of wordt het beeld dan opgerekt? Of is het überhaubt niet mogelijk op deze monitor te gamen?

[ Voor 6% gewijzigd door FrankNLD op 17-06-2007 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 22:03:
[...]

Met de vga kabel krijg je maximaal 1920 x 1080 uit je 360, dan ligt het alleen nog an je monitor of je hd krijgt.
1280x720 voor 720i dacht Ik.
720i bestaat niet :) Het is in theorie wel mogelijk, maar is geen standaard. Alle 1280x720 resoluties zijn Progressive. Volgens mij bestaan er ook geen tv's die 720i kunnen weergeven, maar wellicht is er wel ergens een exoot of oude tv die dat wel doet.

Als jouw monitor 1920x1080 kan laten zien is het altijd HD. Als je tv het alleen als input accepteert, dan vaak niet, en dan kan je hem beter instellen op een andere resolutie.
Frank76NL schreef op zondag 17 juni 2007 @ 00:07:
Ik heb een crt monitor die op maximaal 1600x1200 kan (geen breedbeeld dus). is het via dat speciale kabeltje mogelijk te gamen op 720i met zwarte balken of wordt het beeld dan opgerekt? Of is het überhaubt niet mogelijk op deze monitor te gamen?
Je kan met de VGA kabel gewoon 4:3 formaten instellen, welke de hoogste is weet ik niet, maar 1600x1200 zit er iig niet bij.

[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 17-06-2007 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Bedankt PWM :)

Nu weet ik nog niet of ik het Premium pakket of het Supersize Pack zal kiezen.
Hiervoor zou ik graag willen weten of er veel spellen zijn waarbij je 2 controllers gebruikt.
Ik neem aan sportspellen. Ook racegames? En verder nog andere? FPS bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:37

SaN

Ik ben maar weer is verder gegaan met Call of Duty 2 op Veteran, en ik weet ook weer meteen waarom ik gestopt was. Ik zit nu bij een stuk waar ik een aantal gebouwen moet innemen, eerst een huidje, dan een schuur en later een HQ. Nou vroeg ik me alleen af of het wel zin heeft om bv vanuit een raam steeds duitsers neer te schieten, volgens mij komen er namelijk toch steeds maar nieuwe bij. Is dit zo, of houd het een keer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:00:
[...]

Tsja, zij krijgen het ook maar van hogerhand opgelegd, dus uitvallen tegen zo'n persoon heeft geen nut. Kun je beter een nette brief sturen imho.
Zeg ik ergens dat ik ben of ga uit(ge)vallen? Volgens mij niet.. Ik ga alleen weer bellen als het 1 schamele maand Live is. Ik ben nu voor de 4e keer mijn 360 kwijt en (als hij inderdaad over 2 weken terug is) heeft dat ruim 8 weken geduurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:38

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hebben mensen btw al van de game Eternal Sonata gehoord; een nieuwe Xboxs 360 exclusive?
An RPG for the next generation, Eternal Sonata takes full advantage of the Xbox 360, boasting gorgeous graphics, 3-D character models, and a groundbreaking battle system.

The story of Eternal Sonata begins as a famous composer, on his deathbed, drifts between this life and the next. In his reverie, a happenstance encounter of a young girl who accepts her terrible destiny and a young boy fighting to save her, changes the destiny of the world. Uncover the light that shines in each of us in this enduring tale of good and evil.
Wat meer info:

Wikipedia: Eternal Sonata
IGN over Eternal Sonata (pics en vids)
Team Xbox
Gametrailer Videos

Mij lijkt het iig een goede game :D En het schijnt dat het nu al een hoge verwachting scoort bij de jappen; Staat nummer 4 op de pre-order lijst van Amazon

Release J: 14 Juni
Release USA: September 2007
Release EU: N/A ( ;( )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 09:36

Sagat

Is pappa x2!

my 2cents about de downloaders binnen dit topic.
En nee, mijn 360 is niet gemod, en zal dat ook niet worden.

Er zullen altijd mensen blijven die wegen vinden om niet voor games te hoeven betalen. Je kan dit goed of slecht vinden, maar het is een fact of life.

