FirePuma142 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 10:15:
[...]
Ach jij bent dezelfde klaploper die vindt dat een spel maar 1 keer ontwikkeld wordt en eindeloos wordt gekopieerd. Logisch, die ene ontwikkelde wordt natuurlijk ook verkocht voor 10 miljoen euro.
De 58 dollar die je noemt is zonder belasting, bij ons €64,99 inclusief. Verder merk je in het dagelijks leven natuurlijk helemaal niks van het gigantische voordeel wat de lage stand van de dollar het Europese vasteland oplevert, zoals economische groei, importvoordeel op in de VS geproduceerde artikelen (niet games dus). Maar ach, ik vrees dat je te dom bent om dat te kunnen begrijpen. Het is niet erg dat je het niet kunt betalen, maar zeg dat dan gewoon.
ik kan het heus wel betalen, maar zolang ze zo duur blijven doe ik het niet
plus dat je altijd de kans hebt op krassen en een xbox die naar de klote gaat.
dit is ondertussen al mijn 2de xbox...( gekocht)
hoe zit dat met mensen die hun xbox spellen via china of japan halen, dat is toch ook zonder belasting en bijna de helft goedkoper?
waarom kan het daar wel en hier niet?
en als een spel wat ouder is, gaat de prijs ook omlaag, dat kan nu ook, verkopen ze meer..
en ik heb trouwens een stuk of 15 orginele spellen
misschien dat ik wel nog een xbox erbij haal speciaal voor live..maar dat doe ik pas als ik gebanned word..forza 2 online is best wel grappig
en als de ontwikkelaars klagen over piraterij, dan komen ze maar in de bouw werken, hebben ze daar ook geen last meer van.
maar wedden dat zij door 1 game 10 keer meer verdienen dan ik. en dat voor een paar maandjes werk
[
Voor 14% gewijzigd door
nnndoh op 10-06-2007 11:32
]