Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.081 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

nnndoh schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:14:
wat heeft dit nou met mijn gemodde xbox te maken? ik heb 300 euro uitgegeven voor dit setje. en volgens de jongen waarvan ik hem gekocht heb hadden de mensen in de mediamarkt hem zo compleet gekregen in plastic, uitgepakt opgestald en ermee gespeeld, aan de einde van de dag heeft die jongen hem zo meegekregen

en trouwens ., ondanks dat mijn xbox gemod is heb ik ook gewoon een stuk of 12 of 15 orginele spellen hoor.
en ben altijd van plan om spellen die echt leuk zijn orgineel te kopen, zoals forza 2 en collin mcrea dirt .
Wat dat er mee te maken heeft?

Jij doet iets tegen de regels, en (een hele hoop andere redenen), maar zodra er iets niet gebeurd wat je niet bevalt, haat je de tegenpartij :+

Ik vind het getuigen van weinig zelfreflectie. Overigens heeft iedereen hier met een gemodde Xbox 10-15 orginele games liggen. Vreemd is dat toch O-)

En on-topic heb ik je toch nog het juiste antwoord gegeven :) De Media Markt is degene die dit moet regelen. Of, je legt hun uit dat je hem hebt gekocht en wellicht helpen ze, of je moet even degene waar je 300,- aan over hebt gemaakt inschakelen.

N.a.v. je EDIT:

Ik zeg ook:
doet niks af aan het feit dat de 360's te vaak kapot gaan, maar dat terzijde
Maar ik weet niet wat dat er mee te maken heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 12-06-2007 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
dat je ook door microsoft word opgelicht.
ik ga me echt niet schuldig voelen. en ik heb al eerder gezegd.
mocht ik gebanned worden op xbox live, koop ik gewoon een xbox erbij speciaal voor live en de paar orginele spellen

en on topic

zonder aankoopsbon kan en zal mediamarkt ook niks doen lijkt mij, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

nnndoh schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:42:
Je wordt niet opgelicht, je krijgt hem gerepareerd terug.
Hoogst waarschijnlijk niet bij jou. Echter, de MM is de moeilijkste niet, dus een belletje kan je altijd proberen.

Sowieso kan de winnaar van de Forza competitie terug naar de winkel, die heeft altijd garantie. Als hij geen bon heeft meegekregen, blijft dat de verantwoordelijkheid van de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
hier...zelfde probleem en oplossing.
denk dat ik dit wel gaat doen van het weekend ;)

http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/229511.aspx

dank je voor de respons in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:54

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:00:
Zijn er hier toevallig mensen die hun 360 hebben moeten opsturen ter reparatie en ook hun adapter + HD mee moesten sturen? Ik had er namelijk een die voor de 4e keer kapot ging en volgens de, Duitse, helpdeskmedewerker lag het dan vrijwel zeker niet aan de 360 zelf.. Ik begin namelijk een beetje te vrezen voor m'n savegames ;(
Haal je HDD er eens af en start je 360 op. Doet 'ie het dan wel ? Zo ja -> HDD kapot.
Doet 'ie het dan nog niet.. leen een adapter van iemand met een 360 en probeer 'm daarmee op te starten. Als 'ie het daarmee doet hoef je alleen je adapter op te sturen.

Toen ik mijn 360 een tijdje had had ik mijn adapter in de kast bij mijn console gezet, waardoor deze dus overheated raakte en ik de fameuze RED LIGHTS OF DOOM kreeg. Bovenstaande methode geprobeerd (360 meegenomen naar een vriend en zijn adapter gebruikt) en het bleek aan mijn adapter te liggen. Ik ben vást niet de enige met een br0ked voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnndoh schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:42:
ik ga me echt niet schuldig voelen. en ik heb al eerder gezegd.
mocht ik gebanned worden op xbox live, koop ik gewoon een xbox erbij speciaal voor live en de paar orginele spellen

en on topic

Huh dus als je xbox live word gebanned , kun je je xbox 360 weg gooien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:49

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 00:21:
[...]

Huh dus als je xbox live word gebanned , kun je je xbox 360 weg gooien ?
Je kan er dan alleen niet mee online. Maar je kan wel gewoon offline spelen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 12:05
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:46:
Wat is het verschil nou precies tussen een HD AV-kabel en een VGA HD AV-kabel voor de 360?
Als ik deze vraag niet kan stellen hier wil iemand me dan naar t goede topic wijzen...?
De HD AV-kabel wordt bij het premium pakket geleverd en dit is de componentenkabel (met de 3 gekleurde tulpjes voor het beeld en evt 2 voor stereogeluid).
De VGA HD kabel is natuurlijk voor een scherm met vga (misschien heeft je monitor geen componentenaansluiting namelijk).
Beide kabels kunnen tot 1080p en beide hebben een optische uitgang voor surround sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:50:
Al iets meer bekend over wanneer Tomb Raider Anniversary te downloaden is op Live?
Eh, die komt toch helemaal niet op de xbox360??? Heb de limited edition al besteld voor de pc, anders had ik m wel voor de xbox genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:48:
[...]

