sinds launchday...Nitai schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:53:
[...]
Het is wel jammer dat je juist nu deze problemen tegenkomt (want je hebt je xbox best lang toch?)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat kun je toch gewoon even op de website checken? Maar daar staat in ieder geval geen nieuwe demo.(of was de DiRT demo later?)Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:34:
Nog nieuwe demo's uitgekomen op live na Overlord??
[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 14-06-2007 14:43 ]
En daarbij heeft hij nog meer grootheids waanzin en krijgen we uiteindelijk nog niet helft van de game die het ooit zou worden. Gelukkig is hij nu wat zuiniger met info.curry684 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:46:
[...]
"TBA"
Molyneux is net als id Software erg van het type "it's done when it's done". En daar doet ie graag jaren over
En Fable was toch wel erg middelmatig en erg linear.
Kan dus niet zeggen dat ik naar Fable 2 zit uit te kijken. Maar wie weet heeft hij van zijn fouten geleerd
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
Verwijderd
Er is maar één site waar die goed worden bijgehouden en dat is MajorNelson.com. Er is daar zelfs een RSS feed te vinden met alle nieuwe Marketplace content.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:11:
De website van xbox wordt nooit vernieuwd ofzo.. daar kijk ik nog wel eens.. weet iemand nog een site waar marketplace downloads goed worden bijgehouden o.i.d.?
[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 14-06-2007 15:24 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Alleen niet alles staat erop.. en Nederland heeft ook al niet alles wat ze daar wel op Live hebben
edit: Wel alles staat erop (ik moet beter kijken)
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 15:37 ]
Krijg je ook alle nieuwe downloads.
Verder ben ik zeker te spreken om mijn wireless controller. Na de aanloop problemen van de eerste gaat het nu beter.
Verwijderd
Verwijderd
Het ratelen is sowieso niet goed, rechtopstaand of niet. Controleer ook je gamediscs of er geen krassen op verschijnen, en of het bij het downspinen ook gebeurd ... Als je hem net hebt gekocht (binnen 14 dagen of zo), terugbrengen. Anders mag je in de wondere wereld die Xbox Service Center heet stappen.yasinhm schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:50:
ik heb ook een xbox360 gekocht, vind hem erg mooi en hij werkt goed. Ik heb alleen een probleem, als ik mijn xbox verticaal neerzet gaat hij een ratelend geluid maken terwijl hij de cd opspint maar als hij gewoon horizontaal staat doet hij dat niet. ik heb een samsung drive.
@Huntor en PcManiaxx
Thanks mates voor de info!
Cheers
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
nu mn 3de headset kapot
2 wired en nu kapt mn wireless er opeens mee.
ik ga echt zeer zorgvuldig met die dingen om.
waarom gaan ze steeds kapot!?
EDIT: zit er garantie op? ik wil niet weer een nieuwe mic kopen ( 60 eurie dan uitgegeven)
[ Voor 22% gewijzigd door rubbieus op 14-06-2007 17:50 ]
[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 14-06-2007 17:19 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Boeboe schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:19:
niet proberen om ze in een baan rond de aarde te lanceren wanneer je een match verliest, de muur zit toch maar in de weg
Wat denk jij dat ik bedoel met zorgvuldig?ik ga echt zeer zorgvuldig met die dingen om.
Verwijderd
gevalletje selectief geheugenverlies ?rubbieus schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:35:
[...]
[...]
Wat denk jij dat ik bedoel met zorgvuldig?
alstublieft nuttige reacties op mijn vraag
Hoe berg je je headset op? Het draadje is natuurlijk überdun, al verklaart dat niet je defecte wireless.rubbieus schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:08:
&^%&%#
nu mn 3de headset kapot
2 wired en nu kapt mn wireless er opeens mee.
ik ga echt zeer zorgvuldig met die dingen om.
waarom gaan ze steeds kapot!?
ja die wired zijn kapot gegaan in dat draadje. blijkbaar is mn moeder er een paar keer op gaan staanExorcist schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:50:
[...]
Hoe berg je je headset op? Het draadje is natuurlijk überdun, al verklaart dat niet je defecte wireless.

maar ja die wireless deed het gisteravond nog hij lag vredig op mijn xbox. daarna is niemand niet eens in de buurt van de xbox gekomen en nu doet ie het niet.
