Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
LG KE850 - PRADA
Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/w/pics/lg/lg-ke850-00.jpg

Algemeen

LG komt nu ook in Nederland met de release van de LG KE850, in de volksmond de LG Prada. LG Mobile heeft zijn handen ineen geslagen met de designers van Prada om een nieuwe telefoon te ontwikkelen. Deze LG KE850 bevindt zich al een tijdje op de markt in Japan en Amerika, maar is sinds kort ook te krijgen op de Nederlandse (Europese) markt.

De telefoon zou aanvankelijk op de Nederlandse markt geintroduceerd worden in de maand mei, maar het lijkt erop dat hij pas in Juni het levenslicht gaat zien.

De Nederlandse site van LG Mobile richt zich nog steeds op de "LG Shine" (waarvan hier een draadje loopt op GoT). Op de Nederlandse site is (nog) geen info te vinden over de nieuwe PRADA.

LG heeft echter wel een internationale site in het leven geroepen voor de Prada:
www.pradaphonebylg.com

Specificaties
  • Afmetingen (LxWxD): 98.8x54x12
  • Gewicht: 85 gr.
  • Band: 900/1800/1900
  • Batterij: Li-ion 800 mAh
  • Stand-by: 300 uur
  • Gesprekstijd: 3 uur
  • Display: WQVGA 240x400 (3") Touchscreen
  • Kleur: 262k (TFT)
  • Trilalarm
  • EDGE ondersteuning (Voorlopig alleen Telfort in NL)
  • GPRS ondersteuning
  • SMS/EMS/SMS
  • Video MMS
  • Email (SMTP/POP3)
  • T9 - tekstinvoer
  • WAP 2.0
  • PC Synchronisatie via LG-USB kabel
  • Telefoonboek voor 1000 nummers
  • Polyphone beltonen
  • Java Ondersteuning (MIDP 2.0)
  • 2 MP CMOS digitale camera met 2x digitale zoom
  • Media player met ondersteuning voor mp3, AAC, AAC+, mp4, WMA, H.263, H.264 en Flash
  • Bluetooth
  • 8 MB dynamisch intern geheugen
  • Uitbreidbaar geheugen dmv. MicroSD (256MB Micro SD meegeleverd)
* Alle specificaties zijn direct van de site www.pradaphonebylg.com gehaald.

Al met al zijn het niet zulke baanbrekende specificaties. Het is een (multi)media telefoon, zoals die al meer te verkrijgen waren van bijvoorbeeld Sony-Ericsson. Het baanbrekende aan dit ontwerp is echter het 3" touchscreen.

Prijs

Volgens LG zou de prijs van de telefoon bij de introductie op E 599,- liggen. De introductieprijs voor het losse toestel, zonder abonnement (wel simlock vrij) ligt echter op E 499,-. Even goed zoeken bij de internetshops en men zal er achterkomen dat hij sowieso wel iets goedkoper te krijgen is.

Want als we even in de pricewatch kijken: http://tweakers.net/pricewatch/152581/LG-KE850-prijzen.html

En hij is onder andere hier verkrijgbaar met verschillende abonnementen.

Pics

Afbeeldingslocatie: http://www.mobimag.com/yonetici/my_documents/my_pictures/596_wwww.jpg

Video's
Wallpapers

Klik op de thumbnails voor 1600x1200!

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/bartbroenink/LG_Prada/lg_prada_01%20(WinCE).jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/bartbroenink/LG_Prada/lg_prada_02%20(WinCE).jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/bartbroenink/LG_Prada/lg_prada_03%20(WinCE).jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/bartbroenink/LG_Prada/lg_prada_04%20(WinCE).jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/bartbroenink/LG_Prada/lg_prada_05%20(WinCE).jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/bartbroenink/LG_Prada/lg_prada_06%20(WinCE).jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 10:27 ]

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Stond vanmorgen in de Spits.
Deze kost 599 euro dacht ik. Negatieve kanten die ze in dat stukje naar voren haalden:
- Vingervlekken
- Past eigenlijk alleen bij je als je een pak draagt ;)

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Kixtart schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:43:
Stond vanmorgen in de Spits.
Deze kost 599 euro dacht ik. Negatieve kanten die ze in dat stukje naar voren haalden:
- Vingervlekken
- Past eigenlijk alleen bij je als je een pak draagt ;)
Ik had door dat ik de prijs was vergeten. Gelijk even geupdate, dus nu ook voorzien van een stukje "prijs". :)

En man, wat is dit ding gaaf zeg :9~ !!

• lgeraeds
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:04
Erg gaaf toestel, er staan er al een paar in bestelling voor de winkel.
Groot nadeel weer inderdaad: Vingervlekken.

Ben benieuwd of ze er ook zo'n schoonmaak gevalletje als bij de Shine bij doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ben benieuwd of ze er ook zo'n schoonmaak gevalletje als bij de Shine bij doen.
In het 4e filmpje wat in de TS staat kun je zien dat de man uit het doosje een klein envelopje openvouwt en er zit een zwart Prada doekje in. Om de vingervlekken te verwijderen.
Dus is dat geval is je vraag beantwoord ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 10:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Volgens GSM Easy is de lens van de 2.0 Megapixel camera van Carl Zeiss.