Ik heb een Samsung LE32R32 en een VGA HD-AV kabel erin zitten. Ik heb deze kabel op de gok gekocht en het ziet er best mooi uit, alleen bij Dead rising wat rare strepen zo nu en dan.
Als het mooier kan graag natuurlijk, vandaar mijn vraag :*)
Op de xbox site zag ik dat er nog een kabel was genaamd HD-AV kabel.. zijn er nog meer kabels dan die 2?
In ieder geval bedankt he _/-\o_
Het ziet er best mooi uit?? Je hebt toch wel de schuif op de kabel op HD staan hè ipv SD???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
nnndoh schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:36:
wat denken jullie?

ik heb een playseat van iemand overgekocht via de marktplaats incl de wireless racing wheel
thuis aangekomen aangesloten aan de stopcontact, je zit de guide knop branden , rondjes draaien en zoeken naar de xbox..aangezien ik niet precies wist hoe je wireless dingen moet laten zoeken naar elkaar heb ik het even laten gaan, xbox aangezet en op dat kleine knopje ook gedrukt...misschien iets te laat
na verloop van tijd gaat op het stuur het lampje van de guide knop uit...en ook het lampje wat naast je kleine connect knopje zit....sindsdien krijgt volgens mij de stuur geen stroom meer via de adapter...

als ik batterijen erin doe doet de stuur het weer wel.maar aangezien hij geen stroom krijgt via de adapter mis ik de force feedback.

heel dit setje heeft die jongen trouwens afgelopen weekend gewonnen bij de mediamarkt wegens het snelste tijd te halen met forza 2

ik heb met een multimeter de adapter zo'n beetje doorgemeten en hij geeft toch gewoon stroom, weet niet of het idd ook 24 volts is/
maar zou nu de adapter opeens kapot zijn gegaan, of zou er iets doorgebrand zijn in het stuur zelf?

ik heb microsoft gebeld, en die kunnen niks voor me doen, ik ben 2de eigenaar, ze kunnen ook geen nieuwe adapter sturen ( god, wat haat ik die lui)

wat nu? nieuwe stuur kopen voor 128 euro?
ik neem aan dat de vorige eigenaar ook nooit een bon heeft gekregen

wat moet ik doen? de stuur open maken en zien of ik wat kan vinden, of bij de mediamarkt een adapter zoeken die een output heeft van 24 volt?
Dat is apart, ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Ook geen stroom meer via de kabel, alleen met de batterijen nog, maar dan heb je geen force feedback. Kabel laten doormeten en die was goed.
Oh je box is gemodd? Dan stopt het verhaal hier meteen, hoppa :+

[ Voor 6% gewijzigd door Ferry34 op 13-06-2007 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ferry34 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 01:02:
[...]

Eh, die komt toch helemaal niet op de xbox360??? Heb de limited edition al besteld voor de pc, anders had ik m wel voor de xbox genomen.
Ze komen als online episodic content voor TR:Legend.

[ Voor 9% gewijzigd door curry684 op 13-06-2007 01:56 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Ferry34 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 01:18:
[...]

Dat is apart, ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Ook geen stroom meer via de kabel, alleen met de batterijen nog, maar dan heb je geen force feedback. Kabel laten doormeten en die was goed.
Oh je box is gemodd? Dan stopt het verhaal hier meteen, hoppa :+
ja , me xbox is gemod, me stuur niet , wat een onzin toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Sorry maar ik vind het een beetje te erg worden met mensen die meteen roepen dat het erg is om je xbox te modden. Zelf zou ik het ook niet doen vanwege de garantie, en omdat ik GRAAG originele spullen koop. (ik ben zelfs nog een van die mensen die geen mp3s download zonder het album aan te schaffen...jaja, ze bestaan)
Mensen die hun xbox modden om illegaal te spelen, daar ben ik ook geen fan van (understatement), maar mensen die hun xbox modden om andere redenen, wel hun spellen en dergelijke legaal kopen, hoort geen probleem te zijn. Ze moeten dan wel accepteren dat ze de prijs van garantie moeten betalen, omdat die dan vervalt.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:25

Dennahz

Life feels like hell should.

sekeroglan schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 00:24:
[...]

Je kan er dan alleen niet mee online. Maar je kan wel gewoon offline spelen.
Hehe, ik speel alleen maar offline en heb wel een Xbox die het zou kunnen. (Niet gemod) Omgekeerde wereld? :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Dennahz schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:41:
[...]

Hehe, ik speel alleen maar offline en heb wel een Xbox die het zou kunnen. (Niet gemod) Omgekeerde wereld? :p
Hehe ja dat heb ik ook. Xbox kan het wel maar heb (nog) geen verbinding op mn kamer...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:23:
[...]

ach ik had iemand aan de telefoon van MS, en die zei "reken er maar op dat het MINIMAAL 15 werkdagen duurt", ze hadden het erg druk blijkbaar
Die van mij is vorige week maandag al opgehaald en was dinsdag al in Duitsland. Verder nog niets van gehoord.. Het zou volgens Microsoft MAXIMAAL 15 werkdagen duren. Hoorde al van mensen dat die termijn op het moment niet wordt gehaald! Als je opbelt naar Microsoft en zegt dat je dus al langer aan het wachten bent, krijg je ter compensatie een gratis game (je kunt uit iets van 11 games kiezen (o.a. GoW)).

Ik hoop trouwens dat ik er een terug krijg met een BenQ DVD-drive.. Die schijnen lekker stil te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:18
Weltschmerz schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:33:
Sorry maar ik vind het een beetje te erg worden met mensen die meteen roepen dat het erg is om je xbox te modden. Zelf zou ik het ook niet doen vanwege de garantie, en omdat ik GRAAG originele spullen koop. (ik ben zelfs nog een van die mensen die geen mp3s download zonder het album aan te schaffen...jaja, ze bestaan)
Mensen die hun xbox modden om illegaal te spelen, daar ben ik ook geen fan van (understatement), maar mensen die hun xbox modden om andere redenen, wel hun spellen en dergelijke legaal kopen, hoort geen probleem te zijn. Ze moeten dan wel accepteren dat ze de prijs van garantie moeten betalen, omdat die dan vervalt.
Op een gemodde Xbox 360 kun je enkel en alleen gekopieerde games spelen. Homebrew is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Voor homebrew hoef je immers je box ook niet om te bouwen gezien je voor 100 euro per jaar kan devven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
ymmv schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:27:
[...]

