Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.081 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik heb vanmiddag Saints Row kunnen bemachtigen bij de Bart Smit voor € 29,-. In een winkel ernaast was hij nog € 59,- :X

Zag Forza motorsport 2 ook liggen btw voor de mensen die dat spel willen hebben in Belgie? Bart Smit in Ring Shopping Center in Kuurne (Kortrijk). Of is dat spel niet slecht leverbaar :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah cool, De demo van Overlord is uit.
:9~

Was al erg benieuwt naar dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 22:10:
Ah cool, De demo van Overlord is uit.
:9~

Was al erg benieuwt naar dit spel
Vind het een erg goede demo, camara was minder maar wel origineel, mooie graphics en een grappige ondertoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De camera zelf had ik niet zo'n last van.

Maar de controls zelf zijn zo anders dan wat dan ook dat het gewoon ff erg wennen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-10 14:43
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:37:
[...]

Had je al wel geprobeerd de controller opnieuw te syncen (zo schrijf je dat niet...) met de 360?
geen idee hoe dat moet.

Het volgende heb ik alweer gedaan. Xbox aan, controller op Guide knop aanzetten zodat die ook aangaat. Hierna op knopje van xbox gedrukt, daarna op knopje van controller, ze gaan alle 2 rondjes draaien en dan gaan ze weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:35
damn en alweer een goede game verpest; hoe kunnen ze nu zo stom zijn bij Codemasters om dit zo te verknallen met DiRT;

online multiplay is dus ruk; en de auto's zweven nog steeds over de baan zoals in de demo

ach ja spaart me weer 60 euro uit

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 18-09 11:18
Tom Coronel rijdt op de Nordschleiffe met Forza 2:

http://www.autovisie.nl/n...film_xbox_vs._n/index.xml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tom Coronel whaha, mega prutser eerste klas zeg

Ook paar jaar terug altijd bij SBS6 F1; met die "simulator" of hij reed met een gemiddelde van 60km/u of hij vloog aan alle kanten naast de baan

nee bij die man zat ik niet graag in een auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GBI schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 09:35:
[...]
geen idee hoe dat moet.

Het volgende heb ik alweer gedaan. Xbox aan, controller op Guide knop aanzetten zodat die ook aangaat. Hierna op knopje van xbox gedrukt, daarna op knopje van controller, ze gaan alle 2 rondjes draaien en dan gaan ze weer uit.
Dat doe je door op je xbox op het kleine witte knopje te drukken, rechts van je geheugenkaart slots.
en op je controller op het witte knopje naast de play&charge port te drukken ongeveer tegelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen of ik een 360 bij de MM voor 333 euro zal halen of niet.. Is de kans aanwezig dat dit ook exemplaren zijn die krassen maken? Of zijn die al uit de handel gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-10 10:18
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 10:39:
Ik zit te twijfelen of ik een 360 bij de MM voor 333 euro zal halen of niet.. Is de kans aanwezig dat dit ook exemplaren zijn die krassen maken? Of zijn die al uit de handel gehaald?
Het is een beetje een opgeklopt verhaal. Ik heb een launch-Xbox 360, meer dan 20 games en nergens een krasje te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:08:
[...]

Het is een beetje een opgeklopt verhaal. Ik heb een launch-Xbox 360, meer dan 20 games en nergens een krasje te bekennen.
Maar die krassen makende 360's hadden toch een productiedatum van eind 2006 ofzo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ik heb vorige maand de 360 bij de MM gekocht en heb geen last van krassen. Ik denk dat dit probleem wel verholpen is en dat je hier normaal geen last van krijgt. Natuurlijk kan er nog wel eens een "rot" exemplaar tussen zitten, maar ja dat risico loop je altijd...

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 10:00:
[...]

Tom Coronel whaha, mega prutser eerste klas zeg

Ook paar jaar terug altijd bij SBS6 F1; met die "simulator" of hij reed met een gemiddelde van 60km/u of hij vloog aan alle kanten naast de baan

nee bij die man zat ik niet graag in een auto
Lol inderdaad, alles heel wijs uitleggen maar dan vervolgens met een slakkengang van de baan af schieten.

Overigens heb ik gisteren ook een 360 gehaalt samen met Forza 2. :) Een Wii is heel leuk maar voor de racegames moet je er niet wezen he. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik kwam gister thuis bij een vriend.

Net een 360 en HDtv gekocht, en hij vond het fantastisch. Prachtig, mooi, enz. enz.

We gaan even gamen, en ik krijg bijna pijn aan mijn ogen, wat een ruk beeld. Ik ren naar de tv, kijk achter de tv, en zie een kabel de (niet RGB) Scart poort in gaan.

Snel de doos gepakt, Component kabel er uit gerukt, en aangesloten.

Hij heeft nu nog tranen in zijn ogen :)

De winkel waar hij die 360 kocht, had die kabel aangeraden, en natuurlijk aan hem verkocht voor 39,- :X

Wel leuk om te zien, hoe snel mensen al tevreden kunnen zijn, terwijl er niets van klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Wat ik me nu wel ff afvraag..
Die van mij ligt sinds gisteren in duitsland.
1. Zijn er mogelijkheden om te tracken nu UPS klaar is, of staat er gewoon volgende week iemand van UPS ineens voor mijn deur?
2. Ik weet dat ze refurbished uitleveren, ik zit daar niet zo mee op zich, maar ik had een niet krassende drive. Ik kan er toch vanuit gaan dat ik geen krasser terug krijg nu? Toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Phusebox schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 09:47:
damn en alweer een goede game verpest; hoe kunnen ze nu zo stom zijn bij Codemasters om dit zo te verknallen met DiRT;

online multiplay is dus ruk; en de auto's zweven nog steeds over de baan zoals in de demo

ach ja spaart me weer 60 euro uit
Gezien het feit dat het spel nog niet te koop is en jij 'm blijkbaar al gespeeld hebt, bespaar jij je vast en zeker heel vaak 60euro. Of heb je andere leveranciers?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:54

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nee, zo te zien heeft hij dat ergens gelezen.
Ik heb ook dergelijke verhalen gehoord, maar ik probeer het eerst liever zelf uit ;)

En toch nog even over Tom Coronel:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
1990    Citroen AX cup
1991    Citroen AX cup (winnaar)
1992    Formule Ford, Touringcars (winnaar)
1993    Formule Ford (winnaar)
1994    Euroseries Formule Opel
1995    Duitse Formule 3
1996    Japanse Formule 3
1997    Japanse Formule 3 (winnaar), Masters of Formula 3 (winnaar)
1998    Formula Nippon, Japanse GT
1999    Formule Nippon (winnaar), Japanse GT, 24 uur van Le Mans
2000    24 uur van Le Mans
2001    DTCC, FIA GT, 24 uur van Le Mans
2002    FIA ETCC, 24 uur van Le Mans
2003    FIA ETCC, 24 uur van Le Mans, Japanse GT
2005    WTCC
2006    WTCC (Independants Trophy winnaar)

"Prutser eerste klas"... :?
Ik zie anders toch behoorlijk wat career wins in 16 jaar racen.
Maar goed, iemand afrekenen op een slecht rondje dat je ooit hebt gezien op TV is natuurlijk veel logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hij is ook geen slechte coureur, hij is alleen een la-la figuur. Op tv lultie net wat te veel en te commercieel. Dat is waar de meesten zich aan storen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10 16:10
Vandaag maar eens Forza 2 gekocht. Wilde hem eigenlijk overslaan, maar toen ik hem in de winkel zag liggen kon ik me niet inhouden. Maar wat is dat voor een vet spel!!!. Het boeit dus echt geen reet dat ie er niet zo gelikt uitziet als menig ander 360 spel (al vind ik het allemaal wel meevallen), maar het rijdt echt lekker :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is microsoft eigenlijk nog steeds bezig met mensen te banned als de xbox is omgebouwd. Het is namelijk al een tijdje erg stil wat dat betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:06
MEdiamarkt heeft echt mega veel oude ladingen nog.
Mijn xbox van 3 weken geleden is gefabriceerd in juni 2006.