Ze blijven echter wel gamers. Ik denk dat met afkeuren van het dl-en van games ze echt niet minderen op de korte termijn.
Imho is het daarom het beste om gewoon lekker over gamen te praten en het moraal ridderen achterwege te laten.
De modders moeten uiteraard nadenken en niet patsen met hun 'verzameling' of games die andere nog niet kunnen spelen, dat is in feite gewoon trollen naar bovengenoemde reacties.

Ik ben trouwens wel nieuwsgierig wat jullie vinden van modden om regio locks te omzeilen, tuurlijk je koopt je spul dan nog wel, maar je gaat zeker in tegen wat ms van je wilt op het moment dat je koper bent.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-10 23:11
Sagat schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:07:
Ik ben trouwens wel nieuwsgierig wat jullie vinden van modden om regio locks te omzeilen, tuurlijk je koopt je spul dan nog wel, maar je gaat zeker in tegen wat ms van je wilt op het moment dat je koper bent.
Modden vanwege regio-locks kan ik goed begrijpen. Het punt is alleen dat dit met de huidige Xbox 360-mods niet mogelijk is.Je kunt met de DVD-firmware-mods enkel gekopieerde games uit je eigen regio afspelen. Kortom: wie zijn Xbox 360 modt, doet dat alleen vanwege de gratis games en niet om legaal Japanse/Amerikaanse games te kunnen kopen of om zogenaamd backups te maken van zijn legaal gekochte games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
ymmv schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:15:
[...]

Modden vanwege regio-locks kan ik goed begrijpen. Het punt is alleen dat dit met de huidige Xbox 360-mods niet mogelijk is.Je kunt met de DVD-firmware-mods enkel gekopieerde games uit je eigen regio afspelen. Kortom: wie zijn Xbox 360 modt, doet dat alleen vanwege de gratis games en niet om legaal Japanse/Amerikaanse games te kunnen kopen of om zogenaamd backups te maken van zijn legaal gekochte games.
Klopt, maar mensen kunnen soms wel al weken eerder hun spel ook spelen :) Dus voor de ongeduldige is het een uitkomst.

Zo maar eens prince of persia kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
vele games zijn regio vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

ymmv schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:15:
[...]
Op mijn gechipte x-box 1 kan ik alle regionen spelen, en een vriend man me heeft een gechipte ps2 puur voor imports. Ik ging er van uit dat kopieën niet zo heel erg moeilijk met regio's doen.
Ik ben echt een groot voorstander van de freeloader voor de cube en wellicht ooit nog wel de wii en andere consoles.
Eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat ik niet eens zo heel veel import koop. Ik denk dat het wel een stuk beter is dan vroeger qua release schema's (vind het wel fijn dat ik nu beide megan man collections heb 8) ).

Even een forza/gt vraag. Met gran tourisimo kon ik aardig rijden. Met forza kan ik het niet.
Mijn auto doet als of ie bang van asfalt is en wil het liefst in het gras bivakeren :+
Het deed me heel erg denken aan de oude toca gamen en uitvloeisels daarvan.....die handling vind ik ook niet fijn. zijn er hier forza spelers die een vergelijking met de handling van gt kunnen maken?
Ik ga iig zo nog maar een keertje de demo spelen. Vind het jammer dat ik niet de forza vibe heb.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
Sagat schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:24:
[...]
Even een forza/gt vraag. Met gran tourisimo kon ik aardig rijden. Met forza kan ik het niet.
Mijn auto doet als of ie bang van asfalt is en wil het liefst in het gras bivakeren :+
Het deed me heel erg denken aan de oude toca gamen en uitvloeisels daarvan.....die handling vind ik ook niet fijn. zijn er hier forza spelers die een vergelijking met de handling van gt kunnen maken?
Ik ga iig zo nog maar een keertje de demo spelen. Vind het jammer dat ik niet de forza vibe heb.
Heb sinds een tijdje ook Forza, maar ik kan er ook nog geen donder van :P
Ik kan die auto gewoon niet op de baan houden, en dan komen er nog eens van die straf secondes bij. Maar ik rij gewoon te hard, gebruik bijna de rem niet zal wel een beetje komen omdat ik wat te veel NFS heb gespeeld waar dat zo makkelijk gaat...
Maar ik begin het een beetje te leren, op zich wel een goeie game, grafisch niet aan de top, maar je kan er wel lekker mee rijden (tenminste dat hoop ik, als ik het straks een beetje kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja NFS is natuurlijk niet echt realistisch nee. :p

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Net ff idd wederom de demo gespeeld, het ging wel redelijk, met de E klasse 1e geworden, en met A 2x 3e (gt40) en 1x eerste (ferrari). Hoewel ik dacht dat ik die laatste race op straf seconden dat niet zou redden.