Ik dacht dat die luxe alleen aan Sony was voorbehouden? En LG is toch inmiddels een dochteronderneming van Philips? Kan ik daaruit concluderen dat GSM Easy een broodje aap verkoopt? Of kloppen mijn feiten/veronderstellingen niet?

Ik kan op de officiele LG site namelijk ook geen info vinden over de lens of hij wel/geen Carl Zeiss is.
Vooralsnog denk ik: Broodje Aap :)

*Update

de mensen van letsgodigital.org beweren hier dat de camera een Schneider Kreuznach lens bevat. Dit lijkt mij al iets logischer dan een Carl Zeiss, maar ik vind het nog steeds vreemd dat ik die info pas krijg op sites van derden en niet van LG zelf.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 10:35 . Reden: update uitgevoerd ]

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 09:33
Ik heb hem hier liggen...import versie.
Maar het is wel een kick ding...iedereen vraagt gelijk welke telefoon is dat omdat hij volledig touchscreen is.
Maar je moet het echt niet vergelijken met Nokia of 1 van de andere telefoons.

Het is echt een fashion telefoon en geen gadget telefoon.
Foto's zijn ook erg slecht moet ik zeggen, maar kom van een N73 af.
Maar denk niet dat er er een carl zeis lens op zit...aangezien die ook op de N73 zit.
Wel een verschil van 1,3 pixel natuurlijk...maar toch

Het is wel even wennen met de touchscreen maar na verloop van tijd kan je er aardig mee overweg.
Snel....eehhmmm er is mee te werken maar hij heeft soms wel even tijd nodig voor alles te verwerken.
Er zal wat aan de firmware gedaan moeten worden denk ik, en dan is het gewoon een telefoon die moet wat ie moet doen.

Ben er tot nu aan toe tevreden mee :P

[ Voor 41% gewijzigd door Weerz op 30-05-2007 13:07 ]

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Verwijderd

Topicstarter
De firmware is update-able, dus wellicht dat er nog nieuwe firmware aan zit te komen.
Heb je er misschien enkele foto's van? Van bijvoorbeeld de Interface enzo? Dat is misschien wel leuk aangezien er op internet alleen maar dezelfde pics rondzwerven ;)

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 09:33
Ik zal vanavond wat foto's proberen te maken en deze te showen met interface enz enz.

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ dank u _/-\o_

Verwijderd

Van de week in Duitsland even in de hand gehad, bij O2 is hij daar al een paar maanden verkrijgbaar.
Als hj uit is in NL (nog een paar nachtjes slapen) is deze zeker voor mij 8)
Eens kijken of deze mijn Vario2 van de troon kan stoten.

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:08

Amiet01

Master_A

Hoe is het geluid vergeleken met Walkman phones? Mooier, helderder, harder? Is de player ook zo uitgebreid of is het gewoon een simpele player? Heeft hij trouwens ook een handmatige equalizer of alleen presets?

[ Voor 18% gewijzigd door Amiet01 op 31-05-2007 11:20 ]

Master_A

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog nergens een vergelijking kunnen vinden met de Somy-Ericsson Walkman Phones. Verder zullen je inhoudelijke vragen beantwoord moeten worden door mensen die er al een aangeschaft hebben.

Weerz heeft er momenteel een al in gebruik, dus we zullen anders even moeten wachten op een reply van hem :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:43

Exirion

Gadgetfetisjist

En nou maar hopen dat dit kreng het beter met z'n accu doet dan m'n KE800 :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Mooi toestel.

Alleen zal er navigatie draaien hier op ben bang van niet.
voor de rest een echt design ding

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:16:
de mensen van letsgodigital.org beweren hier dat de camera een Schneider Kreuznach lens bevat. Dit lijkt mij al iets logischer dan een Carl Zeiss, maar ik vind het nog steeds vreemd dat ik die info pas krijg op sites van derden en niet van LG zelf.
Vergeten in mijn vorige post, de info voor de prada staat wel op de site van LG,
alleen niet in NL omdat hij hier nog niet officieel uit is.
Kijk maar eens op de Duitse site van LG.
Het gaat inderdaad om de "Schneider-Kreuznach-Linse"
wd200 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:18:
zal er navigatie draaien hier op ben bang van niet.
Toestel heeft Java en bluetooth, dus Nav4All moet er denk ik wel op draaien.
TomTom kun je i.d.d. vergeten denk ik, maar Nav4All bevalt mij ook prima (binnen NL).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 00:57 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ondertussen heeft BelCompany hem op zijn site staan: klik :)

Direkte link

[ Voor 22% gewijzigd door DaannO op 01-06-2007 17:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Da's dan echt sinds vandaag, want gisteren stond ie nog als pre-order op de site.
Kreeg woensdag een folder in de bus van Debitel. LG KE850 - Prada gratis bij een Debitel/Vodafone 27,50 abo. Opzich ook mooie aanbieding! Staat nog niet op hun site.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 22:36
Hier staat een stukje over de MP3-speler.

Verwijderd

En vanaf vandaag leverbaar in Nederland.. :).

