Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.081 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 22:20:
[...]

Ik deel die frustratie eerlijk gezegd, en wil juist om de reden die The Killer nu geeft mijn gal hier niet spuwen, maarrrrr... Het lijkt een vaak voorkomend probleem te zijn en ik vraag me dan ook af of er voor problemen met de Xbox helpdesk geen apart topic geopend moet worden. Daar kunnen we misschien allemaal (ik hoop dat jouw 360 nooit stuk gaat, maar stel je voor. Ik zit bijvoorbeeld al twee weken te wachten tot hij wordt opgehaald) ons voordeel mee doen en, wie weet, wordt er op één of ander manier wel door Microsoft naar geluisterd: er komen toch veel bezoekers op Tweakers tenslotte. Wat vinden jullie van dat idee?
Ik weet er helaas alles van ik heb van december 2006 tot april 2007 moeten wachtem. Zeven keer een ophaalopdracht die nooit werd uitgevoerd, onbekende referentienummers etc., etc. Uiteindelijk een compleet nieuwe gekregen en Viva Pinata, en de oude staat hier ook nog steeds stof te verzamelen. En ik denk inderdaad dat een topic over de reparatieperikelen een uitstekend idee is, zeker wanneer er zoals in het voormalige PS3-forum, of in het KPN Internet Plus Bellen topic een bedrijfsuser komt die vragen kan beantwoorden. Misschien kan er daarvoor enige bemiddeling van Tweakers.net plaatsvinden.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 14:16

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Wom schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:23:
[...]

Al geprobeerd je Live account te restoren?
_/-\o_ Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb, het werkt, en kan nu weer achievements halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:12
DarkShadow schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:41:
[...]

mijn xbox heeft nog geen enkel probleem gehad. Ik wil trouwens wel eens een poll om te kijken hoeveel mensen in dit topic een probleem hebben met hun xbox en hoeveel niet. Hoop dan wel op een eerlijke poll.

Bij deze:

Poll: Heb jij problemen (gehad) met je xbox360?
Nee, mijn xbox360 werkt perfect
Ja, Ring of Death
Ja, Krassen
Ja, namelijk....
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
wow, nog even naar mn poll gekeken, maar ik vind de resultaten behoorlijk schokkend. Ging zelf uit van een 25% uitvalpercentage, maar het ligt dus dichter bij de 50%. Niet normaal meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:07:
[...]

Alle software bij mij is legaal. Mijn muziek download ik bij Surf2music.nl, ook betaald, en ik koop mijn games en films.

Ik heb opvoeding gehad.

Ik heb mensen wel eens zien zeggen dat je nooit alles legaal kan hebben, een onbegrijpelijke uitspraak.
Weet jij wel 110% zeker dat je legaal bezig bent met je aangepaste T-Net logootje bij je tag >:) ? Daarbij vermoed ik dat je goed bent in liplezen....

Als ik dit topic zo doorlees zijn er erg veer onwaarschijnlijk geduldige mensen, Hulde!! Ik zou echt de neiging hebben om persoonlijk richting repair center te rijden als ik een apparaat van 400 euro had gekocht dat na 3 maanden ongeveer 6 weken in reparatie is..
Misschien moet Curry maar ff weer een peptalk gaan houden...

Wel jammer, want de 360 is wel een heul tof ding verder. Gaat die Playstation eigenlijk ook zoveel kapo?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
DarkShadow schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:59:
[...]

wow, nog even naar mn poll gekeken, maar ik vind de resultaten behoorlijk schokkend. Ging zelf uit van een 25% uitvalpercentage, maar het ligt dus dichter bij de 50%. Niet normaal meer :(
Vergeet niet dat mensen met klachten eerder op zoiets reageren dan mensen zonder klachten. En daarbij is er maar 1 optie voor mensen die weinig klachten hebben. Persoonlijk zou ik niet zeggen dat mijn Xbox perfect werkt. Ik had in het begin soms dat hij opstartte met vreemd beeld, of alleen geluid, maar de laatste tijd heb ik nergens last van, en doet hij gewoon zijn ding.
Enige probleem wat ik heb is dat ik in Oblivion nergens mijn Knights of the Nine spul krijg, terwijl hij wel zo'n melding geeft dat ie de downloaded content heeft gevonden. Knake zooi dat ik geen live heb, anders kon ik even updates downloaden. Binnenkort maar weer eens bij iemand langs met een goede internetverbinding...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Bij winkels kun je vaak een product binnen 8-dagen retourneren. Nu wil graag de Xbox-360 uitproberen (kopen dus). Dus ik vraag mij af hoe het met de verpakking zit. Mijn voorkeur gaat uit naar het Supersize Pack.
Is alles weer netjes in te pakken mocht het niet bevallen? Of zit alles getaped,verzegeld of gesailed in plastic zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:47

Smoonshine

Feyenoord!!

Frank76NL schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:12:
Bij winkels kun je vaak een product binnen 8-dagen retourneren. Nu wil graag de Xbox-360 uitproberen (kopen dus). Dus ik vraag mij af hoe het met de verpakking zit. Mijn voorkeur gaat uit naar het Supersize Pack.
Is alles weer netjes in te pakken mocht het niet bevallen? Of zit alles getaped,verzegeld of gesailed in plastic zakken?
Alles is netjes in te pakken, maar het zit inderdaad in plastic zakken die soms kapot moeten. Mijn ervaring is dat ze daar nooit moeilijk over doen. Zolang alles erbij zit en de doos in goede staat is. Ik houd de zakken altijd wel aardig heel, dat de spullen er in ieder geval in terug kunnen. Dat dan de bovenkant open is geknipt heb ik nog nooit iemand over gehoord.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Bedankt Smoonshine.

Het uitgeprobeerde spel is zeker niet te retourneren?
En welke shooter met 2-speler opties raden jullie aan? Liefst een budget game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ligt het aan mij of wil je voor een budgetgameprijs het ding gewoon een week "huren" :P

Aanrader qua shooter is gears of war, maar die is overal nog 50 euro of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Als ik die reacties hier lees over kapotte 360's dan word ik eigenlijk wel een klein beetje huiverig om er 1 aan te schaffen. Is het nu echt allemaal zo erg of hoef ik me bij de aanschaf van een nieuw exemplaar van de huidige generatie niet zo druk te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
90% van de mensen die in dit topic komeb komen er omdat ze een probleem hebben. Het is echt niet zo dat je 50% kans hebt dat je xbox kapot gaat. Ik heb hem nu twee weken en nergens last van, er zijn mensen met launch day exemplaren die nog prima draaien, het valt allemaal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 03-10 15:23
johnnyv.nl schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:48:
90% van de mensen die in dit topic komeb komen er omdat ze een probleem hebben. Het is echt niet zo dat je 50% kans hebt dat je xbox kapot gaat. Ik heb hem nu twee weken en nergens last van, er zijn mensen met launch day exemplaren die nog prima draaien, het valt allemaal wel mee.
ik denk toch echt dat je ca. 30-40% kans hebt dat ie ergens binnen 2 jaar defect gaat.
En over 5 jaar genomen denk ik dat je snel richting de 50% gaat.

Even naar eigen inzicht he, heb hier geen harde cijfers voor.

Ik had ook een launchday exemplaar, anderhalf jaar perfect gewerkt. Dacht ook dat ik een van de gelukkigen was zonder problemen maar niets is minder waar. Gewoon uit het niets kreeg ik artifacts (allemaal blokjes in beeld) en de 3 rode lampjes. Kon niet oververhit zijn op dat moment want stond pas 2 minuten aan.