Wat er bij mijn eerste keer spelen mis ging was dat ik enthousiast gewoon alle driving aids had uitgezet, nu eigenlijk alles aan, en die race lijn op braking only.
Desondanks gewoon diverse malen uit de bocht gevlogen :X
Verder viel het me op dat ik bij het wegrijden, van de 4e plek zo naar de eerste reed, ai rijd wel in de weg maar is absoluut traag in het starten en hun top lijkt ook beperkt.....maar ik klaag niet, als ik weer alles durf uit te zetten is het vast moeilijk zat.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 04-10 16:10
Zelf heb ik geen ervaring met GT, maar heb sinds een week wel Forza, en heb geen enkele moeite meer om de auto's op de baan te houden. Natuurlijk verschilt het per wagen, maar het is gewoon een kwestie van op tijd remmen en de auto aanvoelen.

Zal wel een soort van oefening baart kunst zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

hoeveel verschil zit er nou eigenlijk in de xbox kabels voor vga ? het verschilt in prijs van 14 tot 90 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid: als je tv geen 60 Hz aankan (iets ouder), en je hebt een 60 Hz spel, dan ben je de lul? :? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 16:35:
Even voor de duidelijkheid: als je tv geen 60 Hz aankan (iets ouder), en je hebt een 60 Hz spel, dan ben je de lul? :? :{
Jep, ik ben trouwens nog nooit een TV tegengekomen die het niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
PacinoAllstars schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:56:
[...]

Klopt, maar mensen kunnen soms wel al weken eerder hun spel ook spelen :) Dus voor de ongeduldige is het een uitkomst.
Stelen is ook een uitkomst voor mensen die te lui zijn om voor hun geld te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
ymmv schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:00:
[...]

Stelen is ook een uitkomst voor mensen die te lui zijn om voor hun geld te werken.
Stelen en kopiëren is een verschil. Overigens blijft het een eindeloze discussie.

Zoveel moraal ridders , die bijvoorbeeld als argument marktplaats opgeven, maar dan loopt de ontwikkelaar evengoed ze geld mis.

Ik verkoop me game op marktplaats = ander koopt van mij ---> ik krijg geld, developer niet. Uitkomst developer krijgt maar 1 keer ze geld, namelijk het moment dat ik hem in winkel kocht.

Iemand koopt een game = iemand kopieert van mij = developer krijgt evenals situatie 1 eenmaal zijn cash. Uitkomst developer krijgt maar 1 keer ze geld, namelijk het moment dat ik hem in winkel kocht.

Als je dus echt begaan bent met een developer koop je alleen je games nieuw :)

offtopic:
OVerigens grappig dat er allemaal ads op dit forum staan van "onbeperkt downloaden voor maar 5,95" etc

[ Voor 64% gewijzigd door PacinoAllstars op 17-06-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ymmv schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:00:
[...]

koop jij ECHT!! alles eerlijk? ook mp3's ? en je windows?

[ Voor 18% gewijzigd door nnndoh op 17-06-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

nnndoh schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:48:
[...]

koop jij ECHT!! alles eerlijk? ook mp3's ? en je windows?
Alle software bij mij is legaal. Mijn muziek download ik bij Surf2music.nl, ook betaald, en ik koop mijn games en films.

Ik heb opvoeding gehad.

Ik heb mensen wel eens zien zeggen dat je nooit alles legaal kan hebben, een onbegrijpelijke uitspraak.

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 17-06-2007 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Sagat schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:07:
my 2cents about de downloaders binnen dit topic.
Volledig mee eens. Ik begrijp alleen nog steeds niet waarom filmstudio's en gameontwikkelaars zulke grote verschillen laten zitten in de release tijden van games tussen verschillende regio's. Dit werkt het downloaden natuurlijk ongelofelijk in de hand. Je gaat toch niet nog 2 maanden op een film wachten om hem in de bioscoop te kijken als hij in amerika al lang en breed op dvd is....

