Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 12:41

tomtommie

Alaaf!

dat zie je verkeerd naar mijn mening: je moet 14,95 betalen en dan 2jaar lang 30euri per maand.

maar bellen is ook perfect hoor, internet en mail gebruik ik nauwelijks en ik zou niet weten waarom je die functies uit zou willen schakelen, gewoon niet eraan komen als je ze niet wilt.

wat betreft de synchronisatie met outlook, dat is bij mij nog altijd een probleem helaas. van het weekend maar even proberen of het met de vaste pc van mn ouders wel lukt...

Verwijderd

Optix schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 17:42:
Volgens mij als je je silent profile aanpast en 'Effects sound volume' op hoog zet, dat het dan goed is (?)
Heeft dit mooie ding geen eens een flight mode?
Het lijkt wel of ze alleen naar het design hebben gekeken, en niet naar de features die misschien ook wel handig zijn. Dat smsen lijkt mij echt totaal bagger gewoon 8)7

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:25:
[...]

Heeft dit mooie ding geen eens een flight mode?
Het lijkt wel of ze alleen naar het design hebben gekeken, en niet naar de features die misschien ook wel handig zijn. Dat smsen lijkt mij echt totaal bagger gewoon 8)7
Dit mooie ding heeft wel degelijk flight mode ;) Smsen gaat aardig. Ik gebruik nu wel voor het eerst T9. Eerder was ik zonder altijd sneller, maar nu is met toch echt sneller.

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Oja voor de mensen die nog een Prada willen kopen heb ik wel een mooie aanbieding.

1 Jarig T-Mobile.nl Web 150 = 12 x 15.50
Dan betaal je 229,95 bij (bijna 30 euro goedkoper dan 2call)

totaal 415.95

Dat delen door 12 is 1 jaar 34,66 met gratis LG prada

MAAR dan heb je nog geen sms bundel.

Die kun je erbij nemen voor 4,5 per maand voor 50 sms.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:48:
[...]

Ah, da's goed nieuws. Maar dan begrijp ik niet waarom anderen daar zo over klagen.
Overigens, alle proud owners roemen vrijwel alle kwaliteiten, maar geen mens die hier zegt dat de Prada zo prettig..... belt!!

Nog een vraagje: stel ik wil helemaal niet surfen of mailen, kan ik die functionaliteit dan gewoon uit zetten? Want, doen jullie dat nou echt, surfen op een mobiele telefoon? Mailen kan ik nog begrijpen.

De beste aanbieding is op dit moment bij Orange, als ik goed heb geresearcht: Aanschaf 30 piek, en dan 2 jaar lang 14,95. Sta open voor betere aanbiedingen ;)
Bellen gaat inderdaad goed.
Ik heb vorig jaar een paar maanden de Chocolat gebruikt maar die klonk erg zacht, de Prada is prima.

Internetten op mobiele devices doe ik regelmatig, gaat met standaard browser redelijk,
maar met Opera mini gaat het heel erg goed :)
Enige wat ik hierin mis is de snelheid (gprs/EDGE, maar dat wordt niet meer gebruikt in NL)
Ik ben UMTS (HSDPA) gewend op mijn HTC TyTn, en dan is dit toch wel....euh... wennen :X

Mailen gebruik ik normaal ook veel, aleen deze ondersteund geen push mail.
Sterker nog, ik moet op de Prada naar:
"berichten menu"-"E-mail postvak"-"account"-"postvak in"-"menu"-"optie: nieuwe ophalen" 8)7
Je snapt dat ik voor dagelijks gebruik de HTC op zak heb ;)

p.s. de berekening hierboven (W00fer) gaat boven mijn pet :|

Verwijderd

Good Fella schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 00:03:
[...]

Dit mooie ding heeft wel degelijk flight mode ;) Smsen gaat aardig. Ik gebruik nu wel voor het eerst T9. Eerder was ik zonder altijd sneller, maar nu is met toch echt sneller.
Dan kan deze meneer gewoon de telefoon op flightmode zetten, dan heeft hij geen ontvangst en dan gaat het alarm wel af lijkt mij.

Nu ik gewend ben aan mn M600i met Qwerty-toetsenbord, vind ik het typen met de cijfers zo irritant geworden. Ik mocht het bij de prada even proberen, en ik vind het maar onhandig die cijfers zo op het scherm. Er tweakt vast wel iemand een leuk programmatje zodat je met stylus(weet niet of dat werkt) een qwerty-toetsenbord te voren tovert.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 01:28:
[...]

Je snapt dat ik voor dagelijks gebruik de HTC op zak heb ;)
Hmm, 2 toestellen op zak, daar wil ik nu net mee ophouden (gsm & pda) met behulp van de Prada. Maar dat kan nog, want mailen zie ik me er niet mee doen.

Wat berekening van Woofer betreft: heeft zeker geheime geldboom in de tuin ;) Veel te veel om bij te betalen. Ben Oom Dagobert niet >:)

Verwijderd

[b]JohnBoy59 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:08:
Hmm, 2 toestellen op zak, daar wil ik nu net mee ophouden (gsm & pda) met behulp van de Prada. Maar dat kan nog, want mailen zie ik me er niet mee doen.
Voor agenda etc.. is de Prada prima, alleen geavanceerde functies heb je meer nodig.
Ik heb niet 2 toestellen op zak hoor, tijdens werktijd de TyTn, 's avonds en in het weekend de Prada :P

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ik zag vandaag in de metro dat je hem bij Telfort icm een 30 euro abbo gratis krijgt. Was wel twee jaar.

• W00fer
  • Niet online
Gasten LOL :o die berekening is toch niet ZO moeilijk, basisschool stuff !

229 bijbetalen, wat wil je dan ? 2 jaren eraan vastzitten met 30 euro per maand (Telfort) ?

Weet je wat dat kost ? 24x30= 720 euro !

Bellen kost een provider eigenlijk nauwelijks iets he, het zijn maar bitjes en bytjes.

Die 720 euro dan betaal je een Prada dus uit eigen zak + nog 8 euro per maand ERBIJ (omgerekend :P)

Oja ik ging om de prada te financieren wel ff langs Intratuin :P

Hij is nog maar klein:

Afbeeldingslocatie: http://carool.web-log.nl/photos/uncategorized/geldboom2.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door W00fer op 28-06-2007 15:46 ]

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

W00fer schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:38:
Gasten LOL :o die berekening is toch niet ZO moeilijk, basisschool stuff !