Denk overigens wel dat het reëel is dat MS nu bezig is met nieuwe koelblokken inbouwen, gezien de lange repairtijden

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:07
Ik heb hem sinds gisteren, en nog steeds geen krassen op de DVDs ;) Vind alleen wel dat de DVD drive een enorm lawaai maakt. Dat had toch wel wat stiller gemogen.

Waar ik wel een probleem mee heb is het streamen van Media met Media Player 11 (XP). Firewall e.d. uitgezet maar Media Player vertikt het om de XBOX te zien onder Library -> Share Media. Op internet zijn tig beschrijvingen te vinden, maar overal gaan ze er vanuit dat MP11 je de xbox wel ziet, en zo niet dan de firewall uitzetten.
Na een uurtje proberen heb ik TVersity maar gedownload en dit werkte binnen 2 minuten. XBOX ziet meteen 'TVersity satellite'(ofzo) en ik kan WMVHD streamen.
Maar waarom werkt MP11 nou niet gewoon ? Iemand anders dit soort problemen ook gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Sverzijl, hoe bevalt de overstap van PC tot dusver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:34
Ik had een paar pagina's geleden een vraag gesteld of er een stuk van het beeld wegvalt als je een spelletje speelt met je xbox360 die aangesloten is op een 15 inch tft-scherm, ik dacht het wel, of zie ik dat nou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
AMD1800 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:10:
Ik had een paar pagina's geleden een vraag gesteld of er een stuk van het beeld wegvalt als je een spelletje speelt met je xbox360 die aangesloten is op een 15 inch tft-scherm, ik dacht het wel, of zie ik dat nou verkeerd?
Dat hangt van de resolutie van je 15 inch tft af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Frank76NL schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:08:
Sverzijl, hoe bevalt de overstap van PC tot dusver?
't is meer een overstap van XBOX naar XBOX360. Ik heb ook alleen nog maar wat PGR3 gespeeld dus kan er nog niet heel veel over zeggen. Wilde allereerst WMVHD streaming aan de praat krijgen om (hopelijk) vandaag te gaan testen op m'n nieuwe 37" plasma. En dit lukt nu prima (al is 720p wel het max wat goed draadloos te streamen is)
Vond overigens de beeldkwaliteit via de meegeleverde composiet (naast HD kabel) op CRT niet eens heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Laatst online: 23:34
johnnyv.nl schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:15:
[...]

Dat hangt van de resolutie van je 15 inch tft af.
Volgens mij kan mn 15 inch 1024 x 768, dus dan valt er toch een stukje weg toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Phusebox schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:01:
[...]

ik denk toch echt dat je ca. 30-40% kans hebt dat ie ergens binnen 2 jaar defect gaat.
En over 5 jaar genomen denk ik dat je snel richting de 50% gaat.

Even naar eigen inzicht he, heb hier geen harde cijfers voor.

Ik had ook een launchday exemplaar, anderhalf jaar perfect gewerkt. Dacht ook dat ik een van de gelukkigen was zonder problemen maar niets is minder waar. Gewoon uit het niets kreeg ik artifacts (allemaal blokjes in beeld) en de 3 rode lampjes. Kon niet oververhit zijn op dat moment want stond pas 2 minuten aan.

Denk overigens wel dat het reëel is dat MS nu bezig is met nieuwe koelblokken inbouwen, gezien de lange repairtijden
Ik ken 6 mensen met een xbox, iedereen heeft al meer dan 2 jaar. Alleen mijn xbox heeft ooit wat problemen geven maar die waren snel opgelost, 30-40% is een extreem aantal

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Heeft iemand al Band of Bugs gespeeld? De filmpjes deden me aan final fantasy tactics denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:36

Format-C

Tracing Rays

Oooooh YEAH!!!!

Mijn 360 is net teruggekomen! *O*

Het was niet dezelfde als die ik had opgestuurd, maar ik klaag niet. Een gerepareerde kan nog wel beter zijn dan een nieuwe lijkt mij. En ik heb nu nog 2 jaar en 6 maanden garantie. :*)

Er zit geen kras drive in, EN ik heb een gratis maand LIVE! EN een gratis game.

* Format-C gaat gamen...

Eerst ff de Forza demo downen, en dan misschien vanmiddag nog ff Forza kopen, en dan kan ik er weer ff tegenaan. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
evilpin0 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:29:
[...]

Ik ken 6 mensen met een xbox, iedereen heeft al meer dan 2 jaar. Alleen mijn xbox heeft ooit wat problemen geven maar die waren snel opgelost, 30-40% is een extreem aantal
al meer dan 2 jaar... om een of andere reden neem ik je nu niet meer serieus :)
RappieRappie schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:39:
Oooooh YEAH!!!!

Mijn 360 is net teruggekomen! *O*

Er zit geen kras drive in, EN ik heb een gratis maand LIVE! EN een gratis game.
congrats

tegen mij zeiden ze dat ik absoluut geen compensatie hoefde te verwachten en dat het allemaal normaal was zoals het nu ging...

geen gratis game voor mij dus

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 20-06-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Phusebox schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:00:
[...]

[...]
Waarom zou hij geen zes mensen kunnen kennen met een Launch Xbox?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Weltschmerz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:18:
[...]

Waarom zou hij geen zes mensen kunnen kennen met een Launch Xbox?
dat is geen probleem; maar het feit dat ze meer dan 2 jaar oud zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Phusebox schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:21:
[...]

dat is geen probleem; maar het feit dat ze meer dan 2 jaar oud zijn
So? Mijn broer heeft ook een launchbox en heeft er nog helemaal geen problemen mee gehad. Echt 0%. Ik zie niet in waarom dit niet vaker voor kan komen...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox vergist zich misschien qua launch date. De 360 was er al op 2dec 2005 terwijl veel mensen zich moeilijk kunnen inbeelden dat het al 2,5jaar geleden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken 4 mensen met een 360, waarvan 1tje 0 problemen heeft gehad, 2 de red lights hebben gehad, en ikzelf heb een DVD-lade die niet opengaat als er geen DVD inzit en ik heb hem eens moeten terugsturen na de Fall-update ivm error E71. Wel binnen 1,5 week terug, dat vond ik wel netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Gaat hem er meer om dat het ding er pas sinds november 2005 is, dat is minder dan 2 jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
johnnyv.nl schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:30:
Ligt het aan mij of wil je voor een budgetgameprijs het ding gewoon een week "huren" :P

Aanrader qua shooter is gears of war, maar die is overal nog 50 euro of meer.
Videoland verhuurt het in ieder geval niet meer (zowel games als console niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
wil net zeggen die xbox is er nog geen 2 jaar hoor, in ieder geval niet hier in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:56:
Phusebox vergist zich misschien qua launch date. De 360 was er al op 2dec 2005 terwijl veel mensen zich moeilijk kunnen inbeelden dat het al 2,5jaar geleden was.
We leven volgens mij in 2007 en dat is dan om precies te zijn 1 jaar 6 maanden en 18 dagen geleden dat de xbox360 beschikbaar is. Laten we zeggen dat je connecties heb en je hebt hem 2 maanden eerder, dan kom je nog niet aan de 'meer dan twee jaar' Ik denk dat Phusebox, zonder een xbox :P dat probeert te uitleggen.

