Oke jullie geloven het niet, snap ik opzich ook wel. Maar ik zal mezelf van een paar dagen terug citeren:
Het voorval:
boscheboy schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:23:
huh syncen Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, heb ik bij mijn oude 360 ook nooit gedaan dus. Maar tis denk toch wel een 2e handse toch? Hij ziet er wel nieuw uit, maar het lijkt mij niet dat iedereen standaard profiel James krijgt tegenwoordig .
Edit: sinds 02 december 2005 heb ik vandaag een nieuw knopje ontdenkt op mijn controller
Ach ja, de nieuwe xbox zit alweer in de doos, morgen terugbrengen.
Er schiet me trouwens ineens te binnen dat ik een 360 premium Gears Of War pakket heb gekocht. Dat spel zit er niet eens in.
Zeker 2e hands.
offtopic: Zo is ooit al door de BCC een verkeerde tv afgeleverd (helaas een 600 euro goedkoper model) en heeft mycom een 500 gb harde schijf 'vergeten' te plaatsen
Als ik je één advies kan geven: controleer altijd in de winkel of alle spullen erbij zitten, gewoon doos openmaken ter plekke, scheelt je een hoop heen en weer rijden en gezeik van oliedom winkelpersoneel. Zeker als er gratis extra's bij moeten zitten. Zelfs als ik in de videotheek een dvd huur ga ik niet de winkel uit zonder te checken of de baliekneus wel de goeie schijf heeft meegegeven, nadat ik een keer thuis de Lion King zat te kijken ipv Mission Impossible...
en hier mijn nieuwe aankoop.
quote:
boscheboy schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:43:
[...]
De actie geld in heel nederland, waarschijnlijk alleen deze week. Er stond ook iets bij van op=op. De folder kun je btw bekijken op
www.mediamarkt.nl
Edit: net te laat, ik ga hem morgen denk ook halen. Dan maar een samsung drive
thanks,
ik ga hem morgen ook halen
Yorroy, ook bedankt voor je antwoord
Als jullie me nog niet geloven, so be it. De enige reden dat ik het overigens nu wel bekendmaak is dat er zo 1,2,3 persoonlijke gegevens hier worden versprijd.