229 bijbetalen, wat wil je dan ? 2 jaren eraan vastzitten met 30 euro per maand (Telfort) ?

Weet je wat dat kost ? 24x30= 720 euro !

Bellen kost een provider eigenlijk nauwelijks iets he, het zijn maar bitjes en bytjes.

Die 720 euro dan betaal je een Prada dus uit eigen zak + nog 8 euro per maand ERBIJ (omgerekend :P)
Ach, ik heb atm geen 500-600 euro. En ik moest mijn abbo sowieso verlengen (waarom veranderen ze de opzeg termijn nou weer van 1 naar 3 maanden :/).

En misschien ik hem na dit abbo wel gewoon hou en me abbo dan omzat naar simonly.

Verwijderd

Good Fella schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:16:
Ik zag vandaag in de metro dat je hem bij Telfort icm een 30 euro abbo gratis krijgt. Was wel twee jaar.
Die aanbieding vind ik niet op de site van Telfort. Goedkoopste is 39 euri bijbetalen en dan abbo van 2 jaar met maandkosten van 30. Dus ff een Wooferiaanse rekensommetje: da's (24x30) + 39=759 euri. Is a lottofmonnie, maar je hoef ut niet ineens op te hoesten.
Maar ik hou me aanbevolen voor betere aanbiedingen 8)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:46:
[...]

Voor agenda etc.. is de Prada prima, alleen geavanceerde functies heb je meer nodig.
Ik heb niet 2 toestellen op zak hoor, tijdens werktijd de TyTn, 's avonds en in het weekend de Prada :P
Maar wat biedt dan de TyTn wat de Prada niet biedt?

Verwijderd

[b]JohnBoy59 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:40:

Maar wat biedt dan de TyTn wat de Prada niet biedt?
Je kent de TyTn?? (ook wel T-Mobile MDA Vario 2)

Heb je even 8)7

Het meeste is al genoemd door mij, maar de belangrijkste punten voor mij zijn:
* Push mail
* UMTS / HSDPA (internetten gaat zoooooo traag op de Prada)
* Toetsernbord (qwerty, ook voor mail functies etc.. ja ja, ik ben zakelijk gebruiker)
* besturingssysteem (WM6, Symbian mag ook) voor prog's (TomTom, DVD Pro, Skype, etc..)

Maar, als gezegd, Prada haalt het uit de looks en de halvering in gewicht ;) ,
maar voor de zakelijke gebruiker zijn er beperkingen.
(Typ jij meer dan 5 mailtjes per dag op je prada? geen sms maar volwaardige mail naar klanten |:( )

p.s. (@W00fer)
ik heb de Prada bij verlenging van abbo die ik altijd al gebruik en is afgestemd op behoefte.
Zonder "contract vernieuwing" zou ik deze kosten al kwijt zijn (T-Mob relax 500).
Nu 1 jaar verlengen en voor 92,= een Prada in mijn Levi's :+

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 18:51 ]

• W00fer
  • Niet online
Ok ik dus vandaag ff naar de T-mobile shop in Eindhoven (woensel) daar zag ik nog 2 (!) mensen staan bakkeleien die hun N95 met slider probleem om kwamen ruilen !

Dus ik vragen naar de prada, of ik hem ff kon proberen. Mja da kon niet, dus ze gaven me een HTC Love, maar dat touchscreen is NIET vergelijkbaar, daar was ik dus niet mee tevreden.

Nou ik verder praten om te vragen of ze ook die online aanbieding voor me offline (dus in de shop) konden fixen, sommige winkels doen dat namelijk.

Nou toen kreeg ik een verrassing te horen:

De LG Prada's die NU van T-mobile afkomen zijn partij nummer 1, met andere fw en hardware versie als partij 2 en verder

Ik zo ja ik wil geen partij 1 toestel. MAAR:

Alle partij 1 toestellen van T-mobile zijn simlockvrij, van partij 2 af zijn ze allemaal simlocked. Partij 1 wordt eerst opgemaakt maar zal snel op zijn want volgens die shop verkoopt de LG Prada erg hard

Al kan ik me dat moeilijk voorstellen bij een toestel van 500 ballen.

Dus kies maar, een partij 1 toestel wat unlocked is of partij 2 toestel met (misschien) betere fw en/of betere hardware (denk aan krasbestendiger plastic ofzo weet ik niet zeker).

Dan laat ik die simlock er wel ergens afjanken voor paar centen.

Vraag blijft:

-Is partij 2 en verder minder bug-gevoelig ?
-Zit er een andere fw op ?
-Zitten de nieuwe partijen vol met branded software ?

[ Voor 16% gewijzigd door W00fer op 29-06-2007 19:46 ]

Verwijderd

W00fer schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:05:

Dus kies maar, een partij 1 toestel wat unlocked is of partij 2 toestel met (misschien) betere fw en/of betere hardware (denk aan krasbestendiger plastic ofzo weet ik niet zeker).
Als er nieuwe fw in zit zal er binnenkort wel een update beschikbaar komen :*)
(niet dat ik problemen heb, maar een paar dingetjes mogen verbeterd worden, ringtone issue b.v.)

Nieuwe hardware kan ik me moeilijk indenken, toestel is nog maar net beschikbaar.
Wel heb gelezen op een franse website dat er een verbeterd hoesje is welke niet (minder) krast.
Ik heb sterk het vermoeden dat ze daar op doelen (shop medewerkers en klepel/klok verhaal ;) )

Ik zou dus gaan voor de simlockvrije versie met screenprotector en een FW update binnenkort 8)

• W00fer
  • Niet online
Mwa simlockvrij maken kan zo geregeld worden.

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Voor de mensen met RK Launcher of ObjectDock oid heb ik even een icon in elkaar geflanst:

Afbeeldingslocatie: http://www.vens-design.nl/Agosto/Pictures/Various/Prada.png

Ja ik weet het is niet super, maar voor mij goed genoeg. Als je denkt dat je het beter kan be my guest ;)

Origineel is uit de Vitae suite. Het was eerst een iPod :P

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

nou, dus dan toch eindelijk bericht van lg over het niet kunnen syncen met outlook en het niet in kunnen stellen van een mp3 ringtone.
krijg je dit terug:

Geachte, 1) Deze foutmelding komt van Outlook en niet van LG Mobile Sync. Gelieve kontakt op te nemen met Microsoft Help and Support voor support. U kunt ook eventueel proberen met een andere PC 2) MP3 ringtone, dit moet perfekt werken. Let wel op

en dan houdt t op...echt schandalig! 8)7

naja dat wordt dan maar toch met microsof contact opnemen maar ben bang dat daar niet zo heel veel nuttigs uitkomt...

• W00fer
  • Niet online
Gewoon weer terugmailen ! Anders bellen !

Heeft iemand die link van de franse site waarop staat dat ze aan een nieuwe hoes werken die niet meer krast ?

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

tomtommie schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:55:
nou, dus dan toch eindelijk bericht van lg over het niet kunnen syncen met outlook en het niet in kunnen stellen van een mp3 ringtone.
krijg je dit terug:

Geachte, 1) Deze foutmelding komt van Outlook en niet van LG Mobile Sync. Gelieve kontakt op te nemen met Microsoft Help and Support voor support. U kunt ook eventueel proberen met een andere PC 2) MP3 ringtone, dit moet perfekt werken. Let wel op

en dan houdt t op...echt schandalig! 8)7
Heb je voor het syncen met outlook wel de USB connection op Data Service staan (Settings-Settings-Connectivity-USB Connection->Data Service)? Let wel op dat als je de telefoon uit/aan zet de default terug gezet wordt op Mass Storage.

Wat betreft de MP3 ringtones, dat schijnt met meerdere LG telefoons een probleem te zijn, zag er ook iets van in de LG Shine topic. De mp3 ringtone werkt blijkbaar alleen als je de nummer opnieuw invoert of via de LG Sync programma kopieerd. Zie ook deze post. Bij alle nieuwe telefoon nummers krijg ik idd de mp3 ringtone te horen.
W00fer schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:48:
Heeft iemand die link van de franse site waarop staat dat ze aan een nieuwe hoes werken die niet meer krast ?
Ik heb dat inderdaad ook gelezen, maar op een Engelse site. Kan het helaas niet meer vinden. Het schijnt dat het hoesje nu iets dikker is zodat er ruimte tussen het hoesje en het scherm zit. Ik heb er niet zo heel veel vertrouwen in en laat het hoesje lekker voor wat het is.

Verwijderd

W00fer schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:48:

Dit was de link, helaas verwijderd, bijna alles van de Prada is daar weg :'(
Stonden wel handige en nuttige dingen, maar sinds gister is alles weg gehaald
[b]JoetjeF schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:41:
Wat betreft de MP3 ringtones, dat schijnt met meerdere LG telefoons een probleem te zijn, zag er ook iets van in de LG Shine topic. De mp3 ringtone werkt blijkbaar alleen als je de nummer opnieuw invoert of via de LG Sync programma kopieerd. Zie ook deze post. Bij alle nieuwe telefoon nummers krijg ik idd de mp3 ringtone te horen.
Helaas... Ik heb alle nummers gesynced uit outlook via LG progje en ik heb het ringtone probleem ook.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 07:49 ]

Verwijderd

Ik had hetelfde probleem met de ringtone. Continu speelde hij 'insist' als ik gebeld werd. Rete irritant.

Ik heb het volgende gedaan:

Ik dacht: 'eens even testen of hij dit ook doet bij een nummer dat op de simkaart staat'. Wanneer je een nummer overzet van het telefoongeheugen naar de sim, werkt het wel. Ik heb toen dus alles naar de SIM gekopieerd. Toen werkte de ringtones wel!

Maar...

Toen wilde ik groepen toewijzen en toen liep ik tegen het probleem aan dat hij geen contacten kan toevoegen omdat hij blijkbaar alleen in zijn eigen geheugen kijkt en niet op de SIM!

Toen heb ik alles weer op het telefoongeheugen gezet. Raar genoeg bleef de ingestelde ringtone gewoon werken. Ik ben tot nu toe nog niet tegen rare problemen aangelopen.

Volgens mij doet het overzetten van de nummers naar je sim en dan weer terug naar de telefoon 'de trick'.

Succes en laat even weten of het werkt!

Verwijderd

Vraagje:

Hebben anderen ook het volgende probleem?

Stel, ik wil de verjaardag van mijn lieve vriendin (31 maart) in mijn agenda zetten en die elk jaar laten terugkeren, dan gebeurd er het volgende:

De verjaardag wordt er mooi ingezet, maar er verschijnt op iedere 31ste van de maanden daarna een agendavermelding op de kalender. Wanneer je hierop gaat staan, staat er bij de afspraak onderin beeld 'undefined'.

Hierdoor is de instelling van verjaardagen eigenlijk onbruikbaar geworden, terwijl dit voor mij de killer-application is van mijn agenda.

Hebben jullie dit ook?

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

cool, dat lijkt een vrij logische verklaring en oplossing voor het werkend krijgen van een mp3 ringtone ja!

alleen is het irritant dat je op de simkaart geen meerdere nummers bij één persoon kunt hebben en het synchroniseren met outlook lukt niet dus via die route kan het ook al niet 8)7

maar ik heb het gelijk even getest en het werkt! Handmatig invoeren schijnt het probleem dus te verhelpen! (one down one to go)

Verwijderd

iemand enig idee hoe het beeldscherm reageerd op nepnagels? Wil deze telefoon graag, maar dan moet het touchscreen wel goed reageren... Vast wel iemand van jullie van wie vriendinnetje ermee heeft gespeeld toch? :-D

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

het touchscreen werkt niet met nagels, je moet het echt met je vingertoppen bedienen, dus in jou geval zal het wel werken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:27:
Vraagje:

Hebben anderen ook het volgende probleem?

Stel, ik wil de verjaardag van mijn lieve vriendin (31 maart) in mijn agenda zetten en die elk jaar laten terugkeren, dan gebeurd er het volgende:

De verjaardag wordt er mooi ingezet, maar er verschijnt op iedere 31ste van de maanden daarna een agendavermelding op de kalender. Wanneer je hierop gaat staan, staat er bij de afspraak onderin beeld 'undefined'.

Hierdoor is de instelling van verjaardagen eigenlijk onbruikbaar geworden, terwijl dit voor mij de killer-application is van mijn agenda.

Hebben jullie dit ook?
Yep heb hier hetzelfde probleem. Vind dat er sowieso een hoop zaken voor verbetering vatbaar zijn. Weet iemand ook of we op den duur zelf firmware kunnen updaten zoals bij mijn S.E. k750?

Vandaag een hele waslijst met problemen of dingen die ik niet fijn vind naar LG gestuurd. Ik ben benieuwd of en hoe ze hierop reageren. Ik hou er rekening mee dat ik afgescheept ga worden zoals dat bij een goede helpdesk hoort :-).

Verwijderd

Ik heb de KE850 nu ongeveer 4/5 weken in bezit en hij bevalt prima!

Maar ik vraag me toch af of er meer mensen zijn die last hebben van krassen die door het hoesje veroorzaakt worden..
Er komen steeds meer krassen op het display in de lengte van het hoesje zoals je hem in en uit dat kokertje schuift.

Ben gister bij de orange shop geweest en die zeggen dat dit inderdaad niet goed is.
Het toestel is gisteren opgestuurd en er word naar gekeken nu, ben benieuwd hoe ze dit op gaan lossen.

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

het probleem van krassen door het hoesje was bekend ja, echt jammer dat het scherm zo snel krast, zelf had ik een touwtje eraan gemaakt. Dit touwtje had mn vorige telefoon vele malen gered van vallen, maar het plastic deel wat aan het touwtje zat veroorzaakte krassen op mn scherm :( dus dan toch maar weer eraf gehaald.

misschien toch maar een ipod sok aanschaffen.

@benbi, hou ons op de hoogte, de ervaring die ik in de laatste weken heb opgebouwd met lg klantenservice is niet echt al te best... steeds zeer simpele antwoorden die je laten vermoeden dat ze je niet echt willen helpen 8)7

ohjah en zelf firmware updaten is niet mogenlijk volgens mij...

[ Voor 28% gewijzigd door tomtommie op 04-07-2007 09:30 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 08:46:
Ik vraag me toch af of er meer mensen zijn die last hebben van krassen die door het hoesje veroorzaakt worden..
Er komen steeds meer krassen op het display in de lengte van het hoesje zoals je hem in en uit dat kokertje schuift.
Had ik ook, gelukkig merkte ik het snel genoeg, geen blijvende schade _/-\o_
Ik heb het nu opgelost door een screenprotector (linkje heb ik al eens geplaatst, via Ebay)
er op te plakken.
Zit nu gewoon in hoesje, screenprotector zie je echt niets van, en totaal geen last van krassen

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Welke heb jij, de ClearTec (dun) of HighTec (dik)? Die dunne moet je toch elke 5-6 weken vervangen? Ik heb er verschillende verhalen over gehoord/gelezen, ook dat het lastig is om het op je scherm te plakken zonder luchtbellen.

Verwijderd

hm ja ik was dus al te laat voor een screenprotector :/
Maarja ben benieuwd wat ik te horen krijg van Orange! Telefoon is helaas wel 2 weken weg :(

Verwijderd

Heb de PRADA ook sinds net ontvangen, maar ben niet onder de indruk. SMS berichten typen gaat niet super en schermkwaliteit is een achteruitgang tov mijn samsung

Ik kan niet alle mp3 nummers op mijn geheugenkaart terugvinden op de tel...
Hoe kies ik om foto's op te slagen op geheugenkaart?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 23:35 ]

Verwijderd

tomtommie schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:28:

@benbi, hou ons op de hoogte, de ervaring die ik in de laatste weken heb opgebouwd met lg klantenservice is niet echt al te best... steeds zeer simpele antwoorden die je laten vermoeden dat ze je niet echt willen helpen 8)7

ohjah en zelf firmware updaten is niet mogenlijk volgens mij...
Hier is wat ik als antwoord kreeg van de LG helpdesk:

Geachte, U kunt twee dingen doen. U kunt het toestel bij Uw dealer brengen en deze kan hem dan ter reparatie of voor een update (indien beschikbaar)opsturen naar een door LG geautoriseerd Service Centrum. U kunt dit ook rechtstreeks doen door contact op te nemen met DynaFix. Customer Service DynaFix : 0900-3962349 Daalderweg 21 6361 HK Nuth e-mail: support.helpdesk@dynafix.nl Hopende U hiermee voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Jos LG Electronics Service HelpDesk

Dit naar aanleiding van een heel verhaal over wat ik allemaal mis in de Prada en wat niet goed werkt. Ik heb die helpdesk gemaild en gevraagd of het ook mogelijk wordt om zelf die firmware te downloaden zoals bij mijn S.E. K750 en wacht nog op hun antwoord.
Als ze geen downloads hebben, hoop ik toch zeker dat ze op zijn minst een log bijhouden op www.dynafix.nl met informatie over de nieuwste firmwareversie en wat er verandert is, zodat je weet of het de moeite waard is om het ding op te sturen.

Het bedrijf zit in Nuth, dit ligt tussen sittard en maastricht in Limburg. Voor mij zo'n 128 km rijden. Is het overwegen waard als je het ding niet een week of misschien wel twee kwijt wilt zijn. Enfin, ook dan moet de firmware update de moeite waard zijn.

Mocht ik meer horen dan meld ik het hier. Mochten anderen meer horen dan hoor ik ook dat graag.

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Het zelf updaten zal wel niet komen. Dat beloofden ze eerst wel bij de Shine, maar is ook nooit waar gemaakt. Daar zijn ook al 3 of 4 updates van geweest, maar niet beschikbaar voor consumenten. Zo mooi als het gaat bij SE en ook Nokia zal het bij LG wel niet worden.

• W00fer
  • Niet online
Daarom heb ik dus niet eentje van de eerste partij toestellen gekocht van de LG Prada :)

Maar ik zou zeggen bel Dynafix ff en vraag of er een update is van de Prada, misschien is die er wel helemaal niet en dat scheelt je dan weer 256 km rijden = 25 liter benzine = 32 euro.

Verwijderd

JoetjeF schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:17:
Welke heb jij, de ClearTec (dun) of HighTec (dik)? Die dunne moet je toch elke 5-6 weken vervangen? Ik heb er verschillende verhalen over gehoord/gelezen, ook dat het lastig is om het op je scherm te plakken zonder luchtbellen.
Ik heb de (ultra)Clear, maar dik genoeg om niet steeds te vervangen.
Ook gebruik ik hem meestal nog wel in het hoesje, screenprotector is dus alleen tegen die krassen.

Verder kan iedereen hem met een beetje geduld en een creditcard zonder luchtbellen aanbrengen ;)
Gewoon voorzichtig doen en met een bankpasje o.i.d. aandrukken (schuiven), geen probleem.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:46:
[...]

Je kent de TyTn?? (ook wel T-Mobile MDA Vario 2)

Heb je even 8)7

Het meeste is al genoemd door mij, maar de belangrijkste punten voor mij zijn:
* Push mail
* UMTS / HSDPA (internetten gaat zoooooo traag op de Prada)
* Toetsernbord (qwerty, ook voor mail functies etc.. ja ja, ik ben zakelijk gebruiker)
* besturingssysteem (WM6, Symbian mag ook) voor prog's (TomTom, DVD Pro, Skype, etc..)

Maar, als gezegd, Prada haalt het uit de looks en de halvering in gewicht ;) ,
maar voor de zakelijke gebruiker zijn er beperkingen.
(Typ jij meer dan 5 mailtjes per dag op je prada? geen sms maar volwaardige mail naar klanten |:( )

p.s. (@W00fer)
ik heb de Prada bij verlenging van abbo die ik altijd al gebruik en is afgestemd op behoefte.
Zonder "contract vernieuwing" zou ik deze kosten al kwijt zijn (T-Mob relax 500).
Nu 1 jaar verlengen en voor 92,= een Prada in mijn Levi's :+
Ik heb zelf zo'n ding: Onhandig (vooral door pennetje) en veeels te groot.

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

dynafix zit nagenoeg om de hoek bij mij, 10km rijden zoiets 8)

En ik zie op hun site dat ze nu ook in de nieuwe vodafone winkel in maastricht gaan zitten. Misschien daar maar eens langsgaan als ik ga winkelen en ff vragen of het mogenlijk is even te updaten.

Maar er is nergens iets te vinden over nieuwe firmware versies toch? Anders zou je weten of er uberhaupt een update is en of het nut heeft om te updaten...
naja dynafix hierover misschien ook maar eens mailen.

Verwijderd

Ik kan de prada via verlenging krijgen via t-mobile :) Wat ik mij alleen afvraag: Hij is toch niet branded he? Met branded doel ik meer op de telefoon (logo t-mobile enzo).

Neem aan van niet, want dat zou echt niet staan op deze telefoon....

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:16:
** TyTn (MDA Vario2) **

Ik heb zelf zo'n ding: Onhandig (vooral door pennetje) en veeels te groot.
Groot mee eens, maar dan heb je wel een soort mini laptopje in je zak.
Tot de iPhone is er eigenlijk geen toestel die kan wat deze kan :9
(en zelfs die mist het toetsenbord)
Pennetje gebruik ik niet veel, bijna alles gaat met vinger en knopjes (toetsenbord kun je uitschuiven ;) )

Maar goed, hoort thuis in een ander topic, ik maakte de opmerking alleen om aan te geven wat ik gebruik op mijn mobiele device en dus mis op de Prada (helaas :'( )

(ja, mijn prada is dus in de verkoop, met gemengde gevoelens)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2007 15:55 ]

Verwijderd

Ik heb zelf net de prada besteld, met een 2j Web Relax abo van 15,50 p/mnd, met €40 bijbetaling.

Wat jij mist met de prada (mini laptop achtig iets) mis ik dus totaal niet :P Ik heb nu Relax 150 met een W'nW abo, maar daar wil ik van af.

Ik gebruik het e-mailen en het surfen wel eens, maar op hoeveel plekken moet je nou toegang tot e-mail en Inet hebben :? Ik heb thuis en op mijn opleiding (HBO) toegang tot draadloos Internet via mijn Macbook. Dat vind ik wel voldoende :)

Scheelt ook weer €9,50 p/mnd aan kosten :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:20:
Ik heb zelf net de prada besteld, met een 2j Web Relax abo van 15,50 p/mnd, met €40 bijbetaling.

Wat jij mist met de prada (mini laptop achtig iets) mis ik dus totaal niet :P Ik heb nu Relax 150 met een W'nW abo, maar daar wil ik van af.

Ik gebruik het e-mailen en het surfen wel eens, maar op hoeveel plekken moet je nou toegang tot e-mail en Inet hebben :? Ik heb thuis en op mijn opleiding (HBO) toegang tot draadloos Internet via mijn Macbook. Dat vind ik wel voldoende :)

Waar heb je die vandaan? Ben namelijk ook van plan om de Prada aan te schaffen, tot op heden noem jij de goedkoopste prijs. Alvast bedankt!

Verwijderd

t-mobile webshop. Het gaat hier om een verlenging van een bestaand abo.

Verwijderd

ik heb hem besteld bij kpn hi, 1jaar verlengd 80 p/m.
eerst koste het 90e maar na een concurent te noemen die het voor minder deed werd hij toch gratis..(wat ik al had vermeld : ik wil de prada, gratis met 1jaar verlenging)

Verwijderd

daarom ook nog twijfel
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:20:

Helemaal mee eens, dan heb je aan de Prada een fantastisch apparaat 8)
Voor dat gebruik is het een super toestel. Klein, licht en heeeel geil om te zien.

P.s. Binnenkort komt Nav4all met een Prada geschikte versie, dat moet er super uit gaan zien :9

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 23:55

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Ik heb de Prada ook besteld. abo 44,50 p/m met T-mobile relax 500+onbeperkt internetten, prada kosteloos.

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

• W00fer
  • Niet online
Tja dan heb je het ook wel over abonnementen :')

80 euro per maand of T-Mobile 500. Weet je hoe ziekelijk dat is... Bel je continue Afghanistan, of gebruik je hem zakelijk ? Kan je beter zakelijk abotje nemen ?! Ies goedkoprrr.

Voor dat bedrag mag je verwachten dat je een Vertu gratis krijgt man.

Verwijderd

Helaas, ik kan niet meer meepraten over de Prada, het gemis aan PushMail en UMTS
heeft mij hem doen verkopen (met gemengde gevoelens hoor)
Mss zie ik jullie binnenkort in het LG KS20 topic ;)

• IndoBoy

IndoBoy

W00fer schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 00:32:
Tja dan heb je het ook wel over abonnementen :')

80 euro per maand of T-Mobile 500. Weet je hoe ziekelijk dat is... Bel je continue Afghanistan, of gebruik je hem zakelijk ? Kan je beter zakelijk abotje nemen ?! Ies goedkoprrr.

Voor dat bedrag mag je verwachten dat je een Vertu gratis krijgt man.
Nah helaas krijg ik er niets extra's bij. Tegenwoordig mag je weer blij zijn als je een mooie telefoon er gratis bij krijgt. Tenzij je een oudere of minder populaire telefoon neemt.

Je kan alleen een zakelijk abonnement nemen als je een bewijs van inschrijving hebt van de Kamer van koophandel.

Ik bel redelijk vaak en had eerst een KPN 35 met 300 min geloof ik. Daar moet ik elke keer bij betalen.

Weet iemand trouwens of je met dat T-mobile internet abo ook in het buitenland gratis en onbeperkt kan internetten?

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Verwijderd

IndoBoy schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 03:58:

Weet iemand trouwens of je met dat T-mobile internet abo ook in het buitenland gratis en onbeperkt kan internetten?
Ja, dat weet ik: buitenland is NIET gratis en onbeperkt.

Begin van het jaar was ik een paar dagen in Munchen en ik verwachtte een belangrijke mail.
Ik heb daar 1keer headers opgehaald en de betreffende mail helemaal (incl.2 PDF-jes)
Uiteindelijk heeft dit grapje me € 23,= gekost :(

(ik wist dat het niet gratis was, dus alle verdere data stond uit: geen mail, geen weer ophalen etc..)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2007 09:02 ]

Verwijderd

Vraagje: Kunnen jullie eigen afbeeldingen (geupload vanaf de computer) aan jullie contacten koppelen zodat je die ziet als je wordt gebeld?

Wanneer ik dit probeer toe te wijzen krijg ik de melding 'niet ondersteund'.

Met de Prada gemaakte foto's kan ik wel instellen.

Ik vraag dit omdat ik in de review van GSMArena zag dat men wél een eigen afbeelding (van Dexter) hebben ingesteld: http://img.gsmarena.com/w...s/thumb/gsmarena_s002.jpg

Jullie ervaringen

• W00fer
  • Niet online
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb nu een werkende LG Prada (1ste partij) in mijn vingers gehad. Ik vind het SCHANDALIG slecht dat wanneer je iemand gebelt hebt en ophangt, het tijden duurt voordat onderin het scherm die 4 icoontjes komen. Dus menu, bellen, sms en contact-list.

Schandalig, dit merk je nog veel en veel sterker als de telefoon volstaat (16 mb). Hebben jullie dit dat de foon zo langzaam is ook of ervaar je het niet als storend ?

Verwijderd

W00fer schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 18:52:
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb nu een werkende LG Prada (1ste partij) in mijn vingers gehad. Ik vind het SCHANDALIG slecht dat wanneer je iemand gebelt hebt en ophangt, het tijden duurt voordat onderin het scherm die 4 icoontjes komen. Dus menu, bellen, sms en contact-list.

Schandalig, dit merk je nog veel en veel sterker als de telefoon volstaat (16 mb). Hebben jullie dit dat de foon zo langzaam is ook of ervaar je het niet als storend ?
Als ik ophang duurt het 1-2 seconden eerdat de icoontjes weer zichtbaar zijn. Zeker niet storend dus...

Verwijderd

NieuweMobiel heeft de Prada onderworpen aan een test. _/-\o_

Hier staan ook screenshots van Opera Mini en Google Maps in vermeld. Plus wat handige tips:
http://www.newmobile.nl/eur/nl/Review.php?review_id=afa3b3

Verwijderd

Na het menu een aantal keren doorgebladerd te hebben valt op dat de Nederlandse vertaling soms wel wat letterlijk genomen is. Zo is in het Contactpersonen onderdeel het "Home" telefoonnummer vertaald naar "Startpagina". Niet helemaal de bedoeling lijkt ons zo.
8)7

Verwijderd

Ik vind het deblokkeren van de toetsen echt onhandig! Zeker als je in een donkere ruimte staat, dan moet je echt op de tast die rechterbutton gaan voelen :S

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 01:30:
Ik vind het deblokkeren van de toetsen echt onhandig! Zeker als je in een donkere ruimte staat, dan moet je echt op de tast die rechterbutton gaan voelen :S
Je bedoelt die toets een paar millimeter rechts van het lock symbooltje dat op het scherm verschijnt?

Verwijderd

Hmm, als mijn prada batterij op 2 streepjes staat, dan staat die soms bv 2 uur later weer op 3 streepjes, zonder te hebben opgeladen. Hebben jullie dit probleem ook?

Is er ook nog iemand die last heeft van een krakend batterijdekseltje?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2007 01:41 ]

Verwijderd

Heb hem dan eindelijk sinds gister binnen,eerste indruk was:
Damn die is klein! :*)
Kleiner dan verwacht in ieder geval.

Batterijduur
Kan ik nu nog vrij weinig over zeggen, heb er veel mee gespeeld de eerste dag dus dan gaat hij automatisch vrij snel leeg.Verder heb ik wel al de Brightness op 40% (laagste) gezet en het scherm is zo nog steeds goed leesbaar.Dit spaart vast ook de batterij

Touchscreen
Zeer tevreden over tot nu toe,in het begin tik je met je vinger nog even ergens anders dan in eerste instantie de bedoeling is.
SMSjes tikken vind ik ( na wat woorden in T9 boek toevoegen ) vrij gemakkelijk gaan,doet in ieder geval niet onder voor de standaard telefoon-knopjes.
De vinger-vlek problemen zijn zeker aanwezig maar niet storend als je zo nu en dan het "prada-doekje" er overheen haalt...

Camera
Ondanks de 2MP camera zijn de fotos die eruit rollen niet slecht te noemen, mijn oude SE K750I maakte zeker betere foto's maar voor de "snapshots" die ik af en toe neem met de telefoon is deze 2MP camera voldoende

Dit is even een korte impressie van de telefoon... :)

Nadelen die ik tot nu toe heb kunnen vinden:
-Aansluiting headseat vind ik beetje brak
-Memory kaartje zit onder batterij.
-Nog geen software voor Vista?

Gelukkig heeft deze telefoon (veel) meer voordelen als nadelen dus ik ben zeer tevreden :D

Verwijderd

kan iemand me vertellen welk programmatje het beste is om je video's te converten voor je prada ?
(las eerder in het topic een prog. dat "super" heet.)
en wat de instellingen zijn ?

heb super geinstaleerd, maar al die opties... kan ik weinig raad mee..

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Hmm, ik heb nu QuickTime Pro gebruikt om wat .mov files te converten naar 3gp. Alleen waren dat trailers (small). Die kun je namelijk makkelijk converten en dan het formaat behouden, dus ook de aspect ratio. Voor alles wat niet widescreen is kun je het beste Plato Video To 3GP gebruiken, iig werkt die erg goed bij mij :)

Instellingen van super zou ik ook niet weten.

Wil wel graag weten of er een XviD plugin is voor QuickTime op de pc.
offtopic:
Convert is ook crappy :x

[ Voor 4% gewijzigd door MoietyMe op 10-07-2007 04:04 ]

Verwijderd

is er iemand anders die de instellingen weet voor de ke850 voor het decoderen ? (liefst van super.. wat in mijn ogen een goed en uitgebreid prog'ie is)

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Deze al gezien?

De LG KU990: http://www.slashphone.com/89/7719.html

De LG Prada maar dan zonder "Prada" >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.slashphone.com/media/data/796/LG-NYX-1.jpg

Verwijderd

Ik heb hem zojuist ontvangen :Y Zat ook een S.E. bluetooth headset bij :D

Hij hangt nu aan de lader. Ben echt benieuwd :Y

Edit: Hoe kan ik de telefoon ejecten vanuit Mac OS X? Als ik het icoontje naar de prullenbak sleep, maakt hij automatisch weer een verbinding. Ik trek de USB poort er nu steeds uit, maar dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling... In de handleiding staat ook niet vermeld.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 22:50 ]

Verwijderd

ben nu 3dagen in bezit en ben er enorm tevreden mee:

+ punten :
groot scherm voor films endergelijke
menu werkt handig en soepel
smsen gaat lekker snel :9
uiterlijk
en met een 2gig micro sd erin lekker veel ruimte

- punten :
het klepje voor de accu en mp3 speler... ziet er fragile uit
het toestel is NIET kras bestendig. (ipod sok aangerade)
foto's bekijken gaat niet echt snel
je geen fotos aan contacten toevoegen (heb het niet kunnen vinden iig)

verder is het decoderen met super nu redelijk gelukt. films van 700mb naar 263 in goeie kwalie beeld en geluid.

zeker een toestel die ik aanraad (zou niets anders meer willen)

Verwijderd

Is het ook mogelijk om de ipod sokjes los te kopen? Ik zag 6 sokjes voor 30 euro en dat vind ik iets te veel van het goede :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:49:
ben nu 3dagen in bezit en ben er enorm tevreden mee:
je geen fotos aan contacten toevoegen (heb het niet kunnen vinden iig)
Kan wel hoor :) Als je een contact edit, dan staat er ergens onderaan Photo:

• Optix
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11 11:46
MP3-Junky schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:03:
Deze al gezien?

De LG KU990: http://www.slashphone.com/89/7719.html

De LG Prada maar dan zonder "Prada" >:)

[afbeelding]
Leuk, maar die telefoon is wel weer helemaal 'geLGaniseerd'. Oftewel lelijk :( , oerlelijke LG logo bovenaan en dan nog maar te zwijgen over de goedkoop-uitziende knoppen onderin.

Wel leuk is de 'nieuwe' interface(/tool ?) die (hoop ik) met een update ook voor de ke850 beschikbaar zal zijn.

.

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:01:
Is het ook mogelijk om de ipod sokjes los te kopen? Ik zag 6 sokjes voor 30 euro en dat vind ik iets te veel van het goede :)
check marktplaats, heb ik mijne ook vandaan. 4,40 voor een sokje incl verzending :) (nog veel geld voor een sok... maja je moet toch iets he)

@Optix, ik ben bang dat die nieuwe interface nooit beschikbaar zal komen op onze telefoon, iemand al uberhaupt nieuws over firmware versies?

Verwijderd

Ik zie veel mensen klagen over de krasgevoeligheid van de Prada. Sinds vandaag heb ik deze foon ook en er is een leren hoesje bijgeleverd. Werkt die niet, aangezien ik iedereen zie praten over de iPod Sok.

• Optix
Lees je ff paar pagina's terug zal je zien dat het hoesje krassen veroorzaakt ;)

.

Verwijderd

Oke dankje. Volgende vraag, wat ik met de zoekfunctie neit heb kunnen vinden. ;)

Hoe krijg ik die micro sd adapter in deze telefoon. Als ik de batterij eruit haal, stata er een aanwijzing waar hij inmoet. Maar dat 'gat' is veel te klein! Hoeeft iemand hier een handleiding voor, want in het boekje staat hier ook niets over! Tenminste, er staat wel iets, maar hij past gewoon echt niet!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 13:52 ]

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-11 18:07
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:35:
Oke dankje. Volgende vraag, wat ik met de zoekfunctie neit heb kunnen vinden. ;)

Hoe krijg ik die micro sd adapter in deze telefoon. Als ik de batterij eruit haal, stata er een aanwijzing waar hij inmoet. Maar dat 'gat' is veel te klein! Hoeeft iemand hier een handleiding voor, want in het boekje staat hier ook niets over! Tenminste, er staat wel iets, maar hij past gewoon echt niet!
Heb je geen mini sd? zit behoorlijk verschil in namelijk

Je hebt SD de grootste,dan mini sd helft kleiner en micro is daar weer de helft kleiner van

Verwijderd

Vassie18 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:21:
[...]

Heb je geen mini sd? zit behoorlijk verschil in namelijk

Je hebt SD de grootste,dan mini sd helft kleiner en micro is daar weer de helft kleiner van
Ik heb die SD, maar die past niet, volgens mij is die voor je computer ofzo. Want ik merk net dat er al een mini sd in mn prada zit. Probleem opgelost dus.

Verwijderd

Ik heb de telefoon nu ook paar dagen. Bevalt me goed voorlopig. Het enige nadeel vind ik als je de telefoon met USB kabel met de pc verbindt dan wordt alle functies van bellen uitgezet.

O ja voor degene die foto’s aan een contact willen verbinden maar die foto’s zijn niet gemaakt met de prada zelf heb ik een oplossing gevonden.
Maak van de foto’s (die niet gemaakt zijn met prada) het formaat 640 X 480 en dan kan je deze foto’s wel verbinden aan een contact persoon. Anders krijg je not supported met andere formaten. Met de foto’s die met de telefoon zelf zijn gemaakt geen probleem.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:14:
[...]

Ik heb die SD, maar die past niet, volgens mij is die voor je computer ofzo. Want ik merk net dat er al een mini sd in mn prada zit. Probleem opgelost dus.
Het is toch echt een micro SD kaartje hoor

Verwijderd

Even een vraagje over het geheugen: Maakt het nog uit, qua snelheid, of ik een gewone sandisk, of een sandisk II ultra koop? Verschil in prijs is €7.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:03:
O ja voor degene die foto’s aan een contact willen verbinden maar die foto’s zijn niet gemaakt met de prada zelf heb ik een oplossing gevonden.
Maak van de foto’s (die niet gemaakt zijn met prada) het formaat 640 X 480 en dan kan je deze foto’s wel verbinden aan een contact persoon. Anders krijg je not supported met andere formaten. Met de foto’s die met de telefoon zelf zijn gemaakt geen probleem.
Dankjewel. Dit werkt. Je bent mijn held voor vandaag. Weer een probleempje minder

Hoe ben je hier achter gekomen?