[ Voor 5% gewijzigd door SaN op 17-06-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

sander-sp schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:08:
Je gaat toch niet nog 2 maanden op een film wachten om hem in de bioscoop te kijken als hij in amerika al lang en breed op dvd is....
Hoe vaak komt dat voor :?

De meeste Bios films draaien gewoon binnen een maand in de EU, en dat heeft te maken met zaken als nasynchronisatie of ondertiteling.

Het zijn slechts uitzonderingen waar jij het over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
PWM schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:18:
[...]
De meeste Bios films draaien gewoon binnen een maand in de EU, en dat heeft te maken met zaken als nasynchronisatie of ondertiteling. Het zijn slechts uitzonderingen waar jij het over hebt.
Voor games geldt dat nog minder. Alleen Japanse games geldt dat er wel de nodige tijd tussen de verschillende releases kan zitten ivm nasynchronisaties/vertalingen/rechten. De meeste andere games worden gelijktijdig wereldwijd uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Het duurt inderdaad niet bij elke film zo lang, maar er zitten toch heel vaak wel een paar maanden tussen de releases in Amerika en Europa. Dan heb je veel mensen die gewoon naar een Cam versie van de film op hun eigen tv gaan kijken.

Ik doe dit zelf niet, want ik hecht waarde aan kwaliteit. Ik heb zelf een Pathe Unlimited pas en koop veel DVD's origineel. En ookal weet ik dat het eigenlijk niet mag, ik kan het die mensen toch moeilijk kwalijk nemen dat ze geen 2 maanden wachten op een film die ze graag willen zien...

edit: Met games komt het inderdaad minder vaak voor, dat is zonder meer waar.

[ Voor 7% gewijzigd door SaN op 17-06-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

PWM schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:18:
[...]
De meeste Bios films draaien gewoon binnen een maand in de EU, en dat heeft te maken met zaken als nasynchronisatie of ondertiteling.
Het zijn slechts uitzonderingen waar jij het over hebt.
compleet ot:
Het probleem is niet de zaken die jij noemt, het zit meer in de marketing (met films iig). Sterren die de film motten promoten kunnen maar op een plek tegelijk zijn, etc.
Ondertiteling mag echt niet het probleem zijn als je weet dat men maanden met een film bezig is. En nasynchronisatie......imho zouden we dan een keuze moeten krijgen. Een versie die gelijk uitkomt met (eventueel engelse) ondertiteling, en een nagesynchroniseerde versie. Ik denk dat die 2e vooral wanneer ie weken of zelfs maanden later uitkomt niet zulke hele goede verkoop cijfers zou halen.
/compleet ot:

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
PWM schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:07:
[...]

Ik heb opvoeding gehad.
_/-\o_ :z O-) 8)7
sorry wat een opmerking }:O

op mijn werk waar allemaal hbo'ers zitten wordt ook veel gedownload en die gasten zijn allemaal uber nerds die geen vlieg kwaad doen en zeer goed zijn opgevoed :z

[ Voor 29% gewijzigd door evilpin0 op 17-06-2007 18:46 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee pas op he niet elke HBO'er is per definitie een nerd he :+

Maar goed downloaden van stuff komt in elke laag van de bevolking voor, net zoals je tussen de hooligans van ik noem maar ff een zijstraat feyenoord :9 zowel bouwvakkers als advocaten heb rondlopen. Nogmaals het valt allemaal niet goed te praten, maar zolang MS het vertikt om mijn box van Live te bannen....tja.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
de 1 is braver dan de ander. de 1 gaat naar de kerk en ik niet.
jij koopt, ik download en ik koop.
so be it en daar is niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

De reden dat Films en games tegenwoordig vrij snel na de release vanuit amerika in europa uitkomen, is kopieren.