Ik verwacht de mijne maandag, dus zal dan wat ervaringen posten.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Overigens heeft BC zijn prijs bekend gemaakt. 540 euro los. TPH schijnt hem al te hebben, echter weet ik nog niet hoeveel hij kost. :)

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

komende week verkrijgbaar bij t-mobile!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Phonehouse heeft hem als eerste, sinds gister binnen!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Vandaag ook gezien in het echt (stond voor m'n werk een demo te geven voor de N95 bij een phone house). Wat echt te lijp voor woorden is is het poetsdoekje, dat zit in een klein enevelopje met prada erop.... het poetsdoekje dus... in een envelop |:( Verder ziet ie er wel strak uit maar kan je er niet zoveel mee, vooral dus looks :)

Verwijderd

Het is een leuke ontwikkeling maar de technologie moet nog een beetje rijpen.
Deze review is niet echt heel positief maar wel een leuk telefoontje in het algemeen. Als het sms-en in toekomstige versies verbeterd wordt zal die dan wel in mijn broekzak belanden.

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:02
Het lijkt mij ook echt een supertelefoon. Niet om de specs, maar voor de looks!
Alleen zo op dat filmpje lijkt de Prada wel een beetje groot, of ligt dat aan mij?

Moet nog wachten tot augustus voordat ik een nieuwe telefoon kan uitzoeken.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Mij lijkt het inderdaad ook een super telefoon. Hij kan alles wat ik van een telefoon verwacht, en hij ziet er nog een super uit ook. Ik heb hem al 'besteld'. Ik krijg hem namelijk bij de verlenging van mijn vodafone abbo, (1 jaar was €109,- en 2 jaar was €0,-). Krijg hem over maximaal 2 weken binnen.

Verwijderd

Heeft iemand hier al foto's mee gemaakt? Die van de Shine waren niet bijster mooi, ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de Prada. Als het redelijk is is dit zeker mijn volgende telefoon.
Als iemand wat kan laten zien: heel graag!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Had hem gister even in mn handen en dat ding is echt mini en super licht. Had ik niet verwacht. Vroeg nog aan de verkoper van, dit is zeker zonder batterij, maar hij zette hem even voor me aan ;)

Grootste nadeel als je het mij vraagt: Er staat met koeieletters "Prada" op... en welke zichzelf respecterende nederlander wil daar nou mee gezien worden :X

Maar Gordon vindt het vast een prachtig ding.

[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 04-06-2007 16:28 ]

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47
heeft iemand al via deze phone het internet bezocht?
Ben nl. heel erg benieuwd wat voor browser er in zit.
Heb nog geen review gezien waar ze dat tonen.

...less is more

Verwijderd

funk-e schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:55:
heeft iemand al via deze phone het internet bezocht?
Ben nl. heel erg benieuwd wat voor browser er in zit.
Heb nog geen review gezien waar ze dat tonen.
Kijk eens... :).

http://youtube.com/watch?v=mjkUjLxq-Qg

Verwijderd

Mensen,

Ik vind het echt een superding en wil hem ook graag hebben maar hij is nog zo duur met een 1jarig abbonement!

Ik heb een abb. van 50 e in de maand en wil er niet meer dan 150 euro voor bijbetalen.
Heeft iemand suggesties wat ik kan doen, of heeft iemand 'inside information' wanneer de prijzen gaan dalen??

BVD, Paul

Verwijderd

Demo filmpje, oorspronkelijk van engadget:
http://www.connexie.nl/actueel/354/kennismaking_met_de_lg_prada.html
Het ziet er wel echt gaaf uit, vind ik. Ga morgen toch maar eens shoppen.

• funk-e
ok dan thnx

Maar is vind ik wel een dikke tegenvaller...
Zit er een touchscreen op, kun je hem niet eens gebruiken als je aan het internetten bent.
Gemiste kans

...less is more

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 19:28

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Inderdaad zoals hierboven vraag ik me ook af hoe de foto's zijn.
En het is me niet opgevallen dat de Prada een QWERTY heeft voor invoer van SMSjes. Lijkt ie me toch perfect voor te lenen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:44:
Mensen,

Ik vind het echt een superding en wil hem ook graag hebben maar hij is nog zo duur met een 1jarig abbonement!

Ik heb een abb. van 50 e in de maand en wil er niet meer dan 150 euro voor bijbetalen.
Heeft iemand suggesties wat ik kan doen, of heeft iemand 'inside information' wanneer de prijzen gaan dalen??

BVD, Paul
je kan hem voor 179 (als je stundent bent.. anders 199) met 1jaar 30euro abbo van orange krijgen.. alleen in de Orange Shop! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 23:09 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:17
Iemand enig idee of deze ook in het wit uit zal komen?

Verwijderd

Damn, als echte gadgeteer wilde ik natuurlijk een van de eerste zijn in NL.
Dus, vrolijk zondag morgen besteld bij een van de eerste die hem "op voorraad leverbaar" had staan;
2call.nl (ook goede prijs trouwens).
Meteen alles doorgefaxt, binnen 1 werkdag in huis werdt beloofd.
Je voelt het al aankomen, vandaag stond de orderstatus nog steeds op
"wachtend op goedkeuring T-mobile", dus ik maar even bellen (duurt nooit 2 dagen)
Ik bellen naar 2call, "goedkeuring is er door, alleen we wachten op de toestellen".
Dit kreeg ik er echter pas uit na even doorvragen, eerst draaide ze er omheen met vage excusses.

Lekker dan, gaat dus nog wel even duren :(
Kan nu ook niet meer anuleren, want staat al geregistreerd bij T-Mob.

Neem van mij aan, een week kan heeeel lang duren hoor op deze manier.
Lekkere actie van 2call dus.

