Ik weet er helaas alles van ik heb van december 2006 tot april 2007 moeten wachtem. Zeven keer een ophaalopdracht die nooit werd uitgevoerd, onbekende referentienummers etc., etc. Uiteindelijk een compleet nieuwe gekregen en Viva Pinata, en de oude staat hier ook nog steeds stof te verzamelen. En ik denk inderdaad dat een topic over de reparatieperikelen een uitstekend idee is, zeker wanneer er zoals in het voormalige PS3-forum, of in het KPN Internet Plus Bellen topic een bedrijfsuser komt die vragen kan beantwoorden. Misschien kan er daarvoor enige bemiddeling van Tweakers.net plaatsvinden.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 22:20:
[...]
Ik deel die frustratie eerlijk gezegd, en wil juist om de reden die The Killer nu geeft mijn gal hier niet spuwen, maarrrrr... Het lijkt een vaak voorkomend probleem te zijn en ik vraag me dan ook af of er voor problemen met de Xbox helpdesk geen apart topic geopend moet worden. Daar kunnen we misschien allemaal (ik hoop dat jouw 360 nooit stuk gaat, maar stel je voor. Ik zit bijvoorbeeld al twee weken te wachten tot hij wordt opgehaald) ons voordeel mee doen en, wie weet, wordt er op één of ander manier wel door Microsoft naar geluisterd: er komen toch veel bezoekers op Tweakers tenslotte. Wat vinden jullie van dat idee?
Good taste is for people who can’t afford sapphires