Vroegah toen ik net mijn kabel had. Waren bij 70% van de films die vanuit Amerika naar europa kwamen, al DVD's beschikbaar in de USA. Terwijl hij hier nog niet uit was.
Doordat er om die reden toen die tijd veel gekopieerd is, komen films sneller uit in europa.
Kan me nog goed de videobanden herinneren van starwars 1 uit azie 2 maand voordat hij in de bios was)

Films zijn voor mij in ieder geval veel leuker om in de bios te kijken dan thuis maar om soms 7 maanden te wachten op een film die je erg graag wilt zien is wel erg moeilijk.

Ik vind het zonde dat bij 1 game genre ze het nog niet is gelukt om de release delay probleem te doorbreken mijn lievelings genre. RPGs.
Wil zelf heel graag Blue Dragon en Eternal Sonata spelen (Japanse demo is geweldig aanrader om een Jap account te maken voor elke RPG fan).

Verder woensdag Prince of Persia XBLA gekocht erg tof speelde het vroeger heel veel. heb het al binnen 30 minuten uitgespeeld en Survival tot level 9 gehaald (ff teveel special moves uithalen en dood :( )
Maar is er een mogelijkheid om de normal mode te resetten kan geen nieuwe game starten en wil graag mijn score daarin verbeteren.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:07:
[...]

Alle software bij mij is legaal. Mijn muziek download ik bij Surf2music.nl, ook betaald, en ik koop mijn games en films.

Ik heb opvoeding gehad.

Ik heb mensen wel eens zien zeggen dat je nooit alles legaal kan hebben, een onbegrijpelijke uitspraak.
Er zijn gewoon dingen die je het niet waard vindt om te kopen, en dan download je ze maar, zeker bij muziek omdat dat natuurlijk supersnel gaat enzo, met hoesje en al. Ik koop zelf gewoon spellen, (omdat je dan online kan spelen, en het downloaden duurt zo lang), dvd's (ik wil een goede kwaliteit met subtitels),

[rebel]
Ik snap toch echt niet waarom mensen nu nog muziek kopen, tenzij je echt die artiest wil steunen, Ik heb zoiets van: Ik koop die muziek toch niet, wat is er dan voor de artiest nadelig dat ik het download, het is meer een soort gratis reclame.
[/rebel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 09:56

mindcre8r

Tradepedia

nou BF gespeeld en niet na een half uur al uitgezet maar gewoon echt geprobeerd maar kan maar 1 ding zeggen: :'( :'(

Wat een suckage in de controls en veeeeel te onduidelijk waarvandaan je nou beschoten wordt, de missies zijn te vaag enz enz. neej dan heeft de COD serie het 200% beter voor elkaar imho.

gelukkig was ie maar 22,50 :)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Ik zou graag willen weten welke games met 2 controllers kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
Frank76NL schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:24:
Zou ver ik weet bestaat daar geen lijst van.
Veel games ondersteunen wel 2 players, het staat vak gewoon op de achterkant van het hoesje/doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
Als je op xbox.com kijkt naar de lijst van games kun je van alle games en Arcade games zien met hoeveel spelers je ze via Live en off-line, op 1 console kunt spelen. Je kunt er alleen niet op filteren dus je zult de lijst even helemaal door moeten lopen.

Kan ik je Earth Defence Force 2017 aanbevelen, heel erg leuk spel in co-op. GoW is ook geweldig in co-op in de hogere moeilijkheids nivo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Download Heavy Weapon van XBLA :9~

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Mystic_X schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:53:
Ik vind het zonde dat bij 1 game genre ze het nog niet is gelukt om de release delay probleem te doorbreken mijn lievelings genre. RPGs.
Wil zelf heel graag Blue Dragon en Eternal Sonata spelen (Japanse demo is geweldig aanrader om een Jap account te maken voor elke RPG fan).
Heeft gewoon te maken met de bakken aan geschreven en gesproken tekst in zo'n spel. Pas als het spel 'golden' is, wordt begonnen met de lokalisatie. Dat neemt gewoon veel tijd in beslag. Bij Trusty Bell/Eternal Sonata hebben ze al vanaf het begin rekening gehouden met een Engelstalige versie. De Japans gesproken demo was op Amerikaanse en Europese consoles verrassend genoeg meteen in het Engels. Daarom zal het gat tussen de Japanse release (14 juni) en de Amerikaanse (september) niet zo groot zijn. De Europese markt is een stuk lastiger omdat er ook nog 'ns vertalingen in het Duits, Frans en Spaans moeten worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06
edit

[ Voor 98% gewijzigd door Ferry34 op 17-06-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-10 14:43
monster madness. Tis wel een hectisch spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Bedankt voor de reacties.
Wanneer ik op de xbox.com kijk zie ik bij Call of Duty en GRAW 1-4 spelers staan en bij GOW 1-2 .Wat moet ik me hierbij voorstellen? Kun je met z'n tweeën tegelijk spelen? Is dat singleplayer of multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 04-10 14:40

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 19:21:
[...]