Verwijderd

Je zou hem wel eens sneller binnen kunnen hebben dan verwacht... Heb hem ook bij 2Call besteld en bij mij kwam hij vanmorgen binnen.

Prachtig toestelletje... kleiner dan verwacht. Zit er nu nog een beetje mee te spelen, maar nog geen grote nadelen kunnen ontdekken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:48:
Je zou hem wel eens sneller binnen kunnen hebben dan verwacht... Heb hem ook bij 2Call besteld en bij mij kwam hij vanmorgen binnen.
Wanneer heb jij hem besteld?
zojuist vertelde ze mij (ik heb ze even gebeld) dat ze op zijn
en ze "hopen" ze vandaag binnen te krijgen.
Omdat ik onder remours laat versturen gaat het versturen een dag langer duren,
dus als alles meezit zou dat eind van de week zijn, met wat tegenslag begin volgende week.

Maar ik ben blij dat hij bevalt, kan ik me daar alvast op verheugen, leuk om te horen.
Ik kan ook niet wachten tot hij er is >:)
Natuurlijk review als ik hem binnen heb.

Verwijderd

Topicstarter
This conversation is useless without pics!!! ;)

Verwijderd

Mensen,

Goed nieuws! Ik ben vandaag de hele stad af geweest op zoek naar de prada met 1 jarig abbonement en dan een schappelijke prijs....
ONVINDBAAR, maar wilde het ding hebben. Na twijfel wilde ik een 2 jarig of 1,5 jarig abb. afsluiten zodat ik 'maar' 100 e kwijt zou zijn.
Een vriend van mij belde (voor de grap) even naar de vodafone klanten service met de vraag wat de prada met 1 jarig abb. (35 e permaand) kost... wat denk je... GRATIS!!!

Ik ben nu ook overgestap naar vodafone (zat bij telfort) zij zorgen nu voor de opzegging bij Telfort en mijn abb. van vodafone gaat over 3 maanden in, dus geen dubbel kosten maar krijg het toestel wel deze week!!!!

Ik snap er niets van, op elke site of in de vodafone is de prada niet te betalen en via de verkoop telefoon gratis!!!

Succes ermee en als iemand een verklaring voor dit gigantische prijsverschil heeft, laat het met ff weten!

Gr. Paul

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:54

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Als je bij een Vodafone shop langsgaat en vraagt wat ie kost:
€ 35 abo, 1 jaar... LG KE850 ... ff kijken...inderdaad € 0,-
:)

niet dat ik het ding ooit ga kopen... :9
de filmpjes op youtube laten toch echt zien dat het ding gewoon werkt met een gsm menu...de browser, tekstinvoer, etc...alleemaal nog vrij primitief

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Ik heb hem gister ook besteld bij 2call.nl en kreeg vandaag mailtje dat ik hem binnen 2 dagen zou binnen krijgen. Ben erg benieuwd maar heb me (voor de zerkeheid) maar ingesteld op 11 juni. Erg gaaf ding.

KAN NIET WACHTEN!! :)

Verwijderd

Even een kleine rectivicatie over 2call.
Tuurlijk was ik teleurgesteld dat ik hem dinsdag niet mocht ontvangen.
Echter dinsdag middag laat kreeg ik een mailtje dat de phone verstuurd zou zijn.
Dagje later was ik de trotse bezitter van de prachtige Prada.

Even een eerste indruk:

Als gewend van LG is de verpakking wederom een juweeltje.
Op een "lederen" kubus (doet denken aan de oude ipod verpakking) staat bovenop prominent PRADA.
Onder het deksel zie je in eerste instantie alleen het toestel.
Alle accessoires zitten keurig hieronder verstopt.

Ondanks dat ik het toestel al eerder heb vast mogen houden is hij toch weer mooier dan ik had verwacht. Dit kan natuurlijk ook komen omdat deze nu echt van mezelf is 8)
Wat me nu wel opvalt is dat de uitvoering wel heel erg plastic aanvoelt, maar ja, hij weegt dan ook bijna niets.
De "lock" toets aan de zijkant van het toestel is even wennen, het lukt me nog moeilijk met 1 hand.
Dat ik het toestel open wil sliden zal op den duur wel minder worden denk ik ;)

Ook de bediening is wennen. Op zich is de menu structuur heel duidelijk en intuitief,
maar er is gekozen voor een heel nieuwe opzet die ik van andere menu structuren nog niet ken.
Hierdoor is het soms zoeken naar functies en instellingen.
Voorbeeld: Ik klik op menu en krijg keurig verschillende tapbladen rechts op het scherm.
Hier selecteer ik het multimedia icoon om b.v. naar de foto's te gaan.
In dit menu moet ik klikken op het pictigram "Mijn dingen" om bij afbeeldingen en muziek etc. te komen.
In de map afbeelingen wordt niet alles weergegeven merk ik,
maar de bestanden in het toestelgeheugen en van het kaartje moet je appart selecteren.

Wat me verder 100% meevalt is de aanraak bediening.
Als je heel even gewend bent hieraan gaat alles als vanzelf.
Ook SMS berichtjes invoeren etc. is geen probleem.

