Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.908 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98506

Phusebox schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:35:
[...]

het tracking nummer van UPS werkt niet?

die van mij is maandag weggegaan en dinsdag aangekomen. als het alleen een zaak was van controleren en nieuw opsturen moet dat toch binnen 3-4 dagen toch weer bij hun wegkunnen lijkt me?
Het nummer werkt wel, maar ik krijg dan een zending te zien die ergens in maart is afgeleverd op een Oostenrijks adres :s

En ik ben het met je eens; volgens mij moet het ook binnen 3-4 dagen kunnen, maar geloof dat wij niet de enige mensen met een kapotte 360 zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Phusebox schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:02:
iemand hier die zijn xbox360 de afgelopen 10 dagen heeft opgestuurd en nog iets heeft gehoord?

ben bijna als dat filmpje hierboven, ben geneigd om Resistance:FoM te halen om mijn gebrek aan Gears of War te compenseren...
10-12 dagen is zo ongeveer het gemiddelde wat ik heb meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98506

Overigens:

Ik las net op Fok!Games dat er dat er een ESRB rating voor Tomb Raider Anniversary voor de Xbox 360 (Live download) is aangevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:05
SeamusXanthus schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 00:33:
[...]

Mother is een breekpunt ja, toen ik daar doorheen kwam kon ik weer even vooruit. Mother/hard zit denk ik in de top3 van nummers die ik het meest heb moeten herhalen. Ik zit nu de al bijhoorlijk diep in expert, en mij lukt het ook (nog) niet om bij medium alles op 5 sterren te halen. Ik zou als tip willen geven eerst door de zure appel te bijten en proberen Mother/hard te halen. De medium/5 stars achievement komt nog wel. Opvallend genoeg lukte Mother/Expert onlangs in één keer, dus wel leuk om te zien hoeveel beter je geleidelijk wordt.

(sorry voor de late reactie)
Gisteren GH2 op hard uitgespeeld op zich niet echt vast gezeten behalve bij het nummer van avenged sevenfold - beast and the harlot. Free Bird had ik dan weer in 1 keer :P nu maar aan de slag met expert :) blijf het een geweldig spel vinden maar zit wel met smart te wachten op nieuwe nummers.overigens vind ik Mother van Danzig helemaal niet zo moeilijk het is ook geen super snel nummer. dan vind ik Woman van wolfmother een stuk uitdagender ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221598

Gister die demo gedownload van Live, maar wat is dat een verschrikkelijk spel
Vroeger was ie veel vetter op de ps one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-05 10:06
evilpin0 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:25:
Zo meteen als ik thuis ben ligt Tenchu op me te wachten, heerlijk. Was vroeger zeer grote fan de serie, de game play, de sfeer :9~

Alleen net iets te heet om thuis te zitten xboxen :)
No offence, maar ik heb die demo gespeeld en ben gigantisch teleurgesteld.

Echt gaar is het spel.

Jammer, want vond deel 1 op psx geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-05 08:31

Dennahz

Life feels like hell should.

Heb ook gelezen dat Tenchu niet echt geweldig blijkt te zijn. Ga hem toch zelf nog even checken natuurlijk... op de PSX vond ik hem ook zeer vet.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
SeamusXanthus schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 00:33:
[...]

Mother is een breekpunt ja, toen ik daar doorheen kwam kon ik weer even vooruit. Mother/hard zit denk ik in de top3 van nummers die ik het meest heb moeten herhalen. Ik zit nu de al bijhoorlijk diep in expert, en mij lukt het ook (nog) niet om bij medium alles op 5 sterren te halen. Ik zou als tip willen geven eerst door de zure appel te bijten en proberen Mother/hard te halen. De medium/5 stars achievement komt nog wel. Opvallend genoeg lukte Mother/Expert onlangs in één keer, dus wel leuk om te zien hoeveel beter je geleidelijk wordt.

(sorry voor de late reactie)
Beter een late reactie als geen reactie !

Het is inderdaad leuk om te zien dat je beter wordt. Eerst lukte op Medium helemaal niets, terwijl ik nu 'fluitend' de meeste nummers in de eerste blokken speel. Hard is echte lastiger omdat Oranje er bij zit. Ik raak de orientatie kwijt van de knoppen en speel dus riedeltjes een knop verschoven ...

Ik ga nog maar eens proberen mother te halen, is gelukkig wel een goed nummer, dus geen straf om dit over and over again te spelen. Ik heb wel het idee dat de ovrgang medium naar hard vele malen groter is dan de overgang easy naar medium.

Blijft leuk Guitar Hero !

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Donnie Darko schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:50:
[...]

Gisteren GH2 op hard uitgespeeld op zich niet echt vast gezeten behalve bij het nummer van avenged sevenfold - beast and the harlot. Free Bird had ik dan weer in 1 keer :P nu maar aan de slag met expert :) blijf het een geweldig spel vinden maar zit wel met smart te wachten op nieuwe nummers.overigens vind ik Mother van Danzig helemaal niet zo moeilijk het is ook geen super snel nummer. dan vind ik Woman van wolfmother een stuk uitdagender ;)
Doh, stom ik verwarde Mother met Woman. Dat was degene die ik zo moeilijk vond. Het tweede of derde nummer van de laatste groep nummers vond ik ook vreselijk. Ik kwam steeds de eerste tien seconden niet door (weet naam even niet). Freebird was inderdaad goed te doen, ik was ook HEEL blij dat ik hem meteen haalde. Dat nummer duurt zo lang, je wilt echt niet vast zitten op het einde van de solo.

Heeft iemand hier Jordan/Expert al gehaald? Die schijnt heel moeilijk te zijn. Of de 1000 note steak award? Wat een spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Roely schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:36:
[...]

Hard is echte lastiger omdat Oranje er bij zit. Ik raak de orientatie kwijt van de knoppen en speel dus riedeltjes een knop verschoven ...
Nog een tip dan: probeer je hand standaard op rood-tot-oranje te laten rusten ipv groen-tot-blauw. Groen is makkelijker te bereiken met wijsvinger dan oranje met pink (vind ik). Dan hoef je niet altijd te schuiven, hoewel dit soms wel beter is natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:53
Ben net gebeld, mn bestelde Forza2 limited edition is binnen! Zometeen snel halen.
Bedankt voor de positieve minireview enkele posts hierboven. Al haal ik Dirt ook zo snel mogelijk, wat een fantastische demo zeg!
Krijg het nog druk, want ik heb Tomb Raider anniversary limited edition ook besteld, mijn eerste game was tomb raider, geweldig! :P

Oh ja, ik wil de discussie van de gemodde xboxxen niet weer aanwakkeren, maar er schoot me ineens iets te binnen.
Dat die gasten niet meer op Live kunnen is denk ik niet het ergste voor ze. Ik denk dat als hun xbox kapot gaat en ze m opsturen, dat ze dat niet gaat lukken omdat de garantie ook is vervallen! (en terecht).
De garantie vervalt nl zodra je m openmaakt en aangezien de serienummers bekend zijn, van de geregistreerden zeker (maar ik denk dat ze t nr zowiezo wel kunnen traceren, t zal wel in de software staan vermeld?)