Er zijn gewoon dingen die je het niet waard vindt om te kopen, en dan download je ze maar, zeker bij muziek omdat dat natuurlijk supersnel gaat enzo, met hoesje en al. Ik koop zelf gewoon spellen, (omdat je dan online kan spelen, en het downloaden duurt zo lang), dvd's (ik wil een goede kwaliteit met subtitels),

[rebel]
Ik snap toch echt niet waarom mensen nu nog muziek kopen, tenzij je echt die artiest wil steunen, Ik heb zoiets van: Ik koop die muziek toch niet, wat is er dan voor de artiest nadelig dat ik het download, het is meer een soort gratis reclame.
[/rebel]
Dat vind ik een rare redenatie. Als je iets het niet waard vind om te kopen, dan hoef je het toch ook niet te hebben? Dat geldt ook voor het kopen van muziek. Het gaat erom dat je anderen geeft waar ze recht op hebben. Ook de makers van slechte spellen/muziek hebben tijd en geld in hun project gestoken, met als doel dit terug te verdienen. Als iedereen zo denkt als wat jij nu redeneert, dan hebben we straks geen muziek en games meer.

Overigens heb ik sinds zaterdag ook een X360 met Forza 2. Maar wat een (grafisch) verschil met de Wii die ik gewend ben zeg :). Heb ook PES en Viva Pinata erbij. Ik vermaak me de komende tijd wel.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank76NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:37:
Bedankt voor de reacties.
Wanneer ik op de xbox.com kijk zie ik bij Call of Duty en GRAW 1-4 spelers staan en bij GOW 1-2 .Wat moet ik me hierbij voorstellen? Kun je met z'n tweeën tegelijk spelen? Is dat singleplayer of multiplayer?
Bij GoW is het co-op met 2 man max :) De echte multiplayer kan geloof ik met max 4 vs 4 Graw kan je met een berg mensen doen online, dus ook daar zal t wel over bepaalde coop modes gaan gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Smoonshine schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:39:
[...]

Dat vind ik een rare redenatie. Als je iets het niet waard vind om te kopen, dan hoef je het toch ook niet te hebben? Dat geldt ook voor het kopen van muziek. Het gaat erom dat je anderen geeft waar ze recht op hebben. Ook de makers van slechte spellen/muziek hebben tijd en geld in hun project gestoken, met als doel dit terug te verdienen. Als iedereen zo denkt als wat jij nu redeneert, dan hebben we straks geen muziek en games meer.
geen muziek meer ?? en games??
muziek, muzikanten verdienen amper met albums die halen toch echt het grote grove geld uit concerts enzo hoor. (sommige verdienen flink aan albums) maar zijn toch altijd mensen die het kopen dus muziek vliegt echt niet weg. En geen games slaat ook nergens op mensen kopen het toch wel en mensen blijven het toch maken dus dat valt nog best mee.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:39:
[...]

Bij GoW is het co-op met 2 man max :) De echte multiplayer kan geloof ik met max 4 vs 4 Graw kan je met een berg mensen doen online, dus ook daar zal t wel over bepaalde coop modes gaan gok ik?
Zijn er ook shooters waarbij je coöp of splitscreen tegen elkaar/samen kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kreeg vandaag ook een mail dat mijn xbox was aangekomen in het repair center... en dat nadat ie er al 2 weken is...

snif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank76NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:45:
[...]

Zijn er ook shooters waarbij je coöp of splitscreen tegen elkaar/samen kan spelen?
Op een fysieke console bedoel je? Jawel. GRAW, HALO2 dat soort meuk. Zijn er weinig zonder splitscreen afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
OK, mooi. Dan lijkt het me waard er één met 2 controllers te kopen. Right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-09 08:15
Ik hoop eigenlijk wel dat Eternal Sonata hier ook uit gaat komen. Lijkt me wel een erg goed spel te gaan worden.. Of anders een regio vrije USA versie, dan importeer ik die wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:48:
kreeg vandaag ook een mail dat mijn xbox was aangekomen in het repair center... en dat nadat ie er al 2 weken is...

snif
Hmm, ik heb die van mij 8 juni meegegeven aan de UPS en al een paar dagen later had ik de mail dat ie aangekomen was.
Ik heb er alleen nu voorderest niks meer van gehoord. Ligt nu een weekje daar in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Frank76NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 09:06:
OK, mooi. Dan lijkt het me waard er één met 2 controllers te kopen. Right?
Absoluut. Ikzelf prefereer samen gamen op de bak meer dan via Live, gewoon lachen. Neem de Arcade game Mad Tracks ; prachtig om lokaal met zn tweeën te doen 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikske_007
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-01 12:51
Al een paar dagen Colin McRae DIRT in bezit en moet zeggen super spel!!!!
Besturing is wel Arcade , maar zeer leuk om te besturen.
Graphics en de crashes zijn echt TOP!!!
Al bij al voor een Rally fanaat zeker een aanrader.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:48:

snif
Jij hebt iig een mailtje gehad.. Die van mij is er al sinds mei en na een aantal keren gebeld te hebben, hoorde ik dat hij er pas 6 juni was aangekomen. Erg vreemd, aangezien UPS wist te vertellen dat het pakket al op 19 mei was afgeleverd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 04-10 14:40

Smoonshine

Feyenoord!!

fingerhead schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:43:
[...]

geen muziek meer ?? en games??
muziek, muzikanten verdienen amper met albums die halen toch echt het grote grove geld uit concerts enzo hoor. (sommige verdienen flink aan albums) maar zijn toch altijd mensen die het kopen dus muziek vliegt echt niet weg. En geen games slaat ook nergens op mensen kopen het toch wel en mensen blijven het toch maken dus dat valt nog best mee.
Ik zeg ook, als iedereen zo zou denken. Bands halen hun bekendheid wel degelijk uit cd's en video's, waarna dus ook hun concerten uitverkocht raken (en het grote geld dus binnenkomt). Maar als er niets meer te verdienen is met games/muziek (wanneer dus helemaal niemand meer betaalt) zal het wel ophouden te bestaan. Nu heb ik wel het gevoel dat het kwa verkopen wel goed gaat met in ieder geval games. Volgens mij wordt er meer verkocht dan een aantal jaren terug.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op maandag 18 juni 2007 @ 09:58:
[...]

Ik zeg ook, als iedereen zo zou denken. Bands halen hun bekendheid wel degelijk uit cd's en video's, waarna dus ook hun concerten uitverkocht raken (en het grote geld dus binnenkomt). Maar als er niets meer te verdienen is met games/muziek (wanneer dus helemaal niemand meer betaalt) zal het wel ophouden te bestaan. Nu heb ik wel het gevoel dat het kwa verkopen wel goed gaat met in ieder geval games. Volgens mij wordt er meer verkocht dan een aantal jaren terug.
OT: Concerten kosten meestal geld.. Dit doen ze puur voor promotie, PR, klantbinding, etc. Het geld verdienen ze toch echt met de cd's/dvd's/singles.

Nu weer OT! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 19:21:
[...]

[rebel]
[/rebel]
De tijd van het downloaden is voor mij geen reden. De Special / Limited editions met mooie hoesjes e.d. des te meer !

/OFF TOPIC /
"ik spring voor nac"
/ OFF TOPIC

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 09:51:
[...]

Jij hebt iig een mailtje gehad.. Die van mij is er al sinds mei en na een aantal keren gebeld te hebben, hoorde ik dat hij er pas 6 juni was aangekomen. Erg vreemd, aangezien UPS wist te vertellen dat het pakket al op 19 mei was afgeleverd |:(
hmm ja toen ik vorige week belde zeiden ze dat ie de 6e was binnengekomen, dus daar kunnen ze nu niet meer op terugkomen

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.