Daarnaast zijn er een paar kleine dingetjes die naar mijn idee beter hadden gemogen.
Zo kun je niet syncen met b.v. outlook, maar gebruikt LG een eigen software voor op de PC,
maar ook die heb ik nog niet aan de praat gekregen.
Het toestel kan ik gewoon middels de verkenner benaderen, maar het progje herkend het toestel niet.
Wat ik verder een gemis vindt is dat het toestel niet automatisch mail ontvangt.
Je kan keurig een (pop) mail account aanmaken, maar je moet handmatig de mail ophalen.
Voor mij is dit een bijzonder groot nadeel, daar ik juist afhankelijk ben van email voor mijn bedrijf.
Als laatste minpuntje wil het maar niet lukken om JAVA app's te installeren.
Ik wilde nav4all er op zetten, maar de ondertekening wordt niet geaccepteerd.

Ik moet er nog even induiken om te kijken of ik deze minpuntjes aan de praat krijg als ik meer tijd heb.
Maar toch, alle tekortkomingen die ik zojuist noemde worden ruimschoot goedgemaakt door het design!

Een uitgebreider verslag en foto's houden jullie tegoed, eerst zelf genieten van het toestel >:)

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 12:41

tomtommie

Alaaf!

VET jullie maken me echt blij met die verhalen van Vodafone 35euri en toestel gratis voor maar een jaartje :9

vanmiddag maar meteen even met Vodafone bellen of ik met een update van mn abbo deze telefoon gratis krijg 8)

En ik heb em afgelopen week ook even bij de BC in handen gehad, echt licht toestelletje en de navigatie en besturing viel me echt mee, had gedacht dat het veel lastiger zou zijn.

ik wil em gewoon hebben! >:)

• wd200
  • Nu online
wel een MOOI toestel alleen ik sms vrij veel :P dus is niet praktisch iets zonder toetsen

Verwijderd

wd200 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:50:
wel een MOOI toestel alleen ik sms vrij veel :P dus is niet praktisch iets zonder toetsen
Meestal kan je met een touch screen ook wel een toetsenbord op je scherm aanzetten. Met mijn huidige M600i kan dat iig wel.

Wat een prachtig ding zeg! Jammer dat ik nog een jaartje met deze (ook leuke) phone moet!
Dit word een potentiele opvolger! O+

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

nej op het moment kun je geen toetsenbord selecteren, dit waarschijnlijk omdat je deze telefoon niet met een pennetje kunt gebruiken en je dus niet zo precies kunt mikken met je poezelige pootjes.

• wd200
  • Nu online
tomtommie schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:31:
nej op het moment kun je geen toetsenbord selecteren, dit waarschijnlijk omdat je deze telefoon niet met een pennetje kunt gebruiken en je dus niet zo precies kunt mikken met je poezelige pootjes.
niet met een pennetje hoe sms je dan ?

zie een soort gewoon toetsenbord op het scherm (t9) die je kan aanraken

gewoon deze bedienen
Afbeeldingslocatie: http://www.ritel.nl/images/products/artikel_big/88-00746(2).png

[ Voor 10% gewijzigd door wd200 op 07-06-2007 13:43 ]

Verwijderd

Even een kleine aanvulling aan mijn bevindingen.
Syncen is inmiddels gelukt.
De USB verbinding moet je in het menu even omzetten naar "gegevensservice" i.p.v. "massaopslag".
Omdat ik de laatste tijd alleen maar met WM5/6 mobieltjes heb gewerkt
had ik dit over het hoofd gezien, omgezet en alles werkte in 1 keer.
Nu de verbinding er is kan ik in het programma ook syncen met outloook (etc..), dus ook opgelost :*)

Het enige wat ik nog niet voor elkaar heb is nav4all (java aplicatie) te installeren.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 15:16 ]

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-11 20:38
Lijkt me een hele gave mob. Alleen jammer dat ie van Prada is... :P

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

je smst met t9 ja, eigenlijk zoals je nu met je 'normale' mobieltje doet, maar dan staan de cijfers met bijbehorende letters op het scherm dat je moet aanraken.

Met pennetje schijnt niet te kunnen aangezien het met iets van magnetisme werkt, het fijne weet ik er ook niet van. Meen dit ergens gelezen te hebben...

• Qoon3x
  • Laatst online: 11:57
Ik heb deze telefoon ook sinds een dag. Nu ik gebeld werd kwam ik erachter wat voor waardeloze standaard ringtone is ingesteld. Maar het lukt me niet om dit te veranderen :S als ik in mijn standaard profiel de ringtone verander heb ik nog steeds dezelfde ringtone als ik daarvoor had. Ook als ik per persoon een andere ringtone instel blijft die standaard ringtone komen.

Zijn er nog meer mensen met dit probleem of heeft iemand hier een oplossing voor gevonden?

Verwijderd

Ik gebruik mp3's als ringtone, en in de map mp3 kan ik elk bestand als ringtone aanwijzen, en dit werkt hier perfect!

• Qoon3x
Nope dat heb ik ook al geprobeerd. ik krijg aldoor insist te horen als ik gebeld heb, terwijl ik wel een andere ringtone heb ingesteld en die ook hoor als ik het belvolume wil veranderen.

• wd200
  • Nu online
maar smst het een beetje relaxed / snel of valt dat tegen ?

Verwijderd

tomtommie schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:11:
je smst met t9 ja, eigenlijk zoals je nu met je 'normale' mobieltje doet, maar dan staan de cijfers met bijbehorende letters op het scherm dat je moet aanraken.

Met pennetje schijnt niet te kunnen aangezien het met iets van magnetisme werkt, het fijne weet ik er ook niet van. Meen dit ergens gelezen te hebben...
Dus hij ziet er cool uit, alleen je smst verrot? Ze hadden dr gewoon een stylus bij moeten maken en dat je dan gewoon zo kan smsen, met een qwerty op je scherm. Beetje jammer.

Prada is juist een voordeel imo. :P

Verwijderd

Qoon3x schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:10:
Ik heb deze telefoon ook sinds een dag. Nu ik gebeld werd kwam ik erachter wat voor waardeloze standaart ringtone is ingesteld. Maar het lukt me niet om dit te veranderen :S als ik in mijn standaard profiel de ringtone verander heb ik nog steeds dezelfde ringtone als ik daarvoor had. Ook als ik per persoon een andere ringtone instel blijft die standaard ringtone komen.

Zijn er nog meer mensen met dit probleem of heeft iemand hier een oplossing voor gevonden?
Hier ook, alles geprobeerd maar hij blijft de standaard ringtone gebruiken 8)7
Ringtone uit standaard map, MP3 op kaartje, MP3 uit vaste geheugen, staat na instellen keurig als ringtone in profiel, maar als ik gebeld wordt krijg ik weer die nare trommels (o.i.d.)

Ik ga nu even kijken wat er gebeurt als ik alles aan een groep hang, en een apparte ringtone voor de groep aanmaak. Alleen nummers niet uit contactenlijst hebben dan pech >:)

EDIT:

Dit "werkt". De groeps beltoon wordt wel geaccepteerd. Niet de manier, maar wel een tussen oplossing

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 23:34 ]

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Toestel een keertje aan en uit gezet ?

Verwijderd

B0MBACI schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 00:41:
Toestel een keertje aan en uit gezet ?
yep, mocht ook niet helpen.
Van de week eens bellen anders, mss software update.
Verder ben ik steeds meer tevreden over het toestel :P

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

zo, net gebeld met Vodafone, echt perfecte service _/-\o_

verlenging abbo voor een jaartje, wel een update naar 35euro per maand en volgende week heb ik mn nieuwe toestel, perfect!

scheelt nog bijna 200euro als je em los moet kopen met een sim only abbo :*)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iemand van jullie het ding al met een (parrot) carkit geprobeerd?

Als dat fatsoenlijk werkt wordt dit misschien mijn volgende toestel ;)

Verwijderd

Optix heeft em binnen en zit erg ongeduldig te wachten tot hij opgeladen is en gebruikt gaat worden :) :Y)

Edit: weet iemand misschien wat oplaadtijd van dit ding is? Kan het nergens terug vinden.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 13:04 ]

Verwijderd

Nog even een gebruikers update:

Trots en zuinig op mijn nieuwe juweeltje doe ik hem de eerste dagen natuurlijk in zijn leren jasje.
Nu, na 2 dagen ongeveer, blijken er toch een paar krasjes op te zitten.
Deze krasjes zitten met name in de lengte richting van het scherm.
Kortom, het hoesje zorgt voor de beschadiging :o
Nu maakt dat voor mij niet heel veel uit, doe ik hem gewoon los in mijn zak, is nog makkelijker ook.
Ik heb toch altijd alleen mijn mobiel in die broekzak, geen sleutels o.i.d. erbij.

@ Optix:
Ik heb bij ontvangst de accu geplaatst en verder leeg gespeeld (bijna de hele avond nog :) )
en daarna de hele nacht aan de lader, oplaadtijd zou ik dus nog niet weten.
Nu werk ik nog steeds met die eerste lading, nog 1 streepje in beeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 14:23 ]

Verwijderd

Ik ga voor deze telefoon ipv mijn 1e keuze ( de U600 )
Ik mag hem morgen ophalen @ belcompany. :D

Enigste vraag die er nog over heb is:
Hoe zit het nu met de batterijduur bij gem. gebruik?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:58:
Enigste vraag die er nog over heb is:
Hoe zit het nu met de batterijduur bij gem. gebruik?
Ik heb hem pas sinds woensdag, dus nog niet veel ervaring ermee.
Woensdag hele nacht aan de lader en vervolgens 2 dagen mee zitten spelen.
Ik kreeg net het signaaltje van "accu bijna leeg".
Maar dit is natuurlijk met heel intensief gebruik en op de eerste lading

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:21:

@ Optix:
Ik heb bij ontvangst de accu geplaatst en verder leeg gespeeld (bijna de hele avond nog :) )
en daarna de hele nacht aan de lader, oplaadtijd zou ik dus nog niet weten.
Nu werk ik nog steeds met die eerste lading, nog 1 streepje in beeld.
Staat heel duidelijk in het boekje, opladen VOOR gebruik. Maargoed, verder bedankt voor de tip van het hoesje, mocht mijn phone nou krassen vertonen work gek :P

Verder mooi ding! ben er erg wijs mee.
Software werkt helemaal niet zo langzaam als overal word gezegd, ik hoef echt geen seconde te wachten. (behalve bij het laden van een 'grote' applicatie, misschien eens 1 seconde)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 01:56 ]

Verwijderd

Iemand al info over de kwaliteit van de camera? DAt weegt voor mij heel zwaar. Ik overweeg er morgen één te gaan kopen, maar hangt af van de kwalitiet van de foto's. Hoor het graag!

Verwijderd

Foto's zijn gemiddeld, geen kwalitatieve hoogstandjes, maar er is wel mee te leven.
Zal morgen (later op deze dag) even een foto maken met daglicht. Moge u zelf oordelen :)

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Verwijderd

Of dat :)
Al moet ik zeggen dat dit soort fotos vaak op een statief en verder kwa licht in 'perfecte' omstandigheden worden genomen. Maar die winkelmarkt dinges is wel aardig vergelijkmateriaal.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2007 16:04 ]

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Jammer dat 1 jaartje 35 euro per maand nog op jaarbasis 500 euro is (incl btw). Dan heb je dat toestel dus eigenlijk zelf betaald.

Ik wacht op een 1 jarig 27,50 ofzo of een 1 jarig 30 oid. Zoiezo kan ik pas over 2 maanden mijn abotje veranderen dus dan wacht ik op een leuke aanbieding.

Verwijderd

W00fer schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:17:
Jammer dat 1 jaartje 35 euro per maand nog op jaarbasis 500 euro is (incl btw). Dan heb je dat toestel dus eigenlijk zelf betaald.
Misschien heel raar gedacht van mij hoor, maar wie moet het anders betalen?
Zou mooi zijn, een abbo van 5,= euro p/maand voor 3 maanden en het toestel gratis 8)7
Helaas, zo veel hebben providers niet eens over voor hun klanten :+

• funk-e
W00fer schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:17:

Ik wacht op een 1 jarig 27,50 ofzo of een 1 jarig 30 oid. Zoiezo kan ik pas over 2 maanden mijn abotje veranderen dus dan wacht ik op een leuke aanbieding.
Je vergeet 1 belangrijk ding:
Je krijgt ook voor € 500,- belminuten!

...less is more

Verwijderd

Plus het toestel dat het naar mijn mening dubbel en dwars waard is :)

Verwijderd

Ze maken deze phone overal als "ladyphone.." Maar zijn jullie allemaal ok een "lady" . Of is het helemaal geen ladyphone... ?

Verwijderd

Totaal niet als je het mij vraagt. Dat word alleen maar gezegd omdat prada em gedesigned heeft.

• Qoon3x
super telefoon! enige nadeel is toch wel de krasgevoeligheid...
Komen wel heel snel krassen op... en behoorlijk irritant als de krassen op het het beeldscherm zitten want dan zie je van die vage strepen :S
weet iemand waar je van die doorzichtige beschermstickers op maat kunt kopen?

hier

is een screenprotector te vinden voor een 3 inch scherm, neem aan dat die goed past? of is een 3.5 inch verstandiger om te nemem?

[ Voor 38% gewijzigd door Qoon3x op 09-06-2007 21:45 ]

Verwijderd

@Qoon3x; Ebay staat vol met berschermdingen! (op maat).

@Optix; Ik vond het persoonlijk ook raar :) Wou het toch even zeker weten :+

ps. Ik heb nu M600i Vodafone 22,50 Euro p/maand Abbo.. Bijna 1ste jaar voorbij, maar als ik nu hem "upgrade" naar 35 Euro p/maand, kan ik dan ook de Prada krijgen, omdat (vergeten wie het hier vermelde) dat namelijk zei, bij 35 Euro p/maand dat je de Prada erbij krijgt.

Verwijderd

@Qoon3x; http://cgi.ebay.nl/5-x-Di...geNameZWD1VQQcmdZViewItem

Hier kan je z'n berschermfoli kopen!

• Qoon3x
thnx Ravens! na door te hebben gekeken kwam ik ook nog op een kwalitatief betere uit

Verwijderd

Volgens mijn is het gewoon dezelfde, maar dan 5 stuks voor 5 euro en 70 cent voor verzenden..

Verwijderd

Het is dus niet mogelijk om je abbo te upgraden naar duurder abbo en dan een mobiel te krijgen :(

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 15:29:
Het is dus niet mogelijk om je abbo te upgraden naar duurder abbo en dan een mobiel te krijgen :(
zeker wel!

althans, ik heb Vodafone van de week gebeld en met een update van mn abbo van 27,50 naar 35 euri de maand voor een jaartje krijg ik de prada gratis toegestuurd 8)7

Verwijderd

Wat :S ik heb elke Vodafone winkel in de stad afgelopen, en met elk de zelfde resultaat :s

En welk nummer heb jij dan gebelt? 1200 ? Zou u mij kunnen pmén van wat ik moet vragen, welk menu in enzo. Dank u !

/edit, of je kan het hier ook plaatsen, voor de volgende die het ook wilt weten :+

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2007 15:58 ]

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

tomtommie schreef op zondag 10 juni 2007 @ 15:35:
[...]

zeker wel!

althans, ik heb Vodafone van de week gebeld en met een update van mn abbo van 27,50 naar 35 euri de maand voor een jaartje krijg ik de prada gratis toegestuurd 8)7
Zal wel meteen een verlenging zijn, lijkt me?

Verwijderd

Kan iemand me helpen (als er iets te helpen valt). In mijn adresboek kan ik bij een contact alleen 'mobiel' nummer en 'werk' nummer opslaan en geen 'thuis' nummer, zie ik het over et hoofd of kan dit niet (zou ik wel vreemd vinden :S)

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 15:52:
Wat :S ik heb elke Vodafone winkel in de stad afgelopen, en met elk de zelfde resultaat :s

En welk nummer heb jij dan gebelt? 1200 ? Zou u mij kunnen pmén van wat ik moet vragen, welk menu in enzo. Dank u !