Rede dat ik weet is, omdat ik hem had opengemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 16:39:
is microsoft eigenlijk nog steeds bezig met mensen te banned als de xbox is omgebouwd. Het is namelijk al een tijdje erg stil wat dat betreft?
Wat denk je zelf, dat ze op een gegeven moment denken dat ze wel genoeg mensen gebanned hebben en dan stoppen? Zolang er gemodde consoles op Xbox Live zitten, zal Microsoft doorgaan met bannen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
UltraSub schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:13:
Wat ik me nu wel ff afvraag..
Die van mij ligt sinds gisteren in duitsland.
1. Zijn er mogelijkheden om te tracken nu UPS klaar is, of staat er gewoon volgende week iemand van UPS ineens voor mijn deur?
2. Ik weet dat ze refurbished uitleveren, ik zit daar niet zo mee op zich, maar ik had een niet krassende drive. Ik kan er toch vanuit gaan dat ik geen krasser terug krijg nu? Toch??
je krijgt als t goed is een mailtje zodra ie terug gaat... maar als ie er gisteren pas was, dan duurt het dus vanaf nu nog 3 weken voor ie teruggestuurd wordt, en dan nog 1-2 dagen transport
Xanion schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:08:
[...]

Gezien het feit dat het spel nog niet te koop is en jij 'm blijkbaar al gespeeld hebt, bespaar jij je vast en zeker heel vaak 60euro. Of heb je andere leveranciers?
ik las het o.a. op IGN, en als zij het zelfs al op die punten afzeiken weet ik dat ik dat zeker doe
en ik koop dus alles origineel, maar goed.

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 09-06-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Is er eigenlijk al iets bekend over wanneer de elite naar NL komt? Of ieg een 360 met HDMI poort?

Ik begin zo langzamerhand toch steeds meer te twijfelen of ik mss een 360 moet kopen want er zijn wel een aantal spellen die me intereserren maar ik ben echt zooo bang dat dat ding binnen 1-2 jaar kapot is... Ik vroeg me dus een beetje af of al die verhalen van kapotte 360 enigzins kloppend zijn? Ik bedoel dus of er in het echt ook zoveel 360's kapot gaan als gezegd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

zerokill schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 18:13:
Is er eigenlijk al iets bekend over wanneer de elite naar NL komt? Of ieg een 360 met HDMI poort?

Ik begin zo langzamerhand toch steeds meer te twijfelen of ik mss een 360 moet kopen want er zijn wel een aantal spellen die me intereserren maar ik ben echt zooo bang dat dat ding binnen 1-2 jaar kapot is... Ik vroeg me dus een beetje af of al die verhalen van kapotte 360 enigzins kloppend zijn? Ik bedoel dus of er in het echt ook zoveel 360's kapot gaan als gezegd wordt...
Niet zoveel als je hoort, maar zeker meer dan gemiddeld. Ik gok toch wel op zo'n 15%.

Je hebt sowieso 2 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
2 jaar garantie? maar betekent dat dat me console geruild wordt, gerepareerd wordt of dat ik een refurbished krijg?

offtopic: was er met je avatar? of is daar ander topic voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:38
Is er een manier om de sensitivety te veranderen voor een Wireless Racing Wheel op PGR3? Moet namelijk nu wel erg ver sturen om een bocht door te gaan. En de Force Feedback mag ook wel iets minder.

Trouwens, sinds ik weer een Live Gold abbo heb, lijkt het wel of hij vaker vastloopt. Kan dat zomaar?

[ Voor 21% gewijzigd door pretpik op 09-06-2007 20:23 ]

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

zerokill schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 18:23:
2 jaar garantie? maar betekent dat dat me console geruild wordt, gerepareerd wordt of dat ik een refurbished krijg?

Alle 3 de opties zijn mogelijk :)

Als het goed is heb je na een defect, en dus vervangen/omgeruild/gerapareerde console weer een jaar garantie op de reparatie.

Het risico wat je loopt is dus echt niet veel.

En de Avatar?

Dat verhaal kan je o.a. hier vinden :)

Nieuwe lay-out (was: Tweakers.net logo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

zerokill schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 18:23:

Als je het mij vraagt zijn dat gewoon alle drie opties die mogelijk zijn :).

Edit: Ben helaas te traag... :O

Afgelopen vrijdag Forza gekocht. Leuk spel :P

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2007 19:27 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Was dezelfde minuut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zerokill schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 18:13:

Tja als de enige reden dat je eventueel wacht op een elite is dat hij geen krassen etc. maakt zou ik even uitzoeken welke drive er standaard inzit. Zoals je hier kunt zien ( http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=82621) zou de Benq drive in een elite het enige voordeel kunnen hebben tov van een core/premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:52:
[...]

Tja als de enige reden dat je eventueel wacht op een elite is dat hij geen krassen etc. maakt zou ik even uitzoeken welke drive er standaard inzit. Zoals je hier kunt zien ( http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=82621) zou de Benq drive in een elite het enige voordeel kunnen hebben tov van een core/premium.
nee het is meer die HDMI poort die er perse op moet zitten. Ik sluit me ps3 op dit moment aan op me pc scherm maar die heeft natuurlijk geen component ingang. ik bedenk opeens dat de 360 ook vga kan gebruiken dacht ik toch?

Dan is dat ieg opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb vanmiddag een 360 premium pack bij de MM gehaald, viel me wel op dat op alle dozen dubbele afplakstickers (je weet wel, die ronde om de doos af te sluiten) zaten, including die van mij.. Zijn deze allemaal al eens opengemaakt ofzo (teruggebracht?)? Productiedatum is overigens oktober 2006.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2007 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 12:05
it0 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 20:18:
[...]

Als je een lexus zou kunnen downloaden, zou je het dan doen?
Nee. Ik zie namelijk geen enkel verschil in bijv een cd downloaden of m uit de winkel stelen.
Ik weet t, moraalridder enzo en ik ben één van de weinigen lijkt het, maar het is mijn mening.
Als de verkoper ff bezig is, jat ik toch ook niet zijn spullen. Hetzelfde als met al die muziek, games en films. Ik zou het kunnen downloaden aangezien het mogelijk is, maar moet ik het daarom maar doen?
Ik heb namelijk het respect voor de makers ervan. De muzikanten, filmmakers of de gamesdevelopers of de fabrikant van de Lexus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 12:05
patrickkoning schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:06:
Is er een manier om de sensitivety te veranderen voor een Wireless Racing Wheel op PGR3? Moet namelijk nu wel erg ver sturen om een bocht door te gaan. En de Force Feedback mag ook wel iets minder.

Trouwens, sinds ik weer een Live Gold abbo heb, lijkt het wel of hij vaker vastloopt. Kan dat zomaar?
Ik weet niet meer of dat kan, maar ik vind PGR3 echt een ruk-game! Die auto's sturen voor geen meter realistisch.
Ik heb ook het wireless wheel en ik heb toen de downloadable content gekocht voor TDU, kolere wat moeilijk!
Ben nu net begonnen met Forza2 (limited edition :P ). Eerste races schrok ik echt van de matige graphics (had de avond ervoor demo van Dirt gespeeld....ongelooflijke actie en grapics!!!!), maar na een paar races begonnen de track steeds mooier te worden.
Het bijzondere tot nu toe vind ik het realistische rijden, zeer positief tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:38
Ik ga waarschijnlijk woensdag Forza2 kopen. :9 . Is DiRT al te koop?

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 04-10 16:10
patrickkoning schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 23:03:
Ik ga waarschijnlijk woensdag Forza2 kopen. :9 . Is DiRT al te koop?
een beetje research leert je dat dirt pas te koop is op 29 juni. Tijd genoeg om Forza uit te spelen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Ferry34 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 22:28:
[...]

Nee. Ik zie namelijk geen enkel verschil in bijv een cd downloaden of m uit de winkel stelen.
Ik weet t, moraalridder enzo en ik ben één van de weinigen lijkt het, maar het is mijn mening.
Als de verkoper ff bezig is, jat ik toch ook niet zijn spullen. Hetzelfde als met al die muziek, games en films. Ik zou het kunnen downloaden aangezien het mogelijk is, maar moet ik het daarom maar doen?
Ik heb namelijk het respect voor de makers ervan. De muzikanten, filmmakers of de gamesdevelopers of de fabrikant van de Lexus :P
een spel kost in amerika 58 dollar, dat is ongeveer 43 euro....hetzelfde spel kost hier ongeveer 60 euro, het kan goedkoper maar dat doen nederland niet dankzij de euro.
en zolang de prijzen in nederland zo hoog blijft, ook voor audio cd's , blijf ik lekker downloaden
pech voor de moraal en anaal ridders en de heilige boontjes hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 21:17:
Hmm, ik heb vanmiddag een 360 premium pack bij de MM gehaald, viel me wel op dat op alle dozen dubbele afplakstickers (je weet wel, die ronde om de doos af te sluiten) zaten, including die van mij.. Zijn deze allemaal al eens opengemaakt ofzo (teruggebracht?)? Productiedatum is overigens oktober 2006.
Ik heb maandag ook een xbox gekocht bij de mediamarkt voor 333 euro. Ik ga hem terug brengen dat ding maakt een iritant gezoem na 15 minuten gamen. En de Dvd drive (samsung)maakt nog meer herrie dan mijn oude xbox360 (hitachi drive).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-10 00:33
nnndoh schreef op zondag 10 juni 2007 @ 00:44:
[...]

een spel kost in amerika 58 dollar, dat is ongeveer 43 euro....hetzelfde spel kost hier ongeveer 60 euro, het kan goedkoper maar dat doen nederland niet dankzij de euro.
en zolang de prijzen in nederland zo hoog blijft, ook voor audio cd's , blijf ik lekker downloaden
Dat je kul redenen geeft om je download gedrag goed te praten is nog tot daar aan toe, maar moet je dan de mensen die de wel netjes betalen dan ook nog uitschelden?

Verder ga ik nu even niet in op de discussie of illigaal downloaden nu wel of niet kan, deze is naar mijn mening lang niet zo zwart/wit als sommigen het hier afschilderen en heb geen zin hier nu een hele pagina te schrijven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

nnndoh schreef op zondag 10 juni 2007 @ 00:44:
[...]

Ach jij bent dezelfde klaploper die vindt dat een spel maar 1 keer ontwikkeld wordt en eindeloos wordt gekopieerd. Logisch, die ene ontwikkelde wordt natuurlijk ook verkocht voor 10 miljoen euro.
De 58 dollar die je noemt is zonder belasting, bij ons €64,99 inclusief. Verder merk je in het dagelijks leven natuurlijk helemaal niks van het gigantische voordeel wat de lage stand van de dollar het Europese vasteland oplevert, zoals economische groei, importvoordeel op in de VS geproduceerde artikelen (niet games dus). Maar ach, ik vrees dat je te dom bent om dat te kunnen begrijpen. Het is niet erg dat je het niet kunt betalen, maar zeg dat dan gewoon.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 21:38
Gisteren R6:V en Forza 2 gekocht. Wel 5 minuten heb ik kunnen racen, toen kreeg ik zwart beeld. Na reboot de drie rode ledjes :(
Hierna weer opgestart, krijg gewoon dashboard. Drie kwartier R6:V kunnen spelen, daarna vol goede hoop Forza 2 er weer in en ja hoor weer een freeze, reboot en rode leds :(

MS gebeld, label voor verzending wordt vandaag gemaild.
Voor de stats; de 360 heb ik in december 2006 gekocht en heeft een hitachi drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

medendo schreef op zondag 10 juni 2007 @ 10:23:
Gisteren R6:V en Forza 2 gekocht. Wel 5 minuten heb ik kunnen racen, toen kreeg ik zwart beeld. Na reboot de drie rode ledjes :(
Hierna weer opgestart, krijg gewoon dashboard. Drie kwartier R6:V kunnen spelen, daarna vol goede hoop Forza 2 er weer in en ja hoor weer een freeze, reboot en rode leds :(

Voor de stats; de 360 heb ik in december 2006 gekocht en heeft een hitachi drive.
ach voor de troost de mijne is ook na dik anderhalf jaar overleden en onderweg naar ms momenteel zelfs aangekomen door trackingcode.

En nog erger mijn forza ligt hier nog gesealed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

medendo schreef op zondag 10 juni 2007 @ 10:23:

Aah, klote man.... hopelijk heb je hem dan rap weer terug :( Is toch wel vervelend al die fouten in de 360.... er zijn ook veel goeien, maar bijv met de PS2 heb ik nooit zoveel berichten van uitvallers gezien?

[ Voor 10% gewijzigd door Dennahz op 10-06-2007 10:40 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb nu mijn forza2 ltd edt boekje wel uit, kom op met mijn 360 (ja heb t spel toch maar gekocht...)

DiRT ga ik wel eens kopen en dan een dagje intensief testen, ben bang dat t gebrek aan een goede online mode me zal weerhouden om t spel dan ook echt te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
FirePuma142 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 10:15:
[...]

Ach jij bent dezelfde klaploper die vindt dat een spel maar 1 keer ontwikkeld wordt en eindeloos wordt gekopieerd. Logisch, die ene ontwikkelde wordt natuurlijk ook verkocht voor 10 miljoen euro.
De 58 dollar die je noemt is zonder belasting, bij ons €64,99 inclusief. Verder merk je in het dagelijks leven natuurlijk helemaal niks van het gigantische voordeel wat de lage stand van de dollar het Europese vasteland oplevert, zoals economische groei, importvoordeel op in de VS geproduceerde artikelen (niet games dus). Maar ach, ik vrees dat je te dom bent om dat te kunnen begrijpen. Het is niet erg dat je het niet kunt betalen, maar zeg dat dan gewoon.
ik kan het heus wel betalen, maar zolang ze zo duur blijven doe ik het niet
plus dat je altijd de kans hebt op krassen en een xbox die naar de klote gaat.
dit is ondertussen al mijn 2de xbox...( gekocht)

hoe zit dat met mensen die hun xbox spellen via china of japan halen, dat is toch ook zonder belasting en bijna de helft goedkoper?
waarom kan het daar wel en hier niet?
en als een spel wat ouder is, gaat de prijs ook omlaag, dat kan nu ook, verkopen ze meer..

en ik heb trouwens een stuk of 15 orginele spellen
misschien dat ik wel nog een xbox erbij haal speciaal voor live..maar dat doe ik pas als ik gebanned word..forza 2 online is best wel grappig

en als de ontwikkelaars klagen over piraterij, dan komen ze maar in de bouw werken, hebben ze daar ook geen last meer van.
maar wedden dat zij door 1 game 10 keer meer verdienen dan ik. en dat voor een paar maandjes werk

[ Voor 14% gewijzigd door nnndoh op 10-06-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

nnndoh schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:24:
[...]

hoe zit dat met mensen die hun xbox spellen via china of japan halen, dat is toch ook zonder belasting en bijna de helft goedkoper?
en als een spel wat ouder is, gaat de prijs ook omlaag, dat kan nu ook, verkopen ze meer
Vrijwel alles is na verloop van tijd goedkoper. Marktwerking enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

nnndoh schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:24:
[...]

en als een spel wat ouder is, gaat de prijs ook omlaag, dat kan nu ook, verkopen ze meer..

en ik heb trouwens een stuk of 15 orginele spellen
misschien dat ik wel nog een xbox erbij haal speciaal voor live..maar dat doe ik pas als ik gebanned word..forza 2 online is best wel grappig

en als de ontwikkelaars klagen over piraterij, dan komen ze maar in de bouw werken, hebben ze daar ook geen last meer van.
maar wedden dat zij door 1 game 10 keer meer verdienen dan ik. en dat voor een paar maandjes werk
Waarom een auto kopen als er toch kans is op een ongeluk, puike theorie hoor.... En nee, ik denk niet dat de gemiddelde codeklopper €250.000 per jaar op zijn bankrekening bijschrijft, en er is al helemaal geen sprake van een paar maandjes werk, maar vaak jaren voordat een spel af is.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MICROSOFT: "360 USERS ARE TO BLAME FOR DEFECTS & SCRATCHED DISCS"

Microsoft would rather keep us somewhat in the dark regarding Xbox 360 failure rates, but they're pretty sensitive about the disc scratching issue and certain defects. Many complain that 360 consoles easily scratch game discs and there are more defective than undefective units, but MS blames the users and claims that systematic issues aren't causing this problem.

European Commissioner for Consumers Meglena Kuneva wanted to hear Microsoft on how they would resolve reported hardware problems, and MS did not hesitate to respond.

Not too long ago, Microsoft stated that faulty units may indeed be the cause of disc scratching. They even offered replacement discs, but now they're saying that it's actually "improper use" giving gamers a pain.

“If used properly, Xbox 360 consoles do not shut down, become defective or damage discs... there is no single root cause or systemic issue with any of the Xbox 360 consoles from our manufacturing process, thus users are either using our console incorrectly or do not read the supplied user manual on operation” Microsoft told Kuneva.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Even een beetje info voor iedereen die momenteel kampt met een dode xbox360: Ik heb die van mij op 25 mei bij de UPS afgegeven, en heb hem nog niet terug. Meerdere kennissen hadden binnen een week weer een xbox, dus ik belde maar even op naar MS om te vragen waarom het zo lang duurt.. Mij werd verteld dat ms vanaf nu je eigen xbox repareert, je krijgt dus geen gerefurbishte terug, maar altijd je eigen apparaat. Dit had te maken met hun administratie ofzo, serienummers gekoppeld aan je gegevens etc. Maar goed, het kan dus 3 weken duren voordat je je xbox weer terug hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:34:
Hoi allemaal,

Even een beetje info voor iedereen die momenteel kampt met een dode xbox360: Ik heb die van mij op 25 mei bij de UPS afgegeven, en heb hem nog niet terug. Meerdere kennissen hadden binnen een week weer een xbox, dus ik belde maar even op naar MS om te vragen waarom het zo lang duurt.. Mij werd verteld dat ms vanaf nu je eigen xbox repareert, je krijgt dus geen gerefurbishte terug, maar altijd je eigen apparaat. Dit had te maken met hun administratie ofzo, serienummers gekoppeld aan je gegevens etc. Maar goed, het kan dus 3 weken duren voordat je je xbox weer terug hebt.
Ik denk dat de persoon die je aan de telefoon hebt geen flauw idee heeft waarover ze het hebben. Ik heb twee kapotte Xbox 360's opgestuurd en beide keren een andere teruggekregen, maar mij werd ook beide keren verteld dat het drie weken zou duren. Toen ik vroeg waarom, kon er geen antwoord gegeven worden. Het klinkt alsof je iemand aan de lijn had die een smoesje probeerde te bedenken voor die tijd van drie weken. Bij mij heeft het overigens beide keren precies twee weken geduurd voordat ik mijn "nieuwe" console terughad.

Ik ben overigens wel nieuwsgierig of je je eigen console terugkrijgt of niet.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

MetroidPrime schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:45:
[...]

Toen ik vroeg waarom, kon er geen antwoord gegeven worden. Het klinkt alsof je iemand aan de lijn had die een smoesje probeerde te bedenken voor die tijd van drie weken. Bij mij heeft het overigens beide keren precies twee weken geduurd voordat ik mijn "nieuwe" console terughad.
Het is ook best moeilijk om als 1stline medewerker "smoesjes" te verzinnen als je geen informatie van "boven" krijgt. Tuurlijk is het ons aanspreekpunt, maar vaak krijgen ze zelf ook geen informatie en moeten zich maar redden.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 08:07
Net de Shadowrun demo gedowload. Moet zeggen dat die combo van magic en modern combat me wel aanspreekt. Geeft toch een hele andere dimensie aan de multiplayer.

Ik zou zeggen: download de demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pirate-Bozz schreef op zondag 10 juni 2007 @ 14:04:
Net de Shadowrun demo gedowload. Moet zeggen dat die combo van magic en modern combat me wel aanspreekt. Geeft toch een hele andere dimensie aan de multiplayer.

Ik zou zeggen: download de demo :)
Ik heb het zojuist gedownload maar vond het grafisch inferieur t.o.v. gears of war en de gameplay was alles behalve leuk. Recoil werkt voor geen meter en de wapens zijn vrij lame. Dus niet echt een game voor mij maar gelukkig zijn er genoeg anderen die het wel leuk zullen gaan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:06:

Microsoft would rather keep us somewhat in the dark regarding Xbox 360 failure rates, but they're pretty sensitive about the disc scratching issue and certain defects. Many complain that 360 consoles easily scratch game discs and there are more defective than undefective units, but MS blames the users and claims that systematic issues aren't causing this problem.

European Commissioner for Consumers Meglena Kuneva wanted to hear Microsoft on how they would resolve reported hardware problems, and MS did not hesitate to respond.

Not too long ago, Microsoft stated that faulty units may indeed be the cause of disc scratching. They even offered replacement discs, but now they're saying that it's actually "improper use" giving gamers a pain.

