Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:06:
Oke jullie geloven het niet, snap ik opzich ook wel. Maar ik zal mezelf van een paar dagen terug citeren:
Het voorval:
boscheboy schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:23:
huh syncen Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, heb ik bij mijn oude 360 ook nooit gedaan dus. Maar tis denk toch wel een 2e handse toch? Hij ziet er wel nieuw uit, maar het lijkt mij niet dat iedereen standaard profiel James krijgt tegenwoordig .
Edit: sinds 02 december 2005 heb ik vandaag een nieuw knopje ontdenkt op mijn controller
Ach ja, de nieuwe xbox zit alweer in de doos, morgen terugbrengen.
Er schiet me trouwens ineens te binnen dat ik een 360 premium Gears Of War pakket heb gekocht. Dat spel zit er niet eens in.
Zeker 2e hands.
offtopic: Zo is ooit al door de BCC een verkeerde tv afgeleverd (helaas een 600 euro goedkoper model) en heeft mycom een 500 gb harde schijf 'vergeten' te plaatsen
Als ik je één advies kan geven: controleer altijd in de winkel of alle spullen erbij zitten, gewoon doos openmaken ter plekke, scheelt je een hoop heen en weer rijden en gezeik van oliedom winkelpersoneel. Zeker als er gratis extra's bij moeten zitten. Zelfs als ik in de videotheek een dvd huur ga ik niet de winkel uit zonder te checken of de baliekneus wel de goeie schijf heeft meegegeven, nadat ik een keer thuis de Lion King zat te kijken ipv Mission Impossible...
en hier mijn nieuwe aankoop.
quote:
boscheboy schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:43:
[...]
De actie geld in heel nederland, waarschijnlijk alleen deze week. Er stond ook iets bij van op=op. De folder kun je btw bekijken op
www.mediamarkt.nl
Edit: net te laat, ik ga hem morgen denk ook halen. Dan maar een samsung drive
thanks,
ik ga hem morgen ook halen
Yorroy, ook bedankt voor je antwoord
Als jullie me nog niet geloven, so be it. De enige reden dat ik het overigens nu wel bekendmaak is dat er zo 1,2,3 persoonlijke gegevens hier worden versprijd.
Jij denkt zeker dat we hier helemaal achterlijk zijn?
Zoals jij het schetst is het helemaal niet gegaan, ik doe ff n greep...
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
boscheboy schreef op zondag 03 juni 2007 @ 14:21:
Ik ga dalijk een xbox 360 halen en nu wil ik mijn account en arcade games van mijn oude (gebande) 360 overzetten naar de nieuwe, account is een kwestie van recoveren lijkt me, maar iemand enig idee hoe ik mijn arcade games overzet?
antwoord van Martijn:
Waarom gebruik je gewoon niet de harddisk van je gebande console? Dat is toch veel simpeler?
-----------------------------------------------------------------------------------
boscheboy schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:06:
Net de 360 gehaald bij bart smit en ik zag me profiel wel alleen deed geen 1 van de 3 controllers die ik hier heb! Dus ik de nieuwe harde schijf er weer in, nog steeds niks. Wel zag ik weer een profiel. Ene James, 2e handse console dus Ik zag het al een beetje aan de doos die met andere tape dicht zat en er zaten geen batterijen bij. Maar goed morgen dus terug.
antwoord Excorsitst:
Heb je je controllers wel gesynced met je Xbox...
------------------------------------------------------------------------------------
boscheboy schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:23:
huh syncen Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, heb ik bij mijn oude 360 ook nooit gedaan dus. Maar tis denk toch wel een 2e handse toch? Hij ziet er wel nieuw uit, maar het lijkt mij niet dat iedereen standaard profiel James krijgt tegenwoordig
Edit: sinds 02 december 2005 heb ik vandaag een nieuw knopje ontdenkt op mijn controller
Ach ja, de nieuwe xbox zit alweer in de doos, morgen terugbrengen.
--------------------------------------------------------------------------------------
boscheboy schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:51:
Idd de Benq drive is de beste, niet om te bouwen. Hier een linkje naar een vergelijking:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=82621. De Samsung word ook goed beoordeeld maar de Benq schijnt dus gewoon perfect te zijn alleen zie ik hem dus echt nergens. Ik ga dalijk mediamarkt bellen of ze het daar toevallig weten aangezien de 360 premium in de aanbieding is voor 333,-
Edit: net te laat, ik ga hem morgen denk ook halen. Dan maar een samsung drive
----------------------------------------------------------------------------------------
boscheboy schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:06:
[...]
Hier iemand die met een gebande console zat. Ik heb het gewoon heel simpel opgelost: kocht een nieuwe 360 premium, hdd verwisseld. Oude 360 in de doos en teruggebracht met als reden dat hij krassen maakt en dat ik dat niet accepteer. Dus nu zit ik gewoon met een splinternieuwe console, no problems.
Oke dat is misschien wel stiekem maar je kunt mensen het toch niet verwijten dat ze hem laten ombouwen. Het heeft mij €20,- gekost. Dat is toch niks in vergelijking met wat de spellen kosten.
Er schiet me trouwens ineens te binnen dat ik een 360 premium Gears Of War pakket heb gekocht. Dat spel zit er niet eens in. Zeker 2e hands.
Daar moet ik wel bij zeggen dat ik toch wel zoet ben met weinig spellen aangezien ik veel op live speel.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het lijkt me duidelijk dat je bent gebanned met je xbox360.
Je wilde een andere xbox360 kopen en vroeg je naar info over hoe je je account moet overzetten. Iemand gaf je toen het advies om gewoon de hdd te verwisselen. En tòen kwam je op het idee om de zaak te flessen!
Je hebt, nadat je de hdd over had gezet, de gebannede xbox in die nieuwe doos gedaan en teruggebracht. Maar toen deden je controllers het niet op die andere!! Omdat het een andere set was, moesten ze gesynched worden.
Je had verwacht dat mensen je actie stoer en slim zouden vinden, maar dat pakte heel anders uit.
Ik blij met de vele woedende reacties die je op je actie hebt gehad. Het doet me goed om te lezen dat veel tweakers het hart op de juiste plaats hebben zitten