(hij geeft geen groene lampjes weer en geeft geen geluid)
tenminste mijn moeder zegt datze niet in mijn kamer is geweest
/me rubieus gaat op onderzoek uit
[ Voor 8% gewijzigd door rubbieus op 14-06-2007 18:00 ]
Nu is het simpel te omzeilen door constant een schijfje in de doos te hebben zitten, maar dit kan niet goed zijn toch?
Kent iemand dit probleem en wat heeft diegene er aan gedaan?
Ik heb het opgelost door bij het maken van mijn account aan te geven dat ik uit Nederland komt.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:31:
Godver .. Ik kan voortaan geen trailers en zo downloaden. Dit komt denk ik doordat mijn hotmail account geregistreerd staat als Amerikaan. Nu wil ik dit veranderen maar dat gaat gewoon niet. Je kunt je land van herkomst niet meer achteraf wijzigen. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Verwijderd
Ik weet niet wat ik er van denken moet. De gameplay is goed, maar de besturing en de bewegingen die daarbij horen vind ik niet echt vloeiend gaan.
Dat is vreemd, bij mij loopt het juist enorm vloeiend. Dat is ook één van de grote pluspunten van het spel die in een aantal reviews genoemd is. De besturing werkt ook vrij goed, al is het in het begin wel even wennen aan de analoge controls. Ik vind het zelf één van de beste titels op Xbox Live Arcade tot nu toe.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:50:
wat vinden jullie trouwens van prince of persia.
Ik weet niet wat ik er van denken moet. De gameplay is goed, maar de besturing en de bewegingen die daarbij horen vind ik niet echt vloeiend gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 14-06-2007 20:04 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Heb je PoP vroeger gespeeld? Dat ging ook niet echt vloeiend, de benen van die gozer leken wel van elastiek, en het reageerde enigszins vertraagd. Ik heb het nu nog niet gespeeld, maar dit kwam bij me omhoog.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:50:
* Danfoss mompelt iets voor de hand liggend als weet je zeker dat hij is opgeladen...rubbieus schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:53:
[...]
(hij geeft geen groene lampjes weer en geeft geen geluid)
/me rubieus gaat op onderzoek uit
Die wireless headsetjes zijn nu 49 euri. niet de 60 die je eerder noemde.
Over prince of persia: Voor mijn gevoel is hij veel sneller dan het origineel. Ik vind deze versie wel onwijs goed geslaagd.
[ Voor 14% gewijzigd door Danfoss op 14-06-2007 20:13 ]
Verwijderd
http://www.xboxic.com/news/3054Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:29:
Ik kreeg vanmiddag een update voor Gears of War. Was dit aangekondigd? Zo ja, wat is er allemaal verandert? Er zijn namelijk nog steeds een hoop 'glitches' die misbruikt worden.
Staat het ding écht goed recht dan? Persoonlijk prefereer ik dit soort app. horizontaal, zo draait een DVD ook het meest makkelijk ivm zwaartekracht. Maar dat is mijn meningyasinhm schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:15:
rechtop maakt hij een enorm lawaai en duurt het enorm lang of lukt het niet om de game te starten. De game zelf is niet beschadigd en als hij horizontaal ligt is er geen probleem. Hoe gaat de procedure om hem terug te bregen ?

Iemand een idee ?
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Verwijderd
Weet iemand een oplossing hiervoor?Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:31:
Godver .. Ik kan voortaan geen trailers en zo downloaden. Dit komt denk ik doordat mijn hotmail account geregistreerd staat als Amerikaan. Nu wil ik dit veranderen maar dat gaat gewoon niet. Je kunt je land van herkomst niet meer achteraf wijzigen. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Je land van herkomst wijzigen ? .. moet wel kunnen hoor. Stel nou dat je verhuist. Dat is microsoft echt niet vergeten hoor
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Wat is de resolutie van je TFT dan? Wellicht dat je een andere reso hebt ingesteld dan wat je TFT aankan.waterking schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:22:
Vanmiddag een joytech vga hd kabel gehaalt en mijn xbox360 aangesloten op mijn tft. De resolutie 1280x1024 ingesteld. Echter in tegenstelling tot mijn normale pc is het beeld .. wazig ? zelfs met de rgb kabel is het beeld op de normale sdtv nog beter![]()
Iemand een idee ?
[ Voor 7% gewijzigd door yorroy op 14-06-2007 23:28 ]
een 17" iiyama tft met max resolutie van 1280x1024.yorroy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:27:
[...]
Wat is de resolutie van je TFT dan? Wellicht dat je een andere reso hebt ingesteld dan wat je TFT aankan.
[ Voor 5% gewijzigd door waterking op 14-06-2007 23:42 ]
Verwijderd
Nou probeer het maarwaterking schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:26:
[...]
Je land van herkomst wijzigen ? .. moet wel kunnen hoor. Stel nou dat je verhuist. Dat is microsoft echt niet vergeten hoor
Kijk je adres gegevens kun je inderdaad wijzigen. Maar 'UNITED STATES' wijzigen is niet mogelijk. In gedachten woon ik dus nu in Florida (wat overigens niet verkeerd is
Ik zie nu pas dat mijn gegevens onder Hotmail geregistreerd staan op NL maar op de Microsoft Billing Site is het nog altijd Florida / USA
https://billing.microsoft.com/updatepersonalinfo.aspx?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 00:16 ]
KWamen nog uit Nederland ook

PacinoAllstars schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 01:51:
Mensen op xbox live zijn echt de weg kwijt. Zit net te pokeren en beetje gek te doen. Komt er een idioot stel op de webcam die beetje maf doet. Gaat gewoon helemaal topless, laat string zien en string uit![]()

LOLPacinoAllstars schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 01:51:
Mensen op xbox live zijn echt de weg kwijt. Zit net te pokeren en beetje gek te doen. Komt er een idioot stel op de webcam die beetje maf doet. Gaat gewoon helemaal topless, laat string zien en string uit![]()

Dat is wel apart ja... dat verwacht je niet echt
Heb ik ook ik woon in florida kan neit veranderd worden door hun. Was toen in de tijd dat je 200mb kon krijgen voor je hotmail. moes je je land wijzigen in florida etc. Maar kan nu niet meer gewijzigd worden gewoon nieuwe live acc aanmaken en die erbij zetten daaronder inloggen en kan je gewoon dingen kopen via points (je kan geen points adden vanuit NL zelfs niet met CC ). heb ik ook gehad hele hype omdat ik punten had gekocht en niet ge add konden worden.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:44:
[...]
Nou probeer het maar
Kijk je adres gegevens kun je inderdaad wijzigen. Maar 'UNITED STATES' wijzigen is niet mogelijk. In gedachten woon ik dus nu in Florida (wat overigens niet verkeerd is) maar wil nu toch echt dit alles wijzigen naar NL
Ik zie nu pas dat mijn gegevens onder Hotmail geregistreerd staan op NL maar op de Microsoft Billing Site is het nog altijd Florida / USA
https://billing.microsoft.com/updatepersonalinfo.aspx?
lol waar wacht je op schrijf der live account op en ga der opzoeken echt zon reactie voor een got omdat het eerst op het forum te postenDennahz schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 08:10:
[...]
LOL
Dat is wel apart ja... dat verwacht je niet echtWas het een GoTter"?
[ Voor 14% gewijzigd door fingerhead op 15-06-2007 08:27 ]
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Betere vraag, was het een mooie meid/vrouw? Als het een persoon was waar je liever niet naar kijkt (of een topless man in string...) dan is het natuurlijk niet zo leuk.PacinoAllstars schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 01:51:
&
Zie jij een gamertag staan dan?fingerhead schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 08:24:
[...]
[...]
lol waar wacht je op schrijf der live account op en ga der opzoeken echt zon reactie voor een got omdat het eerst op het forum te posten

Uhm als je online speelt of enige connectie met een xbox live account krijg je dat in je laatst bezochte mensen te zien krijg je zon hele lijst met iedereen waarmee je ''iets'' gedaan hebt
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Ik vind hem echt erg goed. Ook de bewegingen zijn bij mij vloeiend, dus weinig problemen mee..Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:50:
Wat me wel opviel was dat de 1e keer dat ik het speelde de laatste 2 eindlevels van setting anders waren dan een dag later

Ja, alleen ik was niet degene die dat gezien heeft en dus staat het ook niet in MIJN account.fingerhead schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 08:41:
[...]
Uhm als je online speelt of enige connectie met een xbox live account krijg je dat in je laatst bezochte mensen te zien krijg je zon hele lijst met iedereen waarmee je ''iets'' gedaan hebtdus je bent zo achter haar/hem
xbl acc
Pop is een gaaf spelletje ! Die muziek, de graphics.. heerlijk
als ik er zo doorheen lees, verandert het weer optisch wel, maar blijft de baan hetzelfde als de begin conditie. Dat zegt ie letterlijk in t interview.
ook vraag ik me af of de 'puddles' dynamisch zijn, of dat ze elke race op dezelfde plek liggen
Hoeveel MS punten kost deze show?PacinoAllstars schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 01:51:
Ik dacht dat mijn 360 op weg was naar mijn huis.
Wat blijkt nu? Het tracking nummer die ik heb gekregen is voor die gratis game (GoW) die ik heb gekregen/ krijg. De 360 kan nog wel een weekje duren volgens support.
Ik ben hem straks dus gewoon 6 hele weken kwijt. Als het meezit... Misschien nog wel langer dus.

Ze hebben het druk op de reparatieafdeling zei die gast van support.
Mja, maak dan consoles die niet stukgaan zou ik zeggen!

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Verwijderd
Zo te horen gingen ze all-in.PacinoAllstars schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 01:51:
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
hmm ik denk toch dat je volgens het consumentenrecht sterk in je schoenen staat als je niet akkoord gaat met alles langer dan 3 weken. Voor een apparaat met een verwachte levensduur van 5 jaar en die prijs mag je verwachten dat het binnen 3 weken wordt opgelost. Als het langer duurt eis ik gewoon een nieuwe die ze meteen mogen versturen.RappieRappie schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:17:
DAMN!
Ik dacht dat mijn 360 op weg was naar mijn huis.
Wat blijkt nu? Het tracking nummer die ik heb gekregen is voor die gratis game (GoW) die ik heb gekregen/ krijg. De 360 kan nog wel een weekje duren volgens support.
Ik ben hem straks dus gewoon 6 hele weken kwijt. Als het meezit... Misschien nog wel langer dus.![]()
Ze hebben het druk op de reparatieafdeling zei die gast van support.
Mja, maak dan consoles die niet stukgaan zou ik zeggen!Als bijna elke console stuk gaat krijg je het idd erg druk...
![]()
Of ze hebben inderdaad een heel crappy systeem.. wat mogelijk is wanneer ze een slechte data-verbinding met het hoofdkantoor hebben.
Of de agents hebben geen zin om te callen en schepen iedereen af met deze zin....
Mijn console is nu ook al ruim 3 weken weg.. Het heeft langer geduurd omdat MS me eerst een verkeerde mail heeft gestuurd. Dit heeft weer een kleine week geduurd voordat het recht is gezet. Het begint nu een beetje flauw te worden.
Ik zal vandaag maar weer eens bellen.. Hoop dat het systeem er nu niet uitligt..
@ Phusebox.
Op dit punt moet ik je helaas tegenspreken. Een artikel wat defect is dient "binnen een redelijke termijn" te worden gerepareerd.
Deze termijn is op 3 maanden gestelt. Wanneer je artikel 3 weken weg is kun je het aanvechten, maar je zult er vrij weinig mee bereiken ben ik bang..
[ Voor 18% gewijzigd door Calitomnication op 15-06-2007 09:35 ]
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Verwijderd
Je bedoeld zeg maar dubbel beeld bij ingame stilstaande beelden? Heb Ik ook ''last'' van ongeacht op welke resolutie Ik speel.. Ik denk dat het er bij hoort, en het valt niet echt op bij bewegend beeld.waterking schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:22:
Vanmiddag een joytech vga hd kabel gehaalt en mijn xbox360 aangesloten op mijn tft. De resolutie 1280x1024 ingesteld. Echter in tegenstelling tot mijn normale pc is het beeld .. wazig ? zelfs met de rgb kabel is het beeld op de normale sdtv nog beter
Iemand een idee ?
als ze all in gingen had ik ge called
Plassen liggen in het echt ook altijd op dezelfde plaats?Phusebox schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:01:
PGR4 preview op IGN, klinkt best aardig die weer-effecten. Alleen jammer dat er dus geen endurance races zijn ofzo waarbij je langzame overgangen hebt van t een naar t ander
als ik er zo doorheen lees, verandert het weer optisch wel, maar blijft de baan hetzelfde als de begin conditie. Dat zegt ie letterlijk in t interview.
ook vraag ik me af of de 'puddles' dynamisch zijn, of dat ze elke race op dezelfde plek liggen
nou niet altijd (maar snap wat je bedoelt), ligt er maar net aan hoe de regen valt en als je dus vaak door een plas heen rijdt zou deze dus kleiner moeten worden of verdwijnen.johnnyv.nl schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:03:
[...]
Plassen liggen in het echt ook altijd op dezelfde plaats?
[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 15-06-2007 11:34 ]
Verwijderd
Als dit voorkomt dat het ding weer omvalt, wacht ik graag een weekje langer.
Dus toen even maar een test opstelling gemaakt

Feit was dat ik 2 uur achterelkaar gegamed heb zonder problemen... Kortom 3RLOD fixen kan best maar je moet zorgen dat de temp van de GPU laag blijft, helaas werkt dit niet in de standaard case omdat je daar de ruimte niet voor hebt
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Ik denk dat dat een fabeltje is. Iemand die dat kan bevestigen? (En ja, ik heb de foto's gezien).PWM schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:30:
Sinds korte tijd wordt behalve de "normale" 360 reparatie ook een extra HeatSink toegevoegd. Wellicht is dit de reden van de langere wachttijden.
Als dit voorkomt dat het ding weer omvalt, wacht ik graag een weekje langer.
JE moet nieuwe stevigere bouten erin doen + koelpasta en dan kan die dicht probleem opgelost.DaWaN schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:31:
Ik had hier een Xbox360 staan waar ik helemaal gek van werd. Ding deed het goed voor zo'n 20 minuten en kwam telkens terug met 3 rode lampjes![]()
Dus toen even maar een test opstelling gemaakt![]()
[afbeelding]
Feit was dat ik 2 uur achterelkaar gegamed heb zonder problemen... Kortom 3RLOD fixen kan best maar je moet zorgen dat de temp van de GPU laag blijft, helaas werkt dit niet in de standaard case omdat je daar de ruimte niet voor hebt
Verwijderd
Grafisch is Colin wél heel erg mooi, kreeg soms haast pijn in mijn ogen van al die HDR, iets té soms ook wel. Nee Forza is voor mij de king, wat een prachtspel is dat.
Mja ze blijven toch altijd terug komen, het probleem is gewoon dat ze te heet worden, ik zou graag ergens een extra fan toevoegen maar ik zou niet weten waar dat past...PacinoAllstars schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:38:
[...]
JE moet nieuwe stevigere bouten erin doen + koelpasta en dan kan die dicht probleem opgelost.
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Klinkt als een feit, heb je ook iets om dit daadwerkelijk te onderbouwen, anders dan een reeks websites die elkaar nabauwen?PWM schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:30:
Sinds korte tijd wordt behalve de "normale" 360 reparatie ook een extra HeatSink toegevoegd.
Anders lijkt me dat een terugroepactie op zijn plaats is. Nu mag ik misschien geen problemen hebben met mijn refurb, maar het mocht eens net na de garantietermijn gebeuren...
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Kun je misschien iets meer vertellen over hoe DIRT is in z'n algemeen? Vond de demo wel vermakelijk en zit er aan te denken het spel te kopen. Het gemist van een online MP is zonde, maar niet heel erg. Is splitscreen overigens wel een optie?Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:46:
Na gisteren een flinke tijd met Colin McRae Dirt gespeeld te hebben, is Forza toch wel een hele verademing zeg. Wat rijdt Dirt brak zeg tov Forza, en geen online mogelijkheden, of je moet het verbeteren vantijden van anders spelers op Live als een online functie zien.
Grafisch is Colin wél heel erg mooi, kreeg soms haast pijn in mijn ogen van al die HDR, iets té soms ook wel. Nee Forza is voor mij de king, wat een prachtspel is dat.
Verwijderd
Tja, Dirt zou gewoon geweldig zijn geweest, als ze die car handling niet zo verneukt hadden

De singleplayer ben je wel een flinke tijd mee zoet, want naast Career heb je ook Championship en rally World, en die Career is al gruwelijk uitgebreid.
Overigens is dit deeltje wel overgoten met een Amerkaans sausje, want de stem die begeleid tijdens de game is zo Amerikaans als maar zijn kan. Ook een aantal race disciplines zijn Amerikaans. Het is niet meer het pure rally rijden van vroeger vindt ik, wat niet vervelend is hoor, want er zit genoeg leuks tussen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 13:34 ]
Bears and Bulls
meestal duurt het bij Colin Mc Rae wel een dag of 2 voordat je de besturing weer helemaal onder de knie hebt.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:31:
Splitscreen zit er naar mijn weten niet in, heb net even gekeken, wel System Link.
Tja, Dirt zou gewoon geweldig zijn geweest, als ze die car handling niet zo verneukt haddenIk snap niet wat ze daarmee gedaan hebben hoor. Want alles klopt, menu's zijn subliem, muziek is lekker en natuurlijk grafisch een pareltje. Die niewe engine is echt mooi van Codemasters. Al heb ik het idee dat al die grafische pracht wel een beetje ten koste is gegaan van de frame rate, want die zakt imo soms best een stukje weg. Bij lange na niet de 60fps van Forza 2 iig.
De singleplayer ben je wel een flinke tijd mee zoet, want naast Career heb je ook Championship en rally World, en die Career is al gruwelijk uitgebreid.
Overigens is dit deeltje wel overgoten met een Amerkaans sausje, want de stem die begeleid tijdens de game is zo Amerikaans als maar zijn kan. Ook een aantal race disciplines zijn Amerikaans. Het is niet meer het pure rally rijden van vroeger vindt ik, wat niet vervelend is hoor, want er zit genoeg leuks tussen.
Daarna zou het goddelijk moeten sturen... Tenminste dat wás altijd wel zo....
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Zowel VGA als Component geprobeert. Vooral in haarspelt bochten is het heel evident aanwezig.
Zijn er meer mensen die deze ervaring delen en evt. een oplossing hebben?
Tevens vind ik het van de zotte dat je moet betalen voor de bonus codes zodat je vanaf het begin af aan normale auto's hebt om even mee re raggen.
[ Voor 36% gewijzigd door wimpie007 op 15-06-2007 13:54 ]
Verwijderd
ja ik heb dezelfde problemen. Als het snel gaat en je gaat een haarspeldbocht in dan zie je midden in je beeld een vette streep. Idd v-sync of tearing. Niet normaal. Ziet er niet uit. En dat terwijl ik toch op een dikke samsung speel via component..wimpie007 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:52:
Ik heb me toch een partij last van Vsync of Tearing problemen met Dirt waar je bang van wordt zeg.
Zowel VGA als Component geprobeert. Vooral in haarspelt bochten is het heel evident aanwezig.
Zijn er meer mensen die deze ervaring delen en evt. een oplossing hebben?
Tevens vind ik het van de zotte dat je moet betalen voor de bonus codes zodat je vanaf het begin af aan normale auto's hebt om even mee re raggen.
Wie heeft er een oplossing?
Nu mijn console nog.

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 15-06-2007 14:22 ]
Verwijderd
Ik denk dat ik dat probleem dus ook heb.. wist de benaming er niet vanVerwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:57:
[...]
ja ik heb dezelfde problemen. Als het snel gaat en je gaat een haarspeldbocht in dan zie je midden in je beeld een vette streep. Idd v-sync of tearing. Niet normaal. Ziet er niet uit. En dat terwijl ik toch op een dikke samsung speel via component..
Wie heeft er een oplossing?
Is nog steeds het geval. Ik heb de demo een aantal keer gespeeld en mijn tijden worden steeds beter.RappieRappie schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:38:
[...]
meestal duurt het bij Colin Mc Rae wel een dag of 2 voordat je de besturing weer helemaal onder de knie hebt.
Daarna zou het goddelijk moeten sturen... Tenminste dat wás altijd wel zo....
Goede handling, hoewel ik nog steeds niet helemaal precies door heb hoe ik goed kan driften icm de koppeling. Maar dat komt wel goed denk ik. Snap niet helemaal wat je bedoelt, gewoon meer oefenen uploader26
Had vanmiddag weer gebeld..RappieRappie schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:14:
Zo, mijn gratis Gears of War is binnen.Het is zo'n game waar voorop staat dat ie in een bundel zat, maar dat mag de pret niet drukken.
Nu mijn console nog.
Boxje stond klaar om door ups te worden opgepikt. Heb hem volgens de jongedame van support dinsdag of woensdag weer hier.
Ben benieuwd
en wanneer heb jij die van jou opgestuurd naar MS?Kethij schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:33:
[...]
Had vanmiddag weer gebeld..
Boxje stond klaar om door ups te worden opgepikt. Heb hem volgens de jongedame van support dinsdag of woensdag weer hier.
Ben benieuwd
Verwijderd
Lol ja het zou een kwestie van oefenen kunnen zijn, maar driften zit er voor mij vooralsnog ook niet in. Iets waar ik in de vorige delen absoluut geen last van had, dus er is imo wel degelijk iets veranderd aan de car handling met dit deel. En met remmen sta je bekant in 1 keer stil.KeN. schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:25:
[...]
Is nog steeds het geval. Ik heb de demo een aantal keer gespeeld en mijn tijden worden steeds beter.
Goede handling, hoewel ik nog steeds niet helemaal precies door heb hoe ik goed kan driften icm de koppeling. Maar dat komt wel goed denk ik. Snap niet helemaal wat je bedoelt, gewoon meer oefenen uploader26
En over het feit dat er geen goeie MP inzit, als ik zie hoe moeilijk de box het soms heeft met 8 wagens op het parcours, dan denk ik eigenlijk dat dat een zéér verstandige keuze is geweest van Codemasters
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 16:07 ]
18 mei aangekomen bij repair center, sinds die dag helemaal niks gehoord.Phusebox schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:45:
[...]
en wanneer heb jij die van jou opgestuurd naar MS?
Ben dus van de week maar eens gaan bellen.
Eigenlijk niet normaal dat je achter je eigen spul van €400 aan moet gaan rennen om te weten hoe of wat.
Edit: opgestuurd op 14 mei
[ Voor 3% gewijzigd door Kethij op 15-06-2007 16:14 ]
LET OP: lees de vraagstelling duidelijk!
Het zit em dus in de datum wanneer je de xbox360 hebt opgestuurd. Dit om te zien of het echt zo is dat het nu allemaal langer duurt.
Poll: Hoe lang duurde jouw xbox360 reparatie? (voor 1-5-2007)
• 1 week of minder
• 1-2 weken
• 2-3 weken
• 3-4 weken
• 4-5weken
• 5 weken of langer
Ook een poll maken? Klik hier
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poll: Hoe lang duurde jouw xbox360 reparatie? (na 1-5-2007)
• 1 week of minder
• 1-2 weken
• 2-3 weken
• 3-4 weken
• 4-5 weken
• 5 weken of langer
[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 16-06-2007 10:30 ]
Waarom koop je niet zo een xbox fan? Genoeg sites als je goog led die ze verkopen.DaWaN schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:56:
[...]
Mja ze blijven toch altijd terug komen, het probleem is gewoon dat ze te heet worden, ik zou graag ergens een extra fan toevoegen maar ik zou niet weten waar dat past...
Ik zie dat je al bedreven bent in je xbox uit elkaar halen. Sluit er dan zo een extra xbox fan achterkant geval op aan.
(kan helaas niet links posten, want dan maak ik reclame)
Anyway ik bedoel zoiets

Dat in combinatie met 99% zilvere koelpasta en betere bouten fixed het één en ander wel.
[ Voor 14% gewijzigd door PacinoAllstars op 15-06-2007 16:54 ]
Die externe Xbox fans zorgen er niet alleen voor dat je garantie verloopt, er zijn zelfs gevallen bekend waar die dingen de console om zeep helpen. Ik geloof zelfs dat de manier die fans stroom van de console aftapt er ironisch genoeg voor zorgt dat de aansluiting voor de voeding oververhit raakt en doorbrand.PacinoAllstars schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 16:53:
[...]
Waarom koop je niet zo een xbox fan? Genoeg sites als je goog led die ze verkopen.
Niet echt iets om aan te raden lijkt mij.
pgr4 hoop ik
Hij had al zijn xbox open, dus garantie was sowieso verlopen.MetroidPrime schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:03:
[...]
Die externe Xbox fans zorgen er niet alleen voor dat je garantie verloopt, er zijn zelfs gevallen bekend waar die dingen de console om zeep helpen. Ik geloof zelfs dat de manier die fans stroom van de console aftapt er ironisch genoeg voor zorgt dat de aansluiting voor de voeding oververhit raakt en doorbrand.
Niet echt iets om aan te raden lijkt mij.
Dat snap ik ook wel, ik zei het er alleen expliciet bij omdat de meeste mensen niet zullen verwachten dat de garantie vervalt als je een externe koeler aansluit.PacinoAllstars schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:26:
[...]
Hij had al zijn xbox open, dus garantie was sowieso verlopen.
lekker slordig. nu nog een nieuwe terug sturen dan ben je ook weer 2 weken verder.
bah. en er waren nog wel wat dingen die ik wou downloaden. en shadowrun lijkt me ook vet om te spelen.
nou maar even wachten dan
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Verwijderd
Verwijderd
oftewel je geduld begint op te raken.Phusebox schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 16:09:
ik ben wel benieuwd naar de trend en dus bij deze 2 polls:
LET OP: lees de vraagstelling duidelijk!
Het zit em dus in de datum wanneer je de xbox360 hebt opgestuurd. Dit om te zien of het echt zo is dat het nu allemaal langer duurt.
Poll: Hoe lang duurde jouw xbox360 reparatie? (voor 1-5-2007)
• 1 week of minder
• 1-2 weken
• 2-3 weken
• 3-4 weken
• 4-5weken
• 5 weken of langer
[afbeelding]
Poll: Hoe lang duurde jouw xbox360 reparatie? (na1-5-2007)
• 1 week of minder
• 1-2 weken
• 2-3 weken
• 3-4 weken
• 4-5 weken
• 5 weken of langer
[afbeelding]
Niet erg verder. Ik zou hetzelfde hebben gedaan
nou ook, als hier hopelijk eens richting de 50-100 mensen reageren, hebben we misschien (al zij het vertekend) een beeld van de reparaties.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:28:
[...]
oftewel je geduld begint op te raken.
Niet erg verder. Ik zou hetzelfde hebben gedaanWat zeg ik ik had het gister nog gedaan.
Als het nu dus bij de meerderheid langer duurt dan 5 weken is er dus wel waarschijnlijk iets aan de hand
Verwijderd
Weet je dat 100% zeker? Zo'n koeler wordt er toch maar op geplaatst; bijgevolg moet de 360 daarvoor toch niet geopend worden. Hoe kunnen ze bij MS dan weten of je al dan niet gebruik hebt gemaakt van een externe koeler?MetroidPrime schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:48:
[...]
Dat snap ik ook wel, ik zei het er alleen expliciet bij omdat de meeste mensen niet zullen verwachten dat de garantie vervalt als je een externe koeler aansluit.
Volgens verschillende berichten verschijnen er bruine brandplekken op het plastic rond het punt waar de Nyko Intercooler is aangesloten. Microsoft kan dus makkelijk zien of zo'n externe koeler de oorzaak is geweest van een kapotte Xbox 360.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:44:
[...]
Weet je dat 100% zeker? Zo'n koeler wordt er toch maar op geplaatst; bijgevolg moet de 360 daarvoor toch niet geopend worden. Hoe kunnen ze bij MS dan weten of je al dan niet gebruik hebt gemaakt van een externe koeler?
Verwijderd
Super Puzzle fighter II is aangekondigd voor volgende maand.
Ik kan echt niet wachten
Een beter puzzel spel is er in mijn ogen niet. Echt heerlijke fast paced action...
Ziet er leuk uit (de screenshots, wegligging in het filmpje lijkt nergens op imo)
Hopelijk dit keer geen photomode shots maar die kans lijkt me vrij klein gezien de promotie van deeltje 3.
Echt een geweldig spel dat Forza 2. Trouwens ook voor het eerst de hele ring gereden, met een peugeot 207.
edit: hmm verkeerde topic excuses daarvoor.
[ Voor 34% gewijzigd door schnumi op 15-06-2007 23:34 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dit topic is gesloten.