Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.877 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128931

alvv schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:18:
[...]

vraagje:
geld deze actie voor alle mediamarkten in nl?
als het niet zo is, welke mediamarkt heeft deze actie dan wel?
De actie geld in heel nederland, waarschijnlijk alleen deze week. Er stond ook iets bij van op=op. De folder kun je btw bekijken op www.mediamarkt.nl

Edit: net te laat, ik ga hem morgen denk ook halen. Dan maar een samsung drive

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 128931 op 04-06-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mediamarkt heeft ook het Logitech DriveFX stuurtje in de aanbieding voor €39, volgens mij is dat een hele goede prijs als je kijkt naar de internetaanbieders: http://www.beslist.nl/com..._360_(_963368-0914_).html

Iemand ervaring met dit stuurtje? Misschien al in combo met Forza 2 :9

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 17:44

alvv

Anoniem: 128931 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:43:
[...]

De actie geld in heel nederland, waarschijnlijk alleen deze week. Er stond ook iets bij van op=op. De folder kun je btw bekijken op www.mediamarkt.nl

Edit: net te laat, ik ga hem morgen denk ook halen. Dan maar een samsung drive
thanks,
ik ga hem morgen ook halen

Yorroy, ook bedankt voor je antwoord

[ Voor 4% gewijzigd door alvv op 04-06-2007 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

6pack15 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:29:
Ik weet niet of iemand het had gelezen of gezien, maar boris volgens mij, van gamekings (op tmf) had zijn xbox gestuurd naar een winkel, en daar hadden ze de dvd drive en de fan vervangen, zodat hij beter koelde en een stuk stiller was. Was dat www.ikbenstil.nl ofzoiets? en weet iemand ook of dat nog kan ?
vast wel, die zaak zit bijna naast mn werk en ze bestaan nog steeds.. :)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:06
ik heb geld gekregen voor mijn verjaardag maar wil er een game voor kopen. Weet alleen niet welke nou gaaf is op dit moment. Ben iig niet kapot van race games. Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 19:12
GBI schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:03:
ik heb geld gekregen voor mijn verjaardag maar wil er een game voor kopen. Weet alleen niet welke nou gaaf is op dit moment. Ben iig niet kapot van race games. Iemand nog suggesties?
'Gaaf' op dit moment? Ik zou toch echt verder kijken dan wat er op dit moment 'gehyped' wordt. Imo moet je van een spel meer plezier hebben dan tot de volgende 'hype' over een laten we zeggen een maand.

Oudere titels kunnen super zijn om te spelen (Oblivion, Saints Row), ze kosten ook vaak minder (2 games waar je normaal 1 game voor haalt) etc...

Welk genre hou je van en snuffel daar in verder. Ik koop iig niet iedere maand altijd de nieuwste titels om dat ze op dat moment 'gaaf' zijn :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Laatst online: 10-05 21:58
Ik ben het even kwijt.

er kwam naast de guitar hero ook een game waarbij er 4 instrumenten waren?
waaronder een drumstel en ook een gitaar, en ik meen ook een microfoon.

Ik was ervan overtuigd dat dit spel rockstar heete, maar ik kan er nergens meer iets van terugvinden.

Wie helpt mij uit de brand? zit ik op een playstation3 spel te doelen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
jackel7007 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:05:
Ik ben het even kwijt.

er kwam naast de guitar hero ook een game waarbij er 4 instrumenten waren?
waaronder een drumstel en ook een gitaar, en ik meen ook een microfoon.

Ik was ervan overtuigd dat dit spel rockstar heete, maar ik kan er nergens meer iets van terugvinden.

Wie helpt mij uit de brand? zit ik op een playstation3 spel te doelen ofzo?
Jep, Rockband. PS3 :P

EDIT: Ook 360, en Wii???

http://search.ign.com/products?query=rockband

[ Voor 7% gewijzigd door Mutatie op 05-06-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik heb echt zwaar zin in Overlord, lijkt me echt een strakke game. Beetje chillen met je minions ect, ik hou wel van beetje relexte sfeervolle games waar je je gangetje mag gaan.

Kan niet wachten :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221598

Wanneer komt Overlord uit? Ben ook erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik las ergens eind DEZE maand!!! Iemand hier die langs was geweest zei dat het spel zo goed als af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-05 17:00

FlashBang

Hoi.

Gisteren een 360 gehaald bij de MM voor 333 euro zoals al gezegd was :) Gelijk er Gears of War bij gehaald, en Dead Rising besteld bij Bol.com.

Hij werkt prima, ben er cker blij mee :)

Hoe check ik trouwens makkelijk welke drive erin zit? (Benq, Samsung, enzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

Zie een aantal posts hierboven. Op xboxworld hebben ze een thread daarover lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 14:19
Speedfight schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:10:
Mediamarkt heeft ook het Logitech DriveFX stuurtje in de aanbieding voor €39, volgens mij is dat een hele goede prijs als je kijkt naar de internetaanbieders: http://www.beslist.nl/com..._360_(_963368-0914_).html

Iemand ervaring met dit stuurtje? Misschien al in combo met Forza 2 :9
Tis natuurlijk geen Logitech G25, maar deze site is best positief en andere reviews ook wel, zoek maar eens met google...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128931

Dat stuurtje is idd een hele goeie aanbieding. Het is alleen jammer dat ik er hier nergens ruimte voor heb ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Anoniem: 128931 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:42:
Dat stuurtje is idd een hele goeie aanbieding. Het is alleen jammer dat ik er hier nergens ruimte voor heb ;(
Ik zit beetje te twijfelen, het is een goede aanbieding maar ik vraag mij af of ik hem dan wel ga /blijf gebruiken. Want mijn pc stuurtje stond ook al na een maandje stof te happen...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Shadowrun is echt zo lekker he :). Fucking verslavend en doet me echt denken aan de tijd van UT en CS 1.6.

Het is echt gebalanceerd en speelt heerlijk "simpel" weg, om het zo maar te zeggen. Ben echt blij dat ik die game heb gekocht zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-05 13:53
Vanmiddag bij MM Den Haag geweest om Forza 2 te halen, aangezien hij in de folder stond (zonder vermelding "verkrijgbaar vanaf 8 juni") voor € 57. Maar helaas, hij is dus pas vanaf vrijdag te krijgen. Had wel het idee dat ze hem al hadden liggen in het magazijn, die gozer twijfelde nl. of hij hem al mee kon geven, maar mocht niet van de chef. (off-topic: Wii console was ook te krijgen, echter alleen als je er een extra controller en game bij koopt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Inderdaad natuurlijk ook op de 360 (ze zijn niet gek!). Als ik mij niet vergis kan je spelen met gitaar/bas/microfoon en drums. Wii weet ik niet uit mijn hoofd maar ik kan me niet voorstellen dat ze het grote geld laten liggen, tenzij online op de Wii echt niet beter kan dan nu het geval is.
Ben heel benieuwd of het betaalbaar gaat worden, heb er nu al zin in :) . Heb onlangs hard uitgespeeld op GH2, ben er nog blij om :) . Alhoewel ik helaas niet erg goed erin ben is het echt superverslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
hoeveel sterren op hard? ben nu bezig medium op 5 sterren, daarna alles op goud, zo blijf ik al enkele weken bezig :D af en toe probeer ik weer een nummer op hard, maar vind die psychobilly nogwat flink lastig, kind van 8 op youtube kan het zelfs beter :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:50

Grozno

acts without consequence!

Forza Motorsport 2 wordt pas donderdag of vrijdag geleverd bij de kleinere shops, dus nu al gaan zeuren heeft echt geen zin...

[ Voor 3% gewijzigd door Grozno op 05-06-2007 18:19 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Mocht us1111 dit lezen , je zou me nog even vertellen welk pinnetje omgebogen moest worden na aanleiding van mijn VGA kabel probleem op de LG tv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 18-04 19:12
RoccoS schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:13:
(off-topic: Wii console was ook te krijgen, echter alleen als je er een extra controller en game bij koopt...)
Koppel-verkoop? :X

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-05 17:00

FlashBang

Hoi.

Anoniem: 122700 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:15:
Zie een aantal posts hierboven. Op xboxworld hebben ze een thread daarover lopen.
Ah bedankt. Ik heb een Samsung drive in mijn 360 zitten zie ik :)

Als iemand geinteresseert is: hij komt bij MM Zwolle vandaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Mensen ik zit met een probleem,noem me gek maarja zo ben ik misschien. :+

Over een paar maanden komt: GTA IV uit,en aangezien ik een GTA "Freak" ben wil ik deze dus graag meteen spelen.

Nou neig ik dus naar een Xbox,niet alleen om GTA IV,maar omdat ik ook genoeg anderen leuke titels heb gezien.

Alleen is mijn vraag: Is het nog wel slim om een te kopen?
Je ziet overal de problemen van krassen op c.d's,hij raakt overhit,etc.

Ik weet dat het niet zo bij iedereen is maarja het zal me maar net gebeuren.
Zou het niet fijn vinden als ik een Xbox koop,er 2 maanden op speel,en als GTA IV uitkomt dat 'ie dan net stuk is ofzo.

Ik hoop dat jullie mij kunnen overtuigen.

Want die problemen waar je mee word dood gegooid maakt het niet leuker om er eentje te gaan halen.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-05 22:22

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

W1ckeD schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:36:

Over een paar maanden komt: GTA IV uit,en aangezien ik een GTA "Freak" ben wil ik deze dus graag meteen spelen.

Nou neig ik dus naar een Xbox,niet alleen om GTA IV,maar omdat ik ook genoeg anderen leuke titels heb gezien.

Zou het niet fijn vinden als ik een Xbox koop,er 2 maanden op speel,en als GTA IV uitkomt dat 'ie dan net stuk is ofzo.

Want die problemen waar je mee word dood gegooid maakt het niet leuker om er eentje te gaan halen.
Ja, helaas loop je die risico met alles, maar service van Microsoft is goed. Mijne was ook stuk gegaan en na 8 dagen stond de nieuwe al voor de deur.
Dus het blijft een risico dat je moet nemen.

Jammer voor de mensen bij wie die nu stuk is gegaan, vooral FM2 al voor de deur staat >:)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:07

MeNTaL_TO

The future is not set

Krassen is denk ik niet meer bij de nieuwe drives, volgens mij alleen nog maar Toshiba en Benq drivers. En over het defect gaan, daar heb je garantie voor, al ben ik met je eens dat het eigenlijk niet zo veel voor zou mogen komen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Wat betreft de krassen, dat valt heel erg mee. Althans dat is mijn ervaring...
Ik werk in een gameshop en er is tot nu toe bij ons 1x iemand geweest met een bekraste CD.
GoW helemaal rond een brede kras, maar dit is gebeurt doordat de hond de, verticaal staande, 360 omver had gelopen!
Zet het apparaat dus horizontaal neer en haal de disc eruit als je klaar bent met spelen, dan heb nergens last van.

Het oververhittingsprobleem kan ik weinig over zeggen, omdat Microsoft zo nodig zelf de garantie af wil handelen. Wat ik wel kan zeggen is dat die van mij er ook mee kapte en dat ik binnen twee weken een nieuwe console thuis had.
De nieuwe heeft het tot nu toe zonder problemen gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
nnndoh schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:47:
hoeveel sterren op hard? ben nu bezig medium op 5 sterren, daarna alles op goud, zo blijf ik al enkele weken bezig :D af en toe probeer ik weer een nummer op hard, maar vind die psychobilly nogwat flink lastig, kind van 8 op youtube kan het zelfs beter :s
It's a psychobilly freakout!

Medium heb ik alles op 5 sterren op ongeveer vijf na.
Hard heb ik nu alles op slechts 3 sterren. Heb nu de eerste 16 van expert gehaald, was 'in the zone' vandaag en heb er veertien gedaan, bijna allemaal in één keer 8) . Maar goed, Freebird/Jordan op expert is ver weg dus nu niet overmoedig worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus

De mijne is 3 keer stuk geweest maar heb geen seconde spijt gehad, als dat enige indicatie is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Heeft iemand al de wireless gaming receiver in de winkels gezien? =) Dinkie zou erg tof zijn om de headset ook op de pc te kunnen gebruiken enzo ^^;;; deze dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-04 14:36
Anoniem: 108806 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 01:52:
Heeft iemand al de wireless gaming receiver in de winkels gezien? =) Dinkie zou erg tof zijn om de headset ook op de pc te kunnen gebruiken enzo ^^;;; deze dus
ja, ik heb er zelf al een. Werkt goed alleen jammer dat je de controller nog niet kan uitschakelen via de software dus moet je de battery pack er dan even uit halen. Hier bij de media markt in zoetermeer hebben ze er tig. Alleen kosten die 20 euro ofzo, terwijl als je een wireless controller for windows krijg je een wireless controller + de reciever voor 45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:59

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 108806 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 01:52:
Ik ben de receiver los nog niet tegengekomen, maar ik heb gisteren wel de laatste receiver+controller gekocht bij Mediamarkt Amsterdam. Ik heb de controller tot nu toe alleen nog niet aan de praat kunnen krijgen, het synchroniseren is maar één keer met veel moeite goed gegaan, maar na een reboot kon de controller de receiver niet meer vinden. De controller kan echter wel zonder problemen met de Xbox 360 gesynchroniseerd worden. Ik heb verder nog niet echt veel tijd gehad om te proberen dat ding aan de praat te krijgen, maar mij eerste indrukken zijn niet echt positief.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 06-06-2007 02:06 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
wordt het niet tijd dat iemand een mooi overlord topicje opzet? Is imo de game om nu naar uit te kijken voor de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 09-05 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

evilpin0 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:49:
wordt het niet tijd dat iemand een mooi overlord topicje opzet? Is imo de game om nu naar uit te kijken voor de xbox.
Wat let je? :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Sorry voor mijn belabberend slechte Overlord topic, vrijwilligers mogen het per direct overnemen. Maarja er is nu wel een plekje om het spel te discuseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-05 13:28
Weet iemand hoe het nou zit met een externe hdd aan te sluiten op de 360, gebruik het al een tijdje voor muziek en foto's maar wil nu ook HD films kunnen afspelen. Het probleem hiervan is dat deze bestanden allemaal groter zijn dan 4 gb en een FAT schijf deze bestanden niet aankan.
Nu hoorde ik laatst iemand zeggen dat als de schijf een HFS+ format heeft de 360 deze ook kan uitlezen.
Kan iemand dit bevestigen? En niet geheel onbelangrijk; ook bestanden die groter zijn dan 4 gb?

Edit: met Google kom ik steeds bij het prog Macdrive uit, de HDD blijft nog wel gewoon uit te lezen met XP?

[ Voor 10% gewijzigd door yorroy op 06-06-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 16:34
yorroy schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:13:
Weet iemand hoe het nou zit met een externe hdd aan te sluiten op de 360, gebruik het al een tijdje voor muziek en foto's maar wil nu ook HD films kunnen afspelen. Het probleem hiervan is dat deze bestanden allemaal groter zijn dan 4 gb en een FAT schijf deze bestanden niet aankan.
Nu hoorde ik laatst iemand zeggen dat als de schijf een HFS+ format heeft de 360 deze ook kan uitlezen.
Kan iemand dit bevestigen? En niet geheel onbelangrijk; ook bestanden die groter zijn dan 4 gb?

Edit: met Google kom ik steeds bij het prog Macdrive uit, de HDD blijft nog wel gewoon uit te lezen met XP?
HFS+ wordt op Mac Os x gebruikt. XP kan dit standaard niet lezen! maar met het programma MacDrive wel. al vind ik het geen super stabiel programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

yorroy schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:13:

Jup Macdrive moet je hebben, met HFS+ format kun je WMVHD films van tientalle gb's bekijken :)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

*Jeej* Wil ik effe gamen op me xbox 360, loopt opeens het spel vast.... oke dat heb ik wel is vaker.
Zet ik de xbox 360 uit en weer aan, wordt heel de xbox 360 knop rood, oververhit kan hij niet zijn want ik was nog nieteens 1 minuut aan het gamen...

Ik doe dus weer de xbox 360 uit en wacht 5 minuutjes en doe hem weer aan, loopt de intro van de xbox 360 vast?

Is me xbox 360 kapot? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Afbeeldingslocatie: http://www.dimplus.nl/x360/images/xbox360_oude_console_inruilactie.png

bij Dimension Plus In ieder geval, hoe het bij andere winkels zit weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Zo begon het bij mij.
Na nog twee keer proberen te booten had ik 3x rood, en dood.
UPS heeft hem nét opgehaald hier op mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Grozno schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:17:
[afbeelding]

bij Dimension Plus In ieder geval, hoe het bij andere winkels zit weet ik niet...
Hoeveel kost een kapotte 2e hands xbox, 10 euro?
Dan heb je voor 310 euro een 360 premium :)

333 euro is wel een vette prijs in de MM, by the way. Zal Sony blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

UltraSub schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:17:
Zo begon het bij mij.
Na nog twee keer proberen te booten had ik 3x rood, en dood.
UPS heeft hem nét opgehaald hier op mijn werk.
Moet ik de microsoft support bellen hiervoor?
Net werkte me xbox 360 weer effe, loopt hij weer opeens vast met zoon vet vaag geluid door de speakers.... Schrok me dood :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-05 13:28
Grozno schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:17:
[afbeelding]

Hier kun je checken welke winkels meedoen aan de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:19:
[...]

Hoeveel kost een kapotte 2e hands xbox, 10 euro?
Dan heb je voor 310 euro een 360 premium :)

333 euro is wel een vette prijs in de MM, by the way. Zal Sony blij mee zijn.
Zal niet werken ;)
Wil jij een Xbox 360 System voor slechts E 299,99? Ruil dan je oude werkende Xbox of PS2 in en ontvang E 100 korting bij de aanschaf van een Xbox 360 System.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023
Beste tweakers,

Hoop dat hier iemand is die mijn vraag kan beantwoorden.

Mijn Xbox 360 is weer stuk... Om de 5 minuten loopt hij vast... Al uit de kast gehaald en hem liggend aangezet maar nog steeds loopt hij binnen 5 minuten vast.

Nu wil ik hem terug brengen naar de Mediamarkt maar kan je hem dan direct omruilen of sturen hun hem ook gewoon terug naar Microsoft en dat ik vervolgens een aantal weken moet wachten?
Mediamarkt is namelijk voor mij 40km rijden en als ze hem toch naar Microsoft sturen dan bel ik hun zelf wel. Het gaat om het filiaal in Zwolle. Telefoonnummer doen ze niet aan geloof ik want die kan ik nergens vinden dus vandaar dat ik het hier vraag.

Alvast bedankt voor het antwoord. :)

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

arjentjuh schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:02:
Beste tweakers,

Hoop dat hier iemand is die mijn vraag kan beantwoorden.

Mijn Xbox 360 is weer stuk... Om de 5 minuten loopt hij vast... Al uit de kast gehaald en hem liggend aangezet maar nog steeds loopt hij binnen 5 minuten vast.

Nu wil ik hem terug brengen naar de Mediamarkt maar kan je hem dan direct omruilen of sturen hun hem ook gewoon terug naar Microsoft en dat ik vervolgens een aantal weken moet wachten?
Mediamarkt is namelijk voor mij 40km rijden en als ze hem toch naar Microsoft sturen dan bel ik hun zelf wel. Het gaat om het filiaal in Zwolle. Telefoonnummer doen ze niet aan geloof ik want die kan ik nergens vinden dus vandaar dat ik het hier vraag.

Alvast bedankt voor het antwoord. :)
Media Markt Zwolle
Maagjesbolwerk 44
8011 LL Zwolle

Telefoon: 038 4263000
Fax: 038 4263089

Winkel Service

Maandag: 11.00 - 21.00 11.00 - 18.00
Dinsdag: 09.30 - 21.00 09.30 - 18.00
Woensdag: 09.30 - 21.00 09.30 - 18.00
Donderdag: 09.30 - 21.00 09.30 - 18.00
Vrijdag: 09.30 - 21.00 09.30 - 18.00
Zaterdag: 09.00 - 18.00 09.00 - 18.00
Zondag:

Vestigingsdirecteur(en):
Dhr. M. Steur
10 seconden werk....

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Iemand hier trouwens bekend het het spel: WarTech: Senko no Ronde

Heb het vandaag ff gezien, maar ik kom er nog niet uit wat ik er van moet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
Dennahz schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:04:
[...]

[...]

10 seconden werk....
Goh en ik de hele tijd maar onder contact te zoeken... Nouja bedankt ik bel zo even.

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 12:57
D467 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:15:
*Jeej* Wil ik effe gamen op me xbox 360, loopt opeens het spel vast.... oke dat heb ik wel is vaker.
Zet ik de xbox 360 uit en weer aan, wordt heel de xbox 360 knop rood, oververhit kan hij niet zijn want ik was nog nieteens 1 minuut aan het gamen...

Ik doe dus weer de xbox 360 uit en wacht 5 minuutjes en doe hem weer aan, loopt de intro van de xbox 360 vast?

Is me xbox 360 kapot? :'(
Ja, ik heb dit vaker gezien. Soms gewoon om onverklaarbare redenen. Schijnt een bekend probleem te zijn in ieder geval, eventjes contact opnemen met MS dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Baardmeester schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 02:04:
[...]

ja, ik heb er zelf al een. Werkt goed alleen jammer dat je de controller nog niet kan uitschakelen via de software dus moet je de battery pack er dan even uit halen. Hier bij de media markt in zoetermeer hebben ze er tig. Alleen kosten die 20 euro ofzo, terwijl als je een wireless controller for windows krijg je een wireless controller + de reciever voor 45.
Tof, dan gaan we voor die combo =) controllers kunnen nooit kwaad natuurlijk! En voor 't geld, tjah... :Y) tnx!

MetroidPrime, ook tnx voor jouw reactie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 108806 op 06-06-2007 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 00:44
Ik ben nu net voor de eerste keer de demo van Dirt aan t rijden....holy mozes!!!!!

Dit is nu al de grootste snelheidsbeleving die ik ooit op een game heb gezien!!
Zet de camera voor de bumper, oh yeah baby!!!
Graphics zijn fantastisch. Hopelijk is Forza2 net zo.
En t geluid is ook geweldig.
Men I love my xbox360! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Laatst online: 08-08-2023
SeamusXanthus schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 00:23:
[...]

It's a psychobilly freakout!

Medium heb ik alles op 5 sterren op ongeveer vijf na.
Hard heb ik nu alles op slechts 3 sterren. Heb nu de eerste 16 van expert gehaald, was 'in the zone' vandaag en heb er veertien gedaan, bijna allemaal in één keer 8) . Maar goed, Freebird/Jordan op expert is ver weg dus nu niet overmoedig worden :)
Ik blijf echt hangen op medium, het laatste blok, krijg ze maar niet op 5 sterren. OP hard kom ik niet voorbij 'Mother'

Grmmmpff ...

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
arjentjuh schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:29:
[...]

Goh en ik de hele tijd maar onder contact te zoeken... Nouja bedankt ik bel zo even.
Blijkbaar is Mediamarkt garantie het helpdesk nummer van Microsoft doorgeven...
Nouja dan moet ik me maar weer gaan vermaken met de WII

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Grozno schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:04:
Iemand hier trouwens bekend het het spel: WarTech: Senko no Ronde

Heb het vandaag ff gezien, maar ik kom er nog niet uit wat ik er van moet vinden...
heb het gespeelt maar vondt het echt te vaag gewoon, gameplay is opzich wel lekker, zit wel lekker vaartje in het spel. De robot gevechten in de lucht zijn een beetje top-down, maarja forza 2 zit al een tijdje in me xbox vast geplakt en gaat er voorlopig nog niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

arjentjuh schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:40:
[...]

Blijkbaar is Mediamarkt garantie het helpdesk nummer van Microsoft doorgeven...
Nouja dan moet ik me maar weer gaan vermaken met de WII
Normaal zouden hun dat voor jou moeten regelen, maar denk dat het sneller is als je zelf contact opneemt met MS. Zij sturen dan zo'n mannetje die je Xbox komt ophalen.

Mediamarkt zou hem zelf moeten opsturen waarschijnlijk...

Toch niet echt netjes van ze dat ze het op deze manier doen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
zaterdag gaan we maar eens beslissen of ik cod3 of saints row koop.

Iemand al eens monster madness gespeeld. Heb de demo laatst gedownload en lekker met mijn broertje wezen hack 'n slashen. Was opzich wel grappig maar daar had ik het ook meegehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Volgende week Prince of Persia op XBLA.

Het is een volledige remake, met hedendaagse gfx, maar de orginele gameplay. Kan wel eens een toppertje worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

GBI schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:56:
zaterdag gaan we maar eens beslissen of ik cod3 of saints row koop.

Iemand al eens monster madness gespeeld. Heb de demo laatst gedownload en lekker met mijn broertje wezen hack 'n slashen. Was opzich wel grappig maar daar had ik het ook meegehad.
Hehe, hoezo 2 totaal verschillende spellen? Ik zou persoonlijk meer plezier hebben aan Saints Row omdat je dan niet zo "missie afhankelijk" bent. Als je gewoon zin hebt om te ouwehoeren doe je dat, als je een missie wilt doen doe je dat.

Ik heb mezelf voorgenomen niet meer dan 1 game tegelijk te hebben waar ik de verhaallijn nog niet uitgespeeld heb. Anders koop ik een nieuwe game en laat ik de oude liggen... moet dus eerst nog King Kong uitspelen, wat best nog lastig is soms.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Statix schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:32:
[...]

Ja, ik heb dit vaker gezien. Soms gewoon om onverklaarbare redenen. Schijnt een bekend probleem te zijn in ieder geval, eventjes contact opnemen met MS dus
Pff ze gaan me eerst een nieuwe kabel sturen, al weet ik toch bijna zeker dat het aan de xbox 360 ligt maarja.... :/

Eerst 2 weken wachten op de kabel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

D467 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:17:
[...]

Pff ze gaan me eerst een nieuwe kabel sturen, al weet ik toch bijna zeker dat het aan de xbox 360 ligt maarja.... :/

Eerst 2 weken wachten op de kabel....
Een compleet rode ring is volgens mij inderdaad gewoon een kabel probleem. Ik heb het ook een keer gehad, dat de kabel er niet goed in zat, en dan krijg je die ring.

Het zou dus best kunnen kloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Dennahz schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:52:
[...]

Normaal zouden hun dat voor jou moeten regelen, maar denk dat het sneller is als je zelf contact opneemt met MS. Zij sturen dan zo'n mannetje die je Xbox komt ophalen.

Ehm... Microsoft wil zelf niet hebben dat de retailers de garantie afhandelen, via Microsoft is dan ook de snelste manier omhet te regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

miscchien dat hier iemand mij kan helpen.

Ik dacht dat ik geluk had want heb tot gister nog geen 1 vastloper gehad met mijn mooie boxje.

Maar sinds gister freezed het scherm opeens zonder foutmelding wat dan ook. De ene keer tijdens het spelen van een game de andere keer in het dashbord dan bij een arcade game.

Ook de tijd waarna het gebeurt geeft geen indicatie behalve dat het altijd binnen 10 minuten is.

Heeft er iemand een oplossing voor het probleem of mag ik mijn boxje gaan opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:59

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

PWM schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:11:
Volgende week Prince of Persia op XBLA.

Het is een volledige remake, met hedendaagse gfx, maar de orginele gameplay. Kan wel eens een toppertje worden :)
Er wordt wel gezegd dat de gameplay hetzelfde zal zijn, maar in één van de trailers zag ik volgens mij dat The Sands of Time gebruikt werden. De vijanden vechten volgens mij ook compleet anders dan in het origineel.

Het is in ieder geval wel een XBLA titel waar ik naar uitkijk.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
Grozno schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:21:
[...]

Ehm... Microsoft wil zelf niet hebben dat de retailers de garantie afhandelen, via Microsoft is dan ook de snelste manier omhet te regelen
Kan nog wel eens lang gaan duren voor mensen die hun xbox weer moeten laten repareren ;)
Alhoewel dit natuurlijk voor de US geldt.

http://www.games.fok.nl/news.php?newsid=18301

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Borgoth schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:14:
Gister ook een 360 gehaald :D

Ik heb meteen de superzise pack genomen, anders ben ik nog 60 euro aan een 2de controler kwijt. en nu maar 30 euro met een afstands bediening :9

Meteen maar N3 en dynasty warriors 5 empire erbij genomen. Bevalt me goed. Enig nadeel is dat die N3 een 2de hands blijkt te zijn :( Hij was afgeprijsd van 65 naar 30, nu blijkt waarom hij zo goedkoop was... er zit een hele mooie kras op, zo'n ring. Jammer dat ik er pas na sluitings tijd achter kwam. Naja dan maar morgen een nieuwe claimen.
Wees niet bang, die ring hoort erin te zitten!
zit ong 2 cm van de binnenkant toch? Hebben ze allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
6pack15 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:29:
Ik weet niet of iemand het had gelezen of gezien, maar boris volgens mij, van gamekings (op tmf) had zijn xbox gestuurd naar een winkel, en daar hadden ze de dvd drive en de fan vervangen, zodat hij beter koelde en een stuk stiller was. Was dat www.ikbenstil.nl ofzoiets? en weet iemand ook of dat nog kan ?
Lijkt me niet verstandig, dan krijg je toch meteen een ban aan je broek? (en terecht in t geval van de modders en cheaters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Grozno schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:58:
[...]

Wat betreft de krassen, dat valt heel erg mee. Althans dat is mijn ervaring...
Ik werk in een gameshop en er is tot nu toe bij ons 1x iemand geweest met een bekraste CD.
GoW helemaal rond een brede kras, maar dit is gebeurt doordat de hond de, verticaal staande, 360 omver had gelopen!
Zet het apparaat dus horizontaal neer en haal de disc eruit als je klaar bent met spelen, dan heb nergens last van.
Nogmaals, er hoort dus wel een soort van cirkel op de cd te zitten hoor. Nogal in de buurt van het midden, dat heeft iedere game. Je weet zeker dat dit niet het geval was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Dennahz schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:52:
[...]

Nee hoor, ik geloof dat dat alleen voor de eerste 2 weken geldt. Daarna is men verplicht om het via Microsoft te doen.
Maakt niet uit, want de service is perfect. Hij wordt opgehaald, gemaakt en thuis gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13:26
Geheel offtopic heb ik hier nog wel een grappig filmpje. Ik zag hem op flabber.nl maar wilde hem ff laten zien hier.
Waar hiet over gaat? Hitler is gebanned door Microsoft:
http://www.youtube.com/watch?v=kYvZnTFpip0

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

djmantri schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:29:
Geheel offtopic heb ik hier nog wel een grappig filmpje. Ik zag hem op flabber.nl maar wilde hem ff laten zien hier. Waar het over gaat? Hitler is gebanned door Microsoft:
Helaas een stuk minder grappig als je Duits spreekt :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Okyah schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:50:
[...]
Helaas een stuk minder grappig als je Duits spreekt :P
En toch is hij wel heel erg geestig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-05 23:50

KDL

ff een snelle vraag, heb al een wireless controller bij mijn broertje, maar geen oplaadkabel, gebruiken nu oplaadbare batterijen... alleen een oplaadkabel zou toch moeten voldoen, of zou dat niet lukken omdat de accu's anders worden opgeladen (andere V of A)? ik zou denken van niet, zijn er wel accu's of krijg je er opl batt. erbij, heb wel gezocht, maar je weet maar nooit wat ze bedoelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 12-05 20:26
KDL schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:55:
ff een snelle vraag, heb al een wireless controller bij mijn broertje, maar geen oplaadkabel, gebruiken nu oplaadbare batterijen... alleen een oplaadkabel zou toch moeten voldoen, of zou dat niet lukken omdat de accu's anders worden opgeladen (andere V of A)? ik zou denken van niet, zijn er wel accu's of krijg je er opl batt. erbij, heb wel gezocht, maar je weet maar nooit wat ze bedoelen...
Ja zo`n set kan je kopen:
http://www.xboxhome.nl/pr...e/datel-charger-cable.htm

Astu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
arjentjuh schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:31:
[...]

Kan nog wel eens lang gaan duren voor mensen die hun xbox weer moeten laten repareren ;)
Alhoewel dit natuurlijk voor de US geldt.

http://www.games.fok.nl/news.php?newsid=18301
Dit kan je wel stellen ja..
Ben al vanaf 18 mei aan het wachten, maar tot op heden nog niks gehoord of gezien. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Geheel offtopic heb ik hier nog wel een grappig filmpje. Ik zag hem op flabber.nl maar wilde hem ff laten zien hier.
Adolf: "HELL, i'm so desperate for a game console right now, I may be forced to go out and buy a god damned PS3!" :+
Bitch: "Don't worry my dear, he's not that DESPERATE!" _/-\o_ :D

GENIAAL!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Laatst online: 08-08-2023
Iemand ook problemen met Mad Tracks, de bug dat de levels niet willen unlocken ??

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

Roely schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:35:
Iemand ook problemen met Mad Tracks, de bug dat de levels niet willen unlocken ??
Dit is bekend, er komt binnenkort een patch voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
OMG, die is echt geniaal! Heb me rot gelachen.... :P

[ Voor 76% gewijzigd door UltraSub op 07-06-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
Een Crackdown filmpje van Major Nelson over een secret achievement.

http://on10.net/Blogs/tin...-us-a-secret-achievement/

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Ik heb een vraagje

Ik heb nu best veel films/foto's op mijn pc heb gewoon windows xp pro
ma ik wil ze ook graag is op mijn xbox 360 zetten en dan een filmpje/foto's bekijken op mijn tv kan dit ?

Ik heb wel een router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
Kethij schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 15:30:
[...]

Dit kan je wel stellen ja..
Ben al vanaf 18 mei aan het wachten, maar tot op heden nog niks gehoord of gezien. :|
Het is soms verstandig om erachter aan te bellen... Heb bij 2 mensen gehoord dat er iets bij UPC of ergens anders fout zat en dat ze daardoor maar wachten totdat die gene een keer belt...
Is dus de moeite waard :)

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Anoniem: 200262 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:01:
Ik heb een vraagje

Ik heb nu best veel films/foto's op mijn pc heb gewoon windows xp pro
ma ik wil ze ook graag is op mijn xbox 360 zetten en dan een filmpje/foto's bekijken op mijn tv kan dit ?

Ik heb wel een router
Zoeken op Google naar: Tversity. Daarmee kan je de video's streamen naar je 360.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Dennahz schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:12:
[...]

Zoeken op Google naar: Tversity. Daarmee kan je de video's streamen naar je 360.
Laatma

Snap alles al bedankt voor de programma :D

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 200262 op 07-06-2007 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 24-04 15:38
Wat is nu het ideaalste, mce met transcode360 of tversity? Iemand die beide heeft getest? Ik zou graag divx naar me xbox streamen, maar met tversity trok hij 720p echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Roely schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:33:
[...]

Ik blijf echt hangen op medium, het laatste blok, krijg ze maar niet op 5 sterren. OP hard kom ik niet voorbij 'Mother'

Grmmmpff ...
Mother is een breekpunt ja, toen ik daar doorheen kwam kon ik weer even vooruit. Mother/hard zit denk ik in de top3 van nummers die ik het meest heb moeten herhalen. Ik zit nu de al bijhoorlijk diep in expert, en mij lukt het ook (nog) niet om bij medium alles op 5 sterren te halen. Ik zou als tip willen geven eerst door de zure appel te bijten en proberen Mother/hard te halen. De medium/5 stars achievement komt nog wel. Opvallend genoeg lukte Mother/Expert onlangs in één keer, dus wel leuk om te zien hoeveel beter je geleidelijk wordt.

(sorry voor de late reactie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:58
DeepSeven schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 00:27:
Wat is nu het ideaalste, mce met transcode360 of tversity? Iemand die beide heeft getest? Ik zou graag divx naar me xbox streamen, maar met tversity trok hij 720p echt niet.
dan heb je hetzelfde probleem met transcode360. Transcode360 gebruik ik nu, werkt wel goed, maar een irritante bug is, is dat de video soms verspringt en je terug :? moet spoelen voor een klein stukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Ik heb FM2 sinds vandaag en ik moet zeggen.... fantastisch spel !!

Het speelt echt heerlijk. Je moet uiteraard wel van een beetje simulatie houden maar ze hebben het wel erg toegankelijk gemaakt. Alles wordt erg goed uitgelegd en al spelenderwijs leer je steeds weer wat nieuws.

Speel het met het wireless stuurtje en dat is er vermakelijk. Wel iets lastiger vind ik dan met joypad maar vele malen leuker. Je kunt trouwens alle deadzone's vh stuur ingame aanpassen. Iets wat in veel racegames nog ontbreekt op de 360.

Het spel is ook enorm uitgebreid zeg. Bizar veel races, auto's, upgrade/tune mogelijkheden. Hier kan je echt heeeel veel gameplay uurtjes uit halen.

Graphics zijn boven verwachting. Ik snap eigenlijk niet waar al het kritiek vandaan komt. Die 60fps is sowieso een verademing. Mag van mij een trend worden... En het overall plaatje ziet er ook erg goed uit. Misschien niet zo mooi als Dirt maar die draait maar op 30fps ntuurlijk.

Ik wou Dirt eigenlijk ook aanschaffen na het spelen van de demo die erg goed beviel maar ik ben nu weer van mening veranderd. Ik hou het voorlopig lekker op Forza. Voorlopig heb ik niets meer nodig _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 134612 op 08-06-2007 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Damn die wilde ik ook net posten ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
gister wireless controller gekocht. Batterijen erin gedaan, aanmelden. Ben ik lekker crackdown aan het spelen komt er te staan "please reconnect controller". Ik proberen maar wat ik ook deed, geen reactie.

Wired controller maar aangesloten want ik wou toch spelen. Nog een keer geprobeerd en daar kwam hij in kwadrant 2. Weer een paar minuten spelen en toen weer hetzelfde verhaal. reconnecten ging nu wel goed. Gister ook nog een potje lost planet gespeeld en geen problemen. Start ik vanochtend de xbox weer op om te kijken of hij hem nog steeds pakt, kunnen ze elkaar niet meer vinden. Kan dit batterij probleem zijn of is dit gewoon een defecte controller. zit er 3 meter vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-05 21:51
GBI ik neem aan dat je dit probleem ook dichterbij hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:50
iemand hier die zijn xbox360 de afgelopen 10 dagen heeft opgestuurd en nog iets heeft gehoord?

ben bijna als dat filmpje hierboven, ben geneigd om Resistance:FoM te halen om mijn gebrek aan Gears of War te compenseren...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
SyPheRoN schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:49:
GBI ik neem aan dat je dit probleem ook dichterbij hebt?
vanochtend voor de xbox geprobeerd 30cm afstand.

Kan misschien ook zijn dat de batterijen niet helemaal goed zijn. Zijn de batterijen die er bijgeleverd worden.

[ Voor 24% gewijzigd door MeneerKrab op 08-06-2007 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 12-05 09:02
Ferry34 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:57:
[...]

Lijkt me niet verstandig, dan krijg je toch meteen een ban aan je broek? (en terecht in t geval van de modders en cheaters)
Ach welnee.Still works ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64755

ja ik kan dat alleen maar beämen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98506

Phusebox schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:02:
iemand hier die zijn xbox360 de afgelopen 10 dagen heeft opgestuurd en nog iets heeft gehoord?
Nope, ik heb die van mij afgelopen maandag voor de 4e keer opgestuurd en nog niets gehoord! Kan hem zelfs niet tracen of wat dan ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zo meteen als ik thuis ben ligt Tenchu op me te wachten, heerlijk. Was vroeger zeer grote fan de serie, de game play, de sfeer :9~

Alleen net iets te heet om thuis te zitten xboxen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Ferry34 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:57:
[...]

Je krijgt alleen een ban aan je broek als je de firmware ook even laat vervangen voor minder legale praktijken. Met enkel het openmaken van de box zonder aan firmware te komen verneuk je alleen je garantie :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:50
Anoniem: 98506 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:22:
[...]

Nope, ik heb die van mij afgelopen maandag voor de 4e keer opgestuurd en nog niets gehoord! Kan hem zelfs niet tracen of wat dan ook..
het tracking nummer van UPS werkt niet?

die van mij is maandag weggegaan en dinsdag aangekomen. als het alleen een zaak was van controleren en nieuw opsturen moet dat toch binnen 3-4 dagen toch weer bij hun wegkunnen lijkt me?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.