/edit, of je kan het hier ook plaatsen, voor de volgende die het ook wilt weten :+
Als je nog je contractsperiode moet uitzitten is het idd niet mogelijk om door midel van je bestaande abo te verhogen een nieuwe toestel te krijgen.
Als je contractsperiode voorbij is dan kan je idd je abbo vernieuwen (met een hoger of lager abo) en een gratis toestel mee krijgen.

Verwijderd

:( dat is wel balen :(

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, dat heeft dus niks met een verhoging te maken, maar met een verlenging van een abonnement...

• schraagen
  • Laatst online: 05-05-2024
Must-Have applicaties voor je LG KE850
Opera Mini, de standaard browser ZUIGT, maar surfen met Opera Mini is eerlijk waar een genot :-) Wel even wennen om Opera te bedienen, als je vragen erover hebt, hoor ik ze graag, maar als je je even erin verdiept, ga je merken hoe het werkt met de bediening.

Iemand anders nog killer-apps voor de LG Prada?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:17:
Kan iemand me helpen (als er iets te helpen valt). In mijn adresboek kan ik bij een contact alleen 'mobiel' nummer en 'werk' nummer opslaan en geen 'thuis' nummer, zie ik het over et hoofd of kan dit niet (zou ik wel vreemd vinden :S)
Was me nog niet eens opgevallen, maar i.d.d. geen home-phone nummer :?
Ik heb mijn nummer overgezet vanuit Outlook en een paar doorgestuurd als v-card.
Deze namen bevatten wel een thuis nummer, die staan nu onder "startpagina".
Als ik zelecteer om een contactpersoon te bellen, staat deze in de opties wel met een huisje erbij afgebeeld.
Raar, ik denk een vertaal vaudje in de software want het werkt wel gewoon.
schraagen schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:33:
Opera Mini, de standaard browser ZUIGT, maar surfen met Opera Mini is eerlijk waar een genot :-) Wel even wennen om Opera te bedienen, als je vragen erover hebt, hoor ik ze graag.
Opera mini is i.d.d. een waar genot, serieus!
Het "sliden" door de pages is echt fenomenaal!!!
Alleen het selecteren van links moet weer met het onscreen dinges, niet gewoon aantikken, toch?

Verder probeer ik nav4all er op te krijgen, maar het blijft een certificaat error :(

Nu ff google maps er op doen, ik heb gehoord dat die werkt >:)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2007 22:44 ]

• wd200
  • Nu online
kan iemand mij vertellen hoe de agenda functie is ivm de agenda functies van een symbian phone.
De agenda gebruik namelijk heel veel.

Is het mogelijk om op het startscherm (desktop (?)) de eerst komende afspraken te laten zien >?

Verwijderd

wd200 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 00:12:
kan iemand mij vertellen hoe de agenda functie is ivm de agenda functies van een symbian phone.
De agenda gebruik namelijk heel veel.

Is het mogelijk om op het startscherm (desktop (?)) de eerst komende afspraken te laten zien >?
Dit is ook iets waar ik tegen aan liep indd, de agenda is wel iets minder toegankelijk, beetje jammer.

Hoe gemakkelijk is de telefoon software te upgraden? moet je daar voor helemaal naar zon service point oid, of zou dat gewoon via internet kunnen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:40:
[...]

Was me nog niet eens opgevallen, maar i.d.d. geen home-phone nummer :?
Ik heb mijn nummer overgezet vanuit Outlook en een paar doorgestuurd als v-card.
Deze namen bevatten wel een thuis nummer, die staan nu onder "startpagina".
Als ik zelecteer om een contactpersoon te bellen, staat deze in de opties wel met een huisje erbij afgebeeld.
Raar, ik denk een vertaal vaudje in de software want het werkt wel gewoon.
Het klopt indd dat het een vertaalfoutje is, heb de taal van de telefoon op engels gezet en dat is het gewoon "home" :)

Wel een beetje slordig hoor -O-

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Een vraagje aan de eigenaars, heb je ook een soort van msn live voor deze telefoon ?
Het gaat mij zozeer niet om het chatten, maar meer dat wanneer ik een email op mijn hotmail heb ontvangen deze direkt kan zien op de gsm (msn live doet dan dienst als een soort push mail)

[ Voor 6% gewijzigd door B0MBACI op 11-06-2007 01:24 ]

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
schraagen schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:33:
Opera Mini, de standaard browser ZUIGT, maar surfen met Opera Mini is eerlijk waar een genot :-) Wel even wennen om Opera te bedienen, als je vragen erover hebt, hoor ik ze graag, maar als je je even erin verdiept, ga je merken hoe het werkt met de bediening.

Iemand anders nog killer-apps voor de LG Prada?
Heb je een internet abo erbij bij je LG Prada ? Anders is het wel heel duur surfen :)

Verwijderd

Mensen,

Iemand enig idee tot welke grootte geheugenkaart(micro SD) de telefoon ondersteund?

Gr.Paul

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 15:52:

zoals gezegd, het betreft idd een verlenging, zit nu 3maanden voor het einde van mn contractduur, vandaar :+

wist helemaal niet dat je ook tussentijds een nieuwe telefoon kunt proberen te bemachtigen....
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste