Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.081 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
fingerhead schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:07:
[...]

een goede film heeft dan altijd wel muziek enzo.
Lol.

Ik kan genoeg "goede films" bedenken waar stiltes in vallen.

En bijvoorbeeld in gears of war multiplayer heb je momenten waarop je bijna niets hoort (behalve de zoem onder/naast je tv)

Maar anyways, zaterdag gears of war gekocht en wat een spel _/-\o_

Ook nog even de Overlord demo (uit-)gespeeld. Wel grappig, mooie graphics, maar het komt allemaal wel wat houterig over.

De demo van monster madness viel me enorm tegen, ik had hier vrij hoge verwachtingen van maar het speelt gewoon niet lekker (qua gameplay lijkt het op de snes/megadrive spellen, zo verouderd voelt het aan :P )

Ook nog wat met m'n pinata's gespeeld, nu level 23 geloof ik :) Blijft een spel waar je vrolijk van wordt.

[ Voor 21% gewijzigd door pagani op 11-06-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:58

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Tijdens intensief gamen heb je inderdaad vrij weinig last van het geluid, maargoed ik leer er maar mee leven :P.
Alleen binnenkort nog eens een netwerkkabeltje van de router naar de xbox leggen. Zit straks lekker dom in elkaar:

Het internet komt voor in de kamer binnen, waar ook de modem staat (op 30cm afstand van de X360). Alleen heb ik de router achter in de "speelkamer" staan (oud kantoor van de vorige bewoners, nu computer hok :) ). Kan nu dus een 2e kabel trekken die van het achterhuis naar voren loopt :+. Ergste van alles is dat we een behoorlijk oud huis hebben, en helaas geen bruikbare kruipruimte hebben en dus alles door het huis heen weggewerkt is. Maargoed eerst maar eens 30meter netwerkkabel zoeken....

ps:
draadloos adapter vind ik uit principe te duur ;)
johnnyv.nl schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:13:
[...]

Lol.

Ik kan genoeg "goede films" bedenken waar stiltes in vallen.

En bijvoorbeeld in gears of war multiplayer heb je momenten waarop je bijna niets hoort (behalve de zoem onder/naast je tv)

Maar anyways, zaterdag gears of war gekocht en wat een spel _/-\o_

Ook nog even de Overlord demo (uit-)gespeeld. Wel grappig, mooie graphics, maar het komt allemaal wel wat houterig over.

De demo van monster madness viel me enorm tegen, ik had hier vrij hoge verwachtingen van maar het speelt gewoon niet lekker (qua gameplay lijkt het op de snes/megadrive spellen, zo verouderd voelt het aan :P )

Ook nog wat met m'n pinata's gespeeld, nu level 23 geloof ik :) Blijft een spel waar je vrolijk van wordt.
Ik heb gears of war er ook bij zitten (net als tdu, goa4 en oblivion) maar kan er echt nog helemaal niets van. Met Forza 2 was ik zo gewend aan die controllers, maar die shooters blijven lastig. Moet er ook eerlijk bijzeggen dat dit mijn eerste console is.

[ Voor 41% gewijzigd door Tortelli op 11-06-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:35
EfBe schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:14:
[...]

UK == EU en heeft dezelfde rechten: 2 jaar garantie.
Ook heb je op elke reparatie opnieuw 1 jaar garantie.

Het enige lullige is: als de leverancier zegt dat dat niet zo is rest alleen de gang naar de rechter.
ik neem aan dat die 1 jaar garantie bij een reparatie bovenop de bestaande garantie komt...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-10 14:43
ga mijn nieuwe wireless controller maar aanmelden als defect. Gisteravond nog geprobeer hem te connecten met mijn xbox. Ringen gaan lopen maar geen connectie. Vanochtend had ik nog ff geprobeerd controller aan, xbox aan, proberen te connecten maar helemaal niets.
Xbox uitgezet en bezig gegaan met mijn home cinema systeem en telkens ging mijn xbox aan. Bleek dat hij toen weer wel verbinding kreeg met mijn controller. Maar nadat ik accupack eruit had gehaald kon hij weer niet connecten met de xbox. Wordt er een beetje gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Geef mij maar wired in plaats van wireless. Scheelt een hoop gekloot, accu's en stress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Phusebox schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:21:
[...]

ik neem aan dat die 1 jaar garantie bij een reparatie bovenop de bestaande garantie komt...
Volgens mij is het wettelijk geregeld dat er garantie op een reparatie wordt gegeven. Echter doorgaans is dat volgens mij niet meer als 3 maanden. Vind dit wel een heel interessant punt. Met de uitvalratio van dit spul zou het goed kunnen zijn dat mensen 6 jaar lang een 360 in garantie hebben :+
Roko schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:05:
Geef mij maar wired in plaats van wireless. Scheelt een hoop gekloot, accu's en stress.
Gek!
Nooit gekloot, gewoon aanmelden volgens het boekje (en ik hoor hier in deze topics ook nooit iemand klagen over disconnects).
Nooit geen gezeik met accus. Zijn in anderhalf uur vol, en genoeg voor 15-20 uur gamen. Gewoon twee accus en je speelt altijd.
Nooit meer een te korte kabel, of kabels in de knoop, of rommel bij opruimen, makkelijker doorgeven van controller aan vrienden.
Lees: nooit geen stress... :P

[ Voor 37% gewijzigd door UltraSub op 11-06-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
UltraSub schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:19:

Gek!
Nooit gekloot, gewoon aanmelden volgens het boekje (en ik hoor hier in deze topics ook nooit iemand klagen over disconnects).
Nooit geen gezeik met accus. Zijn in anderhalf uur vol, en genoeg voor 15-20 uur gamen. Gewoon twee accus en je speelt altijd.
Nooit meer een te korte kabel, of kabels in de knoop, of rommel bij opruimen, makkelijker doorgeven van controller aan vrienden.
Ik dacht ook nooit gekloot. Aanmelding via boekje ging goed totdat ik hem moest reconnecten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:33

TheVMaster

Moderator WOS
UltraSub schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:19:
[...]

Gek!
Ben ik met je eens.. draadloze controllers RULE :)

Enneh...nooit geen = dubbele ontkenning. Dussuh...je hebt altijd stress? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 03-10 14:49
Is de 360 bij de MM nog steeds 333,-? M'n broertje heeft namelijk de forza demo bij mij gespeeld en wilt er nu ook een halen. Scheelt namelijk wat centjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:21:
[...]

Informeert uzelf :)
http://bestel.postbus51.n...50.pdf-2006323-105850.pdf

Een consument heeft meer rechten dan men denkt. Het is alleen zo dat wanneer de winkelier of de verkopende partij zegt "Dat is niet zo", dan heb je weinig middelen anders dan via de rechter je gelijk halen. Meestal werkt een brief van een advocaat wel. Maar bij MS zijn ze van brieven van advocaten veelal niet zo onder de indruk, dus is een gang naar de rechter dan de enige oplossing... Tja.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
PhuSioN schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:27:
Is de 360 bij de MM nog steeds 333,-? M'n broertje heeft namelijk de forza demo bij mij gespeeld en wilt er nu ook een halen. Scheelt namelijk wat centjes ;)
Hij kan ook de forza pack halen bij de bart smit voor 399 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
johnnyv.nl schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:26:
[...]

Hij kan ook de forza pack halen bij de bart smit voor 399 :)
Is dat alleen via de webshop of ook in de winkel zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:46
PWM schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:41:
Ik kwam gister thuis bij een vriend.

Net een 360 en HDtv gekocht, en hij vond het fantastisch. Prachtig, mooi, enz. enz.

We gaan even gamen, en ik krijg bijna pijn aan mijn ogen, wat een ruk beeld. Ik ren naar de tv, kijk achter de tv, en zie een kabel de (niet RGB) Scart poort in gaan.

Snel de doos gepakt, Component kabel er uit gerukt, en aangesloten.

Hij heeft nu nog tranen in zijn ogen :)

De winkel waar hij die 360 kocht, had die kabel aangeraden, en natuurlijk aan hem verkocht voor 39,- :X

Wel leuk om te zien, hoe snel mensen al tevreden kunnen zijn, terwijl er niets van klopt.
ik zou zo terug gaan naar die winkel. Maargoed, een beetje dom is hij zelf ook wel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Roko schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:05:
Ik heb meer dan 10 xbox controllers er doorheen gewerkt dankzij dat klotedraad (en 4 broertjes). Nu helemaal geen probleem, quickcharge erbij is wel een must vind ik. Draadloos was voor mij al een nexgen beleving an sich :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mijn Launch Xbox is vandaag opgehaald :'(

Tot nu toe zijn de ervaringen positief.

Vrijdagmiddag kapot gegaan. Meteen gebeld en erg vriendelijk te woord gestaan. Vanochtend (eerst volgende werkdag dus) opgehaald door UPS.

Nu maar afwachten hoe lang het duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

PWM schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:56:
Mijn Launch Xbox is vandaag opgehaald :'(

Tot nu toe zijn de ervaringen positief.

Vrijdagmiddag kapot gegaan. Meteen gebeld en erg vriendelijk te woord gestaan. Vanochtend (eerst volgende werkdag dus) opgehaald door UPS.

Nu maar afwachten hoe lang het duurt.
Ik krijg hem vandaag terug. Het heeft bijna 2 weken geduurd. Valt mee vond ik. Aan de telefoon zeiden ze dat het 6 weken kon duren. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Cloudje schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:58:
[...]

Ik krijg hem vandaag terug. Het heeft bijna 2 weken geduurd. Valt mee vond ik. Aan de telefoon zeiden ze dat het 6 weken kon duren. :S
hmm, tegen mij hebben ze 15 werkdagen gezegt. Hij is nu dan ook al een kleine twee-en-een-halve week weg... Ik hoop nu wel dat ze opschieten met m'n 360..

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:37

SaN

Wow, het lijkt wel alsof het steeds langer gaat duren... ik had hem binnen 5 dagen terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
PhuSioN schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:37:
[...]

Is dat alleen via de webshop of ook in de winkel zelf?
Overal.

http://www.bartsmit.com/folders/showBrowseFolder2407.php en dan pagina 18.

Kan alleen zijn dat de aanbieding pas vanaf de 24e geldt...

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 11-06-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:34
Bij mij heeft het ook iets van 14 dagen geduurd, dan zie je pas wat je hem mist hé;)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

DarkShadow schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:49:
[...]

ik zou zo terug gaan naar die winkel. Maargoed, een beetje dom is hij zelf ook wel :'(
onwetenheid!=dom

Daar voor ga je naar een winkel, om goed te worden voorgelicht omdat je er zelf geen verstand van hebt.
Dat is toch 1 van de argumenten tegen een webshop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Dennahz schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:15:
Screens zijn zeker welkom, hoe meer voorbeelden hoe beter... ben n.l. nog steeds niet helemaal overtuigd.
En dit verschil is al zo oud als de weg naar rome ....
Bij de Vic 20 en CBM 64 had je de RF aansluiting en de Composiet aansluiting. RF zorgde steenvast voor strepen en 'lopend' beeld. Composiet was zoveel beter.
Later kwam de Amiga, Had standaard RGB uit. Weinig TV's van toen de tijd ondersteunde RGB, maar wat een kwaliteit ! Als je een TV had die het niet ondersteunde, kon je de RF adapter kopen, die weer dat streperige beeld gaf. Op de RF adapter zat trouwens ook een Composiet aansluiting, maar die was vele male slechter dan de RGB aansluiting.

Waarom zou dat bij de Xbox (360) anders zijn .....

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:04

Format-C

Tracing Rays

Mijn XBOX360 is nu 15 WERK dagen ter reparatie... Ik heb net maar eens gebeld waar ie bleef....

Medewerkster zei dat het nog een weekje duurde. Tot mijn verbazing mocht ik een gratis game uitkiezen van deze vriendelijke dame. Wat dus een gratis exemplaar van Gears of War betekent. :D

Wel erg netjes dat ze een gratis game geven omdat het wat langer duurt dan gepland. :D

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hmm.. moet ik over een weekje toch wel eens gaan bellen :)
Kunnen ze een kopietje van Forza meesturen :P

[ Voor 28% gewijzigd door UltraSub op 11-06-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:04

Format-C

Tracing Rays

Die kon ik dus niet kiezen helaas... Ze begon met opnoemen, en de 2e game die ze opnoemde was GoW. Waarna ik direkt STOP! zei. :P

Doe die maar... :D Ik heb daarna nog wel even voor de zekerheid nagevraagd of Forza 2 niet in het lijstje zat, maar dit was niet zo. Ik had die ook liever gehad achteraf, maar goed, je moet een gegeven paard niet in de bek/mond kijken. Op zich is dit al wel mooi natuurlijk... _/-\o_

Vorige week ook al een X2 4200+ processor incl koeler gekregen ipv een X2 3800+ boxed bij I-Computers, omdat ik al 2 weken zat te wachten op die 3800+.

Zonder bijbetaling. :D

Tgaat lekker zo!

Geduld loont.

[ Voor 73% gewijzigd door Format-C op 11-06-2007 16:01 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
johnnyv.nl schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:31:
[...]

Overal.

http://www.bartsmit.com/folders/showBrowseFolder2407.php en dan pagina 18.

Kan alleen zijn dat de aanbieding pas vanaf de 24e geldt...
Thnx! Ik zal het even doorgeven. Volgens de BS krant is het vanaf nu tot en met de 24e.
Maar ik loop zometeen ook nog even langs de MM in Utrecht. Misschien hebben ze hem nog en neem ik daar wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Hmm ik zit hier met een probleempje:

Ik dacht vandaag weer even over xbox live te spelen, maar hij kon me niet signen.
Dus ff test connection gedaan via dashboard en daar geeft ie aan bij Network adapter: disconnected
Ik heb het met meerdere kabels geprobeerd en ik heb op mijn pc nog gewoon internet dus het kan niet aan mijn internet of kabels liggen.. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? (mn xbox doet het overigens prima en hij is een maand oud)
Kan het zijn dat via blikseminslag via mn UTP kabel de netwerkadapter kortsluiting heeft gemaakt ofzo? Want afgelopen vrijdag is er hier wel blikseminslag geweest een paar huizen verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben mijn box ook ruim 3 weken ( voor de 2e keer) kwijt geweest, ongeveer 2 weken terug. Enige wat ik kreeg was een extra maand Gold ( omdat ik mijn box gedurende die tijd niet kon gebruiken ) :( . Daarnaast kon ik zelf betalen voor een nieuwe GoW disk (opsturen mbv bon) omdat ze mijn box 'uit coulance' gerepareerd hebben. Waarom ik dan nu een box uit sept 2006 heb, die dat probleem niet heeft is mij een raadsel ...

Nu begint het gezeik alweer. Had hele weekend niet gespeeld, krijg ik gisteravond 3 vastlopers met deze box ( met verschillende spellen). Ik loop er naar toe om te resetten, voelt de box aan de zijkant zeer warm/heet aan! Hij stond al vrij ruim toen ie rechtop stond ( 25 cm aan beide kanten, 15-20 cm erboven. Nu is-ie liggend geplaatst - is luchtcirculatie misschien iets beter en staat ie iets hoger ( voetjes voor audio-apparatuur er onder ) zodat de warmte aan de onderkant beter weg kan. Was half een voordat ik daarmee klaar was (moet wel een beetje smoelen natuurlijk).

Vanavond weer checken of warmte dan minder is en ik geen vastlopers krijg, anders maar weer bellen ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
MS gebeld over mijn probleem met de controller. Heb ik de xbox uit en de controller stond nog aan. Springt mijn xbox in eens aan, zegt die supportmedewerker dat ie kapot is want hij mag niet automatisch aanspringen. Ik moest hem maar naar de winkel terugbrengen. Nu heb ik een nieuwe en die doet het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:54

Sagat

Is pappa x2!

Mutatie schreef op zondag 10 juni 2007 @ 23:41:
[...]
*snip*
Als je een console aansluit op een SD tv, pak dan een RGB scart, beeld is gewoon kut zonder. (PUNT) :*)
Een nuance in je verhaal, het maakt erg uit wat voor SD tv je hebt. Daar zijn natuurlijk erg veel gradaties in. Op een crappy old 37cm yukkygammel merk zal je niet achterover slaan, maar als je een 70-80cm of nog groter kwaliteits schermpie hebt is het de moeite het geld waard.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:05
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:06:
Oke jullie geloven het niet, snap ik opzich ook wel. Maar ik zal mezelf van een paar dagen terug citeren:

Het voorval:

boscheboy schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:23:
huh syncen Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, heb ik bij mijn oude 360 ook nooit gedaan dus. Maar tis denk toch wel een 2e handse toch? Hij ziet er wel nieuw uit, maar het lijkt mij niet dat iedereen standaard profiel James krijgt tegenwoordig .

Edit: sinds 02 december 2005 heb ik vandaag een nieuw knopje ontdenkt op mijn controller
Ach ja, de nieuwe xbox zit alweer in de doos, morgen terugbrengen.

Er schiet me trouwens ineens te binnen dat ik een 360 premium Gears Of War pakket heb gekocht. Dat spel zit er niet eens in. Zeker 2e hands.

offtopic: Zo is ooit al door de BCC een verkeerde tv afgeleverd (helaas een 600 euro goedkoper model) en heeft mycom een 500 gb harde schijf 'vergeten' te plaatsen
Als ik je één advies kan geven: controleer altijd in de winkel of alle spullen erbij zitten, gewoon doos openmaken ter plekke, scheelt je een hoop heen en weer rijden en gezeik van oliedom winkelpersoneel. Zeker als er gratis extra's bij moeten zitten. Zelfs als ik in de videotheek een dvd huur ga ik niet de winkel uit zonder te checken of de baliekneus wel de goeie schijf heeft meegegeven, nadat ik een keer thuis de Lion King zat te kijken ipv Mission Impossible...

en hier mijn nieuwe aankoop.

quote:
boscheboy schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:43:
[...]

De actie geld in heel nederland, waarschijnlijk alleen deze week. Er stond ook iets bij van op=op. De folder kun je btw bekijken op www.mediamarkt.nl

Edit: net te laat, ik ga hem morgen denk ook halen. Dan maar een samsung drive
thanks,
ik ga hem morgen ook halen

Yorroy, ook bedankt voor je antwoord

Als jullie me nog niet geloven, so be it. De enige reden dat ik het overigens nu wel bekendmaak is dat er zo 1,2,3 persoonlijke gegevens hier worden versprijd.
Jij denkt zeker dat we hier helemaal achterlijk zijn?
Zoals jij het schetst is het helemaal niet gegaan, ik doe ff n greep...

--------------------------------------------------------------------------------
quote:
boscheboy schreef op zondag 03 juni 2007 @ 14:21:
Ik ga dalijk een xbox 360 halen en nu wil ik mijn account en arcade games van mijn oude (gebande) 360 overzetten naar de nieuwe, account is een kwestie van recoveren lijkt me, maar iemand enig idee hoe ik mijn arcade games overzet?
antwoord van Martijn:
Waarom gebruik je gewoon niet de harddisk van je gebande console? Dat is toch veel simpeler?
-----------------------------------------------------------------------------------
boscheboy schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:06:

Net de 360 gehaald bij bart smit en ik zag me profiel wel alleen deed geen 1 van de 3 controllers die ik hier heb! Dus ik de nieuwe harde schijf er weer in, nog steeds niks. Wel zag ik weer een profiel. Ene James, 2e handse console dus Ik zag het al een beetje aan de doos die met andere tape dicht zat en er zaten geen batterijen bij. Maar goed morgen dus terug.
antwoord Excorsitst:
Heb je je controllers wel gesynced met je Xbox...
------------------------------------------------------------------------------------
boscheboy schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:23:
huh syncen Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, heb ik bij mijn oude 360 ook nooit gedaan dus. Maar tis denk toch wel een 2e handse toch? Hij ziet er wel nieuw uit, maar het lijkt mij niet dat iedereen standaard profiel James krijgt tegenwoordig

Edit: sinds 02 december 2005 heb ik vandaag een nieuw knopje ontdenkt op mijn controller
Ach ja, de nieuwe xbox zit alweer in de doos, morgen terugbrengen.
--------------------------------------------------------------------------------------
boscheboy schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:51:
Idd de Benq drive is de beste, niet om te bouwen. Hier een linkje naar een vergelijking: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=82621. De Samsung word ook goed beoordeeld maar de Benq schijnt dus gewoon perfect te zijn alleen zie ik hem dus echt nergens. Ik ga dalijk mediamarkt bellen of ze het daar toevallig weten aangezien de 360 premium in de aanbieding is voor 333,-
Edit: net te laat, ik ga hem morgen denk ook halen. Dan maar een samsung drive
----------------------------------------------------------------------------------------
boscheboy schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:06:
[...]

Hier iemand die met een gebande console zat. Ik heb het gewoon heel simpel opgelost: kocht een nieuwe 360 premium, hdd verwisseld. Oude 360 in de doos en teruggebracht met als reden dat hij krassen maakt en dat ik dat niet accepteer. Dus nu zit ik gewoon met een splinternieuwe console, no problems.

Oke dat is misschien wel stiekem maar je kunt mensen het toch niet verwijten dat ze hem laten ombouwen. Het heeft mij €20,- gekost. Dat is toch niks in vergelijking met wat de spellen kosten.
Er schiet me trouwens ineens te binnen dat ik een 360 premium Gears Of War pakket heb gekocht. Dat spel zit er niet eens in. Zeker 2e hands.

Daar moet ik wel bij zeggen dat ik toch wel zoet ben met weinig spellen aangezien ik veel op live speel.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het lijkt me duidelijk dat je bent gebanned met je xbox360.
Je wilde een andere xbox360 kopen en vroeg je naar info over hoe je je account moet overzetten. Iemand gaf je toen het advies om gewoon de hdd te verwisselen. En tòen kwam je op het idee om de zaak te flessen!
Je hebt, nadat je de hdd over had gezet, de gebannede xbox in die nieuwe doos gedaan en teruggebracht. Maar toen deden je controllers het niet op die andere!! Omdat het een andere set was, moesten ze gesynched worden.
Je had verwacht dat mensen je actie stoer en slim zouden vinden, maar dat pakte heel anders uit.

Ik blij met de vele woedende reacties die je op je actie hebt gehad. Het doet me goed om te lezen dat veel tweakers het hart op de juiste plaats hebben zitten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow wat een kneus die boscheboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01

Dennahz

Life feels like hell should.

Idd, zware triesteling. Nu zit iemand anders dus met een gebande Xbox. Zeer sportief man! Echt!

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Dennahz schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:28:
[...]

Idd, zware triesteling. Nu zit iemand anders dus met een gebande Xbox. Zeer sportief man! Echt!
Deze discussie hebben we afgelopen vrijdag al gevoerd, de conclusie was dat boscheboy een ongelofelijke kneus was en dat hij een strafbaar feit heeft gepleegd en dat zijn gegevens makkelijk door de politie te achterhalen zullen zijn(die kunnen ze bij Microsoft opvragen aan de hand van het serienummer van de console).

Ik denk dat er verder wel genoeg(lees: teveel) over gezegd is.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 11-06-2007 21:54 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

MetroidPrime schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:49:
[...]

Deze discussie hebben we afgelopen vrijdag al gevoerd, de conclusie was dat boscheboy een ongelofelijke kneus was en dat hij een strafbaar feit heeft gepleegd en dat zijn gegevens makkelijk door de politie te achterhalen zullen zijn(die kunnen ze bij Microsoft opvragen aan de hand van het serienummer van de console).

Ik denk dat er verder wel genoeg(lees: teveel) over gezegd is.
Sorry, heb het gemist dan, zag alleen de laatste post en vandaar mijn reactie. Nuff said dus.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:54

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik stond vanavond met Forza 2 in mijn handen klaar om naar de kassa te lopen, maar ik bedacht me opeens dat er ook een collectors edition was. Is deze de moeite waard (3 extra auto's en een boekje) of is het een boekje van niks en kun je gewoon zonder die auto's ? Toegevoegde waarde ja / nee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:26:
Ik stond vanavond met Forza 2 in mijn handen klaar om naar de kassa te lopen, maar ik bedacht me opeens dat er ook een collectors edition was. Is deze de moeite waard (3 extra auto's en een boekje) of is het een boekje van niks en kun je gewoon zonder die auto's ? Toegevoegde waarde ja / nee ?
Ik koop nooit zo'n CE uitvoering (zie het nut er vaak niet van in) en nu dus ook niet maar achteraf heb ik er toch een beetje spijt van. Het boekje dat erbij zit is volgens mij wel relaxed. Ik geloof dat er allerlei tips instaan. Altijd handig bij zo'n uitgebreid spel.

Nog maar een keer melden. Wat is het toch een bruut spel zeg !!!! Echt alles klopt gewoon aan het spel. Het voelt allemaal zo goed aan. Ik heb mij zelden zo vermaakt met een racespel. FM2 + Wireless Wheel = _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
mischien zaterdag met een playseat erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog beter !

Ik speel zelf met het stuur op schoot en ik moet zeggen dat het toch prima te doen is. Natuurlijk niet zo stabiel als en gemonteerd stuurtje maar het klaart de klus. Ben allang al blij dat het mogelijk is. Ik heb nergens een plek in de buurt waar ik hem aan kan bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:41:
[...]

Ik koop nooit zo'n CE uitvoering (zie het nut er vaak niet van in) en nu dus ook niet maar achteraf heb ik er toch een beetje spijt van. Het boekje dat erbij zit is volgens mij wel relaxed. Ik geloof dat er allerlei tips instaan. Altijd handig bij zo'n uitgebreid spel.

Nog maar een keer melden. Wat is het toch een bruut spel zeg !!!! Echt alles klopt gewoon aan het spel. Het voelt allemaal zo goed aan. Ik heb mij zelden zo vermaakt met een racespel. FM2 + Wireless Wheel = _/-\o_
Ik koop nooit een CE uitvoering, na een paar dagen ben je er naar uit gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:54

Sagat

Is pappa x2!

Toen ik me aan het oriënteren was op een 360 met gears of war viel het me op dat bij dynabyte de gewone versie 60 was en de collectors 50! Dan is het natuurlijk wel interessant.
Voor een boekie en die auto's zou ik persoonlijk wel iets meer willen betalen (helemaal als ze niet via live los te kopen zijn), maar bij een tientje word het imho eigenlijk al erg oninteressant.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle duidelijkheid, ik heb alleen spijt dat ik FM2 CE niet heb aangeschaft (voor dat boekje met tips). Luxe verpakking en dat soort rommel kan mij gestolen worden... Die auto's zijn natuurlijk ook wel een leuk extratje maar die hadden er eigenlijk standaard al bij horen te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 21:23
Sagat schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:37:
[...]

Een nuance in je verhaal, het maakt erg uit wat voor SD tv je hebt. Daar zijn natuurlijk erg veel gradaties in. Op een crappy old 37cm yukkygammel merk zal je niet achterover slaan, maar als je een 70-80cm of nog groter kwaliteits schermpie hebt is het de moeite het geld waard.
haha de rest ff wegsnippen :P
Hmm zou maar zo kunnen, alleen sinds de PS1 heb ik met een RGB kabel op veel verschillende tv's gespeeld (A-merk,B-merk, C-merk :P ) en bij allemaal was de vooruitgang even groot.
Heb in die +/- 11 jaar dus nog nooit een tv met scart meegemaakt die geen RGB ondersteunde, van Vestel to Loewe.

En ik begon op een 37 cm Sony trinitron en daar was het verschil erg groot.

[ Voor 5% gewijzigd door Mutatie op 12-06-2007 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb geen ervaring met andere consoles, maar bij mij viel m'n bek open toen ik voor het eerst GoW speelde met RGB op mijn standaard Philips breedbeeld. Ik sta er nog steeds versteld van dat het ZO ongelofelijk scherp kan zijn op een "normale" TV. Ik vraag me echt af hoe veel scherper HDTV dan zou moeten zijn.

p.s.

Als je voor het eerst RGB gebruikt moet je ook even in je systeem settings de xbox op 60Hz zetten

[ Voor 14% gewijzigd door Roko op 12-06-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil nou precies tussen een HD AV-kabel en een VGA HD AV-kabel voor de 360?
Als ik deze vraag niet kan stellen hier wil iemand me dan naar t goede topic wijzen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iets meer bekend over wanneer Tomb Raider Anniversary te downloaden is op Live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Laatst online: 07-01 12:23
Is dat niet hetzelfde ? er is toch alleen hdmi - compenent - vga ? :?

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:05
Het boekje is mooi gedaan, staan interviews in en je krijgt een beetje n idee van de ongelooflijk hoeveelheid werk ze hebben gedaan om de physics van de auto's goed te krijgen.
Ik vind vooral de extra online auto's interessant, ga vandaag s online kijken.
Ik moet wel zeggen dat ik bijv de limited edition van NFSU carbon nog leuker vond omdat daar een extra cd bij zat met n docu over hoe ze t spel hebben gemaakt.
Maar de tips in het boekje zijn toch ook wel weer interessant. Ach weet je hoe het werkt bij mij? Als ik het niet koop, krijg ik toch weer spijt.

Over het spel zelf: forza2 icm wireless wheel vind ik echt fantastisch! Je merkt alle veranderingen aan de auto, de curbs voelen heel echt aan.
Gelukkig maar, want nu kan ik het stuurtje eindelijk echt gebruiken.
Het rijgedrag is zó echt, dat ik na 2 uurtjes spelen helemaal kapot ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Van de top spellen (in mijn ogen dan) koop / preorder ik altijd de CE versies. Ik heb de CE versie van Gears Of War, en die is mooi. Ik heb nu dus ook de CE versie van Forza, en dat geeft toch een speciaal gevoel. De plastic huls, de mooie doos in Carbon look van stevig karton, Een mooi boekje, De DVD met Collectors Edition erop. Ik koop al mijn spellen origineel (14 stuks tot nu toe), en het gevoel van een top spel in een mooie doos is als een luxe sigaar in een mooie houten kist. Of als een erg mooi verpakt cadeautje, tegenover een boekenbon. Het gevoel, de geur, de plaatjes in het boekje, het invoeren van de speciale code's voor het unlocken van de autos, omdat JIJ de CE hebt ...
Dat is dus de meerwaarde.

Het spel blijft natuurlijk het zelfde, De extra auto zijn leuk, maar niet meer dan dat. Gezien het feit dat de CE meestal niet veel duurder is dan dan normale versie, heeft het voor mij zeker value for money.

Zo vind ik het jammer dat C&C TW niet in CE edtion te koop is / was.

Ben je een forza fan, kan je niet zonder de CE. Wil je gewoon leuk racen, dan is de normale editie perferct.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Heeft iemand anders ook problemen met Mad Tracks. Ik heb dit XBLA spel aangeschaft vanuit de game zelf. Nu unlocken de levels niet. Ik heb dit ergens ook gelezen op een nieuwssite, maar een patch is er nog niet. Is wel erg zonde van die 800 punten zo......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Speedball II, Brutal de Luxe in Augustus op XBLA !!!!!!!

Good old Amiga days comes alive again !!

(Nu nog 'Super Frog')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik neem eigenlijk ook altijd CE/LE.

Adviesprijs is meestal een euro of 5,- hoger, maar met een beetje zoeken heb je hem wel voor minder. Verder zijn de bovengenoemde zaken gewoon van toepassing :)

De LE van Viva Pinata is ook leuk, en zag ik voor 30,- in de FRS liggen. Geen idee of dat een foutje is, of dat de prijs inmiddels gezakt is:

Afbeeldingslocatie: http://www.buygifts.co.uk/images/Viva%20Pinata%20Limited%20Edition.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door PWM op 12-06-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roko schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:17:
Ik heb geen ervaring met andere consoles, maar bij mij viel m'n bek open toen ik voor het eerst GoW speelde met RGB op mijn standaard Philips breedbeeld. Ik sta er nog steeds versteld van dat het ZO ongelofelijk scherp kan zijn op een "normale" TV. Ik vraag me echt af hoe veel scherper HDTV dan zou moeten zijn.

p.s.

Als je voor het eerst RGB gebruikt moet je ook even in je systeem settings de xbox op 60Hz zetten
Nog veel scherper :)
Ik speel hier ook op een SD-tv, maar op m'n werk hebben we een HD-tv staan, echt super mooi!

/me gaat met een beetje geluk na de zomervakantie ook een HD-tv halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bn

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waterking schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:50:
Is dat niet hetzelfde ? er is toch alleen hdmi - compenent - vga ? :?
Nee is niet hetzelfde.. de 1 heeft wat meer stekkers zag ik op de xbox site.. Wil weten wat het best in mijn hd tv kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:35:
Die HD kabel heeft meer draadjes dan de VGA HD AV-kabel.. alleen weet niet wat beter is
Het is al een aantal keren eerder genoemd, maar vooruit ;)

Met de "HD Kabel" die je noemt, neem ik aan dat je de Component kabel bedoeld die wordt meegeleverd.

Welke er beter is, VGA of Component is niet te zeggen. Dit verschilt namelijk per tv en gebruiker.

Bij mij ziet de VGA kabel er beter uit dat de Component kabel. De VGA kabel kan je ook instellen per resolutie, zo heb ik hem op 1366x768 staan, terwijl dat met Component niet kan, dan staat er gewoon 720P.

Mijn ervaring is dat de VGA kabel op mijn LG tv scherper beeld geeft, maar de kleuren zijn iets fletser. Op de Samsung tv van een vriend ziet de Component kabel er weer beter uit.

Wat er dus mooier is is echt niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Roely schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:06:
[...]

Ik heb nu dus ook de CE versie van Forza
en nog wacht je Forza ;)
PWM schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:09:

De LE van Viva Pinata is ook leuk, en zag ik voor 30,- in de FRS liggen. Geen idee of dat een foutje is, of dat de prijs inmiddels gezakt is:
Deze zag ik ook liggen afgelopen zaterdag bij de FRS voor 30 euro. Moest ff een keuze maken tussen saints row en VP maar het is saints row geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:38:
[...]

Met de "HD Kabel" die je noemt, neem ik aan dat je de Component kabel bedoeld die wordt meegeleverd.

Welke er beter is, VGA of Component is niet te zeggen. Dit verschilt namelijk per tv en gebruiker.

Bij mij ziet de VGA kabel er beter uit dat de Component kabel. De VGA kabel kan je ook instellen per resolutie, zo heb ik hem op 1366x768 staan, terwijl dat met Component niet kan, dan staat er gewoon 720P.

Mijn ervaring is dat de VGA kabel op mijn LG tv scherper beeld geeft, maar de kleuren zijn iets fletser. Op de Samsung tv van een vriend ziet de Component kabel er weer beter uit.

Ik heb een Samsung LE32R32 en een VGA HD-AV kabel erin zitten. Ik heb deze kabel op de gok gekocht en het ziet er best mooi uit, alleen bij Dead rising wat rare strepen zo nu en dan.
Als het mooier kan graag natuurlijk, vandaar mijn vraag :*)
Op de xbox site zag ik dat er nog een kabel was genaamd HD-AV kabel.. zijn er nog meer kabels dan die 2?
In ieder geval bedankt he _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 16:21
Meer info over Fifa 08! Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
PWM schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:38:
[...]

Bij mij was de component mooier, maar heb in het service menu van mn samsung de white balance opnieuw uitgevoerd en nu is de vga scherper, maar dan wel met de kleurenechtheid van component :)

Daarnaast heb je bij het kijken van dvds, goede upscaling met een vga kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:48:
[...]

Ik heb een Samsung LE32R32 en een VGA HD-AV kabel erin zitten. Ik heb deze kabel op de gok gekocht en het ziet er best mooi uit, alleen bij Dead rising wat rare strepen zo nu en dan.
Op de xbox site zag ik dat er nog een kabel was genaamd HD-AV kabel.. zijn er nog meer kabels dan die 2?
Ikzelf gebruik deze Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=26422&dimensionid=1&shopid=6

Kost wel wat (€67,-) Maar dan heb je ook wat :*) De kleuren tov van de meegeleverde component kabel zijn nu net iets warmer. Maar ik deed het vooral voor het geluid aangezien er een optische kabel bij zit inbegrepen. VGA heb ik nooit kunnen testen omdat mijn tv die ingang gebruikt voor de pc. Voor meer kabels kun je even hier kijken: http://www.consoleshop.nl/accessoire/40932/1329

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:34
Ik heb mn 360 gewoon met component kabel op mn M61 van Samsung prima beeld:)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
GBI schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:39:
[...]

en nog wacht je Forza ;)

[...]

Deze zag ik ook liggen afgelopen zaterdag bij de FRS voor 30 euro. Moest ff een keuze maken tussen saints row en VP maar het is saints row geworden.
Ik zag het ook ja 8)7 .... Ga het veranderen ....

Thanx for the hint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002

DaWaN

'r you wicked ??

Heeft er iemand de originele King Kong voor de Xbox360 ?? Ik wil namelijk Linux proberen :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

DaWaN schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:57:
Heeft er iemand de originele King Kong voor de Xbox360 ?? Ik wil namelijk Linux proberen :)
Ik heb King Kong (Classic edition), maar wat heeft dit met Linux te maken?

edit:
zie het al...

[ Voor 16% gewijzigd door Dennahz op 12-06-2007 13:59 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-10 00:33
[...]

Ik weet niet of het bij alle modellen zo is, maar op mijn LE40F71B ziet component er echt enorm veel beter uit dan VGA. Veel scherper, veel mooiere kleuren. In principe kies je met HDTV altijd voor Component (heb je al als je Premium hebt gekocht) of VGA. Voordeel van VGA is dat het DVD's upscaled, mocht je de 360 daadwerkelijk gebruiken als DVD speler. Beide kabels ondersteunen 1080p, in tegenstelling tot wat veel mensen denken. Maar voor jou persoonlijk maakt dat niet uit aangezien je toch 720p wilt.

In de praktijk is het een kwestie van beide kabels proberen als je het echt zeker wilt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Dennahz schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:58:
[...]

Ik heb King Kong (Classic edition), maar wat heeft dit met Linux te maken?

edit:
zie het al...
Classic edition werkt helaas niet :'( Ik moet echt de originele hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:06:
[...]

Ik weet niet of het bij alle modellen zo is, maar op mijn LE40F71B ziet component er echt enorm veel beter uit dan VGA. Veel scherper, veel mooiere kleuren. In principe kies je met HDTV altijd voor Component (heb je al als je Premium hebt gekocht) of VGA. Voordeel van VGA is dat het DVD's upscaled, mocht je de 360 daadwerkelijk gebruiken als DVD speler. Beide kabels ondersteunen 1080p, in tegenstelling tot wat veel mensen denken. Maar voor jou persoonlijk maakt dat niet uit aangezien je toch 720p wilt.

In de praktijk is het een kwestie van beide kabels proberen als je het echt zeker wilt weten.
Ik denk dat ik dat inderdaad maar ga doen.. heb het er wel voor over om nog een kabel te halen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:06:
[...]

Hier iemand met dezelfde tv :9 goed dat je dat zegt over VGA hoef ik daar niet over in te zitten. Maar volgens mij hebben wij geluk dat dit toestel 1080p via component ondersteund, ik lees op avforum veel over lcd's die geen 1080p ondersteunen via component.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:54

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bedankt voor de antwoorden allemaal (over de LE/CE).
Ben er nog steeds niet helemaal over uit, maar bedankt hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Ik heb een probleem, op mijn disk van GoW zit een kleine kras. Deze is niet heel diep. Maar nu
kan ik niet meer online met GoW dan krijg ik telkens de melding "Disk Unreadeble" maar ik kan wel gewoon de story mode spelen. Kan ik de disk laten fixen zo een disc repair set of moet ik echt een nieuwe GoW halen ?

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 10:18
DaWaN schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:14:
[...]

Classic edition werkt helaas niet :'( Ik moet echt de originele hebben.
Volgens mij werkt dat alleen met een heel specifieke dashboard-versie. Als je de meest recente dashboard geflashd hebt, heb je niks aan King Kong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag meteen een andere kabel halen en testen wat het best bij m'n teeveetje past.

Ohja, heeft iemand hier al gehoord/gelezen/gezien wanneer de demo van bioshock op live komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dan de beste kabel om te kopen voor een SDTV? de advanced scart cable van microsoft zelf ok kan een goedkopere ook gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:32:
[...]

Hier iemand met dezelfde tv :9 goed dat je dat zegt over VGA hoef ik daar niet over in te zitten. Maar volgens mij hebben wij geluk dat dit toestel 1080p via component ondersteund, ik lees op avforum veel over lcd's die geen 1080p ondersteunen via component.
Hier nog iemand met dezelfde TV (alleen dan de 46"). Ik heb mijn Xbox aangesloten met de 5 tulpjes. Geluid via optilink; helemaal super. Maar nu mijn vraag. Ben nog een beetje een amateur en heb nu het mediacenter ontdekt. Ik wil graag HD promo's kijken om te testen hoe het beeld er dan uitziet. Ik snap alleen niet zo goed hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Nu moet ik alle filmpjes converteren naar WMV waardoor de kwaliteit vreselijk achteruit gaat. Is er een mogelijkheid om dezelfde kwaliteit te behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
Lauryn schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:37:
[...]

Hier nog iemand met dezelfde TV (alleen dan de 46"). Ik heb mijn Xbox aangesloten met de 5 tulpjes. Geluid via optilink; helemaal super. Maar nu mijn vraag. Ben nog een beetje een amateur en heb nu het mediacenter ontdekt. Ik wil graag HD promo's kijken om te testen hoe het beeld er dan uitziet. Ik snap alleen niet zo goed hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Nu moet ik alle filmpjes converteren naar WMV waardoor de kwaliteit vreselijk achteruit gaat. Is er een mogelijkheid om dezelfde kwaliteit te behouden?
Je moet zorgen dat je HDWMV files dowload en deze stream je dan vanaf je pc. Dan hoef je niets om te zetten en het ziet er echt ongelovelijk mooi uit !!

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:32:
[...]

Dat is geen geluk, dat is research doen voordat je iets koopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
hier staan wel wat hdwmv trailers:
http://www.drfoster.f2s.com/trailers_hd-dvd.shtml

[ Voor 89% gewijzigd door Naresh op 12-06-2007 15:50 ]

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Lauryn schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:37:
[...]

Hier nog iemand met dezelfde TV (alleen dan de 46"). Ik heb mijn Xbox aangesloten met de 5 tulpjes. Geluid via optilink; helemaal super. Maar nu mijn vraag. Ben nog een beetje een amateur en heb nu het mediacenter ontdekt. Ik wil graag HD promo's kijken om te testen hoe het beeld er dan uitziet. Ik snap alleen niet zo goed hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Als het je voor nu even om een demo gaat:
Download hier wat kant en klare WMV filmjes van 1080p en stream deze via je 360 naar je Samsung en huil van geluk :)

http://www.microsoft.com/...ideo/contentshowcase.aspx

('alexander' en 'stepping into liquid' zijn fraai om maar wat te noemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

ymmv schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:44:
[...]

Volgens mij werkt dat alleen met een heel specifieke dashboard-versie. Als je de meest recente dashboard geflashd hebt, heb je niks aan King Kong.
Ja heb ik :) Ik heb in principe alles m.u.v. King Kong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier toevallig mensen die hun 360 hebben moeten opsturen ter reparatie en ook hun adapter + HD mee moesten sturen? Ik had er namelijk een die voor de 4e keer kapot ging en volgens de, Duitse, helpdeskmedewerker lag het dan vrijwel zeker niet aan de 360 zelf.. Ik begin namelijk een beetje te vrezen voor m'n savegames ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 21:23
[...]

Hmm ik heb dezelfde maar dan de 26" variant.
Heb jij m,et comonent ook als je dichbij kijkt lat van beeldruis, vooral op wat donkerdere beelden, bij lichte kleuren veel minder. Ik vraag me af of dat met VGA minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:22
DaWaN schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:57:
[...]

Kijk is op ebay, je kan hem natuurlijk ook via anderen wegen krijgen... Je gaat de game namelijk toch niet spelen, ik wil hier niet mee zeggen dat illegaal goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
Superbedankt!

Ik kan vanavond weer aan de slag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:00:
Zijn er hier toevallig mensen die hun 360 hebben moeten opsturen ter reparatie en ook hun adapter + HD mee moesten sturen? Ik had er namelijk een die voor de 4e keer kapot ging en volgens de, Duitse, helpdeskmedewerker lag het dan vrijwel zeker niet aan de 360 zelf.. Ik begin namelijk een beetje te vrezen voor m'n savegames ;(
koop een memorycard en backup je savegames dan eerst

zou mij wel 25 euro waard zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:27
DaWaN schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:57:
[...]

Ik heb 'm wel, maar ben nog aan het spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:13:
[...]

koop een memorycard en backup je savegames dan eerst

zou mij wel 25 euro waard zijn
Dat gaat niet als hij kapot is.. en daarbij komt, alles is (als het goed is) al in Duitsland!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ja, in Duitsland wel ja, en daar ligtie volgens mij ook nog wel even. Die van mij ligt er al vanaf vorige week donderdagmorgen, en ik heb nog steeds geen mail dat er iets terug onderweg is. En daar baal ik fokking stevig van. I mean, how hard can it be.. Ding ontvangen, nieuwe doos van het rek pakken, sticker er op, en retour. Dan pas de geretourneerde fixen. Ik hoef helemaal niet perse mijn eigen doos terug... Ok, is aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant, wat boeit het nou..
Of zijn de statistics van dode dozen slechter als ze al een keer terug zijn geweest? Heeft iemand daar eigenlijk al eens op gelet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort krijg je je eigen console weer terug, dat doen ze in verband met de bans e.d., daarom duurt het waarschijnlijk wat langer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 18:47:
Sinds kort krijg je je eigen console weer terug, dat doen ze in verband met de bans e.d., daarom duurt het waarschijnlijk wat langer...
dan is het toch gewoon serienummer van gebande xbox uit het systeem halen en die naar jou toesturen. Lijkt me niet echt moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 18:47:
Ik heb vandaag mijn console teruggekregen en het heeft twee weken geduurd. Was echter wel een andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
UltraSub schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 18:24:
Ja, in Duitsland wel ja, en daar ligtie volgens mij ook nog wel even. Die van mij ligt er al vanaf vorige week donderdagmorgen, en ik heb nog steeds geen mail dat er iets terug onderweg is. En daar baal ik fokking stevig van. I mean, how hard can it be.. Ding ontvangen, nieuwe doos van het rek pakken, sticker er op, en retour. Dan pas de geretourneerde fixen. Ik hoef helemaal niet perse mijn eigen doos terug... Ok, is aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant, wat boeit het nou..
Of zijn de statistics van dode dozen slechter als ze al een keer terug zijn geweest? Heeft iemand daar eigenlijk al eens op gelet?
ach ik had iemand aan de telefoon van MS, en die zei "reken er maar op dat het MINIMAAL 15 werkdagen duurt", ze hadden het erg druk blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
wat denken jullie?

ik heb een playseat van iemand overgekocht via de marktplaats incl de wireless racing wheel
thuis aangekomen aangesloten aan de stopcontact, je zit de guide knop branden , rondjes draaien en zoeken naar de xbox..aangezien ik niet precies wist hoe je wireless dingen moet laten zoeken naar elkaar heb ik het even laten gaan, xbox aangezet en op dat kleine knopje ook gedrukt...misschien iets te laat
na verloop van tijd gaat op het stuur het lampje van de guide knop uit...en ook het lampje wat naast je kleine connect knopje zit....sindsdien krijgt volgens mij de stuur geen stroom meer via de adapter...

als ik batterijen erin doe doet de stuur het weer wel.maar aangezien hij geen stroom krijgt via de adapter mis ik de force feedback.

heel dit setje heeft die jongen trouwens afgelopen weekend gewonnen bij de mediamarkt wegens het snelste tijd te halen met forza 2

ik heb met een multimeter de adapter zo'n beetje doorgemeten en hij geeft toch gewoon stroom, weet niet of het idd ook 24 volts is/
maar zou nu de adapter opeens kapot zijn gegaan, of zou er iets doorgebrand zijn in het stuur zelf?

ik heb microsoft gebeld, en die kunnen niks voor me doen, ik ben 2de eigenaar, ze kunnen ook geen nieuwe adapter sturen ( god, wat haat ik die lui)

wat nu? nieuwe stuur kopen voor 128 euro?
ik neem aan dat de vorige eigenaar ook nooit een bon heeft gekregen

wat moet ik doen? de stuur open maken en zien of ik wat kan vinden, of bij de mediamarkt een adapter zoeken die een output heeft van 24 volt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 16:21
Je kan niet gewoon terug naar de MM?
Misschien even contact opnemen met de vorige eigenaar, wellicht heeft deze nog een bon of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je 'm al via USB proberen aan te sluiten, dat kan beide toch?

Voor wireless sync eerst je box aan, op het kleine ronde knopje drukken tot dat de circle of light gaat draaien, vervolgens hetzelfde doen met het stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT: krijgt je stuur nu wel of geen stroom als je de batterij eruit haalt ? Als hij gewoon stroom heeft is er niets stuk en ging het syncen gewoon niet goed. Ik heb ook een aantal keer een poging gedaan voordat hij connectie maakte. Gewoon een paar keer proberen.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
zonder batterijen en met de stekker erin doet hij niks..en toen ik hem vanuit de auto naar boven jsouwde en aansloot deed ie het wel , kreeg hij wel stroom..met batterijen kan ik gewoon sturen ( wel zonder force feedback dan)

ik weet niet of je dan ook terug kan naar mediamarkt, die jongen heeft hem compleet afgemonteerd meegekregen, zonder tafel klem dan en zonder doos

ik zou eigenlijk een goede multimeter moeten vinden, zien of hij idd 24 volt krijgt en misschien niet iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

nnndoh schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:36:ik heb microsoft gebeld, en die kunnen niks voor me doen, ik ben 2de eigenaar, ze kunnen ook geen nieuwe adapter sturen ( god, wat haat ik die lui)
Boehoe.

Ten eerste was je eerst nog trots dan je console gemod was, dus echt reden tot klagen heb je niet. Ze zouden hetzelfde over jou kunnen (en moeten) denken.

Ten tweede heeft de MM een koopovereenkomst (gewonnen of niet) met de winnaar van het stuurtje. Dat is degene die de garantie op dat stuurtje heeft, en hij kan er gewoon mee terug naar de Media Markt.

De Media Markt moet gewoon een nieuw stuurtje verstrekken. Easy deal.
Geen overeenkomst met de fabrikant
Met de fabrikant hebt u geen overeenkomst gesloten. Gaat u met uw ondeugelijk product toch direct naar de fabrikant, dan is deze vrij om aan de garantie allerlei beperkingen te verbinden. U moet dan bijvoorbeeld arbeidsloon betalen als een product moet worden gerepareerd.
In principe kan je met een kapotte console gewoon naar de winkel. (dit doet niks af aan het feit dat de 360's te vaak kapot gaan, maar dat terzijde). Het feit dat MS (ook in het eerste jaar) het direct met de consument regelt is eerder uitzondering dan regel.

Je hebt alle recht om te vinden en denken wat jij wilt. Echter, je moet je ook eens inlezen in de rechten en plichten van de Fabrikant en Verkoper/Leverancier van producten. Dan zie je dat het helemaal klopt wat er gebeurd.

Wel of geen doos meekrijgen doet niet terzake. Een apparaat moet gewoon werken, doet dat het niet, dan moet het vervangen worden door de Media Markt

[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 12-06-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
wat heeft dit nou met mijn gemodde xbox te maken? ik heb 300 euro uitgegeven voor dit setje. en volgens de jongen waarvan ik hem gekocht heb hadden de mensen in de mediamarkt hem zo compleet gekregen in plastic, uitgepakt opgestald en ermee gespeeld, aan de einde van de dag heeft die jongen hem zo meegekregen

en trouwens ., ondanks dat mijn xbox gemod is heb ik ook gewoon een stuk of 12 of 15 orginele spellen hoor.
en ben altijd van plan om spellen die echt leuk zijn orgineel te kopen, zoals forza 2 en collin mcrea dirt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
en nog wat
..Ten eerste was je eerst nog trots dan je console gemod was, dus echt reden tot klagen heb je niet. Ze zouden hetzelfde over jou kunnen (en moeten) denken.
......

het gaat over eerlijk gekocht randapparatuur, mijn xbox is ook eerlijk gekocht, wat ik daarbinnen doe is mijn zaak , het apparaat is van mij

mijn eerste xbox360 was een xbox die vanzelf naar de klote ging. microsoft heeft toen gewoon rotzooi verkocht
nu zelfs in 2007 hebben mensen er nog last van.

[ Voor 18% gewijzigd door nnndoh op 12-06-2007 21:19 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.