Genant overigens hoe mensen die hebben lopen knoeien nu heel hard schreeuwen dat dit Microsoft klanten en geld gaat kosten.
Nou ik ben blij dat die mensen opgerot zijn, want dat waren toch altijd die gasten die aan het cheaten waren met racegames. Wanneer ze van me aan t verliezen waren, snel de internetkabel eruit trekken enz.
En ik vind ook: we zijn allemaal die-hard gamers hier, toch? Dan lijkt t me verstandig op de industrie te steunen en de games te kopen. Die gasten zijn 1-2 jaar keihard aan t werk op zo'n game te maken.
De games duur? Dat valt best mee, als je kijkt hoe lang je er zoet mee bent.

Ik had vroeger ook gekopieerde spellen voor mn pc hoor, maar die spellen hebben dan ook niet zo veel waarde voor je. Daarna heb ik wat van die gekopieerde spellen, de orginele gehaald in de winkel gewoon omdat ik er zoveel plezier aan had gehad en dat voelde gewoon een stuk beter.
Nu koop ik al mn spellen orgineel en maakt het veel leuker. Ik ben nu echt trots op mn verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 17:05
SeamusXanthus schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:46:
[...]

Nog een tip dan: probeer je hand standaard op rood-tot-oranje te laten rusten ipv groen-tot-blauw. Groen is makkelijker te bereiken met wijsvinger dan oranje met pink (vind ik). Dan hoef je niet altijd te schuiven, hoewel dit soms wel beter is natuurlijk
ik probeer mezelf aan te leren de hele tijd terug te gaan naar de basis positie groen tot blauw dus. speel overigens wel gitaar ook dat maakt het in bepaalde opzichten wel een stuk makkelijker het spel te spelen, ik speel in het bijzijn van vrienden dan ook nog wel eens met de gitaar in mn nek een nummertje :P. alleen om ze te zieken daar de meeste niet eens een nummer op easy af kunnen maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:33
Ferry34 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:00:
Ben net gebeld, mn bestelde Forza2 limited edition is binnen! Zometeen snel halen.
*snif* :'(

waar blijft mijn xboxje...

ps. krijg je altijd een berichtje als er iets retour gaat; of is het soms ook zo van "SURPRISE" daar is je nieuwe refurb xbox360?

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 08-06-2007 11:12 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Anoniem: 200262 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:01:
Ik heb een vraagje

Ik heb nu best veel films/foto's op mijn pc heb gewoon windows xp pro
ma ik wil ze ook graag is op mijn xbox 360 zetten en dan een filmpje/foto's bekijken op mijn tv kan dit ?

Ik heb wel een router
Je hebt toch het programma Microsoft Media connect (zo heet dat toch?).
Is gratis en speciaal om bestanden van je pc naar je xbox te zetten. Je kan er volgens mij niet mee streamen maar wel overzetten naar je xbox en dan op je tv bekijken.
Ik heb t ook n keer gebruikt en dat ging goed, ik heb ook xp pro. Voor mij had t verder geen zin want ik heb zowel mn pc alsook mn xbox op mn scherm aangesloten, dus ik hoef alleen maar van source te schwitchen om te kijken.
Sinds de laatste update is het volgens mij nog eenvoudiger geworden, want ik geloof dat ik de opties al in het dashboard zag staan van pictures enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
PacinoAllstars schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:25:
[...]

No offence, maar ik heb die demo gespeeld en ben gigantisch teleurgesteld.

Echt gaar is het spel.

Jammer, want vond deel 1 op psx geweldig.
shit man :(
Heb eigenlijk alleen nog maar negatieve reacties gelezen, weer een top serie om zeep geholpen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Mwah ik vond hem best geinig, voor 20 euro zou ik hem kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 22:38

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phusebox schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:05:
[...]

*snif* :'(

waar blijft mijn xboxje...

ps. krijg je altijd een berichtje als er iets retour gaat; of is het soms ook zo van "SURPRISE" daar is je nieuwe refurb xbox360?
Ik kreeg niks te horen en na een 1 week stond een NIEUWE voor de deur. Dus alles kan, je weet maar nooit.
Alleen jammer van FM2 voor je. Ik ga hem straks na me werk halen en dan zal het vanzelf wel weer maandag worden >:)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Donnie Darko schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:01:
[...]

ik probeer mezelf aan te leren de hele tijd terug te gaan naar de basis positie groen tot blauw dus. speel overigens wel gitaar ook dat maakt het in bepaalde opzichten wel een stuk makkelijker het spel te spelen, ik speel in het bijzijn van vrienden dan ook nog wel eens met de gitaar in mn nek een nummertje :P. alleen om ze te zieken daar de meeste niet eens een nummer op easy af kunnen maken :P
lol echte gitarist he ;)
ik zit nu vast bij Freya op Hard is echt een lastig nummer, vooral op het laatst al die herhalingen :( lukt me gewoon maar niet. ben ook al beetje begonnen op expert al 3 nummers gelukt ^^.
maar ik dacht int begin ook medium ga ik nooit halen maar nu slaap ik bij sommige nummers op hard hehe.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:00

Grozno

acts without consequence!

Zijn er hier mensen die ff kunnen testen of ze op Live kunnen komen of confirmeren dat ze erop zitten?

Op de één of andere manier wil het bij mij niet, terwijl het gister als een zonnetje ging...

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Ik zeg maar 1 ding :

FORZA MOTORSPORT 2

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Roely schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:05:
Ik zeg maar 1 ding :

FORZA MOTORSPORT 2
dat zijn er 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

En geen antwoord op mijn vraag...

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Grozno schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:02:
Zijn er hier mensen die ff kunnen testen of ze op Live kunnen komen of confirmeren dat ze erop zitten?

Op de één of andere manier wil het bij mij niet, terwijl het gister als een zonnetje ging...
Ik kreeg net een bericht van iemand op live datie FM2 binnen had en aan het spelen was, dus zal wel aan jouw liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Da's toch niet zo moeilijk :?

Even naar xbox.com, en daar naar je Friends list kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PWM schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:26:

Misschien heeftie geen vrienden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Bij de Connection Test Failed ie bij Xbox Live, verder krijg ik alleen deze fout-code:
code:
1
2
3
4
W: 0000 - 000B
X: 0000 - F001 
Y: 30AB - 4840 
Z: 0000 - 0000

Met deze code heb ik nog niets kunnen vinden, zowel via google als op de Xbox site...

Hoop niet dat ik ineens een, onterechte, ban aan m'n broek heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 19-05 08:31

Dennahz

Life feels like hell should.

DeepSeven schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 00:27:
Wat is nu het ideaalste, mce met transcode360 of tversity? Iemand die beide heeft getest? Ik zou graag divx naar me xbox streamen, maar met tversity trok hij 720p echt niet.
Ik heb een aantal programma's getest maar ben uiteindeljk naar Tveristy gegaan. Heb geen HDTV, dus heeft het voor mij ook geen nut om 720p video's te downloaden en te testen.

Is je PC / netwerk snel genoeg om deze video's weer te geven en te streamen? Hij zet ze "live" om en dat kost nogal wat rekenwerk van je CPU.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

PWM schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:26:

Dan moeten er natuurlijk wel vrienden toevallig online zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

sekeroglan schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:31:
[...]

Misschien heeftie geen vrienden :>
Ja, precies! Misschien heb ik wel helemaal geen vrienden :'(

Maar xbox.com had ik nog niet aan gedacht...

Edit: Mirakels!!! Hij dut alweer...

[ Voor 6% gewijzigd door Grozno op 08-06-2007 13:09 . Reden: Vanaf nu geloof ik ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Hmm, gisteravond xbox service gebeld voor mijn defecte xbox. Label voor opsturen zat 10 min later al in mijn mailbox. Net UPS gebeld en die komen de doos zometeen al halen. Tot nu toe goede service :)
Hoop dat het snel gaat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:17

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Oh ja, ik wil de discussie van de gemodde xboxxen niet weer aanwakkeren, maar er schoot me ineens iets te binnen.
Dat die gasten niet meer op Live kunnen is denk ik niet het ergste voor ze. Ik denk dat als hun xbox kapot gaat en ze m opsturen, dat ze dat niet gaat lukken omdat de garantie ook is vervallen! (en terecht).
De garantie vervalt nl zodra je m openmaakt en aangezien de serienummers bekend zijn, van de geregistreerden zeker (maar ik denk dat ze t nr zowiezo wel kunnen traceren, t zal wel in de software staan vermeld?)

Genant overigens hoe mensen die hebben lopen knoeien nu heel hard schreeuwen dat dit Microsoft klanten en geld gaat kosten.
Nou ik ben blij dat die mensen opgerot zijn, want dat waren toch altijd die gasten die aan het cheaten waren met racegames. Wanneer ze van me aan t verliezen waren, snel de internetkabel eruit trekken enz.
Oww, nu heb je het toch weer aangewakkert. Ik ben het met je eens. Eigen schuld dikke bult: als je je 360 hacked kan je niet meer op live. Garantie vervalt, pech gehad.
Dan moet je niet zeuren op microsoft.

Maar om te zeggen dat 'dat toch altijd die gasten waren die cheaten' slaat echt helemaal nergens op.
Kom je nu helemaal gaan cheaters meer tegen dan?

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gister een x-box 360 met viva pinata van m'n vriendin gekregen, helemaal in m'n nopjes :D

Vanochtend even de forza 2 demo gedowned en tien minuten gechecked, maar na GT4 is het toch wel even wennen (het lijkt moeilijker). De graphics zijn niet al te super, maar dat is alleen de demo right.

Vanavond even de Overlord demo binnenhalen en dit weekend me eens uitleven 8)

[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 08-06-2007 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 19-05 17:02
Roppedop schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:36:
[...]

Oww, nu heb je het toch weer aangewakkert. Ik ben het met je eens. Eigen schuld dikke bult: als je je 360 hacked kan je niet meer op live. Garantie vervalt, pech gehad.
Dan moet je niet zeuren op microsoft.

Maar om te zeggen dat 'dat toch altijd die gasten waren die cheaten' slaat echt helemaal nergens op.
Kom je nu helemaal gaan cheaters meer tegen dan?
Ja net alsof ik met mijn gemodde Xbox niet de Ethernetkabel eruit kan trekken. Volgens mij win jij dan gewoon trouwens hoor dus niet huilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 13-05 16:34
Dennahz schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:34:
[...]

Ik heb een aantal programma's getest maar ben uiteindeljk naar Tveristy gegaan. Heb geen HDTV, dus heeft het voor mij ook geen nut om 720p video's te downloaden en te testen.

Is je PC / netwerk snel genoeg om deze video's weer te geven en te streamen? Hij zet ze "live" om en dat kost nogal wat rekenwerk van je CPU.
ik ben juist weer van tversity afgestapt naar transcode. had zo'n gedoe met codecs namelijk. Een oude "stable" ffdshow was de enige codec die bij mij en het beeld goed weergaf en subs liet zien. Nadeel is dat nieuwere films niet afgespeeld werden met die ffdshow.

Transcode speelt gewoon alles af, geen gezeur met codecs. Daarnaast is media center ook wel mooi om zo nu en dan eens te gebruiken.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128931

En ik vind ook: we zijn allemaal die-hard gamers hier, toch? Dan lijkt t me verstandig op de industrie te steunen en de games te kopen. Die gasten zijn 1-2 jaar keihard aan t werk op zo'n game te maken.
De games duur? Dat valt best mee, als je kijkt hoe lang je er zoet mee bent.

Ik had vroeger ook gekopieerde spellen voor mn pc hoor, maar die spellen hebben dan ook niet zo veel waarde voor je. Daarna heb ik wat van die gekopieerde spellen, de orginele gehaald in de winkel gewoon omdat ik er zoveel plezier aan had gehad en dat voelde gewoon een stuk beter.
Nu koop ik al mn spellen orgineel en maakt het veel leuker. Ik ben nu echt trots op mn verzameling!
Hier iemand die met een gebande console zat. Ik heb het gewoon heel simpel opgelost: kocht een nieuwe 360 premium, hdd verwisseld. Oude 360 in de doos en teruggebracht met als reden dat hij krassen maakt en dat ik dat niet accepteer. Dus nu zit ik gewoon met een splinternieuwe console, no problems.

Oke dat is misschien wel stiekem maar je kunt mensen het toch niet verwijten dat ze hem laten ombouwen. Het heeft mij €20,- gekost. Dat is toch niks in vergelijking met wat de spellen kosten. Maar goed met dat cheaten scheer je alles wel over 1 kam. Ikzelf cheat niet en zou niet eens weten hoe dat moet.

En ja de games zijn wel duur, jij zegt dat je een aardige collectie aan het opbouwen bent waar je trots op bent. Dat kan dan wel zo zijn maar als ik dalijk fifa 08 koop bij launchdatum is deze iets van 60 euro. Koop ik hem een half jaar later kost die de helft. Dus het hoeft allemaal niet zo duur. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik toch wel zoet ben met weinig spellen aangezien ik veel op live speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Anoniem: 128931 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:06:
[...]

Hier iemand die met een gebande console zat. Ik heb het gewoon heel simpel opgelost: kocht een nieuwe 360 premium, hdd verwisseld. Oude 360 in de doos en teruggebracht met als reden dat hij krassen maakt en dat ik dat niet accepteer. Dus nu zit ik gewoon met een splinternieuwe console, no problems.

Oke dat is misschien wel stiekem maar je kunt mensen het toch niet verwijten dat ze hem laten ombouwen. Het heeft mij €20,- gekost. Dat is toch niks in vergelijking met wat de spellen kosten. Maar goed met dat cheaten scheer je alles wel over 1 kam. Ikzelf cheat niet en zou niet eens weten hoe dat moet.

En ja de games zijn wel duur, jij zegt dat je een aardige collectie aan het opbouwen bent waar je trots op bent. Dat kan dan wel zo zijn maar als ik dalijk fifa 08 koop bij launchdatum is deze iets van 60 euro. Koop ik hem een half jaar later kost die de helft. Dus het hoeft allemaal niet zo duur. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik toch wel zoet ben met weinig spellen aangezien ik veel op live speel.
Srry, meestal zeg ik niks over deze onderwerp maar wat jij doet:

:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Donnie Darko schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:01:
[...]

Goede tip, want die pink van mij is traaaaag ......
En ik denk dat ik ook mother met Woman verwar .....

Ga vanavond nog maar eens proberen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Je hebt gelijk ....
En ik heb geen antwoord op de vraag boven mijn post. Eigenlijk dus een beetje spam, maar kwam als uitspatting op het feit dat mijn Limited Edition klaar ligt in de winkel !

Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
[...]

In mijn optiek ben je veels te ver gegaan en beduvel je mensen bij het leven :

- Gameproducenten door hun games niet te kopen
- De winkel, door ze voor 399 Euro op te lichten.

Ik denk dat je je probleem met je console nog makkelijker had kunnen oplossen, gewoon een nieuwe 360 premium jatten |:(

Het zijn deze gevallen die mijn verzekeringspremie zo duur maken en zorgen dat winkels mij wantrouwen als ik met een kapot apperaat terug kom, kortom BEDANKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:56

Nitai

Live the life you love.

Geen woorden voor, dat doe je toch niet? Als dat ding in de verkoop gaat, krijgt iemand gewoon een gebande xbox in handen. Nee dat is fijn... :X

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 07:03

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

[...]

Oke dat is misschien wel stiekem maar je kunt mensen het toch niet verwijten dat ze hem laten ombouwen.
Wat jij hebt gedaan is niet stiekem, het is oplichting. Oplichting is in Nederland nog altijd een strafbaar feit, als je er voor veroordeeld wordt dan heb je een strafblad(dat staat zo leuk op je CV). Mocht de winkel er achter komen en aangifte doen, en de kans daarop is redelijk groot, dan zul je ergere dingen om je zorgen over te maken hebben dan het feit dat je een Xbox Live ban hebt gekregen.

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 08-06-2007 14:56 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Oftewel: "Way to go! Zo red je het wel in het leven..." _/-\o_ *O*
Proef het subtiel doorschemerende sarcasme

Zullen we het nu weer over leuke dingen hebben, zoals overlord en het feit dat wij niet in de gevangenis belanden :)

[ Voor 11% gewijzigd door Grozno op 08-06-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221598

Idd, wie heeft m gespeeld?????? ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05-2023
[...]

Dat je je console wil hacken, games wilt downloaden etc moet je lekker allemaal zelf weten. Ik heb zelf ook een gehackde 360 en ik wist dat er een dag zou komen dat het over was met live. Had/moest jij ook weten. Wat jij doet is gewoon pure oplichting en smerig. Nu komt jantje met pappa bij de bart smit om met zijn hard verdiende centjes een 360 te kopen om er thuis achter te komen dat ie geen live heeft. Echt in de hoogste boom met gasten als jij.

Ps op xbox-scene forum worden mensen die openlijk dit soort misdaden toegeven direct gebanned, mooie oplossing voor dit soort guppies wellicht nog een berichtje aan de politie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 20:57
[...]
OMG :r Ik mag hopen dat je met pin betaald hebt en dat je binnenkort met een paar zwaailichten opgehaald wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184536

[...]

Ik vind het niet zo slim om dit soort praktijken aan de grote klok te hangen. Zeg dan zoiets als een vriend van mij had een...................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

[...]

Zullen we voor de grap eens kijken wat Microsoft er zelf van vindt?

niet doen

[ Voor 3% gewijzigd door blaataaps op 08-06-2007 15:35 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 14:29
[...]

Gast... onvoorstelbaar dat er mensen zijn die zulke acties doen...
En laat me raden, je 'nieuwe' 360 gelijk weer laten ombouwen met die nieuwe 'stealth firmware' die uit is?

Doe dan netjes en probeer de oude te verkopen op ebay/marktplaats oid en zet er dan bij dat ie omgebouwd en gebanned is en dus niet meer online kan. Ken genoeg mensen die een console nooit aan internet durven te hangen (standaard reactie: owh? kan dat dan?) en er dus geen problemen mee hebben, mits je maar duidelijk vermeldt wat er gebeurt is en wat er niet meer kan met de 360.

^^^^ Het lijkt me nou ook geen reden om iemand zijn persoonlijke informatie neer te zetten

[ Voor 4% gewijzigd door Harmsen op 08-06-2007 15:20 ]

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Grozno schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:53:
Oftewel: "Way to go! Zo red je het wel in het leven..." _/-\o_ *O*
Proef het subtiel doorschemerende sarcasme

Zullen we het nu weer over leuke dingen hebben, zoals overlord en het feit dat wij niet in de gevangenis belanden :)
Ehm...

Zullen we het zelf netjes houden, voordat een mod ons straks op vingers tikt?

Iemands persoonsgegevens posten hiero lijkt me wat ver gaan, helemaal omdat je geen toestemming van diegene hebt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
[...]

Heb zelf ook een gebande console gehad en was mijzelf bewust van deze methode die jij zelf gehanteerd hebt, maar heb het toch naar mijn mening op een adequatere en dus nettere manier opgelost.

Ik had namelijk een xbox core gekocht voor 244 bij de mediamarkt en vervolgens al de extra's van mijn premium daar bij gedaan, zoals wireless controller, hd kabel, harde schijf etc.

Vervolgens heb ik al mijn backups geïnventariseerd. Degene die niet veilig zijn en dus gedetecteerd worden op xbox live heb ik samen met mijn gestripte xbox 360 premium op marktplaats verkocht (13 spellen). Ik had er zelfs eerlijk bijgezet dat hij 5.3 firmware had en niet geschikt is voor xbox live.

Heb hem uiteindelijk weten te verkopen voor 200 euro binnen 2 uur tijd. Ik had wel tien emails van mensen gehad, die interesse hadden.

Uiteindelijk is de schade dus heel erg beperkt. Sterker nog je kan niet eens spreken van schade, aangezien ik een jongetje blij heb gemaakt die van zijn zakgeld gespaard had voor een xbox en dus nooit genoeg geld had om al die spellen te kopen. En hij wist dat er niet meer op xbox live hoefde tegaan en gaf daar ook niet om.

Denk zelfs dat ik hem makkelijk voor 250 ook kwijt had kunnen raken, maar het boeide me niet zoveel. Ik heb alweer een nieuwe xbox geflashed :) (ben hardleers).

Raad het ook aan om in het vervolg op deze manier je xbox te verkopen en niet op de manier van oplichting. Aangezien het fucking irritant is om een apparaat te kopen dat al verneukt is. Als je hem wilt verneuken wil ik dat nog altijd zelf doen 8)

Welke winkel heb je dit trouwens geflikt, aangezien de meeste winkels xboxen niet eens terug innemen... Althans niet de mediamarkt.

EDIT

Haal trouwens die persoonlijke informatie weg, je bent nou net zo fout bezig als hij zelf en tweakers.net breng je nu ook in de verlegenheid m.b.t. privacy wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Grozno schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:21:
[...]

Ehm...

Zullen we het zelf netjes houden, voordat een mod ons straks op vingers tikt?

Iemands persoonsgegevens posten hiero lijkt me wat ver gaan, helemaal omdat je geen toestemming van diegene hebt :/
Toestemming? Waarvoor? Hij zet het zelf op internet. Het is allemaal open en bloot te vinden met 3 seconden googelen, zie het als een snelkoppeling.
Stelletje moraalridders allemaal, wel foei foei roepen maar het knippen en plakken van door hem zelf geplaatste persoonsgegevens is een misdrijf?

Privacywet? Tweakers.net in verlegenheid? Wat een kolder. Er is niets strafbaars aan het knippen en plakken van wat persoonsgegevens, welke hij zelf openbaar heeft gemaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door FirePuma142 op 08-06-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
[...]
Smeerlap. Je bent niks ander dan een oplichter en een dief. :(

[ Voor 5% gewijzigd door ymmv op 08-06-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

FirePuma142 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:25:
[...]

Toestemming? Waarvoor? Hij zet het zelf op internet. Het is allemaal open en bloot te vinden met 3 seconden googelen, zie het als een snelkoppeling.
Stelletje moraalridders allemaal, wel foei foei roepen maar het knippen en plakken van door hem zelf geplaatste persoonsgegevens is een misdrijf?

Privacywet? Tweakers.net in verlegenheid? Wat een kolder. Er is niets strafbaars aan het knippen en plakken van wat persoonsgegevens, welke hij zelf openbaar heeft gemaakt.
Ik vraag je alleen om het netjes te houden hoor, verder niets... :> Bovendien begrijp jij zelf heel goed dat dit soort dingen niet wenselijk zijn.

Maar goed, we zullen zien.

[ Voor 7% gewijzigd door Grozno op 08-06-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 16:24
zelf vind ik het ook niet kunnen die persoonsgegevens.

Verder heb ik nog geen antwoord op mijn probleem met de wireless controller dat hij niet meer wil connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Grozno schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:31:
[...]

Ik vraag je alleen om het netjes te houden hoor, verder niets... :>

Maar goed, we zullen zien.
Ik houd het ook heel netjes, ik doe nergens een oproep om het bestellen van pizza of het laten afleveren van 6 kuub zand. Sterker nog, ik neem alleen maar aan dat Joey zich te pletter schrikt als hij het leest, en voortaan heel diep nadenkt voordat ie weer zo iets flikt.

Waarom kunnen die persoonsgegevens niet? Kan iemand mij een reden geven waarom dat niet zou mogen? Ik herhaal nogmaals, die informatie is door hemzelf geopenbaard, het enige wat ik heb gedaan is knippen en plakken. Sorry, ik zie het probleem niet.

[ Voor 20% gewijzigd door FirePuma142 op 08-06-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

GBI schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:33:
zelf vind ik het ook niet kunnen die persoonsgegevens.

Verder heb ik nog geen antwoord op mijn probleem met de wireless controller dat hij niet meer wil connecten.
Had je al wel geprobeerd de controller opnieuw te syncen (zo schrijf je dat niet...) met de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
FirePuma142 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:34:
[...]

Ik houd het ook heel netjes, ik doe nergens een oproep om het bestellen van pizza of het laten afleveren van 6 kuub zand. Sterker nog, ik neem alleen maar aan dat Joey zich te pletter schrikt als hij het leest, en voortaan heel diep nadenkt voordat ie weer zo iets flikt.

Waarom kunnen die persoonsgegevens niet? Kan iemand mij een reden geven waarom dat niet zou mogen? Ik herhaal nogmaals, die informatie is door hemzelf geopenbaard, het enige wat ik heb gedaan is knippen en plakken. Sorry, ik zie het probleem niet.
Als je het dan moet doen moet je het doorlinken.
Als ik jouw nou ken en ik zet je gegevens hier op tweakers zeg ik gewoon dat ik het uit het telefoonboek gekopieerd en geplakt heb. Toch zou ik het erop gezet hebben en niet de mensen van het telefoonboek. Dus doorlinken is verstandiger.

voor bosche boy

Jij bent een ordinaire oplichter en als ik jou kende en als je een eerlijk persoon bent ga je terug naar die winkel en koop je je eigen gebande console terug.
Want kleine pietje heeft er geen verstand van en pappa en mamma snappen er niks van dat pietje niet op internet kan spelen. (/sarcasm)Pietje krijgt nachtmerries want hij heeft zolang voor zijn xbox gespaart. De jongen word boos op microsoft en word later linux gebruiker. Dat willen we voorkomen toch ?? (/end of sarcasm)

Maar al met al ben jij een dief een leugenaar en een oplichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
FirePuma142 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:18:
[...]

Zullen we voor de grap eens kijken wat Microsoft er zelf van vindt?

[mbr]niet doen[/mbr]
inderdaad die gegevens hier niet posten; wat je wel kan doen is aangifte bij de politie wegens oplichting

ook al ben jij zelf niet opgelicht, maar je weet wel dat iemand het gedaan heeft...

ik :r op mensen die zulke naaistreken uithalen en daarmee eerlijke consumenten benadelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het probleem is groter dan dat:

Het zal lang duren voordat degene die dit ding heeft gekocht het voor elkaar krijgt om de Winkelier en of Microsoft te overtuigen dat hij zelf niet die console heeft gemod.

Het is echt een schande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
@ bosjeboy

ik vraag me af of de winkel wel eens het serie nummer bekijkt voor het verkopen en eventueele terugname.
toen ik mijn Xbox gekocht had werd het serie nummer opgeschreven.

je kan het nu wel de winkel verwijten dat ze het niet noteren, maar in zulke gevallen als jou bewijst het wel weer dat het nodig is.
Ik had je rode kop wel willen zien als je wel betrapt was.

(oh is dit de verkeerde? mn broertje had ook een misschien dat ik me vergist heb.)

en wat doet de winkel nu? de zogenaamde krassen makende xbox terug sturen naar Microsoft? en die komen erachter dat het een ouder model is en 2e hands en gemod.

en ik zal als winkel een bewijs willen zien van een bekraste ORIGINEELE DVD

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 08-06-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05-2023
Iemand de overlord demo al gespeeld? schijnt uit te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke jongens nu gaat het iets te ver (prive gegevens). Het was maar een geintje. Ik zeg dit niet omdat ik misschien bang oid zou moeten zijn maar als je een paar pagina's terugkijkt dan zie je dat ik JUIST hier de dupe van ben geweest. Ik heb mijn gebande 360 allang verkocht en een nieuwe gekocht bij mm voor 333,-. Oke misschien had ik het niet moeten zeggen maar ik wou deze discussie juist uitlokken. Dus the killer als je aub mijn gegevens zou willen verwijderen zou ik dit zeer op prijs stellen. Nogmaals ik heb dit niet gedaan, zo ben ik niet. En anders had ik het hier zeker niet verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Phusebox schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:50:
[...]

inderdaad die gegevens hier niet posten; wat je wel kan doen is aangifte bij de politie wegens oplichting

ook al ben jij zelf niet opgelicht, maar je weet wel dat iemand het gedaan heeft...

ik :r op mensen die zulke naaistreken uithalen en daarmee eerlijke consumenten benadelen
Ga met die gegevens naar Microsoft en de politie. Boontje hoort zijn loontje te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 128931 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:56:
Oke jongens nu gaat het iets te ver (prive gegevens). Het was maar een geintje. Ik zeg dit niet omdat ik misschien bang oid zou moeten zijn maar als je een paar pagina's terugkijkt dan zie je dat ik JUIST hier de dupe van ben geweest. Ik heb mijn gebande 360 allang verkocht en een nieuwe gekocht bij mm voor 333,-. Oke misschien had ik het niet moeten zeggen maar ik wou deze discussie juist uitlokken. Dus the killer als je aub mijn gegevens zou willen verwijderen zou ik dit zeer op prijs stellen. Nogmaals ik heb dit niet gedaan, zo ben ik niet. En anders had ik het hier zeker niet verteld.
Hoor ik daar het geluid van iemand die in noodtempo terugkrabbelt? En nog een keer erover gaat liegen ook nog? In je eerdere bericht was er volstrekt geen sprake van een hypothettisch geval. Ik hoop dat iemand die adresinfo gewoon naar MS mailt, kunnen zij het allemaal fijn uitzoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door ymmv op 08-06-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ze zijn door een mod inmiddels verwijderd, en ik geloof werkelijk geen snars van je hele excuus, maar ik merk wel dat je flink geschrokken bent, en dat je dus voortaan dit soort fratsen uit je hoofd laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
en ik ben nog steeds niet gebanned :D

weet je wat oplichting is...60 euro voor een spel, dat is ruim 120 gulden, vroeger toen we die kut euro nog niet hadden was 80 gulden al veel voor een spel :)

[ Voor 78% gewijzigd door nnndoh op 08-06-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoodlum77 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:54:
Iemand de overlord demo al gespeeld? schijnt uit te zijn?
Sprak net iemand die er erg positief over was. Leuke verassing, had hem nog niet op mijn lijstje staan.
nnndoh schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:00:

weet je wat oplichting is...60 euro voor een spel, dat is ruim 120 gulden, vroeger toen we die kut euro nog niet hadden was 80 gulden al veel voor een spel :)
Hou nou toch eens op met die onzin.

NES en SNES spellen waren over het algemeen al ruim over de 130,- gulden.

Als er 1 ding is gebeurd met console games, is dat ze goedkoper zijn geworden dan vroeger.

Voor Donkey Kong Country voor de SNES betaalde je gewoon 169,- gulden.

Those were the days.

[ Voor 53% gewijzigd door PWM op 08-06-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke jullie geloven het niet, snap ik opzich ook wel. Maar ik zal mezelf van een paar dagen terug citeren:

Het voorval:

boscheboy schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:23:
huh syncen Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, heb ik bij mijn oude 360 ook nooit gedaan dus. Maar tis denk toch wel een 2e handse toch? Hij ziet er wel nieuw uit, maar het lijkt mij niet dat iedereen standaard profiel James krijgt tegenwoordig .

Edit: sinds 02 december 2005 heb ik vandaag een nieuw knopje ontdenkt op mijn controller
Ach ja, de nieuwe xbox zit alweer in de doos, morgen terugbrengen.

Er schiet me trouwens ineens te binnen dat ik een 360 premium Gears Of War pakket heb gekocht. Dat spel zit er niet eens in. Zeker 2e hands.

offtopic: Zo is ooit al door de BCC een verkeerde tv afgeleverd (helaas een 600 euro goedkoper model) en heeft mycom een 500 gb harde schijf 'vergeten' te plaatsen
Als ik je één advies kan geven: controleer altijd in de winkel of alle spullen erbij zitten, gewoon doos openmaken ter plekke, scheelt je een hoop heen en weer rijden en gezeik van oliedom winkelpersoneel. Zeker als er gratis extra's bij moeten zitten. Zelfs als ik in de videotheek een dvd huur ga ik niet de winkel uit zonder te checken of de baliekneus wel de goeie schijf heeft meegegeven, nadat ik een keer thuis de Lion King zat te kijken ipv Mission Impossible...

en hier mijn nieuwe aankoop.

quote:
boscheboy schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:43:
[...]

De actie geld in heel nederland, waarschijnlijk alleen deze week. Er stond ook iets bij van op=op. De folder kun je btw bekijken op www.mediamarkt.nl

Edit: net te laat, ik ga hem morgen denk ook halen. Dan maar een samsung drive
thanks,
ik ga hem morgen ook halen

Yorroy, ook bedankt voor je antwoord

Als jullie me nog niet geloven, so be it. De enige reden dat ik het overigens nu wel bekendmaak is dat er zo 1,2,3 persoonlijke gegevens hier worden versprijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Het probleem is nu dat niemand je meer gelooft. Als je echt hebt gedaan wat je in je vorige post zei, dan maakt het niet uit wat iedereen hier denkt of wat voor excuses je aanbiedt. Zodra de winkel er achter komt, zit je heel diep in de problemen. Ik hoop voor je dat je nu de waarheid vertelt, al geloof ik het zelf helemaal niet, want niemand zit te wachten op een torenhoge boete en een strafblad voor oplichting waardoor je bijna nergens een baan meer kunt krijgen.

De oudere spellen kosten misschien ƒ80,- maar nieuwe spellen zeker niet. Even een samenvatting van wat ik mij nog kan herinneren van de prijzen van nieuwe spellen:

NES: ƒ129,- ≈ €60,-
SNES: ƒ129,- t/m ƒ219,- ≈ €60,- t/m €100,-(!)
N64: ƒ149,- t/m ƒ169,- ≈ €67,- t/m €76,-

Dan heb ik nog niet eens rekening gehouden met inflatie. De prijzen van spellen liggen nu dus juist een stuk lager dan bij de voorgaande consoles.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wie heeft met succes de "handoek truc" toegepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:15:
ik zou het niet doen, las ook dat het je je mainboard of meer kan kosten en je dus geen garantie meer hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
nouja voor PC games was het hoogste bedrag 99 gulden (met uitzondering 115) tegenwoordig kosten ze 55 euro of zelfs meer.

edit:
@ hierboven wat is de handdoek truc

[ Voor 16% gewijzigd door Bulls op 08-06-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Bulls-NL schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:17:
nouja voor PC games was het hoogste bedrag 99 gulden (met uitzondering 115) tegenwoordig kosten ze 55 euro of zelfs meer.
Misschien ook even nadenken over het feit dat je salaris evenredig mee is gegroeid (ook wel bekend als inflatie)? Prijzen van tien jaar geleden en nu (en zeker prijzen tussen gulden en euro) vergelijken is echt volstrekt onmogelijk.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bulls-NL schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:17:

edit:
@ hierboven wat is de handdoek truc
Ik heb hier dozen vol met games van 129,- voor de PC :)

Zelfs Police Quest 1 was 119,-.

De handoek truc is toe te passen bij 3 rooie lichtjes op je console. Je wikkelt hem in de handoek, en laat hem 10 minuten draaien. Als je hem daarna weer aansluit, doe je console het vaak automagisch weer. Voor hoe lang weet ik niet.

Toevallig van de week Simcity 2000 er uit gevist om eens te kijken, na het nieuws van Simcity 5 (wat dus wat anders is).

Wat opvalt:

Mooie doos
Mooie boekjes (echt dik ook)
Prijskaartje: 149,-
Phusebox schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:17:
[...]

ik zou het niet doen, las ook dat het je je mainboard of meer kan kosten en je dus geen garantie meer hebt
Was het eerste waar ik ook aan dacht idd.

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 08-06-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dennahz schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:30:
Heb ook gelezen dat Tenchu niet echt geweldig blijkt te zijn. Ga hem toch zelf nog even checken natuurlijk... op de PSX vond ik hem ook zeer vet.
De 360 reviews zijn anders aardig goed voor de Japanse versie. Play Magazine geeft de US versie een 8.5. Zo slecht is het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
net nog maar es stiekem geinformeerd over er al wat bekend was over mijn defecte 360... jongen aan de telefoon zei dat het momenteel zo druk is dat het zeker niet sneller zal gaan dan 15 werkdagen... snif

dus ergens rond 26-29 juni zal ik dan weer kunnen gamen... zucht... i want forza 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
PWM schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:15:
Een vriend van mij echter is die handdoek maar tijdelijk.

Om die drie lampjes te fixen moet je gewoon nieuwe betere bouten aan de onderkant van het moederbord draaien. En koelpasta opnieuw gebruiken. Zat tutorials van op internet.

Dan doet die het weer perfect.

Er zijn trouwens zat zaken die dit ook voor een vergoeding voor je doen (rond de 60 euro wanneer succesvol anders niets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PacinoAllstars schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:51:
[...]

Een vriend van mij echter is die handdoek maar tijdelijk.

Om die drie lampjes te fixen moet je gewoon nieuwe betere bouten aan de onderkant van het moederbord draaien. En koelpasta opnieuw gebruiken. Zat tutorials van op internet.

Dan doet die het weer perfect.

Er zijn trouwens zat zaken die dit ook voor een vergoeding voor je doen (rond de 60 euro wanneer succesvol anders niets).
Dat laat ik maar even door MS gebeuren ;)

Wel ruk, net nu ik Forza heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 11-05 07:00
Phusebox schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:51:
net nog maar es stiekem geinformeerd over er al wat bekend was over mijn defecte 360... jongen aan de telefoon zei dat het momenteel zo druk is dat het zeker sneller zal gaan dan 15 werkdagen... snif

dus ergens rond 26-29 juni zal ik dan weer kunnen gamen... zucht... i want forza 2
Zeker niet sneller bedoel je dan neem ik aan?
Shit zeg, die van mij is dinsdag mee gegaan met UPS. Had eigenlijk een beetje gehoop het ding ergens volgende week weer terug te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34

Volgens mij kocht ik de Tomb raider 1 en ook F1 voor maar liefst F129,-. per stuk!

Het blijft me verbazen hoe mensen hun gedrag goedpraten: ze vinden de spellen te duur, dus ombouwen en branden die zooi. (ik zou zeggen: koop een Wii)
Ikzelf vind een lexus mooi, kan hem alleen niet betalen....moet ik die dan gaan stelen?
En als je dan door de politie wordt aangehouden zeg je: weet je wel wat zo'n Lexus in de winkel kost????
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dutch3men schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 23:46:
[...]

Nog steeds niks nieuws dus :(
Naja dan maar eens iemand schoppen bij Simbin of hij iets weet >:)
Zo eens nagevraagd bij een werknemer van Simbin of ze nog bezig zijn met GTR voor de X360, en ja ze zijn er nog mee bezig :)
Forza Motorsport 2 watch your back >:)

[ Voor 5% gewijzigd door FabiandJ op 08-06-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
UltraSub schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:22:
[...]

Zeker niet sneller bedoel je dan neem ik aan?
Shit zeg, die van mij is dinsdag mee gegaan met UPS. Had eigenlijk een beetje gehoop het ding ergens volgende week weer terug te hebben.
ja typo...

echt shit ja, zit je gewoon ruim 5 maanden zonder nieuwe games te wachten op Forza 2 krijg je dit voor je kiezen

en ik weet zeker dat ik hierdoor online een nadeel zal hebben want het is toch niet lekker als andere mensen al hebben liggen tunen en upgraden enz

voor mij zelfs een reden om forza 2 dan misschien maar te skippen... ja i know, ik ben altijd iemand van drastische beslissingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Phusebox schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:57:
[...]

en ik weet zeker dat ik hierdoor online een nadeel zal hebben want het is toch niet lekker als andere mensen al hebben liggen tunen en upgraden enz

voor mij zelfs een reden om forza 2 dan misschien maar te skippen... ja i know, ik ben altijd iemand van drastische beslissingen
_O-
Dat meen je hopelijk niet serieus :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 134612 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:28:
[...]

_O-
Dat meen je hopelijk niet serieus :o
ik heb ook ghost recon 2 geskipped omdat ze te lui waren om een online demo uit te brengen met fatsoenlijke controls of editbare controls

shadowrun skip ik dus omdat je niet met 2 man op 1 xbox online kunt gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Je mist op die manier een hoop goeie games. Zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 134612 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:40:
Je mist op die manier een hoop goeie games. Zonde...
en zij missen mijn geld (en dat van anderen) en zorgen er zo volgende keer hopelijk voor dat ze hun zaken wel goed op orde hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 20:57
Ben ook benieuwd hoeveel extra xboxen nu het loodje leggen met deze hitte.. Bij de lcd tv hier is het nu al niet te harden, laat staan als ik de xbox ook nog eens aanzet.. :X

Misschien de ventilator maar even op de kast zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
PWM schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:57:
[...]

Dat laat ik maar even door MS gebeuren ;)

Wel ruk, net nu ik Forza heb :(
Is wel zonde man, maar als je garantie ooit verlopen is moet je me maar effe pmen. Kan je zo een adres geven dan dat iemand hem maakt.

Tot nu toe al stuk of 10 van die redlight xboxen gemaakt.

Bij headgun was slagingspercentage 60%

Nu bij 10 stuks 360 met nieuwe methode (bouten en koelpasta) 100%.

Vriend van mij had zelfs ipv handdoek xbox in de oven gedaan voorgewarmd :D Later die koelpasta gedaan + bouten methode en werkte gewoon perfect nog.

Dus mensen die zeggen dat xbox weinig kan hebben eat that :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Wie speelt er hier COD3? Kom bij Capture the flag alleen Engelsen tegen :/

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On my way. COD3 me favoriete spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:46
Gisteren gebeld dat m`n stuurtje eindelijk binnen was :9 . Ik had zovaak aan de telefoon gezeurd dat ze hem zelfs apart hadden gelegd. Maar zometeen lekker PGR 3 spelen ;)

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Ferry34 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:28:
[...]

Volgens mij kocht ik de Tomb raider 1 en ook F1 voor maar liefst F129,-. per stuk!

Het blijft me verbazen hoe mensen hun gedrag goedpraten: ze vinden de spellen te duur, dus ombouwen en branden die zooi. (ik zou zeggen: koop een Wii)
Ikzelf vind een lexus mooi, kan hem alleen niet betalen....moet ik die dan gaan stelen?
En als je dan door de politie wordt aangehouden zeg je: weet je wel wat zo'n Lexus in de winkel kost????
8)7
Als je een lexus zou kunnen downloaden, zou je het dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
De oudere spellen kosten misschien ƒ80,- maar nieuwe spellen zeker niet. Even een samenvatting van wat ik mij nog kan herinneren van de prijzen van nieuwe spellen:

NES: ƒ129,- ≈ €60,-
SNES: ƒ129,- t/m ƒ219,- ≈ €60,- t/m €100,-(!)
N64: ƒ149,- t/m ƒ169,- ≈ €67,- t/m €76,-

Dan heb ik nog niet eens rekening gehouden met inflatie. De prijzen van spellen liggen nu dus juist een stuk lager dan bij de voorgaande consoles.
en dat zijn allemaal cardridgen....de xbox spellen staan op een dvd wat geen drol kost om te fabriceren... slechte vergelijking dus
Ferry34 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:28:
[...]

8)7
een wii heb ik al :p

het duurste wat ik ooit kocht was 3d droomhuis deluxe, zat een dik boekwerkbij voor totaal 250 gulden, en de spellen van 80 gulden hadden ook allemaal een aardig boekwerk inplaats van zo'n pdf filetje. dat was pas zijn geld waard....

[ Voor 41% gewijzigd door nnndoh op 08-06-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squatto
  • Laatst online: 02-05 12:51
En het spel kostte zeker ook niks om te ontwikkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Squatto schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 20:24:
En het spel kostte zeker ook niks om te ontwikkelen?
1 keer ontwikkelen en eindeloos kopieren ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

nnndoh schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 20:19:
[...]

en dat zijn allemaal cardridgen....de xbox spellen staan op een dvd wat geen drol kost om te fabriceren...
Het fabriceren van een spel kost een paar Euro, waar nog eens 8 Euro aan licentiekosten bovenop komen. Stel dat je met de distributiekosten rond de €20,- zit, dan moet je ook nog de produktiekosten gaan meetellen. Spellen kosten tegenwoordig tientallen miljoenen om te produceren en als een spel een succes wordt, dan worden er met een beetje geluk een miljoen exemplaren verkocht. Dus moet de prijs omhoog naar €40,-. Dan moet je ook nog eens zelf winst maken en alle andere partijen die bij het maken van een spel betrokken zijn ook, dus €60,- is dan nog niet eens zo gek.

Ik heb bij de prijzen die ik noemde niet eens de inflatie meegeteld of het feit dat spellen vroeger flink goedkoper waren om te produceren(tienduizenden Euro's vs. tientallen miljoenen). Die vergelijking is dus niet zo heel gek. Spellen zijn flink goedkoper geworden en de winstmarges een heel stuk lager.

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 08-06-2007 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
nnndoh schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 20:19:
[...]

en dat zijn allemaal cardridgen....de xbox spellen staan op een dvd wat geen drol kost om te fabriceren... slechte vergelijking dus

[...]

een wii heb ik al :p

het duurste wat ik ooit kocht was 3d droomhuis deluxe, zat een dik boekwerkbij voor totaal 250 gulden, en de spellen van 80 gulden hadden ook allemaal een aardig boekwerk inplaats van zo'n pdf filetje. dat was pas zijn geld waard....
250 gulden? Holy mozes zeg!
Ik heb net trouwens de limited edition binnen van Forza, kompleet met 156 blz boekje over de game, tips en auto's en exlusive cars voor online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

als ik halo 2 op mijn 360 opstart en ik wil online zegt hij dat ik eerst een belangrijk bericht moet lezen en verwijst hij me door naar de accountmanager door. Als ik vervolgens bij de accout manager kom kan ik geen bericht of iets vinden. iemand een idee wat het kan zijn? ik heb al een wachtwoord en dergelijke ingesteld.

edit:

probleem gevonden.

ik moet mijn "voogd" in laten loggen en dan play old xbox games online aan zetten of zoiets

[ Voor 16% gewijzigd door Borgoth op 09-06-2007 11:06 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.