Nu alleen nog de kalender fixen en ik ben helemaal gelukkig.

Hoe vinden jullie het trouwens dat je als je een gesprek wil beeindige 2x op de beeindig-knop moet drukken?

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Je hoeft niet perse 2x te drukken hoor. Hij laat gewoon netjes de duur van het gesprek zien :) Ik vinde manier van een gesprek beginnen eerder irritant.

Verwijderd

Good Fella schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:28:
Je hoeft niet perse 2x te drukken hoor. Hij laat gewoon netjes de duur van het gesprek zien :) Ik vinde manier van een gesprek beginnen eerder irritant.
Bij mij is het zo:

Wanneer ik een lang telefoon gesprek heb, zodat het scherm uitgaat, en ik wil het gesprek beeindigen, dan gaat alleen het scherm aan wanneer ik 1 keer op beeindigen druk. Ik moet dan vervolgens nog een keer drukken om de verbinding te verbreken.

Misschien valt je het niet op omdat de andere partij dan al heeft opgehangen.

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:50:
Even een vraagje over het geheugen: Maakt het nog uit, qua snelheid, of ik een gewone sandisk, of een sandisk II ultra koop? Verschil in prijs is €7.
Ultra II is sneller, maar de vraag is of de Prada zelf wel zo snel leest en schrijft.

Verwijderd

W00fer schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 19:04:
[...]

Ultra II is sneller, maar de vraag is of de Prada zelf wel zo snel leest en schrijft.
Precies, dat is ook het punt. Want als dit niet zo is, dan scheelt het toch weer €7 :)

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

voor de prada zal het niet veel uitmaken, het enige is dat als je het micro sd kaartje dat ultra II is met een cardreader gebruikt op je computer het wel echt supersnel is.
Dus in feite zou je die 7euro kunnen besparen, alhoewel ik er destijds extra voor de ultra II gekozen heb :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:00:
[...]

Dankjewel. Dit werkt. Je bent mijn held voor vandaag. Weer een probleempje minder

Hoe ben je hier achter gekomen?
Graag gedaan. Ik had een oude foto die met Motorola was gemaakt en die was 640 X 480 en dat kon ik wel gewoon verbinden aan een telefoon nummer. Maar ik had nog foto’s van Sony Ericsson en die waren gewoon 1600 X1200 en dat werd niet ondersteund. Dus ik heb verschillenden formaten geprobeerd en alleen 640 X480 werkt bij foto's die niet met Prada zijn gemaakt.

• IndoBoy

IndoBoy

Iemand nog extra info over het gegaan met die krassen die hoes veroorzaakt? Ik heb het namelijk ook, maar krijg nieuwe telefoon van de winkel.

Verwijderd

IndoBoy schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 17:01:
Iemand nog extra info over het gegaan met die krassen die hoes veroorzaakt? Ik heb het namelijk ook, maar krijg nieuwe telefoon van de winkel.
Zijn ze zo erg dan? Ik gebrui het hoesje ook, ik zorg er alleen voor dat het scherm niet zo heel dicht tegen het hoesje aankomt. Er zit iets van speling in.

Ik heb vanmiddag nog gecontroleerd, maar kon niet echt veel krassen vinden. En ach, een telefoon is een gebruiksartikel, dus uiteraard komen er rassen op. Een screenprotector op een telefoon is als een plastic hoes over een bank. Beide zien er niet uit :P

Verwijderd

Ik heb het bij mijn PRADA bijgeleverde programma LG Mobile Sync geinstalleerd. Na het aansluiten van mijn PRADA kan ik echter geen verbinding krijgen. Ik heb het op meerdere PC´s geprobeerd, maar zonder resultaat. Wie kan mij helpen.

Dick

Verwijderd

Is dit toestel ook geschik voor de mannelijke types onder ons???

• Optix
Lees eens rond, ik denk dat 95% mannelijk is :) (ja dus)

[ Voor 8% gewijzigd door Optix op 20-07-2007 22:40 ]

.

Verwijderd

Optix schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 22:39:
Lees eens rond, ik denk dat 95% mannelijk is :) (ja dus)
Ik denk dat 95% van de bezoekers op tweakers ook mannelijk is, dus dat argument vervalt weer.

• Optix
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 19:26:
[...]

Ik denk dat 95% van de bezoekers op tweakers ook mannelijk is, dus dat argument vervalt weer.
Ik bedoelde daarmee dit topic, lezende zien dat er al genoeg mannelijke gebruikers zijn :) .

.

Verwijderd

Optix schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 21:01:
[...]

Ik bedoelde daarmee dit topic, lezende zien dat er al genoeg mannelijke gebruikers zijn :) .
Ja, maar stel je eens voor dat wij alle mannelijke gebruikers zijn ;)

• Optix
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 10:22:
[...]

Ja, maar stel je eens voor dat wij alle mannelijke gebruikers zijn ;)
[laatste_offtopic]
Dan als nog is dat een antwoord dat het ding ook voor 'de mannelijke types onder ons' is.
[/laatste_offtopic]

.

Verwijderd

Optix schreef op zondag 22 juli 2007 @ 13:23:
[...]

[laatste_offtopic]
Dan als nog is dat een antwoord dat het ding ook voor 'de mannelijke types onder ons' is.
[/laatste_offtopic]
Dat is waar. Ik vind het ook voor mannen een stijlvol ding. Alsof wij alleen maar met telefoons rondlopen die er groot en industrieel uitzien.

Verwijderd

Zijn er al thema's of andere content te downloaden? Iemand? Ik kan echt niets vinden.. :/

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-11 22:18
Zit hier nou FM-radio op of niet?

In retrospect, it was inevitable

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

geen thema's voor te downloaden zover ik weet...

en ja er zit een fm radio op, hiervoor moet je wel de headset gebruiken, hierin zin namenlijk de antenne.

Verwijderd

-Cyril- schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:17:
Zit hier nou FM-radio op of niet?
Ja, dan moet je alleen wel de headset gebruiken. Die fungeert als een antenne.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste