Meer kennis dat is nog maar de vraag!. Gewoon nog een keer bellen en dat je uit zeer betrouwbare bron weet dat het wel zo is.Tolgatg schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:26:
[...]
Dit was de 3e en laatste medewerker die ik heb gesproken. Deze persoon heeft nog contact opgenomen met de afdeling boven hem en mijn vraag gesteld. Volgens heb kwam het antwoord van een medewerker met een hogere functie en meer kennis.
Of gewoon een klacht indienen bij KPN.
KPN stuurde vorig jaar een mail rond, een stoplicht welke je kon invullen ik heb hem rood ingevuld i.v.m een storing die 15 maanden heeft geduurd (de NT was vervangen en en daarna viel iedere 12-14 dagen de verbinding uit T1 T2 branden continu) KPN is tot de laatste dag blijven volhouden dat de NT al eens was vernvangen. dat klopt maar voor een andere storing namelijk spontane reboots van het modem. Na 15 maanden heb ik zelf maar gevraagd om de NT nogmaals te vervangen en het probleem was opgelost.
En de zovaak beloofde ZTE modem heb ik uiteindelijk maar op marktplaats gekocht.
I.v.m het rood invullen van het stoplicht ben ik daarna door KPN gebeld. Deze KPN medewerkers willen problemen uitzoeken en oplossen en hebben schijnbaar wel de macht omdat te doen.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2013 09:12 ]