Op een gemodde Xbox 360 kun je enkel en alleen gekopieerde games spelen. Homebrew is niet mogelijk.
Serieus? Wat een rotte onzin dat die gemodde xbox mensen dan roepen dat ze 10-15 originele games hebben die ze dus niet kunnen spelen... (correct me if I'm wrong)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:28
Het stuur van mijn 360 werkt niet.
hij heeft wel stroom (lampje naast de synchroniseer knop brand)maar de XBOX button gaat niet branden.
Ik heb het op diverse manieren geprobeerd.
De Xbox uit zetten en proberen aan te zetten via het stuur, werkt niet.
De Xbox handmatig aan zetten en dan synchroniseren, werkt niet.
De Xbox kan ik weer wel met de controller aan en uit zetten.

Herkent iemand dit probleem en weet de oplossing?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
Weltschmerz schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:00:
[...]

Serieus? Wat een rotte onzin dat die gemodde xbox mensen dan roepen dat ze 10-15 originele games hebben die ze dus niet kunnen spelen... (correct me if I'm wrong)
Nee nee, originele spellen kan je altijd spelen maar het ombouwen voor gebruik als mediacenter heeft dus (zoals bij xbox 1) nog zeer weinig zin omdat dit nog niet mogelijk is.
Er zullen dus betrekkelijk weinig mensen zijn die hem hebben laten ombouwen voor de mediacenter mogelijkheden en die wel originele spellen kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Weltschmerz schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:33:
Mensen die hun xbox modden om illegaal te spelen, daar ben ik ook geen fan van (understatement), maar mensen die hun xbox modden om andere redenen, wel hun spellen en dergelijke legaal kopen, hoort geen probleem te zijn.
Welke andere redenen had je zoal in gedachten? Zelfs homebrew is simpelweg niet toegestaan, zelfs als het zou kunnen. Je krijgt een 1000+ euro equivalent PC voor 400 omdat je er de licentie bij aan gaat dat je er enkel netjes gekochte spelletjes op gaat spelen waarvan een marge naar vrind MS gaat.

Homebrew op consoles is in beginsel geen haar beter dan modden voor illegaal spelen. Als je custom software wil draaien, koop een PC, of koop voor 99 euro XNA Studio voor je 360, maar dan zit je wel sandboxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik neem aan dat je met de XNA prima een mediacenter applicatie kan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:35
ik zag net een artikel op xboxic onder andere dat microsoft het koelingssysteem heeft aangepast in de 360, althans dat zegt men dan.

Als dat zo is om problemen te voorkomen dan kan het nog wel es uit de hand lopen met mensen met oude systemen en claims richting MS

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 14:49

DaWaN

'r you wicked ??

johnnyv.nl schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:43:
Nee kun je niet aangezien je niet gebruik mag maken van de DVD drive, USB sticks en netwerk dus XNA is quite useless.......

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Alhoewel niemand op mijn vraag omtrent 'MAD TRACKS' heeft gereageerd, (de bug met het niet kunnen vrijspelen van tracks en auto's) is het verlossende woord hier te vinden :

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=6235

De patch is er dus, eindelijk iets meer waar voor mijn 800 puntjes (Hoewel ik nu meer FORZA 2 aan het spelen ben ..... De Nissan Skyline Tommy K. met alle upgrades is wreed !)

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roely schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:30:
Alhoewel niemand op mijn vraag omtrent 'MAD TRACKS' heeft gereageerd, (de bug met het niet kunnen vrijspelen van tracks en auto's) is het verlossende woord hier te vinden :

De patch is er dus, eindelijk iets meer waar voor mijn 800 puntjes (Hoewel ik nu meer FORZA 2 aan het spelen ben ..... De Nissan Skyline Tommy K. met alle upgrades is wreed !)
Ahum, ik heb wel op jouw post gereageerd, maar misschien lees je deze post ook niet. ;)
Roely schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:35:
Iemand ook problemen met Mad Tracks, de bug dat de levels niet willen unlocken ??
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 17:01:
[...]

Dit is bekend, er komt binnenkort een patch voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

johnnyv.nl schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:43:
ZOver ik heb begrepen heb je dat geen toegang tot dvd/netwerk. Dus dat is dan een beetje een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 16:22
ik vraag me soms af of er mensen op dit forum zitten met een ps3 en dan niet eens weten hoe een xbox 360 werkt want ik kom soms zulke domme antwoorden tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
amoi schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:30:
ik vraag me soms af of er mensen op dit forum zitten met een ps3 en dan niet eens weten hoe een xbox 360 werkt want ik kom soms zulke domme antwoorden tegen
Zoals :? (beetje vreemd om mensen te gaan bekritiseren op hun intelligentie terwijl je zelf wel 13 posts hebt, allen puur in de xbox topics, en je zelf als vraag hebt gesteld of je op een Duitse xbox Nederlandse spellen kunt spelen)

[ Voor 29% gewijzigd door pagani op 13-06-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Mijn boxje staan al vanaf 18 mei in Duitsland ter reparatie, maar tot op de dag van vandaag nog niets gezien of gehoord. 8)7

Heb er nu genoeg van ga zometeen bellen... :(

Net gebeld, het schijnt dat er problemen met de systemen zijn waardoor er zomaar orders eruit worden gepleurd volgens die gast. Hij had nu een email naar support gestuurd en ik moest vrijdag weer contact opnemen.

We zullen zien.

[ Voor 40% gewijzigd door Kethij op 13-06-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-10 17:23
Denk stel de vraag hier even las net even iets in het forza 2 topic dat de standaard kabel die bij de premium xbox versie niet echt denderend is. Ik vind het beeld redelijk..heb hem nu doorgelust naar mij tv met de scart stekker en het component gedeelte doorgeluste naar mijn hd beamer.

Wat zou een andere goede oplossing zijn? Dat ik met 1 kabel beide apparaten aangesloten kan laten zitten, Die betere prestaties neer zet?

EDIT: Is eigenlijk belangrijkste dat ik beide apparaten op 1 kabel aangesloten kan laten zitten. Zit namelijk niet altijd op mijn beamer en niet altijd op mijn tv. Beetje wisselend dus, nu schakel ik alleen het knopje over op de standaard kabel van normaal naar hd.