:P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
2 december 2005 is nog altijd anderhalf jaar geleden en niet 2,5 :P
edit:
beetje laat

[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 20-06-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Phusebox schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:00:
[...]

ander half jaar dan, iig sinds de launch. Mijn xboos heb ik een jaartje ofzo. Wel keertje ring of death gehad maar kende gelukkig iemand die zijn business gemaakt heeft van dit soort problemen verhelpen :)

Jouw 30-40% uitval is iig ook niet echt serieus te nemen

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 20-06-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 21:44

Dennahz

Life feels like hell should.

Het enige "probleem" wat ik gehad heb is gelijk de 2de dag dat ik m'n Xbox had: een E74 error (Of 76, weet niet zeker). Is niet meer voorgekomen iig.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
damn en dat heeft meer dan 5 posts gekocht voordat iemand in de gaten kreeg dat de xbox er nog geen 2 jaar is?

ja sorry ik heb dus niks anders te doen dus let daar alleen op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weltschmerz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:38:
[...]

So? Mijn broer heeft ook een launchbox en heeft er nog helemaal geen problemen mee gehad. Echt 0%. Ik zie niet in waarom dit niet vaker voor kan komen...
Hij bedoeld dat de 360 nog geen 2 jaar uit is. Leer lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
trouwens heb ik net het email adres gekregen van xbox support en heb ik mijn klacht aan hen voorgelegd.

als ik nieuws heb zal ik t posten. Het gaat mij er niet om dat het 3 weken duurt, so be it als je dan een goed werkende xbox360 terugkrijgt. Het gaat mij erom dat iedereen maar wat anders zegt en je steeds van kastje naar de muur wordt gestuurd.

Ben benieuwd. Met het risico dat ze mijn xbox360 nu helemaal achteraan op de lijst van reparaties zetten... maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 16:22
sverzijl schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:02:
Ik heb hem sinds gisteren, en nog steeds geen krassen op de DVDs ;) Vind alleen wel dat de DVD drive een enorm lawaai maakt. Dat had toch wel wat stiller gemogen.

Waar ik wel een probleem mee heb is het streamen van Media met Media Player 11 (XP). Firewall e.d. uitgezet maar Media Player vertikt het om de XBOX te zien onder Library -> Share Media. Op internet zijn tig beschrijvingen te vinden, maar overal gaan ze er vanuit dat MP11 je de xbox wel ziet, en zo niet dan de firewall uitzetten.
Na een uurtje proberen heb ik TVersity maar gedownload en dit werkte binnen 2 minuten. XBOX ziet meteen 'TVersity satellite'(ofzo) en ik kan WMVHD streamen.
Maar waarom werkt MP11 nou niet gewoon ? Iemand anders dit soort problemen ook gehad ?
ja dit probleem had ik ook toen kwam ik er achter dat McAfee de firewall aan had staan, en dan moet je het ip adres van je xbox accsepteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonicx
  • Niet online
Zojuist nog maar eens gebeld met de MS helpdesk met de vraag hoe lang ik nog moet wachten.
Er kon geen uitspraak gedaan worden over hoe lang ik nog moest wachten, ze wisten het daar simpelweg niet. Mijn 4 1/2 week reparatie tijd was volgens de medewerker in ieder geval te lang en ik krijg ook een game ter compensatie opgestuurd. :)

Ik kreeg dus ook het verhaal te horen dat de systemen bij MS blijkbaar een tijdje terug 'evil' waren geworden en willekeurige reparatie orders hebben gesloten. |:( En of de vertraging nu ook te wijten valt aan de installatie van de nieuwe heatsinks kon me ook verder niks over verteld worden, daar wisten ze officieel niks van. Ze wisten hier ook alleen maar van door tweakers.net ;)

Volgende week zou ik nog een keer terug moeten bellen, misschien wisten ze dan meer. Fingers crossed dan maar dat het binnen afzienbare tijd nog goed komt. M'n geduld begint nu toch op te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 16:22
Dennahz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:41:
Het enige "probleem" wat ik gehad heb is gelijk de 2de dag dat ik m'n Xbox had: een E74 error (Of 76, weet niet zeker). Is niet meer voorgekomen iig.
heb ik ook steeds resetten en het is weer goed
weet niet hoe ik dit moet oplossen, en weet ook niet wat E74 inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-09 08:15
Hier een console van januari 2006, actieve streak van 171 dagen (damn speel al bijna een half jaar lang elke dag op dat ding B) ), en nog geen problemen :)

* Sh0ckTr00per adverteert even het goede nieuws *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
curry684 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:04:
[...]

Dude :D

Dat genre heet "Point & Click Adventure".

Het onderscheidende element van RPG's oftewel Role Playing Games is dat je in een karakter wordt geplaatst dat zich moet ontwikkelen door het spel, door middel van het verzamelen van uitrusting, het trainen van skills, en het levelen om krachtiger te worden. Indien deze 3 elementen niet aanwezig zijn heb je een spel dat enkel draait om het uitspelen van het verhaal, waarbij je keuzes onderweg weinig tot niets uitmaken omdat ze enkel 'het script' doen voortgaan. Dan is het een "Adventure", waarbij onderscheid is tussen de ouderwetse "Text Adventures" als Zork, de "Point&Click Adventures" als de Larry reeks en het oude werk van LucasArts, en "Graphic Adventures" als Myst en de modernere 3D-escapades.
Als geen liefhebber van RPG / Adventure (op de CBM64 vond ik text adbventures zoals 'Horror Hotel' al niets) ben ik erg blij (echt waar, niet cynisch bedoeld) dat je het verschil duidelijk gemaakt hebt.

Bedankt voor deze verduidelijking !

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Nasty Nate schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:24:
Roely, ik denk dat je Commander Keen bedoelt en die was er ook al eerder dan het DX60/100 tijdperk.

Ik kan trouwens ook nog steeds niet wennen aan het fps besturen op een console, toetsenbord en muis blijven mijns inziens echt veel beter.
Je hebt gelijk, en inderdaad was deze al ruim voor de DX60/100. Ik heb het zelf gespeeld op een 386.

Bedankt voor deze historische terrechtzetting

(Het wordt zo een compleet en historisch juist relaas)

Het is en blijft een kwestie van smaak, waardoor het niet te bepalen is of iemand aan de controller kan / zal wennen. Wat vervelend is in het geval van Frank. Hij zou het moeten proberen dus.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik kan me ook moeilijk inbeelden hoe 2 december 2005 2½ jaar geleden is eigenlijk ? ;)

EDIT: Duidelijk gevalletje "spuit 11"

[ Voor 6% gewijzigd door Ken. op 20-06-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Frank76NL schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:38:
@ Roely
Bedankt voor de uitgebreide reactie.

Ik denk dat ik inderdaad zelf moet ervaren hoe "anders"het speelt op een console.
Helaas worden ze niet (dat ik weet) verhuurd en moet ik dus alles uit filmpjes, recenties en fora halen. Het gaat tenslotte wel om zo'n 400 euro voor een beetje compleet setje.
Aande andere kant kan ik echt niet meer met een muis werken (behalve een klein beetje met een verticale muis, maar dat gamed voor geen meter) en gamen vind ik toch nog steeds leuk.

Grappig is dat mijn vriendin dacht dat de consoles alleen voor kinderen waren. Ze heeft er zelf een als kind gehad (wie niet), misschien vandaar. Ik vertelde haar dat ik bovendien niet voor tekstverwerken en internetten een videokaart van 400 euro in mijn pc heb zitten :)
Toen ik doorvroeg blijk het toch het feit te zijn dat je puur voor gamen een apparaat koopt. Misschien te veel in zitten bouwen om zelf dat onderscheid te zien.
Toch ben ik ook wel nieuwsgierig nar de gemiddelde leeftijd van de XBOX 360-gamer. Consoles in het algemeen is 29 dacht ik t.o.v. 37 voor de PC (in 2001 of zo).
Ik ben uit 1969, en nu dus 37 jaar .........

Enne, kom een weekje logeren om het te proberen .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
amoi schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:06:
[...]

ja dit probleem had ik ook toen kwam ik er achter dat McAfee de firewall aan had staan, en dan moet je het ip adres van je xbox accsepteren
dat was het 1e wat ik gedaan had, maar dit hielp helaas niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik denk dat ik mijn 8800GTX binnenkort verkoop... Consolegames zijn tegenwoordig veel beter dan PC games.

-De graphics zijn net zo goed. (Net even vergeleken met CMR Dirt)
-Ik hoef niet zo vaak meer te upgraden, scheelt een hoop poen.
-Er zijn simpelweg geen goeie nieuwe PC games a la HL2 oid.
-LIVE! is net zo leuk, zo niet leuker als on-line PC gamen.
-Games die van console naar PC geport worden draaien meestal ruk op een PC

Ik denk er nog even een paar dagen over na, daarna trek ik een conclusie. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:54:
Ik denk dat ik mijn 8800GTX binnenkort verkoop... Consolegames zijn tegenwoordig veel beter dan PC games.

Crysis is alleen voor de PC. AC, Bioshock, etc zien er beter uit op de PC, en trouwens, investeer dan vanaf nu minder in je PC. Het is echt zonde van je geld aangezien je er niet meer dan 400 EU voor vangt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Welkom bij de club alvast :+

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely

Niet doen, gewoon nu de knoop doorhakken en een Console halen, heb je weer een paar dagen extra plezier !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ehm, ik heb allang een 360. :*)

Ik overweeg gewoon om mijn 8800GTX te verkopen. PC gaming is momenteel niks aan. Volgens mij is nu het beste mijn GTX verkopen, en dan over anderhalf jaar weer een keer een nieuwe graka halen, en dan maar weer eens kijken wat voor nieuwe games er DAN zijn.

De PC games die ik nu speel komen me de neus uit. En er komen gewoon haast geen games uit voor de PC. :o En de meeste komen ook gewoon uit op een 360, zijn net zo mooi en draaien beter. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Format-C op 20-06-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:52:
[...]

Hij bedoeld dat de 360 nog geen 2 jaar uit is. Leer lezen
Ja, dat had ik door. En lezen kan ik zeer goed dank je. Alleen het rekenen schiet bij mij drastisch te kort ;) Daarbij vind ik de "leer lezen uitspraak" een beetje bot overkomen, zeker aangezien je opmerking al een aantal posts eerder was geplaatst.....of had je dat niet gelezen...?

@Phusebox

Daar heb je inderdaad gelijk in ja. Denk dat Evilpin0 en ik allebei een beetje last van het warme weer, of discalculie (schrijf ik dat goed? ; ), hebben. :P

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0

Ben ik het niet mij eens, ik beschik over een 360 en een sneller pc en pc spellen blijven imho gewoon de shit. Groter, mooier, en meer diepgaande gameplay en voor veel spellen beter besturing (fps,rts)

Bij de 360 zit je wel lekker chill achter je tv en sommige spellen zijn echt heel leuk.
Kwestie van wat je meer trekt, ik zelf wil beide >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Frank76NL schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:38:
@ Roely
Bedankt voor de uitgebreide reactie.

Ik denk dat ik inderdaad zelf moet ervaren hoe "anders"het speelt op een console.
Helaas worden ze niet (dat ik weet) verhuurd en moet ik dus alles uit filmpjes, recenties en fora halen. Het gaat tenslotte wel om zo'n 400 euro voor een beetje compleet setje.
Aande andere kant kan ik echt niet meer met een muis werken (behalve een klein beetje met een verticale muis, maar dat gamed voor geen meter) en gamen vind ik toch nog steeds leuk.

Grappig is dat mijn vriendin dacht dat de consoles alleen voor kinderen waren. Ze heeft er zelf een als kind gehad (wie niet), misschien vandaar. Ik vertelde haar dat ik bovendien niet voor tekstverwerken en internetten een videokaart van 400 euro in mijn pc heb zitten :)
Toen ik doorvroeg blijk het toch het feit te zijn dat je puur voor gamen een apparaat koopt. Misschien te veel in zitten bouwen om zelf dat onderscheid te zien.
Toch ben ik ook wel nieuwsgierig nar de gemiddelde leeftijd van de XBOX 360-gamer. Consoles in het algemeen is 29 dacht ik t.o.v. 37 voor de PC (in 2001 of zo).
Probleem met gamen op de pc is voor mij (en vriendin) meer dat ik dan boven zit en zij alleen in de huiskamer. Daarom heb ik nu zoiets van ik koop een XBOX360. Mooi (samen) in de woonkamer gamen. Pc word dan mediacenter. Internetten kan ik wel op m'n laptop. Ruimt gelijk de hele pc bende een beetje op. Begint nu toch wel een beetje de spuigaten uit te lopen vind ik zelf. Ben 33 jaar en geef liever een keer 400 euro uit aan een console dan elk half jaar een paar 100 euro upgrade voor m'n pc.

* pjlgt zit vol verwachting op z'n achterstallige cao verhoging te wachten €€€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Ja, dat volgt ook mijn gedachten + RSI-klachten natuurlijk.
Alleen zo zonde dat ik 2 maanden terug mijn (half)jaarlijkse upgrade heb gedaan 8)7

@Roely Bedankt voor het aanbod, maar ik ga het toch kopen. Ben inmiddels overtuigd.

[ Voor 23% gewijzigd door FrankNLD op 20-06-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-10 19:50

BaT

pjlgt schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:44:
[...]

Probleem met gamen op de pc is voor mij (en vriendin) meer dat ik dan boven zit en zij alleen in de huiskamer. Daarom heb ik nu zoiets van ik koop een XBOX360. Mooi (samen) in de woonkamer gamen. Pc word dan mediacenter. Internetten kan ik wel op m'n laptop. Ruimt gelijk de hele pc bende een beetje op. Begint nu toch wel een beetje de spuigaten uit te lopen vind ik zelf. Ben 33 jaar en geef liever een keer 400 euro uit aan een console dan elk half jaar een paar 100 euro upgrade voor m'n pc.

* BaT zit vol verwachting op z'n achterstallige cao verhoging te wachten €€€
Idem hier. Ben trouwens 25.

Over het console gaming zelf : ik vond het in het begin 'ontzettend' irritant mikken (bv bij Gears of War); maar nu ben ik er wel aan gewend. De WC en de koelkast zijn nu overigens ook een stuk dichter bij 8)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 03-10 13:37

SaN

Ferreur schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:11:
Ik ben bij de Bart Smit binnen gewandeld en die keken me aan alsof ze water zagen branden. Dus ging ik er voor het gemak uit dat die hem niet hebben. Maar bedankt.

Dat, en de website van de FRS en Bart Smit hebben hem ook niet.
Misschien is dit wat? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=100008 Sowieso wel een leuk forum om games te kopen/ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik ben er wel achter dat Gears of War de beste game is die ik ooit gedaan heb. _/-\o_

Een maand of 5 terug toen ik mijn X doos net had gekocht raakte ik niks en de crosshair zat op plaatsen waar ik hem niet wilde hebben. Toen heb ik de game teruggebracht.

Maar nu, 5 maanden later en wat "X-uren" later, schiet ik alles aan pulp. :*)

Wát een game, wat een graphics, en wat een power heeft de 360. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 20-06-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
pffff ben dus gelukkig niet de oudste hier, ik ben 35 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 14:49

DaWaN

'r you wicked ??

Wie heeft er een beetje goede PHP / MySQL kennis ? Ik ga denk een site bouwen om het aantal red light gevallen te verzamelen en aan M$ voor te leggen, het komt een beetje mijn neus uit en ik ben niet de enige, er staan hier 4 defecte Xboxen.....

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Zozo .. dan heb je een redelijk groot budget .. waarom dan geen ps3 8)7 })

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 21:44

Dennahz

Life feels like hell should.

waterking schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:25:
Zozo .. dan heb je een redelijk groot budget .. waarom dan geen ps3 8)7 })
Waarschijnlijk zijn ze niet alle 4 van hem zelf. Alsof de keuze 360 - PS3 puur geld afhankelijk is? Ook al was ik miljonair dan had ik nog voor de 360 gekozen omdat de games mij meer aanspreken. (Ok, misschien had ik ze dan beide wel, maar je begrijpt m'n punt).

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-10 20:44

Armada

-Wat wil je weten?-

pjlgt schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:44:
[...]

Ach ja, is een beetje zoals de hele PS3 vs. 360 vs. Wii discussies. Het gaat uiteindelijk om de software en wat er op dit moment voor te krijgen is. Momenteel is er op de PC niet zo heel veel te beleven, maar dat gaat ook weer komen. Zodra de huidige consoles halverwege hun life cycle zijn ( en neeeee, omdat Sony gewoonweg traag is met de introductie, gaat hun tijd niet later in :P ), dan wordt de PC weer de sterkere gamemachine.
Dan gaan het daar weer op gebeuren, Dragons age, HL2 volgende episodes, spellen obv de nieuwe id-engine.
Bovendien, je kan zeggen wat je wilt, maar dankzij MS, wordt de PC wel meegesleurd in de ontwikkeling van spellen, Lost Planet, Devil May Cry, etc. Of het allemaal even sterk is, is twee, maar er komt weer meer diversiteit naar de PC.
Voor nu zeg ik, ga vooral met de Xbox 360, maar de PC zal voor mij persoonlijk ook altijd belangrijk blijven. Al was het maar omdat ik dan even niet ruzie hoef te maken over het kijken van Char of dat ik nu de laatste agi orbs van Crackdown op kan snorren. Ow, en WoW natuurlijk :P

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat er ook aan te denken. Ik speel al maanden eigenlijk geen pc games meer :| . Daarom ben ik ook nog steeds niet geupgrade naar een Core2Duo of Quad ofzo, iets wat ik vroeger al lang gedaan had. Ik had nooit kunnen denken dat i weer terug zou gaan naar consoles, maar mede Live heeft mij ertoe gebracht. En Dirt en Forza lekker vanaf de bank natuurlijk. Geen gezeik meer met drivers, Vista geluid wat brak is, matige performance ondanks high end kaart enz enz.

Maar toch verkoop ik m'n GTX niet. Mede met het oog op Crysis en UT3, Quake Wars, COD4 etc etc. Ik zie wel hoe dat gaat lopen op m'n cpu'tje, eind juli worden die intel procs toch weer lekker goedkoop, misschien dan eens kijken. Maar consolegamen is gewoon op dit moment zo veel lekkerder, en inderdaad de graphics doen niet onder voor die van een videkaart van 600 euro :X

Zodra de huidige consoles halverwege hun life cycle zijn ( en neeeee, omdat Sony gewoonweg traag is met de introductie, gaat hun tijd niet later in ), dan wordt de PC weer de sterkere gamemachine.
Dan gaan het daar weer op gebeuren, Dragons age, HL2 volgende episodes, spellen obv de nieuwe id-engine.

Wil ik toch even op inhaken nog. Dat vraag ik me best af. Ok Crysis zal de lat hoog leggen, daar zal de Xbox of PS3 niet aan kunnen tippen denk ik. Maar na Crysis? Hopelijk dat Crytek de licentie voor die engine goed heeft weten door te verkopen, zodat meer studios games gaan maken met die engine. maar er zal ook een shit load aan games verschijnen die gebruik gaan maken van UE3 en die niewe ID engine, en die draaien ook allebij fantastisch op de Xbox. Dus ja, afgezien van Crysis, ben ik beniewd wat er op de pc verder nog potten gaat breken. Zelfs World in Conflict komt naar de Xbox, kan je nagaan, een van de best looking games imo.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Volgens mij wordt er gewoon meer verdiend aan console games, en worden er daardoor zo weinig mooie PC games uitgebracht. De devs steken waarschijnlijk liever hun energie in goed verdienende console games dan games voor de PC die door 66% van de gamers die hem spelen illegaal worden gespeeld. Doe ik zelf ook. Ben ik heel eerlijk in. Maar goed, daar hebben we het nu niet over.

Sommige PC games brengen PC gamen weer naar de next level. Tuurlijk. Alleen is het dan wel zo dat je eerst weer duizenden euro's moet investeren om die games te kunnen spelen. En dan is het nog maar afwachten hoe het draait. Ik geloof er 3x niks van dat Crysis goed zal draaien op een HD2900 of 8800GTX kaart. :X Het verleden heeft uitgewezen dat je voor next gen games next gen graka's nodig hebt.

Misschien heeft de 360 over een jaar niet meer de graphics tov van wat een PC kan, maar van een PC is 1 enkel onderdeel al zo duur als een 360 met 2 games. En de mooie games komen de laatste tijd alleen op de console uit, of ze spelen gewoon lekkerder op een console.

Er zijn zat games die je, ook al heb je een PC van bijna 2000 euro, zoals ik zelf, niet eens fatsoenlijk kan draaien. Sommige games geven je maar 30 FPS. En dat is toch om te janken als je zo'n monster PC hebt?

Nee, misschien moet ik maar eens een andere hobby zoeken dan PC gamen. Ik ben ook 30, en vind het wel leuk, maar het gaat allemaal te snel. Als je iets nieuws hebt is het morgen weer oud, en als je morgen dat nieuwe hebt is er overmorgen alweer iets nog nieuwers en snellers.

Graphics zijn mooi, maar zijn me eigenlijk geen 1000 tot 2000 euro per jaar meer waard. :) Ik kan het wel betalen, maar wil het eigenlijk niet meer. :)

Ik hou mijn GTX nog even, en zie wel wat de toekomst ons brengt. Mocht het zo zijn dat er binnen nu en een volgende generatie graka's niet veel mooie spellen uit zijn gekomen, dan wordt mijn PC alleen nog gebruikt om te internetten, downloaden, en office toepassingen te doen./

Dan zal ik (weer) console gamer worden en blijven. De 360 blijft mij iig verbazen met sommige games. Ik vind SC:DA, GRAW2, en R6: Vegas er bijvoorbeeld supermooi uitzien, en van deze graphics kan ik nog wel een paar jaartjes genieten. En anders maar niet. :)

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
RappieRappie schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:02:
Ehm, ik heb allang een 360. :*)

Ik overweeg gewoon om mijn 8800GTX te verkopen. PC gaming is momenteel niks aan. Volgens mij is nu het beste mijn GTX verkopen, en dan over anderhalf jaar weer een keer een nieuwe graka halen, en dan maar weer eens kijken wat voor nieuwe games er DAN zijn.

De PC games die ik nu speel komen me de neus uit. En er komen gewoon haast geen games uit voor de PC. :o En de meeste komen ook gewoon uit op een 360, zijn net zo mooi en draaien beter. :)
Zelfde mening hier, er zijn nog wel wat veelbelovende games, maar sinds WoW me niet meer kan boeien ben ik helemaal om voor de 360. Zeker deze zomer en herfst beloven veel goeds.

Wat ik niet begrijp is dat de console maar zo matig verkoopt, de games zijn geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 07:47

Smoonshine

Feyenoord!!

DarkShadow schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 05:31:
[...]
Wat ik niet begrijp is dat de console maar zo matig verkoopt, de games zijn geweldig.
Zelfde reden als de PS3. Niet iedereen heeft 400/600 euro over voor een console. Microsoft heeft het ook al aangegeven. 200 euro is de ideale prijs voor een console. Dan is er ook ruimte voor een impuls aankoop. De Wii zit al rond die prijs en verkoopt harstikke goed. De X360 en PS3 kunnen nog niet voor die prijs verkocht worden, maar het zal me niets verbazen als de 360 over een jaar ook rond de 250,- zit.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 03:04:
Volgens mij wordt er gewoon meer verdiend aan console games, en worden er daardoor zo weinig mooie PC games uitgebracht. De devs steken waarschijnlijk liever hun energie in goed verdienende console games dan games voor de PC die door 66% van de gamers die hem spelen illegaal worden gespeeld. Doe ik zelf ook. Ben ik heel eerlijk in. Maar goed, daar hebben we het nu niet over.

Sommige PC games brengen PC gamen weer naar de next level. Tuurlijk. Alleen is het dan wel zo dat je eerst weer duizenden euro's moet investeren om die games te kunnen spelen. En dan is het nog maar afwachten hoe het draait. Ik geloof er 3x niks van dat Crysis goed zal draaien op een HD2900 of 8800GTX kaart. :X Het verleden heeft uitgewezen dat je voor next gen games next gen graka's nodig hebt.

Misschien heeft de 360 over een jaar niet meer de graphics tov van wat een PC kan, maar van een PC is 1 enkel onderdeel al zo duur als een 360 met 2 games. En de mooie games komen de laatste tijd alleen op de console uit, of ze spelen gewoon lekkerder op een console.

Er zijn zat games die je, ook al heb je een PC van bijna 2000 euro, zoals ik zelf, niet eens fatsoenlijk kan draaien. Sommige games geven je maar 30 FPS. En dat is toch om te janken als je zo'n monster PC hebt?

Nee, misschien moet ik maar eens een andere hobby zoeken dan PC gamen. Ik ben ook 30, en vind het wel leuk, maar het gaat allemaal te snel. Als je iets nieuws hebt is het morgen weer oud, en als je morgen dat nieuwe hebt is er overmorgen alweer iets nog nieuwers en snellers.

Graphics zijn mooi, maar zijn me eigenlijk geen 1000 tot 2000 euro per jaar meer waard. :) Ik kan het wel betalen, maar wil het eigenlijk niet meer. :)

Ik hou mijn GTX nog even, en zie wel wat de toekomst ons brengt. Mocht het zo zijn dat er binnen nu en een volgende generatie graka's niet veel mooie spellen uit zijn gekomen, dan wordt mijn PC alleen nog gebruikt om te internetten, downloaden, en office toepassingen te doen./

Dan zal ik (weer) console gamer worden en blijven. De 360 blijft mij iig verbazen met sommige games. Ik vind SC:DA, GRAW2, en R6: Vegas er bijvoorbeeld supermooi uitzien, en van deze graphics kan ik nog wel een paar jaartjes genieten. En anders maar niet. :)

B)
Volgens officiele specs van Crysis hebbie een 8800GTS, een E6600, en 2GB nodig voor de Ultra High settings dusz.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
sorry hoor maar wat een bullshit, als je een nieuwe pc koopt moet je gewoon slim upgraden. Hardeschrijven + kast + geluid + monitor + boxen ect houden en alleen je mobo + ram + vga + proc upgraden. Voor 400/450 euro heb je al een pc op deze manier sneller dan een x360, ga je hem nog een beetje overclocken heb je helemaal een goed systeem voor dat geld.

Gewoon tactishe nieuwe spullen kopen als ze goed in prijs gedaalt zijn ect ect. Ik koop elke 3 jaar een nieuwe pc en geef hier ca 1000/1200 euro aan uit, want ik wil altijd het snelste van het snelste en ben bereid dit te betalen ervoor, je kan echter ook een klasse lager kom je op veel minder uit en is je pc niet eens zoveel minder snel.

En ja door port draaien veel games wel redelijk slecht op de pc, maar daar krijg je ook wel weer gameplay voor terug die nooit op een console zou kunnen, denk aan Armed Assault, Battlefield 2, Supcom

[ Voor 10% gewijzigd door evilpin0 op 21-06-2007 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
evilpin0 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:45:
[...]
En ja door port draaien veel games wel redelijk slecht op de pc, maar daar krijg je ook wel weer gameplay voor terug die nooit op een console zou kunnen, denk aan Armed Assault, Battlefield 2, Supcom
ehm dacht dat battlefield 2 toch op de 360 was uitgekomen maar goed

ik heb jaren altijd een supersnelle pc gekocht met dure videokaart, maar altijd zeik gehad met drivers. Kwam erop neer dat uiteindelijk toch niks goed aan t draaien kreeg of na dagen kloten.

Dus ik blijf maar bij consoles. Dat werkt gewoon alijtd. Lekker op de bank met vrienden erbij enzo.
Consolegamer at heart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Phusebox schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:05:
[...]

ehm dacht dat battlefield 2 toch op de 360 was uitgekomen maar goed

ik heb jaren altijd een supersnelle pc gekocht met dure videokaart, maar altijd zeik gehad met drivers. Kwam erop neer dat uiteindelijk toch niks goed aan t draaien kreeg of na dagen kloten.

Dus ik blijf maar bij consoles. Dat werkt gewoon alijtd. Lekker op de bank met vrienden erbij enzo.
Consolegamer at heart!
Iedere ze ding daar mee, ik irriteer me soms ook wel als een spel het niet doet. Maar meestal loopt het vlekkeloos.

bf2 op de xbox360....heb je gespeelt ? nee zeer vermoedelijk dan had je geweten dat de xbox360 versie het omgekeerde is van de pc versie: groot, snel, mooi, heerlijk speelbaar en zeer goede teamplay. Neem daar over het tegen over gestelde van en je hebt de 360 versie.

@reactie hieronder
Bf2 op de pc en op de xbox360 zijn totaal verschillende spellen, niet te vergelijken :)

mwha misshien lijkt het een beetje of ik de xbox360 loop te bashen dat is niet mijn bedoeling vindt het geweldig om achter me hd tv lekker te gamen erop. Alleen zijn er zo weinig spellen uit die mij trekken en mijn roots liggen ook echt bij rts/fps spellen en tsja, die zijn op de pc naar mijn mening echt tig keer beter. GoW was top, maar niet voor mij weg gelegt om online te spelen.

[ Voor 21% gewijzigd door evilpin0 op 21-06-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
evilpin0 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:19:
[...]

Iedere ze ding daar mee, ik irriteer me soms ook wel als een spel het niet doet. Maar meestal loopt het vlekkeloos.

bf2 op de xbox360....heb je gespeelt ? nee zeer vermoedelijk dan had je geweten dat de xbox360 versie het omgekeerde is van de pc versie: groot, snel, mooi, heerlijk speelbaar en zeer goede teamplay. Neem daar over het tegen over gestelde van en je hebt de 360 versie.
Ik heb de demo gespeeld, vond het best een aardig spel, maar heb de pc versie niet gespeeld,

offtopic:
3 jaar geleden kocht ik een athlon 64 3500+, 2gb ram, X700 pro 256mb ram. En wat denk je halflife 2 draaide niet, gtr(2) draaide niet, etc. Dus toen heb ik t maar opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 08:50:
[...]

Volgens officiele specs van Crysis hebbie een 8800GTS, een E6600, en 2GB nodig voor de Ultra High settings dusz.....
Waar heb jij die specs gevonden ? .. want het enige wat ik tot nu toe kon vinden waren "gerucht" specs.

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Groot voordeel van de 360 voor mij is dat deze wat socialer overkomt dan de pc:

* tv-scherm is groter dan die van de pc
* staat in woonkamer met 2 en 3 zitsbank eromheen: iedereen kan kijken en meedoen
* live-account is geweldig: één account voor alle games. Buddies uitnodigen voor games is zo extreem gemakkelijk
* door de gratis headset kan ieder met elkaar praten gedurende games. Ik type nooit meer berichten naar buddies, maar doe alle communicatie via de headset.

Los daarvan is de grafische kwaliteit van de xbox360 vergelijkbaar met een goede pc. Tuurlijk zijn de graphics op een highend pc beter (waarvan de prijs van de grafische kaart soms gelijk is aan de prijs van een 360). Voordeel met de 360 is dat deze -aangezien het een onderdeel is van je homecinema- ook makkelijker aan te sluiten is op een 5.1 set.

De hoeveelheid topgames op de 360 neemt ook steeds meer toe (mede dankzij de ontwikkeling dat developpers steeds vaker multiplatform releasen).

Nee, ik speel nauwelijks meer op de pc en zal voor gamen mijn pc in ieder geval niet meer upgraden.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-10 11:49
Heeft er iemand hier de Xbox360 als media extender werkend i.s.w.m. Vista Mediacenter ?
Kan hij of zij ook divx / avix / HD films draaien onder de mediacenter van de xbox360 ?
Heb trancode en tvirsity geprobeerd, maar krijg alleen tvirsity aan de praat en niet met een mooie kwaliteit.
Transcode geeft foutmeldingen (queue errors, video errors), danwel laat mediacenter op de xb vastlopen.
Wellicht kunnen de gelukkigen waar het wel werkt, hun ervaringen delen hoe deze combi werkend te krijgen.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik heb het hier iig ook nooit aan de gang gekregen, maar er is inmiddels wel flink wat meer ontwikkeld weer denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 01-10 20:44

Armada

-Wat wil je weten?-

mr. TCB schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:40:
* staat in woonkamer met 2 en 3 zitsbank eromheen: iedereen kan kijken en meedoen
Wat mij betreft ook gelijk het grootste nadeel, doordat het een TV is, wordt die meestal ook gebruikt waar hij in eerste instantie voor aangeschaft is...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Armada schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:48:
[...]

Wat mij betreft ook gelijk het grootste nadeel, doordat het een TV is, wordt die meestal ook gebruikt waar hij in eerste instantie voor aangeschaft is...
Nou, ik heb een 40" LCD Samsung, en ik heb er geen kabel of digitale tv op aangesloten. Alleen mijn 360 en een dvd speler... ;)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Armada schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:48:
[...]

het ligt ook maar aan je woonsituatie;

woon je thuis, en game je op de tv van je ouders dan is is het begrijpelijk dat je minder kunt gamen

woon je op jezelf of samen, dan heb je de tv voor jezelf. Of je vriendin is een tv-addict en dan stuur je haar naar de tv op de slaapkamer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Phusebox schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:28:
[...]

het ligt ook maar aan je woonsituatie;

woon je thuis, en game je op de tv van je ouders dan is is het begrijpelijk dat je minder kunt gamen

woon je op jezelf of samen, dan heb je de tv voor jezelf. Of je vriendin is een tv-addict en dan stuur je haar naar de tv op de slaapkamer ;)
Brrrrr tv op slaapkamer :/ * Weltschmerz vind slaapkamers kamers om in te slapen.................en andere dingen *;

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Weltschmerz schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:36:
[...]

Brrrrr tv op slaapkamer :/ * Weltschmerz vind slaapkamers kamers om in te slapen.................en andere dingen *;
soms lig je ziek in bed en wil je een filmpje kijken... en mijn oude tv weggooien is ook zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Phusebox schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:42:
[...]

soms lig je ziek in bed en wil je een filmpje kijken... en mijn oude tv weggooien is ook zonde
Ja, als je een oude tv hebt is dat sowieso wel een goede oplossing ja ;)
Verder heb ik mijn tv ook op mijn slaapkamer staan, maar daar leef ik dan ook het meeste in...meer gewoon mijn woonkamer met een bed hehe.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-10 14:43
Phusebox schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:42:
[...]

soms kan je dan ook op de bank gaan liggen en een deken om je heen slaan.
En als je ziek ben moet je slapen en niet filmpje of gaan xboxen want dan kan je ook wel weer aan het werk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
waterking schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:26:
[...]

Waar heb jij die specs gevonden ? .. want het enige wat ik tot nu toe kon vinden waren "gerucht" specs.
mwah ik denk dat je daar toch wel van uit mag gaan voor ultra specs, de game is nou eenmaal baanbrekend qua graphics, lijkt me sterk dat hij op veel minder goed zal draaien. (op ultra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
werd gebeld door xbox support, mijn xbox is dus ook vertraagd... kan em ergens eerste of tweede week juli verwachten

werd ook compensatie aangeboden. spellen heb ik allemaal al behalve viva pinata, dus heb maar voor de controller gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phusebox schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:38:
werd gebeld door xbox support, mijn xbox is dus ook vertraagd... kan em ergens eerste of tweede week juli verwachten

werd ook compensatie aangeboden. spellen heb ik allemaal al behalve viva pinata, dus heb maar voor de controller gekozen.
Omg :X Dat is nog 2 a 3 weken wachten. Hoelang ben je hem dan totaal kwijt?
Volgens mij, voordat je xbox terug krijgt ligt FM3 al in de winkels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sekeroglan schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:57:
[...]

Omg :X Dat is nog 2 a 3 weken wachten. Hoelang ben je hem dan totaal kwijt?
Volgens mij, voordat je xbox terug krijgt ligt FM3 al in de winkels :P
totaal 5-6 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ik vond 8 dagen al teveel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Weltschmerz schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:36:
[...]

Ik vind het anders wel makkelijk? Heb op alledrie de verdiepingen een TV, woonkamer, slaapkamer en op de zolder. In de slaapkamer kijk ik alleen TV als mn vriendin al slaapt, en ik nog even een docu oder iets wil kijken. Films ed kijken we ook beneden :) .

:+

/Om het ontopic te houden, wie weet wanneer de volgende twee stukken in MadTracks beschikbaar komen als download? Heb t nu wel een beetje gezien (singeplayer that is), en wil weleens nieuwe dingetjes zien. Als ik kies voor download content, krijg ik error.

[ Voor 19% gewijzigd door Exorcist op 21-06-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
volgens mij is trouwens bij een hoop mensen de xbox360 naar de reparatie; het is zo rustig hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Phusebox schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:58:
volgens mij is trouwens bij een hoop mensen de xbox360 naar de reparatie; het is zo rustig hier?
Tis warm, dan ga je andere dingen doen :). Verklaart misschien ook meer problemen met de 360, evt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Phusebox schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:58:
Mijne is idd @ Repair Center... ontzettend vaak last van Unreadable Discs en vastlopers in dashboard. Bovendien deed de 3e led (links-onder indien horizontaal geplaatst) van de Ring Of Light het ook al een tijdje niet meer om de een of andere reden...

Tegelijkertijd een vriend van me ook zijn 360 opgestuurd... Demo van Forza liep tijdens eerste ronde al vast, blijkt dus ook zo in de retail-versie zo te zijn. Ook liepen andere games en Arcade games regelmatig vast en op slot kon die alleen nog met moeite Arcade games spelen (Texas Hold'em that is) als ie dan ook al niet vastliep...

Dit is mijn 4e 360 die naar Duitsland is dus ik kreeg te horen dat ik een gratis spel uit mocht zoeken (klanten-binding, verzachten van de "pijn", vertrouwen in produkt beschadigd etc. wat ik allemaal te horen kreeg), van die vriend is het de 2e keer... dus die kreeg niks :X

We hopen dat we allebei snel een ander hebben, kunnen we weer Forza'en :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn sinds vorige week vrijdag een 360 en ik ben bang dat die nu al de geest geeft. Eerste paar dagen niks aan het handje maar op dinsdag kreeg ik problemen met Forza(eerst werden textures niet zichtbaar hierna volgde een: Dirty disc/Clean disc error.) Deze errors krijg ik nu ook regelmatig bij Lost Planet :'( .

Gelukkig kan ik de eerste 2 weken de console gewoon omruilen bij de BartSmit. Mits ze me geloven natuurlijk. Toch vind ik het wel debiel, bij zo'n apparaat verwacht je toch minstens een werkende DVD speler. Ik hoopte eigenlijk dat de problemen wel verholpen zouden zijn, hoe kun je trouwens zien welk merk DVD drive je hebt?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 23:53:
... hoe kun je trouwens zien welk merk DVD drive je hebt?
Is volgens mij vrij makkelijk terug te vinden in vorige posts/threads, maargoed :)

Afbeeldingslocatie: http://mobile.xboxversions.com/images/360drives.jpg

En volgens mij is er ook nog (zeer zeldzaam?) een Benq drive in omloop... dus als je nog een ander hebt dan 1 van hierboven... :)

[ Voor 16% gewijzigd door ironx op 22-06-2007 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 22:48

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 23:53:
damn sinds vorige week vrijdag een 360 en ik ben bang dat die nu al de geest geeft. Eerste paar dagen niks aan het handje maar op dinsdag kreeg ik problemen met Forza(eerst werden textures niet zichtbaar hierna volgde een: Dirty disc/Clean disc error.) Deze errors krijg ik nu ook regelmatig bij Lost Planet :'( .

Gelukkig kan ik de eerste 2 weken de console gewoon omruilen bij de BartSmit. Mits ze me geloven natuurlijk. Toch vind ik het wel debiel, bij zo'n apparaat verwacht je toch minstens een werkende DVD speler. Ik hoopte eigenlijk dat de problemen wel verholpen zouden zijn, hoe kun je trouwens zien welk merk DVD drive je hebt?
Kijk eens of je krassen heb je op je dvd's? :'(

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een Samsung-Toshiba.

Beide games zijn krasvrij.

Mijn Xbox360 is zoiezo al horizontaal geplaatst.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:07:

Had ik dus ook... Forza nog geen dag oud uit gesealde verpakking. Ook met Oblivion en PGR3 al gigantisch vaak gehad, maar ook deze discs zijn krasvrij. Zwaar irritant als je online aan het racen bent met een groep en na een paar games gaat ie een veld laden en je hoort het gewoon aankomen: de DVD drive gaat harder draaien, en steeds een stap langzamer en langzamer ... tot het stil is en dat grijze venster op komt zetten: 'Disc unreadable'

En toch iedere keer maar uitstellen om de servicedesk te bellen omdat je gewoon weet da je 'm *weer* 2/3 weken kwijt bent... :|

Groot nadeel vind ik ook nog het feit dat je gekochte Arcade games weer zijn teruggebracht naar 'trial-versions' onder de andere accounts (en ook je eigen account als je niet bent ingelogd op Xbox Live, leuk als je een keer geen internet hebt) omdat je een andere Xbox terugkrijgt (DRM-gezwam).
TranceSetter schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:25:
Geef je hem genoeg ruimte? Ik heb zelf extra pootjes gemaakt, zodat ie nog 3 centimeter extra boven de tafel uitsteekt. zo kan de warmte er veel beter bij weg.
Ik heb er zelfs een ventilator op gericht gehad, probleem bleef... Persoonlijk denk ik dat het weinig met warmte te maken heeft, want ik had het zelfs al na enkele minuten waneer die aanstond, en als ik de disc er uit haalde was deze ook niet warm. Lamme lens mischien? :)

[ Voor 34% gewijzigd door ironx op 22-06-2007 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-10 11:50
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:07:

Geef je hem genoeg ruimte? Ik heb zelf extra pootjes gemaakt, zodat ie nog 3 centimeter extra boven de tafel uitsteekt. zo kan de warmte er veel beter bij weg.

Zou eigenlijk niet nodig moeten zijn, maar het werkt bij mij wel... Eerst ook allemaal errors en weet ik niet wat, en sinds ik hem hoger geplaatst heb, heb ik er totaal geen last meer van. (een maandje of 2 nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:25:
[...]

Zou eigenlijk niet nodig moeten zijn, maar het werkt bij mij wel... Eerst ook allemaal errors en weet ik niet wat, en sinds ik hem hoger geplaatst heb, heb ik er totaal geen last meer van. (een maandje of 2 nu)
Dat zal ik maar is proberen dan, wat voor materiaal heb je gebruikt?

Het lijkt mij trouwens eerder een software fout, bij Lost Planet gaat tijdens de melding het spel op de achtergrond gewoon verder. Ik kan echter alleen maar de console resetten..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Phusebox schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:38:

Same same, alleen ik heb zelf naar de MS support gebelt. Meid aan de telefoon heeft compensaties aangeboden. Zelf ben ik niet zo van het schieten en het knallen, PGR leek me niets aan, dus heb maar voor Viva Pinata gekozen.
Een wireless controller heb ik al 2, dus ook niet handig om die te nemen. Viva Pinata lijkt me wel grappig. MS heeft gezegt dat de reparatie nog 1/1,5 week zou wachten ivm drukte. Console is ingeboekt, uitgeboekt en weer ingeboekt.. Beetje vreemd, maar we wachten af..
Die van mij is op 24.05.2007 opgehaald door UPS.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.