“If used properly, Xbox 360 consoles do not shut down, become defective or damage discs... there is no single root cause or systemic issue with any of the Xbox 360 consoles from our manufacturing process, thus users are either using our console incorrectly or do not read the supplied user manual on operation” Microsoft told Kuneva.
Sjees, zijn die gasten nu gewoon achterlijk of mogen ze gewoon de waarheid niet vertellen :?
Kassa lijkt me wel duidelijk aangetoond te hebben dat die 360's gewoon krassen en dat de 360 bovengemiddeld overlijdt lijkt me inmiddels ook wel duidelijk. Voor de Gotter die op zijn 5de 360 wacht, het ligt dus aan jezelf :P

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 13:09
Maar natuurlijk, dan heb je een Ps, ps2, wii, xbox en x360 staan waar alleen met de x360 krassen op de discs kwamen. "360 USERS ARE TO BLAME FOR DEFECTS & SCRATCHED DISCS"

Yeah right. Ik weet wel dat mijn 360 ook krassn maakte. Ik heb toen gewoon de kast opengeschroeft en drive en van die rubbertjes gemonteerd in de behuizing van de drive en daarna had i kgeen last meer van krassen, maar ook geen garantie meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FirePuma142 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 10:15:
[...]
65 euro inc is 55 ex BTW. Blijft toch 12 euro duurder. Economische groei heeft daar geen flikker mee te maken, spellen hebben altijd rond de 150 gulden gekost in Nederland, of de dollar nu op 1 gulden 60 staat of 3 gulden.

De oorzaak dat spellen in .nl zo duur zijn is dat wij altijd al gewend zijn aan hogere prijzen te betalen voor alle consumptiegoederen. 19% btw, in de USA is dat gemiddeld 5%. En dat omdat de overheid veel geld van ons nodig heeft om de uitkeringen en ambtenaren te kunnen betalen. In de USA betaal je nog geen 30% belastingen, in Nederland meer dan 50 tot 60% (als je inkomstenbelasting, BTW, accijnzen, BPM, importheffingen, parkeergeld, leges, gemeentelijke belastingen etc. meetelt.)
Er is maar een oplossing om de prijzen omlaag te krijgen in Nederland en dat is doordat er meer mensen moeten gaan werken, de uitkeringen omlaag, minder ambtenaren. Daardoor kan de belasting naar benee. En meer mensen aan het werk betekent meer 'markteconomie', dus meer concurrentie en lagere prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 15:41:
[...]

65 euro inc is 55 ex BTW. Blijft toch 12 euro duurder. Economische groei heeft daar geen flikker mee te maken, spellen hebben altijd rond de 150 gulden gekost in Nederland, of de dollar nu op 1 gulden 60 staat of 3 gulden.

De oorzaak dat spellen in .nl zo duur zijn is dat wij altijd al gewend zijn aan hogere prijzen te betalen voor alle consumptiegoederen. 19% btw, in de USA is dat gemiddeld 5%. En dat omdat de overheid veel geld van ons nodig heeft om de uitkeringen en ambtenaren te kunnen betalen. In de USA betaal je nog geen 30% belastingen, in Nederland meer dan 50 tot 60% (als je inkomstenbelasting, BTW, accijnzen, BPM, importheffingen, parkeergeld, leges, gemeentelijke belastingen etc. meetelt.)
Er is maar een oplossing om de prijzen omlaag te krijgen in Nederland en dat is doordat er meer mensen moeten gaan werken, de uitkeringen omlaag, minder ambtenaren. Daardoor kan de belasting naar benee. En meer mensen aan het werk betekent meer 'markteconomie', dus meer concurrentie en lagere prijzen.
Uhm gaat wel erg offtopic, maar ambtenaren geven ook geld uit, dus vind dat verhaal niet echt opgaan. Liever 10 werkende ambtenaren dan 1 in de WW.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
en de belastingen gaan toch nooit meer omlaag, kijk maar naar het kwartje van kok, die zouden we ook terug krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:54

Sagat

Is pappa x2!

Even mijn overlord impressies.

mooi gfx, leuke gameplay, maar ik kan nou niet zeggen dat ik omgevallen ben van de originaliteit.
Het is (op basis van de demo) pikmin maar dan vanuit dungeon keeper perspectief. Zeker (nog) niet een spel dat ik wil hebben.

owja, ik zou nog even vertellen hoe het afgelopen was met mijn niet downloadende dead rising demo. Ik heb door luiheid err gebrek aan motivatie niet echt de volgende dag getest of de demo weer werkte, maar tussen 2e pinksterdag en gister nog wel een paar keer geprobeerd. Gisteren ook maar weer is, en tot mijn grote verbazing zag ik opeens staan dat de demo gedownload was! Het enige wat er veranderd is, is dat ik wel was mspoints ingevoerd heb. (heavy weapon, geometry wars en castevania gekocht)
Maar aangezien het een gratis demo is zou dat toch niet mogen uitmaken....... :?
Demo viel me nog een beetje tegen ook zeer kort, maar wel vet heftige lift muzak tijdens het spel :P
Het lijkt me iig wel leuk genoeg dat als ik em voor weinig zie dat ik em dan wel koop.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op zondag 10 juni 2007 @ 15:46:
[...]
Uhm gaat wel erg offtopic, maar ambtenaren geven ook geld uit, dus vind dat verhaal niet echt opgaan. Liever 10 werkende ambtenaren dan 1 in de WW.
WW wordt door de werknemers betaald en betreft geen overheidsuitkeringen.
Wat denk je dat minder belastinggeld kost?
1 werknemer in de private sector en 7 miljoen ambtenaren of 1 ambtenaar en 7 miljoen mensen in de private sector.
Ambtenaren worden betaald door de belastingen en omdat er zoveel zijn zijn de XBOX 360 spellen zo duur.

/me importeert zijn spellen voor de 360 indien mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:22

WTF!!! Wat moet je hier nu mee, is MS nu gewoon echt een vals bedrijf aan het worden, dit kan ik eigenlijk opvatten als een belediging. Ik weet donders goed hoe ik m'n hardware moet behandelen en dan zeggen dat m'n problemen met dat onding door oncorrect gebruik komt?!
Ik wordt me toch ziek van hun manier van zaken doen.
Bah! :r
Wat is nu eigenlijk de fout dan? Is dat apparaat niet bedoeld om aan te zetten en op te gamen?

Het zijn de games die me nog bij de 360 houden, met de console en het bedrijf zelf heb ik het echt wel zo'n beetje gehad.
Wanneer dadelijk m'n nieuwe/refurb 360 weer de geest geeft mieter ik hem echt de deur uit en komt er een wel werkende next gen console, een glimmende zwarte :o
Zo zie je maar weer, voor kwaliteit betaal je toch wat meer :P

[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 10-06-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik vond Shadowrun niets aan. Shadowrun was één van de beste RPG's op de SNES en een multiplayer only FPS past IMHO helemaal niet bij de franchise. Één van de belangrijkste punten van het SNES spel was de sfeer, die helemaal uit het spel lijkt te ontbreken. Het spel heet Shadowrun, maar heeft verder helemaal niets met Shadowrun te maken.
MeNTaL_TO schreef op zondag 10 juni 2007 @ 15:26:
[...]

Sjees, zijn die gasten nu gewoon achterlijk of mogen ze gewoon de waarheid niet vertellen :?
Kassa lijkt me wel duidelijk aangetoond te hebben dat die 360's gewoon krassen en dat de 360 bovengemiddeld overlijdt lijkt me inmiddels ook wel duidelijk. Voor de Gotter die op zijn 5de 360 wacht, het ligt dus aan jezelf :P
Ik begin de houding van Microsoft goed zat te worden. De Xbox 360 is een geweldige console(zolang deze werkt), maar dit gaat nu toch wel erg ver. Ik heb hier zeven consoles staan, de enige die ooit problemen gaf was de Xbox 360 en die is al tot twee keer toe vervangen. Mijn huidige Xbox 360 begint nu alleen dezelfde kuren te vertonen als mij vorige vlak voordat deze kapot ging. Deze console heb ik net iets meer dan een maand en dat is wel erg triest voor woorden. De betrouwbaarheid van de Xbox 360 is dramatisch slecht en dat heeft niets met de gebruikers te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:24

S2S

MetroidPrime schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:36:
Ik vond Shadowrun niets aan. Shadowrun was één van de beste RPG's op de SNES en een multiplayer only FPS past IMHO helemaal niet bij de franchise. Één van de belangrijkste punten van het SNES spel was de sfeer, die helemaal uit het spel lijkt te ontbreken. Het spel heet Shadowrun, maar heeft verder helemaal niets met Shadowrun te maken.

[...]

Ik begin de houding van Microsoft goed zat te worden. De Xbox 360 is een geweldige console(zolang deze werkt), maar dit gaat nu toch wel erg ver. Ik heb hier zeven consoles staan, de enige die ooit problemen gaf was de Xbox 360 en die is al tot twee keer toe vervangen. Mijn huidige Xbox 360 begint nu alleen dezelfde kuren te vertonen als mij vorige vlak voordat deze kapot ging. Deze console heb ik net iets meer dan een maand en dat is wel erg triest voor woorden. De betrouwbaarheid van de Xbox 360 is dramatisch slecht en dat heeft niets met de gebruikers te maken.
Maak je druk, je krijgt toch een ander :+ Enige nadeel is dat je hem max 14 dagen kwijt bent. En welke houding bedoel je?, ze vervangen de x360 zo. Zal jouw een worst wezen dat ze kapot gaan toch?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:06

OMD

Vraagje:

Ik heb in 2006 een 360 gehad maar verkocht 1 maand later.
Ik heb nu weer een 360 maar ik kan nu niet meer op Live inloggen omdat ik mijn gegevens niet meer allemaal weet van toen. Ze vragen wanneer ik recover gametag doe om 4 cijfers van me creditcard maar die heb ik nooit gehad, zou het echt niet weten... rest van de gevens zou ik nog wel moeten weten, me naam en zo :D

Weet iemand een oplossing?

Kan ook geen nieuwe aanmaken omdat het mailadres al in gebruik is...

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

nieuwe aanmaken met een gmail addy ofzow?
of bedoel je dat niet met e-mail in gebruik?

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

S2S schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:03:
[...]

Maak je druk, je krijgt toch een ander :+ Enige nadeel is dat je hem max 14 dagen kwijt bent. En welke houding bedoel je?, ze vervangen de x360 zo. Zal jouw een worst wezen dat ze kapot gaan toch?
Omdat ze er na 2 jaar niet opeens mee ophouden met stuk gaan, MS moet gewoon het probleem fixen (en MS vind blijkbaar dat er geen probleem is). Wat is trouwens de bron van dat verhaal/quote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
[...]

OMG!! Dat meen je toch niet? Geen recht meer op een degelijk product? Klant geen koning meer (hoewel dat al een tijdje niet meer lijkt te zijn).
Worden we echt zo mak als lammetjes? Druk maar door onze strot, we zullen goed zijn voor baasje, wat die ook doet?

Het apparaat van 400 euro hoort gewoon te werken en betrouwbaar te zijn, niet?
En zodra een een refurb hebt lijk je nog sneller de Sjaak te zijn dan wanneer je nog een nieuwe hebt.

(hoezo 14 dagen? 21-28 dagen komt eerder, maar dat maakt niet uit... eh.. waarom ook alweer?)

[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 10-06-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Na het lezen van afgelopen pagina's ga ik toch echt even wachten op een grote revisie van de 360

offtopic: Als het MS lukt om sony uit de markt te drukken dan zouden ze altijd nog het produceren van hardware aan sony kunnen overlaten.... Misschien krijg je dan iets meer kwaliteit en minder gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

[...]

Maar ik heb nog maar een paar maanden garantie, daar maak ik mij wel druk over. In Engeland was de garantie periode 1 jaar in plaats van twee en daar mag je voor elke reparatie buiten de garantie ongeveer €125,- neertellen. Als het met dit tempo door blijft gaan en de garantie wordt niet verlengd, dan heb ik over twee jaar bijna €800,- aan een Xbox 360 Premium uitgegeven, dan had ik bijna net zo goed die belachelijk dure PS3 kunnen kopen.

Begrijp mij niet verkeerd, buiten Metal Gear hoef ik absoluut geen PS3. Het enige wat ik wil is dat de console waar ik €400,- voor betaald heb, niet om de 6 maanden kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:05:
[...]

WW wordt door de werknemers betaald en betreft geen overheidsuitkeringen.
Wat denk je dat minder belastinggeld kost?
1 werknemer in de private sector en 7 miljoen ambtenaren of 1 ambtenaar en 7 miljoen mensen in de private sector.
Ambtenaren worden betaald door de belastingen en omdat er zoveel zijn zijn de XBOX 360 spellen zo duur.

/me importeert zijn spellen voor de 360 indien mogelijk.
Ben je een beetje gefrustreerd?

* Slasher is ambtenaar en jij betaald mijn salaris, wat een fijn gevoel zeg..... :+

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Waar is je link naar de bron?
Microsoft told Kuneva.
Wie is MS in dit artikel? De schoonmaker, een Helpdesk Indier, Gates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:37
Slasher schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:44:
[...]

Ben je een beetje gefrustreerd?

* Slasher is ambtenaar en jij betaald mijn salaris, wat een fijn gevoel zeg..... :+
Het feit dat de arbeidsproductiviteit in de marktsector sneller stijgt dan de arbeidsproductiviteit in de overheidssector (ziekte van Baumol) geeft wel te denken ja. Hierdoor is een zelfde loonsverhoging voor ambtenaren niet mogelijk zonder dat de prijzen gaan stijgen. Hierdoor gaat de uitgavenquote stijgen en moet het belastingen- en premiepeil omhoog.

Fijn om te weten ook dat Nederlandse ambtenaren hun eigen taal zo goed beheersen, stam + t enzo :/

Ontopic:
Tom Paris schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:27:
Ik heb het al eens in een eerder deel gepost, en heb ook al met Xbox support gebeld, maar ik blijf een probleem houden met Xbox 1 spellen.

Al sinds dat ik de 360 heb werken sommige oude spellen gewoon niet. Halo 2 en Splinter Cell: Chaos Theory bijvoorbeeld wel, maar Halo 1 en Ghost Recon 2 niet. Ik stop het spel erin, krijg een wit scherm met het Xbox-logo, en vervolgens wordt het beeld zwart. Het geluid hoor ik wel en ik zie later dat het spel ook een savegame heeft gemaakt.

De 360 is via component aangesloten, 720P. Voor de rest sinds december nog geen problemen :)
Sindsdien natuurlijk nog steeds niks van Microsoft gehoord ("We nemen contact met u op zodra we meer weten"), maar ik heb wel nog iets anders ontdekt. Als ik een dvd afspeel op de 360, wordt het beeld zover opgerekt, dat een deel aan de rechterkant wegvalt. Op het scherm is ongeveer 75% van het beeld te zien, het ziet er dus ook uitgerekt uit. Dit gebeurt zo met elke film, ook in het dvd-menu. Het lijkt me toch dat er iets hardwarematig mis is met mijn 360?

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 12:19
Slasher schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:44:
[...]
Je vraagt hier wel om een flamewar.

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

PWM schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:57:
[...]

Waar is je link naar de bron?

[...]

Wie is MS in dit artikel? De schoonmaker, een Helpdesk Indier, Gates?
Meglena Kuneva is de EU-commissaris die consumentenbelangen behartigt. Ik neem aan dat als zij in haar functie als EU-commissaris een vraag stelt aan Microsoft, dat Microsoft deze niet door een willekeurige schoonmaker of helpdesk medewerker laat beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens lekker hoor heb ik een nieuwe (denk ik) 360 gehaalt met dat Forza 2 pakket zit er een hitachi dvd drive in......

Degene die alleen bij de launch erin zou zitten volgens dat ene artikel. Omschreven als "noisy and may cause scratches"....

Lekker dan.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2007 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

MetroidPrime schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:42:
[...]

Maar ik heb nog maar een paar maanden garantie, daar maak ik mij wel druk over. In Engeland was de garantie periode 1 jaar in plaats van twee en daar mag je voor elke reparatie buiten de garantie ongeveer €125,- neertellen. Als het met dit tempo door blijft gaan en de garantie wordt niet verlengd, dan heb ik over twee jaar bijna €800,- aan een Xbox 360 Premium uitgegeven, dan had ik bijna net zo goed die belachelijk dure PS3 kunnen kopen.

Begrijp mij niet verkeerd, buiten Metal Gear hoef ik absoluut geen PS3. Het enige wat ik wil is dat de console waar ik €400,- voor betaald heb, niet om de 6 maanden kapot gaat.
De ps3 is helemaal niet absurd duur, een 360 met hd-dvd speler is ook 600 euro, de vraag is of je dat wilt en blijkbaar (gezien de verkopen van BR schijfjes) is er vraag naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 14:49

DaWaN

'r you wicked ??

schnumi schreef op zondag 10 juni 2007 @ 18:55:
Trouwens lekker hoor heb ik een nieuwe (denk ik) 360 gehaalt met dat Forza 2 pakket zit er een hitachi dvd drive in......

Degene die alleen bij de launch erin zou zitten volgens dat ene artikel. Omschreven als "noisy and may cause scratches"....

Lekker dan.
Hitachi maakt juist geen krassen schijnt, de Toshiba-Samsung maakt krassen. Ik heb hier 4 Xbox360's staan waarvan 1 TS en 1 Hitachi maar ik moet wel toegeven dat de Hitachi iets meer herrie maakt.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ja de Hitachi maakt een takke herrie. De mijne ligt nu in Duitsland, ter repair. Maar als ik weet dat die geen krassen maakt, krijg ik liever weer een Hitachi terug. Maar nu zul je zien dat ik een krassen makend ding terug krijgt, wat al mijn games vernaggelt, en vervolgens weer kapot gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
MetroidPrime schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:42:
[...]
UK == EU en heeft dezelfde rechten: 2 jaar garantie.
Ook heb je op elke reparatie opnieuw 1 jaar garantie.

Het enige lullige is: als de leverancier zegt dat dat niet zo is rest alleen de gang naar de rechter.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

DaWaN schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:43:
[...]

Hitachi maakt juist geen krassen schijnt, de Toshiba-Samsung maakt krassen. Ik heb hier 4 Xbox360's staan waarvan 1 TS en 1 Hitachi maar ik moet wel toegeven dat de Hitachi iets meer herrie maakt.
Nou ja we zien het wel, maar dat hij een lawaai maakt is wel duidelijk jammergenoeg. Maargoed dat neem ik dan maar voor lief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 14:49

DaWaN

'r you wicked ??

schnumi schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:21:
[...]
Nou ja we zien het wel, maar dat hij een lawaai maakt is wel duidelijk jammergenoeg. Maargoed dat neem ik dan maar voor lief. :)
De Toshiba-Samsung maakt ook herrie trouwens, alleen iets minder. Beide drives lezen de DVD's op 12x wat gewoon herrie veroorzaakt, de fans zijn ook niet bepaald stil onder het gamen maar dat is broodnodig.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:22
Ik heb zo'n Advanced Scart Cable gekocht, wat een verschil _/-\o_
Had hem eerst gewoon in een lege scart aansluiting gestopt, maar het zag er niet mooier of lelijker uit, wat een teleurstelling.
Dus ik op internet lopen zoeken of meer mensen dit hadden, en ik vond ze. Niet alle scart plugs van m'n TV ondersteunen RGB, alleen scart plug 1.
Eenmaal in de goede scart plug, was een verschil zeg, de kleuren zijn veel voller, alles is scherper geworden vooral de letters zijn beter leesbaar.
Ik zal morgen of overmorgen, een paar screens posten van het verschil tussen scart en de component, hoop dat het verschil goed zichtbaar is want ik maak ze gewoon met een digitale camera.
Als je nog een SDTV hebt die RGB ondersteund, is de kabel eigenlijk een must :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:15

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

martijn1992 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:41:
Ik heb zo'n Advanced Scart Cable gekocht, wat een verschil _/-\o_
Had hem eerst gewoon in een lege scart aansluiting gestopt, maar het zag er niet mooier of lelijker uit, wat een teleurstelling.
Dus ik op internet lopen zoeken of meer mensen dit hadden, en ik vond ze. Niet alle scart plugs van m'n TV ondersteunen RGB, alleen scart plug 1.
Eenmaal in de goede scart plug, was een verschil zeg, de kleuren zijn veel voller, alles is scherper geworden vooral de letters zijn beter leesbaar.
Ik zal morgen of overmorgen, een paar screens posten van het verschil tussen scart en de component, hoop dat het verschil goed zichtbaar is want ik maak ze gewoon met een digitale camera.
Als je nog een SDTV hebt die RGB ondersteund, is de kabel eigenlijk een must :)
Verschil tussen RGB en composiet ;)
Probeer hierop te letten...het heeft in het verleden voor erg veel verwarring gezorgd hier op GoT :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
martijn1992 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:41:
Ik zal morgen of overmorgen, een paar screens posten van het verschil tussen scart en de component,
Waarom zou je dat doen, denk dat de gemiddelde bezoeker van dit topic dat verschil ondertussen wel kent, dit puntje wordt al vanaf deel 1 besproken hier. Als je zelf even dit topic gevolgd had en de TS gelezen had je waarschijnlijk niet eens op Internet hoeven te zoeken ;)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:22
Michael Knight schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:57:
[...]

Verschil tussen RGB en composiet ;)
Probeer hierop te letten...het heeft in het verleden voor erg veel verwarring gezorgd hier op GoT :)
Oh ja, component is met alle zes de stekkertjes 8)7
Xanion schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:02:
[...]

Waarom zou je dat doen, denk dat de gemiddelde bezoeker van dit topic dat verschil ondertussen wel kent, dit puntje wordt al vanaf deel 1 besproken hier. Als je zelf even dit topic gevoulgd had en de TS gelezen had je waarschijnlijk niet eens op Internet hoeven te zoeken ;)
Dat de kabel veel beter is wist ik ook wel, maar hoeveel beter niet, dus of het echt waard was wist ik niet, een paar screens kunnen niet zoveel kwaad en kosten ook niet zoveel moeite.
En ik had niet zoveel zin om al die delen door te lezen voor het antwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Screens zijn zeker welkom, hoe meer voorbeelden hoe beter... ben n.l. nog steeds niet helemaal overtuigd.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 16:21
Dennahz schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:15:
Screens zijn zeker welkom, hoe meer voorbeelden hoe beter... ben n.l. nog steeds niet helemaal overtuigd.
Dat zien we eigenlijk nog veel te vaak, dat er nog steeds mensen zijn die twijfelen. Misschien een idee om de verschillen in de topicstart te laten zien, dat scheelt weer onnodige posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 05-10 09:58

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik heb sinds een paar daagjes een 360 (over gekocht van een vriend die er niets mee deed). Heb gister meteen forza 2 erbij gekocht (erg vette game!, lang geleden dat ik wat gekocht had :D ).

Maargoed ik heb eigelijk 2 vraagjes:
1:
Is er een manier om die 360 wat stiller te krijgen?
2:
Kan de X360 omgaan met een USB HD met ntfs indeling? (kan het zelf helaas niet testen omdat ik (nog) geen usb hd heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Tortelli schreef op zondag 10 juni 2007 @ 23:29:
Ik heb sinds een paar daagjes een 360 (over gekocht van een vriend die er niets mee deed). Heb gister meteen forza 2 erbij gekocht (erg vette game!, lang geleden dat ik wat gekocht had :D ).

1:
2:
Kan de X360 omgaan met een USB HD met ntfs indeling? (kan het zelf helaas niet testen omdat ik (nog) geen usb hd heb....
Gefeliciteerd met je aankoop ;)
Antwoorden op je vragen:
1. Kan wel, maar dan moet je box open en is je garantie afgelopen en dat wil je niet.
2. Nee, het is alleen mogelijk met FAT32 of HFS+
FAT32 ondersteund geen bestanden groter dan 4 gig, dus als je van plan bent om HD films vanaf je ext hd te bekijken zul je over moeten stappen naar HFS+ (Google naar MacDrive)

[ Voor 10% gewijzigd door yorroy op 10-06-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

yorroy schreef op zondag 10 juni 2007 @ 23:04:
[...]

Dat zien we eigenlijk nog veel te vaak, dat er nog steeds mensen zijn die twijfelen. Misschien een idee om de verschillen in de topicstart te laten zien, dat scheelt weer onnodige posts.
Is zeker een idee! Heb al veel berichten gezien hoor dat het echt beter is, maar zie het liefst echt duidelijk met screenshots / foto's van de TV in kwestie. Heb er al een aantal gevonden, maar van "eigen bodem" is toch anders dan op andere fora, vind ik.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Dennahz schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:15:
Ik snap dat niet helemaal, ik lees dat wel vaker.
Al (voor zover ik weet) is een RGB kabel al eigenlijk verplicht sinds de PS1.
Zo groot als dat verschil nu is was het toen ook al.
Hoe kan het nu eigenlijk dat bij consoles, waarbij gfx nogal van belang zijn, maar bar weinig mensen er van op de hoogte zijn en hem gewoon slecht aansluiten.

Toen ik m'n PS2 zo'n 6 jaar terug kocht bij een gameshop moest ik ze nog uitleggen waar die kabel voor nodig was, en paar jaar later bij een andere gameshop hadden ze ook geen benul.
Toen ik m'n 360 kocht (ok, ditmaal media markt maar toch) snapten ze ook al niet waarom een extra kabel.

Als je een console aansluit op een SD tv, pak dan een RGB scart, beeld is gewoon kut zonder. (PUNT) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Mutatie schreef op zondag 10 juni 2007 @ 23:41:
[...]

Ik snap dat niet helemaal, ik lees dat wel vaker.
Al (voor zover ik weet) is een RGB kabel al eigenlijk verplicht sinds de PS1.
Zo groot als dat verschil nu is was het toen ook al.
Hoe kan het nu eigenlijk dat bij consoles, waarbij gfx nogal van belang zijn, maar bar weinig mensen er van op de hoogte zijn en hem gewoon slecht aansluiten.

Toen ik m'n PS2 zo'n 6 jaar terug kocht bij een gameshop moest ik ze nog uitleggen waar die kabel voor nodig was, en paar jaar later bij een andere gameshop hadden ze ook geen benul.
Toen ik m'n 360 kocht (ok, ditmaal media markt maar toch) snapten ze ook al niet waarom een extra kabel.

Als je een console aansluit op een SD tv, pak dan een RGB scart, beeld is gewoon kut zonder. (PUNT) :*)
Maar de meeste mensen willen eerst zien dan geloven. Daar ben ik er zelf ook een van, ik heb dan gewoon component dus ik heb die keuze niet hoeven te maken, maar toch.. ik begrijp het wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 05-10 09:58

Tortelli

mixing gas and haulin ass

yorroy schreef op zondag 10 juni 2007 @ 23:37:
[...]

Gefeliciteerd met je aankoop ;)
Antwoorden op je vragen:
1. Kan wel, maar dan moet je box open en is je garantie afgelopen en dat wil je niet.
2. Nee, het is alleen mogelijk met FAT32 of HFS+
FAT32 ondersteund geen bestanden groter dan 4 gig, dus als je van plan bent om HD films vanaf je ext hd te bekijken zul je over moeten stappen naar HFS+ (Google naar MacDrive)
Bedankt voor je reactie! met nummer 2 heb je precies door wat ik van plan ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
martijn1992 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:07:
[...]
Oh ja, component is met alle zes de stekkertjes 8)7
nee component is 5 stekkertjes ;) Rood Groen Blauw, Audio L R
Tortelli schreef op zondag 10 juni 2007 @ 23:29:

1:
2:
uhm
1 zet je geluid wat harder hoor je het ook niet <3 my z-5500

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
fingerhead schreef op maandag 11 juni 2007 @ 09:49:
uhm
1 zet je geluid wat harder hoor je het ook niet <3 my z-5500
Net alsof er altijd (hard) geluid zit in een spel, laat staan in een film...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MetroidPrime schreef op zondag 10 juni 2007 @ 18:51:
[...]

Meglena Kuneva is de EU-commissaris die consumentenbelangen behartigt. Ik neem aan dat als zij in haar functie als EU-commissaris een vraag stelt aan Microsoft, dat Microsoft deze niet door een willekeurige schoonmaker of helpdesk medewerker laat beantwoorden.
Dan nog.

Er staat daar een Quote, althans, een verhaal tussen aanhalingstekens.

Is dat een samenvatting van haar? De tekst in een e-mail? Zo ongeveer gezegd aan de telefoon?

Ik blijf het onduidelijk verhaal vinden. En het is nogal wat, als het klopt wat er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
johnnyv.nl schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:03:
[...]

Net alsof er altijd (hard) geluid zit in een spel, laat staan in een film...
een goede film heeft dan altijd wel muziek enzo. en als ze gewoon praten hoor ik niets tenminste let er niet eens meer op en merk er niets van. en spellen heeft altijd wel geluid.

En ik heb zelfs nog die ene cooler erachter op zitten.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.