[ Voor 23% gewijzigd door Vassie18 op 13-06-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik heb net even Prince of Persia Classic zitten spelen en het is echt een geweldig remake van Prince of Persia. Het spel is nog vrijwel exact hetzelfde op het zwaardvechten na. Bij het zwaardvechten is er nu veel meer tactiek nodig en je kunt niet meer zomaar buttonmashen. De levels zijn er grafisch enorm op vooruit gegaan, maar de character models zijn eerder van PS2 niveau. Je bent nog steeds tegen de klok aan het racen, maar je kunt het spel nog steeds uitspelen nadat het uur is afgelopen. De meeste achievements kun je halen door het spel één keer uit te spelen, maar er zitten een paar achievements tussen die wat lastiger zijn.

Kortom: een aanrader als je nog 800 punten hebt liggen. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 13-06-2007 14:09 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 10:27

DeFeCt

je wéét toch

Is er nog steeds geen nieuws over de europese elite versie? Mij lijkt het namelijk wel wat...

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kethij schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:00:
Net gebeld, het schijnt dat er problemen met de systemen zijn waardoor er zomaar orders eruit worden gepleurd volgens die gast. Hij had nu een email naar support gestuurd en ik moest vrijdag weer contact opnemen.

We zullen zien.
lekker dan ja, en je kreeg geen compensatie omdat het langer dan 3 weken duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Phusebox schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:18:
[...]

lekker dan ja, en je kreeg geen compensatie omdat het langer dan 3 weken duurt?
Een maandje live volgens die gast, daar wordt je niet echt vrolijk van.
Had hier gelezen dat iemand een game kreeg?

Moet ik dat vrijdag maar eens aankaarten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kethij schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:27:
[...]

een maand live ja, want je bent je xbox al meer dan een maand kwijt? ik zou dan op zijn minst 2 maanden live eisen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kethij schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:27:
[...]

Gratis game schijnt op het ogenblik de compensatie te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Laatst online: 16-09 14:39

Iken374

webhostingtalk.nl

curry684 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:28:
[...]

Zelfs homebrew is simpelweg niet toegestaan, zelfs als het zou kunnen. Je krijgt een 1000+ euro equivalent PC voor 400 omdat je er de licentie bij aan gaat dat je er enkel netjes gekochte spelletjes op gaat spelen waarvan een marge naar vrind MS gaat.
Sinds wanneer is dit niet toegestaan? Je huurt het product niet maar het is je eigendom en daar mag je mee doen wat je wilt (niet iemand zijn hersens mee inslaan natuurlijk). Dat MS zegt dat het niet mag wil nog niet zeggen dat dit de waarheid is natuurlijk.

Verder lees ik nog wat onzin dat je je garantie verliest als je je xbox mod maar ook dat is niet helemaal waar.

En ja je mag kopieen voor jezelf maken, zijn al zat uitspraken over geweest wereldwijd.

Het lijkt er op dat ik pleit voor illegale praktijken maar dat is niet zo. Ik heb geen gemodde xbox en ik koop ze allemaal origineel maar er word nogal wat onzin gepost en daar wil ik even op reageren.

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Iken374 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:57:

Verder lees ik nog wat onzin dat je je garantie verliest als je je xbox mod maar ook dat is niet helemaal waar.
_O-

Ik hoop dat iemand zijn gemodde Xbox gaat opsturen naar MS :)
[...]

Sinds wanneer is dit niet toegestaan? Je huurt het product niet maar het is je eigendom en daar mag je mee doen wat je wilt (niet iemand zijn hersens mee inslaan natuurlijk). Dat MS zegt dat het niet mag wil nog niet zeggen dat dit de waarheid is natuurlijk.
Het software matig omzeilen van Copy protection is wel degelijk illegaal.

En wat hieronder wordt gezegd, maken jou 3 punten compleet.

[ Voor 46% gewijzigd door PWM op 13-06-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

En ja je mag kopieen voor jezelf maken, zijn al zat uitspraken over geweest wereldwijd.
Als je toestemming hebt van de makers wel ja, anders dus absoluut niet.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:56:
[...]

Gratis game schijnt op het ogenblik de compensatie te zijn..
Dan moet ik dit vrijdag maar eens vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 01:09:
[...]

Het ziet er best mooi uit?? Je hebt toch wel de schuif op de kabel op HD staan hè ipv SD???
Bij mij zit er geen schuif op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 19:04

Format-C

Tracing Rays

Kethij schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:12:
[...]

Dan moet ik dit vrijdag maar eens vragen :P
Ik krijg Gears of War gratis omdat mijn 360 nu al 3,5 week weg is. :*)

Ik had liever mijn console terug ipv een game! Ik wil Forza 2 spelen man! :(

[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 13-06-2007 15:34 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
RappieRappie schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:33:
[...]

Ik krijg Gears of War gratis omdat mijn 360 nu al 3,5 week weg is. :*)

Ik had liever mijn console terug ipv een game! Ik wil Forza 2 spelen man! :(
Ja dat snap ik, maarja een gratis game is altijd meegenomen toch!
Had je dit zelf gevraagd of kwam support ermee?
Dit is iig beter dan een maandje live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
die gratis 2-dagen codes worden niet meer gegeven? bij mijn forza 2 zat er namelijk geen?
wilde em doneren maar zie er geen bij zitten

ben er serieus over aan t denken om een 2e backup xbox360 te kopen

hmm dacht voor 150 euro wel een core te kunnen scoren op internet, maar niet dus

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 13-06-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:53:
[...]

Ahum, ik heb wel op jouw post gereageerd, maar misschien lees je deze post ook niet. ;)

[...]

[...]
grmmpps OEPS :o :o ..... Sorry, waarschijnlijk overheen gelezen ofzo 8)7 |:( ........ Mijn welgemeende excuses van een (o.a.) 5 tal Amiga's beziiter .....

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Forza 2 is erg gaaf, maar dwingt mij toch om een andere TV te kopen (eindelijk ...)'
Mijn TV ondersteund wel 60Hz, maar geeft dan een zwarte balk onder in het scherm (Het is een NOKIA CRT scherm ..)
Bovendien is het een 4:3 scherm, en is Forza 2 in breedbeeld. Gevolg is een brievenbus spel ....

Iemand nog een aanrader ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Roely schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:30:

Dát verklaart het, ik dacht dat je de rest moest kopen tzt. Dus nu komen er nog tweemaal 15 onderdelen bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 16:21
Roely schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:29:
Forza 2 is erg gaaf, maar dwingt mij toch om een andere TV te kopen (eindelijk ...)'
Mijn TV ondersteund wel 60Hz, maar geeft dan een zwarte balk onder in het scherm (Het is een NOKIA CRT scherm ..)
Bovendien is het een 4:3 scherm, en is Forza 2 in breedbeeld. Gevolg is een brievenbus spel ....

Iemand nog een aanrader ?
_/-\o_ Klik op mij, en kies me! _/-\o_ Al vanaf 1029 euro bij Kieskeurig

Het Plasma of LCD topic

[ Voor 6% gewijzigd door yorroy op 13-06-2007 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
verwijdert bericht

[ Voor 83% gewijzigd door amoi op 13-06-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

amoi schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:09:
even iets off-topic: iemand I-Doser geprobeert?
iets met geluid waar je stoned van word
Wat heeft dat met de Xbox 360 te maken?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
pwm schreef
Ik hoop dat iemand zijn gemodde Xbox gaat opsturen naar MS :)
lees eens maxconsole forum eens door, zal je zien hoeveel mensen hun kapotte gemodde console;s opsturen en netjes een ander ervoor terug krijgen zonder mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Kethij schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:47:
[...]

Ja dat snap ik, maarja een gratis game is altijd meegenomen toch!
Had je dit zelf gevraagd of kwam support ermee?
Support kwam er zelf mee.

Ik schrok er zelfs een beetje van toen ze het zei. Ik dacht huh? WTF!? :? Maar goed, ik klaag niet hoor... 8)

Ik heb net trouwens bericht gehad dat mijn XBOX op de terugreis naar mijn huis is. Eindelijk weer XBOXEN! En nu maar hopen dat het mijn eigen is. Ik zit niet te wachten op zo'n kras drive natuurlijk! Of zullen ze die ook vervangen uit voorzorg bij alle XBOXEN die ze terugkrijgen? :)

Vraagje:

Nu heb ik een trackingnummer van Deutsche Post oid gekregen, maar hoe gaat dit nu precies?

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben (want dat is zo waarschijnlijk) als ze hem bezorgen? gaat ie dan naar het postkantoor oid? :?

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
RappieRappie schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:30:
[...]

Support kwam er zelf mee.

Ik schrok er zelfs een beetje van toen ze het zei. Ik dacht huh? WTF!? :? Maar goed, ik klaag niet hoor... 8)

Ik heb net trouwens bericht gehad dat mijn XBOX op de terugreis naar mijn huis is. Eindelijk weer XBOXEN! En nu maar hopen dat het mijn eigen is. Ik zit niet te wachten op zo'n kras drive natuurlijk! Of zullen ze die ook vervangen uit voorzorg bij alle XBOXEN die ze terugkrijgen? :)

Vraagje:

Nu heb ik een trackingnummer van Deutsche Post oid gekregen, maar hoe gaat dit nu precies?

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben (want dat is zo waarschijnlijk) als ze hem bezorgen? gaat ie dan naar het postkantoor oid? :?
Nee dit gaat altijd via ups, die komen gewoon aan je deur en als je er niet bent laten ze een briefje achter en komen ze de volgende dag terug.

Ja dan wil ik ook wel een gratis game :*)
Daar maar eens proberen op in te spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

En als je er de volgende dag ook niet bent?

Postkantoor? Of moet je bellen voor een afspraak? Ik weet niet hoe UPS dit soort dingen doet... Maar ik wil wel graag voor het weekend mijn doos terug en Forza spelen. :)

-En ik zou iid eens voorzichtig hinten dat er "iemand die je "kent"" op Tweakers.net is die ook een game gekregen heeft... ;) Nooit geschoten is altijd mis. Maar wees wel snel; straks is je XBOX al onderweg naar jou toe en ben je te laat. :+

Edit; @ degene die een LCD zoekt; wacht gewoon ff op een aanbieding van Mediamarkt of Scheer en Foppen oid. Ze geven ze soms nog niet niet weg bij die winkels. Voor 500 euro heb je tegenwoordig al een 60 tot 70cm LCD.

[ Voor 38% gewijzigd door Format-C op 13-06-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
RappieRappie schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:39:
En als je er de volgende dag ook niet bent?

Postkantoor? Of moet je bellen voor een afspraak? Ik weet niet hoe UPS dit soort dingen doet... Maar ik wil wel graag voor het weekend mijn doos terug en Forza spelen. :)

-En ik zou iid eens voorzichtig hinten dat er "iemand die je "kent"" op Tweakers.net is die ook een game gekregen heeft... ;) Nooit geschoten is altijd mis. Maar wees wel snel; straks is je XBOX al onderweg naar jou toe en ben je te laat. :+

Edit; @ degene die een LCD zoekt; wacht gewoon ff op een aanbieding van Mediamarkt of Scheer en Foppen oid. Ze geven ze soms nog niet niet weg bij die winkels. Voor 500 euro heb je tegenwoordig al een 60 tot 70cm LCD.
Anders moet je even bellen, en zeggen wanneer je er bent. Dan komt alles goed ;)
Dat hinten was ik idd al van plan hehe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
MetroidPrime schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:23:
[...]

Wat heeft dat met de Xbox 360 te maken?
ik zij dus iets off topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RappieRappie schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:30:
[...]

wanneer is die van jou opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

De vijanden in Prince of Persia Classic worden wel erg snel lastig. Ik had vroeger alleen moeite met de eindbaas, maar in de remake komen er al halverwege het spel al vijanden die nog veel lastiger zijn.
amoi schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:57:
[...]

ik zij dus iets off topic
Precies, je hele post had niet eens zijdelings iets met de Xbox 360 te maken en hoort dus niet in dit topic thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie deze gezien ? een Commodore InHome 160Gb HD recorder MET en nu komt het alle oude commodore 64 spelletjes weer online te spelen. Das weer eens wat anders dan die flashy XBOX games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Phusebox schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 19:01:
[...]

wanneer is die van jou opgestuurd?
Kreeg er om 17:37u een mail van. Dus hij zal al wel onderweg zijn. :)
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 19:13:
Hebben jullie deze gezien ? een Commodore InHome 160Gb HD recorder MET en nu komt het alle oude commodore 64 spelletjes weer online te spelen. Das weer eens wat anders dan die flashy XBOX games.
Tja, als je zelf een mediacenter PC in elkaar flanst ben je voor 400 euro klaar. K heb er laatst net 1 gebouwd voor mijn zusje. :)

Dat ding bestaat al een hele tijd toch? (En heeft eigenlijk niet veel met XDOZEN te maken)

[ Voor 58% gewijzigd door Format-C op 13-06-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RappieRappie schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 19:39:
[...]
Kreeg er om 17:37u een mail van. Dus hij zal al wel onderweg zijn. :)
[...]
nee ik bedoel wanneer heb je hem naar MS gestuurd...

ow lamaar ik zie al dat je ruim over de 15 werkdagen zit... zucht ik kan gewoon echt niet wachten, ben verslaafd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik geloof dat ik hem zo rond 18 mei heb opgestuurd.

Offtopic:

Ik ben blij als ik hem terug heb. Ik heb fucking RSI.... Ik kan alleen nog maar gamen op een console. PC gaming kan ik nooit meer denk ik. :'( Dus kocht ik een 360... RSI ging wat over maar jah.... dan gaat de console stuk!

Morgen naar de dokter... }:| Ik zit nog maar weinig achter de PC en toch heb ik last van mijn hand/pols. Leuk is dit... vetten PC, maar ik kan er niks mee.... :X

Ontopic:

[ Voor 98% gewijzigd door Format-C op 13-06-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:06
NEt effe call of the juarez gespeeld. Moet zeggen dat het spel me mee viel. Graphics zijn vet in orde zal het zo eens verder spelen.

Ook ga ik zo Wartech Senko No Ronde checken. Ben benieuwd! Schijnt een knaller te wezen bij the Japanese.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

PacinoAllstars schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:04:
NEt effe call of the juarez gespeeld. Moet zeggen dat het spel me mee viel. Graphics zijn vet in orde zal het zo eens verder spelen.

Ook ga ik zo Wartech Senko No Ronde checken. Ben benieuwd! Schijnt een knaller te wezen bij the Japanese.
Wat zijn we weer blij met onze modchip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Nee. Als je iets ziet wat je niet bevalt, plaats dan een topic report.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 19:19
it0 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:27:
[...]

Wat zijn we weer blij met onze modchip
?? hoe bedoel je?
Ik zie die game al weken in de winkels liggen.

(hoewel, zo ff checken klingt niet als gekocht maargoed)

[ Voor 11% gewijzigd door Mutatie op 13-06-2007 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Mutatie schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 23:53:
[...]

?? hoe bedoel je?
Ik zie die game al weken in de winkels liggen.

(hoewel, zo ff checken klingt niet als gekocht maargoed)
Dat plus het gegeven dat PacinoAllstars 50 full-price games in zijn Xbox Live-ID heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond ff gechecked en er zit echt geen schuifje op m'n VGA HD kabel.. wel een ingang ergens voor maar weet dus niet waarvoor?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is voor Speakers, je bedoelt die optische ingang? En nee VGA heeft geen schuifje, aangezien je resolutie kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 19:46
curry684 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:28:
[...]

Welke andere redenen had je zoal in gedachten? Zelfs homebrew is simpelweg niet toegestaan, zelfs als het zou kunnen. Je krijgt een 1000+ euro equivalent PC voor 400 omdat je er de licentie bij aan gaat dat je er enkel netjes gekochte spelletjes op gaat spelen waarvan een marge naar vrind MS gaat.

Homebrew op consoles is in beginsel geen haar beter dan modden voor illegaal spelen. Als je custom software wil draaien, koop een PC, of koop voor 99 euro XNA Studio voor je 360, maar dan zit je wel sandboxed.
XNA zonder netwerk/dvd mogelijkheden :D

Ik mod mn xbox direct zodra ik mogelijkheden heb om XBMC te draaiien. Die bullshit over een licentie zal mij kunnen verrotten, ethisch gezien vind ik het downloaen en niet kopen van games verwerpelijk, zeker als je er gewoon het geld voor hebt. Maar je mag zeker wel doen met je machine wat je er zelf mee wilt. Het hele licentie verhaal is juridische nonsense, waar ze waarschijnlijk ook niets mee kunnen. (behalve bannen op xbox live, en dat is gewoon terecht).

MS maakt voor mij een prachtige machine met de mogelijkheid om als extender de functioneren, maar vervolgens ontbreekt praktisch elke gangbare codec, inclusief internetstreams en kan je je mediacenter nauwelijks gebruiken. Dat schreeuwt om homebrew :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 17:25

Dennahz

Life feels like hell should.

Heb je wel gelijk in. De bak is meer dan snel genoeg en zou echt een zwaar vette mediacentre kunnen zijn, maar het is nog even wachten voor ze het zover krijgen als op de Xbox 1.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 19:46
Wat een geweldige tv, zo goedkoop een 42 inch plasma, is hij nou echt 1080p, lijkt me zo hoog voor een plasma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Na de preview op IGN staat Call of Duty 4 toch wel boven aan mijn most wanted list voor games dit jaar... hopelijk snappen ze nu wel dat ze splitscreen online moeten ondersteunen
DarkShadow schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:31:
[...]

Wat een geweldige tv, zo goedkoop een 42 inch plasma, is hij nou echt 1080p, lijkt me zo hoog voor een plasma?
1024x768

[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 14-06-2007 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Exorcist schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:25:
[...]

Dát verklaart het, ik dacht dat je de rest moest kopen tzt. Dus nu komen er nog tweemaal 15 onderdelen bij?
Ik heb gisteren gekeken, en inderdaad, er is een update binnen, had helaas geen tijd om om het te spelen en te checken of ik nu meer circuits en auto's kon vrijspelen, maar ik neem aan van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Bedankt voor het topic 'Plasma of LCD', want dat is de vraag die ons alle bezig houd, toch ... (mij wel in ieder geval.)

Als ik zo eens lees (GEEN DISCUSSIE HIER ...) ga ik voor plasma ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Misschien een domme vraag, misschien niet, maar weet iemand of het mogelijk is om je eigen Avatar te maken voor je 360 profiel? (Gamertag picture?)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Morgen,

Ik denk niet oftopic en kon er ook even niks over terug vinden, vandaar mijn vraag; Ik heb mijn 360 altijd aangesloten gehad via component op een plasma. Nu op dit moment heb ik er voor gekozen om mijn 360 aan te sluiten op mijn tft (samsung 206BW) via de vga kabel. Maar heeft iemand enig idee waarom (resolutie 1280x1024) het lijkt alsnog alles wat 'waziger' is qua weergave? Op een tft via de vga moet je toch ook haarscherp beeld kunnen produceren? (of doe ik nu iets helemaal verkeerd qua instellingen etc etc? :/

Bedankt alvast voor jullie reactie!

Cheers

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:15:
Dat is voor Speakers, je bedoelt die optische ingang? En nee VGA heeft geen schuifje, aangezien je resolutie kan instellen.
Ja die bedoelde ik.. gebruik ik denk ik niet

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 16:21
DarkShadow schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:31:
[...]
Offtopic:
Nee het is een HD Ready tv, maar hij kan 1080p beelden verwerken en downscalen. Resolutie van 1024x768. Maar wel 100Hz en super beeldkwaliteit. Heb deze tv zelf niet hoor, maar deze komt er in de winkel wel als mooiste uit vind ik.

Ontopic:
Wanneer gaat Fable 2 nou komen, ben vorige week nog eens begonnen met Fable 1 en het begint weer te kriebelen :*)

[ Voor 5% gewijzigd door yorroy op 14-06-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
WizzieJP schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:18:
Morgen,

Ik denk niet oftopic en kon er ook even niks over terug vinden, vandaar mijn vraag; Ik heb mijn 360 altijd aangesloten gehad via component op een plasma. Nu op dit moment heb ik er voor gekozen om mijn 360 aan te sluiten op mijn tft (samsung 206BW) via de vga kabel. Maar heeft iemand enig idee waarom (resolutie 1280x1024) het lijkt alsnog alles wat 'waziger' is qua weergave? Op een tft via de vga moet je toch ook haarscherp beeld kunnen produceren? (of doe ik nu iets helemaal verkeerd qua instellingen etc etc? :/

Cheers
De native resolutie van de 206BW is 1680x1050. Dat betekent dat hij alle beelden die hij binnenkrijgt schaalt naar de resolutie. Als je je 360 dan instelt op 1280x1024 dan krijgt hij te weinig pixels binnen en probeert hij er toch een 1680x1050 plaatje van te maken. Nou weet je zelf wel wat er gebeurt als je een kleine foto uitvergroot: De foto wordt er niet scherper van.
Plus dat 1280x1024 een 5:4 verhouding is en de monitor een 16:10 verhouding weergeeft. Daarbij wordt dus de breedte meer uitgerekt dan de lengte, oftewel je plaatje klopt verhoudingsgewijs niet meer. De 360 ondersteunt helaas geen 1680x1050, maar je als je toch het beste resultaat wil krijgen zet dan je xbox op een 16:9 verhouding (1280x720 of 1368x768) dat zou dan nog het beste resultaat geven.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

WizzieJP schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:18:
Morgen,

Cheers
Stel 1280 x 720 in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Phusebox schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:09:
ben er serieus over aan t denken om een 2e backup xbox360 te kopen

hmm dacht voor 150 euro wel een core te kunnen scoren op internet, maar niet dus
Phuse, volgens mij moet je dringend richting een verslavingskliniek. Dit is obsessief.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Armada schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:15:
[...]

Phuse, volgens mij moet je dringend richting een verslavingskliniek. Dit is obsessief.
ja, argh weet het, maar zit gewoon al zo lang op forza2 te wachten... zucht

het probleem is namelijk dat nu tegen de tijd dat ik mijn 360 terugkrijg ik de sleutels krijg van ons nieuwe huis, dan ruim een maand moet klussen/verhuizen en ik dus forza pas in augustus kan spelen...

zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 16:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Phusebox schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:18:
[...]

het probleem is namelijk dat nu tegen de tijd dat ik mijn 360 terugkrijg ik de sleutels krijg van ons nieuwe huis, dan ruim een maand moet klussen/verhuizen en ik dus forza pas in augustus kan spelen...

zucht
Ja, en? Dan speel je het allemaal toch wat later. Forza is een spel dat zijn community niet binnen 2 maanden na de release kwijt is, dus on-line zal het ook allemaal niet zo'n ramp zijn.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik die neigingen van jou ook heb en dat ik eigenlijk alle consoles zou willen hebben (ik hoef geen backup), maar als ik dit soort uitspraken zie, dan word ik zelf ook weer eens er aan herinnerd dat het allemaal leuk moet blijven.

Verder begrijp ik de hype rondom Forza niet zo heel erg, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het origineel niet heb. Een vriend van me heeft de 360 gekocht in Januari, alleen voor dit spel. En ik heb hem nog nooit zo vaak achter zijn 360 gezien, maar sinds het spel in huis is, wordt het gespeeld of zijn leven er vanaf hangt (getrouwd, kind op komst, full time baan, dus voor zover hij tijd heeft... :) ).
Als ik ook kijk naar de gemiddelde score van dit spel, dan zie ik dat het de 9 niet haalt. Zelfs bij IGN niet en die geven ze zo'n beetje bij een pakje boter weg. So, what gives?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Is niet zo moeilijk uit te leggen waarom. Zo ongeveer iedere real-life race/autofanaat wil een game die simuleert wat zijn jongenshart wil. Perfect rijgedrag simuleren, tunen, pimpen. Laat Forza die dingen nou perfect in orde hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-10 00:33
Phusebox schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:18:
[...]

zucht
Je hebt toch nog genoeg andere consoles dacht ik zo, of is het Forza het enige wat geldt nu (wat ik zou kunnen begrijpen gezien de reacties op het spel)? Ik ga altijd mijn achterstand van de andere consoles inhalen tijdens de periodieke reparatie. Ga ik het topspel op mijn Wii weer eens spelen (het Enquete kanaal). ;)

Ik mag microsoft wel dankbaar zijn, anders had ik FF12 nu nog niet uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
UltraSub schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:38:
Is niet zo moeilijk uit te leggen waarom. Zo ongeveer iedere real-life race/autofanaat wil een game die simuleert wat zijn jongenshart wil. Perfect rijgedrag simuleren, tunen, pimpen. Laat Forza die dingen nou perfect in orde hebben ;)
Tunen en pimpen ok, maar het rijdt toch echt heel anders dan in het echt hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Armada schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:32:
[...]
Verder begrijp ik de hype rondom Forza niet zo heel erg, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het origineel niet heb. Een vriend van me heeft de 360 gekocht in Januari, alleen voor dit spel. En ik heb hem nog nooit zo vaak achter zijn 360 gezien, maar sinds het spel in huis is, wordt het gespeeld of zijn leven er vanaf hangt (getrouwd, kind op komst, full time baan, dus voor zover hij tijd heeft... :) ).
Als ik ook kijk naar de gemiddelde score van dit spel, dan zie ik dat het de 9 niet haalt. Zelfs bij IGN niet en die geven ze zo'n beetje bij een pakje boter weg. So, what gives?
tja, je wacht er een jaar op, en misschien valt het dan wel tegen, maar toch... het is er dan eindelijk en dan kun je het nog niet spelen

bovendien ben ik echt verslaafd aan mijn vrijdagavond sessie gears of war met een vriend van mij. wakker gehouden door redbull en m&m's (zonder pinda's)

kleurstoffen, suiker, caffeine en taurine.... ideaal :D

ik mis xbox live gewoon... ja ik heb een wii, maar daar is niks meer op uitgekomen voor mij sinds... kerst ofzo, en ja ik moet zelda nog uitspelen; maar dat is geen game die je ff een half uurtjes speelt

en ja ik heb een ps3, ben ook wel verslaafd aan F1:CE, maar ook dat moet je minimaal 1,5 uur spelen en is online meestal niet leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

yorroy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:23:
[...]

Ontopic:
Wanneer gaat Fable 2 nou komen, ben vorige week nog eens begonnen met Fable 1 en het begint weer te kriebelen :*)
"TBA"

Molyneux is net als id Software erg van het type "it's done when it's done". En daar doet ie graag jaren over :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 18:32

Nitai

Live the life you love.

Phusebox schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:22:
[...]

ik mis xbox live gewoon...
Ach het kan ook gewoon zijn dat je heel graag wilt spelen omdat je juist niet kunt spelen nu ;) Heb ik ook vaak. Het is wel jammer dat je juist nu deze problemen tegenkomt (want je hebt je xbox best lang toch?)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
johnnyv.nl schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:40:
[...]

Tunen en pimpen ok, maar het rijdt toch echt heel anders dan in het echt hoor ;)
Ja doh, maar dan nog is het imo de game die het best simuleert hoe een auto zich gedraagt bij aanremmen, glijden, oversturen you name it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Weltschmerz schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:08:
Misschien een domme vraag, misschien niet, maar weet iemand of het mogelijk is om je eigen Avatar te maken voor je 360 profiel? (Gamertag picture?)
Neem aan dat dit dus een ontzettend domme vraag is, of dat niemand het antwoord weet :P
Zou het namelijk wel vet vinden om een plaatje te hebben wat niet standaard door MS of dergelijke is geproduceerd.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Volgens mij kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Jammer jammer...op zich wel ergens begrijpelijk aangezien ze anders je plaatjes moesten gaan controleren of er geen verboden symbolen of dingen op staan die alleen voor volwassenen beschouwbaar zijn.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weltschmerz schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:22:
[...]

Neem aan dat dit dus een ontzettend domme vraag is, of dat niemand het antwoord weet :P
Zou het namelijk wel vet vinden om een plaatje te hebben wat niet standaard door MS of dergelijke is geproduceerd.
Als je een live vision camera hebt kun je die gebruiken om een avatar te maken, voor zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godver .. Ik kan voortaan geen trailers en zo downloaden. Dit komt denk ik doordat mijn hotmail account geregistreerd staat als Amerikaan. Nu wil ik dit veranderen maar dat gaat gewoon niet. Je kunt je land van herkomst niet meer achteraf wijzigen. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.